• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-06 13:39

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

MLM schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:13:
Dat denk ik niet, maar ik denk wel dat je via de shared stash kan craften (ie, materialen in shared stash doen, reloggen naar ander char, craften, resultaat in shared stash doen, reloggen en voila). Maar dan nog gaan crafted items niet het beste zijn. Ik neem aan dat je iets hebt als:
1) "uberlucky rare"
2) unique
3) set item (afhankelijk van setbonus)
4) crafted item
5) andere rare's
6) magical
Unique items bestaan niet meer. Unique's zijn vervangen door Legendary. Itemlevels zijn als volgt:
  • Legendary Items: Orange
  • Rare Items: Yellow
  • Set Items: Orange (Set items do not exist as a special sub-type of item in Diablo III. They are simply legendary items with some added bonuses when other items in the same set are equipped.)
  • Magical Items: Blue
  • Normal Items: White
  • Junk Items: Gray
  • Quest/Lore items: Green
  • Runes: Purple
Set items zijn dus per definitie altijd legendary items met extra bonus wanneer je meer van de set aan hebt. Met andere woorden: de set items gaan echt wat betekenen in Diablo 3 en daar ben ik erg blij mee!

[ Voor 9% gewijzigd door FloydRaalte op 10-09-2011 20:47 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Anoniem: 379651

FloydRaalte schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:43:
de set items gaan echt wat betekenen in Diablo 3
Dat was inderdaad altijd wel een gemis in D2. En een ergernis als je toevallig veel set drops kreeg. ;)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vond setjes altijd wel leuk, alleen raak je eraan vast. En op een gegeven moment kun je niets anders aan. Ook al is een afzonderlijk item wel beter, omdat je set bonussen hebt is het niet beter.

En zo blijf je bezig totdat je compleet nieuwe gear hebt.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 10:46
En dat is een deel van de fun toch? :)
Als ik dat filmpje bekijk hoe als king Leoric gekilled wordt en al die loot eruit dropt dan krijg ik een flashback naar D2 en heb ik nog meer zin om te spelen... log ook al 5x per dag in op mn hotmail en battle net om te kijken of ik de demo mag doen.... erg he.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Anoniem: 209930

Het vette aan set items is dat je ze nu kan craften (mits je de recipe hebt). Dus zodra je een set hebt gevonden die je handig lijkt, kan je al je resources opsparen om de desbetreffende set te craften. Op deze manier krijg je eindelijk de kans om een set te gebruiken op het moment dat het nog nuttig voor je is. Niet 30 levels later. Pas tijdens de endgame zullen de individuele set pieces droppen.

Anoniem: 230001

Ik heb net een filmpje gezien van een melee wizard en lees ook van anderen dat ze een melee wizard willen maar ik kan daar de lol niet van ontdekken. Het geeft echter wel aan dat er verschillende builds per klasse mogelijk zijn.
Ik heb ook al een demon hunter met schild voorbij zien komen. En op het barbarianforum verschillen de mensen ook van mening, een 2H, een 1H met schild of dual wield (mijn voorkeur). We zullen dus niet allemaal dezelfde build hebben. Maar een wizard als melee klasse levelen is iets wat ik niet snap...

Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:12:
Maar een wizard als melee klasse levelen is iets wat ik niet snap...
Het is onder andere het opzoeken van de grens. Maar ook gewoon een stukje origineel willen zijn. ;)

Melee Necro's deden het een tijdje lang niet eens zo heel onaardig in D2. Al zou het nooit mijn ding zijn geweest (ik speelde voornamelijk Necro). Maar goed... op zich is het wel nuttig dat mensen zulke dingen uitproberen. Al was het maar om eventuele onverwachte en ongewenste builds eruit te filteren.

Niet dat ik verwacht dat een melee Wizard OP zal zijn, maar... je snapt me wel, bepaalde builds waar niemand nog bij stil had gestaan zouden wel eens onverwacht sterk kunnen blijken.

Ik zou de spells van de wizard eens moeten bekijken maar zo uit het hoofd is de wizard vooral ranged en niet echt close combat. Op dat filmpje werd telkens hetzelfde gedaan en dat lijkt me saai worden tot lvl 60. Al kan dat veranderen want in de beta ga je niet tot lvl 60 levelen en heb je niet alle skills.

Maar kan een wizard sowieso wel net zoveel melee damage doen als een barbarian? De barbarian heeft skills die gebaseerd zijn op weapondamage (bv +120% weapondamage) maar dat is bij de wizard niet het geval. Daar is het allemaal spelldamage. Het zou knap zijn als je een wizard op deze manier naar lvl 60 kunt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:08

The Chosen One

Zie signature!

Je hebt toch ook wel items die de spelldamage kunnen increasen?

En door runes te gebruiken kun je bijv. van een ranged skill van de wizard een melee skill maken.
5 verschillende mogelijkheden dacht ik, 1 freezed, ander melee en dan nog wat (verzint wat).

En je moet gold nog steeds zelf oppakken? Ik had verwacht dat ze wel een Torchlight approach zouden nemen. Automatisch oppakken wanneer je in de buurt komt. En met multiplayer gewoon ietsje meer gold (hoeft niet maal 4) en dan delen.

[ Voor 31% gewijzigd door The Chosen One op 11-09-2011 01:01 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk kun je de spelldamage verbeteren maar in het filmpje wat ik zag stond hij vooral met zijn zwaard te meppen en mij lijkt het dat een caster het meer van de spells moet hebben dan van de damage met een zwaard.
Mijn ervaring is dat casterweapons altijd minder fysieke damage doen dan de wapens van een melee klasse.

Je kunt je gold op laten pakken door een soort pet. Ik heb al verschillende vormen voorbij zien komen, een duizendpoot en een kippetje. Die roep je op via een scroll, mogelijk dat je het ook zelf kunt maken want een van je artisians kan scrolls maken. Op de video zag het er best leuk uit.

Edit: In de video op de onderstaande link zie je een schorpioentje meelopen en op ongeveer 0.20 zie je 'm het goud oppikken.

YouTube: Diablo 3 Beta - Arcane enchanted monsters - YouTube=

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 11-09-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Toch een beetje te nep dat een schorpioentje je geld oppakt.
Lightningmoves en zo in een wereld waar magie echt is klinkt logisch maar dit dan weer net niet.

