[PC] Diablo 3 - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Lol, je ziet ook alweer meteen de verwijzingen en "easter eggs" (als je dit zo kan noemen) in de items:
http://eu.battle.net/d3/en/item/logans-claw
Vind het wel vet dat Blizz altijd dat soort knipoogjes in hun games stopt, zou Wirth een 4e been hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Damn, ik hoop dat de barb ook 1 legendary setje fists krijgt!

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Khiu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:26:
Damn, ik hoop dat de barb ook 1 legendary setje fists krijgt!
De blote vuisten van de Barbarian zijn al Legendary Hij is ook al namelijk 40 ofzo en heeft Diablo 2 verslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

anu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:23:
Lol, je ziet ook alweer meteen de verwijzingen en "easter eggs" (als je dit zo kan noemen) in de items:
http://eu.battle.net/d3/en/item/logans-claw
Vind het wel vet dat Blizz altijd dat soort knipoogjes in hun games stopt, zou Wirth een 4e been hebben? :P
Haha die is vet! :P was me nog niet opgevallen. Zoals altijd blizzard toppie! I <3 eastereggs en ik denk dat we er nog wel meer tegenkomen na verloop van een aantal maanden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

RocketKoen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:40:
[...]

verkopen voor euro's in de AH
dat is geen sink ze verdwijnen dan niet uit het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:20
TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:33:
[...]

dat is geen sink ze verdwijnen dan niet uit het systeem.
De AH is ook weer een money sink, vanwege het geld wat het kost om auctions er op te zetten en het geld wat de AH neemt wanneer een item verkocht is. Het lijkt misschien niet zoveel geld mja doe maar 100.000 items keer 10 euro cent of keer 10 gold. Dat geld is gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Ja, maar het is een sink van maximaal 10%, dus niet zo schrikbarend. Er zal altijd wel inflatie optreden tenzij ze het craften steeds duurder maken.
Bovendien is een beetje inflatie is ook helemaal niet erg en zorgt er alleen maar voor dat nieuwe spelers die een jaar na dato binnenkomen makkelijker aan items komen zodat ze niet eindeloos hoeven grinden zoals de echt min/maxers doen.

Op deze manier hou je iedereen lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tja als alles in Gold uiteindelijk veel duurder gaat worden om te kopen op de AH, dat betekend niet dat de items bij de NPC's ook duurder gaan worden. En als je zelf iets vind dan kun je er gelijk ook meer gold voor krijgen dan in het begin. Dus netto zou het niet zoveel uitmaken. Alleen moet je het meer van de item verkoop hebben en niet zo zeer van de gold farm. Gold farm zelf zou wel voldoende zijn voor alle NPC handelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het is natuurlijk een rare economie die er gebouwd wordt. Er is een onuitputtelijke hoeveelheid grondstoffen beschikbaar in feite. Ik heb het wel eens eerder geroepen het zou een leuke studie kunnen zijn voor een economiestudent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:01:
het is natuurlijk een rare economie die er gebouwd wordt. Er is een onuitputtelijke hoeveelheid grondstoffen beschikbaar in feite. Ik heb het wel eens eerder geroepen het zou een leuke studie kunnen zijn voor een economiestudent.
Niets anders dan in wow eigenlijk. Ik ben zelf wel benieuwd hoe de nieuwe AH gaat werken en of het gold farmers zal tegengaan. Ik moet wel zeggen dat qua balance ik Blizzard een van de beter game-company's vind.

Vooral in wow merk je goed dat activiteiten in de economie bijna allemaal wel genivelleerd worden. 1 uur daily's doen staat meestal wel gelijk aan 1 uur dungeons lopen, farmen of raiden in een goed team op normal nivo. Je hebt natuurlijk wel RNG, maar op de langere termijn loopt dat wel gelijk.

