WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
6 PS3 spellen:
MGS4
Tekken 6
RDR
AC2
Uncharted 2
COD:MW2
Alles bij elkaar 65 euro incl. verzending. Er ontbreekt 1 boekje, verder is alles compleet en in uitstekende staat. Lijkt me geen slechte zaak, dus ik ben blij

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zelf ben ik op het moment ook weer sinds langere tijd aan het gamen.
Niet alleen heb ik het nu weer iets minder druk maar ook weer een game waar lekker verslaafd aan kan raken, namelijk World of Tanks. Ook nog wel een aantak andere games liggen maar deze speelt voor nu wel heem lekker weg ook als je maar eventjes tijd hebt

Ik voel me net een pingpongende Forrest Gump
Wel gehaald, trouwens, na iets van 20 keer proberen ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 13-12-2010 10:54 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb er overigens maar 18, niet echt veel, maar ach, in ieder geval de benodigde 10 voor de trekking van morgen
Ik moet zeggen dat ik het heel erg leuk vond. Het heeft me ook gestimuleerd om een aantal onbekendere spelletjes te ontdekken
[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 19-12-2010 12:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel jammer dat Europa zo enorm achterloopt met de MMO releases en anders met enorm lage populatie zit. Als ik games als PW, Maple, Dragonica, Loong of zelfs Cabal bekijken, in azie/US draaien ze veel beter.
Deze week veel Super Meat Boy, CivCity: Rome en Mass Effect (als opmaat naar Mass Effect 3 ben ik alles opnieuw aan het spelen
Verder staat er nog vanalles op het program komende dagen
Nouja de originele beta heb ik nooit gespeeld dus sowieso lijkt het me wel leuk om even te checken. Daarnaast zit ik in de tweede wave dus dan zal het wellicht nog wel meevallen en kan ik iets gameplay meepikkenSinergyX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:24:
Oja, Mythos had ik ook de Crash test invite gekregen, al denk ik dat het eerder een uiteindelijke lag-fest gaat worden, dan daadwerkelijk het spel nog testen
Wel jammer dat Europa zo enorm achterloopt met de MMO releases en anders met enorm lage populatie zit. Als ik games als PW, Maple, Dragonica, Loong of zelfs Cabal bekijken, in azie/US draaien ze veel beter.
Mass Effect moet ik ook nog eens gaan spelen.. als RPG liefhebber ben ik dat eigenlijk wel verplicht héanandus schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:26:
Ik speel me suf![]()
Deze week veel Super Meat Boy, CivCity: Rome en Mass Effect (als opmaat naar Mass Effect 3 ben ik alles opnieuw aan het spelen).
Verder staat er nog vanalles op het program komende dagen

RPG is een groot woord voor Mass Effect.psychoclown schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:31:
[...]
Mass Effect moet ik ook nog eens gaan spelen.. als RPG liefhebber ben ik dat eigenlijk wel verplicht hé
Actie-RPG komt dichter in de buurt en zelfs dat is dan nog royaal
En in het geval van Mass Effect 2 komt het eerder in de buurt van 'interactieve actiefilm' dan RPG
Het zijn vaak juist de RPG-liefhebbers die Mass Effect niets vinden vanwege de enorme beperkte ruimte die het heeft. Alles is lineair, het levelup-systeem is minimaal en je inventory bestaat eigenlijk uit 4 verschillende geweren ofzo
Maar dat maakt de spellen niet minder leuk
Ik heb hem toen uitgespeeld, dan kan je story 2.0 spelen waar alles behoorlijk stuk moeilijker is. Als je hem dan uitspeelt kan je dacht ik 2.5 spelen, nog moeilijker
Het is meer een RPG/FPS hybride eigenlijk... Maar ook één van de weinige RPG's die ik als FPS-player leuk vind.
En nu we het er over hebben: http://store.steampowered.com/sale/holiday2010_masseffect
[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 24-12-2010 14:00 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Bayonetta heeft op gametrailers trouwens de 2010 awards gekregen voor "best new IP". Dik verdiend zou ik zeggen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Mijn lijstje:
Homefront
Bulletstorm
Deus Ex 3
Brink
Mass Effect 3
Rage
Portal 2
Zelda
Duke Nukem Forever
Games die ik nog 'moet uit spelen":
Mafia 2
Zelda Twilight Princess
Braid
Limbo
Final Fantasy XIII
Littte Big Planet
Fallout 3
Fallout New Vegas
Gran Turismo 5
Forza 3
Borderlands
En vast nog wel meer games, zal is even kijken

Meeste gespeeld dit jaar:
Team Fortress 2; bijna 200 uur als de teller klopt, denk ik wel meer.
Halfbakken game die toch wel leuk was:
Resonance of Fate
* Deus Ex: Human Revolution
* Shogun: Total War 2
* Skyrim
* Cities In Motion
* Mass Effect 3
* the Witcher 2 (een beetje, moet 1 nog spelen)
* Dragon Age 2
* Crusader King's 2
* Sword Of The Stars 2
* Een hele zooi DLC's (Fallout New Vegas, Civ5, etc.)
En dan ben ik vast nog het een en ander vergeten
Plus dat ik een goed gevoel over Indie games voor voglend jaar heb
Ik heb ook nog genoeg spellen uit te spelen, kom vrijwel niet meer aan gamen toe en als ik het doe dan zijn het veelal multiplayer games waar je lekker verslaafd aan kunt raken , op het moment World of Tanks
Anoniem: 327004
De titel waar ik het meest op wacht is dus mass effect 3, gevolgd door
Maffia 3, maar deze is zeker nog niet aangekondigt of heb ik het mis?
Doet me sterk denken aan Borderlands maar dan in MMO vorm.. moet zeggen dat het wel wat heeft
Ik heb op dit moment eigenlijk weinig op mijn verlanglijstje staan. Mijn backlog is zo groot dat ik ook even weinig behoefte heb aan nieuw spul. Vorig jaar wel voor het eerst in jaren een goede PC gekocht, en ik hoop hier toch weer veel mee te doen. Vooral Steam heeft veel leuke (iets oudere) titels zeer weinig geld.
Ik ben het absoluut niet eens met de vergelijking met borderlands. Dan is Fallout 3 ook een Shooter.psychoclown schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:53:
Dat zou ik ook zeggen maar Borderlands is niet echt lineair in mijn beleving, which reminds me.. die moet ik ook nog eens uitspelen
Mass Effect is een roleplaying game, met shooter elementen. Echter, men associeert Role Playing, meer met een game zoals WoW, of Final Fantasy, terwijl dat absoluut niet waar is. Mass Effect is een bijzonder zwaar verhaal gedreven spel, ook hoe je het spel speelt en welke keuzes je maakt, beinvloed je game ervaring. Een role playing game, hoeft dan ook niet perse een standaard level up systeem te hebben.
Borderlands is een shooter, met RPG elementen, Fallout 3 en ME zijn RPGs met shooter elementen. Hoe je karakter zich ontwikkeled, hoe je omgaat met je team mates, zelfs romance komt in aanbod in ME, dit zijn dingen die je echt niet terug vind in wat meer generieke shooters van vandaag (of oude shooters for that matter), dus een verlijking met een actie shooter, doe ME absoluut geen eer aan.
Ovirgens, ben ik ook weer druk met Mass Effect, ga even de good guy uithangen. Heb als class deze keer Soldier/Tech genomen. Wat is een goede party formation hiervoor? Snipen bevalt me wel ovrigens.
-
Spellen waar ik naar uitkijk (PS3):
Duke Nukem Forever
Killzone 2
Crysis 2
F.e.a.r.3 (Ja, ik hou van shooters)
Een nieuw telltale Adventure, (Sam&Max of Monkey island) dit is waarschijnlijk wishful thinking.
En het word tijd voor een leuke nieuwe RTS voor de PC
* PSN=Chef_NL** *
Anoniem: 338511
Serieus? Die game speelde ik in een dagje uitBoeboe schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:41:
De moeilijkste uitdaging die jullie ooit zijn tegengekomen in een game? Ik denk dat ik zonet de mijne gevonden heb in Super Meat Boy
[video]
Deze level is zo geschift moeilijk, dit is de eerste keer dat ik tegen mezelf zei "dit lukt me simpelweg niet" na 3 uur vruchteloos proberen...
Zoals ik zei wist ik ook niet precies hoe de sfeer / gameplay in ME was enkel van de beschrijving die Anandus gaf. Ik ben het met je eens wat betreft RPG's maar ik denk dat het een basis is die uitgebreid kan worden. Een beetje te vergelijken met de groei van een boom, ME groeit naar rechts terwijl een action rpg zoals Diablo naar links groeit.Nazanir schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:33:
[...]
Ik ben het absoluut niet eens met de vergelijking met borderlands. Dan is Fallout 3 ook een Shooter.
Mass Effect is een roleplaying game, met shooter elementen. Echter, men associeert Role Playing, meer met een game zoals WoW, of Final Fantasy, terwijl dat absoluut niet waar is. Mass Effect is een bijzonder zwaar verhaal gedreven spel, ook hoe je het spel speelt en welke keuzes je maakt, beinvloed je game ervaring. Een role playing game, hoeft dan ook niet perse een standaard level up systeem te hebben.
Borderlands is een shooter, met RPG elementen, Fallout 3 en ME zijn RPGs met shooter elementen. Hoe je karakter zich ontwikkeled, hoe je omgaat met je team mates, zelfs romance komt in aanbod in ME, dit zijn dingen die je echt niet terug vind in wat meer generieke shooters van vandaag (of oude shooters for that matter), dus een verlijking met een actie shooter, doe ME absoluut geen eer aan.
Misschien ME toch maar eens op de kop tikken
Toch even rondkijken natuurlijk en toen bleek dat m'n oude guild ook weer wat actief was geworden sinds de introductie van de Hall of Monuments. Blijft verslavend dat soort publieke achievement tentoonstellingen. Dus ik speel weer wat GW
/in-a-nutshell
Mass Effect is trouwens geweldig, heb ME uitgespeeld en ME2 in de Steam sale van december gekocht. Nog niet aan toegekomen om te gaan spelen, maar ben wel erg benieuwd of ie weer zo lekker weg speelt als de eerste.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
-Portal 2
-Half-Life Episode?
-F.3.A.R
-Hopelijk TDU2
-Duke Nukem offcourse
-Deus Ex: Human Revolution
-NFS Shift 2
-Stoppen van de COD serie...(ijdele hoop denk ik)
Meer dan schieten en rijden doe ik niet
---RAWE CEEK!!!---
- GoW 2
- Duke Nukem
- Mass Effect 3
- Dragon Age 2
- Deus Ex: Human revolution
- Crysis 2
Maar het meest van alles kijk ik uit naar L.A. Noire
Ik ga nooit tijd vinden om al deze games te spelen btw, dus ik zal er ws maar een paar halen dit jaar. maar goed dan heb je wat achter de hand
Daar is niets mis mee, schieten en rijden is voor échte mannenNoFearCreations schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:07:
Meer dan schieten en rijden doe ik niet
- Half-Life 3 / Half-Life Episode 3
- Portal 2
- Crysis 2
- Mass Effect 3
- Homefront
- Battlefield 3
- Firefall
OjaNazanir schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:50:
Dit is Firefall, en ik vind dit veel meer weg hebben van Borderlands, zelfs de graphics lijken. Ook dit is een MMO variant van Borderlands om het maar zo te stellen. Closed Beta moet geloof ik nog beginnen, je kan je aanmelden door een Forum account te maken.
[ Voor 57% gewijzigd door Compizfox op 02-02-2011 23:22 ]
Maximum_List
- Crysis 2
- Homefront
- Bulletstorm
- L.A. Noire
- Portal 2
- Deus Ex: Human Revo.
- TES V
- Brink
- Mirror's Edge 2
- TDU 2
[ Voor 41% gewijzigd door Fid3lity op 26-02-2011 13:36 ]
edit: Eigenlijk wel grappig om te zien hoeveel mensen uitkijken naar TDU2. TDU1 heb ik een tijdje te leen gehad van een vriend maar kon mij eigenlijk niet bekoren, terwijl ik wel een race fanaat ben.
Thank god dat smaken verschillen
[ Voor 38% gewijzigd door KingKoning op 02-02-2011 16:41 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Het staat niet enorm hoog op m'n wish-list. Laten we zeggen dat ik niet een van de eersten ben die 'm over anderhalve week (net na release dus) al op de mat heeft liggen. Ik wacht het rustig af, voor wat ik heb gezien zou ik me er best mee kunnen vermakenKingKoning schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:14:
edit: Eigenlijk wel grappig om te zien hoeveel mensen uitkijken naar TDU2. TDU1 heb ik een tijdje te leen gehad van een vriend maar kon mij eigenlijk niet bekoren, terwijl ik wel een race fanaat ben.
Ik raad je aan eens naar YouTube: 'Firefall' Gameplay Video #1 te kijken.psychoclown schreef op zondag 30 januari 2011 @ 01:03:
Iemand toevallig gehoord van Earthrise?
[video]
Doet me sterk denken aan Borderlands maar dan in MMO vorm.. moet zeggen dat het wel wat heeft
Dit is Firefall, en ik vind dit veel meer weg hebben van Borderlands, zelfs de graphics lijken. Ook dit is een MMO variant van Borderlands om het maar zo te stellen. Closed Beta moet geloof ik nog beginnen, je kan je aanmelden door een Forum account te maken.
-
Wat ik graag wil in de toekomst zijn:
Crysis 2
Homefront
TDU2
Op het moment bezig met "WET"
Maar ik zit wel te wachten op BatMan Arkam City
Anoniem: 338511
Hoever ben je? Heb je al je 1e film gemaakt?ToCuS schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:18:
Ik ben nog steeds bezig met achterstallig-gamen (nog steeds oudere games uitspelen).
Op het moment bezig met "WET"
Maar ik zit wel te wachten op BatMan Arkam City
Ziet er ook zeker niet verkeerd uitNazanir schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:50:
[...]
Ik raad je aan eens naar YouTube: 'Firefall' Gameplay Video #1 te kijken.
ik heb geen idee hoever ik ben, ik speel op het moment zo minimaal.Anoniem: 338511 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:45:
[...]
Hoever ben je? Heb je al je 1e film gemaakt?
ik heb wel een eindbaas verslagen die op een stroomvloertje staat.
ik hoop dan ook snel weer te kunnen gamen..
Nog nooit zo vaak een demo gespeeld volgens mij, hier mijn beste score .
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XJGt910c0tM=1]
[ Voor 37% gewijzigd door nFo op 06-02-2011 22:15 ]
Wat gebruik je juist om te capturen? Beeldkwaliteit van die vid op 720p is waanzinnig goed!nFo schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:13:
Bulletstrom Demo is echt te cool.![]()
Nog nooit zo vaak een demo gespeeld volgens mij, hier mijn beste score .
[video]
(Je mist volgens mij nog een gemakkelijk te halen skillshot: bij die ene mutant die tegen het einde van dat bergje komt gevallen, schiet wat kogels door zijn aarsch).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8XjOkuPcqM0]
Hauppauge HD PVR, Ja kwaliteit is super, bitrate kan ik nog hoger instellen.Boeboe schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:29:
[...]
Wat gebruik je juist om te capturen? Beeldkwaliteit van die vid op 720p is waanzinnig goed!
(Je mist volgens mij nog een gemakkelijk te halen skillshot: bij die ene mutant die tegen het einde van dat bergje komt gevallen, schiet wat kogels door zijn aarsch).
Ik ben nog verschillende video editors aan het testen.
Op het eind was ik wat aan het klooien, maar probeer het zo goed mogelijk.
Ja tuurlijk, maar ik heb nog nooit zo lang zitten spelen met een demo.P-Storm schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:37:
Er zijn altijd mensen die demo's lang spelen, en bovenaan in de leaderboards willen staan. Kijk maar naar deze 23k run >.>
[video]
De video die je laat zien, dat was ongeveer de bedoeling
Maar die powerslide door dat gat heen, heb ik nog niet gezien, lol
[ Voor 30% gewijzigd door nFo op 07-02-2011 20:05 ]
Dead Space 2
Gears of War 3
Bulletstorm
Duke Nukem: Forever
Deus Ex: Human Revolution
The Elder Scrolls V: Skyrim
Diablo 3
Torchlight 2
En dan nog wat games van voorgaand(e) jaar(en):
Mass Effect 2
Assassin's Creed: Brotherhood
Crackdown 2
Fallout: New Vegas
Fable 3
En vast nog wel een paar titels die ik ben vergeten. Mij arme portomenee. En ik heb al een backlogje van games die ik nog moet spelen (niet een bijzonder groot log, maar toch).
-
I must have Portal 2: klik voor cheap
I MUST have Crysis 2: Klik voor cheap pre-order.
I MUST HAVE AC2: Brotherhood: Klik quite expensive pre-order.
Here's the kicker:
Release dates liggen bijna op elkaar. AC2:B + Crysis 2 in maart, Portal 2 in april.
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Start ff een petitie om de zomervakantie op te schuiven naar maart
- Portal 2
- Diablo III
- Dragon Age II
- Gears of War 3
- Mass Effect 3
- Uncharted 3
- The Last Guardian
- Paper Mario 3D
- BlazBlue: Continuum Shift 2
- Vast en zeker nog wel meer...
OMG, the sequelz!!!1one
Advocatus ineptias | Free Speech Online
The Elder Scrolls V : Skyrim ?Grozno schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 01:10:
Mijn lijstje voor dit jaar:
- Portal 2
- Diablo III
- Dragon Age II
- Gears of War 3
- Mass Effect 3
- Uncharted 3
- The Last Guardian
- Paper Mario 3D
- BlazBlue: Continuum Shift 2
- Vast en zeker nog wel meer...
