Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Anoniem: 230001
[ Voor 29% gewijzigd door SKdragon op 26-01-2012 23:42 ]
Was een filmpje van Blizzard met interne testers die in nightmare en hell speelden.SKdragon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:37:
Sterker nog Kohaku. Op lvl 13 (barbarian) had ik 1400 hp en zoveel health/second regen dat ik gewoon stil stond in een kamer met 30+ skeletons en zij allemaal vanzelf dood gingen door thorn damage. Terwijl er absoluut niks van mijn eigen health af ging. En dat was op server waar 4 mensen in zaten, waar de monsters sterker zijn. Ik hoop echt dat het spel toch wat pikanter wordt naarmate je verder komt. Diablo 2 was op normal soms in het begin al knap lastig.
bij een van de eerste monster packs in nightmare spelende als op normal ging men insta death.
tenminste zo werd het verteld.
Hun conclusie en aanbeveling aan de mensen die het te simpel vinden in beta:
De game begint pas vanaf nightmare, normal is puur ter kennismaking.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:56
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Zelfs in diablo 2 was 1-15 ontzettend makkelijk, zeker als je het bleef runnen todat je allerlei dikke upgrades had.SKdragon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:37:
Sterker nog Kohaku. Op lvl 13 (barbarian) had ik 1400 hp en zoveel health/second regen dat ik gewoon stil stond in een kamer met 30+ skeletons en zij allemaal vanzelf dood gingen door thorn damage. Terwijl er absoluut niks van mijn eigen health af ging. En dat was op server waar 4 mensen in zaten, waar de monsters sterker zijn. Ik hoop echt dat het spel toch wat pikanter wordt naarmate je verder komt. Diablo 2 was op normal soms in het begin al knap lastig.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Idd in D2 had je helemaal geen healing potjes nodig, omdat je toch wel een levl erbij kreeg en gelijk weer vol was, van het beetje damage wat je dan wel kreeg.Dakreal schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:56:
[...]
Zelfs in diablo 2 was 1-15 ontzettend makkelijk, zeker als je het bleef runnen todat je allerlei dikke upgrades had.
Met me oude D1 groepje deden we in D2 ook altijd iron-man runs, met alleen de items die je vind zo hoog mogelijk levl worden... zonder dat je content mocht skippen... dus HC en full legit run tot je gaat liggen.
(zonder merc)
Meestal betekende dat, dat je bij Duriel dood ging... die is redelijk onmogelijk zonder item farmen of lucky drops.
Of met z'n vieren in een game, zonder dat je magic items mocht gebruiken... dus alleen white drops en healing potjes. (Sparta runs)
[ Voor 8% gewijzigd door 3xNix op 27-01-2012 10:11 ]
Ah duriel, met z'n freeze charge. Dat was echt nasty idd! gelukkig was de voldoening hoog als je hem neerbeukte ;-) (wormpjes)3xNix schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:09:
[...]
Idd in D2 had je helemaal geen healing potjes nodig, omdat je toch wel een levl erbij kreeg en gelijk weer vol was, van het beetje damage wat je dan wel kreeg.
Met me oude D1 groepje deden we in D2 ook altijd iron-man runs, met alleen de items die je vind zo hoog mogelijk levl worden... zonder dat je content mocht skippen... dus HC en full legit run tot je gaat liggen.
(zonder merc)
Meestal betekende dat, dat je bij Duriel dood ging... die is redelijk onmogelijk zonder item farmen of lucky drops.
Of met z'n vieren in een game, zonder dat je magic items mocht gebruiken... dus alleen white drops en healing potjes. (Sparta runs)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3295269744A few more changes have made their way in to Diablo III beta patch 10, including the removal of Scrolls of Companion and Scrolls of Reforging, and we’ll be updating the patch notes to reflect that.
In both cases these are features we felt were underdeveloped and just not quite good enough for the game in their current state. The companion pets felt like they were mandatory to maximize play efficiency and some of the pets were too cutesy for the gritty, dark world of Sanctuary. Neither of those are issues we felt like we could solve without a lot of additional work, and we’re trying to close in on a solid release date for the game, not move further away. When weighing these systems against releasing the game, we decided to cut these scrolls and stay on track for the game’s release.
We think we can make companion pets into a much cooler system (both mechanically and visually), and evolve the reforging scrolls into a more meaningful system at some point in the future. For the time being, they will not be in the initial release of the game.
[ Voor 2% gewijzigd door Blackreign op 27-01-2012 10:48 . Reden: +link ]
Kijk dit is taal wat ik wil horen.we’re trying to close in on a solid release date for the game, not move further away. When weighing these systems against releasing the game, we decided to cut these scrolls and stay on track for the game’s release.
Eigenlijk hoor ik liever "and stay on track for the game’s release in march" bijvoorbeeld.
Iemand enig idee waar ik de dmg van bepaalde spells kan vergelijken in combinatie met het wapen wat ik gebruik?
