![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-11-2016 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
Topicstarter![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-11-2016 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 71% gewijzigd door nFo op 07-11-2014 21:35 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 10% gewijzigd door Soulizer op 07-11-2014 21:52 ]
i5 10400F 16GB RTX 4060
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
i5 10400F 16GB RTX 4060
tbh ik dacht toen hij zei dat we er al zo lang op wachten dat ie echt WC4 ging zeggen en niet met iets nieuws kwamen_Dune_ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:48:
Als Blizzard met iets nieuws komt, verwacht ik eigenlijk ook echt iets nieuws, niet weer een...... Ik heb deze gameplay trailer bekeken en het enige gevoel wat ik er bij krijg is schiet en stuiter. Dat heb ik recent ook weer gezien, o ja, Unreal Live... Been there, Dunthat...
Ik had toch echt wel meer verwacht na het stil leggen van Titan, na ja, laat ze maar aan World of WarCraft 2.0 beginnen, daar valt ook nog genoeg mee te doen. Nog een stuiter shooter, persoonlijk zit ik er niet op te wachten.
[ Voor 17% gewijzigd door Robolokotobo op 07-11-2014 21:57 ]
i5 10400F 16GB RTX 4060
Op de website bij de heroes kun je deze wel horen bij de abilitiesRobolokotobo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:57:
Wat ik mistte in de gameplay beelden waren toffe geluidseffecten van de wapens en dergelijke.
[ Voor 62% gewijzigd door Brummetje op 07-11-2014 22:01 ]
Een WarCraft 4 had ik inderdaad beter gevonden...Soulizer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:53:
[...]
tbh ik dacht toen hij zei dat we er al zo lang op wachten dat ie echt WC4 ging zeggen en niet met iets nieuws kwamen
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
er is nog een 2de dag toch ? dus morgen zullen ze de grote klappers wel aankondigen ?! (hoop ik)_Dune_ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:03:
[...]
Een WarCraft 4 had ik inderdaad beter gevonden...
i5 10400F 16GB RTX 4060
De grote klapper is Overwatch, gevolg door SCLotV en dan nog die hearthstone bullshit lel.fuqua schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:07:
[...]
er is nog een 2de dag toch ? dus morgen zullen ze de grote klappers wel aankondigen ?! (hoop ik)
Anoniem: 363533
Playstation 5
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2014 22:36 ]
Ja dan klinkt het opeens een stuk beterBrummetje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:01:
Eerste indruk is echt geweldig! Ben benieuwd wat het allemaal precies gaat worden!
[...]
Op de website bij de heroes kun je deze wel horen bij de abilities
i5 10400F 16GB RTX 4060
Coole gameplay moet ik zeggen. Gimme Gimme Gimme!Stylze schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:30:
Hier een stream van de game die gespeeld wordt nu op blizzcon, damn ziet er te tof uit! http://www.twitch.tv/ludwigtv
Misschien heb ik mij niet helemaal juist verwoord, maar ik bedoelde te zeggen dat ik van Blizzard echt iets nieuws zou verwachten, niet iets wat al x eerder gedaan is, dan hadden ze naar mijn idee beter een WoW 2.0 of een WarCraft 4 met hedendaagse graphics kunnen maken. Niet een "ik stuiter rond en probeer daar naast ook iemand te raken" ala UT, Quack Live, maar dan met betere graphics etc.Webgnome schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:32:
Verder denk ben ik blij dat ze iets geheel nieuws proberen en niet de zoveelste Warcraft# of Starcraft# of Wow 2.0. Overigens Sorry _Dune_, je hebt het over dat ze met iets nieuws moeten komen en begint aan het eind dan over WoW 2.0. Wat is daar nieuw aan?
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2014 22:40 ]
i5 10400F 16GB RTX 4060
Ik moet eerlijk zeggen dat de hele eerste trailer het idee had van wat de fakk is dit u serious brah. Dacht echt dat ze effe Disney/Pixar hebben gepolst met een nieuwe film/game voor kiddies. Die tweede trailer toonde echter veel TF elementen wel aardig vet._Dune_ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:48:
@CptChaos, daar heb je gelijk in. De Cinematic trailer is overigens wel weer Blizzardmeesterlijk. Alle Blizzard games ben ik tot nu toe nog wel warm voor gelopen, maar met de twee gameplaytrailers die nu in de topic voorbij zijn gekomen.... laat ik het zo zeggen, persoonlijk ben ik erg afwachtend.
39
Ach, Valve heeft DotA gejat van Blizzard. Dus doen ze nu wat terug.Fiole schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:11:
Ben benieuwd hoe Valve hier op gaat reageren. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van én Blizzard én Valve (en al hun games) maar dit is zo overduidelijk niet hun eigen idee. Rechtzaken? het zijn Amerikaanse bedrijven. We shall see.
