Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.092 views

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Aan de beta begonnen en:

1.) de questgear van de level 90 premade Rogues is echt epic as hell
2.) Orc females zijn awesome
3.) Quest systeem is echt heel erg wennen, wel prettig
4.) Mobs hebben te weinig hp
5.) Dungeons zijn nog beetje overtuned met sommige dingen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:13
Aha, ik zie dat er een beta key give away was... Die 1000 man zitten echt niet in dit topic.

Great :/ Iemand een idee waar ik nog een key kan bemachtigen?

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:38
Kaap schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:34:
Aha, ik zie dat er een beta key give away was... Die 1000 man zitten echt niet in dit topic.

Great :/ Iemand een idee waar ik nog een key kan bemachtigen?
Wachten tot Blizz je uitnodigd? Of misschien dat er nog meer acties komen of hier op Tweakers of ergens anders?

PSN: Brwmaster

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Kaap, denk dat je for the time being net zoals ik pech hebt. Meeste keys zijn naar niet-wow spelers gegaan die kickten op gratis en een aantal probeert ze door te verkopen ook. Zonde.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:01
Gisterenmiddag tijdens het geven van de fles aan de kleine met 1 hand op m'n telefoon precies om 13:00 uur een key kunnen krijgen :p

Beta is geinstalleerd, in het weekend eens even rond kijken.

• JeroenNietDoen
Las zojuist inderdaad deze reactie: Monne in 'plan: Win bètakey voor World of Warcraft: Warlords of Draenor - update'

WTF Tweakers.net, doe hier iets aan!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik vind dat ze daar zeker wat aan mogen doen ja, echt van die kansloze figuren die je hebt zeg.. ;(

Ik heb gistermiddag gelukkig een key weten te bemachtigen, gisteren voordat ik naar een verjaardag moest de download aangezet, en ik hoop vanavond de eerste tests te kunnen gaan doen:)
De portal is erg mooi geworden moet ik zeggen.

ut=life

• corset
Ok vertel, wat moeten ze hier aan doen? Moet je eerst bewijzen dat je WoW speelt? Moeten ze eerst blizzard bellen of die user wel een account heeft?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:49:
[...]
Ok vertel, wat moeten ze hier aan doen? Moet je eerst bewijzen dat je WoW speelt? Moeten ze eerst blizzard bellen of die user wel een account heeft?
Gaat over het verkopen van beta keys. Die kneus geeft het nog gewoon toe ook en zet er een link naar zijn ebay advertentie bij.

Maar ja, jij hebt al een beta key, wat zal jou het boeien :/

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
Tweakers.net is niet de enige site op the webz you know..

Iedereen die nog geen key heeft krijgt nog wel een kans hier of elders.

• IntToStr
Zo'n beetje alle grote gamesites hebben acties om beta keys te winnen. Probeer aan zoveel mogelijk mee te doen en hopelijk win je er één.

• corset
again, wat moeten ze er tegen doen? Ze kunnen niks. De keys komen van Blizzard en die gaan echt niet "aaah, iemand heeft geen key gekregen. Laat ik maar die keys blokkeren" Nop

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
@Kaap, ik weet niet of je een Wowhead account hebt maar daar verloten ze ook wekelijks keys
http://www.wowhead.com/ne...-beta-key-giveaway-week-2

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:58:
again, wat moeten ze er tegen doen? Ze kunnen niks. De keys komen van Blizzard en die gaan echt niet "aaah, iemand heeft geen key gekregen. Laat ik maar die keys blokkeren" Nop
Je mist het punt. Het gaat er niet om dat sommige mensen geen key hebben gekregen. Het gaat erom dat vervolgens enkele Tweakers hun keys in VA aanbieden en hun ebay links posten. Daar kan en mag Tweakers zeker wel iets aan doen. Het getuigd gewoon van weinig respect richting de community.

Zoals ik al zei, jij hebt je key al, jou zal het niet boeien.

• corset
Kan je nou echt stoppen met dat laatste punt, wordt een beetje zielig..

Maar again, wat moet tweakers er dan aan doen? Ik blijf het vragen, maar ik krijg steeds geen antwoord. De gebruiker bannen? Daar krijg je de key niet mee terug, en hij maakt nieuw account en gaat verder.
Je zal moeten accepteren dat mensen dit doen, zo zijn ze nou eenmaal. Als er geld verdient kan worden, doen ze het.

• Br3wmaster
Zo kan ik me herinneren dat een vriend van mij op elke site HeartStone beta keys aan het verzamelen was om ze vervolgens voor 50 euro per stuk te verkopen. Hij heeft er leuk aan verdiend want blijkbaar hebben mensen dat geld over voor een key en zolang mensen er voor betalen houd je dit soort 'verkopers' ook in leven :).

Neemt niet weg dat ik je frustratie wel snap hoor Kaap maar helaas iets waar we niks aan kunnen doen.

• corset
Klopt, ik snap de frustratie compleet. Het is gewoon kut hoe sommige mensen dit doen. Maar inderdaad, zoals bij Hearthstone is dit normaal. Elke beta heeft key sellers. Gelukkig is bij Tweakers dit percentage nog vele malen lager dan bij andere sites.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Ook gemeld bij Ebay ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• corset
http://eu.battle.net/wow/...he-shatar/Herkades/simple

Zo, rogue begint vorm te krijgen. Zit te denken Herbalism te ditchen voor LW... iemand input hierover? Of gewoon herbalism houden?

