Lelijkste priest set imho, beste is nog altijd de T6 look a like in het Wit.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:36:
Blijft een gave set ja :-)
Leuke wallpaper trouwens!
Samen met Benedictus
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lelijkste priest set imho, beste is nog altijd de T6 look a like in het Wit.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:36:
Blijft een gave set ja :-)
Leuke wallpaper trouwens!
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Maar, ik moet toch ergens mijn heilige water bewarenxavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:
Vindt zelf die 2 wc's op je shoulders ook nou niet heel erg mooi. Priest t5 met de staff uit BT zou mijn voorkeur hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 11:54 ]
Verwijderd
Ik heb in Vanilla anders ruim voldoende verdiend aan mijn herbalism, alchemy en enchanting. Ok ik raide redelijk casual in 20 mans voor het grootste deel van de tijd en had dus altijd potions en flasks over. Die vonden gretig aftrek :-)Notlupus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:14:
Sinds TBC is het echter heel makkelijk om goud te verzamelen, daily quests werden heel populair en je kon eindelijk geld gaan verdienen aan je professions.
Sorry.. emo satanist goth hood heb ik echt nooit wat gevonden :-p Shoulders zijn dan wel weer mooi als enige.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
Lelijkste priest set imho, beste is nog altijd de T6 look a like in het Wit.
Samen met Benedictus
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
QFT
Ik had de heroic warrior set uit WotlK die vond ik ook wel mooi staan, die had ik helaas verkocht voor dat ik wist dat transmog kwam..lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
Sorry.. emo satanist goth hood heb ik echt nooit wat gevonden :-p Shoulders zijn dan wel weer mooi als enige.
Maar goed, ik vind ook Pala T2 echt oer lelijk, en T6 ook. Geef mij maar:
Paladin T4
DK SoO tier
Monk Geen, er zijn geen mooie monk tiers
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
<-- Mandwarfpig! Die shaman, met maar 160k dpsVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:57:
[...]
QFT
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig wie 'iedereen' was.
Ik was de gefrustreerde monk ;-) : probeer maar eens als monk een groep van 5/6 man te healen waarbij je steeds er 1 dood moet laten gaan. 90% van mijn healing arsenaal onbruikbaar
[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 12:01 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Je moet het item hebben op de char waar je de verandering van uiterlijk wilt hebben(bags of bank maakt niet uit).beebie121 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:20:
met die transmorph shizzle kan ik dus niet bijvoorbeeld op mn hunter een BT run doen en dan gear voor mn priest transmorhgenegrgwuijie (dat dus wat een kl*tenaam)
Het moet dus in de bank van de character staan? of geld dit account based?
Verdorie wat voel ik me weer noobHEERLIJK!
de tijd van Thottbot kijken op het werk etc.. man man wat was dat leuk
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Cart en Carthos, de warlock puur ingehuurd voor de battle resVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:57:
[...]
QFT
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig wie 'iedereen' was.
Ik was de gefrustreerde monk ;-) : probeer maar eens als monk een groep van 5/6 man te healen waarbij je steeds er 1 dood moet laten gaan. 90% van mijn healing arsenaal onbruikbaar
[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 12-08-2014 12:52 ]
Die Warrior die rage-quitte, bedoel je?IntToStr schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:59:
De warrior was hmr, de rogue was Ellen en ik was de bijtgrage paladin die een keer mishapte
Die achievements zijn prima te doen. Heb ze een week nadat we sindragosa HC hadden gehaald gedaan, waren in een uur door heel ICC heen en hadden allemaal een mooie mount, good old timespryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:11:
[...]
Die Warrior die rage-quitte, bedoel je?![]()
Trouwens, die Portal Jockey achievement in ICC is zo makkelijk eigelijk.. Gewoon vol healen voordat de portals openen. Maar we begonnen de fight toen ik nét geswitched was van spec (0% mana), dus kon niet voluit healen :< De rest van de achievements is ook haalbaar. Count me in, volgende week!
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:14 ]
Je koopt een paar pixels, moet toch kunnen, het is geen drugs ofzo.tuinïnen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:28:
Altijd gedacht dat eigenlijk niemand gebruik maakte van die goldsellers, op wat rijke Russen na dan. Wordt er hier gewoon over gepraat alsof het brood kopen is bij de bakker. En het ook nog goedpraten.
Niet mijn ding, en spijtig dat Blizzard er weinig aan doet om zowel de koper als verkoper hard aan te pakken.
[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:32 ]
mwoah, was in de tweakers guild op Defias ook redelijk normaaltuinïnen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:28:
Altijd gedacht dat eigenlijk niemand gebruik maakte van die goldsellers, op wat rijke Russen na dan. Wordt er hier gewoon over gepraat alsof het brood kopen is bij de bakker. En het ook nog goedpraten.
Niet mijn ding, en spijtig dat Blizzard er weinig aan doet om zowel de koper als verkoper hard aan te pakken.
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 12-08-2014 13:32 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je hoeft het toch tegen niemand te zeggenlanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
mwoah, was in de tweakers guild op Defias ook redelijk normaal(als in daar werd het ook besproken en redelijk geaccepteerd) vind het zelf ook erg jammer. Ik bedoel, ik loop als level 30 nu met 1,5k rond zonder problemen. Geld verdienen is niet moeilijk.
Moet ik ook zeggen, in een redelijke raiding guild hoef je het ook niet te proberen, dan ben je gewoon je guild kwijt
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 13:34 ]
Niet op high-pop serversMektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:33:
Die discussie had misschien in TBC nog waar geweest maar sinds Wotlk is 10K per dag makkelijk te verdienen zonder ook maar uit de hoofdstad te komen
Verwijderd
Wij knikkeren raiders die gold kopen er ook meteen uit. Wat de niet raiders doen houden we ons niet mee bezig.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Moet ik ook zeggen, in een redelijke raiding guild hoef je het ook niet te proberen, dan ben je gewoon je guild kwijt
Andersom, zolang er vraag is is er aanbod. Het "probleem" zijn niet de gold sellers, maar de mensen die het wereldje draaide houden, iedereen z'n ding. Maar mij niet gezien.junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:40:
Zolang iemand het aanbied zal er een koper zijn. Simpel als dat. Maar ik vind het erger dat Blizz vrijwel niks aan de dupes en bots doet. Zou mooi zijn als ze elke maand een report naar buiten zouden doen van hoeveel bots en dupers zijn gepakt. Maar volgens mij doen ze zoiets niet echt, of wel?
Onzin ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:37:
[...]
Niet op high-pop serversTe veel competitie voor AH-flipping.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 13:52 ]
En ik maar blij zijn als ik m'n repairs, enchants en flasks ect. kan betalen.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
Onzin ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Als je eenmaal boven een bepaald aantal G zit kan je met G G's maken.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.
Wat jij zooi kan vinden kan ik een goud mijn vinden en visa versa, zo heeft ieder ze ding.
Maar op een High pop server kan het zeker want in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.
Maar later ook op servers zoals Outland etc.
Maar goed je moet het maar leuk vinden, er zijn zat addons die je er mee helpen en het kunnen doen etc.
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mensen die BOTS gebruiken er voor, ik kende iemand die speelde en had in WOTLK op 4 char's de gold cap
[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:55 ]
Zijn een hele hoop addons voor die gegevens bijhouden dus hoelanger je mee werkt en AH bekijkt hoe meer data hij heeft.garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:55:
[...]
En ik maar blij zijn als ik m'n repairs, enchants en flasks ect. kan betalen.
Moet toch maar is gaan kijken of geld maken met de AH iets voor mij is, nooit echt serieus in verdiept.
Dus, gold kopen is no-no, maar botten is een non-issue? Althans, zo laat je het over komen.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]
Onzin ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Als je eenmaal boven een bepaald aantal G zit kan je met G G's maken.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.
Wat jij zooi kan vinden kan ik een goud mijn vinden en visa versa, zo heeft ieder ze ding.
Maar op een High pop server kan het zeker want in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.
Maar later ook op servers zoals Outland etc.
Maar goed je moet het maar leuk vinden, er zijn zat addons die je er mee helpen en het kunnen doen etc.
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mensen die BOTS gebruiken er voor, ik kende iemand die speelde en had in WOTLK op 4 char's de gold cap
Heb in WotlK wel een hoop geld verdiend met gems kopen, allemaal cutte met JC en weer verkopen. Denk dat ik dat wel weer doe in het begin van WoD, dan zijn gems altijd zo overpriced.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
Zijn een hele hoop addons voor die gegevens bijhouden dus hoelanger je mee werkt en AH bekijkt hoe meer data hij heeft.
Soms staan er 50 gems op voor 600gold noem maar ff iets, en vervolgens staan er 10 op voor 450.
Dan kan het lonen om die 10 te kopen en terug erop te zetten voor 599,95.
Dan heb je al mensen die die eerder kopen dan die andere 50.
Maar goed zo kan het ook zijn iemand jouw weer undercut enz enz enz.
Maar dat is natuurlijk het risico van het vak.
Addons gebruiken en wat guide's misschien op youtube en google lezen en vooral common sense en dan kom je echt al heel ver.
En elke G is er 1.
Gold kopen = No-Gopryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:00:
[...]
Dus, gold kopen is no-no, maar botten is een non-issue? Althans, zo laat je het over komen.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het wel voor elkaar krijgen om op drukke servers veel gold te maken door de AH te flippen, anders zou er geen competition zijn, maar als je niet 5-8u per dag op de AH zit te posten, cancelen, undercutten en snipen haal je écht geen 10k per dag netto (10k/dag sustained over een lange periode dan he). Een leuke meevaller kan je altijd hebben, maar dat is dan gewoon geluk.
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 14:05 ]
Dat is ook zo, er gaat mega veel tijd in zitten en natuurlijk spelen er een hoop vals.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:05:
Maar ook genoeg die het aanbieden (nogmaals, ik praat vanuit high-pop servers). Je wordt undercut voor het leven op deze servers. Post jij iets, wordt je diezelfde minuut undercut door ah-campers/bots. In theorie klinkt het allemaal heel makkelijk, en ik ben er ook mee bezig, maar 10k/dag NETTO winst (omzet haal je wel) is een heel ander verhaal, als je alleen maar flipt.
You're doing it wrong! Ik kan op elke server gemiddeld 2-5k per weekend verdienen, zonder flippen, en zeer rustig aan doen.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:37:
[...]
Niet op high-pop serversTe veel competitie voor AH-flipping.
Ik doe niks wrong; ik maak ook m'n geld zo (en door flippen), maar Mektheb beweerde eerder dat 10K per dag zonder de capitol te verlaten (flippen dus) makkelijk te halen was. Dat is niet waar.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:13:
[...]
You're doing it wrong! Ik kan op elke server gemiddeld 2-5k per weekend verdienen, zonder flippen, en zeer rustig aan doen.
Dat was het ook wel in het verleden, helemaal met het gebruik van een BOT.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:19:
[...]
Ik doe niks wrong; ik maak ook m'n geld zo (en door flippen), maar Mektheb beweerde eerder dat 10K per dag zonder de capitol te verlaten (flippen dus) makkelijk te halen was. Dat is niet waar.
Ooh zeker te doen, doe ik soms ook als ik echt hard cash nodig hebpryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:19:
[...]
Ik doe niks wrong; ik maak ook m'n geld zo (en door flippen), maar Mektheb beweerde eerder dat 10K per dag zonder de capitol te verlaten (flippen dus) makkelijk te halen was. Dat is niet waar.
[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 14:38 ]
In die tijd was het nog een echte serverrace naar serverfirsts, de meeste guilds lieten daarom niet zomaar toe dat je dat soort rare drops verkocht buiten de guild om!pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:28:
'Vroeger' was alles makkelijker. Google maar eens op Emilyspear (eerste paar afbeeldingen); Dat was de meest actieve persoon op Sylvanas (de drukste server van EU tijdens Vanilla). Die verdiende zijn geld puur en alleen doordat hij een machtspositie had qua enchanting omdat hij twee formula's had die dropte in Naxx en AQ40 die niemand anders had. Hij had op zijn piek 70k gold in vanilla (wat nu neer komt op 5-10x goldcap zowat..). Door twee enchants te verkopen, de hele dag door!
Yup; de eerste met zowat alles. Hij had ook al 'Insane in the Membrane' voordat dit een achievement wasxavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:31:
Kan hem nog wel herinneren, was hij ook niet de eerste met atiesh ?
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:43:
[...]
Yup; de eerste met zowat alles. Hij had ook al 'Insane in the Membrane' voordat dit een achievement wasExalted met alle factions mogelijk tijdens vanilla, en nogmeer ongein. Die AQ mount hadden ze alleen aan Splinky (die hunter) gegeven.
Hij haalde altijd hetzelfde kutgeintje uit als je een enchant kocht bij hem: Mats geven voor je enchant (wat een fortuin was!), en daarna uitloggen voor een paar minuten zodat je begon te zweten. En daarna terug komen met een whisper: ':p'. Good-times!
Hehe 'good old times' Wat leuke dingen meegemaakt tijdens Vanilla zegpryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:43:
[...]
Yup; de eerste met zowat alles. Hij had ook al 'Insane in the Membrane' voordat dit een achievement wasExalted met alle factions mogelijk tijdens vanilla, en nogmeer ongein. Die AQ mount hadden ze alleen aan Splinky (die hunter) gegeven.
Hij haalde altijd hetzelfde kutgeintje uit als je een enchant kocht bij hem: Mats geven voor je enchant (wat een fortuin was!), en daarna uitloggen voor een paar minuten zodat je begon te zweten. En daarna terug komen met een whisper: ':p'. Good-times!
PSN: Brwmaster
https://docs.google.com/d...bkYF76VLbJFZxmTDjlboJYHUs Good old times.Br3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Hehe 'good old times' Wat leuke dingen meegemaakt tijdens Vanilla zeg
[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 15:21 ]
Zag 'm ook voorbij komen vandaag, maar de helft van die zaken zijn onzin, imo. Ik vond Vanilla nogsteeds leuker dan toen alles maar vrij toegankelijk werd voor iedereen (Looking at you; WotLK/Cata/MoP!).
Ik heb m'n eerste char naar level 40 ofzo gegrind, toen kwam ik erachter wat een quest was... SOUTH PARK style.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:25:
[...]
Zag 'm ook voorbij komen vandaag, maar de helft van die zaken zijn onzin, imo. Ik vond Vanilla nogsteeds leuker dan toen alles maar vrij toegankelijk werd voor iedereen (Looking at you; WotLK/Cata/MoP!).
Ik weet nog goed dat ik een Rogue tot level 55 had geleveld, maar dat ik niet verder wilde gaan 'want het duurde nog zo lang voor ik 60 was'. Heb uiteindelijk maanden op level 55-56 gezeten voordat ik besloot door te levelen (en het was maar 3 dagen spelen uiteindelijk).
Hahahahhahhahahagarriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
Ik heb m'n eerste char naar level 40 ofzo gegrind, toen kwam ik erachter wat een quest was... SOUTH PARK style.
Ik was een complete noob en had geen idee wat ik aan het doen was, vrienden speelde het spel wel maar die waren toen al hoger level. Tot het een keer ter sprake kwam dat ik niet questen deed, toen ben ik gaan questen.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
[...]
Hahahahhahhahaha, dat is wel heeeel epic.
Voor mij was het van 60 naar 70 een bewuste keuze, maar per ongeluk ?haha
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nee, nu stoppen met het spel voor een paar jaar, drie dagen grinden en met de laatste raids mee kunnen zonder gear; da's stukken leuker.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:
Dat ding is nog steeds compleet waar qua document.
Dingen die ik totaal niet mis:
Resist gear farmen
Soul Shards
Hunter ammo
Pet happiness (aka it left you because of random reasons)
5 minuten blessings en per character
Ik blijf vergeten dat ik inderdaad volgens mensen dus 100x meer plezier moet hebben gehad met resist gear farmen en de 5 minute blessings. Oh wat was het geweldig.. zozo, ik wil gelijk terug
(sarcasme etc)
In bovenstaande zat voor mij in iedergeval het plezier niet. Als ik refer aan 'good old times' zijn dat voor mij persoonlijke herinneringen van dingen die ik toen der tijd heb meegemaaktlanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:
Ik blijf vergeten dat ik inderdaad volgens mensen dus 100x meer plezier moet hebben gehad met resist gear farmen en de 5 minute blessings. Oh wat was het geweldig.. zozo, ik wil gelijk terug
(sarcasme etc)
[ Voor 44% gewijzigd door Br3wmaster op 12-08-2014 15:58 ]
PSN: Brwmaster
Deze klopt niet volgens mij;lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:
Dingen die ik totaal niet mis:
Resist gear farmen
Soul Shards
Hunter ammo
Pet happiness (aka it left you because of random reasons)
5 minuten blessings en per character
(sarcasme etc)
+spellpower is pas veel later toegevoegd. Voorheen was het +school (nature/shadow/fire/frost) damage, daarna werd het +damage en healing, daarna werd het gesplitst naar +damage en +healing, en later werd het weer +spellpower (eind vanilla pas).Notlupus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:47:
[...]
Deze klopt niet volgens mij;
- There was no such thing as “spellpower” until they fixed gear. So casters couldn’t increase damage or throughput - only mana pool size. Literally top end casters were only able to cast LONGER because intellect just made mana pools bigger. Intellect was not for more damage. Once they were geared to where they could cast indefinitely they sacrificed ALL gear to healers.
Je had natuurlijk wel 'Increases damage and healing done by magical spells and effects' Je had bijvoorbeeld in MC een trinket 'Talisman of Ephemeral Power', wat met zeer grote afstand BiS was voor vrijwel elke Mage/Priest/Shaman/Paladin, maar waar men pas na enkele weken theorycraften achter kwam.
Maar ik heb me tot nu toe vermaakt met elke expansion(mop het minste). Maar ik denk dat het vanilla vooral het nostalgie gevoel is waardoor je er met een roze bril naar kijkt, ik heb me vermaakt maar ik herinner me ook de grindfests.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:44:
[...]
Nee, nu stoppen met het spel voor een paar jaar, drie dagen grinden en met de laatste raids mee kunnen zonder gear; da's stukken leuker.
Na drie dagen grinden kom je niet een groep in voor garrosh hc, maar inderdaad je kan wel de content zien. Maar ik vind daar niet veel mis mee, ik ken mensen die alleen maar LFR doen en die vinden dat leuk.
Wow is té casual-proof in mijn ogen. Er zijn maar zo weinig dingen die dedication vragen tegenwoordig. End-game bestaat niet meer (zoals end-game hoort te zijn).
De end-game is gewoon heel erg verschoven, nu heb je heroic raids daar is zeker genoeg uitdaging te vinden voor de meeste spelers. Het feit dat het spel tegewoordig minder dedication vraagt vind ik voor mijn persoonlijke situatie juist wel een goed punt, ik heb geen tijd meer om 30 uur per week te spelen.
Ik vond de resistance gear farmen wel z'n charmes hebben; je was afhankelijk van de crafters in je guild, en die crafters waren weer afhankelijk van jou om ze te helpen met het verzamelen van de recipes.
't heeft zeker z'n charmes, maar ik mis het niet ^^
Het zoeken naar mensen voor je groups voor dungeons, dát is het social aspect waar een MMO om draait. Niet op een knop drukken, 5 min wachten, naar de instance geteleport worden en zonder een woord te zeggen tegen elkaar in 5min door een instance heen stomen.
Hier ben ik het volledig mee eens, de oplossing die ze geprobeerd hebben te maken voor dit zijn de challenges maar dat voelt toch niet het zelfde.
Dat classes uniek waren, dát maakte WoW leuk. Nu is iedere class hetzelfde, maar met een andere model. En natuurlijk, de ene class was ergens beter in dan de ander, maar in een andere situatie was die ene class weer beter.
Ja het is heel generiek geworden; een tank tankt, een healer healt en een dpser dpst. er zit vrij weinig onderscheid in, vind ik ook jammer.
'Vroeger' waren er bijna geen alts (in ieder geval niet zoals hoe het nu is), want een main kostte simpelweg te veel tijd om te onderhouden. Je main was je character om 'trots' op te zijn, waar je unieke dingen mee hebt gedaan, waar een epic of zelfs een enchant speciaal op was. Weet je nog, je eerste Crusader enchant, met die lelijke witte glow? Ik was er in iedergeval beretrots op.
ik was blij met m'n fiery enchant. Maar klopt, het koste toen meer tijd om een char te "onderhouden" nog maals:"Het feit dat het spel tegewoordig minder dedication vraagt vind ik voor mijn persoonlijke situatie juist wel een goed punt, ik heb geen tijd meer om 30 uur per week te spelen."
Ik kan zo nog een tijdje door gaan. Natuurlijk zijn er zaken die in een positieve zin veranderd zijn, maar WoW is zijn echte charme verloren. Dat lijstje wat gelinkt wordt zitten een paar uiterste tussen, maar een hoop zijn gewoon zaken die 'vervelend' zijn voor een niet-toegewijde speler.
En de mages ALTIJD dood gingen bij het clearen van trash.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
Net zoals mensen je altijd voor gek verklaarde als je rond jumpte en een AOE spell deed
[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 15:59 ]
Genoeg van die idioten die in LFR alleen maar Arcane Explosion lopen te casten..Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
Net zoals mensen je altijd voor gek verklaarde als je rond jumpte en een AOE spell deed
Dat zijn natuurlijk uitersten (wat ik noemde ook hoor), maar je begrijpt wat ik bedoel. Ga even een expansion of twee terug bijvoorbeeld. Na TBC ben ik gestopt met raiden, om het vervolgens bij de release van ICC opnieuw op te pakken. Ik was binnen twee weken gegeared voor ICC HC, door de halve content over te slaan. Uiteindelijk stond ik in de top 3 best gegearde Shadowpriests van m'n server. Nou waren er ook niet veel shadowpriests op die server (was gemigreerd naar Trollbane voor een korte tijd), maar toch.garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
[...]
Na drie dagen grinden kom je niet een groep in voor garrosh hc, maar inderdaad je kan wel de content zien. Maar ik vind daar niet veel mis mee, ik ken mensen die alleen maar LFR doen en die vinden dat leuk.
Ah je bedoeld het op die manier, ja dat vind ik ook jammer. Daarom vind ik ook TBC de beste uitbreiding. Trollbane heb ik trouwens tot wotlk gespeeld, was tot die tijd best wel een leuke server maar daarna uitgestroven.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Dat zijn natuurlijk uitersten (wat ik noemde ook hoor), maar je begrijpt wat ik bedoel. Ga even een expansion of twee terug bijvoorbeeld. Na TBC ben ik gestopt met raiden, om het vervolgens bij de release van ICC opnieuw op te pakken. Ik was binnen twee weken gegeared voor ICC HC, door de halve content over te slaan. Uiteindelijk stond ik in de top 3 best gegearde Shadowpriests van m'n server. Nou waren er ook niet veel shadowpriests op die server (was gemigreerd naar Trollbane voor een korte tijd), maar toch.
Tijdens vanilla (en TBC) kon je écht niet met een verse character in een end-game raid terecht komen. Je moest echt de stappen maken. Om AQ binnen te komen bijvoorbeeld: Eerst MC, dan Onyxia, dan alles upgraden in BWL om vervolgens AQ20 te doen -> Nature resistance farmen en dan door naar AQ40.
had je geen dual spec? Disc <--> Shadow ?cgers schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
Ik ben in het begin van MOP echter gestopt omdat het levelen in healing gear gewoon extreem traag ging.
Disc priests zijn sterke healers.. Hoe sterker de disc priest in je party, hoe minder nuttig de andere healers (dit door alle absorbs van een disc priest)cgers schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
Hoe is het nu voor disc priests in party's en raids?
Disc priest worden in iedergeval hard geraakt met de nerf bat. Blizzard maakt absorbs duidelijk minder sterk.. en laat dat nou net de kracht zijn van disc priests..cgers schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
En als ik WOD al koop , met welke zou ik het meeste fun hebben als lvl 90?
13:37
Ja met het niveau van dungeons nu hoef je ook niet meer te doenjunglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:02:
[...]
Genoeg van die idioten die in LFR alleen maar Arcane Explosion lopen te casten..
Verwijderd
Tja alles is relatief. Ik heb mijn priest na een server switch om met vrienden te spelen gepowerlevelt en was echt met een week (naast mijn fulltime baan) level 60. Ik had al twee characters op een andere server geleveld en zodoende wist ik welke gebieden snel questen.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:25:
[...]
Ik weet nog goed dat ik een Rogue tot level 55 had geleveld, maar dat ik niet verder wilde gaan 'want het duurde nog zo lang voor ik 60 was'. Heb uiteindelijk maanden op level 55-56 gezeten voordat ik besloot door te levelen (en het was maar 3 dagen spelen uiteindelijk).
Hmm dit vraagt om een test met 25 mages in LFR die alleen maar AE spammen.Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:15:
[...]
Ja met het niveau van dungeons nu hoef je ook niet meer te doen
Geloof er toen ook een groep boomkins was die dungeons deden met ze 10e ?junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]
Hmm dit vraagt om een test met 25 mages in LFR die alleen maar AE spammen.Als dat kon hehe.
40 Priests vs Onyxia (level 60 :D )junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]
Hmm dit vraagt om een test met 25 mages in LFR die alleen maar AE spammen.Als dat kon hehe.
Je heb er ook 1 van ragnaros(60) met een tank een healer en 38 mages geloof ik, ook erg vermakelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 16:28 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Even wat hit reforgen en je lolloooort zo er doorheen.pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:50:
ff een vraagje trouwens, iemand ervaring met de Brawler's Guild? Zit even snel te kijken wat het allemaal inhoudt, maar ik vraag me af: Moet je veel DPS kunnen leveren om deze bosses te kunnen verslaan? Ik heb op m'n main namelijk alleen PvP gear (550 bijna), en om PvE gear te farmen heb ik niet veel zin in. Of gaan deze fights meer om mechanics?
De rewards zijn de moeite waard, imho. Tevens, iemand een invite over voor de brawlers guild?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb ik nog steeds met trash. Op het moment dat een guild content cleared, zou er gekozen moeten kunnen worden om trash uit te schakelen. Het is alleen maar saai, irritant en kost tijd. In SOO erger ik mezelf groen en geel aan de hopen nutteloze trash.Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:42:
Waar ik mij verder wel eens aan ergerde waren respawn timers van trash in raids. Had je een progress avond op een van de latere bosses in de instance, kon je minimaal 1 keer extra de trash gaan clearen. Over het algemeen had men daar natuurlijk heel veel zin in *kuch* en daardoor ging het vaak slordiger, met veel doden en soms zelfs een wipe. Zodoende had je makkelijk weer 20 tot 30 minuten verspilt om je door de trash heen te werken.
