Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:36:
Die was te makkelijk xD Maar wel waar.

Balance en Blood zijn echt voor mij de snelste specs om mee te levellen.
Blood is echt achterlijk .. Blijf iedere keer aan die Blood DK denken die gewoon heroics aan het solo'en was, healer en DPS hadden zo goed als niks te doen :| ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Verleidelijk.
Voel er niet zo veel voor om een tweede druid te hebben maar ik wil wel een healer levelen.

Kan priest doen en dan holy/shadow (heb nog geen priest)
Of balance/resto druid (heb al een feral druid)

Keuzes , lol :)

FUMES et CARNES

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iusedto schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:41:
Verleidelijk.
Voel er niet zo veel voor om een tweede druid te hebben maar ik wil wel een healer levelen.

Kan priest doen en dan holy/shadow (heb nog geen priest)
Of balance/resto druid (heb al een feral druid)

Keuzes , lol :)
Waarom respec jij je dual niet gewoon naar balance en probeer je het even uit?
Wat HCs runnen voor gear.
Is nou niet dat respecs zoveel geld kosten, ik zou er in ieder geval geen tweede druid voor maken ;x

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Eerlijk antwoord ?
Gemakzucht :)

Geen gear, geen glyphs etc.en wil gewoon niet aan de andere spec zitten.

Maar misschien is het leuker om een priest te levelen voordat WoD er is.
Moet toch wat doen :)

FUMES et CARNES

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Mja, ik heb ook een nieuwe druid gemaakt voor balance. Dat character, "mijn" druid is gemaakt voor feral. Het voelt niet goed om daarmee balance te gaan.

Maar hoe healed een balance druid dan? Moet je daar niet gewoon je heal spells voor gebruiken? Of is het net als met disc priest en mistweaver dat je smart heals doet op basis van de damage die je doet?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
rejuvenation spammen, en een healing touch
als het echt de soep in draait: tranquility
en dat is het...

en als de talent kies je : Ysera's Gift voor passive self/smarthealing

[ Voor 26% gewijzigd door soulrider op 05-09-2014 12:10 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jep, en dan meer HPS doen dan gemiddelde andere healers blijkbaar voor een kort moment. Zo worden Balance druids gebruikt bij Malkorok om even snel een uber shield op iedereen te gooien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• soulrider
enige probleem: balance kan zijn tranq. maar 1x gebruiken in raids (CD=10min.)
(behalve bij garrosh als het geen zurg run is, dan kan je die in het begin en op het einde nog eens gebruiken)

resto druid kan dat elke 3min. ofzo gebruiken...

Maar ja bij malk is het vaak aan druids om vlak voor dat shield iedereen effe naar 100% te brengen en het shield te vullen :)

(heart of the wild erbij en je kunt een 'iedereen zit op 0-10% health en we wipen bijna"-situatie terug naar 'iedereen terug full health' brengen - voordat de HotW-nerf van WoD er is :( )

set je symbiosis op de juiste en je hebt een extra tranq. in de goep :)
(wederom: tot ze die spell afpakken in WoD/pre-patch :/ )

en jep toen Thok en de volgende nog progress waren voor me in normal (ergens in febr., eerste raid guild) was het ook altijd op TS: "soul give HoT's and DoT's please"
een mouseovermacro'tje voor die rejuv's en dat was simpel :)
(totdat we 'goed' in de gear zaten en Thok normal aan de eerste cage eens tot 87 stacks brachten ofzo :) )

[ Voor 29% gewijzigd door soulrider op 05-09-2014 12:22 ]

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ye-roon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:21:
Mja, ik heb ook een nieuwe druid gemaakt voor balance. Dat character, "mijn" druid is gemaakt voor feral. Het voelt niet goed om daarmee balance te gaan.

Maar hoe healed een balance druid dan? Moet je daar niet gewoon je heal spells voor gebruiken? Of is het net als met disc priest en mistweaver dat je smart heals doet op basis van de damage die je doet?
De Hots de balance heeft op de tank en dpsen maar.
Meer is het niet, beetje heirloom gear zorgt er voor dat je hots meer dan voldoende heal.

Gooi er nog eens 81 spell power op de heirloom staff (onder lvl 60 is het 30 sp, dan 52 en in WotLk 81) enigste wat prijzig kan zijn, leg enchant (cheap ass green leg enchant), Int of Crit op cloak, stats op chest en de cheap shoulder enchant en je bent klaar voor uber OPness tot Cata dungeons. Daar zal je niet meer de dps meters toppen, hier komen de twinkies met MoP gear aan zetten.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• corset
Derr_Hans schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:14:
[...]

De Hots de balance heeft op de tank en dpsen maar.
Meer is het niet, beetje heirloom gear zorgt er voor dat je hots meer dan voldoende heal.

Gooi er nog eens 81 spell power op de heirloom staff (onder lvl 60 is het 30 sp, dan 52 en in WotLk 81) enigste wat prijzig kan zijn, leg enchant (cheap ass green leg enchant), Int of Crit op cloak, stats op chest en de cheap shoulder enchant en je bent klaar voor uber OPness tot Cata dungeons. Daar zal je niet meer de dps meters toppen, hier komen de twinkies met MoP gear aan zetten.
ach, die twinkies neemt toch niemand serieus. meestal mensen die gelijk juichen dat ze top dps zijn :O

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Klopt, spammen regelmatig de dps meter :)

Het is wel goed dat ze er zijn, ze maken de run een stukkie sneller.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• ye-roon

ye-roon

knaak

Tja wat kan ik er over zeggen. Ik zat gister in een random dungeon met 3 gasten van 1 guild op de server: Stormscale... Die tank heb ik de hele instance op "grote targets" en bosses geen sunder armor (Devestate) zien gebruiken. Dus de boss is dood en ik zeg: Tank-san, pro-tip, use Devestate. Krijg ik terug: HERPDERPEDRERP i'm playing this game for 7 years i dont need you to pro-tip me! Its called AoE threat stuff. Dus ik zeg terug: I dont care if you've been playing this game for 7 years or 5 minutes, you havent used a single devestate on bosses and big targets and i have been applying sunder armor my self. I just wanted to bring to your attention the existence of Devestate. Wat hij antwoorde zou ik je besparen, but i lolled.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door HStyles op 05-09-2014 15:53 ]

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
Weet iemand al wat de nieuwe WoD proffession cooldowns worden?

