Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.835 views

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:16:
Idealiter heb je een small building voor je eigen 2 professions en doe je dat op elke char die je hebt met in totaal alle professions gecoverd :)

Verder zijn sommige gebouwen handig om je garrison op te bouwen en later in het spel zijn andere gebouwen weer beter voor trade etc. als ik het goed heb.

In ieder geval moet ik hier zeker nog meer onderzoek naar doen :)
Je hebt een gebouw waarmee je workers gained (die je weer in andere gebouwen of garisson quests kunt gebruiken).
Je hebt de trade post, waar je garrisson material kunt verdienen (voor upgrades). reputation bonus (account wide), en AH access.
Je hebt de barracks die je van quests voorzien voor je workers (en die geven weer gear en vanity items).

Zo zijn er echt veel gebouwen! Ik schrok er bijna van, ik kijk er stiekem wel erg naar uit.
Het hele tillers-gedoe vond ik heel snel saai worden.
De follower quests zullen ook wel saai worden na een tijdje, maar gezien de vele upgrade levels (3 levels garisson en 3 levels per gebouw) denk ik dat het zich iets langer rekt dan b.v. tillers.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:13:
[...]

Absoluut niet! Iemand die voor PvP gaat zal b.v. al een andere inrichting gaan hebben dan een PvE speler.
En zo zijn er best veel opties die allemaal voor en nadelen brengen.
Van wat ik zo zie kan ik geen 'ideaal-setup' zien. Alles levert enorme voordelen op. Er is geen 'beste' building.

Zeker, ik denk dat er must-haves gaan zijn zoals de inn en barracks waarschijnlijk.
Maar of je nou een gem boutique, enchanter's study of alchemist gebouw pakt is van je eigen stijl en voorkeur afhankelijk en je doel.
Maar vaak is er 1 ideale pvp rogue spec en rotation of 1 ideale pve warlock spec en rotation.

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

FitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:38:
[...]

Maar vaak is er 1 ideale pvp rogue spec en rotation of 1 ideale pve warlock spec en rotation.
Het ging over de garrisons :P niet over specs en classes xD

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die opmerking over autisme sta ik niet achter en zou ik zelf ook niet zeggen. Volgens mij was hij overigens niet alleen tegen jou gericht maar dat terzijde. Laten we het bij deze hierbij laten om de sfeer in het topic niet (nog verder) te verpesten 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:46:
[...]

Zijn er meer mensen die overgaan naar een andere main met WoD?
Ik twijfel nog, het moet iig een class zijn die kan healen. Vond monk healen in de beta niet zo geweldig, druid was leuker. Maar vraag me af of dat niet gewoon komt doordat druid minder veranderd is tov monk.

(Waarschijnlijk blijf ik gewoon met bij mijn monk, tenzij het me echt niet beter gaat bevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zit zelf nog te twijfelen..

Monk WW is gigantisch verziekt. Alles wat monk leuk maakte is eruit gesloopt. Raid utility met orbs? Hell naw, hier heb je een cast time die voor 10% van de orbs healed!
en nog meer van die design keuzes.

Voor mij is de lijst nu:

Prot /Holy Paladin
Guard/Resto Druid
Blood/Blood DK (wat kleine talent wijzigingen en glyphs tussen de specs, dan per fight respeccen ipv alles omzetten)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

FitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:38:
[...]

Zoals al aangegeven ging het inderdaad om Garissons.
En ook met PvE is er tegenwoordig niet meer één 'ideaal-build' ..
Met de nieuwe talent-tree's (niet echt meer tree te noemen, maar goed) past men de build per encounter aan.

Als je het goed wilt doen, uiteraard.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:23:
Monk WW is gigantisch verziekt. Alles wat monk leuk maakte is eruit gesloopt. Raid utility met orbs? Hell naw, hier heb je een cast time die voor 10% van de orbs healed!
en nog meer van die design keuzes.
Logisch dat de Orbs cast time krijgen daar zo'n beetje al mijn Holy Priest heals een cast time heeft gekregen. Alle Heals zijn over het algemeen wat zwakker dan ze nu zijn om dat Blizzard meer de focus legt om tanks voornamelijk op 80% health te houden tijdens een raid encounter dan dat het nu is.

Dus deze wijziging is volledig in lijn met wat de planning van Blizzard is.

Verder geen idee wat verder de wijzigingen zijn van een WW monk, niet de class waar ik veel over heb gelezen voor WoD :)

Of ik wissel van main, geen idee heb de keuze uit 3 Races.

Ga mijn focus dan ook meer op 3 alts zetten in WoD ipv 11 zoals ik nu in MoP deed en allemaal een beetje spelen omdat het weer een nieuwe 90 is. Daardoor zijn ze Gearwise het net niet ;)

Komt denk ik omdat er altijd die ene main van mij toevallig de leukste class is imo ;)

Hoop alleen dat de Paarde Staart Kapsel van Draenei niet zo'n slappe aanhangsel blijft zoals het nu is in Beta. Huidige is By far mijn Favoriet op de 4 Draenei die ik heb (all mijn female chars hebben een paarde staart zelfs de Nelf Male ;)). Nieuwe Models zal beetje de keuze bepalen wat de main wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2014 09:11 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:06:
[...]

Logisch dat de Orbs cast time krijgen daar zo'n beetje al mijn Holy Priest heals een cast time heeft gekregen. Alle Heals zijn over het algemeen wat zwakker dan ze nu zijn om dat Blizzard meer de focus legt om tanks voornamelijk op 80% health te houden tijdens een raid encounter dan dat het nu is.

Dus deze wijziging is volledig in lijn met wat de planning van Blizzard is.

Verder geen idee wat verder de wijzigingen zijn van een WW monk, niet de class waar ik veel over heb gelezen voor WoD :)

Of ik wissel van main, geen idee heb de keuze uit 3 Races.

Ga mijn focus dan ook meer op 3 alts zetten in WoD ipv 11 zoals ik nu in MoP deed en allemaal een beetje spelen omdat het weer een nieuwe 90 is. Daardoor zijn ze Gearwise het net niet ;)

Komt denk ik omdat er altijd die ene main van mij toevallig de leukste class is imo ;)

Hoop alleen dat de Paarde Staart Kapsel van Draenei niet zo'n slappe aanhangsel blijft zoals het nu is in Beta. Huidige is By far mijn Favoriet op de 4 Draenei die ik heb (all mijn female chars hebben een paarde staart zelfs de Nelf Male ;)). Nieuwe Models zal beetje de keuze bepalen wat de main wordt.
Klopt ja, vind het alleen zo jammer. Orbs waren zo handig voor solo'en old content :p

Nu is het een cast time, waarin je toch extra damage krijgt (tijdens casten is je dodge/parry/block chance 0% iirc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:13:
[...]

Klopt ja, vind het alleen zo jammer. Orbs waren zo handig voor solo'en old content :p

Nu is het een cast time, waarin je toch extra damage krijgt (tijdens casten is je dodge/parry/block chance 0% iirc)
Imo die Orbs werkte ook alleen maar omdat ze instant waren, nu zijn ze inderdaad nutteloos.
Er is geen DPS die zijn tijd verdoet met Casten van orbs, mikken en dan je target zien weg lopen van waar de orb komt.

Met instant orbs vond ik dat al vervelend dat de target in eens stop met lopen en de orb niet raakt enzo :+

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:45
Gisteren Shadowmourne gehaald na 7 weken shards farmen *O*

Beetje jammer dat ik t/m Lich King nodig had om de laatste shard te krijgen, dus nu mag ik volgende week nog een keer om de goodies te gaan looten.

Op naar het volgende doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
IntToStr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:17:
Gisteren Shadowmourne gehaald na 7 weken shards farmen *O*

Beetje jammer dat ik t/m Lich King nodig had om de laatste shard te krijgen, dus nu mag ik volgende week nog een keer om de goodies te gaan looten.

Op naar het volgende doel :)
Gz ! :D

Leuk om te doen !, ga ik ook zeker nog doen op me Pally.
Moet die Tabard hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:16:
[...]

Imo die Orbs werkte ook alleen maar omdat ze instant waren, nu zijn ze inderdaad nutteloos.
Er is geen DPS die zijn tijd verdoet met Casten van orbs, mikken en dan je target zien weg lopen van waar de orb komt.

Met instant orbs vond ik dat al vervelend dat de target in eens stop met lopen en de orb niet raakt enzo :+
Ik kan ze nog steeds precies timen in raids. Gewoon zien hoeveel latency je hebt, waar de char heen beweegt en inspelen erop. Moet wel zeggen dat ik ze misschien 1x per SoO gebruik hoor.

In Old content zijn ze veel prettiger, tijdens rennen jezelf kunnen healen zonder problemen, en gewoon snel wat orbs neerleggen voor high damage fights.

ik zie het punt van blizzard wel hoor. Maar het is gewoon zo.. meh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:38:
[...]

ik zie het punt van blizzard wel hoor. Maar het is gewoon zo.. meh :p
Blizzard in a nutshell, de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zit op het moment op 4 Titanstone's dus ik moet er nog 8 !

Zondag maar is ToT en SoO in en dan hoop ik er wat kan krijgen !.
En daarna bij de volgende reset de uitbreiding kopen een pally kiezen als 90 en dan ff wat gear verzamelen en de rest van de tijd tot de exp lekker farmen.
En vervolgens mijn switch naar Pally en dan healen en dps ! :D

Dus sinds Vanilla tot aan nu Mage gespeeld maar vanaf WoD ga ik 100% Pally en is Mage een sidenote.

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Ik moet nog 12 secrets op mijn alt, maar kan nog heel ToT en 2 SOO bosses doen dus ga een heel eind komen. Sowieso red ik de cloak nog wel op mijn alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ook even goed ingelezen in de hele Garrison gebeuren.
Een Dedicated Miner/Herb is dus niet zo noodzakelijk meer :)

Gezien het feit dat je een Herb farm en een Mine krijgt gaat mijn Druid gaat dus Mining/Herb Droppen zodra deze een keer 100 wordt, hou deze proffs wel met lvling voor de extra exp en het lvl'en van proff van 0 naar max is wel heel erg easy mode in WoD.

Zie verder ook geen extra benefits tegenover de non-herb/mining chars zoals die er wel zijn voor de crafting proffesions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:36
Mektheb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:39:
Zit op het moment op 4 Titanstone's dus ik moet er nog 8 !

Zondag maar is ToT en SoO in en dan hoop ik er wat kan krijgen !.
En daarna bij de volgende reset de uitbreiding kopen een pally kiezen als 90 en dan ff wat gear verzamelen en de rest van de tijd tot de exp lekker farmen.
En vervolgens mijn switch naar Pally en dan healen en dps ! :D

Dus sinds Vanilla tot aan nu Mage gespeeld maar vanaf WoD ga ik 100% Pally en is Mage een sidenote.
Waarom ga je over naar pally? ze voeren amper wijzigingen door, ik verlies als tank iig mn wings (retri weet ik niet precies), daarnaast zijn de lvl 100 talents een beetje mehhhh naar mijn idee. Druid daarentegen krijgt pulvarize op lvl 100. Druid tanking ziet er voor WoD best goed uit moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:25:
Ook even goed ingelezen in de hele Garrison gebeuren.
Een Dedicated Miner/Herb is dus niet zo noodzakelijk meer :)

Gezien het feit dat je een Herb farm en een Mine krijgt gaat mijn Druid gaat dus Mining/Herb Droppen zodra deze een keer 100 wordt, hou deze proffs wel met lvling voor de extra exp en het lvl'en van proff van 0 naar max is wel heel erg easy mode in WoD.

Zie verder ook geen extra benefits tegenover de non-herb/mining chars zoals die er wel zijn voor de crafting proffesions.
Met een dedicated miner/herber zul je uiteraard altijd meer herbs en mins produceren dan met je garrison.
Je garrison productie is afhankelijk van je aantal workers, je beschikbare work orders en je beschikbare resources.
Mijn MOnk zal iig mining/herbing blijven behouden als extra inkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay 9/9 gold. Na een reeks van vreselijke PUGS maar even 20k gold neergelegd voor de laatste twee, 6.0 naderde 'too fast for comfort'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Blizzard heeft weer wat nieuws bedacht voor WoW :)
New Feature Incoming - Undelete Character

In the upcoming pre-Warlords of Draenor content patch, we’re adding a new feature that allows players to undelete characters. But before you delete that character, there are a few limitations we want you to let you to know about first.

• Characters under level 10 and Death Knights at level 55 are not eligible to be undeleted.
• Characters between level 10 and level 29 will no longer recoverable after 90 days.
• Characters between level 30 and 49 will no longer recoverable after 120 days.
• All other characters level 50 and above are eligible to be undeleted at any time.
• Please keep in mind you will only be able to use the undelete option once every 30 days.

Undeleting a character restores all of its enchantments, gems, and items fully intact. You’ll be able to get back into action right away, and your character won’t remember being deleted—we won’t tell, either.

Shhhh. . . .

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/september/undeleteChar.jpg

Reclaiming Your Name: What About Flugur?
We’ll be holding deleted character names for a limited time, and the original creator can reclaim it for use on a new character during that time. If you create a new character with the same name as one of your deleted characters (let’s say Flugur), the new character must be renamed, transferred, or deleted to complete the restoration of the original Flugur.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-09-2014 10:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:29:
[...]

Met een dedicated miner/herber zul je uiteraard altijd meer herbs en mins produceren dan met je garrison.
Je garrison productie is afhankelijk van je aantal workers, je beschikbare work orders en je beschikbare resources.
Mijn MOnk zal iig mining/herbing blijven behouden als extra inkomst.
Klopt, maar no-flying zal er voor zorgen dat ik niet zo veel trek heb om te gaan herb/minen buiten de deur nadat de druid lvl 100 aantikt..Herben zonder flight form ... /shiver ;)

Ik ben nog steeds van mening dat ik meer dan genoeg heb aan 32k gold en gezien de prijzen van 10k naar 500 tot 1k gold voor een building is gegaan zal ik tijdens WoD nog steeds genoeg hebben aan 32k :+

-undelete

Wel een geinige optie, als ik voor 30 dagen een char kan missen kan ik mijn 90 Rogue terug halen naar 100 lvlen en dan na die 30 dagen weer deleten om zo uiteindelijk toch 12 lvl 100's te hebben op 1 realm :*)

Alleen beetje jammer dat ik alle gear (niet dat het veel soeps was (~440) en toys verkocht heb voordat ik de delete knop klikte ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
[...]

Klopt, maar no-flying zal er voor zorgen dat ik niet zo veel trek heb om te gaan herb/minen buiten de deur nadat de druid lvl 100 aantikt..Herben zonder flight form ... /shiver ;)
Oh right .. dat ging ook gebeuren .. helemaal vergeten :( ..

Nu weet ik weer waarom ik twijfelde om mats voor mijn Geosynchronous mount te verzamelen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:36
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
[...]

Ik ben nog steeds van mening dat ik meer dan genoeg heb aan 32k gold en gezien de prijzen van 10k naar 500 tot 1k gold voor een building is gegaan zal ik tijdens WoD nog steeds genoeg hebben aan 32k :+

-undelete

Wel een geinige optie, als ik voor 30 dagen een char kan missen kan ik mijn 90 Rogue terug halen naar 100 lvlen en dan na die 30 dagen weer deleten om zo uiteindelijk toch 12 lvl 100's te hebben op 1 realm :*)

Alleen beetje jammer dat ik alle gear (niet dat het veel soeps was (~440) en toys verkocht heb voordat ik de delete knop klikte ;)
Wat! No-flying? Waar mag je niet vliegen vanaf WoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thysiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:13:
[...]

Wat! No-flying? Waar mag je niet vliegen vanaf WoD?
Heel Draenor is no-flying, ook voor lvl 100 spelers.
Pas met 6.1 zou flying komen, en dan moet je er waarschijnlijk een quest voor volgen (dus niet gewoon kopen).
There's a lot of discussion about flying/not-flying and I'd like to try to sum things up and maybe realign the discussion a bit. Some of the other threads are near-cap, some have really gone down tangents, so I'm just picking this one to throw a reply into. Apologies to the other threads.

We intend to disallow flying while leveling from 90 to 100, and have flying become available again in the first major patch for Warlords of Draenor.

No flying while leveling has been the case during Burning Crusade, Wrath of the Lich King, and Mists of Pandaria. We allowed flying during Cataclysm because as those zones were mixed-in with the 1-60 world it just would have been really jarring to dismount you as you fly into Hyjal, etc. but we would have disallowed it for Catalcysm zones as well if there was a reasonable solution there.

Flying trivializes combat. A lot of people like to say we're trying to force world PvP, or that we just really want people to look at the pretty trees we made, but those really aren't the reasons that drive this same decision we've made every expansion. Flying allows you to escape or enter combat at-will. There's a reason why flying isn't allowed in dungeons and raids, or battlegrounds and arenas, and that's because it would trivialize the core mechanic of the game in those areas - combat. For much the same reason it trivializes how content is approached in the outdoor world based on the simple fact that you can lift off and set down wherever you like.

So that's the main reason. But sure there are a lot of other problems it can cause for content design such as zones having to get a lot bigger because flying mounts can travel so quickly (and thus making ground travel in them take much longer), it reduces the impact of elevation within zones, it completely removes the ability for us to pace or present content in any structured way, and in general removes our ability to determine how and when players approach a situation, see a vista or location, or charge into/out-of a combat situation. It just greatly reduces any gameplay we want to create by allowing infinite choice in how content is approached to best suit a player's intention to (usually) avoid that content.

I totally sympathize with people's desire to do that, they want to be efficient and have it be their choice, but we have to balance our intent to create a game against creating a sandbox where anything goes. There's a happy medium there somewhere, but flying mounts in most cases just do too much to undermine too many of our core intentions with the game world, the basis of the game: combat, or guiding players through a game experience, and for those reasons we have continually chosen (when we could) to disallow flying mounts in the 'current' outdoor content. In the past that's meant only while leveling, but in our experiences with the Isle of Thunder and Timeless Isle we feel like we can extend that for a bit longer in the new content, and have it be kind of a big deal again once you're able to earn flying in the first big content patch, and in the meantime putting focus on flight paths as well as having some more interesting travel options for players to use.

-----

So a couple things I wanted to bring up in addition to what I posted earlier. The first was that we're of course refining our questing experience, you may have heard a bit about it from BlizzCon, and that expands to max level content as well. In Mists of Pandaria there was quite a bit of outdoor content at max level, but it was almost entirely in the form of dailies. From BlizzCon we shared we're looking to provide something quite a bit more story driven like the 5.1 Operation Shieldwall/Dominance Offensive with some of the exploration lessons we learned from the Timeless Isle, and that extends to the max level experience as well. We want the transition at max level not to be questing and story to a harsh "now you do dailies", but something that's more natural and feels a lot like the leveling experience just at max level for better reward. And so that goes back to all of the reasons I gave before about how flight interrupts some of the core mechanics we think present the best leveling and questing experience, and I thought it'd be good to point out that it'll also play a big role at max level due to our questing refinements.

The second thing is we really like when flying feels like a reward and something you've earned for each new expansion or area. It's such a powerful ability and we look back at BC (at least for epic riding) or Wrath and those were really big keystone achievements for us as players (mainly because they had some pretty huge gold costs on them...). Regardless of the unlock method though it was one of the bigger moments when you unlocked flying, took to the skies, and were able to see the world from an entirely different vantage because for most of us it wasn't easily attainable. Our plan has been to recapture some of that but make it a bit cooler, and while we don't have specifics just yet, it'll be something more involved than just paying gold; something that further emphasizes how powerful flight is. Unlocking it won't just be level 100 on the day 6.1 comes out with some gold, but something you'll be working toward over the course of the initial expansion release, and 6.1 will introduce the final steps to complete it. It's such a enormous power to be able to fly we really want it to be more of a key moment when you unlock it, and something that feels like an accomplishment more than just shelling out some gold like we've had in the past.

Anyway, I felt like those two things were worth spelling out.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/10571977123?page=1#6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:15:
[...]

Heel Draenor is no-flying, ook voor lvl 100 spelers.
Pas met 6.1 zou flying komen, en dan moet je er waarschijnlijk een quest voor volgen (dus niet gewoon kopen).
En zelfs dat is nog niet zeker. Het kan best zijn dat er de hele expansion niet gevlogen mag worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeror schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:19:
[...]

En zelfs dat is nog niet zeker. Het kan best zijn dat er de hele expansion niet gevlogen mag worden.
Zoals het er momenteel op lijkt willen ze het meer 'rewarding' maken. Het moet niet iets zijn wat je gewoon koopt, maar iets waar je daadwerkelijk naar toe moet werken en dus een gevoel van 'reward' aan over moet houden.

Als ze flying echt helemaal zouden schrappen in Draenor zou ik dat zwaar kl*te vinden ..
Ze mogen dan toch aardige upgrade aan de FP uitvoeren willen ze dat doen.
FPs waren altijd al een tergende manier om van A naar B te komen (ook pre-flying mounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:27:
[...]

Waarom ga je over naar pally? ze voeren amper wijzigingen door, ik verlies als tank iig mn wings (retri weet ik niet precies), daarnaast zijn de lvl 100 talents een beetje mehhhh naar mijn idee. Druid daarentegen krijgt pulvarize op lvl 100. Druid tanking ziet er voor WoD best goed uit moet ik zeggen :)
Ik ga naar een Pally omdat ik een Pally leuk vind om te spelen.

Ik hou van de manier van the light en hoe het in de lore gewikkeld is met palladin´s als een soort crusaders.

De armor´s vind ik vet om te verzamelen en aan te hebben.

En ik kan er mee solo spelen.

Druid leuk, maar het geen ik leuk vind aan een druid is Gaurdian of Cenarus title met Tier 4 ofzo aan en verder heb je het daar wel mee gehad.
Ik hou niet van Catvorm en niet van Beer dus dan blijft Boom of Boomkin over.
Nee Palladin all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:19:
[...]

Beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:22:
[...]

Zoals het er momenteel op lijkt willen ze het meer 'rewarding' maken. Het moet niet iets zijn wat je gewoon koopt, maar iets waar je daadwerkelijk naar toe moet werken en dus een gevoel van 'reward' aan over moet houden.

Als ze flying echt helemaal zouden schrappen in Draenor zou ik dat zwaar kl*te vinden ..
FPs waren altijd al een tergende manier om van A naar B te komen (ook pre-flying mounts).
Denk dat ze tegen te veel weerstand zouden lopen als ze het daadwerkelijk flying compleet schrappen.
Zou het iig ook niet tof vinden, maar no-fly tot 6.1 kan ik me wel in vinden. Eerste maanden toch druk bezig met 3 alts naar 100 te werken en te gearen, geen tijd om te vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

[...]

Ik heb het in de beta totaal nog niet gemist, het niet kunnen vliegen.. Voor herb gatheren is het wel zwaar beroerd. Maar zo met questen totaal geen hinder van ondervonden.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Mektheb schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:29:
[...]

Ik ga naar een Pally omdat ik een Pally leuk vind om te spelen.

Ik hou van de manier van the light en hoe het in de lore gewikkeld is met palladin´s als een soort crusaders.

De armor´s vind ik vet om te verzamelen en aan te hebben.

En ik kan er mee solo spelen.

Druid leuk, maar het geen ik leuk vind aan een druid is Gaurdian of Cenarus title met Tier 4 ofzo aan en verder heb je het daar wel mee gehad.
Ik hou niet van Catvorm en niet van Beer dus dan blijft Boom of Boomkin over.
Nee Palladin all the way.
Pally's zijn ook best vet! Het enige irritante vind ik dat Holy me gewoon echt niet inspreekt in de vorm waarin het nu is. Heb aan het begin van Panda-land heel veel pally gespeeld en in het verleden ook. Ben het helemaal met je eens dat pally's cool zijn en de armors ook!

Toch blijf ik bij mijn nieuwe warrior main :D heb er zin in!

*ik wil toch nog echt even mijn 9/9 halen op de warrior voor het setje! De mount enzo krijg ik al omdat ik 9/9 op huntertje heb, maaaar moet een groep vinden!

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 26-09-2014 11:46 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Yay 9/9 gold. Na een reeks van vreselijke PUGS maar even 20k gold neergelegd voor de laatste twee, 6.0 naderde 'too fast for comfort'.
Ah, ze hadden dus nog tijd voor je :) Gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nibbz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:33:
[...]

Ik heb het in de beta totaal nog niet gemist, het niet kunnen vliegen.. Voor herb gatheren is het wel zwaar beroerd. Maar zo met questen totaal geen hinder van ondervonden.
In MoP vond ik het ook niet zo erg met questen behalve dat de FP wel beroerd waren.
Als je een nieuwe FP ontdek had, had je zo maar kans dat je in eens 2 min langer onderweg was.

Jade forest vond ik ook niet erg om door te lopen, vind dit namelijk een mooie zone, rest was ook wel ok op kun lai summit na.

Ore en herbs farmen was ook niet erg mijn Druid liep in een Cave rondjes van 85 tot 89 omdat de mine en herb nodes achterlijk snel respawnde daar :D Wel alleen snow lily's maar die verkochten leuk en vrij vaak een golden lotus spawn en trillium nodes, die druid heeft mij en de guildbank heel wat potions, flasks en gems opgeleverd tot dat ze de spawntimes aangingen passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind de redenen die Blizzard geeft voor no flying trouwens vreemd. Ze willen dat men meer de wereld doortrekt, social interaction etc. Maar vervolgens wel garrisons bouwen met portals en trade chat :? Op level 100 zit niemand nog in een capitol, maar in hun garrison omdat je in principe van alles voorzien bent.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-09-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:
Ik vind de redenen die Blizzard geeft voor no flying trouwens vreemd. Ze willen dat men meer de wereld doortrekt, social interaction etc. Maar vervolgens wel garrisons bouwen met portals en trade chat :? Op level 100 zit niemand nog in een capitol, maar in hun garrison omdat je in principe van alles voorzien bent.
Combat is ook een grote reden.
En ze willen op max-level niet alleen maar dailies aanbieden, maar ook speciale level 100 questlines.

Ze willen ervan af dat jij je flying mount pakt, van capitol naar daily gebied vliegt, dropped, killed, fly, drop repeat doet. Zo wordt de hele questing en daily ervaring langer gerekt (ugh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:50:
[...]

En ze willen op max-level niet alleen maar dailies aanbieden, maar ook speciale level 100 questlines.

Ze willen ervan af dat jij je flying mount pakt, van capitol naar daily gebied vliegt, dropped, killed, fly, drop repeat doet. Zo wordt de hele questing en daily ervaring langer gerekt (ugh :P)
Ze willen ook WPvP promoten.

Als snap ik de Trade Chat en AH in Garrisons ook niet helemaal.
Op het gear/mount showen en duels na is er weinig te doen in SW enzo.

Dat was ook waarom blizzard geen player housing wou |:(

We gaan het meemaken over een anderhalve maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ach, uiteindelijk heb je nog hoeveel zones waarin je kan vliegen? En het is maar 1 patch. Ik snap het geklaag nooit zo. Whatever blizzard ook besluit, geklaag zal er altijd zijn.

Ik vermaak me in de beta zelfs zonder flying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:50:
[...]

Ik vind het best, het kan me echt niet boeien of flying eruit gaat, maar wel zo netjes dan om al het gold wat men ooit heeft moeten spenderen om te kunnen vliegen, terug te geven.
Derr_Hans schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:58:
[...]
Ze willen ook WPvP promoten.
Ik speel toch op een PVE server dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Kaap, waarom teruggeven?

Je hebt het gekocht om te vliegen in de andere expansions. Daar kan het toch nog steeds? Dus geen reden hiervoor.

Je gaat toch ook niet je geld terug eisen als je een PS3 hebt gekocht, en de PS4 komt uit? Je verliest totaal geen functionaliteit qua vliegen. Je krijgt er alleen geen functionaliteit bij

[ Voor 40% gewijzigd door corset op 26-09-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:58:
Ach, uiteindelijk heb je nog hoeveel zones waarin je kan vliegen? En het is maar 1 patch. Ik snap het geklaag nooit zo. Whatever blizzard ook besluit, geklaag zal er altijd zijn.

Ik vermaak me in de beta zelfs zonder flying.
Ja, 1 patch is totaal niet erg, een hele expansion lang daar in tegen.. mmmmm :/

Ik gebruik nog steeds redelijk vaak FP's hoor, naar timless, pvp vendor en zelfs half hill meteen even tijd om drinken te pakken of alt tab en sociaal wezen elders dan WoW, maar tijdens pet battle rondje vlieg ik toch gewoon zelf omdat het zo een een uur langer zal duren als ik dit zou doen op ground mounts in Pandaria.

No fly op timeless, thunder island en isle of gaints is geen probleem.
De laatste 2 bezocht ik alleen maar voor de World bosses en ToT raid ingang.

Als flying net zo wordt als MoP (main land flying, rest no-fly) dan doen ze het goed ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Portals, bank en AH in je garrison zijn opties bij bepaalde gebouwen, dus niet iedereen zal deze hebben.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb op dit moment 11/12 Titan Runestones voor de Legendary quest, ik heb alle LFR wings gedaan waar ze in droppen deze week ( laatste twee wings van ToT en de eerste twee van Soo)
Nu heb ik gisteren Flex 1 gedaan en van alle 4 de bosses dropte niks, nadat ik woensdag al LFR heb gedaan.
Niemand kan mij vertellen of ze in zowel LFR and Flex droppen in dezelfde reset, kan iemand mij hier zekerheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
LangeQuin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:03:
Ik heb op dit moment 11/12 Titan Runestones voor de Legendary quest, ik heb alle LFR wings gedaan waar ze in droppen deze week ( laatste twee wings van ToT en de eerste twee van Soo)
Nu heb ik gisteren Flex 1 gedaan en van alle 4 de bosses dropte niks, nadat ik woensdag al LFR heb gedaan.
Niemand kan mij vertellen of ze in zowel LFR and Flex droppen in dezelfde reset, kan iemand mij hier zekerheid over geven?
Drop alleen uit LFR of Flex of Normal/Heroic per reset en niet en en en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:33
LangeQuin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:03:
De items droppen zowel in flr/ flex/ normal als heroic. Maar slechts 1 keer per baas per reset heb je de kans dat je een runestone krijgt.

Kortom, volgende week weer verder farmen! Je bent nog op tijd, no worries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Even een vraagje tussen door: ik kan op mijn warrior kiezen tussen het equippen van een trinket uit LFR ToT of een PVP 550 proc trinket.. Is het ilvl verschil groot genoeg om dan toch te gaan voor PVP trinket of niet?

armory = http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Colombiana/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je kan iets anders doen. Als je in je garrison een Mage Tower wegzet kun je in Draenor reizen dmv Ogre waygates. Ieder zone heeft 1 zo'n waygate om naar te teleporten. Lijkt mij een prima alternatief om mee te reizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:00:
@Kaap, waarom teruggeven?

Je hebt het gekocht om te vliegen in de andere expansions. Daar kan het toch nog steeds? Dus geen reden hiervoor.
Ik zeg alleen maar dat ik, zal het even duidelijk markeren voordat een zeker iemand in dit topic het weer verkeerd leest en daarover valt, dat wel netjes zou vinden. Je ontneemt spelers wel de mogelijkheid om bepaalde functionaliteit te gebruiken tenzij ze naar old content gaan, wat men, met uitzondering van je faction vanilla hoofdstad, zelden tot niet doet. Heb jij bijvoorbeeld die TK mount, kun je er niet lekker mee vliegen/showen terwijl je aan het idlen bent, tenzij je in old content wilt gaan hangen. Blizzard wil graag dat iedereen Ashran als de nieuwe faction hub gebruikt. Ik denk echter dat het niet kunnen vliegen er juist voor gaat zorgen dat mensen terug gaan naar de vanilla faction hoofdstad. Moet Blizzard achteraf natuurlijk niet klagen dat hun world pvp paradeplaatje niet zo populair is als dat ze graag wouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kaap schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:
[...]

Ik zeg alleen maar dat ik, zal het even duidelijk markeren voordat een zeker iemand in dit topic het weer verkeerd leest en daarover valt, dat wel netjes zou vinden. Je ontneemt spelers wel de mogelijkheid om bepaalde functionaliteit te gebruiken tenzij ze naar old content gaan, wat men, met uitzondering van je faction vanilla hoofdstad, zelden tot niet doet. Heb jij bijvoorbeeld die TK mount, kun je er niet lekker mee vliegen/showen terwijl je aan het idlen bent, tenzij je in old content wilt gaan hangen. Blizzard wil graag dat iedereen Ashran als de nieuwe faction hub gebruikt. Ik denk echter dat het niet kunnen vliegen er juist voor gaat zorgen dat mensen terug gaan naar de vanilla faction hoofdstad. Moet Blizzard achteraf natuurlijk niet klagen dat hun world pvp paradeplaatje niet zo populair is als dat ze graag wouden.
Kan je niet gewoon idle-en op je flying mount in grond modus? Volgens mij is dat nog steeds gewoon mogelijk!

Ben zelf fan van pvp, maar begrijp dat PVE only spelers het irritant vinden dat er meer focus op ligt nu.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
in WoD dus lekkere farm sessie's houden weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik blijf lekker in Orgrimmar hangen, zie geen reden voor het bestaan van Ashran :) Kan ik tevens op mijn flying mounts scheuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
hulkie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:06:
[...]

De items droppen zowel in flr/ flex/ normal als heroic. Maar slechts 1 keer per baas per reset heb je de kans dat je een runestone krijgt.

Kortom, volgende week weer verder farmen! Je bent nog op tijd, no worries!
Bedankt, vanavond dan maar verder mijn beertje als tank door LFR heen krijgen, zal wel een boel gescheld worden maar soms kan ik er alleen maar om lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voor de liefhebbers, op dit moment zijn de European Arena Finals bezig op Dreamhack. Hier te zien:
http://www.twitch.tv/wow

Gogogo Playing With Fire. Fire Mage <3

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

De nieuwe muziek is weer briljant btw.
Kan niet stoppen om Strange Fever te luisteren :P
Wolf at the Gates is ook geweldig :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:56:
[...]

Kan je niet gewoon idle-en op je flying mount in grond modus? Volgens mij is dat nog steeds gewoon mogelijk!

Ben zelf fan van pvp, maar begrijp dat PVE only spelers het irritant vinden dat er meer focus op ligt nu.
Ach, het enige wat dit voor mij als niet zo'n pvp fan betekent is dat ik de flightpaths weer ga gebruiken en meer AFK ben.

Aan de andere kant als de herbalism nodes maar dicht genoeg op elkaar zitten, dan loop ik wel rond travelform, was vroeger ook het meest efficient rekening houdend met de cast tijd voor normale mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:13:
[...]

Ach, het enige wat dit voor mij als niet zo'n pvp fan betekent is dat ik de flightpaths weer ga gebruiken en meer AFK ben.

Aan de andere kant als de herbalism nodes maar dicht genoeg op elkaar zitten, dan loop ik wel rond travelform, was vroeger ook het meest efficient rekening houdend met de cast tijd voor normale mounts
Ik meen mij te herinneren ergens in een blue post gelezen te hebben dat er mounted interactions toegevoegd gaan worden (ik dacht hier gelijk aan mining/herbing while mounted)

EDIT:

WoD Garrisson Stables:
With the Stables, you can capture and train special mounts on Draenor. These unique mounts spawn all across the world, and after you find and lasso them, you’ll send them to your Garrison for training. The subsequent training quests will allow you to add the mounts to your collection, learn the ability to remain mounted while interacting with objects in outdoor Draenor zones (at Stables level 2), and ultimately reward you with an increased mounted speed across Draenor at level 3. Achievements associated with this remarkable building unlock even more mounts, as well as the title Stable Master.

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 26-09-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:16:
[...]

Ik meen mij te herinneren ergens in een blue post gelezen te hebben dat er mounted interactions toegevoegd gaan worden (ik dacht hier gelijk aan mining/herbing while mounted)

EDIT:

WoD Garrisson Stables:

[...]
Lol, zit ik in de beta, heb alleen garrison grotendeels genegeerd. Wist ik dus niet ...

Leuke aanpassing, maar wel het unieke van de druid weg (was al minder door komst sky golem voor herbalists

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
blouweKip schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:34:
[...]

Ik vond het als healer in het begin van de beta anders verrekte saai (zowel als disc en holy), veel meer wachten, geen actief manamangement meer, veel meer stilstaan (yay voor pvp-changes die pve verneuken).
Sterker nog, ik heal sinds vanilla en ik zit er voor het eerst aan te denken te rerollen naar dps omdat healen weer net zo saai lijkt te worden als in vanilla/BC.
Ze hadden juist voor een tijdje wel actieve mana regen geimplementeert maar dat hebben ze er nu uitgeschopt en het is nu meer van als je OOM bent dan is het afgelopen. Dat maakt het iets gemakkelijker voor anderen om te zien hoe de healer het doet qua mana, en om nou te zeggen dat het advanced game mechanics waren die we nu missen, nee.

Je impliceert ook dat je healen op dit moment leuk vindt in SoO. Niks te doen (als Disc doe je dan Atonement, de rest valt in slaap) en dan ineens is er wat damage dat meneer Disc allemaal opvangt en dat je verder met smartheals ook opveegt. Constante damage is leuker. Dan moet je actief rotaties blijven gebruiken, en is juist Holy die daar een bijzonder diverse en flexibele toolkit voor heeft en tov SoO effectievere HPS zal doen. Hoe je dat als Holy niet leuk kunt vinden kan ik niet bij. Er is niets saaier dan voor spek en bonen mee doen en je mede healers als tegenwerkers te zien. Onze Holy Priest heeft allerlei ranks en zit steevast tegen rank aan, en toch wordt ie er finaal uitgeknalt qua HPS.
Mik! schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:00:
[...]

Waarom zou Blizz de ballen moeten hebben om disc zwakker te maken dan Holy terwijl beide healspecs om hele andere dingen draaien? Je zegt het al zelf: disc is gericht op absorbs en healing door damage te doen. Holy is van de direct heals. Beide classes werken prima samen in MoP en ik zie ook niet waarom dat in WoD niet ook zou moeten kunnen. Je kunt gewoon holy spelen als je dat leuker vindt en niet persé voor de 'flavour of the month' te gaan ;)
Leuk voor op de borrel maar in de praktijk is Disc praktischer als ik een empowered whirl krijg en ik kan de damage van te voren vermijden met SS en DA terwijl de Rsham met de stack + smart heal de rest opveegt dan is er gewoonweg geen plaats voor een Holy want EoL zal alleen maar overhealen. En dat maakt Holy in de praktijk in deze patch (en trouwens ook de vorige major patches) wanneer iedereen ongeveer even goed is ongewenst, Holy is op maar 1 gevecht in SoO beter dan Disc en dat is Malkorok. Ook in CMs kun je met een goede Disc en een BrM ziekelijk snel de boel clearen door tools als AA/Atonement, Difuse Magic, AG, enz. De absorbs van Disc, samen met de DPS, maken het sterk in CMs en het is maar de vraag of 10 sec CD op Chakra daar verandering in gaat brengen. Resolve ipv Vengeance zal dat wel doen. Het is dus op dit moment betrekkelijk nutteloos om Holy te zijn want je nerfed gewoon jezelf en je groep. Je kunt er mee wegkomen als je supercasual bent in een PuG maar een beetje raid leader zal toch zoiets hebben van waarom is deze knakker geen Disc? Nog 2,5 weekjes wachten O+

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
blouweKip schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:34:
[...]

Ik vond het als healer in het begin van de beta anders verrekte saai (zowel als disc en holy), veel meer wachten, geen actief manamangement meer, veel meer stilstaan (yay voor pvp-changes die pve verneuken).
Sterker nog, ik heal sinds vanilla en ik zit er voor het eerst aan te denken te rerollen naar dps omdat healen weer net zo saai lijkt te worden als in vanilla/BC.
Trouwens, speelde jij niet als resto shaman in Exomna en The Inner Circle op Trollbane :? Speel je nog steeds met hetzelfde clubje, en op welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:04

Grvy

Bot

Jerie schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:14:
[...]
Ze hadden juist voor een tijdje wel actieve mana regen geimplementeert maar dat hebben ze er nu uitgeschopt en het is nu meer van als je OOM bent dan is het afgelopen. Dat maakt het iets gemakkelijker voor anderen om te zien hoe de healer het doet qua mana, en om nou te zeggen dat het advanced game mechanics waren die we nu missen, nee.

Je impliceert ook dat je healen op dit moment leuk vindt in SoO. Niks te doen (als Disc doe je dan Atonement, de rest valt in slaap) en dan ineens is er wat damage dat meneer Disc allemaal opvangt en dat je verder met smartheals ook opveegt. Constante damage is leuker. Dan moet je actief rotaties blijven gebruiken, en is juist Holy die daar een bijzonder diverse en flexibele toolkit voor heeft en tov SoO effectievere HPS zal doen. Hoe je dat als Holy niet leuk kunt vinden kan ik niet bij. Er is niets saaier dan voor spek en bonen mee doen en je mede healers als tegenwerkers te zien. Onze Holy Priest heeft allerlei ranks en zit steevast tegen rank aan, en toch wordt ie er finaal uitgeknalt qua HPS.

[...]
Leuk voor op de borrel maar in de praktijk is Disc praktischer als ik een empowered whirl krijg en ik kan de damage van te voren vermijden met SS en DA terwijl de Rsham met de stack + smart heal de rest opveegt dan is er gewoonweg geen plaats voor een Holy want EoL zal alleen maar overhealen. En dat maakt Holy in de praktijk in deze patch (en trouwens ook de vorige major patches) wanneer iedereen ongeveer even goed is ongewenst, Holy is op maar 1 gevecht in SoO beter dan Disc en dat is Malkorok. Ook in CMs kun je met een goede Disc en een BrM ziekelijk snel de boel clearen door tools als AA/Atonement, Difuse Magic, AG, enz. De absorbs van Disc, samen met de DPS, maken het sterk in CMs en het is maar de vraag of 10 sec CD op Chakra daar verandering in gaat brengen. Resolve ipv Vengeance zal dat wel doen. Het is dus op dit moment betrekkelijk nutteloos om Holy te zijn want je nerfed gewoon jezelf en je groep. Je kunt er mee wegkomen als je supercasual bent in een PuG maar een beetje raid leader zal toch zoiets hebben van waarom is deze knakker geen Disc? Nog 2,5 weekjes wachten O+
En als ik Holy wil zijn dan zeg ik tegen die raid leader "verpest mn plezier eens niet" ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Grvy schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:16:
[...]

En als ik Holy wil zijn dan zeg ik tegen die raid leader "verpest mn plezier eens niet" ;)
Tja, en anderzijds zullen een heleboel raid leaders in een beetje raiding focussed guild dan zeggen van "Joh prima, maar als jij niet optimized spec wil spelen, verpest dan ons plezier ook niet. We gunnen je jouw plezier, maar misschien dat je dat in een andere guild beter kunt vinden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:13:
[...]

Lol, zit ik in de beta, heb alleen garrison grotendeels genegeerd. Wist ik dus niet ...

Leuke aanpassing, maar wel het unieke van de druid weg (was al minder door komst sky golem voor herbalists
Level 3 haal je pas tijdens end game, dus tijdens het lvlen heeft druid nog steeds een pre.

Trade chat en AH in Garrisons is niet moeilijk te begrijpen; dat doen ze omdat jouw Garrison jouw home is. Je hoeft dus niet meer in de major city rond te hangen (gezellig met z'n allen laggen in SW), je kunt gewoon in je Garrison vertoeven. Of zelfs anderen uitnodigen in jouw Garrison. Tijdens beta testen is dat een prima lokatie.

Het gebrek aan fly mount wordt volkomen opgeblazen. Ik ken niemand die het spel tot 100 heeft gespeelt en het daadwerkelijk mist (in mijn guild vinden ze het questen heel erg leuk en ze missen vliegen niet, ook niet op max level). Je kunt gewoon met FPs overal komen, de paden zijn ook veilig, en bovendien heb je ook warlock summoning portal, Mage Portal Lvl 3, CM teleport, enzovoorts. Eeuwige gezaag van mensen die het zelf niet hebben getest is nogal vermoeiend en het is trouwens niet eens zeker of flying terugkomt in 6.1. Als de WoW playerbase er om zou vragen, dan zouden ze dat wel doen maar anders niet. Dus als je genoeg erover zeurt doen ze het vast wel, maar als je er al over zeurt zonder dat je het zelf hebt ervaren dan ben je opzeker vooringenomen, en dat heeft ook effect op jouw uiteindelijke perceptie. Vergeet gewoon dat je ook maar ergens kunt vliegen (veel buiten Draenor zul je toch niet komen) en doe alsof dit alles zo hoort en kijk dan hoe je het ervaart. Met die instelling haal je veel meer plezier uit het spel.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Grvy schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:16:
[...]

Vandaar ook
[...] Het is dus op dit moment betrekkelijk nutteloos om Holy te zijn want je nerfed gewoon jezelf en je groep. Je kunt er mee wegkomen als je supercasual bent in een PuG maar een beetje raid leader zal toch zoiets hebben van waarom is deze knakker geen Disc? [...]
Tja je hebt ook mages die graag fire spelen en dan ineens doen ze geen mine damage ja me combustion syncde er niet mee, mij best neem ik je de volgende keer ook niet mee als ik betere opties heb stel je combustion synced weer niet. En zo is het ook met Holy. Als ik kan kiezen tussen een Holy and Disc en ze zijn allebei precies even goed enzo, dan zou ik voor de Disc gaan. Bij een PuG kan ik niet 1-2-3 zeggen wie er beter is, maar ze even goed zijn dan kan ik beter voor de Disc gaan.

Bovendien heb je als Holy ook het probleem dat je stat prio verandert naar gelang het gevecht, de compositie, en de raid size terwijl met Disc de enige variabele de spirit is waar je niet eens zo heel veel mee hoeft te spelen. Crit stacken is niet moeilijk, en de Renew breakpoint is niet belangrijk. Dus als je je afvraagt waarom je toch geen raid spot kreeg of waarom je ineens gereplaced werd dan is dit het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Jerie schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:14:
[...]
Dan nog blijf ik bij mijn opmerking: waarom zou Blizzard de ballen moeten hebben? Ze zouden gelijk getrokken moeten worden, maar de 1 hoeft de ander niet uit te sluiten. Ze hebben beiden zo'n verschillende healstyle en in de praktijk zou dat gewoon samen moeten kunnen. Er kan een hoop damage vermeden worden met de bubbels van een disc, maar ze toppen de raid niet zo maar even af. Als je fights nu nog drie man healt dan is het inderdaad zwaar knudde, maar een groot deel van de fights is te 2 man healen. Zelfs als je in die context met een disc en een holy loopt, dan zal de holy nog steeds voldoende te doen hebben.

Nja, blijkbaar zijn wij dan super casual en stelt onze raidleader niets voor door een holy priest mee te nemen in onze raid ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Na een jarenlange grind van meerdere chars eindelijk de Brewfest Kodo binnengehaald!
Het was bijna hetzelfde overwinningsgevoel als toen ik voor de eerste keer met de guild Lady Vashj versloeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:53:
Na een jarenlange grind van meerdere chars eindelijk de Brewfest Kodo binnengehaald!
Het was bijna hetzelfde overwinningsgevoel als toen ik voor de eerste keer met de guild Lady Vashj versloeg :P
Gefeliciteerd!

Vorig jaar deed ik voor het eerst een brewfest quest ergens en ik won meteen die Kodo zonder te weten dat ie bestond :+

Ondertussen is Blizzard ons echt aan het trollen... Voor de zoveelste keer problemen die niets met de fight te maken hadden, nu weer de login / battle.net servers of zo. Halve raid niets kunnen doen en nu nog steeds Garrosh niet neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mik! schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]
Nja, blijkbaar zijn wij dan super casual en stelt onze raidleader niets voor door een holy priest mee te nemen in onze raid ;)
Dat zegt niemand. We zeggen alleen dat net zoals jij vind dat jij vrij moet kunnen spelen zoals jij wilt, er ook guilds zullen zijn die vrij willen kunnen spelen zoals hun dat willen. Daar is geen goed of slecht in. Zo zie je maar hoe divers het allemaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Kaap schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:18:
[...]

Dat zegt niemand. We zeggen alleen dat net zoals jij vind dat jij vrij moet kunnen spelen zoals jij wilt, er ook guilds zullen zijn die vrij willen kunnen spelen zoals hun dat willen. Daar is geen goed of slecht in. Zo zie je maar hoe divers het allemaal is ;)
Er staat niet voor niets een safety smiley achter. Het maakt mij nl. echt geen klap uit wat de setup van de week is en welke class nu weer flavour of the month is. Ik vind het belangrijker dat mensen spelen wat ze leuk vinden en daarmee dus ook beter zijn, dan wanneer ze een class uitkiezen omdat het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:56:
[...]
Hij is mijn manfriend, daarom neemt hij mij mee :+

Holy atm is niet zo slecht als jij Jerie doet voorkomen, kan gewoon mee met de rest van de healers ondanks dat ze 1 van de mindere healers zijn. Tuurlijk een r.Druid zou beter zijn maar niet noodzakelijk, als het mis gaat is het vaker iets anders dan healing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-03 15:45
Vraagje: ik zag nieuwe regels omtrent transmog in WoD.
Voorbeeld: polearms kunnen nu ook naar swords en axes en omgekeerd getransmog'd worden.

Heeft iemand een lijstje van alle veranderingen voor transmog? Een specifieke vraag is ook: kunnen 1h axes/maces eindelijk naar fist weapons getransmog'd worden en omgekeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Erraa schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:45:
Vraagje: ik zag nieuwe regels omtrent transmog in WoD.
Voorbeeld: polearms kunnen nu ook naar swords en axes en omgekeerd getransmog'd worden.

Heeft iemand een lijstje van alle veranderingen voor transmog? Een specifieke vraag is ook: kunnen 1h axes/maces eindelijk naar fist weapons getransmog'd worden en omgekeerd? :)
Kan niets vinden over Fistweapons.

Zou fijn zijn als ik Wands/Maces naar daggers kan moggen.
Veel 1h maces zijn lelijk imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:43:
[...]
Hij is mijn manfriend, daarom neemt hij mij mee :+
:D
Holy atm is niet zo slecht als jij Jerie doet voorkomen, kan gewoon mee met de rest van de healers ondanks dat ze 1 van de mindere healers zijn. Tuurlijk een r.Druid zou beter zijn maar niet noodzakelijk, als het mis gaat is het vaker iets anders dan healing ;)
Dat was ook mijn punt. Ze komen prima mee en het ligt ook aan de setup van je healing team. Wel of geen voortgang ligt inderdaad niet aan 1 ding, maar aan een combinatie van factoren. Een holy priest is zeker geen factor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Om als newbie dan maar een vraagje erin te knallen; hebben we het hier alleen over de Holy Priest, of is dit ook van toepassing op de Holy Paladin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Prx schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:01:
Om als newbie dan maar een vraagje erin te knallen; hebben we het hier alleen over de Holy Priest, of is dit ook van toepassing op de Holy Paladin? :)
Nee, want Paladin heeft behalve Holy geen andere heal specs. Priest heeft 2 heal specs, Holy en Disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
H.Paladin is inderdaad een compleet andere spec :)

H.Paladins zijn over het algemeen altijd wel goed in zo'n beetje de meeste expensions/patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:27:
H.Paladin is inderdaad een compleet andere spec :)

H.Paladins zijn over het algemeen altijd wel goed in zo'n beetje de meeste expensions/patches.
Dacht dat ze op dit moment in de WOD beta saai en niet zo goed waren :), vind holy paladins sowieso niet meer leuk sinds ze holy power gebruiken... en daarvoor waren ze ook al niet best. Alleen in de arena nog wel fun.

*dit is overigens mijn mening! :) er zijn veel mensen die het wel leuk vinden!

[ Voor 24% gewijzigd door hmr op 29-09-2014 10:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
imo waren H.Paladins altijd saai ;)

-- Zoals het er na uit ziet staan ze onder H.Priest.
Wat ik zo her en der kon vinden, is het rDruid > HPriest > HPaladin voor mytic.

@ predje

Ze zijn druk bezig met Connected realms zodat de realms niet meer dood aanvoelt.
Defias was een medium population realm, na connected-realms met 3 (low population) realms is het weer druk in shrine <3

[ Voor 105% gewijzigd door Derr_Hans op 29-09-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mijn bi-jaarlijkse WoW-interval zit er weer aan te komen! :P
Speel al vanaf de eerste beta, jarenlang hardcode, 100x gestopt, tijdje casual, tig alts; het standaard verhaal dus :P

WoD zit er toch wel weer gaaf uit! Vermoedelijk kan ik toch wel weer veel plezier beleven met het levelen van al mijn chars!

Hoe is de huidige staat van WoW? Veel spelers of uitgestorven? Wellicht kan ik alvast weer beginnen om weer up-to-speed te zijn voordat de patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
Hoe zijn resto en ele shamans in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Erraa schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:43:
Hoe zijn resto en ele shamans in de beta?
Ik zou even het kanaal "preach gaming" checken op youtube! Daar worden alle classes en specs in de beta besproken! ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Predje schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:41:
Mijn bi-jaarlijkse WoW-interval zit er weer aan te komen! :P
Speel al vanaf de eerste beta, jarenlang hardcode, 100x gestopt, tijdje casual, tig alts; het standaard verhaal dus :P

WoD zit er toch wel weer gaaf uit! Vermoedelijk kan ik toch wel weer veel plezier beleven met het levelen van al mijn chars!

Hoe is de huidige staat van WoW? Veel spelers of uitgestorven? Wellicht kan ik alvast weer beginnen om weer up-to-speed te zijn voordat de patch komt.
Ik ben sinds 2 weken weer begonnen, voor het laatst gespeeld toen Soo net was uitgekomen.
Ik kan prima meekomen, heb aanstaande woensdag de cloak als alles er goed uitziet want daar was ik eind vorig jaar al mee begonnen.
Ook Flex1,3 en 4 gedaan met een ilvl van 530, en nog meestal in de top3 van de dps staan.

Ik ga ook weer met WoD beginnen, maar waarschijnlijk ben ik er rond de kerst weer op uitgekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
hmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:04:
[...]
Ik zou even het kanaal "preach gaming" checken op youtube! Daar worden alle classes en specs in de beta besproken! ;)
Maar neem alles wat hij zegt wel met een korreltje zout want het is wel vanuit zijn standpunt bekeken.(raiding)
Ik zou je aanraden het meer te gebruiken als "tip", niet meer en niet minder.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
hmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:04:
[...]

Volg(de) hem al jaren. Zeer vermakelijk verhaal en hij weet echt waar hij over praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

maontje

better off Playing

Blitzdoctor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:13:
De nieuwe muziek is weer briljant btw.
Kan niet stoppen om Strange Fever te luisteren :P
Wolf at the Gates is ook geweldig :)
Inderdaad is weer zoals het hoort te zijn. Trouwens de gehele soundtrack is wel wat

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik begreep dat z'n ret paladin verhaal leuk is voor casual overzicht, maar "onzin" voor raiding point of view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerie schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:52:
[...]
Vergeet gewoon dat je ook maar ergens kunt vliegen (veel buiten Draenor zul je toch niet komen) en doe alsof dit alles zo hoort en kijk dan hoe je het ervaart. Met die instelling haal je veel meer plezier uit het spel.
Maak je maar geen zorgen, ik heb twee gebieden in de beta doorgequest en het bevalt me prima. Ik zal vliegen echt niet missen als iedereen het niet heeft.

In vanilla was travel form heerlijk voor herbalism, iets trager dan een mount, maar omdat de herbs zo dichtbij elkaar waren in sommige gebied, was het toch sneller dan mounten.

Overigens ben ik één van de pve spelers die echt baalt van al die PvP focus in WoW. Ik heb geen problemen met (world) pvp, maar het gebeurt gewoon te vaak dat PvE totaal verneukt wordt door pvp wijzigingen.

Als je een paar classes geweldige kute abilities geeft kan je weer dingen doen als bij lady Vashj. Alleen betekent dit weer dat andere classes aangepast moeten worden om dat kiten te counteren, waardoor ze weer te veel damage doen n pvp tegen classes die niet kunnen kiten, waardoor alle damage weer wordt aangepast en vervolgens heel pve shit wordt.

Dit heeft geleid tot het huidige class design waarbij dit soort zaken worden vermeden, wat beperkingen aan PvE bosses oplegt. Het leven zou een feest zijn voor pve-ers als pvp er niet was.

Bij EVE is het overigens net andersom, alles gericht op het pvp-en, en pvp lijdt onder pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
IntToStr schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:19:
Ik begreep dat z'n ret paladin verhaal leuk is voor casual overzicht, maar "onzin" voor raiding point of view.
Klopt, maar daar zit ook een groot deel van de WoW playerbase. Voor de cutting edge guilds is dat soort info niet nodig, want die zitten al de raid tests in WoD beta te spelen.

Je hebt over het algemeen 3 soorten guilds:

1.) De casual, gezellige fun guild. Geen class system per raid, gewoon lol hebben (zie GoT o.a.) Daar is dit soort info geweldig voor

2.) De semi casual/hardcore guild. Probeerd wat meer te focussen op progress. Elke raid wordt er een class balance gemaakt om te zorgen dat progress goed gaat. Hebben iets minder hieraan, aangezien de meeste raid leaders al een idee hebben hoe en wat (dat hoop ik tenminste)

3.) De raiding, raiding guilds. Proberen de perfecte class setup per boss te maken. Deze weten al goed wie wat, en wanneer nodig is.

Ik zeg overigens niet dat 2 en 3 niet gezellig zijn. Dat kunnen ze allemaal zijn. En uiteraard heb je nog 80 tussenvormen, maar dit is in grote lijnen mijn visie (en ook waarom ik wat liever type 2 heb, eigen speelstijl/voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
LangeQuin schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:07:
[...]

Ik ben sinds 2 weken weer begonnen, voor het laatst gespeeld toen Soo net was uitgekomen.
Ik kan prima meekomen, heb aanstaande woensdag de cloak als alles er goed uitziet want daar was ik eind vorig jaar al mee begonnen.
Ook Flex1,3 en 4 gedaan met een ilvl van 530, en nog meestal in de top3 van de dps staan.

Ik ga ook weer met WoD beginnen, maar waarschijnlijk ben ik er rond de kerst weer op uitgekeken
Hier ook deze zondag na 2 jaar weer begonnen.
Meer om in november de uitbreiding te kunnen spelen en dan weer te stoppen.
Timeless island vind ik tot nu toe wel leuk. Alleen hoe ik aan die cloak moet komen is me nog onduidelijk.
Zijn er verder nog leuke nieuwe daily quests sinds een jaar of 2 geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Misschien is het een leuk idee om een keer voor de patch een SOO normal raid te doen met tweakers :). Ik wil best die raid leiden, geen probleem.

Alle (enigzins) gegearede alts zijn dan welkom :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
ik doe wel mee dan hmr :) hopelijk op Horde kant dan heheeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Prima geef maar een gil !

Mag ook voor de patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
Wil ik me ook wel voor aanmelden:) Horde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb zowel chars op horde als op alliance... :) moeten dan even inventariseren waar de meeste animo voor is!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
hmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:48:
Misschien is het een leuk idee om een keer voor de patch een SOO normal raid te doen met tweakers :). Ik wil best die raid leiden, geen probleem.

Alle (enigzins) gegearede alts zijn dan welkom :)
Laat maar horen. Kan wel mee (horde only, daar alliance nog te laag gegeared is)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erraa
Ik heb slechts 500ilvl (dps sham), volstaat dit? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zolang er normaal gedaan gaat worden en iedereen flasks en dergelijke meeneemt moeten we best een eind kunnen komen.

Hoeft ook niet helemaal PRO te gaan, bedoel laatste keer dat ik ook maar me char gereforged heb kan wel 6 maanden geleden zijn :+
En kwa gear loop ik nog rond in crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:47:
[...]

Hier ook deze zondag na 2 jaar weer begonnen.
Meer om in november de uitbreiding te kunnen spelen en dan weer te stoppen.
Timeless island vind ik tot nu toe wel leuk. Alleen hoe ik aan die cloak moet komen is me nog onduidelijk.
Zijn er verder nog leuke nieuwe daily quests sinds een jaar of 2 geleden?
is een questline, als je nog niet aan begonnen bent dan lopen er her en der wat NPC rond met een Oranje uitroepteken.

Deze op pakken en de quests volgen.

Deze Q-line verdwijnt wel met de patch, kan alleen afmaken als je voor de patch begonnen bent.
Om Ordos op Timeless Isle te killen heb je de cloak nodig, deze requierment verdwijnt ook met de komende patch geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 29-09-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Predje schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:41:
Hoe is de huidige staat van WoW? Veel spelers of uitgestorven?
Ik speel op Draenor, en in principe is er tussen 18:30 en 19:30 een queue van zon 600. Dus nee, uitgestorven is het absoluut niet. Ik heb ook even op SIlvermoon gezeten en dat is precies hetzelfde.

Maar goed, die 2 servers zijn dan ook echt topdrukte servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Yep, ik zit op beide servers en ik vrees dat met de komst van WoD het er niet beter op wordt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Iusedto schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:26:
Yep, ik zit op beide servers en ik vrees dat met de komst van WoD het er niet beter op wordt.
:? Ik zie niet in wat het probleem is van beide servers?
Pagina: 1 ... 63 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!