Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TrailBlazer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:56:
als je elke keer 10% durabillity verliest wordt doodgaan een stuk pijnlijker dan dat het nu is. Dat zal dan stiekem een enorme item sink worden denk ik.
Het gaat gewoon om de durabillity zelf wat je moet repareren, want ik heb in de beta wat ik heb gespeeld kort, wel gezien dat je kan repareren, maar nog nooit hoeven doen (omdat ik niet dood gegaan was) en ik ga ervan uit dat die 10% gewoon daar af gaat, en weer kan repareren. Wat dus steeds meer gaat kosten als je dure gear hebt.

Het is niet zo dat je permanent durabillity kwijt raakt.
Shady15 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:33:
[...]

Voordat iedereen straks gaan denken (en bitchen als t Q3 wordt) dat Diablo 3 in Q2 uitkomt, houdt er rekening mee dat het een target is!!! Het is dus niet door Blizzard gezegd dat ze het in Q2 gaan uitbrengen, Q2 is een target om de aandeelhouders tevreden te stellen >:)

Voor de mensen die maar 1 zin kunnen lezen:

Diablo 3 release in Q2 is een target, ze mogen dus zonder pardon uitstellen!!!
Zolang ik het maar voor December kan spelen want anders is het te laat.

(Nibiru, Maya's, I Ching, Nostradamus, galactic alignment, verhoogde zonne-activiteit, polarshift, nucleaire-oorlog, etc.)

[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 10-02-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Dat snapt hij denk ik ook wel. Spreekt voor zich dat je max durability niet verandert lijkt mij. Maar dat moet je dan toch weer iedere keer laten repareren. Nou was dat in D2 niet zo'n probleem aangezien Gamblen zo'n beetje de enige goldsink was. Maar ik weet nog wel dat ik als Warrior in WoW als main tank altijd last had van die hoge repair costs.

Zou me niks verbazen als je straks een keer NM of Hell moet gaan farmen, omdat je op een bepaald stuk in Inferno iedere keer dood gaat en je gear na een tijdje stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In Diablo 3 heb je alleen repair costs na het dood gaan, van combat krijg je geen damage op je equipment. En dat vind ik prima zo. In D3 moet een goede gold sink zitten als gold een beetje waarde moet houden omdat het de main currency wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ook op je wapens geen durability verlies? Kan me niet voorstellen dat dat dan goed werkt als gold sink, in ieder geval niet voor Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Zo mijn beta dag zit er ook op:

Ik heb met elke class de beta uitgespeeld en ik moet zeggen de sfeer is goed! Je merkt wel in het begin dat je met een goed wapen vele malen sneller door de levels heen gaat omdat je spells allemaal scalen met weapon damage. Dit zorgt er wel een beetje voor dat je het gevoel hebt dat sommige classes effectiever zijn, hoewel dat niet zo hoeft te zijn bij gelijke wapen sterkte.

De beta is zoals verwacht extreem makkelijk, ik heb letterlijk geen enkele potion hoeven te gebruiken. Nu heb ik het afgelopen jaar heel veel Path of Exile gespeeld als alpha tester, dus ik ben in vorm. Maar de monsters gebruiken allemaal wel interessante vechtmechanismen (monsters summonen (soms dmv kotsen) andere monsters, monsters exploderen, monsters hebben shields, monsters rennen van je weg en nog veel meer) en dit kan met simpele stat tweaking hele coole en moeilijke encounters opleveren op hogere difficulties.

Crafting is erg cool, je kan echt goede items on par met die je vind craften en dit zorgt er voor dat als je even geen geluk hebt, je toch door kunt gaan. Item mods zijn ook heel duidelijk, je hebt snel door wat goed is en wat niet, zonder dat je externe bronnen nodig hebt om formules etc op te zoeken.

Ik heb niet echt een voorkeur voor een van de verschillende classes, ik vond ze eigenlijk allemaal wel wat hebben. Toch moet ik zeggen dat de Monk mij positief heeft verrast, ook al zijn z'n abilities op papier wat simpel, in actie zijn ze heel cool en flitsend. De Witch Docter vond ik wat minder dan gedacht, weet niet waar het aan ligt. Mijn eerste char gaat nog steeds de Wizard worden, dat is sinds zijn announcement niet veranderd :)

Multiplayer met random dudes is nog niet echt heel sociaal, mensen zijn zo snel mogelijk op zoek naar Leoric. Dit is met vrienden natuurlijk geen probleem, maar soms is het wel eens leuk om met randoms te spelen, maar misschien wordt dit beter in de uiteindelijk versie (als het moeilijker wordt). Jammer is wel dat je merc dan weg gaat, ik ben altijd fan geweest van mercs en heb deze feature erg gemist in PoE (hopelijk voegen ook zij dit ooit toe).

De interface is erg goed uitgewerkt, alles werkt zoals je verwacht, de questhelper is erg nice. Daar heeft Blizzard veel van WoW geleerd.

Veel meer heb ik geloof ik niet te vertellen, behalve dat ik het erg naar me zin heb gehad deze dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Vandro schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:17:
Zo mijn beta dag zit er ook op:...
Ik heb een heel leuk potje gehad in public, ik was level 5 en kwam bij 3 andere mensen in van level 5, daarmee hebben we de hele beta gespeeld, was echt heel soepel hoe dat liep en iedereen was schappelijk en leuk aan het doen.

Als ik een pub joinde en er zat een lvl 13 bij in ging ik meestal er weer uit, want die rushen toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Tot wanneer loopt "de" beta eigenlijk? of is dat iets wat gewoon doorloopt tot Blizzard besluit dat het genoeg geweest is? omdat de meeste games vaak beta's hebben van 2 weken of zo. vroeg me dat af.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Mad-Matt schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:09:
Dat durability loss is wel geinig, zolang het niet permanent is.Anders vind je een leuk item, paar keer dood en je kan het weg gooien.
Het is al ff geleden dat ik nog een potje Diablo 2 heb gespeeld, maar als ik mij niet vergis is dit precies de functie van ethereal items. Enfin, de items verliezen durability en je kan ze niet repairen, ter compensatie hebben deze items wel hogere stats.
Vandro schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:17:
Crafting is erg cool, je kan echt goede items on par met die je vind craften en dit zorgt er voor dat als je even geen geluk hebt, je toch door kunt gaan. Item mods zijn ook heel duidelijk, je hebt snel door wat goed is en wat niet, zonder dat je externe bronnen nodig hebt om formules etc op te zoeken.
Heel fijn om te weten, ik heb D2 en WoW best hardcore gespeeld met veelvuldig gebruik van externe websites. Tegenwoordig ben ik hier minder happig op, een game mag best intuïtief aanvoelen van mij :)

[ Voor 39% gewijzigd door Kapoen op 11-02-2012 17:18 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Visgek24 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:20:
Tot wanneer loopt "de" beta eigenlijk? of is dat iets wat gewoon doorloopt tot Blizzard besluit dat het genoeg geweest is? omdat de meeste games vaak beta's hebben van 2 weken of zo. vroeg me dat af.
Totdat Blizzard er genoeg van heeft. Er is geen einddatum bekend.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inderdaad nog geen einddatum bekend voor de Beta, maar Blizzard had eerder gezegd dat de invites nog lopen tot en met 25 januari (of daar in die week). Dat is inmiddels ook al voorbij en er komen zelfs nog meer invites na de 100k invites wave voor US eerder deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:32
Zo, mijn 24 uur zitten er ook al even op. Met een "normaal" leven ernaast net even iets te weinig tijd om lekker te spelen met alle chars. Toch met allen even de SK verslagen om te kijken welke char ik mee ga starten ergens in Q2 :(

Mijn favoriet vooraf was de Witch Doctor, maar die is mij behoorlijk tegen gevallen. Het begin was nog wel goed, want ik koos de vrouwelijke versie en de bijbehorende stem is echt heel goed passend. Echter de spells vielen me erg tegen en daardoor liep de run ook wat moeizaam.

