In de wildste dromen is dit nog niet eens mogelijk.-kardo- schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:20:
Ik gok dat blizzard ons gaat verassen en het eing augustus of begin september komt. (a man can dream)
De pre-patch is nog niet eens op de PTR geweest
Of de pre-patch gaat live op Blizzcon via een aankondiging daar en dan WoD gaat 25 november live.Twylight schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:18:
Ik denk eerder dat de pre-patch een week voor de 10th anniversary live gaat en dan WoD 3 weken na de anniversary (een maand na de pre-patch)
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mij lijkt een oktober release erg goed mogelijk, een release 2 maanden na de aankondiging is in mijn optiek vrij realistisch.
Ook is het zo dat Blizzard vaak games uit brengt op een dinsdag, 14 oktober is toevallig een dinsdag.
[ Voor 8% gewijzigd door Redblader op 14-08-2014 01:20 ]
Verwijderd
Daar zitten 2 verschillende teams op dus pak em beet 1 @ 2 maanden is goed mogelijk. Ik wou dat ze 6.0 er al in knalden, want dan kunnen we alvast wennen aan die 1k crits!
Verwijderd
Verwijderd
Ik speel idd precies dezelfde hardware, maar heb 'm nooit op Ultra staan. In outdoor PvE gaat dat nog best, maar met 25-man of 40-man is dat killing. Sommige LFR fights met veel adds, maar zeker Ordos zakt dan in naar 10fps; jouw 20 haal ik niet op Ultra. Enige verschil is dat mijn OC iets lager is maar dat mag geen 100% fps boost geven natuurlijk. Het is ook heel wisselend en dat valt misschien nog het meeste op. De ene keer kan ik Immerseus doen met 30-40fps, de andere keer maar 20. Geen idee waar dat in zit, maar het lijkt wel of WoW ook sneller of trager wordt afhankelijk van de server waar je op speelt en de snelheid van je medespelers (qua internet/pc).Dennism schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:13:
[...]
FPS is ook heel erg afhankelijk van je instellingen. Ik speel met een 4670K @ 4.6 GHz nu, en hiervoor een i7 920 @ 3.6 met een HD7950 @ 1050/1500 op een 1920*1200 scherm op Ultra settings. FPS is in veel gevallen dan gewoon gecapped op 60 met Vsync (en kan ws ook wel een stuk hoger), zeker in rustige of kleine gebieden zoals arena's of levelings zones, zowel met de oude als nieuwe CPU.
Ga ik echter 40 man ordos of een 25 mans doen op ultra settings dan zie ik direct dips naar +-20 FPS en moet ik de settings lager zetten voor 30+ FPS. Zo zal 144 FPS ook best mogelijk zijn verwacht ik als je de settings redelijk laag hebt staan, en de resolutie niet te hoog is (en ik verwacht DX9 modus en geen DX11). Wil je echter ultra runnen op 1080P of hoger dan heb je wel een dikke CPU nodig met een zo hoog mogelijke clock en een zo hoog mogelijk aantal IPC, AMD's hebben vaak wel de clock speed, maar niet de IPC om dit soort instellingen te kunnen draaien.
Anyway, ik zet 'm nooit meer op Ultra want dan moet ik met raiden elke keer de settings weer naar Good/High zetten. Heeft Blizzard over nagedacht; er zijn in WoD aparte settings voor Raiding/Arena's.
Ze gaan niet ineens zomaar uit het niets de pre-patch lanceren. Sowieso komt er minimaal een maand vantevoren een aankondiging over wanneer het PvP seizoen afgelopen is (en dat is tegelijkertijd met 6.0) en het lijkt mij sterk dat deze niet eerst getest wordt op de beta of PTR.Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:46:
[...]
Of de pre-patch gaat live op Blizzcon via een aankondiging daar en dan WoD gaat 25 november live.
Het lijkt mij ook vreemd als het anniversary event (met max level Molten Core) pas komt nadat of vlak voor WoD uit is, dan zou iedereen keihard moeten racen naar level 100 om daar aan mee te kunnen doen.
Het MC event is ook een dungeon voor 40 lvl 90's...stond in de bluepost...dus zou zonde zijn om het voor lvl 90's te tweaken terwijl iedereen al naar lvl 100 gaat of al lvl 100 is.
