Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.088 views

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:40
Iusedto schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:43:
Nooit van die meneer gehoord eerlijk gezegd.
Shame on you :+ Eigenlijk moeten we nu de peck en veren pakken en met fakkels en hooivorken achter je aan rennen :9

PSN: Brwmaster

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Sorry :)

Maar ik speel de game en wie of wat hem maakt of gedaan heeft zal me eerlijk gezegd worst wezen :)

FUMES et CARNES

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
lanerios schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:45:
Rob Pardo :(

@Iusedto:

Stond aan het hoofd van Mists en TBC, en was altijd een van de hoofd devs van WoW. Ook een van de eerste (Was in EQ een guild leader samen met Furor en Tigole die samen toch WoW zover hebben gebracht)
Hij heeft ook nog aan de Mortal Kombat trilogy gewerkt en voor mij onbekende games als Tempest X3 en Fatal Racing. Best grappig om te zien hoe verschillende die games waren ten opzichte van wat ie daarna bij Blizzard gedaan heeft.

Jammer dat ie weggaat. Zijn kennis door het spelen van EverQuest heeft voor een groot deel WoW gevormd tot wat het in Vanilla/TBC is geworden. Vanuit die ervaring zijn ze weer verder gaan ontwikkelen. Blizzard heeft mede door hem, denk ik, heel veel van MMO's geleerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 04-07-2014 10:26 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
Oh, nieuwe pet binnenkort. Best pet ever!!! :D

Molten Corgi

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/july/moltenCorgi.jpg

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
<3 Die wil ik echt hebben. Wat ik zat te denken erover

Nieuwe Raiding with Leashes, en dat is de reward? Misschien fire pet omdat veel Pets uit Firelands gaan komen?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Iusedto
Ze moeten van die pet een mount maken :)

FUMES et CARNES

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:32:
Oh, nieuwe pet binnenkort. Best pet ever!!! :D

Molten Corgi

[afbeelding]
Hoe zal je die kunnen krijgen? 1000 pet battles? 500 pets? een epische questline of misschien een rare drop? Nah, een simpele swipe met je creditcard en voor maar €14.99 is hij van jou en met de MoltenCorgiDerpPole kunnen al jouw vrienden hun pets nu ook transformeren in een Molten Corgi!

• corset
hoe cynisch je ook bent, ik ben wel bang dat je gelijk gaat krijgen :( Ik hoop echt op een nieuwe Raiding with leashes reward

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Ja en dan kun je dit weer verwachten.
Velkhan - Today

Nice job blizzard! keep wasting time, we don't care at all SoO can last forever..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• corset
Aah, popcorn tijd. Iemand die wil? De zeikerds heb je altijd, dus ik vermaak me wel. Mensen die serieus denken dat een pet maken tijd kost en dat daardoor SoO langer wordt blijven gewoon leuk om te zien.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Oh wil je meer popcorn. Dit komt van mmorpg.com. Kun je zien hoe ziek de MMO wereld aan het worden is.
World of Warcraft News - Second Key Drawing Chaos
Posted by Craig McGregor on Jul 03, 2014 | 191 comments in our forums

Today we held our second beta key handout for World of Warcraft: Warlords of Draenor expansion. Unfortunately this did not go as planned and the community being aware of our 4PM-7PM PDT event window brought our web servers to their knees.

Just as the many users could not access our site - we were also unable to load the keys through our normal administration interface and make a traditional news post, twitter post, etc. The only option we had was to "poke" the keys into our database server so that we could meet the commitment we gave the community to get the keys online in that timeframe. After we did this the 500 keys were gone in just over a minute.

We were unaware that we would see this kind of demand for these keys as we have never seen this in the past with any beta key handout event.

The good news - we still have 4,000 beta keys to issue in the month of July. The rest of these will be issued through a weekly sweepstakes event where we will give users 72+ hours to enter the sweepstakes and we will then randomly select the winners and send them keys in the following 24-48 hours. This is the only way that we can capacitate this kind of demand.

We are very sorry for how difficult it was for users to even try to get one of the few 500 keys we had to offer today and we hope these random sweepstakes will at least give all members a free chance to get access to this exciting beta opportunity.

191 comments in our forums
Read more Exclusive News...