[ Voor 23% gewijzigd door randomice op 27-01-2012 11:25 ]
Inderdaad, genoeg beta tijd geweest nu! Goed om te lezen dat ze toe werken naar release en dat ze non-critical aanpassingen laten vallen ten gunste van de release
Maar ik ben toch meer geinteresseerd in de core mechanics van de runestones en hoe dat uit gaat pakken. Daar hebben we uiteindelijk nog weinig van gezien en dat is denk ik toch het grootste struikelblok. Zoveel skills...zo veel runes...
Wat die HP betreft, ik weet dat het op normal makkelijker is dan dat het later in de volgende fase wordt maar wanneer een lvl 8 met enkel gear die in de eerste run geloot is zonder enig probleem de SK neerkrijgt is er weinig lol aan als je niet al moet leren hoe een boss te grazen te nemen. De overstap wordt zo wel erg groot, een beetje uitdaging mag wel.
Players are reporting upwards of 2000 hit points on well-geared level 13 Monks and Barbarians, and this against monsters that are hitting you for 4-6 damage. Even without gear the difference is huge; I played a Wizard through this morning, and with zero crafted or bought armor (just the junk that dropped from monsters) my Wizard had over 450 hit points at level 8, which robbed the Skeleton King battle of anything resembling suspense. I hardly noticed the damage from his attacks, and as a result didn't even bother to dodge his teleport hits.
For the sake of comparison, I ran a Clvl 9 Wizard through shortly before the last patch went away, and with zero equipment improvements (just wearing found gear) that char had around 150 hit points against the Skeleton King. That made for a very exciting battle, and I even died in it, for the first time ever against Leoric, when I was careless and let him get in two swiping attacks without drinking a potion between them. It was quite possible to get a Clvl 9 Wizard up to 400+ hit points in the previous patch, but only with a lot of equipment specialization. That you now get it by default is crazy, and makes the beta play like you're wearing a life vest the whole time. I don't think my new wizard was ever below 75% health, and I was making very little effort to avoid being hit.
Bovenstaande komt van Diablo: IncGamers
Mensen die dergelijke dingen posten over het eerste uurtje op normal zijn wat mij betreft trollsAnoniem: 230001 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:56:
Ze hadden toch al wat zaken laten vallen om de release niet nog verder op te schuiven terwijl ze die dingen wel hadden willen toevoegen? Weet effe niet meer wat het was maar ik ben blij te horen dat ze zelf inzien dat ze niet eindeloos kunnen blijven sleutelen. Wat ze hadden laten vallen wordt later alsnog toegevoegd.
Wat die HP betreft, ik weet dat het op normal makkelijker is dan dat het later in de volgende fase wordt maar wanneer een lvl 8 met enkel gear die in de eerste run geloot is zonder enig probleem de SK neerkrijgt is er weinig lol aan als je niet al moet leren hoe een boss te grazen te nemen. De overstap wordt zo wel erg groot, een beetje uitdaging mag wel.
Players are reporting upwards of 2000 hit points on well-geared level 13 Monks and Barbarians, and this against monsters that are hitting you for 4-6 damage. Even without gear the difference is huge; I played a Wizard through this morning, and with zero crafted or bought armor (just the junk that dropped from monsters) my Wizard had over 450 hit points at level 8, which robbed the Skeleton King battle of anything resembling suspense. I hardly noticed the damage from his attacks, and as a result didn't even bother to dodge his teleport hits.
For the sake of comparison, I ran a Clvl 9 Wizard through shortly before the last patch went away, and with zero equipment improvements (just wearing found gear) that char had around 150 hit points against the Skeleton King. That made for a very exciting battle, and I even died in it, for the first time ever against Leoric, when I was careless and let him get in two swiping attacks without drinking a potion between them. It was quite possible to get a Clvl 9 Wizard up to 400+ hit points in the previous patch, but only with a lot of equipment specialization. That you now get it by default is crazy, and makes the beta play like you're wearing a life vest the whole time. I don't think my new wizard was ever below 75% health, and I was making very little effort to avoid being hit.
Bovenstaande komt van Diablo: IncGamers
En, daarnaast is hier nu al meerdere keren besproken dat NIghtmare, Hell en Inferno vele malen moeilijker zijn.
Dat klopt indd dat zou je zelf moeten berekenen. Wel wat omslachtig nu ik erover nadenk, dat zou mooier zijn als dat ergens vermeld zou staan onder het mom van eenvoudig zien wat je dmg is.Nadser schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:58:
Ik zie indd dat je met CTRL meer info krijgt maar ik kan alsnog niet zien wat mijn dmg is met een bepaalde skill..
Bij D2 stond het gewoon bij de spell en nu is je spell gebasseerd op je weapon dmg.
[ Voor 9% gewijzigd door randomice op 27-01-2012 13:05 ]
schiet me te binnen, hoe werkt die nieuwe town-portal nu ?3xNix schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:09:
[...]
