Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Korkss schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:56:
[...]

Hoezo druk je op dat moment je computer/console niet uit, of ga je een andere game spelen? Bedoel naar een scherm kijken zonder dat er wat gebeurd is ook niet leuk ofwel?
Ik ben het met je eens dat die "zeikerds" ook kut zijn, dat is het niet. Kan er alleen niet bij dat je door die groep, ook anderen zn plezier gaat verneuken! Hoop eigenlijk bij beide groepen (zeikerds en AFK/extra verziekers) dat hun pc/console kapot gaat als ze zo doen :+
Denk niet dat mijn pc ervan kapot gaat :+

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-04 18:20
Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:29:
[...]
Denk niet dat mijn pc ervan kapot gaat :+
Daarom staat er ''hoop''. Dat zoiets niet gebeurd snap ik.
Ga me er verder ook niet mee bezig houden, vind de gedachte alleen jammer. Zijn gewoon veel onspeelbare matches door dit soort gedrag, wat de fun weer wegneemt bij velen. ;w

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Korkss schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:32:
[...]

Daarom staat er ''hoop''. Dat zoiets niet gebeurd snap ik.
Ga me er verder ook niet mee bezig houden, vind de gedachte alleen jammer. Zijn gewoon veel onspeelbare matches door dit soort gedrag, wat de fun weer wegneemt bij velen. ;w
Overigens vanavond weer mijn best gedaan hoor! Ik ben niet altijd ongesteld dus kan normaal ook wel die kansloze figuren negeren.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 20:50

dawofl

?

Ebayzo schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:50:
[...]
Overigens vanavond weer mijn best gedaan hoor! Ik ben niet altijd ongesteld dus kan normaal ook wel die kansloze figuren negeren.
Yeh je moet vaak gewoon negeren en laten zien dat je keuze te rechtvaardigen is en als je er niets van bakt dan wel switchen :) iedereen zijn pick respecteren werkt toch altijd het beste :P wordt zelf altijd alleen chagerijnig als direct 4 mensen DPS locken en dan ook alle 4 vinden dat ze het meeste "recht" hebben deze te spelen ...... zucht daar gaan we dan weer :X

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ik ben de laatste dagen eens begonnen met het spelen van wat andere hero's zoals Roadhog en Tracer.

Echter heb ik heel vaak dat ik "mis" schiet met Roadhog wanneer ik een vijand hook en deze een meter voor mij staat.

Vanuit mijn beeld lijkt het toch echt dat ik er vol in schiet. Gevolg is dat ik dan dood ga. Als ik dan de kill cam zie gaan de kogels ook door de vijand heen, alleen gaat er geen health vanaf.

Is dit een bekend probleem? of moet je tegen de grond aan- of op de benen schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 18:55
VTB schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:37:
Ik ben de laatste dagen eens begonnen met het spelen van wat andere hero's zoals Roadhog en Tracer.

Echter heb ik heel vaak dat ik "mis" schiet met Roadhog wanneer ik een vijand hook en deze een meter voor mij staat.

Vanuit mijn beeld lijkt het toch echt dat ik er vol in schiet. Gevolg is dat ik dan dood ga. Als ik dan de kill cam zie gaan de kogels ook door de vijand heen, alleen gaat er geen health vanaf.

Is dit een bekend probleem? of moet je tegen de grond aan- of op de benen schieten?
Heb je mischien een hoge latency? Check je ms linksboven (eerst in settings aanzetten).

Je moet standaard ook altijd ietsjes meer rechts schieten als de enemy naar rechts loopt (links als hij naar links loopt, etc). Door de latency en travel time van objecten heb je even nodig om damage te doen op waar je precies op schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
dawofl schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:15:
[...]

Yeh je moet vaak gewoon negeren en laten zien dat je keuze te rechtvaardigen is en als je er niets van bakt dan wel switchen :) iedereen zijn pick respecteren werkt toch altijd het beste :P wordt zelf altijd alleen chagerijnig als direct 4 mensen DPS locken en dan ook alle 4 vinden dat ze het meeste "recht" hebben deze te spelen ...... zucht daar gaan we dan weer :X
Haha ja en dan met 4 DPS chars een pot in, en niemand van de tegenstander die dood gaat! Dan weet je dat je fucked bent :'(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ook altijd leuk als je defend speelt en je team full dps gaat en niemand healer of tank wilt zijn. Dan kun je dus of alleen tank of healer spelen. Beide beetje nutteloos in zo'n compo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

Korkss schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:22:
[...]

Haha ja en dan met 4 DPS chars een pot in, en niemand van de tegenstander die dood gaat! Dan weet je dat je fucked bent :'(
Of dat jij met Zenyatta gold medal haalt voor eliminations ;w

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

ricjuh schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:37:
[...]

Of dat jij met Zenyatta gold medal haalt voor eliminations ;w
Of met nerfed D.VA Gold damage, elem, objective elem en objective time. Sigh... het was gister wel leuk.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02:57
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:45:
Ook altijd leuk als je defend speelt en je team full dps gaat en niemand healer of tank wilt zijn. Dan kun je dus of alleen tank of healer spelen. Beide beetje nutteloos in zo'n compo :+
probleem is dan waarschijnlijk dat ze geen bescherming hebben en dus alleen maar zelf dood gaan.

triple DPS kan overigens prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:12

Thompson

Beeromaniac

Ebayzo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:43:
[...]
Of met nerfed D.VA Gold damage, elem, objective elem en objective time. Sigh... het was gister wel leuk.
Toevallig gister precies hetzelfde gehad.
Was nooit zo'n super fan van D.va ik dacht ik geef dr weer eens een kans, was op watchpoint: Gibraltar. Ben meestal niet echt goed op die map maar ging nu echt heerlijk met Dva. In onze attack run 7 self destruct kills :) (1x3 + 2x2)

Over de picks; Als iemand een uncommon hero of een met een hoge skillcap kiest dan moedig ik dat ook altijd aan maar dan wel met de vraag erbij "please switch if it doesn't work out". Dan zijn ze vaak al een stuk meer bereid om dat ook daadwerkelijk te doen.
Je hebt er echter ook die heilig overtuigd zijn van hun hanzo/genji/widowmaker/whatever skills, hard falen, niet communiceren en alsnog niet willen switchen "want ze spelen voor de fun" en dan wel ranked spelen... Dat zijn wel degene die bloed onder je nagels vandaan halen.

[ Voor 34% gewijzigd door Thompson op 07-04-2017 14:50 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjux
[...]
nouja hoeft niet per se aan te geven dat de rest niets doet. dva raakt ongeveer wel alles wat voor haar staat, dus elims ect hoeft niet echt raar te zijn. heb ik ook vaak met zarya, 1 keer aanraken en je telt al mee met de kill.

en ja, je bent tank. dus objective time hoor je ook te hebben.

En Bliz moet een keer kappen met damage mee te tellen die op barriers is gedaan. je kan als soldier ook gold damage krijgen door alleen maar op rein shields to poffen. terwijl je niet echt nuttig bezig bent (uiteraard is een schild neer krijgen ook handig!)

maarja, er is hier genoeg te vinden over dat medals eigenlijk niets zeggen.

pas als je met mercy gold elims hebt moet je je echt zorgen gaan maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik werd vd week keihard verkracht door een mercy. Die vent was echt goed, voelde me ook ietwat vernederd! Maar dan niks als respect vanaf mijn kant ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 30-04 16:31
Korkss schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:12:
Ik werd vd week keihard verkracht door een mercy. Die vent was echt goed, voelde me ook ietwat vernederd! Maar dan niks als respect vanaf mijn kant ;-)
Onderschat haar DPS niet hoor, in goede handen kan die proppenschieter mooie veegacties uithalen :P Net als baby D.va.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:15:
[...]

Onderschat haar DPS niet hoor, in goede handen kan die proppenschieter mooie veegacties uithalen :P Net als baby D.va.
Ik twijfelde erna om overwatch te verwijderen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

fjux schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:25:
[...]

nouja hoeft niet per se aan te geven dat de rest niets doet.
Is zo, maar trust me.....

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Betreft jankers/zeurpieten ect.
Wanneer ik quickplay speel let ik niet op de chat en staat voicechat uit. Dan speel ik voor de lol en moet iedereen het maar uitzoeken. Ik doe gewoon mn best ( want anders vind ik het niet eens leuk ) en vermaak mijzelf daar prima mee.

Soms zie ik in mijn ooghoek wel wat geruzie of gezeur. Ik reageer er niet eens op. Zo kansloos allemaal :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 10:46
Korkss schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:12:
Gister in comp 3x dezelfde soldier gekilled met me proppenschieter omdat hij maar bleef proberen mij te killen. Als je een beetje kan mikken is het echt in 2/3 seconde klaar.

Waarom hij niet gewoon z'n raketten gebruikte of ze heal rondje neer gooide snap ik nog steeds niet haha.
Na een vrij slecht vorig seizoen op 800 begonnen (jaja) en nu weer voorzichtig boven de 1000 geklommen.. Me doel is eigenlijk 1500/1800 dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:40
yinx84 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:15:
[...]

surprisingly amount of damage....

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik sta op +/- 1800 in ranked. Maar volgens mij is dat helemaal niets bijzonders :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ben van master heel langzaam afgegleden naar 3121. Voor elk potje dat ik won verloor ik er drie en had er even een hard hoofd in. Ben nu de laatste 4 dagen aan het bouwen aan een mooie winstreak... vandaag weer twee wins toegevoegd en sta nu volgens mij op 8 of 9 wins, m'n record. 54 SR voor een win nu 8)7. Sta nu weer op 3499(!). Gelukkig dus al een keer 3500 aangetikt, anders zou ik wel een tikkie balen :P

edit; inmiddels wel master... 62 SR voor m'n laatste win. Gaat wel heel hard zo :D

Anyway, dat geeft in ieder geval een interessant patroon:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hA9DPbl.png

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 08-04-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben van ~3200 weer naar ongeveer 2800 afgegleden helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Bf1 1 ben ik een beetje op uitgekeken inmiddels. Vond Bf1942 / Bf2 / TF2/ Enemty Territory fantastisch online shooters. Ga ik overwatch ook leuk vinden en is het nog de moeite waard om in te stappen en er 2 jaar lol van te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Deruxian schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:10:
Bf1 1 ben ik een beetje op uitgekeken inmiddels. Vond Bf1942 / Bf2 / TF2/ Enemty Territory fantastisch online shooters. Ga ik overwatch ook leuk vinden en is het nog de moeite waard om in te stappen en er 2 jaar lol van te hebben?
Zeker! Stap in, voordeel is juist aan overwatch dat je een hero kiest en gelijk kunt knallen. Level 1 chars kunnen precies hetzelfde als level 700 chars. Dus juist dit is een prima game om later nog in te springen.

Ikzelf was altijd fan van battlefield en andere oorlogshooters, maar merk nu juist dat ik in overwatch veel meer tijd heb zitten dan in bf1 etc.
Ben er een beetje op uitgekeken, overwatch is dan juist net weer anders en blijft me echt boeien!
Voor mij is overwatch qua "shooters" de beste aankoop sinds hele lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Thompson schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:47:
[...]

Je hebt er echter ook die heilig overtuigd zijn van hun hanzo/genji/widowmaker/whatever skills, hard falen, niet communiceren en alsnog niet willen switchen "want ze spelen voor de fun" en dan wel ranked spelen... Dat zijn wel degene die bloed onder je nagels vandaan halen.
Dat zijn ook de spelers die ik verbaal zo kapot vloek dat ze een maand lang niet meer in durven te loggen.
Het is dat de "torture op afstand" knop nog steeds niets implemented is .. want anders hadden een hoop Widows/Hanzo's allang op bijzonder pijnlijke wijze mijn dank mogen voelen voor het verzieken van mijn plezier en ranking :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

duiveltje666 schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:51:
[...]

Dat zijn ook de spelers die ik verbaal zo kapot vloek dat ze een maand lang niet meer in durven te loggen.
Het is dat de "torture op afstand" knop nog steeds niets implemented is .. want anders hadden een hoop Widows/Hanzo's allang op bijzonder pijnlijke wijze mijn dank mogen voelen voor het verzieken van mijn plezier en ranking :(
Ik probeer me er niet meer druk om te maken, maar als je competitive speelt en ik kies als eerste mercy, dat er daarna nog een mcree, hanzo en widowmaker bij komt, de tering. :X Dan lief vragen of ze misschien willen switchen als het niet werkt, duhhh, en dan kansloos ten onder gaan zonder 1 enkele switch. Tikje vermoeiend. Ga dan inderdaad quick play doen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vandaag eindelijk, na een heleboel mindere dagen de afgelopen 2 weken, een fatsoenlijke dag overwatch :)

Iets van 12 win en 2 loss. Omhoog van +/- 1560 naar +/- 1920.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Deruxian schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:10:
Als mede ET fan denk ik dat je Overwatch wel leuk zult vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Al iets bekend over een nieuw Overwatch-evenement /thema ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55
[...]
Dan speel je D.Va verkeerd of is jouw dps afk :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:21

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

hmr schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:35:
[...]

Dan speel je diva verkeerd of is jouw dps afk :)
Dan spel je d.va verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
apNia schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:38:
[...]

Dan spel je d.va verkeerd.
Daar heb je helemaal gelijk in. Zal het even corrigeren.

Overigens is het "D.Va" wijsneus. Dus als je mij dan toch de les leest....

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 10-04-2017 10:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:41

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

[...]
Haal ik best vaak hoor. Zit in de 3000~3100 range. D.Va is gewoon een zeer goede allround character. Past in heel veel comps. Op attack dikke flanks en dives en op defend altijd op de payload of het capture points. Irritante snipers of turrets eet ik zo op. En goed luisteren naar wat de enemy characters allemaal praten. Op die manier heb ik al zeer veel Zarya en Mei ultimate's kunnen opvreten met mijn Defensive Matrix. Wat ook heel goed werkt is Reinhard ontlasten op chokepoints wanneer zijn Shield kapot geschoten is. Als je dat goed timed, heb je vrijwel altijd shield op de choke. Ik heb inmiddels 450+ uur (competitive only) D.Va als main en een winrate van 59,2%. En dat terwijl ik vrijwel alltijd solo queue.

D.Va O+

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmr schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:39:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in. Zal het even corrigeren.

voor de D.Va Spelers met gold damage: YouTube: Overwatch: When GOLD DAMAGE is WRONG!
het kan ook aan jouw speelstijl liggen in plaats van de DPS.

Let wel: KAN, ik probeer niemand af te zeiken hier ;) maar we hebben allemaal onze leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 28-04 21:16
Is ook logisch eh die medals geven soms een verkeerde indicatie van al dan niet goed bezig zijn.
Een D.va vind ik anderzijds mag heus wel één van de DPS Medals binnen nemen, als er nu eenmaal veel attacks zijn die jij altijd moet opvangen en terugslaan is dat vrij logisch. Als je alle Drie golds hebt omdat je constant zit te jagen is dit niet echt ok. Maar ook dat ligt weer aan de omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hmr schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:39:
[...]
Het was een grapje. Rustig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
fjux schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:01:
[...]

voor de D.Va Spelers met gold damage: YouTube: Overwatch: When GOLD DAMAGE is WRONG!
het kan ook aan jouw speelstijl liggen in plaats van de DPS.

Let wel: KAN, ik probeer niemand af te zeiken hier ;) maar we hebben allemaal onze leer momenten.
Precies mijn punt :). Ik ben een groot tegenstander van het huidige medals systeem overigens. Een te groot gedeelte van de spelers hangt hier teveel of verkeerde waarde aan.

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 10-04-2017 13:12 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-03 01:14
Normaal voor comp play dat je meer dan 10min moet wachte ? Gistere avond 3x voor gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmr schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:11:
[...]

Precies mijn punt :). Ik ben een groot tegenstander van het huidige medals systeem overigens. Een te groot gedeelte van de spelers hangt hier teveel of verkeerde waarde aan.
zeker,

vind het ook niet zo raar als ik als zarya gold damage heb, zeker als ik goed geheald wordt.

Als je goed bezig bent en continu 50%+ charge zit doe je gewoon veel damage.
plus het feit dat je eigenlijk altijd aan het vechten bent helpt erg mee.

vaak is het ook als er niets dood gaat dat je of gewoon domme DPS spelers hebt, of ze te weinig beschermd worden.
maarja een soldier/reaper die vrolijk voor de tanks uit rent om damage uit te delen is natuurlijk ook niet echt 'te beschermen'.

Laatst ook een paar potjes achter elkaar gewoon echt een team gehad dat er simpelweg niets van bakt. 0.0 communicatie, team comp neerzetten ging ook niet.
Een MEI die niet eens een muur in de deur zet als het schild van rein kapot is ect.

daar wordt ik eerder tilted van dan mensen die aan het ragen zijn in het team, die mute ik gewoon.
maar na 3 van dat soort potjes is voor mij de lol er af. heb blijft natuurlijk een spelletje, maar ik wil wel winnen. en er zijn te veel mensen die gewoon die hero willen spelen en het dan ook maar gewoon doen.
en dan raar vinden dat ze verliezen.

Overigens ander punt wat ik ook niet echt snap van overwatch nu. Er zitten zo veel mensen in gold/plat de matches daar zijn echt zo inconsistent als de pest.
Ene moment krijg je een noob team waarvan je je echt afvraagt wat ze in plat doen. dan gebeurt het ineens weer bij de tegenstanders.

en af en toe heb je een keer een gewaagd potje wat wel gewoon goed was.

volgens mij komt het gewoon doordat nieuwe spelers eigenlijk standaard op 2500 gezet worden.
hoe vaak ik wel niet mensen onder lvl 50 in mijn game heb gehad die de helft van het spel nog niet snappen is echt niet normaal.

het zou toch veel logischer zijn als iedereen begint op zeg maar 1000 SR. of zelfs 500. en vanaf daar moet gaan klimmen. of mis ik nu een heel obvious punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 08:41
Sandyman538 schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:57:
Dan lief vragen of ze misschien willen switchen als het niet werkt, duhhh, en dan kansloos ten onder gaan zonder 1 enkele switch. Tikje vermoeiend. Ga dan inderdaad quick play doen.
De oplossing voor nu is connecten met andere sociale mensen en stacken. 3+ werkt al goed. 6 stack is heel leuk mits je team echt goed is. Helaas zijn er nog wat rare dingen in matchmaking waardoor 6 stack soms minder oplevert dan bijv. duo queue.