Naja... het moet maar.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie het gewoon als een betoverd schorpioentje, dat is ook magie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 15:26

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

The Chosen One schreef op zondag 11 september 2011 @ 09:49:
Toch een beetje te nep dat een schorpioentje je geld oppakt.
Lightningmoves en zo in een wereld waar magie echt is klinkt logisch maar dit dan weer net niet.

Naja... het moet maar.
Als je de schorpioen ziet in de context van 'huisdier', heb je inderdaad gelijk.

Het gaat hier echter om een magische spreuk zoals Kohaku al aangeeft. Die spreuk spreek je uit via een Scoll of Companion.
Het schorpioentje is dus een spell die gecast wordt via een scroll :)

Edit: Zo, heb m'n goede daad weer verricht. Weer iemand overtuigd om tóch Diablo 3 te gaan spelen ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door DeathTrail op 11-09-2011 10:37 ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
"ja maar hoe komt het geld van de schorpioen dan bij jou terecht"

Gekheid, dat levert hij gewoon in terwijl je gaat portallen of wanneer je met je ogen knippert.

Maar over caster met wapens, is daar geen restrictie tegen? Lijkt me raar dat een Wizzard meisje ook gewoon dezelfde heavy maul kan gebruiken op lvl 30 als de bulderbast Barbarian.

Ik weet dat er geen strength en dexterity requirements meer zijn voor items, maar het moet nog wel binnen de perken blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:18
Bulls schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:07:
"ja maar hoe komt het geld van de schorpioen dan bij jou terecht"

Gekheid, dat levert hij gewoon in terwijl je gaat portallen of wanneer je met je ogen knippert.

Maar over caster met wapens, is daar geen restrictie tegen? Lijkt me raar dat een Wizzard meisje ook gewoon dezelfde heavy maul kan gebruiken op lvl 30 als de bulderbast Barbarian.

Ik weet dat er geen strength en dexterity requirements meer zijn voor items, maar het moet nog wel binnen de perken blijven.
Ook al kun je iets equippen wil het nog niet zeggen dat het verder bepaald handig is. Sowiezo zijn er op enkele items wel restricties te zien in de vids welk tot nu toe gereleased zijn.

Maar een heavy maul welk stats geeft welk handig zijn voor een barbarian, zullen voor een wizzard sowiezo meer een belemmering vormen dan toegevoegde waarde hebben. De gemiddelde speler zal toch wel snel genoeg doorhebben in dat geval zo'n ding toch niet te equippen ook al kan het theoretisch misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Thorbo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 05:16
Zou het niet zo zijn dat bepaalde wapens weer class gebonden zijn?

Het lijkt mij niet logisch dat een iel 19 jarig meisje met dezelfde zware wapens rondloopt als een barbarian. hmmmz :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ze wilden zo min mogelijk restricties op het gebied van wapens, wat je dus had met de Barbarian in D2 met de masteries. En iedereen alles kunnen laten gebruiken. Ik zou ook niet weten wat een barbarian mat een magic wand zou doen, waarschijnlijk kan het dan niet schieten (als dat al kon meen het gezien te hebben) Omdat hij de bekwaamheid niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt het wellicht wel gebruiken maar je doet er simpelweg te weinig damage mee. Een barbarian doet met een bepaalde skill bv 160% weapondamage maar die skill heeft een wizard niet. De wizard heeft dus al een verschil van 60% goed te maken per hit. Omgekeerd geldt dat ook wanneer er met een casterwapen extra magische damage gedaan wordt, dat zal voor de barbarian nadelig uitpakken want die extra magische damage zal dan via spells zijn.

Ik heb in een van de videos ook een crafted item gezien wat door iedereen te gebruiken is maar de WD doet bij gebruik X% extra damage per hit. En ik heb ook al klasse gebonden items gezien bij de smid.

Wellicht dat je in een lollige bui eens met een lvl 20+ wizard gewapend met een mace Leoric te lijf kunt gaan maar tot lvl 60 ga je het volgens mij niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
Bulls schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:27:
Ze wilden zo min mogelijk restricties op het gebied van wapens, wat je dus had met de Barbarian in D2 met de masteries. En iedereen alles kunnen laten gebruiken. Ik zou ook niet weten wat een barbarian mat een magic wand zou doen, waarschijnlijk kan het dan niet schieten (als dat al kon meen het gezien te hebben) Omdat hij de bekwaamheid niet heeft.
Ik liep in D2 gewoon rond met 2 wizardsspike hoor met mijn barb.
Wel vanwege warcry dat wel ;)

Maar dat soort viable builds zouden dan ineens niet meer mogelijk zijn.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
In D2 was een wapen gebruiken zonder enig skill ook ondoenbaar, de basic weapon damage is dan gewoon niet toereikend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hoe zit het nu met de randomness van dungeons? Dit was toch niet meer van toepassing in Dialo 3? Ik kom soms beta filmpjes tegen waar ze in stellen dat de dungeons random gegenereerd zijn, maar volgens mij zijn de mobs en events toch alleen random?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

Roshnak

PSN: Roshgill

Thrace Grumble schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:58:
Hoe zit het nu met de randomness van dungeons? Dit was toch niet meer van toepassing in Dialo 3? Ik kom soms beta filmpjes tegen waar ze in stellen dat de dungeons random gegenereerd zijn, maar volgens mij zijn de mobs en events toch alleen random?
Toen ik D3 gespeeld heb op GamesCom heb ik aan iemand van BLizzard gevraagd of er Random Mapping is.

Hij zei dat Mapping en Mobs random zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dit is al tig keer langs gekomen, voor de laatste keer:

De buiten areas zijn static en de wegen ook, maar er zijn tiles die random zijn, die kunnen dus een dungeon entrance bevatten of een quest, of een leeg vlak of een rots of een struik etc.

De dungeons zijn wel random van binnen zoals je van D2 gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Er is zo'n filmpje waarin dat uitgelegd wordt. Als iemand weet welke ik bedoel link em ff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bulls schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:16:
Dit is al tig keer langs gekomen, voor de laatste keer:

De buiten areas zijn static en de wegen ook, maar er zijn tiles die random zijn, die kunnen dus een dungeon entrance bevatten of een quest, of een leeg vlak of een rots of een struik etc.

