| |||
| |||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
| |||
| |||

[ Voor 8% gewijzigd door Fl4pp13 op 16-11-2010 00:56 ]
Ja precies! Nooit te pakken gekregen en maar goed ookVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:21:
Missingno idd, met als nadeel dat heel je savegame gecorrupteerd was zodra je hem probeerde vangen

Nee, niet echt.AcXeller schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:39:
Gamen heeft een tijdje rust gehad bij mij maar ben nu bezig om iets van een game kamer te maken waar ik mijn game en verzamelspullen in kwijt kan. De game kamer is nog niet heel bijzonder maar afgelopen weekend heb ik toch een mooie eyecatcher kunnen scoren:
[afbeelding]
M'n eigen Sam FisherJe ziet het niet op de foto maar deze is dus ongeveer 1,75m hoog
![]()
Meteen een vraagje voor de overige game kamer's: Houden jullie rekening met de zon om vergeling van spullen tegen te gaan ? Vind het zonde van de spullen dus ik zit meestal met lamellen bijna dicht...

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 08-11-2011 14:05 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 06-04-2012 09:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

This is like a new band calling themselves The Beatles
[ Voor 77% gewijzigd door anandus op 22-08-2012 19:12 ]

Aantal zaken werken inderdaad al hetzelfde, danwel beter (uitzondering op 'skins', maar dat is afaik meer een PS3/PS4 verhaal).Disclaimer: geen idee of sommige van die zaken effectief al geimplementeerd zijn ondertussen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd

[ Voor 182% gewijzigd door psychoclown op 13-06-2016 21:49 ]

Altijd zelf blijven nadenken
Wat dat soort games betreft vond ik dit spel geweldig : https://www.amazon.co.uk/...-Arena-PC-x/dp/B00004SQOKJordydG1998 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:49:
Heren!
Vroeger speelde ik altijd het spel Gotcha! Extreme Paintball en vroeg mij af of meerdere van jullie dit spel wel eens gespeeld hebben of hier meer over willen weten om te kunnen spelen!
[Afbeelding]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

[ Voor 37% gewijzigd door kwakzalver op 29-05-2019 14:14 . Reden: afgelopen ]
Gelukkig kan ik op werk in de professionele sfeer nog iets doen met 3D...nero355 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:40:
[...]
3D is al lang dood en zal je alleen nog heel misschien hier en daar bij een beamer vinden
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:08:
[...]
Je zou eens naar canirunit.com kunnen gaan en daar de versies checken naast de specs van je laptop.
Eindelijk via een website pes 2016 gekocht nadat ik lang gezocht had naar een pes versie voor op mijn laptop. Heb ik geen geïnstalleerd vandaag, krijg ik in het instellingen scherm dit te zien :arjoderoon schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 20:52:
[...]
ah, die kende ik nog niet, thanks! gelijk gecheckt en PES 2016 haal ik de minimale vereisten nog met mijn laptop, maar da's dan ook nog de enige. Zelfs Pes 2015 red ik niet vanwege de dedicated video ram van 512 mb dat ik niet haal![]()
bijzonder dat de '15 edities zwaardere eisen hebben dan de '16 edities.
:strip_exif()/f/image/FYF7IkgBoZ9a1TAGEh6zpyN2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d943mM9bT6RV3iyBSkxfdKgV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door DeRooney op 04-11-2020 19:38 ]
Oldschool man!RonnnL schreef op maandag 19 juli 2021 @ 13:52:
Na een aantal jaar op PS4 te hebben gegamed heb ik m'n oude desktop uit het stof getrokken. Verrast dat Windows 10 nog prima draait op een Intel Core2Quad Q8200 2.33 GHz, met 4 GB DDR2 RAM en een Radeon HD 6800 videokaart! Beetje weinig RAM, maar helaas niet verder uitbreidbaar.
& :strip_exif()/f/image/dq0BdDntT8l0m5dHtssIhb2W.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ik zou dan vooral effe op G.O.G. en IndieGala rondkijkenIk heb nu dus een oud maar werkend systeem, én circa 6 jaar aan pc-games gemist... Ik heb niet de illusie dat ik high-end games kan spelen met deze hardware, maar er is vast qua indie-games wel e.e.a. voorbij gekomen wat de moeite waard is.
Volgens mij heb ik op Steam een of andere leuke Pinball game staan, zou zelfs dezelfde kunnen zijn!(Wat me op PS4 zoal erg goed is bevallen: The Witness, Crypt of the Necrodancer, Pinball FX, Celeste, Shovel Knight, Slay the Spire.)
De hele Rollercoaster Tycoon reeks is een tijdje geleden GRATIS weggegeven op de EPIC Games Launcher dus wel balen als je die hebt gemist...Mocht het PC-gamen me weer bevallen, dan ga ik wel eens op zoek naar een tweedehands systeem waarop ik ook iets zwaardere zaken kan spelen (Planet Coaster, Forza Horizon, Age of Empires II Definitive, etc.).
Zelfs de tweedehands prijzen gaan nergens meer over als ik hier op Tweakers in V&A rondkijk dankzij al die nare bedrijven die zooi opkopen en dan voor de hoogste prijs doorverkopen!Nu investeren in nieuwe hardware vind ik zinloos gezien de hardwareprijzen én het feit dat ik toch al jaren achterloop met games. En voor het visuele geweld komt er bij beschikbaarheid wel een PS5 in huis...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
PC kamer FTW!!!SteffanS schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:38:
Waar gamen jullie eigenlijk ? in de woonkamer of hebben jullie een aparte kamer ? als 33 jarige met een 5 jarige zoon in huis game ik voorlopig op een monitor in de woonkamer maar ben aan het nadenken om een aparte kamer op de 2de verdieping te maken ? wat raden jullie aan of wat zijn jullie ervaringen ?
:strip_exif()/f/image/QWwM0XWjlFq1L8TJOK1eMqXS.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/gbNKG05OIsGpOWYOZBacuedw.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/2rhdupihrWnri6LkV5DtUpad.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/SyHhCveZShviyfEi3PUAUnWY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rLpBvl9ElBSj3aaKUrkjW756.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vcWhn00jRA71oRoihkn6gArJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4uTlT616oVprZW9aUCrNIDRd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y6ggtAmty6T45mlBmwqyXSTP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OkQXLTpLHu1UBpnY4YF1sonR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZmSRY0PSe4gxYkd1U8RdYIw7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jsCUHLS9RVZPdXt4OEHEdBs8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7R3DjqCCyDp3eJyO9fFw3nm7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3YfD7M0mRe9YAJZqpq3i07Dw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j9GJkGTZnap1Vmp6fL5Hbggv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9DF97B7xqrhk8o2VlrSQoSgn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8iBelHmYkTAWKDf5NjKHwQKY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w3oE39zK108jspVqNhUCjcZf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2023 11:38 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan nu toegang aanvragen voor Tempest Rising Playtest. (9.0GB)Froooooom schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:11:
Tempest Rising lijkt redelijk tot veel overeen te komen met C&C, is alleen nog niet gereleased..
/f/image/3g2YvrSg9UMTnN5eXWztXJyr.png?f=fotoalbum_large)
Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 has been teasing a big reveal at PAX West starting in 2 weeks. I guess the game will get a release date which is the 27th of October. The image below is from Plaions online shop which is the physical distributor of the game in some regions. https://t.co/fA1S70ispk pic.twitter.com/lBFeTBOjCq
— Gamer&Trader (@GamerTrader1) 21 augustus 2023
er komt mss remaster van The DarknessNazanir schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:20:
Laatst voor 5 euro The Darkness op de kop getikt, voor dat geld hoef ik het niet te laten toch?
Wat een verassend goed spel is het eigenlijk. Geweldige dialogen en voice acting, een heel grimmig/donker verhaal en setting. Het voelt aan als een heel volwassen spel. Het vervolg ziet er inderrdaad heel wat cartoony achtig uit, maar ik zie dit zeker niet als een slecht iets, gezien het gebasseerd is op een comic. Ben heel benieuwd.
[ Voor 14% gewijzigd door LadyVodka op 29-08-2023 00:04 ]
:strip_exif()/f/image/5G8mR1DA6LkngK1xYdlR9fEi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/szBh3IGTEvLC0AV1u8dBJXs9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5k6ZjeSEJSNFbvGiB2GlB5QH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jAjL29eFDhWRI4BjykVEFt6J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fkLhj0AGbO082nvbf1ixux3K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/29KIvEmRiD1AIrbWAV45u2nS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tFw4CrXE7PFUe6hhAhZwXPVs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a8aAcPj56uglVEVVx5EXmBJF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vCF2aZIlg3RS6Ie59Z64sy2e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n3mqdZkgEigatXrtFY9FVK4P.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk heb ik mij een goede (bijna) 74 uur vermaakt met 'Marvel's Midnight Suns'. Wat een heerlijke game en mijn GOTY van 2024.James Pond schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:42:
[...]
Als je dit tof vindt, kan ik je met alle harte Xcom 2 - War of the Chosen aanraden.
De vorige game van Firaxis, ook turn based, maar ook echt supertof.
/f/image/ZBxa8Bc1KH1N4umRJWWvQaVP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Iu9EYEnobNaroeTH87fIqsHa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NJKC8Cdw0w7dVdXbC8cRtl9x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LLVdLQPBhmPxfGkiADIVBJAq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/97BLl5bG0nwPDHUCI4KxEkWs.jpg?f=fotoalbum_large)
En nu, na zo’n 26 uur, klaar met het verhaal.Yonix schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:57:
Op dit moment ben ik bezig met Banishers: Ghosts of New Eden, en ik moet zeggen, ik vind het echt geweldig. Deze game stond laag op m’n lijstje—ik had wat beelden gezien en hier en daar wat gelezen, maar ik wist niet zeker of ik het wilde spelen. Toch maar gekocht, en vanaf de eerste missie zat ik er meteen helemaal in.
Het verhaal is goed en meeslepend. De voice-acting is van hoge kwaliteit, AAA-niveau. De acteurs brengen zoveel emotie in hun rollen dat je meteen een band voelt met de personages. Je speelt als Red en Antea, twee 'banishers' (geestenjagers) die proberen zielen te bevrijden die vastzitten tussen leven en dood.
De gameplay is lineair, in een soort semi-open wereld. Nou ja, eigenlijk is het helemaal geen open wereld, maar meer een lineaire ervaring met genoeg te verkennen, zoals kisten plunderen, resources zoeken en je gear upgraden. Voor mij is dat precies genoeg. Ik had niet verwacht of gehoopt dat dit een gigantische 'open-world game zou zijn', en de wereld die ze hebben gemaakt past perfect bij de setting van die vroege kolonisten, wat het verhaal goed ondersteunt.
De combat is heel bevredigend, vooral als je tussen Red en Antea wisselt om bepaalde moves te doen. Het zijn geen combo’s, maar ze voelen wel zo lekker aan dat het zo zou kunnen zijn. Ik heb nu een paar uur gespeeld, wat main quests gedaan, en de variatie in vijanden is prima. Ik heb games gezien met minder variatie en games met meer, maar voor een game van dit niveau is het meer dan goed genoeg tot nu toe.
Wat deze game echt speciaal maakt, zijn de unieke spelelementen zoals rituelen uitvoeren en sidequests doen. Die sidequests zijn tof en hebben vaak keuzes met morele gevolgen die invloed hebben op zowel de hoofdpersonages als het verhaal. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een game heb gespeeld die échte keuzes met échte gevolgen biedt. In veel recente games lijkt het alsof je keuzes maakt, maar eigenlijk maakt het niet uit. Hier voelt het juist alsof je keuzes echt impact hebben.
Voor mij is Banishers: Ghosts of New Eden een van de verrassingen van 2024. Als je van verhalen over het occultisme houdt, of gewoon een game zoekt met een pakkend verhaal, dan moet je Banishers echt een kans geven. Het biedt een mooie mix van een goed verhaal, verschillende spelelementen en betekenisvolle keuzes die het verhaal beïnvloeden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/9YIjJDufVqrxn1TfvKcQWjKv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u5olmDkru8rgwrfPNSVwrbYw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gv7lJUAg6bzz6KslnxczyQML.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/haI2fwaQXvgW7ctn0KzVLpkX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLUOjzWkA3qPyINulcQACTTu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/li68yuDcUpoh5zfIxrgPNae1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mk9RhwZAYBjEEYC1aRHUFR8W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W0RcfZqYPpoRdv9EkCnvcP27.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/ooVsIqPTMb0aqKpxuWkSBC3L.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door 3L3ktr1k op 23-01-2025 15:48 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]
:strip_exif()/f/image/DQhUQ1DYJunW2HKn48zA1VAv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8A8lZogEN17z1CfpAx1JSmiB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/akZAlbgMhyidFb2XvjDICN3m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PkUVpSTPJ5MhSW2Byzr642a3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uYRmhbHD8qe1ZfXOpT2LESJC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lGKT1tVkkX4Yby0r05ZlpvgU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pJ9A7xNMgjbzrrYKoydK7WKY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PMRuoJDIcI70Gt5m013f2z2V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/biWoRm9qVrJzpZlXgt4D9Cke.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TcGJaDzvnvVPJnl0fhjQK4dS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OiVECWO8HKxNFLtvZIiTe39t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5hEyJU2EUR4ezKL4AQpEnGis.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vD6QD3DZobdWLMKCaynBEJij.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8uhCmv8aB4M53SofDIDnTcQ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KV7aN1sf8fTieb1yXTcuWD2R.jpg?f=fotoalbum_large)
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.