Sorki#2242
Je moet gewoon wachten tot het eind van het event natuurlijk..Sorki schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:20:
Argh 2970 gold, dus dat wordt één skin kiezen.
Orisa of Widowmaker ..... moelijk
Ik opende gisteren een lootbox, kreeg gewoon 2 legendary skins
Perfect begin van een event.
Moet er wel bij zeggen dat ik 24 boxen gekocht heb. Had nog wat geld op m'n PS-account staan.B.Lensen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:06:
[...]
redelijk geluk zegt ie, gisteren 14 of 15 boxes geopend, 0 event skins
Soms wel, het vervelende is dat diegene met de laagste rank meestal een lucio of mercy speelt. De hoogste in rank een DPS of tank (hog/zarya/monkey) en veel meer impact heeft. Probeer eens in een duo te spelen, al heb je 4 man die niet samenwerken dan kun je soms met zijn tweeen alsnog het verschil maken.Thompson schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:37:
Hebben jullie in Solo Q ook regelmatig vrij oneerlijke matchups?
...
4,1 ster of zo. Hoe je 5 op legendary moet krijgen (indien überhaupt mogelijk) is beyond me.
[ Voor 35% gewijzigd door The Chosen One op 12-04-2017 12:09 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik wil vanavond eens testen met een Sombra of die juist de boel wat kan versnellen omdat die waarschijnlijk de shields kan hacken. Een andere test die ik wou doen is Zarya aangezien die door de shields heen gaat.The Chosen One schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:08:
Net 1 op expert gedaan met Orissa, Rein, Mercy en Bastion. Wel 1 van de betere combo's.
4,1 ster of zo. Hoe je 5 op legendary moet krijgen (indien überhaupt mogelijk) is beyond me.
Ik vind dit persoonlijk een leukere speelwijze dan de haunted level. Die vond ik te statisch. Dit is gewoon weer zoals vroeger COD met zijn vieren een multiplayer rollercoastermap spelen waarbij er gerevived kan worden
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik heb gister gespeeld met Orisa, bastion, soldier en een lucio. Dat ging ook best goed. Orisa is zeker fijn omdat er veel choke points zijn die je af kunt schermen. Ik heb Reinhardt nog niet geprobeerd maar die lijkt mij juist lastig omdat die niet kan blocken en damagen tegelijkertijd.The Chosen One schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:08:
Net 1 op expert gedaan met Orissa, Rein, Mercy en Bastion. Wel 1 van de betere combo's.
Hoe overleef je tijdens het verdedigen van die vier minuten? Ik had een heel goed team en speelde Orisa, maar die Bastions maaien me echt snel neer.The Chosen One schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:08:
Balen voor de mensen die net een losing streak achter de rug hebben; die kunnen nu niet meer met een win streak van hetzelfde aantal potjes terugkomen naar dezelfde rank. In mijn geval pakt het prima uit omdat ik vorige week een enorme winning streak had.
Al met al wel een goede change denk ik, want ik heb meerdere malen ~200SR verloren in een avondje spelen dankzij een losing streak. Dat gaat niet meer zo snel voor komen.
Bron: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20754005467
Overigens is er behoorlijk wat kritiek op de aanpassingen die een Draw moeten voorkomen op capture point maps (of hybrid maps). Dit wordt nu percentueel gemeten in plaats van wel/niet capturen van een point. Stel dat je op Eichenwald succesvol verdedigt en niemand heeft punt A aangeraakt, dan kun je als je aan de beurt bent met aanvallen de hele game winnen door punt A voor 1 seconde aan te raken. Je hebt immers meer gecapped dan het andere team. In deze thread staat een filmpje met een voorbeeld op Numbani: https://www.reddit.com/r/...match_of_overwatch_in_20/
Erg vreemd dat dit is live gegaan ondanks alle kritiek en bij dezen dus een waarschuwing voor iedereen hier om tijdens defense altijd iemand on point te houden, mocht je je in die situatie bevinden.
[ Voor 40% gewijzigd door yinx84 op 12-04-2017 15:57 ]
Reinhard is easy mode. Shields werken geweldig tegen ze, het zijn geen gewone bastions. En Bastion maait ze ook neer. En ults indien nodig.Zironako schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:21:
[...]
Hoe overleef je tijdens het verdedigen van die vier minuten? Ik had een heel goed team en speelde Orisa, maar die Bastions maaien me echt snel neer.
Vind het laatste gedeelte moeilijker.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat is wel goed nieuws! zo vaak een game in de draw terwijl je 2/3 van het point gecapped had en de tegenpartij niet eens in de buurt kwam... goed ook wel eens andersom maar dit klinkt een stuk beteryinx84 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:47:toon volledige bericht
Niet geheel onbelangrijk trouwens; sinds gisteren zijn streaks aangepakt. Als je in een losing streak zit duurt het langer voordat de SR die je verliest oploopt... en het loopt ook minder hard op. Zelfde geldt voor winning streaks.
Balen voor de mensen die net een losing streak achter de rug hebben; die kunnen nu niet meer met een win streak van hetzelfde aantal potjes terugkomen naar dezelfde rank. In mijn geval pakt het prima uit omdat ik vorige week een enorme winning streak had.
Al met al wel een goede change denk ik, want ik heb meerdere malen ~200SR verloren in een avondje spelen dankzij een losing streak. Dat gaat niet meer zo snel voor komen.
