Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, mijn macbook pro staat in de recommended System Specification! :D
Zat nog te kijken om de annual pass te halen. Ik weet van me zelf dat ik een mmo een maand hardcore speel en een maand later er geen zin meer heb. Dus ik weet zo even niet of ik weer aan de wow ga, want speel ook nog eens tussentijds lotro. En GW2 komt ook nog humm...

Mijn eerste Diablo ben benieuwd, als het wat is koop ik het ook voor de xbox 360. Zal mooi zijn als het onder een account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat de startpost niet meer helemaal up-to-date is? Ik zat dit weekend even een update van IGN over patch 11 te kijken (we zijn inmiddels bij patch 12?) en ik zie dat er redelijk wat gewijzigd is qua stats en dat de mystic o.a. uit de caravaan is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:15:
Kan het zijn dat de startpost niet meer helemaal up-to-date is? Ik zat dit weekend even een update van IGN over patch 11 te kijken (we zijn inmiddels bij patch 12?) en ik zie dat er redelijk wat gewijzigd is qua stats en dat de mystic o.a. uit de caravaan is verdwenen.
"Deze topicstart is gemaakt door psychoclown en is nog onderhevig aan veranderingen.
Mocht je suggesties hebben of fouten vinden laat het me weten via DM!"

Het is een beta, er zijn constant updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
En psychoclown heeft vast ook niet altijd tijd om alles constant bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik laatst al zei, ze veranderen de laatste tijd zoveel dingen dat het geen zin heeft om het constant te veranderen. Daarnaast heb ik niet altijd tijd om het bij te werken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Zo, net de Collectors Editie gepreordered.
Was de eerste daar, dus dat is wel mooi.

Now going to play the waiting game.

Stiekem hopend op een beta invite alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Zag dit filmpje gistereren, wat mij opviel was de graphics ( iets donkerder ? ) vond het er goed uitzien in iedergeval: http://www.youtube.com/watch?v=Kw0MTIQY28E

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bulls schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:37:
Krijg je zelfs als je de quest al hebt gedaan alsnog 5k XP? Ik dacht dat je alleen reward krijgt voor de 1e keer, en daarna is het gewoon een mob die wel wat meer xp geeft door zijn level of leven, maar geen quest meer.

Raar.
Je doet in feite elke keer de quest opnieuw, dus je krijgt ook elke keer de volle mep aan quest-xp.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Thanks Robbas, ziet er inderaad mooi uit!

Maar let wel, dit was op een GTX580 met een 4,5Ghz Sandy. Vraag me af of dit een modificatie is of gewoon een verlaagde gamma / brightness. Zo ziet D3 er in ieder geval een stuk beter (meer Diablo) uit. Wel behoorlijk silly drops trouwens.

@ Psycho, ach joh, lekker laten gaan nog even die topicstart... Al dat kleine ongedocumenteerde verander gedoen van Blizzard is toch niet bij te houden momenteel. De Topicstart is nog steeds een pracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Robbas schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:22:
Zag dit filmpje gistereren, wat mij opviel was de graphics ( iets donkerder ? ) vond het er goed uitzien in iedergeval: http://www.youtube.com/watch?v=Kw0MTIQY28E
Jeetje. wat ziet dit er goed uit zeg.. kwijl :) niet zozeer de hoeveelheid detail, maar de hele stijl bevalt me nu al. geluid klinkt ook erg lekker, en aan de framerate counter bovenin te zien wordt er goed gebruik gemaakt van de GPU's , ben erg benieuwd hoe ie op mijn systeem draait en of ik last ga krijgen van framedrops e.d met meerdere mensen in het spel, daar kom ik de 14'de achter :)

Filmpje had van mij wel een uurtje mogen duren 8)

Zit zelf op een I5-750 @ 3.66 , 12gb ram en een 6950 met 2gb en een Caviar Black 1 TB.

[ Voor 5% gewijzigd door Visgek82 op 06-02-2012 18:47 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren en vandaag de Beta kunnen spelen, met veel dank aan LeegHoofd.

Dit beviel erg goed. Het is gewoon heel erg diablo maar dan modern. Echt een hoop dingen zijn aangepast, het loopt allemaal super soepel en ziet er prachtig uit. Vooral wat betreft oog voor detail en storytelling is het een enorme vooruitgang. Je bent eigenlijk constant met het verhaal bezig ipv alleen een gebied uitkammen opzoek naar de volgende waypoint.

Ik heb een Demon Hunter (tot lvl 13) Witch Doctor (tot lvl 13) en een Wizard (tot lvl 11) gespeeld. De Wizard vond ik geniaal. Allemaal erg leuke skills en leuke speelstijl. Ook de Witch Doctor beviel me onverwachts erg goed. Alleen de Demon Hunter vond ik enorm suf. Die was echt saai vergeleken met de andere classes. Vooral omdat je minder mogelijkheden hebt tot het dealen van damage (eigenlijk alleen schieten). Maar dat kan ook persoonlijke voorkeur zijn, ik speel eigenlijk bijna altijd mage achtige classes in spellen. Wat me wel opviel was dat alle classes een aantal skills hadden die met wat overbodig leken. Dat kan ook te maken hebben met de moeilijkheidsgraad (niet alleen ben ik in al die playthroughs nooit dood gegaan, ik heb zelfs 0 (nul!) healing potions hoeven te gebruiken. Daarnaast one of two shot je bijna alle monsters. Dat maakt bepaalde skills zoals een monster in een kip veranderen of traps op de grond gooien waardoor ze langzamer gaan lopen nogal overbodig.

Maar veel dingen zijn nog moeilijk te beoordelen omdat het eigenlijk niet echt een Beta is maar eerder een demo. Tenminste, zoals velen anderen al aangaven is het extreem kort. Een uurtje ongeveer. Veel belangrijke spel elementen zitten er nog niet in, zoals gems, runestones, etc. Daarnaast zijn de drops ook nog behoorlijk summier (maar dat is normaal in het begin van het spel).

Al met al heb ik er volledig vertrouwen in dat het weer een geweldig spel wordt. Ik vind het mooi en dapper van het team dat ze vanalles van diablo 2 overhoop halen en iets nieuws proberen. Voor de mensen die echt diablo 2 niet los kunnen laten is er altijd nog Path of Exile ;) (zit sinds een paar dagen toevallig in de PoE beta en kan het niet laten vergelijkingen te maken). Het enige wat mij nog wat verontrust is dat items nu voor 100% alles bepalen, daarnaast en daardoor zijn items minder class-specifiek en al helemaal minder individueel-character specifiek geworden (wat een zin). Iedereen kan alle armors aan, alle zwaarden gebruiken, etc. Ik betrapte mezelf erop de keren dat ik een nieuwe class ging uit proberen alle spullen van de vorige in de stash deed en dan onmiddellijk weer door de nieuwe liet aantrekken (een groot deel van de items hebben maar een lvl-req van 2 of 3).
We zullen zien waar dat heen gaat. Maar om nogmaals te benadrukken: verder alles geniaal aan d3. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door memoryandfate op 07-02-2012 09:33 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Battle.net Balance is now live!
As we announced previously, Battle.net Balance is a new feature that gives players an alternate way to purchase Blizzard digital products and services directly through their Battle.net accounts. Players are now able add to their Battle.net Balance using a variety of payment methods, and then use that balance toward Blizzard Entertainment products and services such as World of Warcraft game time; paid services, such as realm transfers and character name changes; digital versions of select Blizzard games, including Diablo II and StarCraft II; and in-game pets and mounts. In the near future, players will be also able to use Battle.net Balance for the digital World of Warcraft Battle Chest and WoW digital upgrades. In addition, with the upcoming launch of Diablo III, players will have the option to use Battle.net Balance to buy and sell items in the game’s currency-based auction house.