Dithemoira writes:
Wow :\
7/04/14 3:27:41 AM

gueren717 writes:

you assholes

edit: okay I'm sorry I'm just frustrated and that it what came to mind. I blew off a lot of things because I was convinced I could get a beta key only to find out it was a lost cause. Thanks for the clarification but next time just stall the event or something. Your servers should not affect whether a staff member can use their phone to tweet: "servers are crashing and event is stalled" or SOMETHING! the keys were on the OLD link...I mean this is a site that has constant giveaways and I expected some experience because rule number 1 of giveaways over a period of time is not to reveal the link until it's time to giveaway...let alone a link that you already used for the same purpose...I MEAN COME ON GUYS! Help us out a bit, maybe make the next giveaway on Friday or Saturday or sometime soon!
7/04/14 3:27:55 AM

suthix writes:
thats pathetic..
7/04/14 3:28:33 AM

Yhaatheth writes:
Yikes, I feel dumb for refreshing 4 different pages for 2 hours!
7/04/14 3:28:41 AM

gueren717 writes:

I would just like to know where we were supossed to find these keys! I've been refreshing the pages for 2hrs and 30mins! What the hell! Where were they?

7/04/14 3:28:52 AM

mtag17 writes:
Me
7/04/14 3:28:54 AM

Iceflare writes:
Thanks. I sat here for 2 and a half houres for nothing. mind telling me how the hell we are supose to go about getting the keys? cause i refreshed 4 sights on 2 diff pcs and saw nothing.

7/04/14 3:28:56 AM

chilltime99 writes:

I blew off my wife and kids for this....lol

still got some luv for mmorpg.com
7/04/14 3:29:02 AM

TheKaizi writes:
I sat here for 2 1/2 hours waiting, no i'm not new to mmo before asshats start saying that shit. i've been follwing for years. This is enough. TWO HOURS. if they were gone in a minute WHY DIDN'T you TELL US!
7/04/14 3:29:18 AM

Dudek28 writes:
your full of horse shit
7/04/14 3:29:21 AM

BovinoFR writes:
Where was the link, btw ?
7/04/14 3:29:26 AM

ChromTheGnome writes:
fucking cocksuckers
7/04/14 3:29:28 AM

satora54 writes:
So instead of halting it and finding out how to do it the correct way, you decide it's better for fuck everyone over without saying anything. Awesome.
7/04/14 3:29:28 AM

metalgg4 writes:
OMFG
7/04/14 3:29:32 AM

Acarter2002 writes:
Wow. Just wow. Way to keep thousands of people in the dark for hours then totally fumble the giveaway. Also, how the hell were we supposed to know where the keys were? "Watch the main page for info". Yep, we did that and we got screwed over.
7/04/14 3:29:38 AM

Jackgo05 writes:

i waited... three hours... for this...

good. no im not even mad good.

no srsly wtf
7/04/14 3:29:45 AM

lewdest writes:
2 and a half hours of refreshing for nothing. Couldn't have given the news any sooner? No post to twitter, facebook, or the news page? I did create this account just for this giveaway, but now I see that it was useless to go to this site in the first place.
7/04/14 3:29:50 AM

SquiddyG writes:
spent a good 4 hours refreshing when I could have spent my time doing something worthwhile, masturbating. god dammit
7/04/14 3:29:54 AM

abahnur writes:

... is your spelling bot dead or...

edit: sorry i'm just fustrated, thanks for clarification.
7/04/14 3:29:56 AM

Zadeshikal writes:
Boo! Shame on you. I sat here for almost 3 hours refreshing Twitter, FB, news, and giveaways. :(
7/04/14 3:29:57 AM

Terrant71 writes:
Two and a half hours of my life gone.
7/04/14 3:30:00 AM

chilltime99 writes:

I don't have a Key...but definitely have a pissed off wife....

