Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.100 views

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 17:14
lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:36:
Blijft een gave set ja :-)

Leuke wallpaper trouwens!
Lelijkste priest set imho, beste is nog altijd de T6 look a like in het Wit.
Samen met Benedictus <3

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Vindt zelf die 2 wc's op je shoulders ook nou niet heel erg mooi. Priest t5 met de staff uit BT zou mijn voorkeur hebben.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:
Vindt zelf die 2 wc's op je shoulders ook nou niet heel erg mooi. Priest t5 met de staff uit BT zou mijn voorkeur hebben.
Maar, ik moet toch ergens mijn heilige water bewaren :+ .

Ik zie deze set eigelijk nooit en aangezien ik hem nog in m'n bank had zitten heb ik toch maar gekozen deze aan te trekken. Met transmogs is het natuurlijk een kwestie van smaak en ik vind deze persoonlijk erg mooi. Tier 5 is ook wel een genot inderdaad, maar ik speelde toen niet met m'n priest en uit oude raids farmen voor transmog haal ik geen voldoening.

Heb ook nog de volle Tier 13 (EDIT: NIET DE HEROIC) set, athans niet de volle set, maar wel met hc looks zeg maar. Die set vind ik minder mooi, maar daar liep ik natuurlijk in die tijd wel mee om gear te showen.

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 11:54 ]

Verwijderd

Notlupus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:14:
Sinds TBC is het echter heel makkelijk om goud te verzamelen, daily quests werden heel populair en je kon eindelijk geld gaan verdienen aan je professions.
Ik heb in Vanilla anders ruim voldoende verdiend aan mijn herbalism, alchemy en enchanting. Ok ik raide redelijk casual in 20 mans voor het grootste deel van de tijd en had dus altijd potions en flasks over. Die vonden gretig aftrek :-)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Lelijkste priest set imho, beste is nog altijd de T6 look a like in het Wit.
Samen met Benedictus <3
Sorry.. emo satanist goth hood heb ik echt nooit wat gevonden :-p Shoulders zijn dan wel weer mooi als enige.

Maar goed, ik vind ook Pala T2 echt oer lelijk, en T6 ook. Geef mij maar:

Paladin T4
DK SoO tier
Monk Geen, er zijn geen mooie monk tiers

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

QFT :P

Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig wie 'iedereen' was.

Ik was de gefrustreerde monk ;-) : probeer maar eens als monk een groep van 5/6 man te healen waarbij je steeds er 1 dood moet laten gaan. 90% van mijn healing arsenaal onbruikbaar :D

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Sorry.. emo satanist goth hood heb ik echt nooit wat gevonden :-p Shoulders zijn dan wel weer mooi als enige.

Maar goed, ik vind ook Pala T2 echt oer lelijk, en T6 ook. Geef mij maar:

Paladin T4
DK SoO tier
Monk Geen, er zijn geen mooie monk tiers
Ik had de heroic warrior set uit WotlK die vond ik ook wel mooi staan, die had ik helaas verkocht voor dat ik wist dat transmog kwam.. :(

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Normal DS Warrior tier, Monk set van HoF en Terrace heroic is ook best gaaf en Paladin CM set. Dat zijn wel mijn favo's.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

Ik was de gefrustreerde monk ;-) : probeer maar eens als monk een groep van 5/6 man te healen waarbij je steeds er 1 dood moet laten gaan. 90% van mijn healing arsenaal onbruikbaar :D
<-- Mandwarfpig! Die shaman, met maar 160k dps :(

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 12:01 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:56
met die transmorph shizzle kan ik dus niet bijvoorbeeld op mn hunter een BT run doen en dan gear voor mn priest transmorhgenegrgwuijie (dat dus wat een kl*tenaam)

Het moet dus in de bank van de character staan? of geld dit account based?

Verdorie wat voel ik me weer noob :D HEERLIJK!

de tijd van Thottbot kijken op het werk etc.. man man wat was dat leuk :)

• xavento
Raid/dungeon etc. gear is BoP dus alleen bruikbaar op de character waar je het mee vindt.

BoE kun je op al je chars gebruiken, maar, wanneer je deze 1 maal gebruikt wordt hij ook BoP voor die character.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:20:
met die transmorph shizzle kan ik dus niet bijvoorbeeld op mn hunter een BT run doen en dan gear voor mn priest transmorhgenegrgwuijie (dat dus wat een kl*tenaam)

Het moet dus in de bank van de character staan? of geld dit account based?

Verdorie wat voel ik me weer noob :D HEERLIJK!

de tijd van Thottbot kijken op het werk etc.. man man wat was dat leuk :)
Je moet het item hebben op de char waar je de verandering van uiterlijk wilt hebben(bags of bank maakt niet uit).

Het is niet accountwide en met je hunter kun je dus geen gear farmen voor je priest(tenzijn BoE is)

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15

junglebeast

hier staat iets

Leuke nieuwe glyph.

Glyph of the Flapping Owl
Minor Glyph
Item Level 25
Minor Glyph
Use: Permanently teaches you this glyph.

Teaches you the ability Flap.

You flap your wings, slowing your falling speed.
Classes: Druid
Requires Level 25
Sell Price: 1

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:01
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

Cart en Carthos, de warlock puur ingehuurd voor de battle res ;) en natuurlijk de voidwalker tank

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 12-08-2014 12:52 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:53
De warrior was hmr, de rogue was Ellen en ik was de bijtgrage paladin die een keer mishapte ;)

• EG Mike
IntToStr schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:59:
De warrior was hmr, de rogue was Ellen en ik was de bijtgrage paladin die een keer mishapte ;)
Die Warrior die rage-quitte, bedoel je? :9

Trouwens, die Portal Jockey achievement in ICC is zo makkelijk eigelijk.. Gewoon vol healen voordat de portals openen. Maar we begonnen de fight toen ik nét geswitched was van spec (0% mana), dus kon niet voluit healen :< De rest van de achievements is ook haalbaar. Count me in, volgende week!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:11:
[...]

Die Warrior die rage-quitte, bedoel je? :9

Trouwens, die Portal Jockey achievement in ICC is zo makkelijk eigelijk.. Gewoon vol healen voordat de portals openen. Maar we begonnen de fight toen ik nét geswitched was van spec (0% mana), dus kon niet voluit healen :< De rest van de achievements is ook haalbaar. Count me in, volgende week!
Die achievements zijn prima te doen. Heb ze een week nadat we sindragosa HC hadden gehaald gedaan, waren in een uur door heel ICC heen en hadden allemaal een mooie mount, good old times :9~

Maar jullie hadden hem natuurlijk op HC staan, die achievements heb ik niet(of zijn dat de zelfde?)

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:14 ]

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-11 23:45

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Altijd gedacht dat eigenlijk niemand gebruik maakte van die goldsellers, op wat rijke Russen na dan. Wordt er hier gewoon over gepraat alsof het brood kopen is bij de bakker. En het ook nog goedpraten.

Niet mijn ding, en spijtig dat Blizzard er weinig aan doet om zowel de koper als verkoper hard aan te pakken.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

tuinïnen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:28:
Altijd gedacht dat eigenlijk niemand gebruik maakte van die goldsellers, op wat rijke Russen na dan. Wordt er hier gewoon over gepraat alsof het brood kopen is bij de bakker. En het ook nog goedpraten.

Niet mijn ding, en spijtig dat Blizzard er weinig aan doet om zowel de koper als verkoper hard aan te pakken.
Je koopt een paar pixels, moet toch kunnen, het is geen drugs ofzo.

ik vind wel dat als je gold heb gekocht, dat je ook niet meer mag klagen over gold seller spam.

[ Voor 9% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:32 ]

• corset
tuinïnen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:28:

mwoah, was in de tweakers guild op Defias ook redelijk normaal :( (als in daar werd het ook besproken en redelijk geaccepteerd) vind het zelf ook erg jammer. Ik bedoel, ik loop als level 30 nu met 1,5k rond zonder problemen. Geld verdienen is niet moeilijk.
Moet ik ook zeggen, in een redelijke raiding guild hoef je het ook niet te proberen, dan ben je gewoon je guild kwijt

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 12-08-2014 13:32 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:31:
[...]

mwoah, was in de tweakers guild op Defias ook redelijk normaal :( (als in daar werd het ook besproken en redelijk geaccepteerd) vind het zelf ook erg jammer. Ik bedoel, ik loop als level 30 nu met 1,5k rond zonder problemen. Geld verdienen is niet moeilijk.
Moet ik ook zeggen, in een redelijke raiding guild hoef je het ook niet te proberen, dan ben je gewoon je guild kwijt
Je hoeft het toch tegen niemand te zeggen :9

• Mektheb
Ben er altijd op tegen geweest gold kopen, krijg altijd het gevoel met gold kopen.
je wilt wel maar je kan niet...

Maar goed ik ga geen discussie voeren over tijd investeren en geen tijd hebben en dat je dan misschien maar wat anders moet gaan doen.
Die discussie had misschien in TBC nog waar geweest maar sinds Wotlk is 10K per dag makkelijk te verdienen zonder ook maar uit de hoofdstad te komen

Gold kopen is in mijn ogen gewoon sadpanda, maar dat is IMHO

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 13:34 ]

• EG Mike
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:33:

Die discussie had misschien in TBC nog waar geweest maar sinds Wotlk is 10K per dag makkelijk te verdienen zonder ook maar uit de hoofdstad te komen
Niet op high-pop servers ;) Te veel competitie voor AH-flipping.

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Wij knikkeren raiders die gold kopen er ook meteen uit. Wat de niet raiders doen houden we ons niet mee bezig.

Het is al vervelend genoeg als raiders opzoek gaan naar een guild met betere progressie als ze een beetje mazzel hebben gehad met drops. Daar hoeven geen setbacks vanwege bans bij te komen.

Heb één keer meegemaakt dat de best gegearde tank tijdens heroic progressie een perma ban kreeg, die wilde toen op zijn nieuwe account eventjes in gear geboost worden zodat hij weer mee kon doen met progressie :X

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zolang iemand het aanbied zal er een koper zijn. Simpel als dat. Maar ik vind het erger dat Blizz vrijwel niks aan de dupes en bots doet. Zou mooi zijn als ze elke maand een report naar buiten zouden doen van hoeveel bots en dupers zijn gepakt. Maar volgens mij doen ze zoiets niet echt, of wel?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:40:
Zolang iemand het aanbied zal er een koper zijn. Simpel als dat. Maar ik vind het erger dat Blizz vrijwel niks aan de dupes en bots doet. Zou mooi zijn als ze elke maand een report naar buiten zouden doen van hoeveel bots en dupers zijn gepakt. Maar volgens mij doen ze zoiets niet echt, of wel?
Andersom, zolang er vraag is is er aanbod. Het "probleem" zijn niet de gold sellers, maar de mensen die het wereldje draaide houden, iedereen z'n ding. Maar mij niet gezien.

• Mektheb
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:37:
[...]

Onzin ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Als je eenmaal boven een bepaald aantal G zit kan je met G G's maken.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.

Wat jij zooi kan vinden kan ik een goud mijn vinden en visa versa, zo heeft ieder ze ding.
Maar op een High pop server kan het zeker want in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.
Maar later ook op servers zoals Outland etc.

Maar goed je moet het maar leuk vinden :+, er zijn zat addons die je er mee helpen en het kunnen doen etc.
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mensen die BOTS gebruiken er voor, ik kende iemand die speelde en had in WOTLK op 4 char's de gold cap :+

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 13:52 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Onzin ik kan het op elke server, daar heb je addons guildbanks en startkapitaal voor nodig.
Winst maken is 1G tot 10G tot 100G tot 1000G dat is afhankelijk van hoe en wat en winst is winst.

Wat jij zooi kan vinden kan ik een goud mijn vinden en visa versa, zo heeft ieder ze ding.
Maar op een High pop server kan het zeker want in TBC deed ik dat al op Grimbatol alleen nog niet zoveel en niet echt note worthy.

Maar goed je moet het maar leuk vinden :+, er zijn zat addons die je er mee helpen en het kunnen doen etc.
En dan heb je het nog niet eens gehad over de mensen die BOTS gebruiken er voor, ik kende iemand die speelde en had in WOTLK op 4 char's de gold cap :+
En ik maar blij zijn als ik m'n repairs, enchants en flasks ect. kan betalen.

Moet toch maar is gaan kijken of geld maken met de AH iets voor mij is, nooit echt serieus in verdiept.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 13:55 ]

• Mektheb
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:55:
[...]

En ik maar blij zijn als ik m'n repairs, enchants en flasks ect. kan betalen.

Moet toch maar is gaan kijken of geld maken met de AH iets voor mij is, nooit echt serieus in verdiept.
Zijn een hele hoop addons voor die gegevens bijhouden dus hoelanger je mee werkt en AH bekijkt hoe meer data hij heeft.

Soms staan er 50 gems op voor 600gold noem maar ff iets, en vervolgens staan er 10 op voor 450.
Dan kan het lonen om die 10 te kopen en terug erop te zetten voor 599,95.
Dan heb je al mensen die die eerder kopen dan die andere 50.

Maar goed zo kan het ook zijn iemand jouw weer undercut enz enz enz.
Maar dat is natuurlijk het risico van het vak :).
Addons gebruiken en wat guide's misschien op youtube en google lezen en vooral common sense en dan kom je echt al heel ver.
En elke G is er 1 ;).

• EG Mike
Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Dus, gold kopen is no-no, maar botten is een non-issue? Althans, zo laat je het over komen.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het wel voor elkaar krijgen om op drukke servers veel gold te maken door de AH te flippen, anders zou er geen competition zijn, maar als je niet 5-8u per dag op de AH zit te posten, cancelen, undercutten en snipen haal je écht geen 10k per dag netto (10k/dag sustained over een lange periode dan he). Een leuke meevaller kan je altijd hebben, maar dat is dan gewoon geluk.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

Zijn een hele hoop addons voor die gegevens bijhouden dus hoelanger je mee werkt en AH bekijkt hoe meer data hij heeft.

Soms staan er 50 gems op voor 600gold noem maar ff iets, en vervolgens staan er 10 op voor 450.
Dan kan het lonen om die 10 te kopen en terug erop te zetten voor 599,95.
Dan heb je al mensen die die eerder kopen dan die andere 50.

Maar goed zo kan het ook zijn iemand jouw weer undercut enz enz enz.
Maar dat is natuurlijk het risico van het vak :).
Addons gebruiken en wat guide's misschien op youtube en google lezen en vooral common sense en dan kom je echt al heel ver.
En elke G is er 1 ;).
Heb in WotlK wel een hoop geld verdiend met gems kopen, allemaal cutte met JC en weer verkopen. Denk dat ik dat wel weer doe in het begin van WoD, dan zijn gems altijd zo overpriced.

• Mektheb
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:00:
[...]

Dus, gold kopen is no-no, maar botten is een non-issue? Althans, zo laat je het over komen.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die het wel voor elkaar krijgen om op drukke servers veel gold te maken door de AH te flippen, anders zou er geen competition zijn, maar als je niet 5-8u per dag op de AH zit te posten, cancelen, undercutten en snipen haal je écht geen 10k per dag netto (10k/dag sustained over een lange periode dan he). Een leuke meevaller kan je altijd hebben, maar dat is dan gewoon geluk.
Gold kopen = No-Go
Botten = No Go
Als ik dit zo laat over komen is dat niet mijn bedoeling.

