ye-roon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:40:
[...]
Gister avond, na mijn opmerking over Fistweaving wat nog niet echt werkt op low level zijn "we" verder gegaan met ons level groepje(waarschijnlijk laatste keer in meer dan een week, iemand gaat met vakantie morgen). En daar stond mijn neef de warrior tank boven aan in de dps meters, ik stond als healer 2de in de dps meters en hoefde amper echt te "healen" behalve als er weer een of andere piepo ze pet niet dismissed op een stuk waar je moet springen en de hele instance achter ons aan kwam.
Maar zelfs het "normale healen" vond ik leuk, misschien door de mechanics van de monk. Maar tis voor het eerst dat ik healen leuk vond. Misschien toch maar is andere classes proberen ^^ Geen paladin, want pala

Mijn mistweaver was ook meer dps dan healer vooral vergeleken met windwalkers.
Reden, mana raakt niet op low lvls en windwalkers hebben altijd die melding dat ze dat nu niet kunnen doen. (ik haat energy, reden waarom ik mijn rogue niet leuk vond en recentelijk gedelete heb (lvl90))
Dit veranderd later wel hoor, zelfde als met mijn 3de priest die is nu lvl 83 en dan gaat je mana regen eindelijk een rol van betekenis spelen. Kan niet meer zo lang smites spammen en sta nu vaak 3de op de dps

. Heb maar 1 spirit item en heb nu alle andere non heirloom items naar spirit gereforged want er is geen tijd om te drinken, need moar Deeps !!
Fistweaven kost veel mana als je niet correct gebruik maakt van de stacks die je op bouw met fistweaven.
Gelukkig is mistweaven ook wel cool, nadeel is dat het skill verloop saai is en pas rond 60 de echte dingen komen. (tijd geleden dat de mijne low lvl was)
En character boost met WoD. Dat word op zeker m'n mage. Ik heb heel MoP niet gespeeld. Mijn mage is Tailoring/Enchanting de 2 profs waar het ongelofelijk kut voor is om ze te levelen zonder de AH, of cloth van altjes. De boost voor die 2 proffesions is de 85-90 character boost meer dan waard. Gezien het een hoop frustratie scheelt om die 2 profs te levelen in de niet actieve expansion.
Ench en Tailor is wel een van de goedkoopste en snelste manier om te lvlen hoor.
Dungeon spam = Loads and Loads of cloth en dust die je van al die green drops krijgt en van je tailor greens.
Heb onder tussen 4 ench en tailors van de 11 chars.
Zou het voor deze 2 proffesions zeker niet doen, vooral niet met de enorme hoeveelheid cloth in MoP.
Alleen frostweave is een probleem aangezien je zo door WotLK content heen ben en je heb ong 85 stacks ofzo nodig, ik had ong. de helft met alleen dungeons (dit geval zonder de extra cloth skill, tailor die ik lvl is mijn 2de priest die met de boost heb genomen). Maar dit is zo opgelost in Naxx10, maar je was al lvl 80 toch ? Er is beduidend minder cata cloth nodig voor lvl'en namelijk.
Nidhiki schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:41:
Bedankt voor de tip, heb ook nog een DK zonder professions, dus als ik die op lvl 60 heb dan kan ik beter daar de boost voor gebruiken. Moet ik alleen nog ff 2 professions kiezen. Tja of toch gewoon mn lvl 3 shaman xD Keuzes, keuzes... Maar wat een fijn spel dit zeg, heb paar keer geprobeerd om er mee te beginnen maar toen haakte ik af tijdens de trial, maar nu speel ik sinds 2 maandjes achter elkaar door

Ligt er aan, als je voor mining en blacksmith gaat kan je alles lvl'en met ghost ore. (dacht dat dit BS was)
Ghost ore nodes in MoP geven fragments van ghost ore als je mining skill 1 heb.
Mining kan je dus lvlen in pandaria, ore gebruiken voor BS en als je die paar quests heb gedaan en dailies voor halfhill farm kan je daar ook nog eens ore planten. Dus lekker levelen naar 85 questen in pandaria naar 90 en beginnen met je proffesions. Kan je de boost voor een nieuwe char gebruiken, of toch boost op DK en meteen beginnen met gearen.
Mining en BS is ook geen hele slechte keuze voor een DK, tenzij je al een miner op lvl 90 heb. Meer als 1 mining char is de grootste onzin imo

Nidhiki schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:49:
1.2k gold op lvl 30? dat is wel erg veel, ik heb zelf nu 300G op lvl 57

Ik zat ook nog te twijfelen om de boost op lvl 60 te gebruiken op mn main of juist op een lvl 1 alt. Maar ik hoor iedereen er over dat die profession boost toch erg belangrijk is. Ik heb herbalism en inscription, is dat de moeite waard om die boost voor te gebruiken?
Scribe kan ook goedkoop tot bijna gratis zijn, (heb er 2 en 3de is mijn lvl 83 priest lol).
Farm herbs planten, met mijn chars alle motes of harmony gebruiken om herbs boxen te kopen.
Moet alleen 5 stacks ofzo cata herbs van AH halen (geen whiptail, heeft hogere skill nodig om te millen), wat dan zit je net in een stuk dat glyphs geen 3 skill punten geeft.
Alt met max scribe millen en inkt maken, dream ink wisselen voor de low lvl ink bij de ink vendor.
Gratis scribe lvlen 101
Als je geen max scribe heb maar een vriendelijke guildy heb met een scribe die voor jouw de boel wil millen en omzetten in ink ben je ook zo klaar.
Heb ook 4 engineers, voordat die vraag valt
[
Voor 33% gewijzigd door
Derr_Hans op 29-08-2014 12:11
]