De dungeons zijn wel random van binnen zoals je van D2 gewend bent.
Hmmz..,dank je. Toch vindt ik het raar: de betafilmpjes lijken qua indeling echt op elkaar, volgens mij zit er geen verschil in de skeleton king dungeons onderling...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
Thrace Grumble schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:03:
[...]

Hmmz..,dank je. Toch vindt ik het raar: de betafilmpjes lijken qua indeling echt op elkaar, volgens mij zit er geen verschil in de skeleton king dungeons onderling...
Skeleton king area zal wel statisch zijn, net als catacombs lvl 4 in D2, en dan lijken alle versies van catacombs 1,2 en 3 enorm op elkaar, maar zijn otch wel verschillend qua indeling

even wat anders, wat is jullie visie op de AH en de RMAH, ik ben namelijk bang dat bepaalde items zeer kunstmatig extreem hoge prijzen gaan krijgen en dat de beste items alleen in de RMAH te verkrijgen zijn. Hoe treed blizzard hier tegen op?

[ Voor 20% gewijzigd door Dalyxia op 11-09-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nee! geen RMAH discussie meer kijk maar in deel 9 aan het eind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

quote: Blizzard Blue Post
As already mentioned, you’ll need a World of WarCraft or StarCraft 2 Account to participate in the Diablo 3 Beta Lottery. If you don’t have one, you’ll have no chance to create a Diablo 3 Beta Account if you win. This applies to our forums as well.
We don’t do this because we only accept paying customers for the beta, even though it might look like that.

We want to prevent that players create countless Battle.net Accounts to take part in the lottery. Because of that, only players with an activated game will be able to take part in the beta lottery.”
Sweet. Higher chances. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-06 23:29
Mja nog steeds een kans van 1 op 12 miljoen (als het niet meer is).
Wow acoounts en Starcraft 2 accounts >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Die Quote is van een één of andere Duitse Blizzard-medewerker, die waarschijnlijk verkeerde info heeft gekregen of simpelweg (per ongelijk) informatie weglaat. Op meerdere plekken (o.a. Blizzard USA) is aangegeven dat je een Battle-net account nodig hebt met minimaal één game. Diablo 2-key toevoegen zou dus genoeg moeten zijn.

Zie http://diablo.incgamers.c...-only-sc2-and-wow-players voor meer info hierover.

Edit: Oh, op Gamer.nl is weer een Nederlands stukje Diablo 3 te vinden, voor de mensen die wat moeite met Engels hebben, leest dit makkelijk weg:

http://www.gamer.nl/inter...e-biedt-de-beste-ervaring

[ Voor 16% gewijzigd door DeathTrail op 11-09-2011 16:37 . Reden: Gamer.nl artikel toegevoegd. ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shady15 schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:24:
Mja nog steeds een kans van 1 op 12 miljoen (als het niet meer is).
Wow acoounts en Starcraft 2 accounts >:)
Er word niet maar 1 beta key verloot :P Misschien 100.000 Dus kans 1 op 120!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

En lang niet iedereen heeft zich opgegeven voor de beta-opt-in, dus de kans is zelfs nog wat groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
wat is het eerste wat jullie doen zodra diablo 3 uit is?

ik persoonlijk vind de female barbarian er echt niet uitzien dus ik ga meteen een Female Barbarian maken op hardcore mode. ik noem haar Barbie en dan laat ik haar dood gaan en dan type ik: Never send a woman to do a man's job. en dan screenshot:)

daarna gaan we met een mannelijke versie verder :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flghter1982 op 11-09-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-06 11:33

anu

Lol :)

Zitten de skillrunes niet in de beta btw?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat werken, je ziet een plek waar je de runes kunt plaatsen, maar dat is in de active slots, ik vraag me af of de rune verdwijnt als je een andere skill in die slot plaatst, of dat de rune aan het slot gekoppeld blijft, of juist aan de skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zodra je nu met 2 gasten in een multiplayer game zit kun je gelijk de mercs niet meer gebruiken? Of kan 2 gasten met 1/2 mercs nog wel?

En sidequestion; zitten er uberhaupt nog resistances in de game?

[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 11-09-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:11:
[...]

Skeleton king area zal wel statisch zijn, net als catacombs lvl 4 in D2, en dan lijken alle versies van catacombs 1,2 en 3 enorm op elkaar, maar zijn otch wel verschillend qua indeling

even wat anders, wat is jullie visie op de AH en de RMAH, ik ben namelijk bang dat bepaalde items zeer kunstmatig extreem hoge prijzen gaan krijgen en dat de beste items alleen in de RMAH te verkrijgen zijn. Hoe treed blizzard hier tegen op?
Er is al meer dan genoeg over gezegd maar het is heel simpel. De beste items kunnen zowel in het AH te krijgen zijn maar ook voor je voeten neervallen als je een mob neer mept. Het AH is alleen voor als je dat item niet wilt/kunt gebruiken maar het kan best dat die goede items niet in het AH te vinden zijn omdat mensen ze zelf willen gebruiken.
Wat de prijzen betreft is het vraag en aanbod. Wordt er teveel gevraagd dan verkoopt het niet, net als in RL. En daar doet Blizzard niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:24:
Zodra je nu met 2 gasten in een multiplayer game zit kun je gelijk de mercs niet meer gebruiken? Of kan 2 gasten met 1/2 mercs nog wel?

En sidequestion; zitten er uberhaupt nog resistances in de game?
Followers zijn alleen beschikbaar als je alleen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Die loterij mag wel eens beginnen. Waar wachten ze nog op, die F&F loopt toch al :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 230001 schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:38:
[...]

Er is al meer dan genoeg over gezegd maar het is heel simpel. De beste items kunnen zowel in het AH te krijgen zijn maar ook voor je voeten neervallen als je een mob neer mept. Het AH is alleen voor als je dat item niet wilt/kunt gebruiken maar het kan best dat die goede items niet in het AH te vinden zijn omdat mensen ze zelf willen gebruiken.
Wat de prijzen betreft is het vraag en aanbod. Wordt er teveel gevraagd dan verkoopt het niet, net als in RL. En daar doet Blizzard niets aan.
Ik ben wel benieuwd of er ook een grafiek per item word bijgehouden waarvoor hij gegaan is. Maar ik denk niet dat het kan met die random marge in suffixes.

