Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.095 views

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

CamelNLD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:46:
Ik heb na een aantal jaren besloten wow maar weer eens op te pakken. (wel wennen want mijn laatste mmo's zijn GW2 en LOL). Zijn er nog wat addons die wat helpen om wat sneller te levelen?
Zygor leveling guide :p

Nee, ik gebruik hier ElvUI. Complete UI met handige addons en nog laag ik verbruik. Meer heb ik niet nodig voor het questen.

[ Voor 0% gewijzigd door Metian op 16-07-2014 18:14 . Reden: Dikke vinger mobiel..typefoute dus ]

Rupsen, Rapsen.

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-10 12:07
Ik zal ElvUI eens een kans geven als ik vanvond thuiskom. Thx!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CamelNLD schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:19:
Ik zal ElvUI eens een kans geven als ik vanvond thuiskom. Thx!
Please doe dat niet. Verschikkelijke addon die het ook nog eens onmogelijk maakt normaal te kunnen spelen als je eens een keer ergens anders inlogd zonder die UI.

• Metian

Metian

Snert is vies

Twylight schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:24:
[...]

Please doe dat niet. Verschikkelijke addon die het ook nog eens onmogelijk maakt normaal te kunnen spelen als je eens een keer ergens anders inlogd zonder die UI.
Leg is uit, want ik heb hier helemaal geen moeite mee.

Al moet ik wel zeggen dat ElvUI met WoD voor mij verleden tijd zal worden. De nieuwe UI elementen maken het voor mij overbodig.

Rupsen, Rapsen.

• jmxd
  • Niet online
Als je ElvUI gebruikt en je komt bijvoorbeeld op de beta of je logt ergens anders in en je hebt die addon niet is je gehele interface anders dan je gewend bent en kloppen je bars vaak ook niet meer met hoe je ze thuis had ingesteld.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
voor levellen gebruik ik questhubber : je ziet direct op je map waar alle questhubs zitten en voor welke level die quests zijn bestemd en kunt dus vrij makkelijk bij het bereiken van het minimum-level van de volgende zone alle huidige quests dumpen om door te lopen naar een questhub in die volgende zone.
En je hangt niet vast aan het telkens opnieuw bv dezelfde tour te doen in eastern kingdom.
Je kunt gerust eens naar een soortgelijke andere zone springen aan de andere kant van 't water.

(add-on is vooral om te jagen op die laatste quests voor de lore, of 'x quests in zone Y"-achievements.)

DBM is op laag niveau soms wel handig als je eens in een dungeon terecht komt waar je al lang niet meer geweest bent en vergeten bent wat baas X of Y nu weer kan doen. en bv healer of tank gaat lopen en je niet wilt wachten op een vervanger.
(dungeon-journal geeft vaak geen enkele info meer voor die dungeons)

gaande weg kan je addons gebruiken om je CD's enzo beter in 't oog te houden. Tellmewhen, balancebar, omnicc, affdots (lock, priest, druid,schaman,... versies), tidyplates, ...
Maar dat merk je als het goed is wel tijdens het levellen wanneer zulke dingen handig kunnen worden.

Guildie doet het aan de hand van zygor levelling guide, en volgt die redelijk tot de letter.
met de uitspraak: "met zygor lvl ik sneller via quests dan jij mbv LFD + questhubber"
(tot ik een dungeon meepik en toch ruime tijd een lvl of 1 a 2 voorsta - met rested xp haal je met een goeie dungeon, tank en healer snel een lvl of 2 aan xp)

concreet voorbeeldje: hij en ik zijn nu een warlock aan't levellen en zaten in western plagueland omdat ik een dungeon had meegepakt kon ik in't zuiden van die zone al direct de lvl 37/38 quests oppakken terwijl die guide mijn guildie naar het noorden stuurde om daar de quests vanaf lvl 35 op te pakken.
Oke, die guide helpt mogelijk wel om de lange, saaie en vooral weinig xp opbrengende quests te skippen, maar met een dungeon kan je er meer tegelijk skippen :+

Het wel of niet gebruik van een andere UI is inderdaad een risico voor als je een keer die UI niet hebt en je te vergroeid bent met je UI, maar dat is ook vaak hetgene wat mensen tegenhoudt om van de standaard naar bv elvUI over te schakelen.
ik krijg het ook vaak als tip om naar elvui te gaan, terwijl ik verstockt ben aan de default en er tegenop zie om mijn UI opnieuw te moeten 'leren' - bewust zijnde dat eenmaal ik die dan gewoon ben me wellicht toch afvraag hoe ik zonder heb kunnen spelen...

en ja, ik mis in de beta momenteel ook mijn add-ons, maar op zich: het is een beta: ik wil niet het risico lopen te denken dat er bv een bug in WoD zit terwijl het gewoon een add-on is die bugged...

ps: als je toch een andere UI zou overwegen zou ik persoonlijk die toch al willen gebruiken tijdens het levellen zodat je al spiergeheugen (klik, keybinds, zicht) hebt tegen dat je echt gaat raiden op max level.
Tenzij je natuurlijk aan speedlevellen doet en bv op vrijdag avond met een lvl 1 start waar je op zondag avond al SoO mee induikt. (zonder paid-boost)

• Metian

Metian

Snert is vies

Twylight schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:31:
Als je ElvUI gebruikt en je komt bijvoorbeeld op de beta of je logt ergens anders in en je hebt die addon niet is je gehele interface anders dan je gewend bent en kloppen je bars vaak ook niet meer met hoe je ze thuis had ingesteld.
Dat is waar, maar denk dat ook beetje persoonlijk is. Ik heb er namelijk geen moeite mee om tussen addons of zonder addons te schakelen. Misschien omdat ik niet anders gewend ben.

Maar het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf of je op 1 pc/laptop wow speelt of meerdere.

@hierboven - Zygor is voor Questen niet slecht, maar om nou te roepen dat ze sneller zijn, nee. Ik gebruik om voornamelijk in combi met Dungeons en skip vaak heel veel quests. Met name de handige features in zygor maken het soms wat makkelijker. Zeker als je voor de zoveelste keer een alt levelt..

[ Voor 19% gewijzigd door Metian op 16-07-2014 21:54 ]

Rupsen, Rapsen.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Moi_in_actie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:44:
[...
Eerlijk gezegd zie ik liever het hele LFG/LFR gebeuren verdwijnen dan het kunnen vliegen. Begrijp me niet verkeerd, met mijn huidige zeer casual speelstijl met altjes levelen doe ik ook niets anders dan continue LFG queuen. Het werkt snel en eenvoudig, wat mijn luie kant erg aanspreekt :P
Maar aan de andere kant is het een van de dingen die voor mij enorm veel afbreuk hebben gedaan aan het MMO gevoel. Op een knopje drukken en dan met vreemden van andere realms bij elkaar gegooid worden, die vaak niets of nauwelijks meer dan "hallo" zeggen, en het verliest toch heel wat van zijn charme. Voeg daarbij toe dat CCen van mobs al een paar expansions niet meer nodig en threat een compleet non-issues is, met als resultaat dat iedereen maar wat nuked. Hierdoor vind ik het niet echt meer een team-effort.
Het is je eigen keuze, je hoeft geen LFR/LFD te gebruiken, je kunt ook gewoon met je guild gaan en als je een uitdaging wilt doe je CM's.
Sommige mensen houden er niet van om 75% van de tijd bezig te zijn om een groep samen te stellen en voor die mensen is LFD/LFR weer prima, dus verwijderen lijkt me niet echt eerlijk voor die mensen die geen behoefte hebben aan de oude situatie.
Hetzelfde geld voor het niet vliegen op max level, diegene die niet willen vliegen staat het vrij om een groundmount te gebruiken,ik denk dat blizzard nu ook wel doorheeft dat vliegen nu eenmaal onderdeel is van het spel en dat alle keuzes verwijderen en zich alleen te richten op een beperkt deel van de userbase en de rest in de kou laten staan niet zo'n verstandig besluit is.
Blijft jammer dat ze zich zo hebben laten inpakken door die vocale (pvp) minderheid.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Metian schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:50:
[...]