De Monk was m'n 2e optie en dat was echt super. Lekker snel meppen en lekker veel massacres, wat ik overigens een erg leuke toevoeging vind. Best kicken om na een dikke battle een massacre melding van 57 kills te zien :) Duidelijk mijn 1e char straks.

De Barbarian heeft me positief verrast. In D2 was ik ermee begonnen en daarna nooit meer mee gespeeld. Nu vond ik dat de Barb misschien wel de beste hack&slash ervaring gaf, zeker met Cleave en het vele splatter van de corpses.

Ranged fighting was al nooit echt mijn ding, dus de Demon Hunter en de Wizard zijn mormaal niet echt aan mij besteed. Demon Hunter is nog steeds niets voor mij, weinig spektakel. Ik had vrij snel een erg goede crossbow en daardoor klikte ik er wel heel simpel door. Wizard is me best meegevallen. Flink aantal massacres gehad ook en leuke skillcombi. Die ga ik zeker nog veel spelen.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik kon anders met de WD aardig de boel doorlopen als je eenmaal de 3e skill-slot unlocked hebt, ik had toen de zombie dogs en spider jar samen met de poison dart, en ik had soms niet eens tijd om de darts af te vuren omdat de dogs samen met de spiders flink rap door alles heen vraten. De SK was wel wat trager te killen als met andere classes. De skill "spirrit haunt" of zo was ook wel aardig maar te omslachtig en te chaotisch om echt goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zombie dogs + Haunt + Zombie charge = win.

Ik speel al een paar maandjes beta, kan nog niet kiezen tussen Wizard & Monk als eerste character. Ook baal ik er een beetje van dat je eerst normal moet doorspelen voordat je aan hardcore modus mag beginnen.. Stel je voor: Hardcore mode is toch zoveel spannender wanneer je gewoon echt niet weet wat er gaat komen!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Voxalizer schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:34:
Zombie dogs + Haunt + Zombie charge = win.

Ik speel al een paar maandjes beta, kan nog niet kiezen tussen Wizard & Monk als eerste character. Ook baal ik er een beetje van dat je eerst normal moet doorspelen voordat je aan hardcore modus mag beginnen.. Stel je voor: Hardcore mode is toch zoveel spannender wanneer je gewoon echt niet weet wat er gaat komen!
Och als je de eerste playthrough even snel doet en niet teveel side quests, en daarna meteen aan Hardcore begint, zal het vast wel meevallen. Monster spawns zijn toch niet altijd het zelfde neem ik aan. En na 1x weet je vast niet alle maps uit je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:34:
Stel je voor: Hardcore mode is toch zoveel spannender wanneer je gewoon echt niet weet wat er gaat komen!
Hahaha ja zo spannend en dan janken als je doodgaat omdat er iets onverwachts gebeurt na 30 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bosmonster schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:17:
[...]

Hahaha ja zo spannend en dan janken als je doodgaat omdat er iets onverwachts gebeurt na 30 uur spelen.
Was het maar zo dat de SP 30 uur duurde.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 23:54
Ik durf het haast niet te vragen, maar heef er iemand toevallig een account die ik mag lenen? :D
Ik kan gewoon niet meer wachten en ik heb de vraag al eens voorbij zien komen dus ik dacht ik gooi het maar in de groep.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Voxalizer schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:46:
[...]

Was het maar zo dat de SP 30 uur duurde.
Hoeveelheid content zal ongeveer hetzelfde zijn als diablo 2. Alleen de ervaring zal veel diverser zijn.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik vraag mij af... Er is toch niets dat je weerhoudt om je eerste playthrough als hardcore te spelen? Je kunt als je dood gaat je character verwijderen en opnieuw beginnen? Dan heb je dezelfde ervaring als wanneer het spel je character verwijdert zodra je dood gaat... Of heb ik dan iets gemist in wat hardcore precies inhoudt?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Met hardcore heb je maar 1 leven, dood=dood
En hardcore kun je pas mee beginnen als je eerst softcore speelt, en Normal mode hebt gedaan, dan kun je een hardcore character maken
Stel je bent lvl56, gaat dood, dan kun je dus niet meer verder spelen, en moet je een nieuw character aanmaken en weer beginnen met lvl1 ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Cthulhu op 13-02-2012 10:38 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:38

skoozie

SCSI

Cthulhu schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:36:
Met hardcore heb je maar 1 leven, dood=dood
En hardcore kun je pas mee beginnen als je eerst softcore speelt, en Normal mode hebt gedaan
Embee heeft het over een manuele hardcore; jezelf verplichten dat je je char verwijdert nadat je dood gegaan bent. Dan heb je een soort Hardcore. Echter lijkt me dit toch een ander gevoel geven. HC is ook niet aan mij besteed...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

embee schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:16:
Ik vraag mij af... Er is toch niets dat je weerhoudt om je eerste playthrough als hardcore te spelen? Je kunt als je dood gaat je character verwijderen en opnieuw beginnen? Dan heb je dezelfde ervaring als wanneer het spel je character verwijdert zodra je dood gaat... Of heb ik dan iets gemist in wat hardcore precies inhoudt?
Theoretisch gezien wel, maar volgens mij is er wel een psychologische barrière :p . Dood > uitloggen > char selecteren > delete > delete intikken > enter .. zijn toch een stuk meer stappen, denk niet dat ik het zou kunnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja maar als je beslist zo wilt spelen dan kun je het ook wel zelf hanteren.

Ik weet nog mensen helemaal drama queen zaten te doen, in Sacred 2, speelden ze nep hardcore, en toen was er door iemand met PVP maar dan niet helemaal dood maken, per ongeluk een spel gecast die meer dmg deed dan de andere HP had, en toen had hij 1 death op zijn stats staan. Nou de wereld was te klein op dat moment.

Sommige mensen kunnen zicht toch zo aanstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

ok dan begreep ik het verkeerd, ik ga wel ooit een HC maken, maar niet gelijk, eerst ff testen hoe Inferno is met een SC character :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ach als je al redelijk ver bent in het spel dan ga je de character toch niet verwijderen, maar speel je liever door normal uit om dan voor het eggie te gaan. Maar als je heel voorzichtig speelt alsof het HC is dan speel je toch al anders dan als je gewoon roekeloos overal in banjert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bulls schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:44:
Ach als je al redelijk ver bent in het spel dan ga je de character toch niet verwijderen, maar speel je liever door normal uit om dan voor het eggie te gaan. Maar als je heel voorzichtig speelt alsof het HC is dan speel je toch al anders dan als je gewoon roekeloos overal in banjert.
Ik speelde SC sowieso nooit als kip zonder kop. Nadat ik hc gespeelt had maakte ik op SC ook altijd hc build poppies. Dit zorgte er ook voor dat ik praktisch nooit dood ging :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dakreal schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Ik speelde SC sowieso nooit als kip zonder kop. Nadat ik hc gespeelt had maakte ik op SC ook altijd hc build poppies. Dit zorgte er ook voor dat ik praktisch nooit dood ging :)
Heb nooit HC gespeeld. Lijkt me ook best frustrerend als je op high level one-shote wordt. Denk dat ik het wel serieus ga proberen bij Diablo 3. Lijkt me toch dat het een extra thrill-element toevoegt.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

HC is niks voor mij, ik kan met SC al genoeg ragen als ik doodga O-)
Nee, speel je HC, komt je vriendin je ff omhelzen -> dood (nee niet de vriendin)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Blitzdoctor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:29:
Nee, speel je HC, komt je vriendin je ff omhelzen -> dood (nee niet de vriendin)
Zo herkenbaar... "Het is toch maar een spelletje, waarom ben je nou boos!?!"

