Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.103 views

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
Indeed :D, maar dat was wel echt mega lachen ^^

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 09:39
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Nah. Tenzij je iemand echt daadwerkelijk van z'n mount af kan rammen door een soort 'critical strike' achtig iets, zodat ie te pletter valt, pas dan zou ik het interessant vinden.
Hehe, wat een toeval. Bekijk de DLC comic van deze week:link
Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/x452_1.jpg.pagespeed.ic.5QNpEbpSo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.darklegacycomics.com/comics/x452_2.jpg.pagespeed.ic.0f0tqRp06V.jpg

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ooooooh zin in de launch...treintje zit nog steeds in de bag, wat heb ik me kapot gelachen toen ik dat ding dropte bij die begin quest van MoP waar iedereen probeerde dat helicopter ding in te komen :P in 4 seconden van 20/30 fps naar 4 fps :o ,heel veel gevloek (zowel ingame als vent) en ingame de chat met 2-5 minuten vertraging :P tjoeke tjoeke tjoeke Hoe hoeeee x 1000 O-)

volgens mij werd ik toen ook paar minuten de guild uit geflikkerd :P GL was not amused :D _O-

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 15-08-2014 14:06 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:33
Heerlijk, ernaast vliegen, unmounten PoM, scheep, slowfall.

/point /laugh >:)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Nah. Tenzij je iemand echt daadwerkelijk van z'n mount af kan rammen door een soort 'critical strike' achtig iets, zodat ie te pletter valt, pas dan zou ik het interessant vinden.
http://www.wowhead.com/item=86584/hardened-shell

spijtig genoeg niet bruikbaar voor targets boven lvl 94 :(

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
blouweKip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ik ken niemand die het leuk vind dat ze op level 100 niet in draenor kunnen vliegen, sterker nog: ik kom nog steeds mensen tegen die denken dat het alleen tussen 90-100 is en dat ze daarna gewoon kunnen gaan vliegen.
Ik ben benieuwd of er een andere "reden" zal worden verzonnen straks :P

* blouweKip vind dat niet vliegen maar een doorzichtige manier om te verbergen dat er niet zoveel content te exploren is in het nieuwe draenor.
Zoals ik ff gekeken heb bij wowcrendors filmpjes en andere beta gasten ziet het er uit dat de wereld best vol is. Zag er gevarieerd en leuk uit en genoeg om te exploren.

• Mektheb
Puc van S. schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:03:
[...]

Heerlijk, ernaast vliegen, unmounten PoM, scheep, slowfall.

/point /laugh >:)
o Yeah :D

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20

Nibbz

Postmaster General

-kardo- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:18:
[...]

Zoals ik ff gekeken heb bij wowcrendors filmpjes en andere beta gasten ziet het er uit dat de wereld best vol is. Zag er gevarieerd en leuk uit en genoeg om te exploren.
Volgens Preach was er ook niemand aan het klagen dat ze niet konden vliegen in WOD.

Als er meer flightpoints zijn, dan zie ik daar ook niet zoveel problemen.

Vind het een beetje raar dat er gelijk zoveel op geQQ'ed word.. vooral van de mensen die niet in de beta zitten. Zij schreeuwen het hardst dat het stom is dat je niet kan vliegen.

13:37

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Denk dat het ook deels overdreven geroep is vooraf. Als mensen die op dit moment spelen eens kijken hoeveel tijd ze daadwerkelijk spenderen met door de gebieden van Pandaria heen te vliegen, dan is dat waarschijnlijk maar bitter weinig. Mensen staan vooral in een van de grote steden stil om daar te wachten op een raid, LFG of LFR queue, of voor de auctionhouse. Eventuele daily's doe je vaak (deels) te voet en of je nu daarvoor met je mount naar dat gebied vliegt, of een flightpath pakt, dat maakt denk ik weinig uit.
In veel gevallen vind ik het gebruik van flightpaths, mits ze niet extreem omvliegen, juist fijner; je geeft aan waar je heen wilt en je kan even een kop koffie halen, even op Youtube een filmpje kijken of wat dan ook.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 13:15

junglebeast

hier staat iets

Moi_in_actie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:59:
Denk dat het ook deels overdreven geroep is vooraf. Als mensen die op dit moment spelen eens kijken hoeveel tijd ze daadwerkelijk spenderen met door de gebieden van Pandaria heen te vliegen, dan is dat waarschijnlijk maar bitter weinig. Mensen staan vooral in een van de grote steden stil om daar te wachten op een raid, LFG of LFR queue, of voor de auctionhouse. Eventuele daily's doe je vaak (deels) te voet en of je nu daarvoor met je mount naar dat gebied vliegt, of een flightpath pakt, dat maakt denk ik weinig uit.
In veel gevallen vind ik het gebruik van flightpaths, mits ze niet extreem omvliegen, juist fijner; je geeft aan waar je heen wilt en je kan even een kop koffie halen, even op Youtube een filmpje kijken of wat dan ook.
Helemaal mee eens. Naar de farm doe ik dan wel zelf. En natuurlijk naar de SoO ingang, maar dat kun je zelfs op je ground mount doen. Maar voor de rest pak ik gewoon de flightpaths. Ik heb ook pas later al die rare kill achievements gedaan, en ook die treasures/wapen gevonden. Dus als het in 6.1 komt prima hoor.

Trouwens ik las net even die lijst door die ik gepost had. Best wel wat dingen die ze uitstellen, of waar ze nog geen idee hebben om het in te voeren. Maar ja beter iets minder features die goed werken en leuk zijn, dan te veel features waar je bijna geen tijd hebt om ze goed te doen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Dat laatste heeft ook mijn voorkeur. Pak de flightpath en AFK :D

• Kapoen
Als Horde in Vanilla moest ik altijd minstens een half continent overvliegen om een raid te bereiken (Op ZG na denk ik). Dan ging ik meestal automatisch AFK na verloop van tijd :)

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Flightpaths zijn veel relaxter, zovaak voorgekomen dat ik met mijn flyer tegen een berg op aan het vliegen was ofzo, of juist veel te ver ben doorgevlogen.

Vliegen is na de eerste tien keer een gebied te hebben verkent gewoon een 'chore', laat me dan in elk geval maar AFK gaan en gewoon netjes op het eindputn aankomen.

• Fusajiro
  • Laatst online: 08-02-2022
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:54:
Ik wil weer mensen die AFK zitten bij hun flightpath kunnen ganken (Searing Gorge, anyone? :D )
Dit :D

XBOX One: Agonis

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 13:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tjeez, zag dat die Vanilla collector's editions voor best wel wat geld weggaan, zelfs de unsealed :D
Misschien dat ik 'm eens op marktplaats moet knallen. Of ik bewaar hem tot in lengte der dagen zodat ik op mijn 80e nog eens kan zeggen 'kijk, dat kostte me een paar jaar van mijn leven'

Dit dus.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
Notlupus schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:50:
Flightpaths zijn veel relaxter, zovaak voorgekomen dat ik met mijn flyer tegen een berg op aan het vliegen was ofzo, of juist veel te ver ben doorgevlogen.

Vliegen is na de eerste tien keer een gebied te hebben verkent gewoon een 'chore', laat me dan in elk geval maar AFK gaan en gewoon netjes op het eindputn aankomen.
Ja, ik heb al een paar keer gehad dat ik in Northrend te ver was doorgevlogen waardoor ik gerespawned werd in The Barrens 8)7
Die bug is volgens mij nog steeds aan de orde.

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 16-08-2014 01:13 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Flightpaths zijn ook wel eens bugged hoor. Ik ben wel eens van Kalimdor naar Outland gevlogen en terug (not even kidding)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Vliegen is vooral Efficienter, ik zou er niet aan moeten denken om bijv. Archeology met FP's en ground mounts te moeten doen, net als Mining of herb farming, of bijvoorbeeld dailies, Kijk maar eens hoeveel efficienter je de dailies kon doen aan het begon van MoP in vergelijking met de dailies op het ToT eiland. Naar een FP lopen om binnen dezelfde zone naar de 2de hub te komen is altijd een stuk minder efficient dan in een rechte lijn erheen vliegen (en misschien nog een rare mee te pakken ofzo, wat je via een FP niet lukt).

Of bij voorbeeld de Rare's en die "verborgen" voorwerpen achie's, dat zou erg vervelend geweest zijn op een ground mount, zeker ook omdat deze zaken in de regel niet dicht bij een FP lagen. Zo zijn er nog een tal van zaken op te noemen die via FP's niet handig zijn.

Ik moet daarentegen zeggen dat ik niet vliegen tijdens het levelen wel prettig vind, niet efficiënter, maar wel leuker omdat je anders net als in Cata veel zaken gaat skippen, maar geen flying na het halen van max level zie ik echt de meerwaarde niet van in.

• Kapoen
Dennism schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Of bij voorbeeld de Rare's en die "verborgen" voorwerpen achie's, dat zou erg vervelend geweest zijn op een ground mount, zeker ook omdat deze zaken in de regel niet dicht bij een FP lagen. Zo zijn er nog een tal van zaken op te noemen die via FP's niet handig zijn.
Een aantal van de belangrijkste BoA ilevel 450 items liggen wel dicht bij een FP als ik mij niet vergis.
In het zuiden van Dread Wastes heb je Soggy's Gamble met een FP.
Vlakbij ligt dat 2h strength sword en die grot met het 1h tank sword. Voor het int necklace aan de ingang van HoF (grosso modo) en de spell staff in die groeve in het uiterste zuiden van DW moet je inderdaad wat lopen.

De agi dagger ligt ook relatief dicht bij een FP, bovenop de muur en anders is er ook nog de Klaxxi taxi (daily quest NPC) die je her en der in DW dropt.

Toen ik nog MoP speelde ging ik speciaal met mijn < 90 chars die items oppikken omdat ze 800k tot 1 miljoen XP opleveren (per stuk) plus de XP die je krijgt door de map te verkennen.

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 23:37
nu ik mijn mage ge beginnen levelen naar WoD toe wil ik graag tweakers guild joinen.
Ik dacht dat die op Dentarg zat maar vind die precies niet?

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 09:34
Zit op Defias zie start topic :). Enjoy

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Valdourian
skassie schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:55:
Zit op Defias zie start topic :). Enjoy
aah allright! thx :-)

• Valdourian
zijn er raid teams in got? want vind het niet direct...

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Benosa schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:02:
Volgens mij zijn ze een tijdje gestopt met raiden. Of dat weer opgepikt gaat worden in WoD weet ik niet.

Of raiden gesproken. Ik vraag me af of hier wat animo is om beetje relaxed wat Flex te raiden (alliance en horde), wie weet wel Normal. En ook nog wat oude raids doen voor de achievements, mounts, legendary etc etc. Ik had er nog laatst met Intstr(Haelden) over om weer wat fun runs te gaan runnen met GoT.

[ Voor 35% gewijzigd door junglebeast op 16-08-2014 20:22 ]

Verwijderd

Ik heb vliegen nog niet gemist in de beta (tijdens levelen). Ik snap niet waarom men zich zo druk maakt.

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:23:
Ik heb vliegen nog niet gemist in de beta (tijdens levelen). Ik snap niet waarom men zich zo druk maakt.
Gaat volgens mij ook niet zo zeer om het niet te kunnen vliegen tijdens levelen. Maar eerder het niet kunnen vliegen op lv.100

Maar sowieso zal ik er niet wakker van liggen, vind het ergens wel is lekker dat ik niet in een rechte lijn ergens heen kan.

Rupsen, Rapsen.

• Valdourian
Metian schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:40:
[...]

Gaat volgens mij ook niet zo zeer om het niet te kunnen vliegen tijdens levelen. Maar eerder het niet kunnen vliegen op lv.100

Maar sowieso zal ik er niet wakker van liggen, vind het ergens wel is lekker dat ik niet in een rechte lijn ergens heen kan.
en je komt meer spelers tegen te voet!!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Anders hang je gewoon rond in SW of Orgr op je mount semi afk en te wachten op de queu's. :)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Dennism schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:43:
[...]

Vliegen is vooral Efficienter, ik zou er niet aan moeten denken om bijv. Archeology met FP's en ground mounts te moeten doen, net als Mining of herb farming, of bijvoorbeeld dailies, Kijk maar eens hoeveel efficienter je de dailies kon doen aan het begon van MoP in vergelijking met de dailies op het ToT eiland. Naar een FP lopen om binnen dezelfde zone naar de 2de hub te komen is altijd een stuk minder efficient dan in een rechte lijn erheen vliegen (en misschien nog een rare mee te pakken ofzo, wat je via een FP niet lukt).
Mining en herbing vind ik zo'n beetje de enige zaken waar je echt voordeel hebt van een flying mount, of eigenlijk alleen als je een druid bent (lang leve herbs picken in flightform). Voor daily's en dergelijk, daar maakt het mijn inziens weinig uit. Daar gaat het meer om wat voor daily's het zijn en hoe het terrein is.

Ik heb in MoP zowat niet gespeeld, laat staan daily's gedaan (gruwelijke hekel aan), dus ik heb geen idee van de verschillen tussen de daily's van ToT of die aan het begin van de expac. Als ik even kijk naar de enige keer waar ik echt daily's heb gedaan, die buiten Sunwell in TBC waar je ook niet kon vliegen, dan denk ik niet dat ik daar enig voordeel zou hebben gehad als ik wel had kunnen vliegen.

Als ik een beetje rondloop op de beta dan raak ik ook meer overtuigd dat niet vliegen, in ieder geval tijdens het levelen, goed is. Neem de regio Spires of Arak. Loop je er doorheen, dan zie je veel, is het deels een donker bos enzovoorts. Zou je eroverheen vliegen, dan zie je alleen maar saaie boomtoppen, niets anders.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Zerora
junglebeast schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:08:
Anders hang je gewoon rond in SW of Orgr op je mount semi afk en te wachten op de queu's. :)
Volgens mij willen ze nu echt wel meer focus leggen op Ashran factioncities. Zag al ergens een auctioneer voorbij komen die er blijkbaar zijn. En je garrison natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 16-08-2014 21:40 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:23:
Is het nou zo dat de bèta spelers ook al met de graphics kunnen spelen? Ben wel benieuwd hoe de wereld er buiten Dreanor uit ziet...

youtube.com/@hisrep

• Zerora
DeNachtwacht schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:59:
[...]

Is het nou zo dat de bèta spelers ook al met de graphics kunnen spelen? Ben wel benieuwd hoe de wereld er buiten Dreanor uit ziet...
Buiten het feit dat je de nieuwe charactermodels ziet bij het gros van de NPC's is er nauwelijks iets veranderd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 16-08-2014 22:03 ]

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm in die filmpjes zie alles er zoveel mooier uit. Hoopte dat die texture updates ook voor alle NPC's/creeps en zelfs de omgeving zou zijn maar dat zit er dus niet in? Dat filmpje wat ik een aantal pagina's terug postte lijkt het wel alsof ze de hele wereld onder handen hebben genomen...

[ Voor 26% gewijzigd door DeNachtwacht op 16-08-2014 22:56 ]

youtube.com/@hisrep

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 12:01
Zit ik zowaar bij een GoT member van Defias in een LFR (zwaait naar Huntresse ;))
En natuulijk net zoals deze week bij Ordos (met al mijn lvl90's), inclusief bonus rolls geen lootz.

[ Voor 42% gewijzigd door Carthrax op 17-08-2014 00:24 ]

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 10:44
Kwam het volgende interressante in een interview tegen:
WoW turns ten this year, and despite regular expansion enhancements the game is feeling the strain of its long and successful life. I asked Chilton if we could see a World of Warcraft II and what that might entail.

“Definitely. It’s something we have talked about. It’s something we have talked about for ten years.I think that there are a lot of challenges there in seeing how World of Warcraft II relates to World of Warcraft, do they live alongside each other, does one feed into the other, what is that product, etc. These are challenges that have to be figured out before that becomes a reality.”
Bron: http://www.gameinformer.c...-warlords-of-draenor.aspx

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Benosa schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:02:
Op het moment is het wat inactief, sommige mensen zitten verspreid op Defias. Overigens was er wel het idee in WoD weer te gaan raiden, maar dat duurt dus nog een paar maanden.

• -kardo-
junglebeast schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:19:
[...]

Volgens mij zijn ze een tijdje gestopt met raiden. Of dat weer opgepikt gaat worden in WoD weet ik niet.

Of raiden gesproken. Ik vraag me af of hier wat animo is om beetje relaxed wat Flex te raiden (alliance en horde), wie weet wel Normal. En ook nog wat oude raids doen voor de achievements, mounts, legendary etc etc. Ik had er nog laatst met Intstr(Haelden) over om weer wat fun runs te gaan runnen met GoT.
Ik zou best wat Flex willen doen. Zit op de horde met een tauren brewmaster maar ik ben niet echt geweldig ofzo.

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11 20:28
FunkyTrip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:26:
Tjeez, zag dat die Vanilla collector's editions voor best wel wat geld weggaan, zelfs de unsealed :D
Misschien dat ik 'm eens op marktplaats moet knallen. Of ik bewaar hem tot in lengte der dagen zodat ik op mijn 80e nog eens kan zeggen 'kijk, dat kostte me een paar jaar van mijn leven'
Of je hypotheek er mee af lossen tegen die tijd (mocht je die een hebben en tegen die tijd nog niet hebben afgelost) ;)

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hm, €150-€300 staan ze op ebay sealed. Leuk bedrag maar denk niet dat dat snel meer gaat worden. Ook een grapjurk op marktplaats trouwens die hem in de aanbieding heeft voor €749 "want in amerika gaan ze voor 1500$ over de toonbank" :D

youtube.com/@hisrep

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06
Zerora schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Volgens mij willen ze nu echt wel meer focus leggen op Ashran factioncities. Zag al ergens een auctioneer voorbij komen die er blijkbaar zijn. En je garrison natuurlijk.
Zal wel de engineering auctioneer zijn. Als ze echt een AH daar zetten dan sterven de capitals uit, en dat willen ze ook niet. Voor alsnog zie ik overigens geen reden om in Ashran te zijn, net zo min als nu met de Shrines. Plus dat men in Orggrimmar op hun dure flying mounts kunnen zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-08-2014 15:02 ]

Verwijderd

Zij er nog Nederlandse guilds met ook int zijn.
Die geïnteresseerd zijn in voornamelijk in raiden en ook pvp.
Zoek ik namelijk guild voor WOD hoeft niet helemaal hardcore te zijn die wel vooruit gang boeken en vastbesloten zijn.

Ben zelf op Alliance en Horde kant ik kan dpsen en healen.
Ik kan normaal gesproken erg goed in healen in mmo's wow ik hebt moeite met addons op zetten hoe werkt.
Als er iemand is die geïnteresseerd is u kunt mij een pm sturen via tweakers of op me steam toevoegen
http://steamcommunity.com/id/GetExcited

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CRumsLk.gif

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:02:
Zij er nog Nederlandse guilds met ook int zijn.
Die geïnteresseerd zijn in voornamelijk in raiden en ook pvp.
Zoek ik namelijk guild voor WOD hoeft niet helemaal hardcore te zijn die wel vooruit gang boeken en vastbesloten zijn.

Ben zelf op Alliance en Horde kant ik kan dpsen en healen.
Ik kan normaal gesproken erg goed in healen in mmo's wow ik hebt moeite met addons op zetten hoe werkt.
Als er iemand is die geïnteresseerd is u kunt mij een pm sturen via tweakers of op me steam toevoegen
http://steamcommunity.com/id/GetExcited
Google translate?

Verwijderd

misschien moet je accepteren niet iedereen goed is Nederland en Engels kan typen :).
Dat wil niet zeggen dat je beter bent in gamen.
Ik ken genoeg mensen amper Engels kunnen die heel goed zijn.
Als mensen die geïnteresseerd zijn in me was vergeten battle profiel te voegen.

http://eu.battle.net/wow/...outland/Sunnyleona/simple

Verder heb ik nog Shaman op Alliance en horde Monk, Paladin en Warlock

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 07:54
Zo zaterdag mijn subscription aangezet en een Dwarf Shamen begonnen op Burning Legion. (spelen daar nog meer tweakers?) Ben nu level 20 :) . Gelukkig dat je Heirlooms nu cross realm/faction kan sturen want die gear scheelt toch wel een slok op een borrel.

Twijfel nog welke dps spec ik als offspec zal kiezen. Elementel heb ik nu ook al gear voor maar Enhancement trekt me toch meer. Ziet er heel bruut uit op een dwarf 2 grote maces oid :) . Choices Choices.

Hoop dat ik deze week 60 kan aantikken en hem een boost kan geven naar 90 . En dan kijken of ik nog wat LFR kan doen om hem zo nog wat te gearen :) .Als proffs Mine/JC gekozen :) . Ben benieuwd of daar nog wat mee te verdienen valt.

PSN: Brwmaster

• jmxd
  • Niet online
Zou maar snel naar een andere server gaan.

Burning Legion wordt ook wel Polish Legion genoemd

• Br3wmaster
So be it :) nog steeds een hoop vrienden die daar spelen en met de Xrealms moet dat verder ook weinig problemen op leveren lijkt me :) . Daarnaast tijdje in SW rondgelopen gister en er werd toch voornamelijk Engels gesproken

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Gister Paladin naar 90 geboost met Jewelcrafting en blacksmith. 553 legs gecraft, nu hopen dat ze verkopen, dat zou een winst van 3,6k betekenen. Dat is toch lekker meegenomen. Een beetje LFR gedaan, niet echt geluk met loots gehad helaas.

Savonds nog op mn priest SoO gedaan vanaf blackfuse, dat was een oneshot. Klaxi hadden we 2 try's voor nodig. Vervolgens hebben we 8 wipes gehad op garrosh(4 keer op 5% ofzo) Toen hebbe we maar gecalled omdat de focus totaal weg was, 2 deaths in de eerste fase. Dan weet het dat het tijd is om te stoppen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06
Ik ben er echt helemaal klaar mee met LFR. Gisteravond geprobeerd mijn alt door LFR heen te krijgen. Que voor part 2. Kom ik in een raid waar ze 3 keer gewiped zijn op Galakras. Wait whut :? Toch meegedaan want ja, 3 stacks is piss easy. En dan gewoon echt 11 DPS die nog niet boven de 85K uit wisten te komen :X Na de kill snel geleaved.

Opnieuw in de que, een raid met 2 stacks op Nazgrim, oh fuck me :( Onmogelijk bijna, daar de adds totaal genegeerd werden bijna, kregen ze hem toch neer. Tel daarbij op de que tijden van 40 minuten. Uiteraard geen loot. Dat was mijn avond.

LFR is echt vreselijk, wat een afvalputje is dat zeg :r Hopen dat Ordos en Celestials me gunstig gezind zijn komende reset, dan meteen flex in.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
De meeste Tweakers zitten op Defias Brotherhood lijkt het?

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
Gisteren m'n eerste shards voor Shadowmourne op kunnen halen. Eerste deel samen met een paar vrienden, rest alleen. Volgens mij had ik 6 shards uit 10 bosses, waarbij er 1 op normal was gezet en 9 heroic. Dreamwalker ben ik voorbijgevlogen op m'n goblin glider dwars door de muren van de citadel :p Lich King in m'n eentje moet ook kunnen, maar daar moet ik eerst even onderzoek voor doen en het was al laat zat.

Waarschijnlijk ga ik dinsdag Lich King heroic dus nog doen. Als er iemand mee wil, kans op een mooie mount :) Mocht er een healer beschikbaar zijn, dreamwalker boss staat ook nog open, die zou ik graag nog meepakken met kans op een shard.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik ben erbij, dinsdag (Mits ik online ben; kan WoW voortaan niet echt meer inplannen, wat misschien maar goed is! :D )

Waar ik me aan stoorde dit weekend: Ik was bezig met m'n altje te levelen (lvl 40 hunter), Maar ik was wat bored dus dacht: laat ik eens wat schade aanrichten in Grom'Gol Basecamp in STV. Die guards waren lvl 35, dus ik sta die op m'n gemakje dood te maken, nog een paar player kills gemaakt, en ineens uit het niets spawnen er lvl 90 guards.

Seriously, ik speel op een PvP server, maar ik kan NIKS doen buiten mensen ganken die aan het questen zijn. Waarom die level 90 guards? Donder op, Blizzard :(

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:07:
Ik ben erbij, dinsdag (Mits ik online ben; kan WoW voortaan niet echt meer inplannen, wat misschien maar goed is! :D )

Waar ik me aan stoorde dit weekend: Ik was bezig met m'n altje te levelen (lvl 40 hunter), Maar ik was wat bored dus dacht: laat ik eens wat schade aanrichten in Grom'Gol Basecamp in STV. Die guards waren lvl 35, dus ik sta die op m'n gemakje dood te maken, nog een paar player kills gemaakt, en ineens uit het niets spawnen er lvl 90 guards.

Seriously, ik speel op een PvP server, maar ik kan NIKS doen buiten mensen ganken die aan het questen zijn. Waarom die level 90 guards? Donder op, Blizzard :(
Als je wow niet meer in kunt plannen, dan heb verkeerde prioriteiten.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:01

Wootlock

Evilution

IntToStr schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:55:
Gisteren m'n eerste shards voor Shadowmourne op kunnen halen. Eerste deel samen met een paar vrienden, rest alleen. Volgens mij had ik 6 shards uit 10 bosses, waarbij er 1 op normal was gezet en 9 heroic. Dreamwalker ben ik voorbijgevlogen op m'n goblin glider dwars door de muren van de citadel :p Lich King in m'n eentje moet ook kunnen, maar daar moet ik eerst even onderzoek voor doen en het was al laat zat.

Waarschijnlijk ga ik dinsdag Lich King heroic dus nog doen. Als er iemand mee wil, kans op een mooie mount :) Mocht er een healer beschikbaar zijn, dreamwalker boss staat ook nog open, die zou ik graag nog meepakken met kans op een shard.
Heh, dan heb je een goede run gehad.
Laatste keer dat ik HCC ICC inging had ik er maar 3 op 12 bosses :/
Ben bijna op de helft met die rot shards.

"Don't let your dreams be memes"

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:20:
[...]

Als je wow niet meer in kunt plannen, dan heb verkeerde prioriteiten.
Moet je idd eens goed kijken of wel nog in je leven past :). Mocht ik minder tijd krijgen om een bepaalde reden zal ik ook eerst kijken of ik nog kan raiden, zoniet ga ik het spelletje casual spelen en lukt ook dit niet meer dan stop ik er mee. Hoe jammer het ook is soms moet je nu eenmaal dingen achter laten.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:34
Wootlock schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Heh, dan heb je een goede run gehad.
Laatste keer dat ik HCC ICC inging had ik er maar 3 op 12 bosses :/
Ben bijna op de helft met die rot shards.
Vond het eigenlijk niet bijzonder hoog aantal. Drop chance op heroic is 50-99% volgens de tooltips en ik had dus 6 uit 10. 3 uit 12 lijkt me dan juist pech eigenlijk.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
Martijn19 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:48:
De meeste Tweakers zitten op Defias Brotherhood lijkt het?
Er zit inderdaad een Tweakers guild op Defias Brotherhood (horde), momenteel nog rustig maar met WoD zal het wel aantrekken. Zo is het de laatste twee weken ook weer wat drukker nu de zomervakanties op een eind lopen.

Er zat/zit ook een Tweakers guild op Outland (horde), maar volgens mij is die nooit echt doorgezet? Het grootste deel zit in ieder geval wel op Defias.

Specs

• EG Mike
Grompie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Moet je idd eens goed kijken of wel nog in je leven past :). Mocht ik minder tijd krijgen om een bepaalde reden zal ik ook eerst kijken of ik nog kan raiden, zoniet ga ik het spelletje casual spelen en lukt ook dit niet meer dan stop ik er mee. Hoe jammer het ook is soms moet je nu eenmaal dingen achter laten.
Wat is je punt? Ik geef enkel aan dat ik niet weet of ik morgenavond online ben. Ben ik thuis, speel ik graag een potje mee, ben ik niet thuis, speel ik niet mee.

Heeft toch niets te maken of WoW wel of niet binnen mijn leven past? Of kan ik maar beter stoppen met het spelletje omdat ik niet 'hardcore' genoeg meer ben?

Tevens, niet elke WoW-sub is een raider, voor de duidelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 18-08-2014 10:46 ]

Verwijderd

Hardcore is the only way!

• Br3wmaster
Tot je erachter komt dat je 35 bent nog steeds bij je ouders woont en elke dag weg rot in je donkere kamer bezaaid met restjes pizza en andere troep:9

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Br3wmaster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:54:
Tot je erachter komt dat je 35 bent nog steeds bij je ouders woont en elke dag weg rot in je donkere kamer bezaaid met restjes pizza en andere troep:9
Heerlijk toch. :+

Verwijderd

story of my life brewmaster

• EG Mike
Br3wmaster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:54:
Dat dus.

Maar zonder gekheid, die eerdere reactie vind ik te triest voor woorden om eerlijk te zijn.

• -kardo-
pryth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:56:
[...]

Dat dus.

Maar zonder gekheid, die eerdere reactie vind ik te triest voor woorden om eerlijk te zijn.
Volgens mij begrepen ze je verkeerd en dachten ze dat je eigenlijk geen tijd meer wow heb en dus niet kan inplannen maar toch nog speelde.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Volgens mij maakte ik een grapje, dat doe ik wel is, maar soms is dat niet goed te zien als je alleen maar tekst ziet.

Ik bedoel, als je echt denkt dat WoW een hoge prioriteit zou moeten hebben in je leven, dan moet je toch echt even goed in de spiegel kijken.

[ Voor 38% gewijzigd door garriej op 18-08-2014 10:59 ]

• EG Mike
Ik doelde niet op jouw reactie. Jouw sarcasme begreep ik.

Verwijderd

naja wat mij betreft als je normals wil raiden dan is het gewoon et chillst als je dat met een vast raidteam doet. Als je dat dan 2 avondjes in de week doet is dat ook niet hardcore, wat mij betreft dan. Maar dan moet je er ook wel elke week zijn anders wordt et van dat halfbakken raiden dat heeft voor die andere 9 lui dan geen zin. Want het is er dan nooit 1 die afzegt of niet op komt dagen.

• Br3wmaster
zo'n 10 jaar geleden wel ja :9 . Moet er nu echt niet meer aan denken. Van het weekend met Heirlooms tot 20 geleveld nog wat op mijn Priest gespeeld maar was het toen wel weer zat :) . Hoop vanavond daar in tegen nog wel 30+ te worden (dat dan weer wel hehe)

En inderdaad sarcasme is soms moeilijk te begrijpen met alleen tekst :9

• UTADDICT
  • Laatst online: 24-11 23:26

UTADDICT

NERF

Ik ben belachelijk hardcore. Ik speel alleen maar 2 avonden in de week en raid uitsluitend LFR. Toch ben ik hardcore, zo ben ik.

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 18-08-2014 11:08 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

UTADDICT = OP

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:01:
naja wat mij betreft als je normals wil raiden dan is het gewoon et chillst als je dat met een vast raidteam doet. Als je dat dan 2 avondjes in de week doet is dat ook niet hardcore, wat mij betreft dan. Maar dan moet je er ook wel elke week zijn anders wordt et van dat halfbakken raiden dat heeft voor die andere 9 lui dan geen zin. Want het is er dan nooit 1 die afzegt of niet op komt dagen.
Als je gaat raiden met een guild 2 dagen in de week, dan is het wel gewenst dat je andere afspraken daar zo goed mogelijk om heen maakt, daar ben ik het wel mee eens ja.
Br3wmaster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

zo'n 10 jaar geleden wel ja :9 . Moet er nu echt niet meer aan denken. Van het weekend met Heirlooms tot 20 geleveld nog wat op mijn Priest gespeeld maar was het toen wel weer zat :) . Hoop vanavond daar in tegen nog wel 30+ te worden (dat dan weer wel hehe)

En inderdaad sarcasme is soms moeilijk te begrijpen met alleen tekst :9
Van het weekend wel veel gespeeld omdat ik niks beters te doen had. Maar zoals ik vroeger speelde ga ik nu echt niet meer doen. "Vroeger" deed ik in het begin van nieuwe content 5-6 dagen in de week raiden, dat merk je toch wel echt in je sociale leven. In het begin wordt er nog gevraagd of je mee gaat iets leuks doen. Maar na 5 keer "nee sorry moet raiden" wordt je niet eens meer meegevraagd.

[ Voor 38% gewijzigd door garriej op 18-08-2014 11:06 ]

• EG Mike
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:01:
WoW is meer dan alleen raiden. Raiden kost veel tijd, en dat is de raiden (pun intended) dat ik ermee gestopt ben.

Het ging er mij om dat ik niet (zoals vroeger) tegen iedereen moet zeggen dat ik dinsdag t/m zondag (m.u.v zaterdag) niets anders kan doen dan thuis achter m'n PCtje hangen (dit was m'n raidschema tijdens progres raids in Vanilla/TBC). Doet iemand anders dat nog wel, prima, maar dat is geen vereiste om het spelletje te kunnen spelen.

Als ik online ben, hunt ik wat achievements, level ik een altje, speel wat Arena's, en als ik écht bored ben, join ik eens een LFR.

Verwijderd

Ja dat is je goedrecht. Maar daarom zei ik ook als je normals wil doen en je spreekt wat af dan moet je je daar wel aan houden. Overigens kan je tegenwoordig prima 2 dagen in de week raiden en progressen. Zo moeilijk zijn die fights niet meer vergeleken bij vanilla tbc.
Ik zelf raid sowieso alleen doordeweeks want in het weekend help ik liever me hersencellen om zeep met overmatige alcohol consumptie

• Br3wmaster
pryth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:09:
[...]

WoW is meer dan alleen raiden. Raiden kost veel tijd, en dat is de raiden (pun intended) dat ik ermee gestopt ben.

Het ging er mij om dat ik niet (zoals vroeger) tegen iedereen moet zeggen dat ik dinsdag t/m zondag (m.u.v zaterdag) niets anders kan doen dan thuis achter m'n PCtje hangen (dit was m'n raidschema tijdens progres raids in Vanilla/TBC). Doet iemand anders dat nog wel, prima, maar dat is geen vereiste om het spelletje te kunnen spelen.

Als ik online ben, hunt ik wat achievements, level ik een altje, speel wat Arena's, en als ik écht bored ben, join ik eens een LFR.
Dit dus :) Daarnaast join ik nog wel is een PuG voor een 10 man normal. MsV of die andere raids. Tenminste dat deed ik toen ToT nog de main raid was.

Wil me deze exp sowieso wat meer focussen op PvP want na TBC nooit meer een Arena aangeraakt :)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 12:01
IntToStr schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:55:

Ga met alle plezier weer mee hoor ;)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net op een van de Beta realms Lord Rhyolith 10m (Firelands) solo omgelegd met mn Fury Warrior level 90 (copy van live). Damage is nog een beetje overtuned. Zou mooi zijn als ze het zo laten :) Kael'Thas in Tempest Keep was helemaal een walk in the park.

M'n level 98 Warrior zit vast in Nagrand op een bugged graveyard dus kan even niet verder :(

https://discord.com/invite/tweakers

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

redfoxert schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:17:
Net op een van de Beta realms Lord Rhyolith 10m (Firelands) solo omgelegd met mn Fury Warrior level 90 (copy van live). Damage is nog een beetje overtuned. Zou mooi zijn als ze het zo laten :) Kael'Thas in Tempest Keep was helemaal een walk in the park.

M'n level 98 Warrior zit vast in Nagrand op een bugged graveyard dus kan even niet verder :(
Hoelang(in uren) heb je ongeveer over die 8 levels gedaan?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Ben benieuwd of Athene ook deze expansion als eerste max-level gaat worden. Wat ik hoorde is dat hij er wel mee bezig is :)

[ Voor 3% gewijzigd door xavento op 18-08-2014 12:21 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• EG Mike
garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:18:
[...]

Zat laatst een stream te kijken op Twitch, en iemand was in 11uur van 90 naar 100 gegaan met ongeveer een uurtje downtime bij elkaar. Volgens mij valt het allemaal wel mee.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:10:
[...]

Zat laatst een stream te kijken op Twitch, en iemand was in 11uur van 90 naar 100 gegaan met ongeveer een uurtje downtime bij elkaar. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Mooi, dan hoef ik de maandag na het weekend niet vrij te nemen :+

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Mooi, dan hoef ik de maandag na het weekend niet vrij te nemen :+
Is dat voor of na de XP boost geweest ? Op 08-08 is de XP per lvl met 30% omhoog gegaan.

Maar dan nog, je hoeft niks natuurlijk, maar wel leuk om door te spelen :)

Reken zelf toch wel op wat downtime de donderdag. Werk wel vanuit huis die dag dan kan ik eerst wat werk afronden en zie later die dag wel of er ingelogd kan worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door DarthNeo op 18-08-2014 13:37 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

DarthNeo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:36:
[...]

Is dat voor of na de XP boost geweest ? Op 08-08 is de XP per lvl met 30% omhoog gegaan.

Maar dan nog, je hoeft niks natuurlijk, maar wel leuk om door te spelen :)

Reken zelf toch wel op wat downtime de donderdag. Werk wel vanuit huis die dag dan kan ik eerst wat werk afronden en zie later die dag wel of er ingelogd kan worden :)
Het vrij zijn en lekker schelden op blizzard dat de servers het niet doen en dat het een faal bedrijf is mag voor mij niet ontbreken bij een lauch. Kijk er nu al naar uit om in de queue te staat, errors te krijgen en niet te kunnen spelen :9

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20

Nibbz

Postmaster General

garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Het vrij zijn en lekker schelden op blizzard dat de servers het niet doen en dat het een faal bedrijf is mag voor mij niet ontbreken bij een lauch. Kijk er nu al naar uit om in de queue te staat, errors te krijgen en niet te kunnen spelen :9
Ben nu niet thuis dus kan hem helaas niet posten, maar heb nog een screenshot van de CATA launch op Deathwing EU. Zoo veel mensen bij elkaar, die allemaal bij een quest npc stonden te wachten (NPC in ogrimmar die de starter quest gaf dacht ik)..

Hoe meer mensen erbij kwamen, hoe hoger de lag werd.. totdat iedereen gedisconnect werd :p. en de QQ daarna in de /2 :p

13:37

Verwijderd

ERROR 37 WTF are the other 36. Shouldnt it be Error number 1 I cant log the fuck in!. Good times ik kan niet wachten ^^

• Zerora
Daar had ik geen last van.
* Zerora speelde op een rustige realm met de launch

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Zerora schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:52:
Daar had ik geen last van.
* Zerora speelde op een rustige realm met de launch
Same, al lag ik heerlijk te slapen en logde ik de volgende dag in zodat de grootste drukte al een zone verder was.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Mektheb
xavento schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:21:
Ben benieuwd of Athene ook deze expansion als eerste max-level gaat worden. Wat ik hoorde is dat hij er wel mee bezig is :)
Arround the corner !! :D

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:21
Gister mn lock geboost. Was net lvl 60 gedinged en hup die boost aan voor mn professions.
Super mooi die nieuwe gear etc. Wat ook wel mooi is is dat ik alle flightskills kreeg (excl de allerlaatste) en allemaal 22 slot bags kreeg. Nice nice.

Toen ff wat op die islands wat gear verzameld. Ik zie dat ze de celestials doen, prima ik doe ook mee dropped direct mn tier Weet ik hoeveel legs met ilvl 553. Ik blij natuurlijk.

Later werd er nog een celestial aangevallen (een andere als die ik eerder gekilled had) maar toen kreeg ik niks. Krijg je alleen bij de eerste kill een reward? Er was zelfs geen goud.

Toen 's avonds lfr maar ff in. En ja wist ik veel welke ik moet doen.
Dus ik join een lfr. Kom ik in die Orgrimmar attack. Daar dropt voor mij een trinket, cloak, chest. Ben best blij daarmee.
Toen die 2e met die draak. 3 wipes op die draak omdat iemand niet wist blijkbaar wat ze moesten doen (ik ook niet hoor maar ik ging ook niet naar de torens :P)
@Kaap: wellicht zat je in mijn lfr groep want ik hoorde iedereen klagen over de dps. Dat die zo laag was.
Nou vond ik het bij mij best logisch omdat ik net die dag lvl 90 was en toch al een schamele 80-100k dps kon doen.

Maar hoe doe je een flex raid?? als ik op flex klik staat er alleen een start raid maar die is greyed out zeg maar.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:08:
Gister mn lock geboost. Was net lvl 60 gedinged en hup die boost aan voor mn professions.
Super mooi die nieuwe gear etc. Wat ook wel mooi is is dat ik alle flightskills kreeg (excl de allerlaatste) en allemaal 22 slot bags kreeg. Nice nice.

Toen ff wat op die islands wat gear verzameld. Ik zie dat ze de celestials doen, prima ik doe ook mee dropped direct mn tier Weet ik hoeveel legs met ilvl 553. Ik blij natuurlijk.

Later werd er nog een celestial aangevallen (een andere als die ik eerder gekilled had) maar toen kreeg ik niks. Krijg je alleen bij de eerste kill een reward? Er was zelfs geen goud.

Toen 's avonds lfr maar ff in. En ja wist ik veel welke ik moet doen.
Dus ik join een lfr. Kom ik in die Orgrimmar attack. Daar dropt voor mij een trinket, cloak, chest. Ben best blij daarmee.
Toen die 2e met die draak. 3 wipes op die draak omdat iemand niet wist blijkbaar wat ze moesten doen (ik ook niet hoor maar ik ging ook niet naar de torens :P)
@Kaap: wellicht zat je in mijn lfr groep want ik hoorde iedereen klagen over de dps. Dat die zo laag was.
Nou vond ik het bij mij best logisch omdat ik net die dag lvl 90 was en toch al een schamele 80-100k dps kon doen.

Maar hoe doe je een flex raid?? als ik op flex klik staat er alleen een start raid maar die is greyed out zeg maar.
Het zijn world bosses, elke week 1 keer kans op loot, dat je de eerste keer tier legs krijgt is puur geluk!

Flex is het niveau dat tussen LFR en normal inzit. Deze flex raid is, zoals de naam al zegt, flexibel in het aantal mensen dat je mee kunt nemen(10 tot 25) en scaled naar het aantal mensen. Als je met ze 15e gaat is het natuurlijk even "moeilijk". Maar flex moet je net als bij normal een groep voor zoeken en kun je dus niet, zoals bij LFR, een queue in gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door garriej op 18-08-2014 14:13 ]

• EG Mike
Die groups moet je zelf vormen. Als je een raid met een aantal personen hebt kan je een Flex raid starten (is heel wat anders dan LFR; ook qua gear requirements. Vaak heb je ook achievements nodig om in die groups te komen).

• Br3wmaster
Ow Lol dat wist ik helemaal niet. Die bags en Flight Skills scheelt dan ook weer een slok op een borrel op de laatste na dan. Word nog lang grinden voor mij want heb nog geen 2.5k om die skill te kopen op 90 hehe :+

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:21
jammer dat je niet op Horde speelt Brew :) anders konden we ff samen spelen!

ik wist het ook niet van die flightskills etc. Maar scheelt wel. Hoewel ik genoeg gold heb op mn andere chars daar.

Bedankt voor de Flex info mannen!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
garriej schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:18:
[...]

Kan ik niet zeggen, kan nu geen /played doen :) Vond het zelf wel allemaal lekker vlot gaan. Een level per dag casual spelen is geen uitzondering.

https://discord.com/invite/tweakers

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Uiteindelijk toch maar die starter account gelaten voor wat het was en m'n oude account opgezocht met mijn Paladin.

Sinds voor Mists al gestopt dus loop nu pas tegen die fijne talent tree aan, vind het echt helemaal niks.

Van de 15 talents die beschikbaar zijn voor mijn 85 (nu 88 al trouwens) Ret Pala zit er welgeteld 1 tussen waarvan ik denk, goh dat is best leuk (Sanctified Wrath). De rest heb ik echt een enorm gevoel bij van, sja je moet toch wat kiezen. Het is allemaal maar saai en arbitrair...

Kom ik bij de Glyphs en die zijn waarlijk nog veel saaier. Er zit er geen enkele tussen waar ik het warm van krijg. De minor glyphs zijn grappig, maar de visuele upgrade aan wat skills zie je geneens meer tussen het geweld van explosies in elke kleur van de regenboog.

Aan m'n rotatie is weinig veranderd, merkte wel dat al mijn gems opeens weg waren. Weet iemand waarom?

Ik had een volle BiS zet op het moment van stoppen, alles geenchant en gegemmed, maar al m'n gems zijn pleite. Ik had +50 str (Bold Queens Garnet) in alle slots (op een Meta en een gele na...). Heb ze ook niet in de bank of mailbox kunnen vinden.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Sinds gisteravond weer begonnen, Blades Edge is nog minder vol van de kroeg op maandag ochtend..

Beetje jammer, heb daar nu lvl 60 druid en lvl 86 DK.

Zit eraan te denken om die pre order te doen en dan de lvl 90 bonus char te gebruiken op een andere server of is dat niet handig?

Ik wil wel beginnen met casual raden etc etc.

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

dudee schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:25:
Sinds gisteravond weer begonnen, Blades Edge is nog minder vol van de kroeg op maandag ochtend..

Beetje jammer, heb daar nu lvl 60 druid en lvl 86 DK.

Zit eraan te denken om die pre order te doen en dan de lvl 90 bonus char te gebruiken op een andere server of is dat niet handig?

Ik wil wel beginnen met casual raden etc etc.
Hangt er vanaf, als je al een lv.90 heb zou ik boosten op zelfde realm. Heb je die niet en zoek je server om te settelen, boosten op andere realm.

Zoek lekker drukke realm op en boost daar. Kan dat je spijt krijgt is kleiner.

Vanavond maar is nieuwe character beginnen, nu WoD release bekend is, is zorgen dat ik paar lv.90 klaar heb staan voor WoD. Raiden in MoP heb ik toch geen tijd meer voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 18-08-2014 17:51 ]

Rupsen, Rapsen.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
En wat is dan de leukste realm om op te gaan spelen?

Ik heb nog paar heirlooms met cloth int dus die kan ik gebruiken voor een druid ofzoiets.

EDIT

WTF Ik heb nog maar 1 heirloom over terwijl ik een cape helm legs en chest ook had.

[ Voor 24% gewijzigd door dudee op 18-08-2014 18:08 ]

Verwijderd

Ravencrest alliance is best goed te doen.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik ben nu bezig om een paar Hordes te levelen op Doomhammer. Die gaat straks gemerged worden met Turalyon waar mijn main op zit. Waarschijnlijk komen daar nog een paar servers bij.
Maar ik denk dat niemand echt het leukste realm kan opnoemen. Zo heeft elke server wel iets positief als negatief.

Verwijderd

http://wow.realmpop.com/eu.html Kijk een beetje naar server population. Want wie wil er nu op een server zitten waar bijna niks te doen is.
Pagina: 1 ... 49 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!