Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.098 views

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
of dat leer bijhouden voor als je LW wilt leren op 90,
of er een prof.kit van maken en die verkopen voor wat meer dan afzonderlijke AH prijzen.

Maar met skinning level je vaak te snel de zones uit voordat je echt kunt skinnen en die ook kunt levellen tot het nodige level in de volgende zone.
zelfde probleem met herbalisme en mining: 't gaat soms zo snel dat je op den duur terug moet gaan naar een vorige zone om mee te kunnen blijven qua prof. level en ook in de nieuwe zone ores of bloemetjes te kunnen meepakken...
Alle 3 (+ archeology) zijn natuurlijk wel leuke bronnen van extra xp.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Leuk topic op MMO-champion over "the good old days before teleporting to dungeons"

Eentje was ik het wel mee eens
Uh huh, then we can deal with people who can't find the entrance for half an hour. That was always the most fun part of raiding.
"Where's the entrance?"
"Up on the platform."
"I don't see you guys, my map says I'm right next to you, are you phased?"
"No, the platform is above you!"
"I don't see it."
"Get on your flying mount and press the spacebar."
"I don't have flying here yet."
"$%#&$^Y%@*(&#^$(*!^@#$()&@^#*&$%@!&#^$^&#%$!!!!"
"Lock portal?"
"You're the warlock!"
"Hey I gotta hearth for some stuff."
"My cat just threw up."

Oh yeah, I LOVED waiting around at the entrance for folks to get in. Best part of the game really. /sarcasm
iedereen heeft denk ik wel dit soort groepen gehad :-p
Me: "Guys we need two people to click the stone, I'll gladly go but I need at least one more of you to come help summon."

~minutes pass~

Me: "Okay, I'm at the stone."
Four other party members: "Summon."

~half the group is in Org, other half is in some random zone farming/questing~
~waits another few minutes, no one is even flying out to help summon~
/leave group
En deze is helaas heel herkenbaar.. zelfs in MoP nog (world boss groups)

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 09-08-2014 10:50 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ik denk dat die mensen het dan ook door een iets te roze bril naar de 'the good old days' terugkijken. Eigenlijk is mijn ervaring andersom en ben blij dat die onzin er niet meer (zoveel) in zit.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:39
knightofn1 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:51:
ik denk dat die mensen het dan ook door een iets te roze bril naar de 'the good old days' terugkijken. Eigenlijk is mijn ervaring andersom en ben blij dat die onzin er niet meer (zoveel) in zit.
Mjah maar het heeft er wel voor gezorgd dat dungeons en lfr heel onpersoonlijk zijn geworden. Heel die group finder heeft de game heel onsociaal gemaakt.

• TomThomas
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-10 16:01
Goedenavond :) ,

Af en toe kijk ik wel is op dit forum om de ontwikkelingen in WoW te zien aangezien het wel leuk blijft. Eind vorig jaar ben ik gestopt met spelen omdat mijn pc, na de release van 5.4.2, WoW niet meer aan kon op medium kwaliteit (heel laag FPS). Door de settings op fair te zetten kreeg ik pas weer een acceptabel FPS waar relax mee te spelen is, tot en met 5.4.1 speelde ik met ultra settings icm een FPS van 50+-.

Anyway, inmiddels wil ik heel graag weer WoW spelen, maar op deze manier is dat gewoon niet leuk. Dit komt vooral doordat mijn systeem het makkelijk aan zou moeten kunnen (als het goed is zijn de specificaties te zien). Het gaat natuurlijk om de gameplay en al helemaal met WoW, maar deze situatie klopt gewoon niet voor het systeem.
Op het WoW forum van battle.net las ik dat meerdere mensen hier last van hebben gehad maar al die topics hadden standaard oplossingen die voor mij niet werkte of bloedde gewoon dood.
Mijn vraag is of er op dit forum misschien spelers aanwezig zijn die hetzelfde soort probleem hebben (gehad) of hier misschien een mogelijke oplossing voor hebben.

Dit leek mij het juiste forum om deze vraag te stellen. Aangezien het misschien als een technische vraag kan uitpakken hoor ik graag als ik dit in een ander topic moet vragen.

Reacties worden heel erg gewaardeerd :D

Fijn weekend!
Tom

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LFR is gewoon een tumor bestaande uit de grootste idioten binnen de huidige WoW community, zo simpel is het.

Het is ook gewoon de hoofdreden dat ik nog vertik in te loggen na vanaf vanilla toch redelijk constant te hebben gespeeld (hier en daar een maand of 2 niet). Ik heb nu iets van 4 maanden niet meer gespeeld, en ik mis het ook absoluut niet meer. Nu is er sowieso vrij weinig meer te doen aangezien SoO 4 maanden geleden al saai was, en dat nu blijkbaar nog steeds de enige main content raid is. Ik heb Garrosh overigens nooit om weten te krijgen op flex, normal of HC. Maar ik raid sowieso niet HC meer sinds het einde van WotLK door RL-verplichtingen. Daarom was ik wel blij met LFR, maar inmiddels is dat ook wel aardig veranderd..

Afbeeldingslocatie: http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/greaterdickwad_6440.jpg

Is helaas maar al te waar :)

Misschien dat ik na al die jaren gewoon niet meer warm kan lopen voor een spel, wat ook wel begrijpelijk is na 400 dagen played en ruim 3000 euro speelplezier. Ik heb de beta nog even gespeeld, maar dat lijkt vooralsnog niet veel boeiends te brengen. Garrisons is wel geinig, maar voor 1 feature ga ik geen geld meer neerleggen.

De item squish is ook een goeie zet, maar dat had al voor Cata moeten gebeuren imo.

Ik vind het jammer dat er nog altijd geen WoW-waardige MMO is die daadwerkelijk de concurrentie aan kan gaan. Ik heb Wildstar nog even geprobeerd, maar dat is me dan weer te cartoon-achtig.

[ Voor 13% gewijzigd door London op 09-08-2014 20:44 ]

Tesla M3LR '21

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
Dit zijn de huidige specs van je PC waarmee je speelt?

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 0,-€ 0,-
1ASRock 870 Extreme3€ 0,-€ 0,-
1XFX HD6870 1024MB GDDR5€ 0,-€ 0,-
1LG E2260V-PN Zwart€ 0,-€ 0,-
1Corsair P4GX3M2A1600C9 4GB 1600MHz----
1Corsair CX600M€ 62,90€ 62,90
1Artic Cooling Freezer XTREME Rev.2----
1Cooler Master Centurion 690 II Lite----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 62,90

Wat precies doet het niet goed en welke settings gebruik je momenteel? Heb je AA aan staan bijvoorbeeld? Kun je anders een screenshot van je settings maken?
Al WoW Repair geprobeerd? Heb je het in andere games niet? Wat voor opslag gebruik je en heb je daar nog ruimte genoeg op?