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

skoozie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:35:
[...]

Zo herkenbaar... "Het is toch maar een spelletje, waarom ben je nou boos!?!"
Ik denk dat er hier heel veel zijn die dit 100% herkennen.. So do I..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz ma schatje zag je dan niet dat ik de wereld net aan het redden was?
RAGE RAGE RAGE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 20:51
Ik weet nu al wat ze gaat zeggen:

"Dit is toch geen World of Warcraft he?"

Nee schatje, het is echt wat anders. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Blitzdoctor schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:29:
En DAAROM moet je jezelf opsluiten in je computer kamer. Hup dik slot op die deur en lekker ongestoord gamen. Ik kom wel beneden om 8 uur met de koffie. :*)

Wordt ook altijd zo moe van die mensen die hun PC beneden in de woonkamer hebben staan met als reden "Ja dat zien we elkaar nog eens, anders zit ie de hele dag boven op zijn compjoeeeeterkamertje". Ja daaaaag, en dan moet ik zeker een koptelefoon op mijn bakkes omdat ik anders compleet gestoord wordt van die GTST Soaps. Heb niet voor niks een dikke subwoofer onder mijn bureau staan, ik wil die Groudstomp VOELEN ja.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Ok :) en nu weer on-topic!

Heb zelf ook nog nooit HC gedaan maar ga het zeker proberen, ben alleen bang dat ik zeker wel een keer of wat dood ga tijdens een HC run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heeft dan wel weer een zalig gevoel om een HC hoge lvl te bezitten :)
still alive you stupid demons!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Lekkere blue post ook weer. Informatie verschaffing wordt er niet beter op Blizzard!

How many ppl are testing Inferno? I mean, after few days/weeks like 60+% of ppl will do inferno only. How u know its balanced enuf?
I doubt that many will hit it that quick. But we have a big and talented QA department. It'll be fine.

5th attempt!: Will Latin America receive its own batch of D3 beta invites? Thanks! :D
We'll have regional giveaways and invites, for sure.

Does act 3 of D3 look anything like the act 5 of D2?
I guess a little in the places that have snow?

any update/eta on the major skill and runestone changes from jay?

Nope. It's coming, just no specifics to share.

can I buy Diablo 3 with my http://battle.net balance?
When it's available to buy, yes. :)

[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 13-02-2012 13:53 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Dat is een verzameling tweets, geen officiële blue post ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Haha, ik game eigenlijk alleen maar wanneer mijn schat de hort op is. :D
En anders weet ze dat ik lekker een potje aan het gamen ben. Dus stoort ze me niet. Scheelt echt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:52:
Lekkere blue post ook weer. Informatie verschaffing wordt er niet beter op Blizzard!

How many ppl are testing Inferno? I mean, after few days/weeks like 60+% of ppl will do inferno only. How u know its balanced enuf?
I doubt that many will hit it that quick. But we have a big and talented QA department. It'll be fine.
Kneusjes die niet kunnen spellen en denken dat zij beter kunnen testen dan een QA-team :') (terwijl ze helemaal niet testen, alleen maar willen spelen)

Blizzard heeft de spelers echt niet nodig voor gameplay input, de enige reden dat ze laten testen is om de stabiliteit van client en server te testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 13-02-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:47
Denk dat ik gelijk ga krijgen met mijn 21th june release 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Cyclonic schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:35:
Hoop het niet! Maar we zien het wel. In ieder geval gaat het minimaal 13 april worden :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cyclonic schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:35:
Als het maar uiterst is, en niet later, want nu is het wel genoeg geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral nieuwsgierig naar het verschil in de Auction House voor SC characters en HC characters.

HC characters hebben namelijk een eigen (Gold only, er is geen RMAH voor HC) AH, afgeschermd van SC characters. Ook de shared stash is voor SC en HC characters apart. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken op de markt voor HC characters. Er is dus geen enkele manier waarop je gold kunt transfereren tussen HC en SC, en men zal eerst door 1 Normal playthrough moeten gaan om HC te unlocken (dit is nog niet 100% concreet aldus Blizzard, maar lijkt me meer dan logisch). Als je als een van de eerste in HC arriveerd, en dan als een van de eerste Inferno bereikt, kun je een fortuin bij elkaar traden lijkt me. Het gaat denk ik lange tijd duren totdat de HC markt zich een beetje gaat settelen.

Hebben jullie al besloten wat jullie gaan doen? Ik nog niet, ben er al een hele tijd over aan het twijfelen. Ik denk dat ik eerst een SC character tot en met Inferno speel, maar ik ben nog niet helemaal zeker. Ik zie Hardcore ook wel zitten, en dat zal dan grotendeels rushen worden tot Inferno mocht ik daarvoor kiezen. Traden is voor mij bijna net zo belangrijk als de gameplay zelf (en farmen) dus mijn beslissing zal zeker met de trade mogelijkheden te maken hebben, moet langzaam gaan beslissen toch nu!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, ik heb eigenlijk nooit aan traden of d2jsp oid gedaan in alle tijd dat ik D2 heb gespeeld. Gewoon alles zelf geloot en gemuled of items uitwisselen met vrienden.

Ik was altijd wat huiverig voor scams e.d., maar had ook het idee dat je items niet zo maar tegen betere items kon traden tenzij je met een weldoener te maken had.

Maar hoe is de realiteit? Ben je dom als je het niet doet? En in D3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kort gezegd, ja je bent dom als je het niet doet.
Als je gewoon oplet dan kun je niet snel gescammed worden. Daarnaast biedt het jou de mogelijkheid goede items te scoren met traden. Zelf ben ik op d2jsp best wel actief geweest met >1000 transacties en in die tijd maar 2x gescammed en vanaf 0 begonnen maar geëindigd met veel FG en elk begin van een nieuwe ladder (in ieder geval) overpriced sorc equipment. Sowieso, alle kleine beetje helpen en tel dat bij elkaar op dan schiet het al gauw mooi op.

In Diablo 3 zul je het dus met de AH moeten doen dus kost het ook nog eens nauwelijks moeite om wat dingen erop te zetten en te verkopen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

Ik begin zowieso met 1 of meer SC characters om het spel een beetje te leren kennen, en daarna ga ik het een beetje door elkaar spelen denk ik.
HC heb ik me heel erg mee geamuseerd in D2, het "Roleplaying" idee (om het zo maar te noemen) is veel sterker daar, maar soms is het ook wel lekker om gewoon een beetje onbezonnen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in D3 heb je een regionale Auction House waar ontzettend veel vraag en aanbod in zal zijn omdat ze Region wide zijn (dus EU, NA, etc.). 100% veilig natuurlijk, net als de Real Money Auction House (RMAH), dat ook in-game loopt. Je hebt te maken met een Battle.net Balance wat in feite je beurs is in Diablo 3, en op die manier kun je wat de RMAH betreft, traden. De Gold AH spreekt voor zich lijkt me, het is je typische AH.