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

LazySod

Scumbag with a mission

Gisteravond na download van de installatie (27 GB groot) begonnen met spelen. Mannetje gemaakt, had geen zin om te wachten op de character transfer.

Eerste indrukken:
- de gear squish ziet er wat vreemd uit maar zal wel werken.
- quests zijn onveranderd - fedex hier, kill een groep daar, jij bent de enige die ons kan redden. Maar goed, dat is en blijft een probleem met MMOs vrees ik
- quests zijn nog eenvoudiger gemaakt, als er bijvoorbeeld ergens wat in de brand gestoken moet worden komt er nu een niet te missen grote knop in het scherm om aan te geven waar het moet gebeuren. ergens gemakkelijk, aan de andere kant vraag ik me af of het wel gemakkelijker moet.
- hier en daar wat vreemde onzichtbare objecten waar overheen gelopen kan worden
- en daaraan gerelateerd, vreemde camera changes
- ziet er mooi uit

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:30:
http://eu.battle.net/wow/...he-shatar/Herkades/simple

Zo, rogue begint vorm te krijgen. Zit te denken Herbalism te ditchen voor LW... iemand input hierover? Of gewoon herbalism houden?
LW heb je wel die fur-lining (of hoe die LW-only enchant heet), dat is dan het enige. Niet dat de buff van herbalism geweldig is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
Gisteren even gesnuffeld aan de beta, aangezien we onze eigen chars nog niet over kunnen zetten even een premade dwarf paladin neergezet.

Het was even wennen als ret paladin om geen Inquisition te hebben dus even de standaard rotatie aanpassen maar dat ging snel goed.

Het ziet er prachtig uit, toch mooi om te zien wat ze nog kunnen maken van een spel van 10 jaar oud.
Helaas niet al teveel kunnen doen want ik kreeg wel meerdere disconnects gisteren maar dat had ook te maken dat de client nog niet klaar was met laden.

Vanavond maar even kijken bij de garrisons, ik heb de eerste plans voor de barraks opgepakt maar neem aan dat ik eerst spullen moet verzamelen voordat ik deze kan bouwen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:09:
Kan je nou echt stoppen met dat laatste punt, wordt een beetje zielig..

Maar again, wat moet tweakers er dan aan doen? Ik blijf het vragen, maar ik krijg steeds geen antwoord. De gebruiker bannen? Daar krijg je de key niet mee terug, en hij maakt nieuw account en gaat verder.
Je zal moeten accepteren dat mensen dit doen, zo zijn ze nou eenmaal. Als er geld verdient kan worden, doen ze het.
Juridisch zou je er best wat aan kunnen doen hoor....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Juridisch zeg je? Dus:

persoon A wint in een wedstrijd iets, (let op een wedstrijd zonder overeenkomst. Nergens bij tweakers staat dat de key niet doorverkocht mag worden) dus wordt het zijn bezit. Persoon besluit zijn bezit te verkopen. Opeens is daar juridisch wat aan te doen?

En buiten dat, jij denkt dat daar wat aan gaat gebeuren? Het is maar een key.. over een half jaar kan je zelf spelen want dan is 6.0 gewoon op de PTR

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik heb geen key, wil geen key. Tis maar een beta, je ziet de content vanzelf over een paar maanden. Dont worry, be happy.

Anyways,

Gisteren met veel moeite door deel 2 van lfr gekomen, telkens mensen die komen en gaan, gezaag en andere dingen. Uiteindelijk maar wat transmog runs gedaan.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:01
lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:17:
Klopt, ik snap de frustratie compleet. Het is gewoon kut hoe sommige mensen dit doen. Maar inderdaad, zoals bij Hearthstone is dit normaal. Elke beta heeft key sellers. Gelukkig is bij Tweakers dit percentage nog vele malen lager dan bij andere sites.
Als de user zichzelf bekend maakt, zoals hier, key achterhalen en ongelding laten maken. Andere gevallen kun je inderdaad weinig aan doen, maar het toont wel weer aan hoe kansloos sommige leden van de community hier aan het worden zijn.

Ik zag bijv. ook een boel mensen mee doen die de key niet eens konden gebruiken omdat ze geen actieve account met MoP en/of subscription hebben. Gelukkig deden een aantal de key weer weggeven via PM toen ze er achter kwamen dat ze hem niet op hun account konden gebruiken.

Maar om Key's weg te kapen voor de neus van mensen die daadwerkelijk willen spelen enkel met het doel om ze verkopen is gewoon te triest voor woorden.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
Carthrax schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:37:
Gisteren even gesnuffeld aan de beta, aangezien we onze eigen chars nog niet over kunnen zetten even een premade dwarf paladin neergezet.

Het was even wennen als ret paladin om geen Inquisition te hebben dus even de standaard rotatie aanpassen maar dat ging snel goed.

Het ziet er prachtig uit, toch mooi om te zien wat ze nog kunnen maken van een spel van 10 jaar oud.
Helaas niet al teveel kunnen doen want ik kreeg wel meerdere disconnects gisteren maar dat had ook te maken dat de client nog niet klaar was met laden.

