Ik heb zelf toen ik nog retri was heel veel aan die guides gehad, ook de plugin clcret (http://www.curse.com/addons/wow/clcret) hielp hierbij, geeft onscreen welke spell het beste is om te casten voor optimale DPS. Zo leerde ik hoe ik moest anticiperen op buffs etc.Bartske schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Ik heb zelf geen paladin, maar ik heb altijd veel aan de guides van icy veins: http://www.icy-veins.com/...ion-paladin-pve-dps-guide
Pas op met Gold tuts, zulke sites zijn vaak niet te vertrouwen.Oxigeon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:04:
Eergisteren de free trial van MOP gepakt. Ben op dit moment nog maar level 76 en ga proberen om nog wat te spelen zodat ik aan het einde van de trial level 80 ben ofzo. Speel op Darkspear. Heb wat tuts gezocht om wat gold te verdienen maar mocht helaas nog niet echt baten.
Gold komt in weze van zelf, koop in begin nog geen onnodige dingen zoals pets.
Veel pets staan er voor veel gold op terwijl een hoop voor wat silver bij vendors te koop zijn.
Gold verdienen zal ook weer anders lopen in WoD, daar waar minder vraag zal zijn naar old mats.
-
Rotatie, weet niet hoe noxxic is met Paladins. Maar noxxic is niet een site die ik zelf zou aanraden.
Vaak is het een net niet verhaal bij hun.
icy-veins.com is toch wel de betere site voor basic info.
Wil je wat dieper in gaan op je class zoek dan naar class community blogs/sites zoals bijv howtopriest.com.
Vaak zitten daar de theorycrafters verzameld
[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 06-10-2014 09:11 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ben zelf maar gestopt met de WoD beta. Ziet er allemaal zo goed uit dat ik niet teveel wil weten 
Ik afwachting tot de launch ben ik begonnen met de 2 klasses die ik nog nooit heb gehad, resto druid en hunter(BM).
Ben totaal geen healer type dacht ik maar wat speelt resto druid lekker zeg, niet normaal.
Ik afwachting tot de launch ben ik begonnen met de 2 klasses die ik nog nooit heb gehad, resto druid en hunter(BM).
Ben totaal geen healer type dacht ik maar wat speelt resto druid lekker zeg, niet normaal.
FUMES et CARNES
Je zult sowieso makkelijker gold verdienen, omdat gold justice points gaat vervangen. Ook dailies komen te vervallen terwijl die nu nog een redelijk bedrag binnenhalen.Derr_Hans schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:59:
Gold verdienen zal ook weer anders lopen in WoD, daar waar minder vraag zal zijn naar old mats.
De tutorials zijn heel erg gericht op het begin van de patch, terwijl je nu redelijk een dip in de markt merkt. Opzich niet gek gezien de maand die we nog hebben. Paar dingen die nog steeds redeijk verkopen, al is het niet voor de bedragen waar het voorheen voor ging: potions en flasks, windwool bolts, trillium bars.Oxigeon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:04:
Eergisteren de free trial van MOP gepakt. Ben op dit moment nog maar level 76 en ga proberen om nog wat te spelen zodat ik aan het einde van de trial level 80 ben ofzo. Speel op Darkspear. Heb wat tuts gezocht om wat gold te verdienen maar mocht helaas nog niet echt baten.
De windwool bolts en trillium bars farm(de) ik redelijk rap bij elkaar door met potion of luck de mogu's te farmen in vale. Naast cloth/ores die uit de treasures kwamen, heb je ook nog kans op keys die vervolgens ook weer chests openen met mats. Ook de motes of harmony die je omzet naar spirits gebruik ik voor het kopen van ore. Helaas is die plek wel heel erg populair, dus vooral interessant op de rustigere servers. Andere plek om te farmen met potion of luck is dat eiland in towlong (bovenin de map).
Dailies leveren ook nog steeds gold op, je kunt je farm eventueel nog gebruiken voor het farmen van mats, dungeons doen, oude raids doen. Ik denk dat het bij aanvang van WoD weer makkelijker wordt.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
@paladin rotatie:
icy-veins geeft een prioriteitenlijst aan, niet een volgorde waarin je het uit moet voeren. Als de bovenste niet kan, ga naar degene daaronder etc.
Komt dus beetje neer op het volgende bij de pull bijv: crusader strike, judgment, exorcism om op 3 holy power te komen, dan inquisition, daarna avenging wrath + guardian of ancient kings cooldowns, vervolgens hammer of wrath, filler, hammer, templar's verdict, hammer, filler, hammer, templar's verdict, etc. (Execution sentence moet je gebruiken op het punt waar je attack power en damage modifiers het hoogste zijn, bijv als je guardian 12 stacks heeft, en/of trinkets proccen, maar gewoon gebruiken op cooldown is makkelijker in het begin.)
Na de pull is het telkens holy power sparen met hammer (indien beschikbaar), crusader strike, judgment en exorcism en holy power besteden aan inquisition op houden en templar's verdict. Cooldowns (avenging wrath en guardian en execution sentence) gebruiken als ze beschikbaar zijn.
Dit alles was voor single target en uitgaande van geen SoO 4-set. Voor multiple target zie icy-veins, zelfde idee.
icy-veins geeft een prioriteitenlijst aan, niet een volgorde waarin je het uit moet voeren. Als de bovenste niet kan, ga naar degene daaronder etc.
Komt dus beetje neer op het volgende bij de pull bijv: crusader strike, judgment, exorcism om op 3 holy power te komen, dan inquisition, daarna avenging wrath + guardian of ancient kings cooldowns, vervolgens hammer of wrath, filler, hammer, templar's verdict, hammer, filler, hammer, templar's verdict, etc. (Execution sentence moet je gebruiken op het punt waar je attack power en damage modifiers het hoogste zijn, bijv als je guardian 12 stacks heeft, en/of trinkets proccen, maar gewoon gebruiken op cooldown is makkelijker in het begin.)
Na de pull is het telkens holy power sparen met hammer (indien beschikbaar), crusader strike, judgment en exorcism en holy power besteden aan inquisition op houden en templar's verdict. Cooldowns (avenging wrath en guardian en execution sentence) gebruiken als ze beschikbaar zijn.
Dit alles was voor single target en uitgaande van geen SoO 4-set. Voor multiple target zie icy-veins, zelfde idee.
Nice gefeliciteerd!

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Dank voor de tips. Wat ik nu soms doe is wat ores van de AH halen en die omzetten naar bars. Maar daar is op dit moment niet veel meer aan te verdienen omdat de oreprijs vaak hoger ligt dan de prijs van een bar. Ik zou dit eens kunnen proberen met trillium. Maar helaas kan ik deze nog niet maken omdat ik nog geen mining skill heb van 600. Moet daarvoor volgens mij level 80 zijn? Of misschien wel 90.Mik! schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:32:
[...]
Je zult sowieso makkelijker gold verdienen, omdat gold justice points gaat vervangen. Ook dailies komen te vervallen terwijl die nu nog een redelijk bedrag binnenhalen.
[...]
De tutorials zijn heel erg gericht op het begin van de patch, terwijl je nu redelijk een dip in de markt merkt. Opzich niet gek gezien de maand die we nog hebben. Paar dingen die nog steeds redeijk verkopen, al is het niet voor de bedragen waar het voorheen voor ging: potions en flasks, windwool bolts, trillium bars.
De windwool bolts en trillium bars farm(de) ik redelijk rap bij elkaar door met potion of luck de mogu's te farmen in vale. Naast cloth/ores die uit de treasures kwamen, heb je ook nog kans op keys die vervolgens ook weer chests openen met mats. Ook de motes of harmony die je omzet naar spirits gebruik ik voor het kopen van ore. Helaas is die plek wel heel erg populair, dus vooral interessant op de rustigere servers. Andere plek om te farmen met potion of luck is dat eiland in towlong (bovenin de map).
Dailies leveren ook nog steeds gold op, je kunt je farm eventueel nog gebruiken voor het farmen van mats, dungeons doen, oude raids doen. Ik denk dat het bij aanvang van WoD weer makkelijker wordt.
Heb verder gisteren wat gold uitgegeven om mijn Blacksmithing te levelen. Die is inmiddels 349. Maar dacht eigenlijk dat ik daar nog wat zou verdienen aan de verkoop van wat fel iron armor. Maar helaas wil niemand dat
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gisteravond de knoop doorgehakt en met mijn main Rogue een faction transfer gedaan naar Alliance. Het is even wennen van UD naar Human, maar ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, terwijl ik humans eigenlijk maar lame vond. Every man for Himself is een erg mooie upgrade. Laat de Alliance Garrisons nu maar komen
Hehe ik wist het wel dat jullie het konden.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gold verdienen komt op zich vanzelf, om een startkapitaaltje op te bouwen kan je bv kiezen voor skinning en mining, of herbalism. Al zit je nu aan het eind vd expansion, vermoedelijk gaan de eerste weken van WoD de prijzen van ruwe materialen zoals ore, herbs en leather redelijk stijgen.Oxigeon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:04:
MoP materialen worden momenteel gedumpt op de markt, iets waar ik graag gebruik van maak om mn cooking heirlooms bv te kunnen gaan halen.
Sites als wowuction.com en theunderminejournal.com geven je een aardige indicatie wat bepaalde items waard zijn, op die manier kan je koopjes jagen, die je dan weer duurder verkopen kunt. Let er wel op dat niet alles even goed verkoopt, wapens en blauwe armor bv verkoopt bij mij op de server voor geen meter.
Een andere tip: darkmoon faire items, deze zijn tijdens de 3 weken dat de darkmoon faire er niet is goedkoop op de kop te tikken, en tijdens de week van de faire voor leuke winsten te verkopen
Ook bedankt voor deze tips. Taak 1 is dus eigenlijk nog "even" levelen naar level 80 zodat ik weer net war meer kan gaan smelten/minen. Nu nog eventjes kijken hoe ik dat ga doen. Door gewoon te questen lijkt me eigenlijk de snelste manier. Maar duurt evengoed nog redelijk langEelcoB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:12:
[...]
Gold verdienen komt op zich vanzelf, om een startkapitaaltje op te bouwen kan je bv kiezen voor skinning en mining, of herbalism. Al zit je nu aan het eind vd expansion, vermoedelijk gaan de eerste weken van WoD de prijzen van ruwe materialen zoals ore, herbs en leather redelijk stijgen.
MoP materialen worden momenteel gedumpt op de markt, iets waar ik graag gebruik van maak om mn cooking heirlooms bv te kunnen gaan halen.
Sites als wowuction.com en theunderminejournal.com geven je een aardige indicatie wat bepaalde items waard zijn, op die manier kan je koopjes jagen, die je dan weer duurder verkopen kunt. Let er wel op dat niet alles even goed verkoopt, wapens en blauwe armor bv verkoopt bij mij op de server voor geen meter.
Een andere tip: darkmoon faire items, deze zijn tijdens de 3 weken dat de darkmoon faire er niet is goedkoop op de kop te tikken, en tijdens de week van de faire voor leuke winsten te verkopen
queuen voor een dungeon, en daarnaast questen is het snelsteOxigeon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:15:
[...]
Ook bedankt voor deze tips. Taak 1 is dus eigenlijk nog "even" levelen naar level 80 zodat ik weer net war meer kan gaan smelten/minen. Nu nog eventjes kijken hoe ik dat ga doen. Door gewoon te questen lijkt me eigenlijk de snelste manier. Maar duurt evengoed nog redelijk lang
Aah, je bent nog geen max level ^^ Gewoon questen en het gold komt vanzelf binnen. Als je uiteindelijk 90 bent heb je best een redelijk bedrag. Mocht je gathering profs hebben dan kan je ruwe mats altijd nog op de ah zetten, maar voor de rest zou ik me nu nog niet heel erg bezig houden met de AH. Op level 90 kan je dan de tips volgen die hier al genoemd zijn.Oxigeon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:47:
[...]
Dank voor de tips. Wat ik nu soms doe is wat ores van de AH halen en die omzetten naar bars. Maar daar is op dit moment niet veel meer aan te verdienen omdat de oreprijs vaak hoger ligt dan de prijs van een bar. Ik zou dit eens kunnen proberen met trillium. Maar helaas kan ik deze nog niet maken omdat ik nog geen mining skill heb van 600. Moet daarvoor volgens mij level 80 zijn? Of misschien wel 90.
Heb verder gisteren wat gold uitgegeven om mijn Blacksmithing te levelen. Die is inmiddels 349. Maar dacht eigenlijk dat ik daar nog wat zou verdienen aan de verkoop van wat fel iron armor. Maar helaas wil niemand dat. Dus dat geld ben ik volgens mij zo goed als kwijt.
Weet iemand hier hoe het zit met connected realms? Of er nog plannen zijn om realms te connecten oid? Mijn horde characters zitten op Sylvanas, maar de horde is daar in januari keihard weggerent toen ze naar Tarren Mill konden transferren. Dus het is redelijk uitgestorven. Nu is er een ander realm (Ragnaros) waar het precies de andere kant op is kwa drukte. Zou mooie combi zijn imho.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nee dat is al een High pop realm die gaan ze dus voorlopig niet connecten. De laatste batch is het volgende:ye-roon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:35:
Weet iemand hier hoe het zit met connected realms? Of er nog plannen zijn om realms te connecten oid? Mijn horde characters zitten op Sylvanas, maar de horde is daar in januari keihard weggerent toen ze naar Tarren Mill konden transferren. Dus het is redelijk uitgestorven. Nu is er een ander realm (Ragnaros) waar het precies de andere kant op is kwa drukte. Zou mooie combi zijn imho.
The following realms are due to be connected on 8 October:
English Realms
(PvE) Eonar and Vek'nilash/Blade's Edge
(RP) Steamwheedle Cartel and Moonglade/The Sha'tar
German Realms
(RP PvP) Das Konsortium and Die Arguswacht/Die Todeskrallen/Das Syndikat/Der Abyssische Rat/Kult der Verdammten
Kan iemand me vertellen waarom ik in WoD een garrison zou moeten starten?
Ik lees in de patch notes;
maar ik kan nergens vinden waarom het nodig is om een garrison te hebben. Het lijkt me een time- en moneysink en ik zie de voordelen niet echt. Kan ik dit in WoD gewoon negeren zonder er in de rest van de game nadeel van te ondervinden? (zoals pet battles in MoP)The Iron Horde army is massive and reinforcements from Azeroth are few. In order to stand a chance, you will need to build an army of your own.
Strix (Skullflame)
Van wat ik in de beta heb gemerkt, is dat je wel voor je quests tijdens het levellen regelmatig naar je Garrison terug moet. Maar het gebruiken van features zoals de follower missions is volgens mij niet nodig. Ik moet wel zeggen dat je aardig wat bonussen (Extra kans op rare/epic van quest rewards, een extra quest chain met een titel reward, transmog gear etc) zult mislopen als je niet in ieder geval al je building plots gebruikt. Maar dat is iets wat je eenmalig hoeft te doen.mcB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
maar ik kan nergens vinden waarom het nodig is om een garrison te hebben. Het lijkt me een time- en moneysink en ik zie de voordelen niet echt. Kan ik dit in WoD gewoon negeren zonder er in de rest van de game nadeel van te ondervinden? (zoals pet battles in MoP)
Je moet je Garrison zien als de uitval basis van je faction in Draenor, enkel is er nu niet een NPC die er als commander functioneert, maar is het de speler.
[ Voor 4% gewijzigd door BuGGeD op 06-10-2014 11:53 ]
Het zit diep geworteld in de Questing en geeft voordelen voor Profesions.mcB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
maar ik kan nergens vinden waarom het nodig is om een garrison te hebben. Het lijkt me een time- en moneysink en ik zie de voordelen niet echt. Kan ik dit in WoD gewoon negeren zonder er in de rest van de game nadeel van te ondervinden? (zoals pet battles in MoP)
Hou je niet van Questen kan je alle plans ook kopen met Gold.
Meer crafts hebben nu mats nodig van proffesions die je niet heb (ore/herbs/cloth) wat je wel weer kan rijgen met Garrisons.
Het hoeft niet, maar geeft wel wat nadelen imo.
Personlijk vind ik die Garrisons wel ok, minder afhankelijk van AH en andere aangezien ik niet veel met de AH. Voor de AH Spelers onder ons, is het wel een nadeel aangezien nu iedereen minder afhankelijk is.
[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 06-10-2014 12:40 ]
Die nieuwe review die tweakers heeft geschreven laat het wel weer super erg kriebelen man 
Ik heb alleen nog steeds geen key ontvangen voor de beta
echt al vanaf het begin ingeschreven.
denk dat ik binnekort maar weer gauw wat playtime haal.
Ik heb alleen nog steeds geen key ontvangen voor de beta

denk dat ik binnekort maar weer gauw wat playtime haal.
Heb beta, behalve dan even kijken hoe Draenei Female er uit ziet en de spell effects van holy priests heb ik niet veel gedaan
Is er dan al iets bekend over de crafts in WoD? Zijn ze nu wel (langer) de moeite waard voor een groot publiek?Derr_Hans schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Meer crafts hebben nu mats nodig van proffesions die je niet heb (ore/herbs/cloth) wat je wel weer kan rijgen met Garrisons.
Voor raiders die echt op zoek gaan naar items met specifieke stats kan ik het me voorstellen (gezien reforging verdwijnt). Voor de casual LFR speler zijn de casual (rare) crafts in MoP al ingehaald door overige bronnen van loot op het moment dat je lvl 90 bereikt. Voor hen zijn professions imo alleen interessant voor vanity en mounts. Ik heb tot nu toe mijn professions nog wel steeds bijgehouden om op de AH nog wat te verdienen en mijn alts te kunnen voorzien, maar denk er toch sterk aan om de professions ook helemaal links te laten liggen als er geen gold mee te verdienen valt en geen gear mee te upgraden is..
Strix (Skullflame)
Een Char kan maar 3 Crafted items aan, en maakt niet uit van welke proffesions.mcB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Is er dan al iets bekend over de crafts in WoD? Zijn ze nu wel (langer) de moeite waard voor een groot publiek?
Voor raiders die echt op zoek gaan naar items met specifieke stats kan ik het me voorstellen (gezien reforging verdwijnt). Voor de casual LFR speler zijn de casual (rare) crafts in MoP al ingehaald door overige bronnen van loot op het moment dat je lvl 90 bereikt. Voor hen zijn professions imo alleen interessant voor vanity en mounts. Ik heb tot nu toe mijn professions nog wel steeds bijgehouden om op de AH nog wat te verdienen en mijn alts te kunnen voorzien, maar denk er toch sterk aan om de professions ook helemaal links te laten liggen als er geen gold mee te verdienen valt en geen gear mee te upgraden is..
Voor specifieke stats is het wellicht verkoop baar aangezien de Epic Crafts allemaal Random stats geven.
Dus voor verkoop iets minder leuk.
Wel zijn er Upgrade Kits te maken/verkopen/kopen om je gear van dungeon blue naar LFR epic en uiteindelijk Normal Epic te upgraden. Handig mocht je toevallig jouw crafted item de beste stats krijgen.
Er zijn diverse posts en guides te vinden op mmo-champion, wowhead en wow-professions. Volgens mij zou je daar een heel eind mee kunnen komen.mcB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Is er dan al iets bekend over de crafts in WoD? Zijn ze nu wel (langer) de moeite waard voor een groot publiek?
Je zult altijd gold kunnen verdienen met professions, maar denk dan vooral aan herbalism, cooking, mining, alchemy. De voornaamste reden dat ik een crafting profession had als blacksmithing waren puur de 2 extra sockets die je krijgt. Dat komt nu te vervallen en ben ik vooral naar de fun factor gaan kijken. Engineering krijgt teveel leuke toys en kan ik moeilijk links laten liggen. Voor nu zal ik blacksmithing ook houden om te kijken wat dat gaat opleveren.
Als ik een eerste inschatting moet maken dan zeg ik dat herbalism in ieder geval een leuk zakcentje kan opleveren, omdat herbs voor inscription, alchemy en cooking gebruikt gaan worden en volgens mij zelfs nog wel andere professions. Tuurlijk wordt een deel opgevangen door de garrisons, maar er zal altijd vraag naar blijven. Cloth blijft vaak ook nog interessant voor tailoring en dan niet zo zeer de gear, maar met name de bags. Voor elke huidige moneymaker komen echt wel nieuwe moneymakers terug. Gewoon de markt in de gaten houden.
BOOM! Baby!mcB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Anyways gisteren de min of meer verplichte pre-patch guild meeting gehad. Ging over wat we komende weken nog willen gaan doen voor 6.0.2 er is. De guild heeft het best goed gedaan in MoP met 10m en later ook met 25m. Dus we nemen zeker geen gas terug en gaan zelfs nog wat 'hardcore' wat betreft prestaties en aanwezingheid in de Mythic mode. Ik zal waarschijnlijk hier (in het Mythic Team) niet aan deelnemen, en ga na een paar weken na opening mijn heil zoeken in Heroic mode. Moet nog even kijken of er animo is in de guild is om een leuk team op te zetten. En anders ga ik kijken op server of anders via OpenRaid.
Wat zijn jullie plannen voor WoD? PvE hardocore, casual? Of lekker PvPen in Ashran of Arena's e.d?
PVE hardcore hier.
Elke expansion hardcore geraid. Behalve Mists.
1.) Raids spraken me niet aan
2.) Gevechten waren echt qua tactics niet leuk te noemen als tank
3.) Geen guild gevonden die echt aansloot bij mijn speelstijl (aka, als ik vraag wat ik moet levellen om de raid te supporten niet antwoorden met "wat wil je zelf" maar met "Op dit moment hebben we X nodig!")
4.) Tank roles waren niet echt leuk te noemen. Nu gelukkig wel druk bezig met Monk tanking (en heb dus nu alle 3 de legendary cloaks voor m'n monk. Yay easy gold)
Dus in warlords:
DK, Monk, Druid op max. Tank pakken die het meest efficient is voor een bepaalde boss, en zo progress maken. Niet wachten op mensen die zeiken of zeuren over classes. Gewoon vanaf dag 1: Jij gaat X, jij gaat Y. Iedereen een class, en raiden maar.
3.) Geen guild gevonden die echt aansloot bij mijn speelstijl (aka, als ik vraag wat ik moet levellen om de raid te supporten niet antwoorden met "wat wil je zelf" maar met "Op dit moment hebben we X nodig!")
4.) Tank roles waren niet echt leuk te noemen. Nu gelukkig wel druk bezig met Monk tanking (en heb dus nu alle 3 de legendary cloaks voor m'n monk. Yay easy gold)
Dus in warlords:
DK, Monk, Druid op max. Tank pakken die het meest efficient is voor een bepaalde boss, en zo progress maken. Niet wachten op mensen die zeiken of zeuren over classes. Gewoon vanaf dag 1: Jij gaat X, jij gaat Y. Iedereen een class, en raiden maar.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
WoD gaan we full on PVP
benieuwd hoe dat is met de veranderingen in stats straks enzo
Verwijderd
Hehe, tja. Wij hebben in MoP redelijk wat problemen gehad met continuiteit van het team. Daardoor geen enkele heroic boss gedaan. Terwijl we sinds en WotLK bestaan en daarvoor eigenlijk altijd alles op heroic clearden.lanerios schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:18:
PVE hardcore hier.
Dus in warlords:
Wat betreft jouw punten:
1) Da's persoonlijk, maar ik vond TBC en WotLK in ieder geval leuker qua raids.
2) Ik vrees dat dit wel blijft, met 10 mans kwam meteen de restrictie op max 2 tanks voor elke boss. Zal wel zo blijven, aangezien normal en heroic flex vanaf 10 blijven. Wellicht dat ze wat meer lef hebbem voor mythic en drie tank bosses maken van sommige fights met wat creatieve tactics.
3) In principe zeggen wij ook dat je wel leuk moet vinden wat je speelt. Maar als iemand mij vraagt wat we nodig hebben zeg ik gewoon waar het op staat. Waarom niet? Ik heb zelf in TBC nog een druid nature resist tank geleveld en gegeared, omdat we die nodig hadden op Hydross. Die kwam bijna alleen maar van stal voor die ene boss.
4) Ik vond juist monk tank niets, maar ja da's persoonlijk he
Monk tanks vind ik nog de enige leuke tanks. daar zit enigsins ietsje skill in. de rest van de classes zijn zoo makkelijk geworden om mee te tanken, dat is echt niet leuk meer.
Ik twijfel alleen als k straks weer speel of ik verder ga met me Rogue wat me main was of me healing monk.
Merkte wel dat rogue weer flink generfed wordt
Ik twijfel alleen als k straks weer speel of ik verder ga met me Rogue wat me main was of me healing monk.
Merkte wel dat rogue weer flink generfed wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2014 15:43 ]
Ik ga gewoon verder wat ik altijd doe, healen in PvE/PvP beetje rond rennen in "insert city" op mijn priest in /g lullen. Daar wanneer nodig is mats verzamelen uit garrisons.
Enigste verschil is dat ik nu PvE/PvP op 3 priests gaat doen en alleen de andere classes lvl voor garrisons of als ik me verveel eens een keer tank op een tank class.
Enigste verschil is dat ik nu PvE/PvP op 3 priests gaat doen en alleen de andere classes lvl voor garrisons of als ik me verveel eens een keer tank op een tank class.
ben wel blij dat ik door die pre-order een level 90 boost krijg haha , warlock is enige class die ik niet op 80+ heb haha
Ik ben een hele tijd gestopt en ga in WoD weer verder, eerst deden wij casual raiden (raiden wanneer we zin hadden en het uitkwam) en vooral focus op social aspect. Ik was pala tank, op een gegeven moment viel de guild uit elkaar en ging ik voor de led cloak. Op een gegeven moment gestopt omdat ik het grinden beu werd (nog steeds geen led cloak atm dus).
Met WoD ga ik een geheel nieuwe class spelen, druid resto. dps en tank al veel gespeeld maar resto nog niet dus ben benieuwd, ik ga dan overigs weer casual raiden proberen
Met WoD ga ik een geheel nieuwe class spelen, druid resto. dps en tank al veel gespeeld maar resto nog niet dus ben benieuwd, ik ga dan overigs weer casual raiden proberen
Mijn plannen voor WoD? Blijven tanken op mijn DK. Bij voorkeur 10 man raids blijven doen, maar dat gaat al mis met het willen voltooien van mythic raids
En verder wat algemenere dingen. Challenge modes staan hoog op mijn lijst om die meer vanaf het begin te gaan doen. Achievements afmaken van MoP raids en dungeon achievements voor WoD. Toch de 500k gold grens halen (ben voor nu blijven hangen op 315k en groei nog maar langzaam). Garrison op in ieder geval mijn main en op basis daarvan bepalen welke alts nog meer krijgen. Uberhaupt bepalen welke chars ik naar 100 ga levelen, maar dat zie ik wel nadat ik mijn DK op 100 heb.

En verder wat algemenere dingen. Challenge modes staan hoog op mijn lijst om die meer vanaf het begin te gaan doen. Achievements afmaken van MoP raids en dungeon achievements voor WoD. Toch de 500k gold grens halen (ben voor nu blijven hangen op 315k en groei nog maar langzaam). Garrison op in ieder geval mijn main en op basis daarvan bepalen welke alts nog meer krijgen. Uberhaupt bepalen welke chars ik naar 100 ga levelen, maar dat zie ik wel nadat ik mijn DK op 100 heb.
Mijn plan voor WOD, DPS Retri pala in de GoT guild. MOP eigenlijks alleen prot pala geweest maar ik vind retri tog een stuk leuker!
Verder PVP retri en Rogue! en daanaast waarschijnlijk wat met garrisons aakloten
Verder PVP retri en Rogue! en daanaast waarschijnlijk wat met garrisons aakloten
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
GefeliciteerD! Erg netjes en net op tijd
Wij hebben sinds gister ook de heroic instance klaar staan voor progress op Garrosh. Klaxxi voor de tweede keer doodmaken was toch nog best een uitdaging… Wel weer drie nieuwe mensen met de achievement.
Onze MT kwam er aan het einde van de avond achter dat hij zijn legendary cloak al de hele avond in zijn bags had zitten omdat hij een cloak met portal naar SW aan had zonder stats…
De paar tries op Garrosh waren boeiend. We hadden 0 knockbacks en niet iedereen had zich ingelezen. Toch kwamen we één keer bijna goed door P1 heen. Helaas wel met Garrosh op meer dan 25 stacks, waardoor P2 empowered werd. Maargoed, wat wil je zonder echt assignments!
Een paar Manfriend's extra en gaan met die banaan !!Mik! schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:14:
Mijn plannen voor WoD? Blijven tanken op mijn DK. Bij voorkeur 10 man raids blijven doen, maar dat gaat al mis met het willen voltooien van mythic raids
Ben ook meer van de 10mans, gewoon meer het gevoel dat je daadwerkelijk iets doet en maakt de guild wat closer. Maar heb toch wel zin in om 20man mythic te doen, gewoon ff wat anders.
Zie er alleen wel tegen op om mijn UI weer aan te passen, deze is dus alleen geschikt voor 10man, 15man kan net en bij meer dan 15 valt er wat informatie weg achter raid frames. BG laat in mij gevaal maar 15 raid frames zien, bij meer dan 15man hebben 10 tot 25man dus pech
LFR blokkeer mijn CD aura's en de CD bar loopt weer over mijn raid frames
Zooo vandaag met de legendary quest begonnen. Moet nog 1 sigil
. Ben al exalted... hopelijk wordt deze woensdag gepatched.... :)!
Dan kan ik de cloak, mssn, nog op tijd halen :p! Fingers crossed!!! Die 3x valor points wordt hem anders echt niet...
wnnr denken jullie dat het gepatched wordt?
Ben nu ook aan t zoeken naar mythic raid guild op de server. Heb jaren 25 man geraid en gelead, totdat ik een break nam na wotlk
.
Dan kan ik de cloak, mssn, nog op tijd halen :p! Fingers crossed!!! Die 3x valor points wordt hem anders echt niet...
wnnr denken jullie dat het gepatched wordt?
Ben nu ook aan t zoeken naar mythic raid guild op de server. Heb jaren 25 man geraid en gelead, totdat ik een break nam na wotlk
[ Voor 26% gewijzigd door Squishie op 07-10-2014 00:00 ]
Altijd een hekel aan 10-man raiding gehad. Teveel communities uit elkaar gevallen dankzij Cata en 10-man raiding wat daarmee de main choise of setup werd. Daarnaast te veel semi-hardcore guilds die 10-man ging class cherry picken. Kut spec? Jammer joh... Dit waren voor mij de redenen om Cata eigenlijk niet gespeeld te hebben.Derr_Hans schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:42:
[...]
Ben ook meer van de 10mans, gewoon meer het gevoel dat je daadwerkelijk iets doet en maakt de guild wat closer.
Jij noemt "closer", maar ik vond het juist meer onsocialer. Sommige guilds waren echt dood buiten raids om, puur omdat er zo weinig members in een guild zitten. Het name het MMO gevoel weg.
Wat dat betreft bevalt het nieuwe raid systeem mij prima. Normal en Heroic zijn beide flexibel dus kleine guilds kunnen klein blijven, en andere guilds kunnen weer hun guilds uitbreiden en meer mensen meenemen naar raids. En natuurlijk Mythic dat hardcoded 20-man is. Zo zullen heel veel (semi-)hardcore en semi-casual guilds weer gaan opschalen. En dat vind ik allemaal bijdragen voor het community gevoel. Je ziet het nu al, heel veel 10-man guilds die naar 20-man switchen.
Heb ik de expansion gepreorderd. Dacht ik: Yes! is men Priest ook lvl 90 (was lvl 47), dacht ik nog eens Yes! Kan ik eindelijk Enchanting naar 600 brengen zonder teveel mats. Werkt die skill + lvl boost pas vanaf lvl 60
Dus dan maar even levelen voordat ik die boost gebruik.... Het was weer maandag.
Ik vind het prima dat Blizz de mogelijkheid geeft om tussen 10 of 25 man te kiezen als guild, maar ze maken het nu verplicht dat je 20 man moet hebben wil je ook de mogelijkheid hebben om de mythics te kunnen doen. Ik snap dat Blizz in het verleden altijd moeite heeft gehad met het tunen van 10m en dat het voor hun makkelijker is om 20/25m raids te tunen, maar ik vind het jammer. Wat ik wel prettig vind is dat je iets meer mogelijkheden hebt om die twee mensen die anders op de bank zouden zitten ook mee te nemen.Kaap schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:12:
[...]
Altijd een hekel aan 10-man raiding gehad. Teveel communities uit elkaar gevallen dankzij Cata en 10-man raiding wat daarmee de main choise of setup werd. Daarnaast te veel semi-hardcore guilds die 10-man ging class cherry picken. Kut spec? Jammer joh... Dit waren voor mij de redenen om Cata eigenlijk niet gespeeld te hebben.
Jij noemt "closer", maar ik vond het juist meer onsocialer. Sommige guilds waren echt dood buiten raids om, puur omdat er zo weinig members in een guild zitten. Het name het MMO gevoel weg.
Wat dat betreft bevalt het nieuwe raid systeem mij prima. Normal en Heroic zijn beide flexibel dus kleine guilds kunnen klein blijven, en andere guilds kunnen weer hun guilds uitbreiden en meer mensen meenemen naar raids. En natuurlijk Mythic dat hardcoded 20-man is. Zo zullen heel veel (semi-)hardcore en semi-casual guilds weer gaan opschalen. En dat vind ik allemaal bijdragen voor het community gevoel. Je ziet het nu al, heel veel 10-man guilds die naar 20-man switchen.
Ik heb in het verleden in 25m guilds gezeten en ik vond het juist niet socialer. Ja, er zijn meer mensen online, maar veel mensen waren er ook echt puur en alleen voor het raiden. Daarnaast bevatte de groepen vaker grotere hoeveelheden mensen die gecarried werden, omdat die ruimte er meer is op 25m dan op 10m. Dan zit ik toch veel liever in mijn huidige guild. 10m focus, veel geouwehoer op skype en in guildchat, volwassen mensen die elkaar willen helpen etc. Jammer dat Blizz mij nu verplicht om een grotere groep mensen te recruiten en daarmee ook guildmanagement op 20+ man te doen als ik mythic wil doen. En ja, ik snap dat ik het niet hoef te doen, want ik kan ook vrede hebben met de 10m content. Alleen zo ben ik niet, want ik wil ook gewoon mythic raids kunnen doen zodra de guild zo ver is, net zoals je nu heroic content kan doen.
Nja, Blizz zal zijn redenen hebben en er valt toch weinig aan te doen, maar ik vind het persoonlijk wel verdomd jammer.
Zoals ik zei, ik vond het ook verdomd jammer toen Cata kwam en guilds massaal gingen swappen naar 10-man. Nu valt het dubbeltje gelukkig weer terug naar mijn kant.
Dat carrying vind ik overigens een non-issue. Slechte performance kan gemeten worden in dps, hps en mechanic failures. Guild management kan er dus gewoon op inspringen. Lieten ze het toe, valt dus je officers dat kwalijk te nemen om hun taken niet uit te voeren. Ik heb het, behalve in vanilla 40-man, in alle expasions ook nooit zo ervaren, was je performance niet goed, warning>demote. Misschien dat dit meer een issue was/is in (semi-)casual guilds, alhoewel, mijn huidige guild is een echte casual guild, maar ze raiden wel heroic, en mensen die slecht performen gaan gewoon terug in guild rank.
Dat carrying vind ik overigens een non-issue. Slechte performance kan gemeten worden in dps, hps en mechanic failures. Guild management kan er dus gewoon op inspringen. Lieten ze het toe, valt dus je officers dat kwalijk te nemen om hun taken niet uit te voeren. Ik heb het, behalve in vanilla 40-man, in alle expasions ook nooit zo ervaren, was je performance niet goed, warning>demote. Misschien dat dit meer een issue was/is in (semi-)casual guilds, alhoewel, mijn huidige guild is een echte casual guild, maar ze raiden wel heroic, en mensen die slecht performen gaan gewoon terug in guild rank.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2014 08:05 ]
Gisteren maar even WoD pre-ordered, nu een warlock aangemaakt voor de character boost omdat dat de enige class was die ik nooit echt heb gespeeld boven de level 60.
Moet zeggen dat ik me nooit zo zinloos heb gevoeld in WoW haha gewoon omdat ik niet wist hoe ik warlock moest spelen XD de meeste skills zeiden me echt helemaal niets dus eerst maar even wat over rotations lezen en op een training dummy wat doen
Moet zeggen dat ik me nooit zo zinloos heb gevoeld in WoW haha gewoon omdat ik niet wist hoe ik warlock moest spelen XD de meeste skills zeiden me echt helemaal niets dus eerst maar even wat over rotations lezen en op een training dummy wat doen
Even heel wat anders tussendoor, is het niet normaal zo dat er vanaf pagina 250 een nieuw vervolgtopic aangemaakt wordt voor WoW?
Ik heb gisteren mijn warrior geleveld tot 48, lekker tank 'n spank in dungeons. Nu met de blood &thunder talent die deep wounds toepast is mijn dps echt achterlijk. had gister een gemiddelde van 1200 dps in dungeons, op lvl 48!... Ik denk toch dat mn warrior mn nieuw tanking character gaat worden, net iets meer mogelijkheden en net wat mobieler. Daarnaast vereist het net iets meer skill dan mijn paladin heb ik het idee, wat gewoon je hoofd op het toetsenbord leggen is en dan heen en weer rollen, voor mij iig...
Ik heb gisteren mijn warrior geleveld tot 48, lekker tank 'n spank in dungeons. Nu met de blood &thunder talent die deep wounds toepast is mijn dps echt achterlijk. had gister een gemiddelde van 1200 dps in dungeons, op lvl 48!... Ik denk toch dat mn warrior mn nieuw tanking character gaat worden, net iets meer mogelijkheden en net wat mobieler. Daarnaast vereist het net iets meer skill dan mijn paladin heb ik het idee, wat gewoon je hoofd op het toetsenbord leggen is en dan heen en weer rollen, voor mij iig...
Ik ben ook al maanden bezig om mijn lockje via dungeons af en toe wat levels hoger te schoppen... Level 40 nu. Zelfde idee als jij. Om hem eventueel te gebruiken voor de level boost!Ricmaniac schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:24:
Gisteren maar even WoD pre-ordered, nu een warlock aangemaakt voor de character boost omdat dat de enige class was die ik nooit echt heb gespeeld boven de level 60.
Gister rank 8 gehaald in Brawlers Guild. Ik had het nog nooit geprobeerd, en kan ongeveer overal doorheen bursten. Nu bij die Hexadon oid kan ik niet semi /afk een pyro bouwen voor combustion en rondjes rennen. Vanavond misschien maar eens lezen hoe het werkt en beter mn best doen...
Je kan inderdaad beter wachten tot lvl 60, dan krijg je ook een profession boost tot lvl 600.hulkie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:03:
[...]
Ik ben ook al maanden bezig om mijn lockje via dungeons af en toe wat levels hoger te schoppen... Level 40 nu. Zelfde idee als jij. Om hem eventueel te gebruiken voor de level boost!
Gister rank 8 gehaald in Brawlers Guild. Ik had het nog nooit geprobeerd, en kan ongeveer overal doorheen bursten. Nu bij die Hexadon oid kan ik niet semi /afk een pyro bouwen voor combustion en rondjes rennen. Vanavond misschien maar eens lezen hoe het werkt en beter mn best doen...
Hier staat de shaman ook op 40 en heb mijn mage gisteren ook door brawler's guild gehaaldhulkie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:03:
[...]
Ik ben ook al maanden bezig om mijn lockje via dungeons af en toe wat levels hoger te schoppen... Level 40 nu. Zelfde idee als jij. Om hem eventueel te gebruiken voor de level boost!
Wel heb ik nog die 4 extra bosses gedaan op de paladin en op zowel mage als paladin al m'n quest bosses gedaan. Leuke verrassing: had er ongeveer 10 in totaal en die geven dus ~600g per stuk! Mooi meegenomen
Hexos is een gevalletje oefening en kan je een muis of toetsenbord kosten.
@Garrosh hc: zelf had ik 199 wipes volgens mij, maar anderen zaten rond 250 dacht ik... P1 is triviaal. Wij gebruikten geen enkele knockback etc. Eerste set adds gaan gewoon neer rond warsong. Tweede set komt nog wel, maar Garrosh gaat in roleplay voor 2e warsong. Intermission is de eerste echte check. Bij 25 of hoger energy is het een wipe. P2 is triviaal, wij konden 2e intermission altijd overslaan. P3 is weer een aardige check om voor 2e empowered whirl op 1% te zitten. P4 is nieuw uiteraard en vereist coordinatie/movement met malice, bombardement, iron star. Ik denk dat jullie het niet meer gaan redden qua tijd, maar succes
Tuurlijk wel! Hulkie is pro!IntToStr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:18:
[...]
Ik denk dat jullie het niet meer gaan redden qua tijd, maar succes
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Was dit inderdaad ook van plan voor mijn mage (enige nog niet op 90) maar op level 43 hang ik weer vast omdat het te saai isRobbertDs1 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:09:
Je kan inderdaad beter wachten tot lvl 60, dan krijg je ook een profession boost tot lvl 600.
Wat betreft de community in een guild ligt mijn inziens niet aan het 10/25m raiden maar de guild zelf. Ik zit nu in een guild (Coalescence op Kazzak) dat gedurende MoP bijna volledig 10m heeft geraid maar het is wel een guild die al sinds Daggerspine bestaat (bijna heel DS is getransferred toen ze Kazzak hebben aangemaakt i.v.m. de problemen van DS). De guild heeft al aardig wat veranderingen ondervonden (top 100 guild in TBC, casual in WotLK/Cata) maar de community is wel altijd gebleven. En tijdens MoP zijn er zeker periodes geweest waarin niet veel mensen online zijn geweest buiten het raiden, maar dit betekent niet het geen sociale guild is.
Daarintegen heb ik ook andere 25m guilds meegemaakt, zowel hardcore (world first races) als semi-hardcore, maar die waren lang niet zo sociaal als de guild waar ik nu in zit.
Nu aan het wachten op 6.0 en kijken of we al genoeg mensen hebben om meteen Mythic in te duiken. Zijn wat aan de late kant begonnen met recruiten (veelal bezig geweest om Garrosh down te krijgen na een zomer waarin de activity niet al te hoog was), maar goed, we zullen zien. Anders even lekker een break van raiden voor WoD komt
Kan iemand trouwens een indicatie geven hoelang het duurt in speel-uren om nu die legendarycloak te halen? Ik denk dat ik net de 3k valor heb gehaald en ik ben aan het twijfelen om toch nog te subben om hem snel te halen voor wod.
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Heb in 3 10man guilds gezeten waaronder 1 van mij zelf (5jaar lang), maar geen van alle waren dood buiten raid om. In deze guilds altijd de policy gehad om geen random socials te inviten, maar vrienden van guildy's en/of vrouw en kind dus super vol waren de guilds niet. 10 tot 15man online was vaak het geval.Kaap schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:12:
[...]
De 25Mans waar ik in zat hadden allemaal groepjes onderling die samen speelde waardoor het voor mij allemaal onpersoonlijk was en zorgde ervoor dat inloggen lang niet zo leuk was, ben uiteindelijk een guild gejoined van een vriend die ik later overnam.
Normal/Heroic Flex bevalt mij ook wel, jammer dat het voor mij persoonlijk net een uitbreiding te laat is. Had het systeem best kunnen gebruiken toen ik nog RL. Heroic is de normal van nu is dus lang op kunnen teren als een 10man guild die heroic in MoP heeft geraid gaat dus niet.Wat dat betreft bevalt het nieuwe raid systeem mij prima. Normal en Heroic zijn beide flexibel dus kleine guilds kunnen klein blijven, en andere guilds kunnen weer hun guilds uitbreiden en meer mensen meenemen naar raids. En natuurlijk Mythic dat hardcoded 20-man is. Zo zullen heel veel (semi-)hardcore en semi-casual guilds weer gaan opschalen. En dat vind ik allemaal bijdragen voor het community gevoel. Je ziet het nu al, heel veel 10-man guilds die naar 20-man switchen.
Mythic 20man is opzich geen probleem om dat het de fights ten goede komt.
Hoop alleen dat de mensen die er bij komen beetje passen in ons Manfriends clubje.
We gaan het zien, heb er opzich wel zin in, ben SoO en MoP op het moment wel een beetje zat nu
-Gister meteen even mij UI aangepast voor 20man, koste mij 2 uur om alles weer gelijk te hebben als een echte OCD persoon. Meteen maar alle aura's van de classes die ik heb aangepast. Had geen zin meer om mijn Holypower/Chi/Shadow Orbs enz enz balkjes te verplaatsen. Dat doe ik nog wel een keer als ik ze ga lvl'en.
iig Align best addon ever !!!
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 07-10-2014 10:15 ]
Er is toch altijd een redelijke balans geweest tussen 10 en 25 man? Misschien dat er voor elke 25 mans guild 3 10 man guilds stonden, maar er was altijd keuze. Die keuze werd ook gegeven door Blizz en met die 10 of 25 man kon je, als je dat wil, alle content zien. In WoD is het dat je alleen met 20+ alle content kan zien. Volgens mij is dat een groter nadeel dan de situatie pre WoD. Er zijn guilds die bewust gekozen hebben voor 10 man en die worden nu volledig buitengesloten voor wat betreft een deel van de WoD content tenzij ze gaan recruiten/mergen of genoegen nemen met alleen de 10m content. Daar zit voor mij vooral de crux ^^Kaap schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:03:
Zoals ik zei, ik vond het ook verdomd jammer toen Cata kwam en guilds massaal gingen swappen naar 10-man. Nu valt het dubbeltje gelukkig weer terug naar mijn kant.
Ik ben nu officer in een 10m guild en dat regelt zichzelf redelijk automatisch, maar een 25m guild vraagt veel meer management op dat gebied. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik totaal niet uitkijk naar een 20+ guild. Het zijn toch 10 extra mensen die in groep moeten passen, waar drama kan ontstaan en opgelost moet worden etc. etc.
In de tijd van WotLK waren er meer 25 mans guilds, omdat de loot daar beter van was, er verschillende achievements waren voor 10 en 25 mans en omdat je met een 25 mans raiding guild ook makkelijk twee 10 mans kon vormen. Ik zat in de tijd van WotLK in een 25 mans guild, die doordeweeks 10-mans runs deed om om vrijdag/zaterdag/zondag de 25mans runs te doen. Het werd echter moeilijker en moeilijker om 25 man runs te organiseren omdat het aantal subs toen al terug begon te lopen en omdat veel guilds problemen hadden om 25 man bij elkaar te krijgen die alle 25 goed genoeg waren voor de 25mans content. Het was doordeweeks namelijk altijd al zo dat je één top 10 mans raiding team had en een tweede team dat net iets minder was. Het eerste team had vervolgens geen zin om in het weekend te whipen omdat mensen van het tweede team naar hun idee teveel slackten.Mik! schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:06:
[...]
Er is toch altijd een redelijke balans geweest tussen 10 en 25 man? Misschien dat er voor elke 25 mans guild 3 10 man guilds stonden, maar er was altijd keuze. Die keuze werd ook gegeven door Blizz en met die 10 of 25 man kon je, als je dat wil, alle content zien. In WoD is het dat je alleen met 20+ alle content kan zien. Volgens mij is dat een groter nadeel dan de situatie pre WoD. Er zijn guilds die bewust gekozen hebben voor 10 man en die worden nu volledig buitengesloten voor wat betreft een deel van de WoD content tenzij ze gaan recruiten/mergen of genoegen nemen met alleen de 10m content. Daar zit voor mij vooral de crux ^^
Ik ben nu officer in een 10m guild en dat regelt zichzelf redelijk automatisch, maar een 25m guild vraagt veel meer management op dat gebied. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik totaal niet uitkijk naar een 20+ guild. Het zijn toch 10 extra mensen die in groep moeten passen, waar drama kan ontstaan en opgelost moet worden etc. etc.
En toen was je ineens ingelogd nadat je gestopt was in 2008. (dank je 10 day MoP trial)
Zo bizar!
Ik herkende een heleboel niet eens meer (geen Cata gespeeld)
En toen ik met een oude guildie die nog steeds speelt voor de nostalgie Blackwing Lair in ging vond ik het stiekem best jammer dat elke baas in 3 seconden dood was, dat ging vroeger net even anders haha.
Zo bizar!
En toen ik met een oude guildie die nog steeds speelt voor de nostalgie Blackwing Lair in ging vond ik het stiekem best jammer dat elke baas in 3 seconden dood was, dat ging vroeger net even anders haha.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Daar heb je inderdaad wel een punt. In Wrath kon je beide raids in dezelfde week doen. Ik zat vooral aan de huidige situatie te denken met de raidlockout op 10 of 25 man. En daar zie ik op Defias in ieder geval mogelijkheden om zowel 10 als 25m raids te doen naar gelang je voorkeur.Thysiej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:42:
[...]
In de tijd van WotLK waren er meer 25 mans guilds, omdat de loot daar beter van was, er verschillende achievements waren voor 10 en 25 mans en omdat je met een 25 mans raiding guild ook makkelijk twee 10 mans kon vormen. Ik zat in de tijd van WotLK in een 25 mans guild, die doordeweeks 10-mans runs deed om om vrijdag/zaterdag/zondag de 25mans runs te doen. Het werd echter moeilijker en moeilijker om 25 man runs te organiseren omdat het aantal subs toen al terug begon te lopen en omdat veel guilds problemen hadden om 25 man bij elkaar te krijgen die alle 25 goed genoeg waren voor de 25mans content. Het was doordeweeks namelijk altijd al zo dat je één top 10 mans raiding team had en een tweede team dat net iets minder was. Het eerste team had vervolgens geen zin om in het weekend te whipen omdat mensen van het tweede team naar hun idee teveel slackten.
Blizzard is toentertijd juist afgestapt van verschillen tussen 10 en 25mans omdat de spelers het oneerlijk vonden dat als je geen 25 mensen bij elkaar kon krijgen om te raiden dat je daardoor maar mindere loot/andere loot en sommige achievs niet kon halen.Mik! schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Daar heb je inderdaad wel een punt. In Wrath kon je beide raids in dezelfde week doen. Ik zat vooral aan de huidige situatie te denken met de raidlockout op 10 of 25 man. En daar zie ik op Defias in ieder geval mogelijkheden om zowel 10 als 25m raids te doen naar gelang je voorkeur.
Heb je ergens een bluepost waaruit blijkt dat je in WoD alleen alle content te zien krijgt met 20+ mensen? Wil wel eens weten wat Blizzard hun beredenering daar nu achter is
Zou je even moeten zoeken op mythic raiding. Maar http://wow.joystiq.com/2013/11/13/mythic-raiding-why-20-man/ zou ook wat toelichting moeten geven. Je kunt dus best een hoop content zien, maar wil je mythic raids gaan doen dan moet je switchen naar 20 man. En is het dus niet zoals nu: ik heb op 10 man normal gecleared dus ik ga met diezelfde 10 man heroic content doen.Thysiej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Blizzard is toentertijd juist afgestapt van verschillen tussen 10 en 25mans omdat de spelers het oneerlijk vonden dat als je geen 25 mensen bij elkaar kon krijgen om te raiden dat je daardoor maar mindere loot/andere loot en sommige achievs niet kon halen.
Heb je ergens een bluepost waaruit blijkt dat je in WoD alleen alle content te zien krijgt met 20+ mensen? Wil wel eens weten wat Blizzard hun beredenering daar nu achter is
Verwijderd
Grats; nog net op tijd voor de achievement!
Ik ben zelf nu met Brawlers guild beginnen heb zondag tot en met level 3 gedaan (als healer, bij gebrek aan andere gear). DPS ligt gebuffed op 150k, dus zou voldoende moeten zijn om tot en met level 8 te komen.
Het is helemaal lollig op bosses die continue damage doen, eminence healt harder dan de damage tot nu toe.
Top, bedankt voor die bron! Eigenlijk is het wel duidelijk, ze willen specific encounter abilities hebben waar je specific class abilities voor nodig hebt (zoals spellsteal of hand of protection bijvoorbeeld). Met 10-man is het vrijwel onmogelijk om alle classes in je groep te hebben / alle abilities in je groep te hebben. Vanaf 20 man denken ze dat dit wel volledig mogelijk is. Ze geven niet duidelijk aan waarom ze dan niet gewoon voor 25 mans gaan of dat ze raiding omgooien naar 10 en 20 mans raids, maar dat is besides the point.Mik! schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:37:
[...]
Zou je even moeten zoeken op mythic raiding. Maar http://wow.joystiq.com/2013/11/13/mythic-raiding-why-20-man/ zou ook wat toelichting moeten geven. Je kunt dus best een hoop content zien, maar wil je mythic raids gaan doen dan moet je switchen naar 20 man. En is het dus niet zoals nu: ik heb op 10 man normal gecleared dus ik ga met diezelfde 10 man heroic content doen.
Ik begrijp de logica wel, ik vind het eigenlijk wel mooi dat ze nu toch weer encounters gaan maken waar specific class abilities voor mogelijk zijn. Het zorgt er namelijk voor dat de encounters weer echt anders kunnen worden (met mages/warlocks als tanks bijvoorbeeld). Voor de 10mans raiding guilds is het inderdaad lullig, die willen de content vast ook zien maar hebben de mogelijkheid niet. Voor 25 mans raiding guilds is het ook lullig, er kunnen immers 5 mensen niet mee...
Zal eens proberen met Chakra Chatise op mijn priest, geen atonement healing wel meer damage en een interupt op een CD van lang met beetje geluk erg kort (kans op reset met smite).Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Grats; nog net op tijd voor de achievement!
Ik ben zelf nu met Brawlers guild beginnen heb zondag tot en met level 3 gedaan (als healer, bij gebrek aan andere gear). DPS ligt gebuffed op 150k, dus zou voldoende moeten zijn om tot en met level 8 te komen.
Het is helemaal lollig op bosses die continue damage doen, eminence healt harder dan de damage tot nu toe.
Geen idee of ik de 150k haal, maar zou wel voldoende moeten zijn voor wat lvl's extra..
Ik zit nu al ik weet niet hoe lang vast op Hexos.Derr_Hans schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:29:
[...]
Zal eens proberen met Chakra Chatise op mijn priest, geen atonement healing wel meer damage en een interupt op een CD van lang met beetje geluk erg kort (kans op reset met smite).
Geen idee of ik de 150k haal, maar zou wel voldoende moeten zijn voor wat lvl's extra..
En ik heb gehoord dat na hem de bazen veel simpeler zijn.
Van wat ik heb gehoord is die 3k Valor het langste van het hele verhaal, na de RNG op die sigil en nogwattes. Maar is het niet zo dat die pre-expansion patch deze eis van 3k Valor laat vervallen? Dacht dat ik dit ergens had gelezen.po1son schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:01:
Kan iemand trouwens een indicatie geven hoelang het duurt in speel-uren om nu die legendarycloak te halen? Ik denk dat ik net de 3k valor heb gehaald en ik ben aan het twijfelen om toch nog te subben om hem snel te halen voor wod.
Mocht je een pet class hebben, en dit item: http://www.wowhead.com/item=97919 dan is Hexos een fluitje van een cent. Je wordt namelijk niet meer geraakt, en je pet doet de rest.Deadsy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:45:
[...]
Ik zit nu al ik weet niet hoe lang vast op Hexos.
En ik heb gehoord dat na hem de bazen veel simpeler zijn.
Ik ben nu weer een aantal daagjes bezig met wow. Vroeger had je in het nederlands een forum waarop van allerlei informatie stond over wow en wat simpele guides en wat money making tips etc. Meen iets van wowforum.nl... Maar die is nu niet meer online.
Zijn er meerdere van zulke forums die over wow gaan? Mag ook in het engels zijn. Zodat ik nog wat tips kan opdoen?
Zijn er meerdere van zulke forums die over wow gaan? Mag ook in het engels zijn. Zodat ik nog wat tips kan opdoen?
Tegenwoordig is Wowhead toch wel DE database voor WoW, ook met guides. Verder ben ik ook wel wat redelijke class info tegengekomen op de forums van MMO-Champion. En als je wat meer over je character wilt weten zou ik eens kijken op Icy-Veins.
[ Voor 25% gewijzigd door bitpixl op 08-10-2014 08:01 ]
Ik kan maar niet wennen aan de warlock rotation
me damage is echt laag

Opweg naar lvl 60 voordat ik men lvl 90 boost gebruik op men Priest. Wat speelt shadow priest toch lekker. Veel damage single target, zeker als je target, na target knalt. Alleen meerdere targets tegelijk wil nog wel eens voor problemen zorgen.
Gruwelijk herkenbaar! Ik ben afgelopen week mijn MoP 10-day trial gestart na sinds 2009 niet te zijn ingelgd :-) Vervolgens even de revamped Strat en Scholo gedaan met wat vrienden (met wat alts), maar wat zijn die revamps doodzonde zeg... WIl geen oude zeikerd uithangen, maar het is boss-boss-boss, je bent er zo doorheen. En ook nog eens enorm makkelijk voor mijn gevoel.On_E schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:46:
En toen was je ineens ingelogd nadat je gestopt was in 2008. (dank je 10 day MoP trial)
Zo bizar!
Op low-level zijn alle dungeons super makkelijk. Voordeel van de revamp vind ik wel dat ik nu eindelijk de weg eens weet in die dungeons ;-) Ik denk dat ze op heroic in het begin ook nog wel een uitdaging waren, het zal nu ook wel een pushover zijn. Ik heb wel het idee dat door de revamp een deel van de lore verloren gaat. Als je Dire Maul in gaat bijvoorbeeld word je overspoeld met Lore (als je de quests goed leest etc).Cerberi schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:23:
[...]
Gruwelijk herkenbaar! Ik ben afgelopen week mijn MoP 10-day trial gestart na sinds 2009 niet te zijn ingelgd :-) Vervolgens even de revamped Strat en Scholo gedaan met wat vrienden (met wat alts), maar wat zijn die revamps doodzonde zeg... WIl geen oude zeikerd uithangen, maar het is boss-boss-boss, je bent er zo doorheen. En ook nog eens enorm makkelijk voor mijn gevoel.
Gisteren lvl 50 geworden op mijn warrior. Doe ondertussen alle daily quests en dergelijke van de Darkmoon Faire zodat ik zoveel mogelijk heirloom gear kan upgraden tot iig lvl 85. Mocht ik daarna nog prize-tickets overhebben, koop ik nog wat nieuwe heirlooms voor andere characters
Gisteren mijn Mage naar level 90 gebracht en dat is mijn eerste level 90 char. (ik speel al vanaf The burning crusade maar het is aan en uit). Nu ga ik mijn gear naar boven de ilvl435 brengen zodat de Heroics unlocken. De gear van heroics boeit mij echter niet echt omdat WoD voor de deur staat en de gears van de eerste WoD dungeon wss beter is dan de heroic gear van MoP.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik denk dat er zo heel veel spelers zijn, en Blizzard weet je altijd terug te halen.Auredium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:30:
Gisteren mijn Mage naar level 90 gebracht en dat is mijn eerste level 90 char. (ik speel al vanaf The burning crusade maar het is aan en uit). Nu ga ik mijn gear naar boven de ilvl435 brengen zodat de Heroics unlocken. De gear van heroics boeit mij echter niet echt omdat WoD voor de deur staat en de gears van de eerste WoD dungeon wss beter is dan de heroic gear van MoP.
Ik ben in vanilla begonnen, een tijdje gestopt en midden TBC terug begonnen, direct door naar de lich king en dat heel lang gespeeld. Dan 2 maanden Cata, gestopt, 3 maanden MOP, gestopt, en nu weer begonnen.
Zo, besloten dat mijn vriendin een boost naar 90 van me krijgt. Ze heeft nu een Druid (net klaar met de valor step), Mage op 40, en dan een leuke class op 90.
Nu is de twijfel
Human Female Priest
Draenei Male Mage
Nu is de vraag voor de ervaren raiders, die ook wat zicht hebben op WoD. Wat zou praktischer zijn? Ik merk zelf dat de Shadow priest een stuk meer doet dan in SoO (waar ze gewoon gemakkelijk te vervangen waren qua dps), maar Mage ook weer.
Helaas geeft Mage en Priest in MMO-champion alleen maar gehuil en gezeur dat ze zo slecht zijn, en kansloos zijn etc etc, standaard MMO niveau dus. Daar haal ik dus ook weinig uit.
Nu is de twijfel
Human Female Priest
Draenei Male Mage
Nu is de vraag voor de ervaren raiders, die ook wat zicht hebben op WoD. Wat zou praktischer zijn? Ik merk zelf dat de Shadow priest een stuk meer doet dan in SoO (waar ze gewoon gemakkelijk te vervangen waren qua dps), maar Mage ook weer.
Helaas geeft Mage en Priest in MMO-champion alleen maar gehuil en gezeur dat ze zo slecht zijn, en kansloos zijn etc etc, standaard MMO niveau dus. Daar haal ik dus ook weinig uit.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hier nog zo iemand. Ben ooit begonnen met vanilla. Heb dat eventjes gespeeld en zo tot aan cata gespeeld. Nu maak ik gebruik van de free trial van MOP. Ondertussen level 76 (is ook gelijk mijn enigste character). Duurt me gewoon TE lang om steeds te moeten questen
. Doe liever wat andere dingetjes ;p. Beetje mijn mining/blacksmithing trainen etc.
De gear van heroics zou inderdaad niets moeten boeienAuredium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:30:
Gewoon fun hebben, als je timeless isle bezoek (wat wellicht wel iets lastig kan zijn met ilvl lager dan 435) en wat rare's tag (tot je zelf wat gear heb) die men aan het killen zijn heb kans op geinige dingen zoals Pet's, Mounts en Toys en als daarnaast drop er tokens voor 496 gear wat van pas kan komen in WoD om net iets sneller MoBs te killen..
Weet even niet wat de starters Quests geven, maar dacht rond de 508 of iets dergelijk.
Je kan WoD pre-orderen dan krijg je een boost naar lvl 90, zijn wel al je professions lvl 600.Oxigeon schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:20:
... Ondertussen level 76 (is ook gelijk mijn enigste character). Duurt me gewoon TE lang om steeds te moeten questen. Doe liever wat andere dingetjes ;p. Beetje mijn mining/blacksmithing trainen etc.
Als je een nieuw character begint blijven je professions lvl 1.
Ik zat met hetzelfde. Ik had 2 chars op 90 (Rogue+Hunter) DK op 85, Priest op 48 en Mage op 20.lanerios schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:20:
Zo, besloten dat mijn vriendin een boost naar 90 van me krijgt. Ze heeft nu een Druid (net klaar met de valor step), Mage op 40, en dan een leuke class op 90.
Nu is de twijfel
Human Female Priest
Draenei Male Mage
Met allen nog eens gespeeld en toch besloten voor Priest. Shadow knalt lekker, en je kan altijd healer spelen in een raid/instance. (Ben wel eerst de priest naar lvl 60 aan het levelen)
Ik hoor juist dat een mage erg leuk is om te spelen! Priests bungelen ergens onderaan. Hoor ook goede verhalen over Ele shamans!lanerios schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:20:
Nu is de twijfel
Human Female Priest
Draenei Male Mage
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zit zelf te denken om een monk te levelen als tank. Lijkt me een goede opstap om als beginner tank mee te starten doordat de agro makkelijk te houden is.
Langs de andere kant moet je ook gewoon spelen wat je zelf leuk vind.hmr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Ik hoor juist dat een mage erg leuk is om te spelen! Priests bungelen ergens onderaan. Hoor ook goede verhalen over Ele shamans!
Iedere patch is het weer net iets anders.
Dus ik zou zeggen maak ze alle 2 aan, speel er even mee en kijk wat je bevalt.
Mage > altijd dps
Priest > kan healen als ze wilt.
Mage zijn altijd wel ok qua dps, zijn weinig patches te vinden waar Mages onderaan de lijst staan. In pvp zijn mages altijd wel goed. Het is iig makkelijker om goede dps te doen met een mage dan een spriest..
Spriest zijn wat vaker onderaan te vinden qua dps, pvp doen ze het wel erg goed en shadowform is
Beide zijn qua speelstyle compleet verschillend, moet ze echt spelen wil je kunnen zeggen wat je zelf leuker vind. Mages voelen wat sneller aan en spriest wat sloom met mind flay enzo. Denk dat ze te verschillend zijn om te beslissen welke te boosten zonder te spelen tbh.
Maar als Looks een grote invloed heeft op je keuze, SPriest all the way !
Kijk iig op howtopriest.com
Veel info over Spriest en redelijk wat Beta info..
Mages geen idee waar te kijken.
Priest > kan healen als ze wilt.
Mage zijn altijd wel ok qua dps, zijn weinig patches te vinden waar Mages onderaan de lijst staan. In pvp zijn mages altijd wel goed. Het is iig makkelijker om goede dps te doen met een mage dan een spriest..
Spriest zijn wat vaker onderaan te vinden qua dps, pvp doen ze het wel erg goed en shadowform is

Beide zijn qua speelstyle compleet verschillend, moet ze echt spelen wil je kunnen zeggen wat je zelf leuker vind. Mages voelen wat sneller aan en spriest wat sloom met mind flay enzo. Denk dat ze te verschillend zijn om te beslissen welke te boosten zonder te spelen tbh.
Maar als Looks een grote invloed heeft op je keuze, SPriest all the way !
Kijk iig op howtopriest.com
Veel info over Spriest en redelijk wat Beta info..
Mages geen idee waar te kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 08-10-2014 10:14 ]
Verwijderd
Yay, nadat ik mijn CMs heb moeten puggen is er uiteindelijk toch een guild groep aan de slag gegaan om de guild achievement te halen. Ik heb dus nu de guild achievement companion pet :-)
@Derr_Hans: Als mages sub-par zijn in dps (in alle specs) zal daar sneller iets aan gedaan worden dan bij priests, simpelweg omdat je als priest dan altijd kan gaan healen en het waarschijnlijk als 'minder dringend' wordt gezien.
In ieder geval is het mijn ervaring sinds vanilla dat issues bij hybrid classes langer blijven bestaan dan bij pure dps classes. (Mijn ervaring met Druid, Priest, Warlock en Rogue sinds Vanilla)
Ben er overigens nog steeds niet uit voor WoD. Ik ga in ieder geval niets nieuws levelen en heb mijn boost al gebruikt. Maar dan is de kandidaten lijst alsnog:
90: Monk, Druid, Warlock, Rogue, Priest, Shaman
89: Mage
88: Warrior
85: Deathknight, Paladin
Valt overigens nog mee, heb iemand in de guild met 17 level 90, waarvan 15 de legendary cloak hebben
@Derr_Hans: Als mages sub-par zijn in dps (in alle specs) zal daar sneller iets aan gedaan worden dan bij priests, simpelweg omdat je als priest dan altijd kan gaan healen en het waarschijnlijk als 'minder dringend' wordt gezien.
In ieder geval is het mijn ervaring sinds vanilla dat issues bij hybrid classes langer blijven bestaan dan bij pure dps classes. (Mijn ervaring met Druid, Priest, Warlock en Rogue sinds Vanilla)
Ben er overigens nog steeds niet uit voor WoD. Ik ga in ieder geval niets nieuws levelen en heb mijn boost al gebruikt. Maar dan is de kandidaten lijst alsnog:
90: Monk, Druid, Warlock, Rogue, Priest, Shaman
89: Mage
88: Warrior
85: Deathknight, Paladin
Valt overigens nog mee, heb iemand in de guild met 17 level 90, waarvan 15 de legendary cloak hebben

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 10:19 ]
Ze hebben Spriest healing redelijk generfd in WoD, nu hopen dus veel Spriest mains dat hun damage meer in lijn komt met de rest.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:11:
Yay, nadat ik mijn CMs heb moeten puggen is er uiteindelijk toch een guild groep aan de slag gegaan om de guild achievement te halen. Ik heb dus nu de guild achievement companion pet :-)
Blizzard had altijd problemen met Spriest Single Target dps, buff Single Target met iets sterkere dots en Boem te OP in multidot. Multidot is geen issue maar single target dps is vaak het probleem met spriests.
-edit- nog even een leuke quote van Celestalon van een tijd geleden.
Geloof dat ze daar nu wel iets aan hebben gedaan, heb zelf niet echt naar spriests gekeken, aangezien ik 2 heal specs heb en ook zal blijven in WoD dus mijn beta focus ligt daarwhat class has given you the most difficulties when it came to balance?
Hmm... Good question. Ones that have abilities that are all interconnected a lot, such as Shadow. Hard to change one thing without unbalancing something else. (Celestalon)
[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 08-10-2014 10:51 ]
hmr heeft:
Rogue
Warrior
Priest
Monk
Druid
Pala
Mage
Hunter
En op gehackte account had ik:
Shaman
DK
Lock :[
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb zelf ook al een paar jaar een mage als main.hmr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Ik hoor juist dat een mage erg leuk is om te spelen! Priests bungelen ergens onderaan. Hoor ook goede verhalen over Ele shamans!
Vind de klasse zelf leuk om te spelen (al blijf ik bij frost mage pve een raar gevoel houden (blijven hangen in het verleden?))
Hoop dat ze fire mage nog een beetje gaan buffen, qua gevoel is dit voor mij de leukste spec als mage
Beetje lezen over spriests..
Snapshotting DoTs is niet meer, wat erg jammer is omdat dit wel leuk was om te tracken en als je het goed deed kon je je trinket procs verlengen.
MAar naar het volgende stukje gelezen te hebben van Twintop (een van de meest gerespecteerde spriest in de spriest wereld)
Complexity to a class and a rotation is going to come from other places. The next iteration of CoP is going to be very difficult to play perfectly. Picking when to re-cast a VEnt over DP is going to be a challenge as well. Juggling all of the orbs we'll have, especially in a fight with adds (and properly managing your rotation to do so!), so that you're using them in the most effective manner is going to be a bit of a shock to current players. Right now on live, orbs are easy: get 3, use DP, they can come from DI procs -> MB, hardcasted MB, or SWD. Now you can get 3 or 1 from a MB (DI or hardcast), both SWDs grant an orb, and a talent turns SAs in to orbs.
Shadow Orbs are going to be the key to playing well. The name of the game won't just be minimizing wasted orbs, but also sitting on spells that are available to get as many orbs as possible out, I.E.: do I MB now or wait to see if an add comes out soon that I can get 3 off of? I'm at 4 orbs, do I doubletap SWD to get the CD reset or go SWD-DP-SWD and have it take 2GCDs longer to come back up?
Klinkt het toch wel weer leuk om te spelen.
Mmmmmm Beta info, y u wanna make me play so many things now
November kan niet snel genoeg komen.
Snapshotting DoTs is niet meer, wat erg jammer is omdat dit wel leuk was om te tracken en als je het goed deed kon je je trinket procs verlengen.
MAar naar het volgende stukje gelezen te hebben van Twintop (een van de meest gerespecteerde spriest in de spriest wereld)
Complexity to a class and a rotation is going to come from other places. The next iteration of CoP is going to be very difficult to play perfectly. Picking when to re-cast a VEnt over DP is going to be a challenge as well. Juggling all of the orbs we'll have, especially in a fight with adds (and properly managing your rotation to do so!), so that you're using them in the most effective manner is going to be a bit of a shock to current players. Right now on live, orbs are easy: get 3, use DP, they can come from DI procs -> MB, hardcasted MB, or SWD. Now you can get 3 or 1 from a MB (DI or hardcast), both SWDs grant an orb, and a talent turns SAs in to orbs.
Shadow Orbs are going to be the key to playing well. The name of the game won't just be minimizing wasted orbs, but also sitting on spells that are available to get as many orbs as possible out, I.E.: do I MB now or wait to see if an add comes out soon that I can get 3 off of? I'm at 4 orbs, do I doubletap SWD to get the CD reset or go SWD-DP-SWD and have it take 2GCDs longer to come back up?
Klinkt het toch wel weer leuk om te spelen.
Mmmmmm Beta info, y u wanna make me play so many things now
November kan niet snel genoeg komen.
Verwijderd
op Beta is momenteel arcane number 1 spec.arnocl schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:36:
[...]
Heb zelf ook al een paar jaar een mage als main.
Vind de klasse zelf leuk om te spelen (al blijf ik bij frost mage pve een raar gevoel houden (blijven hangen in het verleden?))
Hoop dat ze fire mage nog een beetje gaan buffen, qua gevoel is dit voor mij de leukste spec als mage
Use momenteel ook nog frost op live.
Vanavond maar eens weer 25 man HC ICC en ulduar farmen
Gisteren nog lvl 8 met brawlers guild... Fuck die hexon zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 10:59 ]
hahaha if you aint got skillz you aint beating hexon!Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
op Beta is momenteel arcane number 1 spec.
WTS HEXON 1-shot 10.000g
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op live gebruik ik op dit moment zelf arcane met fire als offspec.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
op Beta is momenteel arcane number 1 spec.
lukt me als arcane mage met +- ilvl 560 vaak zat om andere mages (ongeacht spec) van ilvl 570+ bij te houden. hangt voornamelijk af van hoe goed je je class en spec kent.
Ik hanteer ook het spelen wat je leuk vindt en wat lekker loopt. Druk maken om het smaakje van de maand zit er bij mij al jaren niet meer in en dat scheelt mij persoonlijk een hoop gestres.
Hexos is wat beroerd. Maar de bosses die erna komen lijken gelijk vrij simpelGisteren nog lvl 8 met brawlers guild... Fuck die hexon zeg
[ Voor 8% gewijzigd door BuGGeD op 08-10-2014 11:40 ]
Oef wat vond ik Arcane vreselijk om te spelen in MoP. Met die talent dat je die mana buff op de grond moest plaatsen.
Sowieso heb ik de afgelopen maanden, op Priest, Paladin en DK na, alle classes gespeeld op 90. En afgevinkt wat ik achteraf niks vind. Ik blijf gewoon bij mijn Warrior.
Ik speel sinds 2005 al Warrior, en heb wel elke expansions reroll gemaakt naar andere classes, maar kwam er altijd bij terug. Het is ook een soort haat-liefde knipperlicht verhouding met mijn Warrior
Maar nu heb ik er gewoon aan toegegeven.
It's what I've always done, and what I do best.
Sowieso heb ik de afgelopen maanden, op Priest, Paladin en DK na, alle classes gespeeld op 90. En afgevinkt wat ik achteraf niks vind. Ik blijf gewoon bij mijn Warrior.
Ik speel sinds 2005 al Warrior, en heb wel elke expansions reroll gemaakt naar andere classes, maar kwam er altijd bij terug. Het is ook een soort haat-liefde knipperlicht verhouding met mijn Warrior
Verwijderd
met men goldcapped character kan ik dat gerust betalenhmr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:11:
[...]
hahaha if you aint got skillz you aint beating hexon!
WTS HEXON 1-shot 10.000g
Ghost iron ore farming
Ik had hem gisteren dood... maar ging zelf ook dood door de laatste rechthoek. Straks nogmaals proberen...
Zijn er speciale dingen voor het bereiken van lvl10 ? Transmog zoals CM ? Of enkel een silly FoS ?
Volgens mij alleen een achievement, verder niets bijzonders. Kan het me niet herinneren in ieder geval.
Je krijgt ook de mogelijkheid om de Brawler's Burly Mushan Beast te kopen. Kost wel nog 1.200 gold.
[ Voor 1% gewijzigd door BuGGeD op 08-10-2014 11:48 . Reden: Goldprijs ]
Haha, ik herken het verhaal. De warrior was ook de eerste class die ik speelde in Vanilla, al vaker gewisseld van main:Kaap schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:31:
Oef wat vond ik Arcane vreselijk om te spelen in MoP. Met die talent dat je die mana buff op de grond moest plaatsen.
Ik speel sinds 2005 al Warrior, en heb wel elke expansions reroll gemaakt naar andere classes, maar kwam er altijd bij terug. Het is ook een soort haat-liefde knipperlicht verhouding met mijn WarriorMaar nu heb ik er gewoon aan toegegeven.
- beetje Arcane/Frost mage in TBC
- Resto druid in Wotlk op de "altraids" en als backup
- Resto druid en Prot pala in Cata als mains
Maar ik kan mijn warrior nooit echt loslaten. Ofwel wissel ik een tijdje naar een andere character en kom ik daarna weer terug naar mijn warrior, of ik gebruik een andere toon als main maar tegelijk speel ik buiten het raiden om het meeste op mijn warrior
Voor wat betreft WoD wordt het weer lastig. Fury (de spec die ik bijna altijd speelde) lijkt weer een stuk meer "fury" te zijn, maar het is me tegenwoordig iets te druk qua speelstijl. Op de beta heb ik voornamelijk resto druid gespeeld en ik denk dat het dat ook wordt. Heel veel plezier beleefd aan mijn druid in Wotlk en Cata en de rol van healing vind ik wat meer ontspannen/biedt meer overzicht. Maar ja.. wie weet.. het blijft altijd kriebelen bij mn warrior
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ze hebben nu Collossal Smash eruit gegooid, thank god!, waardoor we niet meer afhankelijk zijn van een window om onze core-abilities in uit te voeren. Maakt de gameplay van Fury veel meer vloeiend, en dat merk je heel goed.Moi_in_actie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:57:
[...]
Voor wat betreft WoD wordt het weer lastig. Fury (de spec die ik bijna altijd speelde) lijkt weer een stuk meer "fury" te zijn, maar het is me tegenwoordig iets te druk qua speelstijl.
Ik zou graag zien dat SMF eens echt on-par wordt, want ik vind de looks van 2 * one-handers beter, en mooie transmogs. 2 2-handers staat toch een beetje lomp, vaak zijn ze ook veel te groot. Sommige axes zijn zo groot dat ze clippen etc. Maar goed, als Titan Grip beter scaled, dan TG ofcourse.
In de laatste sims staat SMF licht voor op TG.Kaap schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:02:
Ik zou graag zien dat SMF eens echt on-par wordt, want ik vind de looks van 2 * one-handers beter, en mooie transmogs. 2 2-handers staat toch een beetje lomp, vaak zijn ze ook veel te groot. Sommige axes zijn zo groot dat ze clippen etc. Maar goed, als Titan Grip beter scaled, dan TG ofcourse.
Vraagje, ik heb pas een artikel gelezen over een zeldzame hunter pet. Eentje die je na een hele lange chain in MoP eindelijk kan tamen of zo. Het is wel een spirit beast dacht ik. Maar ik kan niet meer vinden hoe deze heet of er uit ziet. Iemand een idee?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is er niet, deze is er wel in Warlords
Dat is mooiMaykelH schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
In de laatste sims staat SMF licht voor op TG.
Vraag me alleen nog af hoe het qua talents gaat lopen, de talentrij met de Execute proc, Bloodthirst zonder cooldown en Wildstrike goedkoper. Qua speelstijl vond ik de BT zonder cooldown het fijnste (altijd wat te doen, geen lege GCD's), die met Execute is weer lekker RNG en zal waarschijnlijk de meeste DPS opleveren als alles mee zit. Die Wildstrike talent was tot voor kort mijn inziens de zwakste, maar volgens mij hebben ze recentelijk de damage van Wildstrike weer flink gebuffed, dan kan het wellicht wel interessant worden. Het zal wat theorycrafting worden om te zien wat beter is: no-cd BT (die rage genereert) of minder rage kosten van Wildstrike. Als je de vrije GCD's hebt, denk ik dat de no-cd BT beter is.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik zit al een tijdje te wachten totdat dit item: http://www.wowhead.com/item=22499 op the Black Market AH komt maar voorlopig nog niet gezien.
Komen de items op BMAH willekeurig? Of is er op een één of andere manier te voorspellen wanneer een bepaald soort of type item beschikbaar komt?
Komen de items op BMAH willekeurig? Of is er op een één of andere manier te voorspellen wanneer een bepaald soort of type item beschikbaar komt?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Kaap - ik ben je even kwijt. Ik dacht juist dat je Fury geen leuke spec vond? Maaaaar if not, dan zitten we on par! Heb echt zin om lekker te rammen op de fury warrior in Mythic WoD!Kaap schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Ze hebben nu Collossal Smash eruit gegooid, thank god!, waardoor we niet meer afhankelijk zijn van een window om onze core-abilities in uit te voeren. Maakt de gameplay van Fury veel meer vloeiend, en dat merk je heel goed.
Alleen wil ik haar van Nightelf toch misschien human maken.. :x
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!