Freaky Maus schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:04:
[...]
Dit zijn de huidige specs van je PC waarmee je speelt?
Wat precies doet het niet goed en welke settings gebruik je momenteel? Heb je AA aan staan bijvoorbeeld? Kun je anders een screenshot van je settings maken?
Al WoW Repair geprobeerd? Heb je het in andere games niet? Wat voor opslag gebruik je en heb je daar nog ruimte genoeg op?
Dank voor je reactie!
Ja dat klopt, alhoewel niet exact dezelfde videokaart (de afbeelding klopt alleen niet) maar anders kon ik geen kloppende kaart invullen daarvoor.
Tot en met 5.4.1 speelde ik met Ultra settings (Ground clutter en Shadow op High ipv ultra, maar zeg voor het gemak even ultra). Toen nam ik een maandje pauze en had ondertussen een LAN-party, misschien heeft dat een link met elkaar...
In ieder geval, toen begon ik weer met spelen en inmiddels was 5.4.2 uitgekomen. Maar ipv dat ik met de ultra settings 40-80 FPS(de gemiddelde uitersten) had, speelde ik met precies dezelfde settings op 10-20 FPS.
Ik heb ALLES geprobeerd wat ik wist. WoW Repair, het deleten van de Cache, WTF en nog 1 folders, bepaalde codes ingame, WoW volledig verwijderen en opnieuw erop zetten, de battle.net forums vol gespammd en tientallen tickets met Blizzard verstuurd inc DxDiags en MSinfo docs. De uitkomst van de tickets was dat ze op een formele manier zeiden dat ze genoeg tijd in mij hadden gestoken en dat ik het maar zelf uit kon zoeken
Ook had ik nog gebeld met de Service desk. Daar werd mij verteld dat mijn systeem onmogelijk WoW op Ultra aan kon. Dat ik dat wel degelijk heb gedaan tot en met 5.4.1 wilde de 'geleerde man' niks van weten

, dus praatte hij er maar steeds om heen. Wel vertelde hij dat er totaal geen (grote/merkbare) grafische verbeteringen zijn toegevoegd sinds 5.0.0. Wat de performance drop bij mij veroorzaakt is dus nog steeds grijs gebied.
Als laatste mogelijkheid heb ik Windows 7 maar opnieuw geïnstalleerd, een frisse start zal het vast wel oplossen... Dit was niet het geval

. Inmiddels heb ik Windows 8 erop gezet in de hoop dat er misschien verschil komt, maar helaas had dat ook geen zin.
Dit probleem komt alleen bij WoW voor, andere spellen lopen gewoon zoals ze horen te lopen op dit systeem. Ik gebruik een HDD van Western Digital 750GB (Green uitvoering oid). In alle geteste situaties was er altijd meer dan genoeg ruimte.
Nog behoefte aan een screenshot van de settings en dergelijken? BTW, ik gebruik geen addons dus daar ligt het ook niet aan
Al het meedenken waardeer ik zeer!

Zelf weet ik het echt niet meer wat de boosdoener en/of oplossing zou kunnen zijn