Als je een link naar een guide kunt vinden wil ik graag eens kijken.Dakreal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:00:
[...]Volgens mij kan je de Q6600 met stock cooler wel overclocken naar 2.7ghz zonder problemen.
Heb ik zelf ook een tijd gehad. Hou er ook rekening mee dat je videokaart nu waarschijnlijk wel gebottlenecked wordt door je CPU ( waardoor je videokaart minder presteerd dan dat hij werkelijk kan )
wrvk82 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Als je een link naar een guide kunt vinden wil ik graag eens kijken.Ik heb geen idee waar te beginnen.

FF weer ontopic, voordat een modje inbreekt.
De Blacksmith ziet er eigenlijk als enige op het moment nog interessant uit om te levellen. Jeweler mogelijk wat later, enkel je zal eerst je gear goed voor mekaar moeten hebben voordat je gaat denken aan de runes.
Ik weet niet hoe de anderen hier over denken, maar op de een of andere manier lijkt me dit de enige weg om te gaan, en aangezien 90% (fictieve hoeveelheid) deze richting op gaat duurt het waarschijnlijk niet lang voordat de AH flooded is
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 09-07 22:57
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
10fps met zo'n configuratie lijkt me vrijwel zeker een driver issue eerlijk gezegd.Dakreal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:11:
[...]
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je CPU clock te laag is. Voor de rest zie ik niet echt iets wat slecht is.
Hmm, dacht dat ik op tweakers er wel vanuit kon gaan dat mensen weten hoe ze hun driver moeten updaten?Bosmonster schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:07:
[...]
10fps met zo'n configuratie lijkt me vrijwel zeker een driver issue eerlijk gezegd.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik kan niet wachten tot ik hem maandag kan proberen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik mag straks om 20.00 uurMad-Matt schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:57:
Ik kan niet wachten tot ik hem maandag kan proberen
Je mag zelfs nu al
HANDTEKENING!!!
Latency d2 vs d3
YouTube: Diablo 3 Not Affected by Latency
http://diablo.incgamers.c...ger-a-factor-in-d3-combat
Summary: In d3 heb je geen last van latency als gevolg van een trage internet verbinding. Als dat zo lekker werkt als het er uit ziet, is het een enorme verbetering ten opzichte van hoe het in diablo 2 geregeld was.
YouTube: Diablo 3 Not Affected by Latency
http://diablo.incgamers.c...ger-a-factor-in-d3-combat
Summary: In d3 heb je geen last van latency als gevolg van een trage internet verbinding. Als dat zo lekker werkt als het er uit ziet, is het een enorme verbetering ten opzichte van hoe het in diablo 2 geregeld was.
Neves, ik jaloers.
maar goed, paar daagjes nog.
Heb in ieder geval vrij genomen, eens kijken hoeveel uur ik in 24uur kan proppen.
maar goed, paar daagjes nog.
Heb in ieder geval vrij genomen, eens kijken hoeveel uur ik in 24uur kan proppen.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Je levelt ze allemaal eenmaal per account en volgens mij kun je er meerdere per character krijgen. Je tweede playthrough zullen ze dus al level x zijn van het gebruik met je eerste charactermicrooo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:41:
Kan je maar een artisan per char levelen of uiteindelijk allemaal?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ah, nou dat is de beste optie die ze hebben kunnen kiezen. Had alweer allemaal kromme constructies in mijn hoofd waarvan ik hoopte dat ze die niet zouden gebruiken!psychoclown schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:12:
[...]
Je levelt ze allemaal eenmaal per account en volgens mij kun je er meerdere per character krijgen. Je tweede playthrough zullen ze dus al level x zijn van het gebruik met je eerste character
Heb je btw nog vertrouwen in jsp met D3, Psycho. Jij hebt daar natuurlijk nog een knoepert van een hoeveelheid FG of ga je het proberen te verkopen?
Naar aanleiding van enkele posts met dubieuse fps in D3 was ik aan het kijken wat de systeem eisen zijn van D3. Ik kwam dit tegen op Battlenet Support:wrvk82 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Als je een link naar een guide kunt vinden wil ik graag eens kijken.Ik heb geen idee waar te beginnen.
http://us.battle.net/supp...o-iii-system-requirements
Diablo III System Requirements
55 Keywords: system requirement
MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS
PC OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) with DirectX® 9.0c Processor: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 4400+ Video: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better Mac OS: Mac® OS X 10.6.8, 10.7.X (Latest Version) | Processor: Intel® Core 2 Duo Video: NVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon™ HD 2600 or better
All Platforms HD Space: 12 GB available HD space | Memory: 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista® Windows® 7 users, 2 GB for Mac® users) | Drive: DVD-ROM drive | Internet: Broadband Internet connection | Display: 1024x768 minimum display resolution
RECOMMENDED SYSTEM SPECIFICATIONS
PC OS: Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) | Processor: Intel® Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz | Memory: 2 GB RAM | Video: NVIDIA® GeForce® 260 or ATI Radeon™ HD 4870 or better
Mac OS: Mac® OS X 10.7.X (Latest Version) | Processor: Intel® Core 2 Duo | Memory: 2 GB RAM Video: NVIDIA® GeForce® GT 330M or ATI Radeon™ HD 4670 or better
Note: Be advised that some wireless connections do not meet the minimums required to be a true Broadband Internet connection. Wireless results may vary.
Updated: Jan 21, 2012 Article ID: 300710
De systeem eisen wijken af van de eisen in de TS. Ik weet zo niet of de minimale specs opgehoogd hebben of dat het nog niet bekend was. Maar grofweg elke mainstream dualcore met een mainstream vga kaart is voldoende (uiteraard wel afhankelijk van je resolutie en mate van eyecandy).
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Assumption is the mother of all...Dakreal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:17:
[...]
Hmm, dacht dat ik op tweakers er wel vanuit kon gaan dat mensen weten hoe ze hun driver moeten updaten?
Laat hem eens dxdiag draaien.
Super dat je dit doet LeegHoofdLeeghoofd21 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:11:toon volledige bericht
Na al even aan het lurken geweest te zijn heb ik toch besloten om mijn beta account te gaan lenen aan medetweakers.
...
Elke sessie is 24 uur vanaf 20.00 die dag.
De lijst:
Stranglem 28-01
MGanseij 29-01
Neves 30-01
Youknow 31-01
Shady15 01-02
Sander1991 02-02
Hellfighter87 03-02
Memoryandfaith 04-02
Mad-Matt 05-02
Armageddon89 06-02
Bulls 07-02
Lomp 08-02
Vandro 09-02
Sbmuc 10-02
Gkoers 11-02
Blackreign 12-02
Jaslan 13-02
Visgek24 14-02
Anyway. Niet om een gegeven paard in de bek te kijken ofzo, maar is er iemand die toevallig zijn dag wil ruilen tegen zaterdag de 4e? Is opzich een perfecte dag natuurlijk. Maar mn vriendin is dat weekend op bezoek dus dat wil ik haar misschien ook niet aandoen.
30-1, 5-2 en 6-2 zouden me erg goed uitkomen, iemand van die dagen die wil ruilen? Die laatste 2 kunnen dan ook nog een dag (of 2) eerder spelen
Kunnen we verder wel via PM afhandelen.
Verder ben ik vooral benieuwd naar de sfeer. Die game mechanics krijgt Blizzard wel goed, het gaat ze alleen wat tijd kosten....blijkbaar. Diablo 1 was oprecht creepy. Vooral dat moment dat je voor het eerst de kathedraal instapt, geniaal. Diablo 2 had echter 0 sfeer, maar was verder wel een bijzonder goed spel natuurlijk. Toch hoop ik dat ze dit in Diablo 3 weer enigsinds goed kunnen maken. Wat ik er tot nu toe van gezien heb belooft wel wat. We zullen zien!
Ik wil wel ruilen, komt met werk beter uit
Cool. Dat is dan van 5-2, 20:00 tot 6-2, 20:00 toch? Doen we dat. Ik stuur Leeghoofd wel ff 'n PM. Tnx!
Ik heb het al aangepast in mijn originele postmemoryandfate schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:59:
[...]
Cool. Dat is dan van 5-2, 20:00 tot 6-2, 20:00 toch? Doen we dat. Ik stuur Leeghoofd wel ff 'n PM. Tnx!
HANDTEKENING!!!
wat zijn we toch een vriendelijk stel bij elkaar
Diablo 3 Test Server Maintenance - Beta Patch 11 Incoming
Diablo 3 Beta Patch 11 is scheduled to hit the test servers tonight, stay tuned for more info!
Snelle patch, patch 10 is er nog maar net
Diablo 3 Beta Patch 11 is scheduled to hit the test servers tonight, stay tuned for more info!
Snelle patch, patch 10 is er nog maar net
hmm, zou dat betekenen dat ze aan het fine-tunen zijn?
Even een vraagje aan Leeghoofd, weet jij toevallig op welke tijd ik kan beginnen? of is dat nog niet duidelijk?
Dan kan ik vast het e.a inplannen
Nogmaals erg bedankt dat ik 'm mag proberen.
Dan kan ik vast het e.a inplannen
Nogmaals erg bedankt dat ik 'm mag proberen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
standaard van 20.00u tot 20.00u
Nice. Tnx!Leeghoofd21 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:01:
[...]
Ik heb het al aangepast in mijn originele post
Die patch 11 wordt trouwens maar een kleine:
"This is a relatively small patch containing only a few minor crash fixes. As always, though, patch notes will be posted to the launcher and this forum once the patch is live."
http://www.d3sanc.com/blu...-server-maintenance--130/
Nothing beats the "SC2 GrandMaster parody" maar deze is ook best wel grappig:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeIt Will Rain DIABLO 3 (Bruno Mars Parody)
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Damn, helemaal gemist Leeghoofd dat je dit doet.
Ik kan zelf echt niet wachten op D3. Ga hem zeker wel aanschaffen, maar ben jammer genoeg niet ingeloot geweest voor de Beta.