OMG, the sequelz!!!1one

In other news: Bulletstorm is awesome.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als Nintendo zelf al adviseerd na 30 minuten te pauzeren, is het voor mij al he-le-maal niet geschiktWillybubba schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:27:
Mijn lijstje voor dit jaar is huge. Er komt zoveel uit! Inclusief een hele nieuwe handheld (3DS) die ik MOET hebben ook al is de launch library niet je van het, maar mijn oude DS is een half jaar geleden overleden dus ik heb toch nog het een en ander op DS gebied in te halen (Ghost Trick!).
QFTIn other news: Bulletstorm is awesome.
Je moet de camera zelf besturen, random skills en het voelt helemaal niet polished (tuurlijk het is een (open) beta maar sommige dingen voelen gewoon niet lekker). Jammer maar de game heb ik na een paar minuten alweer gedeïnstalleerd, de closed beta van Mythos heeft ook kwaaltjes maar die speelt een stuk fijner
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2011 11:24 ]
Is de client van DBO (Dragon Ball Online) niet alleen in het Koreans ofzo? En had je dan ook niet perse een Koreaans Sofi nummer nodig ofzo? Als ik iets gemist heb en er is een Eruopese variant, kan je hier meer over vertellen? Ik vroeg me altijd al af hoe dit spel zou zijn namelijk.SinergyX schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:46:
Closed beta van APB:Reloaded binnen, client van Dragon Ball Online is binnen, ik ben weer happy
-
IGXPro - Darkspore Beta Review
Zijn er wat mensen die Darkspore volgen? Het werd eerder in dit topic wel genoemd maar ik heb het 'nieuws' er omheen niet gevolgd en me ook totaal niet in verdiept.I would like to start off this review with a brief disclaimer: The review itself is based off of a Beta version of the game so this review will not include bugs or technical issues with the game and will instead focus only on the gameplay. I would just like to let those know that didn’t get a chance to play the game what to expect when the game launches next month.
As soon as the game started my immediate thought was that this is like a Space-age Diablo, as it’s a hack and slash click-fest. You begin with only one Hero and you make your way through forested and space-type environments on your way to eradicating all the Darkspore. The Darkspore are a class of creature that has been injected with a class of EDNA that has become unstable making them powerful and evil, and they are spreading across the universe.
There are four genetic types of heroes: Plasma (fire and electricity), Bio (plant and healing), Cyber (robotic), Quantum (manipulate space and time) and each one has a unique set of abilities, but it should be noted that if you fight a Darkspore of the same genome you will receive double the damage and it does not work the other way around.
[...]
[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2011 19:27 ]
Zijn veel mensen verschoven van pc -> console of van console -> pc? Speel je nu andere games dan vroeger, waar je let je nu meer op?
Om even persoonlijk voorbeeld te geven:
Ik speelde vroeger exclusief op de PC, maar dit kwam ook omdat we gewoon nooit een console in huis hadden gehaald. Toen ik een jaar of 15-16 was, druk bijbaantjes had, had ik besloten om wat geld opzij te zetten voor een PS2. Dit was mijn eerste console die ik ooit had (ik had wel veel op (S)NES/Genesis/Megadrive/etc gespeeld, maar altijd bij anderen). Ik had ook redelijk veel titels aangeschaft (in middels heb ik 90% daarvan weer verkocht, ik kijk niet meer naar mijn PS2 om helaas), en mijn pc gaming is toen afgezwakt. Ik speelde ongeveer 75% pc en 25% console. Veelal RPGs speelde ik op de PS2, daar RPG titels niet zo uitgebreid aangeboden werden op de PC (neemt niet weg dat games als Baldur's Gate, PlaneScape: Torment en Vampire: The Masquerade: Redemption ge-wel-dig waren).
Rond mijn 23e ben ik gaan samenwonen, en een XboX360 aangeschaft. Daarna is mijn opdeling toch wat meer naar 50% console en 50% pc geschoven (ik speelde in die tijd redelijk veel WoW). Zomer van 09' zijn we verhuisd, en sindsdien speel ik geen WoW meer. Ik zou willen zeggen dat vandaag de dag ik 25% pc games speel en 75% console.
Ook mijn voorkeur in games is sterk veranderd, vroeger speelde ik graag shooters (UT99 anyone?), maar liever niet de realistische varianten (MoH, CoH, etc). Maar die kregen echter sterk de overhand. Ik had dus helaas niet veel shooters meer om te spelen, en UT2003 was een regelrechte ramp. 2004 maakte weer wat goed en UT3 wil ik een flop noemen. Op de XboX speel ik grappig genoeg wel weer een paar shooters, maar ook die zijn verre van realistisch. Borderlands vind ik dan weer heerlijk om te spelen. Het enige wat ik nog echt serieus op de PC speel, is League of Legends. En ik speel sinds een maandje op de 360 Super Street Fighter 4.
Die laatste is echt een hele grote stap voor mij geweest. Ik vond competatief spelen altijd al leuk, maar mijn interesse voor fighting games was er eigenlijk nooit. Maar het idee dat het gewoon 1vs1 is, en het enige wat er toe doet is de skill van beiden spelers (er kan dus nooit iemand tussenbeiden komen oid zoals in shooters), sprak me gewoon meer en meer aan. Ook vond ik het wel leuk dat je er echt een stukje toewijding voor over moet hebben. Dus zodoende speel ik nu voornamelijk SSF4.