Op deze manier moet je altijd in de gaten houden waarvoor eenzelfde items al geplaatst is en dan nog weet niet of het verkoopt of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 11-09-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou mij niet uitmaken, ik zal een keer het RMAH bezoeken om eens te kijken wat men vraagt en daar blijft het bij. Het gold AH zal ik wellicht vaker bezoeken maar ook dat zal wel meevallen.
Maar aangezien mods niet toegestaan worden ben ik bang dat er geen statistieken zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja het was ook AH in het algemeen hoor niet de RMAH specifiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:28
Zo, weer op het werk en meteen ff stream aan http://nl.twitch.tv/spindrjr ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
kijkt ook mee

vraag:

in de vroege alpha filmpjes zag je dat men als witchdokter spells kon casten op je zombiedogs, en dat ze dan die effecten mee kregen. is dat nog steeds zo? ik heb het namelijk nog niet gezien in beta filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 10:52

flessuh

Set sail for fail!

Pensmaster-B schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:50:
[...]

kijkt ook mee

vraag:

in de vroege alpha filmpjes zag je dat men als witchdokter spells kon casten op je zombiedogs, en dat ze dan die effecten mee kregen. is dat nog steeds zo? ik heb het namelijk nog niet gezien in beta filmpjes.
Ik heb volgens mij wel zoiets gezien, dat 1 gesummoned beest ontplofte, maar dat kan ook wat anders geweest zijn, want dat was een lage kwaliteit stream...

Ben er ook wel benieuwd naar, want dat was toch 1 van de features die me erg leuk leken er aan (bomb squad dogs) :+

@hieronder... geen kamikaze-honden -O- scratch witch doctor... dan toch wizard >:)

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 12-09-2011 10:08 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:19
Volgens mij hebben ze dat eruit gehaald omdat er geen reden was om je spels niet op je zomby dogs te casten, dus dit was een onnodige handeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
flessuh schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:00:
[...]

Ik heb volgens mij wel zoiets gezien, dat 1 gesummoned beest ontplofte, maar dat kan ook wat anders geweest zijn, want dat was een lage kwaliteit stream...

Ben er ook wel benieuwd naar, want dat was toch 1 van de features die me erg leuk leken er aan (bomb squad dogs) :+

@hieronder... geen kamikaze-honden -O- scratch witch doctor... dan toch wizard >:)
je hebt well een skill waarmee je ze allemaal tegelijk kunt exploden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Ik heb lang niet alle streams gezien dus weet niet of er legendary item gevonden zijn maar moet zeggen dat het character screen en dan voornamelijk de items er maar armoedig uitzien. dit is voornamelijk het gevolg dat elk wapen ongeacht zijn werkelijke grote één stuk ruimte in je inventory inneemt (dacht ik.....). In Diablo 2 zagen de uniques er nog enigzins imposant uit doordat deze afweken van standaard lay-out.
Ook met mouse-over in D3 waarbij nieuwe items worden vergeleken met items die je aanhebt is de weergave van de items klein en niet erg imposant naar mijn mening.

Het zal waarschijnlijk niet veel meer uitmaken als de itemkoorts eenmaal heeft toegeslagen en je alleen nog maar stats bekijkt maar vind de huidige lay-out gewoon een tegenvaller. Hopelijk zien latere set-items en/of legendary items er mogelijk wel wat beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Anoniem: 67853 schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:27:
Ik heb lang niet alle streams gezien dus weet niet of er legendary item gevonden zijn maar moet zeggen dat het character screen en dan voornamelijk de items er maar armoedig uitzien. dit is voornamelijk het gevolg dat elk wapen ongeacht zijn werkelijke grote één stuk ruimte in je inventory inneemt (dacht ik.....). In Diablo 2 zagen de uniques er nog enigzins imposant uit doordat deze afweken van standaard lay-out.
Ook met mouse-over in D3 waarbij nieuwe items worden vergeleken met items die je aanhebt is de weergave van de items klein en niet erg imposant naar mijn mening.

Het zal waarschijnlijk niet veel meer uitmaken als de itemkoorts eenmaal heeft toegeslagen en je alleen nog maar stats bekijkt maar vind de huidige lay-out gewoon een tegenvaller. Hopelijk zien latere set-items en/of legendary items er mogelijk wel wat beter uit.
In welk opzicht weken de uniques af van de standaard layout? Ze kregen alleen een ander plaatje...

En dat is nu nog steeds zo. Vergeet niet dat het een beta is en dat nog lang niet alles erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:28:
[...]

In welk opzicht weken de uniques af van de standaard layout? Ze kregen alleen een ander plaatje...

En dat is nu nog steeds zo. Vergeet niet dat het een beta is en dat nog lang niet alles erin zit.
uhm, ja een ander plaatje, dat is volgens mij toch echt een afwijking van de standaard lay-out......

Verder gaf ik al aan dat ik nog geen legendary items was tegengekomen in de streams dus hoopte dat deze wel weer andere weergave hadden dan de standaard lay-out (lees "ander plaatje"). Gelukkig blijft dat dus zo.

Maar dit neemt niet weg dat ik character screen er nog steeds armoedig vind uitzien. Gewoon een mening maar wel één die volgens mij door meerderen gedeeld wordt. Dit is toch een screen waar je veelvuldig gebruik van maakt bij een spel zoals D3.
k snap verder ook wel dat de items wat minder uitbdunig zijn qua weergave aangezien een spear of polearm ook in één vakje van je inventory moet passen maar daardoor ziet het er gewoon erg basic uit allemaal. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning maar dat is wat bij mij naar boven kwam tijdens het kijken van meerdere streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 67853 schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:48:
[...]

uhm, ja een ander plaatje, dat is volgens mij toch echt een afwijking van de standaard lay-out......

Verder gaf ik al aan dat ik nog geen legendary items was tegengekomen in de streams dus hoopte dat deze wel weer andere weergave hadden dan de standaard lay-out (lees "ander plaatje"). Gelukkig blijft dat dus zo.

Maar dit neemt niet weg dat ik character screen er nog steeds armoedig vind uitzien. Gewoon een mening maar wel één die volgens mij door meerderen gedeeld wordt. Dit is toch een screen waar je veelvuldig gebruik van maakt bij een spel zoals D3.
k snap verder ook wel dat de items wat minder uitbdunig zijn qua weergave aangezien een spear of polearm ook in één vakje van je inventory moet passen maar daardoor ziet het er gewoon erg basic uit allemaal. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van gewenning maar dat is wat bij mij naar boven kwam tijdens het kijken van meerdere streams.
Oh ik dacht dat je een andere vorm bedoelde ofzo.

Maar voor wat ik gezien heb zijn wapens groter dan 1 vakje. Een boog is volgens mij al 2 vakjes. Ik heb alleen nog geen items gezien die 6 vakjes zijn, zoals de harnassen in D2 eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Volgens mij is alles nu 2 vakjes, en potions en ringen etc 1 vakje. Ik vind het wel jammer dat ze de vakjes indeling van D2 niet gebruiken, maar aan de andere kant kun je zo wel veel meer mee nemen. En ik ben al lang blij dat niet alles 1 vakje is zoals in de meeste MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
is nog steeds gokwerk helaas. er is nog niets bevestigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
"Will be expected" maarja ik verwacht Diablo 3 al 10 jaar dat heeft ook nog niet opgebracht :z

Wel naar voor die mensen die per ongeluk access hadden gekregen voor de F&F beta maar weer revoked is, dat was pas mondje plagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Ik denk dat de F&F nog wel heel even duurt tot alle bugs een beetje op een rijtje staan.. Stel je voor dat 1000 mensen ineens toegang krijgen(Closed Beta) en iedereen deze zelfde bugs gaan reporten, dat is gewoon gekken werk.

"Als het goed is" krijg ik deze week mijn F&F beta invite :)

[ Voor 4% gewijzigd door Reflow op 12-09-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik denk laten we eens wat positieve energie het topic ingooien... Maar het blijft gissen inderdaad. Zou wel mooi zijn, dan lijkt me de kans op een release dit jaar ook groter.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Reflow schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:45:
Ik denk dat de F&F nog wel heel even duurt tot alle bugs een beetje op een rijtje staan.. Stel je voor dat 1000 mensen ineens toegang krijgen(Closed Beta) en iedereen deze zelfde bugs gaan reporten, dat is gewoon gekken werk.

"Als het goed is" krijg ik deze week mijn F&F beta invite :)
Ik hoop wel dat er meer dan die paar luizige 1000 invites komen.

Met de public closed beta gaat het puur om verschillende combinaties system specs te testen. Dat kan ook wel in een grotere aantal.

Ik gok tussen de 10000 en de 100000 beta invites, misschien in waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik gok (en hoop) wel meer. Ze weten dat de game miljoenen gaat verkopen, dan wil je de servers toch wel op extreem grote aantallen testen, zeker sinds die allemaal nieuw zijn en ook voor Bnet 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

en zoals hier boven ook al gezegd werd, hoe sneller de beta, hoe waarschijnlijker een 2011 release is. Ze hebben al meerdere keren gezegd dat dat hun target is, en ik denk dat een kerstrelease de verkopen ook nog wel wat omhoog haalt (mensen die wat willen kopen en niet bekend zijn met het spel, beter bekend als mensen die op de maan onder een steen leven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
DeepSeven schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:02:
Ik gok (en hoop) wel meer. Ze weten dat de game miljoenen gaat verkopen, dan wil je de servers toch wel op extreem grote aantallen testen, zeker sinds die allemaal nieuw zijn en ook voor Bnet 2.0.
Van wat ik tot nu toe heb begrepen gaat het niet zozeer om het testen van de servers op grote aantallen, maar om het testen hoe de game draait op verschillende hardware specificaties. Daarvoor hoef je geen extreem grote aantallen beta testers te hebben waarschijnlijk.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azaruc schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:09:
Daarvoor hoef je geen extreem grote aantallen beta testers te hebben waarschijnlijk.
Maar zondermeer wel een minimum aantal, om je ervan te verzekeren dat je de meest voorkomende configuraties in relevante aantallen te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 24-05 22:23
Azaruc schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:09:
[...]

Van wat ik tot nu toe heb begrepen gaat het niet zozeer om het testen van de servers op grote aantallen, maar om het testen hoe de game draait op verschillende hardware specificaties. Daarvoor hoef je geen extreem grote aantallen beta testers te hebben waarschijnlijk.
Ik had wel begrepen dat het testen waren voor de serverfarm voor bnet2. De hw specs van de client side zijn volgens mij al lang getest. De bron hiervoor kan ik wel niet terug vinden sorry.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ze gaan de servers stress testen. kortom kijken of de servers de drukte aankunnen. het zullen dus eerder tegen de 100k beta testers zijn om een goeie test uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
Flghter1982 schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:17:
ze gaan de servers stress testen. kortom kijken of de servers de drukte aankunnen. het zullen dus eerder tegen de 100k beta testers zijn om een goeie test uit te voeren.
Misschien ben ik een leek op server gebied, maar of je nu 10.000 mensen op 1 server test of 100k op 10 servers, de test blijft hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

Ik denk niet dat ze alle servers zullen inzetten voor de Beta, als ze 1/6e van de servers inzetten kunnen ze toch zien wat zo'n server aan kan? als ze nog meer van de zelfde servers hebben dan is een kwestie van optellen.. Zoals ze al verteld hadden; De D3 beta wordt nog lang niet zo groot als de SC2 beta. Ik verwacht dus niet een te grote aantal mensen. Denk dat de beta puur bedoelt is om de volgende 2 redenen:

- Server testen op aantal spelers (Stabiliteit)
- Verschillende pc builds van spelers testen welke wel en niet goed werken net als het nVidia optimus probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 23-06 18:26
Nou ja, echt stress-testen is niet zo heel erg noodzakelijk meer. Ze hebben sowieso al genoeg ervaring met de stress die StarCraft II op hun Battle.Net 2.0 servers kan geven. Blizzard is tenslotte geen start-up met hun eerste grote release waarbij ze nog geen ervaring hebben met hoe zwaar hun servers belast worden door honderdduizenden tot miljoenen gebruikers wereldwijd... :P
Ero-Sensei schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:30:
Misschien ben ik een leek op server gebied, maar of je nu 10.000 mensen op 1 server test of 100k op 10 servers, de test blijft hetzelfde toch?
In dat 2e geval zou je nog de load-balancing kunnen willen testen... Maar ook daar heeft Blizzard al voldoende ervaring mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 12-09-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 16:49

The_DoubleU

Tweaker in München

Ero-Sensei schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:30:
[...]
Je wil wel graag testen hoe je server cluster werkt. Dus liever 100K op 10 servers. En dan 1 server wegnemen en kijken of de fail over goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 03:23
De beta is enorm kort, dus er mensen zitten er waarschijnlijk minder lang mee bezig dan bijvoorbeeld de sc2 beta. Dus Blizzard heeft ook aangegeven om constant nieuwe invites te versturen om de concurrency te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Haay schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:32:
Nou ja, echt stress-testen is niet zo heel erg noodzakelijk meer. Ze hebben sowieso al genoeg ervaring met de stress die StarCraft II op hun Battle.Net 2.0 servers kan geven. Blizzard is tenslotte geen start-up met hun eerste grote release waarbij ze nog geen ervaring hebben met hoe zwaar hun servers belast worden door honderdduizenden tot miljoenen gebruikers wereldwijd... :P

[...]

