Alhoewel ik het voor mij persoonlijk niet eens ben met de stelling van Tomski snap ik het wel volkomen. zo heb ik bij playstation games dat ik altijd alle trophies (achievements) wil halen. Ook al heb ik de game uitgespeeld maar moet ik hem voor een trophy nog een keer uitspelen dan doe ik dat meestal ook. Maar eigenlijk is dat dan ook niet meer perce voor de lol
En zo kan ik me dat erg goed begrijpen bij games nu. Als ik me bijvoorbeeld zit te fantaseren dat je in Overwatch een master skin kan krijgen voor je hero als die level 20 is ik zeg maar wat; dan zie ik mezelf al een paar hero's extra veel spelen omdat ik dat graag wil halen. Ook al zou ik minder plezier hebben op dat moment met die hero.
De game wereld is sowieso veranderd. Vroeger met quake en UT had je ook niet ontelbaar andere keuzes van games op de PC om online te spelen. en die games voelden toen uniek. Nu heb je in principe alles wel gezien. Bij overwatch heb ik tot zo ver alleen nog steeds het idee dat dit echt een spel gaat zijn wat bij mij echt maanden zal blijven

(hoop zelfs op jaren, alhoewel bij een normale shooter dat normaal niet lukt bij mij) We zullen zien.. ik hoop alleen zoo dat de beta niet te lang op zich laat wachten.
Ik moet echt gewoon even in die game zitten. Al is het maar 3 potjes ofzo

het wachten wordt echt dodelijk.