Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:00
Snippertje schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:00:
Zojuist Claire Obscure geïnstalleerd vanuit gamepass.

Cyberpunk 2077 en Red Dead 2 beide al meer dan 200uur in zitten. Bij cyberpunk wel gedaan voordat phantom liberty uitkwam. Weet nog dat ik het erg vervelend vond dat mijn karakter toen gereset was. Wel opnieuw begonnen, maar nooit het stuk phantom liberty gespeeld. Dat nog een aanrader? En tips om daar snel te komen?

Dank voor de tip van Claire Obscure, reviews zijn veelbelovend!
Moet zelf nog aan Phantom Liberty beginnen, was daarvoor gewoon opnieuw begonnen met een nieuwe character. Achteraf misschien niet de beste keuze qua tijd, want ben nog steeds niet op het punt van de DLC gekomen...

In het algemeen merk ik dat ik tegenwoordig wel steeds vaker ook kijk of je makkelijk een spel kan pauzeren of weg kan leggen, want met kleine kinderen thuis kan je gewoon opeens weg moeten van de pc. Als je dan een hoop progress kwijt raakt merkte ik dat ik dat gewoon heel vervelend vond, juist ook omdat de gametijd wat schaarser is dan vroeger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Lincor schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:58:
[...]

Moet zelf nog aan Phantom Liberty beginnen, was daarvoor gewoon opnieuw begonnen met een nieuwe character. Achteraf misschien niet de beste keuze qua tijd, want ben nog steeds niet op het punt van de DLC gekomen...

In het algemeen merk ik dat ik tegenwoordig wel steeds vaker ook kijk of je makkelijk een spel kan pauzeren of weg kan leggen, want met kleine kinderen thuis kan je gewoon opeens weg moeten van de pc. Als je dan een hoop progress kwijt raakt merkte ik dat ik dat gewoon heel vervelend vond, juist ook omdat de gametijd wat schaarser is dan vroeger.
Ja precies dit. Daarom lukken multi-player games ook niet. Al helemaal niet ranked, omdat je da dubbel afgestraft wordt.

Overigens net door het eerste stuk van Claire Obscure heen, wel echt heel gaaf. Ook streamen vanaf sunshine richting mijn legion go werkt fantastisch. Gisteren overdag lekker in de mancave met vol geluid en in de avond samen met vriendin op de bank zitten spelen terwijl zij Dave the diver aan het doen was.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:01
Gezien er geen dedicated topic is; Ready or Not is uit! En ben erg benieuwd hoe de eerste ervaringen zijn en hoe het te vergelijken is qua gameplay met bekendere shooters.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojvssfQXL2I2KYrC9VNPNBxHLyM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGYDmcrddgwhtrYfK4mKlXIp.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk ben ik op de juiste plek met deze vraag want ik kon niet zo snel een ander topic vinden.

Ik dacht dat de game op deze afbeelding de klassieker Street Fighter was, maar ik ben er niet zeker van. Wie weet welke game het is en het liefst ook uit welk jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 22:00
-En4Cer- schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:40:
[Afbeelding]

Hopelijk ben ik op de juiste plek met deze vraag want ik kon niet zo snel een ander topic vinden.

Ik dacht dat de game op deze afbeelding de klassieker Street Fighter was, maar ik ben er niet zeker van. Wie weet welke game het is en het liefst ook uit welk jaar?
Streets of Rage 2

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Laatst online: 13:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
@-En4Cer- ja, redelijk retro, maar wel gaaf :D

Mijn gaming begon met de Commodore 64 en nu ben ik me aan het verliezen in de Assassin's Creed lore. Valhalla doet 154 GB en je zou één miljoen 160K floppy's nodig hebben zoals op de C64. Bizar als je eraan denkt, maar wel een gaaf spel. Odyssey heb ik recentelijk uitgespeeld na 204 uur en was erg vermakelijk. Daarvoor Origins gedaan en ook heel lang de Witcher 3 gespeeld (1000+ uur). Ik wil namelijk die grote spelwerelden helemaal uitkammen. Altijd leuk om weer iets te ontdekken.

Nu game ik één uur per dag, maar dat wil ik uitbreiden naar 2 uur zodra de verhuizing achter de rug is. Zelf vind ik open world games het fijnst om te spelen omdat je dan echt lang met een titel bezig bent. Hier alleen triple A games.

Behalve werken op de PC heb ik een pittig gamesysteem. Het is immers mijn hobby :*)
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste