hmr schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:11:
[...]
Precies mijn punt

. Ik ben een groot tegenstander van het huidige medals systeem overigens. Een te groot gedeelte van de spelers hangt hier teveel of verkeerde waarde aan.
zeker,
vind het ook niet zo raar als ik als zarya gold damage heb, zeker als ik goed geheald wordt.
Als je goed bezig bent en continu 50%+ charge zit doe je gewoon veel damage.
plus het feit dat je eigenlijk altijd aan het vechten bent helpt erg mee.
vaak is het ook als er niets dood gaat dat je of gewoon domme DPS spelers hebt, of ze te weinig beschermd worden.
maarja een soldier/reaper die vrolijk voor de tanks uit rent om damage uit te delen is natuurlijk ook niet echt 'te beschermen'.
Laatst ook een paar potjes achter elkaar gewoon echt een team gehad dat er simpelweg niets van bakt. 0.0 communicatie, team comp neerzetten ging ook niet.
Een MEI die niet eens een muur in de deur zet als het schild van rein kapot is ect.
daar wordt ik eerder tilted van dan mensen die aan het ragen zijn in het team, die mute ik gewoon.
maar na 3 van dat soort potjes is voor mij de lol er af. heb blijft natuurlijk een spelletje, maar ik wil wel winnen. en er zijn te veel mensen die gewoon die hero willen spelen en het dan ook maar gewoon doen.
en dan raar vinden dat ze verliezen.
Overigens ander punt wat ik ook niet echt snap van overwatch nu. Er zitten zo veel mensen in gold/plat de matches daar zijn echt zo inconsistent als de pest.
Ene moment krijg je een noob team waarvan je je echt afvraagt wat ze in plat doen. dan gebeurt het ineens weer bij de tegenstanders.
en af en toe heb je een keer een gewaagd potje wat wel gewoon goed was.
volgens mij komt het gewoon doordat nieuwe spelers eigenlijk standaard op 2500 gezet worden.
hoe vaak ik wel niet mensen onder lvl 50 in mijn game heb gehad die de helft van het spel nog niet snappen is echt niet normaal.
het zou toch veel logischer zijn als iedereen begint op zeg maar 1000 SR. of zelfs 500. en vanaf daar moet gaan klimmen. of mis ik nu een heel obvious punt?