Vanavond maar even kijken bij de garrisons, ik heb de eerste plans voor de barraks opgepakt maar neem aan dat ik eerst spullen moet verzamelen voordat ik deze kan bouwen.
Zelfde problemen gehad gisteren, ik heb de barracks net gebouwd, je krijgt een aantal quests na het oppakken van de plans, waarmee je garrisson dus kan gaan bouwen. Hierna krijg je weer nieuwe quests verspreid over SMV voor meer mats, waarmee je vermoedelijk de rest vd buildings kunt gaan maken, maar dat kan ik pas vanavond testen

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:53:
Juridisch zeg je? Dus:

persoon A wint in een wedstrijd iets, (let op een wedstrijd zonder overeenkomst. Nergens bij tweakers staat dat de key niet doorverkocht mag worden) dus wordt het zijn bezit. Persoon besluit zijn bezit te verkopen. Opeens is daar juridisch wat aan te doen?

En buiten dat, jij denkt dat daar wat aan gaat gebeuren? Het is maar een key.. over een half jaar kan je zelf spelen want dan is 6.0 gewoon op de PTR
Luister clown.. een hele juridische analyse ga ik hier niet uiteenzetten, maar als Tweakers zou willen kunnen ze prima de giveaways zo construeren dat het niet meer toegestaan is en keys ongeldig kunnen worden verklaard.

Die toon van jou stoort mij overigens echt waanzinnig. Zuur manneke.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Luister clown.. een hele juridische analyse ga ik hier niet uiteenzetten, maar als Tweakers zou willen kunnen ze prima de giveaways zo construeren dat het niet meer toegestaan is en keys ongeldig kunnen worden verklaard.

Die toon van jou stoort mij overigens echt waanzinnig. Zuur manneke.
Jouw toon vind ik eerder nogal 'zuur' overkomen. Niets aan zijn stuk is gelogen. Er zal vast wel wat geconstrueerd kunnen worden, zodat er juridisch wat aan te doen is. Nu is dat echter nog niet zo, dus op dit moment heeft hij gewoon gelijk.

Nu minder zuur aub en genieten van de beta (als je een key hebt) of gewoon geduldig wachten. :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Goed, beta is begonnen, maar voor de duidelijkheid: hier word niet gebedeld om beta keys
Als mensen keys over hebben kunnen ze die aanbieden in Geef hier je game vouchers weg! Maar ook daar is vragen om keys niet toegestaan.

En over het wel/niet doorverkopen van keys, die discussie is bij deze ook afgelopen. Ga het lekker over de game hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• corset
Gister voor de gein even Shadowmoon Burial Grounds gedaan, wat een geweldige dungeon is dit. Zoals ik al zei, iets overtuned (veel abilities kunnen oneshotten) maar wel nog leuk. Moeten interrupten op trash, echt tactics nodig hebben. Het speelt opeens heel anders. Ook wel te zien dat je het verschil merkt tussen tanks die echt weten wat ze doen, en alleen de tank/spank gevechten gewend zijn.
Natuurlijk is het zo dat het gevechten zijn die niet veel mensen kennen, maar je hebt duidelijk 2 soorten tanks in beta op dit moment. De mensen die weten wat ze doen, snel adapten. En de tank/spank tanks die gewoon silstaan en gewoon doorgaan ondanks alles.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:17:
[...]

Jouw toon vind ik eerder nogal 'zuur' overkomen. Niets aan zijn stuk is gelogen. Er zal vast wel wat geconstrueerd kunnen worden, zodat er juridisch wat aan te doen is. Nu is dat echter nog niet zo, dus op dit moment heeft hij gewoon gelijk.

Nu minder zuur aub en genieten van de beta (als je een key hebt) of gewoon geduldig wachten. :)
Vermakelijk dit.

Wellicht ten overvloede klopt zijn stuk al niet wanneer hij begint over dat er geen overeenkomst is. Anyways ik heb een key en vind het jammer voor de fans die er geen hebben.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Ach, de een is zuur, de ander betweter ;-). De waarheid in deze 'kwestie' ligt, zoals gewoonlijk, ergens in het midden.

Op zich kan men best een key persoonsgebonden maken: "Om mee te doen, dien je het e-mailadres van je b.net account op te geven". Klaar! Daar zitten natuurlijk ook weer voor en nadelen aan (o.a. privacy en account-security), maar doorverkopen is dan alleen nog maar mogelijk i.c.m. account en dat mag van Blizzard al niet (ook juridisch).

De vraag is overigens of men een 'prijsvraag' zo wil doen. Je verhoogt de drempel om mee te doen, terwijl je eigenlijk alleen maar 1000 keys gekregen hebt van Blizzard om weg te geven. Je kan in zo'n geval moeilijk je oren louter naar een relatief kleine 'hardcore' gebruikersgroep laten hangen die toevallig in een forum actief is. Alhoewel er natuurlijk wel weer wat voor te zeggen is om juist die mensen wat tegemoet te komen, gezien zij zogezegd het 'gezicht' zijn van een actieve wow-community @ Tweakers.

Hoe dan ook, de t.net heeft bepaalde keuzes gemaakt en dat is oke, ze zijn geensinds verplicht iedereen tegemoet te komen want niemand heeft letterlijk recht op iets. Ja, de mensen die keys 'winnen' om er een paar euro's van te verdienen zijn triest. Maar dat geldt net zo goed voor de mensen die de keys van eBay kopen (hetzelfde verhaal als bij goldfarmers!). Dat de mens zo in elkaar steekt dat ze graag een paar eurotjes graaien ten koste van het plezier van anderen is echter niet de schuld van tweakers, maar van de rotte appels zelf. De verantwoordelijkheid (en de kosten) daarvoor zou ik dus niet snel bij t.net leggen..

