Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.095 views

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dit weekend aardig wat CQ points verzameld, eindelijk wat prideful gear. Maakt toch wel een klein verschil, kan nu ook wat pijn doen in pvp :)

Gisteren ook nog wat pret gehad in Darkmoon Arena

YouTube: Vengeful midnight Vs Resurgence Vs The Shade

Werd uiteindellijk een FFA tussen Vengeful Midnight, Resurgence en Shade.

We kwamen de arena binnen, schopten em leeg en daarna de chest nog even beschermd. Was een intens en leuk gevecht.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Lol, vengeful midnight vind ik wel grappig op timeless. Vallen met een man of 5 aan richting flightpath. En als het dan slecht ging snel richting guards rennen bij alliance fp.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• dynosu

dynosu

Orly ?

Euh als het slecht gaat dan trek je je terug, ja zeer verbazingwekkend ...

Soms gaan aanvallen goed en soms niet, hebben ook dit weekend flinke gevechten op timeless gehad.

However, cant win them all :)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mja naar guards rennen is gewoon triest, als je verliest ga dan gewoon dood en niet zo mieterig mensen naar pve guards lokken

[ Voor 53% gewijzigd door jmxd op 04-08-2014 10:35 ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Wat jij wil. Ik ga me er niet druk om maken, ik was er niet eens bij en weet niet wat er gebeurt is.

ben overigens vervloekt met trinket drops, lfr niet, flex niet .. word een beetje jammer zo :/

[ Voor 32% gewijzigd door dynosu op 04-08-2014 10:42 ]

• corset
dynosu schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:24:
Euh als het slecht gaat dan trek je je terug, ja zeer verbazingwekkend ...

Soms gaan aanvallen goed en soms niet, hebben ook dit weekend flinke gevechten op timeless gehad.

However, cant win them all :)
Grappig.. Laatste keer dat ik wpvp heb gedaan (wotlk) werd achter guards verschuilen gezien als teken van niet de ballen hebben om te vechten :p

Was wel leuk gevecht voor de rest, na een tijdje meerdere alliance en horde guilds die stonden te meppen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• dynosu

dynosu

Orly ?

zijn meerdere leuke gevechten geweest dit weekend, was een mooi weekend voor pvp.

en zoals vermeld, weet niet wat er gebeurde daar. Was zelf niet op timeless dit weekend, dus ga daar niet verder op in.

en verder deze week mijn pridefull gear afmaken, en dan eens wat meer wpvp doen met de lock :D

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
http://eu.battle.net/wow/...world-premiere-04-08-2014

14 augustus krijgen we dus te horen wanneer WoD uitkomt :D

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-11 13:42

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Best raar, ik word blij om een aankondiging van een aankondiging :P

[ Voor 8% gewijzigd door Blitzdoctor op 04-08-2014 18:44 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging als je de post in dit topic ook mee telt :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:32:
Een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging als je de post in dit topic ook mee telt :)
Dan had hij eerst moeten aankondigingen dat hij de post ging schrijven,, :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• corset
Zo, lekker vanaf 0 beginnen op een nieuwe server. Deze keer in een wat leuke raiding guild die gewoon prettig gestoord is. (normaal doe ik het guildless, erg saai)
Maar wat is gold verdienen bizar makkelijk geworden. Herbalism genomen, 80G op level 9 >_> Gelijk maar voor 10G per stuk netherweaves gekocht. Ik hoef gewoon echt geen moeite meer te doen om gold te krijgen. Dus ik gok rond de level 60 kan ik alvast een crafted SoO epic kopen voor level 90 :D

Boomkin is echt insanely sterk op low levels.. crits van 1200 op 19, dus helft van trashmob HP. En tanken? Zonder problemen, rejuv op mezelf en gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 05-08-2014 08:17 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:50
lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:16:
Zo, lekker vanaf 0 beginnen op een nieuwe server. Deze keer in een wat leuke raiding guild die gewoon prettig gestoord is. (normaal doe ik het guildless, erg saai)
Maar wat is gold verdienen bizar makkelijk geworden. Herbalism genomen, 80G op level 9 >_> Gelijk maar voor 10G per stuk netherweaves gekocht. Ik hoef gewoon echt geen moeite meer te doen om gold te krijgen. Dus ik gok rond de level 60 kan ik alvast een crafted SoO epic kopen voor level 90 :D

Boomkin is echt insanely sterk op low levels.. crits van 1200 op 19, dus helft van trashmob HP. En tanken? Zonder problemen, rejuv op mezelf en gaan.
Welke server ben je begonnen? Wil ook nog voor WoD uitkomt weer opnieuw beginnen.. damn had gezworden WoD niet te spelen maar ik ben zwak |:(

Was voor MoP ook helemaal van scratch begonnen en dat was wel erg leuk :)

PSN: Brwmaster

• corset
Emerald Dream :) zit nu in een guildje daar die een boomkin/resto zochten voor SoO/WoD Progress. Dus maar even application gedaan en zit nu druk te levellen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:07:
Emerald Dream :) zit nu in een guildje daar die een boomkin/resto zochten voor SoO/WoD Progress. Dus maar even application gedaan en zit nu druk te levellen.
Ik ben een warrior van scratch begonnen, maar weet nog niet of ik hem na 60 wil boosten voor de professions of dat ik hem gewoon doorlevel :).

Eigenlijk vind ik levellen niet zo leuk,,.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
haha, heb ik ook inderdaad. Maar na 11x Horde en 2x Alliance 90 mag nu nog wel een alliance bij, om de balance tenminste iets dichterbij te brengen :p

En ach, tot 85 heb ik geen enkele issue met levellen.. Pandaria is gewoon mijn stopping point helaas qua motivatie. Ik vind het niks meer na zoveel keer.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:02

RMB

Nee, geen right mouse button!

dynosu schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:16:
zijn meerdere leuke gevechten geweest dit weekend, was een mooi weekend voor pvp.

en zoals vermeld, weet niet wat er gebeurde daar. Was zelf niet op timeless dit weekend, dus ga daar niet verder op in.

en verder deze week mijn pridefull gear afmaken, en dan eens wat meer wpvp doen met de lock :D
Dynosu, ik begrijp dat jij in Vengeful Midnight zit?

Zat je ook in Vengeful Dawn toen zij een paar weken terug nog op Sylvanas zaten?
Zo ja, wat was daar je naam :) ?

• dynosu

dynosu

Orly ?

RMB schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Dynosu, ik begrijp dat jij in Vengeful Midnight zit?

Zat je ook in Vengeful Dawn toen zij een paar weken terug nog op Sylvanas zaten?
Zo ja, wat was daar je naam :) ?
ja daar zat ik ook ja, zelfde naam als hier en op defias.

hoezo dat ?

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
RANT

Na meer dan 6000 uur WoW (vanaf 2005), en meer dan 20x 'gestopt' te zijn met het spel, begint het toch weer te kriebelen. Laatste keer dat ik stopte met WoW was ergens in December vorig jaar. Ik had totaal geen zin meer in het spelletje (het oneindige grinden voor PvE en PvP gear en de achterstand die ik inmiddels op ben gelopen qua class-knowledge). Nu probeerde ik van de week een andere MMO (Firefall), en toen kwam het: "Waarom zou ik m'n tijd verdoen aan een andere MMO, terwijl ik al zo 'ver' ben in WoW, en mijn hele MMO geschiedenis daar zit?". Firefall meteen weer afgesloten, en ik krijg het idee om weer met WoW te beginnen niet meer uit m'n hoofd.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik heen ga met deze post, maar ik vraag me af of andere dit ook hebben; Moeite om WoW achter je te laten. Ik weet van mezelf dat als ik m'n account weer activeer, ik inlog en de eerste twee uur door Stormwind zit te springen (letterlijk) en mezelf afvraag: "Wat doe ik nou eigelijk...".
Dan besluit ik om maar op een level 90 te gaan PvPen, maar dat ben ik na twee uur ook weer beu omdat ik gewoon niks te vertellen heb (gear-wise).

Meestal ga ik daarna weer een aantal dagen low-level PvP doen op wat altjes, wat ik wel ERG vermakelijk vind; omdat ik meestal (het idee heb) dat ik beslissend ben in BGs (top damage/kills of top healing meestal), tot ik dat weer beu ben, en m'n zin in WoW weer weg gaat.

/RANT

tl;dr Hoe kan ik WoW weer oppakken, en m'n plezier weer terug krijgen? De mensen waar ik altijd mee speelde zijn allemaal gestopt of super inactive.

M'n mains zitten op Sylvanas (Alliance) , dus als iemand nog een maatje zoekt (PvP; PvE kan me tegenwoordig niet meer prikkelen. Kost me ook teveel tijd).

• corset
"Waarom zou ik m'n tijd verdoen aan een andere MMO, terwijl ik al zo 'ver' ben in WoW, en mijn hele MMO geschiedenis daar zit?"

Is inderdaad de gedachte die ik ook heb :) Maar dat is de kracht ook van WoW.. het heeft niks met beter zijn te maken. (FFXIV doet het alt systeem gewoon stukken beter. GW2 doet het questen weer beter etc) Maar ze weten dat veel spelers gewoon niet hun characters achter gaan laten.

[ Voor 40% gewijzigd door corset op 05-08-2014 12:22 ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja als je qua gear neits te vertellen heb, zoek toch een arena partner/booster op en zorg dat je zo snel mogelijk prideful weapons te pakken krijg. Heb ik nu ook op me warlock alt en die werken op zich prima.

Ik weet niet wat voor gear je nu verder hebt ?

• EG Mike
Niks noemenswaardig, zoals ik zei ben ik al sinds December helemaal gestopt, maar eigelijk heb ik nooit hele goede gear gehad in MoP. Voornamelijk een beetje Raidfinder (pre Siege of Ogrimmar) en hier en daar een verdwaald PvP item. Ik heb veel (BC/WoTLK) arena's gedaan gedaan op een disc priest, maar die heb ik nooit verder geleveld.

M'n twee 'geared' 90s:
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Xyyzz/simple
http://eu.battle.net/wow/...lvanas/Mandwarfpig/simple

• dynosu

dynosu

Orly ?

Je kan eventueel kijken om dungeons te spammen, vervolgens de justice points naar honor omzetten voor grievous gear (ilvl 522). das een simpele methode om iets betere gear te krijgen. Anders zal je battlegrounds moeten spammen voor honor of toch een booster vinden voor prideful gear. Boosters zijn echter niet altijd gratis, die vragen vaak gold/win.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo tegen het einde van een expansion maak ik altijd een lijstje van wat ik nog wil doen. Hebben jullie ook zo'n lijstje?
Poy:

- alle cooking 600
- challenge modes
- proving ground waves
- garrosh kill
- archy 600

Neuro:

- 14/14 SoO
- Full PvP kit
- Challenge mode?
- Proving Grounds waves
-

Alts:

- Thisepa 90
- Nopain 90 (proffs 600)
- Weedz 90 (Doomhammer)

• dynosu

dynosu

Orly ?

nah, mijn lijstje is wat simpeler

Must have:

Warlock fully geared pridefull
Fishing 600
Arch 600
Cooking 600
2 pve trinkets uit flex (grrrr @ trinkets ./mep)

en met dk ben ik al klaar :)

nice to have:

challenge modes, zit erover na te denken om dit nog te doen

• corset
Mijn lijst:

Druid 90
Master of the ways
Noodle Cart

Helemaal vergeten:

Een leuk world PVP gevecht doen die niet zich in de buurt van guards afspeelt. Gewoon echt PVP, geen andere dingen, beetje niveau southshore vs Tarren Mill

En gewoon veel lol hebben. Samen met vriendin elke week Ulduar clearen, met de guild fun hebben. En ik zie wel verder :p

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 05-08-2014 13:51 ]

• Br3wmaster
Besloten om in WoD in iedergeval voor PvP te gaan. Nog geen enkele exp gedaan dus word wel is tijd. Twijfel nu alleen nog of ik opnieuw ga beginnen of mijn HU DK naar 100 breng zodra WoD uit is.

Ga daar vanavond maar is wat dungeons op doen om die punten om te zetten in honor voor 522 items zodat ik in BG's niet gelijk kansloos ben :9

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb ik ook gedaan voor mijn warlock, en je merkt wel dat veel mensen wel beter hebben, maar zonder 522 gear krijg je het nog veel lastiger in battlegrounds.

• Br3wmaster
Ik weet nog dat ik op mijn priest die BG's moest doen voor die legendary cloack. Was drama met mijn full PvE gear :+ . Opzich lijkt een druid me ook wel leuk voor PvP. Misschien wat meer keuze in specs

• RMB

RMB

dynosu schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:42:
[...]

ja daar zat ik ook ja, zelfde naam als hier en op defias.

hoezo dat ?
Super om te zien dat het jullie daar goed gaat dan! :D

Ik ben zelf op Sylvanas Horde als Ruthorian, de GM van The Power Rangers.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ah power rangers ja die ken ik nog wel :)

hoe gaat het nog daar met de horde, wat rustiger nu wij weg zijn neem ik aan?

spreek zelf de gasten niet meer die daar zijn achtergebleven. Die waren aardig pissig dat wij waren vertrokken.

• hmr

hmr

pryth schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:28:
Niks noemenswaardig, zoals ik zei ben ik al sinds December helemaal gestopt, maar eigelijk heb ik nooit hele goede gear gehad in MoP. Voornamelijk een beetje Raidfinder (pre Siege of Ogrimmar) en hier en daar een verdwaald PvP item. Ik heb veel (BC/WoTLK) arena's gedaan gedaan op een disc priest, maar die heb ik nooit verder geleveld.

M'n twee 'geared' 90s:
http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Xyyzz/simple
http://eu.battle.net/wow/...lvanas/Mandwarfpig/simple
Ha Pyrth,

Ik ben op dit moment bezig om een warrior te levellen naar 60 om hem vervolgens te boosten naar 90. Als je het leuk vindt dan zouden we eventuel samen met jouw shaman een lange grind beginnen naar ilevel 550 conquest gear.

Dit houdt in: de eerste tijd heel veel verliezen om vervolgens rustig aan gear bij elkaar te sprokkelen en onze class te leren/weer op te pakken.

Mocht je zin hebben, let me know!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RMB

RMB

dynosu schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:52:
Ah power rangers ja die ken ik nog wel :)

hoe gaat het nog daar met de horde, wat rustiger nu wij weg zijn neem ik aan?

spreek zelf de gasten niet meer die daar zijn achtergebleven. Die waren aardig pissig dat wij waren vertrokken.
Het is inderdaad nogaltijd een rustige realm, wij zijn nu alive and kicking met flinke SoO Progress (11/14 N10 sinds dat we met flex begonnen in juni) en we hebben wat RBG teams lopen die zojuist de 1900CR doorbroken hebben.

De achterblijvers van jullie hebben zich verzameld in de guild "We Are Reborn" maar ik hoor geruchten dat dat helaas niet lang stand gaat houden.

• EG Mike
hmr schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:55:
[...]

Ha Pyrth,

Ik ben op dit moment bezig om een warrior te levellen naar 60 om hem vervolgens te boosten naar 90. Als je het leuk vindt dan zouden we eventuel samen met jouw shaman een lange grind beginnen naar ilevel 550 conquest gear.

Dit houdt in: de eerste tijd heel veel verliezen om vervolgens rustig aan gear bij elkaar te sprokkelen en onze class te leren/weer op te pakken.

Mocht je zin hebben, let me know!
I'm up for it! Aztek#2117 is m'n tag! Ben over een uur of twee thuis, en dan ga ik weer eens inloggen! :)

Maar; Waarom boosten op level 60? Het is toch net zo duur vanaf level 1?

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 16:23
pryth schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:07:
[...]

Omdat je vanaf level 60 ook je professions meeboost naar 600 :)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Scallius schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Omdat je vanaf level 60 ook je professions meeboost naar 600 :)
Mooi dat ik deze informatie even heb meegepikt, dan houd ik daar rekening mee, level 60 ben je toch zo. :D

• dynosu

dynosu

Orly ?

RMB schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:02:
[...]

Het is inderdaad nogaltijd een rustige realm, wij zijn nu alive and kicking met flinke SoO Progress (11/14 N10 sinds dat we met flex begonnen in juni) en we hebben wat RBG teams lopen die zojuist de 1900CR doorbroken hebben.

De achterblijvers van jullie hebben zich verzameld in de guild "We Are Reborn" maar ik hoor geruchten dat dat helaas niet lang stand gaat houden.
Had dat wel gehoord ja, en we horen regelmatig nog gemiep dat sommige van ons teruggaan naar Sylvanas (phase over) om wat te ganken. Ga me verder niet druk zitten maken om de mensen die niet mee wilden/konden.

Op DB gaat het ook prima, niet iedereen is blij dat we er zijn, maar dat krijg je toch altijd. Wat coole gevechten gehad al, gisteren nog een wargame tegen Shade. Ik vermaak me iig prima.

• EG Mike
Ah, das best interessant. Maar 50e maakt het ook weer wat minder interessant :p

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:13:
Ah, das best interessant. Maar 50e maakt het ook weer wat minder interessant :p
Ik heb nog een gratis boost die je krijgt bij t kopen van WoD ^^

• Scallius
Op Ravencrest een superguild gevonden. Een casual community guild. Eentje die echt ongelofelijk toffe en gezellige members heeft. Iets wat ik lang heb gemist. Helaas ziet het er naar uit dat ze nog geen heel serieuze raid group hebben, maar misschien komt dat in WoD.

Tijd dus om van scratch te beginnen, maar loop nu te hikken op 3 classes. Iemand zin om te helpen? :D

Hunter > Warrior > Druid in volgorde van preference.

Ik wil meer gaan pvpen (maar ook blijven raiden en solo content doen)

Hunter heb ik al jaren gespeel. In letterlijk alle games die ik speel, is archer de class waar ik vaak naartoe ga. In WoW is de mobility zo ongelofelijk lekker om mee te spelen, maar de gameplay is niet zo heel diepgaand en iedereen en z'n moeder speelt een hunter. Ik ben ergens bang dat ik al te veel Hunter heb gespeeld en dat de class daardoor niet zo lang mijn interesse meer kan houden.

Warrior vind ik erg tof spelen, maar melee klikt bij mij vaak lastig. Vaak sta ik net niet in range en ik zal mijn gameplay grandioos moeten omgooien om in pvp niet te reckless te spelen. Ook vind ik de sustain van warrior een beetje meh, aangezien second wind in WoD anders wordt (leech ipv flat regen).

Druid is een class die ik nooit op 90 heb gehad. 1 op 87, maar ik kreeg heel veel moeite met levelen (mobs gingen zo ongelofelijk langzaam plat). Stel dat ik een Druid roll, zal het Balance/Restoration zijn, maar ik heb hier vrij weinig ervaring op. Ook zie ik Balance als een best lastige spec, ik snapte er echt de ballen van op de beta. (Die rotationary Lunar/Solar). Ook twijfel ik een beetje over de mobility van Balance, ik weet dat hij moonfire spam kan doen, maar de voornamelijke gameplay is 'turret'.

Hulp bitte? :D

• hmr

hmr

pryth schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:07:
[...]

I'm up for it! Aztek#2117 is m'n tag! Ben over een uur of twee thuis, en dan ga ik weer eens inloggen! :)

Ben zelf pas later thuis i.v.m werk maar zal je toevoegen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 18:36
*edit*.

[ Voor 140% gewijzigd door MaceNL op 05-08-2014 15:33 ]

• corset
En dan krijg je een lijst van een GM met alle heirlooms die je hebt, en dan zie je pas hoeveel er dubbel zijn Oo holy balls..

50 heirlooms verspreid over al mn chars :(

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:35:
En dan krijg je een lijst van een GM met alle heirlooms die je hebt, en dan zie je pas hoeveel er dubbel zijn Oo holy balls..

Hoe kan je dat zien?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Heb een GM ticket gemaakt (was een paar heirlooms kwijt). En krijg dus net een lijst met alle heirlooms die ik heb :)

voorbeeld:

Strengthened Stockade Pauldrons Primary (4) Banktimeless Defias Brotherhood
Swift Hand of Justice Equipped (Trinket 2) Estrale Emerald Dream
Tarnished Leggings of Destruction Primary (13) Banktimeless Defias Brotherhood
Tarnished Raging Berserker's Helm Primary (7) Banktimeless Defias Brotherhood
Tattered Dreadmist Leggings Mail (10) Banktimeless Defias Brotherhood
Tattered Dreadmist Leggings Mail (10) Estrale Emerald Dream
Tattered Dreadmist Mantle Equipped (Shoulder) Estrale Emerald Dream
Tattered Dreadmist Mask Mail (0) Banktimeless Defias Brotherhood
Tattered Dreadmist Mask Equipped (Head) Estrale Emerald Dream
Tattered Dreadmist Mask Mail (11) Estrale Emerald Dream
Tattered Dreadmist Mask Primary (9) Banktimeless Defias Brotherhood
Tattered Dreadmist Mask Mail (11) Banktimeless Defias Brotherhood

Is hoe ik de lijst heb gekregen (klein deel maar. En ja, veel dubbel! :P)

[ Voor 79% gewijzigd door corset op 05-08-2014 15:50 ]

• jmxd
  • Niet online
Ze zijn maar verspreid over 2 characters. Hoe kan je die nou kwijt zijn :P

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sinds lange tijd mijn sub maar weer geactiveerd. Ik wil eigenlijk wel eens een keer opnieuw beginnen.

Zijn er nog tweakers guilds oid? Het liefst een casual plekje, heb niet echt veel zin meer in elke avond raiden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• corset
Twylight schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:58:
Ze zijn maar verspreid over 2 characters. Hoe kan je die nou kwijt zijn :P
Dat is na de reorganisatie :P dat deed ik terwijl ik wachte op antwoord xD uiteindelijk blijken degene die ik echt nodig had te zitten op een ander char die ik was vergeten lol.

btw, hoe weet je dat dungeons undertuned zijn. Als een non heirloom druid Wailing Caverns kan solo'en..

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Chester schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:42:
Sinds lange tijd mijn sub maar weer geactiveerd. Ik wil eigenlijk wel eens een keer opnieuw beginnen.

Zijn er nog tweakers guilds oid? Het liefst een casual plekje, heb niet echt veel zin meer in elke avond raiden.
Op Defias brotherhood (horde) heb je een, maar weet niet hoe actief ze zijn.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:14:
[...]

Dat is na de reorganisatie :P dat deed ik terwijl ik wachte op antwoord xD uiteindelijk blijken degene die ik echt nodig had te zitten op een ander char die ik was vergeten lol.

btw, hoe weet je dat dungeons undertuned zijn. Als een non heirloom druid Wailing Caverns kan solo'en..
Leveling dungeons zijn niet undertuned, ze zijn opzettelijk makkelijk voor een snelle level ervaring en voor nieuwe spelers.

• Zerora
  • Laatst online: 23:39
Ik lees best leuke dingen over WoW en de bèta. Over een week ben ik weer terug van vakantie. Dan maar eens goed bijlezen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:26

LazySod

Scumbag with a mission

lanerios schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:35:

Haha... Dat gevoel ken ik. Ik was laatst op zoek naar een setje voor mijn monk. Klaarblijkelijk ergens een setje kwijtgespeeld in de mail (over gestuurd naar een ander karakter en vervolgens de sub opzeggen voor een half jaar zonder ze uit de post te halen). Na een uurtje over en weer loggen had ik ze eindelijk allemaal bijelkaar.

Nu maar alle heirlooms samengegooid in de bank van 1 karakter, en nog wat items geupgrade naar de level 85 variant.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 07:15
Handige addon voor dit soort gevallen: Altoholic.

Gebruik ik al jaren en is zelfs voor mijn (6 chars) handig
dus met het aantal wat ik hier lees bij sommige medetweakers zeker ook handig ;)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29
Ik zoek al zon 8 maanden naar een leuke alt of nieuwe main. Sindsdien mijn Rogue naar 90 geleveled, en boosts gebruikt op een Warlock, Druid en Shaman. Nog steeds kon niks me boeien en bleef ik op mijn Warrior hangen die ik toch geregeld echt beu ben.

Van de week een Hunter naar 60 geleveled en geboost en hehe! Eindelijk een class die me kan boeien en goede diepgang heeft. Vind dit echt leuk om te spelen. Niet te geloven, na 10 jaar een Huntard spelen :D

• EG Mike
Chester schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:42:

Al mijn maatjes zijn gestopt op WoW, ben dus ook maar alleen! Als je zin hebt om op Sylvanas te starten moet je Aztek#2117 maar toevoegen! :)
  • Trial of the Gladiator is the new Arena Ladder. It will concentrate queue times at certain times during the week, which will help higher rated people have others to play against and help to identify exploiters.
  • Trial of the Gladiator also uses tournament rules. You can buy gear from a vendor and play, no need to grind up a set. PvE gear won’t work in here!
Ahh! Eindelijk skill-based ipv gear-based arena ! :)
EDIT: Wat bedoelen ze eigelijk met het dikgedrukte?

[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 06-08-2014 09:03 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kaap schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:01:
Ik zoek al zon 8 maanden naar een leuke alt of nieuwe main. Sindsdien mijn Rogue naar 90 geleveled, en boosts gebruikt op een Warlock, Druid en Shaman. Nog steeds kon niks me boeien en bleef ik op mijn Warrior hangen die ik toch geregeld echt beu ben.

Van de week een Hunter naar 60 geleveled en geboost en hehe! Eindelijk een class die me kan boeien en goede diepgang heeft. Vind dit echt leuk om te spelen. Niet te geloven, na 10 jaar een Huntard spelen :D
:')

• EG Mike
Dus na 200euro heb je eindelijk een class gevonden die bij je past? :9

Over diepgang van een hunter laat ik me niet uit, hoewel ik het wel een leuke class vind!

• corset
pryth schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:03:
[...]

Al mijn maatjes zijn gestopt op WoW, ben dus ook maar alleen! Als je zin hebt om op Sylvanas te starten moet je Aztek#2117 maar toevoegen! :)

[...]

Ahh! Eindelijk skill-based ipv gear-based arena ! :)
EDIT: Wat bedoelen ze eigelijk met het dikgedrukte?
Over het algemeen was het, hoe hoger je rank, hoe minder spelers er in je range waren. Dus hoe minder er overbleven om mee gepaired te worden qua battles. :) dus nu gaan ze in bepaalde tijden meer groepen bij elkaar plempen om te zorgen dat dit goed gaat.

Gok ik!

• RMB

RMB

[...]

Speel je toevallig Horde Sylvanas :)?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29
pryth schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:05:
Dus na 200euro heb je eindelijk een class gevonden die bij je past? :9

Over diepgang van een hunter laat ik me niet uit, hoewel ik het wel een leuke class vind!
Tja ik had altijd diezelfde neerbuigende mening, maar ik vind het echt compleet anders spelen, en die pet moet echt wel gemanaged worden. Ik vind het een uitgebreide class.

Moet je eens warlock of mage spelen, dat is pas retesaai.

PS: 150,- Euro, zat 1 pre-order boost bij ;)

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren voor het eerst order of the cloud serpent rep gelevelled.

dus vlieg nu vrolijk rond op mijn jade cloud serpent \o/

• EG Mike
lanerios schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:10:
[...]

Over het algemeen was het, hoe hoger je rank, hoe minder spelers er in je range waren. Dus hoe minder er overbleven om mee gepaired te worden qua battles. :) dus nu gaan ze in bepaalde tijden meer groepen bij elkaar plempen om te zorgen dat dit goed gaat.

Gok ik!
Nee, ik bedoelde het laatste stuk over het identificeren van exploiters, dat is me wat onduidelijk.
RMB schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Speel je toevallig Horde Sylvanas :)?
Nope, alliance; Maar ik wil nog wel een horde levelen eigelijk :) Wel op Sylvanas, want daar ga ik écht niet meer weg. Niet dat ik nog iemand ken daar, maar ik speel er al sinds 2005 en heb er toch al wel het een en ander meegemaakt:)
Kaap schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

[...]

Tja ik had altijd diezelfde neerbuigende mening, maar ik vind het echt compleet anders spelen, en die pet moet echt wel gemanaged worden. Ik vind het een uitgebreide class.

Moet je eens warlock of mage spelen, dat is pas retesaai.

PS: 150,- Euro, zat 1 pre-order boost bij ;)
Als je pre-ordered kan je die boost NU al gebruiken?? Ik lees overal dat die pas beschikbaar wordt op moment van release!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Neuh die boost kan je nu gebruiken als je preordered

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zijn er hier nog mensen die alliance op frostmane spelen?

• corset
Twylight schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:47:
[...]

Leveling dungeons zijn niet undertuned, ze zijn opzettelijk makkelijk voor een snelle level ervaring en voor nieuwe spelers.
Makkelijk is anders dan ik wandel zonder issues met een Moonkin door dungeons heen solo. Hell, ik doe nu maar de lowbie dungeons zelf, gaat meestal sneller dan met een groep. En geen loot/quest gezeik.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

lanerios schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

Makkelijk is anders dan ik wandel zonder issues met een Moonkin door dungeons heen solo. Hell, ik doe nu maar de lowbie dungeons zelf, gaat meestal sneller dan met een groep. En geen loot/quest gezeik.
Zonder heirlooms wordt dat iets lastiger toch? :P

• EG Mike
En zonder Random Dungeon bonus is het toch ook niet zo efficiënt?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nouja, 1 keer voor de quests doen is het wel waard denk ik

• corset
garriej schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

Zonder heirlooms wordt dat iets lastiger toch? :P
Totaal niet. Rejuv op jezelf houden en doorgaan. Het is misschien wat trager, maar nog steeds goed te doen.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:05
kivanco schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:07:
[...]

Op Defias brotherhood (horde) heb je een, maar weet niet hoe actief ze zijn.
Er wordt niet meer door de guild geraid, maar voor levelen is het een leuke guild. Wel rustig met zo'n 3-5 mensen online in de avond.

Als het je iets lijkt (het is namelijk RPPVP server, met name PVP moet je wel liggen ;) ) doe dan even een /who Gathering of Tweakers als je je char hebt aangemaakt.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben onlangs geswitched van Feral naar (subtlety) Rogue en ik kan alleen maar zeggen dat het unfair is :)
Ferals hebben ook burst of speed nodig en een snelle restealth... anders ben ik bang dat ik bij de rogue blijf. En dan ga ik nog maar niet beginnen over de insane openers van de rogue op dit moment. Ik mis overigens wel de (instant) forms als ik geen druid speel.

Eigenlijk ongelovelijk dat 1 game mij al 10 jaar kan boeien en ik heb echt zin in WoD :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

bitshady schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:39:
Ik ben onlangs geswitched van Feral naar (subtlety) Rogue en ik kan alleen maar zeggen dat het unfair is :)
Ferals hebben ook burst of speed nodig en een snelle restealth... anders ben ik bang dat ik bij de rogue blijf. En dan ga ik nog maar niet beginnen over de insane openers van de rogue op dit moment. Ik mis overigens wel de (instant) forms als ik geen druid speel.

Eigenlijk ongelovelijk dat 1 game mij al 10 jaar kan boeien en ik heb echt zin in WoD :)
Ik verbaas me daar soms ook over, al moet ik zeggen dat ik tussendoor wel pauzes gehad heb.

Weet iemand hoe guilds tegen open applications aankijken? Ik wil gewoon een apply maken en die op een aantal forums neerknallen om een (goede) guild te vinden voor WoD.

Het komt erop neer dat het me niet zoveel uit maakt welke rol/class ik speel en ik nog een boost heb en deze wel wil gebruiken om de class/rol in te vullen die een guild nodig heeft. Ik heb verder wel ervaring met healen/tanken in heroic en dps ervaring van alts.

[ Voor 24% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 11:42 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Pryth waar heb je die info vandaan? Ze hadden trial of the gladiator toch geschrapt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• EG Mike
Zelfde hier; Maar ik heb nooit meer het 'gevoel' gehad wat ik in Vanilla had. Ik zal het wel idealiseren in m'n hoofd, maar de zaken als world PvP (de bekende gankspots zoals Sorrow Hill, Tyrs' Hand, Silithus, Searing George, Xroads etc.), de Alterac Valleys die 10-15uur konden duren, vond ik toch altijd wel geweldig.

Tijdens Vanilla had ik een Warlock als main, en heb zelfs nog een hoop duels tegen Vurtne (die mage) gehad, afgesproken in Deadwind Pass via IRC, en wat leuke gevechten voor beeldmateriaal gemaakt :).

Omdat ik bored was ben ik een keer naar xroads (volgens mij) gegaan, en had ik zoveel NPCs gekilled, dat ik bijna 80 Dishonerable kills had; Daarmee heel m'n pvp rank verkloot, en ben er nooit meer bovenop gekomen :p
temp00 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:59:
@Pryth waar heb je die info vandaan? Ze hadden trial of the gladiator toch geschrapt?
Ik heb geen idee of het geschrapt is; ik heb niks gevolgd van WoD, dus had vandaag een roundup gezocht, maar die is van 2013 zie ik net.

• Chester
  • Niet online
Was ondertussen al weer begonnen op Stormscale. Zag gisteren dat ik nog wat gold had op mn karakters daar, zou zonde zijn om ergens anders heen te gaan :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zitten er nog tweakers op Saurfang? Was ik ooit eens op begonnen , maar is nogal low populated ( nu wel weer beter na de merges).

www.degroot-it.nl

• Jorca
degroot schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:05:
Zitten er nog tweakers op Saurfang? Was ik ooit eens op begonnen , maar is nogal low populated ( nu wel weer beter na de merges).
Bijna iedereen was naar Defias Brotherhood gegaan voor een nieuwe Tweakers guild, maar ik denk dat het geen succes is geworden of ze wachten totdat WoD uitkomt. Zelf speel ik al sinds eind Cata op Sylvanas en dat is wel een lekker realm, druk maar niet te druk en genoeg mensen die ik nu ook ken. Wat wel jammer is dat je als alliance bijna nooit in Tol Barad komt :|

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Vaak werkt een GoT guild wel in een nieuwe MMO. Ik denk dat 4 á 5 keer geprobeerd is om een GoT guild te starten. De DB guild was toch best een succes in het begin.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 06-08-2014 14:29 ]

• Jorca
Ja best wel, was best actief. Maar je kan ook niet verwachten dat iedereen die hier op tweakers zit naar een ander realm overstapt, zelf was ik toen aan het raiden en bijna al mijn RL vrienden zaten ook nog eens alliance. Heb wel een char gemaakt en tot 85 geleveled denk ik.

Vandaag met mijn DK begonnen aan de runestone gedeelte van legendary questline, ook ben ik bezig met Argent Crusade om wat tijd te doden. Laatst tijdens een CM boost ook nog eens Ethereal Soulstealer gekregen omdat we denk ik zo vriendelijk waren (?), best een grappig pet maar heb er weinig aan nu ik klaar ben met pet-battles en misschien kan ik em voor een aardig prijsje verkopen.
Ik denk dat ik maar mijn Warrior ga gearen voor arena's en rbg's nu ik steeds minder te doen heb.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26

UTADDICT

NERF

junglebeast schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:28:
Vaak werkt een GoT guild wel in een nieuwe MMO. Ik denk dat 4 á 5 keer geprobeerd is om een GoT guild te starten. De DB guild was toch best een succes in het begin.
Klopt. De GoT guild op DB was erg groot, en is dat nog steeds. Wel zijn de meeste mensen nu in een soort 'winterslaap' voor de nieuwe uitbreiding. Leeft wel weer op als die eindelijk uit is.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• corset
Hoop je! ik hoor van teveel guilds "Iedereen komt terug in WoD." Of het echt gebeurt? no idea

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Dat heb ik ook geroepen "ik ga mijn guild weer restarten voor WoD" maar ik ben inmiddels over, ik ga lekker een guild zoeken die het nu goed doet en dat in vorige delen ook heeft gedaan en dit graag door wilt zetten naar WoD.

Sowieso dat geregel en gedoe als GM zijnde heb ik ook geen tijd meer voor.

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

lanerios schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:40:
Hoop je! ik hoor van teveel guilds "Iedereen komt terug in WoD." Of het echt gebeurt? no idea
Vaak wel, eerste paar maanden is het druk, dan zwakt het weer af tot een stabiel aantal mensen. Merk bij mezelf ool dat ik nu weinig WoW speel, terwijl als WoD komt ik stuk meer zal spelen.

Rupsen, Rapsen.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-11 08:22
heb zelf dat ik het spel weer geweldig vind (nooit voorbij level 50 gekomen) nu een monk level 24. elke keer vol goede moed en plezier spelen. alleen na 2 uur spelen heb ik het weer gehad. meestal dan pas de dag erna weer zin om te spelen. lijkt alsof mn aandachtsspanne dan weg is of zo. ook dan vaak het gevoel dat ik stop met wow en de dag erna weer zin. etc etc. hhmmm. misschien toch maar eens een ander spel gaan proberen al is er denk geen mmo die beter is

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:08

Radeon

Today is a good day to die

Ben zelf deze week begonnen aan star wars the knights of the old republic was een beetje wow moe. En moet toegeven het is best vermakelijk. En een plus punt het is grotendeels gratis.

It's never easy.....

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Radeon schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:41:
Ben zelf deze week begonnen aan star wars the knights of the old republic was een beetje wow moe. En moet toegeven het is best vermakelijk. En een plus punt het is grotendeels gratis.
Dat hadden een paar vrienden van mij ook, na een maand kwamen ze kruipend terug naar WoW, warcraft masterrace!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

oooh kaaayyyy??
This November marks the 10-year anniversary of World of Warcraft, and we’re cooking up a few in-game plans to commemorate the occasion. Here’s a quick preview of what’s in store:

Tarren Mill vs. Southshore: The Rematch
If you engaged in PvP early on in WoW, you might have fond memories of—and perhaps a few scars from—the endless tug-of-war between Horde and Alliance players at Tarren Mill and Southshore. To recapture that feeling, we’ll be opening a Team Deathmatch–style Battleground based on that timeless struggle. However, unlike the old days of Tarren Mill vs. Southshore, there will be a clearly defined victor, so you’ll need to work as a team or face crushing defeat.

Molten Core Gets Boosted
Molten Core provided many WoW players with their first taste of WoW raiding. For the anniversary celebration, max-level players will be able to participate in a special 40-player Raid Finder version to relive the experience of hunting down Ragnaros and his minions within his fiery lair. Downing the Firelord will earn you an Achievement and a special Core Hound mount reward (fireproof leg armor not included).

Corgi-licious
Anyone who logs in during the 10-year anniversary event will also be able to claim a feisty, fiery new pet: the Molten Corgi! Just think of the corgi-parade potential when you and your friends summon these wee waddling balls of fire for a walk.

These events and rewards will only be available for a limited time, so make sure to check back with us later for more information on when you can expect to see them in-game. ‘Til then, we’re looking forward to celebrating 10 epic years with you!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 23:05
A-W-E-S-O-M-E!

Net als WoD is die anniversary gewoon episch. Zou dit dan betekenen dat WoD vóór die tijd uit is???

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
Die Tarren Mill / Southshore is trouwens 100 vs 100 PVP, geniaal :P

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Brainscrewer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:46:
Die Tarren Mill / Southshore is trouwens 100 vs 100 PVP, geniaal :P
Hopelijk is dat dan wel Xrealm, want zoveel lvl 90/100 hebben we nooit online aan beide kanten. :)

• Metian
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

evadnl schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:17:
A-W-E-S-O-M-E!

Net als WoD is die anniversary gewoon episch. Zou dit dan betekenen dat WoD vóór die tijd uit is???
Waarschijnlijk wel, ik hoor september / oktober als veel genoemde release maanden. We zullen het zien binnenkort.

Rupsen, Rapsen.

• corset
Denk het niet.. ze gaan niet een groot deel van de playerbase naaien door hem ervoor uit te brengen als weinig nog max level zijn.

Ik gok zelf december. En dan de event als afsluiter voor MoP en pre event erna :)

Gister is m'n vriendin ook terug gekomen naar WoW. YAY! dus nu met z'n 2en levellen. Wel al leuke reacties in de guild gekregen over m'n druid. Vooral dat er toch een paar mensen ook het idee hebben gevolgd en er dus nu 4 a 5 raiders tussen heroic progress door een reroll zijn gestart voor WoD.

• EG Mike
jaydenjarno schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:16:
heb zelf dat ik het spel weer geweldig vind (nooit voorbij level 50 gekomen) nu een monk level 24. elke keer vol goede moed en plezier spelen. alleen na 2 uur spelen heb ik het weer gehad. meestal dan pas de dag erna weer zin om te spelen. lijkt alsof mn aandachtsspanne dan weg is of zo. ook dan vaak het gevoel dat ik stop met wow en de dag erna weer zin. etc etc. hhmmm. misschien toch maar eens een ander spel gaan proberen al is er denk geen mmo die beter is
Ik moet zeggen dat het spel pas 'begint' op max level. Voor een doorgewinterde leveler kan je in 4-5 avonden al dicht tegen level 80/85 zitten; en als je zo snel gaat wordt het ook wat aantrekkelijker.

Maar, het is ook te begrijpen dat je na twee uur geen zin meer hebt; het levelen vind ik zelf ook meer een last dan een lust. Meestal level ik eventjes, en ga ik door op m'n main.

• hmr

hmr

Ik ben ook begonnen met mijn reroll. Mijn warrior naar 60 getrokken en daarna een boostje gegeven. Gisteravond een beetje zitten klotten en ga mij voor MoP focussen op Prot in PVE en Arms in PVP. Rustig de class leren kennen en voorzichtig een beetje gearen om klaar te zijn voor WoD.

Ben er nu 90% zeker van dat ik warrior ga spelen in WoD.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:33:
[...]

Ik moet zeggen dat het spel pas 'begint' op max level. Voor een doorgewinterde leveler kan je in 4-5 avonden al dicht tegen level 80/85 zitten; en als je zo snel gaat wordt het ook wat aantrekkelijker.

Maar, het is ook te begrijpen dat je na twee uur geen zin meer hebt; het levelen vind ik zelf ook meer een last dan een lust. Meestal level ik eventjes, en ga ik door op m'n main.
En op een gegeven moment komt er een moment dat de knop omgaat, opeens is levelen heerlijk rustgevend en leuk om te doen. Athans dat had ik. Ik had echt een pest hekel aan levelen, maar na 6 jaar spelen, vond ik het opeens leuk... :9

• EG Mike
Ik heb dat moment na 9 jaar nogsteeds niet gehad :p Het enige wat ik leuk vind aan low-levels is dat als je ook maar een beetje kan spelen, je de totale BGs domineert :p Heb al een aantal keer geprobeerd om een char te levelen puur en alleen door BGs, maar na drie weken ben je dan 10 levels opgeschoten, das ook weer minder :p

• Scallius
lanerios schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:08:
Denk het niet.. ze gaan niet een groot deel van de playerbase naaien door hem ervoor uit te brengen als weinig nog max level zijn.

Ik gok zelf december. En dan de event als afsluiter voor MoP en pre event erna :)

Gister is m'n vriendin ook terug gekomen naar WoW. YAY! dus nu met z'n 2en levellen. Wel al leuke reacties in de guild gekregen over m'n druid. Vooral dat er toch een paar mensen ook het idee hebben gevolgd en er dus nu 4 a 5 raiders tussen heroic progress door een reroll zijn gestart voor WoD.
Welke guild was je op Emerald Dream gejoined? :D

• corset
Exiles <3 Totaal random guild eigenlijk

• hmr

hmr

Ik ben dus ook dit weekend beschikbaar om Flex oid te tanken :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-11 08:22
Zit te twijfelen om een boost te doen. Nu level 34 monk maar na 2 uur ben ik het spelen wel zat. Nog nooit een char hoger dan level 50 gehad. Als ik ineens level 90 ben zal het wel heel veel leren zijn. Mensen die hier ervaring mee hebben?
Pagina: 1 ... 42 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!