Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.103 views

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Interessant. Is het iemand al opgevallen dat in Lords of War, dat Kargath zijn linkerhand er af haalt. Maar officiele wallpaper van Blizzard laat iets anders zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5nwiFQYl.jpg

Overigens klopt de ingame model wel. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 14-08-2014 20:00 ]

Rupsen, Rapsen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:30
Metian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:00:
Interessant. Is het iemand al opgevallen dat in Lords of War, dat Kargath zijn linkerhand er af haalt. Maar officiele wallpaper van Blizzard laat iets anders zien.

[afbeelding]

Overigens klopt de ingame model wel. :9
De artwork van Kargath zal wel gespiegeld zijn om beter in de plaat te passen qua positie.

Edit:
Heb het gefixed voor je hoor :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vjexrmtHr2mffqnf1Oyy18lX/full.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 20:48 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:10:
[...]

De artwork van Kargath zal wel gespiegeld zijn om beter in de plaat te passen qua positie.
Waarschijnlijk wel, maar bewust of onbewust that's the question. :P

Rupsen, Rapsen.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15

junglebeast

hier staat iets

Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:17:
Zat er slechts 2 dagen naast dan :P
Ik zat er 1 maand naast. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Zerora
Iemand al opgevallen dat deze cinematic de langste is tot nu toe?

Van de kortste naar de langste:

Cata: 2 minuten 32 seconden
BC: 2 minuten 51 seconden
Vanilla: 2 minuten 56 seconden
Wotlk: 3 minuten 21 seconden
MoP: 3 minuten 51 seconden
WoD: 4 minuten 52 seconden

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
WoD CE box:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UHwDX8HaBWHZ8m9CDPttpDQt/full.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 20:48 ]

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 15:35
Ik zit nu al een tijdje te denken om weer WoW te gaan spelen, dit komt door een aantal dingen:

- Ik heb een nieuwe baan vanaf september, ik werk in de psychiatrie, banen zijn moeilijk om te vinden en ik heb dan nu een oproep contract voor in de nacht, gelukkig heb ik nu al wel 11 nachtdiensten staan in september. Echter betekent dit ook dat ik 11x9 uur op mijn werk zit. Series, films en wat games spelen houd je wel een tijdje bezig, maar als ik constant in de nacht zit, wil ik aanspraak, vandaar ook een MMO.
- Ik heb altijd met veel plezier WoW gespeeld, de lore, de omgeving enz blijft mij pakken. Dit was tevens ook daarvoor al, heb heel wat WC3 gespeeld.
- De nieuwe content ziet er uitnodigend uit, ik heb destijds kort Cataclysm gespeeld, maar dit trok mij totaal niet, wat ik nu zie voelt veel meer als Warcraft. Tenminste dat is mijn indruk.

Goed dat zijn dus mijn redenen om weer te gaan spelen. Echter vraag ik me nu wel af of dit echt de juiste keuze is, natuurlijk zit ik hier in een WoW topic waar mensen het spelen en daardoor dit met goede reden doen, maar ik hoop dat jullie je enigzins in mijn positie kunnen verplaatsen.

Waar ik dus vooral in ben geinteresseerd is hoe de content nu is vergeleken met Cataclysm, nu was ik al ruim een jaar aan het spelen toen Cata uit kwam, toen begon ik wel enigzins uitgekeken te raken op het spel, en het maandelijkse bedrag en de tijd om te spelen waren toen belangrijke punten (studententijd). Met de release van Cata veranderde veel, mijn uitrusting was waardeloos, mijn skilltree werd omzeep geholpen met daarbij ook mijn PvP Paladin Tank build.
Omdat de content me ook niet echt aanstond, ik hou namelijk niet van donkere omgevingen, trekt me simpelweg niet, WotLK content vond ik dan ook veel aantrekkelijker dan veel van de TBC content, net zoals dat veel van de classic content mij erg aanstaat.

Wat ik nu zie met de nieuwe content, is vooral weer de klassieke WC style, en dat trekt me erg.
Dus hoe kijken jullie hier tegenaan? En wat is er in WoW gebeurd de afgelopen jaren dat het spel sterker maakt?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Oeeh die ziet er weer gewoon vet uit. Ik heb echt een zwakte voor de CE en heb al de CE"s van Mop, cata en Wotl. Deze komt er vast ook wel bij. :)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

[YouTube: http://youtu.be/lpBRjWwz6sI?list=PLY0KbDiiFYePAe0Wbb2B28SRBB042Zfoj]

Moet zeggen dat het er toch vooral ook als erg imposante grafische update uit ziet. Heel benieuwd hoe het echte gamen er straks uitziet...

[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-08-2014 10:16 ]

youtube.com/@hisrep

• Zerora
De zone Tanaan Jungle is niet toegankelijk bij launch, maar wordt later dmv een patch toegevoegd. Interesting..... Geld mogelijk ook voor Farahlon.

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 15-08-2014 00:27 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ze zijn momenteel op de beta bezig tanks weer viable voor PvP te maken (hier hebben ze het expliciet over gehad). Wat ze gaan proberen is tanks wel voldoende damage te laten doen -welliswaar niet evenveel als dps- maar ze geen unkillable raidboss te laten zijn (als ik het goed heb begrepen). Je oude vertrouwde talent tree komt niet terug en blijft dus gewoon MoP style. Dit hoeft opzicht natuurlijk niet erg te zijn omdat je daardoor over het algemeen toegang hebt tot dezelfde tools als een dps.

Qua "donkere omgevingen" weet ik niet of ik je helemaal begrijp maar het thema is natuurlijk Iron Horde en zal behoorlijk rauw zijn volgens mij.

Ik PvP alleen, maar wat het spel voor mij de afgelopen tijd sterker heeft gemaakt is meer mogelijkheden om cross realm te kunnen groupen (ook arena), in de open wereld kom je meer mensen tegen door cross realm, stille realms worden gekoppeld aan andere stille realms waardoor de realms als één realm fungeren (zelfde AH, trade chat, mogelijkheid tot joinen guild van een gemergde realm). Nog niet alle realms zijn overigens gedaan. Verder zijn achievements en mounts account wide (weet niet of dat in Cata ook al was).

