Toon posts:

[PC] Diablo 3 - Deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 66.876 views

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 16:29

Mad-Matt

TheDoctor#2181

The Chosen One schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:49:
Zo, even 20 pagina's weer gelezen. :P

Nog steeds geen Diablo 3 C.E. op Engelse sites volgens mij. Amazon, game, play, hmv, zavvi/thehut hebben nog steeds niks staan.

Had mijn SC2 C.E. voor 56 pond besteld toen.
http://www.bol.com/nl/p/g...04004011810436/index.html

:) (misschien niet de goedkoopste, maar wel betrouwbaar)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-05 23:54
Dynabyte en Mycom bieden de D3 CE allebei aan voor 74.99.
Tot nu toe het goedkoopst, echter heb ik nog geen ervaring met deze bedrijven hoe de gang van zaken is bij preorders. Iemand goede ervaringen?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 08:21
Voor nieuwe patch 6 screens: http://www.diablofans.com...view__findpost__p__708678

SPOILER: En hier de loading screens van alle 4 de ACTs: http://www.diablofans.com...ng-screens-wiki-digest-2/

[Voor 42% gewijzigd door Pedr0 op 20-11-2011 09:43]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn ik wil dit spel graag :o

D3 Profile D3 XP Ladder

Anoniem: 423328

Ooit WoW classic CE bij dynabyte besteld en heb hem daar netjes kunnen afhalen.
Geen ervaring met thuislevering van ze.

[Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 423328 op 20-11-2011 14:47]

• ByteMe72
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02-2018
spoiler:
Act 4 wordt dus heaven! Whoohoow!

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

Anoniem: 230001

Weet niet of onderstaande al hier gepost is maar ik heb dit nog niet eerder gezien. Dit ziet er erg sfeervol uit en is anders als wat we in de beta gezien hebben.

Wel een spoiler voor mensen die niet meer willen zien dan de beta!

http://d3cauldron.com/2011/11/diablo-3-caldeum-preview/

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
Anoniem: 230001 schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:05:
Weet niet of onderstaande al hier gepost is maar ik heb dit nog niet eerder gezien. Dit ziet er erg sfeervol uit en is anders als wat we in de beta gezien hebben.

Wel een spoiler voor mensen die niet meer willen zien dan de beta!

http://d3cauldron.com/2011/11/diablo-3-caldeum-preview/
Meh.. vind dit er dan weer een stuk minder uit zien dan de vorige streams en filmpjes , dit doet me echt way teveel denken aan WoW , en dan wel het shattrath / blood elf gebeuren. Maar ja , dat was in D2 ook al zo, de ene act vind pietje leuker en henkie weer de ander, daarom zijn er ook verschillende :)

Er zit wel erg veel detail in , dat wel ja.

Gigabyte Aorus B550 Pro / Ryzen 5 3600 / 6800 XT / 1 TB NVME / 16 GB 3600 C15

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
datamining news:

Diablo 3 User Interface Datamining - Bosses and Waypoints

This picture is a compilation of all the artwork used during co-op games when a boss even is about to be started (The 1 minute confirmation/teleport timer you get before the skeleton king, for those of you who tried it in beta). As far as I know, this picture contains artworks of all the bosses of the game and is a pretty huge spoiler, click at your own risks.

naja niet alle plaatjes zijn bosses, het zijn de loading screens voor teleporting naar een event (welke vaak een boss is)

boss en events artwork

normaal kijk ik hier niet naar, maar het duurt me te lang dus ik neem elke gram op die ik kan krijgen.

bron:http://www.diablofans.com/topic/32184-diablo-3-user-interface-datamining-bosses-and-waypoints/

[Voor 5% gewijzigd door Pensmaster-B op 21-11-2011 09:46]

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 14:52
RocketKoen schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 02:13:
[...]
Vooral een enorme balance patch voor de monk
Ik vind de monk "aura's" voorlopig niet de moeite waard. Ze zijn vooral beschermend en in de beta wordt je toch alleen maar geraakt door spells. Ook het constante recasten maakt het onaantrekkelijk imho.
De totem is awesome. Je doet zomaar 500% weapon damage. Alles in 1 klap dood. Kost wel veel spirit.
De roundhouse kick is nu erg fijn. Mijn vaste rechterknop skill.

Ik weet wel dat de meesten nog niet kunnen spelen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-05 09:32

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zoooooo dat zijn dikke spoilers.

Wat niet blizzard achtig om zo veel te lekken. Wel goed om te zien dat het verhaal ietwat complexer wordt dan ik al had voorspeld. Wat ik tot nu toe gezien heb is nog steeds bevestigend over hoe ik denk dat het zal lopen, maar dat lijkt slechts ~1/3e te zijn van het geheel. Ik heb dus weer goede hoop dat het een interessant verhaal wordt.

Het lijkt me er ook op dat de Acts toch wel erg lang zouden kunnen zijn. Er zit in ieder geval veel in en ook het aantal gebieden (waitpoints) valt dus niet tegen.

Vond wel dat het de laatste tijd erg stil was rondom D3. Dit soort datamining naar spoilers is daarmee wel een beetje blizzards eigen schuld. Of ze hebben dit laten lekken omdat ze gewoon niets anders meer hebben om de hype hoog te houden.

Ik hoop heel erg dat ze de snel uit Beta zijn. Wat kleine balance patches na de release kan ik wel mee leven. Maar goed, zolang de AH nog niet waterdicht is en mensen wat kleine bugs hebben snap ik wel dat ze het uitstellen.

Van de mensen die hier Beta hebben; zitten er nu nog echt problemen in? Als ik streams kijk, zie ik eigenlijk maar weinig problemen terug. Ook de forums staan niet heel erg vol met grote problemen. (ergste wat ik las is dat sommige wapens + rapidfire skill DH focus van het spel sloopte) Het lijkt er daarnaast op dat ze net als bij SC2 aanvankelijk, de FPS locken op 60. (Bij SC2 inmiddels al tijden niet meer zo) Of heeft iemand hier al hogere FPS gehaald?

