Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.103 views

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik gok dat blizzard ons gaat verassen en het eing augustus of begin september komt. (a man can dream)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
-kardo- schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:20:
Ik gok dat blizzard ons gaat verassen en het eing augustus of begin september komt. (a man can dream)
In de wildste dromen is dit nog niet eens mogelijk.

De pre-patch is nog niet eens op de PTR geweest

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:30
Twylight schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:18:
Ik denk eerder dat de pre-patch een week voor de 10th anniversary live gaat en dan WoD 3 weken na de anniversary (een maand na de pre-patch)
Of de pre-patch gaat live op Blizzcon via een aankondiging daar en dan WoD gaat 25 november live.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:13
WoD zal sowieso niet live gaan tijdens de Anniversary of kort op de Anniversary, dan loopt namelijk de nieuwe max level molten core en die zal toch echt voor level 90 of voor level 100 worden.

Mij lijkt een oktober release erg goed mogelijk, een release 2 maanden na de aankondiging is in mijn optiek vrij realistisch.
Ook is het zo dat Blizzard vaak games uit brengt op een dinsdag, 14 oktober is toevallig een dinsdag. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Redblader op 14-08-2014 01:20 ]

Verwijderd

Een begin September is goed mogelijk, meeste wat ze nu nog moeten doen is number tuning en Raid testing.

Daar zitten 2 verschillende teams op dus pak em beet 1 @ 2 maanden is goed mogelijk. Ik wou dat ze 6.0 er al in knalden, want dan kunnen we alvast wennen aan die 1k crits! :)

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet wennen aan die 20000000000 crits. Dus ik ben allang happy haha

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Gimmy the 1K crits! <3 cant wait. Ik heb wel zin om 500 dps te doen :D

Verwijderd

zo heerlijk rustig en overzichtelijk xD ik heb gister trouwens voor het eerst normals gerunt met een nieuwe guild als blood dk. Moet zeggen jullie hadden gelijk over de stats ik heb nog beetje getweaked zit unbuffen op 195% mastery 32% parry 10% dodge met 800k hp. Krijg sommige bazen best wel billenkoek maar easy handlebaar als je cooldowns goed gebruikt. We zijn in 2,5 uur tot spoils gekomen dus best prima ^^

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Zou het echt zo veranderen? Ik verwacht (heb me niet ingelezen in die stat-squeeze) eerder dat je op level 100 'dezelfde' dps doet als nu, ipv alles drastisch terug te brengen naar hele lage hits/crits.

Verwijderd

dat denk ik niet vriend van mij heeft in ptr op zijn warlock wel 80k hp das ong 1/5 van wat hij nu heeft. Stats gaan dus zeker wel drastisch omlaag. Maarja wat is ook de point. Nu praten mensen over 200k dps en 500k dps e.d. we halen zelf de nullen er al af omdat het useless is. Plus het is nog kut rekenen ook. Kan blizz net zo goed de nullen deraf halen heb je geen 1500 sta en str meer maar 15 prima dan cluttered je screen ook nie zo van je combat text omdat je een 200k crit haalt. Heb daar nu zelfs een addon voor dattie de nullen deraf haalt xD

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Hier een mooi voorbeeld van hoe een plate chest is veranderd:

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/402644.jpg

Zoals je ziet is het een aardige change en als ik m'n rekenles nog goed herinner kom je er op uit dat dat item ongeveer 97% minder "goed" is geworden.

Bron

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 14-08-2014 09:43 ]

• EG Mike
Alright! dit zijn TBC stats, nice! :)

Verwijderd

pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:45:
Alright! dit zijn TBC stats, nice! :)
Yip, ze zijn erg aan het tryharden om het tbc gevoel terug te brengen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik vind dat echt niet erg, die 100k's aan crits vind ik nou niet echt leuk meer, die getallen gaan echt nergens meer over.

• EG Mike
Nog een expansion terug aub, als we dan toch bezig zijn. Ik wil Cloth users weer kunnen one-shotten op m'n rogue :D

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-11 18:10
Dennism schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:13:
[...]
FPS is ook heel erg afhankelijk van je instellingen. Ik speel met een 4670K @ 4.6 GHz nu, en hiervoor een i7 920 @ 3.6 met een HD7950 @ 1050/1500 op een 1920*1200 scherm op Ultra settings. FPS is in veel gevallen dan gewoon gecapped op 60 met Vsync (en kan ws ook wel een stuk hoger), zeker in rustige of kleine gebieden zoals arena's of levelings zones, zowel met de oude als nieuwe CPU.

Ga ik echter 40 man ordos of een 25 mans doen op ultra settings dan zie ik direct dips naar +-20 FPS en moet ik de settings lager zetten voor 30+ FPS. Zo zal 144 FPS ook best mogelijk zijn verwacht ik als je de settings redelijk laag hebt staan, en de resolutie niet te hoog is (en ik verwacht DX9 modus en geen DX11). Wil je echter ultra runnen op 1080P of hoger dan heb je wel een dikke CPU nodig met een zo hoog mogelijke clock en een zo hoog mogelijk aantal IPC, AMD's hebben vaak wel de clock speed, maar niet de IPC om dit soort instellingen te kunnen draaien.
Ik speel idd precies dezelfde hardware, maar heb 'm nooit op Ultra staan. In outdoor PvE gaat dat nog best, maar met 25-man of 40-man is dat killing. Sommige LFR fights met veel adds, maar zeker Ordos zakt dan in naar 10fps; jouw 20 haal ik niet op Ultra. Enige verschil is dat mijn OC iets lager is maar dat mag geen 100% fps boost geven natuurlijk. Het is ook heel wisselend en dat valt misschien nog het meeste op. De ene keer kan ik Immerseus doen met 30-40fps, de andere keer maar 20. Geen idee waar dat in zit, maar het lijkt wel of WoW ook sneller of trager wordt afhankelijk van de server waar je op speelt en de snelheid van je medespelers (qua internet/pc).
Anyway, ik zet 'm nooit meer op Ultra want dan moet ik met raiden elke keer de settings weer naar Good/High zetten. Heeft Blizzard over nagedacht; er zijn in WoD aparte settings voor Raiding/Arena's. :)

Verwijderd

haha die stats zijn awesome :D

• jmxd
  • Niet online
Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:46:
[...]

Of de pre-patch gaat live op Blizzcon via een aankondiging daar en dan WoD gaat 25 november live.
Ze gaan niet ineens zomaar uit het niets de pre-patch lanceren. Sowieso komt er minimaal een maand vantevoren een aankondiging over wanneer het PvP seizoen afgelopen is (en dat is tegelijkertijd met 6.0) en het lijkt mij sterk dat deze niet eerst getest wordt op de beta of PTR.

Het lijkt mij ook vreemd als het anniversary event (met max level Molten Core) pas komt nadat of vlak voor WoD uit is, dan zou iedereen keihard moeten racen naar level 100 om daar aan mee te kunnen doen.

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
denk ook even aan de CM's waarvoor ze beloofd hebben om dingen tijdig aan te kondigen! Minstens een maand voor de pre-patch nog, waardoor een oktober release mogelijk is. :).

Het MC event is ook een dungeon voor 40 lvl 90's...stond in de bluepost...dus zou zonde zijn om het voor lvl 90's te tweaken terwijl iedereen al naar lvl 100 gaat of al lvl 100 is.

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:21
De 40-man MC zal voor 90's zijn samen met nog andere verjaardagevents. Dus ik denk een 3-tal weken erna dat de pre patch er zal komen en dan de release van 6.0.
Ik hoop van niet, maar ik denk dat het een december release wordt.

• EG Mike
Ik zeg 23 november. Dat is de datum dat WoW voor het eerst gelanceerd werd (in Amerika). dat MC event hoeft toch niet perse te eindigen wanneer WoD komt? Als het een level 90 raid is, kan het ook op level 91-100 gedaan worden :)

Maar aan de andere kant.. als die stat-squeeze komt, gaan ze natuurlijk ook MC niet nog eens aanpassen bij de launch van WoD. Maargoed, met Blizzard weet je het maar nooit :)

EDIT: die 40man MC raid zal wel een cake-walk worden (lees: 40man LFR). Ze zullen wel niet mensen uit gaan sluiten dmv. een gear-requirement op te stellen.

[ Voor 16% gewijzigd door EG Mike op 14-08-2014 10:40 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:38:
Ik zeg 23 november. Dat is de datum dat WoW voor het eerst gelanceerd werd (in Amerika). dat MC event hoeft toch niet perse te eindigen wanneer WoD komt? Als het een level 90 raid is, kan het ook op level 91-100 gedaan worden :)

Maar aan de andere kant.. als die stat-squeeze komt, gaan ze natuurlijk ook MC niet nog eens aanpassen bij de launch van WoD. Maargoed, met Blizzard weet je het maar nooit :)
Ze passen al alles aan:

"You will still feel just as powerful killing mobs and the numbers will be easier to understand as they are smaller. In addition, lots of players have been worried about their ability to solo old content, but Blizzard has announced players will deal bonus damage against lower-level creatures and take reduced damage from them."

Klopt natuurlijk niet helemaal op jou stelling, nu ik het nog een keer lees :+

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 14-08-2014 10:42 ]

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:21
Wanneer wordt het bekend gemaakt ? 19.30 onze tijd?

• jmxd
  • Niet online
Ik ben op zoek naar iemand met een Alliance character op Frostmane en op Ravencrest.

Ik speel normaal op Frostmane maar heb de gratis 90 boost gebruikt op een alt op Ravencrest, echter heb ik daar nu helemaal geen gold voor enchants, gems en reforge :')

Ik wil dus iemand wat gold geven op Frostmane en het dan terug krijgen op Ravencrest :P

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

ebuzola schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:41:
Wanneer wordt het bekend gemaakt ? 19.30 onze tijd?
Nee, uurtje eerder om 18:30

Rupsen, Rapsen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Twylight schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:59:
Ik ben op zoek naar iemand met een Alliance character op Frostmane en op Ravencrest.

Ik speel normaal op Frostmane maar heb de gratis 90 boost gebruikt op een alt op Ravencrest, echter heb ik daar nu helemaal geen gold voor enchants, gems en reforge :')

Ik wil dus iemand wat gold geven op Frostmane en het dan terug krijgen op Ravencrest :P
Ik speel op frostmane maar heb geen geld op ravencrest :P

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 14-08-2014 11:01 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 17:14
pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:47:
Nog een expansion terug aub, als we dan toch bezig zijn. Ik wil Cloth users weer kunnen one-shotten op m'n rogue :D
En weer in elkaar gekickt worden door een holy pally <3 ( Rogue's :+ )

• jmxd
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

En weer in elkaar gekickt worden door een holy pally <3 ( Rogue's :+ )
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-D7JzgAut1ok/TVsdm_sez9I/AAAAAAAAAFo/RsGz1FVwatM/s1600/Athene.jpg

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

PPPPPPSSSSSSSSSSSSSFFFFFFFFFFTTTTTTT AROUND THE CORNER!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

• hmr

hmr

HE'S SUPERR SKEEEEEEEEEEEEEEEELEDDDD

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 17:14
Die had ik moeten zien aankomen :+
hmr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:18:
[...]

PPPPPPSSSSSSSSSSSSSFFFFFFFFFFTTTTTTT AROUND THE CORNER!
QFT

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 14-08-2014 11:21 ]

Verwijderd

ik speel op ravencrest maar geen characters op frostmane xD

• EG Mike
Twylight schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:59:

10k gold maken op de AH per dag; eitje man :')

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Vertel mij is hoe dan ik heb 4k gold, ik maar daar graag gold cap van. :+

• jmxd
  • Niet online
pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Niet geheel onwaar, echter heb ik geen professions en maar 30g starter budget :P gaat niet lukken dus :D

• Soeski
garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Dat is altijd het mooie. Al die mensen die zeggen dat 10K gold per dag een makkie is, kunnen je niet precies zeggen hoe. Ze besteden er uren en uren per dag aan, het is superafhankelijk van je server en wat je koopt. Er is ook geen handleiding voor te schrijven anders zou iedereen het wel doen. Het vereist in ieder geval goede addons, enorm inzicht in de markt qua items EN je server en HEEL veel tijd.
De markt op Eonar (Alliance) is b.v. zo drama dat je zelfs mooie luxe spullen amper verkoopt. Kan je nog zo goed willen zijn in flippen, maar stuff just does not sell. Op Defias Brotherhood b.v. gaat het wel lekkerder. Dan nog; 10K per dag... leuk als je geen fulltime werk en gezin hebt, maar anders... zou ik het doel wat lager stellen ;)

• EG Mike
garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Hem vragen :') Hier doelde ik ook op met mijn post; ik beweer niet dat ik het kan :)
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:33:
Die discussie had misschien in TBC nog waar geweest maar sinds Wotlk is 10K per dag makkelijk te verdienen zonder ook maar uit de hoofdstad te komen
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Als je eenmaal boven een bepaald aantal G zit kan je met G G's maken.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.
[..]
in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.
Maar later ook op servers zoals Outland etc.
Ik ben al blij als ik 5k / week maak... maar ik steek er dan ook geen tijd in :)

[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 14-08-2014 12:08 ]

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:04:
[...]
Dat is altijd het mooie. Al die mensen die zeggen dat 10K gold per dag een makkie is, kunnen je niet precies zeggen hoe.
Gold maak je met gold. Ik ken verschillende mensen met de gold cap op 1 character die dit gold gebruiken om de markt te domineren. Ze kopen alle gems die ze te goedkoop vinden op en reposten die meteen. En ze hebben genoeg gold om dit vol te houden als een nieuw iemand zich op de markt begeeft.

Onderling hebben ze allang afgesproken om de prijzen hoog te houden.

Verwijderd

mwah het is zoals soeski zegt. Ik ben zelf meer raid focussed en ben ook eigenlijk altijd blut in wow termen gezien. Heb maatjes die wat raiden betreft e.d. behoorlijk casual zijn en altijd lopen te farmen en te AH'en die gasten hebben kilos gold omdat ze daar eigenlijk al hun tijd in steken, maar veel verder dan lfr komen ze niet. Is net als met gear farmen hangt er maar net vanaf waar je je tijd in wil steken.

• Soeski
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

Gold maak je met gold. Ik ken verschillende mensen met de gold cap op 1 character die dit gold gebruiken om de markt te domineren. Ze kopen alle gems die ze te goedkoop vinden op en reposten die meteen. En ze hebben genoeg gold om dit vol te houden als een nieuw iemand zich op de markt begeeft.

Onderling hebben ze allang afgesproken om de prijzen hoog te houden.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, maar het probleem is dat je dan zelf met zoveel gems zit, die niet verkopen... mijn voorraad werd alleen maar groter. Sja, degenen die ze plaatsen waren ze steeds kwijt... aan MIJ. Ik verkocht ze vervolgens niet meer zo snel; hooguit 2 of 3 per dag. Dat was dus niet de bedoeling :)
Servereconomie is echt belangrijk, en heel veel tijd. Een gem plaatsen en dan 48 uur wachten heeft geen zin, je moet meermaals per dag (voorkeur elk uur) opnieuw plaatsen, kopen enz enz.
Ander probleem dat ik had was dat mijn cancel-kosten hoger waren dan de opbrengsten. Als je een gem al 3x moet plaatsen levert het al niks meer op.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:27

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Even een newb vraagje. Kan ik beter eerst mijn character levelen en daarna snel de professions ontwikkelen, of is het juist beter tegelijk op te doen met het levelen van je character? Ik ben nu level 48 mage en kwam er achter dat mijn professions (tailoring & enchanting) vet moeilijk omhoog te krijgen zijn omdat je bijvoolbeeld veel strange dust en linen cloth nodig hebt. Nu heb ik een briljante linen/wool/silk cloth farming spot, en vervolgens maak ik daarmee brown linen robe die ik weer disenchant in strange dust, maar ideaal is het natuurlijk niet. Zijn er snellere manieren?

youtube.com/@hisrep

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
eerst levellen, daarna professions.. dan wordt farmen 100x makkelijker :p

Ik zit nu naar een transfer schermpje te staren.. zwaar irritant.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:27

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Maar ik heb dus bijv. in de beginlevels steeds al mijn linen cloth verkocht, of het niet eens opgeraapt, terwijl ik het nu hard nodig blijk te hebben. Kan je toch beter along the way verzamelen?

youtube.com/@hisrep

• corset
meh, op 90 farm je het veels te makkelijk. Vooral cloth kan je gewoon genoeg van krijgen.

wat ik meestal doe, tijdens levellen gewoon verkopen op de AH. Dan bouw je een aardig budget op.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Het klinkt leuk om tijdens het levelen je profs mee te levelen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat je gewoon niet genoeg mats krijgt om daarmee spullen te blijven maken.

Op dat moment kun je 2 dingen doen:

1. De mats gaan farmen zodat je skill "bijblijft"
2. gewoon lekker door levelen

Bij optie 1 is het enige nadeel dat je later level 90 bent en bij optie 2 is het zo dat als je dan level 90 bent je nog geen 600 profs heb.

Ik zou zelf voor optie 2 gaan, maar dat is persoonlijk

Verwijderd

lvlen en proffs tegelijkertijd kost veel tijd. als je geen 2de main heb kan je idd beter eerst lvlen en dan proffs. Of zo wel dan farm je gewoon hele bende matts op je main stuur je allemaal naar je alt en dan gaat razend snel omdat je dan ook xp krijg van je proffs lvlen.
Zonder main is het echter de moeite niet waard

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Ik zou als ik jou was lekker Mining en Herbalism pakken en gewoon je skills mee blijven levelen. Alles verkopen op het AH, dan zul je waarschijnlijk de 10k wel halen. Ben nu bijna level 30 op mijn nieuwe character en zit bijna op de 1000g, ik verkoop eigenlijk alleen Peacebloom/Earthroot/Silverleaf voor zo'n 40-50g per stack en bewaar m'n ores voor later, wil graag Blacksmith worden. Heb eigenlijk weinig tijd besteed aan het farmen, misschien een uur of twee van al m'n speeltijd tot nu toe.

Wil je later een andere profession gaan doen (wel aan te raden, gathering professions heb je volgens mij niet zo veel aan als andere professions. Enchanting, Blacksmithing en Jewelcrafting gaven je goeie items die je alleen zelf kan maken.

Verwijderd

persoonlijk gebruik ik 2 altus als gather bitch en me main bs en jc 2x socket 2x uber gem = win

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Maar waarom wil je uberhaupt zoveel geld hebben? Black market auction house voor rare items? Mounts? Ik heb op dit moment rond de 90k ofzo en ik weet eigenlijk niet wat ik met het geld moet doen :D Guild zorgt voor dingen als flasks en potions en ook de repairs. Ik heb een leuke spreiding van profs over mijn characters en ik maak gebruik van mijn netwerk. Sowieso ben ik een verschrikkelijke hoarder en heb ik een guildbank vol met herbs en mats. Ik zou gold kunnen maken, maar ik zie er echt het nut niet van in, want ik heb nu al meer gold dan ik zou uit kunnen geven.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Soeski
Mik! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:23:
Maar waarom wil je uberhaupt zoveel geld hebben? Black market auction house voor rare items? Mounts? Ik heb op dit moment rond de 90k ofzo en ik weet eigenlijk niet wat ik met het geld moet doen :D Guild zorgt voor dingen als flasks en potions en ook de repairs. Ik heb een leuke spreiding van profs over mijn characters en ik maak gebruik van mijn netwerk. Sowieso ben ik een verschrikkelijke hoarder en heb ik een guildbank vol met herbs en mats. Ik zou gold kunnen maken, maar ik zie er echt het nut niet van in, want ik heb nu al meer gold dan ik zou uit kunnen geven.
Je ziet wel eens een leuke epic voorbij komen die 10.000 tot 100.000 gold kost, waar je anders zelf misschien nooit aan komt. Recepten; ook een voorbeeld... de zeldzame dan. Ook heb ik al meermaals 5 Primal Diamond moeten kopen (nieuwe LMG) en elke keer de Weapon Enchants (à 1200g) gaat ook hard. Je kan veel speciale mats zelf maken als je tailor of alchemist bent b.v., maar dit duurt 30 dagen (1x per dag)... of je koopt het, maar dan is de prijs er ook naar. Of je wilt per sé de Reforge Mount (afrader gezien het feit dat reforgen verdwijnt) à 120K... noem maar wat.

• EG Mike
Ja, wat moet je met geld in reallife, als je al onderhouden bent. Geld = luxe = minder zorgen = plezier. En boven een bepaald bedrag wordt het gewoon een kick om nóg meer te krijgen denk ik.

Sommige gaan oude content soloen, sommige gaan geld verdienen :p

Verwijderd

pryth schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:31:
Ja, wat moet je met geld in reallife, als je al onderhouden bent. Geld = luxe = minder zorgen = plezier. En boven een bepaald bedrag wordt het gewoon een kick om nóg meer te krijgen denk ik.

Sommige gaan oude content soloen, sommige gaan geld verdienen :p
Waarom niet allebei, ik heb redelijk wat verdiend aan BOP items uit oude raids verkopen voor transmog sets.

• EG Mike
Joah, maar daar haal je over het algemeen de goldcap niet mee :p

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:47:
[...]

Waarom niet allebei, ik heb redelijk wat verdiend aan BOP items uit oude raids verkopen voor transmog sets.
BoE bedoel je natuurlijk, maar die gaan soms voor veel geld over de toonbank dat klopt :P

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Mik! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:23:
Prijzen al gezien voor gebouwen in je garrison? :)
Kan je maar beter 100k+ opzij hebben staan.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15

junglebeast

hier staat iets

Ja uitgeven aan het begin van de expansion aan BOE's om zo snel je char gear ready te hebben.
Gaf in MoP ook 45k uit voor een neck en die week er op zelf een te winnen uit de raid. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

Must Raaaiid RL = boooring

• hmr

hmr

junglebeast schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:00:
Ja uitgeven aan het begin van de expansion aan BOE's om zo snel je char gear ready te hebben.
Gaf in MoP ook 45k uit voor een neck en die week er op zelf een te winnen uit de raid. :)
Heb voor mijn nieuwe warrior ook weer 10k+ uitgegeven aan de tanking BOE's. Wil snel Flex+Normal kunnen tanken en met LFR gear gaat dat hem niet snel worden zonder Guild groep...

Dit terwijl ik natuurlijk wel gewoon een pro tank ben. O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

hmr schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:32:
[...]

Heb voor mijn nieuwe warrior ook weer 10k+ uitgegeven aan de tanking BOE's. Wil snel Flex+Normal kunnen tanken en met LFR gear gaat dat hem niet snel worden zonder Guild groep...

Dit terwijl ik natuurlijk wel gewoon een pro tank ben. O-)
iLvl --> skill :+ .

helaas wordt er wel veel gekeken zo, als ik op mijn 525 mage naar een flex groep zoek en link full normal, inviten ze me niet omdat ilvl :(

Verwijderd

ilvl gearscore en achievements zijn echt de grootste bs in wow. Vind het ook zown mooie dat je alleen een pug raid inkomt als je full achievement voor die raid kan linken. Ja hoe de f moet je dan die achievement krijgen xD of min ilvl 560 voor flex terwijl er 540 gear dropt dafuq heb je dan nog te zoeken in flex -.-

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Hmm, misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend :D Ik weiger om epics te kopen om raidready te zijn, maar dat komt ook omdat mijn guild daar minder eisen aan stelt. Dungeon blues en VP/JP epics waren voldoende om de eerste raids in te stappen. Dat wat ik zelf kan fixen doe ik natuurlijk wel. Duurste enchant is weapon en daar heb ik geen last van, want ik speel een DK. Primal diamonds is transmuten op mijn transmution master. Potions fix ik op mijn andere alchemist en ook flasks heb ik gecovered op weer een andere alt. Blacksmithing, jewelcrafting, tailoring heb ik zelf en daar waar ik iets mis heb ik guildies/vrienden voor.

Garrison is leuk, maar daar heb ik geen haast mee. Mounts geef ik ook weinig om :) Sowieso komt er momenteel voldoende geld binnen zonder er echt iets voor te doen. Loremaster, oude raids, reputations, dailies, het levert voor mij gelukkig voldoende op om mijn ding in game te kunnen doen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• hmr

hmr

garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

helaas wordt er wel veel gekeken zo, als ik op mijn 525 mage naar een flex groep zoek en link full normal, inviten ze me niet omdat ilvl :(
Mwjah ik kan ook full normal linken in verschillende rollen :(. Maar nee je hebt ilevel 585+ nodig voor flex 1 tegenwoordig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:40:
ilvl gearscore en achievements zijn echt de grootste bs in wow. Vind het ook zown mooie dat je alleen een pug raid inkomt als je full achievement voor die raid kan linken. Ja hoe de f moet je dan die achievement krijgen xD of min ilvl 560 voor flex terwijl er 540 gear dropt dafuq heb je dan nog te zoeken in flex -.-
Ik ben nooit zo moeilijk en de groepen die ik opzet clearen meestal toch wel vrij vlot. Als iemand geen achievment heb dan vraag ik gewoon of hij de tactics weet en test dit door iets te vragen over een bossfight dat niet voorkomt in die bossfight, als ze dan zeggen dat dat niet gebeurt bij dat gevecht weet ik dat het wel goed zit. :9

• Soeski
garriej schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Het is dan ook redelijk bijzonder als je normal 14/14 hebt en je nog steeds maar 525 bent... heb je dan zo'n pecht met drops gehad? :+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Soeski schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

Het is dan ook redelijk bijzonder als je normal 14/14 hebt en je nog steeds maar 525 bent... heb je dan zo'n pecht met drops gehad? :+
Iets met een alt, maar dat wist je al te zien aan de emoticon :o

• Metian

Metian

Snert is vies

Spannend, over enkele uren de release datum van WoD. Eens zien wie er dicht bij zit, hehe :p

Rupsen, Rapsen.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Metian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:04:
Spannend, over enkele uren de release datum van WoD. Eens zien wie er dicht bij zit, hehe :p
mijn inzending: 14 oktober

• Zerora
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik ga voor 11 november. Met op de 10th anniversary de max level, level 100 Molten Core en de 100 vs 100 Hillsbrad battleground.

Een event kort na een launch beviel toch wel goed met Brewfest en de launch van MoP toen door de leuke 'gratis' boost-trinket die je toen kon krijgen. Plus was een extra motivatie om snel te levelen. Ik kreeg de indruk toen dat meer mensen er zo over dachten.

Komende twee maanden wordt de beta nog een beetje uitgemolken door Blizzard en twee (of drie) weken voor launch gaat de beta offline. Tegelijkertijd komt dan de prepatch met de launch event voor WoD online.

[ Voor 44% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 16:19 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

stelletje optimisten het wordt 2 feb 2015 xD

• Zerora
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:49:
stelletje optimisten het wordt 2 feb 2015 xD
Tegelijkertijd met de nog onaangekondigde expansion 7.0 zodat je voor het eerst de nieuwe content dat je wilt spelen kunt kiezen :+ 8)7

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:33
Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:52:
[...]

Tegelijkertijd met de nog onaangekondigde expansion 7.0 zodat je voor het eerst de nieuwe content dat je wilt spelen kunt kiezen :+ 8)7
2 varianten van de expansion, ala pokemon red/blue ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Metian

Metian

Snert is vies

7 oktober is mijn schatting. Ruime tijd voor de verjaardag, zodat mensen van WoD kunnen genieten. Pre-event zal dan in September plaats vinden.

Gok er op dat PTR van de event binnen enkele weken online zal staan, mits die uberhaupt komt.

[ Voor 25% gewijzigd door Metian op 14-08-2014 17:02 ]

Rupsen, Rapsen.

• Zerora
Puc van S. schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

2 varianten van de expansion, ala pokemon red/blue ;)
Dan wil ook nog met WoD yellow met Pikachu Rexxar als speelbare character.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15

junglebeast

hier staat iets

14 of 16 oktober.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 22:02
Eind november, ik blijf bij mijn voorspelling toen de expansion bekend werd gemaakt.

• hmr

hmr

Is die livestream zo op Youtube?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier is de livestream zo te vinden:
http://www.gamespot.com/videos/embed/6420659/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• hmr

hmr

Geblokkeerd op werk :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Metian

Metian

Snert is vies

Probeer het anders via http://www.twitch.tv/gamespot

Here we go! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 14-08-2014 18:30 ]

Rupsen, Rapsen.

• hmr

hmr

Twitch loopt vast hier op mijn tel :p OW WACHT THERE IT IS!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

badgerbadgerbadgerbadgerbadger 8)

Nou ben benieuwd :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Metian

Metian

Snert is vies

Minder lullen meer showen! Waarggh!

Mike lijkt me beetje zenuwachtig btw :p

Rupsen, Rapsen.

• hmr

hmr

Dat gejuich is irritant!

*edit 1: Dit komt overigens wel erg gescript over! :)

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 14-08-2014 18:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Wel cool om te kijken dit, genoeg nieuwe info voor mij qua ashran. Snap het gejank niet over de interviews. Iedereen wist dat dit kwam op deze manier.

• Metian

Metian

Snert is vies

Ashran klinkt interessant. Ben niet zo van PvP maar Ashran ga ik sowieso uit proberen. Sowieso spreekt WoD me veel meer aan dan de andere expansions afgezien van TBC.

Rupsen, Rapsen.

• Zerora
Prerelease stuff:

spoiler:
- Iron Horde invades Blasted Lands. Jij mag het onderzoeken. Netherkeep is vernietigt.
- UBRS level 90 versie (in WoD komt er de level 100 versie) (UBRS lvl 90 is enkel in de prerelease)

• Metian

Metian

Snert is vies

Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:54:
Prerelease stuff:
spoiler:
- Iron Horde invades Blasted Lands. Jij mag het onderzoeken. Netherkeep is vernietigt.
- UBRS level 90 versie (in WoD komt er de level 100 versie) (UBRS lvl 90 is enkel in de prerelease)
spoiler:
Interessant, we gaan het dus onderzoeken en eindigen dan waarschijnlijk in UBRS. Klinkt als een leuke pre-event

Rupsen, Rapsen.

• hmr

hmr

Heel dik die animated serie! :D Cool gemaakt. Lijkt een beetje op de D3 verhalen.

spoiler:
Weet ik ook weer waar de shattered hand vandaan komt :P

[ Voor 113% gewijzigd door hmr op 14-08-2014 19:03 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zerora
Lords of War, de nieuwe videoserie van WoD in stijl van de Burdens of Shaohao. De eerste episode is net in beeld geweest.

• Metian

Metian

Snert is vies

13 Nov 2014 komt die dus uit :o

Rupsen, Rapsen.

• Zerora
Zat er slechts 2 dagen naast dan :P

• Metian

Metian

Snert is vies

Zerora schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:17:
Zat er slechts 2 dagen naast dan :P
Zat al paar posts terug te kijken, indd 2 dagen. Maar 11 november duurt mij nu al te lang. :|

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Hmmm welk level is dan de nieuwe MC en wanneer komt die beschikbaar ...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:28
hmm, een donderdag, rare dag voor Blizzard.

• Metian

Metian

Snert is vies

Duurt nog even, maar geeft me wel genoeg tijd om wat nieuwe characters te gaan levelen. Nu ook Troll models bekend zijn :p

Rupsen, Rapsen.

• Zerora
De cinematic van Warlords of Draenor.

En Lords of War - part one

[ Voor 31% gewijzigd door Zerora op 14-08-2014 19:32 ]

• corset
Dennism schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:20:
hmm, een donderdag, rare dag voor Blizzard.
Nee hoor, wotlk is toen ook uitgekomen

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 16:42
Mooie cinematic weer! Leuk dat ze het Grommash stuk uit WC3 (in het vuur van de exploderende Mannorosh) gekopieerd hebben met een twist van Garrosh erin.

• Zerora
Viccers schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:39:
Mooie cinematic weer! Leuk dat ze het Grommash stuk uit WC3 (in het vuur van de exploderende Mannorosh) gekopieerd hebben met een twist van Garrosh erin.
Deze video voor degenen die het willen zien.

http://youtu.be/luuUE0x7-TY

Pagina: 1 ... 47 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!