Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

Verwijderd

Even onderbreken in jullie endgame info haha!!
ben net begonne met wow en speelt heerlijk zonder al die restrictions wel rot dat je steeds je bags vol heb alsje beetje te lang alleen quest haha!! Nu wil ik graag een warrior starte. Maar twijfel wat is een leuke lekker snelle manier van lvlen?
welke class is gewild ook in de latere endgame voor dungeons e.d.?
warrior lijkt me leuk als dps en tank maar lijkt me sloom lvlen!
Maar heb de ervaring niet ;)

en over die social invite? Zitte daar nog voordelen voor ons beide aan? Of ? Aangezien een alliantie zoeke nogal werk is door zown hele lijst baggere haha!!

Thnx voor de hulp alvast!!!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:30:
Even onderbreken in jullie endgame info haha!!
ben net begonne met wow en speelt heerlijk zonder al die restrictions wel rot dat je steeds je bags vol heb alsje beetje te lang alleen quest haha!! Nu wil ik graag een warrior starte. Maar twijfel wat is een leuke lekker snelle manier van lvlen?
welke class is gewild ook in de latere endgame voor dungeons e.d.?
warrior lijkt me leuk als dps en tank maar lijkt me sloom lvlen!
Maar heb de ervaring niet ;)

en over die social invite? Zitte daar nog voordelen voor ons beide aan? Of ? Aangezien een alliantie zoeke nogal werk is door zown hele lijst baggere haha!!

Thnx voor de hulp alvast!!!
Levelen kan je op meerdere manieren doen, ik geloof lvl 10 oid questen en daarna alleen dungeons is een optie, of alleen questen, of een mix. Qua gewildheid kun je eigenlijk met alle classes wel wat, maar healers en tanks zijn over het algemeen wat meer gewild dan dps, ook al verschilt dat ook per guild/server. Verder kun je er op dit moment niet heel veel over zeggen daar met WoD vast de classes qua absolute performance wel weer wat gaan veranderen verwacht ik vergeleken met nu.

Social is meer een rank in de guild, iemand die (nog) niet raid, maar wel mensen kent in de guild. Nu kan ik gewoon inviten dus dat zit wel goed ook al ken je niemand. Je kan dan in ieder geval gebruik maken van de guild perks e.d. (meer XP, meer rep, minder repairs e.d.), en nu zo en dan een (noob) vraag stellen is ook niet erg. Zolang je je maar volwassen gedraagt en niet om gold gaat bedelen oid. Server is geen high pop server ofzo, dus als je liever op een erg drukke server speelt dan zou ik het niet doen.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
Op lvl 10 krijgt elke class z'n talents en kun je queuen voor de battlegrounds WSG en AB (PvP), 'pas' op lvl 15 kun je queuen voor dungeons.

Wat betreft welke classes gewild zijn, dat verschilt zoals hierboven al gezegd. Een warrior is nooit een slechte keus, sterk als dps en tank en met dit laatste heb je snel een plek in dungeons. Dus dat is erg handig tijdens het levellen, plus tanks doen (zeker met heirlooms) veel damage. Tot lvl 60 is er volgens mij weinig dat een tank inhaalt wat betreft dps, helemaal niet op AoE.
Dual spec kun je trouwens op lvl 30 kopen (bij de class trainer) voor ik dacht 10g.

Let wel, als je besluit een tank te worden (of een healer) dat je in dungeons tijdens het levellen het druk hebt. Men verwacht faceroll dungeons, tanks moeten meerdere packs pullen en aggro houden. En de healers moeten dit maar allemaal healen, an sich geen probleem. Helemaal niet als je in heirlooms loopt, maar daar wrikt het wel is. Heb je die niet ben je een stuk zwakker, wat krijg je dan: "Tnak, pulls m0re!!!!", oftewel een idioot af en toe met een grote muil. Dat is gelijk het nadeel van levellen in dungeons, maar het voordeel is dat het met dungeonquests wel retehard gaat. Zo hard dat je meerdere gebieden kunt overslaan (helemaal met heirlooms).

Kortom: voor de beginnende speler kan tank of healer wel is wat veel zijn in dungeons, dan is dps relaxter. Maar het is zeker goed te doen en het maakt allemaal nog niet zoveel uit op low-lvl, plus op lvl 30 heb je toch dual spec.
Wat betreft guild, gewoon een random lvl 25 guild joinen voor de perks.

Specs

Verwijderd

Ok nice tips :) ik wist namelijk niet dat er perks bij alliantie's zaten!
Ik speelde zelf eerder ook al 1,5 jaar terug ofzo, toen WotlK net uit was.
Maar de talents en dit soort dingen zijn allemaal drastisch veranderd dus is ECHT even wennen haha!

Maar fijne tips! heb ik wat aan :)
Zal is kijken welke server me bevalt van de genen die jullie benoemen!
Alleen is tanken niet mijn Favo rol (ervaring met Deathknight toen mee gehad)
Dus ik zou een DPS of een Healer willen, misschien druid met een combi van die 2 of shaman ?
aangezien druid volgens mij ook wel lekker snel lvlt, alleen mis ik dan weer die lekkere zware gear van warrior haha ! maar is kijke, Dubio Dubio!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Dan zou je voor een paladin kunnen gaan.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
soulrider schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:29:

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wat er op die repair-Yak gaat komen in de plaats van de reforg-'vendor' ... Want 108k gaan neerleggen voor een mount die minder gaat kunnen dan de repair-mammoth van 14k vind ik wat overdreven.
Op dit moment in beta zit er een Transmogrifier op.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister maar even geprobeerd LFR te doen voor m'n vriendin..

ToT ging goed, stond eerste op de dps met 150k.. dat was al wat eng, normaal zitten er toch wat 180k-220k mensen bij. Dus dat ging wel lekker, 2 wings gecleared

Toen kwam SoO.. oh god why.

1.) Protectors komen we op aan. eerste zin "OMG KICK X HE KEEPS PULLING BOSS" en natuurlijk, gekicked net voordat hij de boss pullde. Intern gingen er allemaal alarm bellen af, vooral met een determination buff van 3. Op Protectors /headdesk
Dus een pull.. Rook 66%, 4 mensen dood op Inferno Strike, te weinig dps en niemand stacked. Ik wordt geblaimed. Ik samen met andere doen top dps, dus we volgen geen tactics.

Pull #2 (deter 4 dus al)..

Rook 66%, alles snel afgeslacht.. Rook 33%, He, 66%, Sun 66% dus alle abilities tegelijk. Joy! Nu is dit in Flex makkelijk te doen, omdat mensen daar toch wat meer ervaring en kennis hebben, maar in LFR niet echt.

Dus die maar opgegeven.. We zijn eruit gegaan, insta groep voor Galakras! YAY denk ik. Ik doe tower samen met andere dps, 1 tank, 1 healer. Done.

