---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Wel blij dat de patch gister inderdaad niet live ging. Dinsdag 2 guildies door een eerste groep CM's getrokken, dus daar heb ik nog een paar openstaan. En gister gaf een andere guildie ook nog aan CM's te willen dus ik ben bang dat ik er voorlopig nog niet van af ben. Wel merk je direct het verschil tussen groepen. Het fijnste werkt toch een vaste groep van 4 man met de 5e spot voor de guildie die de CM nodig heeft. We zijn niet de snelste groep, maar door met een vaste groep te lopen wordt het wel steeds makkelijker. Het is wel heel erg prettig om een vaste rotatie te hebben met interrupts, wie pakt welke add etc.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Nog mensen die tips hebben voor een NL guild op silvermoon ?
[ Voor 12% gewijzigd door Kapteynn op 02-10-2014 09:05 ]
Verwijderd
Questen is voor het eerst niet erg en dungeons/raids zijn echt gaaf.
Alleen wat een ze echt hadden moeten veranderen is LFR ilvl requirement naar 520.
Je kan makkelijk 520 halen in 1 a 2 weken en nu heb je vaak wipes omdat er niet genoeg dps is.
Zelf speel ik niet alleen om beter in ilvl te worden, dus ik doe het allemaal rustig aan. Quest lines volgen en lekker dungeons doen met vrienden voor transmog set's ect.. dat is wat ik veel doe ^^.
Ook pets halen doe ik veel, daarom is me ilvl nog wat laag.
Me main heeft ilvl 550 (Tauren Arms warrior met offspec Prot.) en me 2de char 510. (Nog geen LFR gedaan). Heb nog nooit een flex-raid gedaan
Hoe ik me items haal om 520 snel te krijgen met me 2de character:
- World boss 2x (1x warforged seal gebruiken)
- Timeless 2x set farming, 1 om te gebruiken, 1 voor burden of eternity. (chests op timeless & rares)
- Timeless coin farming, voor trinket 50k (Duurt 2 dagen met questen erbij, frog farm?)
- Dungeon spammen voor justice points, omzetten naar honor points totdat je genoeg honor points heb om een ilvl 522 wapen te halen
Geef het 2 weken maximaal en je hebt makkelijk ilvl 520 / 525+. Met 2x een world boss drop (als je geluk heb
Terwijl LFR iLevel 528 gear droppedVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:33:
Alleen wat een ze echt hadden moeten veranderen is LFR ilvl requirement naar 520.

Je hebt echt geen iLevel 520 nodig voor LFR .. Dat is echt overkill XD!
Probleem met LFR is niet dat je niet hoog genoeg iLevel of DPS hebt, maar dat iedere klootviool ervoor kan que'en, zijn class (nog) niet gemastered heeft, of gewoon de encounter/mechanics niet kent.
Ik heb verdomme mensen AFK zien gaan in LFR =|
Ik ben met mijn prot paladin LFR SoO gaan tanken in 496 gear zonder enig probleem.
En ook met mijn mage in 496 gear SoO LFR gedaan zonder problemen.
LFR is echt het meest piss-easy excuus voor een Raid, alles is makkelijker.
Alleen de mensen zijn te dom voor woorden soms.
[ Voor 61% gewijzigd door Darkfreak op 02-10-2014 09:41 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Klinkt misschien een beetje raar, maar wipes horen er ook bij toch. Als je gewoon door alle raids heen rolt alsof het niet moeilijk is dan is de lol er ook een beetje van af. Dan wordt het meer een soort loot grinden à la diablo oid. Dat niet iedereen extreem goede gear heeft brengt toch die uitdaging die het leuker maakt.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:33:
Je kan makkelijk 520 halen in 1 a 2 weken en nu heb je vaak wipes omdat er niet genoeg dps is.
Verwijderd
Daarom zouden ze het dus moeten veranderen naar 520, zodat mensen hun class moeten spelen en iig iets er van weten voor ze LFR gaan doen en dus ook iets aan DPS hebben.Darkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:36:
[...]
Terwijl LFR iLevel 528 gear dropped?
Je hebt echt geen iLevel 520 nodig voor LFR .. Dat is echt overkill XD!
Probleem met LFR is niet dat je niet hoog genoeg iLevel of DPS hebt, maar dat iedere klootviool ervoor kan que'en, zijn class (nog) niet gemastered heeft, of gewoon de encounter/mechanics niet kent.
Ik heb verdomme mensen AFK zien gaan in LFR =|
520 is niet extreem, het is makkelijk te krijgen... Beetje own effort kan geen kwaad.
Zeker niet voor de gene die en lvl 90 boost gebruiken en gelijk 496 ilvl krijgen.
Voor mensen die niet de legendary cloak hebben maar toch een goeie kans voor Burden willen hebben:
YouTube: BLAZING CHEST: How to get a free Burden of Eternity 535 Item Level Upgrade in Patch 5.4 MoP
LFR is ook niet moeilijk, ik zeg alleen dat mensen met ilvl 496 en een 15-20k dps er niet heen zouden moeten gaan omdat hierdoor de wipes komen ^_^
Wipes horen erbij maar mensen met 15-20k dps niet, niet in LFR. Die zijn duidelijk nog niet klaar voor LFR.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:41:
[...]
Klinkt misschien een beetje raar, maar wipes horen er ook bij toch. Als je gewoon door alle raids heen rolt alsof het niet moeilijk is dan is de lol er ook een beetje van af. Dan wordt het meer een soort loot grinden à la diablo oid. Dat niet iedereen extreem goede gear heeft brengt toch die uitdaging die het leuker maakt.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 09:50 ]
<rant>Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Daarom zouden ze het dus moeten veranderen naar 520, zodat mensen hun class moeten spelen en iig iets er van weten voor ze LFR gaan doen en dus ook iets aan DPS hebben.
520 is niet extreem, het is makkelijk te krijgen... Beetje own effort kan geen kwaad.
Zeker niet voor de gene die en lvl 90 boost gebruiken en gelijk 496 ilvl krijgen.
Voor mensen die niet de legendary cloak hebben maar toch een goeie kans voor Burden willen hebben:
YouTube: BLAZING CHEST: How to get a free Burden of Eternity 535 Item Level Upgrade in Patch 5.4 MoP
iLevel != Skill.
Die discussie is hier eerder al eens gevoerd.
Je zegt het zelf al, iLevel 520 is niet moeilijk te krijgen.
Je kunt verdomme 522 en 553 crafted gear kopen!
Nee, iLevel req verhogen op LFR zou niet veel aan 'kennisniveau' toevoegen.
Nogmaals, LFR is de meest dumbed-down version van raids.
Hele mechanics zijn er vaak uit gesloopt om het makkelijk te maken.
Diverse bossen kun je met iLevel 515 solo tanken met een redelijk healer aan je zijde.
DPS kan AFK GAAN en je haalt de encounter nog.
Wipes horen er gewoon bij, en zijn (in geval van LFR) 9/10 keer mensen die te dom zijn/niet weten wat ze moeten doen.
Ik verwacht niet dat je snapt wat ik bedoel. Je geeft zelf al aan 3 maanden pas te spelen.
Maar in voorgaande expensions (voordat LFR er was, WotLK en eerder dus vooral) was een nachtje wipen op één boss een normaal iets, zelfs al had je de gear en de kennis ;x
</rant>
En daar zou een hoger iLevel nauwelijks iets aan gaan doen als mensen hun hogere iLevel gewoon kunnen kopen.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Wipes horen erbij maar mensen met 15-20k dps niet, niet in LFR. Die zijn duidelijk nog niet klaar voor LFR.
[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 02-10-2014 09:58 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Ik speel idd pas 3 maanden en weet er weinig van maar dat neemt niet weg dat ik me ervaring graag deelDarkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:51:
[...]
<rant>
Ik verwacht niet dat je snapt wat ik bedoel. Je geeft zelf al aan 3 maanden pas te spelen.
Maar in voorgaande expensions (voordat LFR er was, WotLK en eerder dus vooral) was een nachtje wipen op één boss een normaal iets, zelfs al had je de gear en de kennis ;x
</rant>
Als ik wipe met mensen die weten wat ze doen en hun best doen is het niet zo erg als die knakkers die afk staan en niets doen in LFR behalve looten.
Beetje own effort kan geen kwaad vind je wel ;-)
Daar is ook niets mis mee, maar je aanname dat een hogere iLevel req voor LFR raids een oplossing zou zijn slaat de plank helaas mis.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:55:
[...]
Ik speel idd pas 3 maanden en weet er weinig van maar dat neemt niet weg dat ik me ervaring graag deel
Als ik wipe met mensen die weten wat ze doen en hun best doen is het niet zo erg als die knakkers die afk staan en niets doen in LFR behalve looten.
Gezien mensen die kunnen farmen, of goud kopen zich heel makkelijk in gear omhoog kunnen kopen helaas.
Boosts kopen, guild betalen om je mee te nemen etc. Hoog iLevel gear op AH.
Kiddies met cash kunnen hun iLevel min of meer kopen. En die komen dan in LFR terecht en spammen Frostfire bolt x).
Als je dan het iLevel verhoogd straf je alleen de 'normale' spelers. Spelers zoals piet, jan, hans en mij. Die wél met minimum iLevel LFR in gaan en gewoon goed presteren.
Dan moet je geen LFR spelenVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:55:
[...]
Ik speel idd pas 3 maanden en weet er weinig van maar dat neemt niet weg dat ik me ervaring graag deel
Ach, zo ben ik met 496 SoO ingegaan en de lading aan QQ die ik kreeg als tank. Holy hell. Ik pakte idd wel behoorlijk wat damage, maar ik voerde gewoon de tactics uit en deed wat ik moest doen. Vervolgens op Sha lag 95% van de raid dood en heb ik samen met 2 dps de laatste 5% eraf gehaald. Altijd leuk om daarna te vragen of mensen nog steeds willen zeiken. Krijg je alsnog de respons 'well, your gear still sucks' Mensen in LFR...Darkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:02:
Als je dan het iLevel verhoogd straf je alleen de 'normale' spelers. Spelers zoals piet, jan, hans en mij. Die wél met minimum iLevel LFR in gaan en gewoon goed presteren.
[ Voor 24% gewijzigd door Mik! op 02-10-2014 10:08 ]
Zoals mik aangeeft, ga Flex in.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:55:
[...]
Flex heeft iig de mechanics van Normals waardoor het dichter bij echte raid komt.
Druk op O en op de tab Raid en queue je zelf (het is behoorlijk verstopt
Andere methode, meld je aan op openraid.eu hier worden regelmatig pugs gezocht voor Flex en Normal/Heroic raids.
Per Wing is een andere ilvl nodig om te kunnen queue met de O methode.
De openraid methode heb je kans dat mensen een te hoge ilvl vragen om mee te mogen.
Iig als je Raiden leuk vind ga dan zeker Flex in en Gebruik LFR puur als een loot Machine want echt raiden kan je het namelijk niet noemen. Je weet iig de basis van de fights door LFR.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
En echte heroic dungeons voor iedereen met een beetje skill om LFR niet te hoeven ervaren.
De normal en heroic raids flexibel om de grote moot aan (semi)casual raiding guilds te bedienen, en keihard 20-man requirement voor Mythic. Ik ben echt zo blij met het nieuwe systeem. Ook gewoon grotendeels doordat de switch naar 10-man raiding die in Cataclysm kwam nu teruggedraaid wordt. Weg met beperkte class setups
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2014 10:29 ]
Toch maar eens naar de "echte" raids gaan kijken want ik heb nu een beetje een verkeerd beeld van deze expension. Speel al sinds vanilla (met grote tussen pauzes).
Na je leuke reactie (oprecht!Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:17:
Gelukkig is LFR strakjes gewoon lekker een echt afvalputje. Geen tier gear meer etc. Gewoon een zware dumbed down versie van raid content om de "I pay just as much so I demand the same experience" casuals te bedienen.
En echte heroic dungeons voor iedereen met een beetje skill om LFR niet te hoeven ervaren..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Thanks! Dit soort posts zorgen voor nog meer zin in WoDKaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:17:
Gelukkig is LFR strakjes gewoon lekker een echt afvalputje. Geen tier gear meer etc. Gewoon een zware dumbed down versie van raid content om de "I pay just as much so I demand the same experience" casuals te bedienen.
En echte heroic dungeons voor iedereen met een beetje skill om LFR niet te hoeven ervaren.
De normal en heroic raids flexibel om de grote moot aan (semi)casual raiding guilds te bedienen, en keihard 20-man requirement voor Mythic. Ik ben echt zo blij met het nieuwe systeem. Ook gewoon grotendeels doordat de switch naar 10-man raiding die in Cataclysm kwam nu teruggedraaid wordt. Weg met beperkte class setups
En dan vooral het 'echte heroics' gedeelte! Bring back the old days dat 5mans instances langer leuk en nuttig waren dan de eerste week van een expansion of voor whatever- points-cap.
Gister trouwens een 2shot op Siege hc
Achja, zondag weer verder! En dan meneer Garrosh HC proberen!
Als random mensen gear loot uit LFR beinvloed dat mijn eigen spel niet.
PVP Season komt ten einde is bekendgemaakt, exacte datum volgt. Als we dan even voor het gemak uitgaan van 1 maand voor de expansion release, dan wordt het 8 oktober dat het pvp season eindigt, en dan 15 oktober dat we pre-patchen.hmr schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:45:
Ben benieuwd wanneer de patch komt...
Op de nieuwe PTR build is er gisteravond een nieuwe simcraft gedaan: http://downloads.simulati...16H-Raid-10-1-14html.htmlhmr schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:45:
heb zin in de nieuwe fury playstyle!
Ik weet zeker dat ik Gladiator als offspec ga puur voor de looks. Mainspec weet ik nog niet. Ik heb nog geen hele overtuigende DPS Warrior reports gezien van de beta zelf. Maar Fury zal, zoals altijd, uiteindelijk beter scalen met gear.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2014 12:20 ]
Nouja, mijn voornaamste probleem met LFR is dat het een gearing step is in je gearing process. En daardoor kan je er vrijwel niet onderuit om LFR te doen. Ik wil juist helemaal geen LFR doen, dus ik wil ook niet dat ik daar mijn gear moet halen.Derr_Hans schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:50:
Ach ze doen maar wat ze willen, het boeit mij niet of LFR er wel of niet is of er tier gear dropped of er wel of geen items voor legendary dropped.