Bron: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20754005467
Overigens is er behoorlijk wat kritiek op de aanpassingen die een Draw moeten voorkomen op capture point maps (of hybrid maps). Dit wordt nu percentueel gemeten in plaats van wel/niet capturen van een point. Stel dat je op Eichenwald succesvol verdedigt en niemand heeft punt A aangeraakt, dan kun je als je aan de beurt bent met aanvallen de hele game winnen door punt A voor 1 seconde aan te raken. Je hebt immers meer gecapped dan het andere team. In deze thread staat een filmpje met een voorbeeld op Numbani: https://www.reddit.com/r/...match_of_overwatch_in_20/
Erg vreemd dat dit is live gegaan ondanks alle kritiek en bij dezen dus een waarschuwing voor iedereen hier om tijdens defense altijd iemand on point te houden, mocht je je in die situatie bevinden.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Meer mensen last van toevallig? zit op een gtx 1060 6gb dus zou toch wel soepel moeten lopen lijkt me...
De patch van gisteren heeft je video settings gereset. Dacht eerst dat het aan het nieuwe event lag, maar had ineens een cap van 60 fps... ipv 144. Best een verschilletje. Ligt het daar niet aan?dawofl schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:02:
ik overigens last van enorme fps drops de laatste tijd... als ik het spel start zit ik op 150 maar na 5 minuten spelen keldert het naar 40-50-60 beetje op en neer wat ontzettend k*t speelt....
Meer mensen last van toevallig? zit op een gtx 1060 6gb dus zou toch wel soepel moeten lopen lijkt me...
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Deze is maar tijdelijk, gaat over paar weken weg.Joarie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:33:
Een andere verbetering, die wellicht al wel zichtbaar was in PTR, is dat ze visueel hebben gemaakt wat de (verkleinde) range is van Lucio met zijn speed en healing. Super handig!!
Juist......Zironako schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:44:
[...]
Deze is maar tijdelijk, gaat over paar weken weg.
Waar is dit op gebaseerd?
Nieuwe Lucio is al aardig lang in ontwikkeling.
Hij heeft nu meer solo impact gekregen, maar minder overall. Lees: je zult nu je best moeten doen als Lucio om nuttig te zijn in plaats van alleenaar speed boost aan staan en een keer e indrukken.
Het heeft positieve punten en negatieve. Persoonlijk vind ik het een stuk beter.
Helaas zal hij op de lagere niveaus een stuk nuttelozer worden.
Heeft Blizzard een paar weken geleden op het officiële forum gezegd.fjux schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:48:
[...]
Juist......
Hij heeft nu meer solo impact gekregen, maar minder overall. Lees: je zult nu je best moeten doen als Lucio om nuttig te zijn in plaats van alleenaar speed boost aan staan en een keer e indrukken.
Het heeft positieve punten en negatieve. Persoonlijk vind ik het een stuk beter.
Uit de initiële PTR patchnotes: "A temporary in-game visual has been added to illustrate this radius (it is only visible to Lúcio and his teammates)"fjux schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:48:
[...]
Juist......
Staat niet in de live notes, maar vermoed ook wel dat ze het er in houden, gezien de positieve reacties van mensen.
Heb nu twee potjes gespeeld met hem en dat was fantastisch. Hou er wel van om veel actiever te moeten zijn. Iemand uit de problemen/in veiligheid helpen met speedboost bijv. Nu moet je jezelf in dat geval ook een beetje in het gevaar begeven, maar met die wallride boost ben je moeilijker te raken. Het ziet er tof uit, is vet om te doen en ook nog heel satisfying als je op die manier iemand redt. Met de healing buff en amp it up heal je tijdelijk meer dan Zen z'n orb volgens mij. Dat is best krachtig voor een AoE heal.
[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 12-04-2017 22:04 ]
ik had er al last van van voor de update echter wat je zei klopt wel en had ik nog niet gezienyinx84 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:19:
[...]
De patch van gisteren heeft je video settings gereset. Dacht eerst dat het aan het nieuwe event lag, maar had ineens een cap van 60 fps... ipv 144. Best een verschilletje. Ligt het daar niet aan?
Ben daarna nog even met nvidia drivers aan de slag geweest en heb gforce experience mijn optimale settings laten inspelen waarna het aanzienlijk beter draaide

Heb nog 1x een hele zware drop naar 5 fps gehad en zag toen dat mijn CPU 100% stond .... zal daar nog eens induiken want leverde op google weer nieuwe inzichten op.
lang verhaal kort : dank voor de tip
[ Voor 53% gewijzigd door apNia op 13-04-2017 15:58 ]
Valt deze event wel mee maar 20 piek en ik moet alleen nog de Reinhart skin 😁yinx84 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
Als je alleen hier op het forum al kijkt dan zijn er al minimaal 5 mensen die redelijk obsessief lootboxes kopen bij elk event (*kuch* @Ricmaniac, @Splitinfinitive*kuch*). Met miljoenen spelers over meerdere platforms zal dit wel aardig wat opleveren. Zelf nog steeds nooit een cent buiten de aanschafprijs uitgegeven, met honderden uren op de teller... dus aan mij hebben ze niet zoveel.
Hier trouwens nog een hart onder de riem voor de mensen die het even moeilijk hebben met klimmen: YouTube: The Reality Of Losing Streaks | Overwatch Matchmaking Discussion
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.