@hierboven - Zygor is voor Questen niet slecht, maar om nou te roepen dat ze sneller zijn, nee. Ik gebruik om voornamelijk in combi met Dungeons en skip vaak heel veel quests. Met name de handige features in zygor maken het soms wat makkelijker. Zeker als je voor de zoveelste keer een alt levelt..
Dat is zeer persoonlijk. Ik quest echt sneller als ik met Zygor quest. Auto turn in en accept, auto vendor grey items/repair. Gewoon langs NPC's en vendors rennen, en doorgaan. En dan is de guide ook nog wel handig :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10
Ik ben nu een paar dagen bezig in de beta en het is allemaal even wennen maar ik vind het tot nu al veel leuker dan MoP!

Het stukje Garrisons en Followers is leuk gedaan maar het voelt gewoon weer veel meer Warcraft aan! ben benieuwd als de nieuwe gebieden overgaan hoe de sfeer daar is :)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 22:03

Vuurvoske

Nunquam cede!

Twylight schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:24:
[...]

Jouw mening is geen waarheid gast. Ik gebruik zelf Elvui en vind het echt super!
Zelf gebruik ik de volgende addons:
- Elvui
- Zygor (download elders) <-- Leveling hulp
- DBM
- Altaholic
- Omen
- Recount

Sowieso vind ik het handig om van curse.com de cliënt te downloaden en daarmee je addons bij te houden.

Beroeps brabander

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
Ik heb een paar pogingen gedaan om ElvUI te gebruiken en kreeg het niet voor elkaar (zal de leeftijd zijn).
Dus maar weer terug naar X-Perl Unitframes

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik gebruik ook ElvUI.. Een van de weinige addons die ik direct weer geplaatst heb nadat ik pas geleden weer begonnen ben. Redelijk snel in te stellen en de UI is een stuk strakker dan de standaard UI. Ik zet alleen altijd de bag functie uit. Ik heb nou eenmaal liever een paar kleine bags dan 1 hele grote.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:35

vhal

ಠ_ಠ

Hoe lang duurt het gemiddeld om via Blizzard 'gratis' gametime te krijgen als je > 6 maanden eruit bent? Kon mij herinneren dat men ooit 10 dgn gratis kreeg bij wijze van terugkeer.

Strava

Verwijderd

Gisteren avond in de beta quests gedaan, waarbij ik iedere quest complete dan abandon en vervolgens opnieuw oppak. Toch drie quests erbij die ik daarna niet kon doen. Bij twee kon ik pas na de zone compleet te hebben verlaten de quests opnieuw doen, bij de derde moest ik eerst uitloggen voor ik de quest overnieuw kon doen. (Alle drie de quests gebruiken phasing). Daar hebben ze nog wat te doen lijkt mij.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Uhmmie schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:03:
Ik gebruik ook ElvUI.. Een van de weinige addons die ik direct weer geplaatst heb nadat ik pas geleden weer begonnen ben. Redelijk snel in te stellen en de UI is een stuk strakker dan de standaard UI. Ik zet alleen altijd de bag functie uit. Ik heb nou eenmaal liever een paar kleine bags dan 1 hele grote.
Ja ik gebruik nu denk ik al 3 jaar of zo Elvui. Denk dat ik het in Cata heb geïnstalleerd. En ik zet ook bags uit omdat ik AdiBags gebruik. Die zet alles in bepaalde filters.

Voorheen was ik wel een paar dagen bezig om alles goed te krijgen. Nu kost het nog geen uurtje werk. :)
Heb laatst ook een schone install + addons gedaan. Veel overbodige meuk weggegooid. Mijn FPS ging toen ook wat omhoog.

Ik draai wel wat verschillende raid en chocolatebar addons. Daar kan je allerlei kleine addons aanhangen. Net zo iets als Titan Bar zeg maar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5RMmHaQl.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 17-07-2014 13:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
junglebeast schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:07:

Ik draai wel wat verschillende raid en chocolatebar addons. Daar kan je allerlei kleine addons aanhangen. Net zo iets als Titan Bar zeg maar.
Chocolate Bar is echt een fijne addon. Ik vind het persoonlijk prettiger werken dan Titan Panel. Mede vanwege de zwevende balken (free placement optie) die je kan instellen. Zo heb ik bijvoorbeeld een kleine balk onder mijn minimap gemaakt waarin de addon WIM, vriendenlijst en guildroster in staan waardoor een handige socialbar hebt als het ware.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Dit komt een beetje vaag over, maar is het mogelijk of ik een cinderkitten of een guardian cub vorr een paar sec kan lenen van iemand hier. want ik heb namelijk 19 van de 20 katten al voor de fool for cats achie en Xufu krijgen gaat te lang duren denk ik.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• jmxd
  • Niet online
wat

• Jorca
Er is een achievement waarin je 20 soorten katten moet verzamelen (companions). Ik heb er nu 19 en er zijn er 25 soorten van. 5 daarvan zijn pets die je moet kopen en 20 kan je zelf verzamelen. De laatste die ik nu kan krijgen is Xufu-cub, maar die is moeilijk en het duurt best wel lang omdat ik nog niet klaar ben voor de celestial tournament.

Ik zie ze over de AH gaan dus ik denk dat ze getrade kunnen worden, ik neem hem voor paar sec en dan geef ik het gelijk terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorca op 17-07-2014 18:59 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nieuwe Legendary van WoD bekend!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IEZd7Hf.png

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 17-07-2014 21:48 ]

• Carthrax
lol! _/-\o_

• jmxd
  • Niet online
kivanco schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:54:
Er is een achievement waarin je 20 soorten katten moet verzamelen (companions). Ik heb er nu 19 en er zijn er 25 soorten van. 5 daarvan zijn pets die je moet kopen en 20 kan je zelf verzamelen. De laatste die ik nu kan krijgen is Xufu-cub, maar die is moeilijk en het duurt best wel lang omdat ik nog niet klaar ben voor de celestial tournament.

Ik zie ze over de AH gaan dus ik denk dat ze getrade kunnen worden, ik neem hem voor paar sec en dan geef ik het gelijk terug.
Dan koop je er toch snel een op het AH en verkoop je hem daarna weer terug? :P

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Deze wil clipjes wil ik toch even delen. :)

• Jorca
Twylight schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 22:22:
[...]

