Nieuwe teaser:
.
.@PlayOverwatch
[OPINION] Vigilante justice—is it vital in a post-Overwatch world?
BlizzPro heeft er o.a. het volgende over te zeggen:
.
Bron: http://overwatch.blizzpro...e-the-cowboy-at-pax-east/[...]
So with that said, I think this points to 1 new map, a weight lifter hero from Russia, and a Cowboy hero from Japan getting announced at PAX East on Friday.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 05-03-2015 09:39 . Reden: Correcte linkjes ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
PS: Ze zijn toegevoegd aan de startpost.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 06-03-2015 23:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Ik hoop dat Blizzard deze game ook naar de X1/PS4 port want daar lijkt het me ook zeer geschikt voor en ik zou liever daar een potje overwatch op spelen dan op de pc om eerlijk te zijn
YouTube: Tracer Gameplay Preview

Ik dacht dat ze vergelijkbaar ging zijn met de scout in TF2, maar het lijkt meer op de snelheid van de soldier.
Alle classes bewegen best traag in overwatch, alleen tracer is nog steeds erg mobiel en snel door haar skills.boe2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:57:
Tracer beweegt zo traag.
Ik dacht dat ze vergelijkbaar ging zijn met de scout in TF2, maar het lijkt meer op de snelheid van de soldier.
Voor hen en mijzelf hoop ik dat het ook daadwerkelijk de hype waar is.
Ik kijk in ieder geval erg uit naar de beta waar ik erg veel hoop heb dat k er in zit straks
Zelf voor hoe het er nu uit ziet denk ik dat ik persoonlijk Reaper en Hanzo erg tof ga vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 26-06-2015 09:51 ]
Bastion is niet nieuw. Was al bekend.Nostordici schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:32:
Weer een nieuwe held, met nieuwe gameplay.
[video]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

A few of the Overwatch Developers visited the Overwatch subreddit today to answer questions about Soldier 76, other Overwatch heroes, and the game in general. Below you can find a recap of the Q&A.
A field of view slider has been added to the game, and the base field of view has been increased!
Soldier: 76, or a more traditional FPS character, was added to have a more normal hero instead of the current heroes which jump around the map like crazy.
Soldier: 76's real name is set to unknown on the official website because they are revealing the story through verifiable facts.
There will be more articles, bios, and origin movies in the future focusing on character development.
Heroes will interact with each other in-game through hero-specific dialog where appropriate.
They want to make it simple to launch the game and get into a match quickly through matchmaking.
You will be able to leave and join matches which are in progress. If it becomes a problem, they'll reevaluate.
Lessons learned about matchmaking from other Blizzard titles will be applied to Overwatch to make sure it is "great".
They're still experimenting with gamemodes. They want to ensure they aren't too gimmicky and that they don't take away gameplay focus on heroes.
Bron met complete Q&A: http://www.overpwn.com/ne...er-76-developer-q-a-recap
Verwijderd
Heroes of the Storm is ook wel leuk om even te spelen zeker met vrienden. Maar ik kijk er vooral naar uit voor deze game competitief te spelen.
Dat dus! ik hoop echt op een epic ranked systeemVerwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:33:
Heroes of the Storm is ook wel leuk om even te spelen zeker met vrienden. Maar ik kijk er vooral naar uit voor deze game competitief te spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Fall 2015Pykow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:22:
Hopelijk komt er een open beta. Wil de game wel eens spelen
Oh dat is waar jaVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:27:
Fall Beta is nog niet gezegd dat deze open zal zijn.
Verwijderd
Met Hearthstone ben ik er nog redelijk vlug ingeraakt hoor. Maar denk niet dat ze invites weggeven op basis van "money spent on games". Denk eerder naar hoelang je al Blizzard games speelt?Ricmaniac schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Oh dat is waar janiet eens bij stil gestaan lol. Straks raped blizzard me weer en krijg ik 3 dagen voor release beta acces ofzo..
Ook niet, want dat is bij mij ruim 10 jaar =pVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Met Hearthstone ben ik er nog redelijk vlug ingeraakt hoor. Maar denk niet dat ze invites weggeven op basis van "money spent on games". Denk eerder naar hoelang je al Blizzard games speelt?
Maarja beetje hoop houden. Officiele release date aanhouden als die straks bekend is =p dan kan je niet telleurgesteld worden haha.
Ben echt benieuwd welke heroes ze nog allemaal in petto hebben als dit blijkbaar nog lang niet alle zijn die ze willen uitbrengen
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd naar het verdien model van Overwatch. Als het gaat zijn zoals Heroes of The Storm is het wel oké voor mij. En ik verwacht eigenlijk niets anders. Hopelijk ook met een soort beginner's pack waar je voor 50€ eigenlijk bijna alle heroes direct ter beschikking hebt.Ricmaniac schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:59:
[...]
