Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.104 views

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:48:
[...]

Het gaat er bij een ban dus blijkbaar om dat je een kans moet hebben om weg te komen.
Dit is meestal de insteek van de GM's ja. Meestal doen ze het simpeler, b.v. door jou (als zijnde het lijdend voorwerp) op een andere graveyard te laten spawnen, of je naar de plaats waar jouw Heartstone staat te teleporten. Bannen doen ze niet zo snel meer, tenzij bovenstaande methoden ook de hint niet duidelijk maken.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Dennism schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:52:
[...]
Ergste voorbeeld dat ik persoonlijk gezien heb is dat een dochtertje van een jaar of 12 van een van mijn guildies in vanilla meerdere keren echt tot huilens toe werd geganked en gecamped tijdens het levelen van haar eerste character tot op het punt dat ze eigenlijk niet meer wilde spelen. Iemand werd geganked. Gelukkig waren er toen nog samenhangende server communities en werd de daders na wat overleg op IRC tussen onze officers (#2 Alliance PVE guild van de server op dat moment en #1 qua Grandmarshall farm group) en wat officers van de #1 en #2 Horde guilds de gankers door die horde spelers even duidelijk gemaakt dat ze op moesten houden met dat gedrag en als ze dat niet deden ze beter een andere server konden gaan zoeken. Toen konden dit soort zaken gelukkig nog "intern" opgelost worden, met de server communities van nu gaat dat echt niet meer lukken.
Klinkt ineens een stuk minder spannend zo, niet?

Verwijderd

tja in elke andere game zou je cry moar om je oren krijgen en das ook mijn standpunt. Al helemaal als officers uit een of andere random community zich ermee gaan bemoeien, alle watje op een stokkie. Wat mij betreft is het in elke game trouwens zo dat wanneer in een game griefing exploit abuse mogelijk is, dat een verantwoordelijkheid is voor de dev om het onmogelijk te maken in het spel. En niet met je vingertje zwaaien dat het niet mag om vervolgens een niet werkend systeem gewoon in stand te laten. Maarja meningen zijn er om verdeeld te zijn nietwaar ^^

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de oude BG's met de oude regels wel mis, AV is niet meer aan met de huidige ZOMG Zerg game play (behalve als je ff wat honor nodig hebt), WSG is na 20 min afgelopen, zelfs als het nog maar 0-0 is. Terwijl AV vroeger gewoon meerdere dagen kon duren voordat je eindelijk won, of verloor (vaak was de final push alleen mogelijk midden in de nacht), of bijv legendarische WSG battles van 2+ uur tussen onze after raid pvp groepen en horde Grand marshall groepen of andere horde after raid groepen.
pryth schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:58:
[...]

Klinkt ineens een stuk minder spannend zo, niet?
minder spannend, ja, maar maakt dat het minder relevant? Ik vind van niet, stel dat iemand mij zou corpsecampen (niet ganken, 1x killen kan ook ganken zijn en daar is niets maar dan ook niets mis mee) is dat een stuk minder erg dan dat ze dat bij een 12 jarige tot huilens toe doen. Ik kan mezelf wel verdedigen, een alt gaan spelen of mijn main loggen mij zouden ze er niet mee frustreren. Een 12 jarige die het spel net aan begrijpt en kan spelen staat echter totaal machteloos tegen dat soort figuren.

[ Voor 39% gewijzigd door Dennism op 21-08-2014 15:18 ]

• EG Mike
Dennism schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:04:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de oude BG's met de oude regels wel mis, AV is niet meer aan met de huidige ZOMG Zerg game play (behalve als je ff wat honor nodig hebt), WSG is na 20 min afgelopen, zelfs als het nog maar 0-0 is. Terwijl AV vroeger gewoon meerdere dagen kon duren voordat je eindelijk won, of verloor (vaak was de final push alleen mogelijk midden in de nacht), of bijv legendarische WSG battles van 2+ uur tussen onze after raid pvp groepen en horde Grand marshall groepen of andere horde after raid groepen.
Toen was een win of loss ook maar puur voor de eer; het voegde werkelijk niets toe (rep was toen ook niet belangrijk, alleen een graadmeter hoeveel je gespeeld had in een bepaalde BG), want alles draaide om kills. Mijn inziens een veel leuker systeem. Later kwamen er 'marks of <bg name>' die in te wisselen waren voor BG-specific gear, en later kon je die marks inwisselen voor rep. Baal wel een beetje dat ik daar nooit echt gebruik van heb gemaakt.. :p

EDIT:
Zo was het voorheen
  • There is no set amount of contribution points needed to reach a certain level. The PvP ranking system is based on the number of players engaging in PvP combat, and how good each player is in relation to other players.
  • Think of the PvP rankings as a curve, where the highest ranks will encompass the top percentage of players. While there are a finite amount of players who can be in the top ranks, the actual number will depend on how many other characters on the server are involved in PvP. The more players competing, the more players will be able to reach the top ranks.
  • PvP ranks are compiled once a week, and will coincide with the weekly server maintenance. There is a minimum number of honorable kills per week required for eligibility; this number is flexible and depends on the average number of honorable kills for your realm that week.
  • Based on the number of contribution points received per week and the amount of people involved in PvP combat, a rating value is assessed for each player. This value is used to determine progression through the PvP ranks.
  • The Honor System is created so that players have to continue killing the enemy in order to keep their ranks. If a player does not fight or does not earn as many points from week to week, his or her standing will fluctuate. Over time Honor points will "decay". If a player goes down in ranks, any titles he has earned will be taken away until the rank is earned back. As of patch 1.6, any items earned will not be taken away if your rank decays. If you earn the Grand Marshal gear, then you will be able to wear it forever, even if you stop PvPing. Which means you do no have to maintain the Rank of Grand Marshall/High Warlord it order to continue wearig the GM/HW Gear. ANY rank you obtain will be listed as a Former Rank so if you make Sergeant Major(Alliance) and take a month off and get demoted, you can still wear the Sgt Major gear you bought before.
  • The dishonor system has been implemented. If a player kills a passive opposite faction NPC labeled civilian, then he or she will receive a dishonorable kill. The dishonorable kill immediately lowers how close you are to the next rank. If a player attacks a player on the opposite faction whose level is 10 or more levels below his or her own, then he or she will not receive any contribution points for that honor kill.
  • During our testing we did not come across any one class that had a distinct advantage over the others. Each class has an equal chance of rising through the ranks depending on how it is played. Keep in mind that the number of honorable kills that a player makes does not determine the rate at which ranks are gained, only that a fair kill was made. That should help alleviate some of the fears about certain classes being better than others. The more a player participates in player-vs-player battles, the higher the rank will be.

[ Voor 57% gewijzigd door EG Mike op 21-08-2014 15:27 ]

• Dennism
pryth schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:18:
[...]

Toen was een win of loss ook maar puur voor de eer; het voegde werkelijk niets toe (rep was toen ook niet belangrijk, alleen een graadmeter hoeveel je gespeeld had in een bepaalde BG), want alles draaide om kills. Mijn inziens een veel leuker systeem. Later kwamen er 'marks of <bg name>' die in te wisselen waren voor BG-specific gear, en later kon je die marks inwisselen voor rep. Baal wel een beetje dat ik daar nooit echt gebruik van heb gemaakt.. :p
Klopt maar wel een stuk leuker dan het huidige BG klimaat, ik had het echt idee dat toen de matches ook een stuk leuker en spannender waren dan dat ze nu zijn., nu zie je heel dat na het starten van een BG Alliance of Horde snel een voorsprong pakt en het andere team het opgeeft om maar z.s.m. te kunnen queuen voor de volgende.

Volgens mij waren die marks er trouwens ook al met de "oude" BG regels en niet alleen met de nieuwe zerg varianten, maar 100% zeker weet ik het niet.

Dat was trouwens wel het beste systeem dat WoW ooit gehad heeft qua PVP vind ik, op Dishonorable kills na, dat maakte wPVP nogal gevaarlijk. Jammer dat ik nooit verder ben gekomen dan geloof ik Knight-Champion omdat ik ook toen niet genoeg tijd had om voldoende tijd in het ranking systeem te steken. Ook was dit systeem denk ik een stuk minder exploitable dan het huidige Arena/RBG systeem lange tijd geweest is met win trading en dat soort zooi.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennism op 21-08-2014 15:36 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Dennism schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:30:
[...]

Klopt maar wel een stuk leuker dan het huidige BG klimaat, ik had het echt idee dat toen de matches ook een stuk leuker en spannender waren dan dat ze nu zijn., nu zie je heel dat na het starten van een BG Alliance of Horde snel een voorsprong pakt en het andere team het opgeeft om maar z.s.m. te kunnen queuen voor de volgende.

Volgens mij waren die marks er trouwens ook al met de "oude" BG regels en niet alleen met de nieuwe zerg varianten, maar 100% zeker weet ik het niet.
Dan ga je toch RBG's ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Dennism
Mogelijk wel eens proberen ja, echter vallen onze raidtijden samen met de RBG tijden van ons RBG team, kans dat ik daar dus aan mee kan doen is vrij klein. Tevens ben ik nog aan het gearen, een volle 522 set met hier en daar een 550 item zal denk ik bij RBG's niet volstaan daar ons team #1 van de server is qua rating (of iig voor de vakantie was).

• xavento
Dennism schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Mogelijk wel eens proberen ja, echter vallen onze raidtijden samen met de RBG tijden van ons RBG team, kans dat ik daar dus aan mee kan doen is vrij klein. Tevens ben ik nog aan het gearen, een volle 522 set met hier en daar een 550 item zal denk ik bij RBG's niet volstaan daar ons team #1 van de server is qua rating (of iig voor de vakantie was).
Gezien je dus nooit conquest hebt gekregen zou ik gewoon 2 uurtjes arena doen en je hebt full gear. Je cap zou wss enorm groot zijn dus zou geen problemen moeten geven. Desnoods doe je wat rbgs mee via openraid.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• EG Mike
xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:40:
[...]

Gezien je dus nooit conquest hebt gekregen zou ik gewoon 2 uurtjes arena doen en je hebt full gear.
Overdrijven is ook een vak zeg :p je hebt 150 wins nodig om full-geared te zijn, en gezien de cap kan je niet in 1 week full geared zijn. Het kost niet veel tijd meer, maar 'gewoon twee uurtjes' is het andere uiterste :p

• xavento
pryth schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Overdrijven is ook een vak zeg :p je hebt 150 wins nodig om full-geared te zijn, en gezien de cap kan je niet in 1 week full geared zijn. Het kost niet veel tijd meer, maar 'gewoon twee uurtjes' is het andere uiterste :p
Klopt, was ook meer bedoeld als ruwe voorbeeld ;) doelde ook meer op de belangrijke items om mee te kunnen. Alsnog zou die wss een 20k cap o.i.d. dat is toch al gauw 8-9 items. in ieder geval de set + wapen en een trinket.

• EG Mike
Over die belachelijk hoge cap trouwens.. is dat omdat het einde van de expansion eraan zit te komen? (heb de vorige 2 seizoenen niet meer gespeeld, dus geen idee of het permanent is of niet). Mag hopen dat er weer een rating-based cap komt in WoD?

• xavento
Zover ik weet wordt je conquest bepaald op hoever je achterloopt op het huidige seizoen. Heb je dus vorige seizoenen niet gespeeld, dan krijg je in het huidige seizoen een hogere cap. Heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee gezien ik elk seizoen er vol voor ga op me characters. Mischien dat een scripted-mob killer in dit forum het na kan kijken op zijn character.

• Dennism
pryth schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:55:
Over die belachelijk hoge cap trouwens.. is dat omdat het einde van de expansion eraan zit te komen? (heb de vorige 2 seizoenen niet meer gespeeld, dus geen idee of het permanent is of niet). Mag hopen dat er weer een rating-based cap komt in WoD?
Volgens mij is het een catch up die nu 2 of 3 seizoenen draait. Je begint geloof ik met de standaard cap, die je kan verhogen met Arena/RBG rating. Speel je een reset wel arena/RBG dan zal je cap de week erna nog steeds de normale cap zijn.

Speel je echter 1 of meerdere resets achter elkaar niet, dan loopt de cap geloof ik op per reset met de minimale cap die je per reset kan krijgen. Dit zodat wanneer je later in een seizoen begint je niet tegen een niet meer in te halen muur aanloopt, echter betere ratings en dus hogere cap's zullen altijd voor snellere gear zorgen voor zover ik begrepen heb.

• EG Mike
xavento schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:58:
Zover ik weet wordt je conquest bepaald op hoever je achterloopt op het huidige seizoen. Heb je dus vorige seizoenen niet gespeeld, dan krijg je in het huidige seizoen een hogere cap. Heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee gezien ik elk seizoen er vol voor ga op me characters. Mischien dat een scripted-mob killer in dit forum het na kan kijken op zijn character.
:') :') :')

Anyway, duidelijk.

Ik had een cap van 24.nogwat K de eerste week dat ik weer met arena begon, die had ik bijna gecapped, en de tweede week had ik nog maar een cap van 8k. Deze week (sinds gister) heb ik nog niet gezien.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zover ik weet wordt je conquest bepaald op hoever je achterloopt op het huidige seizoen. Heb je dus vorige seizoenen niet gespeeld, dan krijg je in het huidige seizoen een hogere cap. Heb er zelf eigenlijk geen ervaring mee gezien ik elk seizoen er vol voor ga op me characters.
De conquest cap wordt als volgt berekend. Elke week van het seizoen minus de eerste week komt er 1000 punten bij minus wat je al hebt behaald in het seizoen.

Als je het hele seizoen niet gespeeld hebt op dit moment zal je dus 25k cap hebben, want dat had ik namelijk vorige week op mijn boosted 90 die ik in 6 dagen volledig prideful gegeared hebt met 1 item gewonnen van celestials
Mischien dat een scripted-mob killer in dit forum het na kan kijken op zijn character.
_O_

[ Voor 15% gewijzigd door jmxd op 21-08-2014 18:14 ]

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/newLoginScreen.jpg

BALLIN' :o

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/me Steekt hand in de lucht

Zijn hier:

a: mensen die mij nog herkennen?
b: mensen van de Tweaker guild (Ravenblood?)
c: zijn er nog actieve nederlandse guilds?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
MrVegeta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:55:

Zijn hier:

a: Ja
b: Semi, niet echt actief op de tweakers guild gespeeld (een van de 10 versies :P)
c: geen idee!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
MrVegeta schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:55:

Zijn hier:

a: Ja, van swtor :p
b: nope
c: ja, zit momenteel zelf in https://century-gaming.com op Tarren Mill momenteel enige volledige NL/BE guild met 14/14 hc op 10 man. We zijn nog op zoek naar een aantal mensen voor WoD te raiden, maar socials zijn altijd welkom (op dit moment een 100 tal leden) Wil je invite als social gewoon aan iemand van de guild vragen, wil je raiden moet je apply maken op de website.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 07:54
Gister mijn project weer 2 levels geschopt. Daarna nog even op mijn Priest ingelogd maar zou bijna verder willen met hem in WoD :+

Gromp spelen jullie Horde of Alliance op TM? Blijkt dat mijn priest daar ook zit als Hordie :9

[ Voor 27% gewijzigd door Br3wmaster op 22-08-2014 08:17 ]

PSN: Brwmaster

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren helaas niet gelukt om garrosh te killen.
Is een vrije nieuwe guild die nu 13/14N heeft staan.
Zijn vooral bezig geweest met gear up en nu 2 dagen vol bezig op garrosh.

Beste try was 8% op in de laatste fase dat alles empowered is.
Waren helaas vergeten BL te gebruiken, en kregen de MC's niet onder controle.
Maar taktieken zijn er nu goed ingeslopen, adds worden goed opgepakt en veel meer control met MC-ed players etc. Nu is het alleen nog executie.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42
Ik speel al een tijd geen World of Warcraft meer. Nu gebruikte ik altijd een email adres die ik nu niet meer in gebruik heb. Inloggen kan ik nog wel. Nu wil ik mijn email adres veranderen, maar weet iemand of er dan alsnog een bevestigingsmail naar het oude mail adres wordt verstuurd??

Verwijderd

dat kan je als het goed is gewoon veranderen in battle.net. Lijkt mij dan niet dat er nog iets naar je oude email adres wordt gestuurd

• Ryan_
Ja, lijkt me inderdaad ook raar. Maar misschien een beveiligingscheck of iets dergelijks? Email adres zit namelijk vast aan een oud domein. Weinig zin om dat domein weer opnieuw te moeten activeren :)

• Zerora
Gewoon proberen dan. Je komt er vanzelf achter. En anders heb je nog de support van Blizzard die je kan helpen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 07:54
Zerora schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:15:
Gewoon proberen dan. Je komt er vanzelf achter. En anders heb je nog de support van Blizzard die je kan helpen.
En die werkt heel goed :) Pas mijn nr achter gelaten zodat ze me terug konden bellen. Werd binnen 10 min terug gebeld en het probleem was met 5 min verholpen :) .

PSN: Brwmaster

Verwijderd

blizz support is idd awesome. Je kan ze ook direct bellen maar dat nummer weet ik zo ff niet

• EG Mike
Br3wmaster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:15:

Gromp spelen jullie Horde of Alliance op TM? Blijkt dat mijn priest daar ook zit als Hordie :9
TM? Ik dacht dat de GoT guild op DB verder ging? Potverdrie, heb ik nét een paladin naar level 3 gebracht! :(

Ik lees verkeerd. Brb, koffie!

[ Voor 21% gewijzigd door EG Mike op 22-08-2014 09:37 ]

• Ryan_
Het is gelukt. Email adres is aangepast :)

Verwijderd

d:)b

• EG Mike
Iemand zin om vanavond even snel met zn 2en een timed ZA run te doen voor de Amani Battlebear? Doen hem wel ff twee keer, op twee chars. Kost 20min, en hebben we beide de mount :)

Verwijderd

heb ik al ^^

Verwijderd

kan je dat niet gewoon soloen tegenwoordig dan?

• EG Mike
Jawel, maar de enige geared char die ik heb is een caster, en die trash doen stiekem nog best wat damage. Ik heb ook nog ungeared 90s, maar die doen zo weinig DPS dat ff snel twee runs sneller is :p

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Blizzard heeft het toch weer gedaan. Geweldige cinematische trailer. Plus hoe meer ik lees over WoD(speficiek: Garrison) hoe meer zin ik krijg om weer te gaan spelen. Gezien MoP nu nog maar 10 euro is, gaat die vanavond aangeschaft worden.

Echter. Mijn guild is afgelopen januari(ik heb al meer dan 2 jaar niet gespeeld) verhuist van onze server(Sylvanas) naar Tarren Mill. Ik begreep van mijn neef dat onze server daardoor nu volledig dood is aan de horde kant. Het plan is daarom om een nieuwe server te zoeken, daar een nieuw char te maken, mochten we het daarna nog leuk hebben, dan pas nadenken over paid transfers (100 euro is hoop geld voor 5 characters). Dus mijn vraag, we zoeken een Horde server, liefst pvp server, waar genoeg guilds zich bezig houden met high end PvE. Heeft iemand ideeen waar we dit kunnen doen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Dennism
Was Kazzak niet de Horde server bij uitstek? Of is dat inmiddels ook weer anders?

Verwijderd

Kazzak inderdaad nog de place to be als horde. Serverpop

• EG Mike
ye-roon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:44:
Blizzard heeft het toch weer gedaan. Geweldige cinematische trailer. Plus hoe meer ik lees over WoD(speficiek: Garrison) hoe meer zin ik krijg om weer te gaan spelen. Gezien MoP nu nog maar 10 euro is, gaat die vanavond aangeschaft worden.

Echter. Mijn guild is afgelopen januari(ik heb al meer dan 2 jaar niet gespeeld) verhuist van onze server(Sylvanas) naar Tarren Mill. Ik begreep van mijn neef dat onze server daardoor nu volledig dood is aan de horde kant. Het plan is daarom om een nieuwe server te zoeken, daar een nieuw char te maken, mochten we het daarna nog leuk hebben, dan pas nadenken over paid transfers (100 euro is hoop geld voor 5 characters). Dus mijn vraag, we zoeken een Horde server, liefst pvp server, waar genoeg guilds zich bezig houden met high end PvE. Heeft iemand ideeen waar we dit kunnen doen?
Sylvanas Horde is al vanaf WotLK dood. (nu is het 76% alliance, 24% horde; Alleen lvl 90 chars geteld is het 86 om 14%). Huilen met de pet op, voor World PvP :p

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
pryth schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:37:
Iemand zin om vanavond even snel met zn 2en een timed ZA run te doen voor de Amani Battlebear? Doen hem wel ff twee keer, op twee chars. Kost 20min, en hebben we beide de mount :)
Ik zou wel willen helpen. Heb nog niet de mount dus een perfect moment ervoor.

• EG Mike
-kardo- schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Ik zou wel willen helpen. Heb nog niet de mount dus een perfect moment ervoor.
Aztek#2117 (Ben wel Alliance)

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
pryth schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Aztek#2117 (Ben wel Alliance)
Hmmm Ik heb wel een lvl 90 shaman dus ik denk dat wel moet lukken (alleen al tijdje niet meer erop gespeeld).

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Zijn er nog mensen die interesse hebben in 3vs3 potjes hier, heb een unholy dk en een Holy Paladin beide op 1800ish rating. Nu gewoon voor de lol en dan zien we het later wel. Add me maar als er interesse is: Kivancusta#2985

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Zerora
ye-roon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:44:
Heeft iemand ideeen waar we dit kunnen doen?
http://wow.realmpop.com/eu.html

Daar staat een tabel. Als je zoekt voor een goede ratio tussen Horde en Alliance moet je zoeken naar een ratio zo dicht mogelijk bij waarde 1 (onder 1 is meer horde, boven 1 is meer alliance).

Een paar voorbeelden. Server Magtheridon is bijvoorbeeld een goed gebalanceerde PvE server met een hoge populatie. Defias Brotherhood is een goede PvP RP server met goed gebalanceerde populatie.

Gewoon even goed naar de waarden kijken die in de tabel staan. Op basis daarvan kun je een goede server selecteren.

• ye-roon

ye-roon

knaak

Magtheridon! mijn oude alliance server lol :) Back in the day toen iedereen en hun moeder daar zat vanwege de 14 of zo guilds die illidan op farm hadden.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 23:26

UTADDICT

NERF

ye-roon schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:55:
Magtheridon! mijn oude alliance server lol :) Back in the day toen iedereen en hun moeder daar zat vanwege de 14 of zo guilds die illidan op farm hadden.
Nihilum/Ensidia ja.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 09:39
Dennism schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:46:
Was Kazzak niet de Horde server bij uitstek? Of is dat inmiddels ook weer anders?
Ja dat kan ik bevestigen. Ik heb gisteren nog eens mijn account geactiveerd en voor de lol een char gestart op Kazzak. Gewoon om nog eens het gevoel te hebben om vanaf nul te beginnen. Gelukkig dat ik voor Horde gekozen heb, want de aanwezigheid in Orgrimmar is overweldigend.

Dat heeft ook als voordeel dat ik alleen met copper ore/rough stone en wat low level herbs al redelijk wat gold heb kunnen verdienen. 50g/stack peacebloom... maf gewoon 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 09:34
Kapoen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

Ja dat kan ik bevestigen. Ik heb gisteren nog eens mijn account geactiveerd en voor de lol een char gestart op Kazzak. Gewoon om nog eens het gevoel te hebben om vanaf nul te beginnen. Gelukkig dat ik voor Horde gekozen heb, want de aanwezigheid in Orgrimmar is overweldigend.

Dat heeft ook als voordeel dat ik alleen met copper ore/rough stone en wat low level herbs al redelijk wat gold heb kunnen verdienen. 50g/stack peacebloom... maf gewoon 8)7
Helaas al wel weer dikke wacht rijen van 200+ rond de klok van 19:00 uur de afgelopen dagen.....

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• jmxd
  • Niet online
Kazzak zit vol met Arabieren (no offence). Je kan als je Horde wil zijn beter naar Tarren Mill gaan

• ye-roon

ye-roon

knaak

maja, het word dus nu tijd om een naam te gaan verzinnen voor mij troll female monk. Of gewoon een tauren female maken en schaamteloos Kungmoo van iemand stelen :p

• skassie
  • Laatst online: 25-11 09:34
Twylight schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:25:
Kazzak zit vol met Arabieren (no offence). Je kan als je Horde wil zijn beter naar Tarren Mill gaan
Merk idd dat er de laatste tijd meer in "foreign languages" gesproken wordt dan de server taal Engels.... 8)7 8)7

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Verwijderd

kazzak sowieso. Ik ben verhuisd naar ravencrest veel britten en Ieren, moet zeggen stuk chiller. Ravencrest wel ally server btw

• Ryan_
Iemand toevallig nog een Scroll over? 😀

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
Scroll's zijn er toch niet meer ?

• EG Mike
Ryan_ schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:25:
Iemand toevallig nog een Scroll over? 😀
Scroll of Resurrection?

Die bestaan niet meer. Tijdje geleden uit de game gehaald (waarom, geen idee)

• Ryan_
Ohw, echt? Pff, jammer :(

• Chazzyy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2021
Hi,

Ik ben redelijk nieuw in het spel en ben op dit moment aangekomen op lvl 89 (Frost Mage). Nu heb ik bijna 4000JP's verzameld en zit ik te twijfelen of ik PVP armor (omzetten naar honor) moet nemen of dat ik PVE armor zal pakken.. Krijg je via dungeons goede drops (ilvl) ?

Alvast bedankt!

• EG Mike
Wat wil je gaan doen op lvl 90? Voornamelijk PvP, of PvE?

Gear die je met honorpoints/Justicepoints koopt is niet heel bijzonder, maar het is een begin.

Verwijderd

hangt ervan af wat je wil gaan doen. om in looking for raid te komen voor Siege of orgrimmar moet je geloof ik gemiddeld ilvl 496 gear hebben bij de meeste factions kan je pieces halen van dat ilvl voor jp. PVP gear is 522 gear dus wel hoger maar duurt ook langer en niet het beste voor pve.
Looking for raid gear is dan weer ilvl 528 dus ik zou zo snel mogelijk proberen dat ilvl 496 te halen dat je LFR kan doen.

• jmxd
  • Niet online
De onwetendheid hierboven is werkelijk ongelovelijk

Verwijderd

en nu refereer je naar wat?

• EG Mike
Is dat niet ongelovelijk duidelijk?

Verwijderd

euhm naja is toch logisch dat je die dingen niet weet als je net terug komt in die game. Dus dan vind ik et niet echt ongelooflijk.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
pryth schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:26:
[...]

Scroll of Resurrection?

Die bestaan niet meer. Tijdje geleden uit de game gehaald (waarom, geen idee)
Waarschijnlijk omdat ze liever hebben dat je een level 90 koopt als hem zelf, met weliswaar boosted XP, naar 90 leveled ;)

• EG Mike
Wilde alleen maar even trollen over de manier hoe 'ongelofelijk' geschreven werd :p Ik zie niet wat er mis is met je post overigens. Prima informatie (mits de ilvls kloppen; geen idee).

Verwijderd

ilvls kloppen maar volgens mij kan je de eerste parts met lager ilvl in. Dat was ik trouwens nog vergeten te zeggen in looking for raid zijn raids opgedeeld in 4 delen van elk een aantal bosses. Siege of Orgrimmar zijn de laatste 4 die je in de lijst ziet als je LFR gaat doen. Je moet in ieder geval voor de laatste part nog hoger zijn dan 496 even uit me hoofd. Je kan het beste even op wowhead ofzow kijken.

Ongelooflijk en ongelofelijk zijn trouwens beide goed, maar moet iig allebei met een f als we dan ff taalkundig gaan doen haha

• Chazzyy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2021
oke, dan pak ik me toch PvE gear. Waar kun je dat op lvl 90 krijgen ? In ogri kan ik alleen lvl 85 gear krijgen, of komt dit doordat ik nog geen 90 ben ?

Verwijderd

Deze link even goed kijken wat 496 gear is want sommige pieces zijn 489. Dan staat er achter welke faction je moet zijn welke vendor je moet hebben en waar die vendor is. Happy hunting :D

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
soo lfr: 528 drops, 496 min. nodig om binnen te geraken.
In dat opzicht is het soms handig om effe één of meerder 522 pvp items te kopen/lenen
(terugbrengen binnen de 2u 'return=refund' tijd)
Mocht je nog geen tokens hebben via een andere toon:
effe op timeless isle rondlopen en trash killen voor tokens: die geven je 496 en ev. 535 met een burden.

celestials geven je 553 set hands of pants, of 550 pvp (als ze geen gold geven)
de 4 bazen tellen wel als 1 lootpool en dus maar 1x loot / week

(of dat is toch hetgene wat er gebeurd met mijn alts die 90 dingen: full 496 set aan mbv die tokens en hup soo lfr in + wekelijkse ordos+cel. run - bank alt heeft ondertss elke timeless-set wel +3x in haar bags en bank :$
De lagere panda-lfr's worden enkel maar gedaan uit verveling, leg. questline, voor valorcapp, dps whoring (op main of 1st alt) of goedkope sha-crystals van de loot daar :+

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 22-08-2014 17:26 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06
Zerora schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

http://wow.realmpop.com/eu.html

Daar staat een tabel. Als je zoekt voor een goede ratio tussen Horde en Alliance moet je zoeken naar een ratio zo dicht mogelijk bij waarde 1 (onder 1 is meer horde, boven 1 is meer alliance).
Ratio is alleen interessant als je wpvp wilt doen. Is dat niet je doel, zou ik altijd sorteren op faction population en daar een keuze uit maken.

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Verdorie, wil ik de nieuwe beta update downloaden om z'n de Troll models te checken, kan die niet updaten.. |:(

Maar even nieuwe install er tegen aan gooien, dit zou het probleem moeten oplossen tot het door Blizzard is opgelost :)

Duidelijk, Troll male is en blijft awesome! Tijd om meer troll characters te maken _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Metian op 22-08-2014 19:06 ]

Rupsen, Rapsen.

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 10:37
Aloha,

Deze week eindelijk eens goed begonnen met wow. Vraagje staat er ergens online een goeie gids voor noobs? :) Of hebben jullie enkele tips voor een beginneling?

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

dauwie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:35:
Aloha,

Deze week eindelijk eens goed begonnen met wow. Vraagje staat er ergens online een goeie gids voor noobs? :) Of hebben jullie enkele tips voor een beginneling?
Gewoon beginnen, zeker als het je eerste keer is dan wordt er op het begin genoeg uitgelegd. Er zit ook een soort van 'tutorial' in WoW die je bekend maakt met de UI en bepaalde dingen.

Tip: Geniet er van en speel.

Rupsen, Rapsen.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 22:01
Aloha,

De officiele game guide is ook wel handig om te lezen
http://eu.battle.net/wow/en/game/

Verwijderd

Grompie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:12:
[...]

a: Ja, van swtor :p
b: nope
c: ja, zit momenteel zelf in https://century-gaming.com op Tarren Mill momenteel enige volledige NL/BE guild met 14/14 hc op 10 man. We zijn nog op zoek naar een aantal mensen voor WoD te raiden, maar socials zijn altijd welkom (op dit moment een 100 tal leden) Wil je invite als social gewoon aan iemand van de guild vragen, wil je raiden moet je apply maken op de website.
Of als je het iets rustiger aan wilt doen kan je een kijkje nemen op http://slashcare.eu

Wij zijn ook een 100% NL/BE Guild en zijn tot 9/14 hc gekomen voordat onze zomerstop begon :)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Aloha,

En de tijd nemen. Ga er maar van uit dat het merendeel van de mensen hier honderden zo niet duizenden uren speeltijd er al op heeft zitten. Het zal gewoon tijd kosten voordat je alles snapt en weet :)

• Dennism
Aloha,

Een andere goede tip, naast de hier al gegeven tips, zoek een leuke en behulpzame guild :) Iets was lastiger kan zijn dan het lijkt, veel guilds/spelers hebben vaak niet veel geduld met nieuwe spelers helaas.
pryth schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:37:
Dankje voor je post, was helemaal vergeten dat ik deze mount nog nooit gewonnen had in Cata (en ook niet in TBC tijdens onze 10 man runs :( ) Vannacht even gedaan en met nog 17 min (lol) te gaan had ik hem :D Mocht het gister niet gelukt zijn iemand te vinden laat het ff weten, wil hem nog wel een keer doen als je nog hulp nodig hebt.

[ Voor 39% gewijzigd door Dennism op 23-08-2014 10:25 ]

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ik doe ZA dagelijks voor transmog gear met mn druid (horde) en met genoeg tijd voor de mount laat ik hem elke week gewoon liggen :')
Mocht iemand mee willen voor dat ding, iedereen is welkom.

Wat vinden mensen van inscriptioning? Ik zat er over na te denken het te laten vallen voor alchemy, dan kun je ten minste nog je eigen flasks / potions maken. Op het moment is (afgezien van een gratis schouder enchant) scribing vrij nutteloos. Echter zijn er in WoD natuurlijk wél weer de darkmoon cards die ik dan kan farmen, en voor grof geld de eerste x maanden kan verkopen.

• Martijn19
Ik ben natuurlijk een groot van van Inscription. Glyphs en Darkmoon Cards waren voor 80% verantwoordelijk voor het halen van de 1 million gold ^_^

• Anvesi

Anvesi

Maarja, als je op een merged server / drukke server zit waar 5-6 grote AH 'spelers' zijn die je elke seconde van de dag undercutten zijn glyphs verkopen nogal lastig. (Tenzij je natuurlijk zelf het geduld heb ze steeds te vervangen).

• Martijn19
Er zijn altijd wel manieren. Zorgen dat je _alle_ glyphs hebt. Ik had overal 20 van in stock, altijd. En zorgen dat je controle over de herbs krijgt. Alles opkomen van alle farmers, zorgen dat ze naar je C.O.D.-en ipv verkopen op het AH.

• Dennism
Voor dat ik zelf wat in elkaar ga draaien, heeft iemand hier toevallig een excel / google docs sheet voor (WoD) guild / raid management waarin je spelers / classes / specs goed bij kan houden?

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uhQuMTW.jpg

Eindelijk _O_

FUCK 2v2 :D

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Tering goed zeg :P Zin om mij een keer te boosten? :D

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zag je post op Reddit, grats :D

Tesla M3LR '21

• Martijn19
Nice. Is inderdaad een behoorlijk klus kan ik uit eigen ervaring vertellen.

Zelf de 2,246 gehaald in Cataclysm. Resulteerde in nr1 van de realm en nr4 van de Battlegroup.

Overigens geen idee hoe moeilijk het nu is vergeleken met toen.

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Tegenwoordig draait 2s alleen nog maar om healing. Zonder healer maak je bijna geen kans boven de 1.6k.
Tot 1.5k kon ik makkelijk 1v2, maar daarna kwam iedereen aan met een healer :(
Gelukkig heb ik mn 2.4k in 3s :)

• Martijn19
Ik was toen samen met een BM Hunter als Feral Druid, moet wel zeggen dat wij 1 van de weinige dubbele dps teams waren

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

CarbonFibeR schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:56:
Tegenwoordig draait 2s alleen nog maar om healing. Zonder healer maak je bijna geen kans boven de 1.6k.
Tot 1.5k kon ik makkelijk 1v2, maar daarna kwam iedereen aan met een healer :(
Gelukkig heb ik mn 2.4k in 3s :)
Je kan makkelijk boven de 1.6 komen zonder healer. Zelfs met de meest nutteloze comps. 2.2K is een ander verhaal, al is dat met sommige dps comps nog steeds mogelijk. Helemaal met zowat de hoogste rating inflation ooit die er is op dit moment. Ik merk zelf ook dat ik op ratings zit waar ik normaal nooit echt in de buurt kom 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• dudee
Iemand nog tips voor druid balance en healing? Ben helemaal nieuw in deze spec verder..

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Martijn19 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:52:
[...]

Nice. Is inderdaad een behoorlijk klus kan ik uit eigen ervaring vertellen.

Zelf de 2,246 gehaald in Cataclysm. Resulteerde in nr1 van de realm en nr4 van de Battlegroup.

Overigens geen idee hoe moeilijk het nu is vergeleken met toen.
Dat is nice. Dan heb je R1 title toch? Cataclysmic Gladiator :9~ En grats Twylight trouwens

@dudee: pvp or pve?

edit:
ah right ofc. ging van 3v3 uit dohhh 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 23-08-2014 22:12 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• jmxd
  • Niet online
temp00 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:09:
[...]

Dat is nice. Dan heb je R1 title toch? Cataclysmic Gladiator :9~ En grats Twylight trouwens

@dudee: pvp or pve?
2v2 geeft geen titles :P

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
dudee schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:58:
Iemand nog tips voor druid balance en healing? Ben helemaal nieuw in deze spec verder..
Tips voor wat? pve, pvp ?

een vergelijk tussen beide specs (balance MS, healing OS)?
of healing als balance druid (want zo versta ik je vraag)?

en belanced := ranged dps ;-)
je kunt wel eens wat HoT's geven (rejuvenation - handig toen Thok normal progress was), een nood-healing als bv tank zeer laag komt, een healer neer ligt en de andere het net even te druk heeft (healing touch) of een 'last hope'-poging: Tranquility.

Als dps is het een beetje wennen aan je rotatie met je eclipse bar, en zodra je in de gear komt te zitten, komt de dps gelukkig wel in orde. (Je bent spijtig genoeg nogal redelijk gear afhankelijk - maar ga vooral voor 2nd haste cap en je SoO 4-set - de eerste dagen dat je die set hebt, ga je vloeken op GCD omdat je zoveel shooting star procs krijgt ten opzicht van ervoor. Daarna went dat wel :) )
Enige probleem dat je hebt als boomie en minder als warlock/mage/ele shaman.. is het verplicht stil staan bij bijna alles. Je kunt enkel je DoT's (sun/moonfire) en Procs van shooting star (en starfall) casten + paddestoeltjes zetten tijdens het rondlopen, al de rest (wrats, starfire, starsurge, ...) is stilstaand te casten. Je mag dus geen schrik hebben om even in de shit te blijven staan om je cast af te maken ev. mbv een barkskin, of op voorhand al te moven naar een veilige(-re) plek voordat je begint met casten.
ps: zolang WoD of pre-patch nog niet op de server is:
gebruik je symbiosis voor Anti-Magic Shield van DK's, Mirror van Mages, of bij Garrosh op Paladins voor hun respectievelijke dmg-reduction, extra dps en Stun (als ik me niet vergis) :-)
Zodra WoD er is, ben je die symbiosis-mogelijkheid kwijt :(
Maar dan wordt Starsurge een insta-cast dus je wint wat op mobiliteit.

Mocht je gaan voor proving ground als boomie: succes. Met eigenlijk geen stuns meer, (solarbeam en 1 talent als je die kiest) heb je niets om casting te onderbreken, en op 463 - rescaling ftw :( - ben je als boomie eigenlijk vrij zwak. En ga je vaak op youtube tacts van anderen mogen studeren, of meermaals opnieuw proberen.

Als restro-druid heb ik nog geen ervaring, maar daar wordt momenteel mijn 2de boomie voor gegeared om dat te oefenen. De main-boomie heeft ondertussen zoveel HC-gear met spirit (21% hit - 6% boven cap) dat ie met wat regemming/reforging/enchanting wellicht zo healer kan worden :+
(de normal healing 4set, leg. cloak, trinkets en ringen liggen al in mijn bank..., stof te verzamelen met de bear-full set, en 5/6 van cat-gear :$. Als ik nu nog eens kon beslissen wat mijn offspec zou zijn, en die ook echt eens ging gebruiken eh... :D )

[ Voor 11% gewijzigd door soulrider op 23-08-2014 23:04 ]

Verwijderd

Iemand zin om op Horde kant mee te doen voor de achievement + title "Herald of the Titans"?

Je moet hiervoor:
-Max level 80 zijn op een character
-Voldoen aan een bepaalde restrictie aan itemlevel
itemlevel 226 voor armor (ook ringen,trinkets)
itemlevel 232 voor wapen

Let me know :)

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 08:38:
Iemand zin om op Horde kant mee te doen voor de achievement + title "Herald of the Titans"?

Je moet hiervoor:
-Max level 80 zijn op een character
-Voldoen aan een bepaalde restrictie aan itemlevel
itemlevel 226 voor armor (ook ringen,trinkets)
itemlevel 232 voor wapen

Let me know :)
Heb zeker interesse, alleen moet ik wel nog gear hebben.
Stuur me maar een DM, zien we wel wat we kunnen doen / wat je nodig hebt

Verwijderd

Sent!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gave achievement om te doen. Veel succes xD wordt wel gigantisch steamroll met de huidige talents/scaling van wat ik heb begrepen van de mensen die het hebben gedaan (Blood DK schijnt erg handig te zijn)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Klopt, we hebben al 2 paladin tanks en een hunter DPS :) Opzich zou het doable moeten zijn, echter is het even proberen/aanpassen voor mitigation en healing.

Mja elke extra dps is welkom, ook healers zijn natuurlijk gewenst hehe..

• dudee
Ik wil wel mee doen ben lvl 90 healer/dps druid heet Druidless ingame.

Tevens doelde ik meer op combo/spells etc etc. Ik heb wel druid gespeeld maar toen was ik maar lvl 60 of 70.
Pagina: 1 ... 52 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!