Maar over de game: ben benieuwd! Gok dat ik hier weer teveel tijd in ga steken
Beter goed gejat dan slecht bedacht.Fietsbel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:29:
Mjah, had meer verwacht van Blizzard, de zoveelste onorigineel spel.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar DoTA was een mod voor WC3, niet gemaakt door Blizzard. Klein verschil...SuikerBrood schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:16:
Ach, Valve heeft DotA gejat van Blizzard. Dus doen ze nu wat terug.
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2014 00:44 ]
Uh wat? Rechtzaken? Waarover?Fiole schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:11:
Ben benieuwd hoe Valve hier op gaat reageren. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van én Blizzard én Valve (en al hun games) maar dit is zo overduidelijk niet hun eigen idee. Rechtzaken? het zijn Amerikaanse bedrijven. We shall see.
het is een flinke Smite/TF2 mashup, maar weet niet of die 'special abilities' nu echt in de game moeten.Axelfoley007 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:16:
Ook ingesined voor de Beta, en deed mij als eerst denken aan TF2 meets the Warcraft universe.
Ook benieuwd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 4% gewijzigd door Sojiro84 op 08-11-2014 19:05 ]
Wanneer was de laatste Blizzard game die "iets nieuws" bracht?_Dune_ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:36:
Misschien heb ik mij niet helemaal juist verwoord, maar ik bedoelde te zeggen dat ik van Blizzard echt iets nieuws zou verwachten, niet iets wat al x eerder gedaan is,
Helemaal mee eens! Dit lijkt iets te veel op TF2 en al die andere team FPS'es. Zonde.Fietsbel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:29:
Mjah, had meer verwacht van Blizzard, de zoveelste onorigineel spel.
Thanks!Sojiro84 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:04:
Voor diegene die het leuk vinden, gameplay trailer geconverteerd naar 60 fps. Ziet er een stuk vloeiender uit. :-)
http://youtu.be/KP_LJwsMH30
Eens, al zal ik het gaat spelen vanwege de gametype payload. Ik hoop dat ze ook een variant maken van dubble payload/een cart die 2 kanten uit kan. Continu choas rondom die cart is dat, geweldig.SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:59:
[...]
het is een flinke Smite/TF2 mashup, maar weet niet of die 'special abilities' nu echt in de game moeten.
Concept is wel leuk gedaan, happy kleurtjes en veel diversiteit in de classes, maar weer een shooter erbij? Als ze er een PVE element bijgooien wordt het nog leuk, maar ben na de enorme hoeveelheid shooters wel beetje CTF/TDM moe geworden.
Ik denk het niet, want dan zou je ook kunnen denken dat DoTA toch wel enigszins gestolen is, ook al is het een mod voor WC3 en heeft Blizzard dat helemaal niet ontwikkeld; ze ontwikkelen nu echter wel een eigen DoTA clone zover ik begrepen heb.Fiole schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:11:
[ Voor 103% gewijzigd door CH4OS op 08-11-2014 12:15 ]
Ik denk dat de Reaper heel dicht bij een spy-achtig type in de buurt komt vanwege zijn Shadow Step ability.CptChaos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:06:
Een spy-achtig typetje is er inderdaad niet, maar die archer is er dan weer niet in TF2.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
[ Voor 6% gewijzigd door Sojiro84 op 08-11-2014 19:03 ]
Aan de topicstart wordt gewerkt. Don't worry. Ze komen erin.GrazendeKoe schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:28:
Misschien leuk om de classes in topicstart te zetten?
Als ik de classes zo zie, zou je er ook nog een MMO uit kunnen trekken, Firefall principe. De Trinity classes zitten erin, grote maps, combi erop en gaan met die banaanHelixes schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:48:
Mijn tweede gedachte is: Near-future sci-fi, Earth-based new IP. I've heared that one before from Blizzard. Titan! Zal dit dan toch Titan IP zijn geweest, chopped, diced en moulded in een TeamFortress jasje? Het ziet er erg goed en doordacht uit, te goed en doordacht om zomaar ineens uit de lucht te komen vallen. Die paar plaatjes die ik heb gezien delen wel wat elementen met hetgeen ze hier hebben getoond.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Juist andersom, Titan zou een FPS MMO worden, maar daar hebben ze vanaf gezien. MMO elementen strippen en gooi de karakters in een arena, nieuwe naam... tada team based arena shooter.SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:40:
[...]
Als ik de classes zo zie, zou je er ook nog een MMO uit kunnen trekken, Firefall principe. De Trinity classes zitten erin, grote maps, combi erop en gaan met die banaan
je weet dat je video's kunt embedden? [ video] youtubelink[/ video]Sojiro84 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:16:
Ik heb ook de classes trailers geconverteerd naar 60 fps. Enjoy!