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
wat ik mis in dungeons sinds dat puggen etc, de echte samenwerking en social gedeelte, ik zou heel graag crowd control terugzien, sheepen sappen etc. dat was echt machtig vroeger, iemand enig idee of dit weer gaat komen?

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisteren ook een paar uurtje zitten spelen, kan je nu al richting level 100 gaan questen of zit er een cap aan?
Verder wel erg vermakelijk na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:59
Ik heb ook een key gekregen... thanks tweakers!

De Beta is gister na de raid netjes binnen gehaald. Vanavond misschien maar eens rondsnuffelen.

Ik hoop ook dat de 5mans meer rewarding worden. Vooral qua tactics en samenwerking, maar toch ook qua loot. Als de items die droppen langer van toegevoegde waarde zijn voor raids zullen meer mensen er langer gebruik van maken. Win-win dus!

We gaan het zien. Ik ben ook erg benieuwd naar de verschillende class changes. Ik heb weinig tijd dus moet in het begin echt focussen op 1 main character. Het is toch lekker als je alvast kunt kijken hoe alles in elkaar zit!

• Zerora
Kaap schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Je mist het punt. Het gaat er niet om dat sommige mensen geen key hebben gekregen. Het gaat erom dat vervolgens enkele Tweakers hun keys in VA aanbieden en hun ebay links posten. Daar kan en mag Tweakers zeker wel iets aan doen. Het getuigd gewoon van weinig respect richting de community.

Zoals ik al zei, jij hebt je key al, jou zal het niet boeien.
Zoals ik eerder zei. Ik heb de advertentie ook gemeld bij Ebay aangezien dit ook niet in hun policy is toegestaan.

Maargoed. Beta stories nooooow!!!! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 11-07-2014 10:47 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vegetto1983 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:37:
wat ik mis in dungeons sinds dat puggen etc, de echte samenwerking en social gedeelte, ik zou heel graag crowd control terugzien, sheepen sappen etc. dat was echt machtig vroeger, iemand enig idee of dit weer gaat komen?
Is er wel aan het begin, tot je voorbij het punt van gear bent en het is niet meer nodig. De enige optie om dit weer 'te moeten doen' is mobs dusdandig veel damage laten doen dat bv 3 mobs teveel is, maar dan kom je al heel snel in het 'wipen' gedeelte, heb je ook weinig zin.

Bekend punt is nog laatste mobs voor Garrosh, daar heb je nog vaak CC nodig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
vegetto1983 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:37:
Tot nu toe in de dungeons is dat echt nodig. Bepaalde mobs zijn gewoon zeer gevaarlijk als je die tegelijk krijgt. (2x skeleton healers en 3 skeletons in Burial is echt ruk) Maar dat is in beta, er kan veel veranderen.

Trash die echt opvalt

1.) Skeletons + necromancer. 3 hard hitting skeletons met een necromancer die shadow bolt spammed en een skeleton naar 100% kan healen. Interupt en focus de necromancer terwijl de skellies soms aardig wat AOE damage doen.

2.) gigantische voidwalkers. Doen een AOE damage spell die echt geinterrupt moet worden. is bijna een mini boss qua hp. Na 3 trash pulls krijg je deze + 3 andere mobs. Succes! Einde van de dungeon 2 tegelijk. Dus interrupts coordineren is belangrijk

1e boss.

Gooit daggers in de grond die veel damage doen (AOE). Niet weg te halen voor zover ik weet, dus avoiden. Runes aan de buitenkant van de area doen echt bizar veel damage (40% HP per seconde op een 90 rogue in ilevel 500 premade gear) Spawned soms een add die naar haar toe beweegt en haar dan voor 50-55% healed.
Ook een solar eclipse die bizar veel damage doet en waarbij je de juiste plek moet zoeken om te staan (gebaseerd om maan fases)

[ Voor 46% gewijzigd door corset op 11-07-2014 11:00 ]

• Sakhmet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 07:50
Zit nu al een tijdje in de beta, key via een andere gamesite binnengehaald.

Er is momenteel een lvl cap van 92. Dit gaan ze gedurende de beta wel omhoog brengen.

Op de enige EU server is het mogelijk om lvl 100 chars aan te maken, puur voor het pvp gedeelte en de dungeons. Met deze lvl 100 chars kan je niet naar het het WOD quest gedeelte.

Tot nu toe vermaak ik me prima. Lekker beetje duelleren buiten orgrimmar en 2vs2 of 3vs3 skirmishes spelen.

Je merkt wel dat er nog aardig wat getuned moet worden aan sommige classes ivm burst of selfhealing in pvp.

Kan aardig uit de voeten met de nieuwe opzet van de balance druid. Ben wel benieuwd naar meningen van andere oomkins

red een boom - eet een bever

• corset
Sak, die 100 chars kunnen niet meer gemaakt worden helaas :) tenminste gister niet

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:41

RaseriaN

So much choices..

Gisteren key mogen ontvangen (Thnx Tweakers :>) en daarna nog met Blizzard Chat aan de gang gemogen om het toe te voegen. Had MoP in mn account staan en toch zat hij te zeuren dat ik dat niet had, GameMaster aangesproken en binnen nog geen 5 minuten geregeld! Download aangezet gehad maar nog niet ingelogged gehad, maar dat gaat vanavond wel gebeuren denk ik zo :9

Als ik zo de verhalen alleen al lees over de dungeon's voelt het weer 'oud en vertrouwd' aan. Heel dat tank/spank gebeuren kwam me wel de neus uit. En het filtert gewoon de crappy mensen eruit ;)

Ps. Ook al heb ik een beta key en hier niet actief geweest, ben een longtime lurker en heb voorheen hier het topic onveilig gemaakt, haters dont hate! :P

• Sakhmet
Ik heb gister avond rond 22:00 mijn lvl 100 druid aangemaakt. Tot die tijd was ik bezig op mijn lvl 92 druid.

Het is alleen op de EU server weet even de naam niet uit mijn hoofd, start met M...........

Mekkatorque is de naam van de server.

[ Voor 10% gewijzigd door Sakhmet op 11-07-2014 11:28 ]

• corset
dan ga ik daar vanavond even op kijken :P heb er zin in!

• Sakhmet
Als iemand wil duelleren ingame name van mijn druid is Bant, als ik online ben te vinden in front of orgrimmar :P

• hulkie
lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:48:
[...]
Gooit daggers in de grond die veel damage doen (AOE). Niet weg te halen voor zover ik weet, dus avoiden. Runes aan de buitenkant van de area doen echt bizar veel damage (40% HP per seconde op een 90 rogue in ilevel 500 premade gear) Spawned soms een add die naar haar toe beweegt en haar dan voor 50-55% healed.
Ook een solar eclipse die bizar veel damage doet en waarbij je de juiste plek moet zoeken om te staan (gebaseerd om maan fases)
Dat vind ik nog wel meevallen dan. De meeste mensen zitten minimaal met 1 character rond de 560+. De meeste raiders die iets verder zijn gekomen zullen rond de 575-585 ilevel zitten. Dat is ongeveer een verdubbeling van stamina vs. een ilevel 500 denk ik.

Ik ben sowieso erg benieuwd! Ook naar de item drops, hoe snel wordt de huidige level 90 gear nutteloos? Pas ergens richting de level 94-95, of al veel eerder/ later.

• corset
Hulk, ook van de heroic geared mensen begrijp ik dat het alsnog een tricky dungeon is :) tenminste, toen de character copies werkten.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:46:
Hulk, ook van de heroic geared mensen begrijp ik dat het alsnog een tricky dungeon is :) tenminste, toen de character copies werkten.
Alle gear wordt gescaled naar een bepaald item level wat je zou hebben op level 100. Heroic gear of quest greens maakt dus niet zo veel uit :P

• corset
Dat is waar inderdaad, was ik compleet vergeten :X :) alleen de gedachte "in heroic gear wordt het makkelijk" gaat hopelijk niet op. ideale situatie is dat het gewoon voor iedereen challenging is :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:03:
[...]

Alle gear wordt gescaled naar een bepaald item level wat je zou hebben op level 100. Heroic gear of quest greens maakt dus niet zo veel uit :P
Dus het challenge mode systeem is nu zegmaar doorgezet naar normale dungeons? Of is dat enkel tbv de beta?

• corset
enkel voor de beta dacht ik. Hoewel ik wel hoop dat het voor Live ook gaat gelden, en dan max levels valor geven om dungeons te promoten. Tadaa, veel queue problemen opgelost (lijkt me!)

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Shit, dan word je wakker, en dan bedenk je opeens dat het vrijdag is en dat gisteren de WOD betakeys al zijn weggeven. Balen!

Verder zit ik eindelijk bijna op mijn 3000 VP voor de legendary quest. Ik vraag me af hoeveel hierna nog moet gebeuren want dit heeft al flink lang geduurt :\ .

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw hier. Speel WoW sinds juni 2006 met verschillende onderbrekingen.

Na een pauze van een maand of 8 ben ik een maand of 2 geleden weer begonnen. Gisteren eindelijk alle lastigheden van legendary quest afgemaakt. Nu alleen nog de Celestials even doen en dan kan ik m'n cloak maken.

• corset
po1son schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:45:
Shit, dan word je wakker, en dan bedenk je opeens dat het vrijdag is en dat gisteren de WOD betakeys al zijn weggeven. Balen!

Verder zit ik eindelijk bijna op mijn 3000 VP voor de legendary quest. Ik vraag me af hoeveel hierna nog moet gebeuren want dit heeft al flink lang geduurt :\ .
Je zit op ongeveer 25% :)

• Azerox
Op me laptop met 750m speelt ie een beetje vreemd. Lijkt aan 64 bit te liggen en hij pakt niet automatisch nVidia kaart. Anyway even gespeel maar still not impressed.

• hulkie
Een character copy naar die EU server lukt niet. Of althans hij blijft erg lang hangen op het copy character schermpje.

Op een versie level 90 @ één van die US servers heb ik mijn eerste crash al te pakken in Stormwind.

• corset
Copy char werkt niet helaas :) Zit zelf ook te hopen dat ik vanavond wat meer EU servers zie en wat leuke chars kan maken :(

Gelukkig geen crashes gehad. Wat ik wel hoor is dat bepaalde spell/abilities crashes kunnen veroorzaken

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 09:41
Ik heb besloten toch maar weer eens wow te gaan spelen. Net Mists of Pandaria gekocht. Nou vroeg ik me af of de Tweakers guild nog een beetje actief is? Ik wil dan een nieuw character gaan lvlen op die server.

iRacing Profiel

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Ticket aangemaakt voor de problemen met mijn beta key. Kon niet direct opgelost worden jammer genoeg, volgens mij mogen de mensen die de tickets beantwoorden vrij weinig wijzigingen aanbrengen aan je account. Eerder al een keer een ticket gemaakt om mijn tweede PTR account te laten verwijderen, ook dit konden ze niet.

Antwoord:
I have taken a look into the issue you had adding a Warlords of Draenor Beta Key. You are no doubt very eager to set foot in old Draenor, so I have escalated your case to have this resolved as soon as possible.

Unfortunately it is likely to take a few days to get this all sorted, but the good news is that you did in fact claim a valid Beta key and that a Warlords of Draenor Beta account will therefore get automatically added to your Battle.net.
Once this is done, you will receive another update by email, so make sure to keep an eye out on your inbox. :)

• -Mach!-

-Mach!-

daroy schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:03:
Ik heb besloten toch maar weer eens wow te gaan spelen. Net Mists of Pandaria gekocht. Nou vroeg ik me af of de Tweakers guild nog een beetje actief is? Ik wil dan een nieuw character gaan lvlen op die server.
Del laatste keer dat ik speelde waren er niet veel mensen online, allemaal een beetje aan het afwachten tot de nieuwe expansion denk ik:)

ut=life

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:28
daroy schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:03:
Helaas is de guild tegenwoordig wat sluimerend. Er zijn iedere dag wel wat mensen online, maar niet meer de aantallen van begin dit jaar. Toch kan het fijn zijn om in de guild te levelen, dan hoef je alleen maar een horde char op defias brotherhood aan te maken en iemand om een invite te vragen.
j.l

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Verwijderd

Iemand van frostmane alliance interesse in een beta key? Help me even 12.5k conq cappen :)

• -Mach!-

-Mach!-

Merk dat de beta servers down zijn nu:(

ut=life

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Thnx, erg fijn nieuws voor het slapen gaan ;).

Sinds een jaar niet gespeeld te hebben weer terug in WoW en het is echt heerlijk! Heb een nieuwe PC aangeschaft en kan nu alles voor de eerste keer op ultra spelen, het lijkt wel alsof ik een nieuw spel speel. Het is echt puur genieten en ben volop bezig.

Met me main lekker de legendary quest doen en wat raids, daarnaast vorige week ook een warrior aagemaakt. Miste deze class toch wel erg. In TBC een full S2 warrior gehad en ook op m'n huidige server een level 89. Deze class alleen té lang niet gespeeld, wilde de mechanics etc. weer perfect aanleren. Dit gaat er goed en hij is nu 83 :). Nieuwe is een Worgen, iets wat ik overigens ook veel bruter vind dan een Night Elf.

Van mij mag WoD dus nog wel eventjes wachten. Wil graag me warrior en shaman nog goed upgearen en nog alles uit MoP halen. It's good to be back! :*)

• BdeBird
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-10 16:24
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:56:
Iemand van frostmane alliance interesse in een beta key? Help me even 12.5k conq cappen :)
Als je nog hulp nodig hebt zou ik je wel kunnen helpen. Heb wat characters rond lopen op de maelstrom.

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Oh YEAS. Heart of the valorous is terug! Tijd om is een paar uurtjes te maken, eindelijk.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• BdeBird
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-10 16:24
Als ze naast de valorous buff nou ook de cap konden verhogen..

Verwijderd

BdeBird schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:24:
[...]

Als je nog hulp nodig hebt zou ik je wel kunnen helpen. Heb wat characters rond lopen op de maelstrom.
Pmmetje gestuurd

• daroy
psych schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:46:
[...]

Helaas is de guild tegenwoordig wat sluimerend. Er zijn iedere dag wel wat mensen online, maar niet meer de aantallen van begin dit jaar. Toch kan het fijn zijn om in de guild te levelen, dan hoef je alleen maar een horde char op defias brotherhood aan te maken en iemand om een invite te vragen.
j.l
Zal eens een char maken daar. Kijken of er wat meer mensen zich bezig houden met lvlen.

iRacing Profiel

• McBrag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 08:49
Howdy!

Ik zag dit topic en dacht: ik ga misschien ook weer spelen...begint toch weer te knagen.

Voordat ik er weer een expansion en prepaid tegenaan gooi wil ik wel eerst weten of er nog medetweakers op mijn realm (Defias Brotherhood) zijn die met mij willen spelen.

Ik las in de topicstart wel iets over een horde guild op Defias Brotherhood. Ik vroeg me af of er op andere realms ook Tweakers guilds zijn en of deze guilds een beetje populair zijn onder de tweakers.

Ik hoor het graag!

• SV3NNER
  • Laatst online: 22-11 15:16

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

McBrag schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:28:

Ik las in de topicstart wel iets over een horde guild op Defias Brotherhood. Ik vroeg me af of er op andere realms ook Tweakers guilds zijn en of deze guilds een beetje populair zijn onder de tweakers.

Ik hoor het graag!
Goede vraag, nu ik de beta key heb kon ik het niet laten om mijn account weer te activeren, eenmaal online zie ik dat de guild waarin ik zat compleet uitgestorven is. (server Burning Legion)

| Youtube |

• daroy
Ik heb gisteren dus een nieuwe char gemaakt op Defias Brotherhood. Een vriend van mij gaat vandaag zijn account weer activeren.

Gisteren tot lvl 10 gespeeld met mijn Pandaren Shammy. Ben blij dat ik weer geactiveerd heb, vond het erg leuk om weer te spelen. Moet alleen nog even kijken dat ik een invite tot de tweakers guild krijg.

iRacing Profiel

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 02:11

Radeon

Today is a good day to die

Heb nu een pre made lvl 90 char aangemaakt op de beta maar waar kan ik nu de start quest vinden?