Ja dat kan, maar dat is persoonlijk ik ken in iedergeval genoeg mensen die dit deden op mijn server en dan was 10K per dag heel heeeeel weinig. ( en ja die speelde ook wel 6/8 uur per dag )
Maar nu met het Transmorph is het helemaal makkelijk als je gear verkoopt ( greens en dergelijke ) genoeg dwazen die het willen kopen :)

Om wel even erop te wijzen dat ik geen idee heb hoe dit in Pandaria meer is, want ik speel al sinds Isle of Thunder amper meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 14:05 ]

• xavento
Er zijn zat mensen die het spel puur voor PVP spelen, die geen zin hebben in alles erom heen, daily's, pve noem maar op. En dus zeker geen zin hebben om de AH te bespelen.

Voor hun is gold kopen een simpele en luie oplossing. Je koopt wat gold, koopt wat enchants en gems, en je kan weer verder de arena in.

En in die zin heb je ook mensen die puur het spel voor de auction house spelen en juist nooit pvp of pve doen. Zo zijn er meerdere filmpjes te vinden van spelers die verschillende level 1 chars hebben. (zonder ook maar 1 char boven de 80 bijvoorbeeld) met meerdere gold caps.

Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.

• EG Mike
Maar ook genoeg die het aanbieden (nogmaals, ik praat vanuit high-pop servers). Je wordt undercut voor het leven op deze servers. Post jij iets, wordt je diezelfde minuut undercut door ah-campers/bots. In theorie klinkt het allemaal heel makkelijk, en ik ben er ook mee bezig, maar 10k/dag NETTO winst (omzet haal je wel) is een heel ander verhaal, als je alleen maar flipt.

• Mektheb
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:05:
Maar ook genoeg die het aanbieden (nogmaals, ik praat vanuit high-pop servers). Je wordt undercut voor het leven op deze servers. Post jij iets, wordt je diezelfde minuut undercut door ah-campers/bots. In theorie klinkt het allemaal heel makkelijk, en ik ben er ook mee bezig, maar 10k/dag NETTO winst (omzet haal je wel) is een heel ander verhaal, als je alleen maar flipt.
Dat is ook zo, er gaat mega veel tijd in zitten en natuurlijk spelen er een hoop vals.
Maar zolang je maar winst maakt is het goed toch !

En geloof zeker het tegenwoordig nog lastiger is, al heb ik geen idee meer hoe lastig ;)

• corset
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:37:
[...]

You're doing it wrong! Ik kan op elke server gemiddeld 2-5k per weekend verdienen, zonder flippen, en zeer rustig aan doen.

• EG Mike
lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:13:
[...]

You're doing it wrong! Ik kan op elke server gemiddeld 2-5k per weekend verdienen, zonder flippen, en zeer rustig aan doen.
Ik doe niks wrong; ik maak ook m'n geld zo (en door flippen), maar Mektheb beweerde eerder dat 10K per dag zonder de capitol te verlaten (flippen dus) makkelijk te halen was. Dat is niet waar.

• Mektheb
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:19:
[...]

Ik doe niks wrong; ik maak ook m'n geld zo (en door flippen), maar Mektheb beweerde eerder dat 10K per dag zonder de capitol te verlaten (flippen dus) makkelijk te halen was. Dat is niet waar.
Dat was het ook wel in het verleden, helemaal met het gebruik van een BOT.

Maar goed zoals ik al zei een BOT is ook no go !
Maar een paar K per dag moet je zeker nog lukken denk ik, helaas speel ik het niet meer maar er is altijd wel geld te verdienen op een bepaalde manier.

• corset
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:19:
[...]

Ooh zeker te doen, doe ik soms ook als ik echt hard cash nodig heb

Thorium ore kopen -> smelten, voor bijna 2x door verkopen
Arcane crystals kopen -> Arcanite bars maken, voor veel meer verkopen
Netherweave -> Bags maken

etc
etc

• EG Mike
'Vroeger' was alles makkelijker. Google maar eens op Emilyspear (eerste paar afbeeldingen); Dat was de meest actieve persoon op Sylvanas (de drukste server van EU tijdens Vanilla). Die verdiende zijn geld puur en alleen doordat hij een machtspositie had qua enchanting omdat hij twee formula's had die dropte in Naxx en AQ40 die niemand anders had. Hij had op zijn piek 70k gold in vanilla (wat nu neer komt op 5-10x goldcap zowat..). Door twee enchants te verkopen, de hele dag door!

• xavento
Kan hem nog wel herinneren, was hij ook niet de eerste met atiesh ?

• Mektheb
Vroeger was alles inderdaad beter :P, nee onzin maar in Cataclysm had ik nog een guildie die met gemak rond de 10k per dag verdiende.

Of die nog speelt nu weet ik niet eens, maar dat was echt zo iemand met xxx alts die allemaal farmde en dergelijke en gold cap x2 etc

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 12-08-2014 14:38 ]

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:28:
'Vroeger' was alles makkelijker. Google maar eens op Emilyspear (eerste paar afbeeldingen); Dat was de meest actieve persoon op Sylvanas (de drukste server van EU tijdens Vanilla). Die verdiende zijn geld puur en alleen doordat hij een machtspositie had qua enchanting omdat hij twee formula's had die dropte in Naxx en AQ40 die niemand anders had. Hij had op zijn piek 70k gold in vanilla (wat nu neer komt op 5-10x goldcap zowat..). Door twee enchants te verkopen, de hele dag door!
In die tijd was het nog een echte serverrace naar serverfirsts, de meeste guilds lieten daarom niet zomaar toe dat je dat soort rare drops verkocht buiten de guild om!

• EG Mike
xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:31:
Kan hem nog wel herinneren, was hij ook niet de eerste met atiesh ?
Yup; de eerste met zowat alles. Hij had ook al 'Insane in the Membrane' voordat dit een achievement was :p Exalted met alle factions mogelijk tijdens vanilla, en nogmeer ongein. Die AQ mount hadden ze alleen aan Splinky (die hunter) gegeven.

Hij haalde altijd hetzelfde kutgeintje uit als je een enchant kocht bij hem: Mats geven voor je enchant (wat een fortuin was!), en daarna uitloggen voor een paar minuten zodat je begon te zweten. En daarna terug komen met een whisper: ':p'. Good-times :D !

• Mektheb
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:43:
[...]

Yup; de eerste met zowat alles. Hij had ook al 'Insane in the Membrane' voordat dit een achievement was :p Exalted met alle factions mogelijk tijdens vanilla, en nogmeer ongein. Die AQ mount hadden ze alleen aan Splinky (die hunter) gegeven.

Hij haalde altijd hetzelfde kutgeintje uit als je een enchant kocht bij hem: Mats geven voor je enchant (wat een fortuin was!), en daarna uitloggen voor een paar minuten zodat je begon te zweten. En daarna terug komen met een whisper: ':p'. Good-times :D !
_/-\o_ _/-\o_

Haha dat kan ik wel waarderen haha held.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:54
pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:43:
[...]

Hehe 'good old times' Wat leuke dingen meegemaakt tijdens Vanilla zeg 8)7

PSN: Brwmaster

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Br3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Hehe 'good old times' Wat leuke dingen meegemaakt tijdens Vanilla zeg 8)7
https://docs.google.com/d...bkYF76VLbJFZxmTDjlboJYHUs Good old times.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 15:21 ]

• EG Mike
Zag 'm ook voorbij komen vandaag, maar de helft van die zaken zijn onzin, imo. Ik vond Vanilla nogsteeds leuker dan toen alles maar vrij toegankelijk werd voor iedereen (Looking at you; WotLK/Cata/MoP!).

