| |||
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
| |||
|
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hmm welk spel ? Ik had dit ook behoorlijk met Half Life 2. Had met Field of View te maken geloof ik, vanalles op google over gevonden toen.anandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:50:
De insteek van Super Meat Boy is toch ook dat het insane moeilijk moet zijn? Althans, dat had ik begrepen (ik ken het spel zelf verder niet).
Level ziet er inderdaad behoorlijk heftig uit in dat filmpje
Zelf weet ik even 1-2-3 niet wat het moeilijkste is wat ik tegen ben gekomen, maar daar kom ik vast wel op
Iets anders wat ik me afvroeg, zijn er hier ook andere mensn die wagenziek worden van shooters? (FPS-shooters dus).
Ikzelf heb daar, helaas last van (als ik het zelfs maar paar seconden/minuten speel ga ik zweten, wordt letterlijk kotsmisselijk en trek ik wit weg). Heel jammer, ik loop zo een hoop leuke games mis.
Raar genoeg heb ik het met bijv Fallout en Oblivion niet (misschien omdat de draaien rustiger zijn ofzo?).
Ongeveer alle first person shooters, helaasBastiaanCM schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:53:
[...]
Hmm welk spel ? Ik had dit ook behoorlijk met Half Life 2. Had met Field of View te maken geloof ik, vanalles op google over gevonden toen.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 13-11-2010 21:56 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2010 21:57 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 379651
Ziet er niet extreem gemakkelijk uit, nee.Boeboe schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:41:
De moeilijkste uitdaging die jullie ooit zijn tegengekomen in een game? Ik denk dat ik zonet de mijne gevonden heb in Super Meat Boy
[...]
Deze level is zo geschift moeilijk, dit is de eerste keer dat ik tegen mezelf zei "dit lukt me simpelweg niet" na 3 uur vruchteloos proberen...
RPG'sanandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:55:
[...]
Ongeveer alle first person shooters, helaas(maar niet Fallout, niet Mass Effect, niet Oblivion)
Sommigen hebben er inderdaad minder last van bij een andere FOV, anderen weer als het in de kamer heel licht gemaakt wordt, etc.
Oh, well, gelukkig is er meer in der wereld dan alleen FPS
@ Hieronder:
Oh, die moet ik ook nog uitproberen binnenkort, heb het laatst tijdens een Steam Sale gekocht
En Darksporepsychoclown schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:09:
[...]
Al gaan Grim Dawn, Torchlight II, Path of Exile en Dungeon Siege 3 volgend jaar ook het nodige concurreren in de ARPG markt
Daar had ik nog niet eerder van gehoord maar ziet er zo op het eerste gezicht toch wel aardig uit moet ik zeggenanandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:11:
[...]
En Darkspore
Om een of andere reden heb ik moeite dat spel serieus te nemen![]()
Ja, is een ARPG gebaseerd op Spore.psychoclown schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:14:
[...]
Daar had ik nog niet eerder van gehoord maar ziet er zo op het eerste gezicht toch wel aardig uit moet ik zeggen
Ik heb dat ook bij sommige games. Gelukkig de laatste tijd nooit meer tegen gekomen. Heb het ook maar bij enkele games, gelukkiganandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:55:
[...]
Ongeveer alle first person shooters, helaas(maar niet Fallout, niet Mass Effect, niet Oblivion)
Sommigen hebben er inderdaad minder last van bij een andere FOV, anderen weer als het in de kamer heel licht gemaakt wordt, etc.
Oh, well, gelukkig is er meer in der wereld dan alleen FPS
@ Hieronder:
Oh, die moet ik ook nog uitproberen binnenkort, heb het laatst tijdens een Steam Sale gekocht
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
request.getCookies();
Smiling as the shit comes down...
Schijnt te zijn omdat je ogen iets anders waarnemen dan je evenwichtsoorgaan. En je brein door die verschillende signalen in de war raakt. Zoiets.
Vroeger als kind wel, maar tegenwoordig niet meer.BoGu5 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:39:
Wat betreft die wagenziekte ben ik wel benieuwd of jullie ook wagenziek worden in een auto? Ik heb zelf nog nooit last gehad van wagenziekte tijdens games, maar ben het ook niet in auto's.
