Je hebt een gebouw waarmee je workers gained (die je weer in andere gebouwen of garisson quests kunt gebruiken).IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
Idealiter heb je een small building voor je eigen 2 professions en doe je dat op elke char die je hebt met in totaal alle professions gecoverd
Verder zijn sommige gebouwen handig om je garrison op te bouwen en later in het spel zijn andere gebouwen weer beter voor trade etc. als ik het goed heb.
In ieder geval moet ik hier zeker nog meer onderzoek naar doen
Je hebt de trade post, waar je garrisson material kunt verdienen (voor upgrades). reputation bonus (account wide), en AH access.
Je hebt de barracks die je van quests voorzien voor je workers (en die geven weer gear en vanity items).
Zo zijn er echt veel gebouwen! Ik schrok er bijna van, ik kijk er stiekem wel erg naar uit.
Het hele tillers-gedoe vond ik heel snel saai worden.
De follower quests zullen ook wel saai worden na een tijdje, maar gezien de vele upgrade levels (3 levels garisson en 3 levels per gebouw) denk ik dat het zich iets langer rekt dan b.v. tillers.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