Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.092 views

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
Afgelopen weekend ook bezig geweest met de beta. Garrisons zijn veelbelovend, ik kan niet wachten om daar meer van te zien.

Het doet mij wel een beetje denken aan SWTOR waar je ook je hulpjes op pad kon sturen voor missies alleen heb je hier veel meer van die helpers en je kan ook echt gericht iemand op een missie sturen die het meest geschikt er voor is.

Wel grappig is vaak als je uitlogd en later weer in het spel komt je vaak bij je garrison spawned en heel vaak is dat ergens in de lucht en kan je naar je garrison kijken voordat je de grond raakt en sterft ;)

Ook in 1 missie waar je op een mount achter Durotan vliegt stopt alles, je mount is dan weg en daar sta je dan heel hoog in de lucht. Je kan niet meer lopen dus uitloggen/inloggen en tijd voor een lange weg naar beneden.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:01
Als je paladin speelt: de minor glyph voor slowfal bij wings gebruiken :p Dan kun je in ieder geval met een mooi uitzicht naar beneden zweven :D

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:28:
Als je paladin speelt: de minor glyph voor slowfal bij wings gebruiken :p Dan kun je in ieder geval met een mooi uitzicht naar beneden zweven :D
Bij mijn paladin bubble ik gewoon voordat ik de grond raak :P Maar de tauren shaman heeft nu al een paar keer SPLAT gedaan.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Zo applied by The Wanderers. Ze willen alleen weten via wie ik bij hun terecht ben gekomen en ik weet jullie ingame namen niet :P

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10
*O* Met dank aan medetweaker Zorian toch een beta key gekregen!

Vanavond maar eens kijken hoe WoD aan het veranderen is en hoe alles gaat werken. Ben enorm benieuwd!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Carthrax schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:26:
Afgelopen weekend ook bezig geweest met de beta. Garrisons zijn veelbelovend, ik kan niet wachten om daar meer van te zien.

Het doet mij wel een beetje denken aan SWTOR waar je ook je hulpjes op pad kon sturen voor missies alleen heb je hier veel meer van die helpers en je kan ook echt gericht iemand op een missie sturen die het meest geschikt er voor is.

Wel grappig is vaak als je uitlogd en later weer in het spel komt je vaak bij je garrison spawned en heel vaak is dat ergens in de lucht en kan je naar je garrison kijken voordat je de grond raakt en sterft ;)

Ook in 1 missie waar je op een mount achter Durotan vliegt stopt alles, je mount is dan weg en daar sta je dan heel hoog in de lucht. Je kan niet meer lopen dus uitloggen/inloggen en tijd voor een lange weg naar beneden.
Jep, maar de logica is er!

Garrisons zitten op een andere map dan Draenor. Zelfde als Eastern Kingdoms/Kalimdor. Draenor kan offline zijn, maar de garrisons niet. Dus je vliegt met je FP naar de edge, komt in offline area, en blijft dan hangen. Helaas moet je dan wachten tot de servers online zijn :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Pukson schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:26:
Heeft het trouwens nog zin om met dit spel te beginnen? Heb het nog nooit gedaan namelijk. En dan zal ik natuurlijk alle uitbreidingen etc moeten kopen?
Welkom! En de groeten aan je vrije tijd :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22
ik wil toch ook weer gaan spelen. net weer een maandje gekocht. echter nu net begonnen met een paladin, maar wat is dit traag voor mijn gevoel. misschien toch maar weer een hunter gaan spelen. nog een leuke guild op defias brotherhood?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Wellicht krijg ik voor mijn vakantie woensdag a.s. mijn DK nog op 90! hij is nu 83!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Moet te doen zijn, levellen is echt bizar snel in Pandaria gelukkig. Mag ook wel, want 85-87 is te lang, en dan is 87-90 weer bizar snel :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Azerox schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:18:
Ik heb de beta toch even geprobeerd om die nieuwe models te zien.

Ik speel een Orc Warrior, dus die maak ik aan. Loop een stukje an omg .. Orcs zijn net retards.

Waggelen helemaal, echt een stuk anders dan met de oude model.

Denk dat ik nu maar een Undead ga spelen. Zijn buffed, lelijkere kop en wat groter. I like it.
Daarin tegen is Tauren wel stuk beter. Vind hem op dit moment echt log en traag lopen, waar in de beta hij stuk beter aanvoelt. Zo goed zelfs dat ik een Tauren ga aanmaken 8)

En wordt nu wel is tijd dat ze nieuwe Troll models laten zien :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 14-07-2014 10:36 ]

Rupsen, Rapsen.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Azerox schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:18:
Ik speel een Orc Warrior, dus die maak ik aan. Loop een stukje an omg .. Orcs zijn net retards.

Waggelen helemaal, echt een stuk anders dan met de oude model.
Dat is nou net wat ik niet wilde horen. Ik speel alleen maar Orc namelijk :|

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

DenniZ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Ik moet zeggen dat de Draenie mannetjes er best goed uitzien in de beta!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
Ben ook tevreden over de Dwarves, vanavond nog even de gnomes goed bekijken.
Voor de taurens is het weer standaard dat je nergens goed door de deur kan ;) Het begin gebouw van je garrison moet je echt door het midden anders kom je er niet in.

• corset
Orc male ziet er apart uit..

Orc female daarentegen, fucking awesome. Zo blij dat mijn main Orc Female is <3

• Metian

Metian

Snert is vies

Heb net even is goed naar Orc gekeken, grote verschil zit hem voornamelijk in het feit dat ze hun handen meer heen en weer laten gaan tijdens het lopen, waardoor hun lichaam dus ook heen en weer gaat. Ziet er beetje vaag uit.

Orc Female heeft toch wel de grootste verandering gehad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CYGLCQHl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RFYKP0ql.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Metian op 14-07-2014 11:04 ]

Rupsen, Rapsen.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een lange armen :?

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
DenniZ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Ik ook, al mijn chars zijn Orcs (bijna). Vooral lorewise. Misschien moet ik er aan wennen, maar Orc Male waggelt enorm. Zou het heel erg vinden als ik er niet aan kan wennen en geen Orc speel in een Orc Xpac.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje troll-style, handen lijken stuk groter, de bracer/belt zitten op dezelfde hoogte.

Belf lijken ze nog niet te hebben aangepakt?

Van het weekend beta client opnieuw gedownload (ding was initieel 5 minuten bezig voor ~25GB), weer hetzelfde probleem. Vervolgens begon live-client te zeuren over corrupte bestanden, resultaat is dat m'n SSD in laatste adem zit. Nu dus weer 50GB opnieuw downloaden :/

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2014 12:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Uhmmie
Nog een vraagje, Ik heb op horde nog een shaman staan die ik eigenlijk wil rerollen naar alliance. Ik heb die toon alleen nooit gedropped, omdat ik daar een aantal rare mounts op gevonden had. Echter zijn je mounts tegenwoordig gedeeld? Betekend dit dus dat als ik hem verwijder dat mijn mounts gewoon beschikbaar blijven? Ik kan er namelijk niks van terug vinden.

• corset
Goede vraag eigenlijk. Geen idee hoe dat daarmee zit

• IntToStr
Misschien dat je wel eerst even moet inloggen voor de zekerheid zodat de game ziet dat je die mounts hebt. Voor de meesten geldt volgens mij dat ze account wide zijn, maar een paar bijzondere niet. Er zijn vast een paar mount fans hier die wat betere info kunnen geven.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik dacht dat alleen de PvP mounts ( arena / rbg wins achiev ) niet acc wide waren. De rest wel.

• Uhmmie
De mounts die ik wil houden zijn account-wide (ik zie ze op al mijn characters). Wat ik me alleen afvraag is of het daarna nog van belang is op welk character je ze gevonden hebt? Niet dat als ik dus die shaman verwijder dat ik die mounts die ik met hem gevonden heb ook van al mijn andere characters verwijder :P.

• Carthrax
Je gaat die shaman niet verwijderen toch? Een race change is ook mogelijk.
Ik weet niet zo of er mounts specifiek aan een char hangen. Eens kijken of daar wat over te vinden is.

Misschien is hier al wat bij te vinden:
http://www.wowhead.com/gu...g-the-completionist-guide

[ Voor 26% gewijzigd door Carthrax op 14-07-2014 12:57 ]

• Azerox
Uhmmie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:35:
Nog een vraagje, Ik heb op horde nog een shaman staan die ik eigenlijk wil rerollen naar alliance. Ik heb die toon alleen nooit gedropped, omdat ik daar een aantal rare mounts op gevonden had. Echter zijn je mounts tegenwoordig gedeeld? Betekend dit dus dat als ik hem verwijder dat mijn mounts gewoon beschikbaar blijven? Ik kan er namelijk niks van terug vinden.
Ik denk het niet. Want als je een char verwijderd met veel achievements blijven die ook niet bestaan.

Maar waarom verwijderen? Tenzij je dezelfde naam wilt behouden? :P

Dan zou ik name change doen (8eu) en daarna reroll met die naam.

[ Voor 10% gewijzigd door Azerox op 14-07-2014 13:01 ]

• Uhmmie
Carthrax schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:53:
Je gaat die shaman niet verwijderen toch? Een race change is ook mogelijk.
Ik weet niet zo of er mounts specifiek aan een char hangen. Eens kijken of daar wat over te vinden is.

Misschien is hier al wat bij te vinden:
http://www.wowhead.com/gu...g-the-completionist-guide
Azerox schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:59:
Ik denk het niet. Want als je een char verwijderd met veel achievements blijven die ook niet bestaan.

Ik wilde die shaman eigenlijk wel gaan verwijderen :P Ik heb op SWC al het max aantal poppetjes wat je mag hebben. En ik vind het zonde om 20 euro voor een realm change te betalen, terwijl ik nog die gratis level 90 boost heb :). Dus ik zat er aan te denken om mijn shaman te verwijderen. Nieuwe aan te maken en te level to 60, 2 crafts nemen en dan boost naar 90 gebruiken :D.

• Carthrax
Ik heb destijds wel een char naar een andere realm gezet omdat ik ook door mijn SWC slots heen was. Daarom hoop ik dat SWC een connectie krijgt met Moonglade/Sha'tar dan is dat poppetje ook weer terug bij de familie ;)
Ik zou het mijzelf nooit vergeven als ik een lvl60+ char zou verwijderen.

• Azerox
Carthrax schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:07:
Ik heb destijds wel een char naar een andere realm gezet omdat ik ook door mijn SWC slots heen was. Daarom hoop ik dat SWC een connectie krijgt met Moonglade/Sha'tar dan is dat poppetje ook weer terug bij de familie ;)
Idem, bij mij was een een free realm transfer mogelijk.

Dus me Orc Warlock verplaatst, en een nieuwe Orc Warlock geleveld :D

Maar goed moet je net die optie hebben natuurlijk.

• Uhmmie
Carthrax schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:07:
Ah ik heb er al meerdere verwijderd. Voordat ik naar Alliance verhuisde had ik al 8+ high level poppetjes op horde.. 1 ervan had ik getransfered met een bank vol met items (omdat met gold niet mocht). Daarna had ik meer slots nodig voor Alliance dus heb ik er nog meer verwijderd.. Denk dat ik tot nu toe al 3 lvl80+ characters heb.. En 1tje op een 2e account dat niet meer actief is (wilde eerst gewoon 2 accounts nemen, maar dat vond ik later toch te duur worden). Je levelt tegenwoordig zo snel dat ik het niet meer zo boeiend vind :)..

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 18:33

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Uhmmie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:21:
[...]

Ah ik heb er al meerdere verwijderd. Voordat ik naar Alliance verhuisde had ik al 8+ high level poppetjes op horde.. 1 ervan had ik getransfered met een bank vol met items (omdat met gold niet mocht). Daarna had ik meer slots nodig voor Alliance dus heb ik er nog meer verwijderd.. Denk dat ik tot nu toe al 3 lvl80+ characters heb.. En 1tje op een 2e account dat niet meer actief is (wilde eerst gewoon 2 accounts nemen, maar dat vond ik later toch te duur worden). Je levelt tegenwoordig zo snel dat ik het niet meer zo boeiend vind :)..
Je mag je shaman ook wel aan mij geven hoor :9
Even zonder gein, ik vind 1 char onderhouden al veel tijd kosten :? Led cloak, gear, proffesions etc. daar heb ik al veel tijd in zitten ik zou er niet aan moeten denken om nog een 2e char op dit niveau te brengen.