Specs

• soulrider
iets wat ik recent merkte:
Ik had de beta op een usb3-schijf geïnstalleerd, maar kreeg steeds vaker last van happeringen en dergelijken.
denkende dat de bestanden corrupt waren geraakt door bv server restarts op momenten dat ik een loadingscreen had, en omdat updates ook niet meer werkten zoals het hoorde (kreeg telkens een errorr waarbij blizzard aanraaddeo p die c:\programdata\...\blizzard-folder weg te gooien) probeerde ik een herinstallatie in diezelfde folder: werkte niet

Recent die 26GB even opnieuw binnengehaald maar geïnstalleerd op een andere (nu sata ipv usb3) schijf:
Alles werkt zoals een tierelier: niets haperingen, ofzo.
En de usb-schijf? die lijkt ergens corrupt te zijn geraakt: geeft CRC-fouten als ik (andere) data probeer te kopiëren, terwijl de werkende kopieeracties toch netjes 150MB/s halen volgens windows.

Ik wil er maar met zeggen dat een happerende WoW niet noodzakelijk aan je CPU of GPU ligt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door soulrider op 09-08-2014 23:04 ]

• TomThomas
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-10 16:01
Freaky Maus schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:04:
[...]

Dit zijn de huidige specs van je PC waarmee je speelt?

Wat precies doet het niet goed en welke settings gebruik je momenteel? Heb je AA aan staan bijvoorbeeld? Kun je anders een screenshot van je settings maken?
Al WoW Repair geprobeerd? Heb je het in andere games niet? Wat voor opslag gebruik je en heb je daar nog ruimte genoeg op?
Dank voor je reactie!
Ja dat klopt, alhoewel niet exact dezelfde videokaart (de afbeelding klopt alleen niet) maar anders kon ik geen kloppende kaart invullen daarvoor.

Tot en met 5.4.1 speelde ik met Ultra settings (Ground clutter en Shadow op High ipv ultra, maar zeg voor het gemak even ultra). Toen nam ik een maandje pauze en had ondertussen een LAN-party, misschien heeft dat een link met elkaar...
In ieder geval, toen begon ik weer met spelen en inmiddels was 5.4.2 uitgekomen. Maar ipv dat ik met de ultra settings 40-80 FPS(de gemiddelde uitersten) had, speelde ik met precies dezelfde settings op 10-20 FPS.
Ik heb ALLES geprobeerd wat ik wist. WoW Repair, het deleten van de Cache, WTF en nog 1 folders, bepaalde codes ingame, WoW volledig verwijderen en opnieuw erop zetten, de battle.net forums vol gespammd en tientallen tickets met Blizzard verstuurd inc DxDiags en MSinfo docs. De uitkomst van de tickets was dat ze op een formele manier zeiden dat ze genoeg tijd in mij hadden gestoken en dat ik het maar zelf uit kon zoeken :')
Ook had ik nog gebeld met de Service desk. Daar werd mij verteld dat mijn systeem onmogelijk WoW op Ultra aan kon. Dat ik dat wel degelijk heb gedaan tot en met 5.4.1 wilde de 'geleerde man' niks van weten :F , dus praatte hij er maar steeds om heen. Wel vertelde hij dat er totaal geen (grote/merkbare) grafische verbeteringen zijn toegevoegd sinds 5.0.0. Wat de performance drop bij mij veroorzaakt is dus nog steeds grijs gebied.
Als laatste mogelijkheid heb ik Windows 7 maar opnieuw geïnstalleerd, een frisse start zal het vast wel oplossen... Dit was niet het geval |:( . Inmiddels heb ik Windows 8 erop gezet in de hoop dat er misschien verschil komt, maar helaas had dat ook geen zin.

Dit probleem komt alleen bij WoW voor, andere spellen lopen gewoon zoals ze horen te lopen op dit systeem. Ik gebruik een HDD van Western Digital 750GB (Green uitvoering oid). In alle geteste situaties was er altijd meer dan genoeg ruimte.
Nog behoefte aan een screenshot van de settings en dergelijken? BTW, ik gebruik geen addons dus daar ligt het ook niet aan :P

Al het meedenken waardeer ik zeer! d:)b Zelf weet ik het echt niet meer wat de boosdoener en/of oplossing zou kunnen zijn

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Je hebt zelf al iig veel onderzocht en draait ook geen addons dus daar kan het ook niet aan liggen. Ultra is denk ik idd gewoon mogelijk met die hardware want ik heb dezelfde GPU en draai letterlijk alles op de ultra/hoogste settings (welliswaar met een overclockte i7 en een SSD maar dat maakt voor de grafische prestaties niet zo veel uit). Wel een vreemde situatie hoor.

Je zegt met andere spellen geen last te hebben en een verse Win install te hebben dus je zal waarschijnlijk geen troep op de achtergrond hebben draaien, maar wellicht toch even controleren voor de zekerheid?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Zaterdacht laat in de avond, verveling was toe geslagen en nu is het weer zo ver: Ik heb weer gametime gekocht :D. Ben begonnen aan een warlock naar level 60 te gooien, samen met nog 2 vrienden die een mage en een rogue zijn begonnen. We willen onze boosts op deze chars gaan gebruiken, ik ben nu level 38 O+ Ik hoop morgen avond level 60 te zijn en dan lekker boosten, alleen twijfel ik nog over de profs; ik wil sowieso enchanting(want dat heb ik nog nooit gehad op een char en ring enchants <3) maar wat ik ernaast neem weet ik nog niet.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

garriej schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:58:
Zaterdacht laat in de avond, verveling was toe geslagen en nu is het weer zo ver: Ik heb weer gametime gekocht :D. Ben begonnen aan een warlock naar level 60 te gooien, samen met nog 2 vrienden die een mage en een rogue zijn begonnen. We willen onze boosts op deze chars gaan gebruiken, ik ben nu level 38 O+ Ik hoop morgen avond level 60 te zijn en dan lekker boosten, alleen twijfel ik nog over de profs; ik wil sowieso enchanting(want dat heb ik nog nooit gehad op een char en ring enchants <3) maar wat ik ernaast neem weet ik nog niet.
Lijkt me een no-brainer. Engineering :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

hmr schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:25:
[...]

Lijkt me een no-brainer. Engineering :)
Zat ik ook aan te denken, maar ik zat ook te denken aan jewelcrafting of tailor(met oog op nieuwe expansion)

• corset
Zo, vriendin is weer terug in het spel. Gaat een druidje boosten op Emerald Dream. Mijn druid is nu 30, en gaat wel lekker. GIster wel echt humor gehad.

Gnomeregan, ik als healer.

Rogue
Mage (vriendin)
Warrior tank
Druid (ik, healer)
Paladin

Laatste gang, rogue pulled perongeluk de zooi van beneden pad. Ik heal, dus alles komt vol op mij afrennen. Insta dood. We wipen, en gaan terugrennen.

Rogue pulled perongeluk tijdens het terugrennen (ik was al 2 kamers verderop. Dus niet in range) een groepje.

Rogue: "Healer, heal me!"
Ik: "Sorry, I am to far away, you should be able to vanish to clear the aggro"
Rogue: "fck u u blns healer"

En ik wordt gekicked xD

En dus weer insta group erna.

Low level groups maken het spel wel weer echt leuk qua community. Uiteindelijk gewoon Gnomer gedaan met Mage+druid, doen we nu standaard met de dungeons weer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:53:
Zo, vriendin is weer terug in het spel. Gaat een druidje boosten op Emerald Dream. Mijn druid is nu 30, en gaat wel lekker. GIster wel echt humor gehad.

Gnomeregan, ik als healer.

Rogue
Mage (vriendin)
Warrior tank
Druid (ik, healer)
Paladin

Laatste gang, rogue pulled perongeluk de zooi van beneden pad. Ik heal, dus alles komt vol op mij afrennen. Insta dood. We wipen, en gaan terugrennen.

Rogue pulled perongeluk tijdens het terugrennen (ik was al 2 kamers verderop. Dus niet in range) een groepje.

En ik wordt gekicked xD

En dus weer insta group erna.

Low level groups maken het spel wel weer echt leuk qua community. Uiteindelijk gewoon Gnomer gedaan met Mage+druid, doen we nu standaard met de dungeons weer.
Hehe, zulke problemen ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, tot nu toe 2 mensen dood zien gaan in dungeons van level 15 tot 38 ^^

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Kan je nog dood in die low-level dungeons dan? Dacht dat Blizzard die feature weg had gehaald ? :p

• corset
Als je 6 groepen op je hoofd krijgt wel. En als je healer dan ook nog bier aan het pakken is, ja dan gaat het fout xD

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:09
@Hmr waarom is engeneering een no-brainer? vanwege de k*t-heid van het levelen ermee?
Ik zou dus voor tailoring kiezen aangezien je zelf gear kan maken en ook kan dis-enchanten.
Straks met de uitbreiding heb je daar toch veel meer aan?

ik heb hetzelfde met mijn lock die ik nu level (net lvl 41).
ik doe enchanting en tailoring.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:13:
@Hmr waarom is engeneering een no-brainer? vanwege de k*t-heid van het levelen ermee?
Ik zou dus voor tailoring kiezen aangezien je zelf gear kan maken en ook kan dis-enchanten.
Straks met de uitbreiding heb je daar toch veel meer aan?

ik heb hetzelfde met mijn lock die ik nu level (net lvl 41).
ik doe enchanting en tailoring.
engineering heeft ook wel dmg boosts "enchants" in de kit zitten, dat is opzich wel lekker, met oog (ook) op pvp zou engineering wel een no brainer zijn(maar ik pvp niet tot weining).

Met tailoring ben ik bang dat je de items na 2 weken raiden alweer vervangt en dus eigenlijk met een prof zit waar je niks tot weinig mee kan, jewelcrafting kun je wel weer mooie gems maken. Maar ik heb nog 20 levels om er over na te denken.

• corset
oh je bedoelt de boosts die in WoD eruit gaan? Daar moet je niet meer naar kijken, dat gaat allemaal veranderen.

• EG Mike
Trouwens, wát een weekend. Ik ben nog nooit zó snel gegeared (PvP) in die 9 jaar dat ik speel.

M'n Shaman had wat LFR (pre-SOO) gear, en drie of wat pieces PvP gear van twee seizoenen terug. Na wat honor farmen op zaterdag had ik 3/5 Grevious set-items, 1 crafted (blauw), en m'n honor wapens.

Daarna met @hmr een paar arena's gedaan. Natuurlijk steeds verloren tot we ongeveer op 700 rating zaten, en toen begonnen we wat te winnen. Na het weekend zitten we tegen de 1300 rating met een beetje casual spelen. Eindstand na 2 dagen:

Honor: ±10k
CQ: ±16k
Arenas (played/win): ±200/±90
ilvl (zaterdag/vandaag): ±485/530

Nog 5 items upgraden en ik ben full prideful geared (de rest is Grevious) :p

Het was leuk om te zien dat je gear steeds beter wordt. Daar waar ik in het begin (zelfs op 700 rating) na 1,5sec dood was, heb ik gister bijvoorbeeld al twee potjes gewonnen op 1v2. Merk ook dat m'n damage gaat tellen met 45% 53,4% PvP power. In het begin critte ik voor ±20k, en nu komt er afentoe een 85k crit voorbij schieten.

Prima combo, Elemental/Warrior.

• hmr

hmr

pryth schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:26:

Bij mij:

Honor: ±10k
CQ: ±19k
Arenas (played/win): ±200/±90
ilvl (zaterdag/vandaag): ±485/542

Prima combo, Elemental/Warrior.
Ging wel lekker! :) Woensdag warrior op 90 met engineering en blacksmithing (engineering voor PVP en voro de goggles die je elke expansion kan maken! :) ).

En nu na een weekendje pvp-en met pryth alweer redelijk op weg naar full Prideful!

Warrior is wel even wennen, maar vind het echt leuk! Dit gaat zeer waarschijnlijk mijn main worden voor WoD!

Mensen die interesse hebben in mijn armory: Colombiana @ Frostmane

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 11-08-2014 10:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EG Mike
hmr schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Ging wel lekker! :) Woensdag warrior op 90 met engineering en blacksmithing (engineering voor PVP en voro de goggles die je elke expansion kan maken! :) ).

En nu na een weekendje pvp-en met pryth alweer redelijk op weg naar full grievous Prideful!

Warrior is wel even wennen, maar vind het echt leuk! Dit gaat zeer waarschijnlijk mijn main worden voor WoD!
Fixed ;)

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 08:40
Gisteren voor de lol een nieuw accountje gekocht, beetje apart misschien met 3 level cap (voor die tijd) characters in vol BiS van voor Pandaria, maar wilde eens vers beginnen.

Geen geld, geen achievements, geen heirlooms, geen vrienden :9~

Troll Sub Rogue, ben nu net weer level 20. Het is niet fantastisch maar heb een goeie zondag zo gehad, we zullen kijken hoe lang ik het volhou!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:11
lanerios schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:53:
...

...
Wel jammer dat een rogue pas Vanish krijgt op lvl 34 (http://mop.wowhead.com/spell=1856) wat ie waarschijnlijk nog niet was aangezien jij nu lvl 30 bent. :o

Maargoed, rogue's hebben het lastig met stealthen af en toe waardoor je wel is wat extra's pulled. ;)

Specs

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Zijn er wat tweakers die me kunnen helpen vanavond met een quest voor Shadowmourne in ICC?

Moet blood infusion quest doen en die kan niet solo. Hiervoor moet ik 3 mensen bijten in de fight met de blood queen. Elke level 90 voldoet waarschijnlijk, al is een shaman met resurrect of een class met battle ress het handigste. Iedereen die gebeten wordt moet namelijk daarna dood :p (Met weinig mensen heb ik anders niet genoeg slachtoffers om tot 3x bijten te komen en we willen niet een berg mc rond hebben lopen.) Het is wel handig om in ieder geval 1 healer te hebben.

Ik zal na deze quest de instance clearen en Lich King op heroic doen zodat iedereen er mogelijk nog iets leuks aan over kan houden. Er is nog een quest die ik voor Lich King moet doen, maar dat kan gewoon zonder moeilijk doen, alleen even pauze om op en neer te rennen naar de questgiver :)

Dit wil ik vanavond om 20:30 proberen en zal denk ik niet meer dan 15 minuten zijn in totaal inclusief Lich King heroic. Het gaat om alliance.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

IntToStr schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:42:
Zijn er wat tweakers die me kunnen helpen vanavond met een quest voor Shadowmourne in ICC?

Moet blood infusion quest doen en die kan niet solo. Hiervoor moet ik 3 mensen bijten in de fight met de blood queen. Elke level 90 voldoet waarschijnlijk, al is een shaman met resurrect of een class met battle ress het handigste. Iedereen die gebeten wordt moet namelijk daarna dood :p (Met weinig mensen heb ik anders niet genoeg slachtoffers om tot 3x bijten te komen en we willen niet een berg mc rond hebben lopen.) Het is wel handig om in ieder geval 1 healer te hebben.

Ik zal na deze quest de instance clearen en Lich King op heroic doen zodat iedereen er mogelijk nog iets leuks aan over kan houden. Er is nog een quest die ik voor Lich King moet doen, maar dat kan gewoon zonder moeilijk doen, alleen even pauze om op en neer te rennen naar de questgiver :)

Dit wil ik vanavond om 20:30 proberen en zal denk ik niet meer dan 15 minuten zijn in totaal inclusief Lich King heroic. Het gaat om alliance.
Ben een alt aan het levelen maar heb vast wel een kwartiertje om je even te helpen, kom ik wel op mn priest even healen add me maar in je friendlist (garriej#2505)

Als er trouwens nog tweakers zijn die alliance op frostmane spelen en zin hebben om een dooie guild te joinen voeg me dan ook maar toe krijg je een invite van me :+

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 11-08-2014 11:45 ]

• EG Mike
Ik voeg je wel toe (Aztek#2117), geen idee of ik er ben rond die tijd, maar anders wil ik je wel even helpen :)

• corset
Freaky Maus schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:39:
[...]

Wel jammer dat een rogue pas Vanish krijgt op lvl 34 (http://mop.wowhead.com/spell=1856) wat ie waarschijnlijk nog niet was aangezien jij nu lvl 30 bent. :o

Maargoed, rogue's hebben het lastig met stealthen af en toe waardoor je wel is wat extra's pulled. ;)
Dat wist ik niet :)

Maar dan is het alsnog de schuld van de rogue, en als hij dan bij de slimes nog is, en ik bij de eenerlaatste boss. Dan kan ik niet op tijd terugrennen :p

• IntToStr
  • Nu online
Alvast bedankt voor de mensen die willen helpen als ze er zijn vanavond :)

Ik zal iedereen vanmiddag toevoegen. Mijn eigen battle.net tag is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Verwijderd

...

Het gaat om alliance.
Ik kan wel even langs komen heb diverse classes in de aanbieding. Ik post als ik thuis ben wel even mijn battle tag, zit nu op het werk.

edit:
Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 19:10 ]

• soulrider

Ik heb die geduo't op mijn dk met een maat op zijn boomie en met mijn mage op mijn 2de account (semi-daulboxing):
1ste bijt: dk bijt mage -> mage laten doodgaan + BR van boomie
2de bijt : dk bijt mage -> mage laten doodgaan + BR van dk
3de bijt : wederom dk bijt mage -> dk doet bloodinfusie, mage ondertussen in AoE-dmg van baas parkeren zodat ze vlak voordat ze MC'd wordt sterft, maar net daarvoor nog hero kan activeren :-)

(mage was effe zonder gear zodat ze snel genoeg zou doodgaan aan die AoE-dmg van die baas)
Door telkens dezelfde op te offeren heb je genoeg aan 3 toons - zolang die andere 2 CR's kunnen geven.
Duurde wel effe voordat het echt lukte maar poging 2 of 3 was ik er toch al voorbij.
1ste poging mislukte door slechte timing, 2de omdat mijn maat de eerste beet kreeg, 3de was scheepsrecht.
Boomie had tussen bijt 1 en 2, & 2en3 de opdracht om die mage wat rejuv's te gooien zodat ze toch wat in leven bleef totdat ze de volgende beet kreeg en om mij af en toe ook eentje te gooien.
Na bijt 3, de infusie en de hero was het 'nuke, nuke, ...'

De quests daarna zijn frostinfusion en daarna 50 shards verzamelen in 25N en 25HC, dus je hebt er alle baat bij om inderdaad telkens langs de questgever te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door soulrider op 11-08-2014 13:08 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:01
IntToStr schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:55:
Alvast bedankt voor de mensen die willen helpen als ze er zijn vanavond :)

Ik zal iedereen vanmiddag toevoegen. Mijn eigen battle.net tag is
Members only:
Als ik online ben kan je mij altijd roepen, altijd leuk om ICC even te doen ;)

• hmr

hmr

Carthrax schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Als ik online ben kan je mij altijd roepen, altijd leuk om ICC even te doen ;)
Same, ik wil wel graag wat transmogear hebben voor mijn nieuwe warrior :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-10 19:13
Denk dat ik vanavond ook nog eens gametime koop en een paladin level, heb er weer zin in gekregen om naar mijn eerste class terug te gaan.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Zijn er hier nog tweakers actief op Kazzak Alliance?

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Edit: Oja, vergeten dat ik Kazzak een tijd geleden geleaved ben voor Tarren Mill haha... toch maar wat vaker inloggen lol

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 14:30 ]

• ph4nt0m
  • Laatst online: 10:44
DeNachtwacht schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:12:
Zijn er hier nog tweakers actief op Kazzak Alliance?
Kazzak horde hier ;)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:34
Beide hier op Kazzak aanwezig

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Notlupus
Zit het op Kazzak niet nog vol met Russen en Arabieren, of is dat ondertussen ook alweer verdwenen?

Weet nog dat ik destijds met mijn guild begonnen ben op Skullcrusher, toen zijn we naar Kazzak gegaan waar we jaren hebben gezet en die server een enorme boost hebben gegeven. Toen de lag ondraaglijk werd voor het raiden zijn we opnieuw overgestapt, ik weet alleen niet meer waarheen... Tarren Mill geloof ik? Daarna weer teruggegaan naar Kazzak, maar kan me niet herinneren hoe de server erbij lag toen ik stopte.

Heb voor mijn nieuwe character Twisting Nether Horde gekozen, leek me wel OK.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:34
Notlupus schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:39:
Zit het op Kazzak niet nog vol met Russen en Arabieren, of is dat ondertussen ook alweer verdwenen?

Weet nog dat ik destijds met mijn guild begonnen ben op Skullcrusher, toen zijn we naar Kazzak gegaan waar we jaren hebben gezet en die server een enorme boost hebben gegeven. Toen de lag ondraaglijk werd voor het raiden zijn we opnieuw overgestapt, ik weet alleen niet meer waarheen... Tarren Mill geloof ik? Daarna weer teruggegaan naar Kazzak, maar kan me niet herinneren hoe de server erbij lag toen ik stopte.

Heb voor mijn nieuwe character Twisting Nether Horde gekozen, leek me wel OK.
Merk weinig van de Russen dan wel Arabieren. Hebben wel een tijdje "last" gehad in de BG dat er veel Russen waren maar das ook al minder.
Al met al valt het dus wel mee ( kan natuurlijk met WoD altijd erger worden / verslechteren maar dat weet je nooit.)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• EG Mike
Ik zie nu voortaan veel Russische servers in BGs; dat is me nooit eerder opgevallen; wellicht zijn die allemaal overgestapt naar die realms. Maarja, aan de andere kant.. als er ooit NL servers komen ga ik écht niet migreren..

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het grootste probleem van Kazzak op het moment is dat de verhouding Alliance / Horde 20.000 / 160.000 is, met als gevolg dat zo ongeveer de hele Eastern Kingdoms contested area zijn en je overal gekilled wordt tijdens het levelen als je niet oppast :P

Iemand die nog een relaxe NL guild daar weet, puur voor de lol&gezelligheid, weinig verplichtingen?

youtube.com/@hisrep

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 11:55

dommerick

is domm

Is er iemand die net als hmr en pryth pridefull willen farmen in 2 v 2? Ik ben zelf een elemental shaman zonder pvp gear. Dus het betekent wel rating tanken tot we op een rating uitkomen waarbij er wat gewonnen kan worden ;)

Vogelpoep@Ragnaros

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 11-08-2014 19:15 ]

Heeft geen signature.

• hmr

hmr

Haelden - je kan niet goed bijten!!!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:01
Pure bijt faal :P

• IntToStr
  • Nu online
Het kwam gelukkig daarna meteen goed. Veel disconnects helaas bij iedereen, gelukkig slechts 1 op een slecht moment (ik die ging bijten :p), maar Lick King heroic 25m ging snel neer. Helaas geen mount.

Nu op naar de 50 shards :)

Er waren al wat mensen geinteresseerd om hun achievements compleet te maken. In principe kan ik alles solo doen, maar als er iemand mee wil, waarschijnlijk ga ik dit iedere maandag doen totdat ik de legendary heb. Kan dan net zo goed wat achievements meenemen :)

Verwijderd

Hoe solo je dat ship event dan?

• corset
Ship solo:

Spring in kannon, standaard rotation 1,1,1,1,1,1 tot 80% heat, 2
Als adds komen, spring eruit, nuke ze plat. Als ze vuren kunnen starten ben je de lul
repeat tot mage
Spring naar andere kant, nuke mage, spring terug

repeat :-)

Net als Chess, als je het eenmaal doorhebt is het solo gewoon niet te verliezen.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 12-08-2014 08:18 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:54
Dat schip is niet te solo'en toch? Tenmisnte ik kan me herinneren dat in de guild altijd om hulp werd gevraagd tijdens dat gevecht. Maa rmisschien is dat aangepast?

*edit*

Zie net dat het dus blijkbaar wel kan :9

[ Voor 14% gewijzigd door Br3wmaster op 12-08-2014 08:18 ]

PSN: Brwmaster

• corset
is al tijdje aangepast ja, sinds.. 5.0 dacht ik? of 5.1

• EG Mike
Zeker met zijn DPS is dat een eitje.. manmanman
[jaloers]
500k dps op LK..
[/jaloers]

• IntToStr
  • Nu online
Schip heb ik inderdaad solo gedaan op 25 normal. Je kunt 2 canons op 80 energy zetten voordat de fight begint en dan bij start meteen 2 grote aanvallen doen door snel van kanon te wisselen. Dan met 1 kanon verder gaan en constant achter op het dek schieten waar die adds spawnen en zeker niet de adds voor op het schip raken. Die vooraan doen dan gewoon niets.

De adds op je eigen schip ignore je gewoon totdat je kanon frozen raakt. Dan de adds snel aoe-en en de mage aan de overkant. De andere adds langs de reling kun je gewoon negeren of snel een aoe rond strooien als het geen tijd kost.

Repeat :)

Verwijderd

Hmm dan ook maar eens een poging doen als ik tijd heb... moet toch ook een die shadowmourne quests afmaken in ICC, volgens mij ben ik nu bij die Putricide questgedeelte ervan

• beebie121
kan je uberhaupt een raid in je eentje doen? dat kan toch niet? je moet in een raidgroup zitten?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
beebie121 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:02:
kan je uberhaupt een raid in je eentje doen? dat kan toch niet? je moet in een raidgroup zitten?
Dat is al een hele tijd niet meer zo ;)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 17:14
beebie121 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:02:
Dat is echt al heeeeeel lang niet meer zo :)

• beebie121
... ik heb ook heeeeeeeeeeeeeeel lang niet gespeeld :D
ben net weer begonnen en lurk een beetje mee in dit topic ghi ghi ghi

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

beebie121 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:24:
... ik heb ook heeeeeeeeeeeeeeel lang niet gespeeld :D
ben net weer begonnen en lurk een beetje mee in dit topic ghi ghi ghi
Welkom bij de club! :D ik speel ook sinds zaterdag weer. Warlockje begonnen ben nu level 45 oOo

• corset
Welkom beebie! Mocht je vragen hebben, mag altijd.

Ben zelf "opnieuw" begonnen op Emerald Dream :-)

30 druid (nog steeds ja :-p weinig tijd gehad) en vriendin heeft nu een 90 druid staan via de Expansion boost. Wel echt weer wennen alliance, laatste keer dat ik het zoveel speelde was in TBC :-(

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:34:
Welkom beebie! Mocht je vragen hebben, mag altijd.

Ben zelf "opnieuw" begonnen op Emerald Dream :-)

30 druid (nog steeds ja :-p weinig tijd gehad) en vriendin heeft nu een 90 druid staan via de Expansion boost. Wel echt weer wennen alliance, laatste keer dat ik het zoveel speelde was in TBC :-(
Minder league spelen meer wow spelen ^^

• degroot
  • Niet online
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Welkom bij de club! :D ik speel ook sinds zaterdag weer. Warlockje begonnen ben nu level 45 oOo
ik ook sinds 2 weken ongeveer. vroeger wel wat gespeeld , maar nooit boven level 50 gekomen. Nu beetje dit topic gevoyeurd en wat meer verdiept in WoW. toch hoop veranderd sinds x aantal jaar. Nu lvl 71. hoop hem toch lvl 90 te krijgen voor WoD :).

www.degroot-it.nl

• corset
haha ik probeer af te wisselen :) Ga voorlopig ook weer wat WoW spelen. Heb al nieuwe nickname in de guild blijkbaar..

"The finnish dane eating submarine painter" Dat krijg je als je op vrijdag avond een guild joined. Wel veel lol al gehad, en dat is het belangrijkste :)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-11 23:45

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ben opnieuw begonnen op de server Chamber of Aspects (new players), wat een bizarre drukte daar in de begin gebieden. Doet aan de begindagen van WoW denken, nieuwe spelers die continu spawnen, honderd man in Goldshire.

Maar ik zie ook crossrealm spelers, kan je nu ook op andere servers spelen? Of alleen via je B.net vrienden en dan via een summon systeem oid?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

tuinïnen schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:55:
Ben opnieuw begonnen op de server Chamber of Aspects (new players), wat een bizarre drukte daar in de begin gebieden. Doet aan de begindagen van WoW denken, nieuwe spelers die continu spawnen, honderd man in Goldshire.

Maar ik zie ook crossrealm spelers, kan je nu ook op andere servers spelen? Of alleen via je B.net vrienden en dan via een summon systeem oid?
De battlegroups zijn geloof ik nu ook gelinkt in de normale wereld. dus je kan mensen van andere servers tegenkomen. Maar dus niet van elke server(uiteindelijk wel als ze weer met iemand in een party zitten o.i.d.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
Ik ook onlangs opnieuw begonnen, tijdje Wildstar gespeeld maar vrienden zijn weer terug naar WoW, dus ik ook. 9 jaar Horde gespeeld en nu als Alliance begonnen. Merk dat ik na een tijdje weg ben geweest makkelijker aan Alliance kan wennen. Speel nu een Human Rogue op Frostmane (Lycaon). Vermaak me prima maar ivm 48u werkweek weinig tijd om echt veel te spelen. Nu 88 dus gaat wel lekker :D

Heb al een Orc Rogue, maar geen behoefte om geld te spenderen voor transfer+change :D

• xavento
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:57:
[...]

De battlegroups zijn geloof ik nu ook gelinkt in de normale wereld. dus je kan mensen van andere servers tegenkomen. Maar dus niet van elke server(uiteindelijk wel als ze weer met iemand in een party zitten o.i.d.
Ze hebben het zo gedaan dat je in gebieden wordt gezoned. Is op jou server (pak draenor of silvermoon als voorbeeld) het erg druk in westfall, dan pakt die een X aantal % van de spelers en dropt die op een server waar het minder druk is.

Dit zie je vooral bij bijvoorbeeld streamers die denken leuk te zijn door een raid te maken van level 1's. Dit werkt niet waardoor je maar 10% (geen source, gewoon een estimate) van alle spelers op dat moment ziet.

Dit is puur om lag e.d. te voorkomen :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Azerox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:57:
Ik ook onlangs opnieuw begonnen, tijdje Wildstar gespeeld maar vrienden zijn weer terug naar WoW, dus ik ook. 9 jaar Horde gespeeld en nu als Alliance begonnen. Merk dat ik na een tijdje weg ben geweest makkelijker aan Alliance kan wennen. Speel nu een Human Rogue op Frostmane (Lycaon). Vermaak me prima maar ivm 48u werkweek weinig tijd om echt veel te spelen. Nu 88 dus gaat wel lekker :D

Heb al een Orc Rogue, maar geen behoefte om geld te spenderen voor transfer+change :D
FROSTMANE <3 eindelijk een tweaker die op frostmane speelt, ik heb daar een (dooie(4 active members op t moment)guild mocht je een invite willen add me(garriej#2505) Maar laten we eerlijk zijn: wie wil er nou niet met <PuppyPower> onder zijn naam lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 10:03 ]

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

FROSTMANE <3 eindelijk een tweaker die op frostmane speelt, ik heb daar een (dooie(4 active members op t moment)guild mocht je een invite willen add me(garriej#2505)
Ik heb al mijn Hordes op Kazzak, en al mijn Alliance of Frostmane.

Zit momenteel al in geen guild, toch bedankt! :D

Merk wel dat er veel Nederlanders op Frostmane zitten. Erg leuk.

• beebie121
Bedankt voor de verwelkoming :)

Ik ben ook een lock begonnen. heb nog wel 2 chars op 90 van de eerste panda-uitbreiding-dagen. maar nooit echt verdiept meer in het spel.

Nu met de boost had ik zin om een character te levelen die ik totaal nog niet heb gespeeld. Heb een rogue geprobeerd maar vind het helemaal niks en nu dus voor de lock.
Beetje vergelijkbaar met hunter vind ik (die heb ik dus wel op lvl 90).
heb van mn kids de uitbreiding WoD gekregen dus nu een lock tot lvl 60 levelen en dan boosten.

Maar ik hoorde ook dat je tot lvl 61 moet levelen voordat je de boost van professions krijgt. weten jullie dat? Zou zonde zijn als ik te vroeg level en dus niet mn professions kan levelen.

Was ook verbaasd dat ik ineens een uitnodiging kreeg van een guild op AN terwijl ik op Quel'Thalas zit. Blijkbaar kan dit dus ook.

Dat van die raids wist ijk niet en maakt het wel cool om die eens solo te doen.

• xavento
Wanneer jij op level 60 proffessions leert, en daarna de character boost gebruikt dan pas worden ze geleveld naar MoP standaard.

Alles onder level 60 worden niet je proffessions geleveld.

let op: Dit geldt alleen voor je primary proffs en First Aid. Dus niet archeology e.d.

• beebie121
ok dus wel vanaf lvl 60. nu is het niet zo'n probleem om van 60-61 te levelen natuurlijk.
En ik weet dat het alleen main profs en FA zijn.

heb tailoring en enchanting. ook met het oog op de expansion.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Haha mooi man :

"I really doubt we're getting a battleground with vehicles, that honestly sounds like a fanboy's wishlist."
* New profession : Inscription. (allows the player to permanently enhance their spells and abilities and to create mysterious items of power to use, trade, and sell.)

Permanently enhance? No one will ever make money off inscription. Mark my words.
Nog zo jong en zo onwetend.

[ Voor 31% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 10:18 ]

• xavento
Toch jammer dat het nooit gewerkt heeft, SotA is echt een waardeloze BG en al helemaal met randoms. Staat dan ook standaard op de blacklist.

Verwijderd

Ik onlangs ook weer begonnen met wow. MoP vind ik tot nu toe beter dan cata. Loop alleen tegen zown gat aan nu tussen LFR en normals. Flex pugs falen 9 van de 10 keer en meeste guilds doen 14/14 hc dus daar krijg ik geen invite.
Moet ik dan toch weer een eigen guild beginnen -.- anyway vroeg me af zijn hier ook mensen die op Ravencrest zitten? ally side.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

zo, bijna klaar met gearen van alt. Dan heb ik 2 prideful geared pvp chars.

vanavond nog cloak en helm en dan ben ik daar ook klaar mee :)

• xavento
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:26:
Ik onlangs ook weer begonnen met wow. MoP vind ik tot nu toe beter dan cata. Loop alleen tegen zown gat aan nu tussen LFR en normals. Flex pugs falen 9 van de 10 keer en meeste guilds doen 14/14 hc dus daar krijg ik geen invite.
Moet ik dan toch weer een eigen guild beginnen -.- anyway vroeg me af zijn hier ook mensen die op Ravencrest zitten? ally side.
Ik weet niet of het nog werkt want ik PVE al een hele tijd niet meer, maar vroeger werdt nogal vaak openraid.eu gebruikt. Op deze website bouw je reputatie op en kun je raids maken/joinen. Dit zijn dan ook normal raids en Transmorph runs.

Mischien een idee om daar is te proberen? :)

Verwijderd

thx for the info xavento ik ga eens kijken. Maar eerlijk gezegd heb ik liever gewoon week in week uit een vast raidteam. Raak je goed op mekaar ingespeeld gaat et lekker snel op gegeven moment ^^

• EG Mike
xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:23:
Toch jammer dat het nooit gewerkt heeft, SotA is echt een waardeloze BG en al helemaal met randoms. Staat dan ook standaard op de blacklist.
SotA is leuk uitgedacht, maar met randoms is het vaak een PITA inderdaad; met RBGs is het ondoenbaar omdat die het juist té goed uitvoeren.

Maar SotA is niet de enige BG met vehicles hè; denk ook aan IoC, WG en TB
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:31:
thx for the info xavento ik ga eens kijken. Maar eerlijk gezegd heb ik liever gewoon week in week uit een vast raidteam. Raak je goed op mekaar ingespeeld gaat et lekker snel op gegeven moment ^^
Dan moet je sowieso een vaste guild gaan zoeken, lijkt me. Een vast schedule met randoms zit er niet in. Probeer een raiding guild als social/alt te joinen, XP en gear opdoen in alt-runs en jezelf in het main team te werken.

• xavento
Hmm, wou WG en TB niet meerekenen omdat het meer een battle zone is dan een BG.. komt mischien wat raar over maar je snapt mischien wat ik bedoel.

IoC is gewoon waardeloos en zou verwijderd moeten worden. Bot Heaven.

• EG Mike
xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:46:
Hmm, wou WG en TB niet meerekenen omdat het meer een battle zone is dan een BG.. komt mischien wat raar over maar je snapt mischien wat ik bedoel.

IoC is gewoon waardeloos en zou verwijderd moeten worden. Bot Heaven.
Bots zijn sowieso killing, dat maakt zowat elke random BG waardeloos. If only there was a way to identify botters..

Snap overigens wat je bedoeld met TB/WG, maar daar werken vehicles in PvP wel naar behoren (naar mijn mening)

----
Your mom is so fat, when a rogue Shadowstepped her, he got loading screen…
:9 :9

[ Voor 8% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 10:53 ]

• xavento
Oh botters identificeren is vrij simpel, youtube maar is op honorbuddy, dan zie je alle routes die ze nemen. Overigens merk je het ook aan hoe ze lopen (click-to-move) het ziet er gewoon niet natuurlijk uit.

Blizzard doet er alleen geen kloot aan wat het zijn gewoon Paid Subscribers, oftewel, meer geld voor hun.

Zo kocht een maat van mij laatst 300k gold o.i.d. en kreeg van blizz een waarschuwing maar mocht ze gold wel houden.. wtf ? 8)7

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:54:
Oh botters identificeren is vrij simpel, youtube maar is op honorbuddy, dan zie je alle routes die ze nemen. Overigens merk je het ook aan hoe ze lopen (click-to-move) het ziet er gewoon niet natuurlijk uit.

Blizzard doet er alleen geen kloot aan wat het zijn gewoon Paid Subscribers, oftewel, meer geld voor hun.

Zo kocht een maat van mij laatst 300k gold o.i.d. en kreeg van blizz een waarschuwing maar mocht ze gold wel houden.. wtf ? 8)7
Say whut, dan wordt het wel heel aantrekkelijk om gold te kopen en dus de economie in het spel te verneuken.

• EG Mike
"een maat van me"

I don't judge though :9

Maar 300k gold (tegen 6eur/10k) is veul geld. En die prijzen zijn al flink gedaald als ik /2 zo eens in de gaten hou..

[ Voor 57% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 10:57 ]

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:56:
"een maat van me"

I don't judge though :9
jaja, zou ik ook zeggen :P

• xavento
Oh ik ga niet liegen, ik koop al gold sinds Wotlk. Ik doe alleen PVP, met pve erbij wanneer ze me nodig hebben. Maar scripted mobs killen vindt ik geen reed aan.

Daily's heb ik helemaal een haat voor, en sinds je gear kapot gaat in arena (wat echt kansloos is) heb je gold nodig + enchants enzv.

Nu kan ik inderdaad moeilijk gaan farmen, of het simpel doen. Is het illigaal? ja hardstikke.

Ik weet ook niet of wij hierover mogen praten op het forum overigens.

Ongeacht bleef het voorbeeld wel over een maat :P

[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 12-08-2014 10:58 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:58:
Oh ik ga niet liegen, ik koop al gold sinds Wotlk. Ik doe alleen PVP, met pve erbij wanneer ze me nodig hebben. Maar scripted mobs killen vindt ik geen reed aan.

Daily's heb ik helemaal een haat voor, en sinds je gear kapot gaat in arena (wat echt kansloos is) heb je gold nodig + enchants enzv.

Nu kan ik inderdaad moeilijk gaan farmen, of het simpel doen. Is het illigaal? ja hardstikke.

Ik weet ook niet of wij hierover mogen praten op het forum overigens.

Ongeacht bleef het voorbeeld wel over een maat :P
Het is tegen de ToS niet illegaal :+

• EG Mike
Oh, ik heb ook weleens wat gekocht hoor (10k voor m'n daggers op m'n rogue in Cata. Dat geld kan ik écht niet opbrengen door te farmen, en die auctionhouse krijg ik maar niet bespeeld op mijn server.. veel te veel competitie); zoals ik zei: I don't judge.

Zolang we geen links/tips verspreiden over HOE gold te kopen zal het wel meevallen hier op 't forum :)

Maar; het geldprobleem voor PvPers is toch al laaaaaaaaang opgelost? Je loot tegenwoordig gewoon 55copper van een corpse in een BG hoor.. wat zeur je nou? :P

[ Voor 21% gewijzigd door EG Mike op 12-08-2014 11:03 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:00:
Oh, ik heb ook weleens wat gekocht hoor; zoals ik zei: I don't judge.

Zolang we geen links/tips verspreiden over HOE gold te kopen zal het wel meevallen hier op 't forum :)

Maar; het geldprobleem voor PvPers is toch al laaaaaaaaang opgelost? Je loot tegenwoordig gewoon 55copper van een corpse in een BG hoor.. wat zeur je nou? :P
In AV droppen gewoon epics :+

Maar over het gold kopen: Ik heb dat zelf nog nooit gedaan, wel twijfels over gehad altijd, ik bedoel in de tijd dat je er over doet om dat gold te farmen heb je het geld er al uit. Geld vs. vrije tijd overweging zoals die werkt bij veel free to play games zeg maar.

Ik heb het nooit gedaan omdat ik bang ben m'n account te verliezen :(

[ Voor 26% gewijzigd door garriej op 12-08-2014 11:06 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
garriej schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:02:
Ik heb het nooit gedaan omdat ik bang ben m'n account te verliezen :(
:') er is 0% kans dat dat gebeurd.

Verkopen van gold zijn ze vrij streng in omdat je dan geld verdiend met hun spel, maar het kopen van gold maakt ze echt geen ene fuck uit.

Ik ken iemand die kocht echt zowat elke week wel gold (met pappies creditcard :')) en in al die keren heeft hij één keer een in-game mail gehad van Blizzard dat ze dat gold weggenomen hebben omdat het afkomstig was van een gehackte speler oid. Geen ban-dreiging, niks.

Als ze jouw bannen lopen zei een maandelijkse subscription fee mis, dus snijden ze zich zelf alleen maar in de vingers als ze dat zouden doen.

• Notlupus
Ik heb het alleen nodig gevonden om gold te kopen in Vanilla. Raiden was gewoon absurd duur, zeker als je high-end was en dus 20-30x per avond doodging en al je buffs verloor. Vooral Titan Flask was knetterduur en die bleef niet actief als je doodging. Ook Shadow/Fire/Nature protection potions kostte een hoop geld of tijd (als je alle mats zelf wilde verzamelen).

In die tijd kocht je 1000g voor zo'n 25 euro en was je voor een maand of twee uit de zorgen. Raiders die overdag geen tijd/zin hadden om te farmen en vijf dagen per avond aan het wipen waren liepen rond met net genoeg gold om te repairen.

Rogues hadden Vanish/Naked macro's en Hunters FD/Naked macro's om geld te besparen, zo erg was het :P

Sinds TBC is het echter heel makkelijk om goud te verzamelen, daily quests werden heel populair en je kon eindelijk geld gaan verdienen aan je professions.

• EG Mike
ff een einde aan de gold-buying discussie maken:

Om (legitiem) geld te verdienen, zou ik de TSM addon aanraden. Het is wel een flinke hassle om hem goed te krijgen, maar de functie 'Auction House Sniping' is écht ideaal.

Die addon scant de laatste pagina's van de AH (de meeste recente auctions) en vergelijkt de prijzen aan de hand van globale of realm prijzen. Als je de filter op bijvoorbeeld 70% zet, krijg je alle items te zien die voor minimaal 70% 30% onder de marktwaarde gepost worden.

Heb zo bijvoorbeeld gister Ginn-Su Sword 'gesniped' voor 200gold, terwijl de marktwaarde op mijn realm op 15-20k ligt. Nu nog een koper zien te vinden :P

• beebie121
waarom is dta zwaard zoooo duur?

• xavento
transmorph

• EG Mike
Ik weet niet of ik een open deur in trap voor je, maar gezien je al een tijdje niet meer hebt gespeeld (wat bleek uit je vorige post):

Je kan tegenwoordig items 'Transmogrifen'. De looks van bijvoorbeeld een wapen veranderen naar looks van een ander item. Omdat dit zwaard een uniek model heeft (en best bad-ass eruit ziet), plus een hele lage dropchance, is de prijs van dit zwaard een stuk hoger. Zo zie je ook vaak groene items die je normaal zou vendoren, voor een aantal K's op de AH staan. En ja: die dingen worden verkocht. Maar niet aan mij :p I don't give a rats ass hoe ik eruit zie, tbh.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:33:
[...]

Ik weet niet of ik een open deur in trap voor je, maar gezien je al een tijdje niet meer hebt gespeeld (wat bleek uit je vorige post):

Je kan tegenwoordig items 'Transmogrifen'. De looks van bijvoorbeeld een wapen veranderen naar looks van een ander item. Omdat dit zwaard een uniek model heeft (en best bad-ass eruit ziet), plus een hele lage dropchance, is de prijs van dit zwaard een stuk hoger. Zo zie je ook vaak groene items die je normaal zou verdorren, voor een aantal K's op de AH staan. En ja: die dingen worden verkocht. Maar niet aan mij :p I don't give a rats ass hoe ik eruit zie, tbh.
Ik wel, ben echt blij met de transmog zet op m'n priest <3

http://i.imgur.com/0YT7sqZ.jpg even gewoon een klikbare link anders is het topic vervuild met mijn background enzo :P

• corset
Blijft een gave set ja :-)

Leuke wallpaper trouwens!

• EG Mike
Ja, maar dat is raid-gear die je makkelijk(er) kan farmen(mooie set overigens!). Mensen die sets samenstellen van BoE items zijn vaak bergen met geld kwijt voor ze zo'n set bij elkaar hebben. Dát zal ik dus nooit doen, wilde ik zeggen

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:38:
Ja, maar dat is raid-gear die je makkelijk(er) kan farmen(mooie set overigens!). Mensen die sets samenstellen van BoE items zijn vaak bergen met geld kwijt voor ze zo'n set bij elkaar hebben. Dát zal ik dus nooit doen, wilde ik zeggen
Overigens allemaal in het begin van cata bij elkaar geraapt tijdens het raiden. De mace is een tank mace uit SoO en de offhand komt daar ook vandaan. Waar de cape vandaan komt durf ik niet met zekerheid te zeggen. De haircut komt uit de vertrouwde kapper in stormwind :+

Maar ik zou inderdaad ook geen bergen met geld uitgeven om een BoE set bij elkaar te krijgen, wou gewoon even mn transmog showen ^^
Pagina: 1 ... 44 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!