Ik heb wel goede hoop dat ze bij scheeftrekken van de economie in D3 dit gelijk zullen aanpassen en een gezonde economie in de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Iemand enig idee waar deze eigenlijk voor is? http://us.battle.net/d3/en/item/runestone-core

Misschien een vervanging of iets speciaals wat nog bekend moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
"Legendary Crafting Material"
Moet dus een material zijn om een legendary item te craften. Hij staat er nog niet als gebruikte material bij de huidige craftable legendaries, maar dat zijn er pas 9. Dus voor een nog onbekend item(s)...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

heuveltje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:38:
[...]

Beta is gemaakt om dingen te testen, aan te passen,en dat dus weer te testen door bliz. niet om de publiciteit te trekken (al zal dat vast een plezante bijzaak zijn) Het kan dus niet te lang duren
Maar dat is nu juist het punt: mensen testen niet meer na een tijdje, ze vinden het wel even best.

En als ze dit spel nu nog maanden in Beta laten doormodderen, is de complete buzz weg, en heb je een groep klanten die teleurgesteld zijn dat ze in die 7 maanden nooit eens de beta mochten spelen (terwijl anderen verveeld raakten) en een groep mensen die het idee hebben dat ze een oude game weer opnieuw moeten gaan doorlopen.

Ze kunnen meer actieve testers winnen door meer mensen een kortere tijd toegang te geven tot de Beta (dan gaat iedereen de tijd die ze krijgen ook echt gebruiken om te spelen dus te testen) en ze kunnen ook maar beter niet té lang doen over het uitbrengen van het spel omdat men dan alweer aan het kijken is naar het volgende nieuwe ding.
Bashiok moet het er maar druk mee hebben, keer op keer de honger van de community stillen zonder ze het hoofdgerecht op te kunnen dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden om straks de beta nog te spelen als er in februari een release zou komen is om alvast alle klassen te kunnen spelen zodat je weet waar je mee begint.
Ik ga sowieso een barbarian maken en wil daarnaast nog met de wizard en DH spelen om te kijken welke het wordt. Via de filmpjes op youtube wordt ik niet zo heel veel wijzer omdat er nogal wat zijn die alleen maar dezelfde skills lopen te spammen. Ik zag iemand die alleen maar shakram deed als DH. Zo raak je snel verveeld.
Ik ga twee artisans levelen, de jeweler komt nog wel een keer. Gelukkig heb ik geen probleem met grinden dus dat moet wel goed komen.

Hopelijk weten we zaterdag meer, wat ook best zou kunnen want ik denk niet dat ze nu de website compleet hebben met game info als het nog lang niet duidelijk is wanneer de game op de markt komt. En zodra ik de datum weet gaat er één of twee weken vrij tegen aan, heb nog een half jaar vrije tijd staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sbmuc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:44:
[...]

De AH is ook weer een money sink, vanwege het geld wat het kost om auctions er op te zetten en het geld wat de AH neemt wanneer een item verkocht is. Het lijkt misschien niet zoveel geld mja doe maar 100.000 items keer 10 euro cent of keer 10 gold. Dat geld is gewoon weg.
En ik maar denken dat het over de Albert Heijn gaat ;)

En die Logans Fist is echt leuk verzonnen!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de diablo 3 site bij jullie er ook uit? Misschien een update? :P

Helaas. Weet iemand hoelaat en waar je het gebeuren zaterdag kan volgen?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:09:

Bij mij werkt eu en us D3 site prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Geen idee, aangezien het in Amerika is zal het wel ergens 's avonds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:09:

hier staat:
“VGAs” Air LIVE On Spike TV And MTV2 And Will Be Streaming On Spike.com
Saturday, December 10 At 8:00 PM ET / 5:00 PM PT

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

haha! i had right. 8)7

@ Khiu: Fists zijn alleen voor de monk dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
De awards zullen vanuit de UK (of vanuit NL met een proxy server) te volgen zijn op www.ginx.tv. Dat is wat ik ga doen dit weekend (en duimen voor een release date...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een beta invite in mijn mail box! Van het weekend maar ff checken dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:22:
Krijg net een beta invite in mijn mail box! Van het weekend maar ff checken dan :-)
jaloers! veel plezier!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Even terugkomend op The Book of Cain. Ik heb begrepen dat er achter in het boek een uitneembare kaart zit van Sanctuary.... Hoe vet is dat! Nu moet ik dat boek wel hebben....

