Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 69 Laatste
Acties:
  • 175.839 views

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Engineering is ook een geweldige profession :D!
Al die tinkers en stuff, heerlijk!
Helemaal als de combat-bonus georiënteerde aard van professions weg gaat, lijkt Engineering mij helemaal de 'leukste' van allemaal

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Iusedto schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:35:
Een profession laten vallen op basis van beta info lijkt me niet echt verstandig.
Er veranderd elke beta patch nog steeds enorm veel.
Daarom laat ik het ook nu nog niet vallen. Maar op basis van de informatie die we nu hebben en die toch al een tijdje onveranderd is heb ik de keuze gemaakt om vlak voor WoD live gaat JC te droppen. Ik heb JC nu vooral voor de +480 stat gems in combinatie met de 2 extra sockets van BS. Omdat die perks nu komen te vervallen hou ik BS voor de gear crafting en neem ik engineering omdat ik dat altijd al een toffe profession vond.
IntToStr schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:53:
Ik wilde zelf vooral engineering hebben omdat het by far de leukste profession is (vind ik) :)

Een alt kan prima jewelcrafting voor me doen vanuit de garrison. Blacksmithing hou ik wel op m'n main, want wil wel snel gear kunnen craften, zeker met hulp van de garrison. Later heb ik daar misschien wat minder aan, maar goed, alts kunnen alle andere dingen voor me maken.
Dat is inderdaad ook precies mijn reden. Ik hou altijd een alt met JC en die kan mijzelf blijven voorzien van gems en ook als 'moneymaker' blijven fungeren. Met behulp van de garrisons kom je een heel eind.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gisteravond maar even Bane of the fallen king gehaald. Titel die ik nog mistte.. wat een niveau is ICC 10 heroic zeg, geen uitdaging in te vinden. Meest lastige stuk was even te coordineren met vriendin wie welke teleports op gunship oppakte (aka, wie sprong naar de mage). Echt geinig

Volgende week hebben we:

520 Boomkin
560 Monk

Dan moeten we wel even door 25 man heenkomen, en daarna 25 heroic :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat/hoeveel man zou je nodig hebben voor ICC 10 normal te clearen?
En 25 Normal?

Heb zelf een 515 Prot Paladin en 495 Frost Mage (rest is allemaal lager)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
icc 10: één (mits wat gear)
Ik heb het een tijd terug gedaan op mijn dk (die toen nog geen 570 ilvl was)
en vanaf de healing draak het op mijn boomie gedaan (die toen ook geen 580 was zoals nu)
(incl. LK op boomie: mijn dk haalde de dmg niet en omdat ik frost 'ken' en blood niet, had ik de healing niet om lang genoeg te overleven)

doordat ik een alt van mijn 2de account had uitgenodigd in dezelfde groep (maar in SW had laten staan, kon ik de lockout van dk naar boomie overdragen >:-) )

[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 18-09-2014 10:39 ]

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Verwachten jullie dat er met WoD een inflatie komt in de AH of algemeen?

Kan aan mij liggen, maar het lijkt wel of iedere expansion prijzen van alles omhoog gaat. Kijk alleen al naar de verkoopprijs van greenies op de AH, soms tussen de 50 en de 500 gold.. Daar verkocht ik 5 jaar geleden met een beetje geluk een rare item voor.

Kortom, is het interessant om nu stacks cloth/leather/ore te bewaren en bij WoD pas te verkopen?

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Iemand bekent met Chambers of Aspect of Magtheridon als Horde server ?
Dreanor is veruit de beste en drukste maar ik ben bang dat met de komst van WoD de queue's daar verschrikkelijk zullen zijn.
MoP was al een ramp.

FUMES et CARNES

• soulrider
denk er ook aan dat alliance en horde het AH gaan delen in WoD ;-)

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
Iusedto schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:43:
Dreanor is veruit de beste en drukste maar ik ben bang dat met de komst van WoD de queue's daar verschrikkelijk zullen zijn.
MoP was al een ramp.
Dat klopt, ik speel zelf al jaren op Draenor en queue's is iets waar je mee moet kunnen leven.
*kuch* vanilla *kuch*

Let wel dat op het begin het waardeloos lijkt, maar het houd wel in dat de AH direct goed gevult is op level 100 waarbij bij een low populated server het wat langer gaat duren.

Ik ben zelf een pvp'r dus ik wil zsm goedkoop de gems en enchants kunnen kopen ipv de hoofdprijs ervoor te betalen.
Het is wat je zelf het liefst wilt :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• corset
Gehele ICC = solo als je wat heals hebt
anders is het nodig om nummer 2 met healing te hebben.

@Iusedto, Maghteridon is een leuke server :) veel goeie vrienden daar zitten

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:39
Bam! 13/14 HC

Gister eindelijk Klaxxi HC neer, elke keer waren het de kleine foutjes die ons de nek om deden. Gister hadden we voor de tweede keer een optimale setup en dat resulteerde dit keer in een kill!

Toen we Garrosh HC wat tries wilden geven kwamen we erachter dat hij niet op HC gezet kon worden. We hadden in de safe een paar bosses op normal gekilled om de snelheid erin te houden. Komende week moet alles dus heroic gecleared worden voor we kunnen beginnen aan mister Garrosh himself. Dat wordt nog best een uitdaging met Siege en Klaxxi pas op 1 kill. Ik ben benieuwd!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Iusedto schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:43:
MoP was al een ramp.
Chamber of Aspects voor Horde is rampzalig. Mensen eisen veel te hoge gear voor raids in de chat. Zitten wel enkele hard core raiders tussen, maar als je het schema niet kan bijhouden, dan wordt je niet eens aangenomen.
Durotar is nog erger, aangezien iedereen daar alleen cared om je rating. Sta je daar rustig, wordt je gelijk uitgemaakt voor cheater omdat je rating 2300 is en geen duel accepteert.
Economy en professions zijn trouwens ook erg slecht.

[ Voor 3% gewijzigd door CarbonFibeR op 18-09-2014 11:04 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
Darkfreak schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:39:
Sowieso blijven gems nodig voor sockets.
Helemaal als je bedenkt dat om een rare quality gem te maken, je 50 taladite's nodig hebt (daily CD van JC waar je 4+ per dag mee maakt). Zeggen dat JCs geen geld meer kunnen maken op basis hiervan is nogal kort door de bocht imo :P.

But go ahead, gaan jullie maar allemaal massaal JC droppen, deste meer vraag zal er zijn naar mijn gems als ineens alle JC'ers ermee kappen XD
Als ik jou was zou ik mezelf even inlezen in JC changes en de wijzigingen in stats. Blizzard wil af van het massa regemmen en reforgen van stats om bepaalde specs/gameplay de overhand te geven, en meer het "as it comes" principe via gear aan te bieden. Gems en enchants moeten een extraatje zijn, en geen mandatory om bepaalde stats te boosten zodat bepaalde specs boven alles beginnen uit te stijgen.