For more information, check out the Battle.net Balance FAQ, or head to the Battle.net Balance page in Account Management to manage your balance.

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/669/Battle1.jpg
Bashiok heeft zojuist een uur lang D3 vragen beantwoord op Twitter....ze zijn nog nergens gesommeerd maar je kan ze hier bekijken: https://twitter.com/#!/Bashiok

Edit: ondertussen kan je ze hier vinden: http://diablo.incgamers.c...s/bashioks-twitter-o-rama

[ Voor 97% gewijzigd door Pedr0 op 07-02-2012 09:00 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bashiok: I remember when Nyorloth came to our department the cold, the twisted, the terrible Community offices of unnumbered crimes. Our manager had told me of him, and of the impelling fascination and allurement of his revelations, and I burned with eagerness to explore his uttermost mysteries. Our manager said they were horrible and impressive beyond my most fevered imaginings; and what was thrown on a screen in the darkened room prophesied things none but Nyorloth dared prophesy, and in the whirl of his papers there was taken from men that which had never been taken before yet which showed only in the eyes. And I heard it hinted abroad that those who knew Nyorloth looked on sights which others saw not.

It was in the cold winter that I went through the night with the restless Community moderators to see Nyorloth; through the stifling night and up the endless stairs into the choking room. And shadowed on a screen, I saw wailing forms buried under Global Writing Contest entries, and grinning faces hidden amidst ruins of cities. And I saw worlds battling against blackness; against the waves of destruction from ultimate space; whirling, churning, struggling around the dimming, cooling suns. Then the paper storm played amazingly around the heads of the spectators, and hair stood up on end whilst shadows more grotesque than I can tell came out and squatted on the heads. And when I, who was colder and more scientific than the rest, mumbled a trembling protest about paper cuts and ocular fortitude, Nyorloth drove us all out, down the dizzy stairs into the damp, hot, deserted developer offices. I screamed aloud that I was not afraid; that I never could be afraid; and others screamed with me for solace. We swore to one another that the Community offices were exactly the same, and filled with purpose; and when the florescent lights sometimes do fade we curse the electric company over and over again, and laugh at the strange faces we make.

What I know of Nyorloth is his inscrutable purpose; sinisterly sentient, dumbly delirious, only the Old Gods can tell. To look upon him now I see a sickened, sensitive shadow writhing in hands that are not hands, and whirl blindly past ghastly midnights of rotting creation, corpses of dead worlds with sores that were cities, charnel winds that brush the pallid stars and make them flicker low. Beyond these worlds vague ghosts of monstrous things; half-seen columns of unsanctifled temples that rest on nameless rocks beneath space and reach up to dizzy vacua above the spheres of light and darkness. And through this revolting graveyard of the universe the muffled, maddening beating of drums, and thin, monotonous whine of blasphemous flutes from inconceivable, unlighted chambers beyond Time; the detestable pounding and piping whereunto dance slowly, awkwardly, and absurdly the gigantic, tenebrous Old Gods the blind, voiceless, mindless gargoyles whose soul is Nyorloth.
Nyorloth: I am the Herald, the Gaze in the Dark, the Blinking Madness. Empires I rule, nations I birth, a crown I have never worn or desired.

You seek the Truths of worlds known to you in electronic glimmers, in dreams, in song. What clumsy hand draws the line betwixt the real and the unreal; that such lines exist is the fantasy.

Let us dance to the unplayed, unheard rhythms and sing the songs that will end the world.

In a break from tradition, I am not a member of the Community team; long have I gestated within the Story Development division of the Publishing Team, itself a division of Creative Development. My purposes here are myriad, but to mention a few:

• Increase the transparency of how we develop stories within our games and ancillary fiction.
• Encourage more constructive discussions of the lore, so that we may better understand your likes/dislikes in order to shape our future projects.
• To serve as a scapegoat for when something happens in the lore that you don’t like.

Again, those are just a few of the reasons I will be monitoring and posting on the Story Forums (WoW, SC, Diablo). Perhaps you will discover more reasons for my presence?

Doubtful.
Bashoik: It seems there's been some confusion taken from the above statement I made back in September. The chat in Diablo III is exactly as I described, you do all of it in a single window. StarCraft II has a system where each chat is broken out into a separate window, chat program-style, but Diablo III keeps it all in one. The same single window that's used for chat when you eventually jump into a game, too.

As far as having open public channels, there's far more negative to them than positive and we maintain a stance that creating an open chat environment without a social structure behind it is an invitation for moderation and support disasters. Most people that want chat channels though are referring to guild channels, or otherwise channels they themselves can operate and choose to invite others to, and we see those as completely valid forms of chat (there's a social structure backing the channel). As I said, back in September, it's unlikely to be anything we attain for ship, but the social group-type chat features are still very much a desire for the future.

Afbeeldingslocatie: http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_72/gallery_37842_72_19222.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 07-02-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Pedr0 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:26:

As far as having open public channels, there's far more negative to them than positive and we maintain a stance that creating an open chat environment without a social structure behind it is an invitation for moderation and support disasters. Most people that want chat channels though are referring to guild channels, or otherwise channels they themselves can operate and choose to invite others to, and we see those as completely valid forms of chat (there's a social structure backing the channel). As I said, back in September, it's unlikely to be anything we attain for ship, but the social group-type chat features are still very much a desire for the future.
Ik vind dit echt een domme beslissing, de publieke chat voegde enorm veel toe aan D2. Ik heb via die chat rooms veel nieuwe mensen leren kennen, en ik bracht er zo'n beetje een kwart van mijn D2 tijd door. Natuurlijk kun je nu traden via de AH, en hoeft dat niet meer via de chat, maar het sociale aspect ervan maakt het veel leuker dan met 3 random andere in een game geplaatst te worden. Het had een overkoepelend gevoel, nu zit je altijd alleen maar met 3 andere in een game.
De reden dat D2 nog steeds gespeeld word, komt door de community, en ik denk dat die grotendeels is opgebouwd door de publieke chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de keuze ook erg jammer, tuurlijk zijn er altijd wel opstootjes door wat kiddo's die beginnen te schelden maar veel erger kan niet en anders kun je dat soort mensen massaal muten of negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:00:
Ik vind de keuze ook erg jammer, tuurlijk zijn er altijd wel opstootjes door wat kiddo's die beginnen te schelden maar veel erger kan niet en anders kun je dat soort mensen massaal muten of negeren.
Aan de andere kant begrijp ik het ook zeker wel. er zijn genoeg spelers die er gewoon niet op zitten te wachten om de huid volgescholden te krijgen door kiddies die zich niet kunnen gedragen, en het zijn niet eens altijd kiddies (helaas). in D2 was het op gegeven moment nog raar als je een normaal antwoord kreeg in public chat, en dan hoeft het van mij ook niet meer. Nee, ik kan niet zeggen dat ik het zal missen. op de een of andere manier maken mensen er toch altijd een puinzooi van , en dan is het gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:00:
Nouja global chat ingame heb ik een hekel aan, dat spammed maar door, ook al kun je ze muten. Zulke rooms zoals in D2 kan ik het nut wel van in zien. Maar die waren er meer voor de trade, en nu is er de AH dus heb je het minder nodig.
Visgek24 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Aan de andere kant begrijp ik het ook zeker wel. er zijn genoeg spelers die er gewoon niet op zitten te wachten om de huid volgescholden te krijgen door kiddies die zich niet kunnen gedragen, en het zijn niet eens altijd kiddies (helaas). in D2 was het op gegeven moment nog raar als je een normaal antwoord kreeg in public chat, en dan hoeft het van mij ook niet meer. Nee, ik kan niet zeggen dat ik het zal missen. op de een of andere manier maken mensen er toch altijd een puinzooi van , en dan is het gewoon niet leuk meer.
Ach ja mensen op internet vinden altijd wel iets te trollen, zo was het vroeger dat ze veel Team killen in Battlefield bijvoorbeeld, en toen kwam er het punnish systeem, gingen ze expres voor je lopen zodat je hun TK'd en dan gaan ze je punnishen om je score naar benden te halen. tards heb je altijd en overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:17:
[...]