Dan koop je er toch snel een op het AH en verkoop je hem daarna weer terug? :P
Ga ik nu ook doen denk ik :P, maar weet niet zeker of er genoeg interesse ervoor is want ik wil namelijk niet teveel kwijt voor zoiets kleins :P

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bwhaha geweldig die filmpjes. Zo herkenbaar :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• soulrider
kivanco schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:44:
[...]

Ga ik nu ook doen denk ik :P, maar weet niet zeker of er genoeg interesse ervoor is want ik wil namelijk niet teveel kwijt voor zoiets kleins :P
die guardian pup is niet meer verkrijgbaar in de store dus die gaat volgens mij redelijk makkelijk terug verkocht kunnen worden, en anders helpt het barken in /trade wel even.
(of je boost die even van lvl 1 naar 25 en verkoopt die dan terug met wat winst.
zonder die jungle head, of xp boost pet food kan je die met een 8-tal gevechten al naar lvl 20 brengen.
Met die dingen gaat het nog ietsje vlotter.)

pet-boosten: je te boosten pet + 2 lvl 25 flying pets en dan rond mistfall village in valley of eternal blossom aqua pets bevechten: 1ste aanval met die te boosten pet, daarna verder doen met je andere 2 pets.

[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 18-07-2014 01:35 ]

• Jorca
soulrider schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 01:30:
[...]

die guardian pup is niet meer verkrijgbaar in de store dus die gaat volgens mij redelijk makkelijk terug verkocht kunnen worden, en anders helpt het barken in /trade wel even.
(of je boost die even van lvl 1 naar 25 en verkoopt die dan terug met wat winst.
zonder die jungle head, of xp boost pet food kan je die met een 8-tal gevechten al naar lvl 20 brengen.
Met die dingen gaat het nog ietsje vlotter.)

pet-boosten: je te boosten pet + 2 lvl 25 flying pets en dan rond mistfall village in valley of eternal blossom aqua pets bevechten: 1ste aanval met die te boosten pet, daarna verder doen met je andere 2 pets.
Yep ik wacht effe totdat ze weer 10k kosten, want nu zie ik 1 voor 15k gaan die al lvl 17 is.

• jmxd
  • Niet online
Ik heb letterlijk heel MoP me nog geen enkele keer bezig gehouden met pet battles. Heb niet eens alle slots unlocked :P

• Jorca
Is wel grappig als je een que van 30 min hebt, anders zou ik er ook niet echt mee bezig zijn. Maar ik zag laatst dat er een title te halen is: Crazy cat lady/man en omdat ik een Feral main moest ik het hebben.

• soulrider
Spectral Tiger Cub (TCG) telt ook mee voor die achie als ik me niet vergis.
Op silvermoon gaat die als lvl 1 ook voor iets rond de 13k af en toe.

Je kunt ook de dailies in winterspring doen voor de nightsaber cub
(en brengt die rep ondertussen ook naar exalted).

of de questline voor de Panther cub:
http://www.wowhead.com/quest=29267#comments

maw: als je die nog niet hebt, heb je dus nog 3 alternatieven om je title te verkrijgen.
(ik heb die titel ondertussen al - met een lvl 25 black tabby cat als kroon op de kat-collectie - zonder de 3 hierboven vermelden)

• Jorca
Ik heb ze allemaal al, enige wat ik nog kan krijg is : Spectral ( te duur op sylvanas), Cinder kitten (store), Guardian (store en AH min 12K), Nightsaber ( ook min 15k), Spectral cub en Xufu.

Edit: Ik heb nu ook, net een guardian gekocht voor 5k en die ga ik later over een paar maanden doorverkopen wanneer er meer vraag voor is. Zelf had ik wel veel geluk met een black tabby cat, ik was bezig met het boosten van een groepje in CM en die kerel wou mij hoe dan ook bedanken omdat ik het gratis deed en besloot mij een black tabby cat te geven . Ik dacht in mezelf van: Great een pet die 100g waard is :P

[ Voor 52% gewijzigd door Jorca op 18-07-2014 02:37 ]

• Carthrax
Nieuwe build van de beta is ook online. Alliance heeft nu ook toegang tot de Garrison blueprints en voor de horde zijn deze nu normaal geprijst en niet meer 5000 per stuk.

Wel grappig dat je nu in je garrison met je pre-made die als profs herbalism en alchemy heeft nu ook kan minen. (in je eigen mijn weliswaar, ik heb het nog niet erbuiten getest).
Ik kan nog steeds geen work orders plaatsen helaas, is 1 keer gelukt maar daarna niet meer.

• Zerora
  • Nu online
Carthrax schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:48:
Nieuwe build van de beta is ook online. Alliance heeft nu ook toegang tot de Garrison blueprints en voor de horde zijn deze nu normaal geprijst en niet meer 5000 per stuk.

Wel grappig dat je nu in je garrison met je pre-made die als profs herbalism en alchemy heeft nu ook kan minen. (in je eigen mijn weliswaar, ik heb het nog niet erbuiten getest).
Ik kan nog steeds geen work orders plaatsen helaas, is 1 keer gelukt maar daarna niet meer.
Gorgrond en Talador zones zijn ook open nu. Evenals Ashran (enkel de lvl 100 PvP realm).

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Carthrax
Zerora schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 12:00:
[...]

Gorgrond en Talador zones zijn ook open nu. Evenals Ashran (enkel de lvl 100 PvP realm).
Ik heb een poging gedaan om in Gorgrond te komen door Talador heen, 2 FP's aangemaakt naast de 1e die je standaard nu krijgt en net voor ik bij Gorgrond was...poef...welkom terug in je Garrison. Niets aan de hand dacht ik, ik heb de FP's aangemaakt. Helaas alleen de eerste FP beschikbaar, alles verderop niet :(

Vanavond maar weer een poging wagen.

• Jorca
Is er al nieuws wanneer het weer mogelijk is om je Characters te kopiëren naar Beta

• corset
Nee, want character copy is niet nodig voor de huidige beta test. Alles wat er getest moet worden kan je met de premades doen. En die zijn ook de gear levels waarmee getest moet worden :)

Voordat mensen gaan klagen over wat ik zeg: Dit is letterlijk wat een blue erover heeft gepost.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 19-07-2014 10:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zerora
  • Nu online
Het maakt inderdaad niet uit of je nu een premade of een copy hebt. De ervaring is hetzelfde.

• corset
en de premade heeft de gear/setup die nodig is om te testen. Anders krijg je:

"Hurhur! ik met mn 14/14HC character slacht alles te snel af. Blizzard maak het moeilijker hurhur!" :P en dat willen we ook niet

• Jorca
Ik zat meer te denken aan alle keybindings en settings, maar goed dan stel ik alles wel opnieuw in :P

• Zerora
  • Nu online
kivanco schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:16:
Ik zat meer te denken aan alle keybindings en settings, maar goed dan stel ik alles wel opnieuw in :P
Of je kopieert de nodige *.wtf files van je live account/character naar je beta account/character. ;)

* Zerora heeft dat voor o.a. de macro's gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 19-07-2014 13:21 ]

• Jorca
Zerora schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:20:
[...]

Of je kopieert de nodige *.wtf files van je live account/character naar je beta account/character. ;)

* Zerora heeft dat voor o.a. de macro's gedaan.
Hmm dat wist ik niet, ik zal ernaar kijken dankjewel

• Zerora
  • Nu online
Ik lees net dat Addons inmiddels ook al zijn geactiveerd in deze beta build. Dat maakt het spelen en testen wel iets gemakkelijker.

• jmxd
  • Niet online
Zerora schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:07:
Ik lees net dat Addons inmiddels ook al zijn geactiveerd in deze beta build. Dat maakt het spelen en testen wel iets gemakkelijker.
Nou, niet echt :P ze zijn welliswaar enabled maar bijna geen enkele addon werkt fatsoenlijk

• Zerora
  • Nu online
Neemt niet weg dat ze natuurlijk nog geupdate moeten worden. :P

Even een dingetje:
Ik kan vanaf morgen zo'n 4 weken lang geen beta spelen ivm met vakantie. Ik kan dus ook het topic niet echt bijhouden in die tijd. Maar ik ga er vanuit dat dit wel goed gaat komen. Mijn vakantiebestemming ligt heel dicht bij het hoofdkantoor van Blizzard btw :P

[ Voor 69% gewijzigd door Zerora op 20-07-2014 00:38 ]

• Carthrax
Elke zelf respecterende camping heeft toch wel wifi dus ik zie het probleem niet. Tenzij je dicht in de buurt van het US HQ zit dan is er helemaal geen probleem...toch? ;)

• corset
Twylight schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:24:
[...]

Nou, niet echt :P ze zijn welliswaar enabled maar bijna geen enkele addon werkt fatsoenlijk
is makkelijk aan te passen door een lua bestand te editen. Hierdoor werken veel addons wel (tenminste volgens de mod devs op MMO-champ forum)

http://eu.battle.net/wow/...e-shatar/Gianmarco/simple

redelijk goed weekend gehad qua loot. Deze heeft tenminste wel een nieuw wapen. Vriendin heeft even naar halverwege in revered gegrind (Black Prince), dus hoef voorlopig alleen de valor/loot quests.

Ook het tanken is wel leuk als DK, alleen is het in LFR allemaal net iets te simpel. Je krijgt nog geen "TAUNT NOW" melding in het scherm, maar veel scheelt het niet..

Jin -> tank taunt per column throw
Horridon -> tank taunt na 2 deuren
Ji-kun -> Tank taunt na 2 stacks

Meh, iets te simpel. Misschien maar een normal raiding guild weer gaan zoeken om uitdaging te krijgen :)

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 07:50
Site met de addons die wel al werken

http://www.wowinterface.com/downloads/index.php?cid=140

vooral skada is handig om te kijken wat je dps doet momenteel

red een boom - eet een bever

• corset
Klopt, echter is het qua nummers nog nutteloos met alle balance changes. Blood DK's zijn OP as hell op het moment (4 miljoen crits op heroic Magmaw? WTF!) Rogues zijn weer erg zwak op 92 (krijgen veel meer damage dan andere classes, doen veel minder damage).

Is altijd wel leuk om cijfers te zien, maar je moet je er niet teveel aan vasthouden :)

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 07:50
enige wat ik check is dps van een lvl 100 op een dummy

geeft toch een beetje een beeld, al weet ik dat er nog veel gaat veranderen

red een boom - eet een bever

• corset
Dat is waar inderdaad :) moet wel zeggen dat ik altijd wel nieuwsgierig ben naar de class dps van het moment.
Ook hoop ik dat het wat minder rangedfest wordt zoals in MoP.. melee waren echt altijd de lul als het om bosses ging >_<

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Is het mogelijk dat iemand het gm schap aan een actieve member overdoet?? Of blijft het zoals het nu is in de Tweakers guild.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik zit nu al een paar weken op defias aan alliance kant. Ben nog nooit een GOT lid tegengekomen ><

en heb toch regelmatig uitstapjes naar horde gebied gemaakt. Leeft het daar verder nog? :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:02:
Dat is waar inderdaad :) moet wel zeggen dat ik altijd wel nieuwsgierig ben naar de class dps van het moment.
Ook hoop ik dat het wat minder rangedfest wordt zoals in MoP.. melee waren echt altijd de lul als het om bosses ging >_<
Ik hoop dat bosses minder statisch (aka Patchwerk) worden. Malkorok is zo'n voorbeeld. En geef ranged dps, en melee dps een bepaalde taak. Misschien ook healers. Shamans is een leuk gevecht. Melee op de boss, en ranged moeten de adds steeds slopen. En dat kun je natuurlijk ook beter ontwerpen. En tuurlijk is het leuk om een paar Patchwerk achtige bosses te hebben om lekker los op te gaan. Maar dat zijn er te veel in MoP wat mij betreft.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik ben sinds deze week weer met wow begonnen na flinke pauze.
Ik zie dat je character kan moven voor 20 euro. Is dat verstandig om te doen naar een drukkere realm? levert dat voordelen op? zoals sneller in een dungeon met een groep komen etc? en welke realm is dan aan te bevelen?

www.degroot-it.nl

• corset
meeste is cross realm tegenwoordig. Als je op een medium server zit, zit je meestal wel goed. Gewoon voor raids Openraids of Oqueue gebruiken, en je bent klaar. Bespaart ook nog eens geld :p

• fredfles
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 17:35
dynosu schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:32:
Ik zit nu al een paar weken op defias aan alliance kant. Ben nog nooit een GOT lid tegengekomen ><
en heb toch regelmatig uitstapjes naar horde gebied gemaakt. Leeft het daar verder nog? :)
Guild is een beetje dood - dit iav WoD i guess..

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Er zijn een aantal mensen nog wel online maar ook een aantal zijn doorgestroomd naar andere guilds (begrijpelijk). Maar zo af en toe nog wel gezellig helaas officers zijn niet meer online dus das beetje jammer.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:28
De guild was heel erg stil geworden, maar de laatste week zie ik iedere avond wel weer 5-10 mensen online, ik vind het ook jammer dat consigliere niet meer online komt of het overgedragen heeft.
Maar er is sinds kort een feature dat je het GM schap kan opeisen als de GM lang niet online is, wellicht dat dat nog een optie is.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

degroot schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:30:
ik ben sinds deze week weer met wow begonnen na flinke pauze.
Ik zie dat je character kan moven voor 20 euro. Is dat verstandig om te doen naar een drukkere realm? levert dat voordelen op? zoals sneller in een dungeon met een groep komen etc? en welke realm is dan aan te bevelen?
Ik weet niet wanneer je gestopt bent, maar tegenwoordig heb je de dungeon finder waarmee je gewoon kan queuen voor een dungeon. Wanneer de queue popped wordt je automatisch geport naar een dungeon. Ook is de open wereld tegenwoordig cross realm. Verder is Blizzard al een tijd bezig met low/medium populated realms te connecten aan andere low/medium populated realms (nog niet alle realms zijn overigens gedaan). Dit houdt dus in dat twee (of meerdere) aan elkaar gelinkte realms, volledig functioneren als één realm. Zelfde AH, zelfde guild mogelijkheden, zelfde /trade etc.

