Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik deed gister via LFD Black Rock Spire. De Tank bleef maar na elke mob de DPS stats posten en zeuren dat mijn DPS te laag was. Ik ben nu lvl 58 assasination Rogue, met prima blauwe drops uit instances, maar geen Heirloom gear. Ik eindigde op 220k en volgens mij is mijn rotation prima: openen met 2x Mutilate, 5CP SnD, Mutilate spammen tot 5CP dan Envenom, behalve als SnD op raakt, dan die. Zodra het kan Dispatch spammen om het af te maken. Ben ik nou zo slecht of zeurt die gast gewoon?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dps op 58 is gewoon onzin. Tanks hebben dan de hoogste dps, en sommige classes kunnen gewoon niet goed meekomen (rogues, balance druids etc)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 19:28

Prx

Ben ongeveer een maandje geleden begonnen met WoW. Voor mij ook de eerste MMORPG die ik speel in mijn leven. Tot op heden veel CS/TF2 gespeeld en de laatste 2 jaar redelijk wat LoL.

Merk wel dat ik een aardig woordenboek aan moet gaan leggen en maar de helft snap van wat hier wordt verteld, maar daar komt vast ooit verandering in. :9 Maar het bevalt me in ieder geval nog goed. Ben lekker aan het DPSen met mijn lvl 67 Draenei Elemental Shaman. :)

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
jd1987 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:30:
Ik deed gister via LFD Black Rock Spire. De Tank bleef maar na elke mob de DPS stats posten en zeuren dat mijn DPS te laag was. Ik ben nu lvl 58 assasination Rogue, met prima blauwe drops uit instances, maar geen Heirloom gear. Ik eindigde op 220k en volgens mij is mijn rotation prima: openen met 2x Mutilate, 5CP SnD, Mutilate spammen tot 5CP dan Envenom, behalve als SnD op raakt, dan die. Zodra het kan Dispatch spammen om het af te maken. Ben ik nou zo slecht of zeurt die gast gewoon?
/leave party

Serieus.
Er is geen dungeon reward groot genoeg om met dit soort gasten in een groep te blijven zitten.

Had in afwachting tot WoD besloten om mij helemaal te gaan richten op D3 en daarna weer vol met levelen aan de slag te gaan maar valt de WoD beta invite gisteren in de mailbox.
Toch maar geinstalleerd en lekker wat klasses getest :+

FUMES et CARNES

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:34
De PTR is trouwens live met 6-0. Een opmerkelijke wijziging is deze:
Items listed for sale on the Alliance, Horde, and neutral auction houses have now been combined together on a per-realm basis.
Prettig voor dead factions natuurlijk :)

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Die gast zeurt, dat staat voorop.

Gebruik je Deadly poison? Stond niet in je bericht.
Deadly momentum glyph kan ook helpen,
Rapture wordt niet genoemd, dat geeft je veel energy terug.

Hoe snel gaan de mobs dood?
Ik zou bijvoorbeeld niet wachten tot 5cp voor SnD. 2CP SnD en refreshen met 2CP. Als mobs lang in leven blijven 3cp+ Rapture gebruiken, geeft namelijk energy terug. Als mobs redelijk snel dood gaan, zou ik bijvoorbeeld rapture op een mob zetten en dan switchen naar een andere.

Maar goed, je bent nu 58. Je krijgt snel wat nieuwe talents.
Misschien geeft combat wat meer dmg op dit moment, betere AoE met blade fury.

Level 60 krijg je Cut to the Chase, Envenom geeft je dan altijd een 5CP SnD refresh.
Level 60 krijg je ook Shadowstep, je kan een boss fight dan in stealth beginnen, shadowstep en multilate. Uiteraard Shadow Focus als T1 talent gebruiken.
Level 66 krijg je Fan of Knives voor AoE.

Met Shadow focus kun je ook tijdens de boss fight Vanish gebruiken om goedkope multilates te doen.

In ieder geval, tenzij je op max level zit, is het niet al te belangrijk hoe hoog je dps is.
Laat ze zeuren, of zoek een nieuwe groep.

• Thasquealer
  • Laatst online: 25-11 13:05
Als tank zijnde moet hij sowieso niet zeuren, op die levels blijven (volgens mij tot achterin de 70) tanks behoorlijk OP qua dps.

En dps req stellen op dat lvl slaat nergens op, gewoon ignoren en op je ignore list zetten.
Kan je in het vervolg ook niet met die gast gequeued worden.

Steam

• jd1987
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Thnx voor de tips!

@Kser Ik had Wound Poison actief en inderdaad Glyph of Deadly Momentum. Ik opende met 2x Mut, vaak Crit ie dan tot 5CP door Seal Fate. Maar Rapture heb ik nog niet vaak gebruikt, ga eens proberen om 1x te openen met Mut, dan SnD en dan Rapture.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

jd1987 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:14:
Thnx voor de tips!

@Kser Ik had Wound Poison actief en inderdaad Glyph of Deadly Momentum. Ik opende met 2x Mut, vaak Crit ie dan tot 5CP door Seal Fate. Maar Rapture heb ik nog niet vaak gebruikt, ga eens proberen om 1x te openen met Mut, dan SnD en dan Rapture.
Ga gewoon combat ;) is beter voor levellen en voor dps in dungeons!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Na een lange tijd toch maar weer eens game time gekocht. Protection Paladin Ilvl 565 maar weer eens opgepakt.. Tijdens de GoT guild was er een tank nodig maar ben er toch achter gekomen dat ik veel liever Ret speel. Helaas heb ik geen goede ret gear (beetje PVP gear van rond de ilvl 530). Iemand tips hoe ik het makkelijkst en het snelst Retri gear kan krijgen. Heb de legendary cloak uiteraard al wel voor retri spec :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• corset
@JD1987

En het belangrijkste, geniet van het spel. Ga je niet drukmaken om DPS totdat je gaat raiden (Normal of hoger). 90% is toch je kijkt er naar en je valt om tot die tijd. Hell zelfs in LFR zijn de dps limieten echt laag.

@MrDustv:

zeer makkelijk als 530, Flex! je kan dan makkelijke alle wings clearen, met een run of 2 a 3 zit je in de 550, ga je normal doen. Done :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15
MrDustv schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:36:
Na een lange tijd toch maar weer eens game time gekocht. Protection Paladin Ilvl 565 maar weer eens opgepakt.. Tijdens de GoT guild was er een tank nodig maar ben er toch achter gekomen dat ik veel liever Ret speel. Helaas heb ik geen goede ret gear (beetje PVP gear van rond de ilvl 530). Iemand tips hoe ik het makkelijkst en het snelst Retri gear kan krijgen. Heb de legendary cloak uiteraard al wel voor retri spec :)
Ret gear heeft ongeveer dezelfde stat prio als prot gear :p

Maar ik zou wat flex doen als tank en dan met loot specialization retribution proberen items binnen te hengelen. Zelfde met celestials + ordos bijv.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

IntToStr schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:38:
[...]

Ret gear heeft ongeveer dezelfde stat prio als prot gear :p

Maar ik zou wat flex doen als tank en dan met loot specialization retribution proberen items binnen te hengelen. Zelfde met celestials + ordos bijv.
Dat de stats ongeveer gelijk zijn is inderdaad waar :) alleen heeft de prot set van SoO normal best veel parry/dodge en daar heb ik dan weer niets aan als Ret.
lanerios schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:37:
@JD1987

@MrDustv:

zeer makkelijk als 530, Flex! je kan dan makkelijke alle wings clearen, met een run of 2 a 3 zit je in de 550, ga je normal doen. Done :)
Hou er rekening mee dat het 530 PVP gear is. Voor PVE ben ik dus niet hit/exp capped

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• corset
Reforgen, done :) Mensen doen te moeilijk over de hitcap, die is echt heel makkelijk te halen.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Maar ik wil ook weer gaan PVPen. Dan moet ik elke avond 2x reforgen. Ik ben maar een arme Paladin :(

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 14:52
Prx schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:27:
Ben ongeveer een maandje geleden begonnen met WoW. Voor mij ook de eerste MMORPG die ik speel in mijn leven. Tot op heden veel CS/TF2 gespeeld en de laatste 2 jaar redelijk wat LoL.

Merk wel dat ik een aardig woordenboek aan moet gaan leggen en maar de helft snap van wat hier wordt verteld, maar daar komt vast ooit verandering in. :9 Maar het bevalt me in ieder geval nog goed. Ben lekker aan het DPSen met mijn lvl 67 Draenei Elemental Shaman. :)
Join the club. Ik ben na TBC gestopt en 2 weken geleden weer begonnen. Ik snap er ook niks meer van ;)

LFR / iLVL / flex

?? ;)

• degroot
  • Niet online
Rudolf schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:23:
[...]

Join the club. Ik ben na TBC gestopt en 2 weken geleden weer begonnen. Ik snap er ook niks meer van ;)

LFR / iLVL / flex

?? ;)
same here ;) was ook al weer paar jaar gestopt. nu weer 2 maanden bezig , voor het eerst ook caracter naar 90 aan het lvlen ( kwam nooit boven de 50 ). dus beetje bij beetje komen die termen er nu ook wel in :)

www.degroot-it.nl

• corset
Rudolf schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:23:
[...]

LFR / iLVL / flex

?? ;)
LFR = Looking For Raid. Extreem low tuned raiding. DPS requirement van 0. Meeste is door cooldown use te single tanken.

Flex = Tussen LFR en Normal in. Mechanics lijken stuk meer op normal. Scaled tussen de 10 en 25 man in.

Normal = Normal

iLvl is het nieuwste van blizzard. Je gear geeft je een bepaald ilevel. Per raid difficulty is deze hoger. Dus hoe hoger je raid, hoe beter je gear.

• hmr

hmr

MrDustv schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:52:
Maar ik wil ook weer gaan PVPen. Dan moet ik elke avond 2x reforgen. Ik ben maar een arme Paladin :(
Welkom terug :).

Gewoon idd flex of normal runs gaan tanken en van tevoren zeggen dat je rolled op DPS gear! :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wat is flex? :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 14:52
/flex :)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

* ye-roon zoekt het brofist icon

Anyways. Mensen die zeiken over dps tijdens het levelen moeten niet zeiken. Het is met heirlooms veelal het geval dat de tank de meeste damage doet, alles gaat namelijk zo snel dood dat er geen tijd is om echt sustained dps te doen.

Ik heb zelf nog geen omen of dps meters installed, nog niet nodig gehad. Maar zolang je niet heel de freaking tijd bij de dungeon entrance staat en lekker mee doet met de dungeon zal je mij niet horen.

[Running Wild] <3

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
flex = tussen lfr en normal in, qua loot en moeilijkheid.
loot is net als lfr: personal, en je kunt de baas killen ze vaak je wilt op een week, je krijgt maar 1x een lootkans.

flex = flexibel: de raid (lees de difficulty ervan) schaalt van 10 naar 25man afh. van het aantal mensen in je groep. (je kunt met minder binnenlopen, maar dan is het 10m moeilijkheid, met meer dan 25m gaat niet)
Je moet ook eerst een groep maken voordat je kunt Queuen voor flex.

Maar die spam heb je wellicht al wel gezien in /trade of met /yells in shrine/*factionstad naar keuze*

Die flex mogelijk is er echter alleen voor SoO, niet voor ToT of alle anderen daarvoor:
die kennen alleen maar (waar het van toepassing is) lfr, normal of hc

je kunt eventueel ook in bv lfr/flex je lootspec op dps zetten terwijl je toch als tank rondloopt, of in normal/hc voor je bonusrolls...: rechtklikken op je portret -> loot spec -> kies maar wat je wilt
Maar vooral op farmruns zal er weinig probleem zijn dat je ook gewoon rolt op offspec gear vermoed ik.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

soulrider schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:55:

Maar die spam heb je wellicht al wel gezien in /trade of met /yells in shrine/*factionstad naar keuze*
Nee want heb al iets van een 1 jaar niet meer gespeeld :p

ik ga denk ik volgende maand weer spelen. effe inkomen voor WoD en dan naar max level. beetje PvPen en ben ik er denk ik na 2 maanden op max level klaar mee :P WoW heeft voor mijn plezier iig ze beste tijd allang gehad.. helaas

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik herinner me nu weer waarom ik destijds was gestopt. En ik sluit niet uit binnenkort weer te stoppen. Dit gaat nergens meer over. Het is woensdag, nieuwe raidweek, je zou zeggen: opnieuw kijken hoe ver je kan komen in SoO of SoO heroic. Helaas, niets is minder waar. Tradechat en OQ wemelt van: ICC25, ICC hc rush, Ulduar achiev run, DS HC 10 man rush, FL 10 hc mountrun, etc...het gaat maar door het houdt niet op.

Steeds weer wordt door 40% van de community fors tijd en aandacht gestoken in oude content. Wanneer gaan AL die raidinstances van ALLE expansions voor MoP niet gewoon voorgoed dicht. Waarom worden ze niet voor altijd verwijderd uit de game. Alles draait tegenwoordig om vijf dingen:

Achievements (waar je niets aan hebt)
Mounts (terwijl je toch maar op 1 tegelijk kan rijden)
Pets (waarom speel je dan niet gewoon Pokémon)
Reputation (heb je niets aan want die rewards zijn niets meer waard)
Transmogrification (voor mooie plaatjes ga ik wel naar een museum)

Het is te triest voor woorden hoe Blizzard de game en de community zwaar verziekt heeft.

• JeroenNietDoen
Als ik jou was, zou ik inderdaad stoppen. Of overwegen een singleplayer game te gaan spelen. Hoef je je niet te ergeren aan wat andere mensen leuk vinden in een multiplayer game :')

[ Voor 120% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-09-2014 19:01 ]

• soulrider
dat is jouw oordeel, en niet dat van anderen.
Ik als relatief nieuwe speler van WoW vind het juist goed dat ik alsnog die oude achievements kan behalen
en dus toch nog een kans maak om aan die +20k geraak
(14230 ofzo op de moment na 1,5jaar in het game aanwezig te zijn)

in de week iemand gevonden die 21995 achievement points had en ze allemaal behaald had, echt alles.
spijtig genoeg heb ik die zijn armorylink niet bewaard :s

Het lijstje kan je dan ook afmaken:
- die nieuwe content volle snelheid doorrammen zodat je 2weken na de release alles al gezien hebt (dan heb je 50 euro betaald om 10 uurtjes bezig te zijn ofzo?) - ga dan shoot 'em up kopen ofzo
- zo snel mogelijk BiS-gear halen (heb je enkel iets aan tot een volgende patch weer wat nieuw gear introduceert, de stats weer overhoopt gehaald worden of er weer een ingreep op je spells gebeuren)

Waarom start je dan zelf geen raid groep...

oh wacht begin van de week: veel raiders willen nog geen lock op hun toons omdat de guild raid run nog moet gebeuren en ze graag 100% aanwezig zijn zodat ze kans maken op een plekkie in het WoD-team, want ja er moeten er 5 uit het team verdwijnen...

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
soulrider schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:45:
dat is jouw oordeel, en niet dat van anderen.
Klopt
Ik als relatief nieuwe speler van WoW vind het juist goed dat ik alsnog die oude achievements kan behalen
en dus toch nog een kans maak om aan die +20k geraak
(14230 ofzo op de moment na 1,5jaar in het game aanwezig te zijn)

in de week iemand gevonden die 21995 achievement points had en ze allemaal behaald had, echt alles.
spijtig genoeg heb ik die zijn armorylink niet bewaard :s
Kun je me uitleggen wat je precies hebt aan achievements? Wat is het nut ervan? Wat is het voordeel? Je kan er niets mee kopen en niets speciaals mee verkrijgen. Het is enkel een graadmeter voor in hoeverre je een no-lifer bent.
Het lijstje kan je dan ook afmaken:
- die nieuwe content volle snelheid doorrammen zodat je 2weken na de release alles al gezien hebt (dan heb je 50 euro betaald om 10 uurtjes bezig te zijn ofzo?) - ga dan shoot 'em up kopen ofzo
- zo snel mogelijk BiS-gear halen (heb je enkel iets aan tot een volgende patch weer wat nieuw gear introduceert, de stats weer overhoopt gehaald worden of er weer een ingreep op je spells gebeuren)
De nieuwe content doorrammen in twee weken betekent niet dat je al de gear hebt voor heroics. Zelfs de beste guilds ter wereld halen BiS niet in enkele maanden
Waarom start je dan zelf geen raid groep...

oh wacht begin van de week: veel raiders willen nog geen lock op hun toons omdat de guild raid run nog moet gebeuren en ze graag 100% aanwezig zijn zodat ze kans maken op een plekkie in het WoD-team, want ja er moeten er 5 uit het team verdwijnen...
Inderdaad

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kaap schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:45:
Als ik jou was, zou ik inderdaad stoppen. Of overwegen een singleplayer game te gaan spelen. Hoef je je niet te ergeren aan wat andere mensen leuk vinden in een multiplayer game :')
Precies dat dus. Bepaal zelf waar ik mijn tijd aan wil besteden en wanneer. Hoeft niemand anders voor mij te doen.

Heb deze week de beta invite gehad, na 2 weken geleden sinds lange tijd weer te zijn begonnen. Toch al weer hoop fun met dit spel gehad, al heb ik niet meer zoveel tijd beschikbaar als vroeger.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MysticSnake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:31:

Het is te triest voor woorden hoe Blizzard de game en de community zwaar verziekt heeft.
Nou ben ik het met je eens dat het spel te ver versimpeld is, maar jouw oplossing om al deze meuk er maar uit te halen is net zo belachelijk. :D Voor alle dingen die je noemt is meer dan genoeg steun vanuit de hele community en als mensen het niet leuk vonden om oude raids te runnen dan zouden ze wel SoO aan het doen zijn.

Zoek dan een guild als je zo nodig current content wil raiden. Ben je niet meer afhankelijk van trade.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 14:31
Is de ptr 6.0 beta warlords of dreanor voor iedereen beschikbaar nu of moet je nog steeds Een beta invité hebben?

Kwam ergens tegen dat hij nu online stond Ofso.

• soulrider
MysticSnake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:52:
[...]

Klopt

[...]
Kun je me uitleggen wat je precies hebt aan achievements? Wat is het nut ervan? Wat is het voordeel? Je kan er niets mee kopen en niets speciaals mee verkrijgen. Het is enkel een graadmeter voor in hoeverre je een no-lifer bent.
wederom: jouw foute oordeel...
dus iemand met veel achievements is onmiddellijk en onweerlegbaar een no-lifer?
niet iemand die zich een doel voor ogen kan vormen en daar ook wilt voor gaan?
die bv in zijn uppie cata hc- dungeons ingaat voor achievements en daarbij x-tal keren wipped tot die zo'n popup krijgt van 'yes gehaald'...
Er doorlopen en alles afknallen is ook maar simpel eh...
net zoals top-raiders gaan voor een world-/server-first?

Imo toont dat veel van de mens achter de pc: dedication - echt willen gaan voor iets.
als het iets is dat in team moet behaald worden:
wellicht ook het lef om zo'n team te maken, en het uitgelegd te krijgen wat ze moeten doen....
of een groep kunnen vinden die dat zelfde doel voor ogen heeft
skills die ook voor raiders zeer handig zijn, en ook buiten het game handig zijn.
Maar voor jou is het maar een 'no-lifer'

Ja het is maar een bit die op 1 gezet wordt (gehaald ipv niet gehaald), maar ook irl hebben mensen vaak graag een bevestiging dat ze ergens goed in zijn. Het geeft je dan geen popup (alhoewel mss met google galss 2.0 wel) maar de bevestiging is wel altijd leuk.
[...]

De nieuwe content doorrammen in twee weken betekent niet dat je al de gear hebt voor heroics. Zelfs de beste guilds ter wereld halen BiS niet in enkele maanden
sommige top guilds hebben vaak mbv ptr al hun tacts gefinetuned, hun team samengesteld en getest, en dingen soms bij de 2de reset al een world first op laatste baas.

Method had hun Garrosh HC kill al op 1 oktober, terwijl de SoO-patch pas op 10 september de servers raakte... oke ik was fout: het heeft hen geen 2 maar 3 weken gekost...
BiS is dan maar farm run, maar vrij nutteloos imho als je toch al de kill hebt.
[...]

Inderdaad
als dat je logisch lijkt, waarom dan die rage dat niemand een SoO-pug run doet in het begin van de reset?
zorg dan idd dat je zelf ook in een raid team zit die op woesndag/donderdag hun runs doen...

Maar - en dan ga ik effe een snel (en ik hoop toch een fout) oordeel maken - met jouw attitude is het "in een riad groep geraken en blijven" wellicht heel lastig, en ga je je plan in je ubbie mogen blijven trekken...
daar sta je dan met je instelling.

als er enkel maar end-content beschikbaar was en bv geen leg. meer van MC, ICC, FL, ulduar,...
dan zouden vele nieuwe gamers wellicht snel iets hebbenvan "uitgespeeld - uninstall en next".
MMORPG is nog altijd iets van "gamers binding" en dus ook de nieuwe gamers de mogelijkheid geven om die oude content te beleven en dus meer te snappen van bv de panda/SoO-lore, als ze dat willen natuurlijk.

en altijd leuk om zoiets met guildies, raiders of irl vrienden te doen, als soort van teambuilding
(rustig er door lopen en ondertussen zitten lachen op ts ofzo)

Ik ga er persoonlijk bv niet achter zoeken, maar door de geskipte quests in kalimdor enzo toch nog te gaan doen, worden me veel dingen toch net iets duidelijker, waardoor het spel voor mij net iets interessanter wordt en niet in het "afknallen, afzeiken en wegtifussen"-bakje beland.
(waar het wellicht wel was ingegooid als ik alleen maar zo snel mogelijk van 1->90 moest levellen, om dan enkel maar de huidige raids te kunnen doorlopen en verder niets te kunnen doen, dan ging die net als alle uitgespeelde need-for-speed-games daarna de kast in om nooit er nog uitgehaald te worden.)

[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 10-09-2014 19:48 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ydgy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:22:
Is de ptr 6.0 beta warlords of dreanor voor iedereen beschikbaar nu of moet je nog steeds Een beta invité hebben?
Alleen de techniek en niet de nieuwe content is voor iedereen beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 10-09-2014 19:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
MysticSnake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:52:
Woot, ik ben een no-lifer!

Dat gehad hebbende.. De afgelopen maanden heb ik vooral tijd gestoken in achievements en haal ik er gewoon een hoop lol uit. Als ik alleen zou loggen voor de huidige content dan ben ik met een dagje klaar. Juist die oude content, het behalen van achievements etc. zorgen ervoor dat ik met plezier inlog. WoW heeft voor mij een groot sociaal component. Lekker ouwehoeren met mijn guildies terwijl we oude content doen voor achievements en transmogs. Daarnaast de lichte competitie onder de achievementwhores.
Er hoeft toch niet iets speciaals tegenover te staan? Alsof dat tegen volledig BiS wel staat. Om volledig BiS te krijgen heb je een hoge dosis geluk nodig en op den duur gaat de content je volledig tegenstaan. Ik ben wel zo klaar met SoO. Alleen het progressen op nieuwe heroic bosses is leuk, maar de vraag is voor hoe lang.

Trouwens, er zijn genoeg achievements waar een title mee te behalen valt. Ik ben echt heel blij met mijn recent behaalde titles als Loremaster, The Insane en The Beloved. Nu nog een title The No-lifer... O+

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind juist juist het verkrijgen van BiS onzin, heb je het eindelijk, nieuwe patch, mag je weer. Volgende expansion, gear is useless geworden. Achievements / Mounts / Transmogs blijven bewaard. Ik speel de laatste paar jaar tot ik de LFR gear heb, dan heb ik ook gezien hoe de Raids eruit zien. Met die gear kan ik prima de daily dingen en de oudere runs doen. Het is maar uiteindelijk hoe je het spel benaderd :)

• corset
MysticSnake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:31:
Ik herinner me nu weer waarom ik destijds was gestopt. En ik sluit niet uit binnenkort weer te stoppen. Dit gaat nergens meer over. Het is woensdag, nieuwe raidweek, je zou zeggen: opnieuw kijken hoe ver je kan komen in SoO of SoO heroic. Helaas, niets is minder waar. Tradechat en OQ wemelt van: ICC25, ICC hc rush, Ulduar achiev run, DS HC 10 man rush, FL 10 hc mountrun, etc...het gaat maar door het houdt niet op.

Steeds weer wordt door 40% van de community fors tijd en aandacht gestoken in oude content. Wanneer gaan AL die raidinstances van ALLE expansions voor MoP niet gewoon voorgoed dicht. Waarom worden ze niet voor altijd verwijderd uit de game. Alles draait tegenwoordig om vijf dingen:

Wow.. Ik ga even popcorn pakken. Toen ik dit maanden geleden zei, werd ik zelfs tot in WoW zelf aangevallen erop. In DM's aangevallen etc. Ik ben nieuwsgierig :)

Maar on topic;

Op mijn server (Emerald Dream) worden er veel pugs gemaakt voor Heroic SoO (Mag ook wel, groot deel van de guilds hoeft alleen nog maar Garrosh), en normal. Natuurlijk zie ik soms old content, maar whatever. Dat solo ik wel (Sorry, als je nog een groep nodig hebt voor ICC als DK/Monk, you're doing it wrong)
Dus ik heb niet echt moeite met pugs vinden gelukkig :)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
bitshady schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:25:
Ik vind juist juist het verkrijgen van BiS onzin, heb je het eindelijk, nieuwe patch, mag je weer. Volgende expansion, gear is useless geworden. Achievements / Mounts / Transmogs blijven bewaard. Ik speel de laatste paar jaar tot ik de LFR gear heb, dan heb ik ook gezien hoe de Raids eruit zien. Met die gear kan ik prima de daily dingen en de oudere runs doen. Het is maar uiteindelijk hoe je het spel benaderd :)
Het hangt ervan af wat je doelstelling ingame is, voor jou kan dit mss werken maar voor mij niet echt. Heb 14/14HC en wij farmen SoO hc nu al enkele weken in 2 dagen tijd. BiS gear heeft ons de mogelijkheid om dit snel te doen terwijl we ook trials kunnen testen voor Mythic raiding (zijn nu nog 10man guild). Als we tijd over hebben gaan we alt raid starten omdat mensen dit gewoon leuk vinden in onze guild.

Zelf wil ik vooral bis gear om sneller old content te kunnen doen (of uberhaubt al te kunnen doen), achievements te halen. Het is net iets makkelijker om bepaalde zaken te doen met goeie gear. Ook naar volgende expansion wil je zoveel mogelijk bis gear hebben om snel te kunnen levelen. Wij gaan met 20+ mensen tegen de eerste raid uit is proberen in full hc dungeon bis gear te zitten gewoon omdat dit onze raid progress gaat ten goede komen.

Het is voor iedereen iets anders en je moet gewoon zelf zoeken wat je liefst in het spelletje doet.

• Mik!
Grompie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:40:
[...]

Het hangt ervan af wat je doelstelling ingame is, voor jou kan dit mss werken maar voor mij niet echt. Heb 14/14HC en wij farmen SoO hc nu al enkele weken in 2 dagen tijd. BiS gear heeft ons de mogelijkheid om dit snel te doen terwijl we ook trials kunnen testen voor Mythic raiding (zijn nu nog 10man guild). Als we tijd over hebben gaan we alt raid starten omdat mensen dit gewoon leuk vinden in onze guild.

Zelf wil ik vooral bis gear om sneller old content te kunnen doen (of uberhaubt al te kunnen doen), achievements te halen. Het is net iets makkelijker om bepaalde zaken te doen met goeie gear. Ook naar volgende expansion wil je zoveel mogelijk bis gear hebben om snel te kunnen levelen. Wij gaan met 20+ mensen tegen de eerste raid uit is proberen in full hc dungeon bis gear te zitten gewoon omdat dit onze raid progress gaat ten goede komen.

Het is voor iedereen iets anders en je moet gewoon zelf zoeken wat je liefst in het spelletje doet.
Maakt voor jullie die BiS nou zoveel verschil dan?

Kijk, dat je er voor zorgt dat je je gear op orde hebt om te starten met een raid vind ik nog 1 ding, maar je hoeft nu echt geen BiS te hebben voor de start van WoD. Tuurlijk, als jij je gear volledig BiS hebt dan kan je net iets langer door met je gear, maar voor je weet worden je paarse BiS pixels vervangen door greens en blues die voor iedereen beschikbaar zijn. Volgens mij level je er echt niet sneller door.

Ik zeg niet dat gear helemaal geen verschil maakt, want dat doet het wel degelijk. Wij doen nu alt/social runs om iedereen de Ahead of the Curve achievemen te geven. Tot Garrosh gaat het soepel, maar op Garrosh merk je gewoon dat betere gear wel degelijk een verschil maakt. Alleen is dat vooral om bepaalde mechanics te omzeilen omdat je er sneller doorheen gaat. We hebben, helaas, nog te vaak fuck ups op interrupts (:(). Die extra dps die gegearde mains met zich meebrengen is dusdanig dat het wel een verschil maakt. Let wel; ik heb het hier over gear die niet persé BiS is.
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:35:
Wow.. Ik ga even popcorn pakken. Toen ik dit maanden geleden zei, werd ik zelfs tot in WoW zelf aangevallen erop. In DM's aangevallen etc. Ik ben nieuwsgierig :)
Wow, dat is wel echt heel erg triest. Ik deel de mening niet, want ik vind achievements, pet battles etc. wel degelijk iets toevoegen, maar om nou iemand er knettershard op aan te vallen is wel ronduit triest. Nja, het is maar wat je uit het spelletje wil halen. Voor de één geldt alleen current content, de ander vindt het leuk om te pokemonnen in een WoW omgeving en ik ben blij dat Blizz iedereen deze mogelijkheden geeft.

• corset
Mik! schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:55:
[...]
Wow, dat is wel echt heel erg triest. Ik deel de mening niet, want ik vind achievements, pet battles etc. wel degelijk iets toevoegen, maar om nou iemand er knettershard op aan te vallen is wel ronduit triest. Nja, het is maar wat je uit het spelletje wil halen. Voor de één geldt alleen current content, de ander vindt het leuk om te pokemonnen in een WoW omgeving en ik ben blij dat Blizz iedereen deze mogelijkheden geeft.
De fanbase van WoW is zeer zeer defensief. Zeg wat negatiefs erover, en je bent de lul. Helaas willen mensen gewoon niet accepteren dat een groot deel het speelt omdat er niks anders is, en ze al teveel tijd hebben besteed hieraan.
Het is zeker geen slecht spel, maar een flawed spel (waar ik overigens nog veel plezier mee heb) die gewoon nog veel moet verbeteren (en naar mijn ervaring dat in WoD ook doet)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
Achievments was het geen ingame wat me ingame hield.

Echter door omstandigheden heb ik deze hele uitbreiding amper meegemaakt, maar als er iets is wat ik mis is het wel Achievments doen met groepjes etc en vrienden.

• corset
Vind het zelf ook wel geinig hoor :) maar geef mij maar de challenge, dat is ook de reden dat ik old content doe. Niet omdat het achievements geeft, maar omdat bepaalde bosses gewoon zeer challenging zijn solo of met 2 man. (Denk hierbij aan een Hodir, een Arthas, etc) Juist omdat je toch meer mechanics hebt dan als solo speler.

• Mik!
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:58:
[...]
De fanbase van WoW is zeer zeer defensief. Zeg wat negatiefs erover, en je bent de lul. Helaas willen mensen gewoon niet accepteren dat een groot deel het speelt omdat er niks anders is, en ze al teveel tijd hebben besteed hieraan.
Het is zeker geen slecht spel, maar een flawed spel (waar ik overigens nog veel plezier mee heb) die gewoon nog veel moet verbeteren (en naar mijn ervaring dat in WoD ook doet)
Maar flawed is ook puur een mening/beleving van een persoon ^^ Iedereen speelt het op zijn eigen manier en haalt daar op zijn eigen manier plezier uit. Persoonlijk kan ik totaal niet achter een uitspraak van MysticSnake staan waarin hij aangeeft dat alle oude meuk pre WoD er gewoon uit moet, omdat het de game verziekt. Het verziekt de game niet, het verziekt zijn manier van WoW spelen. Er zijn ook voldoende opties om het op je eigen manier te spelen, dat is er altijd al geweest en zal er altijd blijven. Maar goed, iedereen mag er wat van vinden :D

• corset
Oh zeker, ik ben het er niet mee eens dat het eruit moet. En wat ik post is gewoon mijn mening, totaal niet bedoeld als feit :)

Ik zie het spel gewoon als leuk vermaak. Ik zit in een gezellige guild, vermaak mezelf. En ik kom wel door het spel heen. Ik weet dat sommige mensen liever verhalen lezen over mij dat ik faal, guilds uit getrapt wordt etc. Maar helaas, zo werk ik niet :)

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:05:
Ik weet dat sommige mensen liever verhalen lezen over mij dat ik faal, guilds uit getrapt wordt etc. Maar helaas, zo werk ik niet :)
Ik zou als ik jou was niet in de waan blijven dat ook maar iemand hier ook maar enige fuck geeft om hoe het jou, of iemand anders for that matter, vergaat. No offi ;)

• corset
Anywho! Back on topic:

Gister LFR gedaan met m'n vriendin. Uiteindelijk (Terrace en SoO wing 2) met z'n 2en 40% van de healing gedaan. Is gelukkig als druid ook totaal niet moeilijk, alleen is de overhealing insanenly hoog door de vele AOE heals.
Misschien binnenkort maar Flex gaan doen met z'n 2en. 520 is gelukkig genoeg voor de eerste paar wings.

offtopic:
@Kaap, als ik mijn 3 whispers per week, en paar maanden geleden nog whatsapp berichten moet geloven zaten sommige mensen aardig te asen op mijn ongelukkige tijd in WoW xD

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 11-09-2014 11:20 ]

• hmr

hmr

Aangezien ik een raidspot ga krijgen in WOD en de prepatch met mijn warrior als dps-er, ben ik gaan gearen voor DPS war. Was begonnen te gearen als prot, dus dat is zonde, maar nu lekker aan de slag aan mijn Fury gear.

Was eerst arms maar volgens mij is Fury the way to go! Gisteren wel de metagem gehaald! We zullen zien, ik heb iig weer iets te doen tot WOD.

*daarnaast ben ik ook lekker bezig met Destiny en de Fifa 15 demo op de PS4 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:12:

offtopic:
@Kaap, als ik mijn 3 whispers per week, en paar maanden geleden nog whatsapp berichten moet geloven zaten sommige mensen aardig te asen op mijn ongelukkige tijd in WoW xD
Wat is asen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
Noord Hollands voor "wachten" ;)

FUMES et CARNES

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iusedto schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:58:
[...]

Noord Hollands voor "wachten" ;)
Azen, in normaal Nederlands dus? :p

• Iusedto
Als we op een forum nu ook al op de spelling gaan letten is het einde zoek :)

Weet iemand waarom de beta servers niet online waren ?
Las iets over PVP testen maar dan moet er toch een server zijn ?

FUMES et CARNES

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:41
hmr schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:55:
Aangezien ik een raidspot ga krijgen in WOD en de prepatch met mijn warrior als dps-er, ben ik gaan gearen voor DPS war. Was begonnen te gearen als prot, dus dat is zonde, maar nu lekker aan de slag aan mijn Fury gear.

Was eerst arms maar volgens mij is Fury the way to go! Gisteren wel de metagem gehaald! We zullen zien, ik heb iig weer iets te doen tot WOD.

*daarnaast ben ik ook lekker bezig met Destiny en de Fifa 15 demo op de PS4 :)
Op naar de cloak! Ik hoop dat je een beetje geluk hebt met normal SoO runs, dan kunnen we je tegen de tijd dat 6.0 er is wel boosten in Mythic... ;)

Gister mijn eerste progress avond op Klaxxi HC gehad. Viel me niet tegen, eigenlijk best een leuk gevecht. Beste try was een wipe met nog 2 bosses over waarvan eentje al op 50% zat. Helaas zat de raid zonder cooldowns en gingen de tanks ineens hard neer. Wie weet zondag een nieuwe kill!

PS. Iedereen moet toch gewoon zelf doen wat ze willen? Achievements, Pokemon, Challenge modes, World First, BiS... Voor mensen die geen WoW spelen is het allemaal niks waard. Boeie? Zo lang wij het maar leuk vinden om te doen toch?

• Mektheb
En dat is tegelijk voor mij als "veteran" ook de valkuil.

Je kan dit doen zus doen zo doen en dan nog dat keer 10, maar als je een uurtje of 3 per avond te besteden heb is er teveel om te doen om bij te houden en te willen.

Het komt er inderdaad opneer je je erbij neer moet leggen je niet alles kan doen :+, maar dat is verdampt lastig als je 9uur per dag speelde in 3 uitbreidingen :+

• Iusedto
Mektheb schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:14:
Je kan dit doen zus doen zo doen en dan nog dat keer 10, maar als je een uurtje of 3 per avond te besteden heb is er teveel om te doen om bij te houden en te willen.
Het komt er inderdaad opneer je je erbij neer moet leggen je niet alles kan doen :+, maar dat is verdampt lastig als je 9uur per dag speelde in 3 uitbreidingen :+
Zo herkenbaar :)
Ik ben in Vanilla begonnen op Magtheridon(toen nog PVP server) en omdat daar ook Nihilum zat was er een enorme verscheidenheid aan hardcore guilds.
We raiden toen 5 avonden per week ( 40 man FTW), zonder eindtijd.

Nu kom ik maximaal aan 3 avonden per week en dan 2 a 3 uurtjes :+
Tijden veranderen, hehe

FUMES et CARNES

• nkstah
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-08 21:03
Gwn PVP gaan spelen, beste wat er is

• corset
Mektheb schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:14:
En dat is tegelijk voor mij als "veteran" ook de valkuil.

Zeer, zeer herkenbaar... Daarom heb ik voor mezelf nu een "planning"

Ik WoW meestal op: Maandag, Woensdag, Vrijdag, Zondag

Maandag = Pet battles en laatste LFR afronden
Woensdag = LFR, Black Prince grind 6k
Vrijdag = Old dungeons
Zondag = valor capping door LFR, Scenarios, whatever ik wil.

Dan doe ik het erg rustig aan, en zo hou ik zelf ook bij dat ik de doelen haal die ik echt wil halen.

Verwijderd

Ik dacht me te herinneren dat er in ICC leather dropte, maar blijkbaar is mijn geheugen niet zo goed :D

• Mektheb
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:34:
[...]

Zeer, zeer herkenbaar... Daarom heb ik voor mezelf nu een "planning"

Ik WoW meestal op: Maandag, Woensdag, Vrijdag, Zondag

Maandag = Pet battles en laatste LFR afronden
Woensdag = LFR, Black Prince grind 6k
Vrijdag = Old dungeons
Zondag = valor capping door LFR, Scenarios, whatever ik wil.

Dan doe ik het erg rustig aan, en zo hou ik zelf ook bij dat ik de doelen haal die ik echt wil halen.
Slim inderdaad, denk ik dat ook maar is zo ga plannen.

Verwijderd

Iusedto schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:28:
[...]

Zo herkenbaar :)
Ik ben in Vanilla begonnen op Magtheridon(toen nog PVP server) en omdat daar ook Nihilum zat was er een enorme verscheidenheid aan hardcore guilds.
We raiden toen 5 avonden per week ( 40 man FTW), zonder eindtijd.

Nu kom ik maximaal aan 3 avonden per week en dan 2 a 3 uurtjes :+
Tijden veranderen, hehe
En het leuke is, als je een beetje knappe groep hebt kan je met 6-9 uur per week ver komen. Genoeg guilds die met 6 uur raiden in de week alles op heroic clearen. Mijn eigen guild deed dit tot en met Cataclysm ook nog. Je hebt dan inderdaad alleen weinig tijd voor andere zaken en je bent geen server first.

• IntToStr
Gisteren begonnen aan m'n wekelijkse ICC run voor shards, maar na een paar bosses met hulp van tweaker en guildie bleek er iemand vermist voor Garrosh hc, dus snel daar naar toe gegaan. Dit moest eigenlijk de kill avond worden, want iemand die gaat emigreren en iemand die op vakantie gaat en zo, maar het mocht niet zo zijn. Healer constant disconnects, raid leader (en enige tank) was ziek en werd steeds erger. Dan nog wat gekke dingen qua timing van desecrated weapon en toen zijn we maar gestopt... Nu moeten we dus moeilijk gaan doen met suboptimale lineup en zo, maar ja, het is niet anders.

Toen dus ICC maar afgerond en op 37/50 shards gekomen. Nog 2 weken te gaan hoop ik :)

Dan maar eens kijken of de mount en tabard nog een beetje leuk verkopen op de AH, want wat extra gold kan ik wel gebruiken voor WoD.

Vanavond m'n shaman maar wat levelen om naar 60 te krijgen en dan boost te geven :)

Edit:
@hierboven: wij doen ook met 6 uur raiden (helaas nog bijna) 14/14hc

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 11-09-2014 13:42 ]

• Iusedto
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:41:
[...]

En het leuke is, als je een beetje knappe groep hebt kan je met 6-9 uur per week ver komen. Genoeg guilds die met 6 uur raiden in de week alles op heroic clearen. Mijn eigen guild deed dit tot en met Cataclysm ook nog. Je hebt dan inderdaad alleen weinig tijd voor andere zaken en je bent geen server first.
Wil ik in WoD ook weer gaan doen.
Heb mijn main voor WoD al redelijk bepaald (nog twee klasses over) en nu nog op zoek naar leuke Ally guild op Silvermoon :)

FUMES et CARNES

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:41:
[...]

Klopt alleen een knappe groep vinden die van 20:00 tot 23:00 iets doet in de week is moeilijker dan gezegt :(

• Mik!
Mektheb schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:54:
[...]

Klopt alleen een knappe groep vinden die van 20:00 tot 23:00 iets doet in de week is moeilijker dan gezegt :(
Volgens mij zijn die redelijk te vinden of ligt dat nu echt aan mij? Mijn guild raid 2 keer per week (di en do) van 20.00 tot 23.00 en we zitten nu op 8/14 hc. Het is niet superbriljant, maar we doen het best aardig. En volgens mij zijn er een behoorlijk aantal guilds te vinden die maar 2 keer per week raiden.

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Ik heb ook een stuk minder tijd te gamen. half jaar geleden ging ik nog 3x in de week raiden met de GoT guild en daarnaast nog veel tijd ove om te pvpen en old contend te doen. Sinds ik samenwoon en daarnaast ook nog fulltime werk heb ik daar echter helaas de tijd niet meer voor.

Gisteravond rond een uurtje of 11 een poging gewaagt om via Oque en Trade Chat een raid op te zetten voor SoO normal en flex... Ik ben zelf momenteel paladin tank met ongeveer een ilvl van 565 en wil graag retri gear verzamelen. Helaas krijg ik het niet voor mekaar om een full group te krijgen, hebben meer mensen hier last van?

Daarnaast ben ik best arm op het moment... Heeft iemand een goede suggestie hoe ik momenteel even snel 10 a 20k gold kan farmen?

• IntToStr
[...]

Wij zoeken nog mythic raiders voor WoD :D

Woensdag + zondag van 20:30 - 23:30.

Het ziet er naar uit dat we voornamelijk nog een paar ranged dps en een healer nodig hebben, maar goede applicants zijn zeker welkom.

Omdat het gaat om slechts 6 uur per week gebruiken we die tijd dus ook echt optimaal. Iedereen helpt mee met voorbereidingen op boss fights en zorgt voor geoptimaliseerde chars etc. Serieus qua skills en inzet tijdens boss fights, maar niet zo serieus tijdens trash en wachten tussen boss fights :p

Als hier nog mensen zijn die ervaring + skills hebben en dit wel zien zitten, stuur even een pm :)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
[...]

Normaal doen we 3 avonden per week van 20:00 tot 23:00 maar tegenwoordig lukt dit al op 2 dagen aangezien 14/14HC op farm staat. Maar er zijn zeker guilds genoeg die dat tijdstip raiden, zeker als je op een goed bevolkte server zit. Een goeie groep is natuurlijk altijd wat zoeken maar met WoD in de buurt moet het zeker te doen zijn, heel wat guilds recruiten nu vollop.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 16:01

Wootlock

Evilution

nkstah schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:49:
Goed onderbouwd ook man.

"Don't let your dreams be memes"

• Mik!
MrDustv schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:03:
Daarnaast ben ik best arm op het moment... Heeft iemand een goede suggestie hoe ik momenteel even snel 10 a 20k gold kan farmen?
Wat heb je aan professions? Hoeveel tijd heb je om te farmen? Wat voor mij nog steeds redelijk gold binnenbrengt zijn potions en flasks. Verder primal diamonds (tenzij men de markt weer om zeep helpt). Oude mats verkopen ook wel aardig.

Farmen van oude content. Verkopen van BoP's voor gold en eventuele interessante transmog items op de AH zetten.
Farmen met potion of luck of voor cata potion of treasurefinding (?) en daarvan de mats verkopen. Er zijn genoeg guides te vinden waar je wat uit kunt halen.

• Mektheb
IntToStr schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:06:
[...]

Wij zoeken nog mythic raiders voor WoD :D

Woensdag + zondag van 20:30 - 23:30.

Het ziet er naar uit dat we voornamelijk nog een paar ranged dps en een healer nodig hebben, maar goede applicants zijn zeker welkom.

Omdat het gaat om slechts 6 uur per week gebruiken we die tijd dus ook echt optimaal. Iedereen helpt mee met voorbereidingen op boss fights en zorgt voor geoptimaliseerde chars etc. Serieus qua skills en inzet tijdens boss fights, maar niet zo serieus tijdens trash en wachten tussen boss fights :p

Als hier nog mensen zijn die ervaring + skills hebben en dit wel zien zitten, stuur even een pm :)
DM
PvP kon me alleen boeien in TBC in S1 S2 S3 S4 <3

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 11-09-2014 14:28 ]

• Mektheb
double..

[ Voor 95% gewijzigd door Mektheb op 11-09-2014 14:28 ]

• JeroenNietDoen
nkstah schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:49:
Ik vind PVP niks, ik vind dus eigenlijk dat Blizzard dat er maar uit moet slopen.

/Sarcasm OFF :O Refererende naar eerdere uitspraak van iemand om maar te verwijderen wat je niet aanstaat ;)

• corset
Ja:

1.) AH
2.) LFR spam om cash te krijgen (queue als de tasjes groep. Eind tasje geeft je altijd leuke zooi). In normale bags krijg je soms BOE, verkopen soms nog wel.
3.) Gathering
4.) Pet levelling

Weekendje later 30k rijker.

En ja, ik woon ook samen, en heb een fulltime baan. En ik red het ook :p

• EG Mike
Er zijn veel snellere manieren dan wat iedereen aandraagt.. maar de vorige keer dat daar iemand over begon brak de hel los hier .. :p

• corset
haha, dat is ook een manier ja :) En hel losbreken is niet zo moeilijk :) Dat krijg je gewoon met mensen die gepassioneerd zijn over iets.

• hmr

hmr

pryth schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:15:
[...]

Er zijn veel snellere manieren dan wat iedereen aandraagt.. maar de vorige keer dat daar iemand over begon brak de hel los hier .. :p
30k kopen voor 12 euro? Of bedoel je dat niet? :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EG Mike
Nee, maar ff serieus. Ga een beetje op de AH spelen, en gebruik je common sense.

Voorbeeldje:

Nu is het Darkmoon Faire. Er zijn een hoop van die ' This item begins a quest ' dingen, die nodig zijn voor Rep en achievements. Tijdens de DMF wil iedereen die hebben, dus stijgt de prijs ENORM. Ikzelf had gister 'A Treatise on Strategy' gekocht voor 500g (!) omdat ik nog ff snel die achievement wilde halen.

Volgende week dropt die prijs alweer een eind omdat de vraag lager wordt, twee en drie weken later dropt de prijs nog verder omdat de vraag lager ligt dan het aanbod. Koop op dit moment deze dingen op voor bijvoorbeeld 150g. Tijdens de volgende DMF, wanneer mensen deze items weer willen hebben skyrocket de vraag weer ineens, en zit de prijs in een mum van tijd weer aan de 500g. Met een beetje geluk heb je 350g winst per item. Koop je dus 10 van die items voor een lage prijs, en verkoop je ze een maandje later weer, heb je dus 5000g omzet (3500g winst) voor 0 moeite. Kost alleen een kleine initiele investering.
hmr schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:36:
[...]

30k kopen voor 12 euro? Of bedoel je dat niet? :p
:X :X :X :X :X ssst

[ Voor 9% gewijzigd door EG Mike op 11-09-2014 15:38 ]

• Mik!
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:51:
2.) LFR spam om cash te krijgen (queue als de tasjes groep. Eind tasje geeft je altijd leuke zooi). In normale bags krijg je soms BOE, verkopen soms nog wel.
OH vergeet dan ook niet de HoF, MSV, Terrace te doen met de coins. Even snel een key looten op Isle of Thunder, scenario doen voor de coins en dan die raids in. Elke boss je coin gebruiken voor extra gold of een item die je kunt verkopen. Disenchanten kan ook als je toevallig enchanting hebt en dan de Sha crystal op AH zetten.

• IntToStr
Misschien al genoemd, maar door een oude raid rennen en alle loot verzamelen en verkopen kan ook best lucratief zijn. Kun je meteen nog wat achievements halen of wat transmog gear als dat je interesseert :)

Als ik tijd heb ga ik misschien ook Ulduar nog maar eens solo doen, heb nog wel een plekje voor een extra legendary ;)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Wat ook wel goed te doen is om, m.b.v een potion of luck, mogu's in de Vale te gaan farmen voor hun keys.

[ Voor 22% gewijzigd door junglebeast op 11-09-2014 17:34 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Hmm Veel suggesties! ik kom er vast wel uit!
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:51:
[...]
En ja, ik woon ook samen, en heb een fulltime baan. En ik red het ook :p
Ja maar ik woon nog maar 3 weken samen :P Dit betekend dat er leukere/interesantere/belangrijkere dingen te doen zijn :)

• corset
Haha dat blijft na 3 weken ook nog wel hoor. Dat raak je niet kwijt.

• Iusedto
Nieuwe druid vorm is heel erg leuk , mis Mangle wel heel erg

Afbeeldingslocatie: http://i68.photobucket.com/albums/i5/Iusedto/WoWScrnShot_091114_190416_zps7a7343ba.jpg

FUMES et CARNES

• hmr

hmr

Die Alliance mount kost trouwens 100.000 gold (misschien ben ik spuit 11).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Klopt, dus cheap as hell gelukkig.

Als je nu al ziet hoeveel mensen de reforge mount hebben zonder problemen, dan wordt het in WoD niet moeilijker. Dat is wel een voordeel bij WoW, echte goldsinks bestaan niet. Alles is goed te bereiken met een beetje moeite.

• EG Mike
lanerios schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:30:
Klopt, dus cheap as hell gelukkig.

Als je nu al ziet hoeveel mensen de reforge mount hebben zonder problemen, dan wordt het in WoD niet moeilijker. Dat is wel een voordeel bij WoW, echte goldsinks bestaan niet. Alles is goed te bereiken met een beetje moeite.
Nooit op de BMAH geweest? Die bids daar gaan echt NERGENS over :)

• corset
Dat maken de spelers er zelf van :) ongeveer 90% van die zooi is nog ingame te krijgen (Behalve uiteraard T3), dus ook totaal nutteloos om daar zoveel geld aan te besteden, of je moet geen tijd/zin hebben om te farmen, of gewoon gold over hebben.

• Iusedto
Gemakzucht dient de mens :)

Van mij mag het snel 13 november worden. Haat wachten en vind het lastig om "bezig" te blijven.
Wil ook niet al teveel van WoD zien maar het is wel verleidelijk.

FUMES et CARNES

• IntToStr
Moet nog even voor WoD m'n shaman naar 60 levelen (nu 27 volgens mij) en boosten + inscription (en eventueel nogmaals alchemy) op m'n dk leren. Heb gelukkig al een bank helemaal vol met herbs :p

Verder shadowmourne nog even afmaken, maar dat is nog maar 2 weken.

En natuurlijk hopelijk ook Garrosh hc nog voor 6.0...

Voor WoD moet ik me eens goed gaan inlezen in garrisons, ziet er naar uit dat die toch wel heel belangrijk gaan worden!

• hmr

hmr

Gister weer even op de beta zitten kloten, maar moet zeggen dat ik de meeste alliance models als warrior niet echt mooi vind. De NE Female is eigenlijk de enige nieuwe model die ik als warrior er wel vet uit vind zien.

Horde daarentegen.. omg! Ziet er goed uit!

Blinky, moet Dude niet naar de HORDE?! ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
hmr schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:06:
Gister weer even op de beta zitten kloten, maar moet zeggen dat ik de meeste alliance models als warrior niet echt mooi vind. De NE Female is eigenlijk de enige nieuwe model die ik als warrior er wel vet uit vind zien.
Horde daarentegen.. omg! Ziet er goed uit!
Mijne is en blijft Worgen :)
Maar ben het wel met je eens ja.

Vind warrior in beta wel enorm lekker spelen zeg.

FUMES et CARNES

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:22
Ik zit eigenlijk alleen nog maar in de beta heen en weer te karren en niet zoveel meer in de live omgeving.
(Als warrior alliance heb ik een gnome en die blijft toch wel heel erg bruut ;))

Op dit moment zit ik echt te wachten op de release van WoD, heb geen zin meer in Ordos, lang wachten in de SoO queues en met zoveel alts ook niet echt trek om nog een char te levelen. Dus laat het maar snel release dag zijn.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:41
Horde, blegh... Wij blijven gewoon Alliance hoor!

Ik ben ook een beetje de tijd tot WoD aan het doden. Gister dacht ik via Openraid een ToT HC run te vinden, dat viel nog niet mee (zelfs als 583 mage). Maar toen ik er na een uurtje eentje had viel het allemaal toch een beetje tegen...

Allemaal super geared mensen (op de 490 tank na met grotendeels vendor greens voor boosted characters). De eerste boss ging nog wel, al killde de tank 5 man door in de poel te staan met debuff.

Veel onnodig gescheld en veel onterechte blames... Toch vreemd aangezien 7 man van dezelfde guild waren.

Horridon was een drama... Na twee kansloze wipes waar ik als enige wist dat je moet channelen ben ik maar geleaved.

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Kan iemand mij misschien wat duidelijkheid geven, is WoW nu tot 26 september gratis te spelen?
Dan kan ik mijn account weer eens activeren en een weekend rondhuppelen tot ik er weer genoeg van heb :)
Want ik heb wat rond zitten kijken maar echt wijs kan ik er ook niet van worden.

Wel toevallig dat 2x de release datum van een exp op 13 november is, aangezien ik dan jarig ben.
met Wotlk was het namelijk ook op 13-11 en heb ik mijn verjaardag er zelfs voor verzet, maar zo erg als verslaafd als toen ben ik gelukkig niet meer :)

• corset
Oude account? Nee

Nieuwe account: Ja, die is gewoon tot 26 sept dacht ik gratis te spelen

• Iusedto
Hmm, 5 level 100's wipen op een lvl 92 boss.
Deed heel zeer :)

FUMES et CARNES

• hmr

hmr

Heb toch wel moeite om in PUGs voor Flex of normal te komen. Ondanks het feit dat PVP ilevel 550 best redelijke gear is (zeker voor Flex). Krijg ik vaak een kick door mensen van dezelfde armor groep die na een inspect meteen gaan Q_Q-en....

Bah!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JeroenNietDoen
Nou lijkt het me niet dat je gekicked wordt voor 1 pvp item. Liep je niet in je halve pvp set met pvp gems etc?

• Mektheb
Nou als het een beetje mee zit ga ik vanavond me Sub weer aan zetten voor WoW.

En dan eind van volgende week de uitbreiding kopen + een level 90 naar keus.

En dat gaat natuurlijk een Paladin worden :+

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Iusedto schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:19:
Nieuwe druid vorm is heel erg leuk , mis Mangle wel heel erg

[afbeelding]
De nieuwe catform is gewoon een reskin van de Worgen standaard form helaas. Ik kwam hier gister achter door een quest npc in Felwood die precies dezelfde idle animatie heeft als die nieuwe catform. Als Worgen lijkt me daarom ook toffer als je gewoon naar je worgen form gaat dan, ipv die catform.

Also, ik ben blij dat ik op nieuwe server begonnen ben als worgen. Scheelt een boel doekoe's. Gratis level 20 mount en toen ik gister level 58 werd ineens: Achievement Unlocked, Into the wild blue yonder. Gratis leren vliegen als druid :) Ik was geld aan het sparen voor vliegen + azeroth vliegen en had nog geen glyphs. Die kan ik nu wel gaan kopen.

http://eu.battle.net/wow/...otherhood/Saltmane/simple

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• hmr

hmr

Kaap schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:51:
Nou lijkt het me niet dat je gekicked wordt voor 1 pvp item. Liep je niet in je halve pvp set met pvp gems etc?
Half pvp set (ilevel 550) aangevuld met een 3 set (t16) uit LFR en ringen uit flex en de 2 BOE PVE epics volledig upgraded. Volledig PVE gemmed en gereforged incl. leg meta

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 15-09-2014 10:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
ye-roon schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:09:
De nieuwe catform is gewoon een reskin van de Worgen standaard form helaas. Ik kwam hier gister achter door een quest npc in Felwood die precies dezelfde idle animatie heeft als die nieuwe catform. Als Worgen lijkt me daarom ook toffer als je gewoon naar je worgen form gaat dan, ipv die catform.
Ok, dat wist ik niet maar maakt ook niet zo veel uit.
Is toch alleen benaderbaar via lvl 100 talent en ik vraag me af of veel ferals dan voor dat talent kiezen.
Zou ideaal zijn tijdens het levelen maar dan moet het een lvl 90 talent worden :)

Kan wel zeggen dat Shirvalla enorm lekker speelt en het feit dat je kan healen etc is precies wat ik enorm handig en leuk vind.
Vooral het kunnen ofhealen is tijdens dungeon runs enorm handig.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 58 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!