It's never easy.....

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
die grote npc in 't midden van de weg kortbij de ingangspoort (in de stad zelve) van stormwind of ogrimmar aanspreken voor teleport naar beta-zone ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door soulrider op 13-07-2014 12:02 ]

• Zerora
soulrider schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:01:
die grote npc in 't midden van de weg kortbij de ingangspoort (in de stad zelve) van stormwind of ogrimmar aanspreken voor teleport naar beta-zone ;-)
Khadgar inderdaad. Inmiddels staan er namelijk 3 grote NPC's :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dacht ik toch even snel wat LFR te doen voor laatste 6 tokens, eerste boss van part 4 uit ToT, gewoon een wipe.. heb ik werkelijk nog nooit gezien bij die boss :P

• corset
Vraagje,

ik ben op zoek naar een alliance server om te rerollen. Het gaat om een Druid die de bedoeling om in WoD weer te gaan raiden als healer/tank en Boomkin. Echter wil ik dan ook op zoek naar een beetje drukke server en gezellige guild. Iemand ideeen welke server aan de alliance kant nog een beetje bezet is? En graag geen PVP/RP :P

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Als ik 'realmpop' mag geloven zou dat Silvermoon (pve) zijn.

Zit er zelf aan te denken om daar een Alliance te maken, in 7 jaar WoW spelen nog nooit een Alliance gespeeld tot een hoge level (60+). 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Metian op 13-07-2014 13:52 ]

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Inderdaad, Silvermoon voor alliance en Draenor voor horde. Beiden zijn pve. Voor een wat minder drukke server moet je een stuk verder naar beneden: Magtheridon heeft een bijna 50/50 verhouding tussen alliance en horde. Voordeel van deze server kan zijn dat je er geen queue's krijgt 's avonds.

Je kunt natuurlijk ook zelf kijken bij http://wow.realmpop.com/eu.html :)

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:55:
Inderdaad, Silvermoon voor alliance en Draenor voor horde. Beiden zijn pve. Voor een wat minder drukke server moet je een stuk verder naar beneden: Magtheridon heeft een bijna 50/50 verhouding tussen alliance en horde. Voordeel van deze server kan zijn dat je er geen queue's krijgt 's avonds.

Je kunt natuurlijk ook zelf kijken bij http://wow.realmpop.com/eu.html :)
Ik speel zelf op Magtheridon (Horde) maar het is een erg fijne server moet ik zeggen. Altijd voldoende activiteit, goede balans tussen A/H en geen inlog queue in de avond :)

• soulrider
die is er op silvermoon ook niet.
hebben we enkel gehad bij de launch van SoO, timeless isle, ...
Maar dan heeft iedere realm wel een beetje last van mensen die toch minstens een maandje volop inloggen om 'het nieuwe' gezien te hebben en dan valt dat wel terug mee

(een dode server lijkt dan plots ook weer springlevend, terwijl het maar een stuiptrekking is)

• Zerora
Een voorbeeld dat een beta veranderd. Het bovenste screenshot had ik eerder al gepost. De tweede is wat ik vandaag gemaakt heb. Het gaat uiteraard om dezelfde locatie.

Frostfire Ridge

Frostfire Ridge

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-11 11:07

Hakulaku

Meh

Heeft iemand toevallig nog een scroll of resurrection die hij kan sturen naar mij?

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 20:46
Hakulaku schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:39:
Heeft iemand toevallig nog een scroll of resurrection die hij kan sturen naar mij?
scrolls bestaan niet meer.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-11 11:07

Hakulaku

Meh

Lcount schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:02:
[...]

scrolls bestaan niet meer.
Oh mijn fout. Excuses. Toch bedankt voor de info.

• corset
Zo.. uit verveling maar even nog een altje naar 90 gebracht.

Lijst nu:

Maratha, Shaman
Nodine, Mage
Askora, Warlock
Herkades, Rogue
Botchulaz, Hunter
Mortase, Monk
Bastera, Warrior
Kegmender, Priest
Estragore, DK
Oregrinder, Paladin
Gianmarco, DK

Dus heb nu alles (ben mn druid even kwijt :p)

Volgend doel:

Alle legendaries
Alle characters in 510+
Geen Questzones meer zien in Pandaria >_>

Qua alliance het volgende:

Silvermoon -> optie
Argent Dawn -> ik vroeg in trade of er actieve raid guilds waren. 2 mensen die me begonnen uit te schelden dat ik dan maar naar een PVE server moet en niet AD moet vervuilen _/-\o_
Draenor -> Alliance kant is doder dan dood :(

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 13-07-2014 19:16 ]

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 20:46
lanerios schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:08:

Silvermoon -> optie
Argent Dawn -> ik vroeg in trade of er actieve raid guilds waren. 2 mensen die me begonnen uit te schelden dat ik dan maar naar een PVE server moet en niet AD moet vervuilen _/-\o_
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu

Handig om te kijken welke alliance guilds er zijn en op welke server het druk is en een vrij hoge progress hebben wat de populatie ook beter maakt.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:22
Zijn er niet heel veel mensen naa wildstar gegaan? Hoor veel mensen erover dat wildstar dan echt een goede vervanger zou zijn. Combat veel vloeiender maar wel redelijk hetzelfde. Speel nu zelf wildstar maar is voor mij toch een hele anders feelung dan wow. Wow ooit totmlevel 60 gespeelt dus ook niet helemaal. Was met 2 chats Max in lotro en zo heel veel tijd heb ik ook weer niet

• rgjleclaire
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10 17:29
Na het even te Youtuben ziet dat spel er niet bepaald veelbelovend uit. Simpel, standaard, voorspelbaar, en daarom beter om bij WoW te blijven. Meer content en meer spelers.

• soulrider
zo dacht ik ooit ook over WoW.
"gaat me nooit boeien", "verplicht online zijn/blijven voor raids, yeah sure" ....
Nu 16maanden in het spel, net 14k achievement points behaald, toon nr 8 is net lvl 40 geworden,
(7 lvl 90 - allen boven ilvl 500), ga je me niet meer wegkrijgen uit het spel vrees ik :$

• Metian

Metian

Snert is vies

lanerios schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:08:
Zo.. uit verveling maar even nog een altje naar 90 gebracht.

Lijst nu:

Maratha, Shaman
Nodine, Mage
Askora, Warlock
Herkades, Rogue
Botchulaz, Hunter
Mortase, Monk
Bastera, Warrior
Kegmender, Priest
Estragore, DK
Oregrinder, Paladin
Gianmarco, DK

Dus heb nu alles (ben mn druid even kwijt :p)

Volgend doel:

Alle legendaries
Alle characters in 510+
Geen Questzones meer zien in Pandaria >_>

Silvermoon -> optie
Draenor is ook Horde realm, Alliance stelt weinig voor daar. Denk dat Silvermoon daarom ook een van de betere opties is om een Alliance te beginnen.

Wat ik wel interessant vind is dat Alliance vaker groot is op PVE en Horde weer vaker op PVP.

Rupsen, Rapsen.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:46
Heeft het trouwens nog zin om met dit spel te beginnen? Heb het nog nooit gedaan namelijk. En dan zal ik natuurlijk alle uitbreidingen etc moeten kopen?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pukson schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:26:
Heeft het trouwens nog zin om met dit spel te beginnen? Heb het nog nooit gedaan namelijk. En dan zal ik natuurlijk alle uitbreidingen etc moeten kopen?
Er zijn nu 4 uitbreidingen en de 5e die komt er aan. Als je nu WoW koopt krijg je de eerste 3 uitbreidingen er standaard zonder bij te betalen bij, en de 4e (huidige expansion) is overal zeer goedkoop te verkrijgen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Pukson schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:26:
Je kan altijd beginnen, genoeg nieuwe en oude spelers die opnieuw beginnen.

Dus ik zou zeggen, heb je interesse, begin gewoon.

Rupsen, Rapsen.

• rgjleclaire
soulrider schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:52:
zo dacht ik ooit ook over WoW.
"gaat me nooit boeien", "verplicht online zijn/blijven voor raids, yeah sure" ....
Nu 16maanden in het spel, net 14k achievement points behaald, toon nr 8 is net lvl 40 geworden,
(7 lvl 90 - allen boven ilvl 500), ga je me niet meer wegkrijgen uit het spel vrees ik :$
Verschil is dat ik uit ervaring spreek. Ik speel WoW al sinds vanilla, bijna 10 jaar.

• rgjleclaire
Metian schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:57:
[...]

Je kan altijd beginnen, genoeg nieuwe en oude spelers die opnieuw beginnen.

Dus ik zou zeggen, heb je interesse, begin gewoon.
Dit kan ik alleen maar onderschrijven. Met alle aanpassingen aan het spel van de laatste maanden en jaren is het ook alleen maar simpeler geworden om alsnog te beginnen. De game mechanics zijn best veel gesimplificeerd (wat ik over het algemeen vooral iets goeds vind), dus je hebt het waarschijnlijk vrij snel door als je een beetje gamer bent.

• Br3wmaster
Vrijdag avond lekker avondje Beta gespeeld. Alleen maar duelen outside Ogrimmar :) Was erg gezellig moet ik zeggen. Mijn vrouw die niks met pvp heeft is ondertussen 92 en een beetje in haar garrison aan het klooien :+ . Al met al leuker dan ik had verwacht so far

• Azerox
Ik heb de beta toch even geprobeerd om die nieuwe models te zien.

Ik speel een Orc Warrior, dus die maak ik aan. Loop een stukje an omg .. Orcs zijn net retards.

Waggelen helemaal, echt een stuk anders dan met de oude model.

Denk dat ik nu maar een Undead ga spelen. Zijn buffed, lelijkere kop en wat groter. I like it.

• corset
Beta,

Garrison level 2 Horde 92 Rogue
Garrison level 2 Alliance 92 Druid

Eerste dungeon gedaan. Aangezien de scaling kapot is, is de rest niet te doen.

Heerlijk om zo te spelen weer. Moet wel zeggen dat Alliance de mooiere zone heeft, maar horde de leukere quests. Vooral de assault on Bladespire questline was echt awesome.
Ook op een level 100 DK wat raids solo gedaan, en wat zijn die bugged zeg.. 1.5 miljoen crits, niet dood te krijgen, en gewoon overal doorheen raggen zonder problemen :p

• IntToStr
Gisteren heroic siegecrafter neer! Was eigenlijk een matige avond, maar de laatste 3 tries van de avond ging het opeens toch redelijk. Laatste try was de kill :)

Uiteindelijk zijn alle melee op hun ranged alts gekomen... Beetje jammer dat het nodig is.

Zelf wel een heroic warforged staff gekregen op m'n mage van m'n bonus roll :D
Pagina: 1 ... 37 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!