Gameplay en sfeer zullen altijd op nummer 1 staan voor mij als ik naar games kijk. Muziek komt op een 2e plaats. Als een game gewoon niet fatsoenlijk spelebaar is, haak ik af. Ik hect niet zo heel veel waarde aan graphics vanuit een technisch oogpunt, maar wel vanuit een artistiek. Als ze netjes verzorgd en sfeervol zijn, doet me dat veel meer dan een Crysis waar alles er gewoon zo mooi mogelijk moet uitzien. Wat dat betreft ben ik eigenlijk weer niet veranderd. Wel mis ik het oldskool gamen. Dan bedoel ik voornamelijk games uit de jaren '90. Ik had ook het idee dat games met meer liefde gemaakt werden (niet 20 patches na release, geen grove bugs tijdens release, expansion packs die gratis waren, ECHTE uitbreidingen voor een normaal bedrag en voor mijn gevoel waren de verschillende gamecommunities prettiger), vandaag de dag worden games echt gewoon dumbed down, zodat iedereen dit kan spelen, maar een optie om een game echt moeilijker te maken ontbreekt dan weer, alles is redelijk linear, etc. Dan verlang ik best nog terug naar mijn AMD K6je met een Riva TNT 2 Ultra.
Beetje lang verhaal geworden
-
Qua games speel ik shooters nog altijd het liefst op PC, richten met controller is nog steeds niet aan mij besteedt. Action/Adventure achtige games als Assasin's Creed, Mirror's Edge, maar ook GTA speel ik dan weer wel op de PS3. RPG's speel ik op PC, uitgezonderd de JRPG's die niet op PC maar op PS3 uitkomen.
Ik denk dat bij mij de verdeling 50/50 is.
Ik ben trouwens nooit een graphics hoer geweest, speel om de goede gameplay. Maar goede graphics/design kan ik wel erg waarderen. Ik probeer m'n pc'tje echter wel up-to-date te houden om alles op ultra high te kunnen zetten.
Ik zie enige tegenstrijdigheid in dit stukje quoteJochem Boom schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:40:
Ik ben trouwens nooit een graphics hoer geweest, speel om de goede gameplay. Maar goede graphics/design kan ik wel erg waarderen. Ik probeer m'n pc'tje echter wel up-to-date te houden om alles op ultra high te kunnen zetten.
Anoniem: 393995
Niet echt, hij vind gameplay belangrijker, dus als er een game is met mindere graphics, maar leuke gameplay, is het welkom. Echter, als je de mogelijkheid hebt voor beiden, why not!Blue-Tiger schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:42:
[...]
Ik zie enige tegenstrijdigheid in dit stukje quote
/stukgezeurvanmijnkantwanthetisvroegenzaterdag
Als bonus heb ik een reeks FPS games die net zo goed op de PC lekker wegknallen, en in vele gevallen zelf lekkerder (op de HALO reeks na dan).
Precies dit inderdaadAnoniem: 393995 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:45:
[...]
Niet echt, hij vind gameplay belangrijker, dus als er een game is met mindere graphics, maar leuke gameplay, is het welkom. Echter, als je de mogelijkheid hebt voor beiden, why not!
/stukgezeurvanmijnkantwanthetisvroegenzaterdag
Als kleine psychoclown speelde ik heel erg veel op de Gameboy (en later Color). We hadden thuis eigenlijk geen (fatsoenlijke) PC en ook heb ik toen nooit een console gehad. Uiteraard vond ik het wel heel erg gaaf want ik zag en speelde uiteraard bij vriendjes (evenals op de PC). We kregen een betere PC en op de middelbare school ben ik in het weekend gaan werken. Na verloop van tijd had ik een heuse 5900XT, met gratis CoD, in bezit. Een wereld ging voor me open en ik ben veel online gaan spelen, op redelijk hoog niveau. Daarnaast speelde ik uiteraard veel Diablo 2.
Toen ik een jaar of 15-16 was heb ik een N64 van onze buurman overgekocht en ben ik begonnen met consoles. Na de N64 kwam de Gamecube (en later de Wii). Vooral op de Gamecube heb ik heel veel gespeeld en in die tijd speelde ik denk ik zo'n 40/60 (console/PC). Ik kocht in de tijd van de Gamecube een geheel nieuwe PC en verschoof mijn gametijd weer wat in het voordeel van de PC.
Ondertussen heb ik de Wii alweer een jaar of 2(? in ieder geval sinds de release) maar speel ik uitsluitend op de PC. Wel heb ik tijden dat ik niet echt iets speel of mondjesmaat en dat is veelal wanneer er geen (verslavend/competitief) online/multiplayer game is die mij trekt
Kort gezegd: eigenlijk van handhelds naar PC
Anoniem: 258387
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik verschuif nooit eigelijk, ik combineer
Anoniem: 258387
Ben nu enige tijd bezig met de beta en het bevalt me erg goed.
Het is absoluut geen Spore, maar een soort Diablo kloon.
Je kunt in ieder geval al aardig van missies spelen, ook met party.
PVP kun je unlocken naarmate je level 10 behaald (niet je heroes).
De animaties en dergelijke zijn spectaculair en het is allemaal goed verzorgd.
De gameplay bevat veel, dus als je het leuk lijkt kun je o.a. via Steam de beta testen.
[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 30-03-2011 21:16 ]
...
Ik heb ehm bekeken en zou er op zich tijd voor willen maken. Helaas moet ik tegelijkertijd concluderen dat ik geen tijd heb voor een RPG game als deze. Er zijn teveel andere leuke dingen, maar wellicht later als we een paar weken verder zijn.Luxicon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:16:
Zijn er nog mensen die Darkspore spelen?
Ben nu enige tijd bezig met de beta en het bevalt me erg goed.
Het is absoluut geen Spore, maar een soort Diablo kloon.
Je kunt in ieder geval al aardig van missies spelen, ook met party.
PVP kun je unlocken naarmate je level 10 behaald (niet je heroes).
De animaties en dergelijke zijn spectaculair en het is allemaal goed verzorgd.
De gameplay bevat veel, dus als je het leuk lijkt kun je o.a. via Steam de beta testen.
morgen komt prius online uit
ziet er veelbelovend uit maar eerst nog maar us zien!
beta keys zijn nog ruimschoots verkrijgbaar
btw voor mods die denke dat ik oudeposts omhoog breng, ik ben hier door een mod heen gestuurd
Waarom zouden we denken dat je oude posts bumped?Adib schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:18:
bump
morgen komt prius online uit
ziet er veelbelovend uit maar eerst nog maar us zien!
beta keys zijn nog ruimschoots verkrijgbaar
btw voor mods die denke dat ik oudeposts omhoog breng, ik ben hier door een mod heen gestuurd
Dit is juist De Gamelounge, perfect voor posts zoals jij nu maakt!
Ik heb sinds kwart voor 5 vanmiddag vakantie! Wel binnenkort extra werken hoop ik maar betekent dat ik kan genieten van het mooie weer, niet meer dagen in de boeken hoef te duiken en ik nu weer eens echt tijd heb om lekker te gamen!
Eerst maar eens lekker de tijd nemen voor World of Tanks en daarna ook wat tijd maken voor games die al te lang liggen
@hieronder:
Dan hoor je altijd de TS te lezen.. psychoclown in "De Gamelounge"
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 27-04-2011 19:50 ]
maar ken dit topic niet echt weet je.
in sommige is het heeeeeel erg anders boeie....

M'n eigen Sam Fisher
Meteen een vraagje voor de overige game kamer's: Houden jullie rekening met de zon om vergeling van spullen tegen te gaan ? Vind het zonde van de spullen dus ik zit meestal met lamellen bijna dicht...
dit is mijn laatste aanschaf
YouTube: Arcade Kast mijn nieuwe aanwinst
een gecombineerde arcade kast met daarin
een jamme en een neo geo controller
momenteel geladen met een multi board van jamma en neo geo
zat al lang te zoeken naar een echte donky kong kast
dat lukt maar niet tot ik deze tegen het lijf aanliep
Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...
Nee, niet echt.AcXeller schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:39:
Gamen heeft een tijdje rust gehad bij mij maar ben nu bezig om iets van een game kamer te maken waar ik mijn game en verzamelspullen in kwijt kan. De game kamer is nog niet heel bijzonder maar afgelopen weekend heb ik toch een mooie eyecatcher kunnen scoren:
[afbeelding]
M'n eigen Sam FisherJe ziet het niet op de foto maar deze is dus ongeveer 1,75m hoog
![]()
Meteen een vraagje voor de overige game kamer's: Houden jullie rekening met de zon om vergeling van spullen tegen te gaan ? Vind het zonde van de spullen dus ik zit meestal met lamellen bijna dicht...
Ik heb thuis een life size Lara Croft in de woonkamer staan, deze dus:

, maar die staat gewoon voor het raam. Ze staat er al een jaar, maar verkleuren doet ze nog niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik daar niet echt rekening mee gehouden heb. Mocht het heel erg worden, dan zijn ze vrij makkelijk opnieuw te spuiten in elk geval, dus dat kan ik altijd nog doen.
Weet iemand of er toevallig nederlandse clan/guild/hoe het ook heet zijn? En of er uberhaupt wel een engelse versie is? Ah de website: http://loong.gamigo.com/ is in het engels.
Zijn er toevallig meer mensen die dit willen gaan spelen?
Tot nu toe is het echt een heel vermakelijk spelletje, je kan echt idioot geweldige wapen combos maken (Hark + accu = electrische hark, emmer + boor machine = soort van Saw trap, bokshandschoen + steekmes = soort wolverine claw), je kunt niet je fantasie echt de vrije loop laten, want de mogelijkheden staan vooraf vast, echter hoef je ook nooit lang te puzzelen, want de items voor bepaalde combos, liggen al in de workshops die her en der te vinden zijn (of er vlakbij), maar sommigen zijn echt gruwlijk over de top. Ook is er heerlijk veel te doen in de game. Ga naar een casino, probeer je geluk, lekker shoppen voor nieuwe kleren, her en der mini games, voertuigen besturen, noem maar op.
Grafisch gezien is het spel goed verzorgd, maar heeft wat grove kantjes. Niet zo vreemd als er enkele honderden zombies op je scherm staan, dus dat vind ik niet zo'n probleem. De muziek en geluidseffecten zijn prima afgewerkt en voegen veel sfeer toe aan de game.
Ook had ik begrepen dat er verschillende eindes zijn, afhankelijk van hoe je door de game heen speelt (ik dacht iets van 7 eindes), en het feit dat je een soort new game+ hebt (je kan levelen, dus je kan als je de game hebt uitgespeeld, met je geupgrade character verder spelen, is ook wel nodig voor sommige dingen zeg) dus het zal je een tijdje bezighouden.
Money well spent
-
Ik heb lange tijd de beta (closed beta?) gespeeld, zeker een leuk spel maar na een tijdje werd de 'grind curve' wel erg irritant. De skill-tree systeem is wel interessant, leuk uitgewerkt maar aantal classes vond ik de graphics/animaties niet echt netjes uitgewerkt (die monk bijvoorbeeld).koekoek2003nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:35:
Loong online is echt een super mooi spel.
Weet iemand of er toevallig nederlandse clan/guild/hoe het ook heet zijn? En of er uberhaupt wel een engelse versie is? Ah de website: http://loong.gamigo.com/ is in het engels.
Zijn er toevallig meer mensen die dit willen gaan spelen?
[video]
Grootste nadeel vond ik de 'castbar' skills, later krijg je er aardig wat van. Rond dezelfde tijd ging ik Vindictus spelen, die speelde imho stuk fijner (maar ook erg grindisch).. en ja, toen kwam Tera
Dat is ook zeker niet mis, ook free to play?SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Ik heb lange tijd de beta (closed beta?) gespeeld, zeker een leuk spel maar na een tijdje werd de 'grind curve' wel erg irritant. De skill-tree systeem is wel interessant, leuk uitgewerkt maar aantal classes vond ik de graphics/animaties niet echt netjes uitgewerkt (die monk bijvoorbeeld).
Grootste nadeel vond ik de 'castbar' skills, later krijg je er aardig wat van. Rond dezelfde tijd ging ik Vindictus spelen, die speelde imho stuk fijner (maar ook erg grindisch).. en ja, toen kwam TeraTera is zeker 1 van de MMO's die ik ga spelen als hij uit is, heeeeeel mooi uitgewerkte game.
bron: http://www.tera-online.com/content/faq+What about TERA's payment system?
Like other MMORPG titles, TERA will use a monthly subscription model with a retail box.
Speel je het zelf al? lijkt me namelijk leuk om samen met een aantal andere Nederlanders lekker van 0 af aan te levelen en quests te doen enz.
Vindictus ziet er ook wel erg goed uit. Die is wel Free to play, ga hem meteen even downloaden.
Ah ik lees dat hij nog niet uit is.
Heb ik trouwens niet samen met jou Knight Online gespeeld?
[ Voor 17% gewijzigd door kaasaanfiets op 18-05-2011 18:46 ]
Ten eerste, oudere spellen zijn al nooit in de EU uitgekomen (zo wilde ik DFO ook heel graag proberen), Er werden in september/oktober al beloftes gemaakt dat hij einde van dat jaar (2010) een closed beta voor de EU zou komen. Ten tweede, is er sindsdien geen enkel bericht meer geweest van Nexon, over de mogelijke Europese release. Als laatste, is er sinds de EU website in het leven geroepen is, geen enkele update geweest.
De enige MMO waar ik op dit moment nog echt naar uit kijk, is Firefall (had eerder ook al een filmpje geplaatst). Zeg maar een Borderlands meets Diablo MMO. De grafische stijl, heeft heel veel weg van Borderlands, de gamepay van Diablo. Lekker items verzamelen, skill trees uitwerken, etc. Heerlijk. En qua gameplay ziet het er veelbelovend uit al.
-

Heb ik een spel besteld (The Witcher 2), kwam vandaag binnen. Is dat ding op een DVD.
Geen downloadlinkje of USB-stickie, nee, een DVD. En natuurlijk is de code niet Steam-compatible.
Waar haal je tegenwoordig een DVD-rom vandaan?
* anandus moet even z'n buren lief aankijken of zij een DVD-Rom hebben ofzo
Nee, ik ben zo gewend aan digitale downloads dat ik bij het bestellen er niet bij stilsta dat spellen op een DVD komen
De meeste spellen die ik koop zijn Steam-compatible, dus da's een kwestie van code invoeren en klaar, maar dit spel dus niet. En nu moet ik ergens een DVD-Rom vandaantoveren om dat spel te kunnen installeren.
[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 20-05-2011 17:37 ]
Ik zal ALTIJD de fysieke versie (liefst zonder gebruikersgebonden steam drm crap) kopen indien mogelijk. Als consolegamer is dat gelukkig vrij vanzelfsprekend
Ik vind het al langere tijd fascinerend dat er zo afgegeven wordt op de drm praktijken van enkele grote uitgevers (ubisoft, EA), terwijl men ondertussen wel steam bejubelt, die net een van de meest gortige drm technieken toepast.
[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 20-05-2011 17:42 ]
Ik ben nu level 22, en ik snap er nog niet heel veel van. Heel veel items, zoveel dat je bag (rugzak) zo vol zit en je alles in het warenhuis moet dumpen. Die ongeveer net zo groot is als je bag en dus ook zo vol zit.
Allemaal items waarvan ik denk HUH wat is dit en wat moet ik hier mee. Nou verkopen dan maar om ruimte te maken. Maar die helft kun je niet verkopen en zullen dus wel belangrijk zijn.
Daarnaast is het levelen echt bullshit. Ik was level 21 en kilde wat mbs van lvl 25 krijg je 70! xp. terwijl je als je quests doet gemiddels tussen de 500 en 1000 xp krijgt.
En die quests wat houden ze in? voornamelijk loop naar meneer x en lul daar mee loop weer terug en zeg dat je met meneer x hebt gelult. Maar loop dan meteen maar weer terug naar meneer x want hij heeft nog veel meer te vertellen.
Echt 0,0 verhaal ik heb nog geen 1 verhaallijn gezien of me kunnen boeien.
Ook krijg ik allemaal wapens en armour door domme onzinnige quests te doen. waar je 0,0 moeite voor hoeft te doen.
En het domste van het spel vind ik nog wel dat je moet betalen om de main chat te kunnen zien en er in te praten.
Graphics leuk en leuke sfeer, maar de onderlinge gamesfeer is echt ontzettend slecht. niemand praat met je helemaal niemand, ook niet private.
Ik vond het ontzettend grappig om te lezen. Ik kwam namelijk een forum tegen met een verhaal waar ik me 100% in kon vinden.
Is it just me or is that game crap ? I gave it a try 2-3 days ago and was impressed by the landscape. It's fairly pretty...gives you a nice feeling. However, there's several things that I can't stand:
- The game spams you with pointless quests, there's not even a good story behind them.
- fighting isn't anything special, skills seem stiff too.
- most skills are similar, they all share the same function: damage, stun, decrease armor.
- mounts aren't fast and neither are you, jumping looks like you froze in air...
- monsters, pets (especially the cat) look retarded and disproportional
- community, nobody talks there, it's a game for people without keyboards or something...they do know english and occasionally use it, but never reply to any questions.
- lack of weaponary - you get a new weapon at levels 10, 20, 30,... so u're stuck for a decade with the same one.
- too many NPCS, there's like 50-100 NPCs in the first town, most of them having names that tell you nothing about their use. To make you realize how many there are: new year gift merchant, gift merchant, gift-proposal merchant....
Seriously, I find the landscape amazing and really I tried to like this game. I got to lvl 24 and can't find whichever NPC repairs weapons out of 2000 of them and there's no guides, you can't even google that information, nor ask anyone... (i tried). Either way, I hope someone can prove me wrong and explain to me, the great fun of this game, cause right now I only have been bothered by learning 10.000 of game mechanics and solving retarded quests.
Klopt ik kon allen via een proxy verbinden, nadat je eenmaal geconnect bent kan je de proxy weer uitzetten.
Hmmm nou ik heb nog steeds geen leuke game gevonden, ik dacht aan aion maar die is ook weer p2p.