Als random mensen gear loot uit LFR beinvloed dat mijn eigen spel niet.
Nieuwe Alts, Timeless gear (+burdens), Timeless Coin Gear, Celestials, Ordos en 2 VP (ring/neck) items van de ToT vendor (neutral rep begint iedere alt mee) en zelfs Crafted gear (553/522).
Dan kom je al aardig in de buurt van de 522 ilvl waar SoO normal voor getuned is en dan heb je altijd flex nog.
Het maakt LFR compleet optioneel en dus on nodig om te doen als je het niet wilt.
Ik probeer LFR altijd met zoveel mogelijk guildies te doen, zodat je zeker weet dat je in ieder geval een klein team hebt dat goed zijn best doet en dat je het op die manier waarschijnlijk al wel kunt reddenScallius schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Nouja, mijn voornaamste probleem met LFR is dat het een gearing step is in je gearing process. En daardoor kan je er vrijwel niet onderuit om LFR te doen. Ik wil juist helemaal geen LFR doen, dus ik wil ook niet dat ik daar mijn gear moet halen.
Ik heb gisteren mijn warrior tank geleveld tot lvl 32. In elke dungeon run sta ik sinds lvl 30 op de top dps, revenge is wel heel erg sterk:) In de laatste dungeon (scarlett) had ik 46,1% van alle overall damage gedaan. Dat is met mijn paladin wel anders. Ik merk vooral op low-lvl nu nog wel dat mijn warrior wat meer healing nodig heeft dan mijn paladin. Met mijn pala kan ik het wel even uitzingen voordat ik echt healing nodig heb, op enraged regeneration na heeft mijn warrior geen echte self-healing ability behalve victory rush. Afijn, warrior tank heeft momenteel wel mijn voorkeur. Nu moet ik weer met LoS gaan werken om casters bij me te krijgen, waar dat met mijn pala niet van belang is omdat AS toch alle enemies dazed
Dan ga je LFR niet in... Als je de hele expansion hebt geraid dan hoef je heel LFR niet in.Met normal ToT gear kan je bijv. prima SoO clearen. Dan pak je de gear upgrades van de bosses en hoef je heel LFR niet in.Scallius schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Nouja, mijn voornaamste probleem met LFR is dat het een gearing step is in je gearing process. En daardoor kan je er vrijwel niet onderuit om LFR te doen. Ik wil juist helemaal geen LFR doen, dus ik wil ook niet dat ik daar mijn gear moet halen.
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Nee het is misschien niet 'verplicht', maar het duurt wel tig keer zo lang.
(F*ck you Horridon zelfs in LFR !!!)
Op mijn Warrior 15 Ordos kills. Dat zijn 30 loot rolls. 2 items geloot totaalScallius schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:50:
Zo heb ik op mijn warrior al 3 weken achter elkaar geen drop gehad (inclusief 3x coin) van Ordos. De warrior is wel echt exemplarisch ongelukkig met loot, verrassend erg
Ik vond het overigens wel een mooie uitvinding, die LFR. Ik had een tijd niet gespeeld, en was tot 3 weken terug nog geen eens level 90. En ben van HC dungeon gelijk in de LFR gestapt met het idee om even leuk wat raids te doen. En dat klopte. Merk nu wel dat het enorm saai en en totaal geen uitdaging heeft. Zit nu op iLvl 499, en dat na ongeveer 2 weken dungeons en LFR spammen.
Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een iets activere raiding guild. Iemand nog ideeën op Dragonblight?
Ik killde malkarok elke week zowel LFR als flex als normal voor de tanking trinket en ook elke week gebruikte ik op normal de bonus roll. Tot nu toe nog steeds geen geluk....Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:00:
[...]
Op mijn Warrior 15 Ordos kills. Dat zijn 30 loot rolls. 2 items geloot totaal
Ik had de eerste warrglaive op mijn rogue nog sneller
[ Voor 7% gewijzigd door MrDustv op 02-10-2014 13:05 ]
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Dit is precies waar LFR voor bedoeld is imoTaenadar schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:02:
Ik vond het overigens wel een mooie uitvinding, die LFR. Ik had een tijd niet gespeeld, en was tot 3 weken terug nog geen eens level 90. En ben van HC dungeon gelijk in de LFR gestapt met het idee om even leuk wat raids te doen. En dat klopte. Merk nu wel dat het enorm saai en en totaal geen uitdaging heeft. Zit nu op iLvl 499, en dat na ongeveer 2 weken dungeons en LFR spammen.
De 3K valor eis en de starters quest komt te vervallen zodra patch 6.0 live gaat.
Zolang je voor de patch al bent begonnen met de Q-line dan kan je hem afmaken.
Dit is van de huidige build:Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:14:
Op de nieuwe PTR build is er gisteravond een nieuwe simcraft gedaan: http://downloads.simulati...16H-Raid-10-1-14html.html
http://downloads.simulationcraft.org/T16H-Raid-10-2-14.html
Bedoel je de hele questline? Of gewoon gestart met Chapter 1?Derr_Hans schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:31:
Als de RNG gods je lief vinden dan moet het lukken voor WoD live gaat.
De 3K valor eis en de starters quest komt te vervallen zodra patch 6.0 live gaat.
Zolang je voor de patch al bent begonnen met de Q-line dan kan je hem afmaken.
Zo een aantal classes gaat er flink op achteruit. Hunters, ret pala, Spriest, ww monk. En veel warrior(arms) love zo te zien.DarthNeo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Dit is van de huidige build:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Als ik dat zo zie ben ik blij dat ik main-switch heb gedaan van hunter naar (Prot) Pala.DarthNeo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Mage is mijn main als ik wil DPSen (al moet ik schijnbaar naar Fire gaan switchen XD)
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Dus toch maar balance
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben ik zelf ook wel erg blij om, heb heel lang 1H Fury gespeeld en vond het destijds jammer dat 2H op een gegeven moment de enige viable spec bleek te zijn om echt een beetje DPS te kunnen doen.Forn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:15:
Geinig om te zien dat 1-h fury net iets beter is dan 2-h fury. Dat had ik echt nooit verwacht.
Sommige verschillen tussen classes zijn wel erg groot, hoop dat ze het nog wat meer naar elkaar kunnen trekken want dit is wel een beetje te gek...
wtfDarthNeo schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Houden jullie er ook rekening mee dat sim's al jaren voor veel classes voor geen meter kloppen?
En om niet te vergeten, dit is PTR data... alles kan nog veranderen... Zelfs als het eenmaal LIVE is en bepaalde classes zwaar OP of zwaar teleurstellend zijn.
Speel hetgeen je leuk vindt!
Waarom tweaken ze het niet zo dat er geen grootste verschillen in DPS zijn?
Een verschil van 11K dps tussen top en lowest DPS per class/spec is achterlijk.
Als ze dat verschil nou zouden verkleinen zou dat mensen toch net iets meer aansporen om gewoon te spelen wat ze leuk vinden.
En het haalt die eindeloze rot zeik weg dat mensen altijd hun e-potloden moeten vergelijken en zeiken over 'hurr durr, i r pro rogue, i r more dps den dat huntard, durrr' =|
En als de optimale DPS-scores daadwerkelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen, kun je ook een veel beter oordeel vellen over iemands prestaties op basis van zijn gear en DPS. Nu moet je ook nog eens iedere keer kijken wat z'n class en spec is, en waar die normaal horen te ranken met said gear.
De data mag dan misschien niet exact/kloppend zijn.hulkie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:22:
Jongens... houden jullie er wel rekening mee dat dit met bepaalde gear is?
Houden jullie er ook rekening mee dat sim's al jaren voor veel classes voor geen meter kloppen?
En om niet te vergeten, dit is PTR data... alles kan nog veranderen... Zelfs als het eenmaal LIVE is en bepaalde classes zwaar OP of zwaar teleurstellend zijn.
Speel hetgeen je leuk vindt!
Maar het is een indicatie.
Het is een feit dat CLASSxSPEC vele malen beter is dan een andere CLASSxSPEC
[ Voor 28% gewijzigd door Darkfreak op 02-10-2014 14:24 ]
Dat zal blizzard ook zoveel mogelijk proberen en echt wel het uitgangspunt zijn. Echter is het met encounters altijd zo dat de ene class beter om kan gaan met specifieke encounter abilities en er daardoor meer dps uit kan persen. Daarnaast is het door alle abilities die de verschillende classes nu eenmaal hebben zo goed als onmogelijk om alle dps in zowel pve als pvp gelijk te laten dps'en.Darkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:23:
Wat ik hierbij niet snap is de reasoning?
Waarom tweaken ze het niet zo dat er geen grootste verschillen in DPS zijn?
Een verschil van 11K dps tussen top en lowest DPS per class/spec is achterlijk.
Als ze dat verschil nou zouden verkleinen zou dat mensen toch net iets meer aansporen om gewoon te spelen wat ze leuk vinden.
En het haalt die eindeloze rot zeik weg dat mensen altijd hun e-potloden moeten vergelijken en zeiken over 'hurr durr, i r pro rogue, i r more dps den dat huntard, durrr' =|
En als de optimale DPS-scores daadwerkelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen, kun je ook een veel beter oordeel vellen over iemands prestaties op basis van zijn gear en DPS. Nu moet je ook nog eens iedere keer kijken wat z'n class en spec is, en waar die normaal horen te ranken met said gear.
[...]
De data mag dan misschien niet exact/kloppend zijn.
Maar het is een indicatie.
Het is een feit dat CLASSxSPEC vele malen beter is dan een andere CLASSxSPEC
Verwijderd
Idd. Stationary encounters vs moving encountersThysiej schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
[...]
Dat zal blizzard ook zoveel mogelijk proberen en echt wel het uitgangspunt zijn. Echter is het met encounters altijd zo dat de ene class beter om kan gaan met specifieke encounter abilities en er daardoor meer dps uit kan persen. Daarnaast is het door alle abilities die de verschillende classes nu eenmaal hebben zo goed als onmogelijk om alle dps in zowel pve als pvp gelijk te laten dps'en.
True, en dat snap ik ook. Maar als je b.v. kijkt naar een stationary encounter, your good 'ol tank'n'spank boss dus. Bij zo een ideaalsituatie zou je moeten kunnen uitgaan van gestroomlijnde DPS lijkt mij =|.Thysiej schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:30:
[...]
Dat zal blizzard ook zoveel mogelijk proberen en echt wel het uitgangspunt zijn. Echter is het met encounters altijd zo dat de ene class beter om kan gaan met specifieke encounter abilities en er daardoor meer dps uit kan persen. Daarnaast is het door alle abilities die de verschillende classes nu eenmaal hebben zo goed als onmogelijk om alle dps in zowel pve als pvp gelijk te laten dps'en.
Als de DPS in een ideaalsituatie gelijk is tussen classes en specs krijg je de specialisatie van class en spec op specifieke encounters.
Dat lijkt mij veel leuker.
Om even de simcraft als voorbeeld te pakken:
Waarom zou je nu nog een hunter in de raid nemen, terwijl iedere andere ranged DPS 30-55% meer DPS doet.
Voor de buffs hoef je het tegenwoordig niet meer te doen omdat class-specific buffs er tegenwoordig nauwelijks meer zijn =/ ..
Hunters doen het toch best goed? Of ben ik nou raar?Darkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
Waarom zou je nu nog een hunter in de raid nemen, terwijl iedere andere ranged DPS 30-55% meer DPS doet.
Voor de buffs hoef je het tegenwoordig niet meer te doen omdat class-specific buffs er tegenwoordig nauwelijks meer zijn =/ ..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom je hunters zou meenemen? Omdat die iedereen eruit dpsen als er veel movement bij komt kijken. En dat zijn nou juist net de bosses waar het om gaatDarkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
True, en dat snap ik ook. Maar als je b.v. kijkt naar een stationary encounter, your good 'ol tank'n'spank boss dus. Bij zo een ideaalsituatie zou je moeten kunnen uitgaan van gestroomlijnde DPS lijkt mij =|.
Als de DPS in een ideaalsituatie gelijk is tussen classes en specs krijg je de specialisatie van class en spec op specifieke encounters.
Dat lijkt mij veel leuker.
Verwijderd
Het is elke uitbreiding wikken en wegen en hopen dat ze de stats goed bekijken
Even uitgaande van de PTR simcraft:hmr schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:41:
[...]
Hunters doen het toch best goed? Of ben ik nou raar?
Hunter top RDPS: 13679
Op een na laagste RDPS (Frost Mage): 16496
Hoogste RDPS (Arcane Mage): 21246
Nogmaals, ik snap dat dit testrealm gegevens zijn, en simcraft niet altijd echt optimaal zijn.
Maar het zijn indicatoren. Daar even van uitgaande.
Het verschil tussen hoogste (21246) DPS en laagste (10935) DPS is maar liefst 10311 (94%)
Momenteel in 5.4 ligt het verschil tussen top en lowest DPS op ongeveer 22-25%
[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 02-10-2014 14:48 ]
http://downloads.simulationcraft.org/Raid-T17M-10-2-14.html
Tier 17 mythic daar gaat het straks toch om..?
red een boom - eet een bever
Ja, tier 16 heroic gear, best mogelijke gear momenteel. Gear zal alleen maar beter worden en als het goed is, scaled alles prima mee. Tuurlijk zul je nog wat kleine verschuivingen zien.hulkie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:22:
Jongens... houden jullie er wel rekening mee dat dit met bepaalde gear is?
Dit is getest op de PTR als in, niet de beta, maar de pre-patch. En die gaat of de 8ste of de 15de live.hulkie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:22:
Stel: ze zorgen er bij blizzard voor dat op een tank'n'spank boss de DPS van alle classes 100% gelijk is. Vervolgens heb je een gevecht met veel movement, of veel adds of *insert random encounter ability here*. Vanwege class mechanics is de ene class dan veel beter dan de andere class. DPS balancing is enorm ingewikkeld, daarnaast blijft het zo dat je sommige classes nu eenmaal beter mee kan nemen naar een encounter dan andere classes; bijvoorbeeld omdat ze meer mobility hebben, AoE kunnen kiten, encounter specific abilities kunnen negeren etc. etc. Ik denk dat het onmogelijk is om een goede balans te vinden. Daarnaast heb je naast pve ook nog pvp. Dat een class slecht presteert in pve kan alsnog betekenen dat deze super sterk is in PvP of andersom.Darkfreak schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:44:
[...]
Even uitgaande van de PTR simcraft:
Hunter top RDPS: 13679
Op een na laagste RDPS (Frost Mage): 16496
Hoogste RDPS (Arcane Mage): 21246
Nogmaals, ik snap dat dit testrealm gegevens zijn, en simcraft niet altijd echt optimaal zijn.
Maar het zijn indicatoren. Daar even van uitgaande.
Het verschil tussen hoogste (21246) DPS en laagste (10935) DPS is maar liefst 10311 (94%)
Momenteel in 5.4 ligt het verschil tussen top en lowest DPS op ongeveer 22-25%
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Daarnaast vind ik het veel leuker om met een class/spec die laag in de sims staat juist de anderen eruit te dpsen. Volgens de sims van de huidige patch zou ik met unholy lagere dps moeten dan de dw frost dk, maar zelfs met UH als OS doe ik betere dps dan onze dw frost dk. Ook het geQQ dat een blood dk slechte damage zou doen daagt mij uit om, zonder in te leveren op survivability, toch zoveel dps te doen. Wat dat betreft ben ik redelijk simpel. In WoD blijf ik gewoon blood DK ms en UH os en kunnen ze de boom in als men zegt dat ik een andere spec of class moet kiezen. Een volgende patch kan het weer volledig omdraaien en staan we bij wijze van bovenaan de lijst.
Mijn advies, Speel Wat je leuk vind
Same here! Assassination rogue.MrDustv schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:34:
Ik ben en blijf altijd trouw aan mijn ret pally. Zowel de goede als de slechte tijden![]()
Mijn advies, Speel Wat je leuk vind
Alhoewel ik wel nog een hele tijd sub heb gedaan.
Nog nooit Combat... Speelt niet lekker vind ik.
Ik heb ook een Rogue lvl 90 (nu LFR gegeared met normal weapons) En ik moet zeggen dat ik juist combat de leukste spec vind. Lekker killing spree vaak pompen en daarna adrenaline rush poppen! voelt heerlijk. Heb er zelfs overnagedacht om rogue te gaan mainen in WoD maar ik ben bang dat ik mijn Paly ga missenRobbertDs1 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:35:
[...]
Same here! Assassination rogue.
Alhoewel ik wel nog een hele tijd sub heb gedaan.
Nog nooit Combat... Speelt niet lekker vind ik.
Daar word je tegenwoordig een stuk beter mee geholpen :-)
Verder ben ik het met iedereen eens, speel lekker wat je leuk vindt en wordt die class meester. Plezier is voor mij nog steeds belangrijker dan een world-first halen ;-)
Gelukkig was in RAWR de mage module ook goed, dit gold niet voor alle classes
Good ol days toen ik nog wat meer Die Hard was lol
Simcraft lijstjes is leuk als je in een Hardcore guild zit, of juist niet als je onderaan staat.
Verschil van 94% is natuurlijk een Tuning issue en zoals je kan zien in de Patch note zijn ze er nog vollop mee bezig.
Ik had juist een hoop geklaag dat ik als blood DK veel te veel dps deed op sommige encounters en geen dps daar in de beurt kwam haha. Nog maar niet et spreken over encounters waar iedereen dood is behalve ik en ik gewoon op me gemakkie de laatste 5% weg hak van een baasMik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:08:
Ik snap sowieso niet waarom iemand het wel of niet spelen van een bepaalde class laat afhangen van de simulations. Misschien als je in de world first guilds zit, maar kom op, in de gemiddelde guild waarin 90% van de tweakers zit zal dit echt geen klap uit moeten maken. Ik heb echt liever dat iemand een class kiest die hij of zij ook echt leuk vindt en die volledig in de vingers heeft, dan iemand die op basis van een simulation een class kiest omdat die hogere nummertjes heeft. En ik heb liever dat men wat dps verliest, maar wel interrupt, kite of wat dan ook.
Daarnaast vind ik het veel leuker om met een class/spec die laag in de sims staat juist de anderen eruit te dpsen. Volgens de sims van de huidige patch zou ik met unholy lagere dps moeten dan de dw frost dk, maar zelfs met UH als OS doe ik betere dps dan onze dw frost dk. Ook het geQQ dat een blood dk slechte damage zou doen daagt mij uit om, zonder in te leveren op survivability, toch zoveel dps te doen. Wat dat betreft ben ik redelijk simpel. In WoD blijf ik gewoon blood DK ms en UH os en kunnen ze de boom in als men zegt dat ik een andere spec of class moet kiezen. Een volgende patch kan het weer volledig omdraaien en staan we bij wijze van bovenaan de lijst.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Zijn anders zat mensen die niet in world first guilds zitten maar puur voor het raiden spelen en performance van hun spec en class belangrijk vinden. Daarnaast heb je mensen die graag elke expansion een nieuwe main kiezen. Wat is er mis met kijken hoe de performance is. Als je een TV, laptop, of andere hardware koopt, ga je toch ook inlezen en kies je de best bang for bucks?Mik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:08:
Ik snap sowieso niet waarom iemand het wel of niet spelen van een bepaalde class laat afhangen van de simulations. Misschien als je in de world first guilds zit, maar kom op, in de gemiddelde guild waarin 90% van de tweakers zit zal dit echt geen klap uit moeten maken.
Maar fijn dat je 90% van Tweakers over 1 kam scheert
Want als iemand op basis van simulation een class kiest kan hij/zij die class niet leuk vinden, niet in de vingers hebben en is opeens niet meer in staat te interrupten, te kiten of wat dan ook. Heerlijk altijd die uiterste beredeneringenMik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:08:
Ik heb echt liever dat iemand een class kiest die hij of zij ook echt leuk vindt en die volledig in de vingers heeft, dan iemand die op basis van een simulation een class kiest omdat die hogere nummertjes heeft. En ik heb liever dat men wat dps verliest, maar wel interrupt, kite of wat dan ook.
Eerst beweren dat je het allemaal zo niet belangrijk vind, dat het allemaal maar elitist is, maar vooral jezelf graag willen profileren als beter zijnde omdat je anders bent. Is Hipster ook een class?Mik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:08:
Daarnaast vind ik het veel leuker om met een class/spec die laag in de sims staat juist de anderen eruit te dpsen.
Mooi man, iemand met misschien wel de FOTM class van de afgelopen 3 expansions zit een boekje open te doen over mensen die kiezen op basis van simulation, wat nou exact FOTM is.Mik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:08:
Death Knight.
Ik ben het deels met je eens. Tuurlijk mag je kijken naar de perfomance, maar ik snap niet waarom je dan juist kijkt naar de simulations die gebasseerd zijn op Patchwork fights zonder movement of wat dan ook. Ga dan de beta spelen en bepaal op basis daarvan welke class voor jou het meest geschikt is. Hoe een class voelt en performt merk je pas echt zodra je het speelt en kies je niet puur op basis van een excel-sheet waarin dps in de meest gunstige situatie staat.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:20:
Zijn anders zat mensen die niet in world first guilds zitten maar puur voor het raiden spelen en performance van hun spec en class belangrijk vinden. Daarnaast heb je mensen die graag elke expansion een nieuwe main kiezen. Wat is er mis met kijken hoe de performance is. Als je een TV, laptop, of andere hardware koopt, ga je toch ook inlezen en kies je de best bang for bucks?
Ik zeg nergens dat je dan een class kiest die je eigenlijk niet leuk vindt, ik zeg dat ik niet begrijp waarom je alleen op basis van nummertjes in een spreadsheet een class kiest.Want als iemand op basis van simulation een class kiest kan hij/zij die class niet leuk vinden, niet in de vingers hebben en is opeens niet meer in staat te interrupten, te kiten of wat dan ook. Heerlijk altijd die uiterste beredeneringen
Kom op zeg, je kunt ook overdrijven. Ik zeg dat ik een class kies die ik leuk vindt en daarmee juist probeer te bewijzen dat het allemaal wel meevalt. Ik wil mij inderdaad bewijzen, wat is daar mis mee? Ik ben niet anders, ik ben niet hipster, ik ben iemand die een class wil beheersen en daarmee kan meekomen met de 'topclasses' ongeacht wat een spreadsheet zegt. Is dat nou echt zo verkeerd?Eerst beweren dat je het allemaal zo niet belangrijk vind, dat het allemaal maar elitist is, maar vooral jezelf graag willen profileren als beter zijnde omdat je anders bent. Is Hipster ook een class?
Holy f$%#, als ik ergens niet naar gekeken heb bij het kiezen van mijn DK was of het FOTM was of niet. Ik ben halverwege Cata overgestapt van mijn elemental shaman naar mijn DK omdat ik een groot liefhebber van melee classes ben. Ik heb gewoon gekeken welke class het beste voelde en dat was toendertijd een unholy DK. Bij aanvang van MoP ben ik gaan tanken en de hele speelstijl van een DK ligt mij gewoon. Als nu blijkt dat een DK in WoD onderaan de dps lijst komt te staan, dan nog zal ik mijn DK blijven spelen omdat ik verliefd ben geworden op de class. En dan komt 'de hipster' in mij boven en zal ik knettershard mijn best doen om mee te kunnen komen met de rest.Mooi man, iemand met misschien wel de FOTM class van de afgelopen 3 expansions zit een boekje open te doen over mensen die kiezen op basis van simulation, wat nou exact FOTM is.
Ik vind het prima als je een andere mening hebt, maar kom op, ga niet lopen nitpicken in mijn post en er dan iets uithalen om mij weg te kunnen zetten als hipster. Ook mijn mening wegserveren onder het mom van 'je hebt de FOTM van de afgelopen 3 expansions gekozen dus je mag niet zeiken' vind ik ook ronduit lafjes.
Nu ben je op je tenen getrapt dat je tegengas krijgt op je post, maar zelf kom je met een uitgebreid scala van nitpicks.
Dat is niet lafjes dan?
Tuurlijk heb je die mensen erbij zitten, maar nu al een keuze bepalend te laten zijn als de simcrafts lijstjes zijn van T16 terwijl alles getuned wordt op lvl100 en T17. Kijk dan iig naar de Raidlog van T17 raids op lvl 100 ipv een T16 lijstje op lvl 90.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:20:
[...]
Zijn anders zat mensen die niet in world first guilds zitten maar puur voor het raiden spelen en performance van hun spec en class belangrijk vinden. Daarnaast heb je mensen die graag elke expansion een nieuwe main kiezen. Wat is er mis met kijken hoe de performance is. Als je een TV, laptop, of andere hardware koopt, ga je toch ook inlezen en kies je de best bang for bucks?
Logs geeft een beter beeld dan een simulatie craft lijstje.
Ik geef in mijn eerste post aan dat IK het niet snap dat mensen een keuze maken op basis van een spreadsheet. Het is mijn mening die ik zelfs nog onderbouw waarom en is verre van objectief. Scheelt, dat mag als het een mening is. Vervolgens geef ik aan dat ik juist leuk vind om het tegendeel te bewijzen en dat wordt door jou meteen als hipster weggezet.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:54:
Maar je vinden het verder wel prima om mensen weg te zetten omdat ze op basis van whatever the reason een class kiezen. Wie ben jij om ze daarover te veroordelen?
Nu ben je op je tenen getrapt dat je tegengas krijgt op je post, maar zelf kom je met een uitgebreid scala van nitpicks.
Dat is niet lafjes dan?
Dat is mijn ogen geen tegengas geven. Je kunt ook jouw mening op een normale manier geven zonder met kreten te gooien als hipster en FOTM kiezer.
Ik nitpick niet, ik reageer op elk van jouw reacties wat volgens mij gewoon een normale actie is als je in discussie gaat.
Als mensen graag willen switchen, prima, maar ik hoop dat men het meer weloverwogen doet dan op basis van een spreadsheet die uitgaat van een ideale situatie die je bijna nooit in game treft. Ga een class spelen, op de bèta bijvoorbeeld. Dat geeft je veel meer een beeld van hoe een class zich gedraagt. Maar speel ook vooral wat goed voelt en als goede dps daar een bepalende factor in is, so be of.
Anywho, lets agree to disagree voor het een welles nietes discussie wordt.
Waarom vind je het leuk als andere mensen teleurgesteld worden? Vind je het ook leuk als jij teleurgesteld wordt? Vind je het dan ook leuk als mensen blij zijn dat jij teleurgesteld bent? Waarom zo misgunnen en haten? Net zoals voor jezelf, is het voor anderen ook een spel van vermaak. Als zij dat op een bepaalde manier willen, laat ze lekker. Men laat jou ook aankloten zoals jij wilt, zolang jij jezelf maar vermaakt.MrDustv schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:22:
Ik ga echt lachen als iemand nu een class kiest op basis van sim. En dat die class 1 patch later de grond in generfd word. Sneu voor mensen die de class wel spelen om de class maar leuk om te zien dat mensen die echt op de cijfertjes zitten weer een nieuw class moeten lvlen/gearen
Zo triest die houding. Lijkt wel aantal religiën, die gunnen anders-gelovigen ook niets anders dan het slechtste.
Naast je mening bestempel je ze eigenlijk als dom en elitair, omdat het niet jouw manier is. Daar haak ik dus op in. Waarom zou jij beter zijn dan een ander omdat je dingen niet zo zou doen.Mik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:10:
[...]
Ik geef in mijn eerste post aan dat IK het niet snap dat mensen een keuze maken op basis van een spreadsheet. Het is mijn mening die ik zelfs nog onderbouw waarom en is verre van objectief. Scheelt, dat mag als het een mening is.
Maar jouw mening waarin je mensen in een hokje drukt als FOTM, dom en elitist, is dan wel normaal. Aha...Mik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:10:
[...]
Dat is mijn ogen geen tegengas geven. Je kunt ook jouw mening op een normale manier geven zonder met kreten te gooien als hipster en FOTM kiezer.
En ik reageer op jouw reacties waarin je aangeeft dat ik nitpick en je dat feitelijk zelf net zo doetMik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:10:
[...]
Ik nitpick niet, ik reageer op elk van jouw reacties wat volgens mij gewoon een normale actie is als je in discussie gaat.
Maar inderdaad, let's agree to disagree.
[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2014 18:16 ]
Dan mag jij mij quoten waarin ik ze wegzet als dom en elitair. Ik zeg dat ik het niet begrijp. Daar hangt geen waardeoordeel aan vast. Daarnaast druk ik niemand in een hokje als FOTM. Sterker nog, FOTM is een kreet die jij gebruikt omdat ik, volgens jou, een FOTM kies.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:
Naast je mening bestempel je ze eigenlijk als dom en elitair, omdat het niet jouw manier is. Daar haak ik dus op in. Waarom zou jij beter zijn dan een ander omdat je dingen niet zo zou doen.
Maar jouw mening waarin je mensen in een hokje drukt als FOTM, dom en elitist, is dan wel normaal. Aha...
En ik reageer op jouw reacties waarin je aangeeft dat ik nitpick en je dat feitelijk zelf net zo doet
Maar inderdaad, let's agree to disagree.
Je leest volgens mij wat je wil lezen en niet wat ik daadwerkelijk aangeef. En trouwens, de lets agree to disagree gaat hier niet om de discussie over nitpicken en meningen, maar over het wel of niet begrijpen warom iemand een keuze maakt op basis van een spreadsheet. Anywho, DM staat aan als je er perse nog woorden aan vuil wilt maken
Leed vermaak is het beste vermaak?Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:Waarom vind je het leuk als andere mensen teleurgesteld worden?
En nee ik vind het niet leuk als ik teleurgesteld word... Maar ik gun mijzelf dan ook meer dan anderen.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:Vind je het ook leuk als jij teleurgesteld wordt?
Ik herhaal, Leed vermaak is het beste vermaak dus ik vind het waarschijnlijk niet leuk maar ik begrijp het wel.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:Vind je het dan ook leuk als mensen blij zijn dat jij teleurgesteld bent?
Omdat de wereld een duistere plek is!!!??Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:Waarom zo misgunnen en haten?
Hier heb je gelijk in... En dit ga ik ook zeker doen. Maar dat houd niet tegen dat ik stiekem toch van het idee geniet dat iemand die puur op cijvertjes de verkeerde class kiestKaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08: Net zoals voor jezelf, is het voor anderen ook een spel van vermaak. Als zij dat op een bepaalde manier willen, laat ze lekker. Men laat jou ook aankloten zoals jij wilt, zolang jij jezelf maar vermaakt.
Laat ik bijvoorbaat zeggen dat ik niet gelovig ben. Maar dit is wel heel erg kortzichtig... over generaliseren maar niet gesproken. Elk geloof heeft zijn goede en slechte mensen en wat jij nu bent is bevooroordeelt over bepaalde geloven (wij weten dan niet welke maar ze zijn er kennelijk wel.Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:08:Zo triest die houding. Lijkt wel aantal religiën, die gunnen anders-gelovigen ook niets anders dan het slechtste.
Dit was totaal niet een serieuze reactie (dat over de gelovigen wel). vind het gewoon een beetje jammer dat mensen in dit forum tegen mekaar aan pissen om niets

[ Voor 12% gewijzigd door MrDustv op 02-10-2014 18:36 ]
Dat zeg je dan ook tussen de regels door in je onderbouwingMik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Dan mag jij mij quoten waarin ik ze wegzet als dom en elitair. Ik zeg dat ik het niet begrijp. Daar hangt geen waardeoordeel aan vast.
Kiezen op basis van charts/performance is juist FOTM. Snap dat nouMik! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Daarnaast druk ik niemand in een hokje als FOTM. Sterker nog, FOTM is een kreet die jij gebruikt omdat ik, volgens jou, een FOTM kies.
Maar goed, laten we het hier verder bij houden dan, even goede vrienden
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ach, pak je toch je poppetje op een andere server. Ben ongeveer 7 keer dood gegaan in de shrine, iedere keer weer charge > intimidate > bladestorm.. haha. Haalt geen fuk uit natuurlijk, maar fun was het wel ondanks de 13 fps en uiteindelijke crash van de server.Jwlb schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:36:
Mooi is dat. Klote alliance raid de shrine op Defias en crashed the world server.
Daar moest ik wel om lachenKaap schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:20:
Eerst beweren dat je het allemaal zo niet belangrijk vind, dat het allemaal maar elitist is, maar vooral jezelf graag willen profileren als beter zijnde omdat je anders bent. Is Hipster ook een class?
/popcorn
geloof dat iemand hier denkt dat het zijn/haar forum is. Iedereen mag zijn mening geven ergens over zonder dat daar meteen gehakt van wordt gemaakt.
Berg de popcorn maar weer op hoor 😉 Zo spannend was het nou ook weer niet... Het is vooral grappig dat iemand iets denkt te lezen terwijl dat er totaal niet staat. Wederom weer een typisch voorbeeld van the downside van digitale communicatie...
Problemen op Defias inmiddels al weer opgelost?
Ben niet achterlijk enzo als t om tactics gaat. Keb alles van tbc inclusief sunwell prenerf gedaan
Ben nu ook maar begonnen met VP verzamelen, goede tip van die shado-pan assault quartermaster. Gewoon 522 trinkets voor niet te veel VP. Enigste waar ik moeite mee heb om te upgraden is mn wapen. Dropt niks in LFR en de PvP weapons kan ik niet kopen omdat je dan zoveel honor gehaald moet hebben vorig seizoen.
Maar komt vanzelf wel, het plezier gehalte is gelukkig erg hoog!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Dit is MIJN ervaring in raid testing. Dus echte raid bosses, geen sims, gewoon raiding.
We hebben een leuke expansion gehad waarin we gewoon heel goed waren (veel dps met veel utility), en nu moeten we het voorlopig als de minste van de klas gaan werken. Gelukkig heb ik nog andere classes om uit te kiezen
En nu zal iemand wel weer komen met "Ja maar het is beta"
En dan houden we dus over:
we mogen niet kijken wat sims zijn fout
we mogen niet kijken want het is beta
En dan moet je dus maar een keer kijken op level 100 pas wat je gaat doen. Wat uiteraard geen enkele serieuze raiding guild gaat doen.
[ Voor 26% gewijzigd door corset op 03-10-2014 08:12 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ga heroics farmen en Justice Points omzetten naar Honor Points. Die tellen gewoon mee in de behaalde honor points en kan je dus gewoon de 520ish pvp wapen scoren.Nidhiki schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 07:49:
Gister weer even fijn LFR ingedoken, ging best fijn. Hadden direct goede groep, en alles ging snel neer zonder problemen. ToT wing 2 en 3 gecleared, 2 drops aan over gehouden dus dat was mooi. Ook eindelijk gevonden hoe je groups vind voor worldbosses, dus daar ook snel een groep gevonden. Helaas geen drops, dus dan moeten we weer een weekje wachten![]()
Ben nu ook maar begonnen met VP verzamelen, goede tip van die shado-pan assault quartermaster. Gewoon 522 trinkets voor niet te veel VP. Enigste waar ik moeite mee heb om te upgraden is mn wapen. Dropt niks in LFR en de PvP weapons kan ik niet kopen omdat je dan zoveel honor gehaald moet hebben vorig seizoen.