I blew her off for this lol

At least I still have MMORPG.com
7/04/14 3:30:01 AM

posama writes:
?
7/04/14 3:30:07 AM

Exile_Viliry writes:
Well, that was a terrible experience.
7/04/14 3:30:08 AM

shrenko writes:
Aw man, I have been updating mmorpg.com since they released ''more beta keys on way'' post everyday every 5min this week for no reason.. typical me.. guess I have to wait for November then.
7/04/14 3:30:16 AM

Tyr216 writes:

Originally posted by gueren717
you assholes

And this is exactly why MMORPG.com should not offer the keys to accounts like this because people are sent here from other sites like mmo-champ and they're just here to leech keys away from the actual members of the MMORPG.com community.
7/04/14 3:30:19 AM

babdoukala writes:
no respect rly
7/04/14 3:30:29 AM

Syntribos writes:
Seriously unimpressed.
7/04/14 3:30:31 AM

raapnaap writes:
That's quite hilarious, good one.
7/04/14 3:30:31 AM

shakoz writes:
Wow, sorry is all that is said for wasting 2.5 hours of peoples time. Over an hour and a half ago you secretly "poked" them in your database and continued to say nothing after that, forums worked fine people were posting but not you. But that's ok sorry somehow brings back lost time and makes everything ok.
7/04/14 3:30:35 AM

DashiDMV writes:

This was handled about as well as the spelling in the post.

I guess there's always paying 200 dollars on Ebay or some other auction site since I'm sure that's where 99% of these keys ended up anyways.
7/04/14 3:30:48 AM

Necroneus writes:
Truly, assholes.
7/04/14 3:31:00 AM

elilego101 writes:

Wow, I sat on my computer this morning for 3 hours constantly refreshing cause I thought the time frame was during the am. Then i sit here for 3 hours trying to refresh through unforgivable lag and then 30 minutes before it ends i see this!?!?!? You guys are assholes, you didnt even give us a certain place to look. Where were the keys at?

7/04/14 3:31:10 AM

Tyr216 writes:

Originally posted by gueren717
you assholes

And this is exactly why MMORPG.com should not offer the keys to accounts like this because people are sent here from other sites like mmo-champ and they're just here to leech keys away from the actual members of the MMORPG.com community. And they post crap like this? They deserve nothing.
7/04/14 3:31:19 AM

Domatic writes:
This combined with the fact that it takes 5 minutes to load any webpage just makes me lose all respect i had for this website.
7/04/14 3:31:20 AM

Holgar82 writes:
Yeah thanks, but next time put it on the GODDAMN HOME PAGE! You fucking idiots.
7/04/14 3:31:22 AM

chilltime99 writes:

Originally posted by elilego101

Wow, I sat on my computer this morning for 3 hours constantly refreshing cause I thought the time frame was during the am. Then i sit here for 3 hours trying to refresh through unforgivable lag and then 30 minutes before it ends i see this!?!?!? You guys are assholes, you didnt even give us a certain place to look. Where were the keys at?

You really do deserve a key

Somebody get this guy a key....

7/04/14 3:31:23 AM

MaxSal writes:
great :(
7/04/14 3:31:30 AM

Heafstagg writes:

Jesus, what is with the rage. Man up people.

Anyways, thanks for the apology and explanation.
7/04/14 3:31:39 AM

suthix writes:
pathetic excuse of an "organization".. my experience on the website was absolutely fine.. easily was loading through pages.. what a joke. My first.. and last time ever visiting this joke of a website
7/04/14 3:32:17 AM

ntImp writes:

Originally posted by chilltime99

Originally posted by Yhaatheth
Yikes, I feel dumb for refreshing 4 different pages for 2 hours!

7/04/14 3:32:21 AM

Slapshot1188 writes:

Strange... during this window staff members were posting on forums and locking threads...

Maybe you couldn't use the news feed but you sure as heck could have posted on the forums...

Only people that would check the OLD site are botters or those that would have had info "leaked" to them.