Ook niet, want dat is bij mij ruim 10 jaar =p
Maarja beetje hoop houden. Officiele release date aanhouden als die straks bekend is =p dan kan je niet telleurgesteld worden haha.
Ben echt benieuwd welke heroes ze nog allemaal in petto hebben als dit blijkbaar nog lang niet alle zijn die ze willen uitbrengen
Ik zal op Gamescom proberen iets los te krijgen van de Developers over extra informatie. + sowieso goodies kopen in de Blizzard Gear Store ter plaatse. Denk dat ik een trui + t-shirt ga kopen. Ze zien er echt vet uit.
Verwijderd
https://www.facebook.com/...216441558/?type=1&fref=nf
Non FB link: http://us.blizzard.com/en...s/posting.html?id=15000M6
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 22:31 ]
Ondanks dat ik niet zo goed ben in shooters, lijkt dit mij een erg leuke game. Ik hoop deze game ook op Gamescom uit te proberen. Al vrees is voor de lange rijen, was vorig jaar ook het geval voor Heroes of the Storm. Ga je toevallig ook mee met de Tweaker Express?Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:33:
Straks op Gamescom zal ik eindelijk deze game kunnen spelen. Als een grote Hearthstone fan kijk ik hier naar uit. Hearthstone kan na een uur of twee weinig uitdaging bieden.
In dit soort shooters is er altijd wel een rol die je kan aannemen terwijl je zelf langzaam beter wordtNostordici schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:25:
[...]
Ondanks dat ik niet zo goed ben in shooters, lijkt dit mij een erg leuke game. Ik hoop deze game ook op Gamescom uit te proberen. Al vrees is voor de lange rijen, was vorig jaar ook het geval voor Heroes of the Storm. Ga je toevallig ook mee met de Tweaker Express?
Verwijderd
Neen ik ga de vrijdag. Is iets minder volk omdat jullie met z'n allen op zaterdag komen.Nostordici schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:25:
[...]
Ondanks dat ik niet zo goed ben in shooters, lijkt dit mij een erg leuke game. Ik hoop deze game ook op Gamescom uit te proberen. Al vrees is voor de lange rijen, was vorig jaar ook het geval voor Heroes of the Storm. Ga je toevallig ook mee met de Tweaker Express?
Vorig jaar ben ik ook de vrijdag geweest en was ook wel lekker druk maar volgens mij minder druk dan een zaterdag. Vrijdag is nog altijd werkendag voor de meesten hé. Daarom verlof genomen.
Er is bekend hoe het schedule er zal uitzien op Gamescom:
http://www.blizzgc.com/
EDIT: Voor jullie die zaterdag gaan zal je dus de Overwatch Cosplay missen.
Had eerlijk gezegd liever Tracer'ke gezien. Snelle pixel babeOverwatch Cosplay Spotlight
Get insight into the world of professional cosplay with an amazing Overwatch costume from Kamui!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 11:28 ]
Ik hoop/verwacht dat deze game flinke opschudding gaat veroorzaken in het shooter landschap. Dat deze game de Battlefields en de CoD's even op de tweede rang zet. Dat spelers zien dat Battlefield en/of CoD niet de enige shooter is die meetelt.Brutal1ty schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:34:
[...]
In dit soort shooters is er altijd wel een rol die je kan aannemen terwijl je zelf langzaam beter wordtik ben erg benieuwd naar deze game iig
Verwijderd
Dit zou pas echt zot zijn. Het heeft alvast de elementen van een MOBA met zich mee (heroes, skills, etc.). Het is geen gewone shooter. Maar ik denk dat de mensen die momenteel CS:GO spelen dit totaal niet zal interesseren. Alhoewel als Blizzard het goed aanpakt eSports gewijs misschien wel. Maar balancing issues zullen er al zijn vanaf dag 1. En op dag 300 zullen deze nog altijd bestaan hoogstwaarschijnlijk.Zeror schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Ik hoop/verwacht dat deze game flinke opschudding gaat veroorzaken in het shooter landschap. Dat deze game de Battlefields en de CoD's even op de tweede rang zet. Dat spelers zien dat Battlefield en/of CoD niet de enige shooter is die meetelt.
En ja, Overwatch heeft moba elementen en het lijkt op TF2, maar dat maakt niet uit. Genres worden tegenwoordig toch standaard al gemixed met elkaar. Een pure genre game zijn er tegenwoordig niet veel meer van.
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 31-07-2015 11:35 ]
Verwijderd
Neen inderdaad en de meeste mensen zijn dat toch al serieus beu. Breng eens een Gran Turismo 10 uit, zal niet meer zo goed verkopen als 5-10 jaar geleden.Zeror schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:34:
Door het grote succes van CoD, Battelfield en CS;GO enzo zijn een hoop van die shooterspelers blind geworden hoe shooters ook kunnen zijn. Ze zitten teveel vast in het principe dat ze al jarenlang kennen uit BF, CoD enzo. Ik hoop dat Overwatch dit deels kan veranderen.