Nouja global chat ingame heb ik een hekel aan, dat spammed maar door, ook al kun je ze muten. Zulke rooms zoals in D2 kan ik het nut wel van in zien. Maar die waren er meer voor de trade, en nu is er de AH dus heb je het minder nodig.
Ik had dan inderdaad van die global chat rooms zoals in D2 in gedachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm kom er nu pas achter dat er een 4 player max is per game, ging van 8 uit :P

Maar goed, vind die chat prima. Als ze daarmee ook de spambots kunnen beperken: graag! Ik chat wel ingame als het moet, het speelt het spel om te spelen toch, niet om te chatten?

Oh, en 80% van die vragen aan Bashiok zijn echt domme vragen... Wel goed is om te horen dat de DH wat verbeterd gaat worden omdat hij een beetje te zwak is nu. Vond het zelf redelijk meevallen, als in, het was nóg makkelijker met een Barbarian/Wizard, niet dat het moeilijk wat met de DH, het ging alleen net iets langzamer.

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 07-02-2012 15:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zat het nu alweer met de gemiddelde release na start van beta's bij blizzard
stond waarschijnlijk in een vorig deel vind het zo niet meer?
zijn we al voorbij die tijdslimiet of hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:01:

Oh, en 80% van die vragen aan Bashiok zijn echt domme vragen... Wel goed is om te horen dat de DH wat verbeterd gaat worden omdat hij een beetje te zwak is nu. Vond het zelf redelijk meevallen, als in, het was nóg makkelijker met een Barbarian/Wizard, niet dat het moeilijk wat met de DH, het ging alleen net iets langzamer.
De enige waar ik echt het meeste moeite mee had was de WD. Het was niet moeilijker ofzo maar er was sowieso minder leuke low level gear te craften en de spells vond ik niet je van het dus duurde het over het algemeen het langst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
psychoclown schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:31:
[...]

De enige waar ik echt het meeste moeite mee had was de WD. Het was niet moeilijker ofzo maar er was sowieso minder leuke low level gear te craften en de spells vond ik niet je van het dus duurde het over het algemeen het langst.
Vind je? Ik vond de WD een geweldige class om mee te spelen en ook niet helemaal afhankelijk van mobs. Het is een prima class om damage te doen zonder mobs.

Ik weet even de naam niet meer, maar die vuurspel die je op level 12 (?) krijgt, die is heel krachtig. En er zijn nog een aantal spells, die gewoon veel damage doen. Daarnaast heeft hij goede crowd control spells. Had om eerlijk te zijn niet het gevoel dat hij onder deed aan de andere classes. Die spinnen die je kan spawnen, waren ook handig om te hebben.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:17:
hoe zat het nu alweer met de gemiddelde release na start van beta's bij blizzard
stond waarschijnlijk in een vorig deel vind het zo niet meer?
zijn we al voorbij die tijdslimiet of hoe zit het?
Beta is gestart eind september. Ik weet niet of het daadwerkelijk gezegd is, maar ik dacht dat deze 6 maanden zal duren en dan " komt ie", maar niks is zeker. Speculeren is leuk, maar tot op zekere hoogte;p Leuker is om het over de beta te hebben denk ik zo :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54
Stranglem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:28:
[...]

Vind je? Ik vond de WD een geweldige class om mee te spelen en ook niet helemaal afhankelijk van mobs. Het is een prima class om damage te doen zonder mobs.

Ik weet even de naam niet meer, maar die vuurspel die je op level 12 (?) krijgt, die is heel krachtig. En er zijn nog een aantal spells, die gewoon veel damage doen. Daarnaast heeft hij goede crowd control spells. Had om eerlijk te zijn niet het gevoel dat hij onder deed aan de andere classes. Die spinnen die je kan spawnen, waren ook handig om te hebben.
Opzich is het natuurlijk vrij logisch dat een spel die je op lvl 12 krijgt vrij sterk is in de beta omdat alle mobs max lvl 7 zijn dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmja dan moet je wel de op de beta geraken :)
en met alle respect voor leeghoofd maar maar voor 1 dag dan word ik zot :)
heb net mn PC zitten upgraden want mn moederbord was gefried
toch speciaal vr diablo 3 willek er het beste uithalen wat qua budget haalbaar was, paar zaken kunnen salvagen van mn vorige pc, zoals de grafisch kaart
Ci7/2600 8GB DDR3 128GB SSD 830 GeForce GTX460 1GB
en nu die ineen zit wou ik toch een idee hebben van wanneer ik er de hel kan op loslaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:28:
[...]

Wat ik met name irritant vind aan de WD is dat deze zo ontzettend traag is naar mijn idee.
Paar van die spiders gooien, curses erover en wachten tot ze dood zijn maar met een langzamere pace als de andere classes. Kon eerder echt niet kiezen tussen de classes (had wel mijn voorkeur uiteraard) maar ik weet nu wel dat ik de WD als laatste ga pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is de WD niet een beetje als de Necro? Daar sta je 9 van de 10 keer ook gewoon te kijken wat er dood gaat en wat voor loot er dropt met wat curses te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

Morgen is dus de "investor conferrence", weet niet hoelaat precies maargoed de website krijgt weer een update.

http://us.battle.net/d3/

Hopelijk goed nieuws ^^ fingers crossed

[ Voor 5% gewijzigd door Robbas op 08-02-2012 10:52 ]

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:43:
Is de WD niet een beetje als de Necro? Daar sta je 9 van de 10 keer ook gewoon te kijken wat er dood gaat en wat voor loot er dropt met wat curses te casten.
Ja klopt maar mijn inziens speelde de Necro met een fijnere pace dan de WD.
Kan natuurlijk ook gewoon komen omdat het nu enkel low level is maar ik ben er niet echt overtuigd van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
psychoclown schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:58:
[...]

Ja klopt maar mijn inziens speelde de Necro met een fijnere pace dan de WD.
Kan natuurlijk ook gewoon komen omdat het nu enkel low level is maar ik ben er niet echt overtuigd van :)
Wat jij omschrijft als gevoel bij de DH is precies hetzelfde gevoel als ik altijd had met de necro in D2. Pas als je daarbij echt goed gear kreeg kon je een beetje snel mobs clearen. Met andere classes leek dit altijd sneller te gaan, ook op lagere levels of met minder goede gear.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Mijn eerste char wordt wel een WD en dan heb ik 2 builds in gedachten . Poison build en Commander build. Comander build met alle summon en 1 a 2 aoe/high dmg(suicide hondjes ;) ) spells en poison voor area's met veel mobs zodat er leuk en snel monsters geslacht kunnen worden :p . Ik ben het wel eens dat andere classes een stuk minder traag aanvoelen maar met betere gear gaan die summons ook meer dmg doen en in de beta ben ik nog niet echt goede WD gear tegengekomen. Blijf steken op zo'n 50 dps , terwijl me DH al rond 90 dps zit(gezien vanuit char screen)

Tweede char zit ik te twijfelen. DH of melee Wizard, melee wizard is echt tof in beta en sterk bovendien _/-\o_

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Robbas schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:51:
Morgen is dus de "investor conferrence", weet niet hoelaat precies maargoed de website krijgt weer een update.

http://us.battle.net/d3/

Hopelijk goed nieuws ^^ fingers crossed
Don´t count on it.... inverstor conferreces hebben in het verleden al meerdere malen weinig tot geen game inhoudelijke informatie naar boven gebracht. Het is een investors bijeenkomst en gaat dan ook over sponsors, aandeelhouders en andere financiële zaken. Het zou theoretisch altijd kunnen hoor, maar ik verwacht zeker geen hoogwaardige nieuwsfeiten zoals release dates of andere game inhoudelijk info.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
FloydRaalte schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Don´t count on it.... inverstor conferreces hebben in het verleden al meerdere malen weinig tot geen game inhoudelijke informatie naar boven gebracht. Het is een investors bijeenkomst en gaat dan ook over sponsors, aandeelhouders en andere financiële zaken. Het zou theoretisch altijd kunnen hoor, maar ik verwacht zeker geen hoogwaardige nieuwsfeiten zoals release dates of andere game inhoudelijk info.
Waarheid. Er was een periode dat iedereen helemaal gefocussed was op de die meetings. Toen bleek inderdaad dat er eigenlijk nooit iets bijzonders uit voorkomt.

Mijn eerste character zal sowieso Wizzard worden, maar alle classes daarna vind ik gewoon lekker spelen. Ook de WD. Voor de WD is de survivability ook belangrijker denk ik. WD is meer een combo van Necromancer en Druid samen volgens mij.
Toch vind ik dat de WD niet afhankelijk is van zijn spawns. Hij doet goede damage zonder die mobs. Maar misschien heb ik een vertekend beeld doordat ik eigenlijk in mijn 24 uur voornamelijk met anderen gespeeld heb en geen solo runs gedaan heb. (Is veel leuker natuurlijk^^)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Jay Wilson is een nieuwe 'system/website update' aan het schrijven. Wanneer die online komt, is nog niet bekend.

Ik dat gisteren deze vraag gesteld via twitter.......
@Pedr0vv @Bashiok We don't have a date to provide, but he's working one up!
Er heeft iemand als eerste alle archievements gehaald in de beta.
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AkjU0C5CAAAHzw4.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Pedr0 op 08-02-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Stranglem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:45:
[...]

Waarheid. Er was een periode dat iedereen helemaal gefocussed was op de die meetings. Toen bleek inderdaad dat er eigenlijk nooit iets bijzonders uit voorkomt.

Mijn eerste character zal sowieso Wizzard worden, maar alle classes daarna vind ik gewoon lekker spelen. Ook de WD. Voor de WD is de survivability ook belangrijker denk ik. WD is meer een combo van Necromancer en Druid samen volgens mij.
Toch vind ik dat de WD niet afhankelijk is van zijn spawns. Hij doet goede damage zonder die mobs. Maar misschien heb ik een vertekend beeld doordat ik eigenlijk in mijn 24 uur voornamelijk met anderen gespeeld heb en geen solo runs gedaan heb. (Is veel leuker natuurlijk^^)
Het is Wizard ;) Wizzard is alleen weggelegd voor Rincewind.
Ik ben echt jaloers op diegenen die al kunnen spelen. Heb zelfs niet eens iets om over te speculeren.

Het enige jammere aan de Collectors Edition is dat ik D2 met de uitbreiding toen al origineel heb gekocht lang geleden. Dus die zou ik dan extra hebben. Toevallig ook net die geregistreerd op Battle.net.
Jammer trouwens dat op die site (logisch, I know) D1 niet te registreren is.

Ik ben zelf echt een vervend D1 speler geweest. Heel lang gespeeld. Nooit ver geweest in D2 omdat om 1 of andere reden het voor mij niet zo'n goed spel was als D1 is geweest. Het constant mis klikken op vijanden etc wat ik bij D1 nooit had.

Ben benieuwd hoe dat hier gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Samenvatting van de antwoorden van de vragen. Zitten nog wel wat handige dingen bij.
Bashiok Answers Questions
Late last night Bashiok answered questions on Twitter for a little over an hour! A good deal of these questions are things we already know but we were able to get a little bit of new information. Here is a quick rundown on some of the key points.

The Rune system appears to be finished
We should see the new skill system in an upcoming beta patch
We will see a some class balance in this patch
We should expect to get another Jay Wilson article "Soon" with information about the rest of the changes
There will not be a voice chat built into Diablo 3
Halls of the dead (for hardcore characters) did not make it in, its on their "to do list"
There will most likley not be any pre-order bonus from blizzard
Guild features will come after release at some point
They plan to update and support Diablo 3 for a long time into the future
They like to keep the level with the content, this means we might see level increases with expansions
You should be able to understand the story, even if you have not played D1 or D2
The graphics in the beta are AS IS for retail (AKA no "ultra mode")

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Stranglem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:00:
Samenvatting van de antwoorden van de vragen. Zitten nog wel wat handige dingen bij.

[...]
Leuke lijst :) bedankt.

Blij dat het rune systeem nu af is, wellicht zien we daar wat van terug in de komende beta patch (of patches), vind de graphics trouwens uitstekend. snap niet wat sommige te zeuren hebben, Diablo is not about graphics.. maar zelfs dan nog, als je kijkt hoeveel detail overal in zit, vind ik het meer dan voldoende voor een game in 2012. zeker een game die het daar in eerste instantie niet van moet hebben. en er zijn bij mijn weten 2 expansies geplanned, tot nu toe, denk dat ze daar mischien ook nog wel wat extra eye-candy ingooien. wie weet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 08-02-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Visgek24 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:49:
[...]

Leuke lijst :) bedankt.

Blij dat het rune systeem nu af is, wellicht zien we daar wat van terug in de komende beta patch (of patches), vind de graphics trouwens uitstekend. snap niet wat sommige te zeuren hebben, Diablo is not about graphics.. maar zelfs dan nog, als je kijkt hoeveel detail overal in zit, vind ik het meer dan voldoende voor een game in 2012. zeker een game die het daar in eerste instantie niet van moet hebben. en er zijn bij mijn weten 2 expansies geplanned, tot nu toe, denk dat ze daar mischien ook nog wel wat extra eye-candy ingooien. wie weet :)
Ik hoop dat ze veel eindbazen hebben zoals de siegebreaker. Dat zag er zo geweldig uit. Jammer dat er dan geen speciale deaths meer inzitten, maar toen ik het voor het eerst die baas zag..

Ik dacht echt: WOW. Ik hoop echt dat er veel van die WOW-momenten in het spel zitten. Veel superuniques iig. En qua uniques vind ik dat er ook wel meer in mogen. (Unique is dan een normale mob die wat sterker gemaakt is en geel als kleur heeft of paars). Ik vond dat toch best karig in de beta om eerlijk te zijn.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 11:03
Erg unique zijn ze niet als er veel van zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ixtli schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:46:
Erg unique zijn ze niet als er veel van zijn ;-)
Goed punt, maar het hoeven ook geen legendary rares te zijn :P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Stranglem schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:12:
[...]

Ik hoop dat ze veel eindbazen hebben zoals de siegebreaker. Dat zag er zo geweldig uit. Jammer dat er dan geen speciale deaths meer inzitten, maar toen ik het voor het eerst die baas zag..

Ik dacht echt: WOW. Ik hoop echt dat er veel van die WOW-momenten in het spel zitten. Veel superuniques iig. En qua uniques vind ik dat er ook wel meer in mogen. (Unique is dan een normale mob die wat sterker gemaakt is en geel als kleur heeft of paars). Ik vond dat toch best karig in de beta om eerlijk te zijn.
Dit was in D2 op Normal ook al zo. Maar als je op Hell door de Blood Moor (Act 1) liep kwam je bijna alleen nog maar groepen minions tegen met uniques of specials erbij :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blij om mn vermoedens bevestigd te zien

They like to keep the level with the content, this means we might see level increases with expansions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Van wat ik nu van de Beta heb gezien, speelt erg lekker weg, voelt ook typisch aan als Diablo. Daarbij verbleken elke clone die na D2 is uit gebracht. Maar bepaalde dingen vind ik nog niet kloppen, zoals de animaties van de Barbarian, die gaan wat houterig en niet vloeiend. Bij elke mob begint de animatie vanuit 0 punt en dat is al in de aanslag, waardoor je bij elke klap het wapen al naar achteren hebt en dat komt erg schokkerig over.
De beta is erg kort waardoor je niet echt lekker door kan spelen. En na de king verslagen te hebben kun je alleen nog overpowered de boel nog een keer door lopen of de king farmen.

Dan kun je nog beter weer overnieuw beginnen met een andere class, dat speelt een stuk beter als overal door heen te lopen.

Ik heb Nu de Barb gespeeld tot lvl 10 en de Wizz ook.
Heb een WD tot lvl 5 en een Monk tot lvl 6 geskilled. Spelen allemaal totaal anders, maar toch elk op een eigen manier wel leuk. Ga morgen een DH proberen, en de rest even door skillen tot de King. Maar het wachten is zeker op de release want dit is gewoon een teaser.

Erg goed spel maar de beta is erg kort.

Iedereen die beweerd dat als hij de beta heeft het helemaal grijs gaat spelen heeft het mis, want de content is gewoon te weinig om je lang bezig te houden. Langer als een dag of 2, 3 kun je er echt niet mee bezig zijn, behalve de gear tunen door nog meer overpowered te zijn voor de mobs die er zijn.

Ik kan 1 ding zeggen en dat is Blizzard release that shit! :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 09-02-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blizzard gaat naar de GDC met D3 panels etc...
Bron: http://diablo.incgamers.c...ents/blizzard-at-gdc-2012

Betekend dit dat we voor die tijd dus geen release zullen hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Blizzard heeft Blizzcon afgeblazen omdat ze geen tijd hadden, omdat ze onder andere D3 af wilden maken. Als ze hier wel tijd voor hebben, zou je kunnen stellen dat dat na het gold gaan van D3 zou moeten zijn...

Nou ja, het zijn maar twee developers en dan ook nog art developers. Ik kan me voorstellen dat art development niet de afdeling is waar nog het meeste moet gebeuren. Dus als ik eerlijk ben, kun je er totaal geen conclusie over de release date aan verbinden.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.scheffer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

tim.scheffer

Diablofreak

Bashiok:

Soooooo... hey everyone. How's it going? Good? Weather ok? Great... so, right... You know how sometimes you say something that's stupid and wrong and then people very reasonably get upset and create a lot of threads and discussions and demands with some pretty reasonable reasons for the thing you said wouldn't happen but then it turns out that you're stupid and wrong and the things you said are completely the opposite of what's actually true?

Yeah. So that happened. Public chat channels will be in Diablo III, barring any catastrophe that requires we remove them, because they're already implemented. In fact they'll be in an upcoming beta patch so you'll get to see and play around with them yourselves.

I'm not sure I can offer any explanation as to the incorrectness of my statements, except that I believed them to be correct when I made them. I apologize, and I'll strive to not be stupid and wrong in the future.

More info on the chat feature, and others, to come in the weeks ahead. Thanks for sticking with it, and me.
https://us.battle.net/d3/...ic/4015205370?page=11#210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/669/d3social.jpg

Het zat er al in he.....maargoed, komende patch kan je ermee spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pedr0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:10:
[afbeelding]

Het zat er al in he.....maargoed, komende patch kan je ermee spelen!
Nice, Go Blizzard!

In het begin zal er niet veel spam zijn, denk ik zo omdat je per account een copy moet kopen. Kan me niet voorstellen dat een spammer elke 2 dagen weer 40 euro gaat uitgeven om 2 dagen te kunnen spammen. Dus toch goed nieuws :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat Blizzard, door het maken van deze meldingen, tijd proberen te rekken. Verbaast me niets als ze binnenkort weer met een nieuwe melding komen: "ja, dit gaat er toch niet in komen", waarop Blizzard een hoop (negatief) commentaar op krijgt en vervolgens één á twee weken verder zeggen: "Ok guys, we dicided to leave that in the game, because it already was in".

Puur tijd rekken me dunkt. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

[b][message=37647812,noline]
Puur tijd rekken me dunkt. Wat jullie?
Kan, maar wat is het punt op dit moment... Voor velen is de hype er al compleet vanaf. Dat 15y Diablo was leuk en dan gaan ze de intro cinematic releasen, eindelijk een grote stresstest (met alleen de Amerikanen) maar inmiddels is voor mij (en vele anderen) de hype weer hartstikke dood.

Dit soort acties kunnen ze natuurlijk een aantal keer gebruiken om tijd te rekken, maar dat gaat opvallen. Zou het niet onwaarschijnlijk vinden, maar we komen er toch niet achter.

Persoonlijk krijg ik van dit soort grappen weer een opwelling van irrationele fan-haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit. Mooie startpost.

Ik heb de jaarbundel van wow gekocht dus ik zag al Diablo3 bij mijn Bnet account staan. Maar hoe kom je aan een Beta account? ik zou het wel even willen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:38:
Ziet er goed uit. Mooie startpost.

Ik heb de jaarbundel van wow gekocht dus ik zag al Diablo3 bij mijn Bnet account staan. Maar hoe kom je aan een Beta account? ik zou het wel even willen proberen...
Moet blizzard je account voor flaggen, of ergens een key scoren. Maar volgens mij zijn er niet zoveel van die acties meer gaande...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
djunicron schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:37:
[...]

Kan, maar wat is het punt op dit moment... Voor velen is de hype er al compleet vanaf. Dat 15y Diablo was leuk en dan gaan ze de intro cinematic releasen, eindelijk een grote stresstest (met alleen de Amerikanen) maar inmiddels is voor mij (en vele anderen) de hype weer hartstikke dood.

Dit soort acties kunnen ze natuurlijk een aantal keer gebruiken om tijd te rekken, maar dat gaat opvallen. Zou het niet onwaarschijnlijk vinden, maar we komen er toch niet achter.

Persoonlijk krijg ik van dit soort grappen weer een opwelling van irrationele fan-haat.
Ik snap hier echt niets van he, je lijkt wel een klein kind die z'n snoepje niet krijgt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Laten we het on-topic houden svp! :+

Vanavond de Q4 2011 conference call. Ik verwacht hier totaal geen (nieuwe) d3 gerelateerde zaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Pedr0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:20:
Laten we het on-topic houden svp! :+

Vanavond de Q4 2011 conference call. Ik verwacht hier totaal geen (nieuwe) d3 gerelateerde zaken!
Vanavond half 10 begint het onze tijd. Ik verwacht ook niks. Ik hoop alleen :)
Ben toch wel blij dat rune system klaar is. Iedere keer als ze vertellen dat ze nog andere mechanics moeten verwerken beginnen ze over rune system. Dat kan nu niet meer. (Op polishen na of course)

Hier kan je hem live luisteren trouwens.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben wel heel benieuwd hoe ver ze nou daadwerkelijk zijn. En uiteraard een datum zou erg prettig zijn, maar deze verwacht ik niet.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gister nog maar 's een keer de beta opgestart... is wel flink veranderd zeg. (al tijdje niet meer gedaan)

Vind niet alles even leuk overigens:
Verkoop zakje kan ik wel mee leven, zodat je niet ALLES opraapt en verkoopt, maar dat je selectief moet zijn.
Idem voor die cubus.
Scrolls of training mis ik wel, vond het wel leuk / extra dimensie. (alleen gold is zo "powerlevl" gevoelig)
Pets mis ik dan weer niet, die gebruikte ik nooit, verkocht alle scrolls.

Achievements zijn echt wel SUPERRRRrrrr lekker achievement hoeren, heerlijk.

Zit al vanaf dag 1 in levels een optimale loop route te berekenen om zo'n groot mogelijke "objects destroyed" chain te krijgen...

Zaterdag maar verder met achievements... eindelijk een rede om het meer dan 1-3 dagen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Scrolls of training (voor de artisans) zitten er nog wel gewoon in, deze beginnen alleen te spelen vanaf Nightmare of Artisan level 4, weet niet precies, geen Beta access :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat een geweldige downloader trouwens!

Die pijltjes ter indicatie zijn echt goed gemaakt, dat b.v. Steam dit nog niet heeft eigenlijk!

Voor wie het nog niet gezien heeft: Er staat halverwege de balk een punt waarna de installer je in staat stelt te gaan spelen (Playable), en na de hele 3.3GB (installs 15!) is het "optimal" en heb je dus gewoon alles binnen.

Zoals Dakreal aangeeft gedraag ik mij als een klein kind zonder snoepje, dus ga ik eens een C# koekje bakken voor mezelf om af te koelen.

Trouwens wel opmerkelijk weer die P2P optie van Blizzard (kan niet uit!?!): Ik heb 26% binnen en ondertussen ben ik met ~400kb/s aan het downloaden en 8,7MB/s aan het uploaden... Nu maar hopen dat de site traffic er niet teveel last van heeft... (vast niet heel erg, maar toch wel gaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:29:
Voor wie het nog niet gezien heeft: Er staat halverwege de balk een punt waarna de installer je in staat stelt te gaan spelen (Playable), en na de hele 3.3GB (installs 15!) is het "optimal" en heb je dus gewoon alles binnen.
Dat doet blizzard met bijv. WoW al een geruime tijd, werkt heel lekker idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
djunicron schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:29:
Wat een geweldige downloader trouwens!

Die pijltjes ter indicatie zijn echt goed gemaakt, dat b.v. Steam dit nog niet heeft eigenlijk!

Zoals Dakreal aangeeft gedraag ik mij als een klein kind zonder snoepje, dus ga ik eens een C# koekje bakken voor mezelf om af te koelen.

Trouwens wel opmerkelijk weer die P2P optie van Blizzard (kan niet uit!?!): Ik heb 26% binnen en ondertussen ben ik met ~400kb/s aan het downloaden en 8,7MB/s aan het uploaden... Nu maar hopen dat de site traffic er niet teveel last van heeft... (vast niet heel erg, maar toch wel gaar)
Hehe, eet/programmeer smakelijk. Je kunt die P2P optie uitzetten in de diablo 3 launcher onder de opties. enable background downloader ofzo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zit de volgende paar dagen zonder internet. Daarom kan ik mensen die ingeloot zijn voor de beta niet de details geven.
Graag zou ik willen dat mensen dit zelf doorgeven aan elkaar via DM/mail.

Ik hoop dat dit lukt anders moet ik gaan shuiven met dagen. Maandagavond zal ik denk ik weer zelf het door kunnen geven.

Alvast bedankt voor de medewerking.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandro
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Ik denk dat dit wel gaat lukken, ik zal het bij mijn DM wel melden aan de volgende. Misschien dat je vandaag nog even de gegevens kunt doen, want ik weet niet of Bulls dit forum met enige regelmaat leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Leeghoofd21 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:21:
Ik zit de volgende paar dagen zonder internet. Daarom kan ik mensen die ingeloot zijn voor de beta niet de details geven.
Graag zou ik willen dat mensen dit zelf doorgeven aan elkaar via DM/mail.

Ik hoop dat dit lukt anders moet ik gaan shuiven met dagen. Maandagavond zal ik denk ik weer zelf het door kunnen geven.

Alvast bedankt voor de medewerking.
Lijkt me geen probleem om voor de spelers dit te doen onderling toch? voor die paar dagen. je moet er dan alleen wel voor zorgen dat de huigide speler de lijst heeft, en dan moet de speler na de huidige speler ook even die lijst meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Het is al geregeld. "There are things set in motion that cannot be undone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
De hoogtepunten van de Investor Conference Call Q4 2011:

•World of Warcraft lost 100,000 subscribers, down to 10.2 million. This was a total lost of 1.8 million for the year.
•There are ~50 million active Battle.net users.
•Diablo III should launch in Q2
•More than one million Annual Passes have been sold in the West.

Dus nog even wachten tot waarschijnlijk eind juni 2012 of eerder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Shady15 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:23:
De hoogtepunten van de Investor Conference Call Q4 2011:

•World of Warcraft lost 100,000 subscribers, down to 10.2 million. This was a total lost of 1.8 million for the year.
•There are ~50 million active Battle.net users.
•Diablo III should launch in Q2
•More than one million Annual Passes have been sold in the West.

Dus nog even wachten tot waarschijnlijk eind juni 2012 of eerder :(
Hmm, beetje acherlijk dat ze nu opeens in Q2 gaan launchen. eerst was het nog december vorig jaar, toen Q1 , en nu is het alweer Q2.. begint onderhand een beetje op vaporware te lijken , was het niet dat er een beta voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: @ visgek, het was nooit Q1 2012. Altijd "early 2012" geweest. ;)

Heb ook zojuist de Activision Blizzard Conference Call over Q4 2011 bekeken. Ik moet zeggen dat het woord "target" niet 100% lekker bij me zit. Dan nog deze post door Bashiok op de US D3 forums: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4044504453?page=3#51

- "We've only ever said "early 2012". And we just decided we'd need until Q2 this week. Seems like the conference call was as good a place as any to announce that."

Er is dus pas intern besloten dat ze Q2 als target hebben. Nu, halverwege Q1, besluiten dat Q2 het target is? Dan moeten ze toch wel zeker weten dat het ook binnen 2-4 maanden te shippen valt, want dan is Q2 alweer voorbij. Nog een officiële delay kunnen ze zich niet permitteren, dan zweer ik bij alles wat heilig is dat ik de boel ga stonewallen en D3 niet zal aanschaffen. Vind het inmiddels goed geweest ik volg nu al veel te lang intensief de development en gaming nieuws. Mike Morhaime's #1 lijntje tijdens de call "We have received very positive feedback from the community", die hij gebruikte als antwoord op vele vragen over hun wijzigingen in Diablo en WoW, zit mij ook niet lekker. Vies gewoon want niemand was tevreden over de laatste delay, en al helemaal niet op de daarop volgende onderhanden genomen aspecten van D3. Maar goed. Het "target" is in zicht...

Verder nog "more information coming in the next few weeks". En nog een post door Bashiok zojuist op de US D3 forums: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4044504453#20

- "It'll be fine. We'll have some info real soon on skills and runes, a new patch, and we'll be cookin' on the road to Releaseville. Can't we just enjoy eachothers company?"

Dus, all in all, redelijk neutraal op dit moment. Alleen kan ik die zin van Mike even geen plekje geven. Dat heeft hij minstens 3 keer gebruikt op totaal verschillende vragen (en games), en is gewoon de grootste onzin. Vooral het rune- en skill systeem verhaaltje. Positive feedback.. vreselijk!

Nu dus weer afwachten op de informatie in de komende weken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dat "Early 2012" uiteindelijk pas een maand of 3 het volgende jaar in was had ik wel aan zien komen en heb ik hier ook al herhaaldelijk geroepen.

Wel wat gebrekkig dat ze nu zo langzaamaan pas durven te stellen dat Q2 "target" is, wat dus eigenlijk inderdaad nog steeds niets betekend.

Goed, de komende weken dus weer een spoiler ronde in de vorm van een update van de site, dan hebben ze dus nog steeds die "world" update achter de hand, dus zeker nog weer materiaal om 2-4 maandjes op te blijven stoken.

Wellicht dus begin maart een release date, of in ieder geval panels en een mooi moment om aan te kondigen. Wel een beetje gek om zo "vlak voor de release" nog over Art enzo te gaan praten, maarja, ze bediscussiëren wel meer dingen over uitvoerig voor iets dat nog niet uitgebracht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Een filmpje van Blizzcon 2011 is online. Hier leggen ze uit hoe zwaar de andere diffuculties zijn. Heel leuk :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als je elke keer 10% durabillity verliest wordt doodgaan een stuk pijnlijker dan dat het nu is. Dat zal dan stiekem een enorme item sink worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:38

skoozie

SCSI

TrailBlazer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:56:
als je elke keer 10% durabillity verliest wordt doodgaan een stuk pijnlijker dan dat het nu is. Dat zal dan stiekem een enorme item sink worden denk ik.
Ik heb het niet gelezen/gezien maar 10% durablility, uitgaande van items die op 100/100 staan.
wordt dat dan 90/90 of 90/100?
die 2e zou een andere money sink zijn. (zoals ze ook in het filmpje zeggen)

edit: helemaal over het Q2 verhaal heen gelezen....
Q2 valt in "Early 2012" als je early en late 2012 hebt. waarschijnlijk zullen ze later roepen OF het wordt juni 2012 OF de datum (half/eind juni?)

[ Voor 21% gewijzigd door skoozie op 10-02-2012 08:17 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

release Q2... why am i not surprised.
Het is dat ik hem al gepreorderd heb...

Dat durability loss is wel geinig, zolang het niet permanent is.Anders vind je een leuk item, paar keer dood en je kan het weg gooien.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

skoozie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:03:
[...]

Ik heb het niet gelezen/gezien maar 10% durablility, uitgaande van items die op 100/100 staan.
wordt dat dan 90/90 of 90/100?
die 2e zou een andere money sink zijn. (zoals ze ook in het filmpje zeggen)
Ik ging er vanuit dat de max durabillity naar beneden zou gaan. Hoe dan ook dat kan serieus money gaan kosten op de hogere levels.
Mad-Matt schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:09:

Dat durability loss is wel geinig, zolang het niet permanent is.Anders vind je een leuk item, paar keer dood en je kan het weg gooien.
of je artisian kan hem oplappen voor een hoop money zou me ook niet verbazen.

[ Voor 26% gewijzigd door TrailBlazer op 10-02-2012 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bashiok: We have implemented changes which will greatly improve the game experience and final release will live up to the highest expectations. We expect launch to be a big opportunity for Blizzard. More details will be announced in the coming weeks.

It'll be fine. We'll have some info real soon on skills and runes, a new patch, and we'll be cookin' on the road to Releaseville.
Can't we just enjoy eachothers company?

We've only ever said "early 2012". And we just decided we'd need until Q2 this week. Seems like the conference call was as good a place as any to announce that.
Bashiok: It’ll be fine. We’ll have some info real soon on skills and runes, a new patch, and we’ll be cookin’ on the road to Releaseville.

Can’t we just enjoy each others company?

I’ve been doing this long enough you think I’d know that no rational discussion is possible at times like these. Thanks everyone for posting, if you can please find a different thread to offer your feedback/theories to, and please follow the forum Code of Conduct and guidelines while doing so.

…We’ve only ever said “early 2012. And we just decided we’d need until Q2 this week. Seems like the conference call was as good a place as any to announce that.

We expect to announce more details about the release schedule in the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ach april/mei/juni is voor mij nog steeds vroeg dit jaar. Ik ben benieuwd naar die EU beta en nieuwe setup van skills/runes ! gief info :)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft komt het in de herfst, dan is het weer er wat meer naar :p . Het is altijd licht irritant als je denk dat iets snel uit zal komen en het blijkt dat je nog langer moet wachten, maar persoonlijk denk ik dat ik in de eerste 5 minuten spelen alle "frustratie" al weer ben vergeten. Zolang ze maar frequent wat informatie naar buiten brengen dat scheelt al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Prima, Q2. Zo lang duurt dat niet meer.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als hij begin mei komt, dan moet mijn vrouw maar even langs de winkel om em op te halen. :+
Doet me denken aan een GameCube release en zelf een weekend weg zijn waarbij mijn schoonmoeder hem gehaald heeft... Had het net zo goed zelf kunnen doen zodra ik thuis was, maar het is echt een lieve schat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Kijk aan Q2 van dit jaar, Goed nieuws! Dus misschien tussen april en juni. Het wordt al wat solider en wellicht in de komende paar een weken een echte release date!

Wat een gemekker zeg op die Blizzard fora. Ik snap die ophef niet zo wanneer Blizzard toch vrij duidelijk is naar mijn mening. Veel spanningen rondom Q2 is niet early en dat Blizzard nu al voor de 2de keer de game heeft uitgesteld.... Blizzard heeft nog helemaal geen realeasedate gegeven.... hoe kunnen ze de game dan al 2 keer hebben uitgesteld? Een hoop aannames gebaseerd op hoop en verwachtingen. Ik lees hier simpelweg uit dat Blizzard zich niet kan vastpinnen op een exactere tijdsaanduiding. Dat is nu iets concreter geworden.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik had maar 1 wens, dat D3 uitkwam voor ik 30 word...
Juni is een NOGO voor mij dan...

Jammerlijk nieuws, een beetje meer extra geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2467058_700b.jpg :(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
BitchCrew schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:09:
Ik had maar 1 wens, dat D3 uitkwam voor ik 30 word...
Juni is een NOGO voor mij dan...

Jammerlijk nieuws, een beetje meer extra geduld.
Zou toch net een mooie verjaardagscadeau zijn ?! ;)
Midden april mijn verjaardag, zal nog geen release dan zijn vrees ik! 'Ik moet geen cadeaus hebben voor m'n verjaardag schat, gewoon 1 week volledig vrij van werk en huiselijke taken' ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
@TheAngel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
FloydRaalte schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:51:
Kijk aan Q2 van dit jaar, Goed nieuws! Dus misschien tussen april en juni. Het wordt al wat solider en wellicht in de komende paar een weken een echte release date!

Wat een gemekker zeg op die Blizzard fora. Ik snap die ophef niet zo wanneer Blizzard toch vrij duidelijk is naar mijn mening. Veel spanningen rondom Q2 is niet early en dat Blizzard nu al voor de 2de keer de game heeft uitgesteld.... Blizzard heeft nog helemaal geen realeasedate gegeven.... hoe kunnen ze de game dan al 2 keer hebben uitgesteld? Een hoop aannames gebaseerd op hoop en verwachtingen. Ik lees hier simpelweg uit dat Blizzard zich niet kan vastpinnen op een exactere tijdsaanduiding. Dat is nu iets concreter geworden.
Ja, het is op zich goed nieuws. Maar bij Blizzard weet je het niet zeker. De reden dat mensen blaten, is echt omdat er een hoop gecreëerd is (niet per se door Blizzard, maar ook vooral door de media). Van een verwachting ("hoping for") 2011, naar early 2012, naar spelfoutje met verwachting Q1, naar early 2012 weer en nu:

And we just decided we'd need until Q2 this week.

Ik ben ook blij dat we in ieder geval meer informatie is, maar we moeten dit niet hoger tillen dan het is.
Er staat niet: Jullie kunnen het spel spelen uiterlijk Q2 (dat zou namelijk een officiële release-periode zijn)

Er staat gewoon: "We hebben deze week besloten dat we tot Q2 nodig hebben."

Nodig hebben voor wat? Content afmaken? Gold status gaan? In de winkels het spel laten liggen? Een releasedate te geven?
Q2 is ook trouwens ook eind juni hè. Dus het is best mogelijk dat we eind juni een releasedate krijgen voor over twee maanden daarna.

Natuurlijk is dit alles niet plausibel, maar het is ook niet plausibel dat met Early 2012, Q2 bedoeld wordt. (Vind ik dan)

Nogmaals. Ik ben blij DAT we in ieder geval informatie hebben. Natuurlijk hoop ik dat ze bedoelen dat we in Q2 kunnen spelen. Dat zou inderdaad betekenen dat we over paar weken een releasedate moeten krijgen. Keeping my fingers crossed. Ik ga sowieso het spel halen en ik blame Blizzard niet voor het "uitstellen" (want dat doen ze simpelweg niet), zelfs als ze het in Q4 uitbrengen uiteindelijk. We hopen allemaal voor een snelle releasedate. Dit is in ieder geval een stap in de goede richting. Maar don't get your hopes up too high :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Blackminister schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Zou toch net een mooie verjaardagscadeau zijn ?! ;)
Midden april mijn verjaardag, zal nog geen release dan zijn vrees ik! 'Ik moet geen cadeaus hebben voor m'n verjaardag schat, gewoon 1 week volledig vrij van werk en huiselijke taken' ;)
Krijg de collectors-edition van mijn vriendin. Ze besefte pas eigenlijk hoe verslavend Diablo is toen ik 24 uur nergens meer op reageerde toen ik de beta voor een dagje mocht spelen:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

Stranglem schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Ja, het is op zich goed nieuws. Maar bij Blizzard weet je het niet zeker. De reden dat mensen blaten, is echt omdat er een hoop gecreëerd is (niet per se door Blizzard, maar ook vooral door de media). Van een verwachting ("hoping for") 2011, naar early 2012, naar spelfoutje met verwachting Q1, naar early 2012 weer en nu:

And we just decided we'd need until Q2 this week.

Ik ben ook blij dat we in ieder geval meer informatie is, maar we moeten dit niet hoger tillen dan het is.
Er staat niet: Jullie kunnen het spel spelen uiterlijk Q2 (dat zou namelijk een officiële release-periode zijn)

Er staat gewoon: "We hebben deze week besloten dat we tot Q2 nodig hebben."

Nodig hebben voor wat? Content afmaken? Gold status gaan? In de winkels het spel laten liggen? Een releasedate te geven?
Q2 is ook trouwens ook eind juni hè. Dus het is best mogelijk dat we eind juni een releasedate krijgen voor over twee maanden daarna.

Natuurlijk is dit alles niet plausibel, maar het is ook niet plausibel dat met Early 2012, Q2 bedoeld wordt. (Vind ik dan)

Nogmaals. Ik ben blij DAT we in ieder geval informatie hebben. Natuurlijk hoop ik dat ze bedoelen dat we in Q2 kunnen spelen. Dat zou inderdaad betekenen dat we over paar weken een releasedate moeten krijgen. Keeping my fingers crossed. Ik ga sowieso het spel halen en ik blame Blizzard niet voor het "uitstellen" (want dat doen ze simpelweg niet), zelfs als ze het in Q4 uitbrengen uiteindelijk. We hopen allemaal voor een snelle releasedate. Dit is in ieder geval een stap in de goede richting. Maar don't get your hopes up too high :)
Precies, ik zie het ook zo gebeuren dat we eind Q2 nog even te horen krijgen dat augustus wel een mooie release date is.....

Er is op het moment wel erg veel herhaling en tja iedereen wordt een beetje aan gehyped door Blizz. Neemt niet weg dat ze het gewoon weer zullen flikken om een bizare game te leveren _/-\o_

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dan wordt het dus Juni, net zoals D2 en LoD :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Voxalizer schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:47:
Prima, Q2. Zo lang duurt dat niet meer.
Voordat iedereen straks gaat denken (en bitchen als t Q3 wordt) dat Diablo 3 in Q2 uitkomt, houdt er rekening mee dat het een target is!!! Het is dus niet door Blizzard gezegd dat ze het in Q2 gaan uitbrengen, Q2 is een target om de aandeelhouders tevreden te stellen >:)

Voor de mensen die maar 1 zin kunnen lezen:

Diablo 3 release in Q2 is een target, ze mogen dus zonder pardon uitstellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven... "We don't know. It's done when it's done." :(

Steeds die valse hoop creeeren en dan weer bijstellen vind ik zelf eerlijk gezegd vervelender :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Nog 1 kwartaaltje uitstellen en mijn voorspelling van 4 jaar geleden (Q3-Q4 2012 uit de startpost) komt uit :)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Persoonlijk snap ik niet meer hoe het kan dat men zich druk maakt om de release date. Het motto is altijd geweest 'it's done when it's done'. Alle dates zijn targets geweest, maar geen release dates (beter hadden ze dit niet naar buiten gebracht). Blizz is al zo lang bezig en de opbouw naar een climax is te vroeg ingezet dat bij mij de interesse flink gekelderd is. Ik volg het nog wel en sta vooraan in de rij om de CE edition op te pikken, maar totdat er een harde release date is gemeld, maak ik me niet meer druk op D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
D3 is misschien niet officieel uitgesteld voor het publiek, maar de ene na de andere targetdate niet halen noem ik ook echt wel uitstellen. Er zijn weinig bedrijven die hun interne roadmaps met zo'n gigantische marge voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:06:
Wat mij betreft komt het in de herfst, dan is het weer er wat meer naar :p .
Dit inderdaad... In de zomer game ik verder toch nauwelijks en denk vele met mij een heel stuk minder. Van mij mogen ze rustig aan doen en die handel eind september in de schappen leggen. Deze winter was mooi geweest, nu boeit het me uiterst weinig maar dit jaar zou wel wenselijk zijn, liefst september :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 11:10

anu

Mwa, als we zo'n zomer als afgelopen jaar tegemoet gaan... :P
Ik heb leiver dat ze een spel naar tevredenheid afronden, dan dat ze het gaan afraffelen ,dus ik zie wel wanneer mn pre-order binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-AzErTy- schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:29:
Nog 1 kwartaaltje uitstellen en mijn voorspelling van 4 jaar geleden (Q3-Q4 2012 uit de startpost) komt uit :)
laten we gewoon hopen dat het geen farce is zoals Starcraft : Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Sorry, maar het is gewoon niet waar wat hier gezegd wordt. dat alle genoemde datums "targets" zouden zijn en weet ik het allemaal.. er is vorig jaar een roadmap uitgelekt van Blizzard waar toch echt duidelijk op stond dat D3 aan het eind van 2011 gereleased zou worden (Q4 2011) . dit hebben ze niet gehaald, dus alles wat daarna komt is gewoon uitstellen. niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Visgek24 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:
Sorry, maar het is gewoon niet waar wat hier gezegd wordt. dat alle genoemde datums "targets" zouden zijn en weet ik het allemaal.. er is vorig jaar een roadmap uitgelekt van Blizzard waar toch echt duidelijk op stond dat D3 aan het eind van 2011 gereleased zou worden (Q4 2011) . dit hebben ze niet gehaald, dus alles wat daarna komt is gewoon uitstellen. niets meer, niets minder.
Tja, ik moet de eerste game van Blizzard nog tegenkomen die nog NIET uitgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek24 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:
Een interne roadmap is natuurlijk geen release date...

De game is om precies te zijn NUL keer uitgesteld als je het technisch bekijkt. Er is namelijk nog nooit een release date gecommuniceerd, alleen indicaties.

De laatste indicatie was early 2012 en zelfs met Q2 is dat dus nog niet eens echt een wijziging ;)

En anyway, Q2 is niet per definitie juni, kan ook april zijn net zo goed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
ActualFantasy schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Tja, ik moet de eerste game van Blizzard nog tegenkomen die nog NIET uitgesteld is.
Deze denk ik :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.