Ik hoop van niet, maar ik denk dat het een december release wordt.
Maar aan de andere kant.. als die stat-squeeze komt, gaan ze natuurlijk ook MC niet nog eens aanpassen bij de launch van WoD. Maargoed, met Blizzard weet je het maar nooit
EDIT: die 40man MC raid zal wel een cake-walk worden (lees: 40man LFR). Ze zullen wel niet mensen uit gaan sluiten dmv. een gear-requirement op te stellen.
[ Voor 16% gewijzigd door EG Mike op 14-08-2014 10:40 ]
Ze passen al alles aan:pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:38:
Ik zeg 23 november. Dat is de datum dat WoW voor het eerst gelanceerd werd (in Amerika). dat MC event hoeft toch niet perse te eindigen wanneer WoD komt? Als het een level 90 raid is, kan het ook op level 91-100 gedaan worden![]()
Maar aan de andere kant.. als die stat-squeeze komt, gaan ze natuurlijk ook MC niet nog eens aanpassen bij de launch van WoD. Maargoed, met Blizzard weet je het maar nooit
"You will still feel just as powerful killing mobs and the numbers will be easier to understand as they are smaller. In addition, lots of players have been worried about their ability to solo old content, but Blizzard has announced players will deal bonus damage against lower-level creatures and take reduced damage from them."
Klopt natuurlijk niet helemaal op jou stelling, nu ik het nog een keer lees
[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 14-08-2014 10:42 ]
Ik speel normaal op Frostmane maar heb de gratis 90 boost gebruikt op een alt op Ravencrest, echter heb ik daar nu helemaal geen gold voor enchants, gems en reforge
Ik wil dus iemand wat gold geven op Frostmane en het dan terug krijgen op Ravencrest
Nee, uurtje eerder om 18:30ebuzola schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:41:
Wanneer wordt het bekend gemaakt ? 19.30 onze tijd?
Rupsen, Rapsen.
Ik speel op frostmane maar heb geen geld op ravencrestTwylight schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:59:
Ik ben op zoek naar iemand met een Alliance character op Frostmane en op Ravencrest.
Ik speel normaal op Frostmane maar heb de gratis 90 boost gebruikt op een alt op Ravencrest, echter heb ik daar nu helemaal geen gold voor enchants, gems en reforge
Ik wil dus iemand wat gold geven op Frostmane en het dan terug krijgen op Ravencrest
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 14-08-2014 11:01 ]
En weer in elkaar gekickt worden door een holy pallypryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:47:
Nog een expansion terug aub, als we dan toch bezig zijn. Ik wil Cloth users weer kunnen one-shotten op m'n rogue
Mektheb schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:01:
[...]
En weer in elkaar gekickt worden door een holy pally( Rogue's
)
Best paladin in the world.
Die had ik moeten zien aankomen
QFThmr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:18:
[...]
PPPPPPSSSSSSSSSSSSSFFFFFFFFFFTTTTTTT AROUND THE CORNER!
[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 14-08-2014 11:21 ]
10k gold maken op de AH per dag; eitje manTwylight schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:59:
Ik ben op zoek naar iemand met een Alliance character op Frostmane en op Ravencrest.
Vertel mij is hoe dan ik heb 4k gold, ik maar daar graag gold cap van.pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
10k gold maken op de AH per dag; eitje man
Niet geheel onwaar, echter heb ik geen professions en maar 30g starter budgetpryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
10k gold maken op de AH per dag; eitje man
Dat is altijd het mooie. Al die mensen die zeggen dat 10K gold per dag een makkie is, kunnen je niet precies zeggen hoe. Ze besteden er uren en uren per dag aan, het is superafhankelijk van je server en wat je koopt. Er is ook geen handleiding voor te schrijven anders zou iedereen het wel doen. Het vereist in ieder geval goede addons, enorm inzicht in de markt qua items EN je server en HEEL veel tijd.garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:58:
[...]
Vertel mij is hoe dan ik heb 4k gold, ik maar daar graag gold cap van.
De markt op Eonar (Alliance) is b.v. zo drama dat je zelfs mooie luxe spullen amper verkoopt. Kan je nog zo goed willen zijn in flippen, maar stuff just does not sell. Op Defias Brotherhood b.v. gaat het wel lekkerder. Dan nog; 10K per dag... leuk als je geen fulltime werk en gezin hebt, maar anders... zou ik het doel wat lager stellen
Hem vragengarriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:58:
[...]
Vertel mij is hoe dan ik heb 4k gold, ik maar daar graag gold cap van.
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:33:
Die discussie had misschien in TBC nog waar geweest maar sinds Wotlk is 10K per dag makkelijk te verdienen zonder ook maar uit de hoofdstad te komen
Ik ben al blij als ik 5k / week maak... maar ik steek er dan ook geen tijd inMektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Als je eenmaal boven een bepaald aantal G zit kan je met G G's maken.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.
[..]
in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.
Maar later ook op servers zoals Outland etc.
[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 14-08-2014 12:08 ]
Verwijderd
Gold maak je met gold. Ik ken verschillende mensen met de gold cap op 1 character die dit gold gebruiken om de markt te domineren. Ze kopen alle gems die ze te goedkoop vinden op en reposten die meteen. En ze hebben genoeg gold om dit vol te houden als een nieuw iemand zich op de markt begeeft.Soeski schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:04:
[...]
Dat is altijd het mooie. Al die mensen die zeggen dat 10K gold per dag een makkie is, kunnen je niet precies zeggen hoe.
Onderling hebben ze allang afgesproken om de prijzen hoog te houden.
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, maar het probleem is dat je dan zelf met zoveel gems zit, die niet verkopen... mijn voorraad werd alleen maar groter. Sja, degenen die ze plaatsen waren ze steeds kwijt... aan MIJ. Ik verkocht ze vervolgens niet meer zo snel; hooguit 2 of 3 per dag. Dat was dus niet de bedoelingVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:31:
[...]
Gold maak je met gold. Ik ken verschillende mensen met de gold cap op 1 character die dit gold gebruiken om de markt te domineren. Ze kopen alle gems die ze te goedkoop vinden op en reposten die meteen. En ze hebben genoeg gold om dit vol te houden als een nieuw iemand zich op de markt begeeft.
Onderling hebben ze allang afgesproken om de prijzen hoog te houden.
Servereconomie is echt belangrijk, en heel veel tijd. Een gem plaatsen en dan 48 uur wachten heeft geen zin, je moet meermaals per dag (voorkeur elk uur) opnieuw plaatsen, kopen enz enz.
Ander probleem dat ik had was dat mijn cancel-kosten hoger waren dan de opbrengsten. Als je een gem al 3x moet plaatsen levert het al niks meer op.
youtube.com/@hisrep
Ik zit nu naar een transfer schermpje te staren.. zwaar irritant.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
youtube.com/@hisrep
wat ik meestal doe, tijdens levellen gewoon verkopen op de AH. Dan bouw je een aardig budget op.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Op dat moment kun je 2 dingen doen:
1. De mats gaan farmen zodat je skill "bijblijft"
2. gewoon lekker door levelen
Bij optie 1 is het enige nadeel dat je later level 90 bent en bij optie 2 is het zo dat als je dan level 90 bent je nog geen 600 profs heb.
Ik zou zelf voor optie 2 gaan, maar dat is persoonlijk
Verwijderd
Zonder main is het echter de moeite niet waard
Wil je later een andere profession gaan doen (wel aan te raden, gathering professions heb je volgens mij niet zo veel aan als andere professions. Enchanting, Blacksmithing en Jewelcrafting gaven je goeie items die je alleen zelf kan maken.
Verwijderd
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Je ziet wel eens een leuke epic voorbij komen die 10.000 tot 100.000 gold kost, waar je anders zelf misschien nooit aan komt. Recepten; ook een voorbeeld... de zeldzame dan. Ook heb ik al meermaals 5 Primal Diamond moeten kopen (nieuwe LMG) en elke keer de Weapon Enchants (à 1200g) gaat ook hard. Je kan veel speciale mats zelf maken als je tailor of alchemist bent b.v., maar dit duurt 30 dagen (1x per dag)... of je koopt het, maar dan is de prijs er ook naar. Of je wilt per sé de Reforge Mount (afrader gezien het feit dat reforgen verdwijnt) à 120K... noem maar wat.Mik! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:23:
Maar waarom wil je uberhaupt zoveel geld hebben? Black market auction house voor rare items? Mounts? Ik heb op dit moment rond de 90k ofzo en ik weet eigenlijk niet wat ik met het geld moet doenGuild zorgt voor dingen als flasks en potions en ook de repairs. Ik heb een leuke spreiding van profs over mijn characters en ik maak gebruik van mijn netwerk. Sowieso ben ik een verschrikkelijke hoarder en heb ik een guildbank vol met herbs en mats. Ik zou gold kunnen maken, maar ik zie er echt het nut niet van in, want ik heb nu al meer gold dan ik zou uit kunnen geven.
Sommige gaan oude content soloen, sommige gaan geld verdienen
Verwijderd
Waarom niet allebei, ik heb redelijk wat verdiend aan BOP items uit oude raids verkopen voor transmog sets.pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:31:
Ja, wat moet je met geld in reallife, als je al onderhouden bent. Geld = luxe = minder zorgen = plezier. En boven een bepaald bedrag wordt het gewoon een kick om nóg meer te krijgen denk ik.
Sommige gaan oude content soloen, sommige gaan geld verdienen
BoE bedoel je natuurlijk, maar die gaan soms voor veel geld over de toonbank dat kloptVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:47:
[...]
Waarom niet allebei, ik heb redelijk wat verdiend aan BOP items uit oude raids verkopen voor transmog sets.
Prijzen al gezien voor gebouwen in je garrison?Mik! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:23:
Maar waarom wil je uberhaupt zoveel geld hebben? Black market auction house voor rare items? Mounts? Ik heb op dit moment rond de 90k ofzo en ik weet eigenlijk niet wat ik met het geld moet doenGuild zorgt voor dingen als flasks en potions en ook de repairs. Ik heb een leuke spreiding van profs over mijn characters en ik maak gebruik van mijn netwerk. Sowieso ben ik een verschrikkelijke hoarder en heb ik een guildbank vol met herbs en mats. Ik zou gold kunnen maken, maar ik zie er echt het nut niet van in, want ik heb nu al meer gold dan ik zou uit kunnen geven.
Kan je maar beter 100k+ opzij hebben staan.
Gaf in MoP ook 45k uit voor een neck en die week er op zelf een te winnen uit de raid.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Heb voor mijn nieuwe warrior ook weer 10k+ uitgegeven aan de tanking BOE's. Wil snel Flex+Normal kunnen tanken en met LFR gear gaat dat hem niet snel worden zonder Guild groep...junglebeast schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:00:
Ja uitgeven aan het begin van de expansion aan BOE's om zo snel je char gear ready te hebben.
Gaf in MoP ook 45k uit voor een neck en die week er op zelf een te winnen uit de raid.
Dit terwijl ik natuurlijk wel gewoon een pro tank ben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
iLvl --> skillhmr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:32:
[...]
Heb voor mijn nieuwe warrior ook weer 10k+ uitgegeven aan de tanking BOE's. Wil snel Flex+Normal kunnen tanken en met LFR gear gaat dat hem niet snel worden zonder Guild groep...
Dit terwijl ik natuurlijk wel gewoon een pro tank ben.
helaas wordt er wel veel gekeken zo, als ik op mijn 525 mage naar een flex groep zoek en link full normal, inviten ze me niet omdat ilvl
Verwijderd
Garrison is leuk, maar daar heb ik geen haast mee. Mounts geef ik ook weinig om
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Mwjah ik kan ook full normal linken in verschillende rollengarriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:38:
[...]
iLvl --> skill.
helaas wordt er wel veel gekeken zo, als ik op mijn 525 mage naar een flex groep zoek en link full normal, inviten ze me niet omdat ilvl
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben nooit zo moeilijk en de groepen die ik opzet clearen meestal toch wel vrij vlot. Als iemand geen achievment heb dan vraag ik gewoon of hij de tactics weet en test dit door iets te vragen over een bossfight dat niet voorkomt in die bossfight, als ze dan zeggen dat dat niet gebeurt bij dat gevecht weet ik dat het wel goed zit.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:40:
ilvl gearscore en achievements zijn echt de grootste bs in wow. Vind het ook zown mooie dat je alleen een pug raid inkomt als je full achievement voor die raid kan linken. Ja hoe de f moet je dan die achievement krijgen xD of min ilvl 560 voor flex terwijl er 540 gear dropt dafuq heb je dan nog te zoeken in flex -.-
Het is dan ook redelijk bijzonder als je normal 14/14 hebt en je nog steeds maar 525 bent... heb je dan zo'n pecht met drops gehad?garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:38:
[...]
iLvl --> skill.
Iets met een alt, maar dat wist je al te zien aan de emoticonSoeski schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:49:
[...]
Het is dan ook redelijk bijzonder als je normal 14/14 hebt en je nog steeds maar 525 bent... heb je dan zo'n pecht met drops gehad?
Rupsen, Rapsen.
mijn inzending: 14 oktoberMetian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:04:
Spannend, over enkele uren de release datum van WoD. Eens zien wie er dicht bij zit, hehe
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik ga voor 11 november. Met op de 10th anniversary de max level, level 100 Molten Core en de 100 vs 100 Hillsbrad battleground.
Een event kort na een launch beviel toch wel goed met Brewfest en de launch van MoP toen door de leuke 'gratis' boost-trinket die je toen kon krijgen. Plus was een extra motivatie om snel te levelen. Ik kreeg de indruk toen dat meer mensen er zo over dachten.
Komende twee maanden wordt de beta nog een beetje uitgemolken door Blizzard en twee (of drie) weken voor launch gaat de beta offline. Tegelijkertijd komt dan de prepatch met de launch event voor WoD online.
[ Voor 44% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 16:19 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Tegelijkertijd met de nog onaangekondigde expansion 7.0 zodat je voor het eerst de nieuwe content dat je wilt spelen kunt kiezenVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:49:
stelletje optimisten het wordt 2 feb 2015 xD
2 varianten van de expansion, ala pokemon red/blueZerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:52:
[...]
Tegelijkertijd met de nog onaangekondigde expansion 7.0 zodat je voor het eerst de nieuwe content dat je wilt spelen kunt kiezen![]()
Gok er op dat PTR van de event binnen enkele weken online zal staan, mits die uberhaupt komt.
[ Voor 25% gewijzigd door Metian op 14-08-2014 17:02 ]
Rupsen, Rapsen.
Dan wil ook nog met WoD yellow met Pikachu Rexxar als speelbare character.Puc van S. schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:02:
[...]
2 varianten van de expansion, ala pokemon red/blue
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
http://www.gamespot.com/videos/embed/6420659/
Probeer het anders via http://www.twitch.tv/gamespot
Here we go!
[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 14-08-2014 18:30 ]
Rupsen, Rapsen.
Nou ben benieuwd
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Mike lijkt me beetje zenuwachtig btw
Rupsen, Rapsen.
*edit 1: Dit komt overigens wel erg gescript over!
[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 14-08-2014 18:49 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Rupsen, Rapsen.
- UBRS level 90 versie (in WoD komt er de level 100 versie) (UBRS lvl 90 is enkel in de prerelease)
Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:54:
Prerelease stuff:spoiler:- Iron Horde invades Blasted Lands. Jij mag het onderzoeken. Netherkeep is vernietigt.
- UBRS level 90 versie (in WoD komt er de level 100 versie) (UBRS lvl 90 is enkel in de prerelease)
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 113% gewijzigd door hmr op 14-08-2014 19:03 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Rupsen, Rapsen.
Zat al paar posts terug te kijken, indd 2 dagen. Maar 11 november duurt mij nu al te lang.
Rupsen, Rapsen.
Rupsen, Rapsen.
En Lords of War - part one
[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 19:32 ]
Nee hoor, wotlk is toen ook uitgekomenDennism schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:20:
hmm, een donderdag, rare dag voor Blizzard.
Deze video voor degenen die het willen zien.Viccers schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:39:
Mooie cinematic weer! Leuk dat ze het Grommash stuk uit WC3 (in het vuur van de exploderende Mannorosh) gekopieerd hebben met een twist van Garrosh erin.
http://youtu.be/luuUE0x7-TY
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!