Want ik heb nu d2 weer opgestart, en dan word je pas duidelijk hoe erg die de moeilijkheids graad ondermijnen.
Bij duriel, en je bent bijna dood ? TP naar town, heal, restack on potions, respawn merc, rinse and repeat.....
Ik dacht dat dat ook de reden was dat Bliz die dingen eruit wou halen, dus hoe doen ze dat nou ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Knn wel zo zijn maar als je in 1 patch van 150 naar 450 hit points gaat dan lijkt mij dat er iets in de balans mis zit. Tuurlijk iedreen pimpt zijn 2de char met de gevonden spul die je vind op je 1ste char, doen we in D2 ook.Dakreal schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:01:
[...]
Mensen die dergelijke dingen posten over het eerste uurtje op normal zijn wat mij betreft trolls
En, daarnaast is hier nu al meerdere keren besproken dat NIghtmare, Hell en Inferno vele malen moeilijker zijn.
Maar juist die eerst playthrough, is belangrijk dat ze het niet al te gemakkelijk maken.
Nu is het nog Act1 dus is het te begrijpen, act 1 was ook makkie in D2 act 2 was al een stuk lastiger weet nog goed dat ik dacht WTF that Damage in de Sewers met die Burning Archers.
Al was Andariel nou niet super makkelijk maar moeilijk ook niet, Andariel was goed in balans voor een Act1 boss voor de eerste playthrough. Heb vertrouwen in Blizz dat ze deze balans weten terug te brengen in D3.
Moeilijkheids graad nu is nog lastig over te oordelen want het is maar Act 1 en maar tot lvl 9 (mobs).
Act 2 zal zeker lastiger zijn en hoop de laaste act net zoals Diablo in D2 (classic)was. Had de eerste keer echt wel issues met hem, zeker als Melee
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Andariel poison was a bitchDerr_Hans schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:51:
[...]
Knn wel zo zijn maar als je in 1 patch van 150 naar 450 hit points gaat dan lijkt mij dat er iets in de balans mis zit. Tuurlijk iedreen pimpt zijn 2de char met de gevonden spul die je vind op je 1ste char, doen we in D2 ook.
Maar juist die eerst playthrough, is belangrijk dat ze het niet al te gemakkelijk maken.
Nu is het nog Act1 dus is het te begrijpen, act 1 was ook makkie in D2 act 2 was al een stuk lastiger weet nog goed dat ik dacht WTF that Damage in de Sewers met die Burning Archers.
Al was Andariel nou niet super makkelijk maar moeilijk ook niet, Andariel was goed in balans voor een Act1 boss voor de eerste playthrough. Heb vertrouwen in Blizz dat ze deze balans weten terug te brengen in D3.
Moeilijkheids graad nu is nog lastig over te oordelen want het is maar Act 1 en maar tot lvl 9 (mobs).
Act 2 zal zeker lastiger zijn en hoop de laaste act net zoals Diablo in D2 (classic)was. Had de eerste keer echt wel issues met hem, zeker als Melee
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Kijk dat men dat bij de beta van BF3 riep dat alle balance slecht was en het spel drama zou worden kon ik inkomen gezien de community, maar bij D3 verwacht ik toch wel beter
Stel dat ze bij de volgende patch een zooitje Poison Vipers die bij Nilathak rond liepen, laten spawnen, dan begint iedereen het tegen overgestelde te roepen. Dat was pas damage >:D
[ Voor 24% gewijzigd door microoo op 27-01-2012 13:20 ]
MSLEB extrafast d3 minion was ook zon leukeFeralio schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:21:
Of fanatasism + Extra fast + Extra Strong pack van die demons die bij Baal rondliepen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Daar gingen mensen op hell allemaal van stuk, prachtig was datFeralio schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:21:
Of Fanatasism + Extra fast + Extra Strong pack van die demons die bij Baal rondliepen.
Zoals ik al zei heb alle vertrouwen in dat Blizz de balans wel goed krijg bij releaserandomice schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:08:
[...]
Andariel poison was a bitch. De balans is er natuurlijk uit doordat alle items veranderd zijn van stats, denk dat met de volgende patch alweer een betere balans is.
Maar idd Andariel's poison was a Bitch, zo ook zij zelf
Weet die eerste keer nog goed met de barb, en de 2de char was goed voorbereid met wat healtpots en mana pots op de grond als squishy Sorc
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Haha squishy sorcs, wat was dat toch altijd prachtig. Net level 70 en dan zonder gear op hell mf runs doen bij meph door hem tegen die rivier aan te trappen. Vervolgens een stap te dichtbij zetten waardoor Meph meteen zo'n witte bal naar je toe smeet. One Hit KODerr_Hans schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:30:
[...]