Ik weet helaas niet meer welk spel dat precies was. Het was één of andere slechte shooter. Heb het volgens mij toen wel ergens in een topic gezegt maar het is iets te lang geleden om te weten welk topic dat was.psychoclown schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:48:
Ben ik wel benieuwd welke game jou dat gevoel gaf
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 13-11-2010 22:56 ]
Jup, wordt erg snel wagenziek in auto's. Vooral van die haarspeldbochten in Italië enzoBoGu5 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:39:
Allereerst mijn complimenten voor dit topic!
---
Wat betreft die wagenziekte ben ik wel benieuwd of jullie ook wagenziek worden in een auto? Ik heb zelf nog nooit last gehad van wagenziekte tijdens games, maar ben het ook niet in auto's.
Dat weet ik, maar ik had het over waarom in het bij de ene game wel heb en bij de meeste niet.anandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:44:
[...]
Schijnt te zijn omdat je ogen iets anders waarnemen dan je evenwichtsoorgaan. En je brein door die verschillende signalen in de war raakt. Zoiets.
Sommigen zeggen dat je brein dan denkt dat je mogelijk vergiftigd bent en hallucineert. Je lijf wil dan gifstoffen kwijtraken en dat je daarom misselijk wordt.
Misschien confronterend, maar ik heb het ook en ik denk dat het veel met leeftijd te maken heeft. Ben nu 32 en hoe ouder ik word hoe korter ik het uithoud in een shooter. Het begon op te vallen met Modern Warfare, maar vooral Metro 2033 en Aliens vs Predator die ik laatst in de sales op de kop heb getikt, zijn niet meer te doen voor mij.anandus schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:50:
Iets anders wat ik me afvroeg, zijn er hier ook andere mensn die wagenziek worden van shooters? (FPS-shooters dus).
Ikzelf heb daar, helaas last van (als ik het zelfs maar paar seconden/minuten speel ga ik zweten, wordt letterlijk kotsmisselijk en trek ik wit weg). Heel jammer, ik loop zo een hoop leuke games mis.
Raar genoeg heb ik het met bijv Fallout en Oblivion niet (misschien omdat de draaien rustiger zijn ofzo?).
Achttien jaar geleden bij Wolfenstein had ik het ook al, dus leeftijd is geen factor, geloof ik.krakbracket schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:49:
[...]
Misschien confronterend, maar ik heb het ook en ik denk dat het veel met leeftijd te maken heeft. Ben nu 32 en hoe ouder ik word hoe korter ik het uithoud in een shooter.
Ja, dat heb ik op zich ook, ik vind strategiespellen waarbij een potje maar een half uur of minder duurt veel minder leuk, dat zijn meestal 'rushpotjes' enzo. En zeker als je weet hoe, dan is de strategie vaak ver te zoeken en is het gewoon het zo snel mogelijk afdraaien van een bepaalde volgorde.Een ander genre waar deze 'ouwe man' last mee heeft is de vlotte RTS. Starcraft II verdween gauw in de kast...
veroordeeld tot RPG's! (maar vindt het niet erg
Wat grappig! Heb je veel haar toevallig?Fl4pp13 schreef op zondag 14 november 2010 @ 10:18:
Waar ik wel last van heb en waar ik me best aan kan irriteren is dat ik een ontzettend warm hoofd krijg op het moment dat ik intensief SC2 aan het spelen ben. Nergens anders last van, ik zweet niet, alleen een ontiegelijk warm hoofd, zelfs zonder koptelefoon. En het raarste is dat SC2 ook echt de enige game is waarbij ik er last van heb. Zijn er andere mensen die hier last van hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 14-11-2010 11:18 ]
Ik word nooit wagenziek, niet zeeziek en ook na twee uur lang alle kanten op geslingerd te worden in een F-16 kom ik nog vrolijk naar buiten.BoGu5 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:39:
Allereerst mijn complimenten voor dit topic!
---
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Was dat toevallig Half-life 2?PilatuS schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:46:
De meeste first person shooters speel ik wel en heb zo goed als nooit last van misselijkheid. Tijdje terug bij 1 spel daar wel last van gehad. Na 10 min spelen moest ik echt stoppen anders zou ik mijn avond eten nogmaals zien. 2 dagen later nog een keer geprobeerd en ook toen weer enorm misselijk binnen een paar minuten. Volgens mij heeft dit ook wel te maken met een lage field of view. Je zit dan zegmaar wat ingezoomed op het scherm en daardoor moet je ook meer en sneller bewegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 14-11-2010 13:08 ]
HL2 was het zeker niet. Het was wel een shooter alleen zeker geen goed spel. Kreeg iets van een 4 en ik heb het spel ook maar even gespeelt. Heb de misselijkheid bij dat spel gehad en bij een mod voor HL1. Verder bij geen enkel spel ooit ergens last van gehad en ik speel zo'n beetje alle spellen wel die ik goed vind. Misselijkheid in de auto of waarbij dan ook heb ik nooit last van.Jerry schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:06:
[...]
Was dat toevallig Half-life 2?
bron: http://home.comcast.net/~...uses-motion-sickness.html
Ik heb er alleen bij HL2 van gehoord dat mensen er misselijk van werden door de aparte fov instellingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 14-11-2010 14:56 ]
Wat is een IP?kazuka schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:46:
Ik speel zelf sowieso liever nieuwe IP's dan een COD7 of de zoveelste Medal Of Honor
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hehe, zit er nog niet eens zover vanafanandus schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:54:
[...]
Wat is een IP?
Interactive Platformer ofzo?
anandus schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:54:
[...]
Wat is een IP?
Intellectual Property.anandus schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:54:
[...]
Wat is een IP?
[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 14-11-2010 18:22 ]
Signature
Anoniem: 258387
Je weet dat je vrij bent om een topic over een game te starten als er nog geen topic voor is?kazuka schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:46:
Verbaasde me erover dat er niet eens een Castlevania: Lords of Shadow topic is te vinden
Ik speel zelf sowieso liever nieuwe IP's dan een COD7 of de zoveelste Medal Of Honor maar heb het idee dat maar weinig mensen hier LOS waarderen terwijl bij de announcement er best veel enthousiasme was.
Vind het zelf in elk geval een erg tof spel; hele lekkere gameplay die ook wat dieper gaat dat GOW en prachtig leveldesign vooral. Bovendien is de campaign lekker lang en niet al na 5 uurtjes voorbij zoals je zovaak ziet bij nieuwe games.
Dat heb ik wel overwogen maar dan maak ik wellicht een topicstart aan waar misschien 2 of 3 posts worden gemaakt en dan zakt het topic wegpsychoclown schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:44:
[...]
Je weet dat je vrij bent om een topic over een game te starten als er nog geen topic voor is?
Enig voorwaarde die we eraan stellen is dat je een informatieve topicstart maakt
Been there, done that, topics maken voor minder gekende games is inderdaad niet altijd een succeskazuka schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:06:
[...]
Dat heb ik wel overwogen maar dan maak ik wellicht een topicstart aan waar misschien 2 of 3 posts worden gemaakt en dan zakt het topic weg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Eens, dat spel is erg goed en verdient meer aandacht (en hogere verkoopcijferskazuka schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:46:
Verbaasde me erover dat er niet eens een Castlevania: Lords of Shadow topic is te vinden
Ik speel zelf sowieso liever nieuwe IP's dan een COD7 of de zoveelste Medal Of Honor maar heb het idee dat maar weinig mensen hier LOS waarderen terwijl bij de announcement er best veel enthousiasme was.
Vind het zelf in elk geval een erg tof spel; hele lekkere gameplay die ook wat dieper gaat dat GOW en prachtig leveldesign vooral. Bovendien is de campaign lekker lang en niet al na 5 uurtjes voorbij zoals je zovaak ziet bij nieuwe games.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hoe lang ben je er gemiddeld mee bezig?Willybubba schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:24:
[...]