Ik weet nog goed dat ik een Rogue tot level 55 had geleveld, maar dat ik niet verder wilde gaan 'want het duurde nog zo lang voor ik 60 was'. Heb uiteindelijk maanden op level 55-56 gezeten voordat ik besloot door te levelen (en het was maar 3 dagen spelen uiteindelijk :p).

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Zag 'm ook voorbij komen vandaag, maar de helft van die zaken zijn onzin, imo. Ik vond Vanilla nogsteeds leuker dan toen alles maar vrij toegankelijk werd voor iedereen (Looking at you; WotLK/Cata/MoP!).

Ik weet nog goed dat ik een Rogue tot level 55 had geleveld, maar dat ik niet verder wilde gaan 'want het duurde nog zo lang voor ik 60 was'. Heb uiteindelijk maanden op level 55-56 gezeten voordat ik besloot door te levelen (en het was maar 3 dagen spelen uiteindelijk :p).
Ik heb m'n eerste char naar level 40 ofzo gegrind, toen kwam ik erachter wat een quest was... SOUTH PARK style.

• corset
Dat ding is nog steeds compleet waar qua document.

Dingen die ik totaal niet mis:

Resist gear farmen
Soul Shards
Hunter ammo
Pet happiness (aka it left you because of random reasons)
5 minuten blessings en per character

Ik blijf vergeten dat ik inderdaad volgens mensen dus 100x meer plezier moet hebben gehad met resist gear farmen en de 5 minute blessings. Oh wat was het geweldig.. zozo, ik wil gelijk terug

(sarcasme etc)

• cgers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2022
Hey, ik twijfel nu al enige tijd om weer met wow te beginne. Ik was begonnen in de periode van wotlk en heb doorgespeeld tem cataclysm. Ik had een disc priest lvl 85 en een mage lvl 80.
En verder nog een shaman lvl 70, dus was een vrij casual gamer.

Ik ben in het begin van MOP echter gestopt omdat het levelen in healing gear gewoon extreem traag ging.

Hoe is het nu voor disc priests in party's en raids?
En als ik WOD al koop , met welke zou ik het meeste fun hebben als lvl 90?

• Mektheb
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:
[...]

Ik heb m'n eerste char naar level 40 ofzo gegrind, toen kwam ik erachter wat een quest was... SOUTH PARK style.
Hahahahhahhahaha :D, dat is wel heeeel epic.

Voor mij was het van 60 naar 70 een bewuste keuze, maar per ongeluk ? :D haha

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
[...]

Hahahahhahhahaha :D, dat is wel heeeel epic.

Voor mij was het van 60 naar 70 een bewuste keuze, maar per ongeluk ? :D haha
Ik was een complete noob en had geen idee wat ik aan het doen was, vrienden speelde het spel wel maar die waren toen al hoger level. Tot het een keer ter sprake kwam dat ik niet questen deed, toen ben ik gaan questen.

Zo had ik ook een maatje die er op level 60 achter kwam dat er talents in game waren en toen alles in "verdedigen" gegooid op zijn warrior. Dat was echt de beste tank waar ik tot nu toe mee gespeeld heb :+

• Mektheb
Hhaha zo heeft iedereen wel iets gedaan denk ik :P.

Ik speelde al best lang en een maatje van mij was net begonnen en ik was level 70 en hij begon net en op het level dat hij een paardje en riding skills kon krijgen vertelde ik hem in Duskwood bij dat huisje waar je op het dak kon springen via het bergje dat als het hem lukte erop te komen kreeg hij de horse en skil van mij.

Denk hij ander half uur heeft staan springen, en elke misjump op skype g*d k*t etc :P
Hij heeft het wel gehaald en toen ook alles gekregen, maar wat heb ik gelachen !

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Sommige dingen vergeet je gewoon,kan me inderdaad nog de soulshard bag herinneren die helemaal volgepropt was voordat je ging raiden :+ Die mis ik echt niet

Warlock:

- Having to farm soul shards preraid. Once you were in the raid on progression fights you would run out of shards and have to exit the instance to farm more…. that is unless trash respawned.

- Having to make a health stone for everyone. One at a time.

- Can’t summon people INTO an instance. Have to run all of the way out to get them there

- To put it into perspective… it was considered a HUGE quality of life improvement when they were given soul shard bags.

- To get your infernal you had to farm it in LBRS and pray for the codex to drop.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• EG Mike
lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:27:

Resist gear farmen
Soul Shards
Hunter ammo

Ik blijf vergeten dat ik inderdaad volgens mensen dus 100x meer plezier moet hebben gehad met resist gear farmen en de 5 minute blessings. Oh wat was het geweldig.. zozo, ik wil gelijk terug

(sarcasme etc)
Nee, nu stoppen met het spel voor een paar jaar, drie dagen grinden en met de laatste raids mee kunnen zonder gear; da's stukken leuker.

Wow is té casual-proof in mijn ogen. Er zijn maar zo weinig dingen die dedication vragen tegenwoordig. End-game bestaat niet meer (zoals end-game hoort te zijn).

Ik vond de resistance gear farmen wel z'n charmes hebben; je was afhankelijk van de crafters in je guild, en die crafters waren weer afhankelijk van jou om ze te helpen met het verzamelen van de recipes.

Het zoeken naar mensen voor je groups voor dungeons, dát is het social aspect waar een MMO om draait. Niet op een knop drukken, 5 min wachten, naar de instance geteleport worden en zonder een woord te zeggen tegen elkaar in 5min door een instance heen stomen.

Dat classes uniek waren, dát maakte WoW leuk. Nu is iedere class hetzelfde, maar met een andere model. En natuurlijk, de ene class was ergens beter in dan de ander, maar in een andere situatie was die ene class weer beter.

'Vroeger' waren er bijna geen alts (in ieder geval niet zoals hoe het nu is), want een main kostte simpelweg te veel tijd om te onderhouden. Je main was je character om 'trots' op te zijn, waar je unieke dingen mee hebt gedaan, waar een epic of zelfs een enchant speciaal op was. Weet je nog, je eerste Crusader enchant, met die lelijke witte glow? Ik was er in iedergeval beretrots op.

Ik kan zo nog een tijdje door gaan. Natuurlijk zijn er zaken die in een positieve zin veranderd zijn, maar WoW is zijn echte charme verloren. Dat lijstje wat gelinkt wordt zitten een paar uiterste tussen, maar een hoop zijn gewoon zaken die 'vervelend' zijn voor een niet-toegewijde speler.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:54

(sarcasme etc)
In bovenstaande zat voor mij in iedergeval het plezier niet. Als ik refer aan 'good old times' zijn dat voor mij persoonlijke herinneringen van dingen die ik toen der tijd heb meegemaakt :) . Bij MC duelen met Alliance en dan de enemy MC'en en in de lava laten lopen. en zo kan ik nog wel even door gaan.

Daarnaast vind ik je reactie wel een tikkeltje overdreven :)

[ Voor 44% gewijzigd door Br3wmaster op 12-08-2014 15:58 ]

PSN: Brwmaster

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40

Resist gear farmen
Soul Shards
Hunter ammo

(sarcasme etc)
Deze klopt niet volgens mij;

- There was no such thing as “spellpower” until they fixed gear. So casters couldn’t increase damage or throughput - only mana pool size. Literally top end casters were only able to cast LONGER because intellect just made mana pools bigger. Intellect was not for more damage. Once they were geared to where they could cast indefinitely they sacrificed ALL gear to healers.

Je had natuurlijk wel 'Increases damage and healing done by magical spells and effects' Je had bijvoorbeeld in MC een trinket 'Talisman of Ephemeral Power', wat met zeer grote afstand BiS was voor vrijwel elke Mage/Priest/Shaman/Paladin, maar waar men pas na enkele weken theorycraften achter kwam.

• EG Mike
Notlupus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:47:
[...]

Deze klopt niet volgens mij;

- There was no such thing as “spellpower” until they fixed gear. So casters couldn’t increase damage or throughput - only mana pool size. Literally top end casters were only able to cast LONGER because intellect just made mana pools bigger. Intellect was not for more damage. Once they were geared to where they could cast indefinitely they sacrificed ALL gear to healers.

Je had natuurlijk wel 'Increases damage and healing done by magical spells and effects' Je had bijvoorbeeld in MC een trinket 'Talisman of Ephemeral Power', wat met zeer grote afstand BiS was voor vrijwel elke Mage/Priest/Shaman/Paladin, maar waar men pas na enkele weken theorycraften achter kwam.
+spellpower is pas veel later toegevoegd. Voorheen was het +school (nature/shadow/fire/frost) damage, daarna werd het +damage en healing, daarna werd het gesplitst naar +damage en +healing, en later werd het weer +spellpower (eind vanilla pas).

Maar dat theorycraften was inderdaad leuk. Ik was altijd in de veronderstelling dat +stat enchants op je mainhand gingen, en een proc op je offhand (zoals +15 agi en Crusader voor een rogue bijvoorbeeld). Ik redeneerde dit altijd omdat een offhand vaak sneller was dan een mainhand; snellere wapens = meer white hits = meer procs. Tot ik er na maanden door een guildie op gewezen werd dat 'volgens hem' attacks altijd vanuit je mainhand gedaan werden, niet vanuit je offhand. Nu is dat misschien allemaal vanzelfsprekend, maar in the early days was het dat echt niet :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Nee, nu stoppen met het spel voor een paar jaar, drie dagen grinden en met de laatste raids mee kunnen zonder gear; da's stukken leuker.
Na drie dagen grinden kom je niet een groep in voor garrosh hc, maar inderdaad je kan wel de content zien. Maar ik vind daar niet veel mis mee, ik ken mensen die alleen maar LFR doen en die vinden dat leuk.

Wow is té casual-proof in mijn ogen. Er zijn maar zo weinig dingen die dedication vragen tegenwoordig. End-game bestaat niet meer (zoals end-game hoort te zijn).
De end-game is gewoon heel erg verschoven, nu heb je heroic raids daar is zeker genoeg uitdaging te vinden voor de meeste spelers. Het feit dat het spel tegewoordig minder dedication vraagt vind ik voor mijn persoonlijke situatie juist wel een goed punt, ik heb geen tijd meer om 30 uur per week te spelen.

Ik vond de resistance gear farmen wel z'n charmes hebben; je was afhankelijk van de crafters in je guild, en die crafters waren weer afhankelijk van jou om ze te helpen met het verzamelen van de recipes.
't heeft zeker z'n charmes, maar ik mis het niet ^^

Het zoeken naar mensen voor je groups voor dungeons, dát is het social aspect waar een MMO om draait. Niet op een knop drukken, 5 min wachten, naar de instance geteleport worden en zonder een woord te zeggen tegen elkaar in 5min door een instance heen stomen.
Hier ben ik het volledig mee eens, de oplossing die ze geprobeerd hebben te maken voor dit zijn de challenges maar dat voelt toch niet het zelfde.

Dat classes uniek waren, dát maakte WoW leuk. Nu is iedere class hetzelfde, maar met een andere model. En natuurlijk, de ene class was ergens beter in dan de ander, maar in een andere situatie was die ene class weer beter.
Ja het is heel generiek geworden; een tank tankt, een healer healt en een dpser dpst. er zit vrij weinig onderscheid in, vind ik ook jammer.

'Vroeger' waren er bijna geen alts (in ieder geval niet zoals hoe het nu is), want een main kostte simpelweg te veel tijd om te onderhouden. Je main was je character om 'trots' op te zijn, waar je unieke dingen mee hebt gedaan, waar een epic of zelfs een enchant speciaal op was. Weet je nog, je eerste Crusader enchant, met die lelijke witte glow? Ik was er in iedergeval beretrots op.
ik was blij met m'n fiery enchant :o . Maar klopt, het koste toen meer tijd om een char te "onderhouden" nog maals:"Het feit dat het spel tegewoordig minder dedication vraagt vind ik voor mijn persoonlijke situatie juist wel een goed punt, ik heb geen tijd meer om 30 uur per week te spelen."

Ik kan zo nog een tijdje door gaan. Natuurlijk zijn er zaken die in een positieve zin veranderd zijn, maar WoW is zijn echte charme verloren. Dat lijstje wat gelinkt wordt zitten een paar uiterste tussen, maar een hoop zijn gewoon zaken die 'vervelend' zijn voor een niet-toegewijde speler.
Maar ik heb me tot nu toe vermaakt met elke expansion(mop het minste). Maar ik denk dat het vanilla vooral het nostalgie gevoel is waardoor je er met een roze bril naar kijkt, ik heb me vermaakt maar ik herinner me ook de grindfests.

natuurlijk is 't allemaal persoonlijk ^^

• Mektheb
Net zoals mensen je altijd voor gek verklaarde als je rond jumpte en een AOE spell deed :+

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
Net zoals mensen je altijd voor gek verklaarde als je rond jumpte en een AOE spell deed :+
En de mages ALTIJD dood gingen bij het clearen van trash.
Geen arcane explosion zonder talent :+

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 15:59 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
Genoeg van die idioten die in LFR alleen maar Arcane Explosion lopen te casten.. :)

• EG Mike
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:57:
[...]

Na drie dagen grinden kom je niet een groep in voor garrosh hc, maar inderdaad je kan wel de content zien. Maar ik vind daar niet veel mis mee, ik ken mensen die alleen maar LFR doen en die vinden dat leuk.
Dat zijn natuurlijk uitersten (wat ik noemde ook hoor), maar je begrijpt wat ik bedoel. Ga even een expansion of twee terug bijvoorbeeld. Na TBC ben ik gestopt met raiden, om het vervolgens bij de release van ICC opnieuw op te pakken. Ik was binnen twee weken gegeared voor ICC HC, door de halve content over te slaan. Uiteindelijk stond ik in de top 3 best gegearde Shadowpriests van m'n server. Nou waren er ook niet veel shadowpriests op die server (was gemigreerd naar Trollbane voor een korte tijd), maar toch.

Tijdens vanilla (en TBC) kon je écht niet met een verse character in een end-game raid terecht komen. Je moest echt de stappen maken. Om AQ binnen te komen bijvoorbeeld: Eerst MC, dan Onyxia, dan alles upgraden in BWL om vervolgens AQ20 te doen -> Nature resistance farmen en dan door naar AQ40.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:03:
[...]

Dat zijn natuurlijk uitersten (wat ik noemde ook hoor), maar je begrijpt wat ik bedoel. Ga even een expansion of twee terug bijvoorbeeld. Na TBC ben ik gestopt met raiden, om het vervolgens bij de release van ICC opnieuw op te pakken. Ik was binnen twee weken gegeared voor ICC HC, door de halve content over te slaan. Uiteindelijk stond ik in de top 3 best gegearde Shadowpriests van m'n server. Nou waren er ook niet veel shadowpriests op die server (was gemigreerd naar Trollbane voor een korte tijd), maar toch.

Tijdens vanilla (en TBC) kon je écht niet met een verse character in een end-game raid terecht komen. Je moest echt de stappen maken. Om AQ binnen te komen bijvoorbeeld: Eerst MC, dan Onyxia, dan alles upgraden in BWL om vervolgens AQ20 te doen -> Nature resistance farmen en dan door naar AQ40.
Ah je bedoeld het op die manier, ja dat vind ik ook jammer. Daarom vind ik ook TBC de beste uitbreiding. Trollbane heb ik trouwens tot wotlk gespeeld, was tot die tijd best wel een leuke server maar daarna uitgestroven.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00

Nibbz

Postmaster General

cgers schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:36:
Ik ben in het begin van MOP echter gestopt omdat het levelen in healing gear gewoon extreem traag ging.
had je geen dual spec? Disc <--> Shadow ?
Hoe is het nu voor disc priests in party's en raids?
Disc priests zijn sterke healers.. Hoe sterker de disc priest in je party, hoe minder nuttig de andere healers (dit door alle absorbs van een disc priest)
En als ik WOD al koop , met welke zou ik het meeste fun hebben als lvl 90?
Disc priest worden in iedergeval hard geraakt met de nerf bat. Blizzard maakt absorbs duidelijk minder sterk.. en laat dat nou net de kracht zijn van disc priests..

Maar natuurlijk een erg lastige vraag. Wat ik op dit moment bij preachgaming heb gezien, lijkt met voor DPS de warrior het leukst (damn.. wat hebben warriors een boel cooldowns om te gebruiken :). Healing is nog lastig te zeggen omdat veel healer classes half kapot zijn at the moment. Tanks zijn DK's en Paladin geloof ik wel het sterkst.

Zou zeggen, kijk eens op de youtube channel van Preachgaming en bekijk zn quick looks van alle classes & specs.

13:37

• Mektheb
junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:02:
[...]

Genoeg van die idioten die in LFR alleen maar Arcane Explosion lopen te casten.. :)
Ja met het niveau van dungeons nu hoef je ook niet meer te doen :+

Verwijderd

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:25:
[...]

Tja alles is relatief. Ik heb mijn priest na een server switch om met vrienden te spelen gepowerlevelt en was echt met een week (naast mijn fulltime baan) level 60. Ik had al twee characters op een andere server geleveld en zodoende wist ik welke gebieden snel questen.

Laatste stukje gedaan met een furbolg grind voor de agility enchants :-)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:15:
[...]

Ja met het niveau van dungeons nu hoef je ook niet meer te doen :+
Hmm dit vraagt om een test met 25 mages in LFR die alleen maar AE spammen. :) Als dat kon hehe.

• Mektheb
junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

Hmm dit vraagt om een test met 25 mages in LFR die alleen maar AE spammen. :) Als dat kon hehe.
Geloof er toen ook een groep boomkins was die dungeons deden met ze 10e ?
En dat ging wel aardig volgens mij :P.
En met dungeons bedoel ik de 5mans en 5man heroic, met LFR lijkt me dat niet zo slim :P

• EG Mike
junglebeast schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

40 Priests vs Onyxia (level 60 :D )

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Je heb er ook 1 van ragnaros(60) met een tank een healer en 38 mages geloof ik, ook erg vermakelijk.

• EG Mike
Das op Ragnaros. 38 Frostmages vs Ragnaros :p

Sorry, las het verkeerd :)

[ Voor 29% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 16:28 ]

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Leuk om al die dingen van vroeger te lezen, inclusief de dingen die echt frustrerend waren. Die paladin blessings waren echt een zooitje, ik kan me nog herinneren dat in TBC onze paladins er addons voor moesten gebruiken omdat het anders niet meer bij te houden was. Ik was dan een van de redenen waarom het nog erger werd, omdat ik (als Fury warrior) vaak zoveel threat opbouwde dat ik altijd een blessing omgeruild wilde hebben voor Salvation.

Dat van die resistance gear farmen vond ik (in TBC in ieder geval, in Vanilla niet geraid) wel zijn charme hebben. Veelal was het een guild effort, ofwel als guild voor een paar personen de gear betalen (tanks bij Hydross), of met zijn allen sparen voor shadow resistance gear voor Mother Shazrah in Black Temple. Wat ik, betreffende resistances, eerder irritant vond waren bosses die immuun waren voor bepaalde damage. Wat hebben de mages steen en been lopen klagen dat ze geen fire konden spelen op A'lar en ze hadden zowat allemaal geen ervaring met frost (of arcane/frost wat toen best lekker werkte).

Waar ik mij verder wel eens aan ergerde waren respawn timers van trash in raids. Had je een progress avond op een van de latere bosses in de instance, kon je minimaal 1 keer extra de trash gaan clearen. Over het algemeen had men daar natuurlijk heel veel zin in *kuch* en daardoor ging het vaak slordiger, met veel doden en soms zelfs een wipe. Zodoende had je makkelijk weer 20 tot 30 minuten verspilt om je door de trash heen te werken.

Een andere leuke bijkomstigheid, alhoewel dit zelden voorkwam, was in Karazhan, voor het summonen van Nightbane. Is die ene persoon die hem kan summonen afwezig, helaas pindakaas.. dat wordt hem niet.
Dan had je ook nog de Hyjal raid. Wipe je op de boss, mocht je eerst alle 8 de trash waves weer opnieuw doen... joy joy feeling :/

Maar de grootste ergernis van allen: corpseruns. Oud AQ40 zonder mounts anyone? :P Sommige instances waren zo groot, of je moest één specifieke (geclearde) route volgen, of de graveyard lag 10 kilometer van de instance af... zucht. Bij SSC vanaf de graveyard helemaal naar Karatress lopen was best een eindje. Wat was ik blij toen men in bijvoorbeeld Ulduar portals plaatste door de instance heen _/-\o_

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• EG Mike
ff een vraagje trouwens, iemand ervaring met de Brawler's Guild? Zit even snel te kijken wat het allemaal inhoudt, maar ik vraag me af: Moet je veel DPS kunnen leveren om deze bosses te kunnen verslaan? Ik heb op m'n main namelijk alleen PvP gear (550 bijna), en om PvE gear te farmen heb ik niet veel zin in. Of gaan deze fights meer om mechanics?

De rewards zijn de moeite waard, imho. Tevens, iemand een invite over voor de brawlers guild? O-)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:50:
ff een vraagje trouwens, iemand ervaring met de Brawler's Guild? Zit even snel te kijken wat het allemaal inhoudt, maar ik vraag me af: Moet je veel DPS kunnen leveren om deze bosses te kunnen verslaan? Ik heb op m'n main namelijk alleen PvP gear (550 bijna), en om PvE gear te farmen heb ik niet veel zin in. Of gaan deze fights meer om mechanics?

De rewards zijn de moeite waard, imho. Tevens, iemand een invite over voor de brawlers guild? O-)
Even wat hit reforgen en je lolloooort zo er doorheen. 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EG Mike
Zelfs met 180k dps?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:42:
Waar ik mij verder wel eens aan ergerde waren respawn timers van trash in raids. Had je een progress avond op een van de latere bosses in de instance, kon je minimaal 1 keer extra de trash gaan clearen. Over het algemeen had men daar natuurlijk heel veel zin in *kuch* en daardoor ging het vaak slordiger, met veel doden en soms zelfs een wipe. Zodoende had je makkelijk weer 20 tot 30 minuten verspilt om je door de trash heen te werken.
Heb ik nog steeds met trash. Op het moment dat een guild content cleared, zou er gekozen moeten kunnen worden om trash uit te schakelen. Het is alleen maar saai, irritant en kost tijd. In SOO erger ik mezelf groen en geel aan de hopen nutteloze trash.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:24:
[...]

Je heb er ook 1 van ragnaros(60) met een tank een healer en 38 mages geloof ik, ook erg vermakelijk.
Volgens mij heb ik daar wel eens filmpje van gezien op YT met een uiterst droge reactie in de comments: "Good news guys, a mage piece dropped" _O-

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:19:
[...]

Tja alles is relatief. Ik heb mijn priest na een server switch om met vrienden te spelen gepowerlevelt en was echt met een week (naast mijn fulltime baan) level 60. Ik had al twee characters op een andere server geleveld en zodoende wist ik welke gebieden snel questen.

Laatste stukje gedaan met een furbolg grind voor de agility enchants :-)
Een weekje naast een fulltime baan voor 1-60 pre-TBC kan ik moeilijk geloven. In vanilla was 15 dagen /played (dus 360 uur) normaal voor normale play en met behoorlijk geavanceerde powerleveling zat je nog steeds rond de 5-6 dagen /played (120-144 uur)....

Voordat silithus uitkwam moest je zelfs 58-60 domweg grinden in EPL (Scarlet Camp) en dat alleen duurde al een uur of 10.

Als ik mij goed herinner was het record voor 1-60 pre-TBC iets van 4 dagen en een paar uur /played, dat was een hunter en toen had vrijwel iedereen wel zoiets van "wtf dat is snel".

Edit: Dat was dus Joana (die hunter) en zijn record in een officiele Blizzard leveling contest (wat dus ook officieel et record is voor snelste 1-60 pre-TBC) was 4 dagen en 20 uur (116 uur) /played. Bedenk hierbij dat dit een gast was die dat bereikt heeft na een stuk of 50 keer (hij had op vrijwel elke nieuwe server het leveling record en werd steeds sneller)....

Afbeeldingslocatie: http://www.joanasworld.com/images/joana_50.jpg

Let op, in die screenshot is hij pas lvl 50 na 3,5 dag /played
Het hele stukje staat hier: http://www.blizzardguides.com/mancow_joana_horde_guide.html

Z'n record time staat hier: http://www.joanasworld.com/azeroth.htm
This is the same questing pattern I used to get 4 days 20 hours /played time to 60 on a new server

[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 12-08-2014 20:25 ]

• EG Mike
Ja, en niet te vergeten dat dit steeds is gedaan dmv Rested play. Dus 1.5lvl spelen, en dan een paar dagen offline in een Inn voor de 200%xp bonus. Zijn /played mag dan wel 4 dagen zijn, maar de werkelijke tijd om deze chars te levelen was weken.

• degroot
  • Niet online
wat me wel opvalt nu in battelgrounds is dat de alliance alleen maar lopen te zeiken tegen elkaar dat ze de battle toch wel gaan verliezen , want alliance sucks in BG. En een partijtje lopen zeiken dan tegen elkaar. Kan me niet herinneren dat dat 5 jaar geleden ook zo was.

www.degroot-it.nl

Verwijderd

degroot schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:39:
wat me wel opvalt nu in battelgrounds is dat de alliance alleen maar lopen te zeiken tegen elkaar dat ze de battle toch wel gaan verliezen , want alliance sucks in BG. En een partijtje lopen zeiken dan tegen elkaar. Kan me niet herinneren dat dat 5 jaar geleden ook zo was.
Helaas, mijn ervaring 5 jaar terug was hetzelfde. Tot het punt waarop ik besloten heb om alleen nog maar PvE te doen.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
Kwam ergens door op het Youtube kanaal van Preach Gaming, die onder andere de resto druid speelt (YouTube: Resto Druid - Wod Quick Look - Return of the Niche).

En ik moet zeggen dat dit me wel enthousiast maakt! HoTs return! Speel nog altijd resto en die laatste wijziging dat je efflorescence nu kunt 'casten' door je mushroom te planten vind ik al super. Een AoE HoT die altijd tickt zolang je mushroom staat. Maar zeker mooi te zien dat ze healers (zo ziet het er in het filmpje naar uit) weer een eigen functie geven, dus resto druids weer terug in tree form en (lange) HoTs casten ipv haste stacken en Nourish spammen.

Mijn druid is er klaar voor! Die dungeons zien er trouwens ook niet slecht uit, krijg zin in WoD.

Specs

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraagje, ik heb vanmiddag een nieuwe GPU gehaald om de prestaties in WoW nog iets op te krikken, en daarnaast van DirectX11 gebruik te kunnen maken want dat kon ik nog niet. Nu haal ik met alles op ultra nog steeds zo'n 30 fps gemiddeld. Eerst was dit zo'n 30 @DX9 met multisampling & AA iets lager. Ik vermoed dat dit mijn CPU is, maar kan iemand dat bevestigen?

Systeem:
AMD Phenom II X6 1090T (3,2 Ghz)
MSI DKA790GX met 4x2GB DDR2-1066

GPU Voor: Sapphire Radeon HD4870 1GB
GPU Na: MSI R9 270 Gaming 2GB

Dank voor de info.

youtube.com/@hisrep

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:18:
Vraagje, ik heb vanmiddag een nieuwe GPU gehaald om de prestaties in WoW nog iets op te krikken, en daarnaast van DirectX11 gebruik te kunnen maken want dat kon ik nog niet. Nu haal ik met alles op ultra nog steeds zo'n 30 fps gemiddeld. Eerst was dit zo'n 30 @DX9 met multisampling & AA iets lager. Ik vermoed dat dit mijn CPU is, maar kan iemand dat bevestigen?

Systeem:
MSI DKA790GX met 4x2GB DDR2-1066

GPU Voor: Sapphire Radeon HD4870 1GB
GPU Na: MSI R9 270 Gaming 2GB

Dank voor de info.
Denk het niet, denk eerder aan drivers of instellingen. Maar kijk in je taakbeheer naar je proc als die hoog draait zou een indicatie kunnen zijn.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Drivers zijn de AMD 14.4. Geinstalleerd zonder alle AMD Catalyst meuk, gewoon via Apparaatbeheer -> VGA Controller -> Driver bijwerken -> Zoeken in de map waar AMD de driver heeft uitgepakt. Dus echt 'kaal' alleen de driver erop.

youtube.com/@hisrep

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 15:53
Freaky Maus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:53:
Kwam ergens door op het Youtube kanaal van Preach Gaming, die onder andere de resto druid speelt (YouTube: Resto Druid - Wod Quick Look - Return of the Niche).

En ik moet zeggen dat dit me wel enthousiast maakt! HoTs return! Speel nog altijd resto en die laatste wijziging dat je efflorescence nu kunt 'casten' door je mushroom te planten vind ik al super. Een AoE HoT die altijd tickt zolang je mushroom staat. Maar zeker mooi te zien dat ze healers (zo ziet het er in het filmpje naar uit) weer een eigen functie geven, dus resto druids weer terug in tree form en (lange) HoTs casten ipv haste stacken en Nourish spammen.

Mijn druid is er klaar voor! Die dungeons zien er trouwens ook niet slecht uit, krijg zin in WoD.
Ik zag de video ook net voorbij komen in mijn subbox en mijn eerste gedachte: yeay en f-ing eindelijk! Ik werd zo moe van dat "iedereen moet alles kunnen" en "bring the player not the class". Allemaal leuk en aardig, maar daardoor speelden met name de healers vrijwel gelijk aan elkaar. Iedereen had wel wat van hots, iedereen had een dikke AoE heal, iedereen kan goed singletarget healen enzovoorts. De reden waarom ik destijds (begin WotLK meen ik) een resto druid koos was omdat ik die exacte speelstijl leuk vond (mensen healen met hots vond ik realistischer/leuker dan iemand direct volknallen). Als ik dikke singletarget, of 2 target, tankhealing wilde doen dan pakte ik mijn paladin wel. Die classes speelden totaal anders van elkaar. Shamans hadden dan het werken met totems en chainheal en een priest was meer een mengelmoes van vanalles en nog wat. Als ze die differentiatie weer kunnen terugbrengen, dan ga ik denk ik weer mijn resto druid als main gebruiken :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
10 min geleden Flametalon of alyszrazor gedropt na 3e week :P, ik ben er wel heel blij mee want het ziet er zeer gaaf uit. Nu invincible nog en dan is het compleet :).

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

degroot schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:39:
Alle respect maar ik vind dat altijd zo vergezocht van die players. Ik hoor precies hetzelfde als ik BG's doe op m'n Horde toons (ook trouwens toen ik nog een Alliance toon had waarmee ik BG'de).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Krukar schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Een weekje naast een fulltime baan voor 1-60 pre-TBC kan ik moeilijk geloven. In vanilla was 15 dagen /played (dus 360 uur) normaal voor normale play en met behoorlijk geavanceerde powerleveling zat je nog steeds rond de 5-6 dagen /played (120-144 uur)....
[...]
Een week heeft voor mij twee weekeinden. Ik begon op zaterdag ochtend en was zondag avond 60. Ik was toen redelijk fanatiek en gemotiveerd om bij de rest die al 60 was te komen. In de weekenden niet veel meer gedaan dan spelen en slapen en die week iedere dag zeker zo'n 8 uur played gehaald. Weet het niet exact meer, maar na die 9 dagen zat ik op zo'n 5 dagen played.

Heb dat later nog eens gedaan in een helaas net mislukte poging om een server first te halen toen er achievements waren.

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-11 21:56

vleesjus

echte vleesjus!

DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:18:

Systeem:
Die oude AMD CPU's zijn helaas niet ideaal voor WoW. Ik had zelf een X6 1055T op 3,5Ghz en was overgestapt van een 6870 naar een 7970ghz. Bijna geen verschil in fps. Een maat van mij had hetzelfe met een een Phenom x2 945, na een overstap op een fx8350 ging zijn fps enorm voorruit. Bij mij ging de fps ook enorm vooruit na de overstap op een i7 :9

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• EG Mike
Meh, gister heel de avond bezig geweest met de Brawlers Guild. Leuk concept, leuke bossfights en verassende mechaniek. Zat alleen al 2uur vast op Hexos, waarna ik om 01:00 gerage-quit ben. Ik ben in 20 tries al een keer of 6 onder de 5% geweest (2x op 1% door Berserk), ERG frustrerend..

Straks gaat 'ie neer!

• IntToStr
pryth schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:43:
Meh, gister heel de avond bezig geweest met de Brawlers Guild. Leuk concept, leuke bossfights en verassende mechaniek. Zat alleen al 2uur vast op Hexos, waarna ik om 01:00 gerage-quit ben. Ik ben in 20 tries al een keer of 6 onder de 5% geweest (2x op 1% door Berserk), ERG frustrerend..

Straks gaat 'ie neer!
Haha, die herinner ik me nog wel ja :p Heb ik ook wat op lopen schelden. De laatste boss is ook nog wel irritant vond ik, maar komt vast goed.

Ben benieuwd naar de Brawler's Guild in WoD. Ik moet trouwens ook eens gaan kijken naar die extra bosses, volgens mij heb ik nog een aantal quests open staan daarvoor.

• EG Mike
Op Wowhead vond ik deze comment:
Pull 1-5: AAAAAAAAHHHHHHHHHH!
Pull 6-10: WTF am I supposed to do?
Pull 11-15: Dodge the... well where is the... how am I supposed to...
Pull 16-20: That did NOT clip me that's A LIE!
Pull 21-25: Arghhhh!
Pull 26-30: I HATE THIS BOSS!
Pull 31-35: Wait I think I'm getting the ha...
Pull 36-40: Nope.
Pull 41-45: WHEN WILL THIS END!
Pull 46-50: I bet this is easier on a different class.
Pull 51-55: WHY WHY WHY
Pull 56-60: GOD DAMN YOU BL... wait I got really far that time...
Pull 61-65: Come on come on oh God come on...
Pull 66-70: SCREW YOU TOO, ENRAGE TIMER!
Pull 71-75: It's gonna... it's gonna...
Pull 76: YESSSSSSS! OH MY GOD YESSSS!
Pretty much accurate.. :p Ik zit nu bij Pull 71-75 in het lijstje denk ik >:)

Maar, die DPS is niet makkelijk op te brengen voor een PvP geared caster zeg. Moet vanaf rank 6 al m'n cooldowns gebruiken voor elke fight. Gister was er met mij een warrior die op die laatste boss bezig was (ook pvp geared), en die had na 3 uur die boss wel down, maar met de enrage-timer al verlopen :p

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:57:
Op Wowhead vond ik deze comment:

[...]

Pretty much accurate.. :p Ik zit nu bij Pull 71-75 in het lijstje denk ik >:)

Maar, die DPS is niet makkelijk op te brengen voor een PvP geared caster zeg. Moet vanaf rank 6 al m'n cooldowns gebruiken voor elke fight. Gister was er met mij een warrior die op die laatste boss bezig was (ook pvp geared), en die had na 3 uur die boss wel down, maar met de enrage-timer al verlopen :p
ik las dat sommige inderdaad gewoon een simpele DPS check zijn, dat kan lastig gaan met PvP gear.

• EG Mike
Nja, er zitten soms wat lastige mechanics tussen die veel movement vragen. Het is stukken makkelijker als je 500k dps (IntToStr, looking at you.. grrrr!) kan pompen, dan wanneer je 180k dps doet, en je de helft van de encounter moet lopen. Maar het is doable. Even wat hit terug reforgen (zit op PvP hitcap, niet PvE), zodat niet 2/20 lavabursts missen tijdens mijn burst.

• IntToStr
Toen ik Brawler's Guild deed had was SoO nog niet uit volgens mij, dus ik zal niet veel meer dan 530 ilvl hebben gehad. Toen deed ik echt nog geen 500k dps :)

Overigens kan ik makkelijk nog veel hoger in ICC (heeft een 30% buff) als ik flask + potions + food + raid buffs + stormlash + banner zou hebben :p

• xavento
Op me warlock (destro) destijds brawlers gedaan voor de titel, dit was rond de 100k dps en ver voor SOO. Het is puur mechanics, dps maakt niet heel veel uit, wat burst damage is wel handig voor sommige fights.

• EG Mike
Nouja, ik heb dus 3 uur lang een warrior (ilvl 540, pvp) aan zitten gluren op die laatste boss, maar die kreeg hem niet down voor de enrage timer. Tot hij z'n hele gear had gereforged, flasks, potions, buffs (van een druid en paladin) en food-buffs had. Daarna lukt het op de tweede try (na het verlopen van de enrage timer). 12mil HP in ±55sec is best veel.

Edit: ff wat rekenwerk. De bossfight duurt ±110-120 sec (2min enrage timer). Boss heeft 12mil HP.

Dus: 12mil HP/110sec = 108k DPS. 108k DPS is nodig voor de volle 2 minuten als je alleen hoeft te DPSsen.
Maar de encounter vraagt in het begin om drie adds te killen, plus veel movement. Dus er zijn al 50-60sec verstreken (in het beste geval) voordat je de boss kunt killen.

Dus: 12mil hp / 70 sec = 180k DPS nodig.

Met 100k DPS heb je de adds ook een stuk langzamer down, dus zeg dat je 50sec (wat die warrior veel had) hebt voor de boss = 12mil / 50 = 240k dps bursten.

Met 100k DPS ga je die boss niet halen, no way.

[ Voor 47% gewijzigd door EG Mike op 13-08-2014 09:53 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!