|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik log daarom altijd via remote admin al uren voortijd in
Ik zit eveneens op Kazzak, dat wordt uitkijken...Azerox schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:24:
Met WoD kun je op deze servers (ik zit op Kazzak) wel een queue van 5000 mensen verwachten.
Hoe werkt die remote admin juist?
Zo deden wij dat in TBC ook, of onze RL logde al in met onze char's op de plek van de raid.Azerox schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:24:
Met WoD kun je op deze servers (ik zit op Kazzak) wel een queue van 5000 mensen verwachten.
Ik gebruik simpelweg TeamvieuwerErraa schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:30:
[...]
Ik zit eveneens op Kazzak, dat wordt uitkijken...
Hoe werkt die remote admin juist?
Ben een ILVL 564 Prot paladin
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Daar heb ik het ook van, toen nog radmin ipv teamvieuwerMektheb schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:32:
[...]
Zo deden wij dat in TBC ook, of onze RL logde al in met onze char's op de plek van de raid.
Ja zekers veilig genoeg voor dit soort zaken, tenzij je maar een sterk wachtwoord gebruikt. (obvious).Mektheb schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:52:
Is Teamviewer een beetje waterdicht ?, vroeger gebruikte ik VNC alleen die is ooit is gehackt en toen je raad het al alles kwijt.
Dan wordt het waarschijnlijk een horde raid.. Wellicht vanavond?MrDustv schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:59:
Ik ben voorstander van een tweakers raid (horde!)
Ben een ILVL 564 Prot paladin
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik moet helaas afhaken dan, je zit vast niet te wachten op een warlock in Timeless Isle gearhmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:27:
[...]
Dan wordt het waarschijnlijk een horde raid.. Wellicht vanavond?Ik kan dan wel komen op mijn resto druid
.
Als je het ook een keer alliance doet, ga ik mee.
(En ook nog een keer met IntToStr ICC achievement run :-) )
[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 29-09-2014 14:42 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
En denk inderdaad dat FLEX eerst beter is.
Tenzij we een kudde van 560+ mee hebben dan is het een boos al bijna..
Wel morgen avond vanaf 20:00
Mage iLVL 530, bijna me cape
[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 29-09-2014 14:49 ]
Zelfs Diablo 3 doe/deed ik er mee (torment 3 max) zolang het maar geen Hardcore was.
Teamviewer werkt niet lekker op afstand te spelen en eveneens Remote Desktop, maar ja als je alleen inlog om queue's te omzeilen maakt dat nie veel uit
[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 29-09-2014 14:52 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Nee is er niet meer.Predje schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:26:
Bestaan er nieuw Scrolls of Ressurection? Zoja, wil iemand die mij schenken
Misschien met WOD weer?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maar als ik die koop krijg ik dan ook gametime?Zeror schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:37:
Koop de WoD expansion in de pre-purchase en kan je char boosten naar 90. Kan je straks gelijk verder als de expansion uit komt.
nee dat helaas niet ( i think)Predje schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:51:
[...]
Maar als ik die koop krijg ik dan ook gametime?
How are you doing?
waarom zou je? je krijgt al een gratis 'to 90'-boost waar ze anders 50 euro voor aanrekenen...
een 90-boost kost je anders ook 50 euro
bij een pre-order van WoD krijg je er eentje gratis.
maar toch zijn er mensen die vragen of ze ook een maandje gametime (13euro) krijgen...
Koop dan geen pre-order wod, betaal zelf je maand gametime, en koop wod als het in de winkel ligt...
Hoewel je misschien een punt hebt, kan de manier waarop het gebracht word een stuk beter
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 01-10-2014 19:29 ]
Voor zover ik weet heeft er nog nooit gametime bij een expansion gezeten, de enige keer dat ik gametime kreeg bij een WoW aankoop was bij de vanilla box, en zelfs toen werd die gametime alleen geactiveerd als je ook een credit card koppelde of een timecard activeerde.Iets wat ik me nog goed herinner, want het kostte me een extra uur fietsen die dag, daar de verkoper me verkeerd voorgelicht had en aangaf dat ik pas na een maand een timecard nodig zou hebben (had destijds geen CC, en direct debit / ideal hadden ze nog niet in WoW).soulrider schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 01:47:
nee, je krijgt geen game time bij het kopen van de pre-order WoD...
waarom zou je? je krijgt al een gratis 'to 90'-boost waar ze anders 50 euro voor aanrekenen...
Voor zover ik weet is WoD de eerste expansion waarbij je iets "gratis" krijgt bij een niet collectors edition.
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 01-10-2014 19:34 ]
Bij deze set zat wel een maand speel tijd en een level 90 boost. Nu nog even een alt maken om toch het levelen erbij te doen. Het is wel een mooie opstap voor nieuwe players die nu nog even snel willen gearen voor WoD.
Is het nu definitief dat het CM seizoen morgen eindigt? Zou iets meer rust geven als we nog iets ruimte hebben.
Heb al 3 90's (Rogue [main], Hunter en DK)
En ik heb nog 2 low level chars, Mage en Priest. 1 van deze 2 zou ik willen boosten maar ben nog aan het twijfelen.
Ik verwacht dat de pre-patch 16 oktober zal uitkomen (4 weken voor WoD) en dat betekent ook dat op die dag pas het CM seizoen eindigt (en Brawler's, etc achievements verdwijnen)RobbertDs1 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:42:
Is het nu definitief dat het CM seizoen morgen eindigt? Zou iets meer rust geven als we nog iets ruimte hebben.
Trouwens, die level 90 boost krijg je niet alleen bij een pre-order van WoD zoals sommige het doen voorkomen, maar die zit gewoon standaard bij WoD, ook als je hem pas na de launch koopt.
[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 30-09-2014 08:48 ]
Pas bij de veranderingen halen ze de Quest weg, zo ging dit ook met Hand of Adal etc.
Zit met dezelfde dilemma maar een Mage heb je binnen no item naar 60, kan je gelijk profs doenRobbertDs1 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:42:
Hier ook alvast WoD gekocht. Ben alleen nog aan het twijfelen over de 90Boost.
Heb al 3 90's (Rogue [main], Hunter en DK)
En ik heb nog 2 low level chars, Mage en Priest. 1 van deze 2 zou ik willen boosten maar ben nog aan het twijfelen.
Pik de quest op, begin gewoon. Je hebt sowieso de mazzel dat met de pre-patch de 3k Valor Points gedeelte komt te vervallen. Dan hangt het puur op hoe snel je de sigils krijgt. De kans dat je de cloak nog haalt is dus zeker nog wel aanwezig, want ik verwacht dat de cloak pas 'vervalt' zodra WoD live gaat. Dan heb je nog tot midden november.Erraa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:53:
Hoe lang doe je over de legendary cloak questline atm? Ik het nog mogelijk om dit te halen voor half oktober denken jullie? : (
Inderdaad, en de reden dat ik voor Priest zou gaan is voor de raids, beetje healen enz.Maduth schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:10:
[...]
Zit met dezelfde dilemma maar een Mage heb je binnen no item naar 60, kan je gelijk profs doen
lvl je graag via dungeons boost dan de Mage, via quests dan de Priest
Vergeet niet dat Proffesions van 0 naar max te brengen in WoD wel heel erg makkelijk is geworden.
Lees er over en zie of je wel tot lvl 60 wilt wachten
Ik hoorde dat het zeker nog een week wellicht 2 zal duren voordat de pre-patch komt.
Als je tijd heb, heb nog wel wat chars
[ Voor 68% gewijzigd door Derr_Hans op 30-09-2014 09:27 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Wat bedoel je precies met dat professions levelen in WoD wel erg makkelijk is geworden?Derr_Hans schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:22:
Mage heeft DPS Q-times, Priest heeft healer Q-times.
lvl je graag via dungeons boost dan de Mage, via quests dan de Priest
Vergeet niet dat Proffesions van 0 naar max te brengen in WoD wel heel erg makkelijk is geworden.
Lees er over en zie of je wel tot lvl 60 wilt wachten
[...]
Ik hoorde dat het zeker nog een week wellicht 2 zal duren voordat de pre-patch komt.
Overigens ben ik nu naast mijn paladin (lvl 50 ondertussen) ook een warrior begonnen. Op low-lvl tanken scheelt dat flink van elkaar, waar paladins sterren zijn in AoE tanken, heb je als warrior alleen thunderclap op cooldown zitten om adds op te pakken. Het is mij nu al meerdere keren overkomen dat ik tijdens LFG aggro kwijtraak op adds in een groep, dat is mij met mijn paladin nog niet overkomen (hunters en warlocks met pets die taunten even niet meegerekend).
Wordt dat op een gegeven moment nog beter met warriors? Vroegah was het Rend > Thunderclap en de adds bleven echt wel op je zitten. Rend bestaat echter niet meer, dat lijkt mij een berg threat kosten of krijgen we daar een andere ability voor terug?
Rav is wat mij betreft de laatsteDerr_Hans schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:22:
En met de tijd die ik, hopelijk, overhou ga ik misschien toch maar eens Proving Grounds doen op mijn tank. Ook heb ik Hexos nog steeds als betonnen muur voor me

Thysiej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:39:
[...]
Wat bedoel je precies met dat professions levelen in WoD wel erg makkelijk is geworden?
Dit is van MMO-C forum post van een Beta tester.You learn the Draenor scroll, which allows you to go from 1-700 without training
You have a decent random drop rate of items that you mix with herbs/ore (freely provided by your garrison) and you turn into your garrison quartermaster for resources. These items provide a +5 to your skill up to 600 skill level.
As for time, it's up to the drop rate of the items. 90-100, I'd guesstimate you'd be in the 400-500 level range based on the drop rate currently.
Maar ja, dit is dus gewoon questen en drops die je krijg. Kom je toevallig maar tot 500 heb je altijd nog je Tillers farm op je lvl 90 chars die je niet geboost heb voor de mats naar 600 en tussen door kan je gewoon je Herb en Mine farm van je Garrisons gebruik om extra skills te krijgen.
De markt voor old-world mats zal wel iets instorten, met deze catch-up methode.
http://www.mmo-champion.c...chup-mechanism?p=29525597
Het is dus allemaal vrij simpel geworden.
1 CM's set heb ik voldoende, wil niet dat mijn Priests allemaal hetzelfde er uit zien.Mik! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:52:
[...]
Rav is wat mij betreft de laatsteDan hebben alle raiders in ieder geval 1 char met challenge modes complete. Ik weet wel dat ik het voor WoD anders ga doen. Meteen een dedicated set maken, zoveel mogelijk met 1 vaste groep runnen en dan eventueel 1 voor 1 guildies meenemen. Ik merk toch dat het wel erg prettig is als je 3 of 4 mensen uit de groep standaard meehebt. Ook 1 van de redenen waarom vanavond Rav door CM's getrokken wordt door Sush, Brain, JJ en mijzelf.
En met de tijd die ik, hopelijk, overhou ga ik misschien toch maar eens Proving Grounds doen op mijn tank. Ook heb ik Hexos nog steeds als betonnen muur voor me
De andere 8 Alts boeit niet zo
Roep maar als je hulp nodig heb mocht brain uitvallen.
Ik ga iig proberen CM's in WoD iets eerder te doen dan MoP lol
[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 30-09-2014 10:11 ]
Mocht je nog een warrior willen helpen die alle tactics kent en alle runs al vaker gedaan heeftMik! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:13:
Hoe klaar kan je zijn met Challenge modesDe afgelopen anderhalf, twee weken druk bezig geweest met het helpen van guildies aan hun challenge mode set. Gister weer 3 mensen met de laatste CM's geholpen, van het weekend ook al 3 die hun set hebben gekregen en zoals het er nu naar uitziet vanavond ook nog 1. Fingers crossed dat we er vanavond doorheen kunnen knallen.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 30-09-2014 10:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
zo doet Blizzard het zelf voorkomen:MaykelH schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:46:
[...]
Trouwens, die level 90 boost krijg je niet alleen bij een pre-order van WoD zoals sommige het doen voorkomen, maar die zit gewoon standaard bij WoD, ook als je hem pas na de launch koopt.
Level 90 Character Boost included with Pre-Purchase
bron: http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/Pre-purchase now and get a Level 90 Character Boost.
Tenzij je ergens info hebt die aangeeft dat je na 13 nov. nog steeds zo'n boost krijgt bij aankoop van WoD.
zelf even verder geklikt:
bron: http://eu.battle.net/wow/en/blog/15910701Remember, one character boost to level 90 is included in the Collector’s Edition, retail and digital standard editions, and Digital Deluxe Edition of the Warlords of Draenor expansion. For more information on the content and features, check out our Warlords of Draenor web page.