Iedere keer als je een RMAH auction erop gooit, of een Buyout (of Bid) doet op een bestaande, kies je of je de winst op je Battle.net Balance wilt gooien, of dat je die uitcashet via PayPal. Hiervoor heeft Blizzard specifiek gekozen. Je kunt ook niet je Battle.net balance uitcashen als je dat ooit wilt, het moet echt per auction beslist worden. Dus eenmaal in je Battle.net Balance, altijd in je Battle.net Balance. Zo 123 lijkt me geen voor de hand liggende manier om je Battle.net Balance via een trucje uit te cashen, behalve dat je simpelweg een duur item koopt, en dan opnieuw verkoopt voor een gelijke hoge prijs.

Blizzard werkt officieel met PayPal, hou dus wel rekening met kleine fees op iedere auction van als allereerst Blizzard, bij je auction postage (buiten de X aantal gratis RMAH auctions/account waarvan X nog bevestigd moet worden), bij een succesvolle sale nogmaals aan Blizzard, en tot slotte als je ervoor gekozen hebt dit via PayPal uit te cashen, nog een derde fee aan PayPal. De Blizzard fees zijn een specifieke yet-to-be-announced hoeveelheid, en de PayPal fee zal een percentage zijn. Hier nog wat info wat actueel is: http://www.diablofans.com...and-little-known-secrets/. Verder zit er ook een cap aan je Battle.net Balance (de waarde) van £172 in EU, en een daily cap van $200 in NA, maar het is nog niet concreet waarom deze zo verschillend zijn in wording (komen beiden van de officiele Terms of Use wat onlangs een update gekregen heeft).

Oh, en dan nog iets. In Diablo 3 is Gold ook door spelers te kopen/verkopen in de RMAH en GAH.
Edit: Gold verkopen in de GAH voor gold. Tja. Vraag het maar niet!

Traden in D3 is dus hartstikke veilig, en ik zou zeggen: zeker traden! Kleine moeite, en als je het een stapje verder wilt nemen is er de RMAH natuurlijk, waar ik te vinden zal zijn.

Edit: Ik moet wel even toevoegen dat ik al deze info in mijn hoofd had zitten als religieuze D3 follower, maar volgens de wiki (http://www.diablowiki.net/Battle.net_Balance kopstukje "Paying in and Cashing out") is het helemaal anders. Ik ben echter vrij zeker dat mijn info concreet is en nog steeds actueel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nog een paar uurtjes en dan mag ik eindelijk eens een kijkje gaan nemen in de beta :) heb er ontzettend veel zin in . zal ook posten wat mijn bevindingen zijn, uiteraard!

Verder ben ik een groot voorstander van het AH wat in het spel zit , dit maakt alles zo veel makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

AH vind ik ook een goed iets om er in te stoppen. in WOW heel veel elements gegrind om die allemaal op de AH te gooien zo iedere keer een paar gold verdient om uiteindelijk voor een groot bedrag zo'n snelle vliegende draak te kunnen kopen. Vele kleintjes maken een grote!
Hoe zit het met gold? zit daar een limiet aan als in D2 level/act gebonden of krijg je zoals in D1 weer stapeltjes gold zodat straks je hele inventory vol zit met stapeltjes gold?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het hele RMAH nog niet zo zitten, maar we zullen zien. Ik zal uiteindelijk toch m.n. hardcore gaan spelen. Iemand een idee waarom we daar geen RMAH zien? Hoge vraag + Weinig aanbod = uit de pan rijzende prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:13:
[...]
Ik zie het hele RMAH nog niet zo zitten, maar we zullen zien. Ik zal uiteindelijk toch m.n. hardcore gaan spelen. Iemand een idee waarom we daar geen RMAH zien? Hoge vraag + Weinig aanbod = uit de pan rijzende prijzen?
Koopt een item in HC bij de RMAH voor 50 dollar gaat vervolgens dood door lag = huilen bij Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:13:
[...]

Leuk dat de prijzen dan gaan stijgen, maar als de prijs te hoog is koopt niemand het en zakt de prijs vanzelf weer. Ik denk dat je niet zo doem moet denken over de RMAH. Als het te duur is koopt niemand er iets en zakken de prijzen. Als er teveel van is wordt het opgekcoht en gebruikt waardoor het aanbod gelijk blijft. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, en ah acties/traden met d2 was altijd 1 van mijn leukste bezigheden binnen Diablo/WoW.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mogelijk ook bescherming voor spelers.
Sommige zullen hun volledige kapitaal er insteken en dan idd dood door lag en schelden op blizzard.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het persoonlijk ook niet in de game willen zien, een RMAH voor de HC wereld. Dat zou net iets TE hardcore zijn, vooral voor mensen die niet helemaal stabiel in het leven staan. Ik zie de nieuws artikels al komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:36:
Ik zou het persoonlijk ook niet in de game willen zien, een RMAH voor de HC wereld. Dat zou net iets TE hardcore zijn, vooral voor mensen die niet helemaal stabiel in het leven staan. Ik zie de nieuws artikels al komen...
Het doet volgens mij ook afbreuk. speel je HC voor de ervaring om te kijken hoelang je in leven kan blijven. Ga je je vol proppen met de beste gear die er te krijgen is...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 16:15
Zo makkelijk zal dat niet gaan in HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skoozie schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Het doet volgens mij ook afbreuk. speel je HC voor de ervaring om te kijken hoelang je in leven kan blijven. Ga je je vol proppen met de beste gear die er te krijgen is...
Er is nog steeds wel een gewone AH in HC hoor toch?

Alleen geen RMAH, aangezien je items kwijt bent als je doodgaat, dat kunnen ze bij Blizzard echt niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dit alles weerhoud mensen niet om toch via andere wegen voor $$$ items te kopen op HC.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:45:
Als je als een van de eerste in HC arriveerd, en dan als een van de eerste Inferno bereikt, kun je een fortuin bij elkaar traden lijkt me.
Nouja een fortuin in items of gold neem ik aan, omdat er geen RMAH is in HC.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:08:

Oh, en dan nog iets. In Diablo 3 is Gold ook door spelers te kopen/verkopen in zowel de GAH als de RMAH.
Weet je dat zeker? Lijkt me onlogisch dat je Gold kan aanbieden op de AH voor - Gold :D
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:08:

Edit: Ik moet wel even toevoegen dat ik al deze info in mijn hoofd had zitten als religieuze D3 follower, maar volgens de wiki (http://www.diablowiki.net/Battle.net_Balance kopstukje "Paying in and Cashing out") is het helemaal anders. Ik ben echter vrij zeker dat mijn info concreet is en nog steeds actueel.
Als het zo is als hier staat ben ik wel blij:

You can never directly withdraw money, though. All sales send the funds into your Battle.net Balance, which you can then withdraw from, in most, but not all, regions.

Op die manier kun je gewoon geld opsparen en het cashen als je een redelijke hoeveelheid hebt. Want per transactie cashen schiet ook niet op zal vast niet veel per keer zijn. En op deze manier kun je ook je funds gebruiken voor nieuwe aankopen op de RMAH.

Dit is gewoon veel minder omslachtig.

Fingers crossed O-)

[ Voor 132% gewijzigd door Bulls op 14-02-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:00:
Dit alles weerhoud mensen niet om toch via andere wegen voor $$$ items te kopen op HC.
Dan is het niet meer de schuld van Blizzard (als mensen hun jaarinkomen verspillen eraan). Daarnaast denk ik dat dat wel zal meevallen. Met de AH zal het underground dealen insignificant worden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:02:
[...]

Dan is het niet meer de schuld van Blizzard (als mensen hun jaarinkomen verspillen eraan). Daarnaast denk ik dat dat wel zal meevallen. Met de AH zal het underground dealen insignificant worden.
Je hebt altijd mensen die geen genoegen nemen met items en value wat ze ingame weten te vergaren om zo hun gear te verbeteren, maar om tijd te besparen er geld tegen aan willen gooien om een voorsprong te behalen.
En dat wil op HC dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is SC gold dan ook iets anders als HC gold? Ander koop je gewoon in de RMHA (SC) gold en trade je via de normale HC AH dat gold voor items.
Via een omweg exact hetzelfde natuurlijk, als gelijk in een HC RMHA kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

SC en HC is volledig gescheiden, dus gold en items die je in SC verzamelt kun je niet overzetten naar een HC char en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

edit: Spuit 11...

[quote]tollo71 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:12:
Is SC gold dan ook iets anders als HC gold? Ander koop je gewoon in de RMHA (SC) gold en trade je via de normale HC AH dat gold voor items.
Via een omweg exact hetzelfde natuurlijk, als gelijk in een HC RMHA kopen.
[/quote]

Zou HC compleet gescheiden zijn van SC?
Anders koop je een item met je SC en zet het in je stach...
Is je stash niet gescheiden dan verkoopt je HC 1 "wol" voor 1.000.000 gold. zet je je gekochten item op de AH voor 1.000.000 (waar 1.000.000 veel te duur is) en die koop je weer met je HC....
Dan zou je de HC omgeving compleet gescheiden willen hebben van de SC omgeving...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:45:

Hebben jullie al besloten wat jullie gaan doen? Ik nog niet, ben er al een hele tijd over aan het twijfelen. Ik denk dat ik eerst een SC character tot en met Inferno speel, maar ik ben nog niet helemaal zeker. Ik zie Hardcore ook wel zitten, en dat zal dan grotendeels rushen worden tot Inferno mocht ik daarvoor kiezen. Traden is voor mij bijna net zo belangrijk als de gameplay zelf (en farmen) dus mijn beslissing zal zeker met de trade mogelijkheden te maken hebben, moet langzaam gaan beslissen toch nu!
Ik hoop dat het niet zo makkelijk is om "even" een SC char naar Inferno te spelen. Helemaal niet in de eerste poging zonder een grote voorraad aan items. Ik ben net weer met D2 begonnen vanaf 0 en het valt vies tegen zonder leuke gear in de aanslag.

Ik heb dit al vaker verteld en doe het nog maar een keer:

Eerder speelde ik hoogstens alleen normal uit en daarna werd het te moeilijk, ik speelde vaak ook met iemand samen waar we ook niets gingen overhevelen van andere builds omdat we dat vals spelen vonden. We speelden dus eigenlijk altijd "Ironman modus" (die term zag ik onlangs een keer voorbij komen) We maakten na normal meestal gewoon een nieuwe character aan. Maar we kregen door dat het zonder items farmen voor later gebruik en andere classes niet haalbaar was voor NM te doen. Vanaf dat moment gingen we alle goede items opsparen en ook gebruiken (wat een gekloot met in en uitloggen en mules afzoeken waar het nu gebleven was) Maar na dat een beetje onder de knie te hebben gekregen werd het veel leuker.

Het gaat er in elk geval om dat je zonder goed farmen meerdere keren normal uit te spelen met verschillende classes het niet mogelijk is in 1 streep door te spelen in NM. Ik weet nog wel dat we meerdere playthroughs bezig waren om 40 pgms te sparen om dat weer te traden op b.net.

Nadat we flink in NM bezig waren geweest met meerdere builds en ook aardig wat goede gear hadden klaar liggen voor verschillende classes konden we een beetje aan Hell beginnen. Maar dat heeft al met al een flinke tijd geduurd. En uiteindelijk heb ik maar 1 keer echt Baal op Hell verslagen Dat was met een Assassin met Natalyas setje. Zelfs een keer ubertristram geprobeerd waar we natuurlijk finaal geowned werden.

In elk geval hoop ik dat D3 net zo moeilijk te halen is, en niet even met je eerste build van normal naar inferno kan door lopen. Nu is er wel de AH waardoor je makkelijker even wat betere gear kan bemachtigen, dus in dat opzicht zal het sneller gaan dan in D2 met die langzame trade games.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 14-02-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je dat zeker? Lijkt me onlogisch dat je Gold kan aanbieden op de AH voor - Gold :D
Volgens mij heb ik de RMAH en GAH begrippen wat te vaak gebruikt in mijn post. :P

Als het zo is als hier staat ben ik wel blij:

You can never directly withdraw money, though. All sales send the funds into your Battle.net Balance, which you can then withdraw from, in most, but not all, regions.

Op die manier kun je gewoon geld opsparen en het cashen als je een redelijke hoeveelheid hebt. Want per transactie cashen schiet ook niet op zal vast niet veel per keer zijn. En op deze manier kun je ook je funds gebruiken voor nieuwe aankopen op de RMAH.

Dit is gewoon veel minder omslachtig.

Fingers crossed O-)
Dat zou vooral makkelijker zijn, dan hoeven we niet bij elke auction aan te geven wat we willen doen. Dat gaat snel vervelend worden lijkt me, vooral als je veel auctions post en actief bezig bent met de RMAH. Daarbij lijkt het mij ook inderdaad wel leuk om een bankroll te bouwen en hier en daar een paar cent of euro's toevoegen bij een mooie sale.

Ik heb even iets verder gekeken en de informatie op de Wiki waarover we het hebben heeft geen source, en de officiele Battle.net Balance FAQ zegt nog steeds dat je per auction moet aangeven wat je met het geld doet naderhand. http://us.battle.net/supp...ly-asked-questions-faq#q5 en
http://us.battle.net/d3/en/services/auction-house/info.

Het is dus echt het laatste officiële nieuws wat betreft de algemene RMAH rules & regulations. Zal wel gaan verschillen per land/regio nu dat we release benaderen maar ik ga er van uit dat we per-auction gaan krijgen. Ook wel logisch dat het hier en daar wat onduidelijk is, ik kan me goed voorstellen wat een moeilijke onderneming het moet zijn om de RMAH in zoveel landen met hun bijbehorende wetten en dergelijke op te zetten. We zullen het nog even moeten afwachten om concreet te horen of we onze Battle.net Balance kunnen uitcashen, of dat het toch per auction moet gaan.

Mij maakt het niet zo veel uit, er zullen toch workarounds zijn en we zullen dus altijd kunnen kiezen wat we doen.

Verder is het opbouwen van redelijke gear en items de reden dat ik nog twijfel aan het beginnen met SC of HC vanaf het begin (HC dan na de 1e Normal playthrough). Ik heb er ook eigenlijk wel plezier aan om het niet hardcore aan te pakken maar juist langzaam. Dit om alle lore te vergaren en van alles te verzamelen, om daarna pas HC te beginnen nadat ik Inferno op SC gedaan heb. Maar ik hou ontzettend veel van traden en het lijkt ook wel leuk om dit juist wel te doen met een harde focus op het (snel beginnen met) traden in de HC GAH. Er zijn echter een klein aantal mensen wat D3 ook zullen spelen in de gaming community waar ik in zit, en die zullen waarschijnlijk voor de casual approach gaan. Dat is wat het zo lastig maakt voor mij.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik heb het idee dat als Blizzard jou de mogelijkheid biedt om geld op je battle.net balance te zetten en je ook de mogelijkheid biedt om geld van je battle.net balance af te halen, en ze je transacties laten doen met het geld op je Battle.net balance, ze in principe als een bank optreden.

En dan zou het best wel eens kunnen zijn dat ze een 'bank licence' nodig hebben, met alle verplichtingen van dien. Ik kan me voorstellen dat ze dat willen voorkomen. Misschien dat ze door jou niet de mogelijkheid te bieden geld van je Battle.net balance af te halen, dat voorkomen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
embee schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:20:
Ik heb het idee dat als Blizzard jou de mogelijkheid biedt om geld op je battle.net balance te zetten en je ook de mogelijkheid biedt om geld van je battle.net balance af te halen, en ze je transacties laten doen met het geld op je Battle.net balance, ze in principe als een bank optreden.

En dan zou het best wel eens kunnen zijn dat ze een 'bank licence' nodig hebben, met alle verplichtingen van dien. Ik kan me voorstellen dat ze dat willen voorkomen. Misschien dat ze door jou niet de mogelijkheid te bieden geld van je Battle.net balance af te halen, dat voorkomen.
voor zo'n licentie moet je in elk land door een stel hoepels springen. Krijg je dingen als controles van de centrale bank, verplichte cash reserves enz.
Voor een bank een peulenschil, want ze verdienen bakken geld aan leningen. Voor een spelletje is het een kostbare feature. Vandaar dat ze ook samenwerken met een internationale "bank" als paypal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
RocketKoen schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:30:
[...]

voor zo'n licentie moet je in elk land door een stel hoepels springen. Krijg je dingen als controles van de centrale bank, verplichte cash reserves enz.
Voor een bank een peulenschil, want ze verdienen bakken geld aan leningen. Voor een spelletje is het een kostbare feature. Vandaar dat ze ook samenwerken met een internationale "bank" als paypal.
Ze werken samen met paypal, maar ze hebben ook gezegd dat dat niet verplicht is wanneer je met echt geld wil handelen in items. Als je iets verkoopt hoeft blizzard niet je paypal account te weten, ze houden je battlenet balance zelf bij.. Je kan het laten storten via paypal, maar hoeft niet. Dat is waar embee op doelt denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 14-02-2012 17:28 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant, dat zou best wel eens kunnen.

Blizzard is een biljoenen bedrijf dus ik zou het zelfs ook niet achter ze zetten om zo'n licentie te willen bemachtigen. Wellicht komt er inderdaad te veel bij kijken voor een "game" uiteindelijk en hebben ze daarom ervoor gekozen om de transacties op deze manier te verhandelen, met PayPal.

Mij kan het eigenlijk geen ruk schelen, ik heb al meer dan 5 jaar alleen maar positieve ervaringen met PayPal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Heb de benodigde informatie om te kunnen inloggen via DM gekregen, dus het feest kan beginnen :)

Jullie horen nog van mij , voorlopig ben ik ff monsters whacken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Het Zweeds bedrijf MindArk van het spel Entropia Universe had ook geen bank licence tot en aantal jaar terug, en toch was al het geld ingame afkomstig uit deposits en kon je het op elk moment withdrawwen. En zo hebben ze al 10 jaar bestaan, pas later kregen ze een bank licence omdat er iets mogelijk was met ingame lenen, verpanden etc.

Weet niet wat de regels zijn wanneer je een bank moet zijn, maar als hun al zolang in meerdere landen wellicht wereldwijd de deposit/withdraw functie hebben gehad zonder licentie zou het goed kunnen dat het niet zo heel lastig hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-10-2024
Bulls schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik hoop dat het niet zo makkelijk is om "even" een SC char naar Inferno te spelen. Helemaal niet in de eerste poging zonder een grote voorraad aan items. Ik ben net weer met D2 begonnen vanaf 0 en het valt vies tegen zonder leuke gear in de aanslag.

Ik heb dit al vaker verteld en doe het nog maar een keer:

Eerder speelde ik hoogstens alleen normal uit en daarna werd het te moeilijk, ik speelde vaak ook met iemand samen waar we ook niets gingen overhevelen van andere builds omdat we dat vals spelen vonden. We speelden dus eigenlijk altijd "Ironman modus" (die term zag ik onlangs een keer voorbij komen) We maakten na normal meestal gewoon een nieuwe character aan. Maar we kregen door dat het zonder items farmen voor later gebruik en andere classes niet haalbaar was voor NM te doen. Vanaf dat moment gingen we alle goede items opsparen en ook gebruiken (wat een gekloot met in en uitloggen en mules afzoeken waar het nu gebleven was) Maar na dat een beetje onder de knie te hebben gekregen werd het veel leuker.

Het gaat er in elk geval om dat je zonder goed farmen meerdere keren normal uit te spelen met verschillende classes het niet mogelijk is in 1 streep door te spelen in NM. Ik weet nog wel dat we meerdere playthroughs bezig waren om 40 pgms te sparen om dat weer te traden op b.net.

Nadat we flink in NM bezig waren geweest met meerdere builds en ook aardig wat goede gear hadden klaar liggen voor verschillende classes konden we een beetje aan Hell beginnen. Maar dat heeft al met al een flinke tijd geduurd. En uiteindelijk heb ik maar 1 keer echt Baal op Hell verslagen Dat was met een Assassin met Natalyas setje. Zelfs een keer ubertristram geprobeerd waar we natuurlijk finaal geowned werden.

In elk geval hoop ik dat D3 net zo moeilijk te halen is, en niet even met je eerste build van normal naar inferno kan door lopen. Nu is er wel de AH waardoor je makkelijker even wat betere gear kan bemachtigen, dus in dat opzicht zal het sneller gaan dan in D2 met die langzame trade games.
Zelf vondt ik Diablo 2 helemaal niet zo moeilijk, misschien de eerste tijd om alles even onder de knie te krijgen. Maar als je eenmaal wist welke build en welke items je nodig had en je de skills een beetje doorhad was het toch wel simpel.

Je had dan nog wel veel runs nodig en ja het mulen was ook lastig, maar dat ging meestal wel en als je een Mf soso maakte had je heeeel snel "betere" gear.

Daarnaast als de ladder een tijdje bezig was, kreeg je ook altijd veel gear toe ge worpen door gasten die al wel alles voor elkaar hadden. Enkel bij ladder reset moest je echt aan de bak.

Waar ik heb probleem in vond zitten was Uber gear te verkrijgen. Hier had je vaak per item 40 hr voor nodig en dat was echt absurd. Vond ik echt niet te doen (zonder dupen en uren lang botten).

Heb nu al een paar deeltjes mee gelezen hier, maar het einde is nu toch wel een beetje in zicht dacht ik zo.

Ik vindt het dat Blizzard nu maar even een tijdje geen info naar buiten moet brengen tot alles concreet is. Iedere keer ben ik of helemaal blij met een stukje info (of teleurgesteld) en kort daarna veranderen ze weer hun standpunt.

Dan heb ik het niet eens over de mogelijk release aankondiging want dat weetje van te voren met Blizzard.

