![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 10-09-2011 13:06 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 10-09-2011 13:06 ]
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 09-09-2011 14:43 ]
Anoniem: 30579
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 09-09-2011 14:46 ]
Voorlopig denk ik dat ze hun huidige WowSupport mensen nog steeds gaan nodig hebben op WoW. Maar dit kan veranderen in de toekomst. Ik zou dus zeggen een nieuw team. Hier moeten niet per se vacatures van online komen. Kan ook aan intern staffing gedaan worden.flessuh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:46:
Naar aanleiding van het offtopic verhaal in het vorige topic....
Hoe zou blizzard het gaan regelen met de support voor diablo 3? zouden ze een deel van het WOW support team beschikbaar maken voor D3 of zal blizzard een compleet nieuw team aantrekken (heb nog geen vacatures gevonden hiervan)
En hoe lang denken jullie dat het duurt voordat je max level hebt bereikt met normaal speeltempo (en normale uren per dag voor student dus 4-5 uur)
Anoniem: 243667
Ik verwacht dat het een stuk korter is dan D2, de devs hebben gezegd dat je rond level 60 kan zijn aan het eind van hell. Daarna ga je naar inferno.flessuh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:46:
En hoe lang denken jullie dat het duurt voordat je max level hebt bereikt met normaal speeltempo (en normale uren per dag voor student dus 4-5 uur)
Battlenet tag Markus#1233
Je kunt niet meer hoger dan lvl 60. In Inferno zullen (volgens mij) alle monsters level 60+ zijn. Dit zal dus inderdaad met name voor item-farmen of voor de uitdaging zijn.Markus1986 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:54:
Is lvl 60 het hoogste wat je kan worden? Neem dan aan dat je in inferno ook nog lvls omhoog kan gaan of is deze moeilijkheidsgraad alleen voor item farming?
[ Voor 11% gewijzigd door Azaruc op 09-09-2011 14:57 ]
Dat zou op zich wel netjes zijn ja. Met extreem hoge replay-waarde ivm randomness, en natuurlijk coop met vrienden / GoT-ers heb ik zo'n vermoeden dat dit minder snel "saai" word dan WOW (dat duurde bij mij 6,5 jaar ofzo)Anoniem: 243667 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:50:
[...]
Ik verwacht dat het een stuk korter is dan D2, de devs hebben gezegd dat je rond level 60 kan zijn aan het eind van hell. Daarna ga je naar inferno.
Het eerste deel (ze zegen grofweg 1/3e) van act 1 kost je toch wel een uur en een kwartier. Drie uur per act, met een kortere act 4, laten we zeggen 11-13 uur afhankelijk van twinks, class en skills. Keer 3 voor elke difficulty, waar je, als je naar D2 kijkt, toch wel steeds 10-20% extra tijd kwijt bent doordat het moeilijker is.
Alles bij elkaar, en dat is gebaseerd op bovenstaande kennis, ervaring, en onderbuikgevoel, moet je in een uur of 60 wel max level kunnen zijn.
er is ook een locatie van blizz in Ierland.... daar zit voornamelijk telefonische support, daar had ik gesolliciteerd 2 jaar geleden ofzo namelijksbmuc schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:58:
Azaruc, ja je MOET dan in frankrijk gaan wonen of een van hun andere locaties, maar daar zijn er niet veel meer van in europa geloof ik.
Alweer een nieuw topic! Gaat hard
Anyway, ontopic. Ik moet zeggen dat ik het deels wel vreemd vind dat ze Windows XP niet volledig ondersteunen. Zal toch wel 10-15% van hun markt zijn, als het niet meer is. Maar ik kan het me wel ergens voorstellen, de minimale eisen van Diablo 3 zijn wel de specs van PC's die prima windows 7(of vista)kan draaien. En Windows 7 draait gewoon stukken beter dan XP als je specs een klein beetje up to date zijn. Maar stiekem ben ik zelf ook pas een jaartje echt volledig over naar 7
[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 09-09-2011 15:16 ]
Er zit een verschil tussen niet draaien op XP en geen ondersteuning voor XP volgens mij.flessuh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:13:
[...]
er is ook een locatie van blizz in Ierland.... daar zit voornamelijk telefonische support, daar had ik gesolliciteerd 2 jaar geleden ofzo namelijk
Zover ik kan vinden draait Diablo 3 op dx9 ?met ondersteuning voor dx10 en dx11?, dus het is inderdaad vreemd dat XP niet ondersteund wordt.... Ik ben erg benieuwd waarom dat het geval is, het lijkt me namelijk wel dat blizzard hier een uitleg voor zal geven....
Het is trouwens ook goed mogelijk dat de beta gewoon niet op XP draait, maar de gold release wel...
[ Voor 9% gewijzigd door Azaruc op 09-09-2011 15:17 ]
Plus dat per difficulty level de mobs ook slimmer worden, sneller, sterker uiteraard en ook grotere groepen met grotere agression radius. Dus dat kan nog interessant worden. Misschien is (en ik hoop wel zeker) het bijna onmogelijk om in 1 playtrough van normal tot inferno te spelen met je eerste build. Want je moet echt zeer goede items hebben om door te komen en uit te houden.Azaruc schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:56:
[...]
Je kunt niet meer hoger dan lvl 60. In Inferno zullen (volgens mij) alle monsters level 60+ zijn. Dit zal dus inderdaad met name voor item-farmen of voor de uitdaging zijn.
edit, zie ook deze post (uit OP)
Anoniem: 379651
Ik heb ook zo mijn twijfels over het inventory/gear scherm, inderdaad. Ik vind het er een beetje... ouderwets uit zien. Lijkt meer op erg vroege WoW (Alpha, early Beta) builds op deze manier. Het is gewoon niet aantrekkelijk en komt net zo rommelig over als ik de D2 inventory altijd ben blijven vinden.Skabobski schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:39:
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar wat is er gebeurt met het gearscherm.
In het aller eerste filmpje over de Barbarian en Witch Doctor was het gearscherm compleet anders.
Deze is gewoon ouderwets, zal waarschijnlijk wel met de Beta te maken hebben, maar die build uit dat filmpje toen was een Alpha build en dit is beta, vraag me dan ook af waarom ze dit veranderd hebben.
Battlenet tag Markus#1233
Ik vind het inventoryscherm van d2 juist 1 van de sterke punten van het spel. Het item wat je draagt ziet er ook werkelijk uit zoals op het plaatje ( nu was dat met d2 iets anders door beperkingen, maar nu dus werkelijk zo). En niet een wapen wat er op een plaatje cool uitziet en vervolgens dezelfde skin heeft als 50x andere wapens.Anoniem: 379651 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:36:
[...]
Ik heb ook zo mijn twijfels over het inventory/gear scherm, inderdaad. Ik vind het er een beetje... ouderwets uit zien. Lijkt meer op erg vroege WoW (Alpha, early Beta) builds op deze manier. Het is gewoon niet aantrekkelijk en komt net zo rommelig over als ik de D2 inventory altijd ben blijven vinden.
Hoe ongelooflijk goed D2 ook is, het inventory / gear scherm is gewoon echt bagger eigenlijk. Ik had eigenlijk de hoop dat het voor mij zwakste element aan heel D2 eindelijk eens volledig op de schop zou gaan en sterk verbeterd zou worden. Vooralsnog ben ik niet te spreken over dat specifieke element.
Dan maar hopen dat er mensen zoals ik zijn die uitgenodigd worden voor de Beta, om wat (constructieve) feedback /kritiek te geven over het inventory scherm.
Voor de rest ben ik enorm te spreken juist, over alles wat ik tot nog toe heb gezien en gelezen. Ook ik kan echt niet wachten tot ik D3 eindelijk zelf onder handen mag nemen. :-)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Leaping to conclusions will only help you jumping off cliffs.Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:41:
Oh wil je dus dat elke item 1 vakje opneemt met een mini plaatje? en dan net als WoW een 3D character hebben ronddraaien met alle vakjes eromheen?
[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 18:59 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Wat een beter scherm voor jou is is niet hetzelfde wat het voor mij is, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn. Er is dus per definitie geen objectief beter of slechter, we hebben ieder zo onze eigen smaak daarin.Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:47:
Geef me een voorbeeld van wat een betere gear screen is.
Anoniem: 379651 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:14:
Leaping to conclusions will only help you jumping off cliffs.
Dat ik mijn afkeuring uitspreek over hoe het er nu uitziet wil niet automatisch betekenen dat ik wil dat het er uitziet zoals het in WoW doet. Ik heb dat werkelijk op geen enkel moment gezegd.
Ehm, dus mijn eerste intuïtie was toch de juiste, waarschijnlijk had ik dat onderbewust al uit je post opgemaakt...Anoniem: 379651 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:04:
Ik persoonlijk zou liever wel iets zien in de stijl WoW of iets dergelijks, want, wat de fuck boeit het mij nou hoe het item er uit ziet in mijn inventory of gear schermpje? Ik ben persoonlijk meer geïnteresseerd in wat het item doet dan hoe het er uit ziet.
[ Voor 43% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 19:10 ]
Thanks! Heb je Wizard-avatar gebruikt!FloydRaalte schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:02:
Ik heb nog wat Diablo 3 avatars gemaakt voor wie ze wil gebruiken.
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
-niks-
In dit specifieke geval, ach... misschien wel, ja. Maar, dat doet weinig af aan het feit dat voorbarige conclusies weinig verstandig zijn, in de regel.Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:10:
Ehm, dus mijn eerste intuïtie was toch de juiste, waarschijnlijk had ik dat onderbewust al uit je post opgemaakt...
Anoniem: 421296
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Anoniem: 230001
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Jawel, dat kan je zien dmv een progress barAnoniem: 230001 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:38:
Bedankt, maar je kunt niet bijhouden hoever je al bent in het levelen? In bv WoW werk je met punten en weet je hoeveel je nog te gaan hebt.
Op 1:40m zie je "Artisian Experience" in die zwarte balk. Die balk is je bar...die gaat langzaam naar rechts qua kleur!Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:51:
Maar waar zit die progressbar dan? Zie het niet op de bovenstaande video of ik moet het niet herkennen
Oh sorry dat het niet zo duidelijk was, ik meen het gezien te hebben, maar hier zie je alleen de balk niet dat hij omhoog gaat dus.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:51:
Maar waar zit die progressbar dan? Zie het niet op de bovenstaande video of ik moet het niet herkennen
Ik heb het nu wel gezien maar volgens mij zie je ook nauwelijks vooruitgang omdat ik me meen te herinneren dat je niet zo snel levelt met de Artisans (en dat hoeft voor mij ook niet).Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 22:31:
[...]
Oh sorry dat het niet zo duidelijk was, ik meen het gezien te hebben, maar hier zie je alleen de balk niet dat hij omhoog gaat dus.
Ik hoef niet zo per se een 3D model van je Character in de inventory zien, die zie je al genoeg als je speelt. En om even dich bij te kijken om je nieuwe armor piece te zien kun je ook dan wel even inzoomen. Er is zelfs een feature in de opties dat je automatisch inzoomed als je in de inventory bezig bent.Skabobski schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 22:23:
[afbeelding]
Alpha Build
Uit het eerste filmpje dat ooit op internet verscheen, lijkt erg op dit van WoW maar ik vindt hem overzichtelijker dan die van de Beta build die je hier onder ziet.
[afbeelding]
Beta Build
Ik weet niet komt op mij chaotischer/onoverzichtelijk over. Ik hoop dan ook dat ze terug gaan op die van de Alpha build.
volgens mij zie ik hier op 0:34 dat je een boek, salvaged parts en 500 gold moet hebben, en dan kan je iets, wat mij lijkt het "levelen" van je artisan, en dat je het niet krijgt via het maken van een item
[ Voor 40% gewijzigd door Dalyxia op 10-09-2011 00:15 ]
heb er schaamteloos 1 van je gebietst, dank je wel !FloydRaalte schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:02:
Ik heb nog wat Diablo 3 avatars gemaakt voor wie ze wil gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door The_Sukkel op 10-09-2011 08:57 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Hier nog een crafting vid met commentary:Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:46:
Hier zie je iemand salvagen en craften.
[ Voor 21% gewijzigd door psychodude op 10-09-2011 08:55 ]
Anoniem: 76109
Stone of Recall, een channeling spell dat je na 10 seconden terugbrengt naar Town.Anoniem: 76109 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:49:
Een ding wat ik me steeds blijf afvragen als ik het inventory scherm zie: Wat is dat derde ding in het groepje waar de Nephalem cube en de cauldron of Jordan staan.
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Anoniem: 76109
Thanks. Dat is wel handig, niet meer van die town portal scrolls of een tome meeslepenDeathTrail schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:52:
[...]
Stone of Recall, een channeling spell dat je na 10 seconden terugbrengt naar Town.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Goede vraag, ik heb er ook nog niets over gehoord, en kan et ook zo niet vinden. Ben er wel benieuwd naar!Nadser schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:04:
Klopt het dat alleen de Blacksmith in de beta zit? Ik kan niets vinden over de andere 2.
Weet je dat of denk je dat? Ik kan daar even niets over terug vinden (dat ze later in de game komen).The Chosen One schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:06:
Lijkt me wel. Er is alleen maar een klein gedeelte van Act 1 in de beta en de rest unlock je dan later in de game.
Dat is vanzelfsprekend natuurlijk. Er is geen NDA voor de F&F fase die nu loopt, dan zal er ook wel geen NDA zijn voor de Closed Public Beta die binnenkort wel van start zal gaan.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:33:
Hopelijk komt er voor de release nog wat meer info naar buiten over wat er te looten valt en wat de Artisians kunnen maken zodat je een goede keuze kunt maken.
Als ik me niet vergis willen ze de gehele beta beperkt houdden tot 1/3e deel van Act 1, dus niet meer dan wat er nu is zodra de closed beta van start gaat. Ze zullen ook niet te veel van het spel al willen vergeven in de beta, want ze weten maar al te goed dat diablo een game is welk voor toch een deel van de gamers iets is wat ze maar éénmaal spelen. En de beta draait voldoende lang om de tijd te bieden een single playthrough op normal te doorlopen.Anoniem: 379651 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:52:
[...]
Dat is vanzelfsprekend natuurlijk. Er is geen NDA voor de F&F fase die nu loopt, dan zal er ook wel geen NDA zijn voor de Closed Public Beta die binnenkort wel van start zal gaan.
En persoonlijk ga ik er gewoon vanuit dat die fase een stuk uitgebreider zal zijn qua content dan deze F&F fase is gebleken. En dan kunnen we dus wagonladingen aan informatie tegemoet zien.
Anoniem: 209930
Scroll of companionsSummons a friendly creature that picks up nearby gold as it moves.
"Take with with you on the lonely road ahead. It doesn't talk much, but it's an excellent listener." - Warriv
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 10-09-2011 12:07 ]
Het mooie is ook dat die kip ook nog eens het geld voor je oppakt!Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:07:
Net gezien dat er ook 'scrolls of companions' bestaan in D3.
[...]
Scroll of companions
Een erg vette toevoeging.
Daar ben ik het niet mee eens. Want, hoe minder content je ter beschikking stelt, hoe minder data je hebt om eventuele fouten te corrigeren, gameplay te balanceren en bugs te vinden.psychodude schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:58:
Het is strategisch gezien een verstandige keuze van Blizzard om de te bespelen content hierom te beperken.
Ik heb er hier een voor je die meer dan 20 minuten duurd op 1080P. Alstu.[b][message=36736732,noline]Iemand al een HQ opname van de Barbarian gevonden? Ik heb alles al gezien behalve een fatsoenlijke opname van deze klasse. Ik heb wel wat opnames van opnames van livestreams gezien maar die hebben een beeldkwaliteit die ver achterblijft bij die echte HQ opnames van andere klassen.
Bedankt, zoiets zocht ik! Wat een geweld van die Barbarian en die "werpsterren" zien er ook goed uitAnoniem: 209930 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:23:
[...]
Ik heb er hier een voor je die meer dan 20 minuten duurd op 1080P. Alstu.
[video]
Ik denk dat het beste zou zijn als je 1 craft character maakt, en als je met de andere speelt de resources in de stash doet, of wellicht dan de 3 artisans verdeeld over 3 builds. Maar het zou dom zijn om voor elke build artisans te gaan levelen, dat word veel te duur in gold. En sockets adden en gems cuben kan altijd wel denk ik, dus je laat met al je builds gewoon de artisans mee reizen, alleen je craft en levelt echt met 1 dedicated artisan.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:33:
Hopelijk komt er voor de release nog wat meer info naar buiten over wat er te looten valt en wat de Artisians kunnen maken zodat je een goede keuze kunt maken. Als de smid niet veel beters kan maken als wat er dropped is dat bv zinloos om die te levelen.
Maar aangezien we een stash hebben kun je op ieder karakter een Artisian levelen, potions kun je dan in de stash bewaren.
Iemand al een HQ opname van de Barbarian gevonden? Ik heb alles al gezien behalve een fatsoenlijke opname van deze klasse. Ik heb wel wat opnames van opnames van livestreams gezien maar die hebben een beeldkwaliteit die ver achterblijft bij die echte HQ opnames van andere klassen.
Misschien zijn er items die direct bind on create zijn, en dat je die dus niet met een "mule" kan maken? of heb ik nu iets al gemist dat zulke recipes er niet zijn?Bulls schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:19:
[...]
Ik denk dat het beste zou zijn als je 1 craft character maakt, en als je met de andere speelt de resources in de stash doet, of wellicht dan de 3 artisans verdeeld over 3 builds. Maar het zou dom zijn om voor elke build artisans te gaan levelen, dat word veel te duur in gold. En sockets adden en gems cuben kan altijd wel denk ik, dus je laat met al je builds gewoon de artisans mee reizen, alleen je craft en levelt echt met 1 dedicated artisan.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
maar ik denk dat het simpeler is om 1 artisan per mule te levelen, vooral omdat je dan per mule de grondstoffen kunt verzamelen, dat is lekker overzichtelijk, of ze moeten voor alles ongeveer dezelfde ingredienten gebruiken, maar dat verwacht ik eigenlijk nietAnoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:45:
Mij verraste het ook om potions te zien maar ik kan me niet voorstellen dat die enkel in de beta zitten. Ik had verwacht dat je die zelf allemaal moest maken.
Zover ik weet is er geen BoP dus je zou met 1 karakter alles artisians kunnen levelen en dan via de stash uitwisselen.
[ Voor 66% gewijzigd door DeathTrail op 10-09-2011 15:59 . Reden: Tiers toegevoegd op verzoek ]
[ Voor 42% gewijzigd door Bulls op 10-09-2011 16:50 ]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2624975919All three Artisans will be available to you and you will have access to each after you encounter them in the Diablo III storyline. Also, Artisans do not reset their level progress for new characters therefore you only need to level up each once.
Indd dat zegt hij, zo gaat het in elk geval nu in de beta. Maar je weet natuurlijk niet wat er nog veranderd met de release.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:10:
Ik lees dat wanneer jij een smid in Tier 2 hebt op je Wizzard en je begint een Barbarian dan heeft die ook meteen een Tier 2 smid. Wishfull thinking of lees ik het verkeerd?
Nee, dat lees je niet verkeerd.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:10:
Ik lees dat wanneer jij een smid in Tier 2 hebt op je Wizzard en je begint een Barbarian dan heeft die ook meteen een Tier 2 smid. Wishfull thinking of lees ik het verkeerd?
Niet per se. Een artisan maakt 1 secefiek type items. Dus als jij als barb vooral sterke wapens wilt, dan focus jij je op de blacksmith artisan. En een caster focust zich weer op een andere artisan.Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:31:
Maar het levelen van een artisian kan ook weer niet te langzaam gaan lijkt me omdat je anders maar 1 up to date artisian hebt en de anderen lopen achter de feiten aan. Je hebt niets aan een artisian die lvl 30 items maakt wanneer jij al op lvl 36 zit. Of je moet meerdere karakters gelijk op laten gaan maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Hopelijk kunnen we de beta spelen zodat we het proefondervindelijk vast kunnen stellen
Leven en laten leven!
Ik snap niet echt hoe je die vergelijking trekt. Een Baal run is het rushen naar de Worldstone Chambers om daar Baal's minions (en misschien hemzelf) te doden voor exp om dan weer te beginnen aan de volgende game. In het filmpje wat je gegeven hebt zie ik gewoon hoe een wizard Leoric doodmaakt.Stranglem schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:35:
Hoe je in diablo2 baal runs hebt, is hier het eerste filmpje al verschenen van de Leoric Run. grappig.
[video]
1. Hij doet er superkort over.Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:39:
[...]
Ik snap niet echt hoe je die vergelijking trekt. Een Baal run is het rushen naar de Worldstone Chambers om daar Baal's minions (en misschien hemzelf) te doden voor exp om dan weer te beginnen aan de volgende game. In het filmpje wat je gegeven hebt zie ik gewoon hoe een wizard Leoric doodmaakt.
Leven en laten leven!
Maar dat wel heel erg effectief weet te doen. En dat is dan wellicht de vergelijking. Aangezien een beetje Baal-bot toch echt gewoon z'n schouders ophaalt voor wat Baal doet.Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:39:
In het filmpje wat je gegeven hebt zie ik gewoon hoe een wizard Leoric doodmaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 10-09-2011 17:49 ]
Ik denk dat je de vergelijking die werd getrokken net iets té letterlijk neemt.Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:49:
Mag ik men herinneren dat dit normal difficulty is. Als dit moeilijk was op level 13 - 15 dan zou het wel erg raar zijn. Leoric is geen eindbaas van Act 1. Hij is een Unique Boss te vergelijken met Pindle. Bovendien zie je niet hoe snel het duurd om daar te komen en weten we niet of de kans op betere loot groter is bij Leoric, dan bij het doden van mobs in de tijd dat het kost om bij hem te komen.
Hmm als de artisans account gebonden zijn is het wel jamemr dat je het maar 1 keer echt kan doen. Net als in Two Worlds, als je in MP de areas unlocked had dan had je ze gelijk voor elk volgende character die je maakte, dat was eigenlijk jammer omdat je dan gelijk overal heen kon waar je maar zin in had.Nadser schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:02:
[...]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2624975919
Ik ga ervan uit dat het niet zo makkelijk word als dat het lijkt door die opmerking
Nouja ze hebben zelf gezegd dat "bossruns" niet meer aan de orde zijn in D3 omdat je overal even veel kans hebt. Toch zou ik zelf nog wel het idee hebben dat een boss wel beter loot kan geven, zou ook raar zijn als dat niet het geval zou zijn.Anoniem: 379651 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:52:
[...]
Ik denk dat je de vergelijking die werd getrokken net iets té letterlijk neemt.
[ Voor 65% gewijzigd door Bulls op 10-09-2011 19:19 ]
-niks-
Lijkt me wel, dat recipes voor andere char ook beschikbaar zijn. Het blijft dezelfde Crafter/Mystic/Jeweler, die het bijgeleerd heeftNadser schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:04:
Nu rijst er bij mij een nieuwe vraag; zijn de recipies die de artisan leert met het ene char ook meteen beschikbaar voor het volgende char?
Het lijkt me niet anders word het voor me gevoel echt te makkelijk.
Dat is juist waarom Inferno in het leven is geroepen, daar zijn alle mobs Mlvl 61 (of hoger?). Bossruns in D2 was alleen populair omdat het Mlvl van de bosses hoger was en daarom betere items kon droppen. Ik denk dat alleen de drop rate wat hoger zal zijn bij bosses, maar niet dat ze een hogere kans hebben om betere items te droppen.Bulls schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:41:
Nouja ze hebben zelf gezegd dat "bossruns" niet meer aan de orde zijn in D3 omdat je overal even veel kans hebt. Toch zou ik zelf nog wel het idee hebben dat een boss wel beter loot kan geven, zou ook raar zijn als dat niet het geval zou zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq