Een nieuwe guild zoeken kan altijd, maar het liefst zou ik met wat Tweakers samen spelen (mits zij er open voor staan). Ik vind het net even wat leuker om samen te spelen.Iusedto schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:56:
[...]
Guild vinden is geen probleem hoor, log maar in en je wordt al gebombardeerd door invites![]()
Wordt ook genoeg gezocht via de chat is Cities etc.
knip van mezelf
[ Voor 95% gewijzigd door Maduth op 28-07-2014 19:19 ]
Zucht.. gister half uurtje besteed aan guilds zoeken.
Echt, ik vind het geen probleem om guilds te joinen die vast zitten in wing 1 van SoO normal. Maar om dan gelijk maar 550+ te eisen terwijl je zelf als raid leader in 505 zit.. Nee, zo werkt het niet.
Helaas op Defias Brotherhood is guild recruitment meer dan dood. Wel wat opties gehad, maar het was of PVP, of ze raiden in een schedule waar ik op dit moment gewoon niet aan kan werken.
The Sha'tar ben ik nu maar aan het kijken. Gelukkig nog wat oude contacten (van m'n eigen ICC raiding guild dagen) dus heb daar het eea open staan. Wordt waarschijnlijk niks (meeste raiders zitten in heroic SoO en zoeken geen DK tank met ilevel 510) maar als het niks wordt, misschien maar een char gaan levellen voor een andere raiding guild
Echt, ik vind het geen probleem om guilds te joinen die vast zitten in wing 1 van SoO normal. Maar om dan gelijk maar 550+ te eisen terwijl je zelf als raid leader in 505 zit.. Nee, zo werkt het niet.
Helaas op Defias Brotherhood is guild recruitment meer dan dood. Wel wat opties gehad, maar het was of PVP, of ze raiden in een schedule waar ik op dit moment gewoon niet aan kan werken.
The Sha'tar ben ik nu maar aan het kijken. Gelukkig nog wat oude contacten (van m'n eigen ICC raiding guild dagen) dus heb daar het eea open staan. Wordt waarschijnlijk niks (meeste raiders zitten in heroic SoO en zoeken geen DK tank met ilevel 510) maar als het niks wordt, misschien maar een char gaan levellen voor een andere raiding guild
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De guild waar ik in zit had gisteren 13 man online (was raid avond) maar zodra ze klaar zijn logt iedereen direct uit en zijn we weer met 2 a 3 man.
Wordt denk ik tijd voor wat anders
Gelukkig is er altijd plek voor casuals en helemaal op Silvermoon
Gisteren even mijn warrior naar de Last Stand ofZal gehaald en ik vind het maar moeilijk om te bepalen of ik Arms of frost DK leuker vind.
Gisteren even mijn warrior naar de Last Stand ofZal gehaald en ik vind het maar moeilijk om te bepalen of ik Arms of frost DK leuker vind.
[ Voor 21% gewijzigd door Iusedto op 29-07-2014 08:29 ]
FUMES et CARNES
Neem ook Unholy DK mee in je keuzeIusedto schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:28:
De guild waar ik in zit had gisteren 13 man online (was raid avond) maar zodra ze klaar zijn logt iedereen direct uit en zijn we weer met 2 a 3 man.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
ik heb zelf een dk en ik vind unholy vrij saai, dus nee ben dat niet met je eensMik! schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:21:
[...]
Neem ook Unholy DK mee in je keuzeWat mij betreft de leukere dps spec van een dk ^^
nu moet ik ook zeggen dat ik een lichtelijke hekel aan pets heb
ook mijn warlock speel ik met grimoire of sacrifice zodat ik geen pet heb.
Blijf ook liever frost , ben niet zo op pets.
Daarnaast wil ik ook Blood blijven
Vind DK iets makkelijker als de boss(es) zich vrij veel verplaatsen. Is het een wat stationaire boss dan is mijn Arms warrior leuker. In WoD beta schijntArms het ook goed te doen.
Gisteren is mijn feral druid 90 geworden dus die wil ik morgen eens LFR in doen en kijken hoe dat bevalt.
Vind DK iets makkelijker als de boss(es) zich vrij veel verplaatsen. Is het een wat stationaire boss dan is mijn Arms warrior leuker. In WoD beta schijntArms het ook goed te doen.
Gisteren is mijn feral druid 90 geworden dus die wil ik morgen eens LFR in doen en kijken hoe dat bevalt.
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 29-07-2014 09:35 ]
FUMES et CARNES
Twijfel nog steeds voor WoD. Speel eigenlijk al sinds Vanilla Priest. Natuurlijk wel wat altjes DK/Druid/Lock maar speel daar amper op blijf maar tuerg komen bij de Priest.
Voor WoD wil ik toch maar is voor een tank class gaan maar twijfel nog welke. Vond in Wotlk druid tank wel leuk en in Cata tijdje DK tank gespeeld (lees: alleen het lan weekend). Twijfels Twijfels Twijfels
Voor WoD wil ik toch maar is voor een tank class gaan maar twijfel nog welke. Vond in Wotlk druid tank wel leuk en in Cata tijdje DK tank gespeeld (lees: alleen het lan weekend). Twijfels Twijfels Twijfels
PSN: Brwmaster
zo, met een leuk projectje begonnen.
Ik wil nog steeds een shaman of druid op Alliance. Alleen geen guild ervoor. Dus wat gedaan?
Rond gaan vragen, welke raiding guild wil een enthousiaste redelijk serieuze raider? (tank/healer) Gelukkig al wat reacties op gehad. En valt me op dat er toch een paar raiding guilds zijn die het idee van een level 1 alt die gaat levellen naar 90 voor guild raiding wel leuk vinden.
Ik wil nog steeds een shaman of druid op Alliance. Alleen geen guild ervoor. Dus wat gedaan?
Rond gaan vragen, welke raiding guild wil een enthousiaste redelijk serieuze raider? (tank/healer) Gelukkig al wat reacties op gehad. En valt me op dat er toch een paar raiding guilds zijn die het idee van een level 1 alt die gaat levellen naar 90 voor guild raiding wel leuk vinden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lol, ik zat aan zo iets te denken voor prot pally leveling maar ik dacht dat geen guild zo iets zou steunen.
Wat doe je ?
Tot 60 en dan boosten of level je door tot 90 ?
Wat doe je ?
FUMES et CARNES
Ik herken dat, alleen ben dan niet als priest begonnen maar was mijn 4de alt en eerste healer, en sinds ze max lvl is mijn favo char en tijdens ICC werd ze mijn main. Nu heb ik 2 priests, zit er serieus over te denken voor priest 3 alleen moet ik een 90'er deleten omdat mijn charslots vol zit met 90's en een andere realm is niet mijn dingBr3wmaster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:57:
Twijfel nog steeds voor WoD. Speel eigenlijk al sinds Vanilla Priest. Natuurlijk wel wat altjes DK/Druid/Lock maar speel daar amper op blijf maar tuerg komen bij de Priest.
Keuze is alleen lastig, welke class delete ik
Zit te denken aan mijn rogue alleen is dat mijn eerste (MMO) char ever dus wel wat noob-history ermee
Twijfels Twijfels Twijfels.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
levellen tot 90. Zijn genoeg guilds die het willen, juist nu met een nieuwe expansion om de hoekIusedto schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:14:
Lol, ik zat aan zo iets te denken voor prot pally leveling maar ik dacht dat geen guild zo iets zou steunen.
Wat doe je ?
Hmmm, interessant 
Zou dit op Silvermoon kunnen doen en die char in een ( andere dan mijn huidige) raiding guild kunnen stoppen en kijken hoe dat bevalt.
Zou dit op Silvermoon kunnen doen en die char in een ( andere dan mijn huidige) raiding guild kunnen stoppen en kijken hoe dat bevalt.
FUMES et CARNES
Jep, same here. Weet nog niet welke server/guild. Maar het komt er wel aan
Haha nog een Priest loverDerr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:20:
[...]
Ik herken dat, alleen ben dan niet als priest begonnen maar was mijn 4de alt en eerste healer, en sinds ze max lvl is mijn favo char en tijdens ICC werd ze mijn main. Nu heb ik 2 priests, zit er serieus over te denken voor priest 3 alleen moet ik een 90'er deleten omdat mijn charslots vol zit met 90's en een andere realm is niet mijn ding
Keuze is alleen lastig, welke class delete ik
Zit te denken aan mijn rogue alleen is dat mijn eerste (MMO) char ever dus wel wat noob-history ermee
Twijfels Twijfels Twijfels.
Haha ja idem. Priest all the way.Br3wmaster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:02:
[...]
Haha nog een Priest loverIk heb er in totaal 3. Troll Dwarf en Belfje
Verwijderd
Ook weer verlengd, deze zomer maar een nieuwe alt beginnen en wat meer op healers richten.
Check deze nieuwe dungeon voor WoD! Erg vette omgeving.
YouTube: Warlords of Draenor Beta: Grimrail Depot - FATBOSS
Check deze nieuwe dungeon voor WoD! Erg vette omgeving.
YouTube: Warlords of Draenor Beta: Grimrail Depot - FATBOSS
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 11:06 ]
Ik heb ook weinig met pets, maar ik vind het bij unholy juist niet vervelend. Maar goed, smaken verschillen. Om unholy mee te nemen in je keuze betekent niet dat je dan 2 dps specs moet nemenIusedto schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:35:
Blijf ook liever frost , ben niet zo op pets.
Ik vond juist een warrior prettiger voor de bosses die verplaatsen etc, zeker in combinatie met engineering. De mobility van een warrior is zoveel beter dan voor een DK wat mij betreft.
Grappig om te zien hoe mensen verschillende classes ervaren
Ik zit zelf aan een main switch te denken voor WoD, heb nu een 2h frost dk en wil naar een destruction warlock gaan.
doe dat vaker, gewoon nieuwe classes uitproberen, in het verleden: warrior prot, warrior fury, druid resto, dk frost dw, druid moonkin, dk frost 2h en nu dan warlock destruction
doe dat vaker, gewoon nieuwe classes uitproberen, in het verleden: warrior prot, warrior fury, druid resto, dk frost dw, druid moonkin, dk frost 2h en nu dan warlock destruction
Wil in WoD toch even wat anders gaan spelen. Denk dat ik maar een Warrior of Paladin ga levelen. Sowieso nog nooit echt een Paladin/Warrior geleveld dus even kijken welke het wordt
Hier nog iemand met 2 priestsBr3wmaster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:02:
[...]
Haha nog een Priest loverIk heb er in totaal 3. Troll Dwarf en Belfje
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ben er even tussen uitgeweest.. half jaartje ofzo.. en ik dacht eigenlijk dat deze laatste break het einde betekende van mijn WoW carriere. De eindeloze stroom aan dailies.. Welke, als je ze netjes elke dag deed, zorgde voor een nieuwe eindeloze stroom dailies. Zorgde ervoor dat ik mijn interesse verloor..
Heb in de tussentijd bijna alle nieuwe MMORPG's geprobeerd, FF14, ESO.. nog een keer Star Wars en GW.. Maar nu.. na al die maanden.. verleden week WoW weer opgestart. En man.. dat voelde me toch een potje als thuiskomen.
Dus nu bezig mijn 4e lvl90 te maken.. (een Pally, nu lvl89).. beetje LFR gedaan met mijn main (Shadow priest) (sorry voor iedereen die met mij in een raid zat want, god wat was ik aan het kloten.
Kan nu niet meer wachten op WoD.. ik hoop heel erg dat die uitbreiding weer HET gevoel geeft.. en dat ze een beetje rustig aan doen met de daily quests :-)
Heb in de tussentijd bijna alle nieuwe MMORPG's geprobeerd, FF14, ESO.. nog een keer Star Wars en GW.. Maar nu.. na al die maanden.. verleden week WoW weer opgestart. En man.. dat voelde me toch een potje als thuiskomen.
Dus nu bezig mijn 4e lvl90 te maken.. (een Pally, nu lvl89).. beetje LFR gedaan met mijn main (Shadow priest) (sorry voor iedereen die met mij in een raid zat want, god wat was ik aan het kloten.
Kan nu niet meer wachten op WoD.. ik hoop heel erg dat die uitbreiding weer HET gevoel geeft.. en dat ze een beetje rustig aan doen met de daily quests :-)
Welke spec en speelstijl bevalt het meest? Ik probeer een beetje een inschatting te maken. Mijn main is een resto shammy, en er zijn eigenlijk maar 2 andere chars die ik zou willen spelen als alt.
Prot warrior, of spec X priest.
Heb ze beide redelijk hoog, maar twijfel veel te erg... Ook qua race, welke ally race voor een priest. oh.oh.oh.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Disc bevalt me het best qua speelstijl. De combinatie van dps & healing is echt een uitdaging. Vooral met pvp is het geweldig wanneer je andere mensen killed en je zelf nog full health bentUTADDICT schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:38:
[...]
Welke spec en speelstijl bevalt het meest? Ik probeer een beetje een inschatting te maken. Mijn main is een resto shammy, en er zijn eigenlijk maar 2 andere chars die ik zou willen spelen als alt.
Heb ze beide redelijk hoog, maar twijfel veel te erg... Ook qua race, welke ally race voor een priest. oh.oh.oh.
Hoewel ik disc leuker vind... op het moment echter speel ik voornamelijk holy - zowel op het vlak van pvp als pve. De healingoutput en survivability van holy is gewoon stukken hoger/imbalanced op het moment en je snijdt jezelf in de vingers wanneer je disc zou spelen imo.
Shadow heb ik eigenlijk niet zoveel gespeeld, ik vind healen meer een uitdaging.
Nu weet ik niet wat WoD zal brengen, maar ik zou zelf voor disc gaan. Wanneer het niet zo uit balans zou zijn, je hebt echt voor elke situatie een uitgang en je doet ook nog redelijke dps. Het is een aantal keer voorkomen dat juist mijn dps er net voor gezorgd heeft dat we een arena winnen en /of een boss neerhalen. Die paar procentjes kunnen net het verschil maken!
[ Voor 7% gewijzigd door fredfles op 29-07-2014 11:58 ]
Holy > Disc > Shadow voor priests. voor mij.UTADDICT schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:38:
[...]
Op het moment is Disc alleen te goed en loopt Holy best een stuk achter (pve)
Mocht je dus als enigste priest in een raid zijn, ga dan Disc Toolset is te goed om niet te gebruiken.
Holy's speelstijl is voor mij leuker, disc is iets makkelijker te spelen amper mana issues enzo.
Disc speel ik alleen in LFR @ kantoor via remote gaming atm, lekker makkelijk VP's scoren met Holy Fire en smite en bij ranged op follow tijdens trash.
Warrior: Prot is voor mij de leukste tankclass om te spelen.
Heb redelijk wat getanked met DK en Druid maar de warrior is erg leuk en werkte best verslavend.
-edit-
Disc is de beter spec in PvE Holy in PvP.
Damage output is hoger als Holy en heeft een CC meer in de red chakra en burst healing met Serenity is insane daarnaast heb je veel instant casts as Holy en hymn healed ook leuk als je achter een pilaar staat. Wel raadzaam om 4set pvp te hebben, anders is chakra's te traag.
[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 29-07-2014 12:39 ]
Dat Destro nu OPFOTM is, betekent niet dat dat in WOD ook zo zal zijn. Ik hoop het niet, want mijn inziens is een destro lock een wannabe fire mage. Warlock zou demo of affli moeten zijn die de boventoon voeren.dynosu schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:23:
Ik zit zelf aan een main switch te denken voor WoD, heb nu een 2h frost dk en wil naar een destruction warlock gaan.
gaat mij niet om dat het overmatig sterk is, gaat erom dat ik het leuk vind.
En in wod kan ik wellicht affli gaan, echter demo vind ik vervelend. ik hou niet van pets ><
En in wod kan ik wellicht affli gaan, echter demo vind ik vervelend. ik hou niet van pets ><
Doe hier eens een video-report op! Wil ik zien ;-)Derr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:21:
[...]
Holy's speelstijl is voor mij leuker, disc is iets makkelijker te spelen amper mana issues enzo.
Disc speel ik alleen in LFR @ kantoor via remote gaming atm, lekker makkelijk VP's scoren met Holy Fire en smite en bij ranged op follow tijdens trash.
Lol, zal zijn baas leuk vinden
FUMES et CARNES
Verwijderd
ben zelf ook maar weer eens begonnen na 6 maanden afwezig te zijn geweest. gererolled naar horde en naar Ragnaros server. Mijn vraag nu; zijn er mensen die geintresseerd zijn in 3v3? ik speel enhance dus hunter/warrior zou het beste zijn met iets van restodruid of holypala, ben ook altijd wel in voor 2v2.
Dat probleem ken ik, na de realm mergers is het al wel beter geworden, maar heb nog steeds geen echte band met de guild. Ik kan zo naar een ander guild op een andere server, maar 11 chars verhuizen is geen goedkope grap, dus dat kijk ik nog maar even aan....Iusedto schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:28:
Anders ik welUTADDICT schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:45:
[...]
Doe hier eens een video-report op! Wil ik zien ;-)
Klinkt bekend ja. Gelukkig nu wat opties openstaan (ook wel geinig, kreeg invite voor guild van maat van me op Defias)
Maar zit nu even te wachten.. of guilds zijn veels te groot >100x level 90 (irritante raid rotation dus) of ze hebben het 2 a 3 online na raids.
Heb vanavond gelukkig wat gesprekken met potentiele guilds. (hangt er natuurlijk ook af wat zij zoeken, en of het bij elkaar aansluit natuurlijk)
Maar zit nu even te wachten.. of guilds zijn veels te groot >100x level 90 (irritante raid rotation dus) of ze hebben het 2 a 3 online na raids.
Heb vanavond gelukkig wat gesprekken met potentiele guilds. (hangt er natuurlijk ook af wat zij zoeken, en of het bij elkaar aansluit natuurlijk)
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 29-07-2014 15:43 ]
das 1 ding waar ik wel blij mee ben, ik zit niet in een raid guild. hoef niet te wachten op wie er online is of whatnot. met pvp vinden we altijd wel plek voor de mensen online
TjaUTADDICT schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:45:
[...]
Doe hier eens een video-report op! Wil ik zien ;-)
Kan alleen zeggen, maak een priest aan liefst meteen lvl 90 natuurlijk
maak een cast sequence marco ala /castsequence reset=4 holy fire, smite, smite, smite
Download splashtop op kantoor pc en eigen pc, maak VPN verbinding aan
Log in op je PC join LFR en ervaar het self ... success
Welke software gebruik je om remote te kunnen gamen?Derr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:21:
[...]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Splashtop, zolang je een VPN kan opzetten is het gratis.
Movement heeft een kleine delay, maar quests, 5-mans, scenario, pet-battles zijn goed te doen en voor al als disc. LFR ook geen probleem, Holy Fire smite met hier en daar een shield en penance, dont bother dodging crap lol want alles wat je doet is toch wel leuk in lfr. Als disc met minimale movement doe je niets onder aan iemand die wel gewoon thuis speelt lol
Tasks als Tower Duty gaat niet echt, maar de rest is geen probleem.
Heb 11 lvl 90's waarvan 3 met pet battle's van 85 naar 90 voornamelijk tijdens werk gelvl'd zijn
Movement heeft een kleine delay, maar quests, 5-mans, scenario, pet-battles zijn goed te doen en voor al als disc. LFR ook geen probleem, Holy Fire smite met hier en daar een shield en penance, dont bother dodging crap lol want alles wat je doet is toch wel leuk in lfr. Als disc met minimale movement doe je niets onder aan iemand die wel gewoon thuis speelt lol
Heb 11 lvl 90's waarvan 3 met pet battle's van 85 naar 90 voornamelijk tijdens werk gelvl'd zijn
Fixeddynosu schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:57:
das 1 ding waar ik wel blij mee ben, ik zit niet in een raid guild. hoef niet te wachten op wie er online is of whatnot. met pvp ganken vinden we altijd wel plek voor de mensen online
Zoiets zit ik dus ook aan te denken, heb het laatste jaar zo goed als alleen maar in de Tweakers guild gespeeld op Defias Brotherhood (RPPvP Horde). Maar die guild is momenteel ook niet erg actief, plus het zit op een PvP server. Nog nooit een expansion meegemaakt tijdens de launch ervan op een PvP server, volgens mij wordt het verschrikkelijk. Ganking all the way is mijn vrees.EelcoB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:25:
[...]
Dat probleem ken ik, na de realm mergers is het al wel beter geworden, maar heb nog steeds geen echte band met de guild. Ik kan zo naar een ander guild op een andere server, maar 11 chars verhuizen is geen goedkope grap, dus dat kijk ik nog maar even aan....
Dan hebben we een plan B, en dat is terug naar m'n eerste server Anachronos (PvE Alliance). Vol met high lvl characters en professions maar één probleem: die server is zo dood als een pier. Volgens mij staat er ook geen merger op de agenda van Blizzard voor deze server, is er een overzicht hiervan oid (behalve de aankondigingen op WoW news zelf)?
What to do, what to do? Heb weinig zin in een gankfeest met de nieuwe expansion, wil namelijk rustig genieten en kan lang niet zoveel meer spelen als 'vroeger'. Maar zoals in de quote al aangegeven: even 10-11 chars verhuizen is niet echt een optie. Wat is een leuke drukke server (PvE) voor alliance?
Edit:
Stiekem hoop ik nog altijd op een aparte server zoals WoW was ten tijde van toen TBC net uit was. Maakt druid healing een stuk leuker in ieder geval, kan ik weer uren tevreden mee zijn (het lvllen alleen al). Maar heb goede hoop voor WoD.
[ Voor 8% gewijzigd door Freaky Maus op 29-07-2014 21:32 ]
Zag dat ik een beta key in m'n mail heb gemist. Is al van 7 dagen geleden dus weet niet of die nog werkt, maar de eerste die me PM'd krijgt m. Have fun! 
Zojuist vergeven aan Munki. Veel plezier ermee.
[ Voor 16% gewijzigd door evadnl op 29-07-2014 23:34 ]
SUPER! Nogmaals bedankt!evadnl schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:23:
Zag dat ik een beta key in m'n mail heb gemist. Is al van 7 dagen geleden dus weet niet of die nog werkt, maar de eerste die me PM'd krijgt m. Have fun!
Haha wat voor werk doe je? En ben je ooit betrapt op je werk?Derr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:29:
Ik deed dit ook jaren.demokert schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:48:
[...]
Haha wat voor werk doe je? En ben je ooit betrapt op je werk?
Ik werkte in een Computer winkel en als er niks te doen was zat ik dus op WoW.
Wat in hield dat WoW dus altijd aan stond op het werk. ( voor het geval je even erop kon )
Zo heb ik in Vanilla tot Cataclysm gespeeld. dus bijna 15uur per dag ( na werktijd ook )
Helaas nu niet meer haha ! ( ander werk )
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 30-07-2014 08:30 ]
Ik zie het alweer ik heb de verkeerde carriere gekozen
No way dat ik dit de afgelopen 5 tot 7 jaar had kunnen doen
Gisteren voor het eerst echt RBG's gedaan.
We waren een stel undergeared alts, echter we hebben teams verslagen die gewoon veel beter gegeared waren.
uiteindelijk 4 gewonnen, 2 verloren.
1 van de partijen die we verloren hadden was kotmogu tegen gasten die gewoon VEEL betere gear hadden. Kotmogu is lastig te winnen op alleen maar tactics, de andere die we verloren hadden was een AB waarin we niet goed genoeg waren in flags cappen.
Verder de andere matches gewoon tactisch uitgespeeld. Zoals een AB waarin we goed tussen punten in zaten en dus snel konden reageren. Ook een match gehad waarin de tegenstander gewoon 5x meer kills hadden dan wij en nog steeds wonnen wij met relatief gemak omdat zij de flags vergaten. Overal een goede manier om 2 uur te besteden
We waren een stel undergeared alts, echter we hebben teams verslagen die gewoon veel beter gegeared waren.
uiteindelijk 4 gewonnen, 2 verloren.
1 van de partijen die we verloren hadden was kotmogu tegen gasten die gewoon VEEL betere gear hadden. Kotmogu is lastig te winnen op alleen maar tactics, de andere die we verloren hadden was een AB waarin we niet goed genoeg waren in flags cappen.
Verder de andere matches gewoon tactisch uitgespeeld. Zoals een AB waarin we goed tussen punten in zaten en dus snel konden reageren. Ook een match gehad waarin de tegenstander gewoon 5x meer kills hadden dan wij en nog steeds wonnen wij met relatief gemak omdat zij de flags vergaten. Overal een goede manier om 2 uur te besteden
Veel kantoor werk, klein bedrijf en ook rustige periodes vooral de laatste crisis jaren en nu ook zomer periode.demokert schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 07:48:
[...]
Haha wat voor werk doe je? En ben je ooit betrapt op je werk?
Zit in de telefonie, veel werk wat ik allemaal op mijn pc op afstand kan doen.
En nee, nog niet betrapt
Op Defias kan best een wel eens iemand tegenkomen die jouw ganked, maar het valt reuze mee.Freaky Maus schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:29:
[...]
Zoiets zit ik dus ook aan te denken, heb het laatste jaar zo goed als alleen maar in de Tweakers guild gespeeld op Defias Brotherhood (RPPvP Horde). Maar die guild is momenteel ook niet erg actief, plus het zit op een PvP server. Nog nooit een expansion meegemaakt tijdens de launch ervan op een PvP server, volgens mij wordt het verschrikkelijk. Ganking all the way is mijn vrees.
What to do, what to do? Heb weinig zin in een gankfeest met de nieuwe expansion, wil namelijk rustig genieten en kan lang niet zoveel meer spelen als 'vroeger'. Maar zoals in de quote al aangegeven: even 10-11 chars verhuizen is niet echt een optie. Wat is een leuke drukke server (PvE) voor alliance?
Edit:
Stiekem hoop ik nog altijd op een aparte server zoals WoW was ten tijde van toen TBC net uit was. Maakt druid healing een stuk leuker in ieder geval, kan ik weer uren tevreden mee zijn (het lvllen alleen al). Maar heb goede hoop voor WoD.
Als horde heb je meer kans om niet geganked te worden dan ons alliance.
De W-PvP guilds zijn vooral druk met ganken in trade chat, horde W-PvP is vooral drukker met alliance te vervelen
Defias is ook allang niet meer zo druk als het ooit was.
[ Voor 69% gewijzigd door Derr_Hans op 30-07-2014 09:04 ]
OMG, het is maar goed dat ik niet jullie baas ben.
Zo veel verloren uren
Zo veel verloren uren
FUMES et CARNES
Euh, noem dan ook de Wpvp guilds svp, Ik zit zelf in Vengeful Midnight en ik heb trade chat niet eens aanstaan. En Trade chat drama op alliance zal ook minder worden nu Tanv opgepleurd is.Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:58:
[...]
Op Defias kan best een wel eens iemand tegenkomen die jouw ganked, maar het valt reuze mee.
Als horde heb je meer kans om niet geganked te worden dan ons alliance.
De W-PvP guilds zijn vooral druk met ganken in trade chat, horde W-PvP is vooral drukker met alliance te vervelen
Defias is ook allang niet meer zo druk als het ooit was.
En euh, als alliance toen ik aan het levellen was had ik alleen last van ABOC, maar dat komt grotendeels omdat ik in Vengeful Midnight zit (die gasten hebben een hekel aan ons). Ik zelf doe niet aan lowbie ganking, vind het saai en ik win er niets mee.
mmm ondertussen is het onderhoud op silvermoon uitgesteld naar 12u (oorspronkelijk 2AM -> 8AM)
de 2 realms die connected gingen worden zijn al terug up.
Vraag me wel ergens af waarom silvermoon ook offline ging voor onderhoud?
(testground tegen botjes?)
gelukkig nog wel wat altjes op andere servers
de 2 realms die connected gingen worden zijn al terug up.
Vraag me wel ergens af waarom silvermoon ook offline ging voor onderhoud?
(testground tegen botjes?)
gelukkig nog wel wat altjes op andere servers
[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 30-07-2014 10:32 ]
silvermoon word nu toch ook verbonden aan 2 andere realms?
neee, dat stond oorspronkelijk (maandag) wel in die post, maar achteraf (dinsdag) werd die gewijzigd:
die 2 worden aan elkaar verbonden, en silvermoon moest ook offline, maar voor iets anders.
staat trouwens nog steeds op logonscreen en in battle.net-client:
ps: die 2 zijn qua populatie ook beetje ally heavy volgens realmpop. ( iets van een 60-40 verhouding)
waarom zouden die dan verbonden worden met silvermoon waar het 99 vs 1 is ?
dan zouden het toch minstens lowpop horde heavy realms zijn die ze aan silvermoon zouden hangen als ze zoiets al zouden doen - kwestie van de balans er terug wat in te brengen?
(silvermoon en draenor zijn momenteel ook de enige 'high' pve realms, rest is medium en af en toe heb je nog een low)
die 2 worden aan elkaar verbonden, en silvermoon moest ook offline, maar voor iets anders.
staat trouwens nog steeds op logonscreen en in battle.net-client:
of als ze dan toch met 3 geconnecteerd zouden worden: dan vermoed ik dat ze alle 3 nog offline zouden zijn, of alle 3 tegelijk online komen en niet 2vd3 online, en de 3de mag nog wachten ...Realm connections
aerie peak
bronzebeard
additional, the following realm will be offline for the duration of the maintenance:
silvermoon
ps: die 2 zijn qua populatie ook beetje ally heavy volgens realmpop. ( iets van een 60-40 verhouding)
waarom zouden die dan verbonden worden met silvermoon waar het 99 vs 1 is ?
dan zouden het toch minstens lowpop horde heavy realms zijn die ze aan silvermoon zouden hangen als ze zoiets al zouden doen - kwestie van de balans er terug wat in te brengen?
(silvermoon en draenor zijn momenteel ook de enige 'high' pve realms, rest is medium en af en toe heb je nog een low)
[ Voor 84% gewijzigd door soulrider op 30-07-2014 10:42 ]
Silvermoon wordt niet geconnect, dat is de drukste alliance PVE server. Zitten ruim 22K characters. Die heeft geen connections nodig. Draenor is de horde variant, die heeft het ook niet nodig.
Maar in je PVP setje mensen ganken die geen PVP gear hebben is in feite hetzelfde, die zijn in principe net zo kansloos.dynosu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:27:
[...]
Ik zelf doe niet aan lowbie ganking, vind het saai en ik win er niets mee.
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-07-2014 10:48 ]
als dat in BG is kiezen ze er zelf voor en in world pvp ben je met pve gear zeker weten niet kansloos, upgraded normal gear en heroic gear is beter dan pvp gear in world pvp.
Silvermoon is zeker druk genoeg ja.
Zal wel weer een ramp worden als WoD uitkomt. Het begin van MoP was echt een ramp met de queue's
Zal wel weer een ramp worden als WoD uitkomt. Het begin van MoP was echt een ramp met de queue's
FUMES et CARNES
Niet als er zon PVP guild met man of 5-10 langskomtdynosu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:48:
en in world pvp ben je met pve gear zeker weten niet kansloos, upgraded normal gear en heroic gear is beter dan pvp gear in world pvp.
Tanv weg ?dynosu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:27:
[...]
Euh, noem dan ook de Wpvp guilds svp, Ik zit zelf in Vengeful Midnight en ik heb trade chat niet eens aanstaan. En Trade chat drama op alliance zal ook minder worden nu Tanv opgepleurd is.
En euh, als alliance toen ik aan het levellen was had ik alleen last van ABOC, maar dat komt grotendeels omdat ik in Vengeful Midnight zit (die gasten hebben een hekel aan ons). Ik zelf doe niet aan lowbie ganking, vind het saai en ik win er niets mee.
Niet eens iets van gehoord, maar ben ook niet super veel online geweest.
Ze was behoorlijk irritant, wellicht wat tanv groupies ook weg en rust zal weder gekeerd zijn.
W-PvP guilds alliance waren net zo snel gemaakt als dat ze verdwenen, de meer recentere guilds die ik her en der zie is Resurgence, Fallen Vanguard (tanv's guild) en jullie dan. wat maanden geleden waren er wat meer guilds en die verdwenen net zo snel, mergde of name change, had je toen trade moeten zien lol
ABoC zie ik amper en vind ze ook niet geweldig, The Shade en Dominion zijn de betere guilds aan Horde zijde die zie je regelmatig en lokte ook wel wat fights uit.
Alliance deed nooit echt veel, tanv was meer in /2 bezig dan w-pvp zo als vele andere w-pvp guilds.
We hebben wel goeie pvp guilds (bloodwind, myth enz) maar die doen niet veel aan w-pvp.
gisteren op timeless isle nog even een warrior gehad die op bloodcoin farm was, maar effe tussen den hoop kwam staan die aan het wachten was op houlon...
Tja PVA-tagged zijn, dan kan je verwachten dat je toch paar dot's en zo je richting uit krijgt.
Als er dan een boomie in de buurt is wiens shooting stars net proc'd van de trash die hij een paar seconden geleden heeft opgeruimt, dan kan je zoiets wel eens je richting zien uitkomen ...
En als er eentje begint, dan doet de rest natuurlijk graag mee: warrior lag dus vrij snel op de grond.
Kreeg ik me daarna een scheldtirade over me dat ik een alliance verrader zou zijn, en een noob en weet ik veel wat allemaal... (shooting stars proc was goed voor 1/4 a 1/3 van zijn health)
Tja, loop dan niet rond met die buff tussen zo'n hoop, of plan dat wat beter en ga continu BG's doen, of ga naar een pvp server, of maak een groepje zodat je tenminste wat sterker staat.
Me achteraf gaan uitdagen voor duels of petduels krijgen dan netjes een 'neen dank u'.
(had ie de buff opnieuw geactiveerd en me aangevallen en gekilled, dan had ik er weinig mee ingezeten)
Tja PVA-tagged zijn, dan kan je verwachten dat je toch paar dot's en zo je richting uit krijgt.
Als er dan een boomie in de buurt is wiens shooting stars net proc'd van de trash die hij een paar seconden geleden heeft opgeruimt, dan kan je zoiets wel eens je richting zien uitkomen ...
En als er eentje begint, dan doet de rest natuurlijk graag mee: warrior lag dus vrij snel op de grond.
Kreeg ik me daarna een scheldtirade over me dat ik een alliance verrader zou zijn, en een noob en weet ik veel wat allemaal... (shooting stars proc was goed voor 1/4 a 1/3 van zijn health)
Tja, loop dan niet rond met die buff tussen zo'n hoop, of plan dat wat beter en ga continu BG's doen, of ga naar een pvp server, of maak een groepje zodat je tenminste wat sterker staat.
Me achteraf gaan uitdagen voor duels of petduels krijgen dan netjes een 'neen dank u'.
(had ie de buff opnieuw geactiveerd en me aangevallen en gekilled, dan had ik er weinig mee ingezeten)
BREAKING NEWS! Voor een paar van ons hier denk ik 
Grappig dat ik op Doomhammer een paar Horde heb zitten..The following realms are due to be connected soon:
English Realms
(PvE) Doomhammer and Turalyon
(PvE) Emerald Dream and Terenas
(RP) Steamwheedle Cartel and Moonglade/The Sha'tar
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
nice,mijn main zit op emerald 
laatste weken erg weinig gespeeld,meestal alleen de beta maar ook daar de afgelopen week niet ofzo.....blijkt er een character wipe geweest te zijn en alles hernoemd
nou ja dan maar nieuwe garrison gefixt gister
laatste weken erg weinig gespeeld,meestal alleen de beta maar ook daar de afgelopen week niet ofzo.....blijkt er een character wipe geweest te zijn en alles hernoemd
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
The Sha'tar wordt meer connected! WOOT!
Meer mensen zijn altijd goed
Meer mensen zijn altijd goed
Ik heb momenteel 8 chars op 90, maar de andere 3 zijn meer mn bank en AH chars, ze staan wel op de nominatie om geleveld te worden, op de momenten dat ik zin heb level ik ze meestal 1-2 levels, tot ze weer zonder rested xp zitten. Op zich is het geen probleem om 11 chars te verhuizen, maar het financiële plaatje houdt me tegen.Freaky Maus schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:29:
[...]
Zoiets zit ik dus ook aan te denken, heb het laatste jaar zo goed als alleen maar in de Tweakers guild gespeeld op Defias Brotherhood (RPPvP Horde). Maar die guild is momenteel ook niet erg actief, plus het zit op een PvP server. Nog nooit een expansion meegemaakt tijdens de launch ervan op een PvP server, volgens mij wordt het verschrikkelijk. Ganking all the way is mijn vrees.
Dan hebben we een plan B, en dat is terug naar m'n eerste server Anachronos (PvE Alliance). Vol met high lvl characters en professions maar één probleem: die server is zo dood als een pier. Volgens mij staat er ook geen merger op de agenda van Blizzard voor deze server, is er een overzicht hiervan oid (behalve de aankondigingen op WoW news zelf)?
Edit:
Opnieuw beginnen zie ik niet zitten, heb alle professions maxed, heb een bootlading aan rare recipes voor alle professions, die niet (meer) of tegen belachelijke bedragen te krijgen zijn. Kreeg in ieder geval al het aanbod van de guild waarmee ik wel ns crossrealm raid dat ze me wilden helpen met enchants/gems .e.d mocht ik mijn chars in etappes willen overzetten.
Ah, SWC eindelijk een realm connection
Dat is wel mooi voor iedereen die daar nog zat, want ging echt nergens meer over. Ga alsnog m'n druid en dk verhuizen naar Turalyon, maar toch goed om te zien 
En Turalyon dus ook realm connect! Populatie verdubbeld bijna in totaal volgens aantallen op wowprogress. Niet echt super raiding guilds daar op 1 Finse guild na, maar goed, toch een hele nieuwe groep aan mogelijke recruits
En Turalyon dus ook realm connect! Populatie verdubbeld bijna in totaal volgens aantallen op wowprogress. Niet echt super raiding guilds daar op 1 Finse guild na, maar goed, toch een hele nieuwe groep aan mogelijke recruits
Tanv is opgesodemieterd ja, good riddance. Dat gedoe ook dat ze zichzelf as HET gezicht van alliance pvp had uitgeroepen, nog nooit zo hard gelachen.Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:59:
[...]
Tanv weg ?
Niet eens iets van gehoord, maar ben ook niet super veel online geweest.
Ze was behoorlijk irritant, wellicht wat tanv groupies ook weg en rust zal weder gekeerd zijn.
W-PvP guilds alliance waren net zo snel gemaakt als dat ze verdwenen, de meer recentere guilds die ik her en der zie is Resurgence, Fallen Vanguard (tanv's guild) en jullie dan. wat maanden geleden waren er wat meer guilds en die verdwenen net zo snel, mergde of name change, had je toen trade moeten zien lol
ABoC zie ik amper en vind ze ook niet geweldig, The Shade en Dominion zijn de betere guilds aan Horde zijde die zie je regelmatig en lokte ook wel wat fights uit.
Alliance deed nooit echt veel, tanv was meer in /2 bezig dan w-pvp zo als vele andere w-pvp guilds.
We hebben wel goeie pvp guilds (bloodwind, myth enz) maar die doen niet veel aan w-pvp.
Klopt, VM, FV, Resurgence zijn de 3 die stabiel zijn. Weinig liefde tussen de 3 tho.
Dominion heb ik nog niet veel tegen gevochten dus kan ik weinig van zeggen.
Shade hebben we veel tegen gevochten en dat zijn ook altijd goede gevechten. Win some lose some. Maar goede guild iig.
VM zit er pas sinds kort, maar zijn al lange tijd bezig met wpvp. Op sylvanas door de maffe balance (was iets van 5 alliance tegen 1 horde of erger en wij zaten toen op horde) konden we nooit met minder dan een volle raid iets doen. Dat gaat hier op Defias wat beter. Soms draait het nog uit op een bijna volle raid, maar dat is in ieder geval niet wat we willen.
Perhaps, maar zit op een pvp server, er zijn genoeg niet pvp servers. en als er 5 tot 10 man langskomen, maakt het geen shit uit wat voor gear je hebt, of het nou pvp of pve warforged is.Kaap schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:21:
[...]
Niet als er zon PVP guild met man of 5-10 langskomt
Tenzij je je eigen bedrijf hebt.. lijkt me bovenstaande bekentenis op internet een relatief onhandige bij je huidige werkgever of bij eventuele toekomstige sollicitaties.Derr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:29:
Splashtop, zolang je een VPN kan opzetten is het gratis.
Mijn baas is niet zo handig er inAlcmaria schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:24:
[...]
Tenzij je je eigen bedrijf hebt.. lijkt me bovenstaande bekentenis op internet een relatief onhandige bij je huidige werkgever of bij eventuele toekomstige sollicitaties.
We werken maar met 2 man.
Weet niet hoe actief Dominion nog is, vakantie periode en zo.dynosu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:
[...]
Tanv is opgesodemieterd ja, good riddance. Dat gedoe ook dat ze zichzelf as HET gezicht van alliance pvp had uitgeroepen, nog nooit zo hard gelachen.
Klopt, VM, FV, Resurgence zijn de 3 die stabiel zijn. Weinig liefde tussen de 3 tho.
Dominion heb ik nog niet veel tegen gevochten dus kan ik weinig van zeggen.
Shade hebben we veel tegen gevochten en dat zijn ook altijd goede gevechten. Win some lose some. Maar goede guild iig.
VM zit er pas sinds kort, maar zijn al lange tijd bezig met wpvp. Op sylvanas door de maffe balance (was iets van 5 alliance tegen 1 horde of erger en wij zaten toen op horde) konden we nooit met minder dan een volle raid iets doen. Dat gaat hier op Defias wat beter. Soms draait het nog uit op een bijna volle raid, maar dat is in ieder geval niet wat we willen.
[...]
Perhaps, maar zit op een pvp server, er zijn genoeg niet pvp servers. en als er 5 tot 10 man langskomen, maakt het geen shit uit wat voor gear je hebt, of het nou pvp of pve warforged is.
Dominion en The Shade waren regelmatig in stormwind te vinden.
Verder zijn er nog wel wat RP-PvP guilds die ook wel eens wat w-pvp events hebben of zich goed verdedigen mochten ze gehinderd worden. Blazing Shields is zo'n guild.
Alliance kan wel een wat stabilere w-pvp guild gebruiken, tot op heden zijn dat er maar weinig geweest.
Resurgance is tegenwoordig van Warzoid geloof ik deze heeft er al meedere guilds opnaam gehad dus in hoever het een stabiele blijft, geen id. Fallen vanguard is nu de langst lopende w-pvp guild op defias, geloof dat tanv er zo'n 6 maanden geleden mee is begonnen.
Tanv was vervelend, grote mond en dacht dat ze geweldig was, maar zo zijn er wel meer in het w-pvp wereldje lol.
Wens jullie suc6, het is lastig als alliance een goeie guild te houden, geloof dat er vele mee verhuisd zijn met jullie, komt stabiliteit alleen maar ten goede.
Anders voeg mij maar toe op b-net of zo, buiten raid tijd ben ik altijd wel in voor wat pvp mocht je healer nodig hebben
[ Voor 76% gewijzigd door Derr_Hans op 30-07-2014 15:53 ]
Worden we server collega's, ik speel ook op Doomhammer Alliancejunglebeast schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Grappig dat ik op Doomhammer een paar Horde heb zitten..
Wel mooi dat Doomhammer eens een connectie krijgt, maar Turalyon staat ook gelist als 'Low', dus of het wat gaat uitmaken betwijfel ik...
[ Voor 18% gewijzigd door Brainscrewer op 30-07-2014 17:14 ]
* Zerora is op vakantie in Californië.

Even langs Blizzard geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 31-07-2014 02:53 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
VetZerora schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:
[afbeelding]
Op defias valt het wel mee. De echte WPVP guilds die laten je wel redelijk met rust. Misschien 1 keer killen en daarna kan je gewoon weer je gang gaan. Waar ik echt een grafhekel aan heb zijn die "pvp helden" op Timeless Isle. Van die gastjes die een groepje vormen en alleen aanvallen op het moment dat je 10 mobs op je hebt. De laatste dagen is mij dat weer regelmatig overkomen. Ik ben gewoon rustig die mobs op blazing way aan het killen en heb dus meerdere van hen op me. En dan heb je een paar van die idioten die mij uitgerekend dan gaan aanvallen. Scheelt dat ik me nog behoorlijk goed in leven kan houden zolang ik nog mobs op me heb, maar ik vind het zo godvergeten laf. Geen probleem als je me aanvalt als ik even voorbij kom rijden en dan 1 op 1 houden, maar ga mij niet met een groep van 5 aanvallen terwijl ik een grote pull aan het maken ben. Ah well, zal ook wel redelijk inherent zijn aan Timeless Isledynosu schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:
[...]
Perhaps, maar zit op een pvp server, er zijn genoeg niet pvp servers. en als er 5 tot 10 man langskomen, maakt het geen shit uit wat voor gear je hebt, of het nou pvp of pve warforged is.
Je brijpgt natuurlijk wel dat we wer nu ook voor het gemak maar vanuit gaan dat je voor ons alle wat toffe Blizzard Goodies meeneemt heZerora schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:
[afbeelding]
das al een stuk minder geworden, laatste keer dat ze er waren waren ze binnen een paar minuten opgeruimd. Toen wij gisteren in Ogrimmar waren duurde het ongeveer 2 uur voordat we opgeruimd waren. Shade wil niet meer knokken tegen ons ...Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Weet niet hoe actief Dominion nog is, vakantie periode en zo.
Dominion en The Shade waren regelmatig in stormwind te vinden.
Resurgence lijkt het prima te doen voorlopig. Weinig contact mee. Zelfde met FV, hopen dat die normaal gaan doen nu Tanv opgezouten is.Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Verder zijn er nog wel wat RP-PvP guilds die ook wel eens wat w-pvp events hebben of zich goed verdedigen mochten ze gehinderd worden. Blazing Shields is zo'n guild.
Alliance kan wel een wat stabilere w-pvp guild gebruiken, tot op heden zijn dat er maar weinig geweest.
Resurgance is tegenwoordig van Warzoid geloof ik deze heeft er al meedere guilds opnaam gehad dus in hoever het een stabiele blijft, geen id. Fallen vanguard is nu de langst lopende w-pvp guild op defias, geloof dat tanv er zo'n 6 maanden geleden mee is begonnen.
tikkeltje arrogantie hoort er wel bij ja. Altijd denken dat je de beste bent!Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Tanv was vervelend, grote mond en dacht dat ze geweldig was, maar zo zijn er wel meer in het w-pvp wereldje lol.
Helaas nemen wij nooit randoms mee in onze groepen, das tegen ons beleid. We krijgen al genoeg naar ons kop gesmeten dat onze groepen te groot zijn. Net zoals gisteren in TB. Zij hadden 20+ wij hadden 21/22 man. En toch word naar ons kop gesmeten dat we te grote groepen meenemen en dat we alleen maar heroic geared mensen meenemen. Ja die mensen hebben we, er zijn er ook genoeg zoals ik die niet veel verder dan prideful gear komen.Derr_Hans schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Wens jullie suc6, het is lastig als alliance een goeie guild te houden, geloof dat er vele mee verhuisd zijn met jullie, komt stabiliteit alleen maar ten goede.
Anders voeg mij maar toe op b-net of zo, buiten raid tijd ben ik altijd wel in voor wat pvp mocht je healer nodig hebben
1 van de officers had wat stats gemaakt.
70 accounts in de guild,
16 daarvan heeft boven 560 ilvl gear op 1 of meer chars (dus normal gear upgraded)
1 daarvan heeft HC gear, das dus 1 man.
Maar ja, al knokt Shade niet meer tegen ons, komt altijd wel iemand anders opdagen.
Wel een beetje jaloursZerora schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:
[afbeelding]
Hopelijk komt dat wel weer goed in WoD, wellicht zijn er een hoop die MoP moe zijn.dynosu schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:45:
[...]
Maar ja, al knokt Shade niet meer tegen ons, komt altijd wel iemand anders opdagen.
Heb ik zelf ook , op Raiden na heb ik weinig te doen/zin in WoW.
Wil nog wel ff die endless waves van +30 halen in proving en Challange Modes ook nog ff maar dan heb je het ook wel gehad.
Zit met smart op WoD te wachten.
Binnen een kijkje kunnen gaan nemen (lees: tour)?Zerora schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:53:
[afbeelding]
Ik zou zeggen kijk eens op wowprogress en vergelijk Turalyon met Doomhammer qua populatie en raid progressBrainscrewer schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:13:
[...]
Worden we server collega's, ik speel ook op Doomhammer Alliance.
Wel mooi dat Doomhammer eens een connectie krijgt, maar Turalyon staat ook gelist als 'Low', dus of het wat gaat uitmaken betwijfel ik...
Volgens http://wow.realmpop.com/eu.html heeft Turalyon zelfs meer alliance dan Doomhammer.
Maar tot binnenkort in de shrine dan
Gisteren helaas net niet paragons hc neer... Beste try vanaf boss 6 of 7 1 healer en 2 dps dood, maar toch doorgegaan om te oefenen. Uiteindelijk 2e (en laatste) healer ook dood bij boss 8, dus toen hield het wel op. Klein beetje bijschaven, iedereen even opletten en dan zal het zondag toch echt wel een kill zijn hoop ik!
[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 31-07-2014 09:24 ]
Kwam er gister achter dat ik een beta key heb gekregen voor WoD, al een tijdje niet gespeeld(maand of 4-5) maar gister toch even de game geinstalleerd en de interface goed gezet, al heb ik het niet zo heel erg op beta's omdat ik het dan op live allemaal nog een keer moet doen en ik ontdek het liever allemaal samen met vrienden.
Gisteren mijn lock naar level 90 getild. Dat is nummer 10. 7 op Kilrogg (Horde hunter, horde priest, horde death knight, horde mage, horde warlock, alliance hunter, alliance paladin), 3 op Chamber-of-Aspects (alliance hunter, alliance druid, alliance warrior)
Now what? Ik heb nog een monk op level 60, een rogue op level 46. Vind die classes allebei niets. Shaman heb ik ook nog ergens staan, vind ik ook niets. Denk dat ik toch maar aan de monk begin, zal en moet alle classes een karakter max levelled hebben
Now what? Ik heb nog een monk op level 60, een rogue op level 46. Vind die classes allebei niets. Shaman heb ik ook nog ergens staan, vind ik ook niets. Denk dat ik toch maar aan de monk begin, zal en moet alle classes een karakter max levelled hebben
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Blizzard HQ - Geinig man!
Ik heb gister de laatste raid voor mijn vakantie gehad. Met een beetje vliegwerk kregen we een groep bij elkaar die tot en met malk HC is gekomen. Jugger HC moest ik op de priest mee, en dat was een nette oneshot. Shamans HC kregen we net niet rond, dus die hebben we normal gekilled. Wat een lachertje als je HC gewend bent. Hij lag in 2 minuut 14 en ik stond door een aardige combustion bij de start op plek nummer 1: 610k dps aan het einde van de rit
Ik hoop dat ze tijdens mijn vakantie gewoon door kunnen gaan met de raids, we hebben een leuke groep. Het zou mooi zijn als we bij elkaar kunnen blijven tot en met WoD!
Ik heb gister de laatste raid voor mijn vakantie gehad. Met een beetje vliegwerk kregen we een groep bij elkaar die tot en met malk HC is gekomen. Jugger HC moest ik op de priest mee, en dat was een nette oneshot. Shamans HC kregen we net niet rond, dus die hebben we normal gekilled. Wat een lachertje als je HC gewend bent. Hij lag in 2 minuut 14 en ik stond door een aardige combustion bij de start op plek nummer 1: 610k dps aan het einde van de rit
Ik hoop dat ze tijdens mijn vakantie gewoon door kunnen gaan met de raids, we hebben een leuke groep. Het zou mooi zijn als we bij elkaar kunnen blijven tot en met WoD!
Speccen als Mistweaver en lekker levelen (crackling jade lightning killed alle mobs in 1 cast bar).. af en toe even een dungeon healen ( / Fistweaving = dps + heal) en je lacht je doodLazySod schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:45:
Gisteren mijn lock naar level 90 getild. Dat is nummer 10. 7 op Kilrogg (Horde hunter, horde priest, horde death knight, horde mage, horde warlock, alliance hunter, alliance paladin), 3 op Chamber-of-Aspects (alliance hunter, alliance druid, alliance warrior)
Denk dat ik met een Mistweaver Monk nog de meeste lol heb gehad van alle chars (8 op 90). Je dps'ed de dps'ers eruit, en daarnaast doe je een sloot aan healing. Dungeon's gaan dan nog net wat sneller
Klapperkaak @ Bronzebeard
13:37
O en om dat het kan even een linkje naar m'n priest Klik
Eergisteren gestopt met de heroic raiding guild, en terug gegaan naar een casual raiding guild.
Nog geen seconde spijt van gehad, heerlijke rustige sfeer nu
Nog geen seconde spijt van gehad, heerlijke rustige sfeer nu
Nee helaas niet. Dat kan alleen op uitnodiging. Ben het terrein ook niet op geweest. Wordt goed bewaakt.Erraa schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:18:
[...]
Binnen een kijkje kunnen gaan nemen (lees: tour)?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Nog 1 a 2 weken wachten tot de Troll models komen. Kan niet wachten! Overigens begint WoD steeds beter uit te zien.
Rupsen, Rapsen.
Vind je? Ik vind de game voor een beta in zo'n slechte staat dat ik maar helemaal gestopt ben ermee tot er een fatsoenlijke build komt. Ik report alle bugs en glitches e.d. maar het houdt een keer op, ben gewoon gamer en niet een betaalde blizzard QAT. Dit had imho net zo goed een alpha kunnen zijn nog steeds...Metian schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:53:
Nog 1 a 2 weken wachten tot de Troll models komen. Kan niet wachten! Overigens begint WoD steeds beter uit te zien.
aaaanyway
gisteren flex 1 &2 gedaan, nog steeds geen trinket, GRRRRRR
[ Voor 165% gewijzigd door dynosu op 01-08-2014 10:49 ]
Is dat niet voor het WoT topic? ;-)dynosu schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:33:
aaaanyway
Ik heb een half uur gespeeld. En ik moet zeggen dat dit is wat ik ongeveer verwacht van een beta. Tegewoordig heb je beta's die een week voor dat de release is uitkomen, dat zijn demo's daar werkt (nagenoeg) alles. Dit is gewoon een redelijk bug festijn en dat hoort bij een beta.Krukar schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Vind je? Ik vind de game voor een beta in zo'n slechte staat dat ik maar helemaal gestopt ben ermee tot er een fatsoenlijke build komt. Ik report alle bugs en glitches e.d. maar het houdt een keer op, ben gewoon gamer en niet een betaalde blizzard QAT. Dit had imho net zo goed een alpha kunnen zijn nog steeds...
dat was het ja
, had ze allebei openstaan ><
dus ff snel verbeterd
dus ff snel verbeterd
Hier ben ik HEEL blij mee!! Al mijn chars zitten op Doomhammer en daar is het de laatste tijd helemaal uitgestorven (Low pop)!junglebeast schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Grappig dat ik op Doomhammer een paar Horde heb zitten..
Heel mooi nieuws!
Ah, weer een tweaker die ik binnenkort op de server tegen kan komen! Als je alliance bent en mythic raiding wilt gaan doen met maar 2 raiddagen per week, wij zoeken nog wat mensen voor het team in WoDThaerel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:54:
[...]
Hier ben ik HEEL blij mee!! Al mijn chars zitten op Doomhammer en daar is het de laatste tijd helemaal uitgestorven (Low pop)!
Heel mooi nieuws!
Ik zou graag willen, maar ik ben helaas een holy paladin belf... Maar mooi dat er andere tweakers op de server zitten!IntToStr schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:30:
[...]
Ah, weer een tweaker die ik binnenkort op de server tegen kan komen! Als je alliance bent en mythic raiding wilt gaan doen met maar 2 raiddagen per week, wij zoeken nog wat mensen voor het team in WoD
Ik ben boos. Collega stuurt me mail met beta key. Krig ik al de hele dag dit:

Heb al 2x een tweet gestuurd naar dat twitter account. Maar geen reactie

Beroeps brabander
Je moet ook gewoon een pre-made character gebruiken.Vuurvoske schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:13:
Ik ben boos. Collega stuurt me mail met beta key. Krig ik al de hele dag dit:
[afbeelding]
[Signature]
Waar kan ik dan van lvl 90 naar 100 levelen?woest85 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:19:
[...]
Je moet ook gewoon een pre-made character gebruiken.
Beroeps brabander
aaaaw! Vengefull Midnight dacht de Horde FP aan te vallen (of tenminste, aardig wat VM leden gemixed met andere zooi). Ja, dan helpt het niet om op een Blood DK te gaan focussen die gespamhealed wordt door een monk en druid xD Was wel humor. Dankzij dat wel Know Thy Enemy gehaald
Blizzard heeft bekend gemaakt dat de Alliance Chopper toch ingame komt. Met de launch van WoD zal die te koop zijn bij een vendor, en volgens Blizzard zal die een flinke duit moeten gaan kosten.
je kunt een lvl 90 aan maken op de ene server, en een lvl 100 op de andere (lvl 100 pve test server) ...
de ene kan je gebruiken om de questen te testen enzo, de andere om endgame al wat te testen enzo ;-)
de ene kan je gebruiken om de questen te testen enzo, de andere om endgame al wat te testen enzo ;-)
Eindelijk mijn Tweakers beta key werkend!
Stukje verkent in Ashran en wat 2v2 skirmish gedaan. Kijk uit naar de echte hp squish.
http://www.twitch.tv/zenitywow/c/4811124
Stukje verkent in Ashran en wat 2v2 skirmish gedaan. Kijk uit naar de echte hp squish.
http://www.twitch.tv/zenitywow/c/4811124
De squish is al gedaan, alleen lijkt het van niet omdat relatief HP ongeveer 200% is van wat het nu is. Je hebt dus nog steeds een HP van 250k op level 100
Een paar van die dungeons gedaan op de beta, moet zeggen dat het echt een ramp is als healer, zowel in de verhouding healing tov hp als de enorme saaiheid van mn spec (disc) nu, ik snap echt niet dat ze pve zo laten beinvloeden door al die pvp veranderingen.
Ik mis sommige spells (zoals void shift) toch best wel, idem voor active mana regen: manamanagement was toch altijd wel een leuk onderdeel van healing.
Ik mis sommige spells (zoals void shift) toch best wel, idem voor active mana regen: manamanagement was toch altijd wel een leuk onderdeel van healing.
[ Voor 9% gewijzigd door blouweKip op 03-08-2014 23:19 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!