Blizzard zou bijvoorbeeld kunnen toevoegen dat spelers die niet in de voicecomm zitten, automatisch bij elkaar gezet worden. Zo krijg je teams met de asociale spelers bij elkaar, en teams met sociale spelers. Je kunt wel raden welk team dan (terecht) zou winnen. Dus de 'funhanzos' verliezen (terecht) meer door hun brakke instelling, komen lager in SR te staan en de sociale spelers hebben er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-04 11:08
Krijgen we morgen nou een event of informatie over het event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Morphs schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:02:
[...]

De oplossing voor nu is connecten met andere sociale mensen en stacken. 3+ werkt al goed. 6 stack is heel leuk mits je team echt goed is. Helaas zijn er nog wat rare dingen in matchmaking waardoor 6 stack soms minder oplevert dan bijv. duo queue.

Blizzard zou bijvoorbeeld kunnen toevoegen dat spelers die niet in de voicecomm zitten, automatisch bij elkaar gezet worden. Zo krijg je teams met de asociale spelers bij elkaar, en teams met sociale spelers. Je kunt wel raden welk team dan (terecht) zou winnen. Dus de 'funhanzos' verliezen (terecht) meer door hun brakke instelling, komen lager in SR te staan en de sociale spelers hebben er geen last meer van.
Lang geleden al een keer aangegeven dat er eigenlijk een optie zou moeten zijn dat je kan aanvinken alleen met voicechat spelers te willen spelen (uiteraard als vereiste dat je dat zelf dan ook aan hebt staan) en als je dan X aantal votes krijgt dat je niet communiceert je voor straf minimaal X games willekeurig geranked wordt i.p.v. bij de voice communication.

Dan liefst ook wel de verplichting dat die communication in het Engels gaat :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Video nieuwe event is ook ''gelekt'' :

[Video: https://www.facebook.com/MemeWatchOfficial/videos/1356764604403296/]

[ Voor 13% gewijzigd door Compworm op 10-04-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Compworm schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:23:
Video nieuwe event is ook ''gelekt'' :

[video]
*O* *O* *O*

Eindelijk iets qua verhaal ingame :)

Die game mode lijkt me een evolutie van Dr.Junkenstein... waarbij je enkele waves enemies krijgt en een miniboss. Maar in tegenstelling tot Dr.Junkenstein verander je wel van gebied, omdat je door heel Kings Row loopt. Ik vond Dr.Junkenstein met gemak de leukste season brawl (2e plaats Lucioball, de 100e plaats voor CTF en op de 99999999999e plaats dat ding dat Satan heeft bedacht)

De main skins zijn awesome :D maar opzich vind ik dat Reinhardt, Torb, Mercy en Tracer wellicht op het lijstje van heroes die het minst een nieuwe skin nodig hebben staan. McCree's skin is leuk, Widow's skin is veel te leuk (nog meer puberalen die widow kiezen? }) ) en Genji staat wat mij betreft ook op dat eerste lijstje :P

Heel even zie je een nieuwe epic/legendary skin voor Torb en ik hoop dat er nog meer van zulke zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
De widowmaker skin doet me zo wel heel erg veel aan Kerrigan denken. Dan had ik liever de amelie gehad voordat ze gebrainwashed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

De tering... zo leuk als de games gister waren zo diep triest is het vandaag.
3x verloren en 1 draw.

1 loss was mijn team gewoon noob en de tegenstander erg goed, vooruit shit happens...
De draw hadden we makkelijk moeten winnen ware het niet dat de laatste minuut iemand AFK ging. En de andere 2 loss was er 1 met een quitter en 1 met een widowmaker die nog geen reinhardt shield had kunnen raken en natuurlijk weigeren om te communiceren of switchen...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lanfear89 schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:09:
De widowmaker skin doet me zo wel heel erg veel aan Kerrigan denken. Dan had ik liever de amelie gehad voordat ze gebrainwashed was.
Je moet genoegen nemen met deze spray: https://i.imgur.com/zyZOUdc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als ze die dude nog Franser wilden laten lijken dan had ie een stokbrood vast 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Supervet, Overwatch Insurrection :D De anticipatie is hoog en heb ruim 15.000 credits liggen.

Ik vind dat de hoeveelheid content die je voor het geld van het originele spel krijgt echt superhoog is. Ik denk er ook steeds vaker over na om bij een event lootboxes te halen puur om Blizzard iets terug te geven. OW bestaat pas een jaar en bedenk hoeveel verschillende events er al voorbij zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 28-04 21:16
Klopt zeker, waar halen die gasten eigenlijk nog cash van? Bij diablo denk ik dat ook altijd. Ik snap het business model niet echt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Als je alleen hier op het forum al kijkt dan zijn er al minimaal 5 mensen die redelijk obsessief lootboxes kopen bij elk event (*kuch* @Ricmaniac, @Splitinfinitive :P *kuch*). Met miljoenen spelers over meerdere platforms zal dit wel aardig wat opleveren. Zelf nog steeds nooit een cent buiten de aanschafprijs uitgegeven, met honderden uren op de teller... dus aan mij hebben ze niet zoveel.

Hier trouwens nog een hart onder de riem voor de mensen die het even moeilijk hebben met klimmen: YouTube: The Reality Of Losing Streaks | Overwatch Matchmaking Discussion

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 11-04-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
braat87 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:52:
Klopt zeker, waar halen die gasten eigenlijk nog cash van? Bij diablo denk ik dat ook altijd. Ik snap het business model niet echt..
Mensen die OW supporten door lootboxes te kopen... en natuurlijk nieuwe spelers die het spel kopen. Die laatste groep wordt natuurlijk steeds kleiner naarmate meer mensen het spel gekocht hebben.

In juni '16 had OW 10 miljoen spelers, oktober '16 had OW 20 miljoen spelers. In januari was dat 25 miljoen. Dus de groei vertraagt wel, maar als je uitgaat dat elke speler minstens €40 heeft betaald voor het spel, dan is dat al een omzet van 1 miljard voor Blizzard. Best veel voor een spel dat een jaar uit is :)

En het kopen van lootboxes met geld is een soort 'vrije gift' of donatie vanuit de spelers. Bij een donatiesysteem is er altijd een grote groep die niets doneert maar ook een hele kleine groep die veel doneert. En daartussen heb je natuurlijk ook een groep die een beetje geeft.

En als OW groter wordt en meer esports status, dan zit daar natuurlijk ook geld voor Blizzard. Ik vind OW alleen niet echt lekker kijken als esports omdat het snel chaotisch wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Morphs op 11-04-2017 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
om bij een event lootboxes te halen puur om Blizzard iets terug te geven. OW bestaat pas een jaar en bedenk hoeveel verschillende events er al voorbij zijn gekomen.
Bij elk event 20,- aan lootboxen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ik spaar tussen de events mooi mijn coins, met een event koop ik dan de skins die ik cool vind.

Heb wel 2x overwatch gekocht, diablo en al jaren wow. Dus sponsor genoeg naar blizzard ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb afgezien van de Year of the Rooster ook voor 20 euro aan lootboxes gekocht bij events. Grotendeels omdat ik het leuk vind om nieuw spul te krijgen, maar ook omdat ik hiermee hoop dat Blizzard leuke dingen blijft maken.

Maar ik ben nu level 330 ofzo, en lootboxes zijn voor mij niet meer boeiend. 9 van de 10 boxes zitten vol met dubbele items of met wat nieuwe sprays en player icons. Zelfs tijdens een event is die verhouding niet veel beter. Dit heeft voor mij het effect dat mijn grootste reden om die dingen te kopen weggevallen is.

Ik hoop echt dat ze wat doen hier tegen. Ik wil weer blij worden van een lootbox. Dan wil ik er wel weer voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb bij overwatch enkel nog het spel gekocht.
Bij Diablo destijds ook enkel het spel (daar valt ingame volgens mij ook niks te kopen?)
Bij HotS en Hearthstone destijds wel in totaal voor denk ik zo'n 200 euro, over best wat maanden/jaren verspreid, skins/card packs gekocht.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-04 15:21

Vailen

Shit happens

braat87 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:52:
Grootste bron van inkomen voor Blizzard is nu Esports.
Door de verhuur/verkoop van de servers/files aan de diversen organisatoren van toernooien.
En wat hier boven ook staat er zijn miljoenen mensen die bij elk event lootboxes kopen

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Blizzard maakt voor mij toch vaak de leukste games.
WoW , jaren zoet mee geweest.
Starcaft , vroeger jaren zoet mee geweest
Warcraft , ook jaren zoet mee geweest,
Hearstone , ook leuk voor erbij
Diablo, wat gedaan , maar niet mijn ding
Overwatch , leukste shooter sinds Counterstrike ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Lasteraar schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:50:
Voor mij hetzelfde hoor. Alleen heartstone en diablo omgedraaid! Man wat een uren in diablo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 10:12
Lasteraar schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:50:
Dat en Lucas Arts :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
Als je alleen hier op het forum al kijkt dan zijn er al minimaal 5 mensen die redelijk obsessief lootboxes kopen bij elk event (*kuch* @Ricmaniac, @Splitinfinitive :P *kuch*). Met miljoenen spelers over meerdere platforms zal dit wel aardig wat opleveren. Zelf nog steeds nooit een cent buiten de aanschafprijs uitgegeven, met honderden uren op de teller... dus aan mij hebben ze niet zoveel.

Hier trouwens nog een hart onder de riem voor de mensen die het even moeilijk hebben met klimmen: YouTube: The Reality Of Losing Streaks | Overwatch Matchmaking Discussion
Hahaha wat is redelijk lootboxen kopen :P ik heb totaal denk ik 120 euro uitgegeven aan lootboxes. Vind ik meer dan redelijk voor een game wat ik zo lang speel en nog steeds plezier aan beleef :)

Ik ben altijd gewoon iemand die alle dingetjes wil hebben enzo. en aangezien die skins dan tijdelijk verkrijgbaar zijn MOET ik het kopen anders voelt me account niet compleet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hebben jullie in Solo Q ook regelmatig vrij oneerlijke matchups?

Zojuist;
4 silver, 1 bronze, 1 gold. Hoogste level +/- 150, meeste onder de 100.
vs
3 gold, 3 silver. Hoogste level +/- 350, 4 man boven de 200.

Ik bedoel, de huidige ranks zijn dan misschien wel nagenoeg gelijk maar het scheelt nogal een bak ervaring en max rank...

En natuurlijk had ik het geluk om weer een widow die niet wou switchen met als gevolg een ragende quiter in mijn team... #ffzeuren

Er zou echt een optie moeten komen dat je gewoon bij spelers kan aangeven "met jou wil ik nooit meer in een team terecht kunnen komen"

/edit: En nog een keer precies hetzelfde, 4S, 1G, 1B vs 4G en 2S.... Dit verpest echt de lol van het spel als je gewoon compleet overklast wordt doordat je team niet weet waar ze mee bezig zijn en de tegenstander gewoon veel beter is. Hoezo pickt een bronze level 50 speler genji/tracer/hanzo en faalt met alle 3. Ga godverdomme QP spelen of pick een hero waar je iets mee kan... :(

[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 11-04-2017 19:08 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
Iemand een idee hoelaat het event vanavond start? Ik vermoed ergens zo tussen 22 en 23.00 weer zoals voorgaande keren. Heb alvast een level up klaar staan voor de eerste lootbox O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Als die optie er komt speel je al snel echt "solo queue"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Cyclonist schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:40:
Iemand een idee hoelaat het event vanavond start? Ik vermoed ergens zo tussen 22 en 23.00 weer zoals voorgaande keren. Heb alvast een level up klaar staan voor de eerste lootbox O-) ;)
Ben verbaasd dat het niet helemaal samenvalt met de reset van de arcade lootboxes. Waarschijnlijk zal niemand nu arcade spelen totdat het event begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Korkss schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:40:
Als die optie er komt speel je al snel echt "solo queue"
Dat zal nogal meevallen, maar ik heb gewoon 50% van de games 1 speler in m'n team zitten waar ik echt nooit meer mee zou willen spelen omwille van;
* ze zijn gewoon echt te slecht
* ze weigeren elke vorm van communicatie
* ze weigeren van hero te switchen, meestal picken ze dan ook nog een erg moeilijke hero
* ze gaan AFK / quitten

Verliezen is niet erg als je gewoon een leuk team hebt en de tegenstander is net wat beter. Maar compleet gestomped worden door een van bovenstaande factoren is erg frustrerend.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 10:12
Event al actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04 19:27
Nog niet, als het goed is om 20:00

Uupdate is te downloaden (1,47GB (PC))

[ Voor 11% gewijzigd door Sinus_rhythm op 11-04-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
eeeen hij is live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit wat is die Genji skin dik! en een orisa skin waar een keer niet de kop zo lelijk is =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DkU4vmc2HUdqv6xFBrv3HOQJ/full.png
o yeah 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Lasteraar op 11-04-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Jullie ook uit de game gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:02
Wow, ik was eindelijk aan het winnen -> twee teammates kwijt -> eindelijk rendezvous point -> andere teammate kwijt -> en ik kom aan -> kick server :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wij hebben 'm gelukkig net af kunnen ronden :) Iets van 5 seconden nadat we klaar waren en de achievement hadden werden we uit 't spel gegooid.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
800 spelers in que...
O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Weet niet hoe je hier het filmpje plaatst, maar D.Va intro O+
https://twitter.com/unitlostgaming/status/851867467966279680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Jeez Blizzard met hun plastieken k*¨tservers toch altijd.. Bij elke release van een grote patch of nieuwe game doen ze het toch weer steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ja die is heel vet :-)
Zojuist gewonnen via de 20 lootboxes die ik standaard koop aan het begin van elk nieuw event. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Yup, en ik kom er niet meer in. Jammer. Gisteravond dus ook al bagger. Kleine teleurstelling Blizzard!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Echt jonge, das toch altijd hetzelfde daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JkDHEHhOwHpWcNy8VW76i80l/full.png
:+

[ Voor 5% gewijzigd door Sinus_rhythm op 11-04-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ongelooflijk, het wordt nog erger: 50000 inmiddels.

Stop what you are doing, you are only making it worse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:21
Ik stond net op 30.000, maar daar bleef hij op staan dus ik dacht ik sluit de game even opnieuw op, nu sta ik op 40.000 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 20:50

dawofl

?

So_Surreal schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:20:
[...]

Ik stond net op 30.000, maar daar bleef hij op staan dus ik dacht ik sluit de game even opnieuw op, nu sta ik op 40.000 :')
haha hier ook 10k.. beetje jammer dit elke keer hetzelfde, was minder erg geweest als gister alles had gewerkt :s

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:42
(jarig!)
Lasteraar schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:53:
[...]

Ja die is heel vet :-)
Zojuist gewonnen via de 20 lootboxes die ik standaard koop aan het begin van elk nieuw event. 8)
En dan gelijk uitgeven en tussen nu en 1 mei zitten met dubbele die je via lootboxes weer krijgt?

Dat je die boxes koopt snap ik, maar wacht dan tot het eind daarmee, in plaats van gelijk aan het begin. Zo is het maar zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
So_Surreal schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:20:
[...]

Die queue wordt ook niet meer korter. Hiervoor had ik nog dat hij af en toe uit de queue kwam om vervolgens op het zoeken van een game server te crashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
100000 players ahead of you :) oke man. welterusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Half potje kunnen spelen en daarna werd ik gekicked. Dat wordt 'm niet meer vanavond helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Custom Game saves, 3v3 Elimination, and 6v6 Capture the Flag have been temporarily disabled on all platforms

blizz.ly/2oVkgru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Dan toch binnengeraakt en kunnen spelen. Kvond het maar meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 10:00

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

vind die pve wel vet hoor, vooral op hogere levels leuke potjes gehad. skins zijn ook erg vet, nieuwe mercy skin is heel nice

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:26

The Chosen One

Zie signature!

Net me 1e succesvolle pot gehad. Geweldige healer erbij, lekker agressief spelen met Torbjorn.
56k damage / 46% damage of team.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wij kwamen er pas via iemand anders na 5 potjes achter. Als je bij iemand staat en je drukt op je reload button (R voor de meesten) dan revive je iemand. Dus je bent niet altijd afhankelijk van de Mercy rez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:26

The Chosen One

Zie signature!

Dat wordt nog voor je uitgelegd op het scherm. :D

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-04 11:08
Beste event tot nu toe imo! Al zo'n vier uur lang pve gespeeld en het verveeld niet. Net een potje als Orisa gespeeld en dat is toch wel erg OP. Ik hoop van harte dat ze deze mode erin houden na het event, zoals capture the flag.

Ook redelijk geluk gehad met boxes. Tot nu toe genji, mercy, tracer, torbjorn, reinhard skin gekregen. Hopelijk ook snel de McCree!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 10:00

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Zironako schreef op woensdag 12 april 2017 @ 02:00:
Beste event tot nu toe imo! Al zo'n vier uur lang pve gespeeld en het verveeld niet. Net een potje als Orisa gespeeld en dat is toch wel erg OP. Ik hoop van harte dat ze deze mode erin houden na het event, zoals capture the flag.

Ook redelijk geluk gehad met boxes. Tot nu toe genji, mercy, tracer, torbjorn, reinhard skin gekregen. Hopelijk ook snel de McCree!
redelijk geluk zegt ie, gisteren 14 of 15 boxes geopend, 0 event skins

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

B.Lensen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:06:
[...]

redelijk geluk zegt ie, gisteren 14 of 15 boxes geopend, 0 event skins
Hier hetzelfde, wel 5x de Hanzo training Emote ;w

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Pagina: 1 ... 114 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.