Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 10:46

Thermometer

Whoop Whoop!

FloydRaalte schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:06:
[...]

Yup, was al een paar dagen bekend. Artikel van D-fans:

No Death Animations
Remember the awesome death animation with the Barabarian and the DiabloWiki.com - Siegebreaker Assualt BeastSiegebreaker Assualt Beast? Well, the aswesome death animations are not in the game.

Official Blizzard Quote:
Unfortunately we never managed to get these implemented. They were a really cool idea, but a pretty huge amount of work. The one we showed of the siegebreaker was a scripted sequence we set up specifically for that video. It was never implemented, and never actually worked without someone sitting there typing in a bunch of commands to get it all to fire off properly. It's still something we'd like to do, though.

All things considered there are just higher priority tasks sometimes. We'd love, for example, to have the monk display his weapons during all of his skill animations. But it's an enormous animation and effects investment to get it done, and we have to weigh all of these things against other features and polish. A lot of the skills we could improve have multiple animation sets, multiplied twice for each gender, and then multiplied by each weapon type he can equip. That can be 40 or more unique animations, and then there's a full FX pass, approvals, QA testing, etc. etc. and that'd just be for 1 skill.
We have our wish lists, but it's a balancing act of resources. Ideally our choices when balancing go toward setting realistic limitations, and producing the best game possible.

Lijkt in feite wel op de procedure van het bouwen van mijn huis waar ik nu mee bezig ben. Je eerste offerte zit bomvol met uitbouw opties, vloerverwarming etc..... en daarna ga je strepen omdat het simpelweg niet te betalen (resources) is.
Achja, het ziet er cool uit enzo, maar ik vind dat ze beter resources en mensen kunnen gebruiken om het te balanceren en mechanics te polishen, dan de death animations. Ik verwacht wel in een expansion/content patch, dat ze hier meer aandacht aan gaan besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 18:16
TweakerMaert schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:57:
Hmm meestal verwacht je dat er meer en meer wordt toegevoegd aan een game als de release al 1,5 jaar langer duurt dan waar de meeste op gehoopt hadden.

Death animation weg (technisch er nooit geweest maar goed we zijn er wel blij mee gemaakt)
Mystic weg
Talent trees weg
Couldren weg
Scrolls of Identification weg
Stats rollback 10 jaar terug in de tijd

Maar Hé we krijgen er wel Town portals voor terug! of hadden we die 10 jaar geleden ook al?

Ik zeg snel releasen! anders verdijnt er straks nog een class omdat het te veel tijd kost om te balancen
Als je de beta kan spelen heb je daar een hele ander mening over. Namelijk dat het allemaal goede changes zijn behalve dan de death animations want die zaten er al niet in. Ik hoef niet zo graag dood op HC(ook niet op SC) dus die animations kunnen me niets schelen tbh O-)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InnerFear
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-07 18:38
Momenteel is er een mass invite voor beta in US. Hoop dat er in EU ook invites komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
InnerFear schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:42:
Momenteel is er een mass invite voor beta in US. Hoop dat er in EU ook invites komen...
Post anders eens bronnen, ik zie dit de hele dag al voorbij komen, terwijl ik nog geen enkele bron gezien heb. Werken jullie allemaal bij Blizzard? :)

Ik zou een invite wel waarderen, maar zou het niet erg vinden als ik niet gekozen wordt.
Gezien de ontwikkelingen en de berichten van blizz, lijkt het dat ze nu aan het afronden zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

InnerFear schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:42:
Volgens mij is dit al 100x gezegd en verkeerd begrepen in mijn ogen, sterker nog in de laatste 20 posts staat dit al minimaal 3x...

Even voor de duidelijkheid:
Het is een US-Beta, er is geen andere beta... wij doen ook mee met de US-beta.
Als ik multiplayer games speel in de beta komen de meeste andere spelers uit europa... zal wel toeval zijn maar trek je eigen conclusie maar. (laatste game met italiaan en een duitser)

Als het nergens op gebaseerd is, spui het dan niet :P
En zo wel, vermeld dan de betrouwbare bron even.... al dat random gezeik word je zo moe van..

*einde rant*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ach ja koeien staan ook te trappelen voor het hek om gemolken te worden en dan loeien ze ook onzin uit onrust, na een paar keer weet de boer heus wel dat het laat is en dat ze graag gemolken willen worden maar toch blijven ze het herhalen tot in de treuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Ok, mijn D3 Beta ervaring zit er op! Leeghoofd, nogmaals bedankt :) Hier volgt mijn eerste indruk. Een waarschuwing, dit is geschreven vlak nadat ik klaar was met spelen en nog helemaal in de game zat, dus het 'fanboy' gehalte is een beetje hoog.

Gisteren begonnen met een Wizard. Ben solo begonnen met questen en bijna nonstop gespeeld, totdat ik level 13 was en toen ben ik nog met anderen gaan spelen om betere items te krijgen.

Vanaf het aller eerste moment zit je weer helemaal in die Diablo sfeer. Het geluid zoals, de voice overs van de NPC's, de overload aan demons, de besturing en gameplay is zeer herkenbaar. Oftewel als oud D2 speler voel je je als een vis in het water. Voor je het weet ben je de tijd vergeten, dus maar goed dat er nu rechtsboven je lokale tijd staat aangegeven :) Na een +- 1 uur spelen was ik dan ook tevreden, want het lijkt op D2.

Uiteraard niet na dat uur gestopt maar doorgespeeld, zoals ik al zei tot level 13. En na 2-3 uur begin je de verschillen pas te merken. En die zijn eigenlijk bijna allemaal positief. Het craften maakt het vinden van een blue item helemaal geweldig. En omdat je al blij bent met een blue en die overal kunnen droppen, ben je met een groep echt hele dungeons aan het clearen. Zelfs de potten en de rest van de inrichting moet er aan geloven. Doordat je zo meer content speelt, kom je ook meer random events tegen en blijft het leuk. Niet steeds diezelfde run van 3 minuten. De templar follower is veel meer betrokken bij wat er gaande is en je bouwt echt een "relatie" op. Dan de loot. Niet meer rennen naar loot, ieder zijn eigen ding. Wat een verademing! Dit maakt online met een groep spelen echt veel leuker. Town portal is er altijd via die banners in town, kan dus altijd naar iedereen toe zonder dat eerst te hoeven vragen of op zoek te moeten gaan naar een TP scroll omdat ze net op zijn.

Klein stuk van act 1 maar gespeeld in de beta, maar overall krijg ik het idee dat het meer en meer een item game is geworden. Ja je hebt je skills waar runes in kunnen, maar het tweaken gaat gebeuren dmv je items. Items die dus ook overal kunnen droppen, te craften zijn, te kopen zijn via NPC of via de auction house. Dus er is altijd wel ergens een manier om je character net iets meer DPS te geven. Daarom dat ik na lvl 13 ook doorspeelde en alles heb geprobeerd om meer DPS uit mijn wizard te halen. Betere shoulders via de AH gescoord, na wat craften betere armor etc. De een zal voor meer item hunting gaan en craften, de ander zal meer de AH gebruiken. Voor ieder dus een manier om te improven.

Betreffende de wizard, was er fan van. Rond level 7 was ik eigenlijk al te sterk voor alles, maar je hebt als character vanaf het begin al veel meer het idee dat je echt schade aanricht. Alles kan kapot en de demons vliegen alle kanten op. Ook nog even met de Barbarian gespeeld en dan heb je helemaal het gevoel dat je de baas bent. Weet niet hoe ze het doen, maar door de animaties beleef je het veel intenser. Het is allemaal ook wel grootser. Met je simpele beginners axe vliegen de ledematen al door het scherm. En de wizard AoE spells zijn soms enorm. Keuze van max. 4 spelers is denk ik daardoor een goede keuze van Blizzard. Zou veel te druk worden op het scherm. En hoop dat een kleine groep het teamwork ten goede komt in de latere levels.

Zijn er dan ook nog negatieve punten? Die verplichte '5' knop voor je potions. eigenlijk potions in het algemeen. Ik heb er volgens mij maar 1x in gebruikt en dat was met mijn Barbarian toen ik in een groep special demons met freeze/cold damage sprong. Ik had er echt iets van 50 met mijn wizard, totaal geen doel. Maar goed, wellicht dat inferno mode de zaak verandert. Dan de Auction House. In beta is deze nog lang niet doeltreffend. Als wizard wil ik items met Intellect, daar kan ik niet op zoeken, maar wel op andere specs. Ga er van uit dat dit wel in de uiteindelijke game zal zitten, aangezien Intellect (voorheen Intellegence) er pas een paar patches in zit en de AH een beetje achterloopt.

Conclusie. Meer een item game geworden (je moet er van houden, ik hou er van. zeker nu er meerdere manieren zijn om betere items te verkrijgen) plus intensere actie. Tel daarbij op dat je veel minder tijd kwijt bent aan trips naar town, waardoor je nog meer tijd daadwerkelijk aan het killen bent. Ik zie D3 dan ook als een verbetering ten opzicht van D2. Ok, ik moet de endgame nog ervaren, maar tot nu toe ben ik overtuigd, deze game is het wachten waard :)

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-03 16:52
3xNix schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Volgens mij is dit al 100x gezegd en verkeerd begrepen in mijn ogen, sterker nog in de laatste 20 posts staat dit al minimaal 3x...

Even voor de duidelijkheid:
Het is een US-Beta, er is geen andere beta... wij doen ook mee met de US-beta.
Als ik multiplayer games speel in de beta komen de meeste andere spelers uit europa... zal wel toeval zijn maar trek je eigen conclusie maar. (laatste game met italiaan en een duitser)

Als het nergens op gebaseerd is, spui het dan niet :P
En zo wel, vermeld dan de betrouwbare bron even.... al dat random gezeik word je zo moe van..

*einde rant*
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3988300183?page=1

Alsjeblieft, veel plezier. Zoals je kunt zien hier, een massive post, door de massive beta invites. Dit zijn de Amerikanen en als je naar de Europese forum gaat dan zul je posts zoals deze niet zien. Behalve de massive topic dat de Europeanen geen beta invites krijgen. Mij boeit 't niet, maar vandaar dat ik eerder vandaag dat bericht heb geplaatst dat dus de Amerikanen veel beta invites hebben gekregen en Europeanen geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zou het mogelijk zijn om een US account te maken? Of checken ze IP's Ik heb nog wel Diablo 2 keys liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24
Bulls schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:02:
Zou het mogelijk zijn om een US account te maken? Of checken ze IP's Ik heb nog wel Diablo 2 keys liggen.
ze checken geen IP's, je kan gewoon invullen uit welk land je komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
y0ukn0w schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:07:
Ok, mijn D3 Beta ervaring zit er op! Leeghoofd, nogmaals bedankt :) Hier volgt mijn eerste indruk. Een waarschuwing, dit is geschreven vlak nadat ik klaar was met spelen en nog helemaal in de game zat, dus het 'fanboy' gehalte is een beetje hoog.

<snip>
Geweldig :) Leuk om te horen dat je je zo vermaakt hebt. mag zelf de 14'de als alles doorgaat ook sfeer proeven, kan bijna niet wachten 8)

Even een vraagje tussendoor.. hoe zit het met de instap? heb wat mensen in mijn sociale kring die bij Diablo 3 gaan instappen, maar dat zal voor hen dus een stukkie pittiger zijn denk ik. Hoe lost D3 dit op? zit er 'n soort van tutorial in , of bv ingame tips of wellicht een tutorial achtig iets? voor iemand zoals ik die D2 grijs gespeeld heeft zal dat toch een stuk eenvoudiger zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Laat ze eerst maar Diablo 2 spelen, je gaat ook niet gelijk op een scooter rijden als je nog niet kan fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bulls schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:18:
Laat ze eerst maar Diablo 2 spelen, je gaat ook niet gelijk op een scooter rijden als je nog niet kan fietsen.
Beetje onzinnig antwoord, heb daar ook niet zoveel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Hij heeft wel gelijk, laat ze Diablo 2 spelen en Diablo 3 wordt appeltje eitje. Bijkomend voordeel is ook gelijk dat ze de sfeer proeven en de lore meekrijgen. Om antwoord op jouw vraag te geven, ja er zal vast wel een tutorial zijn. Al kun je de huidige beta wel als tutorial zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 13:17

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Diablo heeft toch de filosofie easy to learn hard to master. Monsters doodmaken leer je in 5 minuten. Dan de andere basis dingen in een uurtje en dan gewoon spelen en proberen wat skills/items doen met je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
TrailBlazer schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 06:33:
Diablo heeft toch de filosofie easy to learn hard to master. Monsters doodmaken leer je in 5 minuten. Dan de andere basis dingen in een uurtje en dan gewoon spelen en proberen wat skills/items doen met je character.
Klopt helemaal. Ze hebben ook op verschillende Blizzcons verteld dat het in het begin supermakkelijk is en om Inferno ongelooflijk moeilijk is. Een uitstekende filosofie als je het mij vraagt

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stranglem schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:54:
[...]

Klopt helemaal. Ze hebben ook op verschillende Blizzcons verteld dat het in het begin supermakkelijk is en om Inferno ongelooflijk moeilijk is. Een uitstekende filosofie als je het mij vraagt
En tevens is het leuker als het een compleet nieuwe ervaring is :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:31

skoozie

SCSI

Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:19:
[...]

En tevens is het leuker als het een compleet nieuwe ervaring is :)
Ja, maar wat moeten ze doen als ze D2 uitgespeeld hebben? Dan weten ze wat ze missen maar duurt het nogsteeds lang voor D3 komt })

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-07 10:54
Is er nog geen Countdown xxx days to the relase of Diablo 3 ??

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38
Je kan niet echt aftellen tot 'soon' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
skoozie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:21:
[...]

Ja, maar wat moeten ze doen als ze D2 uitgespeeld hebben? Dan weten ze wat ze missen maar duurt het nogsteeds lang voor D3 komt })
Kan je diablo 2 uberhaupt uitspelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Visgek24 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:15:
[...]

Geweldig :) Leuk om te horen dat je je zo vermaakt hebt. mag zelf de 14'de als alles doorgaat ook sfeer proeven, kan bijna niet wachten 8)

Even een vraagje tussendoor.. hoe zit het met de instap? heb wat mensen in mijn sociale kring die bij Diablo 3 gaan instappen, maar dat zal voor hen dus een stukkie pittiger zijn denk ik. Hoe lost D3 dit op? zit er 'n soort van tutorial in , of bv ingame tips of wellicht een tutorial achtig iets? voor iemand zoals ik die D2 grijs gespeeld heeft zal dat toch een stuk eenvoudiger zijn.
In de beta krijg je continue tooltips op je scherm met informatie. Bijvoorbeeld je krijgt voor het eerst een nieuwe skill, dan komt er een klein venstertje met een pijltje naar je knop voor je skills, met een korte uitleg in tekst in dat venstertje. Die blijft staan tot je het weg klikt of naar het skills venster gaat. Ook als je een nieuw item krijgt voor het eerst, bijv. je eerste helm, dan krijg je ook een tooltip die weg gaat als je de helm gaat dragen (of als je de tooltip zelf weg klikt).

Daarnaast is de moeilijkheidsgraad in act 1 behoorlijk aan de lage kant, waardoor je vol vertrouwen kunt spelen.

"Easy to learn, hard to master."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shady15 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 01:35:
Hij heeft wel gelijk, laat ze Diablo 2 spelen en Diablo 3 wordt appeltje eitje. Bijkomend voordeel is ook gelijk dat ze de sfeer proeven en de lore meekrijgen. Om antwoord op jouw vraag te geven, ja er zal vast wel een tutorial zijn. Al kun je de huidige beta wel als tutorial zien ;)
Nouja Diablo 2 en 3 gaan wel redelijk verschillen, helemaal met builds maken, ik denk dat D3 toch makkelijker instappen wordt dan D2. Want je hoeft je geen zorgen te maken om de character stats en maffe skill trees waar als je verkeerd kiest niet meer de optimale build mee kan maken.

Ik weet nog dat ik in het begin D2 speelde samen met iemand die het al veel langer deed, dat ik bij elke level up ging vragen wat ik nu moest kiezen (wilde ook niets verkeerd doen)

Maar goed zulke games hebben geen tutorial nodig, het is gewoon trial and error, begin gewoon nog een keer op nieuw als het niet lukt. Maar van wat ik van D3 heb begrepen is dat er niet veel verkeerd valt te doen alleen de combat zelf (teveel hooi op je vork nemen) Maar ze hadden het over tig viable builds (zal wel niet alle combinaties mogelijk maken maar toch aardig veel, en doen wat je zelf wil en leuk lijkt)

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 02-02-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 14:24

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[...]

Even een vraagje tussendoor.. hoe zit het met de instap? heb wat mensen in mijn sociale kring die bij Diablo 3 gaan instappen, maar dat zal voor hen dus een stukkie pittiger zijn denk ik.
Nah, het is erg eenvoudig om in te stappen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

y0ukn0w schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:50:
[...]

Daarnaast is de moeilijkheidsgraad in act 1 behoorlijk aan de lage kant, waardoor je vol vertrouwen kunt spelen.

"Easy to learn, hard to master."
Ik weet niet of je uit gaat van de Beta, maar Blizzard heeft aangegeven dat de moeilijkheidsgraad van de beta makkelijker is dan de makkelijkste moeilijkheidsgraad van de final ;) Dit zodat zeker iedereen de Beta kan voltooien :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

ReCreator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet of je uit gaat van de Beta, maar Blizzard heeft aangegeven dat de moeilijkheidsgraad van de beta makkelijker is dan de makkelijkste moeilijkheidsgraad van de final ;) Dit zodat zeker iedereen de Beta kan voltooien :)
Ik ga hier uit van de beta. Maar zelfs in release verwacht ik toch wel dat het eenvoudig is. Zeker de eerste paar quests. Blizzard heeft aangegeven niet een alleen een game te maken voor hardcore Diablo fans, maar ook voor nieuwe casuals, om daar vervolgens ook hardcore Diablo fans van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

[...]
Even een vraagje tussendoor.. hoe zit het met de instap? heb wat mensen in mijn sociale kring die bij Diablo 3 gaan instappen, maar dat zal voor hen dus een stukkie pittiger zijn denk ik.
Sterker nog: als ze prima met de muis overweg kunnen, dan is het wat makkelijker. De start van Diablo 3 is goed voor de beginners. In het begin krijg je encounters met kleine packs of monsters. Dit geeft hen de mogelijkheid om in te spelen en het spel te leren kennen. Langzamerhand maak je kennis met boss-packs en uiteindelijk met een mini-boss, zoals de Skeleton King. Je hoeft niet vreselijk ervaren te zijn om de SK neer te krijgen. Tenslotte volgt de eindbaas. Grote groepen monsters, boss-packs incluis de boss himself.