Zoals ik al zei heb alle vertrouwen in dat Blizz de balans wel goed krijg bij release
Maar idd Andariel's poison was a Bitch, zo ook zij zelf
Weet die eerste keer nog goed met de barb, en de 2de char was goed voorbereid met wat healtpots en mana pots op de grond als squishy Sorc
Heb overigens nog niet de beta van D3 gespeeld, maar ik ben vooral huiverig over de Auction House en gold als currency. Runes en items waren uiteraard niet ideaal, maar heb wel het idee dat doordat ze zelf geld verdienen aan de auction house en er altijd mensen zijn die er zelf ook geld in blijven pompen, ze steeds meer items zullen releasen met hogere stats om die influx van dollars en euro's op een stabiel peil te houden. Uiteraard is het beter dat het nu legaal kan en niet meer met de ingame shops zoals lewt etc., maar waar je in D2 nog andere mensen, die je niet kende, tegen kwam in de vorm van PvP, werden de figuren met de Itemshop items en dupes toch meteen gebanned. Dus de uber geared pipo's die eigenlijk niet in het spel hoorde, had je toch geen reet mee te maken.
Ik weet nu ik het terug lees eigenlijk niet precies wat mijn punt is, alleen dat ik de AH maar waardeloos vind na wat ik er over heb gelezen...

Maar het zal me wel weer een paar jaar van me leven kosten, te beginnen van de release date
[ Voor 7% gewijzigd door microoo op 27-01-2012 13:43 ]
Als een deel van de AH winst dan weer terugvloeid naar D3 is dat prima.
Bedoel je met expansions of dat ze dingen op de AH gooien? Want dat laatste gebeurt niet. Alles wat op de AH staat komt van spelers af, inclusief gold op de RMAH.microoo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:39:ze steeds meer items zullen releasen met hogere stats om die influx van dollars en euro's op een stabiel peil te houde
[ Voor 18% gewijzigd door Blitzdoctor op 27-01-2012 14:19 ]
Nou ik zie het meer zo: Je had in d2 altijd een groep die als er een nieuwe dupe oid in de itemshops kwam, ze deze dan meteen kochten. Ik krijg een beetje het nare gevoel dat blizzard straks een soort hetzelfde gaat doen. bepaalde high-end items staan op de AH door de 24/7 farmende spelers (niks mis mee) en een andere groep koopt deze met echt geld (kansloos, maar moeten ze lekker zelf weten). Op het moment dat deze groep alles heeft, moet blizzard dus weer items releasen om die laatste groep actief te houden en geld in de AH te blijven pompen. Zo krijg je dus dat items snel devalueren en je als casual speler nog weinig heb in te brengen in de economie. (Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren, ik hoop van niet uiteraard, maar denk zo vanwege andere games waarin dit op deze manier wel eens is gebeurd)Blitzdoctor schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:17:
[...]
Bedoel je met expansions of dat ze dingen op de AH gooien? Want dat laatste gebeurt niet iig. Alles wat op de AH staat komt van spelers af.
Nouja als daardoor de high end items betaalbaarder worden als er uber end items vallen vind ik het best, als de gold value maar niet devalueert, want dan word alles duurder voor de casual speler.microoo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:23:
[...]
Nou ik zie het meer zo: Je had in d2 altijd een groep die als er een nieuwe dupe oid in de itemshops kwam, ze deze dan meteen kochten. Ik krijg een beetje het nare gevoel dat blizzard straks een soort hetzelfde gaat doen. bepaalde high-end items staan op de AH door de 24/7 farmende spelers (niks mis mee) en een andere groep koopt deze met echt geld (kansloos, maar moeten ze lekker zelf weten). Op het moment dat deze groep alles heeft, moet blizzard dus weer items releasen om die laatste groep actief te houden en geld in de AH te blijven pompen. Zo krijg je dus dat items snel devalueren en je als casual speler nog weinig heb in te brengen in de economie. (Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren, ik hoop van niet uiteraard, maar denk zo vanwege andere games waarin dit op deze manier wel eens is gebeurd)
Anoniem: 399205
win-win-win situaties
gewoon zelf geen geld in stoppen maar veel speeluurtjes wat bij mij vanzelfsprekend zal zijn
Maarja waarschijnlijk pakken ze dat nog wel aan, en we hebben natuurlijk Inferno
Gelukkig is de skeleton king ook niet de end boss van act 1... Ik heb de beta niet eens gespeeld, maar dit is toch intussen wel 100x keer gezegd en lijkt me ook vrij logisch...Nadser schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:48:
Ik merk nu wel dat Act1 op dit moment makkelijker is als in D2, Andy was toch zeker wel wat sterker en ook was het lastiger om bij der te komen. Ik heb nu op volgorde de wiz, barb, hunter en monk gespeeld en alleen bij de hunter heb ik 1 keer een potion gedronken verder geen enkele keer... Dat was in mijn beleving wel anders in D2?
Maarja waarschijnlijk pakken ze dat nog wel aan, en we hebben natuurlijk Inferno
Mijn fout, ik dacht van wel, verklaard een hoop.microoo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Gelukkig is de skeleton king ook niet de end boss van act 1... Ik heb de beta niet eens gespeeld, maar dit is toch intussen wel 100x keer gezegd en lijkt me ook vrij logisch...
Datum: Onbekend (op achterkant doosje)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De FRS zie ik niet als pre-order winkel, meer als last resort ophalen als het nergens anders te vinden is (met die prijzen van hun)Mad-Matt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:50:
D3 ligt ook bij FRS als "pre-order"
daar ligt ie al 2 jaar o_OMad-Matt schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:50:
D3 ligt ook bij FRS als "pre-order"
Ze hebben met patch 10 de hitpoints omhoog gegooid maar het is een beta! Normal mode wordt de inspeel modus, maar reken maar niet dat het zo makkelijk blijft als dat het nu is. Zeker niet naar mate je verder vordert. Wellicht zijn ze bij Blizz ook iets van een mechanic erachter aan het testen op deze manier.Nadser schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:55:
[...]
Mijn fout, ik dacht van wel, verklaard een hoop.
En wellicht is act1 wel een peuleschil (denk dat de ervaren gamers weinig moeite zullen hebben), ik ben meer benieuwd naar het verloop door de verschillende acts in de game.
En zoals al is ingegeven, na normal komt nog nightmare en hell. En dan nog is inferno! Reken maar niet dat we hier zo door heen wandelen!
Ik kan nu al uitkijken naar nightmare, heb het gevoel dat het dan echt gaat beginnen
joh, zag hem bij mij in het dorp voor het eerst.
(kom er bijna wekelijks vanwege een lichte blu-ray verslaving)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Die worden wel intern getest, anders kunnen ze nooit weten hoe de hoge skillrunes uitpakken.Cthulhu schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:44:
Gaan ze NM/Hell/Inferno ook nog testen in de Beta? Dat kan dan nog wel ff duren voordat die uitkomt
YouTube: Blizzcon 2011 Diablo 3 Panel Part 4
Als het echt zo'n uitdaging is dan ben ik blij
MHW: Jay
Wordt niet gewaardeerd om te vragen voor keys, als iemand wil delen geven ze het wel aan.mvanhezik schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:13:
Mocht er iemand nog een beta key over hebben...ik hou me aanbevolen, wil graag ook eens kijken hoe ie is! Stuur me een PM?
Doe mij maar geen key, anders krijg ik problemen op school en werk....Feralio schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:18:
[...]
Wordt niet gewaardeerd om te vragen voor keys, als iemand wil delen geven ze het wel aan.
- psychoclown
- Registratie: Juli 2006
- Laatst online: 09-03 09:26
Back in black
- Diablo III
- Rpg
- Hack and slash
- Diablo
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Games
- Blizzard Entertainment
- Muismatten
- Activision Blizzard
- Muizen
:strip_icc():strip_exif()/u/181919/tweakers%2520-%2520avatar%2520psychoclown%252060x60%25202.jpg?f=community)
Dit! Bedelen van keys is niet de bedoelingFeralio schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:18:
[...]
Wordt niet gewaardeerd om te vragen voor keys, als iemand wil delen geven ze het wel aan.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zal elke 2-3 dagen hem aan iemand anders lenen zodat iedereen een beetje kan genieten van de beta.
Let niet op de gebannde WoW account, dat hoort zo
De lijst is hieronder. Ik neem geen nieuwe aanmeldingen aan op het moment
Elke sessie is 24 uur vanaf 20.00 die dag.
De lijst:
Stranglem 28-01
MGanseij 29-01
Neves 30-01
Youknow 31-01
Shady15 01-02
Sander1991 02-02
Hellfighter87 03-02
Mad-Matt 04-02
Memoryandfaith 05-02
Armageddon89 06-02
Lomp 07-02
Bulls 08-02
Vandro 09-02
Sbmuc 10-02
Gkoers 11-02
Blackreign 12-02
Jaslan 13-02
Visgek24 14-02
Quicky 19-02 ( op verzoek )
PS. Mocht het succes te groot worden dan zet ik het terug naar 1 dag.
PS2. Mocht je genoeg hebben DM dan even dan gooi ik hem door naar de volgende alvast.
PS3. Hier is de beta client alvast te downloaden ( mocht je hem nog niet hebben that is)
PS4. Aangepast naar 24 uur door het succes ( goh wie had dat verwacht)
[ Voor 80% gewijzigd door Leeghoofd21 op 15-02-2012 21:34 ]
HANDTEKENING!!!
Extreme noobvraag, was een dm?
Wil namelijk ook graag mee doen.
Ben nu druk bezig Book of Cain aan het lezen, erg leuk en leest erg makkelijk weg
Aanrader voor iedere Diablo fan.
Direct Message, die kun je aanzetten in de forum optiesMad-Matt schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:37:
dat is wel erg tof van je.
Extreme noobvraag, was een dm?
Wil namelijk ook graag mee doen.
Ben nu druk bezig Book of Cain aan het lezen, erg leuk en leest erg makkelijk weg
Aanrader voor iedere Diablo fan.
ah top, soort pm wat ik al dacht dat het was, wist alleen niet dat je het apart aan moest zetten.hellfighter87 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:59:
[...]
Direct Message, die kun je aanzetten in de forum opties
Mailtje had ik al gestuurd, nu maar even een dm erachter aan
Thanks hellfighter
[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 28-01-2012 23:04 ]
In elk geval heel tof dat je het zo regelt, ik was al een keer bijna verleidt om het via D2JSP te doen, maar ik ga echt geen 13 euro betalen voor een dagje. (en al helemaal niet die gast spekken van dat forum)
Edit:
Lol nu al 24 uur, nou ja scheelt al weer een flink aantal dagen
[ Voor 38% gewijzigd door Bulls op 28-01-2012 23:29 ]
Ik neem aan dat dit wel goed zit en ik vertrouw de mensen hier.
ik heb btw aangepast naar 24 uur per sessie. Anders moeten mensen lang wachten
HANDTEKENING!!!
[ Voor 79% gewijzigd door Mad-Matt op 28-01-2012 23:31 ]
Zoals elke dag 5-6 wel binnenkomen.
Voor de grap ging ik even kijken in de mail met link etc.
WoW account gebanned... who gives XD en toen opeens zag ik D3 public test realm staan.
Joggingbroek aan. krat bier klaargezet en spelen maar hele nacht lang...
Edit:
De eerste char op mijn geleende account is een feit. een lvl 5 female wizard (crossplay of toch echt een dame) genaamd Yasmin
[ Voor 16% gewijzigd door Leeghoofd21 op 29-01-2012 00:03 ]
HANDTEKENING!!!
@trailblazer... bekijk dat filmpje hierboven eens! Normal is een walk in the park maar daarna wordt het een flinke uitdaging.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Lijkt me dat je echt niet in 4 uur klaar bent, als je D2 op normal speelt en gewoon de story volgt zonder rushen en boosten, dan ben je wel een weekendje zoet met alleen normal misschien kom je in act 2 nightmare.TrailBlazer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:21:
dat vind ik dus zonde ik wil vechten voor mijn cinematics Ik speel D3 voor het grinden EN voor de eerste keer spelen dan wl ik niet in 4 uur klaar zijn.
Ik weet nog wel dat Act 3 echt wel lang duurt met al die kalims parts, en de bosses zijn ook wel een uitdaging.
Ik ga er vanuit dat het ongeveer van vergelijkbaar niveau zal zijn.
De beta lijkt zo makkelijk omdat je op content tot level 6 met een level 12 pop rond zit te meppen. Terwijl je in D2 pas level 12 bent als je een keer bij de forgotten tower aan komt.
Vooral Blizzard kan er wat van met de SP van Starcraft 2 waar je op normal vrijwel niets fout kon doen, tenzij je gewoon iets anders ging doen in een level. Ik vraag me af hoe makkelijk easy wel niet was.
Dus tja, ik verwacht niet een grote uitdaging voor de eerste playthrough van Diablo 3. Maar persoonlijk vind ik dat dan ook weer niet erg. Sowieso is een Diablo voor mij niet een game die ik 1x speel voor het verhaal en dan nooit meer aanraak.
Hardcore mode, lekker grinden in co-op met een paar vrienden op Skype, achievements proberen te halen, steeds moeilijker wordende moeilijkheidsgraden, de kans dat er een item dropt waarmee je wellicht nog wat geld van de aankoopprijs kan terugverdienen... Zat te doen!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Misschien als alles goed gaat laat ik na 13-02 nog mensen spelen.
HANDTEKENING!!!
Ik volg diablofans regelmatig, maar blijkbaar niet voldoende om deel te kunnen nemen aan die twitter wedstrijd.
[ Voor 24% gewijzigd door vorda op 29-01-2012 17:35 ]
Erg jammer dat ik er niet op sta, maar goed. heb de hoop op de beta al opgegeven.
Ga wel weer verder met Old Republic tot ie uit D3 uit is.
[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 29-01-2012 18:29 ]
Ik heb geen DM van je gehad.Visgek24 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:29:
Leuk dat je dit doet Leeghoofd, en wens iedere tweaker veel plezier met het spelen.
Erg jammer dat ik er niet op sta, maar goed. heb de hoop op de beta al opgegeven.
Ga wel weer verder met Old Republic tot ie uit D3 uit is.
Echter wil ik je best nog in het lijstje zetten hoor.
Moet je wel je vrouw/vriendin/vriend een avond los kunnen laten op de 14e
HANDTEKENING!!!
Heel erg bedankt leeghoofd.
In 24 uur 4 characters naar level 13 gespeeld. Heel wat gear gefarmd. Artisans geupped. Iets van 30k gold volgens mij in de stash. En alles vol met redelijk items. Heb ervan genoten. Zal later ee
Leven en laten leven!
Total playtime was 13 uur volgens mijStranglem schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:26:
Dat was em dan!
Heel erg bedankt leeghoofd.
In 24 uur 4 characters naar level 13 gespeeld. Heel wat gear gefarmd. Artisans geupped. Iets van 30k gold volgens mij in de stash. En alles vol met redelijk items. Heb ervan genoten. Zal later een uitgebreide review schrijven wat ik ervan vond per character.
![]()
De Blacksmith is nu vol geleveld
HANDTEKENING!!!
Ik delete alle chars behalve mijn eigen weer. ik salvage eerst alle chars leeg natuurlijkBulls schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:45:
Ja hoe ga je dat doen met alle character slots, gewoon verwijderen als je 1 wilt maken? In elk geval geen zorgen voor goud zie ik zo, gewoon spelen en alleen interessante items pakkenWanneer ik aan de beurt ben zal er wel 200k gold zijn haha
HANDTEKENING!!!
11 uur slaap en eten op een 24 uur diablo trial? dat valt me tegen!Leeghoofd21 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:46:
[...]
Total playtime was 13 uur volgens mijdus je hebt goed gebruik gemaakt.
De Blacksmith is nu vol geleveld
Oh gewoon de goede items eraf plukken en de rest in de grinderLeeghoofd21 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:47:
[...]
Ik delete alle chars behalve mijn eigen weer. ik salvage eerst alle chars leeg natuurlijk
[ Voor 31% gewijzigd door Bulls op 29-01-2012 19:48 ]
Eigenlijk alles in de grinder. De items die je vind zijn toch prut en ik wil dat mensen van voren moeten beginnen om alles mee te maken zoals het hoort. Ze kunnen dus alleen wat meer Blacksmithen dan normaal en er liggen nu 100 potions in de stash.Bulls schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:47:
[...]
11 uur slaap en eten op een 24 uur diablo trial? dat valt me tegen!
[...]
Oh gewoon de goede items eraf plukken en de rest in de grinder
HANDTEKENING!!!
geen enkel probleemLeeghoofd21 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:45:
[...]
Ik heb geen DM van je gehad.
Echter wil ik je best nog in het lijstje zetten hoor.
Moet je wel je vrouw/vriendin/vriend een avond los kunnen laten op de 14e
Ja ok is wel beter zo. Je hebt alleen meer gold en crafting "maxed" tot je beschikking maar de rest is gewoon van 0 beginnen dus.Leeghoofd21 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:52:
[...]
Eigenlijk alles in de grinder. De items die je vind zijn toch prut en ik wil dat mensen van voren moeten beginnen om alles mee te maken zoals het hoort. Ze kunnen dus alleen wat meer Blacksmithen dan normaal en er liggen nu 100 potions in de stash.
Dat lijkt mij de beste manier om iemand de beta te laten spelen eigenlijk. Anders kan je gewoon alles uit de stash pakken en kapotraggen. Lijkt me nu niet echt het idee van fun.Bulls schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:28:
[...]
Ja ok is wel beter zo. Je hebt alleen meer gold en crafting "maxed" tot je beschikking maar de rest is gewoon van 0 beginnen dus.
De beta opzich is al veel te makkelijk vanaf deze patch, maar nog steeds good fun
HANDTEKENING!!!
Zoals ik al eerder stelde, zou ik graag meedoen, al dan niet tegen een vergoeding, maar ik zie dat het lijstje al behoorlijk vol staat... Mocht iemand anders een zelfde actie gaan beginnen, houd ik mij aanbevolen.

Allereerst algemeen:
Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar ze hebben het toch weer geflikt.
Het was heel makkelijk voor mij in te stappen in het spel. Dat komt denk ik omdat ik Diablo 2 ervaringen heb. Vanuit het startscherm kan je een karakter maken en ik begon met de Wizzard, aangezien dat mijn favoriet is. Je kan bij de opties instellen wat voor type spel je wilt met betrekking tot de mogelijkheid van anderen om je te joinen. Ik had dat zelf eerst niet door, dus na 30 minuten spelen, zie ik opeens dat iemand mijn game joint. Allereerst dacht ik van: Ok, nieuwe game maken, maar na een minuutje besefte ik pas dat samenspelen nog enorm veel leuker is en heel makkelijk. Je kan namelijk met banners in town gewoon naar de desbetreffende spelers gaan en je bent gelijk in de actie. Zo kan je samen quests uitvoeren.
Het nadeel hiervan is wel dat als je public games dat mensen eigenlijk hun characters aan het rushen zijn, dus ze lopen overal zo snel mogelijk doorheen.
Als jij dan rustig alles wilt exploren dan kan je beter solo of met vrienden spelen.
Elke character is zo enorm leuk om te spelen. Ik wilde eigenlijk eerst alleen wizzard spelen, maar na een tijdje probeerde ik de andere karakters en die waren ook zo gaaf.