In dat 2e geval zou je nog de load-balancing kunnen willen testen... Maar ook daar heeft Blizzard al voldoende ervaring mee.
maar ik meen dat men vertelde dat de b.net code die onder D3 draait nieuwer is dan SC2
dat dit pas echt b2.0 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pensmaster-B schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:50:
[...]

kijkt ook mee

vraag:

Het waren apparte skills in de vroege alpha's, maar daarvan hebben ze er een aantal in die Rune-stones gevangen.

Los skills casten op je units, zoals eerder aangegeven, was teveel moeite waar ze juist vanaf wilde. Ik zelf denk echter, het forum van D3 lezende, dat een groot aantal van dat soort effecten nu in de Runes wordt samengestopt, zodat je wél een extra functionaliteit aan je pets kan meegeven, maar geen drie tegelijk die je dan iedere minuut aan het hercasten bent. Marco's zullen ze weer niet toestaan, maar het beste middel ertegen is ervoor zorgen dat spelers die neiging niet krijgen.

Ik ga er dus zeker van uit dat je exploderende minions kan maken als WD.

===

Wat betreft de beta aantallen, ik verwacht dat ze echt geen 100.000 users per gebied toe gaan laten... Eerder 50.000 in ieder serverterritorium. Iemand riep laatst gekeken te hebben hoeveel beta subscriptions er waren (non-blizzard bron, waardeloos dus?) en dat liep in de 2-3 miljoen, dus ik gok dat je 50.000/800.000 ste kans heb mee te mogen doen aan de beta. Iets van 10 maal een zelfde soort systeem config van alle courante (ondersteunde) machines en dan is het wel weer mooi geweest.

Er was ook iets te lezen / horen in een interview over Bnet "2.0". Het ging erover dat SC2 initieel "2.0" draaide, maar met de seasons en custom maps voting / blizzards eigen nieuwe maps en mods een soort "2.1" met extra functionaliteit werd (Channels enzo). De versie bij Diablo 3 had weer een lading opties, zoals het kunnen showen van gear in je bezit over alle chars en meer sociaal gedoen ofzo. Dit zou dan (niet officieel) 2.2 zijn, en eigenlijk Bnet "as it was ment to be" zijn.

Ach ik vind het allemaal prima. Als het maar werkt en stabiel is, ik geef niet zo heel veel om al die features, zolang de content maar goed is en je niet verplicht wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door djunicron op 12-09-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Het enige dat we kunnen zeggen is: "het is afwachten". Al die geruchten hebben we ook weinig aan helaas. Ik zou graag willen dat ze waar zijn en dat we eind deze week uitgenodigd worden voor de Beta maar ik geloof het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:07:
Het enige dat we kunnen zeggen is: "het is afwachten". Al die geruchten hebben we ook weinig aan helaas. Ik zou graag willen dat ze waar zijn en dat we eind deze week uitgenodigd worden voor de Beta maar ik geloof het niet.
In de laatste Purgatory van Force is naar voren gekomen dat hij uit betrouwbare bronnen heeft vernomen dat de closed-beta deze week gaat uitkomen, waarschijnlijk woensdag of donderdag. In ieder geval de eerste wave dan.
Ik hoop er wel op. Qua footage heb ik alles al van elke class meerdere keren gezien, maar omdat het een stap is dichterbij de release (welke hopelijk op 5 december gaat zijn O-) (gerucht))

Over de serverloadtest weet niemand wat de planning is, maar ik vraag me af of hetzelfde type servers zijn als ze voor SC2 gebruiken en WoW, want als dat zo is, dan hoeven ze geen grote aantallen te testen.
Maar als dat niet zo is, wat ik denk, dan zullen toch wel grote aantallen invites komen omdat het systeem MOET werken omdat alles online-only is.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Stranglem schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:30:
[...]

In de laatste Purgatory van Force is naar voren gekomen dat hij uit betrouwbare bronnen heeft vernomen dat de closed-beta deze week gaat uitkomen, waarschijnlijk woensdag of donderdag. In ieder geval de eerste wave dan.
Ik hoop er wel op. Qua footage heb ik alles al van elke class meerdere keren gezien, maar omdat het een stap is dichterbij de release (welke hopelijk op 5 december gaat zijn O-) (gerucht))

Over de serverloadtest weet niemand wat de planning is, maar ik vraag me af of hetzelfde type servers zijn als ze voor SC2 gebruiken en WoW, want als dat zo is, dan hoeven ze geen grote aantallen te testen.
Maar als dat niet zo is, wat ik denk, dan zullen toch wel grote aantallen invites komen omdat het systeem MOET werken omdat alles online-only is.
Een release op een maandag lijkt me onwaarschijnlijk. In het verleden is gebleken dat dinsdag een voorkeur heeft. Ik gok hem dus op 6 december :D

edit:
SC2: dinsdag 27 juli 2010
Cataclysm: dinsdag 7 december 2010
Wotlk: donderdag 13 november 2008
TBC: dinsdag 16 januari 2007
Wow EU: vrijdag 11 feb 2005
Wow US: dinsdag 23 november 2004

[ Voor 9% gewijzigd door pluisman op 12-09-2011 15:20 . Reden: data releases ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 12-09-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
Omdat we schijnbaar op de amerikaanse servers gaan spelen in de beta, zouden ze juist veel keys moeten uitdelen in europa, aangezien ze in amerika toch moeten wachten totdat het na 5 uur is omdat alle amerikanen aan het werk zijn,
als europa online komt is het in usa net 10 of 11 uur sochtends dus kunnen ze mooi de hele dag stresstesten/monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243667

Daar had ik nog niet bij stil gestaan. Sowieso is Blizz de laatste jaren best aardig geweest voor ons Europeanen, bij WoW vanilla moest ik nog een paar maanden op US servers spelen.

Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen. Met een beetje geluk komen er ook wel weer pre-order keys, maar dat duurt altijd een poos, moet er op z'n minst een launch date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 243667 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:12:
Daar had ik nog niet bij stil gestaan. Sowieso is Blizz de laatste jaren best aardig geweest voor ons Europeanen, bij WoW vanilla moest ik nog een paar maanden op US servers spelen.

Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen. Met een beetje geluk komen er ook wel weer pre-order keys, maar dat duurt altijd een poos, moet er op z'n minst een launch date zijn.
ik reken er nog altijd redelijk op dat ze bij blizzcon iets meer over een releasedate bekend maken, of in ieder geval al wat beta-resultaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 24-05 22:23
flessuh schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:15:
[...]

ik reken er nog altijd redelijk op dat ze bij blizzcon iets meer over een releasedate bekend maken, of in ieder geval al wat beta-resultaten...
Als ze zelfs op Blizzcon geen definitieve release date geven begint de hele situatie echt wel onnozel te worden.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Alsof wij ook allemaal zulke goed beta TESTERS zullen zijn :p wij willen alleen maar de game eerder proberen/spelen en een kans daartoe krijgen.

Ik zou als ik uitgenodigd word, uiteraard wel iets doorgeven als het volkomen fout gaat.

Ik hoop ook echt op een pre-kerst release.

Voornemen voor het nieuwe jaar: Diablo 3 grinden! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 12-09-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:20:

ik hoop van niet want heb mijn verlof gepland van mid dec tot mid jan
:( kga het toch bijna niet kunnen spelen tot k terug ben
dus voor mij is een release op 15 jan perfect :)

is er al info vrijgegeven over hoeveel sockets er max in een item gaan zitten?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 12-09-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 399205 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:22:
[...]

ik hoop van niet want heb mijn verlof gepland van mid dec tot mid jan
:( kga het toch bijna niet kunnen spelen tot k terug ben
dus voor mij is een release op 15 jan perfect :)

is er al info vrijgegeven over hoeveel sockets er max in een item gaan zitten?
Ja hallo, dan start jij toch later? Waarom moet de rest van ons wachten tot jij tijd hebt :+

edit:
over de sockets, zou ik niet weten lijkt me handig als er per item soort (aan grote van het geval) bepaald wordt hoeveel erin kunnen. Maar dat hoop ik niet random te zijn, misschien dat je bij je Artisan gewoon Add Socket kan doen, en dat er dan 1 in komt en de volgende voor dat item duurder wordt per keer tot het maximum van dat betreffende item.

Maar kan maarzo zo zijn dat in Rares en Legendaries gewoon max maar 1 in kan (en wellicht de prijs van de socket ook aan level of waarde gekoppeld is)

[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 12-09-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Ik was op zoek naar rune skill changes op mijn zombie hondjes, toen ik dit tegen kwam.
Tis een lijst van alle skills met hun rune changes:
de namen van de runes staan er niet bij, alleen A/B/C/D/E

klikken en lezen is sort of a spoiler, want je weet (wat op dit moment) de rune effecten doen:

http://dl.dropbox.com/u/38232496/AttributeDescriptions.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:20:
Alsof wij ook allemaal zulke goed beta TESTERS zullen zijn :p wij willen alleen maar de game eerder proberen/spelen en een kans daartoe krijgen.

Ik zou als ik uitgenodigd word, uiteraard wel iets doorgeven als het volkomen fout gaat.

Spreek voor jezelf, ik ben wel een goede beta tester.

Ik heb meegedaan aan de WoW beta en de SC2 beta en heb elke noemenswaardige bug gemeld! Zelfde met de World of Tanks beta (andere developer maar toch...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
niet om vervelend te doen maar blizzard kennende zou het maar zo in maart 2012 een keer uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:23:
[...]

Ja hallo, dan start jij toch later? Waarom moet de rest van ons wachten tot jij tijd hebt :+
omdat jullie dan mooi mijn items kunnen kopen die ik in de auction house zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 10:22
Flghter1982 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:24:
niet om vervelend te doen maar blizzard kennende zou het maar zo in maart 2012 een keer uitkomen. :)
Nou, het kan inderdaad. Maar het zou me verbazen.
Redelijkerwijs hoeft er maar zeer weinig gebalanced te worden. Dus lijk mij dat (vooral in vergelijking met SC2, WOW) de tijd die de beta nodig heeft om te testen niet heel extreem lang zal zijn.

Maar uiteraard ziet hier ook weer valse hoop bij voor mezelf, hebben! :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:24:
[...]

Spreek voor jezelf, ik ben wel een goede beta tester.

Ik heb meegedaan aan de WoW beta en de SC2 beta en heb elke noemenswaardige bug gemeld! Zelfde met de World of Tanks beta (andere developer maar toch...).
Ja dat bedoel ik ook met bugs melden, als je iets opvalt wat echt een bug is ok, maar ga niet elke minor glitch melden. Maargoed ik heb nog totaal geen bug gezien in geen enkel filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Flghter1982 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:24:
Ik heb op gamescom de demo gespeeld. Heel tof. Maar het was wel wat anders dan de beta. Gaat bij blizzcon dezelfde demo te spelen zijn vooozover iemand dat weet? Ik weet alleen niet meer welk level dat was. Het leek toch moeilijker spelen dan de beta.
Er is wel vermeld dat de regenerationrate van resource minder sterk stijgt naarmate je level toeneemt. Dus low level is het makkelijk om te spammen en later ga je echt keuzes moete maken hoe je je resource spendeert. Toch grappig. Meestal is het andersom.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:29:
Ja dat bedoel ik ook met bugs melden, als je iets opvalt wat echt een bug is ok, maar ga niet elke minor glitch melden. Maargoed ik heb nog totaal geen bug gezien in geen enkel filmpje.
Waarom niet iedere minor glitch melden? Als je het kunt reproduceren is het zondermeer een bug en ik zie liever een bugloze game die wat later uitkomt dan een game die onvoorspelbaar gedrag (in welke mate dan ook) vertoont omdat er te weinig bugreports waren tijdens de ontwikkelingsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Je moet alles melden, als niemand een fout meldt weten ze er ook niet van en kunnen ze het ook niet oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

[...]

dat was met de beta-tests waar ik in zat wel anders ja, Age of conan (grafische bug die zwarte muur geeft), APB (auto die door het wegdek valt), C&C4 (waar het spel zich nog een keer opstart als wil spelen en dan crasht).

De WOW beta was gewoon humor, en de SC2 beta was weer een redelijk blizzard voorbeeld van een relatief goed product.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan:P punt blijft dat blizzard, mede door lange productietijd en het niet melden van releasedatum, toch wel redelijk gepolished spellen afleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pensmaster-B schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:24:
Ik was op zoek naar rune skill changes op mijn zombie hondjes, toen ik dit tegen kwam.
Tis een lijst van alle skills met hun rune changes:
de namen van de runes staan er niet bij, alleen A/B/C/D/E

klikken en lezen is sort of a spoiler, want je weet (wat op dit moment) de rune effecten doen:

http://dl.dropbox.com/u/38232496/AttributeDescriptions.html
Dit is briljant! Bedankt voor de link! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:33:
[...]

Je moet alles melden, als niemand een fout meldt weten ze er ook niet van en kunnen ze het ook niet oplossen...
Nouja als je gewoon kijkt hoeveel mensen op het D3 forum aan het beggen, whinen en zeuren zijn, lijkt me het sterk dat iedereen trouw bugs gaat reporten, maar willen gewoon hun fix eerder.

Ik denk dat de meeste game bugs er wel uit zijn en intern getest zijn, maar dat de bugs die zich nu voor doen meer op hardware problemen zullen duiden. En die worden wel gemeld.
(alleen hoop ik niet op basic replies: update your drivers and go to hell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:38:
[...]

.
en dan de simpele reply "i did update my drivers and still can't go to hell"

Over het algemeen komen er wel wat nuttige reacties, kijk maar naar het WOW forum...
naast de zee van whiners staan er wel nuttige posts, sticky en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:38:
[...]

Nouja als je gewoon kijkt hoeveel mensen op het D3 forum aan het beggen, whinen en zeuren zijn, lijkt me het sterk dat iedereen trouw bugs gaat reporten, maar willen gewoon hun fix eerder.

Ik denk dat de meeste game bugs er wel uit zijn en intern getest zijn, maar dat de bugs die zich nu voor doen meer op hardware problemen zullen duiden. En die worden wel gemeld.
Het maakt mij vrij weinig uit wat de meesten willen, ik wil graag de Beta spelen omdat ik graag help de game beter te maken als dat kan. Natuurlijk wil ik heel graag de game spelen, zo snel mogelijk, maar als ik uitgenodigt wordt voor een Beta zie ik dat niet als een verkapte demo maar gewoon als een test proces en dus meld ik alle bugs die ik tegenkom, hoe klein ze ook zijn, want daar is de beta tenslotte voor.

Overigens gaat het melden van bugs volgens mij gewoon via een ingame tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
EnigmaNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:46:
[...]

Het maakt mij vrij weinig uit wat de meesten willen, ik wil graag de Beta spelen omdat ik graag help de game beter te maken als dat kan. Natuurlijk wil ik heel graag de game spelen, zo snel mogelijk, maar als ik uitgenodigt wordt voor een Beta zie ik dat niet als een verkapte demo maar gewoon als een test proces en dus meld ik alle bugs die ik tegenkom, hoe klein ze ook zijn, want daar is de beta tenslotte voor.

Overigens gaat het melden van bugs volgens mij gewoon via een ingame tooltje.
Als het niet teveel moeite is zoals een complete supportcase opstellen dan wil ik dat ook wel doen, maar eerst maar invited worden! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
in alle eerlijkheid. wil ik graag de beta spelen zodat ik alle characters kan testen en dus weet welke ik wil starten als de game echt released is. en als ik dan een bug tegenkom heb ik het er graag voor over om dat kenbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:03:
[...]

Sommige dungeons kunnen static zijn maar over het algemeen zijn de dungeons en caves etc opgebouwd uit random tiles :)
anu schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:17:
Zitten de skillrunes niet in de beta btw?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat werken, je ziet een plek waar je de runes kunt plaatsen, maar dat is in de active slots, ik vraag me af of de rune verdwijnt als je een andere skill in die slot plaatst, of dat de rune aan het slot gekoppeld blijft, of juist aan de skill
Nee het runesysteem zijn ze nog aan het redesignen dus het zit niet in de beta.
De skillrunes zijn hot swappable maar het is voor zover ik weet nog niet bekend of je ze er zo uit kunt halen of dat dat via de Enchantress moet.
hellfighter87 schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:02:
Volgens mij hebben ze dat eruit gehaald omdat er geen reden was om je spels niet op je zomby dogs te casten, dus dit was een onnodige handeling.
Dit inderdaad.
[...]

Als je streams hebt gekeken moet het je wel opgevallen zijn dat het gewoon tetris stijl inventory is en dat is inmiddels alweer een jaar zo. Daarnaast moet je je bedenken dat de beta maar een klein stukje van Act1 behelst en je dus ook nog maar low level spul zult vinden.
Niet zo heel gek dus dat het er nog niet echt imposant uitziet.. als ik jou was zou ik de gameplay panel bekijken van BlizzCon vorig jaar. Daar zie je een aantal sheets van high level equipment :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Bulls schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:48:
[...]

Als het niet teveel moeite is zoals een complete supportcase opstellen dan wil ik dat ook wel doen, maar eerst maar invited worden! :o
Is vrij makkelijk, bij WoW (speelde met F&F mee voor Burning Crusade) hadden ze daar een leuke interface voor waarmee je stap voor stap de bug uit kon leggen.

Simpel een kwestie van aanvinken en een korte omscrhijving toevoegen :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Shuvit schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:10:
[...]

Is vrij makkelijk, bij WoW (speelde met F&F mee voor Burning Crusade) hadden ze daar een leuke interface voor waarmee je stap voor stap de bug uit kon leggen.

Simpel een kwestie van aanvinken en een korte omscrhijving toevoegen :)
dat zit in iedere blizzard beta en ptr volgens mij.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.