1 van de dingen die Blizzard daarvoor gaat doen is gem sockets erg rare maken. Niet meer zoals de laatste 3 expansions dat elk item 2 sockets had. Als je in WOD een item met een (1) socket loot, dan is dat rare. De vraag naar gems zal dus extreem gaan zakken terwijl het aanbod nog steeds behoorlijk zal zijn.
  • There are no meta gems for Warlords of Draenor gear.
  • There are no new gems for primary stats in Warlords of Draenor.
  • There are no socket bonuses for Warlords of Draenor gear.
  • There are no differently-colored gems in Warlords of Draenor. Instead, there are simply secondary-stat variations on Taladite gems.
  • Sockets are not guaranteed to be on an item, they have a small chance to be added to raid gear.
Wat je daarvoor terugkrijgt is dat je epic necklaces en ringen kunt maken. Maar net zoals een inscription trinket, zullen die naderhand overbodig raken naar mate meer raid content wordt aangeboden.

Daar professions geen perks meer zullen aanbieden, kiest men straks vooral voor money making.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:05:
[...]

Als ik jou was zou ik mezelf even inlezen in JC changes en de wijzigingen in stats. Blizzard wil af van het massa regemmen en reforgen van stats om bepaalde specs/gameplay de overhand te geven, en meer het "as it comes" principe via gear aan te bieden. Gems en enchants moeten een extraatje zijn, en geen mandatory om bepaalde stats te boosten zodat bepaalde specs boven alles beginnen uit te stijgen.

1 van de dingen die Blizzard daarvoor gaat doen is gem sockets erg rare maken. Niet meer zoals de laatste 3 expansions dat elk item 2 sockets had. Als je in WOD een item met een (1) socket loot, dan is dat rare. De vraag naar gems zal dus extreem gaan zakken terwijl het aanbod nog steeds behoorlijk zal zijn.
  • There are no differently-colored gems in Warlords of Draenor. Instead, there are simply secondary-stat variations on Taladite gems.
  • Sockets are not guaranteed to be on an item, they have a small chance to be added to raid gear.
Wat je daarvoor terugkrijgt is dat je epic necklaces en ringen kunt maken. Maar net zoals een inscription trinket, zullen die naderhand overbodig raken naar mate meer raid content wordt aangeboden.
Wat jij linkt gebruikt exact dezelfde info die ik eerder zelf al linkte :P ..
Kijk op die page van wowhead eens verder!

Greater Taladite Gems
Greater Critical Strike Taladite = 50x Taladite Crystal, 10x Sorcerous Air, 5x Fireweed
Taladite Crystal = Daily cooldown met 4 per dag + extra afhankelijk van je JC level.

STEL je krijgt er op max JC 6 bij. Dan kun je dus 10 daily CD mats maken.
Ben je nog 5 dagen bezig om één rare gem te maken.
Zodoende zul je er ook een bijbehorende prijs aan koppelen.
Je wordt nu meer betaald voor daadwerkelijk werk en dedication.
En minder voor 'goedkoopste mats zoeken en winst craften in bulk'.

Je ziet het momenteel aan de enchantments in MoP:
Enchantments die iedereen kan maken leveren bijna niets op.
Enchantments waar je rep voor moet farmen als enchanter leveren een paar honderd op.

Ja, het wordt minder voor JC.
Maar als je eens bij de rest gaat doorlezen zul je zien dat ALLE professions minder zullen worden.
De enige 'echte' moneymakers zullen, zoals altijd al het geval is geweest, de gathering professions zijn.

• soulrider
maw: de botjes en de crazy few mogen weer een tijdje cashen :+

Hoe dan ook: de eersten die iets nieuw kunnen aanbieden (zoals de necks enzo) gaan toch een tijdje lopen met mooi wat winst :)

(waar was de tijd dat jade spirit voor 2k ging ... en nu amper 600 - met de crystal rond de 50 waar ze voorheen ergens rond 90/100 hingen ... oke sha crystal kan je makkelijker verzamelen, maar ja, meer aanbieders, minder kopers want 'al enchanted gear'... zo ook met de sky golems: de eersten gingen voor ruim 100k, nu voor ergens tussen 7k en 12k ofzo)

• JeroenNietDoen
Darkfreak schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:11:
[...]
Wat jij linkt gebruikt exact dezelfde info die ik eerder zelf al linkte :P ..
Kijk op die page van wowhead eens verder!
Zoals ik al zei, demand zal vele factoren lager worden, terwijl het aantal jewelcrafters niet evenredig mee zal zakken. De meeste mensen houden toch gewoon hun huidige proffs aan. Vraag < aanbod zorgt voor dalende prijzen.

Zeker op drukke servers zakten gem prijzen al vrij snel na een expansion launch. Nu straks Horde en Alliance ook nog de AH delen wordt het aanbod alleen maar meer.
soulrider schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:20:
(waar was de tijd dat jade spirit voor 2k ging ... en nu amper 600 - met de crystal rond de 50 waar ze voorheen ergens rond 90/100 hingen ... oke sha crystal kan je makkelijker verzamelen, maar ja, meer aanbieders, minder kopers want 'al enchanted gear'... zo ook met de sky golems: de eersten gingen voor ruim 100k, nu voor ergens tussen 7k en 12k ofzo)
Sha crystals verkopen hier voor 45G :P

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2014 11:22 ]

• soulrider
de horde op silvermoon gaat in ieder geval blij zijn dat hun prijzen eens serieus gaan zakken :-)
en misschien ga ik die paar op 2de account (op silvermoon voor sommige achies) toch eens omhoog trekken :)

• Iusedto
Dat zullen er niet veel zijn ;)
Is net zo iets als Alliance op Dreanor, hehe

FUMES et CARNES

• soulrider
inderdaad: niet veel, maar er zijn er toch een paar. (toch al 4 op m'n 2de account ;) )

als je hun ah nu bekijkt: "alles" is minder dan 10 pages in AH met prijzen gelijkaardig aan Ally tijdens MoP-start - als je het al kan vinden natuurlijk :/

Maar misschien dat met de samenvoeging van de AH's het ook terug wat aantrekkelijk wordt om de andere faction op dezelfde server te levellen.... of in ieder geval de kans om er wat meer van zien rond te lopen.

Ondertussen wel zo goed dat beide engineers bijna terug een sky golem kunnen maken.
(met wat geluk stijgt de vraag terug met mensen die terugkomen voor WoD en die nog niet hebben...)

[ Voor 22% gewijzigd door soulrider op 18-09-2014 11:42 ]

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:21:Zoals ik al zei, demand zal vele factoren lager worden, terwijl het aantal jewelcrafters niet evenredig mee zal zakken. De meeste mensen houden toch gewoon hun huidige proffs aan. Vraag < aanbod zorgt voor dalende prijzen.

Zeker op drukke servers zakten gem prijzen al vrij snel na een expansion launch. Nu straks Horde en Alliance ook nog de AH delen wordt het aanbod alleen maar meer.
Demand zal zakken maar het aanbod zal nog harder zakken. Nu kan je gewoon prospecten en transmuten wat je wil en daardoor verkopen gems voor net boven de kostprijs puur omdat er zoveel aanbod is.
In WoD kost het 5(!) dagen om uberhaupt 1 rare gem te maken en je kan er niet zo bij prospecten/transmuten. Dus ik denk dat je van de koude kermis gaat thuis komen als je denkt in WOD nog goedkoop aan gems kan komen. Zal eerder zo zijn dat de prijs richting de 300g+ zal gaan. Zeker omdat de winst die men nu maakt door de verkoop van grote aantallen met kleine marges toch ergens anders vandaan zal moeten komen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zertaxka schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:41:
[...]

Demand zal zakken maar het aanbod zal nog harder zakken. Nu kan je gewoon prospecten en transmuten wat je wil en daardoor verkopen gems voor net boven de kostprijs puur omdat er zoveel aanbod is.
In WoD kost het 5(!) dagen om uberhaupt 1 rare gem te maken en je kan er niet zo bij prospecten/transmuten. Dus ik denk dat je van de koude kermis gaat thuis komen als je denkt in WOD nog goedkoop aan gems kan komen. Zal eerder zo zijn dat de prijs richting de 300g+ zal gaan. Zeker omdat de winst die men nu maakt door de verkoop van grote aantallen met kleine marges toch ergens anders vandaan zal moeten komen.
My thought exactly!

• soulrider
dat is waar... Maar de eerste zoveel dagen of zelfs weken gaat bijna niemand gear hebben om te gemmen ;-)
hardcore raiders gaan er wellicht wel sneller aangeraken en die gaan ook topprijs willen betalen wellicht.
Maar tot dan gaat niemand de nood vullen om 300g voor een gem te betalen, waar ze nu voor ergens rond 5 a 10g gaan soms :/

ps: ik ga niets schiften qua profs: ik ben niet van plan om alles opnieuw te verzamelen.
(heb van alle profs bijna alle recipies enzo die momenteel nog verkrijgbaar zijn ... )

de extra alts gaan wellicht enchanting krijgen + iets erbij, gewoon zodat ik ook meer BoP of bv die cloth/mail/plate tokens van timeless eeen keer kan DE'n... en mats dan doorsturen naar main

bank altjes staan in ieder geval ook klaar met hun guildbankjes (6a7 tabs elk)

[ Voor 42% gewijzigd door soulrider op 18-09-2014 11:54 ]

• hulkie
Ik ga ervan uit dat de patches na release van WoD wel meer gear met gems gaat voortbrengen. Ik hou in ieder geval de combinatie van JC en enchanting op mijn main.

Vooral enchanting is echt een heerlijke profession wat mij betreft. Dat is op dit moment mijn enige bron van inkomsten. Overbodige gear d/e en op de AH ermee. Werkt prima en farmen doe ik toch niet.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hulkie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:47:
Ik ga ervan uit dat de patches na release van WoD wel meer gear met gems gaat voortbrengen. Ik hou in ieder geval de combinatie van JC en enchanting op mijn main.

Vooral enchanting is echt een heerlijke profession wat mij betreft. Dat is op dit moment mijn enige bron van inkomsten. Overbodige gear d/e en op de AH ermee. Werkt prima en farmen doe ik toch niet.
Ik kreeg de briljante ingeving om ook eens rep te gaan farmen voor enchanting formulas >< ..
Met de default enchants is echt geen drol te verdienen. En ik dacht in het begin niet dat ik het echt nodig zou moeten hebben ..
40k later/lichter aan het levelen van diverse alts en profs toch maar weer eens wat geld gaan verdienen :')

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:06
@ICC solo:

Ik doe ICC25hc solo, inclusief lich king, maar daar heb je op een paar bosses echt wel flinke dps voor nodig en voor een paar bosses heb je wat trucs nodig.

Boss 1: 500k dps nodig ongeveer als je het solo doet, anders wordt je een ijsblokje, met meer dan 1 persoon gewoon ijsblok wegwerken
Boss 2: flinke defences / heals nodig door die irritante adds als je niet oppast, maar met meer dan 1 persoon doet de boss soms een mc op iedereen op hc mode en dan reset de boss - om dat te voorkomen heb je hoge dps nodig
Boss 3: kan solo: 2 kannonnen voorbewerken tot ~90 en schieten op achterkant van andere schip, absoluut NIET de voorste adds raken, maar juist de achterste, wachten op bevroren kanon -> adds op je eigen schip snel aoe -> spring naar overkant -> kill mage in 2 klappen -> onmiddellijk terug en kanon in -> repeat. Als je niet solo doet, gewoon 1 iemand constant in kanon laten zitten, maar verder zelfde.
Boss 4: irritant solo, hele hoge dps nodig + sterke defences, hoe langer de fight duurt, hoe harder hij hit. Die adds die spawnen hebben 90% aoe reduction of zo, maar gaan in 1 klap dood zo'n beetje single target.
Bosses in plague quarter (heet dat zo?) zijn simpel, gewoon beetje meppen en af en toe wat defences gebruiken. Bij 1 van die 2 bosses voor putricide moet ik soms een bubble doen om een debuff te clearen, anders instant death geloof ik.
Council is gewoon een trash fight
Vampire dame: haal je niet solo tenzij je vampiric bite ongedaan kan maken (kan met bubble), met meer personen geen probleem zolang je maar niet iedereen mc laat raken
Boss 10: ik skip m solo met goblin glider, heeft een healer nodig, verder erg simpel
Boss 11: tank n spank, wel wat defences nodig hier en daar, maar dat geldt eigenlijk voor alles
Boss 12: oppassen voor knockbacks (kan door bij de trap te gaan staan, dan vlieg je niet weg) en die ice spheres te targetten, verder health boven 90% houden en vooral hard meppen - vereist misschien wat oefening

Dit alles vanuit oogpunt van 580 retribution paladin. Met lagere gear zal ICC25hc voor veel classes het een zware kluif worden denk ik.

Vanavond ga ik weer een rondje lopen rond 20 uur denk ik, als mensen weer geinteresseerd zijn, ik stuur rond die tijd wel een broadcast uit ingame. Alle shards zijn voor mij :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

580 is voor mij nog een heel eind weg.
Mijn Pala is nu 515, en dat is Prot-gear. Ik heb geen eens Retri gear, haha :D x)

• soulrider
weet iemand hier of de +5% +10% en +15% xp/rep battle banners ook werken als je uit de guild gaat waar je ze kocht ?
Want dan ga ik effe mijn altjes inkopen laten doen bij zo'n guild om ze dan terug op de eigen guild te zetten :+
(ja die is lvl 25, maar ik heb enkel maar de +5% banner en ik ga het benodigde aantal dailies niet meer halen om de +10% of +15% vrij te schakelen - die guild heeft enkel mijn lvl 90 altjes + de lock die nu ik level)

Alles om rapper aan die 100 te zitten :-)
en altijd verdomd handig om rep te verzamelen.

(ook gedaan met boomie voor rep op timeless: via 2de account naar dode server gesprongen,
en vlak voor die eerste brug in het midden de +15 gezet, bergaf de +5% en bergop de +10% en dan alles clearen en elke 15min. de banners terug neerzetten ... dan gaat het vrij rap naar full exalted zonder dat je moet kijken of je je nog in range bent van een banner)

soortgelijk voor de rep voor hyjal rep: banners rondom zetten en gaan maar met elke wave :)

op dat gebied is het nu wel de moment om effe te profiteren van gearscaling :+

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 18-09-2014 12:05 ]

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 02:36
Ik denk dat ik maar weer eens ga beginnen met WoW, mis het toch wel weer :) Lekker opnieuw, paladin tankje levelen; dat is mij dusver het beste bevallen:) Nu nog op zoek naar een redelijk actieve realm, alliance of horde maakt me niet zoveel uit; iemand een suggestie?

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kaap schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:05:
[...]

Daar professions geen perks meer zullen aanbieden, kiest men straks vooral voor money making.
Je vergeet even de mogelijkheid om met JC items epics de upgraden in ilvl, en ook het kunnen rerollen van secondary stats van items. Dat zijn dingen waarin ik nog wel toekomst zie. Deze items vragen veel resources en zullen dan ook wel aan de prijs zijn en blijven vermoed ik.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Net maar eens een Advanced refrigerator Unit gemaakt op mijn Mage.
Toch maar eens fishing en cooking gaan levelen.
Tevens dient mijn mage als store voor alle gatherings (op de bank ligt een mining bag, een herb bag en nu dus die koelkast :P)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:48

hmr

Gister door de LFR's gegaan voor titan runestones en zelfs met de buff dropte er maar 4... :(.

Wel een WF helmet van Ordos voor mijn dps spec die ik meteen maar even heb geûpgradet!

Zojuist gelezen dat Colossus Smash uit Fury wordt gehaald! Ben benieuwd en duik vanavond maar even de Beta in!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Thysiej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:44:
Ik denk dat ik maar weer eens ga beginnen met WoW, mis het toch wel weer :) Lekker opnieuw, paladin tankje levelen; dat is mij dusver het beste bevallen:) Nu nog op zoek naar een redelijk actieve realm, alliance of horde maakt me niet zoveel uit; iemand een suggestie?
AD (Argent dawn) is een actieve realm (Alliance kant) horde zou ik niet weten.

indien voor een NL talig social raiding guild kan je 1 van de members van Zooitje Ongeregeld wisperen voor een invite

• Mik!
marijnvtg schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:41:
Verwachten jullie dat er met WoD een inflatie komt in de AH of algemeen?

Kan aan mij liggen, maar het lijkt wel of iedere expansion prijzen van alles omhoog gaat. Kijk alleen al naar de verkoopprijs van greenies op de AH, soms tussen de 50 en de 500 gold.. Daar verkocht ik 5 jaar geleden met een beetje geluk een rare item voor.

Kortom, is het interessant om nu stacks cloth/leather/ore te bewaren en bij WoD pas te verkopen?
Greenies op de ah voor dat soort bedragen is puur vanwege transmogs. Dus daar kan je niet echt inflatie aan op hangen. Wel wordt het natuurlijk makkelijker om gold te verdienen en zullen prijzen dus ook hoger liggen.

Persoonlijk zou ik niet stacken. De markt is momenteel goed genoeg om te blijven verkopen, al zijn de prijzen wel flink gedaald. Ik denk dat de echte moneymakers de nieuwe materialen worden en dat is ook alleen maar in het begin.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:23

Maduth

Probeersel

Persoonlijke meningen gevraagd, Pally Tank, Warrior Tank, Druide Tank of DK Tank?

Zitten hier in een leuke discussie :)

• Thysiej
Maduth schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:13:
Persoonlijke meningen gevraagd, Pally Tank, Warrior Tank, Druide Tank of DK Tank?

Geen monk?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Pally tank > Druid tank > DK tank > Warrior tank

Met monk ertussen:
Pally tank > Druid tank > Monk tank > DK tank > Warrior tank

Persoonlijk heeft iedere class die meer dan één role vult altijd voorrang voor mij.
Daarbij vind ik Warriors een van de saaiste/lelijkste classes (persoonlijke voorkeur).

Los daarvan zijn Paladins echt beesten van tanks. En bieden tevens de back-up mogelijkheid om te kunnen healen (en DPSen ofc). Leuke spells, leuke class.

[ Voor 38% gewijzigd door Darkfreak op 18-09-2014 15:21 ]

• corset
Voor mij (allen op 90 in SOO LFR gear)

1.) DK Tank
2.) Druid Tank
3.) Paladin
4.) Warrior
5.) Elke andere class
6.) Monk

• IntToStr

MoP, WoD?
Beste defence, beste dps?

Scheelt nogal wat je er mee wilt doen :)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 22:49

junglebeast

hier staat iets

Btw enchanting lijkt wel een mooie prof te worden. Je kan ook necks en rings gaan enchanten.

Breath of Haste Permanently enchant a neck to increase haste by 40. Enchanting. 1.5 sec cast. Reagents: Draenic Dust (20). Tools: Runed Copper Rod. Luminous Shard. Tools: Runed Copper Rod.

Breath of Haste Permanently enchant a ring to increase haste by 30. Enchanting. 1.5 sec cast. Reagents: Draenic Dust (20). Tools: Runed Copper Rod. Luminous Shard. Tools: Runed Copper Rod.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:20:
Btw enchanting lijkt wel een mooie prof te worden. Je kan ook necks en rings gaan enchanten.

Breath of Haste Permanently enchant a neck to increase haste by 40. Enchanting. 1.5 sec cast. Reagents: Draenic Dust (20). Tools: Runed Copper Rod. Luminous Shard. Tools: Runed Copper Rod.

Breath of Haste Permanently enchant a ring to increase haste by 30. Enchanting. 1.5 sec cast. Reagents: Draenic Dust (20). Tools: Runed Copper Rod. Luminous Shard. Tools: Runed Copper Rod.
Ik heb zo een vermoeden dat een deel van de enchants ook zal verdwijen.
Zoals Head enchants geheel pleite zijn.

Blizzard wil meer en meer richting een WoW waar je niks meer hoeft te doen los van het equippen van je gear :(. Vergelijk MoP met Cata en je hebt een verschil. Vergelijk het met WotLK en je hebt een wereld van verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 18-09-2014 15:26 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik denk gewoon welke je het leukst vind om te spelen.

Ik ben en blijf een druid, heb de andere classes niet op hoog genoeg level om mee te tanken. Maja Flight form <3

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Head enchants zijn al een tijdje weg hoor :)

Tuurlijk zijn er steeds verschillen. Dat hoort nu eenmaal bij een MMO dat zich bij elke expansion probeert te verbeteren. Soms lukt dat, en soms ook niet.

[ Voor 65% gewijzigd door junglebeast op 18-09-2014 15:27 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:26:
Head enchants zijn al een tijdje weg hoor :)
True that. Maar het is wel een trend die steeds duidelijker wordt.

Minder stats op gear.
Minder enchants.
Minder sockets.
Minder externe combat bonussen.
Minder spells.

Ik snap aan een kant dat ze het doen.
Maar aan de andere kant vind ik het ook erg jammer.

Hoe dan ook kijk ik sowieso uit naar WoD hoor :D :)!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Maar het random maken van de stats(of socket) die kunnen rollen op een item is op zich wel leuk. Ik hoop een beetje dat gear iets minder de doorslag geeft maar eerder de skill van een persoon.

Ik zie wel nog steeds een heleboel stamina op de 91-100 gear. Dus in dat stuk zit geen stat squish. En dan heb je weer dps die 250k hp hebben.

• hmr

hmr

Paladin talk onbetwist nummer 1.

Heb zelf SoO getanked op zowel Pala, Druid, Warrior, Monk als op DK en Pala blijft samen met de DK tank toch mijn favoriet!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mik!

DK tank all the way O+ O+ O+

Ergens gevolgd door een warrior tank (sooo jelly als het gaat om movement) en ik vind mijn monk alt projectje als tank toch ook best interessant. Druid tank heeft me nooit getrokken, een pala heb ik nog nooit op max level gehad, maar ook die trekt me weinig.

• Thysiej

Zelf heb ik tot MoP ervaring met alle classes, behalve Monk dus ;) Mij is paladin altijd als beste bevallen, maar dat kan ook deels komen omdat ik daar de meeste tijd in gestoken heb. Voordeel toen vond ik altijd dat je met AS op afstand kon dazen zodat je casters makkelijker kon pullen. Maar een voordeel van de warrior was weer dat je veel mobieler was. Ik kan van elke tank wel voor en nadelen opnoemen zo.

• Maduth

Maduth

Probeersel

WoW... reacties :)... hier zitten we in een patstelling :P

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:52:
@ICC solo:

Vanavond ga ik weer een rondje lopen rond 20 uur denk ik, als mensen weer geinteresseerd zijn, ik stuur rond die tijd wel een broadcast uit ingame. Alle shards zijn voor mij :)
Ik heb vanavond CMs op het program staan met de guild, maar mocht je nog online zijn als ik klaar ben, dan whisper ik wel even of je nog een healer nodig hebt voor Valithria.

Een beetje randomness op de gear is vooral leuk, omdat je dan nog langer kans hebt op verbeteringen nadat je al volledig gegeared bent in de raid.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 16:21 ]

• hulkie
- Volgens mij kun je in MoP bepaalde mechanics bypassen op je paladin.
- Warriors en druids kunnen de meeste damage doen en warriors zijn mega mobiel.
- Zelf denk ik dat monks bepaalde zaken erg goed kunnen, bijvoorbeeld op afstand aggro opbouwen en kiten, maar monk tanks worden door de raidcommunity niet gewaardeerd.
- DK's heb ik niet echt een mening over/ ervaring mee.

Uiteindelijk moet je spelen wat het leukst is en doet de mening van een ander er niet toe (of je moet flavour of the month spelen voor de progressie race).

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hulkie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:26:
- Volgens mij kun je in MoP bepaalde mechanics bypassen op je paladin.
- Zelf denk ik dat monks bepaalde zaken erg goed kunnen, bijvoorbeeld op afstand aggro opbouwen en kiten, maar monk tanks worden door de raidcommunity niet gewaardeerd.

Uiteindelijk moet je spelen wat het leukst is en doet de mening van een ander er niet toe (of je moet flavour of the month spelen voor de progressie race).
1. Yep! Hand of Protection O+
2. Druid's en Monks zijn echter ook enorm mobiel. Monks zijn verreweg het mobielst met hun roll en flying kick
3. Monks zijn enorme mitigation tanks die een shitload aan aoe threat kunnen genereren. Handige adds/OT
4. DK Tanks zijn enorme self-healers als ik mij niet vergis en ook enorm goede AoE tanks

• soulrider
junglebeast schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:20:

wel leuk dat +haste er bij komt en de neck natuurlijk ook

[ Voor 14% gewijzigd door soulrider op 30-09-2014 04:58 ]

• Maduth

Maduth

Probeersel

Moet ik eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig weinig Warrior tanks meemaak.

• Thysiej
Darkfreak schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:29:
[...]

1. Yep! Hand of Protection O+
2. Druid's en Monks zijn echter ook enorm mobiel. Monks zijn verreweg het mobielst met hun roll en flying kick
3. Monks zijn enorme mitigation tanks die een shitload aan aoe threat kunnen genereren. Handige adds/OT
4. DK Tanks zijn enorme self-healers als ik mij niet vergis en ook enorm goede AoE tanks
Zijn warriors en pally's geen goede AOE tanks dan? Ik dat dat alle classes daar tegenwoordig wel goed in waren. Vroegah, toen paladin tanks helemaal bagger waren (Burning Crusade) werden ze op een gegeven moment alleen in raids gebruikt als off-tank om adds op te pakken... Dat waren nog eens tijden:D

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:33:
[...]

ringen kan toch al langer ?
(+180 int. op die van mij en hier is de lijst van wat ik al ken voor ring enchants:
http://eu.battle.net/wow/...tatus=learned&filter=ring)

wel leuk dat +haste er bij komt en de neck natuurlijk ook
Die ring enchants zijn nu Enchanting-Only.
In WoD vervallen alle 'Profession-only' bonussen. Die ring en neck enchant gaan er dus voor iedereen zijn.
Maduth schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:34:
Moet ik eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig weinig Warrior tanks meemaak.
Same here. Komt denk ik vooral omdat iedere overige tank class de role even goed of beter vervult
Thysiej schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:35:
[...]

Zijn warriors en pally's geen goede AOE tanks dan? Ik dat dat alle classes daar tegenwoordig wel goed in waren. Vroegah, toen paladin tanks helemaal bagger waren (Burning Crusade) werden ze op een gegeven moment alleen in raids gebruikt als off-tank om adds op te pakken... Dat waren nog eens tijden:D
Ze zijn goed. Maar DK en Monk zijn beter naar mijn ervaring.

[ Voor 22% gewijzigd door Darkfreak op 18-09-2014 16:36 ]

• soulrider
hehe, ja daar even overgezien, maar had je ook (nog) niet vermeld ;)

wel goed, extra inkomen op die manier >:-)

de mensen achter askmrrobot gaan ook veel bezoekrs kwijt zijn. wegens het stoppen van reforging.
dan gaat het enkel zijn voor 'welke combo van gear die ik heb is 't beste' ?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:44:
hehe, ja daar even overgezien, maar had je ook (nog) niet vermeld ;)

wel goed, extra inkomen op die manier >:-)

de mensen achter askmrrobot gaan ook veel bezoekrs kwijt zijn. wegens het stoppen van reforging.
dan gaat het enkel zijn voor 'welke combo van gear die ik heb is 't beste' ?
Zie je meestal met dat soort sites.
Be imba toch ook.

Als ze het goed aanpakken blijven ze wel bestaan.
Voor BiS gear of 'Best upgrade for current set' en uiteraard enchanting en gemming kunnen ze nog info bieden. Maar dan hoop ik voor ze dat genoeg spelers in de beta hebben en al een plan klaar hebben staan.
Hoe langer ze nodig hebben om na WoD release een nieuwe site (met aangepaste features) online te krijgen deste groter de kans dat een concurrent de slack oppakt

• Mik!
hulkie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:26:
Monks en DK's zijn anders ook niet onderschatten op damage gebied. Met mijn DK heb ik nooit te klagen gehad qua damage en zeker op AOE fights kom ik een heel eind mee. Het ligt er ook aan hoe je geared. Ik heb er altijd voor gekozen om een mix te hebben tussen survivability en dps. Ik vind dat je als tank je best moet doen om ook een goede bijdrage te leveren aan de dps en niet alleen survivability en dat heeft tot nu toe altijd goed uitgepakt :D Ach, sowieso vengeance <3 Begrijpelijk dat ze het weghalen, maar het was toch altijd wel leuk om op one man tank fights kneitershard bovenaan de dpslijst te eindigen O+

• soulrider
silvermoon heeft nood aan gezellige sociale mannen blijkbaar :
[17:02:37] [1] [Atheuna]: The AllionsNL/BE VROUWENGUILD, zoekt zelfverzekerde mannen met een laag itlv en een boeiend sociaal leven. Ben jij ook een GEZELLIGE SOCIAL ? Join dan onze actieve guildchat,open events en gz wedstrijd !
:+

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

soulrider schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:03:
silvermoon heeft nood aan gezellige sociale mannen blijkbaar :

[...]

:+
Ik ga gelijk even character transfer inplannen, brb.

Rofl .. Die gaan toch vast een overvloed aan aanmeldingen krijgen :')?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Ik vind het ergens toch een beetje vreemd dat een class, warrior, die oorspronkelijk toch voor tanking bedoeld was achterblijft bij die rol.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Wie hebben mij gister nou die enorme boost gegeven op mijn shaman?:P

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zeror schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:30:
Ik vind het ergens toch een beetje vreemd dat een class, warrior, die oorspronkelijk toch voor tanking bedoeld was achterblijft bij die rol.
Fury en Arms disagree O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Gisteren voor het eerst in me leven getankd/ed in een random party :)

Ging zowaar goed en no Bullshit on ... faster/better of iets dergelijks. Kreeg zelf wat tips van diversen waardoor ik er naar uit kijk om vanavond weer te gaan. OK... is dan wel lvl 50 maar vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Maduth schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:48:
Gisteren voor het eerst in me leven getankd/ed in een random party :)

Ging zowaar goed en no Bullshit on ... faster/better of iets dergelijks. Kreeg zelf wat tips van diversen waardoor ik er naar uit kijk om vanavond weer te gaan. OK... is dan wel lvl 50 maar vooruit ;)
Ben blij te zien dat het dus ook nog anders kan :) , er lopen soms ook debielen rond die alleen maar commentaar kunnen hebben op een ander....

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Jeeej WoW heeft me weer een beetje getriggerd om het leuk te vinden haha.

Bezig met de cape quests, nu weer 12 stones verzamelen ! :D, ondertussen wat questen en rep farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kreeg gister te horen dat het niet meer mogelijk is na de pre-wod launch de legendary quest te accepteren, en dat het na de wod-launch zelfs niet meer mogelijk is om de legendary te halen.

Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

EDIT:
Ja dus:
http://us.battle.net/wow/...e-buff-extended-9-16-2014

[ Voor 22% gewijzigd door Darkfreak op 19-09-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:
Kreeg gister te horen dat het niet meer mogelijk is na de pre-wod launch de legendary quest te accepteren, en dat het na de wod-launch zelfs niet meer mogelijk is om de legendary te halen.

EDIT:
Ja dus:
Owh dan ben ik wel klaar, ik moet nu nog 12 stones dus ik denk deze reset en de volgende en dan de quests afmaken en heb ik hem na wat quests in de pokket.

Hij is wel leuk om te doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:

EDIT:
Ja dus:
Bevestigen. Als WOD uitkomt kan je de cloak niet meer halen. Wel halen ze de 3k valor quest weg.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hmr schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:23:
[...]

Bevestigen. Als WOD uitkomt kan je de cloak niet meer halen. Wel halen ze de 3k valor quest weg.
Wat, waar, hoe, wanneer?

Dat zou 3 weken grinden schelen :O!

EDIT:
http://wow.joystiq.com/20...be-removed-buff-extended/

Hmmm ..
Als die pre-patch uit komt is de test of valor dus weg.
Wel halen ze dan ook de Black Prince buff weg, dus het halen van de secrets etc en exalted wordt dan lekker kut zonder die buff =/

[ Voor 34% gewijzigd door Darkfreak op 19-09-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Komt 'ie weer. Was er nu wel of niet een centrale GoT guild? Zo nee, is hier een guild met nederlanders die beetje actief zijn? Ben wel klaar met WildStar geloof ik, ben wel benieuwd naar WoD. Zien of het mijn oude WoW gevoelens wat kan terugkeren.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:30:
[...]

Wat, waar, hoe, wanneer?

Dat zou 3 weken grinden schelen :O!

EDIT:
http://wow.joystiq.com/20...be-removed-buff-extended/

Hmmm ..
Wel halen ze dan ook de Black Prince buff weg, dus het halen van de secrets etc en exalted wordt dan lekker kut zonder die buff =/
Patch 6.0.2 :)

Overigens - indien je de quest hebt voltooid en je cape hebt, krijg je de titel "Legend of Pandaria" in WOD

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hmr schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:35:
[...]

Patch 6.0.2 :)

Overigens - indien je de quest hebt voltooid en je cape hebt, krijg je de titel "Legend of Pandaria" in WOD
Nou ik ben dus nog steeds bezig met het verzamelen van die sigils in SoO :| ..
Laatste dagen niet veel kunnen raiden >< ..

Hoop dat ik de q-line nog op tijd af krijg :( ..
Nooit echt achter legendaries aan gegaan, dit is de eerste waar ik het daadwerkelijk probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
MrVegeta schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:32:
Komt 'ie weer. Was er nu wel of niet een centrale GoT guild? Zo nee, is hier een guild met nederlanders die beetje actief zijn? Ben wel klaar met WildStar geloof ik, ben wel benieuwd naar WoD. Zien of het mijn oude WoW gevoelens wat kan terugkeren.
Zie topic start ;) ( maar op Defias Brotherhood zit de guild Gathering of Tweakers)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:30:
Hmmm ..
Het zou me niks verbazen als ze die buff dan weer extenden voor de mensen die last-minute toch nog die titel willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

MaykelH schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:41:
[...]

Het zou me niks verbazen als ze die buff dan weer extenden voor de mensen die last-minute toch nog die titel willen krijgen.
Stiekem hoop ik van wel. Vind het sowieso een beetje lam dat ze de hele legendary verwijderen.
Helemaal gezien het een legendary is waar daadwerkelijk een leuke q-line en lore aan gekoppeld is.
Dat ze dan gewoon feats of strength (en blijkbaar een titel) koppelen aan het halen pre-wod.

Maar verwijderen vind ik een beetje jammer
Je hebt toch niks meer aan de legendary zodra je eerste cloak in WoD dropped.
Laat het dan voor collectors erin :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

MaykelH schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:41:
[...]

Die buft helpt mij geen reet... Hbe slechts 4 titan runestones gehaald deze week, inclusief buff..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:50
10 bosses 2 runestones. Ik heb er ook flink de balen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:43:
Je hebt toch niks meer aan de legendary zodra je eerste cloak in WoD dropped.
Laat het dan voor collectors erin :|
Echt wel. Je krijgt een title in WoD als je die legendary cloak hebt :)

..., Legend of Pandaria

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeror schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:56:
[...]

Echt wel. Je krijgt een title in WoD als je die legendary cloak hebt :)

..., Legend of Pandaria
Ja, true.
Maar vervolgens verwijderen ze de legendary (welke asap door een greenie vervangen zal worden) questline uit de game.

Allemaal zodat nu mensen nog snel gaan subscriben en spelen om die cloak te krijgen pre-wod.

In één woord: LAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geweldig, hier ook al

Elke kleine wijziging "Ja maar voor subscriber nummers"

Ze laten hem zitten "maar het wordt zo makkelijk dan, het is geen prestige item"
Ze halen hem weg "Ja maar ik heb de gehele expansion niets eraan gedaan, dit had blizzard moeten weten!"

Hint: Als je nu nog begint heb je tijd zat om hem af te maken.

Heb hem nu (gister maar even afgemaakt) op 3 characters. En in de guild ook hoor ik over het algemeen gewoon dat het geaccepteerd wordt. Shit gets outdated.

Je ziet toch ook niemand meer klagen over Atiesh?

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 19-09-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:04:
Geweldig, hier ook al

Elke kleine wijziging "Ja maar voor subscriber nummers"

Ze laten hem zitten "maar het wordt zo makkelijk dan, het is geen prestige item"
Ze halen hem weg "Ja maar ik heb de gehele expansion niets eraan gedaan, dit had blizzard moeten weten!"

Hint: Als je nu nog begint heb je tijd zat om hem af te maken.

Heb hem nu (gister maar even afgemaakt) op 3 characters. En in de guild ook hoor ik over het algemeen gewoon dat het geaccepteerd wordt. Shit gets outdated.

Je ziet toch ook niemand meer klagen over Atiesh?
Atiesh was een lelijk en saai uitziend ding.
Los daarvan heb je op de official fora genoeg mensen die toentertijd klaagden en nu nog steeds (helemaal gezien Blizz nu hetzelfde weer flikt).

En het wordt nog steeds niet makkelijk om 'm te krijgen, want als je zonder de buff alle sigils e.d. meot farmen ben je nog weken lang bezig :P.
Zelfs met de buff zijn de droprates kut atm XD

Ik ben er zelf atm mee bezig, maar nog bij de sigil quest momenteel.
Dat het out-dated wordt weet ik wel. Maar op Atiesh na zijn alle legendaries gebleven voor collection purposes (mensen die legendaries on-time haalden hebben er een FoS voor afaik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb niets aan die cloak questlijn gedaan. Ik hoef hem niet ook. Cloaks verberg ik 9 van de 10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach voor die FoS wil ik het alleen al wel doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren weer gestart, het begon weer te kriebelen :) Wilde eerst op Frostmane rollen omdat die realm een high population had, werd echter bij het installeren direct via battle.net benaderd door mijn oude GuildMaster met de vraag of ik weer ging spelen en een nieuwe character ging rollen. Ik verteld dat ik weer een nieuwe paladin tank ging beginnen, waarop ik de vraag kreeg of ik op Kilrogg wilde rollen; had ie direct een plek voor me in de raiding guild waar hij nu in zat.

Kom je in de guild, gaan er meteen mensen aan je vragen of je ze wilt helpen te leren tanken... Had mn oude GM rond zitten bazuinen dat ie nog nooit zo'n goede tank als ik had gehad... Lol :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:18
Ik vind het persoonlijk jammer die verwijder drift. Ik heb de cloak al maar voor alts was het dan wel weer leuk om met wat guildmembers ofzo met een paar man door de raid instances te knallen ook voor de transmog spullen.
Ook mounts die verdwijnen vind ik zeer jammer. Dat je titels laat verdwijnen prima maar de mounts/gear is toch leuk om te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:20:
Gisteren weer gestart, het begon weer te kriebelen :) Wilde eerst op Frostmane rollen omdat die realm een high population had, werd echter bij het installeren direct via battle.net benaderd door mijn oude GuildMaster met de vraag of ik weer ging spelen en een nieuwe character ging rollen. Ik verteld dat ik weer een nieuwe paladin tank ging beginnen, waarop ik de vraag kreeg of ik op Kilrogg wilde rollen; had ie direct een plek voor me in de raiding guild waar hij nu in zat.

Kom je in de guild, gaan er meteen mensen aan je vragen of je ze wilt helpen te leren tanken... Had mn oude GM rond zitten bazuinen dat ie nog nooit zo'n goede tank als ik had gehad... Lol :-)
Heeee vreemde !!

Ook weer terug :D, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:42:
[...]

Heeee vreemde !!

Ook weer terug :D, haha
Jup:) Ik heb even Wildstar gespeeld, maar dat kan me net niet genoeg trekken vanwege de population issues die ze daar nu hebben en omdat het toch wel echt hardcore is naar mijn idde (met attunement voordat je überhaupt kan gaan raiden). Maar het combat systeem van Wildstar > WoW, dat zit echt rete goed in elkaar. Kunnen ze bij Blizzard nog wat van leren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
[...]

Jup:) Ik heb even Wildstar gespeeld, maar dat kan me net niet genoeg trekken vanwege de population issues die ze daar nu hebben en omdat het toch wel echt hardcore is naar mijn idde (met attunement voordat je überhaupt kan gaan raiden). Maar het combat systeem van Wildstar > WoW, dat zit echt rete goed in elkaar. Kunnen ze bij Blizzard nog wat van leren:)
Heb het niet gespeeld, heb een paar maandjes ESO zitten spelen wat in mijn ogen opzich best wat kan worden als ze er nog wat jaren dingen aan knutselen.

Maar het combat system in ESO is echt in en in gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Thysiej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
Maar het combat systeem van Wildstar > WoW, dat zit echt rete goed in elkaar. Kunnen ze bij Blizzard nog wat van leren:)
Het is eigenlijk andersom. De devs van Wildstar hebben het bij Blizzard geleerd. 17 developers komen uit het WoW dev team namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Zeror schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:41:
[...]

Het is eigenlijk andersom. De devs van Wildstar hebben het bij Blizzard geleerd. 17 developers komen uit het WoW dev team namelijk :P
Dat klopt, ze hebben zelf ook al vanaf het begin aangegeven dat ze alles gejat hebben van andere MMO's om vervolgens verbeteringen door te voeren waar ze achtte dat het noodzakelijk was. M.i. is dat in combat zeer goed gelukt, maar het spel is daarnaast gewoon veel te moeilijk gemaakt... Niet één maar twee talent systemen, crafting waar je dan nog allerlei ingrediënten aan toe kan/moet voegen om mooie dingen te maken etc.. Hebben ze dat met WoW toch een stuk simpeler gemaakt, al ben ik nog steeds groot voorstander van het 'oude' talent systeem van WoW, waarin je meer keuzes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
[...]

Atiesh was een lelijk en saai uitziend ding.
Los daarvan heb je op de official fora genoeg mensen die toentertijd klaagden en nu nog steeds (helemaal gezien Blizz nu hetzelfde weer flikt).

En het wordt nog steeds niet makkelijk om 'm te krijgen, want als je zonder de buff alle sigils e.d. meot farmen ben je nog weken lang bezig :P.
Zelfs met de buff zijn de droprates kut atm XD

Ik ben er zelf atm mee bezig, maar nog bij de sigil quest momenteel.
Dat het out-dated wordt weet ik wel. Maar op Atiesh na zijn alle legendaries gebleven voor collection purposes (mensen die legendaries on-time haalden hebben er een FoS voor afaik)
En de buff is er nu toch? De valor quest wordt toch weg gehaald. Wat wil je meer? Dat ze je alle items en rep maar gaan mailen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Cape komt tzt wel voor € 9 in de shop hoor.
Wacht maar af :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:46:
[...]

En de buff is er nu toch? De valor quest wordt toch weg gehaald. Wat wil je meer? Dat ze je alle items en rep maar gaan mailen? 8)7
De buff is er, en zodra de valor verdwijnt, verdwijnt de buff ook.
Empire en titan tokens droppen MET buff al niet geweldig, zonder buff nog k*tter.

Dus ik hoop dat ze idd die buff op 't minst nog extenden tot WoD-Release.
Zonder buff ga je met een beetje pech tot wel 12 weken nodig hebben voor de overige tokens.
Te lang dus x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Thysiej schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:44:
[...]
al ben ik nog steeds groot voorstander van het 'oude' talent systeem van WoW, waarin je meer keuzes had.
Dan zul je happy zijn met de wijzigingen in het huidige talent systeem.

Waar in MOP veel keuzes gewoon logisch waren.. zijn het nou talents die je gameplay veranderen. En waar talent A niet langer altijd beter is dan B en C.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iusedto schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:47:
Cape komt tzt wel voor € 9 in de shop hoor.
Wacht maar af :)
Nee, doen ze niet. Dat wordt een nieuwe cape met vergelijkbare effecten zodat je toch de Legends of Pandaria kan onderscheiden met de Blizzstore Money Spenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Darkfreak schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:50:
[...]

De buff is er, en zodra de valor verdwijnt, verdwijnt de buff ook.
Empire en titan tokens droppen MET buff al niet geweldig, zonder buff nog k*tter.

Dus ik hoop dat ze idd die buff op 't minst nog extenden tot WoD-Release.
Zonder buff ga je met een beetje pech tot wel 12 weken nodig hebben voor de overige tokens.
Te lang dus x)
Titan Runestones zijn 12 te krijgen

garuanteed van Lei Shen en Sha

dus 6 weken

Doe erbij dat je gemiddeld 2 erbij krijgt, 3 weken.

Laat ik het anders doen:

Zaterdag 90
Zondag op Valor deel van de quest
Zondag 3 weken erop op volgende deel
3 weken later, weer een deel
3 weken later, done

9 weken.. voor de gehele questline, waar is precies de 12 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kijk eens verder boven op deze pagina van de post.
Mensen MET buff hebben al moeite met het grinden.
En de buff gaat verdwijnen met 6.0.2, dus het wordt lastiger om de tokens te grinden.

Dus jouw 9 weken kunnen, als je pech hebt, oplopen tot 12 x)

Sterker nog:
Met 9 weken zou je dus al niet op tijd zijn x) ..

[ Voor 11% gewijzigd door Darkfreak op 19-09-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ik heb ook al met de buff 9 runestones in 1 reset weten te krijgen, andere week alleen de 2 gegarandeerde. Het is allemaal RNG. Maar zoals ik al zei, ik verwacht dat ze die buff gaan extenden tot aan WoD launch, kan het me moeilijk anders voorstellen nadat ze de Valor part weghalen.

Daarnaast heb je 2 jaar de tijd gehad om het netjes bij te houden en moet je niet gaan klagen dat je het niet kan voltooien omdat je pas begint na de aankondiging van de removal/nieuwe titel.

[ Voor 25% gewijzigd door Noiz op 19-09-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het is heel simpel, je zou het kunnen redden, maar rng == rng, dus misschien ook niet. Wel lullig als je straks net 1 reset mist voor legendary cloak :p

Volgende week Shadowmourne afmaken! 5 shards moet toch lukken, tot nu toe elke week 7 of 8 gehaald. Als er dan weer wat tweakers/guildies mee willen zoals gisteren zal ik ook wat achievements proberen af te ronden. Moet er zelf nog 2: Full House (Lady Deathwhisper) en Been Waiting a Long Time for This (Lich King).
Pagina: 1 ... 60 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!