Wizzard:
Sterk! En veelzijdig. Kan er heel veel kanten mee op. Werkt met Arcane Power. Jammer van Arcane Power dat het wel snel op gaat. Maar op level 13 krijg je krachtige signature spells en daar kan je goed mee afwisselen.
Als tweede karakter startte ik de Witch Doktor. Ik had in mijn hoofd dat het een soort druid zou worden, maar dat was het totaal niet. De witch doctor is heel sterk en heeft hele krachtige spells. Op een gegeven moment zat ik die spinnen te spammen en flame spell te gebruiken. En het mooie van Witch Doktor is dat hij/zij op mana werkt en dat je mana regeneration snel genoeg is om een goede damage output te houden. Ook heel krachtig.
Derde karakter was deamon hunter. Die was zo enorm sterk. En op een gegeven moment had ik twee cross bows en had ik een enorme damage output. Ik maaide gewoon door alle mobs heen. Bola shot is een hele goede signature spell. Daarmee schiet je op een mob en na 1 seconde is er nog een explosie op die mob. Goed om packs mee uit te schakelen. Daarnaast heb je rapid fire en daarmee kan je de rest uitschakelen.
Vierde karakter was de Monk. Heel snel. Met de monk ben je een karate kid gewoon. Je vliegt gewoon van mob naar mob en ondertussen maak je snelle krachtige moves. En je damage output is heel hoog. Alleen ik weet nou niet wat beter is voor de Monk als wapen. Ik had 2 handwapens. Fist weapons, ipv een lange stok als wapen.
Toen heb ik nog maar wat meer met de wizzard gespeeld, want ik wilde nog 1 maal echt alles exploren wat er maar te exploren viel. Dus mijn laatste run was om alles te slopen wat maar kon en elk hoekje te ontdekken en te killen. Daar was ik dan ook mee bezig. Tegen half 8 kwam ik bij de Skeleton King aan en toen ik op 30% was, werd ik gedisconnected
Al met al heb ik nu een heel goed beeld van het spel gekregen en ik weet dat het een beta is. Rune systeem moet nog geïmplementeerd worden. En andere mechanics. Maar zoals het er nu uit is, is het al een topspel. Ik kan niet wachten tot ik de andere content van het spel mag ontdekken.
Nogmaals super bedankt voor het mogelijk maken!
Leven en laten leven!
MHW: Jay
Quad core 2.4ghz met 4gig ram. Win7 64bit, Sapphire HD 5850 1gig videokaart. SSD schrijf waar Diablo op draait.Visgek24 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:44:
[...]10 fps? en op welke hardware draai je? want dat lijkt me toch niet echt de bedoeling van Diablo 3, dat de framerate zò slecht is
Voor de rest maak ik op uit je post dat de game verder wel heel tof is en lekker weg speelt, ben daar erg blij mee
Best een aardige configuratie dacht ik zo!
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je CPU clock te laag is. Voor de rest zie ik niet echt iets wat slecht is.wrvk82 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:48:
[...]
Quad core 2.4ghz met 4gig ram. Win7 64bit, Sapphire HD 5850 1gig videokaart. SSD schrijf waar Diablo op draait.
Best een aardige configuratie dacht ik zo!
Dat er AMD op staat mischienDakreal schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:11:
[...]
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je CPU clock te laag is. Voor de rest zie ik niet echt iets wat slecht is.
Ik heb nergens last van, en heb geen SSD
Het is een INTEL Q6600.3xNix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:24:
[...]Dat er AMD op staat mischien![]()
Ik heb nergens last van, en heb geen SSD
Clock te laag? Ik heb geen idee hoe ik deze kan overklokken, heb me er nooit in verdiept en vraag me af of het wel de moeite waard is voor mijn PC.
Anyway, verder draait de game gewoon op volle toeren hoor, het is binnen de BETA bekend dat er haperingen zijn. Ligt denk ik aan de BETA. Zal in de finale versie wel opgelost zijn.
Volgens mij kan je de Q6600 met stock cooler wel overclocken naar 2.7ghz zonder problemen.wrvk82 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:44:
[...]
Het is een INTEL Q6600.
Clock te laag? Ik heb geen idee hoe ik deze kan overklokken, heb me er nooit in verdiept en vraag me af of het wel de moeite waard is voor mijn PC.
Anyway, verder draait de game gewoon op volle toeren hoor, het is binnen de BETA bekend dat er haperingen zijn. Ligt denk ik aan de BETA. Zal in de finale versie wel opgelost zijn.
Heb ik zelf ook een tijd gehad. Hou er ook rekening mee dat je videokaart nu waarschijnlijk wel gebottlenecked wordt door je CPU ( waardoor je videokaart minder presteerd dan dat hij werkelijk kan )
Dit topic is gesloten.
Let wel: het is hier geen slowchat topic.