• IntToStr
Tweede doe ik vaak op het moment dat de expansion wat meer op z'n einde gaat lopen. Zo heb ik m'n mage rond SoO van 85 naar 90 gehaald en na een paar flex runs in het begin en daarna af en toe normal en zelfs 1 run heroic is ze nu opeens 571 ilvl :p

Heb ook nog een death knight op 90 en bijna een druid, maar daar heb ik nog niet echt iets mee gedaan behalve professions ter ondersteuning van de andere 2 en beetje spelen / kijken hoe die classes zijn.

Maar straks met WoD ga ik toch echt weer concentreren op 1 class. Kost voor mij inderdaad te veel tijd om er meer te onderhouden op het niveau dat ik wil. Wel zal ik iedereens professions zo snel mogelijk naar 700 brengen!

• Uhmmie
Ik doe dus exact hetzelfde als IntToStr....

Zodra een nieuwe expansion uitkomt focus ik me geheel op 1 character + alts voor crafting.. Zodra deze gecapped is (token/daileys/etc).. Pak ik er voorzichtig 1 alt bij, die ik speel als ik op mijn main niks te doen heb (vaak zitten we dan al een aantal maanden verder in de game).. Pas als er weer een nieuwe expansion aankomt ga ik me focussen op alts.. Zodat ik straks weer de meeste classes klaar heb staan op lvl cap, zodat ik dan kan bepalen welke class ik het liefste als main ga spelen in de nieuwe expansion :).

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Azerox schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Achievements en mounts zijn battle.net bound. Dus zelfs als je alle characters op je hele account verwijderd en dan weer een level 1 aanmaakt behoud je dezelfde hoeveelheid achievement points en mounts. (Bepaalde titles/mounts zijn niet cross character)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij niet hoor. Als je een character verwijdert die origineel de achievement behaald heeft en geen enkel ander character heeft hem ook dan verlies je hem dacht ik.

• Azerox
Twylight schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:21:
Volgens mij niet hoor. Als je een character verwijdert die origineel de achievement behaald heeft en geen enkel ander character heeft hem ook dan verlies je hem dacht ik.
Klopt ik weet het uit ervaring, ik moest dus een restore doen om alle achieves terug te krijgen.
Ze zijn account bound maar wel aan de char zelf gebonden. Doe je transfer naar andere account krijg je dus alleen alle achievements op die char en die gaan weer bij dat andere account eraf. Dus ook met mounts.

• Zenety
Twylight schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:21:
http://www.wowhead.com/fo...-the-character-is-deleted

Ik heb nog achievements van een vanilla character die ik ooit een keer gedelete heb, ze zouden echt moeten blijven. Als je bijvoorbeeld 1000 kills tekort komt van je 250,000 kill achievement, en de character die je dan delete had er 249,000 dan verlies je dat wel allemaal.

Hmm, reactie hierboven laat mij weer twijfelen. Zodra ik thuis ben ga ik het even uittesten.
Achievements, pets, and mounts are now on your account not on a character. So deleting a character will not have an affect.
Ah een blue post! http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6368188338#15
Nog meer: http://us.battle.net/wow/...ic/6412213509?page=45#881

[ Voor 21% gewijzigd door Zenety op 14-07-2014 16:00 ]

• Uhmmie
Top Zenety. Ik kon dat stukje zelf niet vinden :D

• jaydenjarno
zo net level 10 geworden met mn hunter. Marksmanship gekozen al hoor ik net van mensen dat ik beastmaster had moeten kiezen....

• Zenety
jaydenjarno schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:00:
zo net level 10 geworden met mn hunter. Marksmanship gekozen al hoor ik net van mensen dat ik beastmaster had moeten kiezen....
Mwah, je kan ook heel goed met MM levelen hoor. Met beasmaster doet je pet in het begin 95% van het werk. Ook kan je pet dan echt nooit dood. Talent respec is op level 10 nog niet zo duur by the way.
Azerox schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:41:
[...]

Klopt ik weet het uit ervaring, ik moest dus een restore doen om alle achieves terug te krijgen.
Ze zijn account bound maar wel aan de char zelf gebonden. Doe je transfer naar andere account krijg je dus alleen alle achievements op die char en die gaan weer bij dat andere account eraf. Dus ook met mounts.
Dit is denk ik dan al langer geleden? Sinds MoP is alles pas account bound.

Beta key die ik vorige week heb ontvangen werkt nog steeds niet. Ticket nog steeds in behandeling...................

[ Voor 41% gewijzigd door Zenety op 14-07-2014 16:03 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Voornamelijk iemand die nieuw is met Hunter, is Beastmaster net iets verstandiger, zeker omdat de pet voornamelijk dmg doet en jij minder dmg ontvangt. Overleven is dus makkelijker.

Hoewel Surv en MM zeker niet slecht zijn.

Maar belangrijkste, speel wat jij leuk vindt en niet omdat iemand zegt dat beter is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Metian op 14-07-2014 16:16 ]

Rupsen, Rapsen.

• jmxd
  • Niet online
Het leuke aan WoW is dat alle classes gewoon viable zijn. Tuurlijk, de ene spec en class is misschien net even wat beter dan de andere deze patch maar dat is volgende patch weer anders. Dit is echter vooral theoretisch en misschien speel jij persoonlijk wel veel beter in de ene spec terwijl de ander eigenlijk beter is.

Survival hunter is theoretisch de 'slechtse' hunter spec maar er zijn gewoon survival hunters met 2400 rating.

Tenzij je op het hoogste niveau speelt zou ik me niet zo druk maken om wat het 'beste' is maar vooral wat jij het leukste vindt wat Metian ook al zegt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Ik heb meer screens van de Horde garrison. Ik post ze als ik thuis ben.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zenety
Twylight schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:34:
Het leuke aan WoW is dat alle classes gewoon viable zijn. Tuurlijk, de ene spec en class is misschien net even wat beter dan de andere deze patch maar dat is volgende patch weer anders. Dit is echter vooral theoretisch en misschien speel jij persoonlijk wel veel beter in de ene spec terwijl de ander eigenlijk beter is.

Survival hunter is theoretisch de 'slechtse' hunter spec maar er zijn gewoon survival hunters met 2400 rating.

Tenzij je op het hoogste niveau speelt zou ik me niet zo druk maken om wat het 'beste' is maar vooral wat jij het leukste vindt wat Metian ook al zegt.
Mijn vorige guild wilde per se geen ret paladins of WW monks in hun RBG team. Niet viable genoeg volgens hun :-(
Nu toch 1960 met mijn WW monk en hopelijk vanavond 2k.

Iedere spec is inderdaad viable en je kan in principe met iedere spec/class 2.2k halen als je maar goed genoeg bent. Helaas heb ik nu ook mijn warrior geleveled naar 90, en ik vind het toch wel erg triest hoe makkelijk deze class is vergeleken met mijn monk/pala/dk en hunter. Zit nu al op 1700 2v2 rating met een ilvl van 520. En speel double dps. :+

• jmxd
  • Niet online
Mja, ret pala snap ik dan nog wel :') kut class

Ik ken wel een WW monk met 2.4CR in RBG :)

• Zerora
Meer Garrison screenshots. IN de beta kun je op dit moment nog niet zo heel veel gebouwen maken. Heb er tot nu toe maar 2 kunnen bouwen. Barracks en Alchemy huisje.

Bouwproces Garrison
In aanbouw.Bouw klaar, ready to finish.Klaar, vuurwerk yaay!!!

Horde Garrison level 2
Horde Garrison level 2Horde Garrison level 2Horde Garrison level 2
Horde Garrison level 2Horde Garrison level 2Horde Garrison level 2

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 14-07-2014 18:30 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
mogelijke spijt 11:

mounts die niet gedeeld zijn:
- de dk specifieken (paard die je startzone krijgt en die flying mount die je kan kopen in zijn startzone)
(heb 2 ally dk's op silvermoon: 2de kan de flying mount van de eerste niet gebruiken ook al heeft die dezeflde 'vliegbrevetten')
- de warlock specifieke
- de mount voor 9/9 gold met CM-runs: die mount is ook toon specifiek, namelijk diegene waarmee je 9/9 gold haalt. (slechts 1 per toon)

Je merkt dat ook als je de achie gaat opzoeken van aantal mounts: als je bovenstaande 4 mounts hebt op andere toons en bv dk met 9/9 gold, warlock met 9/9 gold, druid ook 9/9 gold en een hunter zonder CM gold dan zou je bv op de dk 202 mounts zien in dat achievement, voor lock zegt ie 201, druid 200 en die hunter zou er maar 199 hebben volgens dat achievement.
(en dat geld mogelijk ook zo voor oudere pvp mounts verdeeld over de toons)

Maar bij oude accounts is het inderdaad even inloggen op alle toons zodat hun mounts account-wide worden en dan kan je gerust toons verwijderen, tenzij ze toon-specifieke (pvp-)mounts hebben die je wilt behouden.

• jaydenjarno
Hoe zit het eigenlijk met een instant level 90?je hebt dannzoveel skills dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Krijg je in het begin een soort tutorial of zoiets of moet je alles maar beetje uitzoeken?

Verwijderd

Momenteel moet je het "maar uitzoeken", als het goed is komt de training plek voor nieuwe chars (waarschijnlijk zoiets als bij DKS het geval is) met WoD.
Ik zou zeggen speel je char tenminste tot lvl 60 zodat je beroepen ook geboost worden met de lvl90boost, en zodat je de basis van je char wat door krijgt. Verder gewoon op icy veins wat inlezen, en met wat geduld en inzet kom je er wel uit. :)

• Zerora
jaydenjarno schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:11:
Hoe zit het eigenlijk met een instant level 90?je hebt dannzoveel skills dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Krijg je in het begin een soort tutorial of zoiets of moet je alles maar beetje uitzoeken?
In WoD heb straks een intro questlijn voor de nieuwe content. Als vers gebooste level 90 ziet ie eruit als in de DK startzone waarin je steeds een paar skills geunlocked krijg. Als normale level 90 zal het een normale questlijn zijn (voor zover ik het begrijp).

• corset
is voor iedereen hetzelfde in de beta atm, je krijgt alleen je skills per quest ipv allemaal tegelijk

• Zerora
lanerios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:30:
is voor iedereen hetzelfde in de beta atm, je krijgt alleen je skills per quest ipv allemaal tegelijk
Dat gaat straks veranderen als goed is. Je hebt nu een premade, dus een verse 90. Dan krijg je idd je skills per quest.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Na een lange afwezigheid van bijna een jaar ben ik weer begonnen met WoW en via LFR doe ik weer wat raiding ervaring op als elle shaman.
Zit in een waanzinnige gilde (als cusual) en nu heb ik de vraag gekregen of ik interesse heb om als (tweede) tank weer te gaan raiden.
Mijn laatste raid ervaring is Nax dus ik ben vrij "roestig" :)

De gilde zal mij gearen, tactics leren, etc etc
Op zich lijkt me dit wel leuk om te doen maar ben nog niet 100% zeker.
Ik mag ook een tank klasse uitkiezen. Denk dat een klasse voor een noob tank wel nodig is :)
Zelf denk ik aan of een Blood DK of een prot Pally.
Iemand enig advies ? (evt. andere klasse advies)

FUMES et CARNES

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:59
Iusedto schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:38:
Na een lange afwezigheid van bijna een jaar ben ik weer begonnen met WoW en via LFR doe ik weer wat raiding ervaring op als elle shaman.
Zit in een waanzinnige gilde (als cusual) en nu heb ik de vraag gekregen of ik interesse heb om als (tweede) tank weer te gaan raiden.

Ik mag ook een tank klasse uitkiezen. Denk dat een klasse voor een noob tank wel nodig is :)
Advies nr1: speel wat jij leuk vindt spelen!
Advies nr2: warrior tanks zijn op dit moment heel sterk
Advies nr3: 6.0 en de xpac komt eraan, dan veranderen er weer dingen... misschien wat research doen?
Advies nr4: Veel plezier!

• Iusedto
Doe ik zeker . In ieder geval bedankt :)

Was in Nax en alles daarvoor altijd druid tank maar ik had altijd moeite met mijn FoV. Wil het liefst nu een tank klasse die rechtop staat :)

Heb zelf een 90 arms warrior en 87 feral druid, 87 frost DK dus ik kan alles vrij snel "regelen"
Pally tank kan ik mijn boost gebruiken.
Monk tank trekt me niet

Ga wel wat lezen op de sites etc.

FUMES et CARNES

• corset
Iusedto schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:38:

Wat ik aanraad:

1.) Blood DK als je wil solo'en later (oude raids, en zelfs current expansion raids kunnen solo gedaan worden door Blood DK's). En als je het gaaf vind om met een giga 2H weapon rond te lopen (en geld te besparen, geen weapon enchant nodig)

2.) Warriors zijn zeer sterk op het moment. let wel op dat dit met de expansion kan veranderen! En ook zien ze er in mijn ogen iets cooler uit. Gewoon weapon+Shield is imo cooler om te zien.

Maar goed, mijn main tank is een Blood DK (heb er 2 op 90) en mn 90 warrior staat stof te happen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Prot Pally is wel de easymode van de 3 grote tanks, blood DK is iets meer shield-denken en je runes, Warrior is het af en toe even zoeken welke shield je op wil gooien met beetje rage management. Kan me niet herinneren dat paladin zulke exotische componenten heeft (buiten cooldowns).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Iusedto
Ja, dat lees ik ook na wat gezoek via google.

Voel persoonlijk wel wat voor een prot Pally ook omdat ik die nog nooit gespeeld heb :)

FUMES et CARNES

• jmxd
  • Niet online
Gisteren eens aan Archeology begonnen. Ging sneller dan ik dacht, binnen een uurtje of drie 600 skilllevel. Had geluk dat ik een dwarf ben voor de racial :7

Gelijk ook een leuk twink item, een 471 off-hand voor level 85 8-) [Umbrella of Chi-Ji]

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Twylight schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:41:
Gisteren eens aan Archeology begonnen. Ging sneller dan ik dacht, binnen een uurtje of drie 600 skilllevel. Had geluk dat ik een dwarf ben voor de racial :7

Gelijk ook een leuk twink item, een 471 off-hand voor level 85 8-) [Umbrella of Chi-Ji]
Heb je hier een guide voor gebruikt om naar 600 te levelen ?

• jmxd
  • Niet online
Brummetje schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Heb je hier een guide voor gebruikt om naar 600 te levelen ?
Je hebt er niet echt een guide voor nodig.. gewoon op je map naar digsites gaan

1-300 - Eastern Kingdoms/Kalimdor - Fossil, Night Elf, Troll, Dwarf
300 - Outland: Draenei, Orc
375 - Northrend: Nerubian, Vrykul
450 - Uldum: Tol’vir
525 - Pandaria: Mogu, Pandaren, Mantid

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik wel addon ervoor, met de spots op de map en soort van UI voor rood/geel/groen metingen.

• corset
Ik gebruik Archy, houdt geweldig bij hoe het gaat, en geeft zeer veel info (zoals wanneer zit je in groen/geel/rood gebied)

• Zerora
Hadden jullie deze al gezien (een tijdje terug alweer)?

Afbeeldingslocatie: http://www.wowjuju.com/wp-content/uploads/2014/05/new-mount-650x487.png

Is that a saddle? Ja, dat is een zadel. Deze Ravager mount kan nog eens vliegen ook. :D
Alleen jammer genoeg is het wel een store-mount.

• jmxd
  • Niet online
Ik zal nooit een store mount kopen en eerlijk gezegd komt iedereen die op een store mount rijdt ook als een noob op mij over..

• Zerora
:')
Kom ik aan met alle store mounts in bezit :+

• Iusedto
Alle ?
OMG :)

FUMES et CARNES

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In de beta heb je toch toegang tot alle mounts? Zelfs ashes :>

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
jep, zelfs de 2008 big bear van blizcon...
(die polar bear met vlag dragende murloc erop)

• Zerora
Yup alle store mounts op de live servers. Heb ook alle pets met uitzondering van Blossoming Ancient. 8)
SinergyX schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 22:08:
In de beta heb je toch toegang tot alle mounts? Zelfs ashes :>
Yup, en Plagued Proto Drake,
en Black Qiraji Battle Tank,
en Corrupted Hippogryph,
en Experiment 12-B,
en Feldrake,
en Magic Rooster,
en Zulian Tiger
en nog veel meer rares.

Totaal 455 mounts (incl andere factionmounts volgens mij) krijg je tot je beschikking.

[ Voor 56% gewijzigd door Zerora op 16-07-2014 07:52 ]

• Zerora
Nog wat cools gevonden in de Garrisons.

Het heet Amperial Constructs. Het is bedoeld om snel tussen twee plekken in je Garrison te verplaatsen.
Zie dit plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xf1M7wgI4CoC9EJ1aeYqVq41/full.jpg

Die golem is dus de Amerial construct. Er zijn er twee van. Beide kan je wegzetten waar je ze maar wilt. Om ze te laten werken moet je ze binnen een bepaalde afstand van elkaar zetten. In het plaatje is de maximale afstand gebruikt. Dan werkt het net als die twee Warlock portals om tussen twee plekken heen en weer te kunnen reizen. Je loopt erin en hoppa, je character vliegt naar de andere construct. Erg handig.

[ Voor 83% gewijzigd door Zerora op 16-07-2014 00:10 ]

• jmxd
  • Niet online
Je kan natuurlijk ook gewoon snel op je flying mount stappen.

...oh wacht

• corset
Dus? In Vanilla kon je ook niet vliegen, tot cata niet in old world.

Je kan waarschijnlijk in 6.1 gewoon weer vliegen, dus niet klagen. Blizzard heeft het idee weer aangepast.

P.S: De enige mensen die ik hoor zeuren over niet vliegen is degene die niet in de beta zitten, degene in de beta vinden over het algemeen juist het niet vliegen heerlijk.

• Zerora
Check je mail. Er is vandaag/gisteren een vrije grote beta invite wave verstuurd.

Volgende beta build wordt Ashran open gegooid. Kort daarna zal ook Gorgrond en Talador openen. Niet heel veel later zal ook Nagrand en Spires of Arak open gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Zerora op 16-07-2014 08:34 ]

• corset
Happy birthday zeror? :P (als tweakers gelijk heeft)

En ik hoop het :) Heb Frostfire en alliance area kapot getest nu haha, 3 chars naar level cap gebracht per faction.

Genoeg bug reports gedaan, vooral voor die quest van de horde. Ergens in een cave een Gronn afmaken. Die quest bugged echt op veel verschillende manieren ><

• Zerora
lanerios schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:47:
Yup, thanks.

Ik heb Frostfire uitvoerig getest. Ik moet Shadowmoon Valley nog doen, maar hoe mooi de zone ook is. Ik voel er niks voor om daar te questen. :/

• corset
Same, het voelt gewoon allemaal wat minder qua quests daar. Ik weet niet waarom, maar ik heb een stuk beter gevoel qua "ik doe echt iets" in Frostfire

• Zenety
Ik vond Shadowmoon Valley in TBC anders best een leuke questing area. Voorbereiding voor Black Temple en The Netherwing. Weet iemand hoe dat nu eruit ziet en qua mounts?

Update voor mijn beta account:
Sadly there is no update on the matter, the issue has affected quite alot of players that were invited to the Beta but the investigation team is working as fast as possible.
"Alot of players". Heb wat rond gevraagd op arenajunkies en MMO champion, bijna niemand heeft dit probleem. Ook hier op Tweakers niemand over gehoort. :(

• Carthrax
Ik heb mij dan weer prima vermaakt met de quests in Shadowmoon, Frostfire ben ik nog mee bezig.
Het is wel indd dat je in Shadowmoon niet zoals in Frostfire hebt dat je deel uitmaakt van iets. Je helpt de lokale bevolking wel maar er mist nog iets.

En gefeliciteerd Zeror!

• Zenety
Zenety schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:12:
The Netherwing. Weet iemand hoe dat nu eruit ziet en qua mounts?
Ah, vraag al beantwoord denk ik.
btw i dont think there were any dragons in dreanor b4 the dark portal as all the netherwing is just children of deathwing and he came through the portal
Netherwing Ledge is Ashran volgens mij. Dit was Deathwing's Lair toen hij na The Second War gevlucht was naar Dreanor. Toen hij uiteindelijk weer naar Azeroth kwam liet hij zijn Eggs achter. Deze draken werden uiteindelijk de Netherwing. Deathwing lore blijft interessant ;)

Gefeliciteerd Zeror :)

Edit: Oke dat klopt dus ook niet xD Deathwing's Lair was in het oosten van Hellfire Peninsula op een eiland.

[ Voor 32% gewijzigd door Zenety op 16-07-2014 09:26 ]

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:24:
P.S: De enige mensen die ik hoor zeuren over niet vliegen is degene die niet in de beta zitten, degene in de beta vinden over het algemeen juist het niet vliegen heerlijk.
Ik trollde maar hoor

Wel vreemd dat jij voor iedereen die in de beta zit spreekt trouwens. Een beta waar alleen nog de level 90-92 quests te testen zijn en je dus sowieso niet zou kunnen vliegen zoals in elke expansion behalve cataclysm.

Niet kunnen vliegen is trouwens tof in zones als Ashran en wanneer je gewoon aan het levelen bent en een questline doet, maar op max level interreseert me dat niet en wil ik vooral zo snel mogelijk van a naar b. En kom aub niet aanzetten met die idiote flightpaths

[ Voor 3% gewijzigd door jmxd op 16-07-2014 09:23 ]

• corset
Want? In beta zijn de FP's echt stukken efficienter en sneller dan op Live (tot nu toe dan). En again, in 6.1 kan je gewoon vliegen zonder problemen. Dus je zit 1 patch zonder je flying mount. Zo'n ramp is dat toch niet?

Do note: bovenstaande is Blizzards plan op dit moment. Beta is beta, dingen kunnen wijzigen!

Anywho,

Ik hoop echt dat ze de garrisons niet nog verder gaan kaalplukken. Tot nu toe zijn ze echt gaaf, en werken ze goed. Alleen worden ze steeds verder uitgekleed (level 3 is max.. veel plots weg gehaald) en is het jammer dat veel buildings voor raiders e.d. gewoon mandatory worden (ik hoorde mensen over gebouwen die een bonus roll geven etc)

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 16-07-2014 09:34 ]

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zerora schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:32:
Check je mail. Er is vandaag/gisteren een vrije grote beta invite wave verstuurd.

Volgende beta build wordt Ashran open gegooid. Kort daarna zal ook Gorgrond en Talador openen. Niet heel veel later zal ook Nagrand en Spires of Arak open gaan.
^^ Ik heb nu net mijn mail gechecked, ook beta invite :D

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Zerora
Zenety schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:12:
Ik vond Shadowmoon Valley in TBC anders best een leuke questing area. Voorbereiding voor Black Temple en The Netherwing. Weet iemand hoe dat nu eruit ziet en qua mounts?
Shadowmoon Valley in TBC en Shadowmoon Valley in WoD is totaal niet te vergelijken met uizondering van wat herkenningspunten.

Kijk maar:

Shadowmoon valley in TBC
Afbeeldingslocatie: http://tamerliopleurodon.files.wordpress.com/2013/03/felloc.jpg

Shadowmoon valley in WoD
Afbeeldingslocatie: http://junkiesnation.com/wp-content/uploads/2013/11/shadowmoon-valley.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Zerora op 16-07-2014 15:48 ]

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Iemand nog advies om BS te levelen naar 600, heb al meerdere profs op hoog niveau zitten maar wil nu BS oppakken. Ik kwam deze guide tegen: http://www.wow-profession...-blacksmithing-guide.html maar die mist een deel waar je het beste kan minen voor de stuff (wordt prijzig als ik alles moet gaan kopen). stond er gewoon met linkjes tussen :9

[ Voor 6% gewijzigd door XzeroD op 16-07-2014 11:27 ]

• Carthrax
XzeroD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:26:
Iemand nog advies om BS te levelen naar 600, heb al meerdere profs op hoog niveau zitten maar wil nu BS oppakken. Ik kwam deze guide tegen: http://www.wow-profession...-blacksmithing-guide.html maar die mist een deel waar je het beste kan minen voor de stuff (wordt prijzig als ik alles moet gaan kopen). stond er gewoon met linkjes tussen :9
Als je indd maar spirits hebt dan kan je recepten kopen in de Shrine. Daarmee kom je snel naar de 600 want die hebben voornamelijk Ghost Iron bars nodig en na een paar rondjes farmen in de Valley of Four Winds komt de ghost iron je uit de oren.

[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 16-07-2014 11:33 ]

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Wat zijn de ervaringen van de beta testers in dit topic met de nieuwe expansion pack so far?
Ik heb niet meer gespeeld sinds cataclysm en ik vraag me af of deze exp pack het waard zal zijn om terug te keren. Hoe bevalt het garrison gedeelte bijvoorbeeld?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Spreek voor jezelf ;) Ik vind het nog steeds onzin om straks tot 6.1 te moeten wachten voor zoiets als flying (op level 100 he, geen flying tijdens het levellen maakt me weinig uit).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• corset
True :) maar als ik kijk in general chat vinden veel mensen het totaal geen probleem. Zelf heb ik er ook weinig issues mee. Als ik in Pandaria kijk hoe weinig ik m'n flying mount gebruik. Enige waar hij nog gebruikt wordt is old world en outland.

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:47:

En ik hoop het :) Heb Frostfire en alliance area kapot getest nu haha, 3 chars naar level cap gebracht per faction.

Genoeg bug reports gedaan, vooral voor die quest van de horde. Ergens in een cave een Gronn afmaken. Die quest bugged echt op veel verschillende manieren ><
Heb drie avonden getest, vooral veel crashes gereport helaas, waarna de laatste progressie steeds verloren was. Schoot dus niet erg op en zo'n vreemde hardware heb ik nu ook weer niet.

Ook flink aantal keer dat de juiste phase niet laadt in het allereerste quest gebied, waardoor de quest mobs en items niet spawnden en ik niet verder kon. "Instance not found" is blijkbaar de melding dat een phase niet laadt.

• Zenety
Altijd leuk ruzie in de guild haha. Mag ik jullie mening over dit verhaaltje?

Maandag is bij ons de guild Group 1 Rated Battlegrounds. We beginnen om 9 uur en doen dan zo 3 a 4 Rated Battlegrounds. We wonnen de eerste bg, nog maar net en verloren toen 2 bg's achterelkaar. Allebei behoorlijk close. Het was op dat moment alweer kwart voor 11 en ik had er dus geen zin meer in. Ik zeg gedag tegen iedereen op TeamSpeak en ga op een Alt.

Volgende dag kom ik online, kijk ik naar mijn rank en ben ik gedemote naar Social PvP (Ik was eerder RBG Leader Group 2), ik vraag wat er aan de hand is en krijg te horen dat ik niet maar zo mag leaven na een paar potjes. Ik zie WoW nog gewoon steeds als een spel en als ik niet meer weer spelen dan stop ik. Er waren genoeg mensen die mijn konden innemen die avond en dat is ook gebeurd. (Waarna ze weer 2 verloren hebben :P)

Beetje jammer honestly. Vond het organiseren van RBG's wel altijd leuk om te doen. (Vooral omdat Group 2 het op dit moment beter doet dan Group 1)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zenety schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:19:
Altijd leuk ruzie in de guild haha. Mag ik jullie mening over dit verhaaltje?

Maandag is bij ons de guild Group 1 Rated Battlegrounds. We beginnen om 9 uur en doen dan zo 3 a 4 Rated Battlegrounds. We wonnen de eerste bg, nog maar net en verloren toen 2 bg's achterelkaar. Allebei behoorlijk close. Het was op dat moment alweer kwart voor 11 en ik had er dus geen zin meer in. Ik zeg gedag tegen iedereen op TeamSpeak en ga op een Alt.

Volgende dag kom ik online, kijk ik naar mijn rank en ben ik gedemote naar Social PvP (Ik was eerder RBG Leader Group 2), ik vraag wat er aan de hand is en krijg te horen dat ik niet maar zo mag leaven na een paar potjes. Ik zie WoW nog gewoon steeds als een spel en als ik niet meer weer spelen dan stop ik. Er waren genoeg mensen die mijn konden innemen die avond en dat is ook gebeurd. (Waarna ze weer 2 verloren hebben :P)

Beetje jammer honestly. Vond het organiseren van RBG's wel altijd leuk om te doen. (Vooral omdat Group 2 het op dit moment beter doet dan Group 1)
Het is net hoe mensen erin staan, als jij op dat moment de leader was is het een beetje lullig om er zo uit te stappen. Aan de andere kant het blijft een spel al zien sommige dat niet echt meer. Ik denk dat ik beide snap, al vind ik gelijk na 1 keer (ga ik even vanuit dat dit de eerste keer is) gelijk een demote beetje raar.

• Zenety
XzeroD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:23:
[...]

Het is net hoe mensen erin staan, als jij op dat moment de leader was is het een beetje lullig om er zo uit te stappen. Aan de andere kant het blijft een spel al zien sommige dat niet echt meer. Ik denk dat ik beide snap, al vind ik gelijk na 1 keer (ga ik even vanuit dat dit de eerste keer is) gelijk een demote beetje raar.
Dit was Group 1, waarvan ik niet de leader ben. Dinsdag en woensdag is Group 2 waarvan ik wel lead. Maar nu dus niet meer. En jep, dit was de eerste keer.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zenety schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:24:
[...]

Dit was Group 1, waarvan ik niet de leader ben. Dinsdag en woensdag is Group 2 waarvan ik wel lead. Maar nu dus niet meer. En jep, dit was de eerste keer.
Dan vind ik het overdreven om gelijk te demoten, of had je zo'n grote role dat je dusdanig onmisbaar was? Ik ga even uit van niet omdat dit Group 1 was en jij origineel bij Group 2 hoort. Beetje kinderachtig van die lui.

• Zenety
XzeroD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Dan vind ik het overdreven om gelijk te demoten, of had je zo'n grote role dat je dusdanig onmisbaar was? Ik ga even uit van niet omdat dit Group 1 was en jij origineel bij Group 2 hoort. Beetje kinderachtig van die lui.
Ben echt niet onmisbaar, behalve dat ik de hoogste rating in de guild heb. Maarja, de 2 officers die online waren vinden dat ze gelijk hebben. Dus pech. Misschien maar andere guild zoeken ofzo. Ga niet beggen voor een plek in één van de RBG groups.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:53
lanerios schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:31:
True :) maar als ik kijk in general chat vinden veel mensen het totaal geen probleem. Zelf heb ik er ook weinig issues mee. Als ik in Pandaria kijk hoe weinig ik m'n flying mount gebruik. Enige waar hij nog gebruikt wordt is old world en outland.
Het wel of niet kunnen vliegen maakt eerlijk gezegd vrij weinig uit. Hoeveel mensen levelen wel niet door stomweg in Stormwind of Oggrimar te staan, op "join LFG" te klikken, instanceje in, instancje uit, repeat 8)7 Als het hele LFG niet bestond en mensen zoals vroeger zelf groepen moesten vormen en zelf naar de instance moesten gaan, ja dan merk je wel wat verschil tussen wel of niet kunnen vliegen.

Eerlijk gezegd zie ik liever het hele LFG/LFR gebeuren verdwijnen dan het kunnen vliegen. Begrijp me niet verkeerd, met mijn huidige zeer casual speelstijl met altjes levelen doe ik ook niets anders dan continue LFG queuen. Het werkt snel en eenvoudig, wat mijn luie kant erg aanspreekt :P
Maar aan de andere kant is het een van de dingen die voor mij enorm veel afbreuk hebben gedaan aan het MMO gevoel. Op een knopje drukken en dan met vreemden van andere realms bij elkaar gegooid worden, die vaak niets of nauwelijks meer dan "hallo" zeggen, en het verliest toch heel wat van zijn charme. Voeg daarbij toe dat CCen van mobs al een paar expansions niet meer nodig en threat een compleet non-issues is, met als resultaat dat iedereen maar wat nuked. Hierdoor vind ik het niet echt meer een team-effort.

En nee, het hoeft van mij echt niet ontzettend hardcore, maar een beetje extra class usage (sheepen, trappen, hex, root, sap) en op je threat letten, de tank laten pullen en hem assisten maakt het tenminste nog een beetje interessant. Ik level een alt warrior als protection, zodat ik tenminste nog kan doen alsof mijn inzet ertoe doet, zoals debuffs up houden, threat in de gaten houden (ondanks dat ik weet dat het er niet toe doet.. I know), mobs tijdig stunnen/interrupten, cooldowns + shields gebruiken om de healer te ontzien enzovoorts.

Enfin, wat betreft de beta: ik heb nog maar weinig gespeeld. Wat ik gedaan heb:
  • Een keer geprobeerd een instance te doen, maar toen vertrok (of DCde) de healer na de eerst trashgroup al. Sindsdien lukt het niet eens om via LFG een groep vol te krijgen.
  • Verder redelijk wat client crashes, die maken het er niet bepaald beter op en server reboots (doodleuk in chat vanaf 15 minuten aftellen tot shutdown en bij 12 minuten gewoon al down gaan |:( ).
  • Warrior specs uitgeprobeerd. Protection lijkt niet heel anders te spelen. Arms was nogal broken toen ik het voor het laatst probeerde (geen Slam en Rend... |:( ) en de op het oog beste lvl 45 talent Sudden Death deed het niet. De spec voelt redelijk aan zoals in TBC, redelijk traag maar wel met grote hits/crits. Fury voelt wel goed aan, maar hierbij moet ik zeggen dat de lvl 45 talent voor Bloodthirst zonder cooldown in vergelijking met de andere 2 opties (-10 rage op Wildstrike en ... ?) veel te goed is en daardoor zowat verplicht. Met de no cooldown Bloodthirst speelt Fury heel snel, redelijk button bashen zeker als gratis Wildstrike procs up zijn en je een volle rage bar hebt. In dat geval kan je achter elkaar 5 of 6 Wildstrikes (met 0.5 sec GCD) eruit rammen. De rotatie lijkt te zijn: rage vullen met BT spam > RB op proc > bijna volle ragebar > Wildstrike spammen > repeat.
  • Restodruid, en healing in het algemeen, lijkt op WotLK stijl: eindeloos mana en spammen maar. De lvl 88 ability Genesis is best nice. Met 1 druk op de knop verandert dit elke Rejuv die up is in een Rejuv die de resterende hoeveelheid healing in 3 secs erdoor pusht. Dit lijkt mij heerlijk burst raidhealing, zeker aangezien er ook geen cooldown op deze ability zit.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 12:07
Ik heb na een aantal jaren besloten wow maar weer eens op te pakken. (wel wennen want mijn laatste mmo's zijn GW2 en LOL). Zijn er nog wat addons die wat helpen om wat sneller te levelen?

• Zerora
CamelNLD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:46:
Ik heb na een aantal jaren besloten wow maar weer eens op te pakken. (wel wennen want mijn laatste mmo's zijn GW2 en LOL). Zijn er nog wat addons die wat helpen om wat sneller te levelen?
Addons als Bagnon (all in one bag), Bartender4 en Deadly Boss Mods zijn altijd wel een goede keuze. En Recount voor het in de gaten houden van je damage.

Verder is het gewoon een kwestie van eigen smaak, eigen wens. Zelfs bovenstaande addons zijn te vervangen met alternatieven.

Door de jaren heen is in principe de standaard UI goed genoeg om mee te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 16-07-2014 16:57 ]

• jmxd
  • Niet online
Deadly Boss Mods? Die vind ik op max level al overbodig laat staan tijdens het levelen

[ Voor 66% gewijzigd door jmxd op 16-07-2014 17:05 ]

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

OmniCC voor je cooldowns van je skills
Pagina: 1 ... 38 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!