Mocht je nog problemen hebben met het vinden van een group, dan zou je ook een addon als oQueue kunnen proberen (xrealm group finder). Een soortgelijke functie gaat Blizzard overigens zelf in WoD implementeren.

Mijn advies: geef je geld er niet aan uit.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Metian

Metian

Snert is vies

Zijn hier eigenlijk mensen die op Silvermoon zitten op Alliance? Ben sinds vandaag maar Human Hunter begonnen om toch eens keer Alliance te levelen :p

Rupsen, Rapsen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Maar euh, ik hoop dat de GOT guild weer wakker word, lijkt me leuk om af en toe tegen GOT-ers te knokken :)

Verder vermaak ik me nu nog prima op Defias, de server leeft veel meer dan mijn oude server. Er word nu heen en weer aangevallen in wpvpen er is ook echt tegenstand. Sommige mensen kunnen de aanwezigheid van mijn guild (Vengeful Midnight) niet echt waarderen, maar bijvoorbeeld Shade hebben we al aardig goede gevechten mee gehad.

Heb al een DK die ik veel in wpvp gebruik en ben nu ook bezig met een Warlock te gearen en dit bevalt best :)

• fredfles
dynosu schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:31:
Sommige mensen kunnen de aanwezigheid van mijn guild (Vengeful Midnight) niet echt waarderen, maar bijvoorbeeld Shade hebben we al aardig goede gevechten mee gehad.
Veel mensen(Wpvp) waarderen de komst van VM niet echt nee. Balans H/A op DB is ver te zoeken atm. Beetje Outland taferelen.

Desondanks is het wel fijn dat er nu nog meer alliance is om te killen ;)

• soulrider
psych schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:55:
De guild was heel erg stil geworden, maar de laatste week zie ik iedere avond wel weer 5-10 mensen online, ik vind het ook jammer dat consigliere niet meer online komt of het overgedragen heeft.
Maar er is sinds kort een feature dat je het GM schap kan opeisen als de GM lang niet online is, wellicht dat dat nog een optie is.
die feature is er al langere tijd hoor.

Als ik me niet vergis is het zo dat als een GM 3 maanden niet inlogt, de mensen in rank 1 een kans hebben om GM-schap op te eisen, is ook daar niemand online geweest de laatste X maanden dan schuift het door naar rank 2, en dan weet ik niet of rank 3 ook zo'n kans heeft. (rank 4 en lager in ieder geval nooit, ongeacht of die hogere ranks nog online komen of niet)

Men ziet dan een melding in guild-info/roster, totdat iemand van die rang het gebruikt, of tot dat iemand van hogere rang terug online komt.

https://us.battle.net/support/en/article/guild-dethrone

• dynosu

dynosu

Orly ?

fredfles schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:43:
[...]

Veel mensen(Wpvp) waarderen de komst van VM niet echt nee. Balans H/A op DB is ver te zoeken atm. Beetje Outland taferelen.

Desondanks is het wel fijn dat er nu nog meer alliance is om te killen ;)
Outland taferelen? Ben ik niet met je eens.

Die vechten met 2 of 3 volle raid groups en brengen ook buitenstaanders mee. Wij hebben nog nooit meer dan 30 man gebracht en meestal is dat minder dan 25 en wij vechten alleen, nemen geen andere raids mee en brengen geen andere guilds mee.

Onze laatste aanval had maar iets van 15 tot 20 man.

De horde alliance ratio op DB is nog steeds prima. En er is ook sprake dat er een gedeelte van Happy Hour naar Horde DB gaat. Dat zou ook goed zijn voor wpvp op DB. Het is wel iets meer alliance, maar zeker niet zoals op outland. En al hadden wij naar horde gegaan dan had de balans de andere kant op gegaan. We zijn maar een kleine guild (iets van 60 accounts), dus zoveel impact hebben we niet op die balans :P

Op outland heb je taferelen dat HC langskomt met 2 eigen raids en daarnaast nog russen. Dat zal je ons nooit zien doen :)

• fredfles
dynosu schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:03:
[...]

Outland taferelen? Ben ik niet met je eens.

KNIP~!
Je hebt wel gelijk, ik overdreef een beetje mbt Outland. Dat was daar echt niet normaal met Honor Capped, echt zoveel drama met die Destinite. Was voor mij dus de reden om te migraten naar een andere realm.

WPVP is echter altijd een moeilijk onderwerp wat betreft de balans. Er is altijd wel iemand die loopt te mekkeren. WoW-fora staat er vol mee.

Happy hour ja? Wist ik niet, zou wel leuk zijn! DB is wat dat betreft wel echt een actieve realm.

[ Voor 40% gewijzigd door fredfles op 21-07-2014 16:54 . Reden: knipsel ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

En euh, wij van VM zijn ook geen Destinite vrienden. Tussen ons en HC is het pure haat, dat was al zo op outland, ging op sylvanas verder. Hier kunnen ze ons weinig doen verder, echter hun leden komen nog steeds af en toe langs om even te vertellen hoe geweldig Destinite wel niet is.... right sure ... ga dan terug naar em.

en euh ik zou het ook geweldig vinden als happy hour ook hierheen komt. echter dit is nog niet zeker en was enige tijd geleden al gemeld. weet niet of dit nog gaat gebeuren.

maar hoe meer wpvp tegenstand hoe beter.

En DB is inderdaad heerlijk actief.

[ Voor 10% gewijzigd door dynosu op 21-07-2014 17:21 . Reden: wat tekst toegevoegd ter verduidelijking ]

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:27
dynosu schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:21:
En euh, wij van VM zijn ook geen Destinite vrienden. Tussen ons en HC is het pure haat, dat was al zo op outland, ging op sylvanas verder. Hier kunnen ze ons weinig doen verder, echter hun leden komen nog steeds af en toe langs om even te vertellen hoe geweldig Destinite wel niet is.... right sure ... ga dan terug naar em.

en euh ik zou het ook geweldig vinden als happy hour ook hierheen komt.

Hoe meer wpvp tegenstand hoe beter.

En DB is inderdaad heerlijk actief.
Grappig, ik zit in Honor Capped :) Ik krijg zelf niet zoveel van al dat drama, ik weet alleen dat het op TeamSpeak een echte mafketel is... :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh er is drama genoeg om een paar fora mee te vullen... genoeg guilds die een serieuze hekel aan je GM hebben... maar daar ga ik hier verder niet in detail over praten.

Heb zelf outland nooit meegemaakt, ik kwam pas bij vengeful op sylvanas toen het Vengeful Dawn was.

• degroot
  • Niet online
temp00 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:25:
[...]

Mijn advies: geef je geld er niet aan uit.
Thanks voor de info! die dungeon finder had ik idd al gevonden! dat is wel handig.

www.degroot-it.nl

• soulrider
Metian schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:28:
Zijn hier eigenlijk mensen die op Silvermoon zitten op Alliance? Ben sinds vandaag maar Human Hunter begonnen om toch eens keer Alliance te levelen :p
/wave
heb er 7x90 + een lock die nu op lvl 42 zit
(en 2 bank alts waarvan er eentje mogelijk een lvl 85 twink gaat worden)

Verwijderd

Zo'n 2 maanden na de Burning Crusade gestopt met WoW, maar nu toch weer een maand subscription genomen. Het valt me op dat het allemaal een stuk minder sociaal is geworden. Dungeon groepen zeggen geen woord tegen elkaar, stadschats zijn uitgestorven en guilds hebben 800 leden die nooit wat zeggen. Ik heb serieus meer interactie gehad met de vijand door middel van /hello commands dan met mijn mede horde denk ik ondertussen. Komt dat door mijn server of is de spelersbasis echt zo veranderd?

Waarom loopt er trouwens niemand meer in rustig tempo op RP servers?

• soulrider
hangt een beetje van de groepen af, maar idd meeste groepen zijn "hup, haast je, heb geen tijd, moet er nu door" - maar af en toe heb je de spreekwoordelijke uitzondering waar nog best lekker social kan gedaan worden en waar bv nog wat tips worden gedeeld met elkaar.
(zolang je natuurlijk niet gaat zeveren over koetjes en kalfkes, of 5min. voor een baas staat te vingerdraaien omdat je het persee even over je buurvrouw/-man wilt hebben ;-) )

als /trade of /general dood lijkt, zit je gewoon op een (semi-) dode server en zijn de meeste wellicht vertrokken naar betere servers, of hebben zij even een sub-stop gedaan in afwachting van wod.

om een vergelijk te doen:
/trade op silvermoon is zelfs om 4 a 5 AM actiever dan op de deadrealm (maar sindsvorige patch connected) van mijn 2de account tijdens primetime...

Als je bv tussen 17h en 20h slechts 10 regels ziet verschijnen in trade dan zit je gewoon op een dode server. (of je zit op een server met low horde-pop)

en als je in een guild zit met 500 leden die regelmatig online komen, maar amper iets zeggen, dan zit je wellicht in een guild die alleen maar dient voor de 10% extra gold perk (wat in WoD gelukkig wordt afgeschaft als de info klopt) ter verdienste van de GM.

over RP geen uitspraak: zelf geen ervaring mee, maar ook daar is het wellicht rush naar 90...

[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 22-07-2014 01:25 ]

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:11:
Komt dat door mijn server of is de spelersbasis echt zo veranderd?

Waarom loopt er trouwens niemand meer in rustig tempo op RP servers?
Buitenom de realm is vooral het laatste gaande met een heleboel games.

Echt serieuze interactie vindt vaak alleen plaats in enthousiaste en hechte communities. World of Warcraft was bij launch (en voor een groot deel nog in TBC) een game voor hardcore gamers en 'nerds'. Daarna is World of Warcraft stapvoets naar een algehele accessible game gegaan waar iedereen mee kan.

Dit geldt (helaas) nu voor het gros van alle games op de markt. De enige games waar nog serieus veel gepraat wordt met elkaar zijn de games met een hechte community. Alle andere die gespeeld worden door de massa zijn helaas behoorlijk minder gezellig en zijn vaak games waar het veel om 'ikke-ikke' draait.

Mooiste voorbeeld (dit is tenminste volgens mijn ervaring) is Dota 2. Dota 2 heeft een gameplay die niet bepaald makkelijk is om in te raken. Doch ik als noob kreeg best veel sympathie en uitleg van andere spelers (ik weet zeker dat er ook tegenovergestelde gevallen zijn, maar toch), waar bijvoorbeeld League of Legends (met een stuk simpelere basis gameplay) zie je dat daar de massa hangt. En het is toch wel overduidelijk dat LoL bekend staat om één van de meest toxic gaming communities.

TLDR : Games designed voor massa gaan nou eenmaal vaak hand in hand met minder spontaniteit en meer egoïstische gamers.

Verwijderd

Ik vind dat wel jammer. Ik kan die Dungeons nog wel verklaren omdat je veel minder moeite hoeft te doen om een groep te vormen en je hoeft er ook niet meer fysiek naartoe te rennen. Al die tijd om te ouwehoeren is er dus niet meer, maar het scheelt wel onnodige saaie stukken gameplay. Jammer alleen dat spelers dat uur tijdwinst niet genoeg vinden en beginnen te schelden op mensen die achter laggen omdat ze het gore lef hebben om te looten ofzo.

Wat ze hebben gedaan met het guildsysteem kan ik veel minder verklaren. Allemaal perks die maximaal voordeel opleveren met een zo groot mogelijke club. Je kan niet eens een openingscinematic afkijken zonder gespammed te worden met je eerste Guild invite. Daardoor is iedere Guild waar ik nu even ja op had geklickt gewoon een stille grafbende met 700 spelers die al maanden afwezig zijn. Die werden vroeger gewoon opgeschoond en invites werden op basis van ambitie of sociale interactie gedaan. Ik vind het ronduit zonde dat ze dat dood hebben gemaakt met perverse prikkels voor de GM.

Ik ben slechts lvl 50 dus ik kan niet oordelen of de latere levels van meer mellow worden. Lvl 50 was ik vroeger trouwens maanden mee bezig en nu knal je zelfs als noob binnen een weekje naar dat niveau. Tijden veranderen...

• soulrider
hangt natuurlijk ook wat van de guild af, maar zij die (vaak mbv een add-on) invites spammen naar toons zonder guilds zijn vaak puur voor die 10% gold perk, of om hun guild zo snel mogelijk te laten lvl'en naar lvl 25 door questende altjes die naar lvl 90 gaan.
en dat is trouwens de reden waarom die 10% perk weggaat: teveel profiteurs

éénmaal je in een raiding/ active-social guild zit, dan parkeer je er vaak ook je alts omdat je de atmosfeer kent en er bij wilt blijven.
En daar zou dan bv die 10% wel handig zijn: door als guild actief te zijn buiten bv pure raiding, verkrijg je gold dat gebruikt kan worden om de guildrepair te bekostigen.

en persoonlijk vind ik die 10% extra gold voor de guild niet zo erg als er bv ook voor socials guildrepairs mogelijk zijn, of als socials bv ook eens mee mogen in een flex/normal/hc run.
Maar omwille van soms profiterende GM's zitten mijn alts in mijn eigen lvl 25 bank guild ...
als ze dan die 10% extra opbrengen is het tenminste voor mezelve :-)

Vanaf WoD ga je als guildmaster bv een bijdrage moeten vragen, guildrepair afzetten (geen idee of dat blijft trouwens) of andere manieren moeten vinden om bv voldoende gold beschikbaar te houden voor die repairs.
bv door AH te spelen voor guildies...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29
* JeroenNietDoen checkt in :w

Even een break gehad van anderhalve maand. Wildstar trial geprobeerd, snel gedeinstalleerd trouwens. Nu weer vrolijk WoWén ;)

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:40:
Ik vind dat wel jammer. Ik kan die Dungeons nog wel verklaren omdat je veel minder moeite hoeft te doen om een groep te vormen en je hoeft er ook niet meer fysiek naartoe te rennen. Al die tijd om te ouwehoeren is er dus niet meer, maar het scheelt wel onnodige saaie stukken gameplay. Jammer alleen dat spelers dat uur tijdwinst niet genoeg vinden en beginnen te schelden op mensen die achter laggen omdat ze het gore lef hebben om te looten ofzo.

Wat ze hebben gedaan met het guildsysteem kan ik veel minder verklaren. Allemaal perks die maximaal voordeel opleveren met een zo groot mogelijke club. Je kan niet eens een openingscinematic afkijken zonder gespammed te worden met je eerste Guild invite. Daardoor is iedere Guild waar ik nu even ja op had geklickt gewoon een stille grafbende met 700 spelers die al maanden afwezig zijn. Die werden vroeger gewoon opgeschoond en invites werden op basis van ambitie of sociale interactie gedaan. Ik vind het ronduit zonde dat ze dat dood hebben gemaakt met perverse prikkels voor de GM.

Ik ben slechts lvl 50 dus ik kan niet oordelen of de latere levels van meer mellow worden. Lvl 50 was ik vroeger trouwens maanden mee bezig en nu knal je zelfs als noob binnen een weekje naar dat niveau. Tijden veranderen...
Ander goed voorbeeld:

Warframe, nog nooit zo'n gezellige community gehad als dat.. iedereen helpt elkaar. Iets wat in WoW inderdaad erg veranderd :(

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 22:03

Vuurvoske

Nunquam cede!

Metian schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:28:
Ik speel op Silvermoon, voeg me maar toe.
Hetzelfde geld voor soulridder.

Beroeps brabander

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:56
Gisteren 2k rating behaald in RBG's. Nog wel als WW monk :P Op naar de 2.2k!

Probeer alle RBG's die ik speel te streamen en recorden. Altijd leuk om terug te kijken. Let maar niet op het vreselijk slechte engels in Teamspeak
http://www.twitch.tv/zenitywow/b/549791726

RBG begint op 16:08

[ Voor 4% gewijzigd door Zenety op 22-07-2014 08:45 ]

• fredfles
Zenety schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:44:
Gisteren 2k rating behaald in RBG's. Nog wel als WW monk :P Op naar de 2.2k!

RBG begint op 16:08
2k rating! Nice man!

Ik zal thuis je channel eens ff checken, nu helaas op werk |:(

[ Voor 3% gewijzigd door fredfles op 22-07-2014 09:07 ]

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:56
fredfles schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:06:
[...]

2k rating! Nice man!

Ik zal thuis je channel eens ff checken, nu helaas op werk |:(
Thanks!

Na een paar keer gewonnen te hebben kwamen we als laatste tegen een russisch 2.2k rated team. Ik had op dat moment 2011 rating en was bang om net weer 12 rating te verliezen haha. Gelukkig verloor ik er 10. Dus uiteinelijk 2001 :P

(En we werden behoorlijk afgemaakt door dat team :o )

• degroot
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:40:

Ik nu 58 , nadat ik sinds vorige week op lvl 50 begonnen ben.
Hoe kan ik nu snel levelen? is dat nog steeds quests uitvoeren? of zijn er weer andere middelen voor ( zoals alleen maar dungeons ofzo? )

www.degroot-it.nl

• corset
Beste plan (voor mij, is voor iedereen anders!)

Doe elke dungeon 1x voor de quests
quest terwijl je in de qeueu staat.

En dan ben je zo max :p

• fredfles
degroot schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:59:
[...]

Hoe kan ik nu snel levelen? is dat nog steeds quests uitvoeren? of zijn er weer andere middelen voor ( zoals alleen maar dungeons ofzo? )
Join een lvl 25guild, hierdoor krijg je perks. Ook kan je Heirlooms kopen, waardoor je boosts krijg in je XP.

Nu heb je ook verschillende add-ons, zoals Zygor-guides welke je snel door de quests heenloost. In mijn ervaring werkt questen/dungeon het snelst, een combinatie daarvan.

Zeker nu je ramparts kan doen.. klap daar een aantal keer doorheen en je bent 3-4levels verder.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29
lanerios schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:04:
Beste plan (voor mij, is voor iedereen anders!)

Doe elke dungeon 1x voor de quests
quest terwijl je in de qeueu staat.

En dan ben je zo max :p
Afbeeldingslocatie: http://static.guim.co.uk/sys-images/Sport/Pix/columnists/2009/11/27/1259317694270/Mastercard-001.jpg
>:)

• corset
Neh dat geld steek ik liever in een goede fles mede, whiskey, steamgame oid :P

Verwijderd

Waar zijn alle gold beggers eigenlijk heen? Heb nog niet 1x gold plx gezien.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:20
Zo, tanken valt me nog niet mee! Vind het heerlijk om te doen. maar als je 1 boss voor de eerste keer doet (lfr) word je gelijk uitgescholden. Bij 1 wipe is gelijk heel je groep weg en ga zo maar door.

Merk ook dat ik me warrior nog niet helemaal goed onder controle heb en dus nog wel is aggro laat glippen wat weer leid tot een rage van de meeste dps'ers. Ik ben iemand die de tacts leert door 't gewoon te doen maar zo word dat best lastig gemaakt en moet ik me dus echt een stuk beter in gaan lezen!

Paar goeie tips voor warrior tanking? ilvl zit momenteel op 523 dus dat gaat!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 16:23
Rokz schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:13:
Ik ben iemand die de tacts leert door 't gewoon te doen maar zo word dat best lastig gemaakt en moet ik me dus echt een stuk beter in gaan lezen!
Simpel, je hebt geen marge in LFR. Je wordt met een groep randoms bij elkaar gegooid. Dan kan je ook niet verwachten dat je simpelweg alles probeert en leert tijdens de raid. Er zitten mensen in LFR die fights al 300x hebben gedaan en het heel die LFR kotsbeu zijn, maar je moet het doen voor gear. (Super design van Blizzard)

• soulrider
degroot schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:59:
[...]

Mijn tacts:
- alle heirlooms (de ring daargelaten) + lvl 25 guild.
de +10% en +5% van de looms en guild perk helpen wel
- altijd specifiek voor dungeons Queuen: enkel zij die Orange zijn, niet geel of groen
(zorgt er wel voor dat je af en toe de quests niet eens kunt aanvaarden omdat je nog te laag van lvl bent...
slim van blizzard om je bv op lvl 58 al binnen te laten & de quests pas vanaf lvl 60 beschikbaar te maken
maakt soms ook dat je dus bv dungeons loopt als lvl 58 met een paar lvl 65'ers ofzo)
- zie dat je altijd in Q staat voor een dungeon en quest tussendoor
- pak zoveel quests in één keer op (altijd stom als je bv 20 beesten moet killen voor de ene quest om er daarna achter te komen dat die quest ernaast zegt dat je van diezelfde beesten iets moet looten - wat natuurlijk niet viel zonder die quest)
- loop naar het volgende gebied zodra je het min. lvl ervoor behaald hebt.
- natuurlijk zoveel mogelijk gebruik maken van rested xp
(vergeet als monk je daily niet voor nog eens +50% xp)

- neem tijdens het lvl'en herbalism en mining als profs en vergeet niet je archeology op peil te houden
deze 3 geven je ook redelijk wat xp en de eerste 2 wellicht alle mats die je nodig hebt om achteraf je gewenste profs te leren. of profession kits te verkopen.

en ben je het questen even beu: pet battles

heb je al een paar lvl 90 toons: farm ev die +300% xp loot dingen en gebruik die als je bv door een vriend even door enkele dungeons geboost wordt, je zeker bent om dungeon na dungeon te kunnen runnen met een groep, of je bv tank/healer bent en dus wat vaker insta-Q hebt ;-)

looms: + 45%
rested: + 200%
guildperk: +10%
------------------
= +255%

monk + 50%
------------------
= +305%

ev. die +300% boost
-------------------
= +605%
ps: de guild banners die +5/10/15% geven tellen ook altijd leuk mee ;-)

Waar een dungeon je anders een halve level zou opleveren, zit je dan - alles samen - al direct 2 levels verder...

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Beta server is wel unstable zeg :X al 3 keer eruit gegooid in een uurtje.

Edit: Hmm denk dat Hearthstone dit veroorzaakt, CoN is net gereleased en de Hearthstone servers zijn een puinhoop atm :)

[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 22-07-2014 20:45 ]

• jmxd
  • Niet online
Ben bezig met The Arena Master achievement maar ik speel een resto shaman en [Last Man Standing] is nogal lastig als healer, vooral omdat ik ook al op 2.3mmr zit :/

Iemand tips? :P

• Jorca
Drop je mmr :P of haal het op een laag rated char misschien. Wel slechte opties, maar met een shaman healer gaat het niet zo makkelijk lukken, helemaal niet op dat rating.

[ Voor 48% gewijzigd door Jorca op 22-07-2014 21:21 ]

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
Legt het nu aan mij of is LFR als casual en dan met een melee char vrij pittig ?

Heb alles gedaan met mijn ele shaman en dat ging redelijk maar op mijn DK en ook warrior haal ik vaak het eind niet :)
Zal wel aan mij liggen maar ik vind het wel een vrij fors verschil tussen melee en ranged

FUMES et CARNES

• corset
Helaas hebben ranged gigantisch veel voordelen in raids sinds MoP.. op dit moment merk je gewoon dat ranged dps een stuk meer kans hebben op raid spots dan melee :(

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:28
Is dat 523? Als je overal een enchant en gem op hebt zitten (hoeft niet persee de duurste), dan is LFR geen enkel probleem voor je gear.

Gewoon lekker in LFR blijven oefenen, open in de raid met toets m de dungeon journal en kijk even naar de tank alerts en de instant kill alerts voordat je de boss start. Gewoon de andere tank even whisperen van "na 3 stacks sundering blow taunt ok?" of iets dergelijks en je krijgt het vanzelf door.

Voor warrior specifiek, probeer shield block zoveel mogelijk up te hebben en zorg dat je snel bent met terug taunten indien nodig. Om sb up te kunnen houden prioriteer je shield slam en revenge boven je andere skills. Wees ook niet te voorzichtig met je demo shout en shield wall, beter te vroeg gebruikt dan te laat.
Als je meer ervaring krijgt ook shield barrier voor de grote hits gaan gebruiken, maar dat komt dan wel.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
lanerios schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:41:
Helaas hebben ranged gigantisch veel voordelen in raids sinds MoP.. op dit moment merk je gewoon dat ranged dps een stuk meer kans hebben op raid spots dan melee :(
Ah, lag dus niet aan mij :)
Vind melee lekkerder spelen maar die fight in LFR zijn soms vrij chaotisch voor een melee.
Heb eindelijk mijn DK op 90 en zou het liefst met hem gaan raiden.

FUMES et CARNES

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Zo, tanken valt me nog niet mee! Vind het heerlijk om te doen. maar als je 1 boss voor de eerste keer doet (lfr) word je gelijk uitgescholden. Bij 1 wipe is gelijk heel je groep weg en ga zo maar door.

Merk ook dat ik me warrior nog niet helemaal goed onder controle heb en dus nog wel is aggro laat glippen wat weer leid tot een rage van de meeste dps'ers. Ik ben iemand die de tacts leert door 't gewoon te doen maar zo word dat best lastig gemaakt en moet ik me dus echt een stuk beter in gaan lezen!

Als je aggro een groot probleem is, check even je hit en expertise cap. Je kan op de pull recklessness en avatar poppen samen met een str potion en als je engi als prof hebt kan je synaps springs op je gloves zetten.
Mijn warrior deed ik altijd bij de start: shout als de countdowntimer rond 4 seconden zit, dan macro (arcane torrent (ik ben belf :p), synaps springs) macro 2 (recklessness, avatar use str potion), charge shieldslam, devestate 3 keer voor max sunder armor op single targets of thunderclap + shockwave op multiple targets, dan shieldblock en shieldslam, revenge op procs. Probeer zeker je shieldblock te timen voor de shieldslam, gezien die door passives/glyphs dan een pak harder hit.
Maar weinig momenten gehad dat ik threat ben kwijt geraakt.

Andere optie is om trash ook wel met DPS trinkets te tanken, vergeet ze dan wel niet te switchen voor boss fights :)

Als je gear dan beter wordt zal je minder en minder je dps cd's nodig hebben op de pull en kan je iets langer wachten om ze op een beter tijdstip in de fight te gebruiken. Probeer vooral te onthouden hoelang een fight gemiddeld duurt, zodat je je dps cd's meerdere keren kan gebruiken.

Als het altijd dezelfde dps is die toch overagroed, stoppen met terug te taunten, laten sterven, taunten en dan de fight voltooien. Tegen een heroic warforged dpser die voor de lol is LFR doet kan je tps wel is dik tegenvallen, niet aantrekken en blijven oefenen. Probeer ook zeker al Flex te doen met je huidige gear en mss zelfs de eerste normal bosses.

good luck!

• soulrider
en de default:
zijn het pets die overtaunten: hunter en/of warlock vragen die taunt af te zetten ;-)
(via /instance, /say of /yell )

Ninjapullers: als de groep niet meestart: de ninja laten sterven en baas laten resetten.
(in LFR is het wel vaak ninja of niet: gaan met die banaan, en als we wipen de ninja uitkafferen/kicken)

(ps: die hc/hcwf geared dps'er kan vaak ook wel wat motten van een lfr-baas verdragen - ik loop zo soms wel eens in een lfr rond met maar 40 a 50% hc gear met een grote healthpool dan sommige tanks - als boomie een pak minder defenses en 'paper/squachie "tank"' maar een paar seconden de baas richting mijn kant zien draaien is niet direct een probleem - en eerlijk: als de tank zijn aggro kan houden en blijft rechtstaan dan krijgt ie alle respect - zo ook de healers die hem rot spammen met heals :+ )

mocht je toch twijfelen: durf gerust te vragen of er speciale tacts zijn waar je rekening mee dient te houden: die per ongeluk meelopende hc/hc wf geared dps of zelfs gewone lfr dps/heal/andere tank wilt in de meeste gevallen wel een woordje info geven.
en de healers weten dan meteen ook dat ze op sommige momenten wat vaker een schildje/bubble/strong heal of dergelijken jouw richting moeten uitgooien.
(en persoonlijk zou ik weten dat ik mijn CR/BR best bij hou om je terug tot leven te brengen of als er overaggro gevaar is ik mijn shadowmeld eens een keer midfight moet gebruiken - of mijn 'healthstone+might of ursoc+barkskin+ de geleende AMS'-macro moet spammen als zoiets gebeurd op de slechtste moment)

[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 23-07-2014 17:56 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!