There will be sketches, a hand-drawn map of Sanctuary and Cain’s footnotes, as well.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Zal ff wat screens + impressions posten na het weekend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:22:
You bastard!

(ik is stik stinkend jaloers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ging direct mijn mailboxes bij langs maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik krijg echt CONSTANT mailtjes voor diablo III beta invites die nep zijn. Best vervelend als je op een echte hoopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:45:
Ik krijg echt CONSTANT mailtjes voor diablo III beta invites die nep zijn. Best vervelend als je op een echte hoopt :D
Raar, ik kreeg alleen de fake mailtjes; dat ze mijn account aan het onderzoeken waren, maar die werden standaard gefilterd door gmail dus die gingen linea recta naar de junk/spam map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heb m'n mailbox ook maar eens bekeken, niet eens een nep-mailtje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simplified Diablo 3 tooltips on the way.

In an upcoming beta update you’re likely to see that we’ve been working to simplify skill tooltips. This has been in the planning for a long time and we’re finally making passes at all skills. We’re doing this now, for one thing, to try to be more consistent with how we’re presenting skill tooltips and their effects, but also to make them easier to understand.

We know that this is going to cause many of you, our hardcore gamer and statistics analysts, to freak out. Please take a few moments to freak out…

Ok, now that it’s out of your system, let’s go into the what we’re planning to do for you, and also potential features for the future.

We need to make sure that the game at its most basic level is easy to understand, quick to pick up and play, and has a strong immediate focus on the gameplay, and not mathy number-crunching and novella-sized skill descriptions. These are the pillars that we believe a game like Diablo firmly rests for the vast majority of players. It is first and foremost an Action RPG, and we put a lot of weight into the first word. For you, the people here every day or week picking apart skill math and statistics, we realize you crave something deeper, and we’re absolutely intent on providing you all of the information you’d ever need.

Take a look at the skill information on the Diablo II Arreat Summit for barbarian combat skills: http://classic.battle.net...barian-combatskills.shtml We think that is a great amount of insight into the mechanics of the skills, and it’s a great example of what we want to make available for you here on the Diablo III website. We all have to agree though that it’s a ridiculous amount of information to try to display in-game, especially through a tooltip. Let’s be clear though that our intent isn’t to force anyone to alt-tab to get game information. The tooltip information we’ll be providing, as well as very basic concepts of players getting and equipping more powerful items, will be plenty to get all players through the game, at least on Normal.

Some of you have been discussing tooltip complexity and more than a few times the World of Warcraft solution of having two different sets of tooltips (simplified and normal) has of course not escaped us. It’s a solution we’d like to explore, but if we did it’s extremely likely that our “normal” tooltips would be the toned-down versions we’re working toward now, and the “simplified” would be even more basic, giving game intent advice in place of any numbers. It’s something we’d like to explore but it’s still something we’ve yet to design, and could very well be something we don’t end up getting into the game.

In closing we wanted to give everyone a heads up because we know there are going to be some conclusions about our intents, and we wanted to share some ideas of having something similar to what Diablo II players could find on the Arreat Summit back in the day.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, prima dat ze aan de tooltips werken, maar persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ze gewoon met simplified releasen (of de huidige) en later eens de nieuwe opties erbij patchen.

WoW had toch ook niet in één keer het perfecte systeem? Ze gaan nu wel erg ver in het perfectionisme, het lijkt mij gegeven dit soort berichten van Blizzard zelf wel alsof ze het gevoel hebben dat het spel allang uitgebracht is. Dat is natuurlijk binnen het bedrijf ook zo, en daarnaast hebben velen de Beta inmiddels, maar wat een polijst is dit al zeg...

Alsof tussendoor alt-tabben zo erg is. En volgens mij hebben veel gamers toch wel een 2e beeldscherm, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

djunicron schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
Heh, prima dat ze aan de tooltips werken, maar persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als ze gewoon met simplified releasen (of de huidige) en later eens de nieuwe opties erbij patchen.
Vergeet ook niet dat er meerdere teams zijn die allemaal aan hun eigen onderdeel werken. Best kans dat het team wat o.a. tooltips verzorgt de tijd heeft voor zulke dingen, omdat andere teams nog een hoop werk hebben.

Daarnaast, als Blizzard niet tevreden is over iets, gaan ze door tot ze dat wel zijn. Soms blijkt iets uiteindelijk toch niet precies zo uit te pakken als ze dachten; dat wordt met een patch gefixed.

TL;DR
Aanpassen van de tooltips is echt niet het enige dat de game nu nog ophoudt. :+
djunicron schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
Alsof tussendoor alt-tabben zo erg is. En volgens mij hebben veel gamers toch wel een 2e beeldscherm, maar goed.
Ja, dat is natuurlijk gewoon klote. Zeker als het heel eenvoudig voorkomen kan worden. Blizzard heeft juist zo'n goede naam omdat ze een game niet uitbrengen met zulke "fouten", maar pas als ze 'm zelf perfect vinden. En terecht.

[ Voor 22% gewijzigd door OkkE op 09-12-2011 21:39 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is natuurlijk gewoon klote. Zeker als het heel eenvoudig voorkomen kan worden. Blizzard heeft juist zo'n goede naam omdat ze een game niet uitbrengen met zulke "fouten", maar pas als ze 'm zelf perfect vinden. En terecht.
Met alle respect zo gaat het met Blizzard dus echt niet altijd. Ik heb zowel diablo 2 vanaf het start gespeeld en wow vanaf beta ongeveer 1.5 jaar. Wow was behoorlijk broken voor diverse classen zoals warlock en warrior die een fix pas na een jaar hebben gekregen. En met diablo 2 waren er aardig wat issues die vooraf voorkomen had kunnen worden.

Ik moet wel zeggen, met alle game-developers die een online multiplayer game maken is Blizzard wel de beste. Ik kan niet wachten op diablo 3, ook al kan ik hem niet spelen op mijn laptop :), maar ik denk echt wel dat er aardig wat onbedoelde elementen zullen zijn in het spel. It is man made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Weet niet of deze vraag al langs is gekomen. Maar is het al bekend of DIII regions gaat hebben zoals SCII?
In SCII kan een speler uit Europa niet tegen/met een speler uit een ander continent spelen, tenzij je het spel in de desbetreffende continent koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:01:
[...]
Met alle respect zo gaat het met Blizzard dus echt niet altijd. Ik heb zowel diablo 2 vanaf het start gespeeld en wow vanaf beta ongeveer 1.5 jaar. Wow was behoorlijk broken voor diverse classen zoals warlock en warrior die een fix pas na een jaar hebben gekregen. En met diablo 2 waren er aardig wat issues die vooraf voorkomen had kunnen worden.

Ik moet wel zeggen, met alle game-developers die een online multiplayer game maken is Blizzard wel de beste. Ik kan niet wachten op diablo 3, ook al kan ik hem niet spelen op mijn laptop :), maar ik denk echt wel dat er aardig wat onbedoelde elementen zullen zijn in het spel. It is man made...
Toen had blizzard ook nog geen inkomstenbron van 10miljoen keer €13 per maand.
Ze hebben een goede naam opgebouwd omdat ze hun spellen zelfs na 10 jaar nog ondersteunen.

Tegenwoordig hebben ze het geld om het spel pas uit te brengen als ze tevreden zijn met het resultaat, en niet als het geld opraakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven

Ik sluit mij deels aan bij jouw bevinding. Het spel is nog steeds man gemaakt en het spel zal uitkomen als zij tevreden zijn over het spel, met nadruk op zij. Dus het spel zal per definitie fouten bevatten voor het grote publiek, maar het zal zeker weten vele malen minder zijn dan bij andere spellen. En het feit dat er veel spelers zullen zijn die juist die fouten gaan opzoeken om te kunnen cheaten als het spel eenmaal live is gegaan, zal hieraan bijdragen.
Tijdens zo een bèta zijn zo weinig mensen bezig met het testen van de mechanismen en veel meer bezig zijn om te kijken welke class zij zullen spelen als het spel uitkomt.

Ik wil niet een gelijk halen uit dit gesprek, maar een klein beetje realisme kan geen kwaad.

Ik persoonlijk ben bang dat het spel zal tegenvallen voor mij, maar dit is meer omdat mijn meest favoriete klassen de necromancer en paladin zijn vervangen door de witchdoctor en de monk. Ik heb de youtube filmpjes gezien, maar het spreekt mij nog niet aan. Als ik het spel ga spelen zou ik een sorc en toch een witchdoctor proberen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje ben afgeknapt van d3. Dit gevoel is meer te danken aan mijn nostalgie voor d2 + lod dan inhoudelijk op het spel. Ik volg het spel voorlopig en ik kijk wel of ik het spel gelijk aanschaf bij release of dat ik wacht op de eerste reacties van andere spelers.

Er is wel één punt wat ik als een super verbetering zie en zelfs beter vindt dan bij wow is de pvp. Die arena gebeuren is echt goed geïmplementeerd en dit zou mij over de streep kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een blue post verschenen waarin melding gemaakt wordt van een update van battle.net om van daaruit betalingen te kunnen doen. In die post wordt ook gezegd "With the upcoming launch of Diablo III". Zou 1 + 1 hier ook 2 zijn? Kan me namelijk niet voorstellen dat deze aanpassing voorlopig enkel voor WoW gedaan wordt. En upcoming betekent aanstaande dus ik ga er vanuit dat we een dezer dagen toch wel iets meer gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:53:
Er is een blue post verschenen waarin melding gemaakt wordt van een update van battle.net om van daaruit betalingen te kunnen doen. In die post wordt ook gezegd "With the upcoming launch of Diablo III". Zou 1 + 1 hier ook 2 zijn? Kan me namelijk niet voorstellen dat deze aanpassing voorlopig enkel voor WoW gedaan wordt. En upcoming betekent aanstaande dus ik ga er vanuit dat we een dezer dagen toch wel iets meer gaan horen.
Erm het moest er sowieso inkomen voordat d3 uitkwam, en iedereen weet dat d3 uitkomt.
Dus waarom zou het iets meer betekenen, dan dat ze weer 1 ding van hun checklist af kunnen strepen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is nog een redelijke kans dat er een release date wordt geannounced bij de intro cinematics vandaag bij de VGA's.

- Het past in het tijdsschema (nu + 2 a 3 maanden is eind Q1)
- Waarom zouden ze anders zomaar zo'n groot item tonen?

Het is verre van een zekerheid, maar ik acht de kans zeker aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
3 maand? Duurt nog veel te lang. Ik hoop nog stilletjes op een snelle release, liefst nog dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit jaar kun je vergeten, dat is niet haalbaar meer voor de handel als je kerst nog mee wil pakken. Ik ga nog steeds uit van ergens in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In een tijdsbestek van 10 jaar is 3 maanden wel aardig upcoming ja.

Mij maakt het niet zo heel erg veel uit of het jan, feb of maart is (liefst jan uiteraard), zolang er maar eens een datum komt wat een einde maakt aan al die speculaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:14:
Er is nog een redelijke kans dat er een release date wordt geannounced bij de intro cinematics vandaag bij de VGA's.

- Het past in het tijdsschema (nu + 2 a 3 maanden is eind Q1)
- Waarom zouden ze anders zomaar zo'n groot item tonen?