En ja, Overwatch heeft moba elementen en het lijkt op TF2, maar dat maakt niet uit. Genres worden tegenwoordig toch standaard al gemixed met elkaar. Een pure genre game zijn er tegenwoordig niet veel meer van.
MMO elementen zijn dezer dagen gewoon standaard geworden in een game. Het zorgt voor uitdaging en iets om naar uit te kijken. Bij Overwatch veronderstel ik dat ze dit ook zullen doen met heroes levelen en dergelijke. Net hetzelfde als in Heroes of the storm.
Eigenlijk hoop ik van niet. BF/CoD spelers hebben niet zo'n goede reputatie. Anderzijds is het als TF2 speler wel leuk om te weten dat er een hoop cannon fodder zal rondlopen die nog nooit gehoord hebben van teamplay. Easy winsZeror schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:28:
[...]
Ik hoop/verwacht dat deze game flinke opschudding gaat veroorzaken in het shooter landschap. Dat deze game de Battlefields en de CoD's even op de tweede rang zet. Dat spelers zien dat Battlefield en/of CoD niet de enige shooter is die meetelt.
DIe BF/CoD spelers zijn ook alleen maar zo omdat ze elkaars gedrag kopiëren. Als ze zien dat het ook anders kan draaien ze wel bij.boe2 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:39:
[...]
Eigenlijk hoop ik van niet. BF/CoD spelers hebben niet zo'n goede reputatie. Anderzijds is het als TF2 speler wel leuk om te weten dat er een hoop cannon fodder zal rondlopen die nog nooit gehoord hebben van teamplay. Easy wins
Tenzij de meerderheid komt en de game overgenomen wordt zeg maarZeror schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:20:
[...]
DIe BF/CoD spelers zijn ook alleen maar zo omdat ze elkaars gedrag kopiëren. Als ze zien dat het ook anders kan draaien ze wel bij.
Uit mijn ervaring komt dat doordat ze minder serieus zijn. Als Overwatch een goed ranked competitive systeem krijgt kan je die spelers makkelijk ontwijken. Ik denk ook dat het spel al snel heel serieus genomen gaat worden, dus dat de community net zoals die van csgo zal worden.Zeror schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:20:
[...]
DIe BF/CoD spelers zijn ook alleen maar zo omdat ze elkaars gedrag kopiëren. Als ze zien dat het ook anders kan draaien ze wel bij.
Had ik toch maar mee moeten gaan, "helaas" zit ik in Frankrijk.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:26:
Neen ik ga de vrijdag. Is iets minder volk
EDIT: Voor jullie die zaterdag gaan zal je dus de Overwatch Cosplay missen.
[...]
Had eerlijk gezegd liever Tracer'ke gezien. Snelle pixel babe
Verwijderd
Op eBay kan je nog tickets vinden hoor!markdm schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 17:41:
Als csgo speler ben ik wel erg enthousiast over dit spel. Mede doordat ik tf2 ook erg leuk vind en ik mobas interessant vind maar niet van de lanes/top-down gameplay hou. Verder hou ik erg van snelheid, tactiek en shooters, dus daar wordt Overwatch echt perfect voor!
[...]
Uit mijn ervaring komt dat doordat ze minder serieus zijn. Als Overwatch een goed ranked competitive systeem krijgt kan je die spelers makkelijk ontwijken. Ik denk ook dat het spel al snel heel serieus genomen gaat worden, dus dat de community net zoals die van csgo zal worden.
[...]
Had ik toch maar mee moeten gaan, "helaas" zit ik in Frankrijk.
Maar ik kan dus niet gaan omdat ik met mijn familie in Frankrijk zit
Verwijderd
Jammer, maar wees gerust ik zal hier wel foto's posten en een klein verslag schrijven.markdm schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 07:38:
[...]
Maar ik kan dus niet gaan omdat ik met mijn familie in Frankrijk zit
om die rede ben ik dirty-bomb weer gaan spelen; hogere snelheid, en met laatste patch aardig verbeterd. hopelijk gaat de gamesnelheid nog omhoog, of bij custom servers meer mogelijkheden. idkmarkdm schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:06:
[...]
Alle classes bewegen best traag in overwatch, alleen tracer is nog steeds erg mobiel en snel door haar skills.
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 01-08-2015 13:46 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ik denk dat TF2 het beste alternatief momenteel is voor dit genre.Pykow schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:22:
Ik blijf bij team fortess 2 hangen tot dat deze game te spelen is.
Star zei juist dat dat juist erg meevalt omdat het veel meer tactiek en teamwork is dan TF2, de movement is ook langzamer en minder belangrijk. Volgens hem lijkt het in sommige opzichten zelfs meer op csgo.Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 18:39:
[...]
Ik denk dat TF2 het beste alternatief momenteel is voor dit genre.
YouTube: Overwatch - Earliest Impressions
Wat is die Zarya voor manwijf dan o_OVerwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:41:
Nieuwe screenshots gelekt van Overwatch:
http://imgur.com/a/2KtPn
Lekker gehyped worden door die foto's , nice
Verwijderd
Geen idee. Maar de hype rond Overwatch mag toch beginnen. Hopelijk al een beta voor Blizzcon en een release date op Blizzcon zelf ofzo.Kern schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 00:13:
[...]
Wat is die Zarya voor manwijf dan o_O
Lekker gehyped worden door die foto's , niceMoet zeggen dat die AOC schermpjes er wel heel straks uitzien.. iemand enig idee welke model dit is?
Ik verwacht iig ook dit kwartaal nog een datum voor Overwatch.
Verwijderd
Jah, de werkweek gaat weer beginnen. Nog 4 dagen werken en dan GAMESCOM! w00t w00t
Verwijderd
Er mochten geen foto's / films gemaakt worden tijdens de voorstelling heb ik gehoord. Hopelijk mogen we wel foto's trekken op de stand zelf.Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:12:
Nice! die rollerskating dude ziet er best vet uit. de hype wordt echt te erg man .... kom gewoon met een fucking BETA!en geef tenminste access aan mij
Vorig jaar mochten we geen foto's / films maken van Battlefield Hardline. Dat was echt wel lame. Want met die sneaky pictures wordt er een hype gemaakt. En zeker als het gaat over een game dat echt nice is.
Nieuwe hero ziet er inderdaad deftig uit. Ben benieuwd hoe dit zal spelen. Vrijdag

Blijkt het veredelde reclame te zijn
Verwijderd
Voor degene die het nog niet merkten:Nostordici schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:36:
Haha, ik dacht even na het opstarten van mijn Battlenet client dat ik in de Overwatch beta zat!!!
Blijkt het veredelde reclame te zijn

Heb wel die lucio trailer nu al 5 keer gekeken totaal XD echt een vette hero denk ik. het lijkt erop alsof die een attack heeft die met een shockgolf ze allies in de buurt een buff geeft including himself
Verwijderd
Het karakter lijkt mij wel zalig. Die blades onder zijn voeten doet mij denken aan die Nova skin van Heroes of the storm. Lovely!Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:56:
Holy shit , toen ik het zag net he.. ik ging helemaal lijp, ik klik hem aan ... boem niks!
Heb wel die lucio trailer nu al 5 keer gekeken totaal XD echt een vette hero denk ik. het lijkt erop alsof die een attack heeft die met een shockgolf ze allies in de buurt een buff geeft including himself
Widowmaker als support en entryfragger. Omdat ik in csgo ook er van krachtig snipen hu, verder is ze erg mobiel en kan als support spelen door haar abilities.
Tracer als entryfragger. Snel de mooie entryfrags maken en het spel open gooien. De damage zal wel niet zo hoog zijn.
Hanzu als fragger. Zeer sterk wapen, lijkt me een goede fragger door de combinatie tussen range, mobiliteit en sterke precieze wapen. Maar hij zal wel erg moeilijk zijn.
Pharah ook als fragger. Net als hanzu een sterke fragger maar dan ook erg mobiel. Raketten zijn altijd leuk (Soldier in tf2 is geweldig).
Ik hoop ook wel dat Blizzard Overwatch snel groot maakt als een esport, ik denk dat dat het spel een goede boost in de groei zal geven.
[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 05-08-2015 20:52 ]
Dat hoop ik ook, en zoals ik me nu voel zou ik doorgaan tot ik de top bereikt heb XD maarja daarom baal ik zo van hoe hyped ik ben.. kan de game alleen maar tegenvallen denk ikmarkdm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:08:
Ik hoop ook wel dat Blizzard Overwatch snel groot maakt als een esport, ik denk dat dat het spel een goede boost in de groei zal geven.
Precies hetzelfde hierRicmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
Dat hoop ik ook, en zoals ik me nu voel zou ik doorgaan tot ik de top bereikt heb XD maarja daarom baal ik zo van hoe hyped ik ben.. kan de game alleen maar tegenvallen denk ik
De top bekijken wordt wel erg moeilijk, maar ik hoop wel dat ik in de hogere ranks (zoals esgle tot global on csgo) kan komen door al vanaf dag 1 slim en serieus te spelen.
Een van de dingen die me dan juist het leukste lijkt is om zelf tactics te bedenken. Wanneer het spel net nieuw is weet niemand hoe het nou precies werkt, dus is er veel ruimte om nieuwe dingen te proberen.
probleem is dat ik 4 a 5 uur op een doordeweekse avond zou spelen en de pro's 24 uur sessies houdenmarkdm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:05:
[...]
Precies hetzelfde hier![]()
De top bekijken wordt wel erg moeilijk, maar ik hoop wel dat ik in de hogere ranks (zoals esgle tot global on csgo) kan komen door al vanaf dag 1 slim en serieus te spelen.