Nee. Eerste pull, alles wordt op Varian getanked, 2 groups later, wipe.
2e pull. Eerste tower plat, met 1 tank death (rent toren in terwijl siege engine nog staat). Battle rez, 2e toren plat.
Galakras naar beneden. Oh wacht even, orc vergeten die op Varian staat te slaan. Wipe

Toen maar opgegeven voor de avond. Vanavond poging #2

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

blouweKip schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

De verhoudingen blijven gelijk dus effectief veranderd er niets (als blizzard geen fouten maakt), vergeet niet dat de item squish slechts een technische reden had en niet was bedoeld voor diegene die moeite hebben met grote nummers ;)
Ja snap ik ook wel .. Maar het voegt ook wel iets van overzichtelijkheid toe naar mijn mening. Ik zie liever crits van 20k op een 20M boss dan 2m crits op een boss die drie keer terug naar full HP gaat in een gevecht omdat zijn eigenlijke max HP niet in een 32 bit int past.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Hooray, gisteren eindelijk Ashes of Al'ar gedropped. Na vij keer.... *O*

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Ik hoop dat je vijftig of vijfhonderd keer wilde schrijven, anders ben ik toch behoorlijk pissig :(

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
Die Ashes of Alar is eigenlijk best een lelijke mount. :+

* Zerora heeft een hekel aan mounts met overdreven veel visuele effecten, want hij heeft geen zin om naar kermis te kijken op zijn scherm.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Waywaith

Waywaith

Tja

Notlupus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:05:
Ik hoop dat je vijftig of vijfhonderd keer wilde schrijven, anders ben ik toch behoorlijk pissig :(
Nope echt maar vijf keer :) drie keer met mn hunter, twee keer met mn paladin :)

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:59:
[...]

Boost zou ik niet kopen, CM 9/9 is veel te leuk (en een van de weinige uitdagende 5 man content die er nog is).
Ik zie dat je alliance bent. Enige kans dat je nog challengemodes doet? Ik moet op mijn mistweaver nog 2 gold en tref alleen maar faal groepen.

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 10:44
Waywaith schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:36:
Hooray, gisteren eindelijk Ashes of Al'ar gedropped. Na vij keer.... *O*
Grats. Moet toch even braggen dat het bij mij na 1 kill was :X

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Grats! Ik probeer het nu denk ik iets van een half jaar elke reset op 7-8 chars maar nog geen drop gehad. Hopelijk vanavond wel raak.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Waywaith

Waywaith

Tja

heeft iemand nog leuke tips om wat te gaan doen voordat WoD gelanceerd word? bv iets wat we na de patch niet meer kunnen halen? maar nu nog wel?

want ashes is nu van mijn bucketlst, moet ik natuurlijk wel vervangen met wat anders :)

[ Voor 24% gewijzigd door Waywaith op 27-08-2014 12:02 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Waywaith schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:01:
heeft iemand nog leuke tips om wat te gaan doen voordat WoD gelanceerd word? bv iets wat we na de patch niet meer kunnen halen? maar nu nog wel?

want ashes is nu van mijn bucketlst, moet ik natuurlijk wel vervangen met wat anders :)
Alle wotlk achievments unlocken? Als in: Iedere raid achievment.
Alle Cataclysm achievments unlocken (zal niet te solo'en zijn, maar denk ook geen volle groep nodig)
Verder: Mount en pet drops gaan farmen die je nu kunt solo'en.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:19:Galakras naar beneden. Oh wacht even, orc vergeten die op Varian staat te slaan. Wipe
Nope, dont see a problem there.

Lok'Tar Ogar!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• corset
haha goed punt. Varian mag van mij ook dood hoor :p maar blijft gewoon lastig qua domme acties.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dennism
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:23:
[...]

Ik zie dat je alliance bent. Enige kans dat je nog challengemodes doet? Ik moet op mijn mistweaver nog 2 gold en tref alleen maar faal groepen.
De laatste tijd niet meer, maar mocht je een leuk groepje hebben en een dps missen dan kan ik mogelijk wel.

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Darkfreak schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:
[...]

Alle wotlk achievments unlocken? Als in: Iedere raid achievment.
Alle Cataclysm achievments unlocken (zal niet te solo'en zijn, maar denk ook geen volle groep nodig)
Verder: Mount en pet drops gaan farmen die je nu kunt solo'en.
Ik denk dat het solo'en van content niet veel moeilijker zal worden, als ik de mensen van meerdere sites geloof.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Waywaith

Waywaith

Tja

kivanco schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat het solo'en van content niet veel moeilijker zal worden, als ik de mensen van meerdere sites geloof.
bedoel meer van mogelijke plekken die verdwijnen.Bv dacht ik dat Kharazan revamped zal worden. Dus had ik Gorehowl op mn lijstje staan, die ik onlangs heb mogen ontvangen. Lekker hakken met Gorehowl straks in Dreanor })

alleen Midnight daar nog, die mount wil voor mij maar niet droppen :(

• corset
Solo'en is alleen maar makkelijker geworden.. ik merk zelf met een Monk en DK op 100 in de beta dat ik echt door alles heenrol zonder issues, gaat nergens meer over. BoT heroic? 10-20 sec per boss..

Verwijderd

Nog even 1 bericht, dan hou ik er over op, ben inmiddels ook in de startpost gaan duiken kwa info e.d.
enige vraag die nog rest, wie speelt (gelieve op een middel / drukke server) Alliance, en heeft een lvl 25 gilde waar ik eventueel geinvite kan worden?
(gelieve NL gilde, maar hoeft niet)
Mis namelijk nu bij het spelen wel een beetje het kunnen stellen van vragen tussendoor!

Puur alliance dus, ben niet zown horde man! ... Thanks !!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30
Het level van de guild maakt niet echt meer uit tegenwoordig. Niet alleen is een nieuwe guild vrij snel level 25, maar in WoD gaan de guild levels verdwijnen en heb je dus standaard wat een verse level 25 (zonder extra features uit achievements) heeft.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Waywaith schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:01:

Naar mijn weten wordt brawler's guild legacy achievement (geen feat of strenght want je kan ze wel halen maar dan moet je level 90 char stop zetten) alsook proving grounds dacht ik. Zelfde zal het geval zijn voor challenge modes.

• corset
1.) UBRS epic 2H sword
2.) general UBRS items
3.) Brawlers guild
4.) Challenge Mode
5.) Ahead of the curve garrosh

is mijn lijst :P

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb momenteel al genoeg aan mn knikker om mijn Paladin Tank naar iLevel 518 te krijgen om de raids iig enigszins door te komen xD ..
Ahead of the curve: Garrosh is denk ik een long shot voor mij, of ik moet al een lucky pug gefixed krijgen :|

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 09:39
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:15:
1.) UBRS epic 2H sword
2.) general UBRS items
*knip*
Ten opzichte van vanilla zijn er al veel items uit de BRS (upper en lower) loottable verdwenen jammer genoeg.

Op één van mijn chars heb ik nog de originele 'sleutel' die je indertijd nodig had om UBRS open te doen. Het is een ring waarmee je ook een spookversie van Vaelastraz kan oproepen tijdens het gevecht tegen Rend.
Helaas niet meer te krijgen, maar toch een van mijn favoriete vanilla items dat ik graag bijhoud :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• corset
Heb ik ook ja :) maar wel mee eens dat het balen is.. Ik had echt de hoop dat je met die Timewalker Dungeons terug kon naar die tijd, T0 farmen, T0.5 questline. Heerlijk <3

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 13:05
Kapoen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Ten opzichte van vanilla zijn er al veel items uit de BRS (upper en lower) loottable verdwenen jammer genoeg.

Op één van mijn chars heb ik nog de originele 'sleutel' die je indertijd nodig had om UBRS open te doen. Het is een ring waarmee je ook een spookversie van Vaelastraz kan oproepen tijdens het gevecht tegen Rend.
Helaas niet meer te krijgen, maar toch een van mijn favoriete vanilla items dat ik graag bijhoud :)
Kan je nog steeds de 0.5 tier boss oproepen in de kamer van the beast?

• corset
Als je de quest hebt misschien, anders niet meer :)

• Kapoen
Als ik mij niet vergis is heel de tier 0.5 questlijn 'the way of the dodo' gegaan, dus ik vermoed dat het niet meer mogelijk is. Misschien kan het nog indien je de oude items nog hebt...

En anders kan je een replica bij elkaar farmen via de DMF.

*edit* wat lanerios zegt dus ;)

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 13:05
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:33:
Als je de quest hebt misschien, anders niet meer :)
Verdorie weer een item in men bank dat in de prullebak kan
Kapoen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:35:
Als ik mij niet vergis is heel de tier 0.5 questlijn 'the way of the dodo' gegaan, dus ik vermoed dat het niet meer mogelijk is. Misschien kan het nog indien je de oude items nog hebt...

En anders kan je een replica bij elkaar farmen via de DMF.

*edit* wat lanerios zegt dus ;)
heb de item nog maar heb momenteel geen subscription meer dus kan het vanavond niet checken

• Kapoen
belgian1 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Verdorie weer een item in men bank dat in de prullebak kan

[...]

heb de item nog maar heb momenteel geen subscription meer dus kan het vanavond niet checken
Omdat je mijn nieuwsgierigheid hebt gewekt heb ik het even opgezocht: wowhead comments
Blijkbaar is het dus nog mogelijk om Valthalak te summonen als je de brazier nog hebt. Ik kan wel niet direct uitmaken of je heel de questlijn nog kan afmaken.

• hmr
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:15:

5.) Ahead of the curve garrosh

is mijn lijst :P
zomg... heb jij die niet? Ik dacht dat normal raiding to easy was :x :D

On a serious note... mijn warriortje begint een beetje aan tank gear te komen. Is 534 genoeg om normal SoO te tanken? De tactics weet ik allemaal wel :).

Zie ook: Colombiana @ Frostmane!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
534? Zeker! en normal is redelijk simpel. Alleen in de guilds waar ik in heb gezeten was het shit na shit..

GoT -> uiteraard gestopt :p
Cobra Kai -> "hmm we hebben redelijke heroic progress. Laten we met alle officers naar andere guild gaan! DOEI!"
Exiles -> Bevalt heel goed, moet alleen nog dagje vinden dat ik mee kan xD

Maar met 534 kom je er zeker in. Mensen eisen nu bizar veel, terwijl je voor de eerste 2 wings met 530 redelijk ver kan komen. Wing 3 misschien ook nog, maar vanaf Thok/Blackfuse wordt het toch een stuk trickier merk ik zelf.

Verwijderd

eens met post hierboven ben normals begonnen op 539 DK met een paar goeie healers kom je eerste 2 wings easy door. De rest is ook haalbaar maar dan is het wel zo fijn om er een beter gegearde maintank bij te hebben die het af en toe over kan nemen als je te squishy wordt.
Garrosh is lastig maar ook te doen met die gear.

• Dennism
ligt natuurlijk ook aan de rest van de groep. Als je een paar goede healers hebt die flink in de gear zitten en dps die zelf er voor kunnen zorgen dat ze zo min mogelijk damage pakken en iedereen kent alle tactics dan kom je met een paar relatief lage ilvls wel weg, ook als er een van een tank is. zolang je maar niet in 1-shot terrein komt van normale niet te vermijden damage.

Zit je echter met slackers als healers, dps die constant in de shit staat en dus meer aandacht nodig hebben kan het lastiger worden.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zit te denken om weer eens na 4 jaar WoW te spelen.

Zijn er meer mensen die via Battlelog een Upgrade online hebben gedaan?
Betaal je €59,99 voor complete WoW spel.

Alleen heb al WoW gekocht tot en met Cata.

• hmr

hmr

Zijn er niet mensen te porren voor een leuk PUGJE SoO normal vanavond? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Grudgie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:42:

Ik had 'm ook tot en met cata.
Heb online de goedkoopste MoP besteld, en vervolgens via b.net de digital deluxe edition van WoD gepakt.
Omdat ik perse die mount en pet wilde ofc x)

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Grudgie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:42:

Je bedoelt waarschijnlijk Battle.net.
Hoe kom je aan die prijs van € 59.99?
Wat krijg je er precies voor? (Naast alle expansions tot en met MoP, krijg je er ook game time bij?)

Een nieuwe account kost €14,99 (alle expansions tot en met Cata)
MoP kost op dit moment €9,99.
Ik denk dat de rest van de €59,99 je 3 maanden game time geeft?

Als je nog toegang hebt tot je oude account, kun je net zo goed die upgraden voor €9,99. Scheelt je €14,99.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Eerst natuurlijk de trial activeren voor 10 dagen extra speeltijd ;)

• Grudgie

Grudgie

World of Warcraft®: Mists of Pandaria™ voor 9,99

World of Warcraft®: Mists of Pandaria™ and Warlords of Draenor™ 49,99

Verwijderd

Hey luitjes ben net begonne met druid / feral op defias brothers. Kan alleen de alliantie van tweakers (horde) daar niet vinde kan iemand mij een pm doen ofzo van iemand die veel online is ofzo dat ik kan joinen??

Daarnaast, is feral een goeie start voor druid. Zie veel restos maar wil graag catform dps en misschien beetje bearform tanke. Heb al geproberd wat te tanke maar vind het nog lastig om erachter te komen hoe ik het best en efficient me threat hoog houd vooral in groepjes mobs!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
hmr schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:56:
Zijn er niet mensen te porren voor een leuk PUGJE SoO normal vanavond? :D
Je zit in Dude, genoeg normal raids en er worden er ook genoeg georganiseerd in de general channel. Anders is OpenRaid echt een goede optie. Vaak zijn de eisen hier wat realistischer, dus geen ilvl 550+ voor normal SoO.

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
Ik ben op zoek naar een casual/social alliance guild op een pve of rp server ... iemand die er eentje kan aanraden die actief is?

Een guild met 500 members waarvan 3 online vind ik niet active. Liever eentje dan met 10 members waarvan er dan 3 online zijn...

Waarom kuisen de guildleaders dat niet op trouwens?

It's dark but I don't want to find the light

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Voor guilds en servers ff start post lezen daar staat dacht ik ook super handig linkje waar je active servers kan zoeken.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 07:54
Twijfel heel erg of ik mijn Ally Shamen moet levelen of toch verder zal gaan op mijn Hordie Priest :+ . Speel al tijdje Disc dus miss een switch naar Holy voor een andere speelstyle :) . Denk dat ik dat vanavond maar is ga doen. Kijken of ik mijn legendary Cloack nog kan halen en in SoO nog wat leuke LFR gear kan fixen want Ilvl 516 met alleen gear uit Normals tot ToT is wel beetje weinig dezer dagen :9

PSN: Brwmaster

• corset
lol@LFR gister..

http://eu.battle.net/wow/...ld-dream/Mortase/advanced

dit is mijn gear,

ik begin op Siege crafter De Siege engine buiten Org, na Galakras. mines te pakken. Ga dood na de 2e omdat de healers niet doorhadden dat ik de mines had. (Kan gebeuren, gewoon rezzen en doorgaan). Begint er toch iemand te nerdragen dat ik de gear voor LFR niet heb, en dat ik maar moet oprotten en dingen met mijn familie moet gaan doen die niet zo koosjer zijn etc..
Het is dat m'n vriendin nog druk bezig is met de Legendary quest, maar kan niet wachten om LFR gewoon 100% achter te kunnen laten.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 28-08-2014 08:45 ]

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Op Argent Dawn - Zooitje ongeregeld is een NL talig guild Kom eens kijken of je het wat vindt
anyonas schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 01:17:
Ik ben op zoek naar een casual/social alliance guild op een pve of rp server ... iemand die er eentje kan aanraden die actief is?

Een guild met 500 members waarvan 3 online vind ik niet active. Liever eentje dan met 10 members waarvan er dan 3 online zijn...

Waarom kuisen de guildleaders dat niet op trouwens?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:24:
Hey luitjes ben net begonne met druid / feral op defias brothers. Kan alleen de alliantie van tweakers (horde) daar niet vinde kan iemand mij een pm doen ofzo van iemand die veel online is ofzo dat ik kan joinen??

Daarnaast, is feral een goeie start voor druid. Zie veel restos maar wil graag catform dps en misschien beetje bearform tanke. Heb al geproberd wat te tanke maar vind het nog lastig om erachter te komen hoe ik het best en efficient me threat hoog houd vooral in groepjes mobs!
Feral is een prima spec om als druid te levelen. Heerlijke burst DPS, mobs snel down dus, je hebt een handige travelform, je kunt stealthen (wat handig is als je op een PvP server zit). Op echt hoger level kun je gaan overwegen om naar boomkin te wisselen om verder te levelen, echter is feral de beste keuze naar mijn mening.

Met dual-spec kun je altijd nog tree als off-spec pakken zodat je dungeons kunt gaan healen ^^!

Voor wie nog een guild/realm zoekt:
  • Realm: Dentarg / Tarren-Mill (Beide realms kan, merged realms).
  • Faction: Horde
  • Guildnaam: Initium Novum
  • Guildlevel: 11
Iedere member kan inviten, gewoon iemand aanwhisperen en zeggen dat je van 'Sascha' bent uitgenodigd.

Momenteel nog niet al te veel leden, iedereen voornamelijk aan het levelen en voor aan het bereiden op WoD. We willen het sociaal houden met, zodra het kan, hier en daar wat raids. Voorkeur gaat uit naar een Nederlandse guild

[ Voor 20% gewijzigd door Darkfreak op 28-08-2014 09:23 ]

• Br3wmaster
Ja net is even wat speur werk gedaan en besloten mijn WoD project te laten voor wat het is en nog wat te spelen op mijn Priest :) .

Wil in ieder geval Ilvl 540 zien te halen inclusief mijn legendary Cloack :) . Daarnaast misschien nog wat rep farmen van factions voor MoP gewoon omdat het kan :9

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Br3wmaster schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:22:
Ja net is even wat speur werk gedaan en besloten mijn WoD project te laten voor wat het is en nog wat te spelen op mijn Priest :) .

Wil in ieder geval Ilvl 540 zien te halen inclusief mijn legendary Cloack :) . Daarnaast misschien nog wat rep farmen van factions voor MoP gewoon omdat het kan :9
Die cloak ben je al gauw 2+ maanden mee bezig als je er nu pas mee begint. Je bent ~3 weken bezig om valor points te grinden voor een quest, en dan mag je nog SoO gaan grinden voor token drops. En dat zijn slechts 2 van de nogal vele quests in die gigantische quest-line.

• Br3wmaster
Ik heb al een stuk van de Quest gedaan voor ik stopte met WoW :) Ben atm bezig om Tokens te verkrijgen. Heb er 8 vd 12 geloof ik :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Br3wmaster schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:25:
Ik heb al een stuk van de Quest gedaan voor ik stopte met WoW :) Ben atm bezig om Tokens te verkrijgen. Heb er 8 vd 12 geloof ik :)
Ah kijk, dat schiet inderdaad al op!
Ik overwoog gisteren even om de questline te starten (ik stopte vlak na de release van Cata toen m'n hunter 85 dingde). Maar dacht, toen ik een keer de hele questline doorlas, 'Nope, nope, noooope, oooh hell nope!'.

• Br3wmaster
Ja ik was op een nieuw Char ook echt niet nog een keer met die Q line begonnen hoor :9 . 1x is meer dan genoeg voor mij , sowieso pas 2 chars lvl 90 waarvan ik er eigenljk maar op 1 echt gespeeld heb. Blijf maar terug komen op mijn priest en andere classes kunnen me ook gewoon niet zoveel boeien ben ik ondertussen wel achter :9

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Br3wmaster schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:30:
Ja ik was op een nieuw Char ook echt niet nog een keer met die Q line begonnen hoor :9 . 1x is meer dan genoeg voor mij , sowieso pas 2 chars lvl 90 waarvan ik er eigenljk maar op 1 echt gespeeld heb. Blijf maar terug komen op mijn priest en andere classes kunnen me ook gewoon niet zoveel boeien ben ik ondertussen wel achter :9
Ik was ooit begonnen met een Tauren Shaman, die tot 46 geleveld.
Vervolgens een Hunter aangemaakt omdat ik dacht 'Even een beetje afwisseling'.
Voor ik het wist was mijn Hunter max level, had ik zo een guild waar ik binnen een maandje CL werd en we met de guild 3e van de realm werden :P ..
Tijdens mijn tijd in die guild een Paladin aangemaakt omdat 'Even een beetje afwisselen'.
Inmiddels is mijn Paladin mijn nieuwe main geworden, haha XD!
Ondertussen bezig een Mage en Monk te levelen. Beide classes bevallen me tot nu toe erg goed, maar denk dat ik toch bij mijn Paladin als main blijf.

Hoe dan ook heb ik tegenwoordig vrij veel plezier aan verschillende classes.
Hoewel Warriors, Rogues, Death Knights, en Shamans me nog steeds echt niet trekken.
Priest, Druid en Warlock nog geen echte mening over kunnen maken.

• corset
Multiclassing is leuk <3

zo heb ik nu alles op 90, iets van 3 a 4 dk's op 90, en nog wat alts. Werkt heerlijk zo. Maar wat je zegt, ik blijf ook bij Paladin en Monk op het moment. DK´s hebben we meer dan genoeg van, dus is Nutteloos xD

• ye-roon

ye-roon

knaak

Zo mooi dat iedereen zijn voorliefde heeft voor bepaalde classes.

Zo ben ik een typische hybrid speler. Maar dan in de breedste zin van het woord. Mijn favoriete class is druid. Heerlijk de diversiteit die je hebt met die class. Ik ben vanaf dag 1 feral(gestart in 2.0.xx vlak voor BC uit kwam). Het switchen tussen cat form, tanken in bear form, healen, flight form heerlijk. Ik heb niet voor niets 2 "high level" druids. M'n alliance is blijven hangen op 80 omdat ik in cata geen alliance gespeeld heb(behalve een worgen om de start zone te zien). M'n horde is level 85, maar die word nog wel 90 voor het einde van MoP. Om het nog gekker te maken ga ik binnen kort met een maatje van een nieuwe druid levelen, hij resto en elf. Ik bear en worgen :)

M'n 2de keuze is shaman, heerlijke class. Ik speel enhancement wat zeker tot 85(dunno op 90) de enige pure hybrid class in de game is met 50% magic en 50% physical damage.

M'n 3de een Mage. Nu hoor ik mensen denken, mage is geen hybrid. Maar dat is het wel. Mage is van de caster classes de enige echt pure hybrid. Frost, Fire, Arcane zijn compleet andere spectrums en speelstijlen en type spells etc. Veel meer dan chaos/fire etc bij de lock.

De 4de is huntard. Is niet echt heel erg hybrid, al zijn het wel 3 unieke manier van damage doen. Beastmaster focussed op je pet. Marksman/Survival lijkt op zich wel op elkaar. Al is marksman meer van physical damage doen en Survival meer explosions en elemental damage.

Paladin vind ik niks. Klinkt gek, gezien het gekwalificieerd is als hybrid class. Maar alles ziet er hetzelfde uit, alles is holy damage, tis gewoon saai.

Ik vermaak me wel goed met m'n warrior, maja, dat is dan puur voor de estatic "i'm in your face mashing it in with a big axe" feel

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ye-roon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:56:De 4de is huntard. Is niet echt heel erg hybrid, al zijn het wel 3 unieke manier van damage doen. Beastmaster focussed op je pet. Marksman/Survival lijkt op zich wel op elkaar. Al is marksman meer van physical damage doen en Survival meer explosions en elemental damage.
Hunters zijn behoorlijk divers geworden gezien ieder pet-soort nu een unieke buff geeft.
Zo kun je als hunter nu voorzien in LotP, bloodlust, Bok, PW:F en iedere andere raid-buff.
Dat voegt echt enorm veel flexibiliteit toe.
En dan is er inderdaad nog, zoals je zelf al zegt, het verschil in de verschillende specialties.

Wat naar mijn mening trouwens ook een, verbaasinwekkend leuke, hybrid geworden is:
Monk.
Agi DPS, Agi tank (avoidance/mitigation/control in mooie balance), en aardige raid healer (met voldoende haste).

• hmr

hmr

ye-roon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:56:

De 4de is huntard. Is niet echt heel erg hybrid, al zijn het wel 3 unieke manier van damage doen. Beastmaster focussed op je pet. Marksman/Survival lijkt op zich wel op elkaar. Al is marksman meer van physical damage doen en Survival meer explosions en elemental damage.
Hunters zijn niet echt Hybrid... Het is PRECIES dezelfde rotatie alleen dan met wat andere abilities.. dat is ook de grootste klacht bij hunters en heeft mij ook doen besluiten om af te stappen van de Hunter in WoD

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

hmr schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:48:
[...]

Hunters zijn niet echt Hybrid... Het is PRECIES dezelfde rotatie alleen dan met wat andere abilities.. dat is ook de grootste klacht bij hunters en heeft mij ook doen besluiten om af te stappen van de Hunter in WoD
Klopt deels wel (overeenkomende rotaties).
Maar de verschillende specialties zijn wel verschillend in hoe direct ze damage uitdishen.
Zo is de een direct burst en vervolgens meer geleidelijk met spikes, en een ander (BM) is meer een gelijke lijn en minder burst/spikes.

Ze gaan hunters trouwens (alweer) omgooien in WoD .. Diverse spells verdwijnen en worden verandert om diversiteit binnen de specialties te maken

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ja monk tot nu toe ook leuk. Ik level een mistweaver(m'n eerste healer evah). Heb in beta(van MoP, niet WoD) wat brewmaster gespeeld. Speelt best leuk. Character is echter nog te laag om te kunnen zeggen: DAT IS HET! Plus het hele fistweaving waar ik iedereen over hoor heb ik ook nog niet echt gemerkt(level 31). Eerste paar dungeons was geen probleem, maar vanaf wailing caverns moest ik toch echt gaan healen, die smart heals waren te laag om de tank up te houden.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Dinsdag Garrosh eindelijk neer op normal
Guild bestaat nog niet zo lang dus vrij vaak elke week een reset gedaan om gear te verzamelen.
Afgelopen week was echt een week dat we voor progress gingen, dus hadden onze lock extended voor Garrosh. De eerste dag niet verder gekomen dan 1* in laatste fase, maar afgelopen dinsdag de eerste 6 tries elke keer in de laatste fase.

Try 7, we vergeten BL te doen in het begin,dus hadden we zoiets van : niet meer gbebruiken en wachten tot laatste fase (fight duurrd ongeveer 11min dus hadden zoiets van: lust at start en op het einde), Voor eerste transitie een melee dood die we konden ressen,maar alle andere fases gingen van een leiden dakje. Bij laatste transitie dat hij full empowered wordt lust gebruikt en daarna gewoon de mobs en de MC-ed people nuken. 2 mind-controlls later lag garrosh op zijn gat (helaas weer gold op mijn roll :p).
Die ontlading daarna, geweldig. Hier speel je het spelletje voor.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ye-roon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:57:
Ja monk tot nu toe ook leuk. Ik level een mistweaver(m'n eerste healer evah). Heb in beta(van MoP, niet WoD) wat brewmaster gespeeld. Speelt best leuk. Character is echter nog te laag om te kunnen zeggen: DAT IS HET! Plus het hele fistweaving waar ik iedereen over hoor heb ik ook nog niet echt gemerkt(level 31). Eerste paar dungeons was geen probleem, maar vanaf wailing caverns moest ik toch echt gaan healen, die smart heals waren te laag om de tank up te houden.
Die hele term was nieuw voor me! Gelijk even opgezocht en WOW ..!
Dat lijkt me nou best geinig om eens te proberen :D!
Lijkt mij op zich erg viable als healing manier tijdens de lagere level dungeons ;o!

Misschien toch maar eens healing gear gaan verzamelen op m'n monk x) ..

• ye-roon

ye-roon

knaak

Van wat ik begreep wordt het was echt viable met crackling jade lighting en spinning crane kick. Maja, dat duurt nog wel ff voordat ik die heb :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ye-roon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:37:
Van wat ik begreep wordt het was echt viable met crackling jade lighting en spinning crane kick. Maja, dat duurt nog wel ff voordat ik die heb :)
Aan de icey veigns guide te zien ook wel zonder te doen:
http://www.icy-veins.com/...tting-it-where-it-counts/

Met CJL en SCK dish je natuurlijk meer damage (en daardoor meer healing) eruit wat op hoger level nodig is.
Maar ik kan me voorstellen dat je zonder die twee spells, op niet-intensieve healing momenten, ook best kunt fistweaven in gewone dungeons?

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Vond ik voorheen ook, maar ik heb nu, voor mijn doen, zo onwijs weinig gedaan met alts. Ik heb naast mijn DK wel mijn druid, warrior, shaman, lock en monk op 90, maar niets bijzonders mee gedaan. Mijn druid is puur mijn farmchar en de andere alts worden ook voornamelijk gebruikt voor hun professions. De enige gegearde is mijn shaman, maar dat is voor een groot deel toeval. Beetje geluk hebben met drops als ik bij bevriende guilds inval. Al staat die ook al weer een tijd stof te happen. Ik weet in ieder geval 1 ding zeker: melee all the way. Wat heb ik een teringhekel aan een caster spelen :D

Ik ben gewoon teveel gehecht aan mijn death knight :D In plaats van alt projectjes ben ik veel drukker geweest met allerlei achievements halen op mijn DK. Ik heb de 60 reputations op exalted, Loremaster ben ik goed mee op weg en ook The Insane is binnen. Ook met MoP content vermaak ik mij prima. Challenge modes volbracht, druk bezig met heroic raiding in SoO (al ben ik redelijk klaar met SoO) en diverse achievements voor titles.

Het ziet er dan ook zeker niet naar uit dat ik van main ga wisselen. Niet dat ik heel veel keuze heb, want ik mag alleen maar een tankclass rollen ;) Ik tank nu samen met iemand en dat klikt dusdanig goed dat we besloten hebben om in WoD ook als tankteam te blijven.

Ach, tot de release van WoD farm ik rustig door. Toch maar besloten om ook maar eens wat meer werk te maken van mijn goldvoorraad. Ik heb het opzich niet heel erg nodig, maar ik las nu ook al dat JP en VP komen te vervallen en JP-items met gold gehaald kunnen worden. Tel daarbij op de garrisons, levelen van professions etc. en dan is het toch wel fijn om buffer te hebben. Door mijn gbank eens leeg te halen en de items te verkopen heb ik de laatste paar dagen toch een 100k opgehaald. Voelt toch best goed hoor :D Vooral voor iemand die 30k al genoeg vond.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Chazzyy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2021
Ik zou graag een goede healer willen aanmaken, maar wil ook wel wat DPS kunnen doen voor solo questing etc..

Ik zat te denken aan Priest.. Maar welke spec moet ik kiezen dan ?

Alvast bedankt!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 23:26

UTADDICT

NERF

Chazzyy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:13:
Ik zou graag een goede healer willen aanmaken, maar wil ook wel wat DPS kunnen doen voor solo questing etc..

Alvast bedankt!
Disc! DPS en healing in 1.

Of een shammy maken, en offspec elemental.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Alvast bedankt!
Monk doet het ook prima. Ik heb mijn monk volledig geleveld als mistweaver en die deed genoeg damage om enigzins makkelijk te kunnen questen.

Ik zou vooral ook alvast kijken naar de healing in WoD. Wat nu goed/leuk is, kan in WoD volledig anders zijn.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Alvast bedankt!
Disc Priest
Holy of Disc priest met Shadow offspec
Resto Shaman met Elemental offspec
Resto Druid met Balance offspec
Mistweaver Monk en Fistweaving toepassen

Meer dan genoeg keuze op zich.
Vanaf level 30 krijg je dual specialisation, dan kun je in principe iedere hybrid class spelen. Wil je echter met één gearset zo optimaal in beide kunnen spelen raad ik een van bovengenoemde opties aan.

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024

Alvast bedankt!
Shaman is hier het meest divers in. Zowel elemental (melee) als enhancement (caster) doen het geweldig in de damage meters. Ook zijn beide specs weer zeer divers en hebben ze leuke rotations, hoewel dit uiteraard meer een persoonlijke kwestie is. However, resto is ook lekker healen!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Raptar schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:45:
[...]

Zowel elemental (melee) als enhancement (caster) doen het geweldig in de damage meters.
Denk dat je net andersom bedoeld, Ele is caster en enhancement is melee ;) Ben laatst ook nieuwsgierig geworden naar een Restoration Shaman, heb veel geheald als Holy priest maar moet toch maar eens een Shaman maken. Ik heb nog m'n 90 boost, wie weet gebruik ik hem daarvoor :/

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Zo, mijn eerste week WoW zit erop :) Ik speel ongeveer 1-2 uurtjes in de avond en op zondag wat meer. Merk wel dat levelen en gold veel sneller gaat dan toen ik Vanilla speelde. Inmiddels lvl 30 en 1.2k gold.

Ik heb gister WoD Digital Deluxe gepreorderd(Die Dread Raven mount!), maar weet niet zo goed wat ik met die lvl 90 boost moet. Vind het zonde om zoveel lvl met m'n Main te skippen. Is het een goed idee om een alt te boosten naar 90 en die dan te gebruiken om gold te farmen voor mijn Main?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Ryatzu
  • Laatst online: 18:22
jd1987 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:48:
Zo, mijn eerste week WoW zit erop :) Ik speel ongeveer 1-2 uurtjes in de avond en op zondag wat meer. Merk wel dat levelen en gold veel sneller gaat dan toen ik Vanilla speelde. Inmiddels lvl 30 en 1.2k gold.

Ik heb gister WoD Digital Deluxe gepreorderd(Die Dread Raven mount!), maar weet niet zo goed wat ik met die lvl 90 boost moet. Vind het zonde om zoveel lvl met m'n Main te skippen. Is het een goed idee om een alt te boosten naar 90 en die dan te gebruiken om gold te farmen voor mijn Main?
Wat je ook kan doen is je main naar lvl 60 krijgen, professions kiezen en dan je boost gebruiken.
Dan worden je main professions en first aid gelijk ook naar max geboost. Geloof me, dit scheeld gigantisch veel tijd en gold.

Als je de boost bij een alt wilt doorvoeren dan raad ik nog steeds aan wat ik net zei ;)

• corset
Gold? Scheelt het niet, aangezien als je slim je professions levelt, je er wat winst op maakt
Tijd? Dat zeker :)

Moet ik wel zeggen dat ik crafting nog steeds erg leuk vind, en er tijdens het levellen genoeg aan te verdienen is als je het slim aanpakt.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Darkfreak schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:42:
[...]

Aan de icey veigns guide te zien ook wel zonder te doen:
http://www.icy-veins.com/...tting-it-where-it-counts/

Met CJL en SCK dish je natuurlijk meer damage (en daardoor meer healing) eruit wat op hoger level nodig is.
Maar ik kan me voorstellen dat je zonder die twee spells, op niet-intensieve healing momenten, ook best kunt fistweaven in gewone dungeons?
Gister avond, na mijn opmerking over Fistweaving wat nog niet echt werkt op low level zijn "we" verder gegaan met ons level groepje(waarschijnlijk laatste keer in meer dan een week, iemand gaat met vakantie morgen). En daar stond mijn neef de warrior tank boven aan in de dps meters, ik stond als healer 2de in de dps meters en hoefde amper echt te "healen" behalve als er weer een of andere piepo ze pet niet dismissed op een stuk waar je moet springen en de hele instance achter ons aan kwam.

Maar zelfs het "normale healen" vond ik leuk, misschien door de mechanics van de monk. Maar tis voor het eerst dat ik healen leuk vond. Misschien toch maar is andere classes proberen ^^ Geen paladin, want pala :r

En character boost met WoD. Dat word op zeker m'n mage. Ik heb heel MoP niet gespeeld. Mijn mage is Tailoring/Enchanting de 2 profs waar het ongelofelijk kut voor is om ze te levelen zonder de AH, of cloth van altjes. De boost voor die 2 proffesions is de 85-90 character boost meer dan waard. Gezien het een hoop frustratie scheelt om die 2 profs te levelen in de niet actieve expansion.

• Nidhiki
1.2k gold op lvl 30? dat is wel erg veel, ik heb zelf nu 300G op lvl 57 :P Ik zat ook nog te twijfelen om de boost op lvl 60 te gebruiken op mn main of juist op een lvl 1 alt. Maar ik hoor iedereen er over dat die profession boost toch erg belangrijk is. Ik heb herbalism en inscription, is dat de moeite waard om die boost voor te gebruiken?

• corset
5k op level 36 :) totaal geen issue meer tegenwoordig (gewoon zoeken wat je kan craften wat verkoopt, en dat gaan doen)

Herbalism heb je in een paar uur gelevelled, inscrip ook. Ik zou het daar niet voor doen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 23:26

UTADDICT

NERF

Nidhiki schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:49:
1.2k gold op lvl 30? dat is wel erg veel, ik heb zelf nu 300G op lvl 57 :P Ik zat ook nog te twijfelen om de boost op lvl 60 te gebruiken op mn main of juist op een lvl 1 alt. Maar ik hoor iedereen er over dat die profession boost toch erg belangrijk is. Ik heb herbalism en inscription, is dat de moeite waard om die boost voor te gebruiken?
Nee, zeker niet doen. IMO 2 van de allermakkelijkste professions om te levelen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Nidhiki
Bedankt voor de tip, heb ook nog een DK zonder professions, dus als ik die op lvl 60 heb dan kan ik beter daar de boost voor gebruiken. Moet ik alleen nog ff 2 professions kiezen. Tja of toch gewoon mn lvl 3 shaman xD Keuzes, keuzes... Maar wat een fijn spel dit zeg, heb paar keer geprobeerd om er mee te beginnen maar toen haakte ik af tijdens de trial, maar nu speel ik sinds 2 maandjes achter elkaar door :)

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ye-roon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:40:
[...]

Gister avond, na mijn opmerking over Fistweaving wat nog niet echt werkt op low level zijn "we" verder gegaan met ons level groepje(waarschijnlijk laatste keer in meer dan een week, iemand gaat met vakantie morgen). En daar stond mijn neef de warrior tank boven aan in de dps meters, ik stond als healer 2de in de dps meters en hoefde amper echt te "healen" behalve als er weer een of andere piepo ze pet niet dismissed op een stuk waar je moet springen en de hele instance achter ons aan kwam.

Maar zelfs het "normale healen" vond ik leuk, misschien door de mechanics van de monk. Maar tis voor het eerst dat ik healen leuk vond. Misschien toch maar is andere classes proberen ^^ Geen paladin, want pala :r
Mijn mistweaver was ook meer dps dan healer vooral vergeleken met windwalkers.
Reden, mana raakt niet op low lvls en windwalkers hebben altijd die melding dat ze dat nu niet kunnen doen. (ik haat energy, reden waarom ik mijn rogue niet leuk vond en recentelijk gedelete heb (lvl90))

Dit veranderd later wel hoor, zelfde als met mijn 3de priest die is nu lvl 83 en dan gaat je mana regen eindelijk een rol van betekenis spelen. Kan niet meer zo lang smites spammen en sta nu vaak 3de op de dps :( . Heb maar 1 spirit item en heb nu alle andere non heirloom items naar spirit gereforged want er is geen tijd om te drinken, need moar Deeps !!

Fistweaven kost veel mana als je niet correct gebruik maakt van de stacks die je op bouw met fistweaven.
Gelukkig is mistweaven ook wel cool, nadeel is dat het skill verloop saai is en pas rond 60 de echte dingen komen. (tijd geleden dat de mijne low lvl was)
En character boost met WoD. Dat word op zeker m'n mage. Ik heb heel MoP niet gespeeld. Mijn mage is Tailoring/Enchanting de 2 profs waar het ongelofelijk kut voor is om ze te levelen zonder de AH, of cloth van altjes. De boost voor die 2 proffesions is de 85-90 character boost meer dan waard. Gezien het een hoop frustratie scheelt om die 2 profs te levelen in de niet actieve expansion.
Ench en Tailor is wel een van de goedkoopste en snelste manier om te lvlen hoor.
Dungeon spam = Loads and Loads of cloth en dust die je van al die green drops krijgt en van je tailor greens.

Heb onder tussen 4 ench en tailors van de 11 chars.
Zou het voor deze 2 proffesions zeker niet doen, vooral niet met de enorme hoeveelheid cloth in MoP.

Alleen frostweave is een probleem aangezien je zo door WotLK content heen ben en je heb ong 85 stacks ofzo nodig, ik had ong. de helft met alleen dungeons (dit geval zonder de extra cloth skill, tailor die ik lvl is mijn 2de priest die met de boost heb genomen). Maar dit is zo opgelost in Naxx10, maar je was al lvl 80 toch ? Er is beduidend minder cata cloth nodig voor lvl'en namelijk.
Nidhiki schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:41:
Bedankt voor de tip, heb ook nog een DK zonder professions, dus als ik die op lvl 60 heb dan kan ik beter daar de boost voor gebruiken. Moet ik alleen nog ff 2 professions kiezen. Tja of toch gewoon mn lvl 3 shaman xD Keuzes, keuzes... Maar wat een fijn spel dit zeg, heb paar keer geprobeerd om er mee te beginnen maar toen haakte ik af tijdens de trial, maar nu speel ik sinds 2 maandjes achter elkaar door :)
Ligt er aan, als je voor mining en blacksmith gaat kan je alles lvl'en met ghost ore. (dacht dat dit BS was)
Ghost ore nodes in MoP geven fragments van ghost ore als je mining skill 1 heb.

Mining kan je dus lvlen in pandaria, ore gebruiken voor BS en als je die paar quests heb gedaan en dailies voor halfhill farm kan je daar ook nog eens ore planten. Dus lekker levelen naar 85 questen in pandaria naar 90 en beginnen met je proffesions. Kan je de boost voor een nieuwe char gebruiken, of toch boost op DK en meteen beginnen met gearen.

Mining en BS is ook geen hele slechte keuze voor een DK, tenzij je al een miner op lvl 90 heb. Meer als 1 mining char is de grootste onzin imo :P
Nidhiki schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:49:
Scribe kan ook goedkoop tot bijna gratis zijn, (heb er 2 en 3de is mijn lvl 83 priest lol).
Farm herbs planten, met mijn chars alle motes of harmony gebruiken om herbs boxen te kopen.
Moet alleen 5 stacks ofzo cata herbs van AH halen (geen whiptail, heeft hogere skill nodig om te millen), wat dan zit je net in een stuk dat glyphs geen 3 skill punten geeft.

Alt met max scribe millen en inkt maken, dream ink wisselen voor de low lvl ink bij de ink vendor.
Gratis scribe lvlen 101 ;)

Als je geen max scribe heb maar een vriendelijke guildy heb met een scribe die voor jouw de boel wil millen en omzetten in ink ben je ook zo klaar.

Heb ook 4 engineers, voordat die vraag valt :P

[ Voor 33% gewijzigd door Derr_Hans op 29-08-2014 12:11 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• ye-roon

ye-roon

knaak

Derr_Hans schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:54:
[...]
Ench en Tailor is wel een van de goedkoopste en snelste manier om te lvlen hoor.
Dungeon spam = Loads and Loads of cloth en dust die je van al die green drops krijgt en van je tailor greens.

Heb onder tussen 4 ench en tailors van de 11 chars.
Zou het voor deze 2 proffesions zeker niet doen, vooral niet met de enorme hoeveelheid cloth in MoP.

Alleen frostweave is een probleem aangezien je zo door WotLK content heen ben en je heb ong 85 stacks ofzo nodig, ik had ong. de helft met alleen dungeons (dit geval zonder de extra cloth skill, tailor die ik lvl is mijn 2de priest die met de boost heb genomen). Maar dit is zo opgelost in Naxx10, maar je was al lvl 80 toch ? Er is beduidend minder cata cloth nodig voor lvl'en namelijk.
Dat is dus het hele probleem, Dungeon spam. Dat gaat gewoon niet. Te weinig tijd omdat op veel characters te doen. Ench en Tailor zijn gewoon annoying om te levelen. Vandaar dat ik voor dat character ga :)

• Br3wmaster
Vond het levelen van die 2 echt super easy. Had van 85 naar 90 eigenlijk al genoeg mats om mijn enchanting te maxen. Proffs waren nog nooit zo easy als in MoP heb ik het idee :)

• Derr_Hans
  • Niet online
Br3wmaster schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:13:
Vond het levelen van die 2 echt super easy. Had van 85 naar 90 eigenlijk al genoeg mats om mijn enchanting te maxen. Proffs waren nog nooit zo easy als in MoP heb ik het idee :)
Ja als je mage inderdaad lvl 85 is, heb je zelfs meer dan genoeg windwool met questen. Blizz geeft het nog net niet gratis in je mailbox maar komt in de buurt. Zowat alles wat je maak geven 3 to 5 skill points en zo ook enchanting.

Alle proffs na 500 skill points is zo makelijk te lvlen en je heb zo weinig mats nodig vergeleken met WotLK en cata. Alleen LW was een Bitch, maar kwam waarschijnlijk door dat je echt skinning nodig heb en mijn rogue totaal geen damage deed om leather te farmen en skinning te lvl'en.

Welk lvl is je mage ye-roon ?

Een Char boost is 60 euro's ofzo en zou dus een eeuwige zonde zijn als je een gratis 60 euries kostende boost gebruik om alleen cata cloth te ontwijken (cata enchanting stelt namelijk ook geen ruk voor).

[ Voor 44% gewijzigd door Derr_Hans op 29-08-2014 12:29 ]

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb WoW sinds Wotlk niet meer gespeeld. Van de week heb ik het dan toch weer eens opgepakt. De graphics van Pandara Mist vallen me alles mee. Nu heb ik een character geboost naar lvl90 zodat ik me weer kan uitleven in de battlegrounds. Nu was ik erg verrast dat ik meteen een item set kreeg die hoger is dan alles wat ik kan vinden. Wat toch voor een groot deel de lol weg neemt. Ik wil natuurlijk wel betere sets kunnen bemachtigen. Ligt dit aan mij? kijk ik verkeerd, of klopt dit?

• Martijn19
De honor gear is toch echt stukken beter dan die greenie's die je met een boost krijgt.

edit: Over gear gesproken. In Cataclysm kan ik mij herinneren dat ik zo'n blue PVP setje had gekocht/gecraft. Is dat nu weer zo? (met name de sets voor Death Knight / Shadow Priest)

edit2: gevonden

[ Voor 63% gewijzigd door Martijn19 op 29-08-2014 12:39 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online
Martijn19 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:33:
De honor gear is toch echt stukken beter dan die greenie's die je met een boost krijgt.
Komt het wellicht omdat ik in Ogrimmar kijk naar de pvp gear? Zijn er betere quartermasters te vinden in andere zones. Ik ben bewust naar Ogrimmar gegaan omdat ik in het verleden daar alles altijd kon vinden, alles beschikbaar was en de layout nog altijd heel vertrouwd voelt ondanks dat het spel in grote verdubbeld is.

• Derr_Hans
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

Komt het wellicht omdat ik in Ogrimmar kijk naar de pvp gear? Zijn er betere quartermasters te vinden in andere zones. Ik ben bewust naar Ogrimmar gegaan omdat ik in het verleden daar alles altijd kon vinden, alles beschikbaar was en de layout nog altijd heel vertrouwd voelt ondanks dat het spel in grote verdubbeld is.
pvp vendors staan in MoP op de chineese muur..

Honor is ilvl 522 en Conquest is ilvl 550, in je boost greenies is het even frustreren tot je eindelijk wapens kan kopen. Dan valt het allemaal wel mee qua dood gaan en nutteloos voelen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 29-08-2014 12:38 ]

• Martijn19
Seth_Chaos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

Ik speel ook pas net een week sporadisch weer. Volgens mij zit er ook een honor gear vendor ergens in het Mist of Pandaria gebied. Moet je even googlen, ik ben Alliance, geen idee waar die van Horde zit.

• Seth_Chaos
  • Niet online
dat is een stuk beter idd. Top!

• ye-roon

ye-roon

knaak

m'n mage is level 85. Maar ik hebt het ook niet over een 60E boost, maar de gratis WoD boost.

Ik boost liever een character wat ik ga gebruiken en wat me wat frustratie ontneemt, dan een nieuw character waar ik de mechanics niet van ken if die ik misschien niet eens leuk vind.

• Derr_Hans
  • Niet online
ye-roon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:02:
m'n mage is level 85. Maar ik hebt het ook niet over een 60E boost, maar de gratis WoD boost.

Ik boost liever een character wat ik ga gebruiken en wat me wat frustratie ontneemt, dan een nieuw character waar ik de mechanics niet van ken if die ik misschien niet eens leuk vind.
Zoals ik al zei, gratis 60 euries kostende boost voor alleen ebonweave cloth ^^ te omzeilen en voor 5 lvl's zou ik persoonlijk erg zonde vinden ;)

Het is je eigen boost natuurlijk, ik heb er een 2de priest mee gemaakt ipv de enigste class die ik niet heb of heb gehad boven de lvl 20 (hunter). Dat vinden sommige mensen ook zonde ;)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
pss: paid boost = 50 euro, niet 60 ;-)
maar ja, gratis is natuurlijk alsnog leuker

• Grudgie

Grudgie

Gratis WoD boost?

Waar kan ik dat vinden? :)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Grudgie schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:09:
Gratis WoD boost?

WoD pre-order van Blizzard.

Rupsen, Rapsen.

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 10:53
Grudgie schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:09:
Gratis WoD boost?

Er bestaat geen gratis boost, het gaat om een boost die je krijgt bij aanschaf van de nieuwe expansion (bv hier)
Pagina: 1 ... 54 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!