Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Gisteren even tijd gestoken in een CM setje dat ik al een tijd had liggen maar nog geen gems, enchants noch reforges had gegeven. Na wat prullen toch netjes hitcap behouden (had ik al zonder gems) en 1ste hitcap behaald.

Toen bedacht ik me: ik heb proving grounds - silver nog niet :/
Na een eerste poging vorig jaar nadat ik toen brons behaalde ondanks onder hitcap, ver onder haste cap, was ik er nooit terug geweest.
Dus maar even een poging gaan wagen. Eerst effe een boomies pov-filmpje gegoogled en bekeken, wat talents veranderd en na de derde poging *ting* PG-silver-achie :)
nog geen poging gedaan voor gold.

Wel spijtig dat je voor bijna alles lijstjes van 'bis' CM-gear vind, maar voor boomies zeer weinig.

Maar na die proving grounds, toch een zoeken naar een CM-gold run.
(al moet ik daar mijn boost kopen...)

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Ik zal deze week ook even kijken of ik cm's kan gaan doen! Behoefte aan die mooie paladin set!
Ik hoop een groep te kunnen vinden en anders moet ik ook maar een boost halen denk ik...

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Zodra mijn Troll Druid lvl 90 is ga ik ook weer kijken voor een CM groep. Er zijn wat guildies die het willen gaan doen. En ze zoeken nog een healer geloof ik. Anders ben ik wel in voor een GoT pug, en kijken hoever we komen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

junglebeast schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:36:
Zodra mijn Troll Druid lvl 90 is ga ik ook weer kijken voor een CM groep. Er zijn wat guildies die het willen gaan doen. En ze zoeken nog een healer geloof ik. Anders ben ik wel in voor een GoT pug, en kijken hoever we komen.
Hou er rekening mee dat je cm's kunt doen tot eind exp

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat een discussies heb ik gemist, sjonge jonge :P!

Anywhoe!
Inmiddels zowel mijn paladin, hunter, mage en monk allemaal op level 90.
Op allemaal begonnen met Tillers-farm.
Op mijn paladin begonnen met Cloud Serpent voor JC rewards en de overige factions voor ench rewards.
Op mijn hunter begonnen met rep farm voor LW rewards
Op mijn paladin begonen met Black Prince en Klaxxi

Vorige week tevens mijn eerste SoO raid (LFR) gehad, eerste en tweede wing.

Ik twijfel nog of ik Cooking en Fishing zal gaan levelen (echt een hekel aan het mats farmen van die twee).

Hoe dan ook dus echt een druk schema met al die dailies en farms :')

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
soulrider schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:36:
Gisteren even tijd gestoken in een CM setje dat ik al een tijd had liggen maar nog geen gems, enchants noch reforges had gegeven. Na wat prullen toch netjes hitcap behouden (had ik al zonder gems) en 1ste hitcap behaald.

Toen bedacht ik me: ik heb proving grounds - silver nog niet :/
Na een eerste poging vorig jaar nadat ik toen brons behaalde ondanks onder hitcap, ver onder haste cap, was ik er nooit terug geweest.
Dus maar even een poging gaan wagen. Eerst effe een boomies pov-filmpje gegoogled en bekeken, wat talents veranderd en na de derde poging *ting* PG-silver-achie :)
nog geen poging gedaan voor gold.

Wel spijtig dat je voor bijna alles lijstjes van 'bis' CM-gear vind, maar voor boomies zeer weinig.

Maar na die proving grounds, toch een zoeken naar een CM-gold run.
(al moet ik daar mijn boost kopen...)
Ik weet niet hoe je in de gear zit, maar ik heb zelf CM's en Proving grounds gelopen met voor het overgrote deel mijn huidige gear. Misschien een paar items waar ik toevallig nog een exemplaar van had liggen iets omgegooid en een head item met een reguliere meta, maar verder dus gewoon mijn normale set. Dat ging echt prima. DPS wave 30 en You're doing it wrong achievement (tank in dps challenge). Redelijke facepalm is wel dat ik nog geen gold heb als tank.

Als je echt speedruns in CM's wil doen dan is het misschien handig om een volledige set aan te maken, maar als je het gewoon 1 keer doet voor title, mount en de gear dan kom je een heel eind met reguliere sets. Ik heb vooral gemerkt dat het in dit geval toch echt skill > gear is.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Mik! schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:52:
[...]

Ik weet niet hoe je in de gear zit, maar ik heb zelf CM's en Proving grounds gelopen met voor het overgrote deel mijn huidige gear. Misschien een paar items waar ik toevallig nog een exemplaar van had liggen iets omgegooid en een head item met een reguliere meta, maar verder dus gewoon mijn normale set. Dat ging echt prima. DPS wave 30 en You're doing it wrong achievement (tank in dps challenge). Redelijke facepalm is wel dat ik nog geen gold heb als tank.

Als je echt speedruns in CM's wil doen dan is het misschien handig om een volledige set aan te maken, maar als je het gewoon 1 keer doet voor title, mount en de gear dan kom je een heel eind met reguliere sets. Ik heb vooral gemerkt dat het in dit geval toch echt skill > gear is.
Kan ik beamen. Heb op mijn hunter de PG's tot endless wave 28 ( |:( toen mijn muis gesloopt) gedaan in huidige gear gedaan en de CM's ook allemaal met prima dps en dat in huidige gear zonder Leg Meta maar gewoon met veel gear waar veel gems in kunnen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

CM's nog niet gedaan maar Proving Grounds gold vond ik vrij simpel. Ik heb alleen healer gedaan maar dat ging prima in PvP gear met ook nog eens PvP gems.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Afgelopen weekend ben ik me eens gaan vervelen op de WoD beta en ik moet zeggen, wat een verademing t.o.v. de live servers. Ik hoop van harte dat ze de difficulty niet terugschroeven voor de livegang, normal 5 mans zijn tenminste weer een beetje een uitdaging. Op dit moment wordt je ook met de absolute minimum requirements de instance in gestuurd, dus het zal op live al makkelijker zijn als je iets betere gear hebt.

Ben met name de healers wat aan het testen, omdat mocht ik deze expansion weer gaan spelen dat de meest waarschijnlijk rol gaat zijn. Resto druid (is een tijdje mijn main geweest) voelt zeer goed, op een paar minuscule dingen na. Resto shaman doet het ook prima, lijkt soms wat meer throughput te kunnen genereren ten koste van wat meer mana usage. Disc priest daarentegen heeft nog redelijk wat finetuning nodig; het is continue spammen en de throughput is er ook niet echt. Met je healing wings (ben de naam even kwijt) up is het te doen, maar je kunt dit niet altijd up hebben en het opbouwen van de 5 stacks (voor de max +healing) kost veel tijd, tijd die je vaak niet hebt. Bij de resto druid ben ik allang weer blij dat Regrowth weer een wat langere hot heeft, nu op de live servers is het zo goed als een Nourish met een beetje hot.

Maar over het algemeen bevalt de stijl van healing mij weer een stuk meer. Je kunt/mag/moet weer een stuk meer spammen (a la WotLK), maar met behoud van keuze uit "welke heal moet ik nemen". Het enige twijfelachtige (ik ben er nog niet over uit of het een goed idee is), is dat zo te zien elke healer 2 casted heals heeft: 1 lange/goedkope en 1 snelle/dure. Op zich prima, maar ze healen voor precies dezelfde hoeveelheid. Alleen bij de Disc priest zoals die nu is, is de langzame "Heal" compleet nutteloos, simpelweg omdat je niet de tijd krijgt om zo'n heal te casten. Daar is het fulltime Flash Heal/Penance/Shielden/PoH/PoM spammen.

Ook heb ik het idee dat Monk tanks vergeleken met de rest heel squishy zijn. Alle overige tanks lijken bij benadering gelijk, de kleine verschillen die ik bemerkte kun je makkelijk toedichten aan individuele skill.

Verder is te merken dat de instances (die vanaf 90 beschikbaar zijn) redelijk makkelijk zijn en geleidelijk aan lastige worden. Alle instances zien er mijn inziens heel mooi uit en de boss encounters zijn verrassend divers. Alleen de Auchidon instance stelt behoorlijk teleur; vrij eenvoudig, te weinig trash en vooral de laatste boss is erg saai/simpel.

Ook moet ik zeggen dat ik het nut van die tertiaire stats niet inzie. Leuk, wat life leech, maar met hoe nu de itemization is op gear (op leather voor druids zowel Agi als Int) en het gebrek aan reforgen is het heel random dat je een beetje van een stat krijgt. Met name de Versatility stat is zover ik gezien heb helemaal zinloos, het geeft je gewoon een bepaalde hoeveel "+dmg en +healing". Ja, prop dan gewoon een paar meer Int/Strength/Agi op dat item en dat Versatility kun je weglaten.

Achja, vanavond misschien nog eens wat testen, wellicht eens met wat dps of tank classes.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Mik!
temp00 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:15:
CM's nog niet gedaan maar Proving Grounds gold vond ik vrij simpel. Ik heb alleen healer gedaan maar dat ging prima in PvP gear met ook nog eens PvP gems.
Proving grounds gold is het probleem veelal ook niet. Pas als je voor 'the proven... ' wilt gaan wordt gear wat belangrijker. Daarnaast is het volledig afhankelijk van de class. De ene class heeft absoluut geen problemen, terwijl een andere class veel meer moeite moet doen om de endless wave 30 te halen.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15
Proving Grounds was toch wel vrij eenvoudig. Ik als paladin kreeg 1 van de slechtste geschaalde classes toebedeeld van Blizzard en ik had een trinket dat normaal sterk is maar toen kapot was en niet zo veel sockets omdat ik het bijna meteen na livegang proving grounds had gedaan en had alsnog vrij eenvoudig gold.

Zou het nu eens moeten proberen met een helm met normale meta en al m'n sockets voor endless :)

En eigenlijk wil ik wel challenge modes doen, maar vind er nooit echt de tijd voor. Eigenlijk zonde...

• soulrider
Darkfreak schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:43:
Wat een discussies heb ik gemist, sjonge jonge :P!

Anywhoe!
Inmiddels zowel mijn paladin, hunter, mage en monk allemaal op level 90.
Op allemaal begonnen met Tillers-farm.
Op mijn paladin begonnen met Cloud Serpent voor JC rewards en de overige factions voor ench rewards.
Op mijn hunter begonnen met rep farm voor LW rewards
Op mijn paladin begonen met Black Prince en Klaxxi

Vorige week tevens mijn eerste SoO raid (LFR) gehad, eerste en tweede wing.

Ik twijfel nog of ik Cooking en Fishing zal gaan levelen (echt een hekel aan het mats farmen van die twee).

Hoe dan ook dus echt een druk schema met al die dailies en farms :')
shado-pan voor MoP-enchants ;) (dancing steel,...)

voor fishing heb je geen mats nodig, enkel veel te veel tijd ;-)
cooking kan je via de vendor en trainer @tillers vrij eenvoudig naar 525 brengen, daarna kan je mbv 'ironpaw-shuffle' alle 'way of the...'-s naar 600 brengen.
shuffle= 't goedkoopste inkopen via AH, bv turtle meat, die per 20 inwisselen voor een ironpaw-token en daar 5 van de duurste mee kopen
ook handig als crocodil meat vrij duur staat en die turtle meat quasi gratis weggaat: makkelijkste manier om snel wat gold te scoren :) :+
(natuurlijk: goede balans behouden in vraag/aanbod: als je al het turtle meat opkoop om AH vol met crocodil meat te zetten dan verlies je er veel te veel op.)
IntToStr schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:07:
Proving Grounds was toch wel vrij eenvoudig. Ik als paladin kreeg 1 van de slechtste geschaalde classes toebedeeld van Blizzard en ik had een trinket dat normaal sterk is maar toen kapot was en niet zo veel sockets omdat ik het bijna meteen na livegang proving grounds had gedaan en had alsnog vrij eenvoudig gold.

Zou het nu eens moeten proberen met een helm met normale meta en al m'n sockets voor endless :)

En eigenlijk wil ik wel challenge modes doen, maar vind er nooit echt de tijd voor. Eigenlijk zonde...
moet je dat maar eens als boomie proberen in 502/522 tot gear, zonder tna te denken op rescaling ;)
op 463 en een haste van amper 1800 , en hit van nog geen '4000 zou je amper een vlieg op tijd kunnen dood doen :)
Boomies scalen insane met de huidige gear (bar slecht op 463 naar hitting hard op 580) en je hebt quasi geen stuns:
1 talent met een relatief korte CD en solar beam die een CD heeft van 2min. - gebruik je die laatste op de verkeerde moment ben je de volgende ronde gekloot.
(daardoor dat ik enkele pogingen nodig had, + het feit dat ik af en toe vermen gespuis over het hoofd zag, of eentje neerviel op de timer, en niet net dat kleine beetje ervoor.

Ze staan niet voor niets pas ergens op positie ver boven de 100 in de rangschikking

nu met dit set die ik heb - die nog niet BiS is maar toch al haste en 1ste hitcap bereikt (+ een on use +intellect en +crit op de trinkets met een cd van maar 1 min.) - lukt het inderdaad veel vlotter.

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 15-09-2014 16:25 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:16:
[...]

shado-pan voor MoP-enchants ;) (daancing steel,...)

voor fishing heb je geen mats nodig, enkel veel te veel tijd ;-)
cooking kan je via de vendor en trainer @tilelrs vrij eenvoudig naar (25 brengen, daarna kan je mbv 'ironpaw-shuffle' alle 'way of the...'-s naar 600 brengen.
shuffle= 't goedkoopste inkopen via AH, bv turtle meat, die per 20 inwisselen voor een ironpaw-token en daar 5 van de duurste mee kopen
ook handig als crocodil meat vrij duur staat en die turtle meat quasi gratis weggaat: makkelijkste manier om snel wat gold te scoren :) :+
(natuurlijk: goede balans behouden in vraag/aanbod: als je al het turtle meat opkoop om AH vol met crocodil meat te zetten dan verlies je er veel te veel op.)
Yeah.
Hetgeen is dat ik voor fishing echt de geduld niet heb. Ik vind het nog steeds een wonder dat ik het op mijn hunter tijdens WotLK helemaal naar 525 gekregen heb. Wat een zenuwslopende en tergende ervaring dat.

Cooking heb ik hetzelfde. Zo vreselijk irritant om te levelen naar mijn mening >_< :(

Daarbij komt dat ik op mijn paladin al heel wat dagelijkse meuk te doen heb en dan nog 3 andere characters heb. Als ik daar ook nog eens fishing en cooking bij doe (en dan heb ik t nog niet eens over ARCH) kom ik helemaal niet meer aan raiden toe :')

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• IntToStr
Was cooking niet met 1 van de seasonal events heel makkelijk te doen? En ik heb het zelf met tillers volgens mij heel snel naar 600 gekregen. Had er nooit moeite voor gedaan eerder en was ineens 600.

Fishing: mjah, wat zal ik er over zeggen :p

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-11 21:16
Fishing + Movie moet wel lukken :+

Vanavond me SUB is aan slingeren en daarna me UI bouwen dat betekend dus vanavond alleen UI bouwen, mezelf kennende duurt dit wel een uur of 3 :+

• soulrider
gold fish vissen bij tillers (kan je vanaf prof. lvl 1) er fish cakes van maken en je hebt al extra rep voor cloud serpent (5 per dag/toon)
tussendoor wat dungeons spammen ofzo...

vanaf bepaald niveau die daily massive pool gaan zoeken voor je voorraad vis voor 't koken van je "ways of the..." maar dat koken is inderdaad vrij makkelijk van 0 naar 600 te brengen mits wat gold en ironpaws :)

• hmr

hmr

Mektheb schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:50:
Fishing + Movie moet wel lukken :+

Vanavond me SUB is aan slingeren en daarna me UI bouwen dat betekend dus vanavond alleen UI bouwen, mezelf kennende duurt dit wel een uur of 3 :+
mek niet miepen en Elvui instaleren! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Moi_in_actie schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:51:
Afgelopen weekend ben ik me eens gaan vervelen op de WoD beta en ik moet zeggen, wat een verademing t.o.v. de live servers. Ik hoop van harte dat ze de difficulty niet terugschroeven voor de livegang, normal 5 mans zijn tenminste weer een beetje een uitdaging. Op dit moment wordt je ook met de absolute minimum requirements de instance in gestuurd, dus het zal op live al makkelijker zijn als je iets betere gear hebt.
Het is al allemaal keihard generfed. Toen de instances voor het eerst open waren, waren ze moeilijk en leuk. Nu is het weer faceroll en AoE fest, terwijl bepaalde problemen nog steeds niet zijn opgelost (melees zijn nutteloos op bepaalde trash in Auchindoun, alhoewel ze de laatste baas melees wel nuttig hebben gemaakt). Die centaur baas in die hippie bomen dungeon was pre nerf pittig en voelde echt als een eindbaas. Nu is het een grote grap, als 1 van de 3 DPS kan ik gewoon AFK gaan en de baas gaat nog steeds neer. En dat is met de minimum gear, want je wordt gedownscaled naar de minimum gear (bijna iedereen heeft betere gear als-ie het de eerste keer doet). Blizzard is bang dat de casuals de instances te moeilijk vinden zoals in Cataclysm maar ik denk dat ze het nu toch net iets te makkelijk maken.

Disc is recent gebuffed en mag wat mij betreft goed bagger zijn, want Holy is veel leuker en dat heb ik weinig kunnen spelen in MoP. Helaas heeft Blizzard er waarschijnlijk niet de ballen voor om Disc zwakker te maken dan Holy, terwijl Disc 2 niches heeft (DPS en absorbs).

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:34
Toevallig stuk over gelezen vanmorgen in interview. Normal dungeons bewust makkelijk gemaakt voor de instap. Heroic dungeons daarentegen, die willen ze weer lastig maken dat je mechanics niet kunt negeren omdat ze vonden dat dat in MOP te simpel was.

Prima toch. Scrubs krijgen normal gear zodat ze daarna LFR in kunnen duiken, redelijke en goede spelers hebben toegang tot uitdaging.

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
waar kan ik het goedkoopst Warlord of Draenor kopen? Ik heb momenteel op go2arena en G2A.com de prijs van 30 euro gevonden. Kan het nog goedkoper?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Het is al allemaal keihard generfed. Toen de instances voor het eerst open waren, waren ze moeilijk en leuk.
Ik vond het als healer in het begin van de beta anders verrekte saai (zowel als disc en holy), veel meer wachten, geen actief manamangement meer, veel meer stilstaan (yay voor pvp-changes die pve verneuken).
Sterker nog, ik heal sinds vanilla en ik zit er voor het eerst aan te denken te rerollen naar dps omdat healen weer net zo saai lijkt te worden als in vanilla/BC.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Mik!
Jerie schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:03:
[...]
Disc is recent gebuffed en mag wat mij betreft goed bagger zijn, want Holy is veel leuker en dat heb ik weinig kunnen spelen in MoP. Helaas heeft Blizzard er waarschijnlijk niet de ballen voor om Disc zwakker te maken dan Holy, terwijl Disc 2 niches heeft (DPS en absorbs).
Waarom zou Blizz de ballen moeten hebben om disc zwakker te maken dan Holy terwijl beide healspecs om hele andere dingen draaien? Je zegt het al zelf: disc is gericht op absorbs en healing door damage te doen. Holy is van de direct heals. Beide classes werken prima samen in MoP en ik zie ook niet waarom dat in WoD niet ook zou moeten kunnen. Je kunt gewoon holy spelen als je dat leuker vindt en niet persé voor de 'flavour of the month' te gaan ;)

• Mektheb
hmr schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:51:
[...]

mek niet miepen en Elvui instaleren! :)
Dat altijd ! :D.

Maar hoe alles eruit moet komen te zien moet ik nog even ondervinden :+.

En alle keybinds weer enzo :(

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
Zijn er hier mensen die al 6 jaar niet meer gespeeld hebben (of characters hebben waar ze al 6 jaar niet meer mee gespeeld hebben), maar graag hun gebruikte charactername niet willen kwijtraken?

Je naam komt vanaf patch 6.0.2 in gevaar. Alle characters die sinds november 2008 niet meer online geweest zijn worden de namen van vrijgegeven. Je kunt je naam veiligstellen door met het character voor de release van 6.0.2 in te loggen.

info: http://us.battle.net/wow/...lamation-coming-9-15-2014

[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 16-09-2014 12:13 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Van de week lvl 60 en direct geboost naar 90, met Mining en Engineering. Gister m'n eerste raids gedaan via LFR :) Dacht dat dat stukken moeilijker zou zijn dan 5 man instances, maar dat valt heel erg mee. Eerste keer Lei Shen in ToES dropte gelijk de sha-touched dagger! Deze week Chapter 1 afronden van de cloack quest.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• soulrider
Mik! schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:52:
[...]

581 gear die 2nd haste haalt en 17.5% hit op de moment (te veel spirit op m'n gear)

als ik een CM dungeon binnenloop met mijn huidige gear dan haal ik de hit cap nog steeds, maar zit ik ruim onder de haste cap, en ik ga mijn raid gear niet regemmen voor enkele CM runs
Maar boomies zijn echt barslecht in CM's of PG als je haste cap niet haalt. en door het rescalen ook veel lager zit qua crit. (3 a 4 seconden voor een cast die dan nog eens zelden crit dus zelden shooting star procs ... :/)

Maar zoals ik ook aangaf: mijn eerste poging tot PG was een jaar geleden en toen haalde ik in mijn toen huidige gear toch brons, maar was zilver echt niet te doen. en tussen toen en gisterne had ik nooit nog een nieuwe poging gewaagd op PG-silver.
Nu haalde ik wel vlotjes zilver (na een paar pogingen omdat ik een paar n00b-fouten maakte) doordat ik geen missers, vlotte casts en regelmatige procs had.

ps: boomies staan vrij laag op de endless lijst omdat het amper te doen is met hen
de eerste druid op silvermoon - feral dan nog - staat pas ergens op plek 250
de eerste balance druid vind je zelfs maar terug op plekje 372
volgens wowprogress: http://www.wowprogress.co...ilvermoon/field.pg_damage
en dan kijk je enkel maar op silvermoon, niet eens EU-wide,
en zelfs dan ben je al veel van al de anderen voorbij geklikt...

maw (kort door de bocht): als je zelf niet met een boomie speelt moet je niet echt afkomen dat het makkelijk is, want met elke andere dps-klasse is het inderdaad een pak makkelijker:
vooral warriors, dk's, en monks die elke 45 seconden of minder een stun kunnen casten, en er vaak meer dan één ter beschikking hebben.
en de rest is afaik vooral mastery en niet crit-depending

btw: ooit ook in wat flex/normal soo gear een CM run gedaan - temple of jade spirit - en daar op de eerste baas de pech gehad dat hunter en de andere boomie omvielen. dk tank was vooral op 'overleven' gegeared dus quasi de enige dps kwam van mij... dan gaat het traag hoor. leek wel een early alfa van WoD: 5k, 10k, met geluk eens 20k hits, maar vooral het 'lange casts en op tijd moven voor die waterjet' deed ons de das om - alhoewel we toen 'toch' brons haalde...

Maar ik wil gewoon niet een gevalletje 'lets carry the boomie cause he's only tickling the bosses' - goed wetend dat boomies meer 'voor utility' dan 'voor dps' zijn in cm's
en het verzamelen van die gear gaf me iets te doen in de tussentijd :)

• Mik!
soulrider schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:27:
maw (kort door de bocht): als je zelf niet met een boomie speelt moet je niet echt afkomen dat het makkelijk is, want met elke andere dps-klasse is het inderdaad een pak makkelijker:
vooral warriors, dk's, en monks die elke 45 seconden of minder een stun kunnen casten, en er vaak meer dan één ter beschikking hebben.
en de rest is afaik vooral mastery en niet crit-depending
Scheelt dat ik nergens heb gezegd dat het makkelijk is ;) Er zit teveel verschil tussen de verschillende classes voor wat betreft proving grounds en CM's. Ik heb proving grounds gedaan als Unholy DK wat ook niet de meest makkelijke en voor de hand liggende spec was. Daar merk je ook direct dat je crit mist. Ook voor CM's zijn death knight tanks niet de meest voor de hand liggende keuze, maar moet je ook kneitershard je best doen. Ach, daar zijn het proving grounds en CM's voor.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Goed, mijn macro's weer gefixed. Plus even een tijdelijke macro gemaakt voor mijn level 60 druid. Hij had nog geen "Swift Flight Form" dus dat gedeelte werkte niet.

Mijn Skull Bash macro was niet meer nodig, gezien zowel de bear als cat form spell nu hetzelfde is, daarnaast zat Insect Swarm in dezelfde macro, maar gezien die spell niet meer bestaat. Dus er staat nu gewoon skull bash op m'n bar (op m'n 85 druid, gezien de 60 druid die nog niet heeft). Verder veel macro's aangepast waarbij ik specifieken weg moest halen, zoals Swipe(Bear Form) word nu Swipe. Al mijn macro's werken iig weer zoals ze zouden moeten werken.

Het meest trots op mijn ben ik op mijn "prowl, unprowl, fearie fire(cat), fearie fire(bear), remove corruption macro :) Wat het doet: Ik ga in prowl als ik in catform ben, ik unprowl als ik aan het prowlen ben, ben ik in combat als cat cast het fearie fire, ben ik in bear form cast het fearie fire, ben ik in human form cast het remove corruption op mezelf. Zeer handig, zo heb ik fearie fire op 1 knop in cat en bear, en kan er ook mee prowlen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• FitzChevalric.
waar kan ik het goedkoopst Warlord of Draenor kopen? Ik heb momenteel op go2arena en G2A.com de prijs van 30 euro gevonden. Kan het nog goedkoper ergens?

• degroot
  • Niet online
FitzChevalric. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:38:
waar kan ik het goedkoopst Warlord of Draenor kopen? Ik heb momenteel op go2arena en G2A.com de prijs van 30 euro gevonden. Kan het nog goedkoper ergens?
dat vroeg je gisteren ook al :) waarom? veel goedkoper zal je het niet vinden hoor! je zal het heus niet ergens voor een 10tje op de kop kunnen tikken

www.degroot-it.nl

• hmr

hmr

FitzChevalric. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:38:
Het kan altijd goedkoper ergens! Succes met zoeken knul!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Zerora schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:26:
Zijn er hier mensen die al 6 jaar niet meer gespeeld hebben (of characters hebben waar ze al 6 jaar niet meer mee gespeeld hebben), maar graag hun gebruikte charactername willen kwijtraken?

Je naam komt vanaf patch 6.0.2 in gevaar. Alle characters die sinds november 2008 niet meer online geweest zijn worden de namen van vrijgegeven. Je kunt je naam veiligstellen door met het character voor de release van 6.0.2 in te loggen.

info: http://us.battle.net/wow/...lamation-coming-9-15-2014
En het gejank op MMO-champion is gewoon geweldig. Heb me in lange tijd niet zo vermaakt daar :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Als WoW spelers 1 ding heel erg goed kunnen is het dat wel :)

FUMES et CARNES

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 20:45

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

lanerios schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:52:
[...]

En het gejank op MMO-champion is gewoon geweldig. Heb me in lange tijd niet zo vermaakt daar :D
En ook gewoon beweren dat Blizzard het doet om meer subs te krijgen _O-

[ Voor 61% gewijzigd door Blitzdoctor op 16-09-2014 11:00 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Mektheb
Blitzdoctor schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:56:
[...]

En ook gewoon beweren dat Blizzard het doet om meer subs te krijgen _O-
Of om meer geld te verdienen etc etc haha

• Moi_in_actie
Jerie schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:03:
[...]
Het is al allemaal keihard generfed. Toen de instances voor het eerst open waren, waren ze moeilijk en leuk. Nu is het weer faceroll en AoE fest, terwijl bepaalde problemen nog steeds niet zijn opgelost (melees zijn nutteloos op bepaalde trash in Auchindoun, alhoewel ze de laatste baas melees wel nuttig hebben gemaakt). Die centaur baas in die hippie bomen dungeon was pre nerf pittig en voelde echt als een eindbaas. Nu is het een grote grap, als 1 van de 3 DPS kan ik gewoon AFK gaan en de baas gaat nog steeds neer. En dat is met de minimum gear, want je wordt gedownscaled naar de minimum gear (bijna iedereen heeft betere gear als-ie het de eerste keer doet). Blizzard is bang dat de casuals de instances te moeilijk vinden zoals in Cataclysm maar ik denk dat ze het nu toch net iets te makkelijk maken.
Keihard generfed zou ik niet zeggen. Een paar instances zijn makkelijk (Bloodmaul Slag Mines, Auchindaun), maar anderen zijn als healer zijn nog altijd redelijk opletten. Shadowmoon Burial Grounds, Iron Docks, The Everbloom en Skyreach zijn nog best oke getuned, op een enkele boss na. Het is eerder dat sommige bosses raar zijn, zoals b.v. die worm boss in de Shadowmoon Burial Grounds. Deze boss wordt juist makkelijker als je hem met minder mensen doet. Met 5 man is het soms best doorhealen, doe je het met 1 tank, 1 dps en 1 healer duurt het wel langer, maar is het ineens heel easy.
Je moet daarbij niet vergeten dat het normal dungeons zijn, geen heroics of raids. Ik vind ze niet veel makkelijker, of lastiger, dan Cata normals.
Dus omdat Disc niet jouw favoriete spec is, mag t lekker bagger blijven 8)7 Geen idee wanneer Disc voor het laatst gebuffed is, maar eergisteren voelde het nog altijd alsof het onder deed t.o.v. druids en shamans.
blouweKip schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:34:
[...]
Ik vond het als healer in het begin van de beta anders verrekte saai (zowel als disc en holy), veel meer wachten, geen actief manamangement meer, veel meer stilstaan (yay voor pvp-changes die pve verneuken).
Sterker nog, ik heal sinds vanilla en ik zit er voor het eerst aan te denken te rerollen naar dps omdat healen weer net zo saai lijkt te worden als in vanilla/BC.
Afgelopen weekend ondervond ik healen als Disc niet als "steeds wachten", integendeel. In de hoger level instances had je een fulltime job aan continue spammen. Mana-management is er inderdaad minder, maar uiteindelijk verkies ik de TBC/WotLK stijl toch boven die van b.v. Cata. Het mana-management gedeelte was vanaf Cata wat te ver doorgeslagen. Oke, een beetje letten op je mana is prima, maar vaak genoeg kon je bij heavy burst niet voluit spammen, omdat je anders de rest van de fight out of mana was. Dat is iets wat toch wringt bij datgene wat ik de taak van de healer vind: koste wat kost de (raid)group in leven houden en zelfs proberen fouten van anderen op te vangen.
Langdurig dure/snelle heals spammen heeft nog altijd (op de beta) een impact op je mana, maar lang niet zo erg. Het is eerder dat je hard moet spammen, maar je het qua throughput gewoon niet getrokken krijgt. Dan is het een situatie van "ik heb er alles aan proberen te doen om het te redden, maar ik haal het qua gear niet".

En ja, je kunt hetzelfde zeggen over Cata healing met "als je t niet volhoudt qua mana, moet je maar meer spirit halen". Echter gaat dit dan ten koste van andere stats (spellpower, mastery, haste, crit, intellect) en destijds werkte dit principe bij sommige classes heel slecht. Waar priests/pala's/shamans in mijn guild toen heel veel spirit hadden en er ook actief op gearden, probeerde ik als druid juist van die zooi af te komen. Ik meen mij te herinneren dat andere healers tijdens Firelands Heroic met 2-3k spirit liepen en mijn druid met iets van 900, simpelweg omdat voor druids het veel effectiever was om spellpower/intellect en met name mastery te stacken. Hierdoor kreeg je zoveel +healing, dat je de goedkope heals (Rejuv en Nourish) kon blijven spammen en dure heals (Regrowth) niet nodig waren.
Later in Cata en ook in MoP werd druid steeds minder "druid"; grote hoeveelheden mensen met hots healen was te mana-inefficient, dus was het een paar Rejuvs gooien (voor snellere Nourish cast meen ik) en dan daarmee casten. Ook het fors verkorten van de Regrowth hot vond ik niet des druids, gelukkig is dat weer (deels) omgedraaid (is op de beta meen ik weer 12 secs).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
lanerios schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:52:
[...]

Ja echt grappig sommige reacties. Haha. Blizzard veranderd iets -> insta whine fest :+

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
Dungeon sets zijn zeker niet aanwezig? Ook geen set van reputation oid?
Moi_in_actie schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:
Later in Cata en ook in MoP werd druid steeds minder "druid"; grote hoeveelheden mensen met hots healen was te mana-inefficient, dus was het een paar Rejuvs gooien (voor snellere Nourish cast meen ik) en dan daarmee casten. Ook het fors verkorten van de Regrowth hot vond ik niet des druids, gelukkig is dat weer (deels) omgedraaid (is op de beta meen ik weer 12 secs).
Hier ben ik ook blij om, Regrowth heb ik nu namelijk geglyphed naar 100% crit vanwege die extra heal als je crit op een target (ben even de naam kwijt). Die HoT nu is totaal zinloos als je het mij vraagt, blij dus te zien dat die weer verdubbeld in tijdsduur. Meen me te herinneren dat het in TBC een tijdsduur had van 24s.
Daarnaast is nu Nourish verwijderd, dus geen haste meer stacken om die te kunnen spammen (wat in WotLK het geval was).

Hierdoor wordt het wel trager en meer stilstaan misschien, maar dit heb ik nooit ervaren als saai. De veranderingen zien er voor mij in ieder geval goed uit, meer planning welke heals je gebruikt in plaats van alles spammen om het up te houden. Mijn main wordt daarom ook weer de resto druid.

Specs

• Moi_in_actie
Freaky Maus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:14:
Dungeon sets zijn zeker niet aanwezig? Ook geen set van reputation oid?

[...]

Hier ben ik ook blij om, Regrowth heb ik nu namelijk geglyphed naar 100% crit vanwege die extra heal als je crit op een target (ben even de naam kwijt). Die HoT nu is totaal zinloos als je het mij vraagt, blij dus te zien dat die weer verdubbeld in tijdsduur. Meen me te herinneren dat het in TBC een tijdsduur had van 24s.
Daarnaast is nu Nourish verwijderd, dus geen haste meer stacken om die te kunnen spammen (wat in WotLK het geval was).
M.b.t. Nourish zit er wel nog een bug: de buff die je krijgt bij 3 of meer Rejuvs up hebben zegt nog doodleuk iets van "reduces the cast time of Nourish by..." :|
Hierdoor wordt het wel trager en meer stilstaan misschien, maar dit heb ik nooit ervaren als saai. De veranderingen zien er voor mij in ieder geval goed uit, meer planning welke heals je gebruikt in plaats van alles spammen om het up te houden. Mijn main wordt daarom ook weer de resto druid.
Ik denk juist minder stilstaan. Volgens mij is het algemene idee met de healers dat elke class weer wat meer een specifieke rol krijgt; pala's tankhealers, druids raid hotters, shamans chainheal spammers enzovoorts. Rejuv spammen lijkt ook veel beter vol te houden qua mana en in combinatie met de Swiftmend talent (die Rejuv consumed maar 0 cooldown op Swiftmend geeft) kan je heel mobiel zien. Ik ben er alleen nog niet over uit hoe het gaat werken met de casted Wild Growth. Als WG goed schaalt met spellpower e.d. dan zal het wel de moeite waard zijn om te stoppen met lopen en die te casten. Zo niet, denk ik dat je beter kunt blijven lopen en Rejuvs gooien (in het geval dat je MOET lopen bij een fight). Zeker ook met de ability Genesis lijkt WG bijna overbodig.
Regrowth's enige doel lijkt me als extra hot op de tank. 1 casted heal per 20 secs zorgt ervoor dat je mastery buff up blijft, daarna kan je weer vrolijk hotting paradise doen.

Waarschijnlijk wordt de druid ook mijn main en niet mijn warrior (wat mijn meest gebruikte en 1e character is). De verschillende specs van de warrior lijken nu elk weer een eigen identiteit te hebben (wat goed is), maar het meer overzicht hebben als healer past meer bij mijn huidige speelbehoeften. Dit als in: ik wil niet meer iemand zijn die 5++ uur per dag speelt en overal bovenop zit (wat je als melee zeker zit), maar ik neem liever wat meer rust/afstand/overzicht, dat wat een healer biedt. Als iemand met officertaken geeft mij dit ook beter inzicht in wat er goed/fout gaat tijdens raids en kan ik meer zaken aansturen. Als melee zijnde kan je wel heel gedetailleerd de melee in de gaten houden/aansturen, maar van de rest van de fight krijg je meestal weinig mee.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bevinden zich trouwens (voormalig) officers of GM's hier?

Ik heb met de enkele leden uit mijn huidige guild (gewoon begonnen als vriendenguild) besloten dat we toch iets actiever willen worden en dus leden gaan uitnodigen.

We willen proberen om het een Nederlandse guild te houden, niet hardcore te gaan raiden, maar wel voldoende actieve leden bij elkaar te sprokkelen om een a twee keer in de week te raiden (10 en mss zelfs 25 man SoO).

Ik ben vroeger lange tijd officer (Hunter CL) geweest van de toentertijd 3e ranked guild van mijn realm. Maar dat was een HC raiding guild (engelstalig). Dus recruiten was makkelijk (zolang men engels sprak, tijd had en hunter was die naar mening goed genoeg was).

Maar nu recruit ik dus guild-wide, en specifiek op Nederlanders.
Heeft iemand tips hoe ik het recruiten het beste kan aanpakken?

Ik zal zelf al te denken aan SuperGuildInvite te gebruiken.

• corset
  • Nu online
oud officer en raid leader, en recruiter voor een #2 realm guild (dus redelijk, maar niet super, kritisch)

Wat ik altijd deed;

Forum application voor raiders
whisper interview voor socials

Beviel het? Dan gingen we naar stap #2

Raiders: Random dungeon, niet voor skill, maar klikt het met de spelers. Werken ze goed samen, en bevalt het.

Socials: See above, of indien not mogelijk chat #2 met iemand anders

Natuurlijk is gear belangrijk, maar mensen vergeten de 3 fundamentele dingen voor nieuwe members:

1.) passen ze in de guild
2.) zijn ze sociaal, en is het sociaal zijn passend voor guild beleid
3.) hoe zijn hun skills

Gear is 100% te improven, daar maakten we nooit issues over, maar je moet wel de drang, aanleg en wil laten zien om te verbeteren, door te gaan etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Darkfreak schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:48:
Bevinden zich trouwens (voormalig) officers of GM's hier?

Ik heb met de enkele leden uit mijn huidige guild (gewoon begonnen als vriendenguild) besloten dat we toch iets actiever willen worden en dus leden gaan uitnodigen.

We willen proberen om het een Nederlandse guild te houden, niet hardcore te gaan raiden, maar wel voldoende actieve leden bij elkaar te sprokkelen om een a twee keer in de week te raiden (10 en mss zelfs 25 man SoO).

Ik ben vroeger lange tijd officer (Hunter CL) geweest van de toentertijd 3e ranked guild van mijn realm. Maar dat was een HC raiding guild (engelstalig). Dus recruiten was makkelijk (zolang men engels sprak, tijd had en hunter was die naar mening goed genoeg was).

Maar nu recruit ik dus guild-wide, en specifiek op Nederlanders.
Heeft iemand tips hoe ik het recruiten het beste kan aanpakken?

Ik zal zelf al te denken aan SuperGuildInvite te gebruiken.
Momenteel nog steeds officer van de GoT guild! Nog 2 maandjes voor SoO en dan is en dan is dat over. Dus tenzij je het snel voor de achiefs doet zou ik de moeite er niet meer in zetten. Dit is vooral omdat je alleen nederlanders wil (en een beetje acceptabele raiding group opzetten kost tijd)

Daarnaast is er een kans dat je eind expansion meer moeite hebt met een normal group opzetten omdat het gross al full geared is of gewoon wacht tot WOD.

Daarnaast speel ik bijv. alleen nog maar op beta of PTR omdat er gewoon niets meer te doen is op live

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:03:
oud officer en raid leader, en recruiter voor een #2 realm guild (dus redelijk, maar niet super, kritisch)

Wat ik altijd deed;

Forum application voor raiders
whisper interview voor socials

Beviel het? Dan gingen we naar stap #2

Raiders: Random dungeon, niet voor skill, maar klikt het met de spelers. Werken ze goed samen, en bevalt het.

Socials: See above, of indien not mogelijk chat #2 met iemand anders

Natuurlijk is gear belangrijk, maar mensen vergeten de 3 fundamentele dingen voor nieuwe members:

1.) passen ze in de guild
2.) zijn ze sociaal, en is het sociaal zijn passend voor guild beleid
3.) hoe zijn hun skills

Gear is 100% te improven, daar maakten we nooit issues over, maar je moet wel de drang, aanleg en wil laten zien om te verbeteren, door te gaan etc.
Hmm, grotendeels wat ik in gedachte had (alleen het forum niet, ik ben totaal niet actief op het forum).
Gear boeit mij inderdaad niet. Zolang ze maar level 90 (of bijna) zijn en actief genoeg zijn.
Voor gear ren je een weekje door Timeless Isle en LFR en kun je verder :P.

Ik zit vooral met hoe ik dus specifiek Nederlandstalige spelers vindt.
/2 Initium Novum zoekt Nederlandstalige spelers x)! haha :P

• Iusedto
Zal ook niet meevallen om nu mensen te vinden. Meeste spelers hebben niet zo heel veel meer te doen.
Zelf met Troll boomkin begonnen op Magtheridon (mains op Silvermoon ally side)

Zou actief gaan recruiten na de release van WoD als ik jou was, want het gaat druk worden denk ik zomaar :)

FUMES et CARNES

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:19:
Zal ook niet meevallen om nu mensen te vinden. Meeste spelers hebben niet zo heel veel meer te doen.
Zelf met Troll boomkin begonnen op Magtheridon (mains op Silvermoon ally side)

Zou actief gaan recruiten na de release van WoD als ik jou was, want het gaat druk worden denk ik zomaar :)
Wat ik bij ons merk is dat veel mensen nu aan het terugkeren zijn en juist LFR en SoO afgaan om zich voor te bereiden op het pre-event van WoD.
Veel mensen die nu nog even 'er weer in' willen komen.

Wij horen daar zelf ook bij en na enkele LFR's gedaan te hebben begon het toch bij iedereen te kriebelen om misschien toch iets serieuzer te werk te gaan.

Maar goed, ik ga het hoe dan ook proberen! Lukt het niet kan ik het later altijd nog eens doen :P

• Iusedto
Misschien legt het dan wel aan mij :)
Speel ook in de beta en kan het eigenlijk niet meer vinden op de live servers en dat is waardeloos omdat 13-11 best nog wel even duurt.

In ieder geval veel succes met recruiten :)

FUMES et CARNES

• JeroenNietDoen
Ik merk de laatste jaren wel een trend dat het animo voor het gebruik van forums voor clans/guilds behoorlijk afneemt. Mede doordat mensen meer switchen van guild/clan hebben veel mensen geen zin meer om overal te moeten registreren. Ook te vaak forums waar men dan geregistreerd is omdat het moet, en vervolgens amper iemand er gebruik van maakt. Ook in heel veel MMO's is de sociale interactie, dat community gevoel, lang niet meer zo groot als 6-8 jaar geleden, dat vertaald zich door naar lege forums en guild/clan websites.

Merk het ook aan mezelf, oh, jullie hebben een forum, leuk, als het echt niet anders kan, dan registreer ik mezelf wel met mijn spam emailadres, om vervolgens eenmalig het forum te bezoeken om te applyen.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:37:
In ieder geval veel succes met recruiten :)
Thx :D!
Kaap schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:38:
[...]

Ik merk de laatste jaren wel een trend dat het animo voor het gebruik van forums voor clans/guilds behoorlijk afneemt. Mede doordat mensen meer switchen van guild/clan hebben veel mensen geen zin meer om overal te moeten registreren. Ook te vaak forums waar men dan geregistreerd is omdat het moet, en vervolgens amper iemand er gebruik van maakt. Ook in heel veel MMO's is de sociale interactie, dat community gevoel, lang niet meer zo groot als 6-8 jaar geleden, dat vertaald zich door naar lege forums en guild/clan websites.

Merk het ook aan mezelf, oh, jullie hebben een forum, leuk, als het echt niet anders kan, dan registreer ik mezelf wel met mijn spam emailadres, om vervolgens eenmalig het forum te bezoeken om te applyen.
Ik ging ervan uit dat we de official forum van Blizzard/WoW bedoelden?
Daar heeft iedereen by default een account en zijn aparte sections voor guilds an recruitment.

Guild fora vind ik zelf ook een beetje achterhaald (dus een guild met eigen forum).
Helemaal gezien er addon's zijn die de hele community-hub in-game kunnen plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 16-09-2014 15:36 ]

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 09:34
Ff een PTR vraag. Heeft iemand misschien de reforge mount in WoD al gebruikt daar ik hem nu nog wel handig zou vinden maar om daar nu nog 120K voor uit te geven en straks niets meer aan heb..

Zijn er misschien andere handige dingen bijgekomen?

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• soulrider
een paar posts terug had ik gelezen dat de reforger een transmogger is geworden in beta
heb het eigenlijk zelf nog niet gecontroleerd in beta.
(en het is maar 108k met juiste rep/perk :+)
Ik heb die in ieder geval een weekje of 2 terug gekocht :$

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 09:34
soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:39:
een paar posts terug had ik gelezen dat de reforger een transmogger is geworden in beta
heb het eigenlijk zelf nog niet gecontroleerd in beta.
(en het is maar 108k met juiste rep :+)
Ik heb die in ieder geval een weekje of 2 terug gekocht :$
Loop nog een paar posts achter maar thanks voor de tip :). Inderdaad met rep en guild perk is het idd 108. _/-\o_

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Mik!
Ik zou het niet doen. Transmogger maakt niet zo heel veel uit en als je perse een repairmount wil hebben zijn de mammoths volgens mij een goedkoper alternatief dan de yak.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mik! schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:53:
Ik zou het niet doen. Transmogger maakt niet zo heel veel uit en als je perse een repairmount wil hebben zijn de mammoths volgens mij een goedkoper alternatief dan de yak.
Gewoon engineer maken en Jeeves fixen (los van alle awesome tinkers en tools!).

Sowieso komt in WoD een tradeable Jeeves-versie en een tradeable MOLL-E-versie die engineers kunnen maken (en Blingtron 5000) :)

• Mektheb
Mik! schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:53:
Ik wil hem hebben alleen al omdat het een mount is, rest is niet relevant.

• soulrider
dat was mijn idee ook toen ik die kocht.
(+ niet meer rondlopen voor sommige mats die je niet van de vendors op de mammoth kan kopen, maar wel op die yak: inscription en/of enchant paper)

tradable jeeves? meer info please :)
Walter (de nieuwe versie van jeeves) is nog steeds BoP, min. engineer shop = level 1 en 2h CD...
http://wod.wowhead.com/item=109644

dat van die mailbox wist ik al (langere CD wel: 3h ipv 1h voor engineers)
maar jeeves ... tradable/BoE?

[ Voor 27% gewijzigd door soulrider op 16-09-2014 16:31 ]

• Mik!
Darkfreak schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:55:
[...]

Gewoon engineer maken en Jeeves fixen (los van alle awesome tinkers en tools!).

Sowieso komt in WoD een tradeable Jeeves-versie en een tradeable MOLL-E-versie die engineers kunnen maken (en Blingtron 5000) :)
Maar jeeves heeft een cooldown, de mount niet ^^ Dat terzijde, engineering staat sowieso op mijn to-do list om vlak voor WoD te maxen :D
Mektheb schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:19:
[...]

Ik wil hem hebben alleen al omdat het een mount is, rest is niet relevant.
Ok, ok, de mountfreak zal 'm hoe dan ook kopen ;) Maar ik heb 'm bijvoorbeeld puur gekocht voor de vendor en reforge mogelijkheid. Verdomd handig in raids. Nu reforgen komt te vervallen is de mammoth goedkoper als je het puur doet om een vendormount te hebben.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:27:
dat was mijn idee ook toen ik die kocht.

tradable jeeves? meer info please :)
Walter (de nieuwe versie van jeeves) is nog steeds BoP en min. engineer shop = level 1
http://wod.wowhead.com/item=109644

dat van die mailbox wist ik al (langere CD wel: 4h ipv 1h voor engineers)
maar jeeves ... tradable/BoE?
Walter, the world's laziest waiter and buttler!

http://wod.wowhead.com/item=109644/walter

Het zegt daar nu btw BoP, er werd toen echter aangegeven dat Walter BoU zou zijn.
Gezien het een 'slechtere' versie van Jeeves is zou het onlogisch zijn om Walter BoP te maken

[ Voor 14% gewijzigd door Darkfreak op 16-09-2014 16:32 ]

• IntToStr
Das waar ook, nog een mooi doel voor WoD uitkomt: Jeeves halen :D

Tijdje terug jewelcrafting gedropt en engineering geleveld. Echt mooie profession!

Ben nu ook bezig met shaman levelen om op 60 een boost te kunnen geven met jewelcrafting en alchemy. Nog maar 30 levels te gaan... Hopelijk gaat het iets sneller als ik als resto wat dungeons doe. Elke keer wachten op queue als dps is ook irritant en heb geen zin om tussendoor te questen :p

• soulrider
Dank je om te antwoorden met info die ik zelf al geef en die je zelfs quote...

Walter is dus niet tradable (dat zou BoE, Bond on Use zijn)..
Walter is ook BoP en enkel te verkrijgen als je zelf een engineering shop neerzet in je garrison...

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 16-09-2014 16:33 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:32:
Walter is dus niet tradable ...
nog altijd BoP en enkel te verkrijgen als je zelf een engineering shop neerzet in je garrison...
Zie mijn edit :P

Het zegt daar nu btw BoP, er werd toen echter aangegeven dat Walter BoU zou zijn.
Gezien het een 'slechtere' versie van Jeeves is zou het onlogisch zijn om Walter BoP te maken

GUMM-E is een slechtere MOLL-E en die is ook BoU :)

• soulrider
we zullen wachten tot we niet meer over de beta praten maar 't live is :)

tussen edit: jouw edit was gelijktijdig met mijn post beiden om 16:32 ...
maar dat wist ik al doordat ik het linkje al had gelezen voordat ik het in mijn post daarvoor zette ;)
waardoor ik het al vreemd vond dat je mijn info + link waarvan het vandaan kwam probeerde te weerleggen met ... diezelfde link ...

want die mailbox is ook al van 4h naar 3h cd gegaan... wie weet wat gaan ze nog veranderen aan de rest.

Mijn 2 engineers gaan in ieder geval op scherp staan >:-)
(en mijn mining/herbing druid gaat ook direct weten wat doen in wod, met 3 alchemisten, 1 blacksmith, 2 engineers, ... :+ )

en mijn banks gaan plaats mogen maken voor nieuwe mats enzo

[ Voor 42% gewijzigd door soulrider op 17-09-2014 05:06 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:35:

want die mailbox is ook al van 4h naar 3h cd gegaan... wie weet wat gaan ze nog veranderen aan de rest.

(en mijn mining/herbing druid gaat ook direct weten wat doen in wod :+ )

Aan een kant kijk ik er wel naar uit dat de combat-bonussen uit de professions vervallen.
Professions worden dan voornamelijk money-makers (benieuwd hoe, gezien enchants en sockets minder worden) en persoonlijke voorkeur.

Ik heb nu iig:
Alch/Engineer
LW/skinner
Miner/Herber
JC/Ench

Kijk echt uit naar die garissons :D!

(Ik speel BTW geen beta, ik weet alleen wat sites zoals wowhead prijsgeven over de beta/wod)

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 16-09-2014 16:38 ]

• Mik!
soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:35:

(en mijn mining/herbing druid gaat ook direct weten wat doen in wod, met 3 alchemisten, 1 blacksmith, 2 engineers, ... :+ )

Weet niet of je toevallig ook nog een cook hebt, maar ook die gaan in WoD gebruik maken van herbs voor het betere stat voedsel.

Mijn druid gaat het ook zwaar krijgen als ik daadwerkelijk alles ga levelen. 3 alchemists, 1 scribe, 1 cook, 1 jewelcrafter, 2 blacksmiths en 2 engineers.

• soulrider
de volledige lijst:
LW/Enchant + alle 2nd profs op 600
BS/skinning (enige worgen) + koken op 600
herb/mining + koken op 600
JC/eng (gnom)
inscript/alchem (transmute master) (+archeo op 600: vail of sands eh...)
alchem (potion)/eng (goblin)
tailor/alchem (elix)

de lock die nu op lvl 63 zit en nog naar 90 gaat (niet mbv een boost, maar gewoon lvl'en) heeft tailoring+enchanting

ik zit dus wel een beetje van met die skinning: mijn LW is nelf druid:
ik ben niet van plan om enchanting te swappen met skinning
(heb vroeger skinning gedropt voor enchanting en ondertussen bijna alle spells geleerd die nog te verkrijgen zijn in MoP - achteraf eng. op worgen geswapped met skinning)
Maar ik heb ergens het vermoeden dat skinning ook de nieuwe BoP leathers kan gaan opleveren maar dat niet het geval gaat zijn voor mijn worgen dk omdat die er als BS niets mee kan doen...
Mijn nelf gaat dus een beetje afh. worden van zijn garrishon en zijn helpers
gelukkig is die dk wel wat mee in de gear (570) dus die gaat gewoon parallel met de main boomie gelevelled worden en goed zijn best mogen doen om voldoende leer aan te leveren :)

[ Voor 52% gewijzigd door soulrider op 16-09-2014 17:07 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik mis nog een BS, Tailor, Inscript en Alch (elix) als ik mij niet vergis.

Ik weet niet of ik die BS ooit ga maken, gezien ik geen plate classes speel/leuk vindt (op Paladin na, die JC/Ench heeft). Ergens trekt die hele profession mij niet.

Level nu nog een Priest en Rogue en denk dat ik de rogue een Engineer/Alch maak zoals mijn mage, maar dan andere specialty. En de Priest een Tailor/Inscr van maak.

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:54
Hi allemaal,

Ik ben ook sinds kort weer begonnen met spelen. Ben een casual speler die het leuk vindt om lid te zijn van een sociale/gezellige guild die af en toe wat raid. Nu dacht ik dat de GoT guild op de Defias Brotherhood realm daar wel een goede keuze voor was. Zijn mijn vermoedens juist? M.a.w. is het de moeite waard om een server transfer te doen?

Zo ja, wat hebben jullie dan het liefst, een Paladin, Priest of Mage?

Jevon

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Jevon schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:19:
Hi allemaal,

Ik ben ook sinds kort weer begonnen met spelen. Ben een casual speler die het leuk vindt om lid te zijn van een sociale/gezellige guild die af en toe wat raid. Nu dacht ik dat de GoT guild op de Defias Brotherhood realm daar wel een goede keuze voor was. Zijn mijn vermoedens juist? M.a.w. is het de moeite waard om een server transfer te doen?

Zo ja, wat hebben jullie dan het liefst, een Paladin, Priest of Mage?

Jevon
Hai Jevon,

Iedereen is welkom in de GoT guild op Defias, dus je kan natuurlijk komen :) Of het de moeite is een transfer te doen hiervoor, durf ik natuurlijk niet te zeggen. Dat ligt er een beetje aan wat je zoekt. Daarnaast raad ik je gewoon aan te spelen wat je wilt, dat hebben we liever dan mensen forceren iets te spelen (er is dus ook niet echt een "nood" aan classes). Hopelijk heb ik zo wat antwoord op je vraag kunnen geven!

succes!
/Viooltje :D

• FitzChevalric.
Mijn lijstje:

Octonger, Undead Warlock met Alchemy en Enchanting (lvl90, 600, 600)
Bigsnot, Orc Death Knight met Blacksmithing en Jewelcrafting (lvl90, 600, 600)
Carbonade, Tauren Druid met Herbalisme en Mining (lvl90, 600, 600)
Fixnix, Goblin Warrior met Inscription en Engineering (lvl90, 600, 600)
Clysma, Troll Priest met Tailoring en Archaeology (lvl90, 600, 600)
Sateh, Pandarian Monk met Leatherworking en Skinning (lvl30, 10, 10)
Placenta, Blood Elf Paladin met Fishing en Cooking (lvl1, 0, 0)

Ik heb nu elk ras en bijna elke profession, ze hebben ook allemaal een epic flying en epic ground mount.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:37
Darkfreak schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:38:
[...]

Aan een kant kijk ik er wel naar uit dat de combat-bonussen uit de professions vervallen.
Professions worden dan voornamelijk money-makers (benieuwd hoe, gezien enchants en sockets minder worden) en persoonlijke voorkeur.

Ik heb nu iig:
Alch/Engineer
LW/skinner
Miner/Herber
JC/Ench

Kijk echt uit naar die garissons :D!

(Ik speel BTW geen beta, ik weet alleen wat sites zoals wowhead prijsgeven over de beta/wod)
Ik speel wel in de beta, maar voorlopig alleen nog mn Blacksmith/miner overgezet, alleen is mining in de huidige build stuk, dus kan niet kijken hoe snel ik nieuwe items kan maken.
Verder heb ik nu alle professions maxed, sommigen zelfs meermaals ivm daily cooldowns:

Blacksmith / Mining
JC / Herbalism
Alchemy / Herbalism
Inscription / Herbalism
Enchanting / Tailoring
Alchemy / Tailoring
LW / Skinning
Engineering / Mining

Uiteraard de overige beroepen zoals cooking en fishing ook maxed op tenminste 1 char.

Ben er wel achter dat de crafting compleet anders gaat worden, je hebt echt materialen nodig die alleen maar uit je garrison kunnen komen dmv work orders. Ik heb dit nog niet voor andere professions getest, maar ik vermoed dat dit soortgelijk gaat. Verder met mn blacksmith krijg ik ook willekeurig Sumptuous Fur, wat kennelijk voor cloth gebruikt wordt. Geen idee of dit de vervanger is van windwool cloth in MoP, maar de beroepen zijn onderling veel meer verweven dan voorheen, al ben ik benieuwd hoeveel van de materialen BoP zijn.

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:54
Fiole schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:32:
[...]

Hai Jevon,

Iedereen is welkom in de GoT guild op Defias, dus je kan natuurlijk komen :) Of het de moeite is een transfer te doen hiervoor, durf ik natuurlijk niet te zeggen. Dat ligt er een beetje aan wat je zoekt. Daarnaast raad ik je gewoon aan te spelen wat je wilt, dat hebben we liever dan mensen forceren iets te spelen (er is dus ook niet echt een "nood" aan classes). Hopelijk heb ik zo wat antwoord op je vraag kunnen geven!

succes!
/Viooltje :D
Bedankt voor je reactie Viooltje. Is de guild actief? Wordt er bijvoorbeeld veel gekletst in de guild chat? Hoeveel leden zijn er op een gemiddelde avond online?

De guild waarin in altijd heb gezeten op mijn huidige realm bestaat helaas niet meer. Dit was ook een niet zo'n grote guild, lekker babbelen en proberen 1 à 2x per week een raid te doen met voice chat via TeamSpeak. Kan ik bij de GoT guild een soortgelijke sfeer verwachten?

Het maakt mij namelijk niet zoveel uit wat ik speel, vind het allemaal wel prima. Daarom de vraag of jullie nog wat zoeken, dan zet ik dat character over namelijk :) .

Groet

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

• soulrider
en voila toon nr 3 mijn monk heeft ook haar leg. cloak (nog effe de laatste stappen om die ook leg. te maken)
maar dit gaat toch de laatste toon zijn die alles doorlopen heeft vrees ik.

nu nog even de 496 ring en trinket kwijt spelen, alles een keer gemmen (en niet enkel wapen, head en pants) en enchanten en hup klaar (genoeg) voor WoD.

edit: ondertussen full leg. cloak incl. de 2 extra upgrades dus :)
Monk heeft nu een ilvl van 553. en zou ik alles upgraden dan zou dat 556 a 557 zijn
(nog 3 items die van 0/4 naar 4/4 kunnen gaan)
maar eerst de 2 496 items naar minstens lfr brengen en daarna pas upgraden.
de 560 is dus net bereikbaar (afh. van afrondingen)

klein overzichtje dat ik gebruik voor de WoD-prof-changes:
http://www.wow-profession...aenor-profession-overview

en natuurlijk wowhead en andere fansites om 't laatste nieuws te hebben telkens.
toch wel effe erop letten dat ik geen glyphs die in WoD automatisch geleerd worden nog in stock heb, alsook crafted gems...

't zou rot zijn om na de update of patch release plots een hoop gems automatisch kwijt te zijn aan een paar silver 't stuk...

[ Voor 57% gewijzigd door soulrider op 16-09-2014 22:41 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
FitzChevalric. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:37:
ze hebben ook allemaal een epic flying en epic ground mount.
:')

• JeroenNietDoen
soulrider schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:37:
klein overzichtje dat ik gebruik voor de WoD-prof-changes:
http://www.wow-profession...aenor-profession-overview

en natuurlijk wowhead en andere fansites om 't laatste nieuws te hebben telkens.
toch wel effe erop letten dat ik geen glyphs die in WoD automatisch geleerd worden nog in stock heb, alsook crafted gems...

't zou rot zijn om na de update of patch release plots een hoop gems automatisch kwijt te zijn aan een paar silver 't stuk...
Mijn main heeft Enchanting en Jewelcrafting. Sockets zullen nog maar heel weinig voor gaan komen en dat was toch wel handig voor jezelf maar ook als moneymaker. De epic jewelry die je kan maken zal in het begin goed verkopen, maar zodra raid content beschikbaar is zal de interesse zakken. Enchanting blijft echter heel nuttig en moneymaking.

Dus aan de hand van die guide eens wat geplust en gemind. Zodoende besloten JC te gaan droppen en daarvoor Blacksmithing op te gaan pakken. Gisteravond dus even zon kitbuilder ingeschakeld, die gaat voor 10K even een Blacksmithing kitje farmen voor me.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren toch iets moois wat ik jullie niet wil onthouden, humor moet je delen.

Ik queue voor een random dungeon, ik beland in underbog. Ik had de quests daar al gedaan dus was beetje teleurgesteld. Maja, het is rep en exp. Ik zeg mijn usual "hallo", shift in bear form en begin met het slopen van mobs.

Op een moment merk ik dat sommige mobs ineens snoeihard naar de hunter rennen. Ik hoover me muis over de mob en er staat dat ik 757% threat heb op die mob, dus no way dat hij agro van me af haalt. Het duurde even voor ik het door had, maar hij gebruikt distracting shot in z'n dps rotatie 8)7

Ik zeg tegen hem dat het niet slim is om distracting shot te gebruiken en vraag of hij er mee op wil houden. Natuurlijk gaat hij er mee door. Dus na de eerste boss zeg ik: if you keep using distracting shot, i'll not grab the mobs off you anymore. Daarna kwam mijn domste opmerking in de run: "Also, why arent you using a pet?"

Goed, de healer was het wel met me eens dus die reageerd sarcastisch: "He's a lone wolf, he doesnt need a pet". Een paar packs later zei ik: "Oh why did i ask about the pet..." "*growls*". We gaan door en hij blijft dus distracting shot gebruiken en z'n pet growl. We komen bij de volgende boss, die groene hydra, en ineens rent die naar de hunter. Dus ik: "*grabs popcorn*". Hij word echt bijna geone-shot het enige dat hem red is dat z'n pet precies growl gebruikt...

FF later zegt die healer ineens: "I've been playing this game since 2004 and one thing hasn't changed, huntards". So true, so true.

Het mooiste aan dit verhaal is dat hij gequeued was met een guildie, een epic sword and board dps warrior.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

FitzChevalric. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:37:
Mijn lijstje:

Octonger, Undead Warlock met Alchemy en Enchanting (lvl90, 600, 600)
Bigsnot, Orc Death Knight met Blacksmithing en Jewelcrafting (lvl90, 600, 600)
Carbonade, Tauren Druid met Herbalisme en Mining (lvl90, 600, 600)
Fixnix, Goblin Warrior met Inscription en Engineering (lvl90, 600, 600)
Clysma, Troll Priest met Tailoring en Archaeology (lvl90, 600, 600)
Sateh, Pandarian Monk met Leatherworking en Skinning (lvl30, 10, 10)
Placenta, Blood Elf Paladin met Fishing en Cooking (lvl1, 0, 0)

Ik heb nu elk ras en bijna elke profession, ze hebben ook allemaal een epic flying en epic ground mount.
Die namen :D
Ik heb zelf een Plaatstaal, Boswandeling, Verassing, Nachtschade en Dwaallichtje rondlopen. Raad de classes :P

Ik ga denk ik met 6.0 weer beginnen te spelen. Was 1 maand na MoP gestopt met mijn main (enh shaman) op 89, dus die naar 90 levelen, en een nieuwe Dwarf Paladin naar 60 brengen om te boosten. Heb al een Draenei Paladin in de 70, maar moet gewoon een dwarf hebben :+
Raiden gaat er iig niet meer inzitten met een kleine van 7 weken :)

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-11 12:49

Maduth

Probeersel

Vanwege een verhuizing kan ik alleen WoW spelen [mac] en geen Wildstar helaas maar vooruit... die pakken we straks wel weer op.

Maar natuurlijk zal ik de uitbreiding kopen [al is het maar voor de heb] maar twijfel over de boost. Waarschijnlijk al vele malen besproken maar toch spreek ik het onderwerp weer aan... lvl 60 met profs boosten of een lvl 0 naar 90?

Moet ik eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk gewoon me Shaman ga lvl-en met alle profs al op 600 maar vooruit.

Wat is more time consuming?

Zelf dacht ik om gelijk mijn pally [nu nog 50] te boosten met JC/Mining [lijken mij de duurste profs].

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Level 60 heb je echt snel. Al helemaal als je full heirlooms hebt (monk gaat nog sneller zelfs).
Zorg dat je een volledig setje heirlooms hebt (Head, shoulder, chest, back, legs en als het nog even kan weapons), en spam de LFG que. Ben je 1-60 in minder dan een week als je het dagelijks doet.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Duurste profs zijn altijd crafting profs (LW/BS/Tailoring); Ik weet niet wat je doel is met professions? Wil je geld maken zou ik voor een profession kiezen waar de vraag altijd hoog blijft. JC/Alch is een goede combo (transmutes en cooldowns).

JC en Alch zijn goed te benutten zonder gathering professions, als je een startkapitaal hebt. Koop cheap de mats, maak een hoop gems/pots/transmutes, en verkoop je resultaat door. Je rendement zie je wanneer je je startkapitaal hebt terugverdient door je winst van verkopen. Gebruik vervolgens deze winst om nieuwe mats te kopen, en doe het riedeltje opnieuw.

Voorbeeld: Koop een stack ore voor 20g, process deze ore tot verkoopbare gems, verdient 50 gold terug -> 50-20 = 30g winst. Gebruik deze 30g om opnieuw 20g aan ores te kopen, verkoop de gems weer voor 50g. 100g - (2*20g) = 60g winst. Dit loopt exponentieel op, want met geld maak je geld.

Wil je echter professions om je eigen characters te voorzien, en niet perse geld maken, kan je ook een gathering profession nemen zoals je zelf zegt.

• EG Mike
Blitzdoctor schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:11:
[...]

Die namen :D
Ik heb zelf een Plaatstaal, Boswandeling, Verassing, Nachtschade en Dwaallichtje rondlopen. Raad de classes :P
Warrior, Druid, Rogue, Shadowpriest Warlock en uhhhhh Paladin Priest? :D

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 17-09-2014 09:50 ]

• Maduth

Maduth

Probeersel

Momenteel heb ik Tailoring/Enchanting/Inscription/Herbalism op 600 dus JC/Mining zou een mooie combi extra zijn :+

• EG Mike
Maduth schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:05:
[...]

Momenteel heb ik Tailoring/Enchanting/Inscription/Herbalism op 600 dus JC/Mining zou een mooie combi extra zijn :+
Nogsteeds; wat is het doel met je professions? Ik ken mensen die 4x Alchemy op 600 hebben, om 4x de cooldown per dag te kunnen benutten. Dit is echter alleen zinvol als je (veel!) geld wil maken. Doe je het 'voor de heb', zou ik dat lekker zo doen. Hoewel ik meer fan ben van 1 character met Herb/Mining dan Twee chars met X/Mining en Y/Herb. Zo hoef je maar met 1 char te farmen, en gezien herbs en veins in dezelfde gebieden spawnen, hoef je maar 1x langs te vliegen voor twee professions. Net wat je praktisch, en vooral ook leuk vindt.

• corset
  • Nu online
LOL! Gister in guild rant van een officer gekregen.. dat Blizzard het lef had de level cap te verhogen. Hoe durven ze dit te doen etc, het kost al zoveel tijd. En dat nog niemand zoveel classes op 90 heeft als hij.

Dus ik vraag onschuldig hoeveel "Ja ik heb er 4".. Dus ik ben er maar niet op verder gegaan, met 12x 90 hier kan ik het level gezeik niet aan. Als je ziet op hoeveel verschillende manieren je snel kan levellen tegenwoordig. Enige trage is wotlk en Pandaland.

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:20
En dat soort mensen zijn officer..

• EG Mike
lanerios schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:14:
LOL! Gister in guild rant van een officer gekregen.. dat Blizzard het lef had de level cap te verhogen. Hoe durven ze dit te doen etc, het kost al zoveel tijd. En dat nog niemand zoveel classes op 90 heeft als hij.

Dus ik vraag onschuldig hoeveel "Ja ik heb er 4".. Dus ik ben er maar niet op verder gegaan, met 12x 90 hier kan ik het level gezeik niet aan. Als je ziet op hoeveel verschillende manieren je snel kan levellen tegenwoordig. Enige trage is wotlk en Pandaland.
En tegelijkertijd zeiken dat er zo weinig nieuwe content is, zeker? :9

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
lanerios schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:14:

Muhahaha 4, ik heb er 14 en mijn vrouw een stuk of 16 Dus wat dat betreft heeft hij nog veel te doen voordat hij hierover daadwerkelijk mag klagen.

• Maduth

Maduth

Probeersel

pryth schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:12:
[...]

Nogsteeds; wat is het doel met je professions? Ik ken mensen die 4x Alchemy op 600 hebben, om 4x de cooldown per dag te kunnen benutten. Dit is echter alleen zinvol als je (veel!) geld wil maken. Doe je het 'voor de heb', zou ik dat lekker zo doen. Hoewel ik meer fan ben van 1 character met Herb/Mining dan Twee chars met X/Mining en Y/Herb. Zo hoef je maar met 1 char te farmen, en gezien herbs en veins in dezelfde gebieden spawnen, hoef je maar 1x langs te vliegen voor twee professions. Net wat je praktisch, en vooral ook leuk vindt.
Good point... meer om mezelf te helpen met spul een beetje money maken is natuurlijk mooi meegenomen.

Kan natuurlijk om me Shammy inscription verwijderen, voor de uitbreiding mining lvl [zodat ik mining/herb heb op me main]. Pally boosten en daar JC/Inscription nemen ... hmmmm 8)

Leven is zo moeilijk met al die keuzes...

• Iusedto
Ik blijf deze geweldig vinden (Gevonden bij een steamer)
Een leave na 2 trashpacks
WoD FTW :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BxHpgl6CYAEbzO2.png:large

FUMES et CARNES

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

pryth schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:50:
[...]

Warrior, Druid, Rogue, Shadowpriest Warlock en uhhhhh Paladin Priest? :D
1 fout en 1 verkeerd verbeterd :P
Verassing (nee geen spelfout) is een fire mage.
Dwaallichtje is een female draenei paladin.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Jevon schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:46:
[...]

Bedankt voor je reactie Viooltje. Is de guild actief? Wordt er bijvoorbeeld veel gekletst in de guild chat? Hoeveel leden zijn er op een gemiddelde avond online?

De guild waarin in altijd heb gezeten op mijn huidige realm bestaat helaas niet meer. Dit was ook een niet zo'n grote guild, lekker babbelen en proberen 1 à 2x per week een raid te doen met voice chat via TeamSpeak. Kan ik bij de GoT guild een soortgelijke sfeer verwachten?

Het maakt mij namelijk niet zoveel uit wat ik speel, vind het allemaal wel prima. Daarom de vraag of jullie nog wat zoeken, dan zet ik dat character over namelijk :) .

Groet
HOI! Gedurende MOP is de guild heel druk geweest mt gemiddelt 30 a 40 man online per avond. Er werd ook alleen maar in /g of op teamspeak met mekaar gebabbelt. Momenteel (eind exp) zijn er niet zo vaak meer mensen online, al merk ik wel dat er langzaam weer wat mensen terug komen (er zijn nu ongeveer 4 a 5 mensen per avond online)

Tijdens SoO hebben wij zowel low geared mensen 1x in de week door flex heen geholpen en normal 2x in de week geraid. Ik en ik hoop ook andee mensen in de guild zijnvan plan om WoD weer te gaan raiden.

Ik kan je niet helpen met welke class op het moment nodig is voor raiding aangezien dat tijdelijk is stop gezet tot WoD en wij ook geen idee hebben wie dan weer zin/tijd heeft om te raiden.Kies gewoon waar je zelf zin in hebt!

Ik hoop je ingame te zien ;)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:44:
Ik blijf deze geweldig vinden (Gevonden bij een steamer)
Een leave na 2 trashpacks
WoD FTW :)

[afbeelding]
Naar aanleiding hiervan wilde ik sinds lange tijd weer eens WoWBash checken ..
Dat bestaat niet meer :o :-( ?

http://www.wowbash.com ;w ?

• Mik!
Maduth schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:05:
[...]

Als je dan mining ergens mee wil combineren, pak dan blacksmithing of engineering. Ik denk dat JC heel snel achterhaald wordt nu er bijna geen gear met sockets gaat droppen en je alleen epic necks en rings kunt craften.

• JeroenNietDoen
Mik! schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:10:
[...]
Ik denk dat JC heel snel achterhaald wordt nu er bijna geen gear met sockets gaat droppen en je alleen epic necks en rings kunt craften.
Precies de reden waarom ik na 7 jaar JC ga droppen deze week :Y

• IntToStr
Kaap schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:50:
[...]

Ik heb JC een paar weken geleden gedropt. Al die recipes die ik heb verzameld in de afgelopen 3 jaar... Ach ja, begin gewoon opnieuw op m'n shaman in WoD :)

Gisteren helaas nog steeds niet heroic Garrosh neer. Er blijft telkens maar iets stoms mis gaan. Paar keer een bug in intermission, faals op empowered whirl add hier, faal op empowered mc daar, paar gekke dingen en voor je het weet is de tijd weer op :(

• Mik!
Kaap schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:50:
[...]

Same, al doe ik dat vlak voor WoD live gaat. Ik hou wel een char met JC, maar mijn main gaat engineering krijgen in plaats van JC.

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dus als ik het goed begrijp, verliest JC zijn money making value? Dus geen sockets upgraden e.d.?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Maduth schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:25:
Dus als ik het goed begrijp, verliest JC zijn money making value? Dus geen sockets upgraden e.d.?
Iedere profession verliest sowieso zijn combat bonussen (extra enchant voor ring, speciale JC gems, extra sockets voor BS, Bracer enchant voor LW).
Tevens zullen er 'minder' (dus niet geen) sockets aanwezig zijn op gear. Omdat nu bijna ieder item 2-3 sockets heeft.

Dus gems zullen hoe dan ook nodig blijven.

Zie:
http://www.wow-profession...on-overview#jewelcrafting

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 18-09-2014 09:30 ]

• Iusedto
Een profession laten vallen op basis van beta info lijkt me niet echt verstandig.
Er veranderd elke beta patch nog steeds enorm veel.

FUMES et CARNES

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sowieso blijven gems nodig voor sockets.
Helemaal als je bedenkt dat om een rare quality gem te maken, je 50 taladite's nodig hebt (daily CD van JC waar je 4+ per dag mee maakt). Zeggen dat JCs geen geld meer kunnen maken op basis hiervan is nogal kort door de bocht imo :P.

But go ahead, gaan jullie maar allemaal massaal JC droppen, deste meer vraag zal er zijn naar mijn gems als ineens alle JC'ers ermee kappen XD

• Iusedto
Darkfreak schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:39:
But go ahead, gaan jullie maar allemaal massaal JC droppen, deste meer vraag zal er zijn naar mijn gems als ineens alle JC'ers ermee kappen XD
Hey !
Dat was mijn idee :9

FUMES et CARNES

• IntToStr
Ik wilde zelf vooral engineering hebben omdat het by far de leukste profession is (vind ik) :)

Een alt kan prima jewelcrafting voor me doen vanuit de garrison. Blacksmithing hou ik wel op m'n main, want wil wel snel gear kunnen craften, zeker met hulp van de garrison. Later heb ik daar misschien wat minder aan, maar goed, alts kunnen alle andere dingen voor me maken.
Pagina: 1 ... 59 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!