Ik denk zelf dat Normal dé instap is voor Diablo 3. Ik wil er zo snel mogelijk doorheen om vervolgens te starten met Hardcore, en dan pas de verhaallijn meekrijgen.. Bah, eerst Softcore op Normal difficulty verslaan, eer je naar Hardcore kunt gaan, sucks :'(

Vraag:
  • Het is inmiddels duidelijk dat we moeten inloggen met onze E-mailadressen. Ben alleen een beetje bang voor dat soort gasten die pogingen gaan wagen in te breken in je account, om vervolgens je keys weg te nemen (of hoe dat ook werkt).
  • Als we elkaar willen toevoegen aan Friendlist, werkt dat met behulp van het toevoegen van een E-mailadres of werkt dat met behulp van de playername die je invoert bij de installatie? Hier heb ik tijdens mijn spelsessies niet naar gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 182205 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Sterker nog: als ze prima met de muis overweg kunnen, dan is het wat makkelijker. De start van Diablo 3 is goed voor de beginners. In het begin krijg je encounters met kleine packs of monsters. Dit geeft hen de mogelijkheid om in te spelen en het spel te leren kennen. Langzamerhand maak je kennis met boss-packs en uiteindelijk met een mini-boss, zoals de Skeleton King. Je hoeft niet vreselijk ervaren te zijn om de SK neer te krijgen. Tenslotte volgt de eindbaas. Grote groepen monsters, boss-packs incluis de boss himself.

Ik denk zelf dat Normal dé instap is voor Diablo 3. Ik wil er zo snel mogelijk doorheen om vervolgens te starten met Hardcore, en dan pas de verhaallijn meekrijgen.. Bah, eerst Softcore op Normal difficulty verslaan, eer je naar Hardcore kunt gaan, sucks :'(

Vraag:
  • [b]
  • Het is inmiddels duidelijk dat we moeten inloggen met onze E-mailadressen. Ben alleen een beetje bang voor dat soort gasten die pogingen gaan wagen in te breken in je account, om vervolgens je keys weg te nemen (of hoe dat ook werkt).
  • [/b] [b]
  • Als we elkaar willen toevoegen aan Friendlist, werkt dat met behulp van het toevoegen van een E-mailadres of werkt dat met behulp van de playername die je invoert bij de installatie? Hier heb ik tijdens mijn spelsessies niet naar gekeken 8)7
  • [/b]
Je vragen:

1. Je kunt een authenticator kopen van Blizzard, deze gebruik je als extra beveiliging op je account netzoals bijvoorbeeld Tancodes voor je overschrijvingen op je bankrekening. Met een Authenticator heb je erg weinig kans om 'gehackt'/compromised te worden.
2. Battle.net maakt gebruik van RealID. Real ID is een functionaliteit die werkt aan de hand van je e-mail adres. Je voegt een account toe ( een Email adres) en als de tegenpartij dit accepteerd kun je elkaars status zien ongeacht in welke game je zit. (Diablo 3/ Starcraft / World of Warcraft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 12:32

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Er komt met Diablo3 ook de BattleTag, dit is als RealID, maar dan zonder persoonlijke informatie (alleen een nickname). RealID moet je alleen gebruiken voor mensen die je IRL kent, en BattleTag kan dan gebruikt worden voor mensen waar je graag mee speelt maar die niet je persoonlijke gegevens hoeven te hebben.
Zie ook http://us.battle.net/support/en/article/battletagfaq

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ReCreator schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Volgens mij hadden ze dat niet eens hoeven doen, aangezien je level 13 kan worden in de beta en de content maar tot level 6 gaat, dus zelfs als je helemaal rushed en je komt bij de SK aan op level 5/6 dan kan je hem nog completen denk ik. Heb zelf nog geen ervaring maar ga het binnenkort wel testen (niet de eerste run uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 10:07
Iemand enig idee of ik op een Playstation met hetzelfde char kan spelen als op de PC? (zelfde account) Waarschijnlijk nog niets over bekend, wat vinden jullie wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nadser schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:16:
Iemand enig idee of ik op een Playstation met hetzelfde char kan spelen als op de PC? (zelfde account) Waarschijnlijk nog niets over bekend, wat vinden jullie wel of niet?
Als het spel uitkomt, zul je inloggen op een account waar je characters op gehost worden.

Dus waarschijnlijk kun je op beide spelen met je characters van Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ok, bedankt voor de informatie mensen :) dat was wat ik wou horen. de mensen die nu met Diablo 3 willen instappen hebben weinig tot geen interesse om Diablo 2 te spelen helaas, daar zijn ze gewoon niet hardcore genoeg voor. Ik snap best wat julie punt is , en heb ze ook aangeaden om D2 te spelen, maar die mensen voelen er gewoon weinig voor om op een 24" op 800x600 te gaan spelen. en , D3 zal toch op bepaalde punten behoorlijk verschillen. ben het wel volledig met jullie eens dat Diablo 2 een top game is en dat graphics in principe niet belangrijk zijn, maar helaas denkt niet iedereen daar hetzelfde over.

In ieder geval fijn om te weten dat er ook wat met tips e.d gedaan wordt in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:52

Mad-Matt

TheDoctor#2181

1024x768 kan ook :P
Vraag me alleen niet hoe, maar ik had dat wel toen.

Nog paar nachtjes slapen dan kan ik ook ff los in het spel.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Hoeveel dps doen jullie zo gemiddeld? Ik geraak met moeite boven de 50 met een witch doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ward Vr schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:58:
Hoeveel dps doen jullie zo gemiddeld? Ik geraak met moeite boven de 50 met een witch doctor
op het moment 0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Visgek24 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:25:
Ok, bedankt voor de informatie mensen :) dat was wat ik wou horen. de mensen die nu met Diablo 3 willen instappen hebben weinig tot geen interesse om Diablo 2 te spelen helaas, daar zijn ze gewoon niet hardcore genoeg voor. Ik snap best wat julie punt is , en heb ze ook aangeaden om D2 te spelen, maar die mensen voelen er gewoon weinig voor om op een 24" op 800x600 te gaan spelen. en , D3 zal toch op bepaalde punten behoorlijk verschillen. ben het wel volledig met jullie eens dat Diablo 2 een top game is en dat graphics in principe niet belangrijk zijn, maar helaas denkt niet iedereen daar hetzelfde over.

In ieder geval fijn om te weten dat er ook wat met tips e.d gedaan wordt in het begin :)
Er circuleert een niet-officiële patch (D2MultiRes??) op het internet die toelaat om D2 in moderne resoluties te spelen, maar met enkele beperkingen:
- werkt alleen op patch 1.12, ik heb er allesinds nog geen gevonden voor de meest recente versie van D2
- de AI van de monsters is duidelijk niet aangepast voor deze hoge resoluties, jij ziet ze van mijlenver aankomen maar omgekeerd niet
- werkt uiteraard alleen maar met de offline modus van D2, op b.net wordt dit waarschijnlijk geklasseerd als een hack (terwijl dit gewoon het werk is van een fanboy die ook zit te wachten op Diablo 3 denk ik ;) )

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik zit nu ook maar D2 te spelen op 800x600. Simpelweg omdat ik wel graag online wil spelen. Alhoewel ik nu op dit moment gewoon een gesloten server maak. :P
1024x768 zou op zich al wel leuk zijn. Is alweer een verbetering tegenover hoe het nu is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 10:07
Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:25:
[...]

Als het spel uitkomt, zul je inloggen op een account waar je characters op gehost worden.

Dus waarschijnlijk kun je op beide spelen met je characters van Diablo 3.
Ik hoop dat je gelijk heb, zou wel beter zijn. Kan eigenlijk geen redenen bedenken waarom ze het zouden willen scheiden. Mocht de PC bezet zijn kan ik altijd nog uitwijken naar de PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik denk niet dat D3 een regel rechte kopie word voor de consoles maar enigzins aangepast, daarom ga ik er ook niet vanuit dat ze op dezelfde servers gehost worden en dat het gewoon 2 los staande versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Misschien een beetje simplistisch gedacht, maar lower res textures en aangepaste besturing zouden toch al genoeg moeten zijn? Ik zie niet waarom er server-side iets zou moeten veranderen...

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:59:
Ik denk niet dat D3 een regel rechte kopie word voor de consoles maar enigzins aangepast, daarom ga ik er ook niet vanuit dat ze op dezelfde servers gehost worden en dat het gewoon 2 los staande versies zijn.
Dat de game anders is qua hardware requirements wil niet zeggen dat je niet hetzelfde account gebruikt. Je moet nog steeds je game koppelen aan je battle.net account.

Ik zou niet in zien waarom ze hier 2 losstaande versies van maken, dat zou in mijn ogen wel een erg domme strategie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:54:
Ik zit nu ook maar D2 te spelen op 800x600. Simpelweg omdat ik wel graag online wil spelen. Alhoewel ik nu op dit moment gewoon een gesloten server maak. :P
1024x768 zou op zich al wel leuk zijn. Is alweer een verbetering tegenover hoe het nu is. :D
1024x768 kan als je LoD ook hebt, met de basis D2 kan dit niet. Je kunt wél windowed spelen, door simpelweg "-w" in je shortcut te zetten:
code:
1
"C:\Program Files\Blizzard\Diablo II\D2.exe" -w

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Angeloonie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:25:
[...]

1024x768 kan als je LoD ook hebt, met de basis D2 kan dit niet. Je kunt wél windowed spelen, door simpelweg "-w" in je shortcut te zetten:
code:
1
"C:\Program Files\Blizzard\Diablo II\D2.exe" -w
Weird, want ik heb wel LoD en hij geeft bij mij alleen 800x600 aan als hoogste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38
640x480 was D2, 800x600 was LOD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:11:
[...]

Dat de game anders is qua hardware requirements wil niet zeggen dat je niet hetzelfde account gebruikt. Je moet nog steeds je game koppelen aan je battle.net account.

Ik zou niet in zien waarom ze hier 2 losstaande versies van maken, dat zou in mijn ogen wel een erg domme strategie zijn.
Als dat het geval is, zou je dus ook cross-platform met mensen kunnen samenspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja dat vraag ik me dan ook af, kan zijn dat ze gewoon gebruik maken van b.net, maar dat het niet samen gaat.
Maar goed time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
anu schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Als dat het geval is, zou je dus ook cross-platform met mensen kunnen samenspelen? :)
Ik geloof dat Microsoft voor hun Xbox een policy hadden dat xbox enkel met xbox mag spelen...

PS3 had denk ik ook zon policy, maar die hebben ze aangepast met de release van portal 2 (cross platform coop met PC)

Edit: zie ook http://www.bit-tech.net/n...al-offensive-gets-cross/1

[ Voor 11% gewijzigd door Tharulerz op 02-02-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tharulerz schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Ik geloof dat Microsoft voor hun Xbox een policy hadden dat xbox enkel met xbox mag spelen...
Nope.
een van de selling points van games for windows live (of hoe dat kreng ook alweer heete) was dat de xbox en pc mensen samen konden spelen. Alleen was dat over het algemeen ook zoveel ge@#$@! om dat in te bouwen dat er maar een handje vol spellen is uitgekomen die dat ook echt ondersteuenden.
Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:11:
[...]

Omdat het maar de vraag is of alles 1 op 1 geport kan worden, en dan word het al snel veel moeite stoppen in een functie die maar weinig mensen zullen gebruiken.
Besides hoe kun je nu WANT TO SELL CRAP!!!! spammen met een controller :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heuveltje schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:44:
[...]

Nope.
een van de selling points van games for windows live (of hoe dat kreng ook alweer heete) was dat de xbox en pc mensen samen konden spelen. Alleen was dat over het algemeen ook zoveel ge@#$@! om dat in te bouwen dat er maar een handje vol spellen is uitgekomen die dat ook echt ondersteuenden.

[...]

Omdat het maar de vraag is of alles 1 op 1 geport kan worden, en dan word het al snel veel moeite stoppen in een functie die maar weinig mensen zullen gebruiken.
Besides hoe kun je nu WANT TO SELL CRAP!!!! spammen met een controller :)
We hebben nu een auctionhall ;-) ik denk dat dat wel genoeg zegt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Blizzard heeft 100.000 extra mensen uitgenodigd voor die Diablo 3 Beta:
http://us.battle.net/d3/e...eta_Invites-2_2_2012#blog
Natuurlijk/Helaas alleen Amerikanen.

Het zal ook zo blijven dat de overgrote meerderheid van alle invites voor eigen volk eerst blijft aldus Bashiok:
http://oi44.tinypic.com/2cxxkhv.jpg

Dat is begrijpelijk vanuit Blizzard's perspectief, maar wel jammer dat ze daar pas na een half jaar open over zijn.

Gelukkig hebben wij Leeghoofd die zo vrijgevig is mijn zijn account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
100.000?! 7(8)7 dat is een flinke stres test, en ik vind het belachelijk dat ze "eigen volk eerst" hanteren. Sinds wanneer is een game uitgever land afhankelijk. Alle klanten zijn hun "eigen volk"

[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 02-02-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bulls schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:04:
100.000?! 7(8)7 dat is een flinke stres test, en ik vind het belachelijk dat ze "eigen volk eerst" hanteren. Sinds wanneer is een game uitgever land afhankelijk. Alle klanten zijn hun "eigen volk"
Dan ken je de mentaliteit nog niet van de Amerikanen, ikke ikke ikke en de rest kan .... (ik is dan het land in dit geval, niet het persoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 11:22

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bulls schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:04:
Echt belachelijk inderdaad. Ik kan hier echt kwaad van worden ook al heeft dat totaal geen zin. Als ik dat een half jaar geleden geweten had dat het voor zo een groot deel USA only was (en dus niet @random zoals men ons doet geloven) dan had ik me zeker niet aangemeld voor die schijnvertoning die Beta Opt-in heet. Wat een PR stunt zeg. Ik krijg de laatste tijd toch echt een sterk gevoel dat Blizzard niet meer is wat het geweest is. Jammer, maar ja we kopen D3 toch wel.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Kan iemand even checken hoeveel mensen er nu in public games spelen? Meer of minder dan de ca. 600 tijdens de vorige beta wave invite begin december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 18:16
We krijgen eerdaags informatie over eu servers dus dont worry :) http://diablo.incgamers.c...urope-on-the-way#comments . Ik vind het logisch om lokale hardware op het lokale land/bewoners te testen, dat is toch waar je die server voor neerzet. We moeten gewoon nog even geduld hebben _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door randomice op 03-02-2012 08:10 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Natuurlijk heeft het er niets mee te maken dat die toevallig in dezelfde tijdzone zitten, zodat het wat makkelijker werkt, het is puur om de euro's te pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
heuveltje schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:44:
[...]

Nope.
Kan je me dan een aantal games opnoemen waar er cross platform xbox <-> pc mogelijk is?

Je haalt wel games for windows live aan, maar games zoals Dirt 3 kunnen nog altijd niet cross platofrm gespeeld worden hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:54:
Natuurlijk heeft het er niets mee te maken dat die toevallig in dezelfde tijdzone zitten, zodat het wat makkelijker werkt, het is puur om de euro's te pesten.
Tweakers hebben iets met conspiracy theories. Bedrijven zijn er altijd op uit om hen te pesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tharulerz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:00:
[...]

Kan je me dan een aantal games opnoemen waar er cross platform xbox <-> pc mogelijk is?

Je haalt wel games for windows live aan, maar games zoals Dirt 3 kunnen nog altijd niet cross platofrm gespeeld worden hoor...
Daarom zal de functionaliteit van Diablo 3 op xbox relatief beperkt zijn. MS staat ook geen externe netwerken toe zoals Battle.net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-07 13:44

Melkaz

Melkazar

Ach aan de andere kant is dit maar beter zo. Ik kan nog een WoW uitbreiding beta herinneren waar EU één server kreeg die in de US stond. Elke dag hadden de servers downtime als de Amerikanen nog in bed lagen/werken waren. Dus bijna elke dag server offline tijdens de prime time EU. Was hij niet offline, dan had je een idioot hoge ping en queue om in te loggen omdat ze teveel invites hadden gestuurd voor slechts 1 server.

Misschien komt er een EU beta stress test als de hardware hier inmiddels klaar is? Neem aan dat onze servers netjes in de EU staan :) Ook al zullen ze naar 7 jaar WoW heus wel genoeg ervaring hebben opgedaan met data centers...

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Bosmonster schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:05:
[...]

Daarom zal de functionaliteit van Diablo 3 op xbox relatief beperkt zijn. MS staat ook geen externe netwerken toe zoals Battle.net..
Dat is wat ik ook beweerde, maar heuveltje beweerde dat er toch cross platform games bestonden... Ik ken er geen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tharulerz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:00:
[...]

Wikipedia: Shadowrun (2007 video game)

Er zijn er nog een paar uitgekomen rond die tijd, maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Das toch precies wat ik zeg :?
Het is te veel moeite om het werkend te krijgen, dus producers doen dat niet
En dat zal ook best voor Bliz gelden.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bosmonster schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:05:
[...]

Final Fantasy XI is ook cross-platform. Daarnaast draait daar ook PlayOnline op. Ook op de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-07 07:45
Shadowrun was een mislukt experiment.
PC games met muis en toetsenbord waren dik in het voordeel.

Voor FFXI maakte het niet uit.
Dat speelt uit eigen ervaring lekkerder met een gamepad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

nieuws: Diablo III krijgt ook console-versies

Het feit dat XBOX moeilijk doet over cross-platform zou ook wel eens een goede reden kunnen zijn voor 'volgens insiders zal er uitsluitend een PS3-versie verschijnen.' (ongeveer halverwege de tekst.)

Hmmm, bovendien zou Diablo III's vereiste dat je on-line speelt, ook voor single-player, spelers verplichten een XBOX live account te nemen, ook al spelen ze alleen single-player... Is dat al eens eerder voorgekomen?

[ Voor 24% gewijzigd door embee op 03-02-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
embee schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:44:

Het feit dat XBOX moeilijk doet over cross-platform zou ook wel eens een goede reden kunnen zijn voor 'volgens insiders zal er uitsluitend een PS3-versie verschijnen.' (ongeveer halverwege de tekst.)

Hmmm, bovendien zou Diablo III's vereiste dat je on-line speelt, ook voor single-player, spelers verplichten een XBOX live account te nemen, ook al spelen ze alleen single-player... Is dat al eens eerder voorgekomen?
Ik denk dat die eis voor console niet bestaat. Het online zijn in singleplayer was voor PC bedoeld om piraterij tegen te gaan. Ze hebben een hoop andere argumenten om online te zijn,. maar de kern is dat ze willen dat je betaald voor hun spel.
Consoles zijn in principe beter beveiligd, waardoor je meer verkoop hebt van je producten. Dus hoef je mensen niet te dwingen online te zijn.

En ja, ik weet het, op consoles kan je ook makkelijk illegaal spelen. Maar het wordt je wel een stukje moeilijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
embee schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:44:

De hiervoor aangehaalde FFXI had je alleen een silveraccount voor nodig wat je eigenlijk toch al hebt wanneer je een X360 hebt. Lijkt me mocht dit zo zijn, dat dat voor Diablo 3 ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

FFXI is een MMORPG... Nou heb ik FFXI niet gespeeld, maar de MMORPGs die ik gepeeld heb hadden sowieso geen mogelijkheid tot single player...

Nuja, het is heel wel mogelijk om Diablo III als multiplayer-only in de console markt te zetten, natuurlijk... Dan is het precies hetzelfde als met een MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

embee schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:16:
FFXI is een MMORPG... Nou heb ik FFXI niet gespeeld, maar de MMORPGs die ik gepeeld heb hadden sowieso geen mogelijkheid tot single player...

Nuja, het is heel wel mogelijk om Diablo III als multiplayer-only in de console markt te zetten, natuurlijk... Dan is het precies hetzelfde als met een MMORPG.
Technisch gezien wordt Diablo 3 het dan een MORPG het is niet Massive, enkel een Multiplayer Online Roll Playing Game. want je kan maar met max 8 man in een spel zitten?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 20:12
Diablo heeft al een miljoenen playerbase, misschien niet MMO stijl maar pretty damn close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 07:57
skoozie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Technisch gezien wordt Diablo 3 het dan een MORPG het is niet Massive, enkel een Multiplayer Online Roll Playing Game. want je kan maar met max 8 man in een spel zitten?
4 spelers ingame max.
Je speelt misschien niet direct met een "massive" amound of spelers ingame maar je kan wel met iedereen communiceren en ook de interactie met de Auction House is ook met iedereen in jouw realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Psyonara schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:42:
Diablo heeft al een miljoenen playerbase, misschien niet MMO stijl maar pretty damn close
Dit is er niet de plek voor maar, MMO = Masive Multiplayer Online. van 8 man in 1 spel kan je niet echt spreken van Massive Multiplayer. Mariokart (wii) heeft/had ook een miljoenen (?) playerbase, kan over het internet tegen elkaar gespeeld worden. maar om nou over een MMO te spreken....

of beter Unreal Tournament of iets waar je in een channel een game kon vinden. had je zelfs interactie met alle andere spelers, maar je speelde niet tegen/met allemaal in één potje.
Dat was eerder een online game met een ingebouwde chat-client.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

skoozie heeft gelijk
Diablo3 is gewoon een MPMOWMHASTRPG
Massively Played Multiplayer Online With More Hack And Slash Then Role Playing Game
:)
nu nog een release date en ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga pas eind van de maand de collectors pre-orderen.
Kan gewoon niet wachten om weer Diablo te gaan spelen.
Zie nu pas die Diablo skull met Soulstone USB stick. Awesome! Must have. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 03-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 16:05

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 399205 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:09:
skoozie heeft gelijk
Diablo3 is gewoon een MPMOWMHASTRPG
Massively Played Multiplayer Online With More Hack And Slash Then Role Playing Game
:)
nu nog een release date en ik ben tevreden
hahahaha +1

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 01:53

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cross over games lijkt mij niets. Ik zou niet graag spelen met een team xbox of PS3 spelers. Om dezelfde reden dat ze niet met mij wilde spelen in Halo1, Shadowrun (xbox) en UT3 (PS3): de controller en grafische kwaliteit gaven gewoon een bijzonder oneerlijke matchup.

Op controllers wordt vaak ook een assist gebruikt om precisie te verhogen, ik neem aan dat in D3 iets gaat worden als een "attack selector"? Dat betekend dus dat het moeilijk wordt om AoE spells snell voor een inkomend groepje tegenstanders te gooien. Dat soort mechanics zullen toch een verandering in difficulty vereisen denk ik zo, dus ik hoop voor beide gamersgroepen dat ze het toch gescheiden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Men zegt "een consolegame in de Diablo-reeks". Kan dus best een apart project zijn, alhoewel de kans groot is dat het een (flink) aangepaste D3 port is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ben ook heel benieuwd of Diablo dan nog voor deze generatie consoles gaat verschijnen of dat het een hele mooie launchgame zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
defiler1974 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:05:
[...]

Ik denk dat die eis voor console niet bestaat. Het online zijn in singleplayer was voor PC bedoeld om piraterij tegen te gaan. Ze hebben een hoop andere argumenten om online te zijn,. maar de kern is dat ze willen dat je betaald voor hun spel.
Consoles zijn in principe beter beveiligd, waardoor je meer verkoop hebt van je producten. Dus hoef je mensen niet te dwingen online te zijn.

En ja, ik weet het, op consoles kan je ook makkelijk illegaal spelen. Maar het wordt je wel een stukje moeilijker gemaakt.
De hele game mechanics is erop gebaseerd dat da server bepaald wat er dropt, als het dan als nog lijstjes gaan worden voor offline op de console moeten ze best wel wat aanpassen en valt er ook weer te dupen/spawnen of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:07:
Ben ook heel benieuwd of Diablo dan nog voor deze generatie consoles gaat verschijnen of dat het een hele mooie launchgame zal gaan worden.
blizzard kennende maken ze veel liever een spel dat 20 miljoen mensen kunnen spelen, dan dat je compleet nieuwe hardware moet aanschaffen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Beta Patch 12 is uit. Link.
Diablo III Beta Patch 12 – v.0.6.2.8392
Released 2/3/2012
Bug Fixes
Fixed even more number of game and service crashes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Zijn er nog mensen die telkens weer opnieuw binnen de seconde geoutbid worden in de RMAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog 2 uurtjes, dan kan ik lekker spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:47
ik moet zeggen, na een dagje de beta gespeeld te hebben dat het niet heel veel anders dan D2 aanvoelt.
Voor de rest draait het prima op mijn systeem.

Wat mij wel opviel is dat je in het begin vrij weinig bruikbare drops krijgt. gelukkig verandert dat vanaf lvl7.
Wel vond ik dat met 4 mensen in een game je redelijk snel het overzicht verliest. maarja dat was in d2 met 8 man ook niet anders :).

[ Voor 20% gewijzigd door hellfighter87 op 04-02-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hehe, en dan nog die sorc'n en paladins die overal heen teleporteerde. (vak was ik er 1 van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Laatst online: 22:55

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Mad-Matt schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:33:
Nog 2 uurtjes, dan kan ik lekker spelen!!!
Check je DM , je mag zelfs nu al.
Veel plezier en schrijf na afloop er maar een mooi verhaal van.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

toppie!

Nu eerst ff eten en dan gamen *O*

En ik zal zeker even een mooi verslag maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Mad-Matt schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:29:
toppie!

Nu eerst ff eten en dan gamen *O*

En ik zal zeker even een mooi verslag maken
Te gek man :) veel plezier!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En dat was het weer, rond een uurtje of 7 had ik het wel gezien (athans, als ik m'n ogen dicht deed zag ik nog steeds alles)

Wat al vaker gezegd is maar ondanks dat mag het nog wel een keer gezegd worden, bedankt Leeghoofd, het was super!

Dan nu mijn korte review van het spel:

Eerst de game zelf; Je stapt erg makkelijk in en het voelt erg vertrouwd. De omgeving is erg mooi en ondanks de fellere kleurtjes voelt het goed aan.
Dan de skills, leuk gedaan het enige wat ik jammer vind is dat de dmg gebaseerd is op het wapen. Ik liep dus als Wizard met een bijl rond want die gaf mij het meeste dmg (zelfde met Witchdoctor). Erg jammer, had liever een leuk wapen gehad voor die klasse.

Verder is het een erg leuk spel waar je makkelijk in verloren gaat (qua tijd).

Dan de klasses:

Barbarian:
Niet mijn ding, het is leuk om de monsters weg te zien vliegen bij elke klap maar verder doet het mij weinig.

Demon Hunter:
Niet veel mee gespeeld, deed me qua gameplay ook niets.

Witch Doctor:
Grote verrassing, mijn verwachtingen waren niet hoog, maar erg leuk om mee te spelen. Hondjes als tank gebruiken en dan lekker met Haunt alles dood maken en hier en daar een poison dart erbij.

Wizard:
Zoals ik had verwacht speelt het erg leuk en zien de spells er prachtig uit, kan niet wachten tot je ermee kan teleporten :D Hier ga ik zeker mee spelen.

Monk:
In filmpjes zag het er al gaaf uit maar in het spel is het helemaal geweldig, wat heb ik hier met plezier mee gespeeld zeg. Dashing Strike naar een groep toe en dan helemaal los gaan met Tailkick en deadly reach. Echt top. Dit gaat zeker mijn eerste char worden.

Verder was de beta wel wat kort, uurtje en je bent er doorheen. Jammer dat je niet verder kan als lvl 13, 15 was net even beter geweest, dan komen er wat meer items vrij. De drops vond ik zeer matig, meeste heb ik zelf gecraft uit de blauwe items die ik vond. De multiplayer heb ik maar even gedaan, meeste games zijn rush naar de Skeleton King en kill hem, niet echt heel leuk om mee te lopen als je maar even kan spelen.

Nu wachten op de release en het eind van mijn sociale leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dom dat ze toch weer boss-runs doen steeds, zit er waarschijnlijk zo ingebakken vanuit D2.
Kan ook zijn dat het het enige is om een beetje te doen in de korte beta, maar in de volledige versie zullen er vast nog mensen boss runs doen ongeacht dat het niet het beste loot geeft volgens de developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:47
Bulls schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:31:
Dom dat ze toch weer boss-runs doen steeds, zit er waarschijnlijk zo ingebakken vanuit D2.
Kan ook zijn dat het het enige is om een beetje te doen in de korte beta, maar in de volledige versie zullen er vast nog mensen boss runs doen ongeacht dat het niet het beste loot geeft volgens de developers.
Dat kan dan wel zijn, de skeleton king is bij mij wel de enige in de beta die goude/gele items heeft gegeven.
Dus dan zal een bossrun toch wel voordelen hebben lijkt mij, al is door de developers gezecht dat dat niet zo is.
Miscshien dat het op hogere lvls anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

king was bij mij ook de enige met gele items, maar erg weinig.
Toen ik eenmaal lvl 12 was dropte er geen enkel geel item meer.

Iets anders:
Wie weet waarom ik niet op diablo3.com forum kan posten? Hij zegt "no character" maar waar maak ik die aan?

[ Voor 32% gewijzigd door Mad-Matt op 05-02-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik had gehoord dat je alleen quest wise van de SK gele items kreeg bij de eerste keer killen. Daarna farmen dropt het niet veel beter dan andere mobs.

Ze hadden ook gezegd dat rare/champion mobs de beste loot gaven.

Op D3 forum kun je alleen posten met een actieve WoW acount of met een StarCraft 2 avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bulls schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:52:
Ik had gehoord dat je alleen quest wise van de SK gele items kreeg bij de eerste keer killen. Daarna farmen dropt het niet veel beter dan andere mobs.

Ze hadden ook gezegd dat rare/champion mobs de beste loot gaven.

Op D3 forum kun je alleen posten met een actieve WoW acount of met een StarCraft 2 avatar.
Hoe maak ik een SC2 avatar? (spel heb ik gister gekocht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Met SC2 zelf inloggen dan maak je een avatar ingame daarna kun je die selecteren op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hij doet het ineens. Idd via SC2 inloggen op battlenet en hij legt de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Bulls schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:31:
In de beta doen ze dat om zo snel mogelijk lvl 13 te worden. Je krijgt nameljik elke keer iets van 5k quest xp :) Yellow items droppen inderdaad alleen 100% bij de eerste SK kill. In theorie zou je steeds een nieuwe char kunnen maken en zo snel makkelijk yellow items farmen :P
Al zullen er vast ook veel mensen denken dat SK de beste items dropped ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Krijg je zelfs als je de quest al hebt gedaan alsnog 5k XP? Ik dacht dat je alleen reward krijgt voor de 1e keer, en daarna is het gewoon een mob die wel wat meer xp geeft door zijn level of leven, maar geen quest meer.

Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

5K weet ik niet, maar je krijgt best veel xp als je hem killed.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.