Ik kan zelf echt niet wachten op D3. Ga hem zeker wel aanschaffen, maar ben jammer genoeg niet ingeloot geweest voor de Beta.
- psychoclown
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Denk niet dat d2jsp nog veel gebruikt zal worden voor Diablo 3. Wat ik met al die FG ga doen weet ik nog nietmicrooo schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:15:
[...]
Heb je btw nog vertrouwen in jsp met D3, Psycho. Jij hebt daar natuurlijk nog een knoepert van een hoeveelheid FG of ga je het proberen te verkopen?
Een tijdje terug waren ze ook al verandert en heb ik de TS aangepast maar volgens mij blijven ze met de systeem requirements spelen.Serotonin schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:51:
[...]
De systeem eisen wijken af van de eisen in de TS. Ik weet zo niet of de minimale specs opgehoogd hebben of dat het nog niet bekend was. Maar grofweg elke mainstream dualcore met een mainstream vga kaart is voldoende (uiteraard wel afhankelijk van je resolutie en mate van eyecandy).
Mag ik trouwens mensen er nog even op wijzen dat, alhoewel leeghoofd21 een heel goed initiatief heeft gestart, al het geregel eromheen gewoon in een DM kan want dat is niet interessant voor de rest van de mensen.
Inderdaad leuk van leeghoofd21, toch ga ik me er niet voor inschrijven. Ik denk als ik het snoepje van de beta eenmaal geproefd heb, dat ik alleen maar meer wil.
* Dakreal blijft geduldig afwachten todat Diablo 3 in de winkels ligt ;-)
EDIT: @ hieronder.
Ik weet sowieso wel dat het spel in orde is hoor ;-) Het is meer de drang om te spelen die dan aardig toeneemt.
EDIT: @ hieronder.
Ik weet sowieso wel dat het spel in orde is hoor ;-) Het is meer de drang om te spelen die dan aardig toeneemt.
[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 31-01-2012 10:34 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nou, ik dacht dat eerst dus ook, maar op een gegeven moment heb je echt alle content van de beta uitgespeeld en dan ben je gewoon tevreden.Dakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:51:
Inderdaad leuk van leeghoofd21, toch ga ik me er niet voor inschrijven. Ik denk als ik het snoepje van de beta eenmaal geproefd heb, dat ik alleen maar meer wil.
Ik heb op een gegeven moment 4/5 (alleen barb niet) characters op level 13 gebracht. Artisans op max.
Nu heb ik best een tevreden gevoel. Ik heb er nu gewoon veel minder moeite mee om te wachten op de daadwerkelijke releaesegame. Laat ze maar lekker developpen en een hoop events in het spel doen. Die waren namelijk heel leuk.
Je loopt gewoon door een level heen en opeens gebeurt er iets onverwachts. Is leuk, en geeft interessante loot. Hoop dat ze daarvan veel erin stoppen. Dat zou de replay-value nog meer doen toenemen.
Het wachten voor mij is nu makkelijker geworden na het uitgebreid spelen van de beta. Heb er alle vertrouwen in dat ze een topspel ervan maken. En als het april/mei wordt heb ik er geen moeite mee.
Leven en laten leven!
Anoniem: 443152
het wachten word ook makkelijker als je even naar de beta grijpen kan.
zat eerst echt elke dag constant de forums te checken voor nieuws oer de release e.d.
tegenwoordig kijk ik eens per dag en speel ik een uurtje beta en ga weer verder met mn leven
zat eerst echt elke dag constant de forums te checken voor nieuws oer de release e.d.
tegenwoordig kijk ik eens per dag en speel ik een uurtje beta en ga weer verder met mn leven
Bij mij was de drang ook weer een stuk gezakt, echter ben nu bezig met Book of Cain en dan komt de drang weer terug met "a vengeance".
Dus ben blij dat ik het een dagje mag proberen, maar ik hoop toch echt dat Blizzard een keer met een releasedate komt, al is het in juni, je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
Barbarian heeft me nooit echt geboeid, denk ook niet dat ik die ga proberen, maar de Monk spreekt me wel weer enorm aan.
(amazon, sorc en paladin waren m'n favo figuren uit 2)
Dus ben blij dat ik het een dagje mag proberen, maar ik hoop toch echt dat Blizzard een keer met een releasedate komt, al is het in juni, je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
Barbarian heeft me nooit echt geboeid, denk ook niet dat ik die ga proberen, maar de Monk spreekt me wel weer enorm aan.
Mijn favoriet in Diablo 2 was de BarbarianMad-Matt schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:13:
Bij mij was de drang ook weer een stuk gezakt, echter ben nu bezig met Book of Cain en dan komt de drang weer terug met "a vengeance".
Ben ook zeker in om dit nu weer te gaan doen. Nadat ik destijds HC had gespeelt ging ik toch weer terug naar SC omdat ik van het duellen ben. Als eerste ga ik ook een Barbarian maken, en dan weer op de HC endurance build/tour
Anoniem: 443152
vroeger speelde ik eig alleen Sorc,
nu nogsteeds vind ik sorc verreweg het lekkerste spelen, maar ook mn barb en monk vind ik vet.
Had eerlijk gezegd meer van DH verwacht...
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het met dual wielded dmg zit ? Als je als dh 2x een handboog neemt, met zeg 22.0 dmg. dan is je dps even hoog als wanneer je er maar een neemt, met ernaast een schild.
In dit geval heeft een tweede wapen dan toch totaal geen voordeel en kan je beter met een schild spelen?
nu nogsteeds vind ik sorc verreweg het lekkerste spelen, maar ook mn barb en monk vind ik vet.
Had eerlijk gezegd meer van DH verwacht...
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het met dual wielded dmg zit ? Als je als dh 2x een handboog neemt, met zeg 22.0 dmg. dan is je dps even hoog als wanneer je er maar een neemt, met ernaast een schild.
In dit geval heeft een tweede wapen dan toch totaal geen voordeel en kan je beter met een schild spelen?
Eigenlijk waren er maar 2 classes met Diablo 2 die talented konden dualwielden.skoozie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:00:
in D2 kon je met 2 wapens sneller aanvallen/slaan je deed evenveel schade maar wel sneller dus ging je DPS omhoog ik weet niet of de DPS het zelfde blijft of de normale damage. en heb nog geen ervaring met D3
Dit was de Barbarian (2x 2-h) of (2x 1-h) en de Assasin (Exp LoD) (2x claw).
Als je een 2-h dualwielde, krijg hij een eigen 1-h damage class ipv de 2-h damage.
Tevens had je meer hits in je whirlwind of frenzy (voor frenzy had je sowieso 2 wapens nodig).
Daarnaast kon je met je whirlwind meer hits krijgen als je breakpoints haalde op je wapen. (wapen met whirlwind telde de ias op het wapen alleen mee voor ias.)
Dat gaf dus een dps increase, hetzelfde kon dus ook voor 1-h's. Op 1-h's zaten alleen weer minder stats.
Wat betreft assasins, daar was ik niet zo in thuis, maar attack speed op je claws zorgte volgens mij voor sneller traps casten, alleen gold dit volgens mij dan ook voor AL je ias op je gear.
Die complexiteit met IAS etc heb je volgens mij niet meer in Diablo3. Wirlwind bijvoorbeeld heeft een fixed aantal hits per seconde. IAS heeft daar geen invloed op.
Vond dat altijd al complex met Diablo2, waar je moest/kon berekenen hoeveel Fast Hit Recover (FHR) etc nodig had voor breakpoints...
Dit is beter in mijn optiek. What you See is What you Get.
Vond dat altijd al complex met Diablo2, waar je moest/kon berekenen hoeveel Fast Hit Recover (FHR) etc nodig had voor breakpoints...
Eens, maar ik vond het wel leuk om te min maxen voor legit pvp gearwrvk82 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:21:
Die complexiteit met IAS etc heb je volgens mij niet meer in Diablo3. Wirlwind bijvoorbeeld heeft een fixed aantal hits per seconde. IAS heeft daar geen invloed op.
Ik zal het missen, maar Blizzard weet wat ze doen. Een game zoals diablo 2 zou het nu ook niet meer goed doen omdat het te uitgebreid is naarmate je verder gaat in min/maxen.
Ach je weet nooit wat ze nog gaan tweaken aan het spel als het eenmaal uit is. Voorlopig kan ik niet wachten tot het uit komt. Speel nu al maaaanden beta en het blijft leuk. Maar op een gegeven moment wil je verder!Dakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:25:
[...]Eens, maar ik vond het wel leuk om te min maxen voor legit pvp geargeen runewords/max Dr% max resistance. Zorgte er iig voor dat alles aardig balanced was
Ik zal het missen, maar Blizzard weet wat ze doen. Een game zoals diablo 2 zou het nu ook niet meer goed doen omdat het te uitgebreid is naarmate je verder gaat in min/maxen.
Persoonlijk ga ik het spel starten met een Wizard. Die doen het meestal goed voor een eerste volledige play through. Dan direct hardcore! Barbarian met sword/shield S/S ftw
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Misschien een stomme vraag, maar ik twijfel tussen een 1920/1080 en een 1920/1200 monitor. Hoe gaat Diablo 3 (beta) om met deze verschillende aspect ratio's? Zie je gewoon meer terrein, of wordt alles groter/gedetailleerder?
Ik speel zelf op 1900X1200, maar geen idee wat de verschillen zijn...Bosmonster schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:31:
Misschien een stomme vraag, maar ik twijfel tussen een 1920/1080 en een 1920/1200 monitor. Hoe gaat Diablo 3 (beta) om met deze verschillende aspect ratio's? Zie je gewoon meer terrein, of wordt alles groter/gedetailleerder?
OH BTW. Mijn pa speelt op 2500 x ... Dat is nog beter
[ Voor 12% gewijzigd door wrvk82 op 31-01-2012 13:41 ]
Ik vind een 27" scherm echt veelste groot om op de gamen, dan moet je onderhand 1.5 meter van je scherm afzitten. 24" is echt ruim zat, mocht daar uiteindelijk een 25xx resolutie voor uitkomen wordt dat intressant. Maar groter dan 24" is echt overkill of epeen wat mij betreftwrvk82 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:41:
[...]
Ik speel zelf op 1900X1200, maar geen idee wat de verschillen zijn...
OH BTW. Mijn pa speelt op 2500 x ... Dat is nog beterAls je budget hebt zou ik dat doen (27"). Ik heb zelf 24".
Soms zie je bij items eronder staan
+ 4 holy damage bijv.
Is het grote FPS getal erboven inclusief deze apart genoemde damage?
En bij spell classes is je damage output afhankelijk van je weapon damage. Ik zat daarvoor wel af en toe te twijfelen. Maar kan je dan gewoon 2 offhands bij elkaar optellen of maakt het uit of je een wapen in hand 1 doet en een wapen in hand 2?
Ik las dat er een PDF versie van Book of Cain gaat komen. Is daar al iets over bekend trouwens? En heeft iemand de comics al gelezen? Diablo: Swoards of Justice (dacht ik)
+ 4 holy damage bijv.
En bij spell classes is je damage output afhankelijk van je weapon damage. Ik zat daarvoor wel af en toe te twijfelen. Maar kan je dan gewoon 2 offhands bij elkaar optellen of maakt het uit of je een wapen in hand 1 doet en een wapen in hand 2?
Ik las dat er een PDF versie van Book of Cain gaat komen. Is daar al iets over bekend trouwens? En heeft iemand de comics al gelezen? Diablo: Swoards of Justice (dacht ik)
Leven en laten leven!
Goede vraag! Vroeg ik me ook af eigenlijk, heb alleen nog geen goed antwoord gezien (over D3 dus)? Iemand die hier iets slims over kan zeggen?Anoniem: 443152 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:36:
Ja, dat is inclusief.Stranglem schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:33:
Soms zie je bij items eronder staan
+ 4 holy damage bijv.
Nee zo werkt het niet. Je doet bijv. met 2x 13dps niet 26 dps, heeft er mee te maken dat je offhand minder damage doet. Voor spell classes gaat het veelal om de extra stats op een wapen die interessant zijn (attack speed, + spell damage etc).Stranglem schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:33:
Heb je dan speciale main hand en off hand wapens? Ik dacht niet dat ik zo iets gezien had bij de items.wrvk82 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:18:
[...]
Ja, dat is inclusief.
[...]
Nee zo werkt het niet. Je doet bijv. met 2x 13dps niet 26 dps, heeft er mee te maken dat je offhand minder damage doet. Voor spell classes gaat het veelal om de extra stats op een wapen die interessant zijn (attack speed, + spell damage etc).
Leven en laten leven!
Wat me ook opviel onder de items, er is geen 'level 60 grand exalted' Claw wapen. Daar gaat mijn build idee.
Nog niet gezien, maar je gebruikt wel de hoogste DPS in je main hand.Stranglem schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:32:
[...]Heb je dan speciale main hand en off hand wapens? Ik dacht niet dat ik zo iets gezien had bij de items.
speel zelf op 27" voor ongeveer 2 jaar op 1920x1080.Dakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Ik vind een 27" scherm echt veelste groot om op de gamen, dan moet je onderhand 1.5 meter van je scherm afzitten. 24" is echt ruim zat, mocht daar uiteindelijk een 25xx resolutie voor uitkomen wordt dat intressant. Maar groter dan 24" is echt overkill of epeen wat mij betreft
bevalt erg goed, heb ook wat te compenseren.
1920x1200 is imo iets handiger om op te werken, maar vaak een te groot prijsverschil en weinig verschil met gamen. Ik koop liever een 1920x1080 IPS scherm dan een 1200 TN scherm.
[ Voor 10% gewijzigd door vorda op 31-01-2012 15:56 ]
Maar na 20 replies is nog steeds de vraag van Bosmonster niet beantwoord, is er meer op je scherm te zien of niet? ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Volgens mij was dit al eerder gezegd, meer Detail. geen extra speelveldscorpie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:22:
Maar na 20 replies is nog steeds de vraag van Bosmonster niet beantwoord, is er meer op je scherm te zien of niet? ;p
Kleine nuance:Dakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:31:
[...]
Volgens mij was dit al eerder gezegd, meer Detail. geen extra speelveld
Zolang je binnen dezelfde aspect ratio blijft krijg je niet extra of minder beeld. Ga je van 4:3 naar 16:9, dan krijg je wel meer beeld aan de zijkanten.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ah ok. Voor gamen is 1920/1200 dan wel aan te raden lijkt me.Angeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:
[...]
Kleine nuance:
Zolang je binnen dezelfde aspect ratio blijft krijg je niet extra of minder beeld. Ga je van 4:3 naar 16:9, dan krijg je wel meer beeld aan de zijkanten.
Zal dat hem wel worden op 24" ofzo, misschien kleiner (ik heb een hekel aan pixels zien
Als ik het goed begrepen heb, heb je bij 1920x1200 dus 10% minder van het speelveld op het scherm dan bij 1920x1080. Dit omdat de hoeveelheid speelveld per hoogte van het scherm fixed is. Je ziet echter wel meer detail...
