Verwijderd

Blizzcon Virtual Ticket is nu beschikbaar voor te kopen. Slechts €29,99.
In-Game Goodies zijn nog niet bekend gemaakt. Het is ook raden wat er zou kunnen inzitten voor Overwatch.

Link: http://eu.battle.net/bliz...-now-available-19-08-2015

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal wel niets Overwatch gerelateerd zijn, tenzij skins voor andere Blizzard games.

Beta al helemaal niet, daar doet Blizzard al jaren niet meer aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:46:
Zal wel niets Overwatch gerelateerd zijn, tenzij skins voor andere Blizzard games.

Beta al helemaal niet, daar doet Blizzard al jaren niet meer aan.
Zal sowieso wel iets van Overwatch inzitten hoor. Op Gamescom was duidelijk dat er 3 games hoogste prioriteit krijgen en dat is Heroes of the Storm, Hearthstone en Overwatch. Van Diablo 3 was er gewoon zelfs niets te zien. En ze weten ook wel waarom, de launch was zo slecht. Maar op zich wel nog altijd een prachtigspel, ik heb de uitbreiding gekocht maar mij niet verder ingewerkt. Ben er dan ook mee gestopt.

Overwatch MOET in de in-game goodies zitten. Eventueel een key voor een sexy Tracer skin. I'm sold. :P

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal sowieso wel iets van Overwatch inzitten hoor. Op Gamescom was duidelijk dat er 3 games hoogste prioriteit krijgen en dat is Heroes of the Storm, Hearthstone en Overwatch. Van Diablo 3 was er gewoon zelfs niets te zien.
Reaper of Souls was een gigantisch success dat D3 kwalitatief op niveau van D2: LoD bracht en season 4 voor de D3 ladder begint letterlijk volgende week.
De langverwachte Starcraft 2 expansion, Legacy of the Void zal marketinggewijs enorm in de spotlight gezet worden. De closed beta is ondertussen al een tijd bezig en verwacht wordt dat er op blizzcon een finale releasedatum en open beta wordt aangekondigd.
En dan slaag je er nog in om hun grootste titel: World of Warcraft: Legion te vergeten, waar op gamescom alle aandacht naartoe ging.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Reaper of Souls was een gigantisch success dat D3 kwalitatief op niveau van D2: LoD bracht en season 4 voor de D3 ladder begint letterlijk volgende week.
De langverwachte Starcraft 2 expansion, Legacy of the Void zal marketinggewijs enorm in de spotlight gezet worden. De closed beta is ondertussen al een tijd bezig en verwacht wordt dat er op blizzcon een finale releasedatum en open beta wordt aangekondigd.
En dan slaag je er nog in om hun grootste titel: World of Warcraft: Legion te vergeten, waar op gamescom alle aandacht naartoe ging.
WoW zijn gloriejaren zijn gepasseerd hoor. Als er 20 PC's stonden met WoW op zal het veel zijn. Terwijl voor Overwatch 144 PC's stonden (3 rijen van 48 PC's). Maar je hebt gelijk, Blizzard zal er wel voor zorgen dat bij een release van een game / expansion het zeker genoeg aandacht krijgt. Marketing afdeling van hun doet hun werk super goed.

Maar toch verwacht ik iets van Overwatch via het Virtual Ticket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overwatch zal opnieuw bespeelbaar zijn in Europa! Ditmaal op de European Road to Blizzcon 2015!

Wanneer: 3-4 Oktober 2015
Waar: Praag, Tsjechië
Website: http://www.eurtb2015.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:05:
Overwatch zal opnieuw bespeelbaar zijn in Europa! Ditmaal op de European Road to Blizzcon 2015!

Wanneer: 3-4 Oktober 2015
Waar: Praag, Tsjechië
Website: http://www.eurtb2015.com/
Ik had eigenlijk verwacht dat hij rond die tijd wel in de beta zou komen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een groot evenement. We weten ook nog niet wat er allemaal gaat gebeuren buiten de competities. Een beta aankondiging is misschien geen slecht idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is dit nog niet in open beta?

Zag het ook in 1x in mn battle.net launcher staan. Beetje genept dat het dan nog gesloten is :(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:13

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zou niet te snel een open beta van Overwatch verwachten. Blizz werkt meestal met gesloten betas waar ze na verloop van tijd steeds meer mensen voor uitnodigen. Je kunt je wel inschrijven alvast en hopen dat je een uitnodiging krijgt.
Blizzcon is niet ver meer dus ik verwacht dat ze het grootste nieuws voor dat evenement gaan bewaren.
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
Van Diablo 3 was er gewoon zelfs niets te zien. En ze weten ook wel waarom, de launch was zo slecht.
Er was niet veel van D3 te zien omdat deze game nu 'werkt' met seasons en content patches. Geen grote verkoopbare releases dus, maar een soort gratis micro updates voor wie de game al heeft. Dat is een stuk lastiger te promoten in zo'n hal dan grote klappers als nieuwe games en characters. Bij de volgende expansion zijn ze zeker weer terug.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee nieuwe heroes. Roadhog (tank) en Junkrat (defense). Daarmee staat het aantal heroes op 18 momenteel. Toch een mooi aantal al wel.

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 22-09-2015 19:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik ben ondertussen wel benieuwd wanneer er nu een keer een beta komt, ik wil dit spelletje eens uitproberen :)

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Ik heb soms het idee dat Blizzard hun games te ver hyped. Iedereen wil nu zo enorm graag Overwatch spelen maar het komt er maar niet van. Waarschijnlijk pas een open beta na Blizzcon dus het duurt nog wel even. Als de game dan een beetje tegenvalt krijg je veel meer haat reacties hier op als de game niet enorm hyped is.

Toen Hearthstone werd aangekondigd konden we al snel in de open beta spelen, en de game is nu echt een enorm succes.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wacht op blizzcon in november, daar zal je ongetwijfeld meer info over de beta krijgen. Met je zelf nu al te laten hypen bereik je niets :p

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Zenety schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:14:
Ik heb soms het idee dat Blizzard hun games te ver hyped. Iedereen wil nu zo enorm graag Overwatch spelen maar het komt er maar niet van. Waarschijnlijk pas een open beta na Blizzcon dus het duurt nog wel even. Als de game dan een beetje tegenvalt krijg je veel meer haat reacties hier op als de game niet enorm hyped is.

Toen Hearthstone werd aangekondigd konden we al snel in de open beta spelen, en de game is nu echt een enorm succes.
Blizzard hyped zelf nauwelijks, ze komen alleen met nieuwe filmpjes. We zijn zelf schuldig aan de enorme hype hoor.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

En het ziet er ook gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom duurt blizzcon toch nog zo lang jongens!? ik wil gewoon dat ze ons niet langer in spanning laten zitten.. sommige momenten als ik mezelf zo overhyped als de pest maak krijg ik er gewoon buikpijn van :P tevens omdat ik dan niks anders echt te spelen heb en gewoon denk dat overwacht echt mijn nieuwe game wordt.

Al duurt het nog 2 maanden, als ze dat nu gewoon zeggen dan weet je dat.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ricmaniac schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:45:
Waarom duurt blizzcon toch nog zo lang jongens!? ik wil gewoon dat ze ons niet langer in spanning laten zitten.. sommige momenten als ik mezelf zo overhyped als de pest maak krijg ik er gewoon buikpijn van :P tevens omdat ik dan niks anders echt te spelen heb en gewoon denk dat overwacht echt mijn nieuwe game wordt.

Al duurt het nog 2 maanden, als ze dat nu gewoon zeggen dan weet je dat.
Je weet toch echt wel dat het nu alleen maar kan tegenvallen als je jezelf zo hyped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Straks is het gewoon beter als je stoutste dromen. Lig je depri in je bed omdat je de game underhyped hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmetje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Je weet toch echt wel dat het nu alleen maar kan tegenvallen als je jezelf zo hyped?
Oh dat weet ik zeker. Maar heb er niks aan kunnen doen, alle filmpjes alle artikels. het klink en lijkt allemaal zo mooi en ja toen was het al te laat :D maar het gaat me niet tegen vallen hoor :) dit is een game voor mij sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Furinax schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:25:
Straks is het gewoon beter als je stoutste dromen. Lig je depri in je bed omdat je de game underhyped hebt...
Kijk een echte marketeer onder ons! :)

In werkelijkheid hebben we nog te weinig gezien van deze game. Ik ben wel erg benieuwd hoe ze de balans goed gaan krijgen binnen de beschikbare spelers (classes).

Wat mij betreft zou dit een mooie stap voor Blizzard zijn om een 2e console game uit te brengen. Ik zie de game graag op de X1 verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers,

Alle berichten die geplaatst worden dienen te voldoen aan Het algemeen beleid. Het bericht wat je had geplaatst valt onder Het algemeen beleid #verbodenspam en daarom is het verwijderd. Ik zou je willen aanraden om, voordat je verder gaat met posten, het beleid te lezen.

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 11-10-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze donderdag is Overwatch twitch evenement.

Niet 1 maar 2 verschillende streamers zullen ieder hun eigen perspectief 90 minuten lang streamen terwijl ze samen met de developers spelen :)

Dus noteer het: Deze donderdag om 19:00 onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Ik begreep dat vandaag de eerste closed beta keys uitgedeeld gaan worden. Iemand meer van gehoord?

Zie niets op de site staan, maar een dikke gele BETA knop is er wel bijgekomen (of is mij nooit opgevallen)

Oh en een twitter ding
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_bzRZfVEAAeMd_.png:large

[ Voor 72% gewijzigd door Furinax op 13-10-2015 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Furinax schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:12:
Ik begreep dat vandaag de eerste closed beta keys uitgedeeld gaan worden. Iemand meer van gehoord?

Zie niets op de site staan, maar een dikke gele BETA knop is er wel bijgekomen (of is mij nooit opgevallen)
Knop is er al maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Buh :(
Kom ik even over als spuit 11.
Terug naar bed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Die knop is er sinds Blizzcon 2014 inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En beta keys is ook niet waar. Want blizzard gaat gewoon die betas uitrollen via hun client. ze gaan geen keys uitgeven..
Wel is gisteravond dit aangekondigd :D >

http://us.battle.net/overwatch/en/blog/19919175/

Join a duo of aspiring heroes, Haylinic and Ellohime, as they team up with our developers to fight for the future LIVE from Blizzard HQ. During these inaugural streams, you'll have a chance to see over 90 minutes of unedited real-time gameplay from not one, but two perspectives—plus, you'll get a first look at what you can expect from the upcoming Overwatch beta. (Wicked!)

Livestream Details:

Overwatch Beta Preview Livestream
Thursday, October 15 @ 10:00 a.m. PT (is bij ons 18:00 of 19:00 volgens mij)
http://twitch.tv/Haylinic
http://twitch.tv/Ellohime

EDIT: oh haha, had niet gezien dat iemand dat al gepost had XD

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 13-10-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

boe2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:04:
Deze donderdag is Overwatch twitch evenement.

Niet 1 maar 2 verschillende streamers zullen ieder hun eigen perspectief 90 minuten lang streamen terwijl ze samen met de developers spelen :)

Dus noteer het: Deze donderdag om 19:00 onze tijd.
Je bent laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Als er keys uitgedeeld gaan worden is dat puur op 1e hand aan bepaalde streamers, pre-reviewers en dat soort gedoe. En maybe over X maand via bijv tweakers e.d. met 100 beta keys etc. Kan nog wel ff duren voor dat natuurlijk.

Desalniettemin voorzie ik jan en onbenul allemaal "keys" spammen en !raffles in twitchchat.

[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 13-10-2015 17:20 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

!raffle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze komen niet met beta keys. Beta wordt gewoon unlocked in je battle.net client zoals met de afgelopen 2 releases van nieuwe games (Hearthstone & Heroes of the Storm)

Ik hoop gewoon echt dat blizzard niet te lang meer op zich laat wachten met de beta, en dat op dat moment ook iedereen die in de eerste paar weken in hebben geschreven allemaal de beta krijgen. Ik zou het nog is extra slecht trekken als de beta in waves uitgegeven wordt en ik bijvoorbeeld 2 weken langer moet wachten dan andere. Weet niet of ik dat geestelijk aan kan hahah

De hype is gewoon veels te groot rondom die game. Ja het is niet de schuld van blizzard maar van de community zelf. Zelf ben ik er ook helemaal mee ingezogen en kan gewoon echt niet wachten tot die game uit komt. Zit vaak genoeg te vervelen dat ik gewoon geen zin heb om iets te spelen omdat ik gewoon overwatch wil doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Ik heb mijn Heroes of the storm closed beta anders via een key bemachtigd. Pas bij de open beta komt hij standaard beschikbaar in de battle.net launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Ricmaniac schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:09:
Ze komen niet met beta keys. Beta wordt gewoon unlocked in je battle.net client zoals met de afgelopen 2 releases van nieuwe games (Hearthstone & Heroes of the Storm)
Voor Heroes of the Storm heb ik een key van een Tweaker ontvangen en Hearthstone één in mijn eigen mail. Het is inderdaad zo dat als je maar lang genoeg wacht je account waarschijnlijk wel een keer geflagged word voor beta access. Het gaat alleen wat sneller als je dus een key weet te bemachtigen.

En waarschijnlijk krijgen alle top streamers op Twitch binnen de eerste paar dagen direct al een key van Blizzard zoals gewoonlijk..

[ Voor 10% gewijzigd door Zenety op 14-10-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/654342440766169088
Get ready for battle, heroes. The Overwatch beta begins October 27! | http://t.co/009BVEzng4 http://t.co/DCHgf01Y2D
The first phase of the Closed Beta will deploy on October 27 in the Americas gameplay region, and players may be added gradually to start (with more being invited as new features are ready to test). During this time, we'll continue to make preparations for our Europe and Asia gameplay regions—our goal is to have Europe come online next, with Asia following at a later date.

....

A few more things: The Overwatch beta will be Windows-only, and you'll need to have the Battle.net desktop app installed to play. If you're selected to participate in either the Closed Beta or one of our Beta Test Weekends, you'll receive an email with instructions when you're ready to be deployed. Read this article to make sure our transmissions won't get filtered, and don't forget to opt in if you haven't already.

:| -O-

[ Voor 54% gewijzigd door itsme op 14-10-2015 19:20 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar er begint een beta. Dat is wel goed nieuws. Hopelijk volgen de rest van de continenten snel erna.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HOLY SHIT! dichterbij dan ik initieel dacht... ik hoop zoooo dat ik er bij zit :P ik wil echt alles testen en doen om die game zo polished mogelijk te laten worden :D

wauw heb ik mezelf ff gek gemaakt..
The first phase of the Closed Beta will deploy on October 27 in the Americas gameplay region

dus europa komt later ja, ik hoop toch wel echt voor december nog :/

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Early 2016 Europe pas gok ik?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Netjes. Dat het in het begin enkel US is kan me niet eens zoveel schelen, het betekent dat we een hoop nieuwe gameplay gaan zien. Er komen in oktober en november genoeg andere steengoede games uit om me af te leiden :). Er komen ook stresstest weekends, dus we zullen toch op zijn minst het spel kunnen opstarten. Erg speelbaar zal dat echter niet zijn :)

Voor de geinteresseerden: Ik heb een #overwatch irc kanaal aangemaakt op irc.tweakers.net naar aanleiding van de livestreams morgenavond. Als je de waanzin van twitch chat wil vermijden, join op http://irc.tweakers.net/overwatch :)

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 14-10-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

beta Windows only.... FFS zeg :/

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 14-10-2015 19:52 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt ook gewoon een chatchannel op twitch aanmaken? GOT?

En windows only is redelijik normaal voor iets wat in alpha/beta zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat had je verwacht dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
boe2 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Normaal gesproken ondersteunen Blizzard-games ook Mac, maar voor deze beta niet. Ik zelf denk dat ze niet op Mac wilden wachten en dat de Mac-client daarom later zal volgen. Tenminste ik kan me niet voorstellen dat ze Mac tijdens de release niet gaan ondersteunen.

Verder heb ik er zelf best wel zin in om deze game uit te proberen. Ondanks daf ik vrij slecht ben in shooters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Wat zou je denken van osx support zoals bij alle voorgaande delen? :')

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Liever zonder OSX support eind oktober in beta, dan met OSX support eind januari in beta he?
In het uiteindelijke product zit vast en zeker OSX support.

Ik vind het goed nieuws, al hoop ik wel dat Europa uberhaupt aan de beurt komt dit jaar..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij eigenlijk alle blizzards beta's is in het begin maar 1 server en die staat in "The Americas". Later in de beta, of pas bij release, komen de andere regios er bij. En tijdens de beta zijn zowel NA als EU uitgenodigd, hoewel het vaak wel wat makkelijker is om snel 1 te krijgen als je veel amerikaanse websites etc bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Gropah schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:43:
Bij eigenlijk alle blizzards beta's is in het begin maar 1 server en die staat in "The Americas". Later in de beta, of pas bij release, komen de andere regios er bij. En tijdens de beta zijn zowel NA als EU uitgenodigd, hoewel het vaak wel wat makkelijker is om snel 1 te krijgen als je veel amerikaanse websites etc bezoekt.
Het is wel zo dat bij een FPS de latency een stuk belangrijker is dan bij de voorgaande games op B.net

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Latency is inderdaad een stuk belangrijker voor een FPS dan voor een MMO. Ik vrees dat Amerikanen deze keer voorrang krijgen.
Wat zou je denken van osx support zoals bij alle voorgaande delen
Diablo3 en Starcraft 2 beta kregen ook pas later een mac client.
Ik zou er sowieso niet van wakker liggen trouwens. Blizzard kennende zal het voor de meesten onder ons nog maanden duren voordat we een beta account hebben, en tegen dan is er ongetwijfeld wel een mac client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 oktober, eindelijk de Beta Overwatch, als dat klopt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:29:
27 oktober, eindelijk de Beta Overwatch, als dat klopt in ieder geval.
Het klopt.. Alleen is 27oct voor US, EU en Asia zijn nog onbekend

http://us.battle.net/overwatch/en/blog/19919176/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Hoop dat ze snel hierna de Closed Beta data voor EU aan gaan kondigen. Morgen/vannacht gaat een welgeliefde streamer van mij alvast wat matches streamen, heet Ellohime op Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Zal eens meekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien interperteer ik het verkeerd. Ik herinner niet goed hoe het met HOTS zat maar volgens mij kan je gewoon ook als EU persoon spelen alleen zijn de servers gewoon in US. Laten we daar gewoon op hopen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of mensen het leuk vinden maar hier is een soort chatbox met overwatch fanaten TheoryCrafters :P komt van /r/overwatch af

https://discord.gg/0WrILkb5M81xnCqq

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 15-10-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Misschien moeten ze eerst de beta starten voordat we fanaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Blaim schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:10:
Hoop dat ze snel hierna de Closed Beta data voor EU aan gaan kondigen. Morgen/vannacht gaat een welgeliefde streamer van mij alvast wat matches streamen, heet Ellohime op Twitch.
Link graag ;) wil wel eens echte gameplay beelden zien ipv Blizzards eigen gameplay beelden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ga naar Overwatch site/launcher news. 2 streams.
multitwitch gebruiken (ook post/link gemaakt daar)

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 15-10-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Moet zeggen dat het er tof uitziet maar ook flink chaotisch. Was soms even kwijt wie nu bij wie hoorde en waar ze vandaan kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Furinax schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:44:
Moet zeggen dat het er tof uitziet maar ook flink chaotisch. Was soms even kwijt wie nu bij wie hoorde en waar ze vandaan kwamen.
Merkte ik ook wel, maar dat zal wel wennen hoor. Als je csgo casual speelt is het soms ook flink chaotisch, maar hoe vaker je speelt en hoe beter je wordt hoe meer structuur er in zit. Er moet eerst uitgevogeld worden door de community hoe het spel werkt voordat RR goede orde in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb helaas niet kunnen kijken omdat ik moest werken, was het wel tof?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:17:
Video van HayliNic: http://www.twitch.tv/haylinic/v/20807854
Video van Ellohime: http://www.twitch.tv/ellohime/v/20807725

Kan je ze alle twee alsnog bekijken :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Furinax op 16-10-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde het liefst Haylinic kijken maar ik vond dat ze te slecht was :P je zag bij haar heel moeilijk of het nou een leuke/ goeie heroe was dus uiteindelijk maar Ellohime gaan kijken terwijl ik toch liever een vrouwenstem hoor tijdens een stream haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:17:
Ik vond het gaaf, zeker weten. Alhoewel ik moet toegeven dat ik nog maar weinig van de game had gezien maar het Blizzard 'sausje' zat er zeker overheen. Zag er uit alsof teamwork zeker een van de selling points wordt en ik zie dit een echte e-sports kraker worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik vooral verbasend vond is hoe al die heroes elkaar echt counteren. Dan had het ene team een pharah die rakketen vanuit de lucht schoot dan switchte iemand naar Roadhog en haalde constant pharah uit de lucht met ze hook. Teamwork lijkt inderdaad een sterk punt te zijn hier. Kijk nu nog meer uit naar het moment om te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ellohime was echt veel beter. Niet alleen in gameplay maar ook als streamer.

Haylinic kwam echt over als typische girl streamer. Constant mensen bedanken voor subscriben, stream pushen etc. Ellohime deed constant play by play commentaar geven, info over de game etc. Speelde ook meer verschillende characters.

Incase je een hele stream terug wilt kijken of zo. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:48:
Ellohime was echt veel beter. Niet alleen in gameplay maar ook als streamer.

Haylinic kwam echt over als typische girl streamer. Constant mensen bedanken voor subscriben, stream pushen etc. Ellohime deed constant play by play commentaar geven, info over de game etc. Speelde ook meer verschillende characters.

Incase je een hele stream terug wilt kijken of zo. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Zijn er mensen die nu heroes of the storm serieus spelen?

Heb net een nieuwe laptop en ben gelijk de game aan het downloaden.
Ben zeer benieuwt hoe het me gaat bevallen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Eh HOTS? Af en toe paar games, wordt snel saai. Liever Dota 2, niet dat ik veel Dota 2 nu speel want er is teveel Dota 2 om te kijken. :P (MLG, binnenkort naar Frankfurt Major toe)

(ps. zie topic title ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 18-10-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jullie zitten beiden in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

fevo-1190 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:56:
Zijn er mensen die nu heroes of the storm serieus spelen?

Heb net een nieuwe laptop en ben gelijk de game aan het downloaden.
Ben zeer benieuwt hoe het me gaat bevallen.

mvg
[PC / MAC] Heroes of the Storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streams waren erg leuk. Maar ik mis een verslavende factor? Player progression hebben ze niet echt getoond dacht ik.

Hopelijk beta snel in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na elke match zag je wel experience gain op een hero. Maar echt progression zag je niet nee.
Ze zeiden ook dat dit niet de beta build was waarop ze aan het spelen waren maar een show build. dus lang niet alles van buiten de matches hebben ze laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super nice filmpje van Trolden toen die bij Blizz HQ was afgelopen week om overwatch te spelen.

Wakkert mijn Hype wel weer extra aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:50:
Na elke match zag je wel experience gain op een hero. Maar echt progression zag je niet nee.
Ze zeiden ook dat dit niet de beta build was waarop ze aan het spelen waren maar een show build. dus lang niet alles van buiten de matches hebben ze laten zien.
Is wel jammer. Want dat maakt meestal wel het spel mee goed/slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ja, dit mis ik wel, player progression.
Ook de reden waarom ik HOTS (leuk spel trouwens) niet speel, je speelt namelijk voor niets, buiten wat skins die je kan verzamelen.. Weinig motivatie om dit spel te blijven spelen.
Hopelijk in Overwatch wel want het ziet er heel erg leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:32:
Ook de reden waarom ik HOTS (leuk spel trouwens) niet speel, je speelt namelijk voor niets, buiten wat skins die je kan verzamelen.. Weinig motivatie om dit spel te blijven spelen.
Maar wat bedoel je met : Je speelt voor niets ?

In principe speel je toch altijd voor niets? Tenzij je naar toernooien toe gaat :P

In HotS kan je ranked spelen en krijg je uiteindelijk een ander icoontje enzo die je aan je avatar kan hangen. Maar ik kan me echt geen game bedenken waar je iets krijgt door te spelen, ook in LoL is het alleen maar een randje om je portrait heen etc

Juist het idee dat je een skin kan unlocken door bijvoorbeeld level 10 met een hero te halen is voor mij het punt om met die hero verder te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Waarom zou je player progression willen? Als je nieuwe dingen krijgt hebben ervaren spelers een enorm voordeel, maar als die dingen de gameplay niet of nauwelijks beïnvloeden voelt de progression nutteloos aan. Bij csgo is ook geen player progression en het is nog steeds erg leuk en verslavend om te spelen. Behalve als je ranks als progression rekent (het is namelijk niet echt direct), maar ik weet wel zeker dat Overwatch iets in die richtig zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

In HOTS krijg je gold, portraits, skins en skin kleuren variaties. Zou tof zijn als er na level 10 ook nog wat tegenover stond...

Denk niet dat het in Overwatch veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ranks zal voor mij al genoeg zijn en dus ook uiterlijke changes zoals skins. Ik heb unlocks bij progression altijd als nadeel gezien. Met voorbeeld als CoD... theoretisch zou een ervaren speler dus in een vrij nieuwe game wat beter zijn dan jou, hij is dan vervolgens NOG beter omdat die al die perks unlocked heeft waardoor die je nog meer rekt.

Dat heb ik nooit echt begrepen. Cosmetisch hoop ik op progression voor Overwatch maar als bij die progression advantages komen dan hoeft dat van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Furinax schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:54:
In HOTS krijg je gold, portraits, skins en skin kleuren variaties. Zou tof zijn als er na level 10 ook nog wat tegenover stond...

Denk niet dat het in Overwatch veel anders zal zijn.
Waarom dan :?

Ik heb duizenden uren UT en Quake 3 gespeeld vroeger, die gaven NIETS van "beloningen". Waarom bleef ik verderspelen? Omdat ik het spel leuk vond!

Als jij enkel speelt voor beloningen ipv voor je plezier kan je inderdaad beter iets anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Omdat het leuk is te laten zien dat je een meer ervaren speler ben en dat te tonen met een leuk kleuren variant.

Staat er verder ergens dat ik een spel niet speel als er niets tegenover staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Offtopic

en nu weer ontopic
Overwatch rumors: Overwatch for Consoles Confirmed?

[ Voor 42% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Hoop gewoon niet dat het ofwel een soort ranked play zal zijn waar het zo goed als onmogelijk zal zijn om een gemiddelde speler op een hoge rank te krijgen ofwel met level ups voor elke playable character waar je een domme skin, domme portrait of dergelijks kan krijgen.. Hoop gewoon iets origineels zodat het verslavend blijft zelfs al ben je geen pro player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Offtopic

[ Voor 99% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Tomski1986 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:32:
Ik word oud. Ik begrijp deze mentaliteit niet. Je snapt toch wel dat videogames als nut lol en of ontspanning of afreageren hebbe en dat het daar bij ophoud? Op dat na is het werkelijk het meest nutteloze waar je je tijd aan kan besteden. Net als het lezen van fictieve boeken.

Of je nu speelt omdat het spel daadwerkelijk leuk is, of omdat je een paar losse zinnetjes vrijspeelde (achievements...), of skins, of nieuwe wapens die vaak nog oneerlijk voordeel met zich meebrengen tegenover nieuwere spelers die sowieso al minder goed zijn... Het is maar waar je van houd denk ik :9

Een oprechte vraag omdat ik dit fascinerend vind:
Is League of Legends ook beter dan Dota 2 omdat je bij nr 1 alles moet vrij grinden (of kopen) en bij de tweede alles, op cosmetische items na, al meteen bij de start gegeven wordt? :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 19-10-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Brutal1ty schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:56:
[...]

Ik word oud. Ik begrijp deze mentaliteit niet. Je snapt toch wel dat videogames als nut lol en of ontspanning of afreageren hebbe en dat het daar bij ophoud?

Of je nu speelt omdat het spel daadwerkelijk leuk is, of omdat je een paar losse zinnetjes vrijspeelde (achievements...), of skins, of nieuwe wapens die vaak nog oneerlijk voordeel met zich meebrengen tegenover nieuwere spelers die sowieso al minder goed zijn... Het is maar waar je van houd denk ik 8)7

Als je een game niet speelt zonder progression is de game slecht of heb je vreemde eisen aan wat een spel leuk maakt aangezien dat soort dingen vaak toch echt als extraatje bedoelt zijn. Ik denk dat CoD de mentaliteit omgegooid heeft ofzo met overdreven veel progressie en skins :+
Begrijp me niet verkeerd, het spel ziet er extreem leuk uit maar ik denk dat het me snel zal vervelen zonder enige progression. Ik denk dat het ook wel deels te maken zal zijn met de ouderdom. Weinig games die me de dag van vandaag kunnen blijven boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Tomski1986 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, het spel ziet er extreem leuk uit maar ik denk dat het me snel zal vervelen zonder enige progression. Ik denk dat het ook wel deels te maken zal zijn met de ouderdom. Weinig games die me de dag van vandaag kunnen blijven boeien.
Ah fair enough, ik trok je mening wat verder door ;) Post van mij inmiddels lichtelijk aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alhoewel ik het voor mij persoonlijk niet eens ben met de stelling van Tomski snap ik het wel volkomen. zo heb ik bij playstation games dat ik altijd alle trophies (achievements) wil halen. Ook al heb ik de game uitgespeeld maar moet ik hem voor een trophy nog een keer uitspelen dan doe ik dat meestal ook. Maar eigenlijk is dat dan ook niet meer perce voor de lol

En zo kan ik me dat erg goed begrijpen bij games nu. Als ik me bijvoorbeeld zit te fantaseren dat je in Overwatch een master skin kan krijgen voor je hero als die level 20 is ik zeg maar wat; dan zie ik mezelf al een paar hero's extra veel spelen omdat ik dat graag wil halen. Ook al zou ik minder plezier hebben op dat moment met die hero.

De game wereld is sowieso veranderd. Vroeger met quake en UT had je ook niet ontelbaar andere keuzes van games op de PC om online te spelen. en die games voelden toen uniek. Nu heb je in principe alles wel gezien. Bij overwatch heb ik tot zo ver alleen nog steeds het idee dat dit echt een spel gaat zijn wat bij mij echt maanden zal blijven :D (hoop zelfs op jaren, alhoewel bij een normale shooter dat normaal niet lukt bij mij) We zullen zien.. ik hoop alleen zoo dat de beta niet te lang op zich laat wachten.

Ik moet echt gewoon even in die game zitten. Al is het maar 3 potjes ofzo :P het wachten wordt echt dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gespeeld op gamescom. Het is een toppertje. Voelt chaotisch aan zoals Quake. Teamplay based shooters zijn sowieso de leukste.
Ik vergelijk het vaak met CSGO. Enkel dat je voor CSGO ferme skilks nodig hebt. Aimen is daar can cruciaal belang. Dit lijkt mij minder belangrijk voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:59:
Ik heb het spel gespeeld op gamescom. Het is een toppertje. Voelt chaotisch aan zoals Quake. Teamplay based shooters zijn sowieso de leukste.
Ik vergelijk het vaak met CSGO. Enkel dat je voor CSGO ferme skilks nodig hebt. Aimen is daar van cruciaal belang. Dit lijkt mij minder belangrijk voor Overwatch.
Ja daarom ben ik ook blij dat ze dat scorebord aangepast hebben en niet iedereen zo hamert op K/D ratio. Anders heb je altijd mensen die weinig tot niks bijdragen aan het team omdat ze alleen maar op een positief K/D geilen.

En het feit dat je support heroes hebt :) ik zie mezelf best vaak lucio spelen om mijn team te assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:59:
Ik vergelijk het vaak met CSGO. Enkel dat je voor CSGO ferme skilks nodig hebt. Aimen is daar can cruciaal belang. Dit lijkt mij minder belangrijk voor Overwatch.
Je hebt andere skills nodig, bij csgo is lopen, snel stilstaan, de pixel-precieze headshot maken en binnen 0,3 seconde verder kopen super moeilijk. Maar Overwatch heeft denk ik inderdaad minder pure aim nodig. Nog steeds heb je waarschijnlijk super veel skills nodig om goed te timen en goed je abilities te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Kan je eigenlijk zonder ammo komen te zitten? Tijdens de demo streams leek dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furinax schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:33:
Kan je eigenlijk zonder ammo komen te zitten? Tijdens de demo streams leek dat niet het geval.
Nope, voor zover ik weet niet. je moet wel herladen etc maar je ammo kan volgens mij niet compleet op gaan. Wat ik denk dat een goed iets is voor deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:31:
[...]

Je hebt andere skills nodig, bij csgo is lopen, snel stilstaan, de pixel-precieze headshot maken en binnen 0,3 seconde verder kopen super moeilijk. Maar Overwatch heeft denk ik inderdaad minder pure aim nodig. Nog steeds heb je waarschijnlijk super veel skills nodig om goed te timen en goed je abilities te gebruiken.
Klopt. Wat het ook toegankelijker maakt voor de iets oudere gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoop alleen niet dat je letterlijik na elke death kun switchen van class (zal wel want het is blizzard casual style).

Class switches verdienen door kills/healen/points of zo (of i.c.m. meerdere deaths, time limiet of zo) lijkt me veel leuker. Iets wat gewoon doorloopt met 1 class dus dan zou je later wel meerdere keren kunnen switchen kort na elkaar.

Zal wel niet gebeuren zoals ik zei maar iets meer strategy i.p.v. een switchfest zou leuk zijn.
En 1 hero per team ben ik ook wel fan van. Bij de stream zag je 4-5 van dezelfde (meer kon weer niet).

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 20-10-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:46:
Hoop alleen niet dat je letterlijik na elke death kun switchen van class (zal wel want het is blizzard casual style).

Class switches verdienen door kills/healen/points of zo (of i.c.m. meerdere deaths, time limiet of zo) lijkt me veel leuker. Iets wat gewoon doorloopt met 1 class dus dan zou je later wel meerdere keren kunnen switchen kort na elkaar.

Zal wel niet gebeuren zoals ik zei maar iets meer strategy i.p.v. een switchfest zou leuk zijn.
En 1 hero per team ben ik ook wel fan van. Bij de stream zag je 4-5 van dezelfde (meer kon weer niet).
Je kan bij elke death switchen van hero. dat is de gehele tactiek die bij Overwatch komt kijken omdat je heroes hebt die andere heroes counterd
Hier is bewust voor gekozen en hebben ze ook uitgelegd en niet omdat het voor de casual gamers is. Ik dacht eerst ook dat je een systeem moet hebben waarbij je 1 heroe voor de match kiest en dan al die tijd speelt. Maar dat is denk ik de MOBA mentaliteit die ik heb gekregen. Na alle overwatch filmpjes en streams etc ben ik overtuigd dat hoe ze het nu gaan doen nodig en goed is voor deze game.

voor alsnog kan je ook meerdere van dezelfde hero in 1 team hebben ja, dit zal vaak gedaan worden op momenten als je iets op close range moet verdedigen en dus bijvoorbeeld twee of drie heroes als winston met veel health/armor goed kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

Klopt. Wat het ook toegankelijker maakt voor de iets oudere gamer.
Nou, het ziet er wel erg snel uit. Maar dan kan je een tank, support of sniper gebruiken.

Pagina: 1 ... 3 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.