Da's inderdaad leuk om te doen. Jammer dat er niet meer van dat soort achievement in het spel zitten die je alleen nog kan halen met het origineel bedoelde itemlevel
Verwijderd
Het max. level om deze achievement te halen is 80. Dus je mag niet een character gebruiken wat hoger is dan level 80 ;-). Je mag gerust meedoen maar dan zul je wel een char moeten hebben op dat level, en ook met een bepaald itemlevel. Hier kunnen we je altijd wel bij helpen.dudee schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:25:
Ik wil wel mee doen ben lvl 90 healer/dps druid heet Druidless ingame.
Tevens doelde ik meer op combo/spells etc etc. Ik heb wel druid gespeeld maar toen was ik maar lvl 60 of 70.
Jammer dat het geen Alliance is 
Ja, hadden ze eigenlijk voor al die speciale boss achievements moeten doen (o.a. Sinestra en straks ws Ra Den). Al meen ik wel gelezen te hebben dat Herald nu toch ook wel makkelijker is dan dat het eerder was doordat je nu mastery als stat hebt en je hogere gems/consumables hebt die je kan gebruiken.Twylight schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:26:
Da's inderdaad leuk om te doen. Jammer dat er niet meer van dat soort achievement in het spel zitten die je alleen nog kan halen met het origineel bedoelde itemlevel
[ Voor 89% gewijzigd door Dennism op 24-08-2014 10:40 ]
Ik heb echt helemaal niets op horde, geen chars, geen gold
Verwijderd
Death to the alliance! Haha nee, helaas gaan mijn vrienden en ik geen ally char levelen en gearen voor dit te doen
Gogo factionchange!
Dat zou ik idd ook niet doen.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:43:
Death to the alliance! Haha nee, helaas gaan mijn vrienden en ik geen ally char levelen en gearen voor dit te doenGogo factionchange!
Edit: Zie op openraid ook al Ally groeps, misschien toch eens overwegen.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennism op 24-08-2014 10:44 ]
Verwijderd
Je bent altijd welkom indien je toch een horde char gaat maken of mee wilt doen met deze faction. Er zullen ook genoeg alliance mensen zijn welke dit ondernemen, dus dat zou ook altijd een mogelijkheid zijn!
Maar ik speel vooral 1v2, dan kom je echt niet hoger dan 1.6temp00 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:56:
[...]
Je kan makkelijk boven de 1.6 komen zonder healer. Zelfs met de meest nutteloze comps. 2.2K is een ander verhaal, al is dat met sommige dps comps nog steeds mogelijk. Helemaal met zowat de hoogste rating inflation ooit die er is op dit moment. Ik merk zelf ook dat ik op ratings zit waar ik normaal nooit echt in de buurt kom
Juist, dat schreef je idd. My bad 
Wat voor class doe je dat trouwens? Ik ben zelf een keer te grazen genomen door een Monk als Warrior doordat m'n partner (een Feral) lekker handig tijdens karma bleef door rammen en niet off-healde (karma zat op mij)
. Een week later zat ik eens op het officiële forum te kijken, kom ik een thread tegen "Monk solo 1v2 video" oid. Ik dacht het zal toch niet waar zijn......jahoor zie ik mezelf daar lekker doodgaan in een Youtube vid
Wat voor class doe je dat trouwens? Ik ben zelf een keer te grazen genomen door een Monk als Warrior doordat m'n partner (een Feral) lekker handig tijdens karma bleef door rammen en niet off-healde (karma zat op mij)
[ Voor 86% gewijzigd door temp00 op 24-08-2014 16:12 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik ben ook weer begonnen met WoW
Eigenlijk door Hearthstone. Ik heb vanaf de release in 2004(?) gespeeld tot lvl 40 Tauren Hunter. Daarna niet veel tijd meer door studie etc. Ik speel nu een lvl 20 Worgen Rogue.
Nu heb ik het weer opgepakt en speelt er lekker weg! Levelen en gold gaat veel sneller dan Vannila heb ik het idee
De pet battles vind ik een erg leuke toevoeging, soort Pokemon Lite
En die bags die je krijgt als je een Pet Master verslaat geven goede items! 60 Gold aan leashes kunnen verkopen is wel lekker op dit lage level.
Alleen op de AH(op mijn realm, Chamber of Aspects iig) worden echt idioot hoge prijzen gevraagd
Voor simpele lvl 15-20 groene drops zie ik vraagprijzen van soms 500+ Gold. Die gear is amper, of niet, beter dan de gear die ik met questing krijg.
Wat zijn de eerste leuke instances voor rond de level 20 Alliance om te doen?
Nu heb ik het weer opgepakt en speelt er lekker weg! Levelen en gold gaat veel sneller dan Vannila heb ik het idee
Alleen op de AH(op mijn realm, Chamber of Aspects iig) worden echt idioot hoge prijzen gevraagd
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Groene drops worden eigenlijk alleen verhandeld voor Transmog doeleinden, vandaar dat ze vrij duur zijn, normaliter hoef je echter voor 1-90 nooit gear te kopen.jd1987 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:07:
Ik ben ook weer begonnen met WoWEigenlijk door Hearthstone. Ik heb vanaf de release in 2004(?) gespeeld tot lvl 40 Tauren Hunter. Daarna niet veel tijd meer door studie etc. Ik speel nu een lvl 20 Worgen Rogue.
Nu heb ik het weer opgepakt en speelt er lekker weg! Levelen en gold gaat veel sneller dan Vannila heb ik het ideeDe pet battles vind ik een erg leuke toevoeging, soort Pokemon Lite
En die bags die je krijgt als je een Pet Master verslaat geven goede items! 60 Gold aan leashes kunnen verkopen is wel lekker op dit lage level.
Alleen op de AH(op mijn realm, Chamber of Aspects iig) worden echt idioot hoge prijzen gevraagdVoor simpele lvl 15-20 groene drops zie ik vraagprijzen van soms 500+ Gold. Die gear is amper, of niet, beter dan de gear die ik met questing krijg.
Dungeon Finder doen. Dan kom je ze allemaal tegenjd1987 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:07:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb tijdens cataclysm de achievement gedaan en toen was het zo dat als je een groep had die 1 miljoen dps deed totaal, dat de encounter te snel ging waardoor de itemlevel check niet plaatsvind.(klinkt raar maar waar).Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 08:38:
Iemand zin om op Horde kant mee te doen voor de achievement + title "Herald of the Titans"?
Je moet hiervoor:
-Max level 80 zijn op een character
-Voldoen aan een bepaalde restrictie aan itemlevel
itemlevel 226 voor armor (ook ringen,trinkets)
itemlevel 232 voor wapen
Let me know
Ik geloof als je hem in 1minuut neerhaalt dat je dan alsnog de achievement krijgt ongeacht gear level. Scheelt je weer gear farmen
Verwijderd
Ik had juist gezien dat dit binnen 6 sec moest gebeuren :-) aangezien hij 8m hp had, zul je meer dan 1mil dps moeten hebben zodat je hem binnen die periode neerhaalt.
Nog steeds stierenpoep dat je Val'Anyr niet kan gebruiken voor Herald.. dropt gewoon in die dungeon, dus zou mogelijk moeten zijn (vind ik)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Van het weekend weinig tijd gehad en dus maar 1 level gedaan van mijn WoD project. (29 nu) Helaas werd het leven me zuur gemaakt door een hoger lvl Hordie die op zijn flying mountje aan kwam mij kilde en weer weg ging om 10 sec later dit nog is te doen.
Na 5x was ik het zat en gelukkig heb ik nog een lvl 90 DK op die server dus die er is bijgehaald. Bleek dat die ganker pas lvl 73 was dus met 3 klappen had ik hem dood
. Dit ben ik blijven toen tot ik ineens door een lvl 1 char werd uitgescholden .. helaas was hij alweer offline voordat ik kon reageren maar wat voelde dat goed zeg :o:o
Na 5x was ik het zat en gelukkig heb ik nog een lvl 90 DK op die server dus die er is bijgehaald. Bleek dat die ganker pas lvl 73 was dus met 3 klappen had ik hem dood
PSN: Brwmaster
Jep en zo hoort het ook
. Maar door dat grapje wel 3/4 uur tot een uur verloren helaas. En aangezien ik deze week geen tijd heb en volgende week op vakantie ga heb ik mijn doel niet gehaald
. Ach het duurt nog even voordat WoD er is natuurlijk
PSN: Brwmaster
Goed, dit weekend MoP gekocht en begonnen... Ben weer full on addict
Die 13 euro voor de maand heb ik er nu al uit(ervan uitgaande minimaal 1 euro per uur).
Ik heb nu een mistweaver monk level 23 die ik samen speel met me neefjes(klinkt klein, maar ze beide jonger dan ik, al zijn ze al lang in de 20). We hebben zo een team van Warrior(tank), Huntard, Monk(healer). Best snelle queues en gewoon keihard nerden samen
Ik heb ook een warrior gemaakt, een panda. Level 26ish of zo. Arms, i like big swords and i can not lie. Ik had gister avond zelfs insta queues voor dungeons als dps. Het verbaasd me hoeveel nieuwe characters er gelevelt worden atm.
Het enige waar ik nu tegen aan loop is het UI. Zo. ouder. wets. Zeker als healer zuigt het hard. Vanavond maar is aanpassen zodat ik lifebars in het midden van me scherm heb staan, focus target op tank all that jazz.
Ik zag ook dat de helft van mijn macro's niet meer werken op m'n drood. Omdat Thrash nu geen Feral(Bear) attack maar een Guardian attack is. Dat word ook een drama om die allemaal aan te passen. Maar toch weet ik nog niet wat ik wil met m'n drood. 15% movement of die extra charge. Charge is nice, maar situational en heeft cooldown, waar 15% altijd actief is. Ik denk dat die 15% beter is, maar ik wil gewoon niet kiezen. Kut nieuwe talents. (Ja, ik heb niet meer gespeeld sinds de MoP patch in cataclysm).
Ik heb nu een mistweaver monk level 23 die ik samen speel met me neefjes(klinkt klein, maar ze beide jonger dan ik, al zijn ze al lang in de 20). We hebben zo een team van Warrior(tank), Huntard, Monk(healer). Best snelle queues en gewoon keihard nerden samen
Ik heb ook een warrior gemaakt, een panda. Level 26ish of zo. Arms, i like big swords and i can not lie. Ik had gister avond zelfs insta queues voor dungeons als dps. Het verbaasd me hoeveel nieuwe characters er gelevelt worden atm.
Het enige waar ik nu tegen aan loop is het UI. Zo. ouder. wets. Zeker als healer zuigt het hard. Vanavond maar is aanpassen zodat ik lifebars in het midden van me scherm heb staan, focus target op tank all that jazz.
Ik zag ook dat de helft van mijn macro's niet meer werken op m'n drood. Omdat Thrash nu geen Feral(Bear) attack maar een Guardian attack is. Dat word ook een drama om die allemaal aan te passen. Maar toch weet ik nog niet wat ik wil met m'n drood. 15% movement of die extra charge. Charge is nice, maar situational en heeft cooldown, waar 15% altijd actief is. Ik denk dat die 15% beter is, maar ik wil gewoon niet kiezen. Kut nieuwe talents. (Ja, ik heb niet meer gespeeld sinds de MoP patch in cataclysm).
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Goed, welke server, welke faction? Moeten we die oude Ravenblood combo weer opstarten?ye-roon schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:04:
Goed, dit weekend MoP gekocht en begonnen... Ben weer full on addictDie 13 euro voor de maand heb ik er nu al uit(ervan uitgaande minimaal 1 euro per uur).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Nee het dropt niet in Ulduar 10lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:18:
Nog steeds stierenpoep dat je Val'Anyr niet kan gebruiken voor Herald.. dropt gewoon in die dungeon, dus zou mogelijk moeten zijn (vind ik)
ook een punt ja.. maar is herald ook niet te doen op 25?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Herald is een 10 only achievement, de 25 man variant had het realm first achievement, welke 10 man niet had.lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:45:
ook een punt ja.. maar is herald ook niet te doen op 25?
Verder is Val'anyr ook nog gebuffed van ik geloof 239 ilvl naar 245 ilvl in de patch van ToC waardoor zelfs al zou er een Herald 25 man achievement geweest zijn, deze niet meer bruikbaar geweest zou zijn.
aah true, thanks 
Dan wordt het een stuk logischer ja xD
Dan wordt het een stuk logischer ja xD
Gisteren geweldige battle gehad met een alliance shaman, we waren beiden in jade forrest om een warbringer te killen voor een van de 3 mounts die het kan droppen. Het ging hele tijd beetje op en neer op een gegeven momwnt had ik de shaman voor de derde keer dood, maar gebruikte hij z'n selfress. En kilde mij toen waardoor de warbringer evade en terug naar zijn spawnpoint ging. Op dat moment probeerde een horde rogue de kill te krijgen en had de warbringer al op 25% voordat ik meself weer geressed had. Gelukkig was de shaman er nog hij kilde de rogue waardoor ik uiteindelijk toch de kill op de warbringer had. Even later kreeg ik een battle.net invite, was het de shaman die netjes vroeg of ik de kill had gekregen. Dit zijn toch de leukere momenten van wow en world pvp.
Verwijderd
De guild was zo aardig om in Cata op alts Herald of the Titans te doen. Ik was er in WotLK zeer dichtbij met de guild, maar door real life heb ik de kills niet meer mee gemaakt. (1% van de kill af, ben even vergeten welk % health dat precies was, maar frustrerend iig)
In Cataclysm was het heel afhankelijk van classes je meenam hoe lastig het was. Disc priests waren iig zwaar OP (alles op mastery reforgen) Bubbles groter dan tank health!
Hoe dan ook, ik ben blij met mijn title :-)
In Cataclysm was het heel afhankelijk van classes je meenam hoe lastig het was. Disc priests waren iig zwaar OP (alles op mastery reforgen) Bubbles groter dan tank health!
Hoe dan ook, ik ben blij met mijn title :-)
Heb je een DM gestuurd, doe graag mee op mijn disc priest. ^^ mijn itemlevel in game toont nu 181 geloof ik, weet iemand hoe je heirlooms tellen? Ik geloof dat dat vroeger lvl 1 was, maar nu lijkt het als gemiddelde van je non-heirlooms te tellen...Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 08:38:
Iemand zin om op Horde kant mee te doen voor de achievement + title "Herald of the Titans"?
Je moet hiervoor:
-Max level 80 zijn op een character
-Voldoen aan een bepaalde restrictie aan itemlevel
itemlevel 226 voor armor (ook ringen,trinkets)
itemlevel 232 voor wapen
Let me know
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Verwijderd
Het is jammer dat het spel op level 80 totaal niet balanced is. Dat maakt Herald of the Titans iets minder leuk om te doen.
Zou het geen beter idee zijn als ze speciaal voor dit gevecht detecteren dat men aan de gear voldoet en dan een character alle abilities van een level 90 (straks 100) geven en terugschalen naar level 80 niveau. Zo wordt de achievement weer een echte achievement met balanced groups.
Het grootste deel van de tech hebben ze al als ik de blue posts op twitter mag geloven.
Zou het geen beter idee zijn als ze speciaal voor dit gevecht detecteren dat men aan de gear voldoet en dan een character alle abilities van een level 90 (straks 100) geven en terugschalen naar level 80 niveau. Zo wordt de achievement weer een echte achievement met balanced groups.
Het grootste deel van de tech hebben ze al als ik de blue posts op twitter mag geloven.
Frost Magetemp00 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:44:
Juist, dat schreef je idd. My bad
Wat voor class doe je dat trouwens? Ik ben zelf een keer te grazen genomen door een Monk als Warrior doordat m'n partner (een Feral) lekker handig tijdens karma bleef door rammen en niet off-healde (karma zat op mij). Een week later zat ik eens op het officiële forum te kijken, kom ik een thread tegen "Monk solo 1v2 video" oid. Ik dacht het zal toch niet waar zijn......jahoor zie ik mezelf daar lekker doodgaan in een Youtube vid
![]()
Dat probleem heb ik soms ook hoor. Dikke nuke in opener, ga je zelf bijna dood, omdat ie instant karma gebruikt. Iedereen schreeuwen: block, block. En ik denken van waar de fuck hebben ze het over
Zat te kijken naar een realm transfer. Zit nu op een realm die redelijk dood is. Iedereen mij gelijk aanzien voor cheater, omdat ik rondloop in Durotar met Spirit of Conquest....
[ Voor 10% gewijzigd door CarbonFibeR op 25-08-2014 18:52 ]
Gisteravond keihard door zitten nerden. Van level 26 naar level 40 gegaan op mijn warrior. Vaak gewoon insta queue dungeons als DPS. Het slaat echt nergens op hoeveel mensen een altje aan het levelen zijn op het moment.
Ik krijg ook best veel aanspraak omdat mijn panda op Anzu rijdt, van omg, hoe kom je nu al aan de collectors edition mount etc. Maja, die coll ed mount heeft een kroon, is veel groter, loopt beetje naar voorgebogen en _kan wel_ vliegen. Ik hoop dat ze Anzu ook flight geven, zal wel niet
Al zou ik de coll ed. wel willen kopen puur om die mount (en de vanity pet).
Ik moet denk wel even een avondje rondjes lopen en alleen maar minen om dat op niveau te krijgen voordat ik outland in ga over 20 levels. Maja komt goed denk.
Ik krijg ook best veel aanspraak omdat mijn panda op Anzu rijdt, van omg, hoe kom je nu al aan de collectors edition mount etc. Maja, die coll ed mount heeft een kroon, is veel groter, loopt beetje naar voorgebogen en _kan wel_ vliegen. Ik hoop dat ze Anzu ook flight geven, zal wel niet
Ik moet denk wel even een avondje rondjes lopen en alleen maar minen om dat op niveau te krijgen voordat ik outland in ga over 20 levels. Maja komt goed denk.
Ik zie inderdaad ook _enorm_ veel mensen levelen momenteel.
Ben er zelf ook een van.
Mijn Paladin (nieuwe main) naar 90 gebracht en nu op Timeless Isles aan het rondwandelen.
Mage gemaakt en op rustig tempo aan het levelen en een Monk begonnen.
OMG btw, wat is een Monk levelen een lachertje. Los van het feit dat ze echt nice spelen en vrij sterk zijn.
Krijgen ze vanaf lvl 20 gewoon iedere 10 level een class-quest waarmee ze een 1-hour buff voor 50% extra exp krijgen (tevens ook een daily).
Ik heb mijn monk gister in 4 uurtjes tijd even van 10 naar 36 gebracht =| ..
En dan niet keihard grinden, nee, gewoon rustig questen, profession bijhouden, tussendoor even wisselen naar main voor een dungeon, even naar orgrimmar voor riding skill. Niet non-stop exp/quests grinden..
In totaal 3 uur lang die 50% buff gehad (lvl 20, daily repeat, lvl 30).
Moet ik wel bij vermelden:
Ik draag heirloom head, chest, back en legs
Dus heirlooms + buff = 85% bonus exp van monsters en quests
Ben er zelf ook een van.
Mijn Paladin (nieuwe main) naar 90 gebracht en nu op Timeless Isles aan het rondwandelen.
OMG btw, wat is een Monk levelen een lachertje. Los van het feit dat ze echt nice spelen en vrij sterk zijn.
Krijgen ze vanaf lvl 20 gewoon iedere 10 level een class-quest waarmee ze een 1-hour buff voor 50% extra exp krijgen (tevens ook een daily).
En dan niet keihard grinden, nee, gewoon rustig questen, profession bijhouden, tussendoor even wisselen naar main voor een dungeon, even naar orgrimmar voor riding skill. Niet non-stop exp/quests grinden..
[ Voor 20% gewijzigd door Darkfreak op 26-08-2014 09:49 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Als je het vergelijkt met DK beginnen die natuurlijk op lv 55 (lv 58ish uit de startzone). Daar wilde Blizzard het mee willen kunnen meten gok ik, dat ze in hetzelfde tijdsbestek naar (gok ik) 90 kunnen levelen. Overigens is er nog een elixir die je nóg is 300% extra xp geeft. Dus dan zit je bijna op 400% exp hehe. Ik probeer dan iemand over te halen me wat te boosten in dungeons zoals Scarlet Monastery, loop naar last boss en pull daarmee gelijk alles. Ren terug naar laag level en je krijgt direct ~3 levels ofzo. Naar buiten - reset en weer doenDarkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:38:
Ik zie inderdaad ook _enorm_ veel mensen levelen momenteel.
Ben er zelf ook een van.
Holy cr*p :D!Fiole schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:06:
[...]
Als je het vergelijkt met DK beginnen die natuurlijk op lv 55 (lv 58ish uit de startzone). Daar wilde Blizzard het mee willen kunnen meten gok ik, dat ze in hetzelfde tijdsbestek naar (gok ik) 90 kunnen levelen. Overigens is er nog een elixir die je nóg is 300% extra xp geeft. Dus dan zit je bijna op 400% exp hehe. Ik probeer dan iemand over te halen me wat te boosten in dungeons zoals Scarlet Monastery, loop naar last boss en pull daarmee gelijk alles. Ren terug naar laag level en je krijgt direct ~3 levels ofzo. Naar buiten - reset en weer doenmakkelijke levels!
Jammer dat het alleen een (Elite) Rare drop is met een vrij lage drop-chance
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ach, als je er een beetje afk hanged met de add-on NPCscan is het redelijk farmen. Had er op een gegeven moment 5 voordat ik een nieuwe char ging levelen. Die had ik binnen 2 weken op 90 
Zijn hier trouwens nog mensen die Endless proving grounds al hebben gedaan / 30 waves? (alle roles). Was zelf begonnen met tank en uiteindelijk na een paar dagen gelukt maar dat is echt wel een uitdaging zeg. Healer heb ik ook nog snel geprobeerd met een alt maar snel weer opgegeven (Disc priest). Sommige vinden het volgens mij vrij makkelijk, voor anderen is het onmogelijk. Wat vinden de tweakers ervan?
Zijn hier trouwens nog mensen die Endless proving grounds al hebben gedaan / 30 waves? (alle roles). Was zelf begonnen met tank en uiteindelijk na een paar dagen gelukt maar dat is echt wel een uitdaging zeg. Healer heb ik ook nog snel geprobeerd met een alt maar snel weer opgegeven (Disc priest). Sommige vinden het volgens mij vrij makkelijk, voor anderen is het onmogelijk. Wat vinden de tweakers ervan?
Dan doe ik het toch verkeerd, ik eindig meestal rond 60-62 uit de start zoneFiole schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:06:
[...]
Als je het vergelijkt met DK beginnen die natuurlijk op lv 55 (lv 58ish uit de startzone).
Maar goed,
eruit met full stack aan die skull potions
2k gold aan cloth ongeveer
en gewoon veel lol hebben
en ik kan een deel van outland (gelukkig) overslaan.
[ Voor 22% gewijzigd door corset op 26-08-2014 10:23 ]
Ligt ook een beetje aan je level-, en quest-gedrag.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Dan doe ik het toch verkeerd, ik eindig meestal rond 60-62 uit de start zone
Maar goed,
eruit met full stack aan die skull potions
2k gold aan cloth ongeveer
en gewoon veel lol hebben
en ik kan een deel van outland (gelukkig) overslaan.
Ik ken massa mensen die echt hele gebieden uitquesten en hele lines voltooien.
Ik zelf verlaat een gebied altijd zodra ik het minimum-level voor het volgende gebied bereik (Nu op naar Plaguelands met m'n monk, yay ;P )
Je moet de quests ook wel afmaken, anders wordt het lastig als DKDarkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Ligt ook een beetje aan je level-, en quest-gedrag.
Ik ken massa mensen die echt hele gebieden uitquesten en hele lines voltooien.
Ik zelf verlaat een gebied altijd zodra ik het minimum-level voor het volgende gebied bereik (Nu op naar Plaguelands met m'n monk, yay ;P )
Maar heb er nu 3 op 90, en een zooi in de 70-80 hangen, dus ken ze goed genoeg qua start area om het meeste eruit te halen xD
Ja true (@DK quest-line), zal wel lucky met de drop-rate geweest zijn waardoor die minder mobs moest killen voor gather-quests of zo XD?lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:27:
[...]
Je moet de quests ook wel afmaken, anders wordt het lastig als DK
Maar heb er nu 3 op 90, en een zooi in de 70-80 hangen, dus ken ze goed genoeg qua start area om het meeste eruit te halen xD
Zelf heb ik het grootste deel van mijn levelen pre-cataclysm gedaan.
Dus momenteel is een heleboel 'nieuw' voor me (Wat is de starting area en quest-line van Trolls vet geworden :D!). Maar ook mooi om te zien dat wat van de classic quests onaangetast zijn (zoals Crossroads quests bijvoorbeeld)
Klopt inderdaad, ik doe voor het eerst sinds tijden weer de alliance quests, en het is heerlijk om te zien hoe die gewijzigd zijn. Ze hebben het gevoel van de zone er wel ingehouden.
Ik ga justice points die ik over heb maar opzij zetten om een pala te lvlen. Eerst belangerijkste heirlooms en dan rossen we hem er door (of dat hoop ik).
Daar ben ik het wel mee eens. Kan dan niet voor alliance spreken (die-hard horde speler hier). Maar bij de Horde hebben ze starting area's in dezelfde 'feel' gelaten als classic, met hier en daar wat tweaks. Zo heb je bij de orcs nog steeds de Peons met hun Warcraft-uitspraken (Work, work, work) met als toevoeging de plotselinge invasie van de alliance.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:31:
Klopt inderdaad, ik doe voor het eerst sinds tijden weer de alliance quests, en het is heerlijk om te zien hoe die gewijzigd zijn. Ze hebben het gevoel van de zone er wel ingehouden.
En bij de Trolls heb je nog steeds die tribal feeling van de Darkspears, maar wel met de nodige toegevoegde frictie tussen Vol'jin en Garrosh:D
Op mijn hunter tot wave 28 gekomen en toen dood door een klikfout.. heeft mij bijna mijn keyboard gekost.. Nu even een tijdje niet proberen. Wel op mijn warrior laatst gold gedaan, maar heb geen DPS trinkets en alleen pvp gear dus moet eerst maar wat gear verzamelen.Fiole schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:18:
Ach, als je er een beetje afk hanged met de add-on NPCscan is het redelijk farmen. Had er op een gegeven moment 5 voordat ik een nieuwe char ging levelen. Die had ik binnen 2 weken op 90
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je een healer en Tank in je team hebt, was het queuen altijd al zo goed als instant. Ten tijde avn WotLK zo enkele altjes gelevelled met een WoW maat. 1 een healer, andere tank, levellen gaat ongelooflijk snel zo, vele malen sneller dan questing. Na een tijdje kan je zo dungeons gaan speed-runnen, moeten de gemiddelde DPS'ers die je joinen moeite doen om te volgen.ye-roon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:22:
Gisteravond keihard door zitten nerden. Van level 26 naar level 40 gegaan op mijn warrior. Vaak gewoon insta queue dungeons als DPS. Het slaat echt nergens op hoeveel mensen een altje aan het levelen zijn op het moment.
I'll do what I can, but expect very little.
Is er ergens een topic om de beta van WOD te bespreken?
mag gewoon hierbelgian1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:42:
Is er ergens een topic om de beta van WOD te bespreken?
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
I know, ik level samen met me neefjes in een groepje, met een warrior(tank), huntard, monk(healer, ikke).4bit schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Als je een healer en Tank in je team hebt, was het queuen altijd al zo goed als instant. Ten tijde avn WotLK zo enkele altjes gelevelled met een WoW maat. 1 een healer, andere tank, levellen gaat ongelooflijk snel zo, vele malen sneller dan questing. Na een tijdje kan je zo dungeons gaan speed-runnen, moeten de gemiddelde DPS'ers die je joinen moeite doen om te volgen.
M'n warrior is echt gewoon puur voor als neefjes er niet zijn, plus hij is arms.
Ik vind dat que'en momenteel sowieso niet al te lang duurt.
Mijn Monk que ik altijd als DPS. Solo wel te verstaan.
Meestal zijn de wachttijden 3-7 minuten, goed te doen als je ondertussen gewoon quest.
Heeft vast te ermee te maken dat momenteel zoveel mensen aan het levelen zijn (als voorbereiding op WoD gok ik).
Que'en op mijn Paladin is dan uiteraard een totaal ander verhaal. Je entered de que als Tank en hebt binnen tien tellen een groep, haha
Mijn Monk que ik altijd als DPS. Solo wel te verstaan.
Meestal zijn de wachttijden 3-7 minuten, goed te doen als je ondertussen gewoon quest.
Heeft vast te ermee te maken dat momenteel zoveel mensen aan het levelen zijn (als voorbereiding op WoD gok ik).
Que'en op mijn Paladin is dan uiteraard een totaal ander verhaal. Je entered de que als Tank en hebt binnen tien tellen een groep, haha
ook op 90 gaat het nergens over. Als monk dps zit ik in 5 man heroics op een wacht tijd van 4-5 minuten. LFR meestal een minuutje of 6.
En nu ik een druid healer erbij heb voor de queues gaat het gewoon instant.
En nu ik een druid healer erbij heb voor de queues gaat het gewoon instant.
Enige irritante van questen is dat het gebied waar je aan het questen aan het einde van de dungeon alweer te laag level is. Zeker als je met hetzelfde groepje opnieuw queued en dus zo 2 levels omhoog gaat ongeveer.
Ga je reizen naar het volgende gebied, komt je dungeon en kan je WEER naar het volgende gebied
Ga je reizen naar het volgende gebied, komt je dungeon en kan je WEER naar het volgende gebied
..om vervolgens constant FP's te missen.Jwlb schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:37:
Enige irritante van questen is dat het gebied waar je aan het questen aan het einde van de dungeon alweer te laag level is. Zeker als je met hetzelfde groepje opnieuw queued en dus zo 2 levels omhoog gaat ongeveer.
Het lastigste aan dungeon-leveling vind ik dat gathering professions zo hard achter komen te liggen.
Door de snelheid waarop je leveled (2 levels per dungeon als het mee zit) komt je skinning/mining/herbalism achter te liggen.
Niet zó een ramp, maar lastig om achteraf naar low level gebieden terug te moeten om je professions bij te grinden.
FP's true
gathering, ook helemaal waar xD daarom laat ik ze meestal liggen tot 90 en pak ze dan pas op. Snel vliegen maakt het zo makkelijk. (en 310% heb je voor 90 al bij elkaar)
gathering, ook helemaal waar xD daarom laat ik ze meestal liggen tot 90 en pak ze dan pas op. Snel vliegen maakt het zo makkelijk. (en 310% heb je voor 90 al bij elkaar)
Ik doe het vaak tussendoor even, als ik geen zin heb in quests of dungeons, en gewoon even brainless af wil schakelen xD.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:46:
FP's true
Welke Realms speelt iedereen btw?
(Geen optie om een realm-list te maken van Tweakers' mains?)
Ik speel nu vooral Emerald Dream alliance
soms Defias Brotherhood (als ik weer eens wat lol wil hebben met WPVP) horde
en nog wat 90's verspreid over servers
soms Defias Brotherhood (als ik weer eens wat lol wil hebben met WPVP) horde
en nog wat 90's verspreid over servers
Ik speel in de GOT guild op Defias Brotherhood heb daar nu 4x een level 90 en nu bezig mijn hunter naar level 60 te brengen zodat ik deze kan boosten naar 90 ivm WOD pre-order.
true, heb ook nog een alt in de tweakers guild ja
compleet vergeten. tijdje niet meer geweest. Te druk met voorbereiden op heroic raiding xD
Wel geinig dat je als monk (en andere classes hebben dit uiteraard ook neem ik aan); als je iets nieuws krijgt je gehele reforge wijzigt. De tijd van equippen, enchanten, gemmen is done zodra je aan heroic begint merk ik. Terug naar 1 item vervangen? ga je gehele setup maar analyseren om er meer dps uit te halen.
Heerlijk
Wel geinig dat je als monk (en andere classes hebben dit uiteraard ook neem ik aan); als je iets nieuws krijgt je gehele reforge wijzigt. De tijd van equippen, enchanten, gemmen is done zodra je aan heroic begint merk ik. Terug naar 1 item vervangen? ga je gehele setup maar analyseren om er meer dps uit te halen.
Heerlijk
offtopic:
heb nog geen heroic geraid uiteraard. Maar zit wel al min/max te kijken qua replacements. Geinig
heb nog geen heroic geraid uiteraard. Maar zit wel al min/max te kijken qua replacements. Geinig
[ Voor 64% gewijzigd door corset op 26-08-2014 13:00 ]
Hoe levelen jullie 2 levels per dungeon? ik kom meestal maar tot een half ( als ik de dungeon voor het eerst doe). Heb je dan heel je gear vol met heirlooms zitten?Darkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:45:
[...]
Het lastigste aan dungeon-leveling vind ik dat gathering professions zo hard achter komen te liggen.
Door de snelheid waarop je leveled (2 levels per dungeon als het mee zit) komt je skinning/mining/herbalism achter te liggen.
Niet zó een ramp, maar lastig om achteraf naar low level gebieden terug te moeten om je professions bij te grinden.
www.degroot-it.nl
Klopt, dan heb je meestal veel heirlooms. Of Refer A Friend
Refer a friend is echt ziek qua levelling
op 15 RFC in, als 19 er uit komen
Ik level 2 levels per dungeon op mijn monk:lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:05:
Klopt, dan heb je meestal veel heirlooms. Of Refer A Friend
Head-, chest-, back-, leg-heirlooms + Monk Exp buff = 85% bonus exp.
Vanavond gaat het waarschijnlijk een stukje rapper als ik ook de 200% rested bonus erbij krijg :P!
Ik twijfel of ik nog zal investeren in de leather agi shoulder-heirlooms ;x
[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 26-08-2014 13:09 ]
doen! ik heb ze allemaal gehad op een DK om te testen (dus zonder de monk buff, zonder rested) en kwam bizar snel door de levels heen xD Maar goed, daar zat de Fishing Contest ring ook bij.
Het probleem dat ik heb is dat ik pas sinds eergister een level 90 character heb, een hekel heb aan de crusade-meuk in Northrend, en ik maar een paar van de 'oude' heirlooms heb (waarvan 2 upgraded).lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:11:
doen! ik heb ze allemaal gehad op een DK om te testen (dus zonder de monk buff, zonder rested) en kwam bizar snel door de levels heen xD Maar goed, daar zat de Fishing Contest ring ook bij.
Dus ik heb heeeeel wat JP farming te gaan om alles te krijgen >_<
Ik heb:
Strength DPS Plate (upgraded)
Agility Leather (niet upgraded)
Intellect Leather (niet upgraded)
Ik mis dus:
Agility Mail: 2x 2175 + 2x 870
Intellect Cloth: 2x 2175 + 2x 870
Agility Leather upgrade: 2x 870
Intellect Mail hoef ik niet, en Intellect Leather was toen een miskoop.
Maar dan nog kom ik uit op 13920 Justice Points.
En dan nog wat gold voor de missende Guild-Heirlooms (over wapens heb ik het dan nog niet eens, maar goed, die geven ook geen exp bonus)
upgrade zou ik niet doen.. is de points niet waard, en 80-85 is toch al binnen uur of 2 gedaan 
wat ik meestal koop is:
Agi leather
int cloth
plate str
de rest is toch niet nuttig aangezien je hiermee elke class kan levellen, en de armor specialisations toch nutteloos zijn voor 90
wat ik meestal koop is:
Agi leather
int cloth
plate str
de rest is toch niet nuttig aangezien je hiermee elke class kan levellen, en de armor specialisations toch nutteloos zijn voor 90
Ja ik zeg ja, die int leather was toen een stomme miskoop in Wotlk tijd.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:24:
upgrade zou ik niet doen.. is de points niet waard, en 80-85 is toch al binnen uur of 2 gedaan
wat ik meestal koop is:
Agi leather
int cloth
plate str
Aan de upgrade heb ik zelf wel iets gehad op mn pala van 80-85. Het stats-verschil tussen de oude en de upgraded versie is enorm, waardoor ik veel sneller door de hordes mobs vloog en dus ook het levelen.
Met de standaard versies kom ik nog steeds uit op 8700 JP, wat, als ik mij niet vergis, gelijk staat aan 87 MoP HC bosses. Ben je wel even bezig :P!
8700 JP is redelijk wat ja xD helaas is dat in MoP wat minder gedaan. Gelukkig gaan ze in WoD gewoon gold kosten die heirlooms. Dan wordt het nog haalbaar.
Was het plan niet sowieso om de dungeon/raid currencies in WoD te laten vervallen?lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:34:
8700 JP is redelijk wat ja xD helaas is dat in MoP wat minder gedaan. Gelukkig gaan ze in WoD gewoon gold kosten die heirlooms. Dan wordt het nog haalbaar.
Vraag me af hoe ze het willen balanceren zonder de gold-sellers te gaan spekken en WoW in een pay2win game veranderen =|
(skill even buiten beschouwing gelaten)
[ Voor 0% gewijzigd door Darkfreak op 26-08-2014 13:39 . Reden: Vervanging van currency is een beter 'bonus-roll' systeem, derp ]
Verwijderd
1 middagje hcs grinden en je hebt dat easy bij elkaar
Maarja moet je maar net zin in hebben ^^
@Dark
zit ik me ook af te vragen. Moet ik wel zeggen dat het nu geen moeite meer kost om een beetje gold te krijgen. Gemiddeld zit ik door alleen LFR te doen na een dagje op +2500G. Dan nog wat ores verkopen, 6k. En gemiddeld zit ik tegenwoordig in het weekend tegen een balans aan van +12k... en dan is de aankoop van 2x 4k (Pennyroyal belt + pants) er al af
zit ik me ook af te vragen. Moet ik wel zeggen dat het nu geen moeite meer kost om een beetje gold te krijgen. Gemiddeld zit ik door alleen LFR te doen na een dagje op +2500G. Dan nog wat ores verkopen, 6k. En gemiddeld zit ik tegenwoordig in het weekend tegen een balans aan van +12k... en dan is de aankoop van 2x 4k (Pennyroyal belt + pants) er al af
Na me nog eens in te lezen geven ze aan de raid currencies te droppen (een in ieder geval) en het bonus-roll systeem te finetunen zodat je geen dubbele gear meer krijgt e.d.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:39:
@Dark
De hele reden van raid-currency was om spelers met bad rolls een kans op gear te geven. Ze vinden dat dit nu al deels gebeurd door de bonus rolls en dat ze van plan zijn dit systeem dus te verbeteren waardoor in ieder geval Valor points overbodig worden.
Gold opbrengst (uit verkoop) is natuurlijk afhankelijk van je realm-economy.
Op mijn realm (Dentarg) hadden we een gruwelijke economie door lage speleraantal. We zijn nu merged met Tarren Mill, waardoor er veeeeel meer spelers zijn en dus alles super cheap aan het worden is.
[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 26-08-2014 13:44 ]
Klopt, en gelukkig geen dubbele gear meer. Dat was echt heel irritant aan het worden in LFR.
Verwijderd
Had in de beta eerlijkgezegd nog niet naar de heirlooms gekeken. Die gaan dus gold kosten? Dat wordt dus even een avondje dungeons solo-en en alle heirlooms kopen; JP zijn sneller verdient dan gold tegenwoordig 
Ik hoop dat ze in WoD met patches weer wat dungeons gaan introduceren. Het is natuurlijk zot dat een SoO normal geared mistweaver in ieder geval een deel van de heroic dungeons en alle normals kan solo-en (heb ze nog niet allemaal op heroic geprobeerd)
Ik hoop dat ze in WoD met patches weer wat dungeons gaan introduceren. Het is natuurlijk zot dat een SoO normal geared mistweaver in ieder geval een deel van de heroic dungeons en alle normals kan solo-en (heb ze nog niet allemaal op heroic geprobeerd)
Het feit dat je Heirlooms cross-realm wijd kunt mailen, en met ingang van WoD ook een aparte Heirloom tab krijgt die account-wide te gebruiken is zorgt er natuurlijk voor dat je in principe maar één set heirlooms nodig hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:52:
Had in de beta eerlijkgezegd nog niet naar de heirlooms gekeken. Die gaan dus gold kosten? Dat wordt dus even een avondje dungeons solo-en en alle heirlooms kopen; JP zijn sneller verdient dan gold tegenwoordig
je kan alle heroics in principe solo-en van wat ik heb begrepen van de MMO-champ monk solo mensen 
Maar volgens mij? En dit is echt niet 100% zeker;
2 5 mans erbij in patches
1 of 2 raid tiers erbij
nieuwe expansion
Blizzard wilde deze echt kort houden.
@heirloom tab. Die is ernstig vertraagd schijnbaar. Verwacht maar 6.4 of 7.0
Maar volgens mij? En dit is echt niet 100% zeker;
2 5 mans erbij in patches
1 of 2 raid tiers erbij
nieuwe expansion
Blizzard wilde deze echt kort houden.
@heirloom tab. Die is ernstig vertraagd schijnbaar. Verwacht maar 6.4 of 7.0
Waarom Solo? Dat lijkt me zwaar inefficiënt vs random queuen in een groepje. Afgelopen weekend had ik ook wat heirlooms nodig. Paar keer gequeued (zelfs maar 2-3 min queue als solo dps), meestal zit je na 1-2-3 runs wel in een groepje dat er meer wil doen en vanaf dan kan je er echt snel doorheen vlammen. Maar zelfs incl queue time, en vaak lage dps van de andere was het nog steeds wat sneller dan solo runnen, als je in een leuk groepje komt wordt het verschil nog wat groter.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:52:
Ik denk dat het solo que'en gedoeld is op van die fully geared raiders.Dennism schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:08:
[...]
Waarom Solo? Dat lijkt me zwaar inefficiënt vs random queuen in een groepje. Afgelopen weekend had ik ook wat heirlooms nodig. Paar keer gequeued (zelfs maar 2-3 min queue als solo dps), meestal zit je na 1-2-3 runs wel in een groepje dat er meer wil doen en vanaf dan kan je er echt snel doorheen vlammen. Maar zelfs incl queue time, en vaak lage dps van de andere was het nog steeds wat sneller dan solo runnen, als je in een leuk groepje komt wordt het verschil nog wat groter.
We hadden laatst een DK (DPS wel te verstaan) in LFG te pakken gehad die zo een beetje de hele dungeon tot boss iedere keer pullde, de boss zowat in z'n eentje neerhaalde en verder liep.
Halverwege de instance zijn de tank en de healer gewoon gekapt en op /follow gegaan.
(De shadowpriest DPS gooide af en toe wat heals naar mij en de rest zodat we niet dood gingen)
Die DK knalde een 160k DPS (piek, aoe) eruit, terwijl ik en de overige DPS maar met moeite rond de 13k lagen (allemaal waarschijnlijk vers 90)
DK had geen heals nodig en clearde de hele dungeon zowat in zn eentje even snel als dat ik het met een normale HC LFG groep normaal doe.
[ Voor 6% gewijzigd door Darkfreak op 26-08-2014 14:44 ]
Haha, doet me denken aan vorige week toen ik ook een heirloom voor men alt wilde halen. Als shadow priest que ik als healer. Kan bijna alles solo maar gaat gewoon nog wat sneller als je het via LFG doet. Staat de tank er ook altijd voor niets bij, haal vlot 300k dps per boss dus die smelten gewoon weg. Alleen bij trash moet ik wat cd poppen als er plots 20 op je staan te slaanDarkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:41:
[...]
Ik denk dat het solo que'en gedoeld is op van die fully geared raiders.
We hadden laatst een DK (DPS wel te verstaan) in LFG te pakken gehad die zo een beetje de hele dungeon tot boss iedere keer pullde, de boss zowat in z'n eentje neerhaalde en verder liep.
Halverwege de instance zijn de tank en de healer gewoon gekapt en op /follow gegaan.
(De shadowpriest DPS gooide af en toe wat heals naar mij en de rest zodat we niet dood gingen)
Die DK knalde een 160k DPS (piek, aoe) eruit, terwijl ik en de overige DPS maar met moeite rond de 13k lagen (allemaal waarschijnlijk vers 90)
DK had geen heals nodig en clearde de hele dungeon zowat in zn eentje even snel als dat ik het met een normale HC LFG groep normaal doe.
Ja die cijfers zijn tegenwoordig echt abnormaal geworden.Grompie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:25:
[...]
Haha, doet me denken aan vorige week toen ik ook een heirloom voor men alt wilde halen. Als shadow priest que ik als healer. Kan bijna alles solo maar gaat gewoon nog wat sneller als je het via LFG doet. Staat de tank er ook altijd voor niets bij, haal vlot 300k dps per boss dus die smelten gewoon weg. Alleen bij trash moet ik wat cd poppen als er plots 20 op je staan te slaan
Benieuwd naar hoe de cijfers gaan zijn na de Item Squish.
Dan zouden we weer stukken lagere getallen moeten zien
(sowieso gaat solo'en dan volgens mij nagenoeg onmogelijk worden)
Dat snap ik, zo run ik ze zelf ook, 160k is trouwens niet al te hoog, dat is geen geared raider lol, de meeste heroic dungeon bosses zit ik tussen 400-600k afhankelijk van procs, wel of geen embers en de dps van anderen, en aoe op grote groepen haal ik de 1 mil+ makkelijkDarkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:41:
[...]
Ik denk dat het solo que'en gedoeld is op van die fully geared raiders.
Maar dan nog gaat het voor zover ik het ervaar nog niet iets efficiënter als er wel een tank of wat andere lui rondlopen zodat je geen interrupts/stuns e.d. op je krijgt e.d en omdat je ook nog eens die 15% (geloof ik) boost krijgt
Kan dat ik mij dan in de getallen vergis (het was 2-3 uur 's nachts). Hij maaide er in ieder geval in z'n eentje zonder problemen doorheen XDDennism schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:55:
[...]
Dat snap ik, zo run ik ze zelf ook, 160k is trouwens niet al te hoog, dat is geen geared raider lol, de meeste heroic dungeon bosses zit ik tussen 400-600k afhankelijk van procs en de dps van anderen, en aoe op grote groepen haal ik de 1 mil+ makkelijken ik ben zelf ook nog niet fully geared (zie sig) al schiet het aardig op.
Maar dan nog gaat het voor zover ik het ervaar nog niet iets efficiënter als er wel een tank of wat andere lui rondlopen zodat je geen interrupts/stuns e.d. op je krijgt e.d.
Nu is het ook wel een beetje raar om je "DPS" op te noemen voor een gevecht van 12 seconden.
Ik ging vroeger zeker een kwartier tot een half uur op een raid dummy staan hakken om tot een echt realistisch nummer te komen.
Ik ging vroeger zeker een kwartier tot een half uur op een raid dummy staan hakken om tot een echt realistisch nummer te komen.
Ooit uit verveling en omdat ik toen nog niet in een raiding guild zat (en de vorige er meegestopt was door ruzie tussen GM en officiers) een grind gedaan om alle heirlooms incl. upgrades aan te schaffen.
Met 360 JP's per dungeon (eenmaal je VP's gecapt zijn) kon ik de cap van 4k minstens 3x per dag halen, met als resultaat dat die grind me minder dan een week kostte.
Zitten nu allemaal op een bank-alt, excl. de cloth heirlooms die op mijn nu lvl 47 warlock hangen.
ivm die hc dungeons: altijd leuk als je overgeared bent en voor valor cap zo met een maat effe hc dungeons gaat doen. Mocht je ooit in een hc dungeon zitten waar de healer en de tank 2 boomies zijn, dan ben ik die tank wellicht :-)
Met 2 Q'en we altijd als volgt: hij als healer+dps, ik als healer+tank+dps - we blijven beiden in boomie form en zodra de eindbaas neerligt insta-Q voor de volgende random hc dungeon.
In de gewone dungeons van 85->90 kan je me ook wel eens zien lopen als ik guildie effe aan't helpen ben omdat ik me verveel en ik toch op timeless rondloop en die even op sleeptouw neem om te lvl'en
Solo gaat net zo goed, alhoewel sommige op het randje zijn soms omdat ik weer maar eens vergeet mezelf een HoT te geven tussendoor. Handig voor de achievements want in een gewone run heeft bijna niemand daar tijd voor, uitgezonderd die van 50 dingetjes op eindbaas van sholomans.
gold-inkomsten: de flex-boosts en normal runs die we nu met een 10 a 15m-team doen, brengen redelijk wat gold in het laatje. Samen met een bank-alt die enchants, glyphs en gems verkoopt, een andere die BoE-xmog post (af en toe zo eens paar k's voor een greenie die ik voorheen zou desenchanten
), en 2 engineers voor sky-golems (90g aan ores + ong. 220g/living steel uitgez. die mijn transmute master gemaakt heeft in die tijd, ong. 12k verkoop-> max. 7k inleg, 5k winst) + mekgineer's choppers (gaan rond de 13 a 15k), kan ik niet echt klagen.
spijtig genoeg vallen er met glyphs al een deel weg in WoD die automatisch geleerd worden, en met gemming heb je minder items die een gem-slot krijgen dus mijn andere profs gaan wellicht voor het gold mogen zorgen in WoD.
nu nog effe mijn prooving ground silver behalen, (crap voor boomies
), en misschien voor CM 9/9 gold gaan (of boost kopen)
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wat er op die repair-Yak gaat komen in de plaats van de reforg-'vendor' ... Want 108k gaan neerleggen voor een mount die minder gaat kunnen dan de repair-mammoth van 14k vind ik wat overdreven.
Met 360 JP's per dungeon (eenmaal je VP's gecapt zijn) kon ik de cap van 4k minstens 3x per dag halen, met als resultaat dat die grind me minder dan een week kostte.
Zitten nu allemaal op een bank-alt, excl. de cloth heirlooms die op mijn nu lvl 47 warlock hangen.
ivm die hc dungeons: altijd leuk als je overgeared bent en voor valor cap zo met een maat effe hc dungeons gaat doen. Mocht je ooit in een hc dungeon zitten waar de healer en de tank 2 boomies zijn, dan ben ik die tank wellicht :-)
Met 2 Q'en we altijd als volgt: hij als healer+dps, ik als healer+tank+dps - we blijven beiden in boomie form en zodra de eindbaas neerligt insta-Q voor de volgende random hc dungeon.
In de gewone dungeons van 85->90 kan je me ook wel eens zien lopen als ik guildie effe aan't helpen ben omdat ik me verveel en ik toch op timeless rondloop en die even op sleeptouw neem om te lvl'en
Solo gaat net zo goed, alhoewel sommige op het randje zijn soms omdat ik weer maar eens vergeet mezelf een HoT te geven tussendoor. Handig voor de achievements want in een gewone run heeft bijna niemand daar tijd voor, uitgezonderd die van 50 dingetjes op eindbaas van sholomans.
gold-inkomsten: de flex-boosts en normal runs die we nu met een 10 a 15m-team doen, brengen redelijk wat gold in het laatje. Samen met een bank-alt die enchants, glyphs en gems verkoopt, een andere die BoE-xmog post (af en toe zo eens paar k's voor een greenie die ik voorheen zou desenchanten
spijtig genoeg vallen er met glyphs al een deel weg in WoD die automatisch geleerd worden, en met gemming heb je minder items die een gem-slot krijgen dus mijn andere profs gaan wellicht voor het gold mogen zorgen in WoD.
nu nog effe mijn prooving ground silver behalen, (crap voor boomies
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wat er op die repair-Yak gaat komen in de plaats van de reforg-'vendor' ... Want 108k gaan neerleggen voor een mount die minder gaat kunnen dan de repair-mammoth van 14k vind ik wat overdreven.
Verwijderd
Bericht ff verwijderd om spam te voorkomen
Thanks voor de hulp maar mijn account stond op 1 of andere manier op United Kingdom.
Dus was een heel gepuzzel ff als je daar over heen kijkt
Thanks voor de hulp! lekkere snelle community
Thanks voor de hulp maar mijn account stond op 1 of andere manier op United Kingdom.
Dus was een heel gepuzzel ff als je daar over heen kijkt
Thanks voor de hulp! lekkere snelle community
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 17:09 ]
Je kunt eventueel ook gewoon in de winkel de starterbox gaan halen + een 2maanden kaart en van beide de codes gebruiken op je account-pagina ;-)
Ik zie in de beta op een default vers aangemaakt lvl 90 character hits tussen de 800-1600, dat is met een ilvl van rond de 500. Dus wel aanzienlijk minder dan nu in MoP het geval is.Darkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:30:
[...]
Ja die cijfers zijn tegenwoordig echt abnormaal geworden.
Solo'en van oude content zoals oude raids e.d. zou niet beïnvloed mogen worden volgens Blizzard.
[ Voor 7% gewijzigd door EelcoB op 26-08-2014 16:52 ]
Klopt het zegt ook helemaal niets, was meer om even aan te geven dat 160k niet heel hoog is. Maar heroic dungeon bosses zijn inderdaad compleet geen graadmeter meer zover in de expansion. Op de gemiddelde raidboss zul je meer dps doen in dezelfde tijd bijv.Notlupus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:01:
Nu is het ook wel een beetje raar om je "DPS" op te noemen voor een gevecht van 12 seconden.
Op dummies testen doe ik trouwens ook niet meer, door (vaak) het gebrek aan raidbuffs/flasks/potions e.d. zijn die nummers ook niet nauwkeurig genoeg om een conclusie uit te halen. De enige keer dat ze wel correct werken voor raiding is wanneer ze op de PTR's die speciale dummies aanzetten met alle buffs/debuffs i.c.m. met die flaskataur mob.
[ Voor 22% gewijzigd door Dennism op 26-08-2014 16:56 ]
Lijkt me richting cijfers te gaan als BC....hmmm waar speelde die expansie zich weeral afEelcoB schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:51:
[...]
Ik zie in de beta op een default vers aangemaakt lvl 90 character hits tussen de 800-1600, dat is met een ilvl van rond de 500. Dus wel aanzienlijk minder dan nu in MoP het geval is.
Solo'en van oude content zoals oude raids e.d. zou niet beïnvloed mogen worden volgens Blizzard.
Boost zou ik niet kopen, CM 9/9 is veel te leuk (en een van de weinige uitdagende 5 man content die er nog is).soulrider schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:29:
nu nog effe mijn prooving ground silver behalen, (crap voor boomies), en misschien voor CM 9/9 gold gaan (of boost kopen)
Ja daar dacht ik ook al aan, leuke overeenkomstbelgian1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:57:
[...]
Lijkt me richting cijfers te gaan als BC....hmmm waar speelde die expansie zich weeral af
Persoonlijk kijk ik wel uit naar de item squish. Ik denk dat het zaken zoals tank HP, damage en healing weer wat meer in perspectief zet. Nu is het makkelijk om een beetje overweldigd te worden door de gigantische cijfers.
Verwijderd
N.a.v. mijn eerdere bericht. Aangezien ik nu ga starten met de volledige wow (na starter edition) zitten jullie met de tweakers-spelers heel eeg verspreid of voornamelijk op een bepaalde server. Zou het wel zeer op prijs stellen om bijvoorbeeld in een guilde/alliantie te kunnen starten waar ik af en toe advies kan vragen e.d. !! Ik hoor het graag.
p.s. ik ben ook nieuw op het forum dus als deze vraag ergens in een eerdere post al beantwoord is, excuses!
p.s. ik ben ook nieuw op het forum dus als deze vraag ergens in een eerdere post al beantwoord is, excuses!
Zoals je in de start post kon lezen zitten meeste tweakers in Defias brotherhood, is wel erg leeg in de guild maar server is verder redelijk druk, hier ben je dus welkom!
Ik zit zelf (met wat IRL vrienden) op Dentarg (Merged met Tarren Mill, dus spelers van Tarren Mill en Dentarg zitten samen waardoor ze bij elkaar in de guild kunnen, elkaar zien etc).
Onze guild is 'pas' level 10, en we houden ons momenteel vooral bezig met onze characters te levelen en voorbereiden op de nieuwe uitbreiding, alles lekker rustig aan dus
Onze guild is 'pas' level 10, en we houden ons momenteel vooral bezig met onze characters te levelen en voorbereiden op de nieuwe uitbreiding, alles lekker rustig aan dus
Dat het leuk is weet ik - ooit eens een poging gedaan met een paar guildies en dat gaf ons toen zonder al te veel voorbereiding (geen invisible flasks, niet echt een ander set, geen andere reforg/regem/..) en een compo van dk tank + 2 boomies + BM hunter en een restro druid een bronzen label voor jade temple, maar boomies met rescaled gear is echt zwakke dps (merkten we ook toen die hunter en andere boomie neerlagen, dk vooral op overleving gebouwd was en ik dus als enige 'dps' overbleef op 1ste baas: dat duurde echt verdomd lang - maar toch nog brons geweest toen).Dennism schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:59:
[...]
Boost zou ik niet kopen, CM 9/9 is veel te leuk (en een van de weinige uitdagende 5 man content die er nog is).
We zijn goed bruikbaar voor andere dingen, maar dps @463 is echt brak.
Heb wel een mogelijk setje liggen voor prooving ground/CM, dat ik nog met gemmen, reforgen, enchanten.
Als daarmee die silver prooving grounds redelijk vlot gaan, ga ik wel zo een 9/9 run proberen met wat guildies die het alsnog nodig hebben. Maar in de andere gevallen is het een paid boost.
(ev. door de guildies die het verkopen)
Ik kan ook nog wel een social inviten op Bronzebeard Alliance mocht het nodig zijn.
Boomies zijn niet super nee, maar ook niet super slecht, maar ze moeten het in CM vaak wel meer van de support (o.a. Hearth of the wild heeft minimaal 1 gold run gered voor ons, misschien nog wel meer). hebben dan van de absolute hoogte van hun dps inderdaad. Wij hebben de meeste runs gedaan met Warr Tank, Shaman healer, Hunter, Boomie en ik als dps, ging prima.soulrider schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:29:
[...]
Dat het leuk is weet ik - ooit eens een poging gedaan met een paar guildies en dat gaf ons toen zonder al te veel voorbereiding (geen invisible flasks, niet echt een ander set, geen andere reforg/regem/..) en een compo van dk tank + 2 boomies + BM hunter en een restro druid een bronzen label voor jade temple, maar boomies met rescaled gear is echt zwakke dps (merkten we ook toen die hunter en andere boomie neerlagen, dk vooral op overleving gebouwd was en ik dus als enige 'dps' overbleef op 1ste baas: dat duurde echt verdomd lang - maar toch nog brons geweest toen).
We zijn goed bruikbaar voor andere dingen, maar dps @463 is echt brak.
Heb wel een mogelijk setje liggen voor prooving ground/CM, dat ik nog met gemmen, reforgen, enchanten.
Als daarmee die silver prooving grounds redelijk vlot gaan, ga ik wel zo een 9/9 run proberen met wat guildies die het alsnog nodig hebben. Maar in de andere gevallen is het een paid boost.
(ev. door de guildies die het verkopen)
[ Voor 92% gewijzigd door Dennism op 26-08-2014 18:46 ]
De verhoudingen blijven gelijk dus effectief veranderd er niets (als blizzard geen fouten maakt), vergeet niet dat de item squish slechts een technische reden had en niet was bedoeld voor diegene die moeite hebben met grote nummersDarkfreak schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:30:
[...]
Ja die cijfers zijn tegenwoordig echt abnormaal geworden.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Nice, net een 2s game gedaan rond 2K mmr. M'n partner dc'd, enemy ziet het en wacht totdat hij terug is. Leuk om zulke sportiviteit (buiten de streams) ook op retail te zien. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke /spit
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!