Ga nu cabal online en perfect online proberen.
Perfect World heb ik erg lang gespeeld, malaysia versie. Helaas is het skill systeem heeeeeel sumier, eigelijk moet je maar 1 bepaalde build nemen, bepaalde stats, bepaalde gear, er zit bizar weinig ruimte qua orginaliteit. Maar mounts, pets, housing, clothing, het is wel 1 van de 'complete' MMO's. Animaties zijn wat houterig, het is al een best oud spel inmiddels.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2011 23:43 ]
Ik heb ze idd beide al even een paar uur gespeeld en kan mij wel vinden in wat je over cabal zegt. Dat is ook de reden dat mijn voorkeur nu iets ligt naar Perfect world. De quests bij laatst genoemde zaten ook wat beter in elkaar (tenminste wat je er van kan zeggen in de eerste 6 levels).SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:41:
Cabal en Perfect world zijn best goeie MMO's, Cabal is erg saai qua grinden en heeft enorm veel spammers, maar het is en blijft 1 van de MMO's die veruit de vetste animaties heeft van welke MMO die ik ook gezien heb. Ik heb zelf bijna elke class nu over de lvl100 met G.master of hoger, de pvp wars zijn best grappig (50vs50 dacht ik), maar bijna alles is 100% gearbased. Cabal is wel behoorlijk doorbijten, zeker het middenstuk qua lvlen is echt saai, omdat alles werkt met quests waar je amper exp voor krijgt, veel mob-grinding en de 'wereld' is bizar klein (had deze MMO een 'free-roam' wereld, was het echt een super spel).
Perfect World heb ik erg lang gespeeld, malaysia versie. Helaas is het skill systeem heeeeeel sumier, eigelijk moet je maar 1 bepaalde build nemen, bepaalde stats, bepaalde gear, er zit bizar weinig ruimte qua orginaliteit. Maar mounts, pets, housing, clothing, het is wel 1 van de 'complete' MMO's. Animaties zijn wat houterig, het is al een best oud spel inmiddels.
Maar ik ben er inmiddels al achter wat nou precies mijn probleem is. Ik speelde ook lang Knight Online, en in het begin (speelde ook op een my server) zat ik in een guild met wat mensen van mijn level en een paar nederlanders. En dan is het spel leuk. Toen ik het jaren had laten liggen en weer eens opnieuw begon liep ik eigenlijk alleen maar in mijn 1tje rond. Niemand om mee te praten en dan is het echt verschrikkelijk snel saai.
Dan moeten de andere punten (die er eigelijk helemaal niet toe doen want who cares about quests when ur lvl 100) wel sterk zijn wil ik ze blijven spelen.
Wat is dus wil is met een groepje (liefst nederlanders) een MMORPG gaan spelen en samen vanaf level 0 beginnen zodat we allemaal gezamenlijk de raids/bosses/events kunnen doen.
Dus bij deze aanmeldingen?
http://www.carmageddon.com/
weer actief is geworden met een countdown timer, zijn er nog meer gamers net als mij die spontaan jeugdsentiment krijgen
* PSN=Chef_NL** *
Net als Duke Nukem 3D trouwens, zou inderdaad cool zijn wanneer er een vervolg op komt!
Grafisch gezien, zal het spel misschien niet iedereen aantrekken. Het is vrij cartoonish, maar wel heerlijk kleurrijk en afwisselend. Jouw poppetje heeft een wat Anime achtig uiterlijk. Dus ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen het even interresant vind. Monsters daarin tegen, zijn zeker niet zoetsappig te cute voor woorden ofzo. Buffels, arends, krabben, golems, etc. Dus niet konijntjes of rare blob achtige beesten. Op zich was dat wel een aangename verassing. Omgevingen zijn mooi, redelijk gedetailleerd, grafisch is het spel wat achterhaald, maar toch ziet het er mooi uit. Muziek laat ik in het midden, deze is functioneel en heeft wat sfeer. Maar je kan het ook gewoon uitzetten en je Winamp inschakelen.
Qua gameplay is het redelijk standaard allemaal. Klik monster, gebruik skills, verdien exp, etc. Craft systeem is er ook (nog niet mee kunnen spelen) en andere dingen die je mag verwachten, zoals een Auction House, zijn er ook allemaal.
Maar het grootste verschil tussen alle andere MMORPGs: Classes.
Je maakt eerst je poppetje en hier kies je toch al een beetje welke kant je op wilt gaan (Keuze uit 15! Classes overigens). Je begint of als een Warrior of als een Mage. Waarna je de mogelijkheid krijgt, om een soort basis talent te kiezen. Je doet bijv meer damage, healed beter, etc. Keuze uit 10 basis talenten.Omdat nog niet alle rassen in het spel zitten, gok ik dat ras keuze ook invloed zal hebben op stats, maar daar durf ik nog niets over te zeggen.
Nu krijg je Exp voor jouw poppetje an sich, en voor zijn class. Als jouw character steeds kleine mijlpaaltjes bereikt (heel eenvoudig: level 5, 10, 15, etc), unlock je nieuwe of geadvanceerde classes. Zo kun je op level 5 bijv Cleric worden. Het mooie is, je kunt op ieder gewenst moment, van class switchen, zonder nadelige gevolgen. Sommige classes hebben ook vereisten (Dus voor Crusader Warrior level 40, Cleric level 40 en character level 50 bijv), Dus het is wel handig om van te voren te bedenken wat je wilt doen. Skills zijn echter niet overdraagbaar, je speelt met de kit die bij die class hoort. Wel overdraagbaar zijn Talents. Vanaf class level 10, krijg je talents. Dit zijn passive bonusses die wel overdraagbaar zijn. Je moet ze activeren door ze te equippen, en elke 5 levels krijg je een nieuwe erbij. Dus als je dan Bijv Archer, Blade Dancer crit talents neemt, kan je als Warrior bijv een prima DPSer worden en toch offtank zijn. Het biedt een heel groot scala aan mogelijkheden, waar je altijd vrij bent om te experimenteren.
-