[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 30-09-2014 11:12 ]
Nooit een paladin aangemaakt, ik speel geen Alliance!
Zou het de moeite zijn WoD alvast te kopen voor een 90 druid? (kan de oude content toch echt niet meer zien!)
Al verwacht ik de komende tijd toch druk te zijn met mijn Frostmage, Shadowpriest en Warrior
Wil je iets betere gear voor WoD ? Dan zou ik het nu doen, maakt het niet veel uit dan kan je net zo goed wachten als je toch druk ben
soulrider schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:59:
[...]
bron: http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/
Tenzij je ergens info hebt die aangeeft dat je na 13 nov. nog steeds zo'n boost krijgt bij aankoop van WoD.
Natuurlijk zegt Blizzard overal dat je hem bij de pre-purchase krijgt, want dan wordt er rechtstreeks bij hen gekocht (en dus meer inkomsten aangezien Blizzard zelf niet de goedkoopste is).World of Warcraft®: Warlords of Draenor includes a Level 90 Character Boost for one character on the upgraded game account. bron
Die boost is er op de eerste plaats gekomen zodat mensen (met name nieuwe spelers of rerollers) niet zo ver achter komen te liggen op anderen.
Verwijderd
Als je niet op een te drukke server zit en je gear is goed dan lukt het in een paar uurVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:11:
Hoeveel tijd kosten de Brawlers? Ben vrij vlot 'lid' geworden, maar heb er nooit wat mee gedaan. Lukt dat in een weekend?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Toch maar is proberen danhmr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:12:
[...]
Als je niet op een te drukke server zit en je gear is goed dan lukt het in een paar uur
Denk dat het in de weekenden wel aardig druk is daar tegenwoordig, wat dus betekent dat je redelijk lang in de queue voor gevechten staat. Mocht je het geduld hebben dan is het zeker te doen. Of als je iemand kent die je kan inviten op een low-pop server is het wat sneller gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:11:
Hoeveel tijd kosten de Brawlers? Ben vrij vlot 'lid' geworden, maar heb er nooit wat mee gedaan. Lukt dat in een weekend?
Verwijderd
Gear is denk ik niet zo'n probleem, DPS gear is half ToT normal, half SoO normal. Healing gear is full SoO normal. Is dat trouwens te doen met fist weaving, of mis je dan burst? Ik weet dat mijn fistweaving dps hoger is dan de gemiddelde dps van veel dps specs toen brawlers guild begon.hmr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:12:
[...]
Als je niet op een te drukke server zit en je gear is goed dan lukt het in een paar uur
Fights als Hexos en die laatste vereisen andere skills, maar daar helpt de gear je ook zeker
Misschien moet ik ook nog eens die speciale fights doen waarvoor je die kaarten moet kopen of zo. Wie weet als ik nog tijd heb.
Gisteren in ieder geval alle mats voor alchemy verzameld en al half geleerd op m'n dk. Nu alleen nog shaman naar 60 brengen. Oh ja, en garrosh hc (#&$#*$&#*$, 1 avond zonder externe problemen graag...):p
Will do ^^Derr_Hans schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:04:
1 CM's set heb ik voldoende, wil niet dat mijn Priests allemaal hetzelfde er uit zien.
De andere 8 Alts boeit niet zo
Roep maar als je hulp nodig heb mocht brain uitvallen.
Ik ga iig proberen CM's in WoD iets eerder te doen dan MoP lol
En ja, CM's wil ik in WoD toch echt vanaf het eerste moment gaan doen. Vandaar ook mijn idee om het in eerste instantie met een vaste groep te doen en daarna mensen 1 voor 1 met een core groep meenemen. Ik merk dat CM's heel erg hangt op ritme en samenstelling. Je merkt direct het verschil zodra je een andere samenstelling hebt. Ik wil in ieder geval voorkomen dat ik weer 2 weken druk bezig ben om mensen door CM's te trekken
Haha, wie weet. Maar ik denk dat ik CM's aan de hoogste boom op ga knopenhmr schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:15:
[...]
Mocht je nog een warrior willen helpen die alle tactics kent en alle runs al vaker gedaan heeft![]()
of ik kan natuurlijk helpen Rav door de CM's heen te trekken
zoals gezegd heb al 9/9 gold op andere chars
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zal ik een even maken op OpenRaid met info hoe en wat. Doen we vanaf 8 uur en kijken wel tot hoe laat en met wie?
http://openraid.eu/events/view/243260 - HORDE btw
[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 30-09-2014 16:46 ]
Kan het ook vanaf 9u ? dan ben ik thuis en klaar met werkenjunglebeast schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:43:
[...]
Zal ik een even maken op OpenRaid met info hoe en wat. Doen we vanaf 8 uur en kijken wel tot hoe laat en met wie?
http://openraid.eu/events/view/243260 - HORDE btw
[ Voor 59% gewijzigd door MrDustv op 30-09-2014 17:06 ]
ik zit dit topic nu al een tijdje te volgen en met veel belangstelling. Wat mij wel opvalt is dat een boel mensen willen raiden maar geen tijd ervoor hebben of lijken te hebben.
Nu zit ik zelf een beetje met hetzelfde probleem, ik kan wel raiden maar niet meer als 2/3 keer in de week. Verder wil ik het ook niet zo laat maken e.d. ivm ploegen enzo. Dus eigenlijk wil ik voorstellen om een guild te starten op een server puur met de bedoeling om te raiden. 2 keer per week raiden, doel voor wod is mythic raiden. We hoeven niet de beste van de wereld te worden maar gewoon lekkere progression.
Zelf zit ik te denken aan zondag en maandagavond van 19:00 t/m 22:00 met een optionele (vrije keus) van donderdagavond. 100% attendance is niet vereist, maar veel aanwezig zijn lijkt me een goed idee. Verder wil ik het een internationale guild laten zijn.
Mocht je intresse hebben reageer dan hierop of add me op langolier#2948 voor een babbeltje. Alleen reageren als je hier aan mee wilt doen. De server waarop al dit moois plaats kan vinden zou naar mijn voorkeur kazzak of defias brotherhood zijn (Horde).
Allerlei mensen zijn nodig bij dit verhaal, raidleader etc, aangezien ik niet alles zelf wil/kan doen. Zelf progress ik op dit moment op heroic spoils (25). Heb ook in de GOT guild geraid als healer.
Ik zit nog in een andere guild op dit moment maar als we een groep hebben kunnen we voordat we server transfers of andere dingen gaan doen een paar keer samen raiden om te kijken hoe het voelt/gaat. Een facebook groep is snel genoeg gemaakt. Aangezien Soo op dit moment aardig uitgekauwd is lijkt het me goed dat je in ieder geval Soo normal aan kan met de gear die je hebt.
reageren of vragen kunnen natuurlijk ook in dit topic :-D
Maar je ziet me wel online komen n!
Euhm met 2/3 keer in de week kun je prima progress raiden. Het is echt niet meer zoals in vanilla dat je 5 avonden per week raid om iets voor elkaar te krijgen.Langolier schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:56:
Hey allen,
ik zit dit topic nu al een tijdje te volgen en met veel belangstelling. Wat mij wel opvalt is dat een boel mensen willen raiden maar geen tijd ervoor hebben of lijken te hebben.
Nu zit ik zelf een beetje met hetzelfde probleem, ik kan wel raiden maar niet meer als 2/3 keer in de week. Verder wil ik het ook niet zo laat maken e.d. ivm ploegen enzo
Geen tijd hebben om te raiden, dat is alleen als je gewoon geen enkele avond per week vast vrij kunt houden. Ja, dan heb je echt geen tijd. Voor elke andere mogelijkheid zijn er guilds te vinden.
en Julian1341 de bedoeling was om Siege of Ogrimmar een keer leeg te trekken om te kijken of er een goed klik/match is. Zonder gear is dat lastig, maar goede spelers krijgen wat mij betreft altijd een kans.
[ Voor 37% gewijzigd door Langolier op 30-09-2014 20:15 ]
Hij bedoelde te zeggen dat er met jouw eisen wel guilds zijn te vinden, waarschijnlijk niet heel makkelijk, maar ik weet (top) guilds die 2 avonden in de week raiden. Ik weet niet of er nog behoefte is naar nóg een guild van Tweakers, maar ik kan niet spreken voor iedereenLangolier schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:13:
en wat voegt dit toe Kaap?? behalve dat jij vind dat je een guild kan vinden die dit doet? Ik kan er moeilijk 1 vinden. Vandaar mijn vraag of er mensen geintresseerd zijn hierin.
Ging ik eens naar mijn item level kijken. (485)
In 2 jaar tijd is er veel veranderd. Iemand een idee hoe dat ik mijn item level vrij snel boven de 500 krijg?
Was dus erg leuk om, vroeg me alleen af hoe het met de loot zit. Na elke kill kreeg ik eerst een zakje gold. Had het idee dat ik ergens items had gemist. Maar bij council of elders kreeg ik een token voor set gloves. Klopt het dus dat je na de kill direct gold of echte loot krijgt?
Was in ieder geval weer erg leuk, kan niet wachten op WoD!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Kazzak. So im up for it!Langolier schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:56:
Hey allen,
.....
reageren of vragen kunnen natuurlijk ook in dit topic :-D
[ Voor 76% gewijzigd door ph4nt0m op 01-10-2014 10:16 ]
Kan tanken of dps zijn
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Uit eindelijk is het 3-4 voor niets geweest, en ja ook heb ik daar zelf invloed op gehad door niet veel tijd te kunnen investeren etc.
Maar ik zie liever eerst een Facebook page ofzo waar we kunnen blijven praten en beslissen etc.
Voor dat ik weer xx bedrag er tegen aan moet gooien voor niets haha
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Voor de komende paar weken kun je nog even x-realm alles doen. Over 2 weken wordt SoO normal hernoemd naar heroic en krijgt het ook een flex-systeem dus aantal spelers tussen 10-30(?).
Ik reageer enkel op je uitspraak dat mensen willen raiden maar geen tijd hebben en er toch 2 of 3 dagen mogelijk zijn. Ik probeer je alleen te vertellen dat je met jouw tijd prima kan raiden omdat 2 of 3 dagen juist heel mainstream is. 4 of meer dagen is eerder uitzondering wat ze vragen bij guilds. Echt hardcore progress raids vragen zoveel.Langolier schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:13:
en wat voegt dit toe Kaap?? behalve dat jij vind dat je een guild kan vinden die dit doet? Ik kan er moeilijk 1 vinden. Vandaar mijn vraag of er mensen geintresseerd zijn hierin.
Post anders voortaan nooit meer op een forum, de kans bestaat namelijk dat er een antwoord komt wat je niet aanstaat, of in jouw geval, dat jij de intentie van de ander niet ziet en meteen op je pik getrapt bent
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2014 10:02 ]
Verwijderd
Dan alle classes buiten DK op 90
Beta zelf is gruwelijk mooi
Wegens een PM bericht met veel humor is deze post ge-edit!Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Ik reageer enkel op je uitspraak dat mensen willen raiden maar geen tijd hebben en er toch 2 of 3 dagen mogelijk zijn. Ik probeer je alleen te vertellen dat je met jouw tijd prima kan raiden omdat 2 of 3 dagen juist heel mainstream is. 4 of meer dagen is eerder uitzondering wat ze vragen bij guilds. Echt hardcore progress raids vragen zoveel.
Post anders voortaan nooit meer op een forum, de kans bestaat namelijk dat er een antwoord komt wat je niet aanstaat, of in jouw geval, dat jij de intentie van de ander niet ziet en meteen op je pik getrapt bent
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 01-10-2014 12:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verder kijk ik erg uit naar de custom/geen enchants opties!
Meld zichbitshady schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:25:
Zijn er hier ook mensen die overwegen te switchen naar alliance omdat de garrisons en bijhorend gebied er veel beter uit zien op Alliance zijde? (persoonlijke mening ofc)
Probeer ook Throne of Thunder LFR te gaan doen voor 502 items. En natuurlijk elke week 1 keer de celestial boss killen voor een tier (553) item, of PvP item. Verder kun je wat BG's doen voor de PvP items, ring, neck e.d. Als je dan op 496 zit kun je Orgrimmar LFR doen. Ik ben nu een week 90 op mijn druid en die zit op 515.RobbertDs1 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:45:
Na een paar dagen in timeless island rond gerend te hebben (en veel dood gegaan)
Ging ik eens naar mijn item level kijken. (485)[En dat is inclusief de meeste items van timeless island]
In 2 jaar tijd is er veel veranderd. Iemand een idee hoe dat ik mijn item level vrij snel boven de 500 krijg?
Ja dat is random, een geldzakje of loot. Als je bijv een Mogu Rune of Fate hebt kun je een extra roll doen. Die kun je op het timeless isle kopen voor 1000 coins. Als je extra rolls op de Celestial bosses, of SoO wilt moet je onder bij het shrine een quest op pakken en 50 lesser charms inleveren.Nidhiki schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:05:
*knip*
Was dus erg leuk om, vroeg me alleen af hoe het met de loot zit. Na elke kill kreeg ik eerst een zakje gold. Had het idee dat ik ergens items had gemist. Maar bij council of elders kreeg ik een token voor set gloves. Klopt het dus dat je na de kill direct gold of echte loot krijgt?
Was in ieder geval weer erg leuk, kan niet wachten op WoD!
Ik loop al paar dagen rond op timeless isle, en ik heb nog geen enkele keer gezien dat de world bosses werden aangevallen. Ik heb gister ook nog Oqueue geinstalleerd, maar daar vond ik ook niet snel een world boss groep. Zit ik dan misschien op een realm met weinig mensen (Dragonblight) of moet je gewoon geduld hebben. Zou namelijk graag een keer een world boss willen killenjunglebeast schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
Probeer ook Throne of Thunder LFR te gaan doen voor 502 items. En natuurlijk elke week 1 keer de celestial boss killen voor een tier (553) item
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Ik ben er wel mee bezig geweest op de beta.Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:57:
Heeft iemand inmiddels al wat research gedaan naar Garrisons, of een goede in-depth video guide gezienHet is een best ingrijpende verandering en ik wil dat wel meteen goed oppakken. Vooral het stuk m.b.t. proffessions en de restricties van niet-main proffessions wil ik graag meer van weten.
Op mijn paladin heb ik als professions mining/blacksmithing. Dus in ieder geval hiervoor heb ik de Forge neergezet. (de logische kleine prof plot).
Omdat ik veel van de followers wilde testen heb ik een salvage yard neergezet (upgrades voor followers), dwarven bunker (ook upgrades followers en transmog gear), een inn (recruiten nieuwe followers).
Een store house voor mijn bank en gbank en de barracks die je standaard krijgt.
Heb dus vooral voor mijzelf de meest logische gebouwen gepakt en kan het zeker aanraden om in ieder geval de gebouwen te pakken die aansluiten op je professions en daarnaast te kiezen wat je zelf leuk vind.
Voor mijn niet-profs: Je krijgt op een gegeven moment ook de herb garden en ik kon daar gewoon om de zoveel tijd bloemen plukken. Ook mensen die geen mining hebben kunnen ook gewoon minen in de eigen persoonlijke mijn. Ore is ook vaak nodig om andere professions te kunnen levelen.
Voor meer info:
http://www.wowhead.com/ne...ns-and#large-plots-armory
[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 01-10-2014 13:19 ]
Dragonblight is inderdaad niet heel erg druk. Toch weet ik zeker dat je vandaag wel die baas kunt killen met andere mensen op die realm. Het is namelijk reset dag vandaag.Nidhiki schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:20:
[...]
Ik loop al paar dagen rond op timeless isle, en ik heb nog geen enkele keer gezien dat de world bosses werden aangevallen. Ik heb gister ook nog Oqueue geinstalleerd, maar daar vond ik ook niet snel een world boss groep. Zit ik dan misschien op een realm met weinig mensen (Dragonblight) of moet je gewoon geduld hebben. Zou namelijk graag een keer een world boss willen killen
Je kunt ook op 'o' drukken en dan rechtboven kiezen voor 'other raids'. Daar celestials aanvinken en queuen. Dan krijg je binnen no time een invite voor die raid (crossrealm). Succes iig!
Ach ik kijk bijna nooit naar de looks in WoW. Meer of alles goed draait op mijn systeem elke expansion. En of de server/guild nog wel actief is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze toch elke keer WoW een stukje mooier maken als je kijkt naar 10 jaar geleden. Maar community gaat boven looks in een spel(mmo) voor mij. En ook gameplay natuurlijk.bitshady schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:25:
Zijn er hier ook mensen die overwegen te switchen naar alliance omdat de garrisons en bijhorend gebied er veel beter uit zien op Alliance zijde? (persoonlijke mening ofc)
ik heb zelf opgegeven om in MoP nog te raiden. ik heb nu bijna alle main professions gemaxt, meeste classes lvl 90. vandaag monk eindelijk het laatste leveltje doortillen, dan alchemy en blacksmithing eindelijka fmaken om helemaal klaar voor WoD te zijn.
Verwijderd
Voor PvE ers is de inn / warmill al een zekerheidCarthrax schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:20:
[...]
Ik ben er wel mee bezig geweest op de beta.
Op mijn paladin heb ik als professions mining/blacksmithing. Dus in ieder geval hiervoor heb ik de Forge neergezet. (de logische kleine prof plot).
Omdat ik veel van de followers wilde testen heb ik een salvage yard neergezet (upgrades voor followers), dwarven bunker (ook upgrades followers en transmog gear), een inn (recruiten nieuw followers).
Een store house voor mijn bank en gbank en de barracks die je standaard krijgt.
Heb dus vooral voor mijzelf de meest logische gebouwen gepakt en kan het zeker aanraden om in ieder geval de gebouwen te pakken die aansluiten op je professions en daarnaast te kiezen wat je zelf leuk vind.
Voor mijn niet-profs: Je krijgt op een gegeven moment ook de herb garden en ik kon daar gewoon om de zoveel tijd bloemen plukken. Ook mensen die geen mining hebben kunnen ook gewoon minen in de eigen persoonlijke mijn. Ore is ook vaak nodig om andere professions te kunnen levelen.
Voor meer info:
http://www.wowhead.com/ne...ns-and#large-plots-armory
Mine / Herb & Fishing krijg je gratis en voor niks bij het levellen tot lvl 100. (wel sowieso een follower op te plaatsen )
alchemy lijkt mij atm nog niet veel op te brengen.
Eindelijk komt er misschien weer leven in mijn oude home SWCThe following realms are due to be connected next week:
English Realms
(PvE) Eonar and Vek'nilash/Blade's Edge
(RP) Steamwheedle Cartel and Moonglade/The Sha'tar
Ja ja SWC is de hekkensluiter maar eindelijk maar toch zeggen we dan maar.IntToStr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:33:
Zou het dan toch...:
[...]
Eindelijk komt er misschien weer leven in mijn oude home SWC
Tnx! voor de tip.junglebeast schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
Probeer ook Throne of Thunder LFR te gaan doen voor 502 items. En natuurlijk elke week 1 keer de celestial boss killen voor een tier (553) item, of PvP item. Verder kun je wat BG's doen voor de PvP items, ring, neck e.d. Als je dan op 496 zit kun je Orgrimmar LFR doen. Ik ben nu een week 90 op mijn druid en die zit op 515.
[...]
Als je geluk heb (qua drops) kan je in een middag +500 ilvl hebben.
Mijn priest was op een zondag ochtend 90 en in de vroege middag was ze al SoO LFR aan het doen.
Wat toevoegende tips nog:
Zodra je ilvl 480 heb meteen ToT in duiken en met wat geluk loot je een hoop 502, wat je weer kan afdwingen als je timeless coins inwissel voor Charms voor extra rolls in ToT.
De Justice Points die je krijgt met Heroic 5man en Scenario's inwissel naar Honour Points voor 522 ilvl PvP gear (koop geen trinkets deze zijn nutteloos in PvE). Justice Points farmen en inwisselen naar Honour Points is sneller dan Battle Grounds doen om Honour Points te krijgen.
Mocht je (dacht dat het) 1135 of 675 valor points hebben zou je ook een ilvl 522 Trinket (kan alleen als je ToT lfr 1 maal doorgelopen heb (Reputation)) of een ilvl 522 pve Neck (geen reputation nodig)
Nog een paar inderdaad en meeste realms zijn weer medium of hoger in populatie.IntToStr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:33:
Zou het dan toch...:
[...]
Eindelijk komt er misschien weer leven in mijn oude home SWC

Dit topic is gesloten.
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!