• soulrider
er zijn al redelijk wat guides te vinden op bv wowhead
http://www.wowhead.com/guide=2510 (archeology)
de rest vind je aan de rechterkant (gathering,...)
maar ook op wow-professions.com vind je al een guide over de meeste dingen van profs
http://www.wow-profession...aenor-profession-overview

[ Voor 9% gewijzigd door soulrider op 05-09-2014 19:45 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
Lords of War - deel 2

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ye-roon

ye-roon

knaak

Okay, dus ik wil serieus gaan starten op Defias-Brotherhood alliance. Ik ga sowieso Worgen Druid Tank. Ik heb tank al met druid sinds TBC en vind het de leukste class. Is er een guild waar ik kan joinen? :)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ah, varian's shoulders zijn gefixt zie ik :D

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 12:18
ye-roon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 23:01:
Okay, dus ik wil serieus gaan starten op Defias-Brotherhood alliance. Ik ga sowieso Worgen Druid Tank. Ik heb tank al met druid sinds TBC en vind het de leukste class. Is er een guild waar ik kan joinen? :)
Al iets kunnen vinden? Ik ben namelijk een monk aant levelen nu op DB-Alliance

• corset
Binnen een dag van 489 (boost) naar 510 gegaan, zonder AH gear.. gearen is misschien een beetje te makkelijk geworden xD

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:52:
Binnen een dag van 489 (boost) naar 510 gegaan, zonder AH gear.. gearen is misschien een beetje te makkelijk geworden xD
510 is nog niet eens flex of honor item-level dus "te makkelijk" zou ik het niet noemen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:34
Gearen is makkelijk ja tot het moment je door LFR heen moet. Elke scrub die een hele expansion er niks van gebakken heeft kom je daar tegen, je snapt ook meteen waarom die daar blijven hangen :+

• corset
Twylight schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:59:
[...]
510 is nog niet eens flex of honor item-level dus "te makkelijk" zou ik het niet noemen.
Cpt obvious much?

Wat krijgen we straks? Het gras is groen?

Ik zeg ook niet dat het flex level is, dus daar hoef je niet over te beginnen. Maar binnen een dag van fresh 90 naar 510 te gaan is gewoon snel. Then again, ben ook al bezig met de valor quest (deel 1 ook binnen een dag af).

En btw, als je op 510 geen Flex mensen kan meenemen, moet je misschien in LFR blijven ;) Ik heb genoeg 51x spelers meegenomen die gewoon goed genoeg waren voor Flex. Maar goed, 90% wil geboost worden en eist 550 voor flex.

• jmxd
  • Niet online
Dat is helemaal niet snel aangezien 510 helemaal geen noemenswaardig itemlevel is.

En wat ik bedoel is met 510 is geen flex is dat het itemlevel van de items in flex hoger is dan 510

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
lanerios schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:07:
[...]

Maar goed, 90% wil geboost worden en eist 550 voor flex.
Of 90% wil geen anderen boosten maar gewoon een snelle vlotte run hebben. Ik denk toch echt dat een PuG van 10 tot 25 ilvl 510 spelers lang niet altijd een smooth flex run zal hebben, zeker niet op latere bazen. Terwijl een PuG van 10-25 ilvl 550 spelers een stuk meer kans heeft op een smooth run, zelfs als er wat mindere spelers inzitten.

Ga je over georganiseerde (guild) groepen praten die even hun alts wat willen gearen en spelen met voicecom e.d. dan is het natuurlijk een ander verhaal.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Gefeli Dennism!

Maar als ik elke dag 20 ilevels erbij zou krijgen is het spelletje al snel gespeeld. :) Natuurlijk gaat het in het begin erg snel. Stel Lanerios is straks een paar dagen bezig in LFR en Flex.. dan zit je toch snel rond de 530 denk ik zo. Prima om verder in flex te komen en later de normals te doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• corset
Twylight schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:21:
Dat is helemaal niet snel aangezien 510 helemaal geen noemenswaardig itemlevel is.

En wat ik bedoel is met 510 is geen flex is dat het itemlevel van de items in flex hoger is dan 510
Nog meer cpt obvious statements? Of hou je het hier voorlopig bij.

En kan je me precise quoten waar ik zeg dat het een noemenswaardig ilevel is? Of insinueer ik dat opeens?

Jezus man, lighten up. "ehmagerd must shit on someones happiness because I can lawl!" Dat is een beetje het niveau nu.

Anyway, back on topic:

Altijd fijn.. Pet Battle achievement bugged. Moet er nog 1 van Eastern Kingdoms, en dat is dus net degene die ik niet kan battlen.. Blijkit een bekend proleem te zijn, alleen wanneer er een oplossing is? Dat weten ze niet. (Wel goed, binnen uur GM ticket beantwoord <3)

• Jwlb
lanerios schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:52:
In dit bericht denk Twylight, en ik met hem, dat je denkt dat ilvl 510 al een noemenswaardig itemlevel is. Wij begrijpen het "gearen is te makkelijk geworden" alsof je denkt dat je al weer klaar bent met gearen. Ik ben blij dat je ook het met ons eens bent dat alles tot 520 inderdaad easy is en dat het daarna wel lastiger (niet moeilijk) wordt om met hetzelfde tempo door te gaan.

Ik hoop echter dat je voortaan beter je standpunt verduidelijkt als men je verkeerd begrijpt, dan in de aanval te gaan met de ohmagerd en captain obvious rants.

• corset
Erm.. sorry maar:
510 is nog niet eens flex of honor item-level
Is geen cpt obvious opmerking?

Maar goed, een keer iets posten wat positief is, mag niet. Alleen zeiken op alles denk ik :)

@Jungle, precies.

Binnen een dag Legendary quest deel 1 af. Dus nu op de valor, ook zo gedaan (reset afhankelijk) in de tussentijd Flex beginnen (woensdag) en dan zit ik zo in Normal/Heroic. Gewoon koppig zijn en doorgaan. Je kan altijd blijven klagen over dat het geen ilevel X of Y is. maar als je dat alleen maar doet, ja dan wordt het niet hoger.

[ Voor 36% gewijzigd door corset op 07-09-2014 20:09 ]

• Jwlb
lanerios schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:07:
Erm.. sorry maar:

Is geen cpt obvious opmerking?

Maar goed, een keer iets posten wat positief is, mag niet. Alleen zeiken op alles denk ik :)
Niet als reactie op jou post. Maar laat maar, uiteindelijk zijn we het allemaal blijkbaar wel met elkaar eens maar begrijpen we elkaar verkeerd. Heeft ook niets met zeiken te maken. Eind goed, al goed.

Ik hoop alleen dat je niet nog bezig bent met de valor quest en dat dan de prepatch komt waardoor dat onderdeel weg valt. Zal anders zonde zijn van de 3 weken farmen en de rest deze mag overslaan :)Beetje de vraag wanneer ze de patch releasen. Good luck in ieder geval. Ik was de quest zat nadat mijn main klaar was. :P

Ik begonnen met de Monk is een keertje levelen. Wat is die buff absurd die je op level 20 krijgt. Mag nu 2 uur lang 50% bonus XP krijgen, bovenop me heirlooms en guild XP boost. 1x SFK was goed voor 3 levels... :+

[ Voor 24% gewijzigd door Jwlb op 07-09-2014 20:33 . Reden: de quote beetje ingekort ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Jwlb schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:37:
[...]

Al iets kunnen vinden? Ik ben namelijk een monk aant levelen nu op DB-Alliance
yep, zit in Tunnel Vision wel naar me zin tot nu toe. Level 30 Guardian Druid :)

• soulrider
Trade-chat late night op zijn schoonst zonet:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4RXiwil.jpg :) :+

edit adhv reacties hieronder: als je het niet ziet: lees effe regel 2 en 3 opnieuw en let ook op wie wat zegt ;-)

(ossiria is geen toon van mij - 'k zag het per ongeluk net passeren in trade)

[ Voor 126% gewijzigd door soulrider op 08-09-2014 10:25 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

soulrider schreef op maandag 08 september 2014 @ 03:40:
Trade-chat late night op zijn schoonst zonet:
[afbeelding] :) :+

(ossiria is geen toon van mij - 'k zag het per ongeluk net passeren in trade)
I dont get it.

• corset
Preface: Ik zeg NIET dat onderstaande end game is, BiS is, of whatever is. Onderstaande is mijn mening, niks anders. Als je denkt er iets anders in te lezen. nee, dat staat er niet. :+

Gister nog even wat Flex gedaan op m'n Monk. Was wel geinig, alleen halverwege de run erachter komen dat je Flex eigenlijk niet meer nodig hebt, en dat de run dus erg nuteloos is (vooral met 3 wipes op Immerseus en 4 wipes op Protectors), is wel balen.

Wel gelukkig wat rep kunnen grinden met Black Prince op de druid, dat gaat ook nergens meer over als je in SoO LFR gear zit. Pull een groep, AOE ze dood als balance, repeat.

Ook even snel wat pet battles gedaan, Eastern Kingdoms tamers allemaal dood. Die level 19 tamer ging echt te makkelijk (aka met een level 15 afgemaakt). En dan erachterkomen dat een achievement niet werkt aangezien ik niet tegen Bill Buckler kan vechten, en deze gast dus eigenlijk nodig is voor de achievement. Joy! GM geeft aan dat ze niet weten wanneer dit gefixed wordt :(
Dus maar naar Kalimdor, en die level 19 trainer doen. En holy balls, die ripped zonder issues door:

Tyrael
Robot dingetje
Stripe Tailed Scorpid

heen. Ging echt nergens over. 3x level 19, en splat. Alles dood. Wel geinig om dan het verschil te zien. Wel een heerlijke questline om te doen. Nu naar Outland! en daar gaan levellen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• soulrider
regel 2 en regel 3 lezen ;-)

haslem: LF Guild
Guild: What?

• corset
Nu snap ik hem! YAY! Zo, ik ben weer blind >_<

• hmr

hmr

soulrider schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:22:
regel 2 en regel 3 lezen ;-)

haslem: LF Guild
Guild: What?
Goeiemorgen 8)7 haha! Geestig!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond beetje lopen exploren in de (CoT) raid Mount Hyjal en het is me uiteindelijk gelukt om over de bergwand heen te komen en wel wat toffe dingen gezien. Zal er wat screens van maken als ik er nog een keer terug ga, maar onderstaande vond ik wel erg bijzonder:

Vooral die cave... :P

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Ypf2do2MSlA/VA1r2tk8xjI/AAAAAAAAF8A/TmGhQvzT8bo/s800/IMAG0994.jpg

• corset
Lijkt wel een soort Doodad test gebiedje. Hoe zien ze eruit in verschillende hoeken. Gaaf! Dat vind ik zelf zo leuk, gewoon exploren en kijken wat je kan ontdekken (Karazhan cellar!)

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die kelder.... daar wil ik zo graag nog een keer in, maar het wordt steeds moeilijker en het is me tot nu toe niet gelukt.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zo dan!

Mijn mage is inmiddels eindelijk lvl 90, en daarmee:
Engineering 600 en Alchemy 600 (beide professions had ik nog niet).

Mijn Protection Paladin heeft zijn eerste ToT run helemaal gecleared.

Tevens begonnen mijn hunter van 85 naar 90 te levelen en zodoende skinning mee aan het levelen (ergens in de 574 momenteel).
Ook gisteravond eens mijn leatherworking van 120 naar 560 gebracht :D!

Mijn monk is 55, en krijgt waarschijnlijk een boost op 60 (met mining en herbalism).
En begonnen met een Tauren Priest (Holy Cow!) die Tailoring en Inscription krijgt.

[ Voor 32% gewijzigd door Darkfreak op 08-09-2014 14:45 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Doet mij vervolgens weer denken aan Old Ironforge in vanilla :D .. met behulp van me neefje als mage kon je gesheept worden in ironforge op 1 plekje en dan liep je als sheep ineens door een muur heen en was je in het zogeheette Old Ironforge.

Nooit begrepen waarom dat gebied gemaakt is want het is in de live game nooit gebruikt in al die jaren. Maar was wel heel cool om er doorheen te lopen toen XD was verder nooit iemand haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ricmaniac schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:45:
Doet mij vervolgens weer denken aan Old Ironforge in vanilla :D .. met behulp van me neefje als mage kon je gesheept worden in ironforge op 1 plekje en dan liep je als sheep ineens door een muur heen en was je in het zogeheette Old Ironforge.

Nooit begrepen waarom dat gebied gemaakt is want het is in de live game nooit gebruikt in al die jaren. Maar was wel heel cool om er doorheen te lopen toen XD was verder nooit iemand haha
Je kunt er daadwerkelijk nu komen, old ironforge is (gedeeltelijk) geopend in cataclysm :P

http://wowpedia.org/Old_Ironforge

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/wowpedia.org/thumb/1/12/Magni_in_Old_IF.jpg/800px-Magni_in_Old_IF.jpg?version=39505737c5541996f6e5e87d58e05714

Uiteraard niet in zijn geheel. Ik denk dat ze die dingen gemaakt hebben om ooit te kunnen gebruiken. Of om lore-doeleinden (en zodoende mogelijke future uses). WoW zit echt vol met dit soort dingen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Darkfreak op 08-09-2014 14:48 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Darkfreak schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:46:
[...]

Je kunt er daadwerkelijk nu komen, old ironforge is (gedeeltelijk) geopend in cataclysm :P

http://wowpedia.org/Old_Ironforge

[afbeelding]

Uiteraard niet in zijn geheel. Ik denk dat ze die dingen gemaakt hebben om ooit te kunnen gebruiken. Of om lore-doeleinden (en zodoende mogelijke future uses). WoW zit echt vol met dit soort dingen :P
meen je dat? ;p wist ik niet. ik was vanaf Wotlk overgestapt op horde

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goed, inmiddels bezig met 3 characters. Monk op level 37 die ik level in een groep. Warrior op level 70 die keiharde DPS doet en mijn horde altje is op die server. Sinds zaterdag ook een Worgen Druid. Level 30 inmiddels. Ben wel blij dat ik voor Worgen gegaan ben, male worgens hebben dezelfde voice actor als male taurens. Al mis ik m'n horns in bear en cat form.

Tanken was de eerste paar dungeons echt saai. Alleen mangle en maul. Booooring. Inmiddels wat meer truukjes met Trash, Swipe en Fearie Fire. Ik betrap me er wel steeds op dat ik al mijn knopjes indruk, waar nog geen skill achter zit... Het word dus tijd mijn UI in te stellen en keybindings macro's updaten voor mijn druids. Ik ben echt een druid speler heb ik wel gemerkt. Ik heb echt het meeste fun met die toon :)

Also: RUNNING WILD IS AWESOME. Ik kan niet wachten tot ik mijn Nordrassil Transmog set heb, met Guardians of Hyjal Tabard, Guardian of Cenarius Title en die staff die goed bij de nordrassil set past en dan lekker snoeihard rond rennen :) Oh ja, flight form is ook leuk :p

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-11 19:21
Als ik een raid in lfr heb gedaan kan ik die dan ook nog doen dezelfde week in flex/normal?

• soulrider
jep, lfr heeft aparte lockout, net als flex ten opzichte van normal
(normal = 'kill'-lock: je kunt een vorige baas niet opnieuw verslaan als je al een kill hebt op een latere boss
flex = 'loot'-lock: je kunt ze zo bvaak doden als je wilt: je krijgt enkel de eerste keer een kans op loot (en 1x een bonusroll - die zelfde moment of als je geen coins had en die ondertussen bent gaan halen die volgende kill)

normal en hc sharen wel hun lockout
(met nog wat aparte dingen als je een hc lock hebt)

tl;dr: je kunt lfr, flex en (normal of hc) doen in 1 week en 3x loot krijgen / zelfde baas

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 08-09-2014 15:57 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Maar kan ik dus bij LFR twee keer voor dezelfde wing que'en, als ik de eerste keer dus b.v. pas bij de laatste boss erbij ben gekomen?
Dus zodat ik de voorgaande bosses ook kan killen (en looten)?

• beebie121
Bedankt voor het antwoord. Damn wat een hoop dingen om rekening mee te houden hahaha

hmm.. ik zit nu op ilvl 529. zou ik dan wel met FLex mee kunnen?

geld die meerdere keren loot ook voor de legendairy quest items die je nodig hebt? dus 3x per boss zeg maar??Dat maakt het een stuk leuker hehe

[ Voor 32% gewijzigd door beebie121 op 08-09-2014 16:00 ]

• soulrider
ja dat kan hoor Darkfreak: je kunt lfr en flex zo vaak doorlopen als je wilt, je krijgt enkel de eerste keer dat je de baas kilt kans op loot(daarom dus geen 'kill' lock, maar een 'loot'-lock)

ook handig dus als je het beu bent om op raiddummies te vlammen, en effe 'raidwise' je dps wilt testen of gewoon met guildies of maten er effe wilt doorlopen (fun, boosting of boosted ;) )

voor de legendary items weet ik het niet meer, daar is het wel overheen alles dacht ik.
de 2 toons (boomie en dk) die hun cloak al hebben hebben dat in volledig in flr gedaan en nr 3 (monk) is ook enkel maar in lfr bezig.

Maar daar kan je dus geen 100% zekerheid over geven. mogelijk wel andere tweakers die daarbij kunnen helpen of minstens duidelijkheid kunnen geven.

529 is goed genoeg voor flex, als je een team kan vinden waar je mee kan. (bv een altrun van guildies,...)
Want velen willen een zergrun en dus ook vaak 540/550 of zelfs hoger ilvl voordat je mee mag.
(of is dat enkel op silvermoon zo :/)
langs de andere kant: er zijn nog wel wat guilds die nu pas starten waarvan sommigen zelfs nog progressen in flex :)

Maar doorloop een paar keren lfr en upgrade het: 528 + 4/4 upgrades = 544 (528+16), en dat is dan gelijk aan flex-loot (540) met 1/4 upgrade.
Als je al aan ordos kunt omdat je de cloak op een alt/main hebt: zeker niet vergeten: normal WF (559).
net als de wekelijkse loot kans op de celestials: die droppen je set hands of broek, of 550 pvp gear
en dat 550-pvp-gear is gelijkwaardig aan pve 553 gear met wat extra pvp-stats...
dus dat is ook een makkelijke manier om je ilvl te bumpen ;) :+

mijn dk kwam dankzij ordos+leg. cloak en 4/4 upgrades al aan 560+ ilvl terwijl feet, ringen, trinkets nog lfr waren en flex+lfr dualwielde, na een paar pug runs op normal en loot-geluk met een 2H-wapen, ring en feet tikte die zo de 570 aan.

(die 4 bazen sharen wel 1 lootlock: kill er eentje, en de andere 3 geven je geen loot meer... ook geen bag)

(eerlijk: bij onze flex(boost)runs kan je met 529 best ook gold meebrengen, of je komt er niet in, maar dat is dan natuurlijk een boostrun voor iets)

[ Voor 80% gewijzigd door soulrider op 08-09-2014 16:27 ]

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
soulrider schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:03:
(eerlijk: bij onze flex(boost)runs kan je met 529 best ook gold meebrengen, of je komt er niet in, maar dat is dan natuurlijk een boostrun voor iets)
529 is een boost run voor flex? :o Daar begonnen we SoO normal nog niet eens mee aan het begin van deze patch. Wij trekken nu guildies door SoO normal heen met een ilvl van laag in de 500. Een nieuwe healer zijn we op die manier aan het gearen en ook de characters voor reroll worden op deze wijze in gear gestoken. Oh en alts krijgen zo ook de kans. Daarentegen bestaat het tankteam in ieder geval uit 2 normal/heroic gegearde tanks en gaat er 1 mainhealer mee. Gaat prima tot Garrosh. Dat is voor mij eerder boosten dan iemand met 529 meenemen naar flex, maar goed, dat is persoonlijk ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• soulrider
bij onze boostruns lopen we met 10m 580+ (eerlijk: 9m raiders 585+ en ik als social met 580) soms 15m te boosten in flex...
tank is een dk met 587 ilvl (vaak solo behalve als de mechanics het gewoon niet toelaten dan swapt een healer naar zijn dk, wordt ww-monk effe tank, ...)
Daar speelt het ilvl geen rol voor ons en hebben we bv pre-order chars die dus 483 hebben, maar we hebben soms ook 540+ die meedoen en gewoon gold geven om bv geen gezeik te hebben als de dps wat laag is enzo.
Dus ja: heb je 'maar' 529 en wil je mee op die run breng je best gold mee.
(de boost zit erin dat niemand zaagt over je dps, je op 2h tijd 14/14 flex hebt, en met wat geluk loot+heirloom krijgt)

om je even een idee te geven: baas 2 stacken we gewoon continu, solo-tanking ftw, triggeren we de mechanics van 66% en 33% vaak alle 3 tegelijk en liggen ze neer op amper de helft van de beschikbare tijd. Thok valt neer voordat de 2de cage open is, en bij Garrosh gaan de MC's vaak neer voordat ik van target kan wisselen :$ :)

Maar da's een boost voor non-guildies (guildies/alts lopen wel eens mee als we plaats hebben)
voor guildies zijn er genoeg andere (gewone) flex/normal runs, of als je al in gear zit, kan je gerust mee in de hc farmrun. (zo ben ik aan bijna al mijn hc gear geraakt: kan zeer regelmatig meelopen ook al ben ik 'maar' social - en met de raiders quasi allemaal al full geared wordt de kans op schone loot alleen maar beter

[ Voor 32% gewijzigd door soulrider op 08-09-2014 19:10 ]

• beebie121
klinkt goed! hoeveel gold moet je dan meebrengen? Dan weet ik een beetje een wat ik kan verwachten zeg maar.

Werkt het lootsysteem met flex net als met lfr? of droppen er dan echt een paar stukjes?

• soulrider
we verkochten die voor 20k: 5k/wing: per wing te betalen voordat de eerste baas gepulled word.
Sommigen vragen 25k/full run, 7k/wing, of 5k voor garrosh only.
Loot is daar personal loot zoals op world bosses en inderdaad zoals op lfr:
zodra de baas neervalt krijg je direct en automagisch jouw loot. (gear of gold/bag)
We hadden laatst eentje die 9 of 10/14 bosses geen loot had,
maar op de laatsten wel telkens BiS raapte + een heirloom mee naar huis nam.
Blizzard bepaalt daar je geluk of pech: we garanderen de kills en 'geen gezeik', niet de loot ;)

• JeroenNietDoen
soulrider schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:12:
we verkochten die voor 20k: 5k/wing: per wing te betalen voordat de eerste baas gepulled word.
Sommigen vragen 25k/full run, 7k/wing, of 5k voor garrosh only.
Loot is daar personal loot zoals op world bosses en inderdaad zoals op lfr:
zodra de baas neervalt krijg je direct en automagisch jouw loot. (gear of gold/bag)
We hadden laatst eentje die 9 of 10/14 bosses geen loot had,
maar op de laatsten wel telkens BiS raapte + een heirloom mee naar huis nam.
Blizzard bepaalt daar je geluk of pech: we garanderen de kills en 'geen gezeik', niet de loot ;)
Hier op Draenor iets goedkoper dan. Flex 4 kost je 5K, Garrosh only 3K.

• soulrider
is dus dezelfde prijs als ons ;-)
(anderen vragen soms meer, maar die zal je op draenor dus ook wel hebben)
dinsdag-avond is vaak de goedkoopste om zo'n run te kopen: veel die kopers zoeken en dus zakken met de prijs ;)

[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 08-09-2014 19:20 ]

• beebie121
Klopt het dat er maar 1 staff is als heirloom en geen spelldagger of zwaard?
Want er is wel een offhand.
In mijn Atlas staat verder niks bruikbaars voor mn lock.

• soulrider
in SoO of tijdens het levellen ?

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
beebie121 schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:03:
Klopt het dat er maar 1 staff is als heirloom en geen spelldagger of zwaard?
Want er is wel een offhand.
In mijn Atlas staat verder niks bruikbaars voor mn lock.
klopt
http://www.wowhead.com/guide=1751/heirloom-list

Offhand en shield gaan samen met de 1h mace. Je hebt ze niet nodig tenzij je een holy paladin wilt lvlen, alle andere classes kunnen gewoon de staff gebruiken.

• Mik!
soulrider schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:44:
bij onze boostruns lopen we met 10m 580+ (eerlijk: 9m raiders 585+ en ik als social met 580) soms 15m te boosten in flex...
tank is een dk met 587 ilvl (vaak solo behalve als de mechanics het gewoon niet toelaten dan swapt een healer naar zijn dk, wordt ww-monk effe tank, ...)
Daar speelt het ilvl geen rol voor ons en hebben we bv pre-order chars die dus 483 hebben, maar we hebben soms ook 540+ die meedoen en gewoon gold geven om bv geen gezeik te hebben als de dps wat laag is enzo.
Dus ja: heb je 'maar' 529 en wil je mee op die run breng je best gold mee.
(de boost zit erin dat niemand zaagt over je dps, je op 2h tijd 14/14 flex hebt, en met wat geluk loot+heirloom krijgt)

om je even een idee te geven: baas 2 stacken we gewoon continu, solo-tanking ftw, triggeren we de mechanics van 66% en 33% vaak alle 3 tegelijk en liggen ze neer op amper de helft van de beschikbare tijd. Thok valt neer voordat de 2de cage open is, en bij Garrosh gaan de MC's vaak neer voordat ik van target kan wisselen :$ :)

Maar da's een boost voor non-guildies (guildies/alts lopen wel eens mee als we plaats hebben)
voor guildies zijn er genoeg andere (gewone) flex/normal runs, of als je al in gear zit, kan je gerust mee in de hc farmrun. (zo ben ik aan bijna al mijn hc gear geraakt: kan zeer regelmatig meelopen ook al ben ik 'maar' social - en met de raiders quasi allemaal al full geared wordt de kans op schone loot alleen maar beter
Sorry, ik blijf het gewoon iets wazigs vinden, mensen boosten in flex. Maar goed, er is blijkbaar een markt voor. Nja, ik denk dat ik gewoon mazzel heb gehad. Mijn main is aan het begin van SoO gegeared in normal/flex, maar ik zag al wel de trend veranderen toen ik mijn shaman alt ging gearen. Dat je bij wijze van hogere ilvl's nodig had dan de gear die er dropt. Uiteindelijk met mijn shaman de mazzel gehad om mee te kunnen lopen met bevriende guildgroepen om zo te gearen. Overige chars doe ik niet eens meer moeite voor om die te gearen ^^

Zijn er trouwens hier nog meer mensen die problemen hebben met hun subscription sinds IBAN? Ik had vorige maand al een chargeback die ik relatief simpel op heb kunnen lossen nadat ze mijn payment options weer hadden geactiveerd, maar nu is het weer raak en ben ik zelfs volledig gelocked. Ik heb de vorige keer de chargeback betaalt met CC en daarna mijn rekening omgezet naar IBAN. Eigenlijk wil ik nu definitief de boel op mijn CC laten zetten en hopelijk zo van het gezeik af te zijn, maar ze willen dus die option niet activeren. Ik moet vandaag contact met ze zoeken via live chat of telefoon en hopelijk zo de boel oplossen, ook omdat er problemen zijn met SEPA/IBAN aan hun kant. Baal er wel onwijs van, zeker omdat ik vanavond een raid heb :/

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 18:22
Mik! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:44:
[...]

Sorry, ik blijf het gewoon iets wazigs vinden, mensen boosten in flex. Maar goed, er is blijkbaar een markt voor. Nja, ik denk dat ik gewoon mazzel heb gehad. Mijn main is aan het begin van SoO gegeared in normal/flex, maar ik zag al wel de trend veranderen toen ik mijn shaman alt ging gearen. Dat je bij wijze van hogere ilvl's nodig had dan de gear die er dropt. Uiteindelijk met mijn shaman de mazzel gehad om mee te kunnen lopen met bevriende guildgroepen om zo te gearen. Overige chars doe ik niet eens meer moeite voor om die te gearen ^^

Zijn er trouwens hier nog meer mensen die problemen hebben met hun subscription sinds IBAN? Ik had vorige maand al een chargeback die ik relatief simpel op heb kunnen lossen nadat ze mijn payment options weer hadden geactiveerd, maar nu is het weer raak en ben ik zelfs volledig gelocked. Ik heb de vorige keer de chargeback betaalt met CC en daarna mijn rekening omgezet naar IBAN. Eigenlijk wil ik nu definitief de boel op mijn CC laten zetten en hopelijk zo van het gezeik af te zijn, maar ze willen dus die option niet activeren. Ik moet vandaag contact met ze zoeken via live chat of telefoon en hopelijk zo de boel oplossen, ook omdat er problemen zijn met SEPA/IBAN aan hun kant. Baal er wel onwijs van, zeker omdat ik vanavond een raid heb :/
Ja ze hebben de betalings opties omgegooid. Kon nu niet meet met direct debit betalen (ideal stond er niet mer bij). Moest een code opgegeven bij direct debit... uuuhh ja ok geen idee welke dat moet zijn....

Dus heb maar de timecard online gekocht, ingevoerd en werkte direct.
Denk dat ik het voortan maar zo doe.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb daar ook last van momenteel ja, gekke is dat ik nog wel gewoon kan inloggen en spelen terwijl mijn account op locked staat. Maar ik dacht ook dan koop ik wel een game time code. Alleen als ik deze invoer wordt die niet geaccepteerd. Zou dat kunnen omdat mijn betaalmethode vast staat op direct debit. Wat dus niet werkt nu? Hopelijk heb ik wel een goede code gekocht, anders is dat wel zonde :(

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Mik!
Nidhiki schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:10:
Ik heb daar ook last van momenteel ja, gekke is dat ik nog wel gewoon kan inloggen en spelen terwijl mijn account op locked staat. Maar ik dacht ook dan koop ik wel een game time code. Alleen als ik deze invoer wordt die niet geaccepteerd. Zou dat kunnen omdat mijn betaalmethode vast staat op direct debit. Wat dus niet werkt nu? Hopelijk heb ik wel een goede code gekocht, anders is dat wel zonde :(
Ik had dat de eerste keer ook. Ik kon gewoon inloggen, maar nu ben ik volledig gelocked en kom ik WoW niet in. Geen idee wat er nu precies fout gaat, maar support geeft in ieder geval aan dat er problemen zijn aan hun kant met SEPA.

• corset
Flex boosts verkopen.. zie het nut er nooit zo van in :p Geef mij maar een Normal boost (die overigens op Emerald Dream voor dezelfde prijs gaan als Flex hier wordt genoemd :) )

Maar goed, de prijs is ook 0. Als ik kijk dat ik me op dit moment blindverdien als Monk door LFR te spammen (niks meer nodig, dus alle gear wordt d/e gedaan, op scrolls gezet en verkocht, + de gold van de "omg we hebben healer tekort" tasjes.) Heerlijk zo. Of dat in WoD ook nog gaat werken? Ben bang van niet.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zo is de druid alweer level 40. 10 uur /played. Ik zit nog ff te dubben welke profs ik ga nemen, waarschijnlijk herb/alch omdat ik zelf graag me eigen pots maak en pots vaak meer use hebben dan leatherworking. Al heb ik ook een 80 Nelf druid op dezelfde server met herb/alch.. Kan er altijd nog herb/scribe van maken later :)

Also, Worgen is awesome. Best thing to happen to the alliance since Gnomes.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-11 18:22
Nidhiki schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:10:
In mijn geval had ik mijn sub al gecanceled en wilde ik deze vernieuwen.
Ik denk dat je account gelocked is, deze moet iemand van de support unlocken voor je.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 12:42

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vraagje aan de mensen hier, hoe moeilijk is het om de healen met restro druid in raids / dungeons. Ik wil weer beginnen en toch heb ik ergens een voorliefde gehad voor restro druids, is het een aanrader om als eerste healer te hebben ?

• corset
Totaal niet.. zorg dat je de Effloresence glyph hebt, en de minor dat je de shroom zelf kan kiezen qua plaatsing. Rejuv -> Wild Growth -> DONE! oh en soms een tranquility mocht het lastig gaan.

Meer dan genoeg voor 5 mans.

Voor raids? Je hebt meer dan genoeg utility. Enige tip: Neem NIET de treants talent, meest nutteloze talent in het spel. healen echt voor geen drol :(

• hmr

hmr

Gister voor het eerst SoO normal getanked op mijn warrior! Ging best lekker, al begin ik te twijfelen of ik die nieuwe mechanics, shield block en shield absorb, wel leuk vind.... Had misschien toch beter DPS kunnen gaan. Gister was vanaf Malko tot Garrosh!

En het wordt - DPS WARRIOR :) :9

Jammer dat ik nu begonnen was met gearen van tank, namelijk de BOE tank pieces en mijn loot ingesteld op tank spec bij de world bosses, maar dat gaat nu veranderen! Volledig dps warrior it is!

[ Voor 32% gewijzigd door hmr op 09-09-2014 11:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Nidhiki
Ryatzu schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:14:
[...]

In mijn geval had ik mijn sub al gecanceled en wilde ik deze vernieuwen.
Ik denk dat je account gelocked is, deze moet iemand van de support unlocken voor je.
Heb zojuist maar een ticket verstuurd naar support. Hopelijk kunnen hun mijn account zo snel mogelijk unlocken, dan kan ik tenminste weer game time toevoegen. Gok dat de code niet werkt omdat m'n account locked is

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lanerios schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:43:
Totaal niet.. zorg dat je de Effloresence glyph hebt, en de minor dat je de shroom zelf kan kiezen qua plaatsing. Rejuv -> Wild Growth -> DONE! oh en soms een tranquility mocht het lastig gaan.

Meer dan genoeg voor 5 mans.

Voor raids? Je hebt meer dan genoeg utility. Enige tip: Neem NIET de treants talent, meest nutteloze talent in het spel. healen echt voor geen drol :(
Thanks!
Ben me er ook meer aan in het verdiepen dus dit helpt wel!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:30:
[...]

Thanks!
Ben me er ook meer aan in het verdiepen dus dit helpt wel!
www.icy-veins.com

en check youtube en zoek naar PreachWOW restodruid 5.4 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:49:
[...]

www.icy-veins.com

en check youtube en zoek naar PreachWOW restodruid 5.4 :)
icy veins kende ik al net zoals noxxic maar dat zijn maar guides, ervaring is toch voor verschillende mensen anders. Zal die Preachwow even opzoeken!

• Mik!
Nidhiki schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:29:
[...]

Heb zojuist maar een ticket verstuurd naar support. Hopelijk kunnen hun mijn account zo snel mogelijk unlocken, dan kan ik tenminste weer game time toevoegen. Gok dat de code niet werkt omdat m'n account locked is
Klopt, dat is inderdaad het geval. Ik heb contact gehad met de live support en die hebben nu uiteindelijk mijn account unlocked. Ik kan nu weer inloggen en spelen tot mijn game time op is. Tegen die tijd zou SEPA/IBAN issues opgelost moeten zijn en anders ga ik mijn CC toevoegen. Voor nu in ieder geval opgelost en kan ik vanavond gewoon raiden ( *O* )

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:16:
[...]

Hier op Draenor iets goedkoper dan. Flex 4 kost je 5K, Garrosh only 3K.
Pfft, voor ik daarvoor ga betalen ben ik al gestopt.

En dat is ook precies wat ik gedaan heb met raiden op mijn alts. LFR een een hel waar ik niet in ga en flex is ook een stuk minder geworden al :(

Dus dan maar niet meer raiden, voor WoD ziet het er al weer leuk uit met spelers die langzaam aan het terugkomen zijn.

• Nidhiki
Yeah, net al antwoord van support gekregen, zodat ik weer betaal opties kon kiezen. Nu dus maar even m'n game card geactiveerd zodat ik weer 60 daagjes vooruit kan. Daarna ga ik wel weer over op Direct Debit. Nu kan ik weer fijn verder spelen gelukkig. Atm lvl 70 Prot Pally wat heel goed bevalt. Zodra ik deze op lvl 90 heb ga ik ook WoD pre-orderen en mijn lvl 60 DK boosten. Dan heb ik mooi 2 characters voor end game content :) Nog genoeg te doen de komende maanden :P

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Ik kreeg laatst nog 10 dagen gratis omdat ze bij blizz een fout hadden gemaakt met de betaling oid, ik had zelf niet eens iets gemerkt.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
The following realms were successfully connected earlier today:

English Realms
(PvE) Doomhammer and Turalyon
*O*

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja same here. Ze maken er echt een zooitje van de laatste tijd. Kreeg trouwens paar weken geleden de bekende ingame bug met de melding dat m'n prepaid time op was. Ik heb een automatische subscription die ook was afgeschreven dus m'n prepaid time kon eigenlijk niet op zijn. Afijn, toch voor de zekerheid online gametime gekocht bij Blizzard (was bezig met arena potjes en wilde het zekere voor het onzekere nemen). Effectief dus 2 betalingen gedaan (en ook afgeschreven), kijk ik vandaag op m'n rekening hebben ze weer 12,99 afgeschreven. Ik heb nu dus in een periode van 3 weken 3x 12,99 betaald 8)7.

Wel al telefonisch contact gehad en als het goed is wordt 't allemaal gefixed. Werd gelukkig ook vriendelijk en goed geholpen dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 12:01
En SWC blijft maar naar achteren geschoven worden....schande! Aan de andere kant ik zit toch meer in de beta dan in de live omgeving.

[ Voor 15% gewijzigd door Carthrax op 09-09-2014 16:26 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
Carthrax schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:24:
[...]

En SWC blijft maar naar achteren geschoven worden....schande!
Dit was ook een totale verrassing voor iedereen. Officieel stonden we niet op de lijst en opeens zagen wat guildies mensen van Doomhammer in Stormwind...

Maar ik gun het SWC meer dan Turalyon eigenlijk. Hoop echt dat jullie ook snel connected worden.

Er was wel even paniek omdat bij een realm connect raid lockouts reset kunnen worden en de guild zit al meerdere keren op P4 van heroic Garrosh... Helaas zelf afgelopen 2 weken gemist door vakantie, waardoor ik nu niet meer in het garrosh team zit en ze willen (begrijpelijk) met dezelfde groep dit afmaken, maar dat zou wel heel zuur zijn geweest. Onze raid lockout is blijven staan, alles van Doomhammer is reset...

• JeroenNietDoen
Mik! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:44:
[...]

Flex boosts is dus omdat veel mensen het beu zijn om alts door LFR te pushen. Liever wat gold betalen en hopen op aantal items, plus spul van celestials en ordos, en dan als je ilvl hoog genoeg is zelf flex gaan runnen. Zodoende hoef je niet door Looking For Scrubs.

• soulrider
inderdaad: en het gejank van 'minstens ilvl X', '1 wipe, rage en /leave', 'je mag pas meedoen aan een garrosh kill als je de kill al hebt' ... zorgt er ook een beetje voor dat sommige mensen (vooral die gold genoeg hebben) liever betalen om een probleemloze full run te hebben, ipv x keren te wipen waarna men opnieuw naar een paar mensen moet gaan zoeken, en hopen dat het dan wel goed gaat...
En wie zijn wij dan om er niet voor te zorgen dat er ook een aanbod is en het gold te aanvaarden ;)

zoals ik ook aangaf: we hebben er af en toe bij die echt afk staan, maar we hebben er ook die zeer goed zouden meekunnen in een gewone run qua dps, maar daar wegens 'armorycheck: geen kills = no invite' volgens sommige niet aan mee mogen doen... tenzij je al goed in de gear zit...
En langs de andere kant: zo hebben we ook nog eens wekelijkse kill op Garrosh-flex voor een flex-heirloom, en verdienen we wat gold tegelijkertijd.

De periode dat de 100% drop voor die heirloom er gaat zijn (voor alts die zelf nog geen heirloom mochten rapen) , zal ik hopelijk mijn altjes er ook wel doorkrijgen gestuurd, al moet ik er dan zelf voor betalen...

Tot dan lopen die alts doorheen lfr, de dk met wat geluk door normal, en de main boomie doorheen hc

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Tja het is gewoon zo jammer dat je met ilvl 519 niet in flex kan maar dat looking for raid bijna geen gear geeft.

• beebie121
wanneer komt die 100% heirloom drop dan?

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:33

Grvy

Bot

wooh beta invite!

Dit is een account.

• JeroenNietDoen
dudee schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:23:
Tja het is gewoon zo jammer dat je met ilvl 519 niet in flex kan maar dat looking for raid bijna geen gear geeft.
LFR is ilvl 528, dus nog genoeg items die je kunt upgraden dan.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Kaap schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:12:
[...]

LFR is ilvl 528, dus nog genoeg items die je kunt upgraden dan.
Jep moet je ze wel steeds vinden..

• soulrider
beebie:
tijdens (of vlak voor?) de pre-patch periode zal er zo'n 100%drop-periode zijn is er toch telkens vermeld bij patch/expension-info?

wanneer? zodra er geweten is wanneer die pre-patch de servers raakt, zal ook de periode van die 100% drop wellicht duidelijk worden.
(maar dat is - zo ver ik het telkens begrepen heb - enkel voor toons die nog geen heirloom hebben verkregen)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Ik ben laatst gewoon met een low ilevel alt flex ingegaan, er zijn alleen ilevel requirements voor LFR/lfd

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• soulrider
als je een groep hebt waarbij dat kan, ja...
probleem is vaak dat veel groepen een zot min.ilvl vragen van pugs.

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Ryatzu schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:05:
[...]

Ja ze hebben de betalings opties omgegooid. Kon nu niet meet met direct debit betalen (ideal stond er niet mer bij). Moest een code opgegeven bij direct debit... uuuhh ja ok geen idee welke dat moet zijn....

Dus heb maar de timecard online gekocht, ingevoerd en werkte direct.
Denk dat ik het voortan maar zo doe.
Bij de subscriptions zijn bepaalde betalingsmogelijkheden op dit moment niet mogelijk, maar het is ook mogelijk om direct bij Battle.net game time te kopen (dus geen abonnement).

Het is even zoeken, vanuit de Battle.net shop:
https://eu.battle.net/shop/en/ > World of Warcraft > Game services > Game time

Of hier de directe link:
https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

Door gametime te kopen ipv het opzetten van een abonnemen kun je betalen met oa Paypal, iDeal en direct debit.

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een vriendelijke raiding voor Warlords of Draenor.
Alliance of Horde maakt mij niet uit, zolang het is een actieve en toegewijde guild is.
Of kan iemand hierbij helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 05:03 ]

Verwijderd

Flex begint vanaf 530 minimaal tegenwoordig of je kunt zelf via Oqeue raids aan maken.
Maar ga wel even via youtube kijken of Icy Veins kijken wat je moet doen.
Ik heb zelf tot aan normal mode gear weten te behalen via Oqeue :)

En succes

http://solidice.com/downloads/world-of-warcraft/oqueue

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 06:54 . Reden: linkje ]

• JeroenNietDoen
dudee schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:22:
[...]

Jep moet je ze wel steeds vinden..
Flex is zelfde lootsysteem als LFR hoor. Random is random...

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 22:34
Ik persoonlijk houd altijd dit lijstje aan:

LFR

ilvl 496+ is the minimum for LFR

Flex

510-515 for flex 1
520-525 for flex 2
530-535 for flex 3
540+ for flex 4

Normal

530-535 for flex 1
540-545 for flex 2
550-555 for flex 3
540+ for flex 4

Heroic

535-545 for flex 1
545-550 for flex 2
555-560 for flex 3
565+ for flex 4

en als niemand me wil, begin ik zelf wel te organiseren.

Bron:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/11040484974?page=1

have you tried turning it off and on again.

Verwijderd

Ja maar het is eenmaal zo niemand gaat je aannemen lager dan dat.
Je weet wow spelers zijn op het algemeen opgeblazen kikkers :).
Laatste tijd zelf gisteren avond zet een knaapje 570 ilvl voor flex 1 :/
Mij wouden ze ook niet aannemen vervolgens maakte ik mijn eigen raids mijn Dps was in top 5 van 13-14 man Flex.

Als het aan mij ligt kan Blizzard beter in raids soort armor sync doen met Wod.
Als met een vrij hoge item level hebt raids als Flex, Normal en Heroic dan sync met evenveel hp, Dps, en Heals.
Zo word nog aantrekker om mensen aan te nemen en het verkopen raids moeten ze tegengaan.

Ik heb zelf met mijn hunter 555 ilvl niemand die je aanneemt sinds season 12 begon.
kan ik geen guild vinden in Pve :/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 08:14 ]

• corset
Darklord, welkom bij WoW, dat is helaas normaal geworden :(

Ik zit op 554 (jaja, ik weet het. Geen endgame gear :p) en kan geen pugs krijgen voor Flex op Emerald Dream, daar wordt soms 560 ge-eist. Echt kansloos. Echter als ik dan zelf een pug maak, ben ik wel degene die iedereen helpt met tactics, ervoor zorgt dat we de gevechten doorkomen, en gemiddeld in de top 4 van dps staat.

Pugs zijn grotendeels het beste zelf te maken. En belangrijk ook; zorg ervoor dat het je eigen draai heeft. Dan blijven mensen terugkomen. Ik heb nu een lijst van 7 a 8 mensen die ik gewoon kan schoppen als ik een Flex start, en gelijk mee gaan. Zijn het de beste spelers? Zeker niet, maar ik en een guildie proberen ze te op te leiden in de echte grote boze raid wereld. En dat vinden ze leuk.

En ach, paar dagen geleden met een zooi 510's Flex 3 afgemaakt zonder issues. Was het lastiger? Zeker, was het leuker? dat ook.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:57:
[...]
en het verkopen raids moeten ze tegengaan.
Want :? Hoe heb jij er last van als mijn guild 4 spots in een normal SOO run verkoopt?
Pagina: 1 ... 57 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!