Al met al hoop ik dat we voor de zomer vakantie met ze alle Diablo 3 kunnen spelen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb het ook over begin fasen, en niet dat je 5 accounts vol mules hebt staan en je nieuwe optimale build even binnen een paar uur naar hell rushed en level 80 bent. Maar ook gewoon spelen. Ik heb dat rushen nooit wat aan gevonden, dan krijg je zo'n idee dat je een character van iemand anders speelt. Af en toe even een Cow leveltje mee pakken voor 3 of 4 levels boost nog daar aan toe, maar ik heb altijd het hele spel doorlopen.

Met goede gear is het inderdaad niet moeilijk meer, maar probeer maar eens een martial arts Assa te maken zonder goede claws, ik heb mening keer heel normal doorlopen met het eerste imbue claw weapon, omdat er gewoon niets dropt wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Bulls schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:29:
Ik heb het ook over begin fasen, en niet dat je 5 accounts vol mules hebt staan en je nieuwe optimale build even binnen een paar uur naar hell rushed en level 80 bent. Maar ook gewoon spelen. Ik heb dat rushen nooit wat aan gevonden, dan krijg je zo'n idee dat je een character van iemand anders speelt. Af en toe even een Cow leveltje mee pakken voor 3 of 4 levels boost nog daar aan toe, maar ik heb altijd het hele spel doorlopen.

Met goede gear is het inderdaad niet moeilijk meer, maar probeer maar eens een martial arts Assa te maken zonder goede claws, ik heb mening keer heel normal doorlopen met het eerste imbue claw weapon, omdat er gewoon niets dropt wat beter is.
Meestal kocht ik een socketed scepter en gooide er ice en fire gems in die dropte.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
Jah snap ik, bedoel zelf ook als je begint met een leeg account (na een ladder reset bv). Dan maak je snel een mf soso en na een paar nm memphy runs heb je al snel wat bij elkaar !

Zelf vond ik het ook leuker om alles spelend te doen, maar meestal dan grinden in area's waar je lekker veel xp kreeg als je met 8 man van het zelfde lvl aan het rond hakken was ! Verhaal volgen is na de 100ste x ook wat minder interessant, dan doe je enkel nog de quests die wat opleveren.

Maar dan moest je het spel al wel door hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

skoozie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:
[...]

Meestal kocht ik een socketed scepter en gooide er ice en fire gems in die dropte.
mwah een 3 socketed boog,. en 3 groene chippeds. en je act1 merc kan alles in de 1e 2 levels aan :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
jeNno schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:43:
Jah snap ik, bedoel zelf ook als je begint met een leeg account (na een ladder reset bv). Dan maak je snel een mf soso en na een paar nm memphy runs heb je al snel wat bij elkaar !

Zelf vond ik het ook leuker om alles spelend te doen, maar meestal dan grinden in area's waar je lekker veel xp kreeg als je met 8 man van het zelfde lvl aan het rond hakken was ! Verhaal volgen is na de 100ste x ook wat minder interessant, dan doe je enkel nog de quests die wat opleveren.

Hopelijk maken ze het nu toch wat meer "waard" om wel de gehele verhaallijn te volgen. Dat is wel het plan wat ze hebben toch? Dat ook (op het oog) minder interessante monsters wel prima spullen droppen in gedeelte van de verhaallijn die je wellicht anders over zou slaan.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

jeNno schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:43:

op zich blijft dit toch wel de manier, char die minder afhankelijk is van items... snel door alles heen runnen voor je main char drops.
Denk niet dat ik het zo zou doen, want ladder boeit me niet echt, enige dat boeit is me items proberen te maximizen... dus items met nagenoeg perfecte (random)stats.

Snap ook niet dat mensen nog beweren met 8 in een game te zitten... volgens mij was en blijft het 4 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik denk dat die verhaallijn volgen sowieso een stuk makkelijker is dan in D2. Ten eerste omdat het nieuw is, maar ook doordat de area's naar wat ik er tot nu toe van heb gezien meer pad-vormig zijn en niet van die gigantische rechthoekige vlakken met her en der een (ook rechthoekige) hap er uit. Daardoor kom je vrijwel alles sowieso wel tegen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik heb nooit veel Diablo gespeeld, mar dit weekend wel even aan Diablo3 mogen proeven.

Nu heb ik een vraag.

Is het nou de bedoeling dat je alles straks solo doet, of kun je beter altijd public game doen voor de quest waar je mee bezig bent ? Zit er een verschil tussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:40
ActualFantasy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:44:
Ik heb nooit veel Diablo gespeeld, mar dit weekend wel even aan Diablo3 mogen proeven.

Nu heb ik een vraag.

Is het nou de bedoeling dat je alles straks solo doet, of kun je beter altijd public game doen voor de quest waar je mee bezig bent ? Zit er een verschil tussen ?
Public, altijd. Leuker / Gezelliger.
Mobs zijn moeilijker maar geven ook meer exp. Maar je kan ook alles solo doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik denk dat ik de eerste playthrough lekker solo doe, want dan krijg je meer van het verhaal mee. Anders heb je altijd wel iemand die de boel zit te skippen en wil rushen. Nadat je je het verhaal hebt mogen ervaren dan kun je lekker met meer man bezig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:51:
Ik denk dat ik de eerste playthrough lekker solo doe, want dan krijg je meer van het verhaal mee. Anders heb je altijd wel iemand die de boel zit te skippen en wil rushen. Nadat je je het verhaal hebt mogen ervaren dan kun je lekker met meer man bezig gaan.
Same here. De eerste keer wil ik gewoon genieten van de content en het verhaal en ieder hoekje uitpluizen en alle conversatie lezen.

Daarna komt het loot-hoeren wel in multiplay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Same here. De eerste keer wil ik gewoon genieten van de content en het verhaal en ieder hoekje uitpluizen en alle conversatie lezen.

Daarna komt het loot-hoeren wel in multiplay :+
same here
eerst het verhaal en dan het genadeloos grinden met vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of gewoon samen met een groepje Tweakers het verhaal doorlopen (dus gewoon rustig iedereen de tijd geven voor alles) 8)7

Zijn er nu al 3 die zo denken, ik denk er over, dus 4: voila een volle game!

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 15-02-2012 17:21 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ik loop met een vriend rustig door Normal (ik Wiz, hij Barb). Lekker de tijd nemen om alles te doen als het gaat om shoppen/craften van items en exploren. Daarna maken we er een public game van.

Als ik het goed kan herinneren, heeft Blizzard ooit geroepen dat in D3 voor elke extra speler de moeilijkheidsgraad met 75% omhoog gaat. Dus in theorie (indien iedereen helpt) ga je sneller door de mobs heen en krijg je meer experience.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:20:
Of gewoon samen met een groepje Tweakers het verhaal doorlopen (dus gewoon rustig iedereen de tijd geven voor alles) 8)7

True, maar niet iedereen kan op dezelfde tijd spelen als anderen, waardoor sommigen wel verder gaan en later een stuk overnieuw spelen of dat anderen heel lang moeten wachten etc. Uiteindelijk als je het een keer goed gespeeld hebt, kun je zo in en uit stappen want dan maakt het toch niet zoveel uit. Je kan vast wel op een avond een hele act door komen zo met 4 man, maar de hele difficulty zou moeizaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:48:
[...]

Public, altijd. Leuker / Gezelliger.
Mobs zijn moeilijker maar geven ook meer exp. Maar je kan ook alles solo doen :)
Tenzij je met vrienden / tweakers speelt dus kortom met meerdere personen spelen is wel degelijk leuker :)
Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:20:

Inderdaad en ik zal vast niet alleen zijn als ik vraag of er nog mensen van de oude D2 garde met me willen spelen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Zo, mijn tijd in de beta zit erop. nogmaals hartelijk dank, Leeghoofd :)

Heb mijn karakters gewoon laten staan, wist niet of dat de bedoeling was of niet. alle gear mag uiteraard verkocht/gedisenchant worden. alles waar visgek voor staat is van mij.

En dan nu mijn ervaringen :)

Het is diablo! Ja, duh. het voelt geweldig aan. soepel, lekker en snel. er zitten genoeg events en questjes in om je bezig te houden, en er zit lekker veel voice acting in . het auction house is super, al heb ik 'm niet gebruikt omdat ik niet wist of dit kon/mocht. je kunt heel veel filters instellen en per karakter zoeken, in ieder geval. de muziek en geluiden zijn als vanouds, uitstekend. laadtijden zijn niet aanwezig, en grafisch vind ik het spel er echt prima uit zien. ondanks de visuele aspecten blijft de framerate erg goed, zo'n beetje altijd wel op 60 (vsync capped) en voelt zeer soepel aan.

Heb me voornamelijk gericht op de Barbarian, omdat dit mijn favo class is, en het is echt weer een feest om met de barb te spelen. hij ragt lekker door alles heen, heeft leuke war-shouts (dingen die hij zegt als je bv bonus-xp haalt omdat je meerdere vijanden achter elkaar hebt gekilled), en z'n ability's zijn echt op pure vernietiging gericht, en dan heb ik het niet alleen over de monsters.

Heb ook nog even gespeeld met een monk, tot level 7 of 8 geloof ik, en die class heeft me wel verrast. denk dat dit mogelijk nog wel een lvl 50 gaat opleveren :) speelde erg lekker weg. ook even met een demon hunter gespeeld, maar daar had ik het vrij snel al mee gezien. kan aan de gear liggen, maar vond 'm vrij zwak en enigzins saai om te spelen, maar wellicht wordt ie wel heel leuk op wat hogere levels met betere gear. het dualwielden van crossbows is dan wel weer erg vet!

Euhm... Ja, ben dus wel heel positief over het spel. het smaakt absoluut naar meer, veel meer. de beta is zoals gezegd eerder door mensen veel te makkelijk , kon op lvl 9 met mijn barb al de skeleton king pakken, dropte mooie gele boots. ga 'm zeker kopen in ieder geval. dit is een game die iedereen die een bèètje affiniteit heeft met het hack 'n slash genre, gewoon moet hebben.

Dan nog even over de stabiliteit van de game. die is uitstekend te noemen, in ieder geval op mijn systeem. in de uren dat in nonstop gespeeld heb , niet 1 crash, disconnect of lagspike gehad. Ik draai het spel op een i5-750, 12gb ram en een 6950 1gb, en een conventionele harde schijf.

Hoop dat iemand er wat aan heeft, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust, dan zal ik proberen de vraag te beantwoorden.

Nog even een vraagje aan de heren van de administratie , is het nu de bedoeling dat ik de gegevens door-dm naar Quirky, die is de volgende volgens mij , maar pas over een paar dagen? of moet ie in de tussentijd terug naar iemand anders? graag hoor ik dat van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoor dat jullie allemaal een stukje typen, bedankt! Leuk om te zien hoe verschillende mensen het spel ervaren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik had het in het vorige deel ook al gevraagd iets meer dan een maand geleden, maar toen geen reactie op gekregen, maar zijn er inmiddels al mensen die de D3 bèta op 2560x1600/1440 gespeeld hebben?

Zo ja, wat waren je overige settings, welke videokaart heb je en wat was je framerate ongeveer?

Ik zou het maar al te graag zelf willen testen op m'n U2711, maar met een ATI FirePro v4800 gaat dat niet lukken denk ik :P (hardwarematig gelijk aan de ATI Radeon HD 5670 1GB) en ik ga m'n videokaart sowieso niet upgraden voordat ik een releasedate heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Visgek24 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:24:
review met allemaal leuke dingetjes.
Je mag het gewoon naar de volgende doen alvast of zelf lekker verder spelen :)
Tot de volgende grote patch heb ik toch weinig te doen in het spel zelf.
Het is me eindelijk gelukt om weer internet te hebben dus mochten mensen willen spelen dan mag dat natuurlijk.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Kid Jansen schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:21:
Ik had het in het vorige deel ook al gevraagd iets meer dan een maand geleden, maar toen geen reactie op gekregen, maar zijn er inmiddels al mensen die de D3 bèta op 2560x1600/1440 gespeeld hebben?

Zo ja, wat waren je overige settings, welke videokaart heb je en wat was je framerate ongeveer?

Ik zou het maar al te graag zelf willen testen op m'n U2711, maar met een ATI FirePro v4800 gaat dat niet lukken denk ik :P (hardwarematig gelijk aan de ATI Radeon HD 5670 1GB) en ik ga m'n videokaart sowieso niet upgraden voordat ik een releasedate heb.
mocht je willen spelen dan kan ik je de gegevens wel even DM-en.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
He Leeg hoofd, uh staan er nog veel op je lijst ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Momenteel speelt Kid Jansen. dus tot morgen avond 20.00 is het in ieder geval bezet. Daarna zal hij/zij het aan de volgende geven die zich aanbied. in dit geval Jenno

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54
Wat mij trouwens wel opviel tijdens mijn beta dag is dat de stemmen nogal klinken naar een rus die engels spreekt :P. kweet neit of andere dat opgevallen is ;o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-09 15:20
Als er zo weinig animo op dit moment is dan wil ik ook wel graag op je lijst, leeghoofd21. Zou graag een avond nonstop de Beta willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad en ik zal vast niet alleen zijn als ik vraag of er nog mensen van de oude D2 garde met me willen spelen ;)
Klopt! ;)

Is het nog mogelijk om ergens een beta van DIII vast te krijgen???
Het kriebelt en als het kriebelt moet je diablo spelen!!!

• Kid Jansen
  • Niet online
Morgen kort verslagje. Nu maar eens slapen, want over minder dan zesenhalf uur moet ik alweer op m'n werk zitten.

Interessante opmerking alvast: ik heb dus een ATI FirePro v4800 (=ATI Radeon HD 5670 1GB met andere driver en video BIOS), wat naar wat je zou verwachten toch een erg langzame kaart is. Desondanks vond ik het met die kaart prima speelbaar met alles op high @ 2560x1440. Framerates waren duidelijk niet heel hoog, maar zoals ik al zei zag alles er prima speelbaar uit.

Overige key components van m'n PC zijn:

Gigabyte GA-X58A-UD5
Intel Core i7 930 Boxed
OCZ Platinum DDR3 PC3-12800 Low-Voltage Triple Channel
Intel 510 SSDSC2MH120A2K5 120GB

Alvast wat screenshots @ 2560x1440 met alles op high (ik zal er morgen even thumbs van maken, nu geen zin meer in):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WcatzOHm3qsP5F8NVQ5FhZZh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qx4enk5U3Ci1YTVYS73RbzmB/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7FfHxCpOM2uAerPZTmK0YjcJ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ewEZ1AoQz22raqJfL2skgXPu/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/36Qo94Jnh9DJEX4dJW0n2C1r/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9WVSRdvThfHGS7vgF2AMp0RG/full.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.