HuntsmanCptChaos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:06:
Een spy-achtig typetje is er inderdaad niet, maar die archer is er dan weer niet in TF2.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 08-11-2014 15:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Something under the bed is drooling
Thanks voor de tip. Zal ik ff fixen!himlims_ schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:25:
[...]
je weet dat je video's kunt embedden? [ video] youtubelink\[/ video]
Ja, dat is wat is gebeurd, maar ik heb het over wat ze nog kunnen doen.Kser schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:58:
[...]
Juist andersom, Titan zou een FPS MMO worden, maar daar hebben ze vanaf gezien. MMO elementen strippen en gooi de karakters in een arena, nieuwe naam... tada team based arena shooter.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-11-2014 21:54 ]
Inb4 *huiver* 'microtransactions' conceptZeror schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:07:
Ze hebben nu trouwens 12 heroes bekendgemaakt, maar zijn er nog minstens 3 meer heroes.
Kijk maar:
[afbeelding]
Een cowboy, de grote guy achter de cowboy en een silversurfer-like guy.
En dan willen ze nog veel meer heroes toevoegen in de toekomst.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik denk dat zolang je characters toevoegt die geunlocked kunnen worden en je hebt characters die gekocht kunnen worden er opzich geen probleem is mits blizzard er voor zorgt dat gekochte characters niet overpowered/overrated zijn.Soulizer schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:33:
[...]
Inb4 *huiver* 'microtransactions' concept
Irrelevant op dit moment. Alle focus is op dit moment gericht op het maken van het spel, hoe ervoor betaald wordt komt pas later aan de orde en wordt gedaan door een andere mensen. (bron: Metzen tijdens Overwatch panel)Soulizer schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:33:
[...]
Characters moeten kopen? Dan blijven alle TF2 spelers rusting TF3 spelenSoulizer schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:33:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 561095
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 561095 op 09-11-2014 16:29 ]
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 09-11-2014 17:02 ]
[ Voor 41% gewijzigd door boe2 op 09-11-2014 19:04 ]
TF is juist verkracht sinds het hele f2p plus microtransactions. Enn voordat TF3 outkomt moet eerst nog Half Life 3 komenboe2 schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:06:
[...]
Characters moeten kopen? Dan blijven alle TF2 spelers rusting TF3 spelen
[ Voor 12% gewijzigd door Soulizer op 09-11-2014 21:47 ]
nailed it; blizzard maakt mooi spul; na 2-3 patches is het speelbaar. als ik een ding heb geleerd van blizzard; nooit meer koop ik titel met launch. wacht wel half jaar voordat de kinderziektes eruit zijn, en balans gevonden wordt.Predje schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:29:
Blizz leverd kwaliteit, period! Dus ik ga er blind vanuit dat dit helemaal
goed gaat komen!
Ligt aan het verdienmodel.himlims_ schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:47:
[...]
nailed it; blizzard maakt mooi spul; na 2-3 patches is het speelbaar. als ik een ding heb geleerd van blizzard; nooit meer koop ik titel met launch. wacht wel half jaar voordat de kinderziektes eruit zijn, en balans gevonden wordt.
Blub
Djesus.. domste wat ik vandaag gelezen heb!bstard schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:57:
Jammer dat het bedrijf dat in de jaren 90 van vorige eeuw zo vernieuwend was en steeds met top kwaliteit kwam nu is verzonken tot een cloon bedrijf.
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 10-11-2014 15:06 ]
Dat was MMORPG ook met de ontwikkeling van WoW. En moet je kijken waar ze nu zijn met die game.boe2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:05:
FPS is ongekend terrein voor Blizzard, en het is niet dat ze nog nooit op hun gezicht gegaan zijn
Alles was nieuw in de jaren 90? En dat zet je samen met dat compliment over mijn post? Je begrijpt best wat ik bedoelde, dat de insteek van Blizzard toendertijd heel anders is dan nu. Toen werd eigelijk elke titel voorzien van nieuwe probeersels. Wat doen ze afgelopen jaren? Meeliften op MOBA's, op kaartjes geneuzel, en nu op TF2.Predje schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:47:
[...]
Djesus.. domste wat ik vandaag gelezen heb!
In de jaren 90 was alles nieuw. Alles heden ten dagen is een kloon.
Feit is dat wat blizz ook doet (kloon of niet) ze heer en meester zijn in het leveren van kwaliteit.
WoW is ook niet uniek, maar veruit het beste in zijn genre.