Het is verre van een zekerheid, maar ik acht de kans zeker aanwezig :)
Dit denk ik dus ook. Althans, ik denk dat ik het meer mezelf doe geloven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik verwacht aan het eind van de cinematic iets geschreven te zien in de richting van:
"Comming Februari 12th 2012"

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 10-12-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand trouwens een linkje van de stream voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Mad-Matt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:29:
Heeft iemand trouwens een linkje van de stream voor vanavond?
En hoelaat was het ook alweer...onze tijd uiteraard? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pedr0 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:47:
[...]

En hoelaat was het ook alweer...onze tijd uiteraard? ;)
volgens mij 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja idd....en dat is 02:00u onze tijd ;)

------------------------------------------------------------------------
Watch the '2011 Video Game Awards' LIVE THIS SATURDAY 12/10 @ 8PM EST/5PM PST only on SPIKE_TV. http://bit.ly/tQAbGG #VGA #SeeItFirst
------------------------------------------------------------------------

[ Voor 50% gewijzigd door Pedr0 op 10-12-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pedr0 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:37:
[...]

Ja idd....en dat is 02:00u onze tijd ;)
8 uur CET (central european time is dat toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mad-Matt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:41:
[...]

8 uur CET (central european time is dat toch?)
EST = Eastern Standard Time ( 6 uur verschil met hier)

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 10-12-2011 19:59 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

RocketKoen schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:59:
[...]

EST = Eastern Standard Time ( 6 uur verschil met hier)
ah ok, dus midden in de nacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ach...eerst Barca vs Real kijken om 22:00u en tegen die tijd dat dat afgelopen is...Diablo3 nieuws! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
is dat nou live te volgen op hun website van spike tv dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bulls schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:34:
Ik verwacht aan het eind van de cinematic iets geschreven te zien in de richting van:
"Comming Februari 12th 2012"
Dat is een zondag ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Flghter1982 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:45:
is dat nou live te volgen op hun website van spike tv dan?
Niet voor ons europeanen :[ Ik krijg een melding dat het niet vanuit mijn locatie bekeken kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
moet je ff een britse proxy opsporen en gebruiken, dan kan je de livestream wel starten. ze hebben inmiddels alleen nog maar een paar streamtests gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Volgens mij proxy niet nodig. Hier kun je kijken:

http://nl.twitch.tv/vga2011

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
je was me net voor....nu nog uurtje mezelf wakker houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Bedankt voor de link, kon al niks vinden zo snel. Nu nog wakker zien te blijven idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
Begonnen. Pre show dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
En closed......damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ehh channel werd geclosed. Ik snap die region locks echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
En nu dan?

Ach wat? Ik kijk het wel niet live, staat morgen overal wel. |:(

[ Voor 77% gewijzigd door Bulls op 11-12-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
De cinematic komt sowieso enkele minuten na de release op het D3 youtube channel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pedr0 schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:37:
De cinematic komt sowieso enkele minuten na de release op het D3 youtube channel!
Oh ok beter, ik houd toch niet van dat langdradige opgehypte live onzin, alleen maar om view te halen en daarmee geld te verdienen. Exclusive rights ben ik al helemaal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
http://www.ustream.tv/channel/i-love-cooking-chef

Bastion heeft net best downloadable game gewonnen.

[ Voor 35% gewijzigd door stime op 11-12-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
nvm werkt nu

[ Voor 87% gewijzigd door stime op 11-12-2011 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik zie het al wel weer, Diablo 3 komt vast vet laat. Ik zie het morgen wel (en nu echt)

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 11-12-2011 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat een typisch amerikaans gedoe is dit :D Al die glamour lui in het publiek. Laat gewoon die cinematic zien :)

Edit: Livestream blocked: Terms of use violation

Damn :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ja balen
Maar goed het leek wel of er eerst nog een heel arsenaal aan games voor dia3 komen.
Kijk morgen wel of er een release is aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Dat wij dit in Europa niet mogen zien is 1 van de belachelijkste dingen zoniet het belachelijkste wat ik dit jaar heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
ik ben het wel gewoon aan het kijken hoor, nog niks over Diablo 3 geweest though. Ga er trouwens maar vanuit dat het gewoon een trailertje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
je kan hotspotshield downloaden en installeren, dan kun je via een redelijk goede vpn verbinding met een amerikaans ip adres naar de amerikaanse stream kijken.

pas wel op, het is amerikaanse tv, dus 2 minuten programma, 5 minuten reclame....

[edit]
na de reclame komt eindelijk de D3 trailer :)

[ Voor 10% gewijzigd door batsma op 11-12-2011 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ah, dus nog heeel even?

Alles wordt weer hard afgesloten op dit moment. Geen zin om nog heel veel moeite te doen...

Deze doet het nu nog wel even: http://www.watchfomny.com/Video/USA/01/spike/spike.htm

Jammer van de kwaliteit, maar goed, nog even en dan nog eens kijken op youtube. Zal alleen wel even duren voordat ie online is en goed te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
batsma schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:26:
je kan hotspotshield downloaden en installeren, dan kun je via een redelijk goede vpn verbinding met een amerikaans ip adres naar de amerikaanse stream kijken.

pas wel op, het is amerikaanse tv, dus 2 minuten programma, 5 minuten reclame....

[edit]
na de reclame komt eindelijk de D3 trailer :)
Dat heb ik geprobeerd maar deed het niet. Ik kijk naar een regelmatig haperende stream.

Ze zetten gewoon alles op alles om er voor te zorgen dat wij het niet kunnen zien. Maar wat hebben zij er nou minder om als wij het kunnen zien? En in de UK mogen ze wel kijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, nu issie!

Als je eerdere data mine uitlekkingen gelezen hebt:
spoiler:
De trailer is doorspekt in het begin met bazen: evils en angels die in getekende vorm langskomen waren ook allemaal te zien in de eerder bekend gemaakte afbeeldingen. Dat zou dus betekenen dat de lesser evils dus ook hun huidige vorm aanhouden, dat was iets waar eerst nog discussie over was. Maar nu zie je dus ook al een aantal arch angels in hun uiteindelijke vorm ten strijde trekken.

[ Voor 94% gewijzigd door djunicron op 11-12-2011 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
weet niet waarom jullie moelijk doen, maar ik kijk gewoon via de officiële site.

ow, en de intro is awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Omdat er dan aangegeven staat dat je in de verkeerde regio zit. Ook via m'n engelse proxy kan ik de UK versie niet kijken, omdat ze checken waar die heen gaat met een header.

Ik heb geen zin om te knoeien, zeker niet omdat het m'n werk verbinding is, dus moet ik even een andere stream gebruiken. Maar inderdaad de intro is nice, maar spoilert niets, gezien je de opening van de eerste act al gezien kunt hebben.

Best mooi, maar de black soulstone cinematic is toch veel imposanter.

Ik had alleen echt zo gehoopt dat ze even een release date onder het logo zouden zetten aan het einde van de intro. Maar helaas.

Staat online:

YouTube: Kanaal van diablo

[ Voor 19% gewijzigd door djunicron op 11-12-2011 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
echt een hele vette cinematic, in het begin denk je even "hmmm, moest het low budget", maar daarna komt weer wat we van Blizzard gewend zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb mezelf niet wakker kunnen houden, dus nu maar eens even kijken.

Gaaf filmpje!

[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 11-12-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49
Angels _O_

Ik hoop zo dat ze met beeldjes oid gaan komen, heb nu de Barbarian al maar ik MOET een beeld hebben van Tyrael of een andere engel :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vond het filmpje beetje tegenvallen, d2 intro vond ik beter

niet kwa gfx dan maar kwa sfeer/actie wat er in gebeurd

of wellicht was ik te gefocused op het verwachten van een release date

[ Voor 52% gewijzigd door Pensmaster-B op 11-12-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm geen release date?

* Bulls daalt weer af in zijn crypt.

Wake me when its here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:27:
Hmm geen release date?

* Bulls daalt weer af in zijn crypt.

Wake me when its here....
Ergste is nog dat alternatieven om de tijd te doden zoals Path of Excile en TII ook pas ergens volgend voorjaar uit gaan komen. Daar heb je dus niets aan want het gaat allemaal tegelijkertijd uitkomen als we pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
batsma schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:53:
echt een hele vette cinematic, in het begin denk je even "hmmm, moest het low budget", maar daarna komt weer wat we van Blizzard gewend zijn!
Dat begin is echt super goed gedaan... want als je goed kijkt zit er erg veel diepte in ook qua camera bewegingen. Dat is zo niet 'low budget'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Nog meer mensen de Limited Edition besteld?

Ik wel... alleen al om die USB stick in de vorm van een Soulstone :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

bijna iedereen hier heeft hem besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Hehe... kan niet wachten...

Ach heb het tot die tijd toch druk genoeg hehe... nog een hele stapel games en films liggen die nog aandacht nodig hebben :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel geen LE of CE. Gewoon lekker downloaden van de site van Blizz en spelen maar (wanneer dat ook mag zijn). Al die prullaria liggen toch maar stof te happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zit wat in. Maar gezien blizz het ook mogelijk maakt je game te registreren en te downloaden... Dan heb ik het liever beide :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vannacht de VGA toch niet gezien maar de intro vanochtend even gekeken.
Is echt heel erg gaaf, heel mooi gedaan ook met de 'getekende' delen!

Trouwens was BazzPsychoNut zo tof om mij zijn details te geven zodat ik ook eindelijk eens Diablo 3 grondig kan testen. Daar zal ik de komende tijd wel even zoet mee zijn en verwacht dan ook wel een uitgebreide hands-on report :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:05:
Ik bestel geen LE of CE. Gewoon lekker downloaden van de site van Blizz en spelen maar (wanneer dat ook mag zijn). Al die prullaria liggen toch maar stof te happen :)
Lijkt me wel cool die dingen, maar vooral de ingame items wil ik wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

psychoclown schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:24:
Vannacht de VGA toch niet gezien maar de intro vanochtend even gekeken.
Is echt heel erg gaaf, heel mooi gedaan ook met de 'getekende' delen!

Trouwens was BazzPsychoNut zo tof om mij zijn details te geven zodat ik ook eindelijk eens Diablo 3 grondig kan testen. Daar zal ik de komende tijd wel even zoet mee zijn en verwacht dan ook wel een uitgebreide hands-on report :)
hij wel.

Maar enjoy! Geloof best dat dat wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SKdragon schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:58:
[...]

Dat begin is echt super goed gedaan... want als je goed kijkt zit er erg veel diepte in ook qua camera bewegingen. Dat is zo niet 'low budget'...
Yeah, het is juist erg knap hoe ze het getekende/aquarel gemixed hebben met 3D. Daar is een hoop handwerk in gaan zitten! Vooral ook je de aquarel vaak nog uit ziet wasemen!

Maar doordat ze direct inzoomen ben je wel snel de link met de pagina's op het boek kwijt. Dat had iets beter gedaan kunnen worden misschien, als je dit meer had zien afspelen op de pagina's van het boek. Dan had je meer het idee gehad dat het daar uit kwam.

Wat is trouwens de link nu qua verhaal met de Black Soulstone cinematic? Black Soulstone speelt gewoon na deze trailer? Waar hoort die dan in de game?

Intro bij opstarten en Black Soulstone bij starten nieuwe game?

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Black Soulstone komt waarschijnlijk tussen act 1 en 2 want Azmodan is een eindbaas van act 2 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44
YouTube: VGA 2011: Diablo 3 Exclusive Intro Cinematic

hier is de opening cinematic zonder een leeftijdscheck.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.