Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:32:
Ik gok van wel ja.. PTR start binnenkort, dus zou heel goed kunnen inderdaad :)
Hmm zouden ze dat in 2 weken voor elkaar kunnen krijgen? Zat net te twijfelen om mijn account tijdelijk te unsubben tot de pre-exp patch, maar dan wacht ik nog ff!

En ben nog steeds hard aan het twijfelen wat mijn main zal gaan worden in WOD.. ligt ook aan wat de Tweakersguild nodig heeft voor het raiden in WoD.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Denk het wel, 75% is al getest in de Beta. Enige wat moet worden getest nog is hoe reageert alles met de current MoP content. Aangezien Normal, Heroic etc gewijzigd al gaan worden voor SoO.

En qua main is dat voor mij al opgelost. Mag uiteindelijk na jaren de class spelen die ik wil. Resto Druid <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ben benieuwd hoe ze het pre-wod event gaan aankleden :D ..
Het Pre-Cata event beviel me toentertijd iig super (Pre-MoP niet meegemaakt) ..

Een gigantisch rood gloeiende Dark Portal, en Blasted Lands weer vol van leven :D!
JAAAAAAAAA XD!

[ Voor 26% gewijzigd door Darkfreak op 03-09-2014 11:14 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• corset
Jep :-D Uiteindelijk!

Maar Nethergarde Keep schijnt plat te zijn :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Hmmm, was ik gister aan het ranten over lange queues op level 60/61, gisteren had ik bijna insta queues als DPS. Uiteindelijk van 61 naar 64.5 gegaan met een dungeon of 3 maar uiteindelijk. Gaat echt rete snel. Winterspring = Thorium HEAVEN. van 217 naar 289 gegaan en toen was het echt bed tijd. Vanavond maar ff door rammen naar 300 en daarna blacksmithing die ik gister op 250 gekregen heb naar 300 halen, daarna wat meuk minen in Ouland. Toch wel apart om een level 64 character te hebben wat nog geen voet in outland gezet heeft... Ach, lang leve de lol :)

Van de week ook starten met een worgen druid, zin an :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ye-roon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:26:
Hmmm, was ik gister aan het ranten over lange queues op level 60/61, gisteren had ik bijna insta queues als DPS. Uiteindelijk van 61 naar 64.5 gegaan met een dungeon of 3 maar uiteindelijk. Gaat echt rete snel. Winterspring = Thorium HEAVEN. van 217 naar 289 gegaan en toen was het echt bed tijd. Vanavond maar ff door rammen naar 300 en daarna blacksmithing die ik gister op 250 gekregen heb naar 300 halen, daarna wat meuk minen in Ouland. Toch wel apart om een level 64 character te hebben wat nog geen voet in outland gezet heeft... Ach, lang leve de lol :)

Van de week ook starten met een worgen druid, zin an :)
Wees blij, op Nagrand na vond ik Outland echt een vreselijke hell om te questen/levelen XD!
Ik hoop dat ik met mijn mage en monk outland ook geheel kan skippen dmv dungeon-que

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Om ook een bijdrage te leveren aan de GoT Guild ben ik een restodruid in full Heirlooms aan het levelen. Zit ondertussen al in de guild en na twee avondjes spelen gisteravond op level 25 uitgelogd. Vanavond en donderdag weer SoO raiden, dus weinig levelen. Vrijdagavond weer verder, denk ik...

Van plan om tot 60 te levelen, profs te kiezen en dan een boost in te zetten om zo ook mijn profs naar 600 te pushen zonder geld te hoeven investeren. Scheelt weer, want nieuwe server, dus ik ben arm! :(

• ye-roon

ye-roon

knaak

Darkfreak schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:28:
[...]

Wees blij, op Nagrand na vond ik Outland echt een vreselijke hell om te questen/levelen XD!
Ik hoop dat ik met mijn mage en monk outland ook geheel kan skippen dmv dungeon-que
Nagrand, hele mooie zone. Vond Zangermarsch ook tof en shadowmoon en terrorkar forest. Maja, ik main een treehugging druid :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

terokkar forest was ook tof, Zangermarsh ging wel. Shadowmoon is naar mijn mening zo een typische outland-ugh-zone. Maar dat is gewoon een persoonlijke mening ofc.

De 'untainted' zones van Draenor voordat het outland werd (Thanks for that, Ner'Zhul :( ) zijn een van de vele dingen in WoD waar ik echt naar uitkijk :D!
Ik hou van zones zoals Nagrand, Hillsbrad Foothills, Arathi Highlands, Wintergrasp, scholazar basin, grizzly hills :D

• corset
Probeer voor de gein Un'goro met flying even :p nog stukken beter dan Winterspring

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:41:
[...]

Probeer voor de gein Un'goro met flying even :p nog stukken beter dan Winterspring
Owja! Helemaal vergeten :D!
Daar komt mijn hunter's Devilsaur vandaan (Die elite albino wat daar rondloopt)

Ook een zeer mooie zone!

EDIT:
Ow, dat was niet aan mij gericht :P

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 03-09-2014 11:57 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:41:
[...]

Ook geprobeerd. Maar te grote afstand tussen elke node. In winterspring is het letterlijk minen, mounten, landen, minen, mounten, landen, minen etc. zo ongelofelijk veel nodes.

Plus winterspring is mijn favoriete vanilla zone. ktnxbye :p

• corset
Ja ok, over Winterspring qua zone compleet met je eens :)

Moet zelf zeggen dat ik het nooit farm, maar m'n vriendin wel en die is blij met Ungoro, 1 grote cirkel vliegen en een mammoth mining bag zit vol.

• hmr

hmr

Coreantes schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:28:
Om ook een bijdrage te leveren aan de GoT Guild ben ik een restodruid in full Heirlooms aan het levelen. Zit ondertussen al in de guild en na twee avondjes spelen gisteravond op level 25 uitgelogd. Vanavond en donderdag weer SoO raiden, dus weinig levelen. Vrijdagavond weer verder, denk ik...

Van plan om tot 60 te levelen, profs te kiezen en dan een boost in te zetten om zo ook mijn profs naar 600 te pushen zonder geld te hoeven investeren. Scheelt weer, want nieuwe server, dus ik ben arm! :(
Dan valt mijn optie om mogelijk resto druid te rollen dus af :) thanks ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Vandaag Gisteren 13 jaar geleden...

https://twitter.com/Elvinelol/status/506890949684117504
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BwjWodeCYAAthtc.png:large

Is het alweer zo lang geleden? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Erycius op 03-09-2014 13:42 . Reden: Doh dat was dus gisteren ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• corset
Gaaf zeg.. man oh man, dat dat al zo lang geleden is.

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zit al een tijdje met me chars in de Tweakers guild op Defias Brotherhood. Alleen wordt er niet veel meer geraid met de guild. Iemand nog een suggestie voor een leuke guild die actief raid op Defias Brotherhood? Main is een Resto shammy (ilvl 524). Met een invite voor een leuke raid guild zou je me een groot plezier doen!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• corset
Ik weet dat Cobra Kai (net zoals GoT blijkbaar) gaat raiden in WoD weer. Cobra is een stuk kleinere guild, maar wel genoeg mensen die echt wat van raiden afweten (zooi met heroic SOO experience etc). Heb een zelf progress met ze gedaan toen ze net begonnen waren, en dat ging goed. Ze hebben uiteindelijk wel wat heroics gecleared (ik dacht wing 1 en 2 voor de helft?), maar toen hebben ze even pauze genomen.

Ik ben zelf toen weg gegaan, ik wilde echt door raiden. En zit nu dus op andere realm.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Is WoW nog steeds aan te raden? Ben 4 jaar inactief geweest (heb alles gecleared tot en met WOTLK HC)...... Ben benieuwd hoe het levelen met een nieuwe char zou gaan of mijn main weer af te stoffen?

Is het nog gezellig?

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

hmr schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:59:
[...]

Dan valt mijn optie om mogelijk resto druid te rollen dus af :) thanks ;)
Dat is natuurlijk niet gezegd ;-) Ik ben altijd druid geweest en Resto is mijn main spec since WotLK... maar als er een andere rol nodig is kan ik altijd switchen ten tijden van WoD. Anders is resto-shammy ook nog een optie voor me, heb ik ook in full heirlooms klaar staan. :D Roept u maar!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Squishie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:08:
Is WoW nog steeds aan te raden? Ben 4 jaar inactief geweest (heb alles gecleared tot en met WOTLK HC)...... Ben benieuwd hoe het levelen met een nieuwe char zou gaan of mijn main weer af te stoffen?

Is het nog gezellig?
Hangt van de realm af of het gezellig is uiteraard (en de bijbehorende mensen dus).

Levelen is sinds cataclysm enorm veranderd (ivm nieuwe zones en quests) en zeker aan te raden als je since WOTLK niet meer gespeeld hebt.
Je main afstoffen heeft ook wel zijn pro's gezien je dan dus in cata en mop zones rond kunt rennen.
De raids van mop zijn niet slecht imo (wat ik tot nu toe gezien heb).

• hmr

hmr

Coreantes schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:13:
[...]

Dat is natuurlijk niet gezegd ;-) Ik ben altijd druid geweest en Resto is mijn main spec since WotLK... maar als er een andere rol nodig is kan ik altijd switchen ten tijden van WoD. Anders is resto-shammy ook nog een optie voor me, heb ik ook in full heirlooms klaar staan. :D Roept u maar!
Haha je maakt het alleen maar makkelijker voor me! Ik kan gewoon niet kiezen en schik me daarom graag naar de behoefte van de guild! :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zijn er eigenlijk mensen hier die op Defias-Brotherhood Alliance spelen? Heb daar nog een 80 druid en een ~70 huntard rond hobbelen. Oh en een ~25 mage. Alle 3 Night Elf Female...

Als je dat vergelijkt met m'n horde chars: Tauren Male Druid, Troll Male Mage, Goblin Male Huntard, Orc Female Shaman, Troll Female Monk, Pandaran Male Warrior. Dan weet je waarom ik horde speel. Ik kan gewoon niet met Humans, Dwarves, Dreanei, Night Elf Males spelen. Gnomes zijn cool, Night Elf Female ook. Sinds Cata de Worgen ook wel cool, muv de females, ik snap niet waar blizz ook hier de philosofie: females moeten rechtop lopen heeft doorgezet (looking at you Tauren, Troll, Dreanei, Orc). En niet net als bij de undead ook de hunching back heeft toegepast. Plus de gezichten van die Worgen females, WHYYYY.

Maja, binnenkort dus Male Worgen starten, eerste paar levels ergeren aan human form en daarna [Two Forms] regeligieus van mijn bar verwijderen en in Worgen form blijven.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Alliance o/

Kijk naar de alliance (behalve human males) en weet waarom ik alliance speel ;)
Hopelijk pakken ze de run animaties aan van Human Female/Male.

Horde kant vind ik alleen de Troll race (zowel male als female) wel cool en Belf Female is pretty, dan heb je het wel gehad.

Zijn nog 2 andere Alliance op Defias, wellicht meer die niet zo veel zeggen ;)
Vooral nu dat we daadwerkelijk zijn samengevoegd met Sporregar, Venture Co en .... nog 1 zullen er wel meer zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Derr_Hans op 03-09-2014 15:05 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Darkfreak schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:16:
[...]

Hangt van de realm af of het gezellig is uiteraard (en de bijbehorende mensen dus).

Levelen is sinds cataclysm enorm veranderd (ivm nieuwe zones en quests) en zeker aan te raden als je since WOTLK niet meer gespeeld hebt.
Je main afstoffen heeft ook wel zijn pro's gezien je dan dus in cata en mop zones rond kunt rennen.
De raids van mop zijn niet slecht imo (wat ik tot nu toe gezien heb).
Ik speelde op Twisting Nether (EU) altijd een van de beste servers geweest :D!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 14:15
hmr schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:35:
[...]

Haha je maakt het alleen maar makkelijker voor me! Ik kan gewoon niet kiezen en schik me daarom graag naar de behoefte van de guild! :9
Dat probleem heb ik dus ook :P. Het liefste zou ik nu gewoon al weten wat mensen straks gaan kiezen zodat ik daar op in kan spelen 8)7

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
ye-roon schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:53:
Zijn er eigenlijk mensen hier die op Defias-Brotherhood Alliance spelen?
/wave

Met mijn zwak voor spacegoats (de females that is) kan ik ook alleen maar alliance spelen ;) Al zijn de female human en night elf ook zeker de moeite waard. Horde, tsja, trolls zijn awesome (female) en de belf female is gewoon tof vanwege haar stripperdansje, maar verder ben ik toch echt alliance :D

Ik ben heel erg benieuwd wat de merge met de andere realms gaat betekenen op de langere termijn. Trade is een stuk drukker, al draaide dat gister vooral uit op een 'wedstrijd ver pissen' (my realm is better then youhooors). AH ligt een beetje stil voor mij opeens. Waar ik vorige week binnen no time alles verkocht moet ik nu veel langer wachten. Ik zag iig dat veel markten redelijk om zeep zijn geholpen. Voor de kopers natuurlijk gunstig, maar voor verkopers is het knudde.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

o/ Alliance op Defias Brotherhood.

Wel een bende daar sinds de realm connections. Mij veel te druk ..

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mja, merkte toen ik even inlogde op DB dat al m'n characters niet meer goed "arranged" waren. Die server is nu dus merged met een andere?

Gezien ik mijn Lava Dredger kwijt ben, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing voor mijn Worgen Druid. Ik kwam er achter dat ik 67 Champion's Seals had op me mage(85), dus dat was de snelste oplossing. Gister 14 seals gehaald, vandaag nog 14, e voila, 95, precies genoeg voor de staf :) Scheelt 3500JP uitgeven.

Ik zag ook dat harvest festival begonnen is. Misschien vant weekend maar kijken of ik daar wat aan kan doen.

Ook heb ik gelukkig 315 mining nu(met de +10 van de mining pick word dat 325), dus ik ga vanavond wel in zangermarmarsch feliron/adamantite minen, want holy shit monkey balls het heeft gister gewoon letterlijk 10min geduurt voordat ik mijn eerste Fel Iron Deposit gevonden had in die eerste zone van TBC waarvan de naam me even ontschiet momenteel.

Edit: Wat betekend o/ ?

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 09:39
Beeld je een persoon in die aan het zwaaien is met zijn arm. Het betekent dus 'hoi' of 'hallo' of 'kijk eens ff hier' of ... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 04-09-2014 09:38 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• hmr

hmr

Nelusz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 04:26:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook :P. Het liefste zou ik nu gewoon al weten wat mensen straks gaan kiezen zodat ik daar op in kan spelen 8)7
Op dit moment echt aan twijfelen tussen mijn warrior en een priest.. als er geen priests zullen komen in de guild dan ga is dat zeker een optie!

*vraagje: als we willen gaan kijken wie of wat er willen gaan raiden in GOT guild, moeten we dan een ander topic openen. Ervaring leert dat het guildforum niet echt werkt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 04-09-2014 10:05 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:34
Wij gaan gelukkig de komende weken inventariseren wat iedereen wil gaan spelen in de expansion. Ik zelf wil best graag van main switchen, na 10 jaar DPS Warrior heb ik het wel gezien. Afgelopen half jaar zo ongeveer elke class geprobeerd en daar een selectie uit gemaakt wat me aanstond.

Shaman=>Warrior>>>Hunter=>Mage. Keuze zal dus bij de Shaman en Warrior liggen. Mocht het zo zijn dat er geen van onze huidige Shamans gaan switchen, dan zal ik wellicht op zoek gaan naar een nieuwe guild. Dit is een toffe guild, maar persoonlijk speelplezier > guild :Y

• hmr

hmr

Kaap schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:12:
Wij gaan gelukkig de komende weken inventariseren wat iedereen wil gaan spelen in de expansion. Ik zelf wil best graag van main switchen, na 10 jaar DPS Warrior heb ik het wel gezien. Afgelopen half jaar zo ongeveer elke class geprobeerd en daar een selectie uit gemaakt wat me aanstond.

Shaman=>Warrior>>>Hunter=>Mage. Keuze zal dus bij de Shaman en Warrior liggen. Mocht het zo zijn dat er geen van onze huidige Shamans gaan switchen, dan zal ik wellicht op zoek gaan naar een nieuwe guild. Dit is een toffe guild, maar persoonlijk speelplezier > guild :Y
Welke spec wil je gaan spelen? Heb zelf de ele spec als vrij simplistisch gezien en daarmee minder leuk om te spelen. Resto shaman is wel leuk!

Twijfel nu erg tussen : Warrior / Rogue of Priest.

(als ik erover nadenk twijfel ik eigenlijk over alles... alleen Druid valt dus af en Monk ook.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben horde op defias brotherhood. Officieel eigenlijk van twisting nether maar toen met veel tweakers naar defias brotherhood gegaan. alleen toen heb ik zelf maar 2 weken gespeeld en stopte ik met WoW, ga het wel aankomende maand weer op pakken om even voor te bereiden voor de release van WoD ofcourse.

Is die guild nog steeds actief eigenlijk ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hoor van de GOT guild weinig, officers schijnen niet langer actief te zijn.

• hmr

hmr

dynosu schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:30:
Hoor van de GOT guild weinig, officers schijnen niet langer actief te zijn.
GOT guild was in hibernation mode! Zodra de pre-expansion patch uitkomt zullen we weer actief worden in voorbereiding op WOD.

Fiole wil het gaan oppakken en ik wil hem daarbij gaan ondersteunen. We zullen een Mythic raiding team opstellen waarmee we goed willen gaan progressen.

Dus interesse kan altijd worden getoond! We moeten, zoals hierboven aangegeven, vanaf heden gaan inventariseren welke classes we hebben en nog nodig hebben zodat mensen kunnen gaan kiezen voor een main!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
Ik denk dat ik vreemd ga met WoD. Ik stap over van Horde naar Alliance. :+
Alliance garrisons bevallen mij beter dan die van Horde o.a..

Helaas is er voor Alliance geen GoT guild op Defias Brotherhood. Maar wellicht dat er wel eentje opgestart kan worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Zerora op 04-09-2014 10:36 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zerora schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:36:
Ik denk dat ik vreemd ga met WoD. Ik stap over van Horde naar Alliance. :+

Helaas is er voor Alliance geen GoT guild op Defias Brotherhood. Maar wellicht dat er wel eentje opgestart kan worden.
BLASPHEMY!
Vol'Jin should hunt you down for this insolence!

:P

• dynosu

dynosu

Orly ?

Bereid je wel voor op de alliance drama queens. Altijd wel iemand aan het zagen op DB alliance.

Ik zit zelf op alliance en trek me verder weinig aan van andere guilds. En enige reden dat ik alliance zit is dat me guild dit wilde, ik volg waar zij heen gaan :)

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Tsja, 90% van de tijd heb ik het trade-venster toch niet openstaan en dan is het prima te doen. Maar volgens mij is dat op elke willekeurige server net zo en niet specifiek iets voor DB alliance.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:56:
En enige reden dat ik alliance zit is dat me guild dit wilde, ik volg waar zij heen gaan :)
Lemming >:)

• corset
Zerora schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:36:

Dat is ook niet zo moeilijk he? Koud sneeuwgebied, open tenten..

Mooi warm bosgebied, ommuurd fort.

Moeilijk kiezen :D

Ga zelf ook alliance inderdaad, ben de horde even zat na 4 expansions.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Wellicht :)

ik noem het loyalty richting guild :)

Verwijderd

Net zag ik dat mijn eerste Garrosh kill alweer meer dan 10 maanden terug is. Het is ze niet erg gelukt om de tijd tussen laatste tier en nieuwe expansion terug te brengen.

• Zerora
Darkfreak schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:42:
[...]

BLASPHEMY!
Vol'Jin should hunt you down for this insolence!

:P
I will hunt Vol'Jin down instead >:)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zerora schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:27:
[...]

I will hunt Vol'Jin down instead >:)
I know exactly what I am going to do about it, Zeror. I will watch and wait as ya people slowly become aware of ya ineptitude. I will laugh as dey grow to despise ya as I do.

And when da time comes dat ya failure is complete and ya "power" is meaningless, I will be dere to end ya rule swiftly and silently.

Ya will spend ya reign glancin' over ya shoulder and fearin' the shadows, for when da time comes and ya blood slowly drains out, ya will know exactly who fired da arrow dat pierced ya heart.

(Naar mijn mening een van de meest epische conversaties!)

• corset
spoiler:
En dan gaat ie dood door niet eens Vol'jin... Dat vind ik nou zo jammer

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:35:
spoiler:
En dan gaat ie dood door niet eens Vol'jin... Dat vind ik nou zo jammer
spoiler:
Thrall dood hem, dat is even goed als Vol'Jin gezien die twee echt zo close als maar wat zijn :P!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:33

Grvy

Bot

Darkfreak schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:39:
[...]

spoiler:
Thrall dood hem, dat is even goed als Vol'Jin gezien die twee echt zo close als maar wat zijn :P!
spoiler:
De groene jezus die weer eens een spotlight krijgt.. |:(

Dit is een account.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Grvy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:56:
[...]

spoiler:
De groene jezus die weer eens een spotlight krijgt.. |:(
spoiler:
Die ieder spotlight ook verdient :P! Als je het nog niet gedaan hebt raad ik je aan om Warcraft: Lord of the Clans eens te lezen. Thrall is echt een van de meest geweldige personages die er zijn in WoW naar mijn mening. Sure, hij wordt altijd als een soort Messiah neergezet, maar als je zijn daden volgt is hij dat ook bijna ^^!

• ye-roon

ye-roon

knaak

spoiler:
Ik geloof niet dat jullie de backstory van WoD kennen

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
combo-breaker ... ;-)
't begint hier bijna op een japanse porno-film te lijken met al die censuur balkjes ...

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ye-roon schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:06:
spoiler:
Ik geloof niet dat jullie de backstory van WoD kennen
spoiler:
Hij wordt door een Bronze dragon (Kairozdormu) geholpen om te ontsnappen naar het verleden van Draenor, voordat de orcs corrupted raken, waar hij zijn vader inlicht en voorzien van moderne wapens om mannoroth te verslaan, hij red zijn vader (dit is te zien in de trailer) en samen richten ze de iron horde op.
Ze bouwen the dark portal, maar modificeren het om naar de toekomst te gaan (dark portal wordt rood ipv groen). Garrosh wordt high ranking officer in the iron horde en wordt door de heroes (spelers) bevochten waar hij op het punt staat om ze te doden. Tot hij onderbroken wordt door Thrall, die hem uitdaagt tot een oud orc ritueel (duel) tot de dood. Deze wordt door thrall gewonnen waardoor garrosh daadwerkelijk dood gaat.

Dit is slechts het garrosh-gedeelte van de WoD lore gezien we het over garrosh en thrall hadden.
Ik kan ook over de rest van WoD doorgaan van wat ik al weet, als je wilt, maar dan ben ik nog even bezig

Warcraft boeken zijn leuk x)!
World of Warcraft: War Crimes .. Go read :D!

De rest is uit te maken uit WoD BETA ervaring

Maar er zijn nog enorm veel gaten .. Zo is de draak die garrosh hielp een ally van Wrathion, wiens purpose ook nog steeds onzeker is.. En is Medivh (oude bekende?) ook niet echt 'dood' (laatste known appearance was in zijn spirit vorm voor de battle of mount hyijal). Ik ben dus erg benieuwd wat WoD in the end game gaat brengen plot-wise ^^!

[ Voor 15% gewijzigd door Darkfreak op 04-09-2014 12:21 ]

• corset
spoiler:
Timeframe is fout!

Iron horde eerst

Dan pas de gehele corruption prevention

Zie de short story van Garrosh op de WoW site. Ook het moment waarin hij Kairoz afmaakt. Hij pakt een Bronze shard van Kairoz.
Wint het vertrouwen van zijn "vader" via beloftes over technology, en de shard (die in deze timeline nooit een zoon heeft gehad. Zij gaan naar de Shaman stones. Pappie krijgt een vision over de toekomst met de corruption, en besluit Garrosh te volgen en Iron Horde is begonnen. Laatste stukje is dat de warlocks hier niks van af mogen weten, tot het moment dat het tijd is om toe te slaan.

Enter the cinematic.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:30:
spoiler:
Timeframe is fout!

Iron horde eerst

Dan pas de gehele corruption prevention

Zie de short story van Garrosh op de WoW site. Ook het moment waarin hij Kairoz afmaakt. Hij pakt een Bronze shard van Kairoz.
Wint het vertrouwen van zijn "vader" via beloftes over technology, en de shard (die in deze timeline nooit een zoon heeft gehad. Zij gaan naar de Shaman stones. Pappie krijgt een vision over de toekomst met de corruption, en besluit Garrosh te volgen en Iron Horde is begonnen. Laatste stukje is dat de warlocks hier niks van af mogen weten, tot het moment dat het tijd is om toe te slaan.

Enter the cinematic.
spoiler:
Ja oke, de iron horde was er in feite pre-prevention al, maar werd pas officieel aangekondigd nadat mannoroth dood en gul'dan gepakt is. Zo bedoelde ik het

• corset
Ja ok, dan heb je gelijk :p Sorry, ben een Lore geek :(

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:54:
Ja ok, dan heb je gelijk :p Sorry, ben een Lore geek :(
Ik ken het gevoel :P ..
In-game besteed ik er niet veel tijd aan geef ik toe, maar ik heb wel alle novels die tot nu toe uitgekomen zijn thuis staan. Ik lees zelden tot nooit boeken, maar Warcraft boeken verslind ik alsof het niks is :D

• corset
Ik lees zelf redelijk wat, en WoW hoort daar altijd bij :p moet ik wel zeggen dat ik de laatste (War Crimes) het minste vond.. geef mij maar die Theramore storyline. heerlijk boek.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:27:
Ik lees zelf redelijk wat, en WoW hoort daar altijd bij :p moet ik wel zeggen dat ik de laatste (War Crimes) het minste vond.. geef mij maar die Theramore storyline. heerlijk boek.
Ik vond Lord of the Clans een van de vettere. De Sunwel Trilogy was geweldig! Last guardian was ook niet slecht. Over het algemeen gewoon groot fan van de oudere boeken (pre-WoW).

• Derr_Hans
  • Niet online
dynosu schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:56:
Bereid je wel voor op de alliance drama queens. Altijd wel iemand aan het zagen op DB alliance.

Ik zit zelf op alliance en trek me verder weinig aan van andere guilds. En enige reden dat ik alliance zit is dat me guild dit wilde, ik volg waar zij heen gaan :)
Zal voor Horde niet veel anders zijn als ik het forum zo af en toe zie.

Maar inderdaad, schenk er niet veel aandacht aan en af en toe zeg ik eens wat in /2 of gooi er wat Fresh Prince of Bel Air door heen om het ijs te breken. Hopelijk blijft het Anal [insert achi/item/quest] net zo beperkt zoals het was.

Iig is Shrine weer lekker druk, zolang ik niet hoeft te wachten met inloggen vind ik alles best.

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:51:
[...]

Zal voor Horde niet veel anders zijn als ik het forum zo af en toe zie.

Maar inderdaad, schenk er niet veel aandacht aan en af en toe zeg ik eens wat in /2 of gooi er wat Fresh Prince of Bel Air door heen om het ijs te breken. Hopelijk blijft het Anal [insert achi/item/quest] net zo beperkt zoals het was.

Iig is Shrine weer lekker druk, zolang ik niet hoeft te wachten met inloggen vind ik alles best.
Anal [Skills to pay the Bills]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Derr_Hans
  • Niet online
Anal [And... It's Good!]

Om even van Anal spam af te stappen.

Nog 1,5 lvl te gaan en ik kan weer beginnen met gearen van een alt en wat transmog spull farmen.
Gister door wat items gebladerd op icy-veins en 2 mog setjes gemaakt.

Items die het toch net niet zijn op een draenei (voornamelijk de shoulders en boots (boots boeit alleen niet met een robe)) doen het goed op een Nelf female.

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 04-09-2014 14:08 ]

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:05:
Anal [And... It's Good!]

Om even van Anal spam af te stappen.

Nog 1,5 lvl te gaan en ik kan weer beginnen met gearen van een alt en wat transmog spull farmen.
Gister door wat items gebladerd op icy-veins en 2 mog setjes gemaakt/
Help mij gelijk even kiezen welke main ik moet nemen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hier nog een kleine 18 levels te gaan, dan kan ik eindelijk die 90-boost van de pre-order gebruiken op mijn mage :D! Transmog set al gehaald (de crafted 'wizard'-outfit vind ik een van de mooiste, al twijfelde ik even of ik voor de PvP set zal gaan), alleen mijn goblin nog naar 60 krijgen.

Waar ik ook naar uitkijk is eindelijk mijn eerste engineer te hebben (Engineering en Alchemy 600, go, go!)

.
hmr schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:07:
Let the dice decide :P!

[ Voor 29% gewijzigd door Darkfreak op 04-09-2014 14:20 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:07:
[...]

Priest ofc !!! Duh..

• corset
indeed, if unsure, use a D12! always works :p

Nog 18 te gaan hier! 42 nu, en ik kan door naar 90 en gaan gearen. WOOT >_< oh.. en nog m'n 12k achievement points halen.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Gobby Hunter is nu 56. Nog een paar levels en dan gaat ze in de koelkast, en ga ik verder op de Druid.
Of ik dan nog een lvl 60 maak hangt een beetje af hoe snel ik mijn andere doelen voor elkaar krijg.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• ye-roon

ye-roon

knaak

Goed, ik ben dus nog niet in MoP gebieden geweest en heb daar nog geen items vandaan, maar waarom staat er op wowhead bij sommige items upgrade 0/1 of 0/4 etc? Was da?

• corset
Je kan level 90 items upgraden naar betere ilevels. Volgens mij 2 ilevels per keer, tot bij uiteindelijk 4x2 = 8, of 1x1 = 2.

Hierdoor hebben ze het loot geluk een beetje terug gedrongen, zodat je tenminste nog iets van gear upgrades ziet.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
ye-roon schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:28:
Goed, ik ben dus nog niet in MoP gebieden geweest en heb daar nog geen items vandaan, maar waarom staat er op wowhead bij sommige items upgrade 0/1 of 0/4 etc? Was da?
Je kan items upgraden. Rare items hebben 0/1 upgrade welke 8(?) ilvls omhoog gaat. Epics hebben 4 gradaties van elk 4 itemlevels. Gewoon een soort justice/valor point dump in ruil voor meer stats.

• Derr_Hans
  • Niet online
Je kan MoP gear upgraden.
4 ilvl per keer.

Was ooit 2x per item en nu sinds wat maanden 4x om op deze manier SoO op gearnivo te nerven.

Rare gear gaat met JP's (8 ilvls en 2x max) en epics met VP's.
pvp gear niet mogelijk.

Met patch 6.0 verdwijnd JP/VP's, dan kost het Lesser Charms (loot je met pet battles, daily quests of Rare's killen in pandaria (veel coins op Timeless Island) om te kunnen upgraden.

(upgrade verdwijn in WoD btw)

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 04-09-2014 15:45 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

aha, cool. denk ik.. ah well.

ik zag ook dat ik Blacksmithing kan levelen in MoP, mining ook, dus waarom doe ik nu moeilijk om op mijn panda in Outland te minen? :S

• corset
Blacksmithing zou ik echt doen als het niet anders kan, je hebt iets van 1200 Ghost Iron bars nodig voor alleen Outland als ik het goed heb Oo

• ye-roon

ye-roon

knaak

oh das niet zo fijn...

Kan dit ook met skinning/herbing en dan LW/Alch/Inscription?

• corset
Herbing ja, rest nee

Je krijgt zowel bij mining als bij herbing:

<525 = Scraps, 10 scraps = 1 herb/ore
hoger is normal loot van gatheren :)

• Derr_Hans
  • Niet online
Als je quest, dan is het beter om de oude route te nemen.

Ga je toch van 1 tot 600 met ghost iron dan heb je 4971 bars nodig voor Blacksmith.

Ghost iron ore is overal in Pandaria te vinden, nodes geven redelijk wat ore af, ghost iron is vergeleken met Fel Iron (bagger om te minen) en cobalt (Wotlk spul) veel goedkoper op AH en makkelijker zelf te minen.

Als je een lvl 90 alt heb, vergeet niet je farm vol te planten met ore dingen.
Dit zijn toch makkelijk wat "Gratis" skill points als je de Ore om kan zetten tot Bar's.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 04-09-2014 16:27 ]

• corset
Fel iron is inderdaad een hel, zelfde met Cobalt ja. Maar de rest zou ik gewoon met de oude ores doen :P veel makkelijker.

Zo, gister weer wat gametime gehaald, 9 euro per maand nu. Goede prijs zo vind ik :)

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 04-09-2014 16:30 ]

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 24-11 15:53
lanerios schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:27:
Fel iron is inderdaad een hel, zelfde met Cobalt ja. Maar de rest zou ik gewoon met de oude ores doen :P veel makkelijker.
Vind je? "Vroegah" vond ik dat, op adamantium ore (of hoe heette dat spul in TBC?) na, het eenvoudigste om te farmen. Gatherer addon aan en maar rondjes vliegen door Hellfire Peninsula, niets bijzonders aan.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• corset
Helaas zijn de spawnrates gigantisch generfed :( Hierdoor spawned er bijna geen fel iron meer. Terwijl je verzuipt in de adamantite weer.. Zelfde issue met Cobalt trouwens.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Over gatherer addons gesproken:
Welke gebruiken jullie?

Ik gebruikte vroeger altijd Gatherer. Handige node opslag, en je had een optie om je DB te sharen met een specifiek iemand.
Tegenwoordig heeft Gatherer die functie niet meer, en werkt ook de WoW-head import niet meer denderend.

Guildies gebruiken Gathermate.

Ik heb sinds WotLK niet meer aan gathering in welke vorm dan ook gedaan, dus ben een beetje out of the game ermee :P

• corset
Gathermate is wat ik ook gebruik ja. Doet wat het moet doen, zonder problemen.

Voor archeology gebruikte ik Archy, maar dat is al tiiiijjjden geleden.

• Zerora
Ik ga toch niet die faction change doen. Zat ff de voorwaarden ervan te lezen net. Ik wil niet bepaalde progress verliezen. Geen zin om bijvoorbeeld Argent Tournament opnieuw te doen. :P

Ik boost wel een char naar level 90 op alliance straks.

Even iets anders.

De muziek in WoW wordt echt wel beter en beter. Laatste beta patch had wat nieuwe muziek. Je kan de afspeellijst hier luisteren:

- klikkerdeklik

[ Voor 34% gewijzigd door Zerora op 04-09-2014 18:47 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Muziek staat hier al jaren uit d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door jmxd op 04-09-2014 20:03 ]

• JeroenNietDoen
Vanaf het moment dat ik een guild joinde en op teamspeak zat, heb ik zelfs het geluid uitgezet.

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
Derr_Hans schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:41:
Je kan MoP gear upgraden.
4 ilvl per keer.

Was ooit 2x per item en nu sinds wat maanden 4x om op deze manier SoO op gearnivo te nerven.

Rare gear gaat met JP's (8 ilvls en 2x max) en epics met VP's.
pvp gear niet mogelijk.

Met patch 6.0 verdwijnd JP/VP's, dan kost het Lesser Charms (loot je met pet battles, daily quests of Rare's killen in pandaria (veel coins op Timeless Island) om te kunnen upgraden.

(upgrade verdwijn in WoD btw)
ter aanvulling (want niet alle MoP gear geeft 0/4 -> 4/4 upgrade mogelijkheden):
Tot gear (502 in lfr) kan je 2x upgraden voor 2x +4 : totaal +8 ilvl/item
Soo gear (528 lfr+ordos+celestials 2set) kan je 4x upgraden voor 4x +4 : totaal +16 ilvl/item

de 1x upgradables zijn 463 uit hc dungeons of 476 uit de cache van hc scens.
(mogelijk ook de 483/496 of geven die 2x upgradable?)

dat van die lesser charm is wel handig: mijn main boomie zit nog op +5k van die dingen
en telkens er een paar afgaan voor bonus loot coins, dan komen er minstens 2x zoveel bij tijdens een farm run op timeless isle of dergelijken :s

• Zerora
Blizzcon virtual ticket is nu te koop.

https://eu.battle.net/sho...t/blizzcon-virtual-ticket

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:39:
[...]

Vanaf het moment dat ik een guild joinde en op teamspeak zat, heb ik zelfs het geluid uitgezet.
Zonder geluid kan ik niet spelen. Moet wel bepaalde spell effects kunnen horen :P

Maar in PvE is dat minder belangrijk dan in PvP

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Twylight schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:01:
[...]

Zonder geluid kan ik niet spelen. Moet wel bepaalde spell effects kunnen horen :P

In PvE (en PvP) heb je ook die leuke voice addon - VEM - en dan is zeker handig om sound aan te hebben staan. :)

Maar ik heb ook altijd muziek uit staan. Ik kan altijd nog een YT clip aanzetten om ze te horen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• corset
Zo, en level 45 gehaald! Vandaag hopelijk 50-55 halen, dan morgen 60 en LFR induiken.

Wel merk ik dat als je een low level farm character zoekt (voor whatever reden) dat Boomkin echt bizar goed is. Dungeons solo, equal level mobs 2 shotten. Werkt geweldig.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister level 68 geworden, 10% verwijderd van 69. Mining is 375, blacksmiting 335. Moet ff een recipe kopen waarmee ik naar 350 kan en vanaf daar verder met cobalt. Ik hoop vandaag nog wat TBC dungeons te doen. Misschien ook ff vragen of iemand me wil helpen met ring of blood in nagrand.

Maar inderdaad, Fel Iron was echt een crime. Gelukkig had ik niet veel nodig. Ik kan met m'n adamantite wel door naar 350 voor cobalt denk ik.

Maar hoe hoger level ik word, hoe meer het kriebelt om weer alliance te spelen. Dus van het weekend start ik mijn Worgen druid :)

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Ik heb hetzelfde, zonder spel effects kan ik niet spelen.
Tijdens raiden moet ik Muziek aan hebben, dat heb ik weer niet bij Arena's.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja tijdens grotere Wpvp gevechten staat mijn geluid ook altijd uit, scheelt lag :) en dan kan je rustig coordineren zonder al de grote boem om je heen.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
lanerios schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:13:
Wel merk ik dat als je een low level farm character zoekt (voor whatever reden) dat Boomkin echt bizar goed is. Dungeons solo, equal level mobs 2 shotten. Werkt geweldig.
Is dat zo ?
Ben gek genoeg al 6 jaar op mijn druid aan het spelen en altijd Feral geweest.
Misschien tijd voor een tweede en die als balance/resto te levelen

..of een hunter. Nog nooit gehad

FUMES et CARNES

• JeroenNietDoen
[...]
Wordt er helemaal gek van als ik in een raid al die spells hoor :X

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:19:
[...]

Wordt er helemaal gek van als ik in een raid al die spells hoor :X
gek was al al hoor Kaap, heb je geen spells voor ndoig :+

• corset
Iusedto schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:42:
[...]

Is dat zo ?
Ben gek genoeg al 6 jaar op mijn druid aan het spelen en altijd Feral geweest.
Misschien tijd voor een tweede en die als balance/resto te levelen

..of een hunter. Nog nooit gehad
Balance slaat nergens op.. ik Outheal en dps de meeste dps en healers in dungeons. Ik heal nu ook gewoon standaard als Balance, gaat 100x sneller

• hmr

hmr

[...]

Ik speel ook zonder geluid, maar wel met de addon GladiatorLOSA aan. Dan heb je helemaal geen geluid nodig:P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Ik speel zelf altijd met geluid aan, in raids wil ik spells horen. Hiermee kan ik gewoon een stuk beter reageren dan alleen een DBM warning :p

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:23:
Balance slaat nergens op.. ik Outheal en dps de meeste dps en healers in dungeons. Ik heal nu ook gewoon standaard als Balance, gaat 100x sneller
I guess it's ..
*puts sunglasses on*
.. UN-Balanced!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lixx37HbmGnaISouVZ13i5T7/full.jpg

Zelf speel ik ook altijd met sound-effects aan.
Ik ben over de jaren heen zo ingespeeld geraakt op al die spell-sounds dat ik helemaal desorienteerd raak als ik ze uit heb >_<

• corset
Die was te makkelijk xD Maar wel waar.

Balance en Blood zijn echt voor mij de snelste specs om mee te levellen.

Pagina: 1 ... 56 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!