Eens, dat spel is erg goed en verdient meer aandacht (en hogere verkoopcijfers)
Gisteren heb ik 'm (eindelijk, want 't is een lang spel!) uitgespeeld, en het einde is echt geniaal!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat is weer eens de moeite waard, beter dan al die games waar je na 5 a 6 uur op uitgekeken bent.Willybubba schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:13:
Reviews claimen rond de 20 uur, en dat klopt ook wel. Ik heb er wat langer over gedaan want ik heb een paar van de eerste levels opnieuw gespeeld om alle collectibles te scoren.
nice! maar lijkt wel verdacht veel op I wanna be the guyBoeboe schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:41:
De moeilijkste uitdaging die jullie ooit zijn tegengekomen in een game? Ik denk dat ik zonet de mijne gevonden heb in Super Meat Boy
[video]
Deze level is zo geschift moeilijk, dit is de eerste keer dat ik tegen mezelf zei "dit lukt me simpelweg niet" na 3 uur vruchteloos proberen...
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Sterker nog: in deze level speel je als de jongen van "I wanna be the guy" om hem als extra character te unlocken, vandaar de vele overeenkomstendaanteb schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:49:
[...]
nice! maar lijkt wel verdacht veel op I wanna be the guy![]()
las dat Super Meat Boy deze maand ook voor de pc uitkomt, ga ik zeker halen. misschien IWBTG nog maar eens uitspelen om in de stemming te komen
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 15-11-2010 15:15 ]
haha vandaar, zou anders wel een flinke ripoff zijnBoeboe schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:15:
[...]
Sterker nog: in deze level speel je als de jongen van "I wanna be the guy" om hem als extra character te unlocken, vandaar de vele overeenkomsten
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Haha, ik durf nog niet. Ik heb namelijk helemaal geen tijd om weer tientallen uren in twee extra onvoorziene games te stoppen. Black Ops, FIFA 11 en vooral werk slurpen alles op.Edmin schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:58:
Ik heb mezelf even in een tijdsknoop gelegd door vorige week zowel Starcraft 2 als Civ5 te kopen. :W sociaal leven...
Ik had toevallig laatst company of heroes anthology uit de budgetbak gevistEdmin schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:58:
Ik heb mezelf even in een tijdsknoop gelegd door vorige week zowel Starcraft 2 als Civ5 te kopen. :W sociaal leven...
Vooral als je het om die MP functies doet, kun je daar ook behoorlijk je tijd in kwijt...Jan Laros schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:22:
[...]
Haha, ik durf nog niet. Ik heb namelijk helemaal geen tijd om weer tientallen uren in twee extra onvoorziene games te stoppen. Black Ops, FIFA 11 en vooral werk slurpen alles op.
Oeh, die ik heb ik ook bijna allemaal. Heerlijke games!brilsmurfffje schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:24:
[...]
Ik had toevallig laatst company of heroes anthology uit de budgetbak gevist
[ Voor 25% gewijzigd door Edmin op 15-11-2010 18:49 ]
Kun je ook zeker wel heel veel tijd in kwijt inderdaadEdmin schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:47:
[...]
Oeh, die ik heb ik ook bijna allemaal. Heerlijke games!
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 15-11-2010 19:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Geen idee. Hij exploit wel op veel punten. Maar het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit. Ik deed iets veel langer over deze gehackte levelsEdmin schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:09:
Mis ik iets, of is die kerel keihard aan het cheaten? Hij loopt regelmatig door die bloemen heen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 8% gewijzigd door Fl4pp13 op 16-11-2010 00:56 ]
YouTube: Super Mario 64 "0 stars" TAS by SilentSlayers & JohannesSM64 (5:29)Fl4pp13 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:51:
Tool-assisted speedruns zijn sowieso geweldig: zo kan je Mario 64 uitspelen met 0 sterren, in minder dan 10 minuten:
Er zijn sites voor van alles en nog wat:Edmin schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 01:22:
Meh, die glitched speedruns vind ik mar niks. De 'echte' speedruns daarentegen vond ik altijd leuk om te kijken. Was daar niet een site voor een paar jaar geleden?
Dat kan ik me nog herinneren van vroegerFl4pp13 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:51:
[afbeelding]
Lang verhaal, leuke info
Hierbij worden dus onder andere memory exploits gebruikt om bizarre savestates te forceren, pokemon te laten veranderen door onmogelijke evolutions etc. Da's overigens voor een deel te wijten aan het feit dat Game Freak de game zo slecht heeft gecode dat het gewoon grappig is.
Ja precies! Nooit te pakken gekregen en maar goed ookBoeboe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:21:
Missingno idd, met als nadeel dat heel je savegame gecorrupteerd was zodra je hem probeerde vangen
Vraag me af in hoeverre we dit moeten geloven, wellicht gaan we het merken maar misschien is het ook wel een Mask..I think [listening to customers] matters more now than ever before…” said Kotick in remarks listened in on by Gamasutra, “because you have incredibly passionate and vocal consumers, and they are really thoughtful and articulate about what they would like to see in a game, how you can enhance the experience.”
“So if you take the time and actually listen to what your customers have to say, you are going to create much better experiences,” he added. Kotick said that World of Warcraft has a customer support team of around 2,000 workers.
Currently in beta is World of Warcraft: Cataclysm, the third expansion to the MMORPG, which currently has 12 million players worldwide. Gordon commented on beta periods for online products like MMOs, which these days can take an extended period of time as game companies make tweaks. Cataclysm is set for launch December 7.
Kotick said that these long periods of testing are a result of a more comfortable financial position for the game maker, which this month raised calendar year forecasts to $4.28 billion in revenues following a successful launch of Blizzard’s StarCraft II.
“I would say that one of the great benefits of the merger of Activision and Blizzard is the elevation of patience,” Kotick said. “Partly because we have the financial resources to do it, but we’re now in a place where we can really take the time to make sure that we’re going to deliver the best games. And that’s an incredible luxury.”
He continued, “You have to instill that value into the culture. Blizzard has that as a unique value of the culture, and it’s now been very well-instilled across all of Activision Blizzard. Patience is rewarded.”
Ik las op Insidegamer dat men bij Blizzard al aan het nadenken was om Diablo III naar de consoles te brengen. Zou wel echt super zijn natuurlijk maar ben benieuwd hoe men dan battle.net aanpakt op xbox live en PSN.psychoclown schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:35:
[...]
Ja precies! Nooit te pakken gekregen en maar goed ook
Dungeon Hunter: Alliance
[afbeelding]
Console-clone van Diablo?
Niet specifiek Diablo 3 maar ze hebben aangegeven bezig te gaan exploreren naar een Diablo iets voor de consoles. Daarvoor trekken ze ook nieuwe mensen aan en ook daarvoor zal de lat flink hoog gelegd zijnkazuka schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:32:
[...]
Ik las op Insidegamer dat men bij Blizzard al aan het nadenken was om Diablo III naar de consoles te brengen. Zou wel echt super zijn natuurlijk maar ben benieuwd hoe men dan battle.net aanpakt op xbox live en PSN.
Anoniem: 363598
Ik vind de online trophies (PS3) altijd wel leuk, geeft weer een extra uitdaging. Extreme grind-achievements zijn wel irritant ja, waar je bijvoorbeeld 50 uur hetzelfde moet doen.SeamusXanthus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:52:
Goed topic, meteen even een punt maken
AC2 Brotherhood besteld, heb er weer zin in.
Maar, wat zie ik: freakin' multiplayer achievements erin gegooid!
Echt waardeloos!
Ik heb 1000/1000 bij zowel AC1 als AC2 en ga nu al weten dat dat me niet gaat lukken nu (ik kan het wel, maar ik wil het niet). Snapt nu geen enkele ontwikkelaar dat het gros van de achievement hunters mensen zijn die juist GEEN of weinig multiplayer spelen? En zo zijn er nog talloze redenen te bedenken waarom Multiplayer achievements moeten verdwijnen in veel games (of apart bij moet worden gehouden, of anders geimplementeerd moeten worden)
Delen meer mensen deze frustratie of ben ik de enige?
It takes all kinds.SeamusXanthus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:52:
Ik deel hem volledig. Er zijn zelfs een paar titels die zo evil zijn om "haal nummer 1 op die online leaderboard" als achievement te zetten: STERFSeamusXanthus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:52:
Dat weet ik, maar dit gaat verder dan persoonlijke smaak en valt (imo) ook in termen van goed/slecht game design uit te leggen. Maar er zijn vele redenen te bedenken waarom MP achievements (en sommige SP achievements) in de huidige vorm niet thuis horen in de achievement meta game. Als ik binnenkort tijd heb zal ik het toelichten, want dit wordt echt een hele lange post waar ik goed voor moet gaan zitten.
Exact, KUNT halen, en sommige achievements zijn onmogelijk te halen op die manier, al helemaal op de 360, waar je moet betalen om online te spelen.Anoniem: 379651 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:12:
het punt van achievements is dat je ze kunt halen, niet dat je ze zult halen.
<----- was achievement whore in het spel met tot dusver de meeste achievements - World of Warcraft.
Mijn punt is dus... ze zijn niet onmogelijk om te halen.Exact, KUNT halen, en sommige achievements zijn onmogelijk te halen op die manier, al helemaal op de 360, waar je moet betalen om online te spelen.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Het is vanaf dag 1 duidelijk geweest wat voor een succes het zou worden. De meeste gamers zijn van nature 'completionists'. De meeste populaire games draaien allemaal om dit principe. Als er in GTA3 geen gamecompletion percentage bestond, hadden velen geen moeite gedaan al die sidequests te doen (maar bv een selectie).krakbracket schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:52:
achievements liggen ten grondslag aan je gamerscore, en ik heb me van het begin af aan verbaast over het effect dat achievs en deze score op gamers lijkt te hebben.
Voor Microsoft was het succes toch een behoorlijke verrassing. in eerste instantie was de gamerscore bedacht als een soort beloningsprogramma; trouwe gamers zouden hiermee in de prijzen kunnen vallen.SeamusXanthus schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:47:
[...]
Het is vanaf dag 1 duidelijk geweest wat voor een succes het zou worden. De meeste gamers zijn van nature 'completionists'. De meeste populaire games draaien allemaal om dit principe. Als er in GTA3 geen gamecompletion percentage bestond, hadden velen geen moeite gedaan al die sidequests te doen (maar bv een selectie).
[ Voor 14% gewijzigd door krakbracket op 19-11-2010 20:13 ]
Achievements zouden single player only moeten zijn. Zeker als je een wat oudere game koopt is het in veel gevallen bijna onmogelijk online achievements nog te halen.Werewolf_789 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:59:
Achievements... Ik heb er ook een dubbel gevoel over, het kan wel leuk zijn om je aan te zetten tot dingen die je normaal gesproken nooit zou doen in een game. Hierdoor kan je dan weer een andere kijk krijgen op de game.
A couple of days ago you may remember we posted the story showing the Blizzard release timeline which was just one of the sensative leaked documents that were doing the rounds. Other documents that were leaked included information about the company’s operations, product promotion plan, global user numbers and marketing plan. Today the story emerged that the leak had come from the Blizzard China’s offices, and according to local sources, a full investigation is now underway by Blizzard in the US, although this has yet to be confirmed by Blizzard.
Blizzard China’s company head Ye Weilun has now left Blizzard China it emerged earlier today and has been replaced by former Nokia China business director Dai Jinhe. Blizzard has stated that Ye’s departure has nothing to do with the current document leaks and he had planned to leave the position months ago. According to the article on MObinoDE, company espionage is quite common in China although there is no indication as yet that Blizzard China has been a victim of any kind of espionage.
Leaks come out of Blizzard every month, mainly small things related to WoW, and there has not been any real urgency to stop them. We are guessing that the scale of this leak is just too much for Blizzard HQ to ignore.
zat dit tussen de cables van Julian?
Even een waarschuwing erbij:psychoclown schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:18:
Hmm.. nu ook al een cinematic trailer van de eerste Starcraft 2 expansion heeft het licht gezien..
Blizzard zal er even goed voor moeten zitten want dit komt eigenlijk nooit voor tenzij ze willen dat het lekt!
Newest Blizzard Leak: SC2 Expansion Cinematic
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq