Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmm , net level 80 gehaald. klopt het nu dat ik voor de dungeons eerst de ingangen moet vinden voordat ze met de dungeon finder werken?

www.degroot-it.nl

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:37
degroot schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:28:
hmm , net level 80 gehaald. klopt het nu dat ik voor de dungeons eerst de ingangen moet vinden voordat ze met de dungeon finder werken?
Nee hoor, ze worden geunlocked op het moment dat je aan de level, of itemlevel vereiste voldoet, je kan uiteraard altijd met de hand een groepje maken, en daarmee naar de dungeon zelf toegaan.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
kladblokje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:13:
[...]

Er bestaat geen gratis boost, het gaat om een boost die je krijgt bij aanschaf van de nieuwe expansion (bv hier)
Dat is dus gratis ... bij de pre-order van ...
Ideaal als je er maar eentje wilt boosten en je toch WoD wilt gaan spelen...

Verwijderd

Hallo, ben ik weer :+

We zoeken nog steeds meer mensen voor de achievement/title "Herald of the Titans".
Er zijn een aantal belangrijken punten waardoor je wel/niet meer mag/kan doen:

- Je moet level 80 zijn op een character
- Dit character max gear aanhebben van max 226 itemlevel (232 voor wapens)

Hierdoor kunnen we in Ulduar met een aantal mensen Algalon downen waardoor we deze title krijgen. Heb je interesse, dan is het 't beste als je me een berichtje stuurt :P

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 12:18
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:21:
Hallo, ben ik weer :+

We zoeken nog steeds meer mensen voor de achievement/title "Herald of the Titans".
Er zijn een aantal belangrijken punten waardoor je wel/niet meer mag/kan doen:

- Je moet level 80 zijn op een character
- Dit character max gear aanhebben van max 226 itemlevel (232 voor wapens)

Hierdoor kunnen we in Ulduar met een aantal mensen Algalon downen waardoor we deze title krijgen. Heb je interesse, dan is het 't beste als je me een berichtje stuurt :P
Ik neem dat als mensen meedoen er hier specifiek een char moeten gaan levelen en gearen. Is er een plan hoe we een X-aantal spelers aan de juiste gear gaan krijgen?

Verwijderd

Jwlb schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:10:
[...]

Ik neem dat als mensen meedoen er hier specifiek een char moeten gaan levelen en gearen. Is er een plan hoe we een X-aantal spelers aan de juiste gear gaan krijgen?
Gear is geen probleem, veel BoE is mogelijk, BiS is ook niet nodig. We kunnen mensen boosten en helpen, dus dat lukt wel.

Het levelen is een optie, echter hebben velen ook nog een alt staan wat mee kan :) Of een x aantal levels nog te gaan tot 80.

Btw: we spelen horde :)

Edit: Als toevoeging, we hebben al 4 mensen wat sowieso meedoen:
2x Prot paladin
1x Hunter
1x Mist/Fistweaver Monk

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2014 10:41 ]

• Jwlb
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:20:
[...]

Gear is geen probleem, veel BoE is mogelijk, BiS is ook niet nodig. We kunnen mensen boosten en helpen, dus dat lukt wel.

Het levelen is een optie, echter hebben velen ook nog een alt staan wat mee kan :) Of een x aantal levels nog te gaan tot 80.

Zijn er nog mensen die Alliance spelen? Huh!

Ik kan inderdaad een Warlock of een Warrior verder leven. Beide zijn nu 73. Bedoelde meer uit het oogpunt dat een speler begint met alleen maar quest greenies, waarmee we de oorlog niet zullen winnen.

Beide zijn echter characters waarmee ik sinds TBC niet meer mee heb gespeeld en ik zal dus zeker even moet wennen aan het spelen met een dergelijk character :)

Verwijderd

Jwlb schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:41:
[...]

Zijn er nog mensen die Alliance spelen? Huh!

Ik kan inderdaad een Warlock of een Warrior verder leven. Beide zijn nu 73. Bedoelde meer uit het oogpunt dat een speler begint met alleen maar quest greenies, waarmee we de oorlog niet zullen winnen.

Beide zijn echter characters waarmee ik sinds TBC niet meer mee heb gespeeld en ik zal dus zeker even moet wennen aan het spelen met een dergelijk character :)
Is absoluut geen probleem, we helpen je met wat je nodig hebt. Flasks etc kunnen we niet voor je kopen als je niet op ons realm zit natuurlijk, maar je krijgt van ons boosts/hulp waar nodig. Dus als je 80 dingt, en je hebt de gear nodig, kan ik je persoonlijk door heel Ulduar, Naxx, Malygos en Sartharion boosten.

Het gewennen kun je natuurlijk nog doen in de level-fase, ook is het niet erg als je niet top-notch speelt, het gaat gewoon om de fun en de extra toevoeging aan de run!

• Jwlb
Heb je op dit moment al aanmeldingen van mensen? anders wel makkelijk om een overzicht te hebben van het team tot nu toe zodat men hier rekening mee kan houden

Verwijderd

Jwlb schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:55:
Heb je op dit moment al aanmeldingen van mensen? anders wel makkelijk om een overzicht te hebben van het team tot nu toe zodat men hier rekening mee kan houden
2 vrienden van me (niet op Tweakers) en Fiole van Tweakers.

De groep hou ik bij via mijn friends list, en ik zal dus ook het centrale contactpunt zijn. Altijd mogelijk om een whatsapp groep te maken o.i.d. mocht het liever op die manier gaan.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ook leuk. Zit je lekker te spelen, je ziet gewoon dat je XP krijgt als je quests, mobs killed enzo.. maar krijg de XP er niet bij en blijf gewoon op lvl 85 :S..

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Omdat je de expension niet hebt? Of heb je je exp gelockt?

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb de Expansion wel. Zit nu te levelen daar.

Of kan ik niet verder lvlen omdat ik een trail heb van 10 dagen en daarom niet hoger kan lvlen.

[ Voor 50% gewijzigd door Grudgie op 30-08-2014 11:36 ]

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 10:53
Any characters you play during the trial will stop gaining experience at one point below level 86.
bron

[ Voor 5% gewijzigd door kladblokje op 30-08-2014 13:04 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Van de week Battlemaster enchant formula geloot van trash in Tempest Keep. Even op wowhead gekeken wat t precies was en de enchant scheen nogal rare te zijn. Op AH gegooid voor 9K met de gedachte dat ik m toch nooit zal verkopen voor die prijs (Aggramar/Hellscream nogal dood), log ik gister in op mn Mage, hoppa verkocht! Mooie meevaller als arme scrub :)

Ashes echter weer niet gedropped op 8 chars /sigh

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Jwlb
Vanaf woensdag kunnen ook tweakers op Scarshield Leigon, RAvenholdt, The Venture Co en Sporeggar de Tweakers guild joinen zonder een transfer. De servers worden met elkaar verbonden!
The following EU realms are scheduled for connection on Wednesday, September 3.

English Realms
■Defias Brotherhood and Scarshield Legion/Ravenholdt/The Venture Co/Sporeggar

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
temp00 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:24:
Van de week Battlemaster enchant formula geloot van trash in Tempest Keep. Even op wowhead gekeken wat t precies was en de enchant scheen nogal rare te zijn. Op AH gegooid voor 9K met de gedachte dat ik m toch nooit zal verkopen voor die prijs (Aggramar/Hellscream nogal dood), log ik gister in op mn Mage, hoppa verkocht! Mooie meevaller als arme scrub :)
Komt waarschijnlijk omdat het een "koopje" was. Recipe gaat voor 15k gemiddeld, zal me niks verbazen als iemand het gekocht heeft en voor 15k+ weer op de AH gezet heeft.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja die prijzen zag ik idd ook in de Wowhead comments staan maar mn server is nogal dood dus ik verwachtte geen koper ervoor te vinden. Misschien had ik toch wat hoger in moeten zetten.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ff kort bezig geweest met Tailoring (met cloth van mijn lvl'de priest) op mijn 90 priest alt en 2 lvl's gehaald op mijn nu lvl 86 andere priest alt.

Het leek zo'n goed idee om een "nieuwe" 11de char te levelen omdat ik me wat verveelde.
Bij lvl 80 had ik het wel weer gehad. Maar ja, ben zo dicht bij nu :)

Hopelijk 90 deze week, dan kan ik volgende week wat lfr lopen op mijn vrije dagen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren iets te die-hard wow zitten spelen..... Van level 48 naar level 60 gegaan, "alle" classic dungeons gedaan (bijna alle quests daar afgerond) alleen in razorfen downs en blackrock depts mis ik nog wat quests. Ma goed, flying skill gekocht, de skill dat ik in azeroth kan vliegen gekocht. Al heb ik toch het idee dat ik m'n warrior als een face roll speel en niet echt optimized. Ook vreemd dat de passive: blood and thunder voor alle specs geldt. Waarom halen ze die passive niet weg en stoppen ze het standaard in de skill dan?

Van de week word het starten met een Worgen druid samen met maatje van me. Nog geen idee welke servert, maar vast staat dat het een pvp servert wordt. Ik ben helaas mijn lava dredger heirloom kwijt, waarschijnlijk een paar keer heen en weer gemaild, niet opgepakt, auto terugmail actie naar een character wat niet bestaat. Ik denk dat ik nu de warden staff haal, gezien die ook door monk gebruikt kan worden. Moet alleen ff kijken hoe ik die het goedkoopst haal :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister even LFR gedaan met de druid van m'n vriendin.

Groep 1; Terrace.. pulled alle trash tegelijk voor de eerste boss, en wipen. Repeat 2x dan gaat boss plat
Boss #2, iedereen staat bij Lei-shi, tank gaat dood. Wipe. (andere tank was weg). Repeat until dungeon is done.

Groep 2; Immerseus.. Ja, wat kan ik er over zeggen. Als de tank zegt "everyone stack on me for this fight" en het ook nog doet.. Dan is de lol er snel af, 3 wipes achter elkaar.
Uiteindelijk wel dood gekregen, dus naar de volgende. Daar maar gestopt. Geen zin meer in.

Later wel nog legendary stap 1 afgemaakt (Gem), dus zelf als healer met vriendin gequed voor Terrace. Ik als heal/dps, zij als healer.. Ik sta uiteindelijk rond 2 a 3 qua dps, en healing hoger dan de laagste 2 healers. (windwalker met orbs+Chi wave spam). Dat ging dan wel weer leuk, vooral omdat ik voor de eerste pull al te horen kreeg van de healers dat ik beter als DPS kon gaan, omdat de healing wel goed ging.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Derr_Hans
  • Niet online
Wat mij opviel, je kan nu enchants gebruiken op die heirlooms die eerder een ilvl nodig hadden.
Chants scaled met lvl nu, 87 spellpower chant op staff (WotLK chant) sinds lvl 1 er op.

Zal wellicht al langer zo zijn, maar het is voor mij een jaar geleden op zen minst dat ik een char van 1 tot 90 solo lvl. Wel een Warlock maar die is geboost met een lvl 90 char van 1 tot 87 of zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 01-09-2014 09:11 ]

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Als casual is LFR voor mij nog wel te doen maar het hangt wel heel erg af van een aantal spelers.
Valt mij in ieder geval op dat je beter LFR kunt doen in de avond dan op een middag in het weekend.
Wat een ramp is dat zeg :(

De meeste wipes heb ik tot nu toe gehad bij Galakras.
Dat hele gedoe met die towers etc. is voor de meeste mensen ver boven hun pet

Alhoewel Spoilsof Pandaria ook altijd goed is voor veel drama....en wipes.

Maar in ieder geval dropte Thok eindelijk met 2hander voor mijn DK dus ik ben heel erg blij :)

FUMES et CARNES

• Derr_Hans
  • Niet online
Iusedto schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:44:
Als casual is LFR voor mij nog wel te doen maar het hangt wel heel erg af van een aantal spelers.
Valt mij in ieder geval op dat je beter LFR kunt doen in de avond dan op een middag in het weekend.
Wat een ramp is dat zeg :(

De meeste wipes heb ik tot nu toe gehad bij Galakras.
Dat hele gedoe met die towers etc. is voor de meeste mensen ver boven hun pet

Alhoewel Spoilsof Pandaria ook altijd goed is voor veel drama....en wipes.

Maar in ieder geval dropte Thok eindelijk met 2hander voor mijn DK dus ik ben heel erg blij :)
Beste dagen voor lfr is Woensdag en Donderdag (zelfs in de middag ;) ), dan komen zo'n beetje alle mains weer buiten spelen om even snel door lfr heen te raggen. Zal niet zeggen dat het altijd goeie runs zijn maar de kans op is wel een stuk hoger.

Na het weekend, doe je alleen lfr als je gevoel heb dat jij je zelf pijn moet doen.

• corset
jep.. en nu hou ik wel van wat torture movies, maar dit was gewoon te erg.. niveau 0 zodra je in het weekend LFR doet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Iusedto
Derr_Hans schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:50:
[...]
Na het weekend, doe je alleen lfr als je gevoel heb dat jij je zelf pijn moet doen.
Het doet nu nog zeer, lol :)

Laatse run hadden we een shaman die voor elke boss netjes de tactics uitlegde (ook aan de tanks) en tijdens de fights ook continue iedereen op de hoogte hield met "Stack"of "Kill adds now" of "Stand in the purple to spread damage" etc etc. Oook het openen van die boxes in Spoils ging uitstekend op die manier.
Hielp enorm (ook voor mij eerlijk gezegd, hehe) en het ging echt heerlijk.

LFR kan soms wel leuk zijn :+

FUMES et CARNES

• corset
Dat werkt goed ja. Doe ik ook vaak. Als iemand aangeeft "Sorry it's my first time" dan whisper ik meestal de tactics, ik help ze gewoon even om het gevecht door te krijgen.

Iedereen kan wel een ass zijn, maar het leuke is juist om mensen echt te helpen.

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:01

LazySod

Scumbag with a mission

Precies. Zeuren dat iemand het niet goed doet of hem/haar voor rotte vis uitmaken is gemakkelijk (en, toegegeven, soms leuk) maar even snel uitleggen hoe het dan wel moet is oh zo prettig, vooral omdat het daarna 9 uit de 10 keer wel goed gaat.

Van het weekend op jacht gegaan naar de laatste pets voor de World collect achievement. Nu alleen nog wat weather-specific pets over... grrr.. it never rains in southern california, err.. stranglevale

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• fredfles
  • Laatst online: 05-07 17:35
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:20:
[...]

Edit: Als toevoeging, we hebben al 4 mensen wat sowieso meedoen:
2x Prot paladin
1x Hunter
1x Mist/Fistweaver Monk
Graag zou ik mee willen doen. Ik heb een monk. Ook mist/fist. Healing heeft voor mij echter zeker de voorkeur. Is die mogelijkheid er voor mij?
Ik hoor t wel!

Edit: Zit ook in tweakersguild - Médussa

[ Voor 6% gewijzigd door fredfles op 01-09-2014 11:00 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:17
Zorg dat je je xp vastzet als je lvl 80 bent. Dit doe je in ORG bovenin het gebouw met de warrior trainers (staan ook wat battlemasters in die ruimte) in de valley of honor. Ik heb me ook bij Aerowyn aangemeld met mijn lvl 80 disc priest.
Leuke tip voor een backup wapen als het niet lukt om die in de lvl 80 raids te krijgen is een vendor in Hyjal en ook één in Vashir die groene ilvl 232 items verkoopt, dit heb ik van de wowhead guide over Herald btw.

Over het character boosten, dit zou ik nooit doen als je nog nooit zelf naar level 90 geleveld bent! Dus ik zou zeker op je eerste char lekker de tijd nemen om gewoon te levelen door de wereld en zaken van de game gewoon te leren kennen. Er zitten zo veel indrukwekkende dingen in, waarvoor het leuk is om ze op "het juiste moment" mee te maken.
Dan kan je altijd later nog bedenken of je een altje erbij neemt.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:21
Zit te twijfelen om mee te doen met een shaman voor die achievement.
Wellicht kan ik die als healer of als elemental speccen en dan meedoen.

mogen heirloom items ook gebruikt worden?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Twijfel slaat toch weer toe omtrent mijn main in WoD...

Of de Warrior of de rogue. Argh ik weet het niet. Misschien toch een hybrid class maar dan moet het een priest/pally/druid worden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Derr_Hans
  • Niet online
Heirlooms mag, alleen zijn niet zo sterk vergeleken met de ilvl van BoE/JP gear.

Wapens/offhand uit Heroic Icc 5-mans of 10man ToC normal (ilvl 232) zijn wel handig om te hebben.
Rest maak niet zo super veel uit maar de Spellpower/wapen damage winst op wapens zijn erg lekker.

Vooral als je Herald niet met 10man doet.

Met 3 man (ik prot warrior, Blood DK en Disc priest in zo goed als BiS gear) is toch lastiger dan je denk ;)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Hmm nu ik wat van die info lees over de garrisons zit ik toch met een dubbel gevoel. Aan de ene kant lijkt het me wel een leuk tijdbedrijf zo tussen de raids, dungeons, PvP en door. Aan de andere kant wordt er wel veel resources in gestoken om het te maken (ok hebben ze ook meer man aangenomen, maar toch) en geen idee of je dat terug gaat zien in de echte MMO features van WoW. Dus de Raids, Dungeons, Ashran, zones etc. En je zult zien dat mensen lekker druk bezig zijn met hun garrisons en dus minder in de steden, zones en andere open plekken te vinden zijn. Tenminste dat is mijn kijk en zorg op deze nieuw feature.

Hoe denken jullie hierover?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:17:
Hmm nu ik wat van die info lees over de garrisons zit ik toch met een dubbel gevoel. Aan de ene kant lijkt het me wel een leuk tijdbedrijf zo tussen de raids, dungeons, PvP en door. Aan de andere kant wordt er wel veel resources in gestoken om het te maken (ok hebben ze ook meer man aangenomen, maar toch) en geen idee of je dat terug gaat zien in de echte MMO features van WoW. Dus de Raids, Dungeons, Ashran, zones etc. En je zult zien dat mensen lekker druk bezig zijn met hun garrisons en dus minder in de steden, zones en andere open plekken te vinden zijn. Tenminste dat is mijn kijk en zorg op deze nieuw feature.

Ik ben er niet zo van onder de indruk op de beta, maar aan de andere kant is het wel beter dan eindeloos dailies doen. Geen idee hoeveel resources ze er in steken.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Het enige jammer aan de garrisons vind ik dat de horde varian in een sneeuw gebied staat en alle gebouwen bijna 4 palen en een dak zijn. De alliance plek is imho veel prettiger voor het oog en ook de gebouwen zijn echt gebouwen waar bij je het idee krijgt: resources well spend.

I like snow en sneeuw gebieden. Maar toch lijkt het alsof het Horde plot "er ff bij gedaan" is en ze geen tijd hadden voor fancy graphics. Onder het mom van: Weet je wat? We maken het in de sneeuw! Scheelt weer graphics maken, want die hebben we al sinds winterspring!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm moet even mijn eigen discussie onderbreken voor dit. AMG! (gebrand in hout)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uYyKxI6.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 01-09-2014 12:45 ]

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Kan er iemand mij vertellen hoe de heirlooms in WoD zijn? Graag iemand met beta access die dit in-game kan vinden.

1: Op dit moment kun je ze voor JP kopen in SW, gezien JP verdwijnt, zijn ze in de WoD beta nog te koop en voor hoeveel?

2: Op dit moment is er bijvoorbeeld int mail en agi mail, in WoD is dat gewoon "primary stats". Hebben bijvoorbeeld Mystical Vest of Elements en Champion's Deathdealer Breastplate dezelfde stats in de beta?

Thanks

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
junglebeast schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:17:

Op de beta nog niet zo heel erg veel met men garrison gespeeld maar voelde er ook niet echt veel voor om er dingen in te doen. Het is gewoon een plaats waar wat gebouwen staan en je dagelijks wat dingen moet doen om mee te zijn met de rest (verschil tussen dailies is ver te zoeken). Maar dit is echt niet wat veel spelers met player housing bedoelden. Ok je krijgt een stad maar alle steden gaan er bijna hetzelfde uitzien. Het aantal dingen die veranderbaar zijn is zo klein en zeker als je wildstar gespeeld hebt gaat die een grote teleurstelling zijn voor een hele groep spelers. Voor een aantal spelers zal dit gewoon farm 2.0 worden en zullen hier dagelijks op inloggen hun ding doen en daarmee stopt het.

Het is idd jammer dat ze er zoveel tijd in stoppen voor wat het maar gaat opleveren. Al verwacht ik ook wel dat ze in de loop van de expansion alles nog wat zullen opwaarderen en verbeteren. Maar een echte top launch met nieuwigheden verwacht ik eigenlijk al niet meer van WoD. Daarvoor zijn er al opnieuw te veel dingen veranderd.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ben maar eens met mijn Mage verder gegaan.
Die ga ik op lvl 60 waarschijnlijk boostan (heb de boost van de pre-order nog).

Ik twijfel echter over de professions:
Tailoring/Enchanting
of
Herbalism/Inscription
of
Herbalism/Alchemy

Mijn main is een Jewelcrafter/Enchanting, alles maxed.
Ik wil zoveel mogelijk uit mijn professions halen op zowel algemene nuttigheid als ook character specific.

Wat zeggen jullie?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:46:

Tailoring/Enchanting
of
Herbalism/Inscription
of
Herbalism/Alchemy

Ik wil zoveel mogelijk uit mijn professions halen op zowel algemene nuttigheid als ook character specific.

Wat zeggen jullie?
Ik zou dan gaan voor Tailoring/Alchemy. Tailoring om cloth items te maken. En Alchemy voor de transmutes en flask/potions e.d.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:46:

Tailoring/Enchanting
of
Herbalism/Inscription
of
Herbalism/Alchemy

Wat zeggen jullie?
Kijken wat de professions met zich mee gaan brengen in WoD. Wat nu goede combinaties zijn kunnen in WoD volledig meh zijn. Gezien we nog 2,5 maand te gaan hebben kan je beter nu alvast rekening houden met WoD.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:59:
[...]
Ik zou dan gaan voor Tailoring/Alchemy. Tailoring om cloth items te maken. En Alchemy voor de transmutes en flask/potions e.d.
En de gathering skill helemaal gaan skippen? Is dat viable?
Nooit echt op professions gespeeld, op mijn main na dan, die vooral op enchanting gefocused is.
Mik! schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:01:
[...]
Kijken wat de professions met zich mee gaan brengen in WoD. Wat nu goede combinaties zijn kunnen in WoD volledig meh zijn. Gezien we nog 2,5 maand te gaan hebben kan je beter nu alvast rekening houden met WoD.
Denk je dat de professions zodanig gaan veranderen dat het echt belangrijk is?
Meeste is toch uit de BETA bekend afaik?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11 12:00
de nieuwe expansion ook maar gekocht kijk er naar uit 14 november met 3 andere vrienden los een weekend lang geen vrouwen en kids en gamen maar! :D

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:05:
[...]
En de gathering skill helemaal gaan skippen? Is dat viable?
Nooit echt op professions gespeeld, op mijn main na dan, die vooral op enchanting gefocused is.
Ja als je toch gaat boosten op lvl 60. :) Ligt er ook aan hoe je gaat levelen. Als je quests gaat doen dan zou ik eerst even 2 gather profs nemen voor wat gold. En dan zodra je gaat boosten de 2 echte profs kiezen.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

junglebeast schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:07:
[...]
Ja als je toch gaat boosten op lvl 60. :) Ligt er ook aan hoe je gaat levelen. Als je quests gaat doen dan zou ik eerst even 2 gather profs nemen voor wat gold. En dan zodra je gaat boosten de 2 echte profs kiezen.
Het nemen van professions tijdens het levelen ben ik helemaal gaan skippen omdat ik via dungeons aan het levelen ben, haha :P.
Maar goed, als ik dan rekening houd dat ik de gathering proff kan overslaan, dan verandert dat het een en ander ..

Tailoring/Alchemy
Tailoring/Engineering (voor Synapse Springs)
of Tailoring/Inscription

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:15:
[...]

Tailoring/Alchemy
of Tailoring/Inscription
Vergeet niet dat in WoD profession perks niet meer je combat stats zullen verbeteren.
Extra stats, procs, alles gaat weg.
Dat zorgt ervoor dat alle professions mogelijk zijn voor spelers die bijvoorbeeld raiden of pvpen, er zijn geen "beste" professions meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Kser op 01-09-2014 14:41 ]

• Mik!
Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:05:
[...]
Denk je dat de professions zodanig gaan veranderen dat het echt belangrijk is?
Meeste is toch uit de BETA bekend afaik?
Wat ik begrepen heb gaan professions behoorlijk op de schop. Direct combat benefits worden weggehaald en professions worden puur een persoonlijke keuze. Er staat wel een interessante post op wow-professions.com.

Herbalism zou best leuk kunnen zijn als moneymaker. Inscription en alchemy maken er sowieso al gebruik van en nu lees ik dat ook cooking herbs nodig gaat hebben voor het betere voedsel. Ook worden enkele engineering tinkers mogelijk BoE zonder dat je engineering nodig hebt bijvoorbeeld. Ik zou dus zeggen: lees vooral even die post op wow-professions en bepaal dan wat je gaat doen.

• corset
Direct combat benefits worden weggehaald en professions worden puur een persoonlijke keuze.
En dat vergeten heel veel mensen. Combat bonusses bestaan niet meer, dus de cookiecutter BS/Engineering (wat overigens echt makkelijk te levellen is :p) hoeft niet meer.

Dus pak de professions die je leuk lijken! ga niet zitten zoeken naar wat het beste past, want in WoD (over 2 maanden) maakt dat geen drol meer uit.

• Mik!
Er zitten trouwens echt toffe dingen tussen. Een engineering iets waarmee je immune wordt voor Leap of Faith, een nieuwe Blingtron die met andere Blingtrons op de vuist gaat :D Misschien toch maar één van mijn huidige professions droppen en gaan voor engineering. Ben er alleen nog niet over uit welke ik dan ga droppen. Blacksmithing heeft, denk ik, nog steeds mijn voorkeur boven jewelcrafting. Ik zag dat gemslots veel minder voor gaan komen en ik vraag me dan nog af hoe interessant het is. Wel las ik iets over reshuffle van stats met jewelcrafting, maar BS heeft een zelfde perk op gecrafte gear/weapons ofzo. Vanavond toch maar eens rustig uitpluizen.

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:15:
[...]

Het nemen van professions tijdens het levelen ben ik helemaal gaan skippen omdat ik via dungeons aan het levelen ben, haha :P.
Maar goed, als ik dan rekening houd dat ik de gathering proff kan overslaan, dan verandert dat het een en ander ..

Tailoring/Alchemy
of Tailoring/Inscription
Dungeon lvl ?
Tailor zo wie zo nemen dan ;)

+ Engineer, zo kan je synapse spring timen met je Tailor Proc of Mage CD's en vooral met Hero/TW/Bloodlust.

Mijn mage is ook tailor/Engi ideale combinatie.

Daarnaast, Wormholes+Portals als mage is makelijk.
Mailbox Jeeves Mounts what ever, Engineer is de shit ;)

Wil je goud verdienen (sky golem alleen voor engineer) dan Alch. Transmute levert in begin altijd wel wat op, flasks is altijd wel vraag na. Als je de transmute kant op ga, hou rekening met weinig extra procs :( (iig voor mijn gevoel)
Mik! schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:06:
Een engineering iets waarmee je immune wordt voor Leap of Faith.
Dont you dare to use it !!!

[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 01-09-2014 15:44 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:43:
[...]

Dungeon lvl ?
Tailor zo wie zo nemen dan ;)

+ Engineer, zo kan je synapse spring timen met je Tailor Proc of Mage CD's en vooral met Hero/TW/Bloodlust.

Mijn mage is ook tailor/Engi ideale combinatie.

Daarnaast, Wormholes+Portals als mage is makelijk.
Mailbox Jeeves Mounts what ever, Engineer is de shit ;)

Wil je goud verdienen (sky golem alleen voor engineer) dan Alch. Transmute levert in begin altijd wel wat op, flasks is altijd wel vraag na. Als je de transmute kant op ga, hou rekening met weinig extra procs :( (iig voor mijn gevoel)
Ik ben eens door de ellenlange guides over de BETA zaken heen gaan graven.
Zoals het nu uit ziet wordt het of:

Engineering/Tailoring
of
Engineering/Alchemy

Op zich neig ik naar de alchemy kant zodat ik makkelijk flasks en potions kan maken.
Die mounts van tailoring boeien me niet, maar de bags wel ..
Dus momenteel neig ik iets meer naar alchemy.

Wel baal ik dat ik nu pas ben gaan kijken naar al die veranderingen.
Ik heb echt paar dagen geleden nog JC op m'n paladin van 60 naar 600 gebracht >_<
JC lijkt echt waardeloos te worden in WoD :(

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 01-09-2014 15:54 . Reden: JC toevoeging ]

• Mik!
Haha, jij en brain zijn de belangrijkste redenen om engineering te rollen en dat item te gebruiken ;)

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:50:
[...]

Ik ben eens door de ellenlange guides over de BETA zaken heen gaan graven.
Zoals het nu uit ziet wordt het of:

Engineering/Tailoring
of
Engineering/Alchemy

Op zich neig ik naar de alchemy kant zodat ik makkelijk flasks en potions kan maken.
Die mounts van tailoring boeien me niet, maar de bags wel ..
Dus momenteel neig ik iets meer naar alchemy.

Wel baal ik dat ik nu pas ben gaan kijken naar al die veranderingen.
Ik heb echt paar dagen geleden nog JC op m'n paladin van 60 naar 600 gebracht >_<
JC lijkt echt waardeloos te worden in WoD :(
Tailor is in-weze niet heel bijzonder, royal bags dingen zijn nog wel geinig maar daily cloth cd nodig.
Cloth krijg je voldoende uit dungeons dus makelijker te levelen en green items maken > Disenchanten en Dust verkopen levert ook wel wat op.

Flying Carpet mount kan je niet verkopen en ook op alts niet te gebruiken tenzij die ook tailor is.

Alch levert meer op in the long run, meer nut voor alts ook + flask duratie is ook langer voor een alch.
Mik! schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:50:
[...]

Haha, jij en brain zijn de belangrijkste redenen om engineering te rollen en dat item te gebruiken ;)
Ik maak het af en toe nog wel eens goed met een veertje :)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 01-09-2014 16:02 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:01:
[...]
Tailor is in-weze niet heel bijzonder, royal bags dingen zijn nog wel geinig maar daily cloth cd nodig.
Cloth krijg je voldoende uit dungeons dus makelijker te levelen en green items maken > Disenchanten en Dust verkopen levert ook wel wat op.

Flying Carpet mount kan je niet verkopen en ook op alts niet te gebruiken tenzij die ook tailor is.

Alch levert meer op in the long run, meer nut voor alts ook + flask duratie is ook langer voor een alch.
Ja zo zat ik ook al te denken...
Ik denkd an ook bijna zeker nu dat het Eng/Alch gaat worden :D!
Bedankt voor jullie input, zeer gewaardeerd :D!

Dan heb ik sowieso:
Paladin Enchanting/Jewelcrafting
Mage Engineering/Alchemy

En dan ga ik op mijn Monk waarschijnlijk voor Herbalism/Mining als gatherer ^^
(Want de Monk level ik daadwerkelijk, en boost ik niet zoals de mage vanaf lvl60)
((Also: Een Monk, met tuin, en zwaar lichamelijk inspannend werk in zijn mijn, haha XD!))

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 01-09-2014 16:12 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20

Nibbz

Postmaster General

Kun je een lvl90 eigenlijk een boost geven :p?

Heb niet zo zeer een alt char nodig.. dus zou misschien nu mn professions kunnen weggooien, 2 nieuwe nemen.. en die boost gebruiken.

13:37

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
50 euro voor die boost is toch erg jammer... Alt char is nooit weg lijkt mij. Ook al is die zelfde class.

Tevens ik ben DK aan het lvlen maar nu moest ik iemand uit een basement bevrijden en een boss afslachten en zn hoofd pakken, ik heb hem gekilt maar vergeten de hoofd te looten. Dus dacht ik dat ik slim was en de quest weggooien maar ik kan nu nergens vinden waar ik hem moet acepten.

• soulrider
[...]

[...]

ik dacht ergens gelezen te hebben dat die daily CD voor de cloth zou wegvallen (maw: die maak je dan zoveel je wilt en kunt), maar dat het maken van die 28slot bag zelve een CD zou gaan krijgen.
Daarnaast ga je in WoD 30slot bags gaan kunnen maken, wat me wel een moneymaker lijkt maar op zich ook ietsje nuttelozer wordt omdat je de meeste dingen kunt stacken tot 200 ipv maar tot 20.
(bv je ores/leathers/... kortom alle mats)
en je vele dingen rechtstreeks vanuit je bank kunt gaan maken.
Maw: de 36slot Prof. bags gaan ietsje meer nut hebben volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door soulrider op 01-09-2014 16:34 ]

• Mik!
Alchemy is inderdaad een mooie moneymaker, zowel nu als in WoD. Ik denk dat het 1 van de meest solide keuzes is, naast herbalism en inscription op het gebied van gold verdienen. Het is dat ik al drie alts heb met alchemy, anders had Q ook alchemy gekregen.
Jij wel ;) Bij Brain ben ik gefaald qua opvoeding.

• Derr_Hans
  • Niet online
Als die proff tips, zelf doe ik er geen kloot mee :D

• Mik!
Woot, weer twee titles rijker. Sinds een maand of 4 ben ik druk bezig met allerlei achievements om me bezig te houden in game. Vooral titles vond ik een leuk doel. Veel reputation titles gehaald waaronder The Insane en The beloved, maar ook gestart met Shado-master en Loremaster. En beiden heb ik gisteravond afgerond. Ik had nog 1 set dailies nodig voor de laatste achievement voor Shado-master en ik had gister geluk. Dus eerst die afgerond. Voor Loremaster had ik nog 2,5 zone over en die heb ik gister afgerond.

Nu op zoek naar nieuwe doelen. Van mijn vriend heb ik het doel 500k gold voor WoD live gaat gekregen dus die loopt sowieso. Daarnaast wil ik nog steeds de epic pet en mount van Tol'Vir. Die kan ik dan weer combineren met Seeker of Knowledge (archeology). En ondertussen mats bij elkaar harken om engineering te gaan levelen tegen het eind van MoP voordat WoD live gaat. Hmm, klinkt eigenlijk al als voldoende doelen om de tijd te doden tot WoD :D

• corset
Ooh, die is wel gaaf ja als doel mik! 500k. Misschien vriendin ook maar aanzetten muwhahaha

Shado-master en Loremaster zijn ook wel leuke achievements.

Ik zit nog steeds te denken om DK #4 naar 90 te boosten, dan heb ik op elke high level server een max DK nu. Options options.. wel makkelijk, ik heb dan gelijk 600/600 professions!

• Mik!
Vrij heftig doel voor mijn doen tho ^^ Ik was al blij met 50k ofzo. Maar ik ben anderhalve week geleden begonnen met het leegruimen van mijn guildbank. Ik ben zo'n onwijze hoarder dat ik altijd alles in mijn prive guildbank gooi en vervolgens de bank van mijn raidgroup spek. Nu was ik er zo klaar mee dat ik al mijn spullen op de AH heb gegooid. Gister heb ik de 200k bereikt, maar is mijn guildbank wel volledig leeg. Nu rustig gaan zoeken naar opties om de 500k te halen. Tips zijn welkom ;)

• corset
Wat voor mij lekker verkoopt:

Als tailor:

Vlakbij ICC zit een bepaalde plek met een zooi biddende human NPC's. Stuk of 20-30. Maak ze af met AOE, loot Frostweave. 10 seconden later zijn ze terug. Repeat until done. Verkoop dat

Koop doordeweeks heel veel Netherweave, of doe TBC raids/dungeons. In het weekend op de AH zetten als Netherweave Bag. Waarom? In het weekend worden veel alts gelevelled.

Als miner

Thorium, Thorium, Thorium.. hier zit zo'n zieke markt in.
Doe MC, farm alle items
Doe BWL, pak de recipe voor de Thunderfury ingot.
Swim in money!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister niet veel tijd gehad, uiteindelijk kwam het neer op Iron minen om me mining te uppen, daarna alle ore die ik heb te gebruiken en Blacksmithing naar 200. Daarna begonnen met Mithril minen. Tanaris was niet de optimale zone, dus vanavond maar naar felwood. 1 hele dungeon gedaan.. De queue voor outland dungeons als dps is wel stuk langer dan voor classic. Komt vast omdat veel mensen een character tot level 60 knallen en daarna hun boost gebruiken. Kan ook komen omdat ik om 23.00 in de avond op een doordeweekse dag nog een groep zocht voor een dungeon. We zien het vanavond wel :)

• corset
De boost heeft er zeker mee te maken. Ik doe het zelf nu ook. Gewoon vanaf 60 naar 90 rammen, professions erbij en gaan. Werkt heerlijk.

• Mik!
lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:03:
Wat voor mij lekker verkoopt:

Als tailor:

Vlakbij ICC zit een bepaalde plek met een zooi biddende human NPC's. Stuk of 20-30. Maak ze af met AOE, loot Frostweave. 10 seconden later zijn ze terug. Repeat until done. Verkoop dat

Koop doordeweeks heel veel Netherweave, of doe TBC raids/dungeons. In het weekend op de AH zetten als Netherweave Bag. Waarom? In het weekend worden veel alts gelevelled.

Als miner

Thorium, Thorium, Thorium.. hier zit zo'n zieke markt in.
Doe MC, farm alle items
Doe BWL, pak de recipe voor de Thunderfury ingot.
Swim in money!
De frostweave is inderdaad een goeie markt, maar daar zit mijn vriend al :D Al farmt hij PoS voor de cloth. Ik ga eens verder duiken in andere opties.

Wat voor mij ook nog aardig werkt is een uurtje tussendoor farmen met potion of luck in vale. Mats uit de treasures gebruiken voor trillium bars en die uiteindelijk transmuten voor living steel. Ook stacks van 20 trillium bars verkopen hard. Cloth omzetten naar bolts en die verkopen. Spirits gebruiken voor ore of golden lotus. De keys die droppen gebruiken om de chests te openen in de hall en hetzelfde doen met de mats die daaruit komen. Ik probeer in ieder geval wat meer te halen uit daily cooldowns zoals living steel en sha crystals en de woensdag/donderdag zijn voor mij potions/flask dagen.

Ik ben vooral benieuwd hoe de AH het gaat doen zodra de merge morgen is doorgevoerd. Extra servers, grotere afzetmarkt, maar wellicht ook meer concurrentie. Fingers crossed dat de prijzen voor bepaalde zaken weer tot normale waardes komen. Primal diamond is volledig ingestort terwijl dat voorheen een heerlijke cashcow was bijvoorbeeld.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dungeon leveling met heirlooms is echt ongeloofelijk easy geworden...
Helemaal met iemand ertussen die full-heirloom is (dus ook wapens, trinkets, shield).

Zelf heb ik alleen de EXP heirlooms, maar gister dus een paladin en druid te pakken gekregen die beiden geheel in heirlooms gecovered waren. Uiteindelijk een stuk of zeven dungeons achter elkaar gegooid. mijn mage is (samen met andere random dungeons in de 4 uur speeltijd gister) van 12 naar 30 gekomen (geen rested).

Komt natuurlijk niet tegen mijn monk op die ik makkelijk 5-10 levels per uur omhoog jaag met die achterlijke daily buff :P

• corset
Mik! schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:02:
[...]

De frostweave is inderdaad een goeie markt, maar daar zit mijn vriend al :D Al farmt hij PoS voor de cloth. Ik ga eens verder duiken in andere opties.

Wat voor mij ook nog aardig werkt is een uurtje tussendoor farmen met potion of luck in vale. Mats uit de treasures gebruiken voor trillium bars en die uiteindelijk transmuten voor living steel. Ook stacks van 20 trillium bars verkopen hard. Cloth omzetten naar bolts en die verkopen. Spirits gebruiken voor ore of golden lotus. De keys die droppen gebruiken om de chests te openen in de hall en hetzelfde doen met de mats die daaruit komen. Ik probeer in ieder geval wat meer te halen uit daily cooldowns zoals living steel en sha crystals en de woensdag/donderdag zijn voor mij potions/flask dagen.

Ik ben vooral benieuwd hoe de AH het gaat doen zodra de merge morgen is doorgevoerd. Extra servers, grotere afzetmarkt, maar wellicht ook meer concurrentie. Fingers crossed dat de prijzen voor bepaalde zaken weer tot normale waardes komen. Primal diamond is volledig ingestort terwijl dat voorheen een heerlijke cashcow was bijvoorbeeld.
Defias is de makkelijkste markt om geld op te verdienen ben ik achter gekomen. Gaat echt nergens over hoe erg sommige mensen willen betalen voor onzinnige dingen. Hell, ik heb 6k verdient met een lil Bling <3

• hmr

hmr

WoD mag voor mij best komen.... Na mijn warrior gegeared te hebben en het niet makkelijk is een normale PUG voor SOO normal te vinden, ben ik eigenlijk best wel klaar met current content.

Merk dat ik het niet meer kan opbrengen om te loggen en een daily hc te doen, en als ik logg sta ik me een beetje te vervelen in Shrine.

Ik ga de beta maar weer eens uitproberen en kiezen welke char ik als eerste naar 100 ram en mee ga raiden.... Vooralsnog focus ik me maar even op CS:GO.

UPDATE: Dit zal natuurlijk veranderen zodra we aan de slag kunnen met de pre-expansion patch en een beetje kunnen gaan raiden met het nieuwe - nog te vormen - raid team van de GOT guild!

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 02-09-2014 10:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mik!
lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:06:
[...]

Defias is de makkelijkste markt om geld op te verdienen ben ik achter gekomen. Gaat echt nergens over hoe erg sommige mensen willen betalen voor onzinnige dingen. Hell, ik heb 6k verdient met een lil Bling <3
Alliance kant valt opzich nog mee heb ik het idee. Hoe lopen de greenies voor transmog aan horde kant bijvoorbeeld? Battered hilt is ook zo'n voorbeeld waar je geld mee zou moeten kunnen verdienen, maar die staan nu ook op 'maar' 6k.

• corset
heerlijk misbruik van te maken merk ik.. Verkoop nu vaker greenies van level 10-15 voor 200-300G. Werkt soms wel, soms niet.

Vanavond druid naar 60 rammen! Even kijken of het lukt, heb er zin in.

Voor de mensen die willen ragen dat ik de markt verpest zou ik zeggen, doe er wat aan. Genoeg mogelijkheden om de markt voor mij te slopen.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 02-09-2014 11:57 ]

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 16:36

Snuffel

Vroem!

Ik zit er weer aan te denken om WoW op te pakken, probleem is echter dat ik geen authenticator meer heb waardoor ik niet kan inloggen op mijn oude character..
Goed, Blizzard inschakelen zou de oplossing moeten zijn, echter is de communicatie met Blizzard ronduit klote.
Ze vragen een kopie ID (no fucking way) om de authenticator te verwijderen, en zolang ik dat niet doe doen zij niets.
Al meermalen aagegeven dat zij mijn gegevens niet nodig hebben om dit te kunnen doen, maar ze houden voet bij stuk.

Alternatief is alles opnieuw kopen aan licenties. Maar waar kan ik alles (uiteraard tegen afbraakprijzen) kopen?
En moet ik alles ineens kopen? Of volstaat alleen de laatste uitbreiding?

Geen idee dus, en ik hoop iemand hier wel :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• corset
Dus dan ligt het bij jou. Er in al jaren bekend dat blizzard zo werkt. Dan kan je hen de schuld geven, maar dat list niks op.

En ik kan zonder support kwijtgeraakte authenticator van mn account halen. Gewoon via mobiel. Ik krijg SMS, opgelost.

Alleen mop volstaat, 10 euro als ik het goed heb.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:21
heb nu al 2x mn id gestuurd (was ook 2x een authenticator kwijt :P)
Moet wel zeggen dat het een snelle service is van blizzard. binnen 5 minuten kon ik weer inloggen.

• Iusedto
Als je even op de officiele site had gekeken :

WoW starter € 14,99
MoP aanbieding € 9,99

Succes ! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 02-09-2014 13:57 ]

FUMES et CARNES

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 16:36

Snuffel

Vroem!

Iusedto schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:56:
Als je even op de officiele site had gekeken :

WoW starter € 14,99
MoP aanbieding € 9,99
:D, die had ik gemist, niet eens op gekeken :) Tnx.

En ja, ik weet dat Blizzard zo werkt, ben het er niet mee eens. Loop niet met mijn ID op internet te strooien dus dat is mijn keuze.
Dan maar opnieuw aanschaffen :)

Oh, zijn er nog low-populated servers in omloop?

[ Voor 5% gewijzigd door Snuffel op 02-09-2014 13:59 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Iusedto
ID kan je verstrekken maar wel je BNS nummer weghalen.

http://www.mijnprivacy.nl...wijs-praktische-tips.aspx

[ Voor 52% gewijzigd door Iusedto op 02-09-2014 14:03 ]

FUMES et CARNES

• corset
beebie121 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:55:
heb nu al 2x mn id gestuurd (was ook 2x een authenticator kwijt :P)
Moet wel zeggen dat het een snelle service is van blizzard. binnen 5 minuten kon ik weer inloggen.
Klopt, maar goed, het is het standaard pro privacy geklaag.. terwijl dit al jaren bekend is. Beetje het idee van iemand die naast een station gaat wonen, en dan na 3 jaar klagen dat er overlast is van treinen. Nee echt?

• soulrider
en handtekening, foto, ... ook effe verstoppen achter een witvlak in photoshop of een blur

je naam, je geboortedatum, ... is het enigste dat ze van je hebben en dat ze dus even op een officieel papiertje willen zien om dat te kunnen verifiëren.
Of heb je die account aangemaakt onder een andere naam waardoor je dus niets kunt voorleggen dat je wel 'john doe' bent ?

ps: persoonlijk vind ik het wel goed dat ze zoiets vragen, anders kan iedereen bellen om mijn authenticator te laten verwijderen van mijn account.. wat nut heeft die authenticator dan nog?

[ Voor 6% gewijzigd door soulrider op 02-09-2014 14:10 ]

• corset
Even weer wat meer game related. Ik wil nu zsm naar 60, zit op 31. Wat is het handigst?

Gewoon questen, door dungeons laten boosten zodra het kan voor de quest xp. Of gewoon echt alleen quests

• soulrider
combinatie: questen terwijl je wacht op je dungeon Q
doorlopen naar volgende gebied zodra je min. lvl hebt om daar questen te pakken en natuurlijk de questen van het vorige gebeid dumpen zodra je doorloopt

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:08:
[...]

Klopt, maar goed, het is het standaard pro privacy geklaag.. terwijl dit al jaren bekend is. Beetje het idee van iemand die naast een station gaat wonen, en dan na 3 jaar klagen dat er overlast is van treinen. Nee echt?
Onzin, het is zelfs wettelijk verboden om te eisen dat je BSN zichtbaar moet zijn (tenzij er een wettelijke verplichting is)!

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 02-09-2014 14:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Snuffel schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:47:
Ze vragen een kopie ID (no fucking way) om de authenticator te verwijderen, en zolang ik dat niet doe doen zij niets.
Al meermalen aagegeven dat zij mijn gegevens niet nodig hebben om dit te kunnen doen, maar ze houden voet bij stuk.
Als het goed is heb je in je Battle.net account je gegevens staan. Door een kopie ID op te sturen bevestig jij dat jij bent wie jij beweert te zijn.
Zelf vindt ik het een hele goede zaak, en het heeft mijn account ooit uit de klauwen van een dief gered!

Maar goed, als je er zo enorm mee zit wordt het inderdaad de game nieuw kopen en gedag te zeggen tegen je oude account :P

EDIT:
Het gaat hun ook niet om je BSN nummer oid. Maar om je naam, geboortedatum en foto.
Je moet aan kunnen tonen dat je in bezig bent van een identificatie document dat overeenkomt met de gegevens die in het Battle.net account staan

[ Voor 14% gewijzigd door Darkfreak op 02-09-2014 14:18 . Reden: ID toevoeging ]

• hmr

hmr

Darkfreak schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:16:
[...]

EDIT:
Het gaat hun ook niet om je BSN nummer oid. Maar om je naam, geboortedatum en foto.
Je moet aan kunnen tonen dat je in bezig bent van een identificatie document dat overeenkomt met de gegevens die in het Battle.net account staan
Op grond van onze privacy wetgeving mogen ze ook niet eisen dat je een foto laat zien. Foto's zijn bijzondere persoonsgegevens en het lijkt me niet dat Blizzard die moet verwerken.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• soulrider
hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:15:
[...]

Onzin, het is zelfs wettelijk verboden om te eisen dat je BSN zichtbaar moet zijn (tenzij er een wettelijke verplichting is)!
ze vragen dat toch ook niet bij blizzard?

• hmr

hmr

soulrider schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:19:
[...]

ze vragen dat toch ook niet bij blizzard?
Heb het tegen Lanerios die begint met een 'pro privacy' verhaal.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:15:
[...]

Kan jij mij dan even precies linken waar iemand hier zegt dat blizzard dit wil?
En een link waarin van Blizzard waarin staat dat ze deze willen?

Precies.. Jou reactie is al meerdere keren genoemd boven je. iets met afplakken etc?

• soulrider
kom dan even met juiste dingen af:
kom niet met een punt af dat het verboden is je BNS te vragen, als dat niet eens gevraagd wordt door Blizzard ...
het haalt jouw standpunt ook onderuit

en plak gewoon dat af wat niet nodig is voor blizzard.
maw: zichtbaarhouden : volledige naam + geboortedatum mss, en de rest verstoppen
hell, ik heb zo ooit een forex account geopend met niets anders zichtbaar dan mijn naam, mijn geboortedatum+plaats, land waar ik woonde (niet de rest van het adres), een halve handtekening (2letters van de 7 die erin gebruikt worden) en de officiele merktekens die wat op de lege ruimtes staan.
Al de rest was afgeplakt (paint -> groot rood vlak erover) - id-nr, rijksregisternr (belgische variant van BSN), foto, ....

[ Voor 61% gewijzigd door soulrider op 02-09-2014 14:29 ]

• corset
Anywho! bedankt voor de levelling tips. Ga er vanavond lekker mee bezig. Asap 60, Blacksmith/LW halen en dan door naar 90 boosten. Kan er niet op wachten <3

[ Voor 77% gewijzigd door corset op 02-09-2014 14:24 ]

• Iusedto
Wat voor klasse level je nu ?

FUMES et CARNES

• hmr

hmr

soulrider schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:22:
kom dan even met juiste dingen af:
kom niet met een punt af dat het verboden is je BNS te vragen, als dat niet eens gevraagd wordt door Blizzard ...
het haalt jou standpunt ook onderuit
Blizzard heeft in het verleden wel eens een afgeplakt ID van mij geweigerd overigens... maar dat terzijde.

Ik heb niets tegen jou Lanerios, maar af en toe wel tegen de manier waarop je reageert.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
@Iusedto

Druid op dit moment, level 31. Wordt 90 #13 nu onderhand. Guild heeft restokin nodig voor WoD :p

Was eigenlijk de bedoeling vorige week al 90 te zijn, maar toen kwam real life even in m'n gezicht slaan haha.

@HMR

Ach ik ben soms een botte lul, dat weet ik. Echter bedoel ik het bijna nooit zo, mocht het zo overkomen.

Voor zover ik weet (en mijn laatste ervaring is 6 maanden geleden) is dat Blizzard er geen issues meer over maakt omdat ze weten wat de regelgeving nu is.

Zo, afgelopen avond druid gelevelled puur door boosts van een 90. Van 31 naar 38 gegaan zonder problemen. Vanavond 38-45 maar even doen, en dan vrijdag 45-50. En weekend 50-90. Heerlijk zo WoW, levellen is zo bizar makkelijk te plannen met deze snelheid :p

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 03-09-2014 08:08 ]

• corset

• Iusedto
En .....eindelijk .......dropt de Raven mount gisteravond :)
Na heel, heel, heel lang farmen met 3 chars is hij eindelijk van mij.
Ben zeer blij, lol.

FUMES et CARNES

• Derr_Hans
  • Niet online
Multiboxen tot de 26ste, iig een manier om lvl 60 te worden zonder een andere 90 te charteren lanerios ;)

• corset
Is een optie :p Maar ik laat m'n vriendin gewoon boosten haha. Heb geen zin om nog meer te gaan levellen, dan wordt ik echt gek >_<

Deze druid is echt tot WoD de laatste.

• hmr

hmr

Kunnen we daar de logische conclusie aan verbinden dat op 26 september de pre-expansion patch released? *O* *O* *O* *O*

*en FIFA 15 voor mijn ps4, dus dat wordt mezelf opsluiten!

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 03-09-2014 10:25 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Ik gok van wel ja.. PTR start binnenkort, dus zou heel goed kunnen inderdaad :)

Pagina: 1 ... 55 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!