[ Voor 45% gewijzigd door temp00 op 15-08-2014 00:46 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Benjamin-
Die talent tree was nog niet zozeer het probleem, natuurlijk moest ik wel weer vanalles opzoeken, maar het grootste minpunt voor mij, was dat mijn pvp tank build niet meer werkte, dat maakte het dan ook dat al een belangrijk gedeelte voor mij, pre-cata al was verwijderd, toen cata uitkwam en ook mijn ICC gear nutteloos werd, voelde ik mij redelijk gecastreerd. :P

Met donker bedoel ik echt gebieden zoals Hellfire Peninsula, Tirisfall Glades en dus ook gebieden uit Cataclysm. Vergelijk dat met veel classic gebieden, maar ook WotLK, dan zie je duidelijk een verschil.
Als ik de trailer zo zie van WoD, dan zie ik veel overeenkomsten qua kleurgebruik van classic, nu vind ik de Orc gebieden absoluut mooi, maar rauw is natuurlijk iets anders dan donker, verder zie ik gewoon ook veel groene gebieden met lucht die in ieder geval niet heel donker zijn.

Verder zijn de cross realm dingen leuk en ook de shared stukken leuk, maar voor mij niet doorslaggevend, bij verre niet. Goed dat ze het doen, maar mijn vrienden zaten allemaal op dezelfde server en achievements enz deed ik vooral op 1 karakter, leuk dat het dus nu overal op zit, maar heel boeiend vind ik het dan ook weer niet.

Voor mij is toch vooral de ervaring die het hem doet, de uitdaging en ook het kleur gebruik, want als ik de hele nacht in het donker tegen een donker scherm kijk, dan vind ik dat gewoon niet prettig spelen, vraag me niet precies waarom, maar als ik een Undead speelde, dan ging ik zo snel mogelijk naar het Orc gebied om te levelen, vond er gewoon niets aan.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraagje: gaan die nieuwe graphics in een algemene patch meekomen of krijg je daar pas met WoD toegang tot?

youtube.com/@hisrep

• Zerora
DeNachtwacht schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:10:
Vraagje: gaan die nieuwe graphics in een algemene patch meekomen of krijg je daar pas met WoD toegang tot?
De verbeterde graphics en class changes zullen met de prelaunch patch beschikbaar gemaakt worden. Specifieke Draenor functies zoals continent Draenor, garrisons, Ashran PVP en andere lvl 90 - 100 content etc... zullen pas met de WoD launch beschikbaar worden.
Althans dat is wat ik verwacht aangezien ze deze strategie al bij eerdere expansions ook gedaan hebben.

• Benjamin-
Beetje zitten kijken, maar Cataclysm wordt bij verre het slechts beoordeeld, en WotLK veruit het beste, dus niet heel raar dat ik het mij niet trok. ;)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De pre-patch bevat altijd alle nieuwe systemen en content voor de aankomende expansion en op 13 november geven ze je dan gewoon toegang tot de nieuwe gebieden zodat je zonder problemen direct door kan.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:54
Meh kan niet wachten :) Nieuwe UBRS damn wat heb ik die dungeon vaak gedaan voor mijn dungeon set shoulders :+ Father Flame here I come! har har :o

PSN: Brwmaster

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Wel een hoop focus op dat rollende stekel-ding. Denk dat de schrijver redelijk trots was op zijn 'unieke' wapen. :F

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:39
Hoeveel tijd zit er tussen de release en het 10e verjaardagsevent?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:21
@Benjamin: je zegt dat je WoTlk beter/leuker vond dan TBC. Je weet dat WoD terug gaat naar Draenor he (aka Outland alleen andere tijd)

Ik vond de cinematic supercool! Wat ook opvalt is de voice-actign van de modellen. Die hebben ze echt goed gemaakt hoor!

Wordt Guldan trouwens nu afgemaakt door Hellscream? (als ik die laatste naam goed heb hoor haha)

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Kapoen schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:30:
Ik weet niet wanneer ze de anniversary vieren, maar op 23 november is WoW precies 10 jaar geleden uitgekomen in Amerika. Het kan een paar weken ervoor en erna zijn, of pas starten op die datum. Geen idee.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Nou m'n warlock is in middels level 52 en aan de kant gegooit, damage is toch niet mijn ding. Ik heb nu dus een paladin gemaakt en ben even verder gegaan met de legendary quest op mijn main(priest), moet nog 11 runestones looten :P

Verwijderd

nou wil ik weer orc spelen >.<

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik wacht wel een half jaartje, net zoals m'n cata en panda CE voor 20 euro gehaald :-p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• beebie121
ik heb mn warlock op lvl 55 nu :) ik blijf er wel op in ieder geval. nog 3 lvls dan naar outlands en dan ben ik zo lvl 60 en dan boost.
Maar toch heb ik de rotatie nu nog niet helemaal lekker.
In dungeons etc ben ik nooit de hoogste dpser.
Maar goed ik ben benieuwd wat het wordt op lvl 90.

• Zerora
Als je bedoeld hoeveel tijd je hebt om die Molten Core raid te doen van het anniversary event dan ga ik je geruststellen.

quote: Bashiok @ WoW forum
We don't have any set dates to announce, but our intent is to ensure people have ample time to level from 90 to 100 and experience the anniversary content.

• Kapoen
Ik dacht al zoiets ja, bedankt Zeror :)

Als ik mij niet vergis hadden ze bij de launch van MoP Brewfest ook verschoven/verlengd.

Verwijderd

Gisteren de Blizzard presentatie gezien m.b.t. Warlords. Vind de ingame graphics teleurstellen voor een spel wat in 2014 uit gaat komen. De cinematic was erg mooi, maar ik speel niet meer op een pc van 2004 tegenwoordig.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:08:
Gisteren de Blizzard presentatie gezien m.b.t. Warlords. Vind de ingame graphics teleurstellen voor een spel wat in 2014 uit gaat komen. De cinematic was erg mooi, maar ik speel niet meer op een pc van 2004 tegenwoordig.
Het spel is uit 2004, dit is een uitbreiding. Mooie gfx voor een (getweakte)engine van 10 jaar oud

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 15-08-2014 09:10 ]

• beebie121
Had je verwacht dan Navuri? Dat er een totale overhaul zou komen qua graphics/engine?
Het is allemaal wel weer wat veranderd. Maar niet graphics qua battlefield 4 kwaliteit o.i.d.

• -kardo-
lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:03:
[...]

Ik wacht wel een half jaartje, net zoals m'n cata en panda CE voor 20 euro gehaald :-p
Koop je het dan tweede hands?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:08:
En de gameplay nogsteeds superior aan alle MMO's ooit uitgekomen en die voorlopig uitkomen.

Maar goed discussie is done to death, >.>

• beebie121
op zich lijkt het me wel gaaf als de graphics zoals de cinematic zouden zijn hahahaha

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:10:
op zich lijkt het me wel gaaf als de graphics zoals de cinematic zouden zijn hahahaha
Denk dat het niet te goede komt kwa gameplay of sfeer. Liever niet dus. De beetje cartoony style moet blijven!

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:10:
Had je verwacht dan Navuri? Dat er een totale overhaul zou komen qua graphics/engine?
Het is allemaal wel weer wat veranderd. Maar niet graphics qua battlefield 4 kwaliteit o.i.d.
Nee hoor, geen totale overhaul, maar er zit een ultra setting in het spel waar best een tandje bij zou kunnen.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Nee hoor, geen totale overhaul, maar er zit een ultra setting in het spel waar best een tandje bij zou kunnen.
Sorry maar dit slaat echt helemaal nergens op. 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• corset
-kardo- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:10:
[...]

Koop je het dan tweede hands?
compleet nieuw, hier in de stad ligt nu een MoP CE voor 15 euro bij de intertoys :-p

Oh en bij een upgrade krijg je de oude CD key gewoon terug. Dus dat is ook wel handig :-p

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 15-08-2014 09:17 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

xavento schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Sorry maar dit slaat echt helemaal nergens op. 8)7
Omdat?

• xavento
Een ultra setting op een engine uit 2004. Het ziet er momenteel, en al helemaal in WoD enorm goed uit.
Ja ze hebben in de tussentijd de engine flink getweaked, maar het blijft dat het een verouderde engine is.

Welke er overigens enorm goed uit ziet, Zoals ze gister lieten zien in de WoD gameplay, pak als voorbeeld even Nagrand, en vergelijk deze met Nagrand uit TBC.

Voor de huidige engine krijg je op Ultra stand top graphics. Ongeacht, als jij een game puur voor de graphics speelt ga je nog vele nare ervaringen krijgen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• beebie121
Ik ben ook blij met de cartoony style hoor. Het is allemaal heel duidelijk wie wat is (caster, melee etc)
maar ik vind de cinematics juist super sfeervol en volgens mij kan dat ook sfeervol zijn als de game er zo uit zou zien.
Qua gameplay hoeft er toch niets te veranderen? Volgens mij is dat niet graphics gerelateerd.

Dat de systeemeisen dan omhoog gaan lijkt me duidelijk. En of dat wenselijk is laat ik in het midden :)

• Zerora
beebie121 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:30:
Wordt Guldan trouwens nu afgemaakt door Hellscream? (als ik die laatste naam goed heb hoor haha)
Nee, Guldan wordt juist geholpen door Garrosh.

• EG Mike
Omdat de ultra settings al van best hoge kwaliteit zijn voor een MMO-game. Maarja, Gameplay > Graphics.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
As for Ghostcrawler's question about what players expect from engine improvements, I think it varies from player to player. There are always going to be some who would prefer if WoW looked like Crysis 3 with realistic models and textures which require 2GB of video card memory. On the opposite end of the spectrum, there are people who loathe engine updates because they like to use their computer for many years without upgrading. Keeping the game running on such a wide variety of hardware is quite the balancing act for Blizzard programmers and artists.
bron: http://wow.joystiq.com/20...arcrafts-evolving-engine/

past precies in jou straat navuri.

Enfin elke expansion zijn er wel mensen die meer verwachten. Ik zie het als een bepaalde stijl en damn good gameplay. Iets wat bijna geen enkele andere mmo voor mij heeft

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19
[...]

Dit valt gewoon te doen door aan te passen met gewone commands ingame

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:28
[...]

Ultra setting is prima, je kan dit moeilijk slecht vinden voor een game van 10 jaar oud.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/wow.joystiq.com/media/2012/03/ah-ss-large-3-14-12.jpg

Volgens mij waren echter die gameplay beelden gister in die stream op niet op ultra. ik vond ze er soms ook wat blokkerig uitzien.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Omdat je denk ik weinig/geen idee hebt waarom WoW er niet zo flashy/realistisch uitziet als b.v. Crysis 3. De 2 hoofdredenen waarom WoW er niet zo uitziet is de stijl van het spel (niet superrealistisch maar meer cartoon-ish) en daarnaast de game engine die gewoon erg oud is (gebaseerd op de Warcraft engine). Even de engine vervangen of zodanig upgraden dat het er stukken beter uitziet is een hels karwei tot bijna niet te doen, aangezien het heel veel tijd kost en vaak meer problemen oplevert dan dat het oplost. Een compleet nieuwe game maken met nieuwe engine is vaak sneller.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Moi_in_actie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Omdat je denk ik weinig/geen idee hebt waarom WoW er niet zo flashy/realistisch uitziet als b.v. Crysis 3. De 2 hoofdredenen waarom WoW er niet zo uitziet is de stijl van het spel (niet superrealistisch maar meer cartoon-ish) en daarnaast de game engine die gewoon erg oud is (gebaseerd op de Warcraft engine). Even de engine vervangen of zodanig upgraden dat het er stukken beter uitziet is een hels karwei tot bijna niet te doen, aangezien het heel veel tijd kost en vaak meer problemen oplevert dan dat het oplost. Een compleet nieuwe game maken met nieuwe engine is vaak sneller.
offtopic ^^: Hoe koel je jou systeem? :P aardige overclocks

Verwijderd

xavento schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Een ultra setting op een engine uit 2004. Het ziet er momenteel, en al helemaal in WoD enorm goed uit.
Ja ze hebben in de tussentijd de engine flink getweaked, maar het blijft dat het een verouderde engine is.

Welke er overigens enorm goed uit ziet, Zoals ze gister lieten zien in de WoD gameplay, pak als voorbeeld even Nagrand, en vergelijk deze met Nagrand uit TBC.

Voor de huidige engine krijg je op Ultra stand top graphics. Ongeacht, als jij een game puur voor de graphics speelt ga je nog vele nare ervaringen krijgen.
Zonder te diep in te gaan op de materie, maar waarom stel jij dat jouw mening een feit is? Ik vind het er niet 'enorm goed' uitzien. Voor mij is het meer van hetzelfde. Als jij de graphics er wel enorm goed uit vind zien is dat prima. Ik zie een overhaul van Outland met veel dezelfde modellen en weinig verbeteringen t.o.v. de graphics. Als je de cinematic ziet krijg je zin om Warlords te spelen en dan zie ik wat gameplay en dan denk ik 'meh'.

• xavento
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Zonder te diep in te gaan op de materie, maar waarom stel jij dat jouw mening een feit is? Ik vind het er niet 'enorm goed' uitzien. Voor mij is het meer van hetzelfde. Als jij de graphics er wel enorm goed uit vind zien is dat prima. Ik zie een overhaul van Outland met veel dezelfde modellen en weinig verbeteringen t.o.v. de graphics. Als je de cinematic ziet krijg je zin om Warlords te spelen en dan zie ik wat gameplay en dan denk ik 'meh'.
Nergens zeg ik dat mijn mening een feit is. Daarnaast als je de game "meh" vindt, ga het dan lekker niet spelen ?

• Benjamin-
beebie121 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:30:
@Benjamin: je zegt dat je WoTlk beter/leuker vond dan TBC. Je weet dat WoD terug gaat naar Draenor he (aka Outland alleen andere tijd)
De kleuren in veel van Outland stond me niet aan, dus echt het donkere enz. Hellfire Peninsula staat voor mij als grote donkere leegtes, dat trekt mij totaal niet.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

We gaan toch naar een mooi en kleurig outland, waar de iron horde aan de opmars is begonnen. Maar de wereld zal over het algemeen nog erg vrolijk en kleurijk zijn <3

Verwijderd

Moi_in_actie schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Get off your high horse. Val ik je geliefde spel aan ofzo? Jemig. Wat een vijandige reacties hier zeg. Alleen omdat je een upgrade van de graphics mag verwachten bij een nieuwe expansion. Ik zit toch niet in het fanboy topic waarin iedereen Blizzard posters boven z'n bed heeft hangen of wel soms? Ik speel WoW al sinds de release dus ik denk dat mijn kennis over het spel en de achtergronden ervan genoeg zijn. Daarvoor heb ik jouw insinuerende opmerkingen niet nodig thank you very much :)

Verwijderd

Dennism schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Ultra setting is prima, je kan dit moeilijk slecht vinden voor een game van 10 jaar oud.

[afbeelding]

Volgens mij waren echter die gameplay beelden gister in die stream op niet op ultra. ik vond ze er soms ook wat blokkerig uitzien.
Ik zeg nergens dat ik het slecht vind. Waar zeg ik dat?

• corset
... jij vind dat een fanboy reactie? Sorry maar hij onderbouwt netjes waarom het niet mogelijk is.

En opeens is het dus maar een fanboy en blablabla? Kom op zeg.

• -kardo-
lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

compleet nieuw, hier in de stad ligt nu een MoP CE voor 15 euro bij de intertoys :-p

Oh en bij een upgrade krijg je de oude CD key gewoon terug. Dus dat is ook wel handig :-p
Wut dat is echt goedkoop, dan ga ik dat maar ook doen de volgende keer lekker wachten tot ik het ergens goedkoop kan scoren en hoe werkt dat want ik heb de cata toen der tijd van gewoon naar collecters edition geupgrade.

• Raven__NL
  • Laatst online: 24-11 11:07
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Ik speel WoW al sinds de release dus ik denk dat mijn kennis over het spel en de achtergronden ervan genoeg zijn.
No offence, maar als je al vanaf release speelt dan zou je toch moeten weten dat elke expansion minimale engine upgrades heeft. Nu zijn het de characters voornamelijk, in mop shadow/lightning, cata water. En vanaf wotlk is een enorme boost geweest als je het vergelijkt tov tbc/vanilla.

Wildstar graphics of andere currentgen mmo graphics kan je gewoonweg vergeten. Daarvoor is de engine te oud. De redenen zijn hier boven al gegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven__NL op 15-08-2014 09:36 ]

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:31:
... jij vind dat een fanboy reactie? Sorry maar hij onderbouwt netjes waarom het niet mogelijk is.

En opeens is het dus maar een fanboy en blablabla? Kom op zeg.
Ok. Dus....als ik zeg dat ik de graphics vind tegenvallen dan kan het niet, is het onmogelijk en de engine kan niet zomaar worden aangepast (Ik vraag overigens nergens om een nieuwe engine, maar goed)

En....als iedereen roept dat met de expansion de graphics WEL vooruit zijn gegaan is het wel mogelijk. Hoe kan dat dan als de Ultra setting die we nu hebben al het hoogst haalbare is wat we hebben voor WoW?

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 15:50
-kardo- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Wut dat is echt goedkoop, dan ga ik dat maar ook doen de volgende keer lekker wachten tot ik het ergens goedkoop kan scoren en hoe werkt dat want ik heb de cata toen der tijd van gewoon naar collecters edition geupgrade.
je kunt met een reguliere versie van WoD upgraden en later ook nog de CE versie er overheen upgraden voor de ingame goodies.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• EG Mike
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:37:
[...]
En....als iedereen roept dat met de expansion de graphics WEL vooruit zijn gegaan is het wel mogelijk. Hoe kan dat dan als de Ultra setting die we nu hebben al het hoogst haalbare is wat we hebben voor WoW?
Zolang videokaarten achterlopen met VRAM kunnen ze op een MMO simpelweg geen optimale graphics realiseren. Ja, kan wel, maar dan moet je elke zone instanced maken. Daar maak je meer mensen ongelukkig mee dan dat iets mindere graphics dat doen.

De ultra settings zijn niet het hoogst haalbare. Je kan de engine handmatig verzwaren dmv. console commands

• Mektheb
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

Zolang videokaarten achterlopen met VRAM kunnen ze op een MMO simpelweg geen optimale graphics realiseren. Ja, kan wel, maar dan moet je elke zone instanced maken. Daar maak je meer mensen ongelukkig mee dan dat iets mindere graphics dat doen.

De ultra settings zijn niet het hoogst haalbare. Je kan de engine handmatig verzwaren dmv. console commands
Wat je al sinds het begin kon doen...

• EG Mike
Daar worden elke expansion een aantal tweaks en functies aan toegevoegd. In vanilla kon je alleen je depth of field en zaken als ground-clutter aanpassen. Maar omdat het grootste gedeelte van de wow-subs niet op high-end systemen speelt, zit dit allemaal niet standaard verwerkt in de UI :)

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Ok. Dus....als ik zeg dat ik de graphics vind tegenvallen dan kan het niet, is het onmogelijk en de engine kan niet zomaar worden aangepast (Ik vraag overigens nergens om een nieuwe engine, maar goed)

herhaling #2

Omdat de engine niet meer aankan. Ze kunnen maar op kleine stukken tegelijk dingen aanpassen. Anders gaan mensen gelijk zeiken dat het te lang duurt etc etc.
Je kan niet even een engine compleet opnieuw opbouwen van een game, zo werkt het niet.

• Moi_in_actie
garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

offtopic ^^: Hoe koel je jou systeem? :P aardige overclocks
offtopic:
Custom watercooling loop: XSPC Raystorm CPU block, EK block op de GPU, Alphacool NexXxos XT45 360mm en 240mm radiator, Swiftech MCP655 pomp :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Get off your high horse. Val ik je geliefde spel aan ofzo? Jemig. Wat een vijandige reacties hier zeg. Alleen omdat je een upgrade van de graphics mag verwachten bij een nieuwe expansion. Ik zit toch niet in het fanboy topic waarin iedereen Blizzard posters boven z'n bed heeft hangen of wel soms? Ik speel WoW al sinds de release dus ik denk dat mijn kennis over het spel en de achtergronden ervan genoeg zijn. Daarvoor heb ik jouw insinuerende opmerkingen niet nodig thank you very much :)
De enige die hier "aanvallend" reageert ben jij hoor. Ik speel WoW nog maar zeer zelden, maar ik heb wel verstand van development. Daarbij is jouw reactie van "ach t kan toch makkelijk een tandje mooier" een standaard reactie die over de jaren al duizenden keren voorbij is gekomen.

"Betere graphics" bestaat uit vele onderdelen, die elk op een bepaald moment tegen de limitaties aanlopen van een game engine. Meer polygonen gebruiken kan maar tot op zekere hoogte, omdat de engine (wellicht) te inefficiënt is of gewoon een hard maximum heeft. Op het gebied van shading en lighting is het vaak nog lastiger om stappen voorwaarts te maken, omdat dit core onderdelen zijn van de engine. Het meest eenvoudige is nog om meer detail aan te brengen in textures, maar ook hier zit een limiet aan.
In de nieuwe character models hebben ze redelijk wat verbeterd qua aantal polygonen en de textures, wat in sommige gevallen stuk betere modellen oplevert (Tauren vind ik het verschil het meest duidelijke).

Feit blijft dat de engine in WoW oud en inefficiënt is. Zelfs op mijn pc die andere games als Crysis 3 of BF4 makkelijk op ultra trekt met hoge framerates, loopt WoW niet altijd top. Er zijn vaak genoeg FPS drops naar de 20-30FPS reeks, terwijl het in andere gevallen over de 200FPS schiet. Daarnaast wil Blizzard, iets wat ze al jaren doen, WoW zo toegankelijk mogelijk houden voor iedereen, dus ook mensen die thuis geen dikke game pc hebben, maar een 5 jaar bakkie.

Persoonlijk stoor ik mij niet zo aan de verouderde graphics. WoW is een van de games waar het voor mij om een bepaalde sfeer gaat, maar boven alles om speelstijl (class/boss mechanics, samenwerking enzovoorts). Als ik, en met mij menig ander, de graphics de hoogste prioriteit zouden geven, dan waren velen al overgestapt naar een van de vele andere MMO's die het de laatste jaren hebben geprobeerd. Echter is nog geen ander bedrijf erin geslaagd om een gelijk goed systeem van class/boss mechanics, raiding, samenwerking, storyline en een volledig sluitende game te maken (iets te doen voor iedereen, van questen tot raiden, pvpen, resources gatheren, achievements en ga zo maar verder).
Bij andere games (racegames of first person shooters) hecht ik wel veel meer waarde aan de graphics, omdat deze games de werkelijkheid (neem het met een korreltje zout) proberen na te bootsen. In dat geval ga je er ook op letten. WoW wil dat niet, het is een soort van sprookjeswereld.

En nee hoor, ik heb geen WoW posters, goodies, geen enkele collectors edition, geen TCG of wat dan ook van Blizzard :) Het is en blijft alleen een verdomd goed in elkaar gestoken concept waar ik (wellicht helaas) in het verleden veel teveel tijd aan heb besteed :X

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• beebie121
Vind het wel apart dat er nog niks over de exp op tweakers homepage staat.
Ik bedoel WoW is toch 1 van de grootste pc games ever.

ik heb in ieder geval veel zin in de nieuwe exp. En volgens mij zijn er nu zeer veel mensen die toch deze proberen en voor mijn gevoel meer dan bij andere expansions.
bij MoP had ik het zelf ook helemaal niet.

• Zerora
beebie121 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:00:
Vind het wel apart dat er nog niks over de exp op tweakers homepage staat.
Ik bedoel WoW is toch 1 van de grootste pc games ever.
Juist omdat het één van de grootste pc games is, willen ze daar natuurlijk zorgvuldig aandacht aan besteden zodat een goed artikel is. Oftewel de informatie gaat nog wel komen vandaag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 15-08-2014 10:04 ]

• corset
oftwel, zeror is de auteur :-p

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:26:
Toch hebben ze gelijk. 1 ding is namelijk nog niet gemeld dat is het type speelwereld. Er is geen MMORPG die eruit ziet als Crysis 3 en die zal er ook niet snel komen omdat dit type game vereist dat er véél meer mensen tegelijk in 1 grote wereld rondlopen. Elk continent is in principe 1 level. Vergelijk even de grootte van de Eastern Kingdoms met een willekeurige Crysis 3 map. Natuurlijk zijn daar trucjes voor maar het moet wel allemaal 'klaar' staan voordat jij als gamer een nieuw deel van de map in loopt.

En dan natuurlijk is de engine flink verouderd. Maar zoals te zien op dat filmpje dat ik op 2 pagina's terug postte verbaast het me behoorlijk wat ze er nog uit hebben gekregen. Hier nogmaals:[YouTube: http://youtu.be/lpBRjWwz6sI?list=PLY0KbDiiFYePAe0Wbb2B28SRBB042Zfoj]als ik bovenstaande reacties lees denk ik dat weinigen dit nog gezien hebben. Ik vind het iig een flinke grafische update voor zo'n oude engine!

[ Voor 13% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-08-2014 10:21 ]

youtube.com/@hisrep

• -kardo-
bras schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

je kunt met een reguliere versie van WoD upgraden en later ook nog de CE versie er overheen upgraden voor de ingame goodies.
Ohw dan begreep ik het verkeerd ik dacht dat als je dan de CE key erin stopte de andere CE terug zou krijgen.
lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Zoals hier gezegd.

• Zerora
Nee, dat niet, maar bij een artikeltje schrijven op Tweakers komt heel wat meer kijken dan wat nieuws klakkeloos overnemen van andere sites, ook als het om een aankondiging van iets gaat. Tweakers zoekt regelmatig ook contact op met de uitgever/partijen voor extra informatie enzo.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zerora schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Nee, dat niet, maar bij een artikeltje schrijven op Tweakers komt heel wat meer kijken dan wat nieuws klakkeloos overnemen van andere sites, ook als het om een aankondiging van iets gaat. Tweakers zoekt regelmatig ook contact op met de uitgever/partijen voor extra informatie enzo.
nieuws: World of Warcraft: Warlords of Draenor verschijnt op 13 november valt mee met de extra informatie.. :P

• Benjamin-
garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:29:
We gaan toch naar een mooi en kleurig outland, waar de iron horde aan de opmars is begonnen. Maar de wereld zal over het algemeen nog erg vrolijk en kleurijk zijn <3
Ja precies, dat is echt wat ik terug zie in de trailer, en dat ziet er erg goed uit, qua style iig (ga niet worden opgeslokt in de grafische discussie :P)

• xavento
Vindt het inderdaad maar wat karig voor zo'n grote game. 8)7

• Zerora
Mijn eerste reactie bij het zien van Grom: "Wat zijn orcs lelijk zeg..... :/ "

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zerora schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:56:
Mijn eerste reactie bij het zien van Grom: "Wat zijn orcs lelijk zeg..... :/ "
Mij eerste gedachte was: "wat zijn orcs toch bruut 8) "

• xavento
Vindt de Cinematic trailer er zo enorm vet uit zien ! _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door xavento op 15-08-2014 10:58 ]

• Mektheb
garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:57:
[...]

Mij eerste gedachte was: "wat zijn orcs toch bruut 8) "
Nee had echt het idee wat zijn ze toch verschrikkelijk lelijk !

Heil Sylvanas !

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15

junglebeast

hier staat iets

Ik drop deze info (van mmo-c) even neer voor diegene die achter een proxy zitten op het werk. :)
Final Boss

Grommash is the final boss of Warlords of Draenor.

Legendary Items

Warlords of Draenor will have a questline for a legendary ring that begins aat level 99 and is less grindy than the Mists of Pandaria quests.
The legendary ring will have a visual effect so that players can show it off.
It is very likely that there will be legendary items other than the ring from the questline.

Future Content Patches

A transmogrification system revamp could be part of Patch 6.1 or 6.2, allowing you to build a collection of transmog items rather than storing them in your bank or Void Storage. It also may include tools to better manage multiple transmog sets.
Tanaan Jungle and possibly Farahlon will be in future content patches, not at launch.
Additional dungeons could be added in content patches. There are more dungeons within Draenor that could be added, as well as older dungeons through the Timewalker system.
There aren't any class quests planned for Warlords launch right now, but if one fits later in the expansion it could be added.
The length of time beyond Patch 6.1 that you are unable to fly in Draenor will be decided upon by the community as a whole. If players enjoy it then it could last longer. If players overwhelming want flight back by Patch 6.1, then they will most likely get it.

Warlords Patch Timing

The Warlords patch cycle will be similar to the Mists of Pandaria patch cycle, but some of it will depend on the timing of the next expansion.
"Some of it will depend on the time before the next expansion after Warlords. It is very possible that if we are successful and there is a shorter gap, then we won't necessarily want to have multiple raid tier content patches. Each raid content patch needs about four months to breathe. Any less than that and it feels like you really rushed through the content."
The content patch schedule isn't finalized yet, as a lot of it depends on what players want to see more of once they get through the launch content. Some of it will depend on the scheduling for the next expansion.

PvP

The team would like to add the new Nagrand arena as a new arena, but this isn't final yet. It depends on how work on the next expansion is progressing.
There are no plans to add a new battleground in Warlords of Draenor.

Garrisons

Garrisons ended up involving all of the different teams and will be a big feature, changing the gameplay of WoW more than any other feature has.
More Garrison features or levels are something that could be done in a future content patch.

Misc

The Adventure Guide won't make it in for the Warlords launch. It will be useful as more content is added after launch, so hopefully it will be ready for a future content patch.
The World of Warcraft team grew by around 80 people during Mists of Pandaria, which should allow them to produce content faster in the future. This did slow things down in the short term though, which contributed to the delay of Warlords of Draenor.
There aren't any scenarios for you to queue for at Level 100 in Warlords right now, but some could be added in future patches. Right now they are mostly used as a storytelling tool while leveling.
Warforged items can appear in dungeons now as a nice bonus.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hoe speelbaar is WoW nog voor de extreme casual gamer, denk aan max 1 uur per dag? Niet meer gespeeld sinds ik in Cataclysm mijn goal van 1 million gold had gehaald.
De trailer van de frontpage roept wel weer herinneringen op.

• EG Mike
Definieer speelbaar?

Met 1u/dag zul je nooit Heroics gaan progressen, maar een paar potjes in de Arena is goed te doen met enkel een uurtje speeltijd :) Verder is er 'altijd wel wat te doen', dat is nooit veranderd.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06
Martijn19 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:47:
Hoe speelbaar is WoW nog voor de extreme casual gamer, denk aan max 1 uur per dag? Niet meer gespeeld sinds ik in Cataclysm mijn goal van 1 million gold had gehaald.
In 1 uur kun je prima timeless isle farmen en LFR doen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Martijn19 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:47:
Als je daar niks meer mee doet stel ik voor dat jet het aan mij geeft >:)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Als je daar niks meer mee doet stel ik voor dat jet het aan mij geeft >:)
Sterker nog, mocht je WoD willen financieren in ruil voor 1.000.000 gold? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
Kaap schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

In 1 uur kun je prima timeless isle farmen en LFR doen.
LFR doen in 1 uur ?, trek daar wel 25 min wachttijd af en 1 wipe in trash is al geen kill dan na een uur..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

hmr schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Geen slechte deal, 1 miljoen kopen op een website zet me 600 euro achteruit :+

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:08:
LFR doen in 1 uur ?, trek daar wel 25 min wachttijd af en 1 wipe in trash is al geen kill dan na een uur..
Dat, plus dat als je weekly op timeless wil combineren je maar 1x in de que mag, dus is het eerst celestials/ordos afwerken en das pas verder met LFR. Wil je dat in combi doen met legendary, moet je minimaal 2 wings doen. Wordt dan best krap :P Deel 1 is vrij rap te doen, deel 2 op geluk met draakje en shamans (en general als je geen tarts heb), deel 3 en 4 haal je denk ik niet in het uur.

Al is dat maar 1x per week, dus je zou het kunnen combineren met wat andere dailies (ik deed altijd m'n tuintje terwijl ik in LFR que zat).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2014 12:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:50:
Definieer speelbaar?

Met 1u/dag zul je nooit Heroics gaan progressen, maar een paar potjes in de Arena is goed te doen met enkel een uurtje speeltijd :) Verder is er 'altijd wel wat te doen', dat is nooit veranderd.
Eigenlijk wat je zelf zegt. Raiden heb ik toch geen tijd voor. Arena vond ik wel altijd leuk, nog 2300 gehaald in 2v2 op Frostmane. Feral Druid Hunter was toen zo'n leuke combo.
hmr schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:06:
[...]
Die gold heb ik toentertijd voor 1000$ verkocht, 1$ per K. Was leuk geld als een student.

Als iemand zag afvraagt hoe ik dat gedaan heb: Inscription. 90% Glyphs verkopen. Ik had toen zo'n addon die automatisch alles opnieuw op het AH zette met 1c undercut, nja automatisch in de zin dat je zelf moest klikken, maar dat alles wel vanzelf geplaatst werd . Dit deed ik een aantal keer per dag en verdiende ik zo'n 20-50k per dag mee.

edit: Darkmoon cards, die dingen waren ook goud waard toen :9

De truc was het verkrijgen van herbs, ik had toen een aantal farmers van herbs berichten gestuurd met de vraag of ze alles rechtstreeks naar mij wilden sturen voor een gunstige prijs. Achteraf gezien waren het botters, want ze waren wel heul erg veel uren online.

Zo had ik in WotLK de goldcap van een 32int gehaald (2,147,483,647 copper) en met Cataclysm het trucje overnieuw tot de cap van 1million gold.

Geïnspireerd door zo'n Duitse gnome mage op een andere server die al 5 million gold had. In WotLK.

edit: Ik ben niet meer zeker of hij al zoveel in WotLK had, aangezien de cap pas verhoogd is in eind 2010. Volgens mij is dit zijn eerste gold cap, in 2008 gehaald.

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn19 op 15-08-2014 12:55 ]

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
Lol, kom ik aan met mijn 5K gold na 9 jaar spelen :)

FUMES et CARNES

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
The length of time beyond Patch 6.1 that you are unable to fly in Draenor will be decided upon by the community as a whole. If players enjoy it then it could last longer. If players overwhelming want flight back by Patch 6.1, then they will most likely get it.
Ik ken niemand die het leuk vind dat ze op level 100 niet in draenor kunnen vliegen, sterker nog: ik kom nog steeds mensen tegen die denken dat het alleen tussen 90-100 is en dat ze daarna gewoon kunnen gaan vliegen.
Ik ben benieuwd of er een andere "reden" zal worden verzonnen straks :P

* blouweKip vind dat niet vliegen maar een doorzichtige manier om te verbergen dat er niet zoveel content te exploren is in het nieuwe draenor.

[ Voor 5% gewijzigd door blouweKip op 15-08-2014 13:14 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

blouweKip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ik ken niemand die het leuk vind dat ze op level 100 niet in draenor kunnen vliegen, sterker nog: ik kom nog steeds mensen tegen die denken dat het alleen tussen 90-100 is en dat ze daarna gewoon kunnen gaan vliegen.

* blouweKip vind dat niet vliegen maar een doorzichtige manier om te verbergen dat er niet zoveel content te exploren is in het nieuwe draenor.
Heerlijk toch met de flight pad overal naartoe en dan lekker stukje lopen, kijk er nu al naar uit!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05
garriej schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

Heerlijk toch met de flight pad overal naartoe en dan lekker stukje lopen, kijk er nu al naar uit!
En weer een beetje mogelijkheid tot World PVP :+

Opzich vind ik het helemaal niet erg om mn flying mount even gedag te zeggen, et zal wellicht meer interactie opleveren op de grond dan als we langs elkaar in de lucht vliegen.

Steam

• Benjamin-
Ik vind vliegen niet persé een verbetering, natuurlijk is het handig en snel, maar opzicht heb je daar ook wel die flight paths.

Dit is dan ook alleen interessant wanneer het gebied echt gigantisch is, maar zelfs dan liever een kleiner en interactiever gebied, dan groot en vliegen.

Maar ik ga zo MoP halen. :O, na 3,5 jaar toch maar weer is spelen. :P

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
kijkend in de ingame-kalender: 10th anniversary staat geboekt van 17 nov. tot 1 dec.
wod op 13 nov.

maw: genoeg mensen die de 10de verjaardag-fos gaan krijgen, en genoeg volk online om een groep te maken voor die special MC runs voor die mount en pet enzo :-)

• Moi_in_actie
blouweKip schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:13:
[...]

Ik ben dan iemand die niet direct roept "he leuk niet vliegen", maar ik stoor me er niet aan. Ik snap ook wel waarom ze het doen (mensen meer in de wereld laten zijn en meer contact tussen spelers), maar daarvoor zijn er mijn inziens betere methoden om dat te bereiken. Zoals ik volgens mij hier wel eerder heb gepost zou je dan beter LFR en LFG weg moeten halen, of zodanig moeten aanpassen zoals de eerste versie was eind TBC.

Voor de mensen die niet (meer) weten hoe het toen was: toen was het een window waar je je kon opgeven als "zoekend naar groep voor ... als zijnde dps/healer/tank" en dan zag je een lijst met mensen die ook die instance/raid wilden doen. Je moest de rest wel nog zelf doen, als in mensen aanspreken, inviten en naar de instance gaan. Met een beetje finetuning had die vorm van LFG/LFR volstaan; het helpt je nog altijd bij het vormen van een groep, het kan cross-realm zijn tegenwoordig, maar mensen hebben wel nog interactie met elkaar en men ziet wat van de wereld (naar de instance vliegen). Of dat vliegen dan per mount of flightpath gaat is mij om het even.

Ik denk verder dat er wel genoeg content is hoor, het is in principe (ongeveer) dezelfde wereld als TBC, maar dan nog met wat extra dingen (Garissons e.d.). In TBC had ik niet echt te klagen over te weinig content, alhoewel er wel nog wat veel farming gerelateerde dingen bij zaten (Netherwing mount farmen, Ogri'La rep voor ik dacht een mount, rep voor factions farmen om heroics in te komen).

• EG Mike
Ik wil weer mensen die AFK zitten bij hun flightpath kunnen ganken (Searing Gorge, anyone? :D ), of gewoon een willekeurig iemand van z'n mount af rammen. Niet dat iedereen ongrijpbaar, hoog in de lucht verstopt zit.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:54:
Ik wil weer mensen die AFK zitten bij hun flightpath kunnen ganken (Searing Gorge, anyone? :D ), of gewoon een willekeurig iemand van z'n mount af rammen. Niet dat iedereen ongrijpbaar, hoog in de lucht verstopt zit.
Ja niet vliegen heeft gewoon voor en nadelen.

Voordelen zijn:
- Je ziet meer mensen
- World PvP is meer een ding
- de game wordt er socialer door(?)

Nadelen zijn:
-je bent trager op je plek van bestemming.

Niet vliegen vind ik geen ramp, misschien maakt het de game juist wel weer leuker, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:33
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:54:
Gewoon air 2 air combat!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Kapoen
soulrider schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

kijkend in de ingame-kalender: 10th anniversary staat geboekt van 17 nov. tot 1 dec.
wod op 13 nov.

maw: genoeg mensen die de 10de verjaardag-fos gaan krijgen, en genoeg volk online om een groep te maken voor die special MC runs voor die mount en pet enzo :-)
Voor de deelnemers aan dit WoW draadje op GoT voorzie ik geen problemen inderdaad :)

Ik hoop alleen dat de interesse voor MC heel het verjaardagsevent lang blijft duren, zodanig dat mensen die niet in 4 dagen op 100 geraken ook nog een kans hebben om de mount te krijgen. Ik weet best dat veel mensen hier in 4 dagen gemakkelijk op 100 kunnen geraken (mezelf incluis), maar het voelt toch gehaast aan. Bij de launch van MoP heb ik ook snel snel moeten levellen om toch maar die oktoberfest trinkets te verkrijgen.

Misschien droppen de bosses zelf ook nog wat hebbedingetjes, daarom geen crappy intro epics, maar echte fun items.

• EG Mike
Nah. Tenzij je iemand echt daadwerkelijk van z'n mount af kan rammen door een soort 'critical strike' achtig iets, zodat ie te pletter valt, pas dan zou ik het interessant vinden.

• Mektheb
pryth schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Nah. Tenzij je iemand echt daadwerkelijk van z'n mount af kan rammen door een soort 'critical strike' achtig iets, zodat ie te pletter valt, pas dan zou ik het interessant vinden.
Pom sheep zoals in TBC <3

• Moi_in_actie
Instant shoarma :9

Pagina: 1 ... 48 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!