Een van de dingen die me dan juist het leukste lijkt is om zelf tactics te bedenken. Wanneer het spel net nieuw is weet niemand hoe het nou precies werkt, dus is er veel ruimte om nieuwe dingen te proberen.
Verwijderd
4 tot 5 uur per week constant elke dag. Kom je ook wel aan de top hoor. Als je dat kan doen voor even kan je gerust een pro team joinen die u wel zal willen betalen om te spelen.Ricmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:07:
[...]
probleem is dat ik 4 a 5 uur op een doordeweekse avond zou spelen en de pro's 24 uur sessies houdenop die manier wordt binnen korte tijd alweer een meta bepaald.Balans blijft denk ik bij deze game echt een issue.. tenzij ze het als TF2 kunnen doen maar met zoveel verschillende heroes wordt dat lastig denk k
Gewoon direct beginnen met een team te zoeken en tornooien te spelen zou ik zeggen. Op tornooien leer je het meest. Is altijd al zo geweest in meeste games. Ik herinner mij nog goed Battlefield 2141 waar we direct met een team begonnen op clanbase te spelen en andere clan wars doen. Zo kon je direct zien hoe goed mensen waren en waar de nice spots in een map waren. In Battlefield 3 was dit juist hetzelfde.
Anyways, looking forward to Overwatch. Morgen is het eindelijk zover. Ik hoop dat ik Tracer zal zien in cosplay. De nieuwe Lucio zal ik ook zeker prboeren te spelen daar op Gamescom en de nieuwe maps zullen ook wel nice zijn. Hopelijk hebben we volledige toegang tot alle delen van het spel en niet enkele bepaalde heroes.
+ veel goodies

Hoeveel speeltijd zou je daar krijgen nadat je 80 jaar in de rij heb gestaan ? ;pVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:15:
[...]
4 tot 5 uur per week constant elke dag. Kom je ook wel aan de top hoor. Als je dat kan doen voor even kan je gerust een pro team joinen die u wel zal willen betalen om te spelen.
Gewoon direct beginnen met een team te zoeken en tornooien te spelen zou ik zeggen. Op tornooien leer je het meest. Is altijd al zo geweest in meeste games. Ik herinner mij nog goed Battlefield 2141 waar we direct met een team begonnen op clanbase te spelen en andere clan wars doen. Zo kon je direct zien hoe goed mensen waren en waar de nice spots in een map waren. In Battlefield 3 was dit juist hetzelfde.
Anyways, looking forward to Overwatch. Morgen is het eindelijk zover. Ik hoop dat ik Tracer zal zien in cosplay. De nieuwe Lucio zal ik ook zeker prboeren te spelen daar op Gamescom en de nieuwe maps zullen ook wel nice zijn. Hopelijk hebben we volledige toegang tot alle delen van het spel en niet enkele bepaalde heroes.
+ veel goodies
Ja maar 4 a 5 uur op de avonden dat ik kan is dat he =p Heb ook nog een vriendin die aandacht vereist
Clanbase zelf bestaat volgens mij al een tijd niet meer toch, is er nu eigenlijk nog iets soortgelijks?
Ik heb shooters nooit competatief gespeeld in een clan, ja alleen CoD UO maar dat is echt 9 a 10 jaar geleden ofzo
Maar ik neem aan dat Overwatch geen dedicated servers krijgt en dat lijkt me wel weer tof in deze game, beetje clan wars in je eigen server enzo
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 06-08-2015 08:24 ]
Verwijderd
ESL is het meest populaire platform als je competitief wilt starten. Genoeg Amateur Leagues als het spel een beetje populair is. Van Hearthstone had je Benelux Wars elke woensdagavond maar sinds kort is dat ook afgeschaft om dat er te weinig volk op af kwam. Mede dankzij de slechte rewards tegenover StriveWire, dat ook een online competitief platform is voor HS.Ricmaniac schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:21:
[...]
Hoeveel speeltijd zou je daar krijgen nadat je 80 jaar in de rij heb gestaan ? ;p
Ja maar 4 a 5 uur op de avonden dat ik kan is dat he =p Heb ook nog een vriendin die aandacht vereist![]()
![]()
Clanbase zelf bestaat volgens mij al een tijd niet meer toch, is er nu eigenlijk nog iets soortgelijks?
Ik heb shooters nooit competatief gespeeld in een clan, ja alleen CoD UO maar dat is echt 9 a 10 jaar geleden ofzo
Bij Blizzard vorig jaar mocht je zo lang gamen als je wou bij Hearthstone, dus ik denk dat dit hetzelfde zal zijn voor Overwatch. Alhoewel Overwatch wel nog niet gereleased is dus misschien 15minuten. Bij Battlefield Hardline / Far Cry 4 was dat vorig jaar ook telkens maar 15 minuten. Waar je dan meestal 1-2 uur in de rij moest gaan zitten hé!
Ik voel me nog steeds genaaid though van gisteravond haha
Zo'n ziek euforiesch gevoel in me donder dat k overwatch in me battle.net client zag en vervolgens gewoon zag dat het reclame was
[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 06-08-2015 08:42 ]
Verwijderd
Movement is in deze game behoorlijk belangrijk en er zijn ook flink wat heros met verschillende movement skills: een kan langs muren omhoog klimmen, andere kan sprinten (zit er standaard niet in), eentje kan blinken, eentje heeft een hookshot etc. Zitten wel een paar heros in met belangrijke tactische skills zoals Shield, aoe heal, aoe movement speed (friendly) etc. Denk dat dit een prima game gaat worden.
Bij hearthstone kon je zo lang blijven als je wilt (iig gister), je zat met zijn 2en tegenover elkaar en eentje had een Pally deck en de andere een Mage deck (met nog niet bekende kaarten).Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:25:
[...]
Bij Blizzard vorig jaar mocht je zo lang gamen als je wou bij Hearthstone, dus ik denk dat dit hetzelfde zal zijn voor Overwatch. Alhoewel Overwatch wel nog niet gereleased is dus misschien 15minuten. Bij Battlefield Hardline / Far Cry 4 was dat vorig jaar ook telkens maar 15 minuten. Waar je dan meestal 1-2 uur in de rij moest gaan zitten hé!
Bij Overwatch speel je 2 rondes met je team van 6.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 12:04 ]
Verwijderd
Ziet er nice uit.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:53:
Gister paar keer overwatch gespeeld @ gamescom. Eerste indruk is dat het erg leuk speelt. De gameplay is redelijk snel (minder snel dan TF2) en behoorlijk tactisch. 2 verschillende stijlen gespeeld waarvan de eerste een Hold the postition was (bepaald gebied verdedigen/aanvallen) en de andere een escort was van een soort tank (zodra er mensen in de buurt waren van het team bewoog deze richting het eind doel).
Movement is in deze game behoorlijk belangrijk en er zijn ook flink wat heros met verschillende movement skills: een kan langs muren omhoog klimmen, andere kan sprinten (zit er standaard niet in), eentje kan blinken, eentje heeft een hookshot etc. Zitten wel een paar heros in met belangrijke tactische skills zoals Shield, aoe heal, aoe movement speed (friendly) etc. Denk dat dit een prima game gaat worden.
[...]
Bij hearthstone kon je zo lang blijven als je wilt (iig gister), je zat met zijn 2en tegenover elkaar en eentje had een Pally deck en de andere een Mage deck (met nog niet bekende kaarten).
Bij Overwatch speel je 2 rondes met je team van 6.
En sta je al in de rij!
Verwijderd
Heb allesinds enkele Blizzard Lanyards. Zo een stuk of 10.
De volledige dag in de Blizzard Hall 7 beleefd en alsook even kort naar Hall 5 gegaan naar de Blizzard Shop voor Overwatch trui + Overwatch T-Shirt. Allebei Small, maten zijn redelijk groot.
Foto's en verslag volgen nog.
Hadden ze nog spullen te koop dit niet in de Blizzard Gear webshop zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:17:
De volledige dag in de Blizzard Hall 7 beleefd en alsook even kort naar Hall 5 gegaan naar de Blizzard Shop voor Overwatch trui + Overwatch T-Shirt. Allebei Small, maten zijn redelijk groot.
Ja dus: http://gear.blizzard.com/...efault/gamescom-2015.html
Heb zelf dit Overwatch shirt
http://gear.blizzard.com/...tch-winston-tee-mens.html
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 08-08-2015 14:59 ]
Wachtrijen waren max 1 uur voor beide, dus valt echt reuze mee
Overwatch is ECHT de moeite waard!!!
Verwijderd
Gamescom 2015 van Blizzard was de max! Overwatch is en zal een topgame worden. De gameplay is heftig en vlug maar niet te vlug zodat alles nog gecontroleerd kan doorgaan. In het begin lijkt het allemaal chaos en dergelijke maar op den duur weet je wat je moet doen en weet je hoe sommige classes te counteren.
Tracer kan veel damage doen maar is ranged redelijk zwak. Ze heeft wel een prachtige escape route.
Lucio is fun om te spelen omdat hij hybride is. Hij kan healen en damage doen. Alhoewel ik denk dat ik ook af en toe eens per ongeluk de enemy aan het healen was. Er zit ook een ander geluid op je boxen als je healt of als je damage doet. Met 1 druk op de knop (zonder cooldown) switch je tussen damage en healen.
Als mensen vragen hebben over Overwatch. Vraag het gerust.
Enjoy!
Gelukkig heb ik de rampen van rijen niet gehad omdat mijn vriendin in een rolstoel zit, mochten overal de VIP ingang gebruiken!
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Verwijderd
Neen echt, tactics zijn echt belangrijk. Als je niet in groep gaat ben je sowieso verloren. Is echt moeilijk om op je ééntje een 2v1 battle te winnen. Sommige classes hebben wel een goede escape route en kunnen spike damage doen en dan terug keren (tracer bv). Tracer kan zich opofferen tot low hp en dan terugkeren naar max hp door haar terug-in-de-tijd ability.markdm schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:00:
Tegen alle mensen die het geluk hadden om het spel op Gamescom te spelen, hoe tactisch voelde het spel aan? Dus leek het erop dat tactics echt heel belangrijk gaan worden, of juist dat iedereen maar wat voor zichzelf doet (zoals TF2 casual)?
Ook op Gamescom zei het spel als we geen tanks hadden of geen healer dat we best één namen. Stond aan de rechterkant van het scherm bij hero selection. En telkens als je van hero switched kreeg je hetzelfde scherm te zien. Een healer is echt wel nodig. Sommige classen doen echt zot veel damage.
Het is echt Quake meets Unreal Tournament meets Team Fortress. Schitterend spel. Ik was serieus gehyped ervoor en hoge verwachtingen en ben erna nog meer gehyped. Spel is echt gewoon goed.
Ik hoop dat ze wat MMO elementen / achievements in het spel steken zodat het wat leuk wordt om iets te bereiken in-game. Ook het business model zal van belang zijn. Ik hoop op iets gelijkaardigs aan Heroes of The Storm of CS:GO.
Veel CS:GO spelers ook gezien in de Overwatch queue. Spel ziet er echt goed afgewerkt uit en denk dat ze nu vooral werken aan balance issues. Alhoewel dat het redelijk balanced voelde behalve Zetraya.
Ik zou zeggen, zeker sign-up doen van de beta/alpha want het wordt een topspel. Het zal zeker een eSport worden.
Echt precies hoe ik het zou willen, klinkt geweldig!
DE HYPE IS REAL!!!!!!1!!!!!11

[ Voor 14% gewijzigd door markdm op 10-08-2015 13:18 ]
Erg jammer dat het niet September is
Ook nog maar hopen dat ik wel bij die wave zit hahaha, (of word dat open beta)
Verwijderd
10 Oktober ziet er wel een leuke datum uit. Maar denk als ze met een datum afkomen dat het eerder een Open Beta zal worden. Closed beta misschien al in September? Game ziet er toch al polished genoeg uit voor een closed beta.Ricmaniac schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:33:
De senior developer heeft gezegd dat in Fall 10th (oktober lijkt me dus) de Beta komt
Erg jammer dat het niet September ishad leuk geweest voor me zomervakantie in September maarja
Ook nog maar hopen dat ik wel bij die wave zit hahaha, (of word dat open beta)
Maar je had dus ook lucio gespeeld begreep ik. Was het gewoon 1 potje dat je hebt gespeeld?Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
10 Oktober ziet er wel een leuke datum uit. Maar denk als ze met een datum afkomen dat het eerder een Open Beta zal worden. Closed beta misschien al in September? Game ziet er toch al polished genoeg uit voor een closed beta.
Vertel wat meer over lucio, hoe voelde de balans tussen hem als healer/dps .. waar lijkt die beter in
Verwijderd
Heb eigenlijk niet echt zitten focussen op hem. Was redelijk vlug dood omdat ik een enemy zat te healen in plaats van te damagen. Of ik zat alvast geen damage uit te delen, weet niet of je enemy's kan healen. Ik veronderstel van wel.
Wel echt leuk om met hem te spelen maar weet niet in wat hij nu beter was. Heb alvast geen kill gemaakt met hem. Er zit ook geen visueel verschil in damage of healing, wast soms wel raar was. Dus je ziet enkel een klein balkje of je damage aan het doen bent of aan het healen. En door het geluid weet je ook het verschil maar in dat kort tijdje dat ik met hem heb gespeeld had ik het nog niet volledig door.
Was ook mijn eerste hero dat ik speelde en alles was redelijk chaos in het begin.
Overwatch voelt in het begin redelijk chaos aan. Er gebeurd zoveel dat je amper weet waar je op moet focussen. Na een tijdje wordt alles duidelijk. De game stond ook in het Duits en kon dat niet veranderen dus was ook wel jammer. Alle uitleg was in het duits
Ik ben heel erg benieuwd wat voor heroes ze nog in de planning hebben voordat het uit komt. Want in principe heb je nu al van alles wat in de game.
Mij lijkt het wel vet als er nog iets van een ninja in komt die shurikens gooit ofzo en dan als ability een invisibility of iets waardoor die bijv voor 5 seconden eventjes zo goed als niet zichtbaar is. Of iets van een shadowstep waarbij die achter een vijand blinkt en heb in ze rug steekt =p En het is een ninja dus als die rent wil ik ze armen naar achteren zien en verder heel mobile is door bijvoorbeeld tegen een muur aan te kunnen springen en dan nog een keer springen om weer door de lucht te jumpen
Verwijderd
Het aanbod aan heroes vond ik nu al redelijk veel eigenlijk. Het zal een hoop tijd kosten om deze allemaal onder de knie te krijgen. Voor mij liever nog 2 maps en releasen die handel.Ricmaniac schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:29:
Oke das jammer ja dat alles in het duits stond maar ach je hebt het iig kunnen spelenHet lijkt me stug trouwens dat je enemy's kan healen. Dat zou helemaal nergens op slaan in my opinion XD
Ik ben heel erg benieuwd wat voor heroes ze nog in de planning hebben voordat het uit komt. Want in principe heb je nu al van alles wat in de game.
Mij lijkt het wel vet als er nog iets van een ninja in komt die shurikens gooit ofzo en dan als ability een invisibility of iets waardoor die bijv voor 5 seconden eventjes zo goed als niet zichtbaar is. Of iets van een shadowstep waarbij die achter een vijand blinkt en heb in ze rug steekt =p En het is een ninja dus als die rent wil ik ze armen naar achteren zien en verder heel mobile is door bijvoorbeeld tegen een muur aan te kunnen springen en dan nog een keer springen om weer door de lucht te jumpen
En ook een goed verslavende factor zoals achievements / skins / leveling / etc.
Ja daar hoop ik ook erg op, achievements om het challeging te houden en skins omdat het gewoon kan en tof isVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:33:
[...]
En ook een goed verslavende factor zoals achievements / skins / leveling / etc.
Fall is sept t/m nov.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
10 Oktober ziet er wel een leuke datum uit. Maar denk als ze met een datum afkomen dat het eerder een Open Beta zal worden. Closed beta misschien al in September? Game ziet er toch al polished genoeg uit voor een closed beta.
In Valve time zou hij dus ergens in April uitkomen. Maar ik weet niet precies hoe hard Blizzard time loopt.
Als ze Fall roepen zou ik me nog niet al te veel zorgen maken....Als Blizzard over Soon(tm) begint dan duurt het wel effe.RocketKoen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
Fall is sept t/m nov.
In Valve time zou hij dus ergens in April uitkomen. Maar ik weet niet precies hoe hard Blizzard time loopt.
Ik denk als ik zo de eerste indrukken van de playable versions zie, dat ze al behoorlijk ver zijn...Beta-Launch net na Blizzcon (5 / 7 nov) zou kunnen, dan kunnen ze beta-toegang in de goodie-bag stoppen.
Anders moet het toch minstens een maand ervoor gebeuren...begin oktober...
Lol nu zit ik in een random topic op reddit: stelt iemand een vraag en post die een filmpje erbij van jou facebook pagina XD
Did they remove kill cams?
https://www.facebook.com/lodetv/videos/742639115846531/ has aroused my suspicion of this.
[ Voor 67% gewijzigd door Ricmaniac op 10-08-2015 17:31 ]
Van mij mogen er ook wel meer maps bij. Als er bij release iets van 10/12 maps zijn is het goed.Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:33:
Voor mij liever nog 2 maps en releasen die handel.
Het aantal maps moet niet te groot zijn, want elke map moet je wel door en door kunnen kennen. Weer de vergelijking met csgo, hierbij weet je na een tijdje hoe lang het duurt om van een plek naar een andere te lopen, je weet waar de tegenstanders waarschijnlijk zullen zijn, je weet van waar je zichtbaar bent en wat je kan zien, je weet de flashes en smokes en zo kan ik nog lang doorgaan met belangrijke mapkennis.Zeror schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:03:
[...]
Van mij mogen er ook wel meer maps bij. Als er bij release iets van 10/12 maps zijn is het goed.
Hiervoor moet je een map juist best veel spelen en is het niet zo handig om erg veel verschillende te hebben. Daarom denk ik dat 8 maps wel goed zullen zijn.
Juist om die redenen lijkt het me fijn om nog meer maps te hebben.. zodat je juist niet snel en niet te makkelijk alles door en door kentmarkdm schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:01:
[...]
Het aantal maps moet niet te groot zijn, want elke map moet je wel door en door kunnen kennen. Weer de vergelijking met csgo, hierbij weet je na een tijdje hoe lang het duurt om van een plek naar een andere te lopen, je weet waar de tegenstanders waarschijnlijk zullen zijn, je weet van waar je zichtbaar bent en wat je kan zien, je weet de flashes en smokes en zo kan ik nog lang doorgaan met belangrijke mapkennis.
Hiervoor moet je een map juist best veel spelen en is het niet zo handig om erg veel verschillende te hebben. Daarom denk ik dat 8 maps wel goed zullen zijn.
Verwijderd
Hopelijk deze maand weer updates omtrent de beta.
Overwatch hype!
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.