Volgens mij heb ik daar wel eens filmpje van gezien op YT met een uiterst droge reactie in de comments: "Good news guys, a mage piece dropped"garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:24:
[...]
Je heb er ook 1 van ragnaros(60) met een tank een healer en 38 mages geloof ik, ook erg vermakelijk.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Een weekje naast een fulltime baan voor 1-60 pre-TBC kan ik moeilijk geloven. In vanilla was 15 dagen /played (dus 360 uur) normaal voor normale play en met behoorlijk geavanceerde powerleveling zat je nog steeds rond de 5-6 dagen /played (120-144 uur)....Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]
Tja alles is relatief. Ik heb mijn priest na een server switch om met vrienden te spelen gepowerlevelt en was echt met een week (naast mijn fulltime baan) level 60. Ik had al twee characters op een andere server geleveld en zodoende wist ik welke gebieden snel questen.
Laatste stukje gedaan met een furbolg grind voor de agility enchants :-)

This is the same questing pattern I used to get 4 days 20 hours /played time to 60 on a new server
[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 12-08-2014 20:25 ]
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Helaas, mijn ervaring 5 jaar terug was hetzelfde. Tot het punt waarop ik besloten heb om alleen nog maar PvE te doen.degroot schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:39:
wat me wel opvalt nu in battelgrounds is dat de alliance alleen maar lopen te zeiken tegen elkaar dat ze de battle toch wel gaan verliezen , want alliance sucks in BG. En een partijtje lopen zeiken dan tegen elkaar. Kan me niet herinneren dat dat 5 jaar geleden ook zo was.
youtube.com/@hisrep
Denk het niet, denk eerder aan drivers of instellingen. Maar kijk in je taakbeheer naar je proc als die hoog draait zou een indicatie kunnen zijn.DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:18:
Vraagje, ik heb vanmiddag een nieuwe GPU gehaald om de prestaties in WoW nog iets op te krikken, en daarnaast van DirectX11 gebruik te kunnen maken want dat kon ik nog niet. Nu haal ik met alles op ultra nog steeds zo'n 30 fps gemiddeld. Eerst was dit zo'n 30 @DX9 met multisampling & AA iets lager. Ik vermoed dat dit mijn CPU is, maar kan iemand dat bevestigen?
Systeem:
AMD Phenom II X6 1090T (3,2 Ghz)
MSI DKA790GX met 4x2GB DDR2-1066
GPU Voor: Sapphire Radeon HD4870 1GB
GPU Na: MSI R9 270 Gaming 2GB
Dank voor de info.
youtube.com/@hisrep
Ik zag de video ook net voorbij komen in mijn subbox en mijn eerste gedachte: yeay en f-ing eindelijk! Ik werd zo moe van dat "iedereen moet alles kunnen" en "bring the player not the class". Allemaal leuk en aardig, maar daardoor speelden met name de healers vrijwel gelijk aan elkaar. Iedereen had wel wat van hots, iedereen had een dikke AoE heal, iedereen kan goed singletarget healen enzovoorts. De reden waarom ik destijds (begin WotLK meen ik) een resto druid koos was omdat ik die exacte speelstijl leuk vond (mensen healen met hots vond ik realistischer/leuker dan iemand direct volknallen). Als ik dikke singletarget, of 2 target, tankhealing wilde doen dan pakte ik mijn paladin wel. Die classes speelden totaal anders van elkaar. Shamans hadden dan het werken met totems en chainheal en een priest was meer een mengelmoes van vanalles en nog wat. Als ze die differentiatie weer kunnen terugbrengen, dan ga ik denk ik weer mijn resto druid als main gebruikenFreaky Maus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:53:
Kwam ergens door op het Youtube kanaal van Preach Gaming, die onder andere de resto druid speelt (YouTube: Resto Druid - Wod Quick Look - Return of the Niche).
En ik moet zeggen dat dit me wel enthousiast maakt! HoTs return! Speel nog altijd resto en die laatste wijziging dat je efflorescence nu kunt 'casten' door je mushroom te planten vind ik al super. Een AoE HoT die altijd tickt zolang je mushroom staat. Maar zeker mooi te zien dat ze healers (zo ziet het er in het filmpje naar uit) weer een eigen functie geven, dus resto druids weer terug in tree form en (lange) HoTs casten ipv haste stacken en Nourish spammen.
Mijn druid is er klaar voor! Die dungeons zien er trouwens ook niet slecht uit, krijg zin in WoD.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Alle respect maar ik vind dat altijd zo vergezocht van die players. Ik hoor precies hetzelfde als ik BG's doe op m'n Horde toons (ook trouwens toen ik nog een Alliance toon had waarmee ik BG'de).degroot schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:39:
wat me wel opvalt nu in battelgrounds is dat de alliance alleen maar lopen te zeiken tegen elkaar dat ze de battle toch wel gaan verliezen , want alliance sucks in BG. En een partijtje lopen zeiken dan tegen elkaar. Kan me niet herinneren dat dat 5 jaar geleden ook zo was.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Een week heeft voor mij twee weekeinden. Ik begon op zaterdag ochtend en was zondag avond 60. Ik was toen redelijk fanatiek en gemotiveerd om bij de rest die al 60 was te komen. In de weekenden niet veel meer gedaan dan spelen en slapen en die week iedere dag zeker zo'n 8 uur played gehaald. Weet het niet exact meer, maar na die 9 dagen zat ik op zo'n 5 dagen played.Krukar schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Een weekje naast een fulltime baan voor 1-60 pre-TBC kan ik moeilijk geloven. In vanilla was 15 dagen /played (dus 360 uur) normaal voor normale play en met behoorlijk geavanceerde powerleveling zat je nog steeds rond de 5-6 dagen /played (120-144 uur)....
[...]
Die oude AMD CPU's zijn helaas niet ideaal voor WoW. Ik had zelf een X6 1055T op 3,5Ghz en was overgestapt van een 6870 naar een 7970ghz. Bijna geen verschil in fps. Een maat van mij had hetzelfe met een een Phenom x2 945, na een overstap op een fx8350 ging zijn fps enorm voorruit. Bij mij ging de fps ook enorm vooruit na de overstap op een i7DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:18:
Vraagje, ik heb vanmiddag een nieuwe GPU gehaald om de prestaties in WoW nog iets op te krikken, en daarnaast van DirectX11 gebruik te kunnen maken want dat kon ik nog niet. Nu haal ik met alles op ultra nog steeds zo'n 30 fps gemiddeld. Eerst was dit zo'n 30 @DX9 met multisampling & AA iets lager. Ik vermoed dat dit mijn CPU is, maar kan iemand dat bevestigen?
Systeem:
AMD Phenom II X6 1090T (3,2 Ghz)
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Haha, die herinner ik me nog wel japryth schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:43:
Meh, gister heel de avond bezig geweest met de Brawlers Guild. Leuk concept, leuke bossfights en verassende mechaniek. Zat alleen al 2uur vast op Hexos, waarna ik om 01:00 gerage-quit ben. Ik ben in 20 tries al een keer of 6 onder de 5% geweest (2x op 1% door Berserk), ERG frustrerend..
Straks gaat 'ie neer!
Pretty much accurate..Pull 1-5: AAAAAAAAHHHHHHHHHH!
Pull 6-10: WTF am I supposed to do?
Pull 11-15: Dodge the... well where is the... how am I supposed to...
Pull 16-20: That did NOT clip me that's A LIE!
Pull 21-25: Arghhhh!
Pull 26-30: I HATE THIS BOSS!
Pull 31-35: Wait I think I'm getting the ha...
Pull 36-40: Nope.
Pull 41-45: WHEN WILL THIS END!
Pull 46-50: I bet this is easier on a different class.
Pull 51-55: WHY WHY WHY
Pull 56-60: GOD DAMN YOU BL... wait I got really far that time...
Pull 61-65: Come on come on oh God come on...
Pull 66-70: SCREW YOU TOO, ENRAGE TIMER!
Pull 71-75: It's gonna... it's gonna...
Pull 76: YESSSSSSS! OH MY GOD YESSSS!
ik las dat sommige inderdaad gewoon een simpele DPS check zijn, dat kan lastig gaan met PvP gear.pryth schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:57:
Op Wowhead vond ik deze comment:
[...]
Pretty much accurate..Ik zit nu bij Pull 71-75 in het lijstje denk ik
![]()
Maar, die DPS is niet makkelijk op te brengen voor een PvP geared caster zeg. Moet vanaf rank 6 al m'n cooldowns gebruiken voor elke fight. Gister was er met mij een warrior die op die laatste boss bezig was (ook pvp geared), en die had na 3 uur die boss wel down, maar met de enrage-timer al verlopen
[ Voor 47% gewijzigd door EG Mike op 13-08-2014 09:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq