Pensmaster-B schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:50:
[...]
kijkt ook mee
vraag:
in de vroege alpha filmpjes zag je dat men als witchdokter spells kon casten op je zombiedogs, en dat ze dan die effecten mee kregen. is dat nog steeds zo? ik heb het namelijk nog niet gezien in beta filmpjes.
Het waren apparte skills in de vroege alpha's, maar daarvan hebben ze er een aantal in die Rune-stones gevangen.
Los skills casten op je units, zoals eerder aangegeven, was teveel moeite waar ze juist vanaf wilde. Ik zelf denk echter, het forum van D3 lezende, dat een groot aantal van dat soort effecten nu in de Runes wordt samengestopt, zodat je wél een extra functionaliteit aan je pets kan meegeven, maar geen drie tegelijk die je dan iedere minuut aan het hercasten bent. Marco's zullen ze weer niet toestaan, maar het beste middel ertegen is ervoor zorgen dat spelers die neiging niet krijgen.
Ik ga er dus zeker van uit dat je exploderende minions kan maken als WD.
===
Wat betreft de beta aantallen, ik verwacht dat ze echt geen 100.000 users per gebied toe gaan laten... Eerder 50.000 in ieder serverterritorium. Iemand riep laatst gekeken te hebben hoeveel beta subscriptions er waren (non-blizzard bron, waardeloos dus?) en dat liep in de 2-3 miljoen, dus ik gok dat je 50.000/800.000 ste kans heb mee te mogen doen aan de beta. Iets van 10 maal een zelfde soort systeem config van alle courante (ondersteunde) machines en dan is het wel weer mooi geweest.
Er was ook iets te lezen / horen in een interview over Bnet "2.0". Het ging erover dat SC2 initieel "2.0" draaide, maar met de seasons en custom maps voting / blizzards eigen nieuwe maps en mods een soort "2.1" met extra functionaliteit werd (Channels enzo). De versie bij Diablo 3 had weer een lading opties, zoals het kunnen showen van gear in je bezit over alle chars en meer sociaal gedoen ofzo. Dit zou dan (niet officieel) 2.2 zijn, en eigenlijk Bnet "as it was ment to be" zijn.
Ach ik vind het allemaal prima. Als het maar werkt en stabiel is, ik geef niet zo heel veel om al die features, zolang de content maar goed is en je niet verplicht wordt.
[
Voor 17% gewijzigd door
djunicron op 12-09-2011 12:43
]