Constructed: Silver || Limited: Silver
Ik heb zelf de T240 van Samsung ( 16:10) 1920x1200. Uitstekend beeldscherm zonder pixelzichtbaarheid. Alhoewel je nu beter misschien voor een LED techniek monitor kunt gaanBosmonster schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:39:
[...]
Ah ok. Voor gamen is 1920/1200 dan wel aan te raden lijkt me.
Zal dat hem wel worden op 24" ofzo, misschien kleiner (ik heb een hekel aan pixels zien)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ow, ik maakte juist op uit voorgaande dat het andersom was..embee schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:45:
Als ik het goed begrepen heb, heb je bij 1920x1200 dus 10% minder van het speelveld op het scherm dan bij 1920x1080. Dit omdat de hoeveelheid speelveld per hoogte van het scherm fixed is. Je ziet echter wel meer detail...
Wordt er niet duidelijker op
Kan iemand in de beta even screenshots maken bij verschillende resoluties? 
-Edit-
Could it be a sign?
http://www.diablofans.com...60__p__736644#entry736644
-Edit-
Could it be a sign?

[ Voor 49% gewijzigd door Feralio op 31-01-2012 16:55 ]
- psychoclown
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
Ga ik toch even captain obvious spelen maar het is hier niet het BBG voor schermen daarvoor moet je toch echt in V&B zijn.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Feralio schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:
-Edit-
Could it be a sign?
dat ziet er goed uit moet ik zeggenFeralio schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:54:
-Edit-
Could it be a sign?
Uitgaande van:
edit: in portrait krijg je dan nog minder te zien, want een aspect ratio van 9:16 is nog veel kleiner dan 4:3....
Maak ik daar uit op dat een hogere aspect ratio extra speelveld te zien krijgt aan de zijkanten. Echter is 16:10 een lagere aspect ratio dan 16:9, vandaar...Angeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:
edit: in portrait krijg je dan nog minder te zien, want een aspect ratio van 9:16 is nog veel kleiner dan 4:3....
[ Voor 11% gewijzigd door embee op 31-01-2012 17:31 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dan wordt het wel heel erg interessant om in portrait te spelenembee schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:45:
[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2012 17:30 ]
Mja, jammer alleen dat die Fika88 op DFans de enige is waarbij dat komt te staan. Andere beta-spelers zeggen helemaal niets te lezen, waarbij sinds patch 9 "release 0-nogwat" staat (build nummer).
Tenzij iemand hier met Beta meer kan vertellen.
Wat 16:9 en 16:10 betreft, als je je scherm ook nog voor tekst wilt gebruiken buiten D3 om, is 16:10 altijd de winnaar naar mijn mening. 16:9 is leuk voor film en games op 1080 wat gewoon goed te doen is. Al in het begin van de Beta had men al resoluties vergeleken, het leek er toen inderdaad op alsof 16:9 de norm was. Linkje kan ik niet meer vinden helaas
[edit] oh, jawel, op YT: YouTube: Video Request - Aspect Ratio 4:3; 16:10 and 16:9
Tenzij iemand hier met Beta meer kan vertellen.
Wat 16:9 en 16:10 betreft, als je je scherm ook nog voor tekst wilt gebruiken buiten D3 om, is 16:10 altijd de winnaar naar mijn mening. 16:9 is leuk voor film en games op 1080 wat gewoon goed te doen is. Al in het begin van de Beta had men al resoluties vergeleken, het leek er toen inderdaad op alsof 16:9 de norm was. Linkje kan ik niet meer vinden helaas
[edit] oh, jawel, op YT: YouTube: Video Request - Aspect Ratio 4:3; 16:10 and 16:9
[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 31-01-2012 17:58 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ok, toch maar 16:9 dan
De Dell 2312HM stond al op mn lijstje
Zelf net de beta client gepatchd, die wijzigingen zijn wel doorgevoerd. (Diablo III Beta > Diablo III). Feels good!
En als kers op de taart, Book of Cain vandaag binnen
[ Voor 20% gewijzigd door Feralio op 31-01-2012 18:55 ]
Oh.. veel plezier met het boek, het is schitterend!Feralio schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:52:
Zelf net de beta client gepatchd, die wijzigingen zijn wel doorgevoerd. (Diablo III Beta > Diablo III). Feels good!
Enige minpunt is wel dat ik het constant met de stem van deckard lees, echter ik ga er te snel doorheen
hier nog 1, die stem zit heel de tijd in m'n hoofd.Feralio schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:27:
Enige minpunt is wel dat ik het constant met de stem van deckard lees, echter ik ga er te snel doorheen
Stay a while, and listen..Mad-Matt schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:55:
[...]
hier nog 1, die stem zit heel de tijd in m'n hoofd.
Als ze ooit een film maken moet Sean Connery hem spelen, zijn stem komt aardig in de buurt.
Of gewoon Michael Gough, de stem acteur die Deckard Cain ingesproken heeftBulls schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 00:23:
Als ze ooit een film maken moet Sean Connery hem spelen, zijn stem komt aardig in de buurt.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Als we Reddit mogen geloven is er vanacht een behoorlijk grote wave invites uitgegaan. Iemand hier iets van gemerkt? Mijn twee accounts zijn igg nog steeds leeg 
Ik vraag me ook wel eens af hoe de balans is tussen hoeveel Amerikanen en hoeveel Europeanen ze uitnodigen.
Ik vraag me ook wel eens af hoe de balans is tussen hoeveel Amerikanen en hoeveel Europeanen ze uitnodigen.
Net even aan een streamer gevraagd, en hij zag maar iets over de 100 mensen in public games nu. Dus *als* er een grote beta wave is uitgegaan, dan valt daar nu nog weinig van te merken. De laatste keer dat er een grote wave was (begin december), toen waren er bijna 600 mensen in public games (http://tijl.me/d3beta).
De Amerikanen hebben allemaal erg veel beta invites gekregen, de Europeanen niet.
De laadtijd die in het begin voor choppy gamplay zorgde is met patch11 vrijwel weg bij mij. De beta lijkt ook een stuk soepeler te spelen sinds de laatste patch. Bijna geen fps drops meer met me high end systeem, voelt goed aan
. Wel nog steeds channeling bug...
[ Voor 11% gewijzigd door randomice op 01-02-2012 09:53 ]
VS - EU 90 - 10 ofzo.
Amerika heeft zoals al gezegd de meeste invites gekregen. Denk in verhouding tot de volledige wereld dat ze er nog steeds meer dan de helft daar hebben uitgegeven.
Amerika heeft zoals al gezegd de meeste invites gekregen. Denk in verhouding tot de volledige wereld dat ze er nog steeds meer dan de helft daar hebben uitgegeven.
Waar baseer je dit op?SKdragon schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:50:
De Amerikanen hebben allemaal erg veel beta invites gekregen, de Europeanen niet.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
berichten van diverse fora.
Tja waarschijnlijk omdat de servers daar staan, om zo weinig mogelijk latency klachten te krijgen, terwijl ze toch eigenlijk die client-server communicatie verbetering goed zouden moeten testen.Mad-Matt schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:14:
VS - EU 90 - 10 ofzo.
Denk je dit nou werkelijkBulls schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:52:
[...]
Tja waarschijnlijk omdat de servers daar staan, om zo weinig mogelijk latency klachten te krijgen, terwijl ze toch eigenlijk die client-server communicatie verbetering goed zouden moeten testen.
Diablo 3, Is het al zo ver ?
Misschien dat wij in europa ook nog wel een Mass invite wave kunnen verwachten?
Het lijkt nu wel de goede kant nu op te gaan!
Misschien dat wij in europa ook nog wel een Mass invite wave kunnen verwachten?
Het lijkt nu wel de goede kant nu op te gaan!
FL / HON /
Het is bij mij niet helemaal weg, maar is het wel beduidend minder geworden, goed zaak.randomice schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:52:
De laadtijd die in het begin voor choppy gamplay zorgde is met patch11 vrijwel weg bij mij. De beta lijkt ook een stuk soepeler te spelen sinds de laatste patch. Bijna geen fps drops meer met me high end systeem, voelt goed aan. Wel nog steeds channeling bug...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Wat lees ik tot mijn verbazing vanochtend in de trein.
Jullie weten toch dat introfilmpje waar dat grote beest een barbarian uit elkaar rukt. Dat soort dingen gaan dus niet in het spel meer komen, omdat dat te veel werk is.
Blijkt dat die van 2008 scripted was.
Echt jammer. Dan ben je ZO lang bezig en dan doe je zo iets cool dan weer niet in je game.
Jullie weten toch dat introfilmpje waar dat grote beest een barbarian uit elkaar rukt. Dat soort dingen gaan dus niet in het spel meer komen, omdat dat te veel werk is.
Echt jammer. Dan ben je ZO lang bezig en dan doe je zo iets cool dan weer niet in je game.

Leven en laten leven!
Yup, was al een paar dagen bekend. Artikel van D-fans:Stranglem schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:04:
Wat lees ik tot mijn verbazing vanochtend in de trein.
No Death Animations
Remember the awesome death animation with the Barabarian and the DiabloWiki.com - Siegebreaker Assualt BeastSiegebreaker Assualt Beast? Well, the aswesome death animations are not in the game.
Official Blizzard Quote:
Unfortunately we never managed to get these implemented. They were a really cool idea, but a pretty huge amount of work. The one we showed of the siegebreaker was a scripted sequence we set up specifically for that video. It was never implemented, and never actually worked without someone sitting there typing in a bunch of commands to get it all to fire off properly. It's still something we'd like to do, though.
All things considered there are just higher priority tasks sometimes. We'd love, for example, to have the monk display his weapons during all of his skill animations. But it's an enormous animation and effects investment to get it done, and we have to weigh all of these things against other features and polish. A lot of the skills we could improve have multiple animation sets, multiplied twice for each gender, and then multiplied by each weapon type he can equip. That can be 40 or more unique animations, and then there's a full FX pass, approvals, QA testing, etc. etc. and that'd just be for 1 skill.
We have our wish lists, but it's a balancing act of resources. Ideally our choices when balancing go toward setting realistic limitations, and producing the best game possible.
Lijkt in feite wel op de procedure van het bouwen van mijn huis waar ik nu mee bezig ben. Je eerste offerte zit bomvol met uitbouw opties, vloerverwarming etc..... en daarna ga je strepen omdat het simpelweg niet te betalen (resources) is.
[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 01-02-2012 13:10 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Zelf denk ik dat deze "awesome death animations" nog wel terug komen bij "boss fights" die rond een bepaalde tijd deze in een omgeving activeert. Zoals bij WOW dat verschillende "boss fights" van die timed events hebben waar je uit de buurt moet blijven etc.
FL / HON /
Ja wat je vaak ziet net als in Skyrim, dat wanneer je dan een death animation krijgt, dan ben je bijna dood, en dan sta je plotseling stil om te wachten wanneer de draak je gaat happen en rond gaat slingeren, dus eigenlijk was je al dood op het moment dat je plotseling staat niets te doen. Het ziet er wel leuk uit maar het voelt ook als een onderbreking, want ja je bent toch al dood, lets get this over with en respawn/load. En op het moment dat je ineens niets staat te doen, denk je dat je ook nog wel zou kunnen healen maar dat kan dus niet omdat je in wezen al dood was.
Ja waarom anders? Ze kunnen net zo goed als niet beter de beta invites over de hele wereld gelijk trekken, niet per se elk land even veel, maar wel een beetje eerlijk. Amerika is groot dat wel maar Blizzard games worden over de hele wereld gespeeld en niet groten deels vanuit de VS. En om meeste feedback te krijgen uit "dat" land schiet ook niet op. Diversiteit is het beste.
Wat je ziet in de hoogte blijft altijd hetzelfde (maar wordt uitgerekt om het scherm in de hoogte te vullen): je zult dus inderdaad minder zien aan de zijkanten omdat alleen de hoogte in verhouding groter wordt.embee schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:45:
Je ziet bij een 16:9 (factor 1,77) scherm dus meer dan een 3:2 (factor 1,5) scherm, en bij een 3:2 scherm weer net iets meer dan een 4:3 (factor 1,33) scherm. Hoe groter de factor, hoe meer beeld in de breedte.
1920x1200 is factor 1.6, en 1920x1080 is factor 1.77, dus in het laatste geval heb je meer beeld.
Conclusie: hoe breder je monitor ten opzichte van de hoogte, hoe meer beeld en "voordeel" je hebt
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 01-02-2012 16:07 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Beta tests zijn juist om zoveel mogelijk klachten/suggesties binnen te krijgen om te kunnen fixen. Gaan ze dan expres er voor zorgen dat ze zo min mogelijk klachten krijgen? Denk het nietBulls schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:43:
[...]
Ja waarom anders? Ze kunnen net zo goed als niet beter de beta invites over de hele wereld gelijk trekken, niet per se elk land even veel, maar wel een beetje eerlijk. Amerika is groot dat wel maar Blizzard games worden over de hele wereld gespeeld en niet groten deels vanuit de VS. En om meeste feedback te krijgen uit "dat" land schiet ook niet op. Diversiteit is het beste.
De nummers die we hebben zijn nattevingerwerk, alleen Blizzard kent de verhoudingen, dus om daar conclusies aan te verbinden is een beetje voorbarig.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hmm meestal verwacht je dat er meer en meer wordt toegevoegd aan een game als de release al 1,5 jaar langer duurt dan waar de meeste op gehoopt hadden.
Death animation weg (technisch er nooit geweest maar goed we zijn er wel blij mee gemaakt)
Mystic weg
Talent trees weg
Couldren weg
Scrolls of Identification weg
Stats rollback 10 jaar terug in de tijd
Maar Hé we krijgen er wel Town portals voor terug! of hadden we die 10 jaar geleden ook al?
Ik zeg snel releasen! anders verdijnt er straks nog een class omdat het te veel tijd kost om te balancen
Death animation weg (technisch er nooit geweest maar goed we zijn er wel blij mee gemaakt)
Mystic weg
Talent trees weg
Couldren weg
Maar Hé we krijgen er wel Town portals voor terug! of hadden we die 10 jaar geleden ook al?
Ik zeg snel releasen! anders verdijnt er straks nog een class omdat het te veel tijd kost om te balancen
Lekker nutteloze toevoeging. Misschien moet je maar gewoon niet meer posten hier.TweakerMaert schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:57:
Hmm meestal verwacht je dat er meer en meer wordt toegevoegd aan een game als de release al 1,5 jaar langer duurt dan waar de meeste op gehoopt hadden.
Mystic weg
Talent trees weg
Couldren weg
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: het is hier geen slowchat topic.
Let wel: het is hier geen slowchat topic.