Zo, mijn tijd in de beta zit erop. nogmaals hartelijk dank, Leeghoofd
Heb mijn karakters gewoon laten staan, wist niet of dat de bedoeling was of niet. alle gear mag uiteraard verkocht/gedisenchant worden. alles waar visgek voor staat is van mij.
En dan nu mijn ervaringen
Het is diablo! Ja, duh. het voelt geweldig aan. soepel, lekker en snel. er zitten genoeg events en questjes in om je bezig te houden, en er zit lekker veel voice acting in . het auction house is super, al heb ik 'm niet gebruikt omdat ik niet wist of dit kon/mocht. je kunt heel veel filters instellen en per karakter zoeken, in ieder geval. de muziek en geluiden zijn als vanouds, uitstekend. laadtijden zijn niet aanwezig, en grafisch vind ik het spel er echt prima uit zien. ondanks de visuele aspecten blijft de framerate erg goed, zo'n beetje altijd wel op 60 (vsync capped) en voelt zeer soepel aan.
Heb me voornamelijk gericht op de Barbarian, omdat dit mijn favo class is, en het is echt weer een feest om met de barb te spelen. hij ragt lekker door alles heen, heeft leuke war-shouts (dingen die hij zegt als je bv bonus-xp haalt omdat je meerdere vijanden achter elkaar hebt gekilled), en z'n ability's zijn echt op pure vernietiging gericht, en dan heb ik het niet alleen over de monsters.
Heb ook nog even gespeeld met een monk, tot level 7 of 8 geloof ik, en die class heeft me wel verrast. denk dat dit mogelijk nog wel een lvl 50 gaat opleveren

speelde erg lekker weg. ook even met een demon hunter gespeeld, maar daar had ik het vrij snel al mee gezien. kan aan de gear liggen, maar vond 'm vrij zwak en enigzins saai om te spelen, maar wellicht wordt ie wel heel leuk op wat hogere levels met betere gear. het dualwielden van crossbows is dan wel weer erg vet!
Euhm... Ja, ben dus wel heel positief over het spel. het smaakt absoluut naar meer, veel meer. de beta is zoals gezegd eerder door mensen veel te makkelijk , kon op lvl 9 met mijn barb al de skeleton king pakken, dropte mooie gele boots. ga 'm zeker kopen in ieder geval. dit is een game die iedereen die een bèètje affiniteit heeft met het hack 'n slash genre, gewoon moet hebben.
Dan nog even over de stabiliteit van de game. die is uitstekend te noemen, in ieder geval op mijn systeem. in de uren dat in nonstop gespeeld heb , niet 1 crash, disconnect of lagspike gehad. Ik draai het spel op een i5-750, 12gb ram en een 6950 1gb, en een conventionele harde schijf.
Hoop dat iemand er wat aan heeft, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust, dan zal ik proberen de vraag te beantwoorden.
Nog even een vraagje aan de heren van de administratie , is het nu de bedoeling dat ik de gegevens door-dm naar Quirky, die is de volgende volgens mij , maar pas over een paar dagen? of moet ie in de tussentijd terug naar iemand anders? graag hoor ik dat van jullie.