[ Voor 22% gewijzigd door bstard op 10-11-2014 16:30 ]
Blub
De vergelijkingen die je nu gebruikt zijn net zo makkelijk toe te passen op de succesverhalen van Blizzard uit de jaren '90. Warcraft/Starcraft? Meeliften op Dune 2 / C&C. WoW? Everquest op laagdrempelige wijze namaken. Diablo, wat qua gameplay destijds het meest innovatieve spel was, is niet eens door Blizzard bedacht, maar door een onafhankelijke studio die vlak voor de release door Blizzard is overgenomen.bstard schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:27:
[...]
Alles was nieuw in de jaren 90? En dat zet je samen met dat compliment over mijn post? Je begrijpt best wat ik bedoelde, dat de insteek van Blizzard toendertijd heel anders is dan nu. Toen werd eigelijk elke titel voorzien van nieuwe probeersels. Wat doen ze afgelopen jaren? Meeliften op MOBA's, op kaartjes geneuzel, en nu op TF2.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Leuk dat je de marketingpraat van op blizzcon woord voor woord kan napraten, maar totdat je het spel zelf kan proberen is scepticisme geen slecht ideeZeror schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:09:
[...]
Dat was MMORPG ook met de ontwikkeling van WoW. En moet je kijken waar ze nu zijn met die game.
En dan heb je nog de samenwerking met Activision. Ik denk dat Overwatch een prima game gaat worden.
Titan geannuleerd klinkt natuurlijk heel ruig van Blizzard. Maar ze hebben Titan feitelijk omgezet naar Overwatch. Dus Titan is voor het grootste deel geen verspilde moeite geweest.PromWarMachine schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:00:
Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat gezegd hebbende, zie ik in het verleden weinig fouten van Blizzard, behalve:
• Release Diablo III, het was niet compleet, geen end-game en de AH bleek een fout
• Starcraft: Ghost geannuleerd
• Project Titan geannuleerd om onduidelijke redenen
Verder zijn alle games released vanaf 1995 een daverend succes, waarbij zeker 2 (Starcraft, WoW) en mogelijk 3 (+Diablo) titels behoren tot het beste in het complete genre.
Voorlopig krijgen ze van mij in ieder geval het voordeel van de twijfel.
Anoniem: 561095
Overdrijven is ook een vak, Overwatch is zeker niet feitelijk Titan. Ja PvP-aspecten zijn terug te vinden in Overwatch van Titan, maar Titan had beloofd toch een heel andere game te worden !! (MMORPG dan een 12 players-FPS).Predje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:26:
[...]
Titan geannuleerd klinkt natuurlijk heel ruig van Blizzard. Maar ze hebben Titan feitelijk omgezet naar Overwatch. Dus Titan is voor het grootste deel geen verspilde moeite geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 561095 op 11-11-2014 15:41 ]
Ik bedoel ik niet kwa game! Ik bedoel kwa werk wat Blizzard erin heeft zitten.Anoniem: 561095 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:40:
[...]
Overdrijven is ook een vak, Overwatch is zeker niet feitelijk Titan. Ja PvP-aspecten zijn terug te vinden in Overwatch van Titan, maar Titan had beloofd toch een heel andere game te worden !! (MMORPG dan een 12 players-FPS).
Hoe weet jij dat in hemelsnaamPredje schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ik bedoel ik niet kwa game! Ik bedoel kwa werk wat Blizzard erin heeft zitten.
Die 7 jaar in Titan is niet overboord gegooid. Op basis van die programmeercode hebben ze nu Overwatch gemaakt. Dat maakt project Titan dus totaal geen flop/waste. En het is mooie marketing.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.....PromWarMachine schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:00:
Dat gezegd hebbende, zie ik in het verleden weinig fouten van Blizzard, behalve:
• Release Diablo III, het was niet compleet, geen end-game en de AH bleek een fout
• Starcraft: Ghost geannuleerd
• Project Titan geannuleerd om onduidelijke redenen
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 25-11-2014 18:51 ]
Stom dat ze de naam dan niet veilig gesteld hebben, maar ik denk niet echt dat het grote problemen zou veroorzaken hoor.Zeror schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:18:
Het nieuws is alweer een paar dagen oud, maar de naam Overwatch is in de problemen. Het schijnt dat een gelijknamige app is die dezelfde naam heeft. Hierdoor zou Blizzard mogelijk de naam moeten aanpassen.
Ik verwacht niet dat de naam aangepast gaat worden. Misschien enkel van Overwatch naar Blizzard's Overwatch. Dan hoeven ze namelijk niks aan te passen.
Nieuwsbericht:
http://www.pcgamer.com/bl...rwatch-trademark-trouble/
"Record Peanut Butter Sales Reported"Zeror schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:32:
Vers van Facebook afgeplukt. Is een nieuw level, lijkt het:
[afbeelding]
[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 24-02-2015 22:47 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq