rp is role playing. Je speelt dus een rollenspel mee.dudee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:17:
Bedankt, wat is er trouwens zo tof aan een pvp/rp server?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
LFR is toch wel een goeie manier gebleken voor mij om de content toch te kunnen zien, helemaal omdat ik sinds het begin van Cata geen tijd meer heb voor HC-raiden.pryth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:09:
[...]
WoW is meer dan alleen raiden. Raiden kost veel tijd, en dat is de raiden (pun intended) dat ik ermee gestopt ben.
Het ging er mij om dat ik niet (zoals vroeger) tegen iedereen moet zeggen dat ik dinsdag t/m zondag (m.u.v zaterdag) niets anders kan doen dan thuis achter m'n PCtje hangen (dit was m'n raidschema tijdens progres raids in Vanilla/TBC). Doet iemand anders dat nog wel, prima, maar dat is geen vereiste om het spelletje te kunnen spelen.
Als ik online ben, hunt ik wat achievements, level ik een altje, speel wat Arena's, en als ik écht bored ben, join ik eens een LFR.
Ik heb in het begin van MoP nog even met de GoT guild op DB geraid op flex, maar dat vond ik ook al vrij snel saai worden en ik had er ook de tijd niet meer voor na een tijdje.
Ik heb nu al ruim een half jaar niet meer gespeeld, en hoewel er qua content niets is veranderd kriebelt het toch wel weer om een maandje te halen. Helemaal omdat het qua games gewoon een beetje pover is momenteel. D3 ben ik wel zat, en HS is ook een beetje aan aflopende zaak als je alle kaarten hebt en ranked saai vind.
Heb de beta van WoW ook even gespeeld, en heb absoluut veel positieve dingen gezien. Garrisons lijkt wel verfrissend, de item squish is eindelijk daar en de nieuwe gebieden zijn een lust voor het oog.
Ik heb echter 2 problemen met WoW. Ik zou zo graag 1 main willen, en dat lukt me maar niet. Zodra ik een char heb gekozen, dan speel ik daar wat op, en zodra ik wat gear heb gescoord in LFR dan ben ik het weer zat en switch ik naar de volgende. Ik vind het zo knap dat sommige mensen bij 1 char kunnen blijven, en dan echt expansions lang, zonder ooit te switchen naar iets anders
En daarnaast begin ik a.s. maand weer met een nieuwe studie (op universitair niveau, ik kom van 't hbo), en ik vrees dat dat niet samen gaat met WoW. Maar goed, daar ben ik zelf bij om dat in goeie banen te leiden.
Zucht, ik kom nooit van dit spel af
Tesla M3LR '21
Sommige hebben hele gesprekken met elkaar terwijl samen naar de kapper lopen in de groter steden. Persoonlijk vind ik het niks, maar vermaak me wel als ik ze zieFreaky Maus schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:20:
Die is er ook niet die meerwaarde, althans niet op Defias Brotherhood. Enige keer dat ik wat gezien heb van RP op die server is een groepje guildies in Un'Goro Crater, waren één of andere hippiedans aan het doen.
Er bestaat geen "leukste realm". De een vindt dit leuk, de ander vindt weer iets anders leuk. Denk dat je beste uit bent om te kiezen voor realm waar andere tweakers zitten, dan heb je ook nog wat mensen waar je samen mee kan spelen of in guild kan zitten.dudee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:02:
En wat is dan de leukste realm om op te gaan spelen?
Ik heb nog paar heirlooms met cloth int dus die kan ik gebruiken voor een druid ofzoiets.
EDIT
WTF Ik heb nog maar 1 heirloom over terwijl ik een cape helm legs en chest ook had.
[ Voor 38% gewijzigd door Metian op 18-08-2014 18:24 ]
Rupsen, Rapsen.
Tevens jullie zitten nog steeds op Defias?
[ Voor 52% gewijzigd door dudee op 18-08-2014 18:35 ]
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 18-08-2014 20:33 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Rupsen, Rapsen.
Ik rp in wow en ik vind het leuke eraan dat je meer in de wereld van Azeroth voelt. Vaak rp je met een guildMetian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:22:
[...]
Sommige hebben hele gesprekken met elkaar terwijl samen naar de kapper lopen in de groter steden. Persoonlijk vind ik het niks, maar vermaak me wel als ik ze zie.
[...]
Er bestaat geen "leukste realm". De een vindt dit leuk, de ander vindt weer iets anders leuk. Denk dat je beste uit bent om te kiezen voor realm waar andere tweakers zitten, dan heb je ook nog wat mensen waar je samen mee kan spelen of in guild kan zitten.
en heb je een eigen verhaal lijn die je samen doorloopt en met behulp van /roll en emotes voelt het best nog wel als een bewoner van Azertoth. Eigenlijk is het een soort van Dungeons and Dragons.
Druid geworden: Druidless
[ Voor 9% gewijzigd door dudee op 18-08-2014 19:21 ]
http://massively.joystiq....s-a-price-hike-in-the-uk/
http://www.gamasutra.com/...tion_prices_in_the_UK.php
A Blizzard moderator spilled the beans regarding World of Warcraft's upcoming price hike over the weekend. The catch, so far, is that the increase only applies in the UK. The fantasy MMO will transition from £8.99 ($15.00) to £9.99 ($16.72) per month, while 90- and 180-day sub prices will also rise.
The firm mentions "changes in light of local and regional market conditions" as factors behind the price increase.
Jep, alleen de prijzen in Ponden.Hurtebise schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:11:
Prijzen UK voor sub zullen stijgen!
Opzich wel eerlijk, als je gaat rekenen betalen die bijna niks t.o.v. de euro
Ja inderdaad wat met 10 pond betalen ze omgerekend 12,50 euro. Dus nu is de prijs meer op lijn met de rest van europa.Ryur schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:07:
[...]
Jep, alleen de prijzen in Ponden.
Opzich wel eerlijk, als je gaat rekenen betalen die bijna niks t.o.v. de euro
10 jaar oude game
14 maanden geen nieuwe content
Meeste inkomsten voor Blizzard ooit dit jaar mede door micro transacties (al zijn ze bij WoW niet echt micro)
Duurdere expansion vergeleken met vorige expansions
Het wordt steeds moeilijker de maandelijkse prijs voor WoW te rechtvaardigen eerlijk gezegd
(of renew even als er nieuwe content is zoals bv SoO/timeless isle en unsub niet veel later...)
ik bezie het als: op café gaan kost me meer per avond, 2x per weekend, 4 weekends per maand ...
terwijl daar vaak ook weinig nieuw te zien of te horen is...
ivm social contact: tja avonden op ts zitten babbelen en lachen met guildies doorheen heel europa (en daar net buiten) is net ietsje leuker dan op café zitten, doof worden van de muziek en weinig tot niets praten ...
@onderbuur: hangt maar van de definitie "goed café"
Hier is het kiezen tussen café's met goede sfeer en goede muziek die dan meestal wel wat harder staat,
of de café's waar ze jaren 40/50 nog niet gepasseerd zijn qua muziekstijl die dan gelukkig wel vrij stil staat (achtergrondmuziek operastijl), maar de sfeer bijna net zo goed op sterven na dood is als de caféhouder achter den toog...
Laat ik maar zeggen dat die laatste voor mij niet voldoet aan "goed café".
Daarom ook mijn voorkeur naar 13/maand gamekost maar leute met guildies en eigen keuze van muziek-genre en -volume
ipv 100 euro/maand cafékost, en acht avonden met muziek op een redelijk hoger volume waardoor je weinig kunt zeggen tegen elkaar (tenzij je in elkaar nek hangt).
Maar ik ben dan ook in WoW pandaria ingestapt toen de starterbox 5 euro kostte, de expansion voor Mop maar 10 kostte (zat toen nog niet in die starterbox, nu wel) en MoP zelf ook maar 30 ofzo kostte ...
Maar dat is natuurlijk mijn keuze over mijn geld ;-)
[ Voor 48% gewijzigd door soulrider op 19-08-2014 01:35 ]
Dat het goed betaalbaar is, is een ander punt.
Tevens zit je niet in een goed cafe als je doof wordt van de muziek.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
PSN: Brwmaster
Tijd om andere vrienden en een andere kroeg te gaan zoeken? Als je met je 'vrienden' opstap gaat en je hebt niets tegen elkaar te vertellen zit er iets fout, mijn inziens. Ik kom al jaren met dezelfde mensen in dezelfde kroeg (gemiddeld 2x per week), maar inmiddels ken ik wel zowat iedereen die binnenstapt in de kroeg, en kom genoeg vernieuwing tegen.soulrider schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:59:
ik bezie het als: op café gaan kost me meer per avond, 2x per weekend, 4 weekends per maand ...
ivm social contact: tja avonden op ts zitten babbelen en lachen met guildies doorheen heel europa (en daar net buiten) is net ietsje leuker dan op café zitten, doof worden van de muziek en weinig tot niets praten ...
ivm social contact: tja avonden op ts zitten babbelen en lachen met guildies doorheen heel europa (en daar net buiten) is net ietsje leuker dan op café zitten, doof worden van de muziek en weinig tot niets praten
Ik heb destijds ook alles laten schieten (omdat ik dacht dat ik er geen tijd meer voor had) voor de start van mijn studie, wat achteraf helemaal niet nodig was geweest. Naderhand die zaken niet meer opgepakt, wat ik nu best zonde vind.soulrider schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:59:
En daarnaast begin ik a.s. maand weer met een nieuwe studie (op universitair niveau, ik kom van 't hbo), en ik vrees dat dat niet samen gaat met WoW. Maar goed, daar ben ik zelf bij om dat in goeie banen te leiden.
de eerste reactie is
definieer dan eens "vrienden" en definieer 'goed café'
want mijn definitie ligt wellicht ver van die van u
en komt puur doordat we een andere smaak en ervaringen hebben (gelukkig maar)
(of het wordt tijd dat jij je ogen opendoet en nagaat hoe jij je café-"vrienden" echt kent en niet enkel adhv de verhalen die ze ophangen in café)
voor mij zijn dat zeer goede, waar je alles kunt tegen zeggen en die alles mogen terug zeggen ook de dingen die de rest liever achter je rug roddelt, tot het soort 'vrienden van vrienden' waar je wel eens hoi tegen zegt kort tegen praat maar eigenlijk niets of weinig gemeenschappelijk mee hebt buiten die ene vriend (of vriendin)
ik ben niet het type dat het half dorp in zijn vriendenlijst op fb heeft staan omdat we elkaar ooit zijn tegen gekomen in een cafe of op een fuif of bij de bakker ofzo en daar eens hallo hebben gezegd tegen elkaar.
in 2 van de 3 'stam'-cafés is de kenniskring (sorry maar ik reken zo'n mensen echt niet allemaal tot 'vrienden' maar slechts tot 'kennissen') ook meer dan voldoende om toch telkens iemand tegen te komen waar je even mee kunt praten (om dan weer verder te gaan)
verder niets fout met de goede vrienden of de cafés dus.
Ik ben zelf gewoon niet iemand die elke week graag over dezelfde koetjes en kalfjes praat,
weer maar eens datzelfde (opgeklopte) verhaal wil aanhoren of vertellen over god weet ik wat,
nieuwe roddels over persoon X of Y te moet aanhoren of vrienden (goede tot verre) tegen elkaar zien stoefen - macho gedrag - dat ze toch maar verovering/promotie/auto X of Y hebben gehad/gekocht.
Als je dat al jaren moet aanhoren (15 a 20j lang 2x per week - tot dat ik een paar van die zagers "degradeerde" van 'echte' vrienden tot kennissen) dan ben ik iemand die zegt: "hoeft voor mij niet echt", "de tijd en het geld dat daarin kruipt kan ik anders en beter spenderen".
Ik ben zo'n type dat de hele avond rustig aan de toog kan zitten met zijn drank,
af en toe eens een babbel slaan met iemand bekend of nieuw en een pint trakteer of getrakteerd wordt, voor de rest gewoon stilgeniet van de sfeer en/of het gezelschap en achteraf naar huis ga met het gevoel toch een fijne avond te hebben gehad.
ps: dat van die opleiding komt niet van mij: ook niet van voor de edit
quote dus even correct ;-)
Maar goed: genoeg over mij en mijn reden om liever in wow te zitten dan op café, terug over WoW
Dit weekend met Fiole (sherri) zitten praten over WOD en welke realm en guild hij wil gaan raiden. Na een beetje te hebben gepraat willen we eigenlijk serieus gaan raiden met de got guild!
Serieus betekent Mythic met een gemotiveerde groep mensen. Daarnaast zullen we proberen een normal/heroic raidgroep te creëeren indien de guild weer actief genoeg wordt.
Graag zien/horen wij wie allemaal weer actief wil worden zodat we WOD een succes kunnen maken.
Vanaf de pre expansion patch kunnen we gaan kijken naar set ups en wie wat wil (re)rollen. En eventueel Mythic SOO gaan raiden.
Ik ben bijvoorbeeld erg blij met mijn nieuwe Warrior, maar kan me schikken in een andere rol. (Alleen geen healer!!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
EDIT :
[ Voor 38% gewijzigd door SoWTM op 19-08-2014 10:03 ]
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Wat me wel opviel (ik zit uiteraard full pridefull) dat ik werdt geraakt door een 152k arcane shot. Lijkt me een bug in me combat log want dat vondt ik wel heel extreem
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Er is een tweakers guild op Defias inderdaad, dat is vooral geschikt voor levelen en wat babbelen, want niet super druk op het moment. Zoals je hierboven ziet wordt er hopelijk wel weer geraid met WoD. Je kan mensen opsporen voor een invite door:dudee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:57:
Net gekocht en wil nu aanmaken op Defias want daar moet ik zijn toch? Tevens wat is leuker? Ik heb al lvl 86 DK maar zou nu pala of druid willen.
Druid geworden: Druidless
/who gathering of tweakers
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Jij bent daar ook weer gewoon bij hoor Tharaghpsych schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:35:
[...]
Er is een tweakers guild op Defias inderdaad, dat is vooral geschikt voor levelen en wat babbelen, want niet super druk op het moment. Zoals je hierboven ziet wordt er hopelijk wel weer geraid met WoD. Je kan mensen opsporen voor een invite door:
/who gathering of tweakers
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Viool vroeg het mij ook, maar ik acht de kans nihil dat ik daadwerkelijk ga raiden. Dan zou het er in z'n geheel van afhangen op welke dagen er geraid wordt, en hoe ik zit met mijn studie en werkroosterhmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
Ja! Terug naar WoW!
Dit weekend met Fiole (sherri) zitten praten over WOD en welke realm en guild hij wil gaan raiden. Na een beetje te hebben gepraat willen we eigenlijk serieus gaan raiden met de got guild!
Serieus betekent Mythic met een gemotiveerde groep mensen. Daarnaast zullen we proberen een normal/heroic raidgroep te creëeren indien de guild weer actief genoeg wordt.
Graag zien/horen wij wie allemaal weer actief wil worden zodat we WOD een succes kunnen maken.
Vanaf de pre expansion patch kunnen we gaan kijken naar set ups en wie wat wil (re)rollen. En eventueel Mythic SOO gaan raiden.
Ik ben bijvoorbeeld erg blij met mijn nieuwe Warrior, maar kan me schikken in een andere rol. (Alleen geen healer!!)
Daarnaast weet ik ook nog niet wat ik ga spelen in WoD, heb nog altijd geen main gekozen
Tesla M3LR '21
Mijns inziens moeten we dat maar eens bespreken met een aantal mensen. Ik wil wel serieus raiden, maar meer dan 2 dagen in de week zit er voor mij niet in i.v.m werk en sociale verplichtingen. Het is tot nu toe een idee waarbij mensen willen polsen.Las Vegas schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:37:
[...]
Viool vroeg het mij ook, maar ik acht de kans nihil dat ik daadwerkelijk ga raiden. Dan zou het er in z'n geheel van afhangen op welke dagen er geraid wordt, en hoe ik zit met mijn studie en werkrooster![]()
Daarnaast weet ik ook nog niet wat ik ga spelen in WoD, heb nog altijd geen main gekozen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
2 dagen klinkt an sich nog wel te doen. Bij serieus raiden moet ik gelijk weer terugdenken aan m'n oude guild waar ik 6 avonden per week van 19:00 - 0:00 present moest zijn.hmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Mijns inziens moeten we dat maar eens bespreken met een aantal mensen. Ik wil wel serieus raiden, maar meer dan 2 dagen in de week zit er voor mij niet in i.v.m werk en sociale verplichtingen. Het is tot nu toe een idee waarbij mensen willen polsen.
Dat is gewoon geen optie meer voor mij nu
Tesla M3LR '21
Serieus raiden betekent voor mij gewoon op de dagen dat er geraid wordt met een groep mensen aan de slag die van de tactics op de hoogte zijn en gewoon willen progressen, met food en flask etc allemaal ready.Las Vegas schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:41:
[...]
2 dagen klinkt an sich nog wel te doen. Bij serieus raiden moet ik gelijk weer terugdenken aan m'n oude guild waar ik 6 avonden per week van 19:00 - 0:00 present moest zijn.
Dat is gewoon geen optie meer voor mij nu
Daarnaast is een beetje 'skill' ook wel vereist
*edit voor de persoon boven mij: Ja, het idee is dat we dan weer op Defias Brotherhood (H) aan de slag gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 19-08-2014 10:50 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Zelf zit ik stiekem ook al weer WoW te spelen. Zit nu nog in Japan tot medio september, maar wil zeker met WoD weer serieus gaan spelen.hmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
Wat ik ga spelen heb ik nog niet beslist maar heb alle classes en roles serieus gespeeld in raids (wel meer ervaring in healen/tanken).
Ben altijd bereid te spelen wat nodig/gewenst is, maar is fijn om misschien tegen die tijd meer te weten over wie, wat wilt doen.
/Played : 2 days 5 hours. En dat is inclusief aardig wat idling in mn Garrison of ergens anders.garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:18:
[...]
Hoelang(in uren) heb je ongeveer over die 8 levels gedaan?
Twee kleine kinderen kosten nu eenmaal ook tijd
Na de patch is de spawnrate van mining carts en deposits in de Garrison Mine enorm verhoogd. Ik kan nu een rondje in mijn level 2 Mine doen en aan het begin komen er weer deposits en carts tevoorschijn. In een 20 minuten 600 Blackrock Ore en 400 True Iron Ore, plus nog eens 50 Stones voor work orders
Staat tegenover dat mijn followers nog altijd vast zitten in een vasthangende Mission interface
[ Voor 38% gewijzigd door redfoxert op 19-08-2014 11:19 ]
Heb het weer enorm naar mijn zin in WoW en met WoD onderweg en tzt in ieder geval nog een expansion na WoD belooft het veel goeds
FUMES et CARNES
Misschien iemand die in full pve gear mee aan het doen was? in pve gear is de dps namelijk hoger.xavento schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:04:
Gister een aantal RBG's gedaan, 7 gewonnen 3 verloren, opzich ging het wel lekker. We verloren alleen 3 keer van een russisch team. Geen idee waarom we alleen van hun verliezen.
Wat me wel opviel (ik zit uiteraard full pridefull) dat ik werdt geraakt door een 152k arcane shot. Lijkt me een bug in me combat log want dat vondt ik wel heel extreem
doe ik zelf ook vaker in battlegrounds waar je kunt winnen door een boss neer te krijgen.
Ja, maar in PvE gear heb je 0 PvP power, wat je damage een hele berg reduceert. 152k is inderdaad extreem hoog.arnocl schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
Misschien iemand die in full pve gear mee aan het doen was? in pve gear is de dps namelijk hoger.
doe ik zelf ook vaker in battlegrounds waar je kunt winnen door een boss neer te krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 19-08-2014 11:49 ]
Edit: Hunter was uiteraard ook in PvP gear, begrijp niet waarom iemand RBG in pve gear zou doen
[ Voor 27% gewijzigd door xavento op 19-08-2014 11:53 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
arnocl schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
Misschien iemand die in full pve gear mee aan het doen was? in pve gear is de dps namelijk hoger.
PvE gear is alleen sterker in world PvE en ook enkel alleen als je item level zo hoog is dat het compenseerd voor de PvP Power die je dan niet hebt.
In Battlegrounds wordt alle PvE gear gedownscaled naar 540? en is PvP gear dus vele malen beter
Ook met een pug heroic Thok eindelijk neer. Op een of andere manier was ik altijd net een avond weg of een keer reserve als de guild Thok deed. Dropte er zowaar een heroic warforged bis weapon, bis trinket en 2x tier helm voor me... en verloor ik uiteraard weer alle /rolls
Op hoeveel zit je nu, na 1 run?IntToStr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:51:
Aangezien ik vanavond geen tijd ga hebben voor m'n lich king ding heb ik het gisteren snel even solo gedaan. Ging eigenlijk heel makkelijk. Weer een shard erbij
Een comment op Wowhead, bij de quest van Shadowmourne
"You have gone above and beyond what any one could have expected, <name>. You have smote the Lich King upon the very ground he dared to call his own, ending his terrible reign of terror once and for all. The world owes you a great debt, <class>; you have saved countless lives and avenged even more deaths.
Here's 24 33 gold. kthnx"
EDIT: They seem to have upped the gold reward for this quest by 9g. Now it is totally befitting that of someone who has rid the world of a god-like evil figure. Excuse my sarcasm.
[ Voor 49% gewijzigd door EG Mike op 19-08-2014 12:13 ]
Want op realms waar geen Tweakers zitten kun je niet samen spelen of in een guild zittenMetian schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:22:
Er bestaat geen "leukste realm". De een vindt dit leuk, de ander vindt weer iets anders leuk. Denk dat je beste uit bent om te kiezen voor realm waar andere tweakers zitten, dan heb je ook nog wat mensen waar je samen mee kan spelen of in guild kan zitten.
7 uit 11, heb de healing boss overgeslagen.
Je kan gewoon een raid joinen op een ander realm, guild volgens mij niet. Maar we kunnen natuurlijk wel gewoon raiden.Kaap schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:21:
[...]
Want op realms waar geen Tweakers zitten kun je niet samen spelen of in een guild zittenIk weet dat we hier op t.net denken elitair te zijn, maar nou niet overdrijven hoor
Vanaf WoD niet meergarriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
Je kan gewoon een raid joinen op een ander realm, guild volgens mij niet. Maar we kunnen natuurlijk wel gewoon raiden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
oo dat wist ik niet, is dan al die xrealm shit in lagere level regions weg?
Samen met LFR en LFG en zo kunnen we er nog wel wat opnoemengarriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:49:
vind dat x-realm echt 1 van de meest vervelende functies die ooit aan de game zijn toegevoegd.
want ?garriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:49:
vind dat x-realm echt 1 van de meest vervelende functies die ooit aan de game zijn toegevoegd.
Zowel Arena als BG's zijn er juist flink op vooruit gegaan, de oude 20+min queue voor WSG e.d. heb ik persoonlijk geen zin in, laat staan voor Arena. We zitten nu soms al op 13-14min queue's daarvoor.
Daarnaast zorgt het er ook voor op drukke realms dat je geen lag krijgt door gezoned te worden, of bij iemand in een party te gaan op een minder drukke realm. Welk probleem heb jij met x-realms dan?
[ Voor 19% gewijzigd door xavento op 19-08-2014 13:56 ]
Mwah, LFG vind ik niet eens zo erg. LFR is wel een mooie manier om mensen kennis te laten maken met raiden, maar mij niet gezien als ik er niet meer naar toe moet.Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:49:
[...]
Samen met LFR en LFG en zo kunnen we er nog wel wat opnoemen
Daarnaast zijn dat 2 dingen die te ontwijken zijn en geen must, xrealm kun je niet ontwijken.
@boven: Voor PvP vind ik het niet erg, voor LFR/LFG ook niet, maar wel in de buiten wereld.
Volgende keer maar gelijk een iets genuanceerde mening geven
[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 13:55 ]
Je geeft nog steeds geen redengarriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Mwah, LFG vind ik niet eens zo erg. LFR is wel een mooie manier om mensen kennis te laten maken met raiden, maar mij niet gezien als ik er niet meer naar toe moet.
Daarnaast zijn dat 2 dingen die te ontwijken zijn en geen must, xrealm kun je niet ontwijken.
@boven: Voor PvP vind ik het niet erg, voor LFR/LFG ook niet, maar wel in de buiten wereld.
Volgende keer maar gelijk een iets genuanceerde mening geven
Wat is het probleem in de "buiten wereld" dan precies ?
Beide maken me eigenlijk niet zo veel uit. Als je gewoon in je guild raid hoef je geen xrealm te raiden. Kan zelfs handig zijn als je straks met 19 man zit bijv. Veel makkelijker iemand te vinden.
Ik heb een PvP server gekozen, met de reden dat ik het leuk vind om op level 90 tijdens dailies of whatever een gevecht aan te gaan met een horde. Ook heb ik een server uitgekozen door de grote hoeveelheid alliance spelers om het levelen zo aangenaam mogelijk te maken(daarbij komt dat meer alliance == meer guilds)xavento schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:56:
[...]
Je geeft nog steeds geen reden![]()
Wat is het probleem in de "buiten wereld" dan precies ?
Nou heb ik van het weekend een alt getraind en wordt ik godver elk uur minstens 3 keer gekilled door level 90's van een ANDER REALM(!!). Daar komt bij dat de mensen die wel van mijn realm komen, mij geen 1 keer hebben aangevallen. (ninja edit:) In veel gebieden worden ook nog is de quest givers CONSTANT gekilled, outland is misschien wel het beste voorbeeld.
't is gewoon bullshit dat mensen van een andere realm levelende noobs kunnen ganken.
Ik verwacht nu het volgende antwoord: "maar dat gebeurt ook als de realms niet gelinkt zijn" Weet je wat ik daarop te zeggen heb: "Op mij server was dat nooit zo, hordes en alliance gingen(9/10 keer) gewoon goed samen en ik ben bij de 5 keer naar level 90 levelen NOOIT 3 keer gekilled in een uur; iets dat nu dus schijnbaar gebruikelijk is"
[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 14:19 ]
sorry hoor.. maar is toch het risico van een PVP server. als er een stel etterbakken tussen zitten dan krijg je klop... of het nou van dezelfde .. of van een andere realm is.
Spijt me zeer maar vindt dit toch wel echt een enorm trieste reden van je maar goed.
Vanavond maar is proberen met me team eens de 2700 aan te tikken, elke keer als we op 2690 +/- zitten krijgen we ineens een losing streak (rogue comps bluh). Als het goed is hebben we vanavond wat meer de tijd om onze potjes te reviewen naderhand.
Lees nou nog is een keer, het gebeurde op mijn eigen server nooit, niet zo veel als nu in ieder geval. Het was altijd /wave of ze gingen HELPEN met mobs killen. En als er dan al een klootzak was die deed killen, dan bleef hij niet constant bij je corpse staan wachten tot je er weer bent. Dus ja de ervaring is HEEEL erg veranderd sinds de X-Realm shit. Outland en kazzak hordes zijn echt het ergste, maar dat wist ik al, daarom ben ik dus nooit terug gegaan naar die servers en nu besluit blizzard dat ik graag samen rond de wereld loop met die klootzakken.Alcmaria schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:21:
Misschien moet je dan uitleggen dat je alleen wilt PVP'en op lvl90 en niet als je aan het lvlen bent :-)
sorry hoor.. maar is toch het risico van een PVP server. als er een stel etterbakken tussen zitten dan krijg je klop... of het nou van dezelfde .. of van een andere realm is.
Ik wil niet ganken(Lagere level mensen killen voor de fun), ik gank nooit. Wat ik wil is een eerlijke battle tussen 2 of meerdere 90's in de open wereld(bijvoorbeeld bij daily quest gebieden).xavento schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:24:
Dus je wilt vriendjes met de andere facties zijn onder het levellen, maar wel ganken op 90? lekker hypocriet.
Spijt me zeer maar vindt dit toch wel echt een enorm trieste reden van je maar goed.
Vanavond maar is proberen met me team eens de 2700 aan te tikken, elke keer als we op 2690 +/- zitten krijgen we ineens een losing streak (rogue comps bluh). Als het goed is hebben we vanavond wat meer de tijd om onze potjes te reviewen naderhand.
[ Voor 28% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 14:28 ]
Geweldig over 1 kam scheren!garriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:26:
[...]
Lees nou nog is een keer, het gebeurde op mijn eigen server nooit, niet zo veel als nu in ieder geval. Het was altijd /wave of ze gingen HELPEN met mobs killen. En als er dan al een klootzak was die deed killen, dan bleef hij niet constant bij je corpse staan wachten tot je er weer bent. Dus ja de ervaring is HEEEL erg veranderd sinds de X-Realm shit. Outland en kazzak hordes zijn echt het ergste, maar dat wist ik al, daarom ben ik dus nooit terug gegaan naar die servers en nu besluit blizzard dat ik graag samen rond de wereld loop met die klootzakken.
We do not have a date for the following realm connections, but will update this post when we do:
English Realms
(PvE) Bronzebeard and Aerie Peak
(PvE) Doomhammer and Turalyon
(PvE) Emerald Dream and Terenas
(RP) Steamwheedle Cartel and Moonglade/The Sha'tar
(RP PVP) Defias Brotherhood and Scarshield Legion/Ravenholdt/The Venture Co/Sporeggar
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 19-08-2014 15:04 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nee want dat verminderd mijn ervaring in de endgame, die voor mij veel belangrijker is. En ja ik scheer alles over 1 kam, want alle hordes die mij de volledige 20 uur hebben geganked kwamen van die TWEE realms en je bent toch echt met meer als 3 servers aan elkaar gelinkt.ph4nt0m schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:02:
[...]
Geweldig over 1 kam scheren!als je het vervelend vind dat je geganked wordt, kan je wellicht beter op een PVE realm terecht.
Zoals ik al zei, het is zo extreem veel gegank dat het niet leuk meer is om te levelen; En die ervaring heb ik dus DOOR de xrealm.
Verwijderd
Een eerlijke battle ... open world pvp is nooit eerlijk.
Er is altijd een kant met hogere levels, meer mensen, beter gegearde mensen of gewoon die meer skill hebben.
Wat is het volgende? Dat je gaat huilen over een enemy level 90 die in full PVP gear je komt killen terwijl jij in PVE gear je dailies doet?
Wil je eerlijk? Speel dan arena ...
Plus: op jouw server speelt horde & alliance leuk samen? Wat een idioten ... het is een conflict ...
RED IS DEAD
TL;DR Speel dan op PVE realm ...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2014 15:31 ]
Kazzak is nog niet Connected maar zal inderdaad wel voor de lage populatie zones (SW en OGR niet) verbonden zijn met andere realms.
Dan ben ik blij met deze eergarriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:08:
[...]
Nee want dat verminderd mijn ervaring in de endgame, die voor mij veel belangrijker is. En ja ik scheer alles over 1 kam, want alle hordes die mij de volledige 20 uur hebben geganked kwamen van die TWEE realms en je bent toch echt met meer als 3 servers aan elkaar gelinkt.
Zoals ik al zei, het is zo extreem veel gegank dat het niet leuk meer is om te levelen; En die ervaring heb ik dus DOOR de xrealm.
Het komt weleens voor dat je gecamped wordt, so what? Sta binnen 5minuten op de plek van bestemming met m'n main om vervolgens hem te campen (tenzij ik het niet kan winnen, dan ga ik stug door met levelen
Het mooiste vind ik in ieder geval de tijd tussen level 20-78, waar je makkelijk 1v4 kunt spelen als je class een beetje fatsoenlijk is. Ben bezig met m'n hunter te levelen, en heb ongeveer anderhalf uur gespendeerd in Arathi Highlands (ben daar speciaal heen gegaan omdat daar meer horde dan alliance zit) met het ganken van players van mijn level. Heerlijk. En dankzij x-realm zijn er zat mensen in die gebieden bijgekomen om te ganken!
pryth schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:50:
Ook lowlevels die aan het questen zijn, kunnen een lavaburst koppen
/hug Achievement in the pocket
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Waar maak ik me dan wel druk om? Om het feit dat ze bij m'n corpse blijven staan en me gewoon achter elkaar blijven killen. Gebeurd een keer, ze worden het vanzelf zat
Dat is ongeveer hoe mijn HELE zaterdagavond WoW eruit zag..
Dus mensen, nee ik vind het niet erg om een keer een lavaburst te koppen.
Het feit dat je het een "eer" noemt om iemand die 40 levels lager is als jou 10 tallen keren achter elkaar te killen bevestigt alleen mijn punt maar, dank daarvoor.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:32:
[...]
Dan ben ik blij met deze eer. Mijn Priest zit op Outland . Speel er al een tijdje niet meer mee maar toch bedankt
[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 16:24 ]
Moet zeggen dat het spelen op Ragnaros wel mee valt. Zijn vaak warlocks/paladins die vanuit blue aanvallen. Mooist was nog wel afgelopen weekend toen ik aan het farmen was op timeless isle met een kamaraad van mij. Kamaraad zat nog op 15% health na een mob, komt er een DK langs die hem grabt. Gauw een aantal heals en 4 horde kwamen ons helpen. DK daarna niet meer gezien
Dit wordt voor mij wel de eerste keer dat ik ga levelen op een PvP-server. Ze hebben me al verzekerd dat er menig vloek te horen zal zijn, maar ik zie het wel gebeuren. Kan niet wachten tot het zover is. Zit net in de verhuizing maar iedereen verzekerde me al dat ik geboost zal worden zodat we snel kunnen beginnen met raiden.
Oh ja, het gras aan de andere zijde is niet groener. Als alliance altijd klagen dat horde altijd alles won in BG, nu zit ik op horde en verliezen we 80% van de tijd. Ach, gelukkig blijft het maar een spelletje.
[ Voor 8% gewijzigd door sabriel op 19-08-2014 16:30 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hehe geen dank hoorgarriej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:23:
[...]
Het feit dat je het een "eer" noemt om iemand die 40 levels lager is als jou 10 tallen keren achter elkaar te killen bevestigt alleen mijn punt maar, dank daarvoor.
Maar 't blijft een risico van een PvP server
Daar kan ik ook nog wel om lachen als het me gebeurd. Zo was er laatst een death knight die constant mobs deed "control undead"en en de constant met die mobs mij aanvallen tot ik dood was, daar kon ik ook wel om lachen.xavento schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:34:
Persoonlijk camp ik zelf altijd, ik kill alleen nooit. Blijf net zolang freezen/poly totdat de arena queue weer popt.
Het is inderdaad risico van een PvP server, maar het is gewoon ZO extreem op het moment(mijn ervaring), STV in vanilla was minder erg.
[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 19-08-2014 16:37 ]
Maar end game pvp is meer fun. Tijdens je daily's ineens weggripped worden door een DK, gestunt door een rogue etc, om je dan om te draaien en ze keihard in elkaar te slaan. Soms verlies ik ook wel of hebben ze geluk dat er nog een alliance langsloopt die hun helpt.
Beste fight ooit was met mijn warrior tegen een hunter een rogue en een monk, vlakbij een graveyard waardoor ze telkens terug kwamen in de overtuiging dat ze me nu wel gingen neerhalen. Heb ze elk 3 keer gekilled en toen heroïsch gestorven, ze begonnen eindelijk gebruik te maken van stuns ^^.
Da's goed nieuwsjunglebeast schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:02:
Hmm volgens mij zag ik DB nog niet in de lijst van connected realms. Maar toen las ik dit vandaag.
We do not have a date for the following realm connections, but will update this post when we do:
English Realms
(PvE) Bronzebeard and Aerie Peak
(PvE) Doomhammer and Turalyon
(PvE) Emerald Dream and Terenas
(RP) Steamwheedle Cartel and Moonglade/The Sha'tar
(RP PVP) Defias Brotherhood and Scarshield Legion/Ravenholdt/The Venture Co/Sporeggar
DB is een medium realm, maar voelt soms erg dood aan.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Tuurlijk leuk haha grappig, terug rennen en die hunter opzoeken en ja hoor killen.
Kwam hij terug bij ze corps en ja hoor killen.
En daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer, denk hij erna maar was uitgelogd.
Maar ik ben er ook niet mis van om even op me horde char of alliance te loggen je toevoegen en je een andere keer is een paar keer pay back te geven
Suc6 met deze plannen, hoop jullie regelmatig te zienhmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
Ja! Terug naar WoW!
Ik ben bijvoorbeeld erg blij met mijn nieuwe Warrior, maar kan me schikken in een andere rol. (Alleen geen healer!!)
Zal de GoT Guild members vriendelijk ontvangen met wat SW:P's en Holy Fire's en zo nu en dan een Smite !
Kans is groot dat het met een van deze spells zijn, 3 priests
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 19-08-2014 16:50 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Oja, daar ben ik erg voor te porren. Heb nu de expension, dus ook een 90 boost. Kan deze inzetten of een transfer doen, dus hoor dan graag welke realm het moet worden. Nu raid ik even niet meer (alles gecleared op normal), maar normaal 3 avonden in de week gedaan afgelopen winter/voorjaar.hmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
Oh, en ik heal graag...
Top idee! Goed om te horen dat GoT guild weer tot leven wordt gebracht.hmr schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:01:
Ja! Terug naar WoW!
Binnen welke tijd kunnen we de realm *kuch* Draenor *kuch* verwachten? Dan kan ik vast beginnen met character te levelen. Raiden moet ik nog zien tegen die tijd (werk enzo).
Rupsen, Rapsen.
De GoT guild zit op Defias Brotherhood. De keuze voor realm was voor als ze niet met GOT zouden gaan raiden.Metian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:02:
[...]
Binnen welke tijd kunnen we de realm *kuch* Draenor *kuch* verwachten?
Draenor hier trouwens
Ohh, dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen (is ook lastig lezen na z'n lange werkdagKaap schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:13:
[...]
De GoT guild zit op Defias Brotherhood. De keuze voor realm was voor als ze niet met GOT zouden gaan raiden.
Draenor hier trouwens
Nu komt het lastigste, welke race en class. En de WoD beta maakt het dat nog moeilijker met de nieuwe models..
Verdorie, me naam is ingepikt op DB.
[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 19-08-2014 18:19 ]
Rupsen, Rapsen.
Rupsen, Rapsen.
Stuur je gold maar naar McboomMetian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:16:
[...]
Ohh, dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen (is ook lastig lezen na z'n lange werkdag). Dan maar nieuwe character maken (en me huidige shaman daar te deleten..)
Ik snap niet wat men er leuk aan vindt, maar op Defias Brotherhood valt het gelukkig mee. Een enkele keer een 90 die net over vliegt en je ganked, ben blij dat ze niet corpse campen oid.
Vind het niet heel storend, maar het begrip is er ook niet van mijn kant. Wat is er leuk aan om zoals hier al eerder genoemd een lowbie keihard te critten?
Maar aan de andere kant zijn er ook weer gasten die juist behulpzaam zijn of gewoon niks doen terwijl het wel mogelijk is. Als ik een tijd lang geganked zou worden raakt het geduld wel op, maar dan heb ik altijd nog m'n andere chars of als dat faalt nog een andere (PvE) server.
Hehe, doet me denken aan toen ik begon met WoW. Op m'n NE druid door Darkshore aan het huppelen en toen.. BAM! .. [3][Local Defense]: xxx is under attack! Man, de angst die ik toen had voor PvP.
Niet beseffende dat ik op een PvE server zat en ik nooit PvP-flagged was, maar episch was het wel.
Je kan tegenwoordig gewoon Horde en Alliance op 1 server hebben heMetian schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:32:
( GoT is horde ). Maar ook echt de character die ik al heb staan
Als je in de ene form zit moet je starfall/moonfire casten en als je in de andere zit sunfire en wrath? Het klinkt zo saai
Tesla M3LR '21
Waren wat randoms waarmee ik speelde en gelukkig geen rage op Skype maar ik wist wel wat die gasten dachten:

Hoop niet dat iemand het heeft gefrapsed
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Om even wat dingetjes samen te vatten / op te noemen hoe het er tot nu toe voor staat:
- het idee was om 2 dagen in de week te raiden. Welke dagen etc. komt nog wel
- we gaan écht voor progress, voor de meer casual relaxde raids wilde ik eventueel een tweede team voor opzetten
- Op het moment is er nog vrij veel ruimte voor een team, alleen is het bijna altijd krap met melee (ga hier maar vanuit)
- sowiesodat de Tweakers guild op Defias weer actiever gaat worden. Graag zien we daar natuurlijk iedereen terug!
Mocht iemand nog interesse hebben om te raiden met Tweakers in WoD of gewoon lekker casual komen levelen, stuur me een berichtje
Weet ook nog niet of ik m'n char ga boosten, maar het duurt nog ff voordat WoD er is
Naam is trouwens: Unstabull (puns... puns everywhere
Zelfde hier. Gister nog even met @hmr de arena in gedoken, en had van te voren wat andere binds/macros gemaakt (voor de Brawlers Guild), maar omdat ik al anderhalve week niks meer heb gedaan duurde het ook een paar potjes voor ik het weer door had. én, je action bars veranderen in de Arena werkt ook niettemp00 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 00:39:
Heb recent wat binds geswapped dus totaal verkeerde buttons geraakt
[ Voor 46% gewijzigd door EG Mike op 20-08-2014 08:46 ]
Hopelijk gaat Tweakers daar wat verandering in brengen.
Mijn eigen status nu:
Monk heeft raiding spot gekregen in heroic raiding guild op Emerald Dream, uiteindelijk de mogelijkheid de echt leuke kant van SoO te leren kennen. Net wing 1 plat (dus tot Sha), dus niet super ver maar wel genoeg om toch een leuke kennis op te bouwen.
En natuurlijk mythic in Warlords, heb er echt zin in.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Als ik wil farmen o.i.d. dan wil ik niet gestoord worden.
Daarom ben ik jaren geleden van Al Akir naar Quel thalas gegaan.
Als ik mee kon vanuit een andere server zou ik zeer zeker joinen!!
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!