Maar komt vanzelf wel, het plezier gehalte is gelukkig erg hoog!
Maar als men geen reacties wilt krijgen, moet men tenslotte niet op een forum gaan posten. Schrijf dan je reactie in notepad en sla het op op je bureaubladLangolier schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:28:
geloof dat iemand hier denkt dat het zijn/haar forum is. Iedereen mag zijn mening geven ergens over zonder dat daar meteen gehakt van wordt gemaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-10-2014 08:47 ]
Gister Defias down, omdat Honor Capped (alliance, outland) vaak zijn oren gewassen krijgt van Defias Horde kant kwamen ze met wat Russen en 2 raids groupen goed voor zo'n 70 man. Bij horde shrine wat al stervens druk is, phasing mechanics gebruiken en met zen alle vrolijk AoE op 1 plek.
Afgelopen Dinsdag werden ze wederom finaal in de zeik gezet door ons Alliance en de Horde heeft Honor Points gefarmed.
WPvP guilds is een apart soort ras in de WoW wereld.
Verwijderd
Ik neem aan dat je een post op de beta forums hebt gemaakt, onderbouwd met logs zodat men het kan zien als je de rotatie bijvoorbeeld fout hebt?lanerios schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:05:
Zo.. beta patch is uit, en op dit moment zijn Windwalkers de trotse lijstduwers naast de SPriests. En voordat mensen beginnen:
Dit is MIJN ervaring in raid testing. Dus echte raid bosses, geen sims, gewoon raiding.
We hebben een leuke expansion gehad waarin we gewoon heel goed waren (veel dps met veel utility), en nu moeten we het voorlopig als de minste van de klas gaan werken. Gelukkig heb ik nog andere classes om uit te kiezen
En dan moet je dus maar een keer kijken op level 100 pas wat je gaat doen. Wat uiteraard geen enkele serieuze raiding guild gaat doen.
Of zoals Blizzard het altijd zegt: "Ik doe 15% minder dps dan de rest" is valide kritiek, maar kunnen ze verder niets mee.
"Ik doe x, y en z op boss u, v, en w en dan doe ik 15% minder dps dan de rest, hier is mijn log met wat ik doe", daar kunnen ze wel wat mee.
Geen garantie dat ze wat doen, maar de forums staan altijd vol met het eerste voorbeeld en nauwelijks met het laatste. Dan maak je het wel lastiger voor ze.
Zodra ik wat meer info laat ik het de mensen weten die gereageerd hebben.!!
groeten jaap
Lees ik dat goed? Zijn spriests weer viable? En ik neem aan dat dat een beta patch van de nieuwe expac is?lanerios schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:05:
Zo.. beta patch is uit, en op dit moment zijn Windwalkers de trotse lijstduwers naast de SPriests. En voordat mensen beginnen:
Want als spriests weer goed worden bestel ik die expansion meteen
Edit: oh shit, dan begin ik weer te WoWen net nu ik begin met studeren. Dat wordt nog wat

[ Voor 4% gewijzigd door po1son op 05-10-2014 11:34 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Shadowpriests zijn op dit moment ook nog niet slecht hoor. Brengen ook een lekkere bak utility mee en doen zeker geen slechte damage!
Ik heb zelf geen paladin, maar ik heb altijd veel aan de guides van icy veins: http://www.icy-veins.com/...ion-paladin-pve-dps-guideGrudgie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:23:
Net een Paladin naar 90 gelvled. Wat is nou de beste rotatie voor een Retri Paladin?
Daar heb ik ook gekeken. Maar die hele rotation snap ik niet, want ik moet met iets beginnen, maar die heeft eerst zoveel Holy Power nodig. Maar je moet dat eerst opbouwen.. dus wat kan ik dan best gebruiken om holy power op te bouwen.Bartske schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:03:
[...]
Ik heb zelf geen paladin, maar ik heb altijd veel aan de guides van icy veins: http://www.icy-veins.com/...ion-paladin-pve-dps-guide
Verwijderd
http://www.noxxic.com/wow...ps-rotation-and-cooldowns ; zienet dat deze t zelfde is als die van icy. gewoon de rotation volgen en dan komt t wel goedGrudgie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:18:
[...]
Daar heb ik ook gekeken. Maar die hele rotation snap ik niet, want ik moet met iets beginnen, maar die heeft eerst zoveel Holy Power nodig. Maar je moet dat eerst opbouwen.. dus wat kan ik dan best gebruiken om holy power op te bouwen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 14:27 ]
Verwijderd
P.s.
Ben opzoek naar overstap naar alliance, zou graag in een non-RP server een alliance willen beginnen. Iemand die voor alliance een leuke guilde heeft met wat NL-ers ?!!
Greetzz
Ikzelf speel op Arathor in een gezellige social guild. Zijn langzamerhand nu aan het bouwen naar een raid team voor WoD. De guild is Engels, maar heeft wel redelijk veel Nederlanders.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:59:
Ik neem aan dat iedereen last heeft van de server crash / character not found problemen?
P.s.
Ben opzoek naar overstap naar alliance, zou graag in een non-RP server een alliance willen beginnen. Iemand die voor alliance een leuke guilde heeft met wat NL-ers ?!!
Greetzz
Verwijderd
kan er niet in namelijk, houdt bij 90% op met laden van character en dan random foutmelding!
Helaas lees je het niet goed, het zijn de lijstduwers die WW Monk en Spriest dus slechtste dps-ers.po1son schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:32:
[...]
Lees ik dat goed? Zijn spriests weer viable? En ik neem aan dat dat een beta patch van de nieuwe expac is?
Want als spriests weer goed worden bestel ik die expansion meteen.
Edit: oh shit, dan begin ik weer te WoWen net nu ik begin met studeren. Dat wordt nog wat.
Ach, who cares. Resto druid ftw! Mij maakt het niet zoveel uit, als het gevoel maar goed zit. Zo speel ik graag warrior om dat hakken en zagen gevoel te krijgen. Warlock voor de spells en resto druid voor een tranquil game-sessie. Zo goed ben ik nou ook weer niet, dus class maakt toch niet uit..
Maargoed, mag lijen dat die monks is generfed worden; ellendelingen in PvP atm als je het mij vraagt. Dikke selfheals, stuns, als je hun stunned krijgen ze auto-miss chance +99% buff, 2x roll, etc.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Uiteraard. Maar goed, punt blijft dat Monks gewoon crappy zijn in WoD helaas. Dus ga maar tanken. Heb 3 tank classes klaar voor WoD, afhangend per gevecht wat er nodig is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Ik neem aan dat je een post op de beta forums hebt gemaakt, onderbouwd met logs zodat men het kan zien als je de rotatie bijvoorbeeld fout hebt?
Of zoals Blizzard het altijd zegt: "Ik doe 15% minder dps dan de rest" is valide kritiek, maar kunnen ze verder niets mee.
"Ik doe x, y en z op boss u, v, en w en dan doe ik 15% minder dps dan de rest, hier is mijn log met wat ik doe", daar kunnen ze wel wat mee.
Geen garantie dat ze wat doen, maar de forums staan altijd vol met het eerste voorbeeld en nauwelijks met het laatste. Dan maak je het wel lastiger voor ze.
Dit topic is gesloten.
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!