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 13:59

Bulls

Chump has no hands

Van mij part gaan ze de RMAH later pas implementeren als daar problemen mee zijn, die heb je in het begin toch niet nodig.
De beta was dan ook niet bedoeld om de bugs eruit te krijgen maar om de stabiliteit van de servers te testen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-05 19:33
ow zag vandaag vlug een mailtje met beta langskomen... en en en ... Een Path of Exile beta key, leuke kloon maar toch niet hetzelfde :p

Diablo 3 Profiel

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler-link:
http://www.diablofans.com...ing-bosses-and-waypoints/

spoiler:
Boss Portraits:
Nummer 1 en 3 zijn gewoon Decepticons, The Fallen en Megatron.
Sinds wanneer bemoeid Hasbro zich met deze game 8)7

D3 Profile D3 XP Ladder

• Pensmaster-B
  • Niet online
De bosses van de acts:

Tis een link dus je moet eerst nog klikken voordat je het ziet :P

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pensmaster-B schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:38:
De bosses van de acts:

Tis een link dus je moet eerst nog klikken voordat je het ziet :P

spoiler:
Dat zeg ik, Decepticons _O- (Belial/Azmodan)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Pensmaster-B
  • Niet online
ja maar die waren eigenlijk al redelijk bekend, die eerste had ik niet gedacht

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik had ze allemaal nog niet gezien

D3 Profile D3 XP Ladder

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik had ze wel al gezien, maar in een andere volgorde... mmmm...

Weet ook nog niet precies wat ik nou bij de eerste moet denken.

Hoe dan ook bedankt voor de spoilers. Hoe langer ik moet wachten op dit spel, hoe meer info ik dan maar van te voren wil doornemen. Ik denk dat ik pas bij het kijken van alle cinematics als die uitlekken zou stoppen en me nog eens achter de oren zou krabben.

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2019
spoiler:
s de eerste eindbaas dezelfde als van Diablo 1?

Wel beetje jammer. Had wel een leukere baas verwacht. Maar nog niiks gezien, dus kan eigenlijk niet oordelen. Hoopte alleen op een character die belangrijker was ivm lore.

Leven en laten leven!

Anoniem: 399205

Stranglem schreef op woensdag 23 november 2011 @ 07:17:
spoiler:
s de eerste eindbaas dezelfde als van Diablo 1?
spoiler:
die zat inderdaad in diablo 1 als baas zo op level 3 of 5 ofzo, de eerste keer dat je het spel speelde en je kwam hem tegen was je gewoon dood, zalige herinneringen aan de Butcher. er was maar 1 manier om hem gemakkelijk aan te kunnen en dat was hem even skippen nog wat verderlevelen en dan teruggaan om hem te doden :) mss lag het ook aan mn leeftijd was toen nog jong :)
herinner me nog weglopen en heel het level achternagezeten door die vetzak "aaah i'm dying"
ooooo nostalgie, nu kan ik nog minder lang wachten, goddamn u blizzard finish it already or go to hell :)

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 23-11-2011 09:52]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 10:56

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Nou ik kon het toch niet laten om die boss - spoilers te bekijken. Het verbaast me dat die
spoiler:
Spiderqueen (clickable for picture)

er niet zit... hebben ze die nu al gedumpt of wordt dat een tussenboss ofzo?

edit: ik lees net dat het ook een boss is.
spoiler:
1 van de in totaal 21 bosses
Blijkbaar geen final act boss.

[Voor 18% gewijzigd door FloydRaalte op 23-11-2011 10:50]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:46:
Nou ik kon het toch niet laten om die boss - spoilers te bekijken. Het verbaast me dat die
spoiler:
Spiderqueen (clickable for picture)

er niet zit... hebben ze die nu al gedumpt of wordt dat een tussenboss ofzo?

edit: ik lees net dat het ook een boss is.
spoiler:
1 van de in totaal 21 bosses
Blijkbaar geen final act boss.
Vierde van de bovenste rij in het Bosses & Waitpoints lijstje...

Hoe komt je nou weer aan dat soort detail plaatjes + naam erbij?

spoiler:
Hey, ik vind deze boss hier ook onder de naam mistress of pain

En wat concept art van
spoiler:
The butcher betreft, jup, die ziet er nog uit zoals je in D1 aanvoelde dattie was. [url]s_the_butcher.jpeg[/url], toch imposanter dan als je nu naar de sprite kijkt butcher.gif uit 1997

[Voor 24% gewijzigd door djunicron op 23-11-2011 12:01]

• Pensmaster-B
  • Niet online
The waypoints list I posted a few days ago has been updated and now includes the name of all the zones!

I tried to sort them by Act but I might have missed a few things left and right, feel free to point out errors in comments.
It's a list of all the waypoints, not a list of all the zones. Don't try to compare zone sizes based on the amount of waypoints you see in that picture, they are most likely not all implemented.
Oh, yeah, SPOILER ALERT!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04-2020
Ongelovelijk dat jullie dat allemaal willen weten. Dan ben je straks in het spel en weet je gewoon al wanneer het einde er aan komt, doordat dit de laatste portal van de act is. Ik wil ook zo veel mogelijk weten, maar niet dingen die het verhaal verpesten.

Waar ik vooral benieuwd naar ben zijn de items en hoeveel dmg ik zal doen in inferno en in hoeverre gold verdwijnt uit de economie, en of het een beetje balanced is.

Hoeveel denken jullie trouwens dat de maximale gold find is en hoeveel je dan zal oppikken in inferno? Ik weet van titan quest dat ik op een gegeven moment 40k oppakte.

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-05 16:04
Het vermoeden is dat er niet veel meer gaat droppen in hogere difficulties, zie dit artikel:
http://diablo3markets.inc...carce-than-we-all-thought

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-05 16:24
Je hebt er niets aan om nu te weten hoeveel op pikt aan geld. of het nu 1.000 of 1.000.000 is, je hebt dan ook gegevens nodig wat bepaalde zaken kosten, potions, gear bij o.a. blacksmith. etc etc. en leuk als je strax 1k dmg kan doen, maar als de makkelijkste mobs al 10k health hebben heb je nog 10 klappen/casts nodig.

Ik ben het wel met je eens dat ik er ook niet te veel van hoef te weten. ik merk het wel bij de eerste paar play throughs. maar kan ook voorstellen dat sommige met zoveel smart wachten dat ze hun honger maar op deze manier stillen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-03 18:41
iribuya schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:54:
Ongelovelijk dat jullie dat allemaal willen weten. Dan ben je straks in het spel en weet je gewoon al wanneer het einde er aan komt, doordat dit de laatste portal van de act is. Ik wil ook zo veel mogelijk weten, maar niet dingen die het verhaal verpesten.
Dit was in Diablo II toch ook al prima te zien in het spel? Je zag of een waypoint de laatste uit een act was en bovendien kon je aan de quests ook al zien hoe ver je zat in een act.

D3 Profile

• Khiu
skoozie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:59:
Je hebt er niets aan om nu te weten hoeveel op pikt aan geld. of het nu 1.000 of 1.000.000 is, je hebt dan ook gegevens nodig wat bepaalde zaken kosten, potions, gear bij o.a. blacksmith. etc etc. en leuk als je strax 1k dmg kan doen, maar als de makkelijkste mobs al 10k health hebben heb je nog 10 klappen/casts nodig.
Je hebt er wel iets aan als je bijvoorbeeld weet dat er heel veel meer gold dropt in hogere difficulties. Want dan weet je, dat wat je in normal oppakt niet veel uitmaakt en je het kan uitgeven aan allerlei triviale dingen. Maar als het verschil klein is kun je in normal al beginnen met sparen voor belangrijkere dingen op maxlvl.
Ik ga iig na het lezen van dat artikel op normal wat voorzichtiger om met gold vanaf het begin.

• iribuya
Inderdaad zeer interessant stukje. Weet niet zeker of ik hier blij mee ben of niet.
Positief:
-de goud markt zal bijna tot geen inflatie hebben.
-Zorgt er voor dat RMAH misschien echt flink geld kan opleveren zeker Gold for $

Negatief:
-je moet heel zuinig zijn op goud en echt een gold gear maken en dan gewoon in een minder hoge moeilijkheidsgraad gold runs doen.
-gold find zal niet erg zinnig zijn op hoge items aangezien je daar veel beter +dmg of +def op kan hebben.

• skoozie
Daar heb je een goed punt, maar dan vrees ik dat er allemaal high level chars op normal rond crossen met AOE spells puur voor gold. Hoe het soms ook ging met gems als je een specifieke nodig had om een rune om te zetten naar een hogere variant. Ik had daar een pala voor met een fire of lightning aura en dan met shift ingerdukt rond huppelen en de mobs met bosjes zien vallen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

iribuya schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:16:
Inderdaad zeer interessant stukje. Weet niet zeker of ik hier blij mee ben of niet.
Positief:
-de goud markt zal bijna tot geen inflatie hebben.
-Zorgt er voor dat RMAH misschien echt flink geld kan opleveren zeker Gold for $

Negatief:
-je moet heel zuinig zijn op goud en echt een gold gear maken en dan gewoon in een minder hoge moeilijkheidsgraad gold runs doen.
-gold find zal niet erg zinnig zijn op hoge items aangezien je daar veel beter +dmg of +def op kan hebben.
zalig vind ik het
als je genoeg grind zal je genoeg geld hebben ;)
beetje gold sparen voor betere gear is dan ook van de eerste k een shortterm of longterm goal, zoals je zelf wil

een gear volledig gebaseerd om gold runs te doen en een gear volledig gebaseerd om magic items te vinden (desnoods om te scrappen voor je artisans)
zullen dan ook gebruikt worden om te gaan farmgrinden, er zullen altijd mensen zijn die dit soort dingen gaan doen
maakt jou nog niet verplicht om dat ook te doen

en gold find en magic find is inderdaad niet de beste spec voor je beste gear maar dat hoeft ook niet, heb je gewoon meerdere sets gear voor je char naargelang waar je zin in hebt om te doen

vind nog steeds beetje jammer die lvl60 limiet :), blizzard heeft veel bijgeleerd uit WoW en probeert goeie elementen te combineren met D3 dat is overduidelijk
zeker 1 expansie waarschijnlijk 2 betekent onmiddellijk meer poen voor hen maar vermoed qua content in expansion een extra act met extra eindbaas en extra classes
maar zullen de lvl mogelijkheden dan ook bvb uppen in eerste expansie van 60 => 80 en in tweede =>99
( als ze het zo aanpakken verplichten ze je ook wat van de expansie aan te schaffen niet dat het me wat kan schelen -lees: ik koop ze toch- is gewoon stiekeme marketingtruucjes )
als het zo is dan vind ik het niet erg dat het maar tot lvl60 gaat in het begin
weet iemand hier iets over? lijkt me een logische stap maar zou graag zien dat iemand het kan bevestigen :)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:33:
[...]

zalig vind ik het
als je genoeg grind zal je genoeg geld hebben ;)
beetje gold sparen voor betere gear is dan ook van de eerste k een shortterm of longterm goal, zoals je zelf wil

een gear volledig gebaseerd om gold runs te doen en een gear volledig gebaseerd om magic items te vinden (desnoods om te scrappen voor je artisans)
zullen dan ook gebruikt worden om te gaan farmgrinden, er zullen altijd mensen zijn die dit soort dingen gaan doen
maakt jou nog niet verplicht om dat ook te doen

en gold find en magic find is inderdaad niet de beste spec voor je beste gear maar dat hoeft ook niet, heb je gewoon meerdere sets gear voor je char naargelang waar je zin in hebt om te doen

vind nog steeds beetje jammer die lvl60 limiet :), blizzard heeft veel bijgeleerd uit WoW en probeert goeie elementen te combineren met D3 dat is overduidelijk
zeker 1 expansie waarschijnlijk 2 betekent onmiddellijk meer poen voor hen maar vermoed qua content in expansion een extra act met extra eindbaas en extra classes
maar zullen de lvl mogelijkheden dan ook bvb uppen in eerste expansie van 60 => 80 en in tweede =>99
( als ze het zo aanpakken verplichten ze je ook wat van de expansie aan te schaffen niet dat het me wat kan schelen -lees: ik koop ze toch- is gewoon stiekeme marketingtruucjes )
als het zo is dan vind ik het niet erg dat het maar tot lvl60 gaat in het begin
weet iemand hier iets over? lijkt me een logische stap maar zou graag zien dat iemand het kan bevestigen :)
Dat er twee uitbreidingen gaan komen voor Diablo 3 is al lang bekend sinds de gelekte roadmap:
nieuws: Lek toont twee nieuwe WoW-uitbreidingen en nieuwe game Titan

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 14:52
Ik maak me niet zo'n zorgen om de gold.
Net als in diablo 2, verdien je de meeste gold door je items te verkopen... ;)

Een goede axe is in de beta al zo 80 gold waard. Dan hebben we het over een level6 weapon. Maar we zullen zien. Voorlopig heb ik alle vertrouwen in Blizzard dat ze goed zijn in balancen.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

TrailBlazer

Karnemelk FTW

in de beta zitten denk ik weinig chinezen the sweatshoppen

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• iribuya
BazzPsychoNut schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:32:

Een goede axe is in de beta al zo 80 gold waard. Dan hebben we het over een level6 weapon.
80 gold is ook helemaal niks. Ik heb iemand een goldrun 222% (YouTube: [HD] Diablo 3 Beta Level 13 Wizard +222% Gold Find, "Gold Rush" w/ Commentary (Part 2 of 5)) zien doen waarbij er gemiddeld zo'n 40 per keer viel. Het meest wat ik heb zien vallen was zo'n 63. Ervan uitgaande dat je met zo'n 600% bij de redelijk haalbare max van gold find zit hoop ik toch echt dat er in hell zo'n 500-1000 gaat vallen.

Betreft de levels bij de uitbreidingen weet ik het niet. Bij wow was het maar 10 levels omhoog. Ik hoop persoonlijk op 20 erbij per uitbreiding, maar dat is wel redelijk veel. Zeker aangezien je exponentieel sterker wordt is 40+ levels wel heel veel. Op een gegeven moment is je gear toch belangrijker.

iribuya schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:11:
[...]

Betreft de levels bij de uitbreidingen weet ik het niet. Bij wow was het maar 10 levels omhoog. Ik hoop persoonlijk op 20 erbij per uitbreiding, maar dat is wel redelijk veel. Zeker aangezien je exponentieel sterker wordt is 40+ levels wel heel veel. Op een gegeven moment is je gear toch belangrijker.
:)
ok ok zolang je maar niet in geen tijd lvl60 kan worden is het ook ok :)
maar lvl 99 is puur nostalgisch
als je met twee expansies lvl80 zou kunnen worden is het ook wel fijn
moet toch ook wel want anders heb je lvl60 komt expansie uit en kan je daar gaan grinden maar je lvl blijft hetzelfde zou toch ook maar flauwekul zijn, niet?

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Waarom zou dat flauwekul zijn? Bij guild wars is de level cap ook fixed op 20. Dat werkt ook prima.

• iribuya
Toen ik gw ging spelen vond ik het super frustrerend dat ik alleen maar tot level 20 kon. Een van de leukste dingen van een rpg (mmo) vind ik dat je levels hebt. Zoals in d2 was een beetje suf, maar om een week over een level te doen vind ik niet vervelend.

Voor de rest vind ik het ook onnatuurlijk als je bij een uitbreiding niet hoger kan in level. Laat het dan een mastery level zijn waarbij je niet kan kiezen, maar waarbij door je speelstijl langzaam je stats veranderen.
DWZ: door veel fire spells te gebruiken je fire dmg omhoog gaat, maar weer omlaag als je vele uren alleen maar lightning gebruikt. Of 2 handed, 1 handed, shield of iets dergelijks.

Dit zorgt ervoor dat mensen wel een soort van build kiezen, maar die dan net zoals de rest van D3 niet super bepalend is. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met Dungeon Siege.

[Voor 3% gewijzigd door iribuya op 23-11-2011 16:35. Reden: Spelfoutje en nog een voorbeeld]

Anoniem: 303530 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:30:
Waarom zou dat flauwekul zijn? Bij guild wars is de level cap ook fixed op 20. Dat werkt ook prima.
nja misschien niet helemaal goed geformuleerd

Iribuya verwoord het beter:
Voor de rest vind ik het ook onnatuurlijk als je bij een uitbreiding niet hoger kan in level

dan is de expansie gewoon meer content en nog een act om te gaan treasurehunten
maar aangezien het blizzard is en ik lvl60 al zo *not blizzard* vond en dan de vergelijking even maakte met wow
vermoed ik toch dat ze de lvlcap gaan omhoog trekken
ik kan me vergissen en het kan wel werken maar zou het toch een beetje jammer vinden
zelfs al komen er maar 5lvls bij zou ik me er toch gemakkelijker bij kunnen neerleggen dan als er geen capverhoging komt

als je dan toch al een lvl60 char hebt, gaat het echt alleen om de content want verder lvllen zal niet mogelijk zijn
dat zou hun verkoopcijfers mogelijks kunnen impacteren omdat er mensen gaan denken van kheb toch al lvl60
en die nieuwe classes staan me niet aan
maar als ze de cap verhogen dan geef je ook degene die al een lvl60 char hebben een extra incentive om de expansion te kopen
om het kort te houden vanuit marketingperspectief lijkt het me logisch

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Anoniem: 399205 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:08:
[...]

nja misschien niet helemaal goed geformuleerd

Iribuya verwoord het beter:
Voor de rest vind ik het ook onnatuurlijk als je bij een uitbreiding niet hoger kan in level

dan is de expansie gewoon meer content en nog een act om te gaan treasurehunten
maar aangezien het blizzard is en ik lvl60 al zo *not blizzard* vond en dan de vergelijking even maakte met wow
vermoed ik toch dat ze de lvlcap gaan omhoog trekken
ik kan me vergissen en het kan wel werken maar zou het toch een beetje jammer vinden
zelfs al komen er maar 5lvls bij zou ik me er toch gemakkelijker bij kunnen neerleggen dan als er geen capverhoging komt

als je dan toch al een lvl60 char hebt, gaat het echt alleen om de content want verder lvllen zal niet mogelijk zijn
dat zou hun verkoopcijfers mogelijks kunnen impacteren omdat er mensen gaan denken van kheb toch al lvl60
en die nieuwe classes staan me niet aan
maar als ze de cap verhogen dan geef je ook degene die al een lvl60 char hebben een extra incentive om de expansion te kopen
om het kort te houden vanuit marketingperspectief lijkt het me logisch
Ik waardeer je visie en comment maar zou het je schikken om af en toe een punt en een hoofdletter te plaatsen?

Marketing technisch misschien prima oplossingen maar ik vind tot lvl 60 voor mijn gevoel wel wat weinig. Ben dan ook geen WoW-speler, die zijn het gewend om met uitbreidingen een hoger level te kunnen bereiken.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-05 14:15
Mja het is wel veel beter opgezet dan Diablo 2. Je plant vaak voor een level 99 character maar bereikt die vrij zelden en meestal nooit. Hoe dat loopt met uitbreidingen en level caps kan me nu nog vrij weinig boeien.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Hier Diablo's Cold Touch in real life:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LMhBuSBemRk]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bulls schreef op donderdag 24 november 2011 @ 01:28:
Hier Diablo's Cold Touch in real life:

[video]
Wat is de natuur toch mooi _/-\o_

D3 Profile D3 XP Ladder

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-04 18:02

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Als er inderdaad uitbreidingen komen die de levelcap verhogen, zou dit waarschijnlijk moeten betekenen dat er meer skills bij moeten komen per character. De skills zijn nu mooi uitgelijnd met de levels en extra levels zullen in de huidige situatie nauwelijks voordelen geven.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Pheno79
  • Laatst online: 10-09-2019
iribuya schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:11:
[...]

Waarom zou er per se een leveluitbreiding moeten komen? Ze gaan in ieder geval kijken hoe ze charms er weer in gaan krijgen is mij verteld in augustus. Genoeg andere content om een uitbreiding mee te vullen. Acts, klassen, itemsoorten (charms), wie weet jewels.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

• iribuya
Misschien komen er maar twee skill/character bij (x6) eigenlijk 12. .....x5 =dus zo weer 60 nieuwe bedenksels. En als ze dan een nieuwe char bedenken dus weer 180 skills erbij :S beste en bizar systeem. En het zou me niks verbazen dat er een nieuwe rune komt..... Reken maar uit!

Het zou ook kunnen dat ze kiezen voor een nieuwe inventory slot waarbij je weer extra stats erbij kunt pompen. Bijvoorbeel arcane formulas of blessings die je kan swappen.

• Pedr0
http://www.d3sanc.com heeft een uitnodiging gekregen van Bashiok om ergens de komende weken een interview te geven aan de author van Book of Cain die volgende maand uitkomt.

Gisteren tijdens de stream kreeg hij het mailtje binnen.....ben erg benieuwd naar dit boek. Als je vragen hebt, kan je die deze week op z'n website achterlaten.

De website wordt binnenkort ook geheel vernieuwd met een pro uiterlijk etc.. :+

[Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 24-11-2011 09:33]

Jackson Claxon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:31:
[...]
Ik waardeer je visie en comment maar zou het je schikken om af en toe een punt en een hoofdletter te plaatsen?
Nooit gedacht dat dit een struikelblok zou kunnen zijn. Ik zal er op letten. :) .
Pheno79 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:26:
[...]

Waarom zou er per se een leveluitbreiding moeten komen? Ze gaan in ieder geval kijken hoe ze charms er weer in gaan krijgen is mij verteld in augustus. Genoeg andere content om een uitbreiding mee te vullen. Acts, klassen, itemsoorten (charms), wie weet jewels.
Dat er genoeg opties zijn voor andere features/classes etc is inderdaad duidelijk maar het punt is juist, een leveluitbreiding zorgt er juist voor dat je ook weer verder gaat met de characters die je al hebt omdat je verder kunt grinden. Veel mensen zullen grinden eerder een 'burden' vinden dan een toevoeging maar mijn inziens is het juist meer een stimulans om huidige characters te spelen dan ermee te gaan itemfarmen voor de nieuwe (betere) gear die erbij is gekomen.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik hoef niet zo nodig meer character classes. Het kan aan mijn beperkte fantasie liggen maar het gaat toch overlap geven denk ik.

• skoozie
TrailBlazer schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:21:
Ik hoef niet zo nodig meer character classes. Het kan aan mijn beperkte fantasie liggen maar het gaat toch overlap geven denk ik.
Ligt er aan hoe je overlap ziet, een elemental druid was in D2 ook een caster net als een sorc. en een assassin was ook melee, net als de Barb. en de druid en de necro konden summonen, maar toch speelde ze heel anders.
hoewel ze nu de hoofdmoten al wel redelijk gedekt hebben met de huidige classes.

Melee / tank
Melee / fast
Shooting
Casting
Summoning

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• iribuya
2091 damage op de Skeleton King!!!
YouTube: Diablo3 Beta Monk One-Shot Kills Skeleton King by 2091 Damage!!!
Damn
Dat zijn heel wat procenten die elkaar enorm boosten.

Ik had even dat het een hack of iets was, maar als je rekent klopt het gewoon precies.

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 23:01
iribuya schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:24:
2091 damage op de Skeleton King!!!
YouTube: Diablo3 Beta Monk One-Shot Kills Skeleton King by 2091 Damage!!!
Damn
Dat zijn heel wat procenten die elkaar enorm boosten.

Ik had even dat het een hack of iets was, maar als je rekent klopt het gewoon precies.
hoe gaat de berekening? :o

• Pheno79
  • Laatst online: 10-09-2019
psychoclown schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:07:
[...]

Dat er genoeg opties zijn voor andere features/classes etc is inderdaad duidelijk maar het punt is juist, een leveluitbreiding zorgt er juist voor dat je ook weer verder gaat met de characters die je al hebt omdat je verder kunt grinden. Veel mensen zullen grinden eerder een 'burden' vinden dan een toevoeging maar mijn inziens is het juist meer een stimulans om huidige characters te spelen dan ermee te gaan itemfarmen voor de nieuwe (betere) gear die erbij is gekomen.
In Diablo II zijn er ook geen levels bijgekomen, je ziet wat de impact was van die uitbreiding.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Pheno79 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:00:
[...]

In Diablo II zijn er ook geen levels bijgekomen, je ziet wat de impact was van die uitbreiding.
Ik heb D2 nooit voor LOD gespeeld, maar waren de monster levels dan niet aangepast? Want als je zonder Act 5 direct na Diablo in NM kwam waren de mobs dan niet ineens super sterk? Ik weet dat ik zelfs vaak nog een paar extra act 5 runs deed om in NM of Hell een beetje goed aan bod te komen, hoe was dat dan zonder LOD.
Ik neem aan dat de mob start level voor NM en Hell dan ook wel iets hoger is komen te liggen.

• randomice
  • Laatst online: 14-05 19:33
Bulls schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:17:
[...]

Ik heb D2 nooit voor LOD gespeeld, maar waren de monster levels dan niet aangepast? Want als je zonder Act 5 direct na Diablo in NM kwam waren de mobs dan niet ineens super sterk? Ik weet dat ik zelfs vaak nog een paar extra act 5 runs deed om in NM of Hell een beetje goed aan bod te komen, hoe was dat dan zonder LOD.
Ik neem aan dat de mob start level voor NM en Hell dan ook wel iets hoger is komen te liggen.
Volgens mij was classic zonder runes charms etc(ik weet het niet helemaal zeker,lange tijd geleden). Die runes waren gewoon game breaking/making.

Diablo 3 Profiel

• Azaruc
randomice schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:23:
[...]

Volgens mij was classic zonder runes charms etc(ik weet het niet helemaal zeker,lange tijd geleden). Die runes waren gewoon game breaking/making.
Klopt, zonder runes, charms, met een veel kleinere stash en zonder alle elite items. Die dingen zijn er in de expansion bijgekomen.

D3 Profile

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Ik weet wat er allemaal anders is geworden, maar het gaat me puur om de aanpassing van monster levels omdat je een hele act erbij krijgt en daar ruim 10 levels in omhoog gaat, dus als je anders met zo'n groot gat begint of juist ineens dik overpowered aan de volgende moeilijkheids graad.
Pheno79 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:00:
[...]

Maar in Diablo II (vanilla) kon je niet zomaar level 85+ worden en met LoD ging dat al een stuk eenvoudiger en was de weg van 94 tot 99 al zo lastig als 85 tot 90 in vanilla.

• skoozie
Gisteren bij mijn ouders Blizzard Originals Diablo (1) opgehaald, system requirements:

Windows 95/86/NT 4.0
Pentium 60MHz
8MB RAM
Doublespeed CD-ROM
Windows 95/98 compatible soundcard and mouse

Hopelijk krijg ik het aan de praat op mn 64bit Win7

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:24
skoozie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:38:
Gisteren bij mijn ouders Blizzard Originals Diablo (1) opgehaald, system requirements:

Dat is het mooie van Diablo 1: het is zo netjes geprogrammeerd dat het gewoon nog steeds te installeren en te spelen is zelfs op een Windows 7 64bit systeem! In tegenstelling tot veel andere games uit die tijd die gewoon niet meer te installeren zijn omdat de installer gewoon niet meer werkt, of niet te spelen zijn omdat de game API-calls maakt die niet meer werken onder Win7.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Haay schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:52:
[...]

Dat is het mooie van Diablo 1: het is zo netjes geprogrammeerd dat het gewoon nog steeds te installeren en te spelen is zelfs op een Windows 7 64bit systeem! In tegenstelling tot veel andere games uit die tijd die gewoon niet meer te installeren zijn omdat de installer gewoon niet meer werkt, of niet te spelen zijn omdat de game API-calls maakt die niet meer werken onder Win7.
Na update dan toch wel? Ik had D1 + Hellfire nog eens onder Vista geïnstalleerd jaren terug, en daar had ie wel een probleem, tot ik de patches had geïnstalleerd.

Zelfde trouwens met D2, onder NT 6.x (vista / win 7) heb je met patches onder de 1.08 weldegelijk problemen. Maar sinds 1.12 helemaal niet meer. Maar goed, er zijn ook nieuwe dingen bijgekomen in het spel, dus sowieso wil je de nieuwste versie installeren voor items en mobs.

• Pedr0

• Khiu
Ik snap niet helemaal waarom incgamers deze filmpjes heeft gemaakt. Ze zijn gemaakt met een server emulator die nog niet af is. Dus zijn de skills absoluut niet representatief en volgens mij hadden we de visuele effecten al gezien...

[Voor 18% gewijzigd door Khiu op 25-11-2011 10:38]

• Pedr0
De visuele effecten heb je nog niet gezien....ja van een bepaalde skills. Maar niet van deze skills zo uit mijn hoofd. ;)

Wel nice om de opverige twee Artisians ingame te zien. Zouden ze ook daadwerkelijk op die plaatsen komen te staan?

Of zou je echt naar ACT2 moeten gaan als je b.v. naar de Jeweler wilt gaan?

[Voor 46% gewijzigd door Pedr0 op 25-11-2011 10:49]

• Khiu
Ok, vandaar :)

Edit:
Ik vermoed dat ze idd daar komen te staan, alles wat eromheen staat lijkt te kloppen/passen.

[Voor 78% gewijzigd door Khiu op 25-11-2011 11:00]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 10:56

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

skoozie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:38:

Windows 95/86/NT 4.0
Pentium 60MHz
8MB RAM
Doublespeed CD-ROM
Windows 95/98 compatible soundcard and mouse

Beetje off-topic denk ik maar goed....

In feite kun je gewoon spelen met jouw specs. Alleen zorgt windows 7 voor zeer aparte kleuren in Diablo 1. Zeg maar Diablo 1 on paddo's. Windows 7 maakt namelijk gebruik van een bepaald kleurenpalet waar diablo 1 niet mee om kan gaan. Er is een vrij simpele oplossing / workaround die ik zelf ook gebruik:

Maak een tekst bestand aan met notepad en zet daar de volgende regels in:

@echo off
taskkill /f /im explorer.exe
diablo.exe
pause
start explorer.exe
exit

Save het bestand als een .BAT bestand in je Diablo 1 gamefolder. Wanneer je dit .BAT bestand uitvoert killed het bestandje eerst je explorer en omzeilt zo dat explorer het kleurenpalet laad. Daarna start hij Diablo 1 op en gaat vervolgens over in pauze. NU kun je gewoon spelen. Wanneer je Diablo 1 weer afsluit kun je op enter drukken en zal explorer weer opstarten. Simple but effective. Mocht je explorer om de een of andere reden niet terug krijgen druk dan even op CRT+ALT+DELETE om in de taskmanager uitvoeren 'explorer' te tikken. Dan start het ook gewoon weer op. Succes ermee.

P.S. Deze oplossing werkt voor meerdere 'oudere' games die last hebben van het feit dat Win7 het kleurenpalet zelf nodig heeft.

[Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 25-11-2011 15:00]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Pedr0 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:47:
Wel nice om de opverige twee Artisians ingame te zien. Zouden ze ook daadwerkelijk op die plaatsen komen te staan?

Of zou je echt naar ACT2 moeten gaan als je b.v. naar de Jeweler wilt gaan?
Ze reizen met je mee :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik las ergens dat er geruchten zijn van kwartaal 2 van 2012.
Weet iemand hier toevallig meer? Want ik ga er goed van balen als het waar is.

D3 Profile D3 XP Ladder

Mad-Matt schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:15:
Ik las ergens dat er geruchten zijn van kwartaal 2 van 2012.
Weet iemand hier toevallig meer? Want ik ga er goed van balen als het waar is.
Die geruchten komen vanwege het veranderen van de releasedatum door Amazon op hun website. Daarnaast hebben ze een mail rondgestuurd waarin ze suggereren de aanpassing gedaan te hebben na contact met Blizzard. Complete stierenpoep dus want waarom zou Blizzard contact opnemen met Amazon terwijl er nooit een officiele datum is geweest. Verder schijnt de oude en nieuwe datum van Amazon op een zaterdag te zijn, ook niet erg geloofwaardig.

Er zijn er die zelfs uitgaan van eind volgend jaar of zelfs 2013 omdat het veilinghuis nogal bugged schijnt te zijn en Blizzard Diablo niet tegelijk met de expansion van Star Craft of WoW uit wil brengen. Dit klinkt mij als volstrekte onzin in de oren al weet ik niet hoe het nu met het RMAH staat omdat Blizzard ook intern test en daar weten we dus niets van.

Ik ga nog steeds uit van eind Q1.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ah ok, ik kon zo snel niet zien waar de geruchten vandaan kwamen.

RMAH mag van mij gewoon in een latere patch komen, laten we eerst gewoon spelen :)
Maar we kunnen toch helaas niets anders als wachten.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Mad-Matt schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:34:
Ah ok, ik kon zo snel niet zien waar de geruchten vandaan kwamen.

RMAH mag van mij gewoon in een latere patch komen, laten we eerst gewoon spelen :)
Maar we kunnen toch helaas niets anders als wachten.
Want met RMAH kun je niet gewoon spelen? :S
-------

Man ik dacht, toen Battlefield 3 kwam: "Oh nu kan ik mijn ongeduld wel beheersen voor diablo 3."

Maar inmiddels BF3 al grijs gespeeld, en nu zit ik toch weer dagelijks stiekem in dit topic te kijken of er al wat bekend is :|

[Voor 24% gewijzigd door Supreme op 28-11-2011 11:05]

Supreme schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:58:
[...]

-------

Man ik dacht, toen Battlefield 3 kwam: "Oh nu kan ik mijn ongeduld wel beheersen voor diablo 3."

Maar inmiddels BF3 al grijs gespeeld, en nu zit ik toch weer dagelijks stiekem in dit topic te kijken of er al wat bekend is :|
Met RMAH kun je ook gewoon spelen maar het zou jammer zijn dat als er inderdaad nog veel problemen zijn met RMAH dat daardoor de hele game vertraagd wordt. Dat is ook niet iets wat Blizzard wil.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Omdat het RMAH om echt geld gaat zijn er ook vast wel wat richtlijnen waar het aan moet voldoen voordat het live gaat.

Elk land heeft zijn eigen regels, dat geeft blijkbaar ook nogal wat problemen omdat het anders is dan ingame- aankopen. Nu kun je echt geld verdienen als speler en dat ligt in sommige landen gevoelig. Ik weet niet hoe het in Nederland geregeld is maar ik kan me voorstellen dat wanneer er honderden euro's betaald worden voor bepaalde wapens dat de belastingdienst toch ook wel interesse in Diablo krijgt en dat is niet voor het gamen zelf.

Het zou echter jammer zijn dat Blizzard dat eerst allemaal geregeld wil hebben voordat ze de game uitbrengen terwijl die al zo goed als af is.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Anoniem: 230001 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:46:
Elk land heeft zijn eigen regels, dat geeft blijkbaar ook nogal wat problemen omdat het anders is dan ingame- aankopen. Nu kun je echt geld verdienen als speler en dat ligt in sommige landen gevoelig. Ik weet niet hoe het in Nederland geregeld is maar ik kan me voorstellen dat wanneer er honderden euro's betaald worden voor bepaalde wapens dat de belastingdienst toch ook wel interesse in Diablo krijgt en dat is niet voor het gamen zelf.

Het zou echter jammer zijn dat Blizzard dat eerst allemaal geregeld wil hebben voordat ze de game uitbrengen terwijl die al zo goed als af is.
Ik kan me herinneren dat SC2 ook met een niet geheel functionerende B.net 2.0 ge-launched is en dat er later meer werd toegevoegd. Ik denk dat de RMAH niet gelijk bij de release hebben niet eens zo'n gemis is, je kan eerst leuk spelen, het is pas echt van belang met end-game-gear. Lijkt me niet dat iedereen zn "dull short sword" op de RMAH wil plaatsen. En als je weet dat het een tijdje later word toegevoegd dan kun je alvast spul bewaren die je eventueel wilt verkopen.

Lijkt me echt dom van Blizzard om de gehele game uit te stellen op dit punt wat voor velen toch een tegenslag was. Maar ik neem aan dat er wel meer issues zijn dan alleen het RMAH.

[Voor 7% gewijzigd door Bulls op 28-11-2011 14:02]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Supreme schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:58:
[...]

-------

Mij ging het erom dat als het door RMAH uitgesteld zou worden dat ze dat lekker moeten laten zitten tot een latere patch. Kunnen we in ieder geval spelen.

Same here, denk eerst BF3 en Zelda, maar de eerste grijs gespeeld en de 2e boeit me niet zoals ik gehoopt had.

Mogelijk nog ff D2 oppakken met een untwinked char, interesse om mee te doen?

D3 Profile D3 XP Ladder

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:22
Zou mij wel teleurstellen als de game uitgesteldt wordt voor functies die misschien 10% van de mensen gebruiken.

Maarja atm vermaak ik me prima met skyrim ^^

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik heb geen idee hoe snel je levelt en grind maar zeker de 1e 2 maanden moet je je toch wel kunnen vermaken zonder dat je de behoefte hebt om $'s uit te geven aan betere gear. Ik hoop namelijk niet dat ik binnen die 2 maanden tegen mijn plafond aan zit.

Sowieso wil ik eerst mijn artisans levelen en kijken hoever ik kom met craften. Als je gear hebt met veel magic find loop je misschien ook wat makkelijker tegen betere recipes aan om betere gear te maken. Dat AH komt later wel, ik zie mezelf toch al geen 50 euro neertellen voor een virtueel zwaard :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Anoniem: 230001 schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:23:
Sowieso wil ik eerst mijn artisans levelen en kijken hoever ik kom met craften. Als je gear hebt met veel magic find loop je misschien ook wat makkelijker tegen betere recipes aan om betere gear te maken. Dat AH komt later wel, ik zie mezelf toch al geen 50 euro neertellen voor een virtueel zwaard :)
uberhaupt geld uitgeven aan digitaal spul vind ik een lastig verhaal.
3 maanden niet spelen en je geld is weg. (of is dit straks niet meer?)

En idd, met eigen spul zo ver mogelijk komen is toch wel het leukst.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Azaruc
Mad-Matt schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:54:
[...]

uberhaupt geld uitgeven aan digitaal spul vind ik een lastig verhaal.
3 maanden niet spelen en je geld is weg. (of is dit straks niet meer?)

En idd, met eigen spul zo ver mogelijk komen is toch wel het leukst.
Characters in Diablo III zullen niet meer expiren (voor zover ik weet, ben even op zoek naar bevestiging). Dus in dat geval is 3 maanden niet spelen geen probleem.

D3 Profile

• Niet online
En trouwens, hoeveel character slots zullen er eigenlijk beschikbaar komen? Ik neem aan dat je maar een account krijgt per CD key, dan mag ik hopen dat er wat meer character slots komen dan de gebruikelijke 8 bij diablo 2. Bijvoorbeeld bij Guild wars vond ik het strontirritant dat je maar 4 char slots had terwijl er 5 classes waren.. Uiteraard kon je die later wel bijkopen voor een bepaald bedrag.

Zou iemand met bezit van een beta key hier licht op kunnen schijnen?

• Azaruc
Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:01:
En trouwens, hoeveel character slots zullen er eigenlijk beschikbaar komen? Ik neem aan dat je maar een account krijgt per CD key, dan mag ik hopen dat er wat meer character slots komen dan de gebruikelijke 8 bij diablo 2. Bijvoorbeeld bij Guild wars vond ik het strontirritant dat je maar 4 char slots had terwijl er 5 classes waren.. Uiteraard kon je die later wel bijkopen voor een bepaald bedrag.

Zou iemand met bezit van een beta key hier licht op kunnen schijnen?
10 character slots per account (zie hier)

D3 Profile

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Azaruc schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:09:
[...]

10 character slots per account (zie hier)
das mooi :)
(ik zeg niet meer dan genoeg, want het zal nog krap zijn)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Niet online
Ik vind het eigenlijk ook vrij weinig... Ik zie eigenlijk geen enkele reden om niet meteen 50 char slots te nemen, behalve de mogelijkheid om later extra char slots te verkopen.

Nu ja, niet weinig. Maar ook niet waar ik op had gehoopt.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 28-11-2011 16:36]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:35:
Ik vind het eigenlijk ook vrij weinig... Ik zie eigenlijk geen enkele reden om niet meteen 50 char slots te nemen, behalve de mogelijkheid om later extra char slots te verkopen.

Nu ja, niet weinig. Maar ook niet waar ik op had gehoopt.
Zal wel een financiële kwestie zijn.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Niet online
Het verhogen van het nummertje 10 naar 50 kost blizzard geld, omdat? ;)

• Thasquealer
  • Laatst online: 19-05 15:20
Anoniem: 303530 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:57:
Omdat ze er geld mee kunnen verdienen, kost het hun geld :+

Steam

• Anoniem: 315662
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
gemiste inkomsten zijn ook kosten :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mogelijke server ruimte 40 extra chars per gebruiker

En de mogelijkheid om de later meer te kunnen verkopen aan de gebruikers

D3 Profile D3 XP Ladder

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Waarom heb je er meer dan 10 nodig 5 klasses maal 2 (male/female) je hebt toch geen skillpoints te verdelen.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

TrailBlazer schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:51:
Waarom heb je er meer dan 10 nodig 5 klasses maal 2 (male/female) je hebt toch geen skillpoints te verdelen.
Ik ha toch wel een keer extra opnieuw spelen, of denk je dat als je maxed characters hebt dat je daar lang mee uit de voeten kan? Ik vind het levelen zelf juist het leukst, anders kun je net zo goed een powerleveled character kopen. Paar keer rond schieten, kistje openen en klaar alweer.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je kan dus met 10 characteres te gelijk levelen als je zou willen. Bovendien speel je met elk character normal-nightmare-hell dus als je dat met 10 characters dat rondje hebt gedaan dan heb je in totaal 30 keer het hele spel gespeeld. Als ik al 6 maxed out characters heb vind ik het ook niet erg om die te slachtofferen als ik het levelen zo leuk zou vinden.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TrailBlazer schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:07:
je kan dus met 10 characteres te gelijk levelen als je zou willen. Bovendien speel je met elk character normal-nightmare-hell dus als je dat met 10 characters dat rondje hebt gedaan dan heb je in totaal 30 keer het hele spel gespeeld. Als ik al 6 maxed out characters heb vind ik het ook niet erg om die te slachtofferen als ik het levelen zo leuk zou vinden.
en Inferno (4e level moeilijkheid)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Ik heb nog steeds in mijn hoofd met permanente beslissingen zoals in D2, en om een hoge level character ineens om te kitten naar een compleet andere build vind ik ook raar aan voelen. Want je gear klopt dan helemaal niet meer etc. zelfs als je dan compleet nieuwe equipment gaat kopen voelt het toch nog als een "gekochte character" aan. Als bijvoorbeeld van een martial arts assassin ineens een trap caster gaat maken terwijl je al level 70 bent. Dan zou ik liever overnieuw beginnen en er van begin af aan in groeien zeg maar.

Kijk als je het spel al helemaal grijs hebt gespeeld over een paar jaar dan boeit het helemaal niet, dan ben je nog puur aan het finetunen.
Jij denkt zeker ook nog steeds dat je 50 euro betaalt voor het kartonnen doosje en plastic schijfje? ;)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is niet gewenst en dat hoort dus ook niet thuis in dit topic.
Als je je build wilt tonen geef een onderbouwing waarom je voor bepaalde skills gekozen hebt, geen onderbouwing wordt gezien als spam.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee