Thanks voor de reacties
hier kan ik wel wat mee. kijk als de mogelijkheid er is om die raids te doen vind ik het al tof. voor de rest is het voor mij ook de bedoeling om er weer een beetje in te komen.
Kom dan gezellig naar Defias Brotherhood en dan de Horde side !
Hebben we een Tweakersguild !
Hebben we een Tweakersguild !
Niet naar hem luisteren hoor. Alliance forever!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Allaince sprak mij eerder altijd het meeste aan, voornamelijk door de races en de gebieden. Maar ik kijk nog even hoe en wat
. mooi dat iedereen zo behulpzaam is, grote klasse
Mag ook op Defias brotherhood ! heb ik nog wat te killenMazTye schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:51:
Allaince sprak mij eerder altijd het meeste aan, voornamelijk door de races en de gebieden. Maar ik kijk nog even hoe en wat. mooi dat iedereen zo behulpzaam is, grote klasse
Races kan ik inkomen, gebieden? Je kan overal komen hoor, heb je geen andere factie voor nodigMazTye schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:51:
Allaince sprak mij eerder altijd het meeste aan, voornamelijk door de races en de gebieden. Maar ik kijk nog even hoe en wat. mooi dat iedereen zo behulpzaam is, grote klasse
Toch leuk altijd die alliance vs horde discussie. Ik speelde in het begin alliance. Tot ik Horde begon te waarderen. Helemaal die missive of the horde bij het begin van wrath of the lich king (als je de Taunka inlijft in de horde). Ook toen ik de ending cinematic van SoO zag en dat ik vanaf dat moment geen member meer was van The Horde, maar van Da Horde, kippenvel. Vol'jin ftw, had direct de warchief moeten worden imho.
Maar sinds paar weken weer begonnen als alliance. Ik heb het nog steeds niet zo op humans en die koning al helemaal niet. Maar mijn worgen, het voelt zo goed om een worgen druid te spelen. ik ben niet echt een roleplayer, maar ik roleplay wel. De lore en background van de worgen, hoe ze zijn ontstaan en nu de toetreding bij de circle en connectie met emerald dream. Ik vind het fantastisch. Ook weer door Darkshore en daarna Ashenvale als alliance deed mijn lore hard sneller kloppen.
Ze hebben gewoon beide hun goede en slechte punten. Goede punten aan de horde: Tauren, Trolls, Orcs, Goblins. Goede punten aan alliance: NightElves, Worgen, Gnomes. Slechte punten aan de horde: Forsaken, Belfs. Slechte punten aan alliance: Humans, Spacegoats. De pandaran vind ik hoe dan ook geweldig.
Kwa lore, ik vind het overdreven amerikaanse gedrag van de humans echt te erg, alles wat niet Alliance is, moet Alliance worden en anders is het niet goed en moet het dood. De horde is misschien Viscious in zijn acties, maar ze zijn moraal veel vredelievender dan de alliance. Ze willen gewoon hun plek in de wereld. Waarbij de humans vinden dan de hele wereld van hun is.
Maja ik speel dan ook 3 treehugger druids en zou willen dat er een derde factie in het spel komt genaamd: Cenarion Circle. Waar ik dan gewoon kan raiden met zowel alliance als horde en kan spelen als worgen, tauren, gnome, nelf etc. Maja, wishfull thinking.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hmmm dat ben ik niet met je eens, Goede aan de Horde --> Belfs + Undead > Forsaken....Mooie aan de ALliance Humans en hun koning en de dranaei !
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 24-09-2014 12:17 ]
je kan overal komen idd, maar denk dat ik niet met mijn blije Tauren hoofd in de buurt van stormwind moet komen bijvoorbeeldye-roon schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:08:
[...]
Races kan ik inkomen, gebieden? Je kan overal komen hoor, heb je geen andere factie voor nodig
Ik kom geregeld met mijn blije Tauren hoofd in de buurt van en in Stormwind en moet zeggen krijg er geen genoeg vanMazTye schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:58:
[...]
je kan overal komen idd, maar denk dat ik niet met mijn blije Tauren hoofd in de buurt van stormwind moet komen bijvoorbeeld
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Hey,
Ben nu toch geplooid en heb mij WLOD aangeschaft.
Ik heb niet meer gespeeld sinds WOTLK and zit een beetje in de knoop welke class ik moet kiezen voor mijn boost...
Ik heb veel warrior en DK gespeeld.
Ik weet dat m'n vraag redelijk subjectief is, maar enige aanraders voor een class te kiezen voor mijn boost?
zou graag een class hebben die kan healen en tanken dus dan denk ik heb ik de keuze uit monk, druid en pala?
Ben nu toch geplooid en heb mij WLOD aangeschaft.
Ik heb niet meer gespeeld sinds WOTLK and zit een beetje in de knoop welke class ik moet kiezen voor mijn boost...
Ik heb veel warrior en DK gespeeld.
Ik weet dat m'n vraag redelijk subjectief is, maar enige aanraders voor een class te kiezen voor mijn boost?
zou graag een class hebben die kan healen en tanken dus dan denk ik heb ik de keuze uit monk, druid en pala?
Ik zou zeggen, browse een door deze video's van Preach Gaming en oordeel zelf. Deze video's worden nog bijna dagelijks aangevuld. Hij heeft eerder ook een eerste impressie gedaan van heel wat classes/specs, wellicht handig ter vergelijking.
Wat betreft de 3 classes die jij noemt heb ik zelf alleen pas de druid getest op de beta. Paladin ben ik nog niet aan toe gekomen, monk interesseert mij weinig. De resto druid speelt op dit moment erg leuk, lijkt goed gebalanced te zijn zonder al te veel rare fratsen. De 2-set bonus van de eerst volgende raidtier gear (geen idee bij welke tier we inmiddels zitten) verhelpt hetgeen waar restodruids een gebrek aan hebben: burst single target healing. De setbonus geeft je namelijk bij het gebruik van Nature's Swiftness niet 1 instant cast, maar 5. Ook qua talents heeft de resto druid heel wat leuke opties.
Qua tanks kan ik alleen zeggen wat ik van ze vind om ze te healen. Monks zijn nog altijd het meest lastige om te healen. Wellicht dat dit komt door wijzigingen in de class en Stagger wat nu een grotere impact heeft. Toegegeven, ik ken helemaal niets van Monks, dus wellicht dat je even Preacher's video hier op wilt naslaan. De overige tanks lijken vrij gelijk qua hoeveel dmg ze krijgen en hoe makkelijk ze te healen zijn.
Wat betreft de 3 classes die jij noemt heb ik zelf alleen pas de druid getest op de beta. Paladin ben ik nog niet aan toe gekomen, monk interesseert mij weinig. De resto druid speelt op dit moment erg leuk, lijkt goed gebalanced te zijn zonder al te veel rare fratsen. De 2-set bonus van de eerst volgende raidtier gear (geen idee bij welke tier we inmiddels zitten) verhelpt hetgeen waar restodruids een gebrek aan hebben: burst single target healing. De setbonus geeft je namelijk bij het gebruik van Nature's Swiftness niet 1 instant cast, maar 5. Ook qua talents heeft de resto druid heel wat leuke opties.
Qua tanks kan ik alleen zeggen wat ik van ze vind om ze te healen. Monks zijn nog altijd het meest lastige om te healen. Wellicht dat dit komt door wijzigingen in de class en Stagger wat nu een grotere impact heeft. Toegegeven, ik ken helemaal niets van Monks, dus wellicht dat je even Preacher's video hier op wilt naslaan. De overige tanks lijken vrij gelijk qua hoeveel dmg ze krijgen en hoe makkelijk ze te healen zijn.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Daar ben ik het niet mee eens, goede aan Horde > Trolls... GoT Guild that i can killMektheb schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:16:
Hmmm dat ben ik niet met je eens, Goede aan de Horde --> Belfs + Undead > Forsaken....Mooie aan de ALliance Humans en hun koning en de dranaei !

Mooie aan Alliance everything !!!! its so fluffy i could DIE !
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Derr_Hans schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:57:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, goede aan Horde > Trolls... GoT Guild that i can killthats it.
Mooie aan Alliance everything !!!! its so fluffy i could DIE !
Same, bij Alliance denk ik vooral aan hipsters en mooiboys. Eerste char was Alliance, maar vrij snel naar Horde gegaan vanwege de gigantische hoeveelheid kiddies. Dit voorjaar nog eens geprobeerd, maar het kan me niet trekken.
Nothing beats mijn Orc Warrior in full plate gear

Hipsters en Mooiboys... aka Belf males ?Kaap schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:01:
Same, bij Alliance denk ik vooral aan hipsters en mooiboys. Eerste char was Alliance, maar vrij snel naar Horde gegaan vanwege de gigantische hoeveelheid kiddies. Dit voorjaar nog eens geprobeerd, maar het kan me niet trekken.
Kiddies is achterhaald, +9 jaar later zijn de meeste wel volwassener geworden.
Is voornamelijk realm gerelateerd denk ik zo, defias alliance is nooit kiddie geweest en ik zit er toch al wel zo'n +8 jaar.
nothing beats the Tauren....
Ik ben volgens mij de enige die de Tauren de vetste race vind.
Ik ben volgens mij de enige die de Tauren de vetste race vind.
[ Voor 3% gewijzigd door Lanithro op 24-09-2014 14:17 ]
Waarschijnlijk wel jaLanithro schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:11:
nothing beats the Tauren....
Ik ben volgens mij de enige die de Tauren de vetste class vind.

Eum pandaren zijn zowat levende biertonnen die rondlopen. Halve leveling ervaring in pandaria had ik het gevoel dat ik tussen een stelletje dikke dronken panda's rond liep. Mijn vote gaat naar pandaren als dikste!
Edit: oeps dacht dat je dikste bedoelde
[ Voor 18% gewijzigd door Grompie op 24-09-2014 14:25 ]
Een Tauren class omg need!
Maar nee, je bent niet de enige. Tauren vind ik persoonlijke the bestest race evah in wow. Closely followed by Worgen op het moment. Oh en Gnomes, Trolls, Goblins, MOTHAF-ING PANDAREN.
Maar nee, je bent niet de enige. Tauren vind ik persoonlijke the bestest race evah in wow. Closely followed by Worgen op het moment. Oh en Gnomes, Trolls, Goblins, MOTHAF-ING PANDAREN.
Kan best wezen, is mijn persoonlijke ervaring. Niet de jouwe.Derr_Hans schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:10:
[...]
Kiddies is achterhaald, +9 jaar later zijn de meeste wel volwassener geworden.
Is voornamelijk realm gerelateerd denk ik zo, defias alliance is nooit kiddie geweest en ik zit er toch al wel zo'n +8 jaar.
Dan denk ik dat ik een hipster en een mooiboy benDerr_Hans schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:10:
[...]
Hipsters en Mooiboys... aka Belf males ?
Daarnaast heb ik wel een troll hunter, goblin rogue, troll warrior en een orc warlock. Van alles wat wils
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Rustig Rustig...Kaap schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:25:
[...]
Kan best wezen, is mijn persoonlijke ervaring. Niet de jouwe.
Moet ik dan een wink smiley er achter zetten om duidelijk te maken dat het een grapje is.
Neem aan dat "+9 jaar later" duidelijk maakte dat die kiddies van (beetje rekenenen) minimaal 9 toen die tijd nu wel 18 of ouder (aka volwassen) zijn geworden, wel duidelijk was.
Wat zijn mensen snel op hun teentjes getrapt..
Ik speel dan wel alliance maar als ik een horde char moest kiezen zou het een Tauren zijn.
Ik heb trouwens niks met human characters; ik speel het liefst Draenei en Dwarf, en de andere races zijn ook nog wel te doen, maar human, nee.
Ik heb trouwens niks met human characters; ik speel het liefst Draenei en Dwarf, en de andere races zijn ook nog wel te doen, maar human, nee.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Over kiddies tijdens het gamen.
Ik ben destijds van Alliance naar Horde gegaan mede door de meer volwassen communtiy aan de horde kant. Tuurlijk er zitten er altijd een paar die niet zo zijn, uitzondering op de regel.
Wat ik momenteel merk is het juist andersom. Het lijkt alsof Horde the new Cool is en dat alle kiddies daarheen verhuist zijn. Misschien dat ik het daarom zo naar me zin heb op alliance.
Voorbeeld met mijn ervaring in afgelopen weken: Ik heb een warrior op horde van 0-70 gelevelt, vanaf 15 in dungeons. Ik zeg altijd Hello in /i wanneer ik de group binnen kom. Aan de horde kant zegt er misschien 1 iemand wat terug. Verder praat er amper iemand in /i tijdens de run.
Op alliance heb ik een druid gelevelt van 0-73(gaat nog verder) ook vanaf 15 in dungeons. Ook hier elke keer Hello bij binnenkomst. Bijna iedereen zegt wat terug. Ik heb leuke gesprekken in /i en ga soms gewoon door met de mensen daar. Er word niet gescholden op elkaar en als er foutje gemaakt word, kan dat gebeuren en leaved niet direct de hele groep. Ik heb gewoon beter sociaal gevoel op alliance momenteel. Je prettig voelen is ook mooi bij het gamen
Ik ben destijds van Alliance naar Horde gegaan mede door de meer volwassen communtiy aan de horde kant. Tuurlijk er zitten er altijd een paar die niet zo zijn, uitzondering op de regel.
Wat ik momenteel merk is het juist andersom. Het lijkt alsof Horde the new Cool is en dat alle kiddies daarheen verhuist zijn. Misschien dat ik het daarom zo naar me zin heb op alliance.
Voorbeeld met mijn ervaring in afgelopen weken: Ik heb een warrior op horde van 0-70 gelevelt, vanaf 15 in dungeons. Ik zeg altijd Hello in /i wanneer ik de group binnen kom. Aan de horde kant zegt er misschien 1 iemand wat terug. Verder praat er amper iemand in /i tijdens de run.
Op alliance heb ik een druid gelevelt van 0-73(gaat nog verder) ook vanaf 15 in dungeons. Ook hier elke keer Hello bij binnenkomst. Bijna iedereen zegt wat terug. Ik heb leuke gesprekken in /i en ga soms gewoon door met de mensen daar. Er word niet gescholden op elkaar en als er foutje gemaakt word, kan dat gebeuren en leaved niet direct de hele groep. Ik heb gewoon beter sociaal gevoel op alliance momenteel. Je prettig voelen is ook mooi bij het gamen
Gnomes! en Goblins over alles

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
En ik denk weer in Class/Race combo's:
Druid, Worgen
Hunter, Dwarf
Rogue, Undead
Zo speel ik dus zowel Alliance als Horde (wat idd niet altijd even handig is...)
Druid, Worgen
Hunter, Dwarf
Rogue, Undead
Zo speel ik dus zowel Alliance als Horde (wat idd niet altijd even handig is...)
Zo na 9 maanden ook maar weer eens beginnen, kijken of de GoT guild mij kan bekoren.
Ben geen hardcore maar speel wel sinds vanilla en ben een wat oudere speler (50).
Zal alleen niet meevallen om zonder gold te levelen maar heb wel veel Heirloom, voor alle classes.
Tot ziens op DB en maybe in de guild.
Ik ga beginnen met een Forsaken Monk genaamd Oudje.
Ben geen hardcore maar speel wel sinds vanilla en ben een wat oudere speler (50).
Zal alleen niet meevallen om zonder gold te levelen maar heb wel veel Heirloom, voor alle classes.
Welkom terug iniedergeval!Numaga schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:41:
Zo na 9 maanden ook maar weer eens beginnen, kijken of de GoT guild mij kan bekoren.
Iedereen is welkom in de GoT guild, ongeacht de leeftijd. Je bent niet de enige van 40+ (ikzelf ben maar 22
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Gold heb je zo bij elkaar, had 4k over op mijn alt na alle Flying (zonder exalted vendor discount), redelijk wat proffesion mats van AH en regelmatig Transmoggen. Dit vanaf lvl 15 dungeon spam en laatste 5 lvl's Pet Battle's + dungeons.Numaga schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:41:
Quests geven meer gold.
Wil je makkelijk gold verdienen:
Leatherw -> Mammoth Mining Bag
Tailor -> Netherweave bag
Enchanter -> Endgame enchants (en nee, de mats zijn niet moeilijk te krijgen. Nooit geweest ook)
Alchemy -> Endgame pots/flasks
Engineer -> Mounts/pets
Jewelcrafter -> High end gems
Aka, je komt om in geld op 90 met crafting.
(ik zat op Defias in de Tweaker guild op een gemiddelde van 30-50k per weekend op deze manier)
Leatherw -> Mammoth Mining Bag
Tailor -> Netherweave bag
Enchanter -> Endgame enchants (en nee, de mats zijn niet moeilijk te krijgen. Nooit geweest ook)
Alchemy -> Endgame pots/flasks
Engineer -> Mounts/pets
Jewelcrafter -> High end gems
Aka, je komt om in geld op 90 met crafting.
(ik zat op Defias in de Tweaker guild op een gemiddelde van 30-50k per weekend op deze manier)
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 24-09-2014 17:00 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is de GoT guild nog van plan te raiden? Op de site staat dat er op het moment geen raids zijn.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
sporadische raids, met het plan in WoD weer te gaan raiden voor zover ik weet. Dat is tenminste wat ik dagelijks in de guild zie langskomen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wij hebben SoO geraid tot het onze neus uit kwam! Ik ben zeker in WOD weer van plan te gaan raiden maar totdie tijd ligt het even stilMrVegeta schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:01:
Is de GoT guild nog van plan te raiden? Op de site staat dat er op het moment geen raids zijn.
Zit jij weer in de guild dan lanerios? Was er niet een klein voorvalletje geweest waardoor je de guild had verlaten?lanerios schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:03:
sporadische raids, met het plan in WoD weer te gaan raiden voor zover ik weet. Dat is tenminste wat ik dagelijks in de guild zie langskomen
zit nog een altje in.
Ben nu wat meer bezig met Emerald Dream en voorbereiden op WoD
er was te weinig echt goede markt op Defias om lekker te in te spelen. En wat meer progress guilds op ED.
Gister weer even ICC10 heroic gedaan.. lachertje solo tegenwoordig. Slaat nergens op.
volgende week staat ICC25 heroic op het programma, en daarna de Cataclysm content voorbij Blackwing Descent (al gecleared).
Moet wel zeggen dat ik daardoor Monks en DK's het leukst vind. De solo mogelijkheden, nergens last van en gewoon doorhakken en healen.
Ben nu wat meer bezig met Emerald Dream en voorbereiden op WoD
Gister weer even ICC10 heroic gedaan.. lachertje solo tegenwoordig. Slaat nergens op.
volgende week staat ICC25 heroic op het programma, en daarna de Cataclysm content voorbij Blackwing Descent (al gecleared).
Moet wel zeggen dat ik daardoor Monks en DK's het leukst vind. De solo mogelijkheden, nergens last van en gewoon doorhakken en healen.
[ Voor 46% gewijzigd door corset op 25-09-2014 08:13 ]
Gisteren lvl 45 aangetikt met mijn paladin. Levelen gaat nog steeds lekker snel, ook al heeft mijn healer buddy het af laten weten waardoor ik nu soms in de queue moet wachten tot er een healer is. Besloten om dit character lekker tot 90 te levelen, volgende character (warrior) level ik wel alleen tot 60 om die vervolgens een boost te geven naar 90 met 2 profs op 600.
Denk dat ik toch maar voor de Elemental Shaman ga in WoD, past beter bij de lore als een BE Paladin (ik ben Troll).
Heb het wel zwaar hoor, ben altijd gewend om met dikke BiS PvE gear m'n zaakjes te regelen, dus nu loop ik daar met mijn boosted 90 greens/TimeLess Isle epics en een enkele PvP epic te stoeien
Elke BG roepen ze '$@##@$ NOOB GREEN SHAMAN @#@# OFF' ik lach me helemaal dood, tis toch niet mijn schuld dat het verschil tussen 90s starter gear en high-end gear bijna groter is als 1-90?
Vooral rogues en ferals slachten me, caster is echt een stuk moeilijker als Retribution, zeker als je sinds vanilla niets anders gespeeld heb, maar we komen er wel
Iemand nog commentaar trouwens, niet dat het veel uitmaakt ik ben nou niet heel erg onder de indruk van dez versimpelde talent trees? http://eu.battle.net/wow/...lculator#Wa!020212!cReFhw
Heb het wel zwaar hoor, ben altijd gewend om met dikke BiS PvE gear m'n zaakjes te regelen, dus nu loop ik daar met mijn boosted 90 greens/TimeLess Isle epics en een enkele PvP epic te stoeien
Elke BG roepen ze '$@##@$ NOOB GREEN SHAMAN @#@# OFF' ik lach me helemaal dood, tis toch niet mijn schuld dat het verschil tussen 90s starter gear en high-end gear bijna groter is als 1-90?
Vooral rogues en ferals slachten me, caster is echt een stuk moeilijker als Retribution, zeker als je sinds vanilla niets anders gespeeld heb, maar we komen er wel
Iemand nog commentaar trouwens, niet dat het veel uitmaakt ik ben nou niet heel erg onder de indruk van dez versimpelde talent trees? http://eu.battle.net/wow/...lculator#Wa!020212!cReFhw
Talent Calculators zijn nutteloos tegenwoordig.
Pas je Talents aan per boss fight, pvp stuff of solo stuff.
Per Tier zijn de verschillen minimaal, het is maar net wat je zelf fijner vind spelen of welke net iets beter is voor een specifieke fight.
Er zijn meer keuzes te maken dan de oude trees, de +1% damage talent points waren nou niet echte keuzes maar meer een vereiste. Nu heb je keuze uit 18 talents waar je er 6 uit kan kiezen, in tegenstelling tot de oude Cookie Cutter talent trees waar weinig variatie in zat bij de spelers onderling.
Persoonlijk vind ik dit systeem wel beter.
Zorg iig voor een stack van die tombs om je talents te kunnen wisselen, vul de mijn regelmatig aan..
Pas je Talents aan per boss fight, pvp stuff of solo stuff.
Per Tier zijn de verschillen minimaal, het is maar net wat je zelf fijner vind spelen of welke net iets beter is voor een specifieke fight.
Er zijn meer keuzes te maken dan de oude trees, de +1% damage talent points waren nou niet echte keuzes maar meer een vereiste. Nu heb je keuze uit 18 talents waar je er 6 uit kan kiezen, in tegenstelling tot de oude Cookie Cutter talent trees waar weinig variatie in zat bij de spelers onderling.
Persoonlijk vind ik dit systeem wel beter.
Zorg iig voor een stack van die tombs om je talents te kunnen wisselen, vul de mijn regelmatig aan..
Hoe is het mogelijk!? Skada stuk? of?
Gisteren avond, SoO: Gates of Retribution (LFR). De DPS en overall damage wordt getopt door een Troll Rogue.. oke dat kan. Dus ik inspect hem en z'n gear heeft een gemiddeld iLvl van 509... Hij gooit er een gemiddelde DPS van 250 a 300 uit en topt tevens de overall damage tabel. Hoe is dat mogelijk? Of hebben we het hier over een bot die alles perfect afstemt oid? En dan nog.. Ik heb al moeite met gem. ilvl 519 om er 60k DPS uit te gooien (maar dat ter zijde)..
Gaat om: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Hjl/simple
En dat van een bot vraag ik me dan weer af, er zijn 124 chars die Hjl heten.. of is dit een bekend iets ofzo?
Gisteren avond, SoO: Gates of Retribution (LFR). De DPS en overall damage wordt getopt door een Troll Rogue.. oke dat kan. Dus ik inspect hem en z'n gear heeft een gemiddeld iLvl van 509... Hij gooit er een gemiddelde DPS van 250 a 300 uit en topt tevens de overall damage tabel. Hoe is dat mogelijk? Of hebben we het hier over een bot die alles perfect afstemt oid? En dan nog.. Ik heb al moeite met gem. ilvl 519 om er 60k DPS uit te gooien (maar dat ter zijde)..
En dat van een bot vraag ik me dan weer af, er zijn 124 chars die Hjl heten.. of is dit een bekend iets ofzo?
Geen bot. Gewoon perfect rotation. Is gewoon blijven oefenen.
Krijg je dat, tegenwoordig schijnbaar 'hippe', gezeik over iLevels weer.marijnvtg schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:34:
Hoe is het mogelijk!? Skada stuk? of?
Het stoorde mij in oud-wotlk al met GS vereiste, en nu met de iLevel vereiste al helemaal.
Het zegt geen enkele kut, dat hele iLevel.
Gear in MoP is piss-easy te krijgen, ermee om te gaan is de kunst.
Mijn iLevel 502 Frost Mage out-DPSed menig 515+ iLevel Mages in diverse LFR raids.
Ik zit verdomme op mijn 518 Paladin Tank nog boven diverse melee DPS in DMG done.
Het is tegenwoordig te makkelijk om aan gear te komen, en het hele LFR heeft het 'raid leren' echt kapot gemaakt naar mijn mening.
In WOTLK ging je in een guild, leerde je een raid/encounter, en leerde je tegelijkertijd je class.
Zelfs in een PuG werd tijd genomen om tactics uit te leggen.
LFR? Qeue, ram je hoofd een paar keer op het toetsenbord, en leave met gear.
Ik had gister verdomme een tank in SoO (LFR) zitten die niet wist wat 'kiten' was =| ..
Die bleef op Dark Shaman gewoon staan. Ik zeg 'Dude, you gotta kite these, dont just stand in the red shit'. Krijg ik terug: "What's kiting?". Ik hem aan het uitleggen dat hij moet rond moet lopen met de boss zodat hij niet in die whirlwinds, red zones etc staat. Komt hij aan met "But if I walk away from the boss I can't hit him because I'm not facing him then".
Nee. iLevel zegt echt geen kut als je er niet mee om kunt gaan.
Net zoals GS dat vroeger ook niet zei.
(Toen ik in Naxx-tijd mijn eerste guildrun had out-DPSe ik de stukken beter gegearde hunter CL, simpelweg omdat ik een betere rotation had en betere timing).
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Can i hear an AMEN?
On the bright side: gisteren mijn tweede legendary cloak gehaald op mijn nieuwe main!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat valt er nog aan toe te voegen.. zodra een guild begint met "minimaal ilevel X om mee te raiden" is het tijd om een andere guild te zoeken, dat is mijn werkwijze. En zo kom je snel bij wel goed lopende guilds
Ga toch weg met die domme beweringen man. Mijn guild loopt prima, meer dan 400 members, maar om mee te raiden met de normal/heroic runs moet je toch echt 550 hebben, wat prima te halen is via flex, crafted en celestials. Men mag zeker wat effort steken om mee te kunnen komen en daarnaast wil je gasten die al een tijdje meeraiden niet het idee geven dat ze constant harder moeten werken om iemand anders te gearen. Ik begrijp ook niet hoe gasten zoals jou blijven volharden dat ilvl geen issue is om mee te mogen raiden. Maar jij zal vast wel hele dagen heroic SOO raiden met timeless isle geared maatjeslanerios schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:17:
[...]
Wat valt er nog aan toe te voegen.. zodra een guild begint met "minimaal ilevel X om mee te raiden" is het tijd om een andere guild te zoeken, dat is mijn werkwijze. En zo kom je snel bij wel goed lopende guilds
Dat hele LFR heeft er juist voor gezorgd dat mensen weer debiele eisen gingen stellen. Juist omdat elke mongool die 2 buttons indrukt door LFR gegeared raakt. En zolang gasten zoals lanerios vinden dat dat soort mensen mee moeten kunnen met guild runs, zullen anderen er alles aan doen om dergelijke lui te kunnen weren uit pugs zodat mensen die wel de moeite genomen hebben om alles onder de knie te hebben op geen enkele manier last hebben van het geklungel van scrubs.Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:57:
[...]
Krijg je dat, tegenwoordig schijnbaar 'hippe', gezeik over iLevels weer.
Het stoorde mij in oud-wotlk al met GS vereiste, en nu met de iLevel vereiste al helemaal.
Het is tegenwoordig te makkelijk om aan gear te komen, en het hele LFR heeft het 'raid leren' echt kapot gemaakt naar mijn mening.
Het zegt in zoverre iets dat die ilvl 502 frost mage van je geen reet te zoeken heeft in SOO normal.Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:57:
[...]Nee. iLevel zegt echt geen kut als je er niet mee om kunt gaan.
[ Voor 42% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2014 10:28 ]
Tanks die boven dps staat heeft gewoon de meeste Adds getanked en lekker vengeance lopen stacken, deed ik ook op mijn tanks in LFRDarkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:57:
[...]
Krijg je dat, tegenwoordig schijnbaar 'hippe', gezeik over iLevels weer.
Gear in MoP is piss-easy te krijgen, ermee om te gaan is de kunst.
Mijn iLevel 502 Frost Mage out-DPSed menig 515+ iLevel Mages in diverse LFR raids.
Ik zit verdomme op mijn 518 Paladin Tank nog boven diverse melee DPS in DMG done.
Ik join LFR zonder verwachtingen en spam 1 knop, ik haal met mijn recente Disc priest (517 ilvl ungemmed) gemiddeld rond #13de plaats op dps lijst (tenzij add fight). Doe LFR zelfs op mijn werk via een vpn/remote desktop tijdens pauze en rustige momenten, met mijn castsequence macro ala reset=5 holy fire, smite, smite, smite, smite top ik regelmatig de healing meters en eindig rond 13de plek op dpsHet is tegenwoordig te makkelijk om aan gear te komen, en het hele LFR heeft het 'raid leren' echt kapot gemaakt naar mijn mening.
In WOTLK ging je in een guild, leerde je een raid/encounter, en leerde je tegelijkertijd je class.
Zelfs in een PuG werd tijd genomen om tactics uit te leggen.
LFR? Qeue, ram je hoofd een paar keer op het toetsenbord, en leave met gear.
LFR leert je inderdaad niets, behalve dat shit op de grond geen pijn doet.
Dat leren ze weer af in flex, nadeel is alleen dat ze eerst een paar keer dood moeten gaan (wipen) in flex om het te onthouden, Malkorok flex. /shivers
Tuurlijk zeg ilvl niets, alleen een beetje wat er potentieel aan DPS/HPS te halen is met de char.Nee. iLevel zegt echt geen kut als je er niet mee om kunt gaan.
Net zoals GS dat vroeger ook niet zei.
(Toen ik in Naxx-tijd mijn eerste guildrun had out-DPSe ik de stukken beter gegearde hunter CL, simpelweg omdat ik een betere rotation had en betere timing).
De req. van sommige pugs is ook om te huilen af en toe
Lach me dood om de 550 req voor flex 1

Ik denk dat lanerios probeert te zeggen dat skill > iLvl. Jouw punt kan ik ook inkomen hoor, dat je als raider niet het idee wilt hebben elke keer iemand te moeten gearen. Veel guilds hebben echter twee raiding teams momenteel. De normale weg is dat het tweede team meer het gearing team is, voor mensen die het leuk vinden om te raiden of die door willen stromen naar het eerste team. Voor beide teams moet je je eerst bewijzen voor je mee kunt gaan. Natuurlijk is iLvl dan van belang, maar meer omdat gear van belang is!Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:24:
[...]
Ga toch weg met die domme beweringen man. Mijn guild loopt prima, meer dan 400 members, maar om mee te raiden met de normal/heroic runs moet je toch echt 550 hebben, wat prima te halen is via flex, crafted en celestials. Men mag zeker wat effort steken om mee te kunnen komen en daarnaast wil je gasten die al een tijdje meeraiden niet het idee geven dat ze constant harder moeten werken om iemand anders te gearen. Ik begrijp ook niet hoe gasten zoals jou blijven volharden dat ilvl geen issue is om mee te mogen raiden. Maar jij zal vast wel hele dagen heroic SOO raiden met timeless isle geared maatjes
[...]
Dat hele LFR heeft er juist voor gezorgd dat mensen weer debiele eisen gingen stellen. Juist omdat elke mongool die 2 buttons indrukt door LFR gegeared raakt. En zolang gasten zoals lanerios vinden dat dat soort mensen mee moeten kunnen met guild runs, zullen anderen er alles aan doen om dergelijke lui te kunnen weren uit pugs zodat mensen die wel de moeite genomen hebben om alles onder de knie te hebben op geen enkele manier last hebben van het geklungel van scrubs.
[...]
Het zegt in zoverre iets dat die ilvl 502 frost mage van je geen reet te zoeken heeft in SOO normal.
Je snapt me niet, klein verschil.Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:24:
[...]
Ga toch weg met die domme beweringen man. Mijn guild loopt prima, meer dan 400 members, maar om mee te raiden met de normal/heroic runs moet je toch echt 550 hebben, wat prima te halen is via flex, crafted en celestials. Men mag zeker wat effort steken om mee te kunnen komen en daarnaast wil je gasten die al een tijdje meeraiden niet het idee geven dat ze constant harder moeten werken om iemand anders te gearen. Ik begrijp ook niet hoe gasten zoals jou blijven volharden dat ilvl geen issue is om mee te mogen raiden. Maar jij zal vast wel hele dagen heroic SOO raiden met timeless isle geared maatjes
[...]
Dat hele LFR heeft er juist voor gezorgd dat mensen weer debiele eisen gingen stellen. Juist omdat elke mongool die 2 buttons indrukt door LFR gegeared raakt. En zolang gasten zoals lanerios vinden dat dat soort mensen mee moeten kunnen met guild runs, zullen anderen er alles aan doen om dergelijke lui te kunnen weren uit pugs zodat mensen die wel de moeite genomen hebben om alles onder de knie te hebben op geen enkele manier last hebben van het geklungel van scrubs.
[...]
Het zegt in zoverre iets dat die ilvl 502 frost mage van je geen reet te zoeken heeft in SOO normal.
Skill > Gear
Sorry, maar er zijn genoeg OMG heroic SOO geared spelers die crap dps doen. In jou optiek, omdat ze het ilevel hebben, mogen ze gelijk mee.
De guilds waar ik in zit doen het anders:
Je gaat mee naar SoO flex op 480, krijgt wat gear, zit zo op 510. Je gaat op 510 mee, en je krijgt gear tot je klaar bent voor SoO heroic. In de tussentijd boeit het geen flikker wat je aan gear hebt, aangezien het 90% gaat om het leren van je class, rotation goed krijgen en encounters leren.
Je kan niet zomaar even aankomen met je high geared maatjes en SoO clearen. Zo werkt het niet.
Of neem je liever een 550 PVP geared char mee, dan een 535 PVE geared char?
man zelfs op heroic bij solotank fights staat de tank (dk/warrior) vaak top 3 dps. en dan zit je met 7/8 dps die allemaal 578/580+ zijn. Dus zegt vrij weinig.. tanks
vengeance..

Als we dan toch op deze toon gaan beginnen. Wat een onzin en je spreekt jezelf nogal tegen. Gezien het feit dat je door middel van twee button spam ook kan komen aan deze ilvels gaat je verhaal niet echt op.Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:24:
[...]
[...]
550 kan je ook gewoon halen door geluk te hebben bij ordos, celestials, crafted , timeless.
Point being dat de stelregel van Skill > ilevel nog steeds als een huis boven water staat, echter dient de gear niet intens slecht te zijn omdat het anders boosten wordt. 535 kan je prima SOO normal in. 550 voor een SOO normal run is alleen maar omdat het makkelijker wordt dan. Geef mij een groep raiders die verstand heeft en allemaal 535 gear en we clearen SOO echt wel (op zijn minst een groot gedeelte!)
*Edit voor Lanerios: Sommige PVP items zijn toch echt beter dan PVE items gezien het item level... begrijp dat soort fucktards ook niet: OMG EQUIP 100% PVE GEAR NAOW OR KICK?1
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 25-09-2014 10:51 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zolang de Secondary stats beter zijn dan de beschikbare PvE gear is conquest gear zeker geen rede om iemand te weigeren zolang ze maar iets van PvE trinkets hebben. Zelfs semi-Full Honor gear is meer dan voldoende om SoO normal mee te doen, alleen heb je iets meer reforges naar hit/exp nodig maar met brains kan je goed mee.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:50:
[...]
*Edit voor Lanerios: Sommige PVP items zijn toch echt beter dan PVE items gezien het item level... begrijp dat soort fucktards ook niet: OMG EQUIP 100% PVE GEAR NAOW OR KICK?1
PvP heeft de zelfde hoeveel uit Primairy en Secondary stats als PvE gear.
Alleen de PvP trinkets (522 en 550 versies) zijn nutteloos in PvE, vandaar Smi-full
En dat is inderdaad het geval ja.. 70% loopt rond met de trinkets.. En dan klagen dat ze weinig dps doen. En verwachten heroic SoO in te komen:Derr_Hans schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:03:
[...]
Zolang de Secondary stats beter zijn dan de beschikbare PvE gear is conquest gear zeker geen rede om iemand te weigeren zolang ze maar iets van PvE trinkets hebben. Zelfs semi-Full Honor gear is meer dan voldoende om SoO normal mee te doen, alleen heb je iets meer reforges naar hit/exp nodig maar met brains kan je goed mee.
PvP heeft de zelfde hoeveel uit Primairy en Secondary stats als PvE gear.
Alleen de PvP trinkets (522 en 550 versies) zijn nutteloos in PvE, vandaar Smi-full
Als tank
In full 550 PVP
Geen cloak
Geen tank trinkets
Ja.. dat gaat je echt niet lukken. Heroic is balanced rond de cloak, dat heeft blizzard helaas al meerdere malen moeten toegeven.
offtopic:
@HMR, zo zie ik de gemiddelde raid leader de laatste tijd wel ja.. als fucktards die zo doen
@HMR, zo zie ik de gemiddelde raid leader de laatste tijd wel ja.. als fucktards die zo doen
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 25-09-2014 11:06 ]
SoO normal was getuned voor 522 ilvl voor de eerste bosses.
En uiteraard is het altijd een mix van skill en ilvl. Super skill met ilvl 500 kan nog zo goed zijn, maar die doet echt geen leuke dps. Andersom ook uiteraard.
Als guild kun je er voor kiezen om mensen te boosten. Prima, moet iedereen zelf weten. Andere guilds hebben daar misschien geen tijd voor. Mijn guild heeft daar bijv inderdaad geen tijd voor. We zijn een 10m guild nu, dus al veel lastiger om iemand te boosten in heroic raids, maar belangrijker, we raiden maar 2 dagen, dus tijd is zeer kostbaar. We extenden heel veel om toch tijd op bosses te krijgen. Zo is er voor allerlei situaties wel een voorbeeld of een reden waarom guilds iets doen.
Gisteren helaas 3x 10% wipe op garrosh hc p4
En uiteraard is het altijd een mix van skill en ilvl. Super skill met ilvl 500 kan nog zo goed zijn, maar die doet echt geen leuke dps. Andersom ook uiteraard.
Als guild kun je er voor kiezen om mensen te boosten. Prima, moet iedereen zelf weten. Andere guilds hebben daar misschien geen tijd voor. Mijn guild heeft daar bijv inderdaad geen tijd voor. We zijn een 10m guild nu, dus al veel lastiger om iemand te boosten in heroic raids, maar belangrijker, we raiden maar 2 dagen, dus tijd is zeer kostbaar. We extenden heel veel om toch tijd op bosses te krijgen. Zo is er voor allerlei situaties wel een voorbeeld of een reden waarom guilds iets doen.
Het is bekend dat guilds als Paragon (als die nog bestaan...) ten tijde van Cataclysm een veel lager itemlevel hadden dan minimaal nodig was hè. Echter: dan heb je het over de beste mensen van de wereld die de gehele encounter al helemaal uit hun hoofd weten omdat ze de gehele beta test uitgebreid gedaan hebben. Toch laat het maar weer eens zien dat skill > gear. zelfs met gear waarvoor een encounter niet omheen gebalanceerd is krijg je het toch voor elkaar om world firsts te halen :-)IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:06:
Maar je geeft nu ook gewoon valide redenen om een bepaalde ilvl te eisen, simpelweg omdat je geen tijd hebt om mensen op hetzelfde gearniveau te brengen zonder dat het ten koste gaat van je progress. Zeker zo aan het eind van een expansion en het toch nog willen clearen van de volledige content.IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:06:
Wij hebben op een gegeven moment er wel voor gekozen om twee weken op normal te raiden om mensen te gearen, om alts een kans te geven en ook wat gear te sprokkelen op chars die tijdens WoD mains worden. Dan boeit het ons echt niet of je 550 ilvl hebt of minder. Wat je zelf ook al zegt, de content was getuned voor 522 en dat is prima te doen. Zet daar tegenover wat mains in 560-570 gear en je hebt weinig te klagen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Oh boosts op normal kun je prima doen natuurlijk, maar bij ons gaat dat bijv. niet omdat iedereen locked is op heroic en boosten op heroic is al wat lastiger, maar kan uiteraard wel.
En uiteraard doet Paragon alles met een lager ilvl dan wij, maar die begonnen SoO normal met ilvl 550 he. En heroic eindigden ze met 567 of zo dacht ik.
Ik wil alleen maar zeggen, skills alleen is niet alles en gear alleen is niet alles. Ook paragon heeft een minimaal ilvl nodig (lager dan wij nodig hebben uiteraard
) en over een idioot in 580 gear hoef ik het niet te hebben lijkt me.
Mijn guild recruit op dit moment puur op ervaring en potentie. Heb je nu geen gear? Prima, met WoD ben je welkom in het raid team als je applicatie wordt goedgekeurd. Voor boosten hebben we nu geen tijd meer omdat Garrosh dood moet. Een half jaar geleden was er wel tijd voor wat boosts hier en daar, maar om in te kunnen stappen is er inderdaad een soort ilvl requirement, maar dan in de vorm van ervaring in heroic SoO, wat automatisch tot gear zou moeten hebben geleid.
Ach ja, iedere guild z'n ding he. Opties genoeg.
En uiteraard doet Paragon alles met een lager ilvl dan wij, maar die begonnen SoO normal met ilvl 550 he. En heroic eindigden ze met 567 of zo dacht ik.
Ik wil alleen maar zeggen, skills alleen is niet alles en gear alleen is niet alles. Ook paragon heeft een minimaal ilvl nodig (lager dan wij nodig hebben uiteraard
Mijn guild recruit op dit moment puur op ervaring en potentie. Heb je nu geen gear? Prima, met WoD ben je welkom in het raid team als je applicatie wordt goedgekeurd. Voor boosten hebben we nu geen tijd meer omdat Garrosh dood moet. Een half jaar geleden was er wel tijd voor wat boosts hier en daar, maar om in te kunnen stappen is er inderdaad een soort ilvl requirement, maar dan in de vorm van ervaring in heroic SoO, wat automatisch tot gear zou moeten hebben geleid.
Ach ja, iedere guild z'n ding he. Opties genoeg.
wat is er idioot aan 580? speel amper log 2x per week in op vrijdag/zondag voor 4/5 uur raid en ben bijna full hc geard 581 ilvl... Het is waar je je focus op legt. Speel nu ook amper meer omdat de expansion gewoon dood is. niks nieuws meer spanning wel vanaf. Alleen nog even hc garr killen en dan klaar voor WoD prepatch..
Nou vooruit, nog 1 post dan, het lijkt hier de afgelopen dagen of er van alles al dan niet bewust verkeerd wordt begrepen of opgevat, niet specifiek deze post. (Ben zelf ook "gewoon" 580+)ramon1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:53:
wat is er idioot aan 580?
Ik had het over skill vs ilvl. Iemand met skill zonder ilvl kan niet competitief zijn tot een bepaald ilvl. Gear schaalt gewoon te hard. Iemand die geen skill heeft (de "idioot") maar wel ilvl 580 heeft is mogelijk ook niet competitief. In beide gevallen is er gewoon een ondergrens.
Ja dat sowieso, maar als je skills heb zal je sowieso hogere dps overall hebben. En zal het verschil tussen 510/580 ook nog een stuk groter zijn dan de random baddie
Het ligt dus niet aan mij.. Ik merk het ook al, maar wat mij betreft speelt dit al iets langer dan de afgelopen dagen. De sfeer in het topic is wel eens beter geweest.IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:59:
[...]
Nou vooruit, nog 1 post dan, het lijkt hier de afgelopen dagen of er van alles al dan niet bewust verkeerd wordt begrepen of opgevat, niet specifiek deze post. (Ben zelf ook "gewoon" 580+)
Dps is vaak nog niet eens het probleem. Hoe vaak ik mensen wel niet zie met een ilvl van 550+ die nog steeds niet doorhebben hoe een bepaalde mechanic werkt, die nog steeds in crap staan te dansen en de enige meters die ze 'pwnen' is het aantal deaths. Een skilled player zal alles eraan doen om laag in de lijst te staan met damage taken en zo hoog mogelijk in damage done, die hun class zo kennen dat ze weten hoe ze om kunnen gaan met mechanics, die interrupten, cool downs gebruiken etc. Dat zijn de mensen die ik mee wil hebben, zelfs al hebben ze een crappy ilvl. Gear zal het verschil vaak niet maken. Damage gaat wel omhoog en ze kunnen iets meer hebben als ze een keer wel in random crap staan, maar het verschil is voor mijn gevoel minder merkbaar dan skills vs no skills.ramon1984 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:04:
Ja dat sowieso, maar als je skills heb zal je sowieso hogere dps overall hebben. En zal het verschil tussen 510/580 ook nog een stuk groter zijn dan de random baddie
[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 25-09-2014 12:20 ]
Het zou mooi zijn als Recount (of vergelijkbare addons) een 'Raid effectivness' had die een waarde geeft op basis van DMG done en DMG taken.Mik! schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:19:
[...]
Een skilled player zal alles eraan doen om laag in de lijst te staan met damage taken en zo hoog mogelijk in damage done
Nou snap ik dat dit niet op iedere encounter ideaal zou werken, maar op veel encounters zou dit een mooi inzicht geven.
Hetzelfde met Heals vs Overheals.
In mijn glorietijden van WotLK hadden we één priest-healer die zichzelf altijd sierde met top healing done en laagste overhealing done. Het lijkt erop dat er tegenwoordig maar wat op los gespammed wordt soms.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Disc, overheal zo weinig dat ze altijd laag staan, en dat is sinds WotLK niet veranderd.Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:24:
[...]
Het zou mooi zijn als Recount (of vergelijkbare addons) een 'Raid effectivness' had die een waarde geeft op basis van DMG done en DMG taken.
Nou snap ik dat dit niet op iedere encounter ideaal zou werken, maar op veel encounters zou dit een mooi inzicht geven.
In mijn glorietijden van WotLK hadden we één priest-healer die zichzelf altijd sierde met top healing done en laagste overhealing done. Het lijkt erop dat er tegenwoordig maar wat op los gespammed wordt soms.
Holy priests overheal zo veel dat een overheal lijst overbodig is (mastery is overheal #1)
Overheal is alleen een indicatie om te zien of je een healer te veel heb of een healer iets verkeerd doet (mana issues bijv).
In SoO met OP Disc spec priest in heal team overheal ik meer dan ik als healing done heb als holy priest.
Skada nummers met +80% overheal is vrij normaal op SoO normal voor mij met een disc priest bij me.
Overhealing is iig de lijst die ik vrij makkelijk owned en de competitie ver achter me laat
Met mijn gear is alles wat ik doe toch wel leuk op normal
Verwijderd
Het spel is nu gewoon anders, in classic en TBC speelde ik holy priest en had ik altijd nagenoeg dezelfde effectieve healing als de andere healers, maar met veel minder overhealing. Ik was ook altijd degene die aan het eind van een lang gevecht nog genoeg mana had om dure heals te spammen als er iets mis ging zonder oom te gaan.Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:24:
[...]
Het zou mooi zijn als Recount (of vergelijkbare addons) een 'Raid effectivness' had die een waarde geeft op basis van DMG done en DMG taken.
In MoP speel ik mistweaver monk en ik kijk niet eens naar mana... Van mij mag mana management weer terug komen, ze zijn alleen een beetje doorgeslagen bij beta. En mistweaver is daardoor een stuk minder leuk geworden.
Vanavond ga ik denk ik m'n laatste run ICC doen voor Shadowmourne. Zal ergens tussen 20 en 21 uur zijn verwacht ik. Als een aantal mensen weer mee wilt, je bent weer welkom
Iedereen weet dat skill > ilvl gaat. Maar de groep die dat vooral als argument gebruikt om zichzelf te verdedigen jegens de big bad world en het onrecht dat hun aangedaan is als hun 496 geared alt niet mee mocht naar SOO, lijkt altijd te vergeten dat skill op een gegeven moment undergearing niet meer kan compenseren. En daar trap ik dan ook graag op in.Thysiej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:33:
[...]
Ik denk dat lanerios probeert te zeggen dat skill > iLvl.
Zie mijn verhaal hierboven. En nee, mensen die de juiste gear hebben en crap performance hebben vallen in hun trial door de boot. Hou eens op met die attitude dat elke guild puur naar ilvl kijkt, net zoals dat jij, en anderen, eens moeten ophouden met de gedachte dat skill maar eeuwig ilevel zal compenseren. Dat is gewoon niet zo.lanerios schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:47:
[...]
Skill > Gear
Sorry, maar er zijn genoeg OMG heroic SOO geared spelers die crap dps doen. In jou optiek, omdat ze het ilevel hebben, mogen ze gelijk mee.
En sorry, er zijn genoeg OMG niet heroic SOO gear spelers die nog steeds niet mee kunnen komen omdat ze toch de gear er niet voor hebben.
Als je dan toch denkt te kunnen bashen op basis van uitspraken, neem dan in ieder geval de moeite om goed te lezen. Ik zeg juist dat 550 te halen is door celestials, crafted, timeless en LFR, als men wel een beetje moeite doet.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:50:
[...]
Als we dan toch op deze toon gaan beginnen. Wat een onzin en je spreekt jezelf nogal tegen. Gezien het feit dat je door middel van twee button spam ook kan komen aan deze ilvels gaat je verhaal niet echt op.
550 kan je ook gewoon halen door geluk te hebben bij ordos, celestials, crafted , timeless.
Lees mijn allereerste alinea nog eens danhmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:50:
[...]
Point being dat de stelregel van Skill > ilevel nog steeds als een huis boven water staat

Hear hear! Maar dat zal een aantal nooit snappen omdat ze bij het eerste de beste onrecht op zoek gaan naar een andere guild waar ze wel mee mogen naar SOO ondanks dat ze nog in timeless gear rond huppelen.IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:59:
[...]
Ik had het over skill vs ilvl. Iemand met skill zonder ilvl kan niet competitief zijn tot een bepaald ilvl. Gear schaalt gewoon te hard. Iemand die geen skill heeft (de "idioot") maar wel ilvl 580 heeft is mogelijk ook niet competitief. In beide gevallen is er gewoon een ondergrens.
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2014 13:43 ]
Eens, heb Pandaria niet gespeeld maar in Wotlk was het al niet zo heel lastig meer. In vanilla stonden we tijdens de raid vrijwel continu heals te casten, die je dan op de laatste tiende seconde cancelde omdat de heal toch niet nodig was en je zo mana overhield. Ook deed je dit om er gewoon snel bij te zijn, mocht er opeens wel dikke damage op je tank terechtkomen.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:54:
[...]
Het spel is nu gewoon anders, in classic en TBC speelde ik holy priest en had ik altijd nagenoeg dezelfde effectieve healing als de andere healers, maar met veel minder overhealing. Ik was ook altijd degene die aan het eind van een lang gevecht nog genoeg mana had om dure heals te spammen als er iets mis ging zonder oom te gaan.
In MoP speel ik mistweaver monk en ik kijk niet eens naar mana... Van mij mag mana management weer terug komen, ze zijn alleen een beetje doorgeslagen bij beta. En mistweaver is daardoor een stuk minder leuk geworden.
Nee hoor, denk dat jij het beter nog eens kan lezen. Ik bevestig zelfs nog een deel van je mening en wijs je er nogmaals op dat we dezelfde uitspraak doen.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:52:
[...]
Lees jij even je hele stuk nog een keer door k(n)aapie
Triest om als je het niet eens bent met iemand maar met woordspelingen op iemand's naam te lopen bashen.
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2014 14:02 ]
Zo lekker gezellig hier zeg
.
Anyway WoD in mijn pauze even gepre-orderd. Vanavond is even een boostje doen van mijn Druid (is atm 60) word mijn nieuwe main in WoD. Spec twijfel ik nog over denk tank en healing maar not sure yet

Anyway WoD in mijn pauze even gepre-orderd. Vanavond is even een boostje doen van mijn Druid (is atm 60) word mijn nieuwe main in WoD. Spec twijfel ik nog over denk tank en healing maar not sure yet
PSN: Brwmaster
Soms lijkt dit forum op een random /trade discussie. 
Maar even serieus, waren hier een paar mensen te porren voor Gold CM's aan Alliance kant?
Maar even serieus, waren hier een paar mensen te porren voor Gold CM's aan Alliance kant?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vanavond Pandaria in! :-) Gisteren niet echt gespeeld. Heb er wel heel veel zin in en hoop snel op level 90 te zijn! Dan ga ik gearen voor WoD en vanaf dan pas echt raiden.
Wa Doede Nou
Mijn hele punt is dat zelfs elke (en ik citeer) "mongool die twee knoppen buttons indrukt" ook een ilevel van 550 kan halen. Dus dat hele argument van je dat je kennelijk tijd en effort in char hebt gestopt en dus wel (citaat) "wel de moeite genomen hebben om alles onder de knie te hebben" als je dat ilevel hebt, niet opgaat.Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:00:
[...]
Nee hoor, denk dat jij het beter nog eens kan lezen. Ik bevestig zelfs nog een deel van je mening en wijs je er nogmaals op dat we dezelfde uitspraak doen.
Triest om als je het niet eens bent met iemand maar met woordspelingen op iemand's naam te lopen bashen.

Anyways; REACH OUT AND TOUCH, SOMEBODY'S HAND, MAKE THIS WORLD A BETTERRRR PLACEEEE IF YOU CAN! !!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zou eigenlijk nog wel 9/9 gold willen halen, maar heb nog geen challenge modes gedaan eerder. Heb je ideeen voor tijdstippen etc?junglebeast schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:14:
Dan zou ik nog maar eens lezen, want ik heb zeer zeker niet gezegd dat dat een "Mongool die 2 knoppen indrukt" ook 550 ilevel kan halen. Quote maar waar ik dat in 1 zin zeg.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:18:
[...]
Mijn hele punt is dat zelfs elke (en ik citeer) "mongool die twee knoppen buttons indrukt" ook een ilevel van 550 kan halen. Dus dat hele argument van je dat je kennelijk tijd en effort in char hebt gestopt en dus wel (citaat) "wel de moeite genomen hebben om alles onder de knie te hebben" als je dat ilevel hebt, niet opgaat.
Het behalen van 550 met celestials, flex en crafted ging over het joinen van SOO guilds en dat men best effort mag doen i.p.v. maar te verwachten gecarried te worden. Het stuk over mongols en 2 buttons in LFR ging over de ilevels die pugs vragen om LFRetards te weren.
Als je healer nodig heb voor vanavond dan loop ik wel mee, denk niet dat er CM plannen zijn in de guild vanavond (geen invites op calendar voor vanavond) dus ik zou beschikbaar moeten zijn. Andere avonden wordt lastig, behalve weekend overdagjunglebeast schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:14:
Soms lijkt dit forum op een random /trade discussie.
Moet er zelf nog 6.
[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 25-09-2014 14:31 ]
Verwijderd
Yup, ik heb op mijn monk een 570 ilevel healing set en een 560 ilevel dps set. Deze laatste ligt echter permanent in de bank omdat ik na level 90 gehaald te hebben nooit meer dps gespeeld heb. Ik doe in mijn healing gear met fistweaven meer dps dan in dps spec met dps gear.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:50:
[...]
Point being dat de stelregel van Skill > ilevel nog steeds als een huis boven water staat, echter dient de gear niet intens slecht te zijn omdat het anders boosten wordt.
Een weekje of twee a'drie oefenen met dps kan dat wel oplossen, maar dan doe ik nog steeds niet de dps die windwalkers die de hele expansion gespeeld hebben doen, de automatismen zijn er niet.
-
[ Voor 100% gewijzigd door b32 op 25-09-2014 14:37 . Reden: toch niet ]
Het wordt lekker welles/nietes hier, ik zeg juist dat je als 2 button mongool ook 550 kan halen. Dus je argument niet valide is.Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:26:
[...]
Dan zou ik nog maar eens lezen, want ik heb zeer zeker niet gezegd dat dat een "Mongool die 2 knoppen indrukt" ook 550 ilevel kan halen. Quote maar waar ik dat in 1 zin zeg.
Het behalen van 550 met celestials, flex en crafted ging over het joinen van SOO guilds en dat men best effort mag doen i.p.v. maar te verwachten gecarried te worden. Het stuk over mongols en 2 buttons in LFR ging over de ilevels die pugs vragen om LFRetards te weren.
M.a.w: een 550 gegearede gast kan nog steeds clueless zijn omdat zijn gear bestaat uit 2 button bosses gedropte loot!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had wel trek in wat popcorn...
mmmm smullen
mmmm smullen
Zeker wellus nietus, want tenzij die heel erg lucky is met drops van Ordos, of al een jaar bezig is op Ordos, dat hij alle items er van heeft, komt die er niet. Ik had het namelijk ook over flex, en daar komt die retard echt niet door. Dus jouw argument is dan wel valide, maar niet aannemelijk. Juist dat realiteitsbesef ontbreekt er nou zoveel aan bij veel mensen in de ilvl/skill discussie.hmr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:31:
[...]
Het wordt lekker welles/nietes hier, ik zeg juist dat je als 2 button mongool ook 550 kan halen. Dus je argument niet valide is.
weg
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 26-09-2014 07:45 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zijn er meer mensen die overgaan naar een andere main met WoD? En wat is precies de reden dat je wilt overstappen van je huidige main naar een Druid? Ikzelf ben ooit tijdens WotLK eens overgestapt van een Warlock naar mijn paladin, toen vooral omdat tanken mij veel leuker leek. Warrior tanken lijkt mij al tijden leuker dan op mijn paladin, omdat je mobieler bent en meer abilities hebt om te managen. Warrior tanking is echter naar mijn mening wel wat ingewikkelder dan paladin tanking of ik ben ondertussen zo'n doorgewinterde paladin tank dat het ingewikkelder lijkt en ik er wat meer tijd in zou moeten stekenBr3wmaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:05:
Zo lekker gezellig hier zeg.
In cataclysm heb ik vervolgens ook een warrior tank gehad op 85 en daar wat mee getanked. Op die warrior was ik echter niet zo environment aware als dat ik op mijn pala ben. Daarnaast is het wennen dat je met rage moet werken in plaats van met mana&combo-points... Misschien dat ik het met WoD nog eens ga proberen
Word is tijd voor wat anders. Speel eigenljk al sinds Vanilla een Priest. In Cata heel even switch gemaakt naar DK maar vrij snel weer terug naar Priest. Dat ik voor druid heb gekozen komt door de mogelijkheden. Kan tanken/healen melee/ranged dps dus als ik het zat ben kan ik makkelijk switchen naar een andere spec. En omdat ik niet meer voor elke spec aparte gear hoef te verzamelen in WoD maakte dat de keuze nog wat makkelijker
PSN: Brwmaster
die modbreak daarboven staat er niet voor niks...Kaap schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:26:
[...]
Dan zou ik nog maar eens lezen, want ik heb zeer zeker niet gezegd dat dat een "Mongool die 2 knoppen indrukt" ook 550 ilevel kan halen. Quote maar waar ik dat in 1 zin zeg.
Om in te gaan op interresantere mensen hier; ik ben van hunter naar warrior geswitched en heb hem aardig lopen gearen de afgelopen tijd. Speel hem vanaf 4 augustus ofzo en heb gister mijn legendary cloak binnengehaald! Nu met wat mix gear een ilevel van 555 en ik hoop binnenkort eindelijk een keer SOO normal en HC te gaan doen met deze char!
[ Voor 26% gewijzigd door BM op 26-09-2014 07:46 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oehhh, geen verschillende gear meer per spec? Dan verwacht ik eens veel meer druids, pala's en monks dan we al hebben. Is wowhead nog steeds de place to be om te kijken welke wijzigingen eraan zitten te komen? Ik moet me duidelijk weer even inlezenBr3wmaster schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:50:
Word is tijd voor wat anders. Speel eigenljk al sinds Vanilla een Priest. In Cata heel even switch gemaakt naar DK maar vrij snel weer terug naar Priest. Dat ik voor druid heb gekozen komt door de mogelijkheden. Kan tanken/healen melee/ranged dps dus als ik het zat ben kan ik makkelijk switchen naar een andere spec. En omdat ik niet meer voor elke spec aparte gear hoef te verzamelen in WoD maakte dat de keuze nog wat makkelijker
Gezien alle resultaten van beta testen (door anderen) overweeg ik om m'n mage m'n main te maken ipv m'n paladin, hoewel ik liever met de paladin speel eigenlijk.
Paladin staat voor de verandering weer eens onderaan de simdps lijsten (vooruit, alleen monk staat eronder). Ook al zegt dat op zich nog niets natuurlijk door tuning, simdps kwaliteit, movement in raid fights, aoe/adds en nog 101 redenen waarom simdps niet de werkelijkheid is, het lijkt erop dat retribution paladins het weer eens zwaar gaan krijgen.
Mage heeft ten minste altijd wel een spec bovenaan staan
Maar goed, eerst gewoon WoD afwachten en starten met raiden op de paladin voordat ik die keuze uiteindelijk zal maken.
Paladin staat voor de verandering weer eens onderaan de simdps lijsten (vooruit, alleen monk staat eronder). Ook al zegt dat op zich nog niets natuurlijk door tuning, simdps kwaliteit, movement in raid fights, aoe/adds en nog 101 redenen waarom simdps niet de werkelijkheid is, het lijkt erop dat retribution paladins het weer eens zwaar gaan krijgen.
Mage heeft ten minste altijd wel een spec bovenaan staan
Maar goed, eerst gewoon WoD afwachten en starten met raiden op de paladin voordat ik die keuze uiteindelijk zal maken.
Ik blijf lekker bij mijn lock as alwaysThysiej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:46:
[...]
Zijn er meer mensen die overgaan naar een andere main met WoD? En wat is precies de reden dat je wilt overstappen van je huidige main naar een Druid? Ikzelf ben ooit tijdens WotLK eens overgestapt van een Warlock naar mijn paladin, toen vooral omdat tanken mij veel leuker leek. Warrior tanken lijkt mij al tijden leuker dan op mijn paladin, omdat je mobieler bent en meer abilities hebt om te managen. Warrior tanking is echter naar mijn mening wel wat ingewikkelder dan paladin tanking of ik ben ondertussen zo'n doorgewinterde paladin tank dat het ingewikkelder lijkt en ik er wat meer tijd in zou moeten steken![]()
In cataclysm heb ik vervolgens ook een warrior tank gehad op 85 en daar wat mee getanked. Op die warrior was ik echter niet zo environment aware als dat ik op mijn pala ben. Daarnaast is het wennen dat je met rage moet werken in plaats van met mana&combo-points... Misschien dat ik het met WoD nog eens ga proberen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Twijfel hier tussen alt mage, alt resto sham en main warrior. Speel al sinds najaar 2005 dps Warrior, en wel behoefte aan een nieuwe main. De simpelheid van Fury en Arms Warriors in de beta doet ook niet echt bijdragen aan het gevoel van een nieuwe uitdaging.
Ben altijd al een Ret Paladin geweest... Maar aangezien die al vrij goed gegeared is etc speel ik de laatste tijd combat rogue. Daar doe ik momenteel een beetje LFR/Flex mee en af en toe wat PVP (dan wel Sublety). ik moet zeggen dat dit mij wel bevalt en zit dus ook te twijvelen om dit mijn main te maken. Het zou helaas wel zwaar vallen om van mijn rettadin afscheid te nemen
Ik heb toen ik nog wat meer hardcore aan het raiden was altijd de luxe gehad dat ik met meerdere classes runs deed. Zo heb ik tijdenlang heroic getanked met mijn pala, normal (of 25mans toen dat nog anders was in WotLK) met mijn warrior en dan nog een alt-run (zijn altijd het leukst, was op vrijdagavond met de groep waar ik HC mee raide) met mijn mage. Het was altijd binnen de kortste keren zo dat onze alts beter gegeared waren dan mains van de tweede groep ;-)IntToStr schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:53:
Gezien alle resultaten van beta testen (door anderen) overweeg ik om m'n mage m'n main te maken ipv m'n paladin, hoewel ik liever met de paladin speel eigenlijk.
Mage heeft ten minste altijd wel een spec bovenaan staan![]()
later met cataclysm heb ik in Firelands nog steeds de ene dag met mijn paladin en de volgende dag met mijn mage FL gedaan. Later was de mage vervallen en ben ik overgestapt naar een rogue. Rogues zijn echter niet echt voor mij weggelegd. Ik ben meer van de frontale aanval dan van het sneaky gedrag ;-)
Reden ook voor mij om bij mn tank te blijven is dat je met dungeons een instant queue hebt en omdat jij meestal degene bent die de groep maakt of breekt. Als DPS komt dat minder snel uit de verf en als healer kan je naar mijn mening nooit iets goed doen, als de groep dood gaat is het toch altijd jouw schuld.... Als tank leer je goede healers trouwens wel heel snel waarderen..
Maar het zou me niets verbazen als Sushi vanavond nog wel een run wil doen. Moet je alleen een andere setup gebruiken ^^Derr_Hans schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:27:
[...]
Als je healer nodig heb voor vanavond dan loop ik wel mee, denk niet dat er CM plannen zijn in de guild vanavond (geen invites op calendar voor vanavond) dus ik zou beschikbaar moeten zijn. Andere avonden wordt lastig, behalve weekend overdag
Moet er zelf nog 6.
Ga het mee maken, ben zo wie zo online en als Sush een run wil doen dan Guild eerst ofc.Mik! schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:16:
[...]
Maar het zou me niets verbazen als Sushi vanavond nog wel een run wil doen. Moet je alleen een andere setup gebruiken ^^
Andere setup met Krypto op Hunter en Lou was niet echt je van het DPS wise
Als ik iig maar alles zilver heb voor woensdag ^^
Fix le DK plox !!!!
Ik ben er morgen weer ^^ Al weet ik niet of ik nog wel wil na dat debacle van gister. Weet echt niet wat het was met aggro en health dropsDerr_Hans schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:41:
[...]
Ga het mee maken, ben zo wie zo online en als Sush een run wil doen dan Guild eerst ofc.
Andere setup met Krypto op Hunter en Lou was niet echt je van het DPS wise
Als ik iig maar alles zilver heb voor woensdag ^^
Fix le DK plox !!!!

vervangt dat garrison gedoe nu alle professions, of werkt dat systeem naast elkaar?
Naast elkaarFitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:05:
vervangt dat garrison gedoe nu alle professions, of werkt dat systeem naast elkaar?
Naast elkaar inderdaad.FitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:05:
Als je tijd en zin hebt zou ik hier even naar kijken:
http://www.wowhead.com/ne...ts-followers-missions-and
Ik ben me nu in ieder geval al druk aan het bedenken hoe ik de Garissons op mijn 4 chars ga inrichten
Ach uiteindelijk is er vaak maar 1 ideale inrichting.Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:08:
[...]
Naast elkaar inderdaad.
Als je tijd en zin hebt zou ik hier even naar kijken:
http://www.wowhead.com/ne...ts-followers-missions-and
Ik ben me nu in ieder geval al druk aan het bedenken hoe ik de Garissons op mijn 4 chars ga inrichten
Ik denk dat dat voor garrisons nog wel mee valtFitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:09:
[...]
Ach uiteindelijk is er vaak maar 1 ideale inrichting.
Absoluut niet! Iemand die voor PvP gaat zal b.v. al een andere inrichting gaan hebben dan een PvE speler.FitzChevalric. schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:09:
[...]
Ach uiteindelijk is er vaak maar 1 ideale inrichting.
En zo zijn er best veel opties die allemaal voor en nadelen brengen.
Van wat ik zo zie kan ik geen 'ideaal-setup' zien. Alles levert enorme voordelen op. Er is geen 'beste' building.
Zeker, ik denk dat er must-haves gaan zijn zoals de inn en barracks waarschijnlijk.
Maar of je nou een gem boutique, enchanter's study of alchemist gebouw pakt is van je eigen stijl en voorkeur afhankelijk en je doel.
Idealiter heb je een small building voor je eigen 2 professions en doe je dat op elke char die je hebt met in totaal alle professions gecoverd 
Verder zijn sommige gebouwen handig om je garrison op te bouwen en later in het spel zijn andere gebouwen weer beter voor trade etc. als ik het goed heb.
In ieder geval moet ik hier zeker nog meer onderzoek naar doen
Verder zijn sommige gebouwen handig om je garrison op te bouwen en later in het spel zijn andere gebouwen weer beter voor trade etc. als ik het goed heb.
In ieder geval moet ik hier zeker nog meer onderzoek naar doen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!