I wouldn't even use a beta key (haven't played WoW since vanilla, but this is really fishy.
7/04/14 3:32:26 AM

ulminia writes:

your server crashed with 2k users online and maybe 10k anon.. wow ..

heres some tips ...

memcached its your friend

16+gb of ram

have more the 4 cpu's with at least 4 cores

and run apachie if using it in worker ...

but really this was a clusterfuck and made alot of people unhappy
7/04/14 3:32:27 AM

Breet27 writes:
3 Hours F5 spaming , Hmm I'm frustrated :(
7/04/14 3:32:35 AM

xmatee writes:
It's 3.30AM here, and you can say only this shit. This is unacceptable. If you had the wonderful idea to post the exact timewindow of the giveaway, you should've thought about the server maintenance... And if you didn't expect this, well, that's fucking ridiculous too....
7/04/14 3:33:02 AM

isanghan writes:

this was prolly the worst executed giveaway in history. Not even a link to where the keys were supposed to be located
7/04/14 3:33:06 AM

warriorpoet7 writes:

Originally posted by Admin

Today we held our second beta key handout for World of Warcraft: Warlords of Draeno expansion. Unfortunately this did not go as planned and the community being aware of our 4PM-7PM PDT event window brought our web servers to their knees.

Just as the many users could not access our site - we were also unable to load the keys through our normal administration interface and make a traditional news post, twitter post, etc. The only option we had was to "poke" the keys into our database server so that we could meet the commitment we gave the community to get the keys online in that timeframe. After we did this the 500 keys were gone in just over a minute.

We were unaware that we would see this kind of demand for these keys as we have never seen this in the past with any beta key handout event.

The good news - we still have 4,000 beta keys to issue in the month of July. The rest of these will be issued through a weekly sweepstakes event where we will give users 72+ hours to enter the sweepstakes and we will then randomly select the winners and send them keys in the following 24-48 hours. This is the only way that we can capacitate this kind of demand.

We are very sorry for how difficult it was for users to even try to get one of the few 500 keys we had to offer today and we hope these random sweepstakes will at least give all members a free chance to get access to this exciting beta opportunity.

Just ... wow ...

Its like Congress ...
7/04/14 3:33:25 AM

west715 writes:
You Guys work for blizzard dont you............I am guess you guys just sux!
7/04/14 3:33:41 AM

• corset
I blew off my wife and kids for this....lol
mijn favoriet.. serieus, mensen.. het is maar een spel

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik volg de beta hype nu een week of 2 en het is echt triest gesteld met een aantal mensen. Het lijkt wel of hun leven er vanaf hangt. Ik vraag me toch af waar zoiets vandaan komt.

Precies Lanerios, het is maar een spel. En als mensen het zo graag willen spelen moeten ze ook maar is leren wat geduld te kweken.

• jmxd
  • Niet online
LEkker lange quote

• Br3wmaster
omg lol wat een reacties van sommige mensen zeg :+
spent a good 4 hours refreshing when I could have spent my time doing something worthwhile, masturbating. god dammit
Persoonlijk vind ik deze wel leuk :9

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Cambrium91 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:54:
Ik volg de beta hype nu een week of 2 en het is echt triest gesteld met een aantal mensen. Het lijkt wel of hun leven er vanaf hangt. Ik vraag me toch af waar zoiets vandaan komt.
Ik denk dat het hier vaak gaat om kinderen. Als je gewoon werk hebt of zelfs een studie lijkt mij dit niet prio nr 1 :P

Maar net zoals met alcohol consumptie, op 15miljoen nllers gaat dat goed, maar er is altijd een groep verslaafde waarbij je je afvraagt hoe het zo ver heeft kunnen komen. En die maken de meeste indruk.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dit is altijd nog actueel.

Afbeeldingslocatie: http://globalnerdy.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/02/greater-internet-fuckwad-theory.jpg

• jmxd
  • Niet online
Br3wmaster schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:04:
omg lol wat een reacties van sommige mensen zeg :+

[...]

Persoonlijk vind ik deze wel leuk :9
Die persoon loopt gewoon een beetje te trollen. Erger zijn de mensen die serieus zijn

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:50:
mijn favoriet.. serieus, mensen.. het is maar een spel
Maar ook serieus, het is maar stukje tekst.

Ik kan nu ook neerzetten dat ik 5 keyboards gesloopt heb door F5 te rammen en frustratie, dat ik 10 liter bier heb gezopen en meer heb lopen fappen dan afgelopen 30 jaar.

Het is ook beetje opbieden tegen elkaar, die kan de grootste kansloze opmerking maken, dat hij de aandacht krijgt.

Deze vind ik het mooiste:
I guess there's always paying 200 dollars on Ebay or some other auction site since I'm sure that's where 99% of these keys ended up anyways.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2014 12:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Dat is waar inderdaad :) maar ik snap het gezanik nooit zo. 90% van dit soort volk zijn toch geen beta testers maar mensen die gewoon al WoD willen spelen.

• jmxd
  • Niet online
Toen ik 12 was was ik ook een rager. Heb minimaal 2 playstation 1 controllers gesloopt omdat ik niet voorbij de panda baas kwam in Tekken 3 :P

• corset
haha, ik heb een oude game boy gemold. Klote link's awakening >_> "Oh sorry je hebt net 1 seashell teveel gemist, of je bent in de verkeerde volgorde langs het huisje gekomen"

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 09:42
Ik heb nooit begrepen waarom mensen hun eigen spullen slopen. Ja ik ken de frustraties maar om daarom iets kapot te maken ... nee :P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

SinergyX schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:28:
[...]

Maar ook serieus, het is maar stukje tekst.

Ik kan nu ook neerzetten dat ik 5 keyboards gesloopt heb door F5 te rammen en frustratie, dat ik 10 liter bier heb gezopen en meer heb lopen fappen dan afgelopen 30 jaar.
10 liter bier? Dat is weinig :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
Ach, internet and people does not mix well :)

Ik zou graag een key willen hebben en hoewel ik altijd in de friends en family alpha's zat heb ik deze keer niet gehad.
Dus maar wachten :)

Een kennis van mij heeft wel een key gekregen . Wil hem niet gebruiken want ze wil verrast worden als de expansion live gaat.
En ze wil de key zelf houden
Vrouwen logica ? 8)7

FUMES et CARNES

• Br3wmaster
Twylight schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:24:
[...]

Die persoon loopt gewoon een beetje te trollen. Erger zijn de mensen die serieus zijn
Ow dat geloof ik direct maar voor mij nog steeds vermakelijk om te lezen :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:31:
Toen ik 12 was was ik ook een rager. Heb minimaal 2 playstation 1 controllers gesloopt omdat ik niet voorbij de panda baas kwam in Tekken 3 :P
Nee, dan ben je gewoon slecht in Tekken :P (ok, True Ogre was een rampenboss - maar niet zo erg als jinpachi).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zerora
lanerios schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:30:
Dat is waar inderdaad :) maar ik snap het gezanik nooit zo. 90% van dit soort volk zijn toch geen beta testers maar mensen die gewoon al WoD willen spelen.
Alpha/beta/early access is het nieuwe demo van vroeger.

En dan ook nog gaan lopen zeiken dat dingen niet werken. |:(
Duh, het is alpha/beta. Sommige dingen zijn nog niet af. Helaas snappen sommige mensen dat niet.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
kivanco schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:40:
Iemand wat tips over hoe ik Celestial tournament het beste kan aanpakken, ben zelf nog bezig met het levelen van mijn pets maar wil de Xuen cub heel graag.
op wowhead is er een hele guide puur voor dat pet-tournament
incl. welke pets en welke aanvallen je best gebruikt en wanneer je bv petswaps doet.

• jmxd
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:40:
[...]

Nee, dan ben je gewoon slecht in Tekken :P (ok, True Ogre was een rampenboss - maar niet zo erg als jinpachi).
Toen ik 12 was was ik ook slecht. Sterker nog, ik was denk ik nog jonger want ik zat nog op de basisschool :P

Uiteindelijk werd ik wel beter natuurlijk en alle bazen unlocked :P

• hmr

hmr

Heb een keer in een wedstrijd om de nummer 1 spot van clanbase benelux 2v2 Counterstrike 1.6 mijn muis kapot geslagen ;)

Mijn enige nerdrage moment :D. Ow en was er even goed klaar mee toen ik vorige week in wave 28 van de proving grounds een stomme fout maakte !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Haha hier ook met 1.6 wedstrijd toen gooide ik me muis door het scherm heen.

CRT FTW ! :(

• jmxd
  • Niet online
Mja eerlijk gezegd rage ik ook vaak genoeg in WoW, er zijn gewoon veel te veel noobs en daar heb ik zeer weinig geduld voor als ze de intelligentie van een kakkerlak nog niet eens evenaren :P

Maar zulke domme rage comments zal ik nooit achterlaten

• Zerora
Ik heb een keer een muis kapot gegooid door een flashspelletje Curveball op het web. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 04-07-2014 14:58 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

• corset
bwahahaha.. een key die op veel sites verloot wordt <3 altijd schattig om te zien.

• Mektheb
Ach ja zo heeft iedereen wat :)!

• Iusedto
Zal snel verwijderd worden , Tweakers en Blizzard staan dat niet toe

FUMES et CARNES

• corset
Jep, denk het ook. Maar goed

Rogue bijna 90! (nog 80% te gaan)
DK bijna 89 (nog 20% te gaan)

dus straks weer 2 farm chars erbij.

Gister wel voor het eerst PVP met een rogue gedaan, en ja blabla noob blabla noobclass, maar mijn god wat was dat leuk zeg. Healers fucken door ze constant tegen te houden. Flagrunners slowen en stunnen, wat een plezier heb ik gehad.

• jmxd
  • Niet online
Dat is inderdaad leuk, maar rogue wordt erg frustrerend om te spelen op wat hogere rating en niet in random battlegrounds :P denk maar niet dat je dan ooit gratis re-stealths krijgt of kan vanishen zonder ook te cloaken

• corset
haha dat weet ik inderdaad :) maar het is gewoon humor om te zien hoe bang mensen zijn voor rogues. Maar misschien met 2x Mongoose ilevel 450 wapens op 88 was het wat te OP :)

• jmxd
  • Niet online
Je weet dat Mongoose maar tot 70 scaled? Je kan beter Dancing Steel nemen :P

• corset
erm.. niet mongoose! die hoogste agi proc enchant :X

http://eu.battle.net/wow/...he-shatar/Herkades/simple

Jep, dubbel Dancing :P

[ Voor 48% gewijzigd door corset op 04-07-2014 16:08 ]

• jmxd
  • Niet online
Nice :+ heeft je wel lekker veel gold gekost die uitrusting :P

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Volgens kijkspelen er bijna niemand meer vanaf level 1. Of allemaal gekochte level 85 of door de preorder. Best jammer want je speelt het helemaal niet meer

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

• corset
Twylight schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:57:
Nice :+ heeft je wel lekker veel gold gekost die uitrusting :P
mwoah, 300G per dancing steel. Yay voor The Sha'tar :p

• jmxd
  • Niet online
Bedoel die 450 daggers. Die gaan voor 3k per stuk hier :P

• Zerora

• corset
Twylight schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:53:
Bedoel die 450 daggers. Die gaan voor 3k per stuk hier :P
boa daggers? lijkt me lastig :p

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 18:54
Voor de mensen met ign prime

http://uk.ign.com/prime/promo/warlords-of-draenor-beta

no id hoe laat die keys er zijn gezien ik geen prime heb

Wel weer jammer dat blizzard het achter een pay-wall zet.

[ Voor 17% gewijzigd door rejer op 04-07-2014 19:46 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

rejer schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:45:
Voor de mensen met ign prime

http://uk.ign.com/prime/promo/warlords-of-draenor-beta

no id hoe laat die keys er zijn gezien ik geen prime heb

Wel weer jammer dat blizzard het achter een pay-wall zet.
Denk eerder dat het aan IGN ligt dat het achter een pay-wall zit. Blizzard geeft simpel weg een hand vol keys aan diverse nieuwssites en die doen hun ding er mee. Zo heeft wowhead bijvoorbeeld weer een contest voor de keys.

Rupsen, Rapsen.

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:36:
[...]

boa daggers? lijkt me lastig :p
Ah, ok , nice :P

Had ik niet gezien. Dacht dat het gewoon een van die 450 level 85 items waren die voor veel gold op het AH staan :P

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 01:53
Volgens kijkspelen er bijna niemand meer vanaf level 1. Of allemaal gekochte level 85 of door de preorder. Best jammer want je speelt het helemaal niet meer
Valt wel mee, in mijn guild levellen veel mensen juist weer een alt vanwege de lange wachttijd naar WoD, daarnaast: als je het al gespeeld hebt mis je vaak niet zoveel met een boost.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• corset
LEVEL 90 rogue! WOOT!

sorry, moet er even uit

• soulrider
heart of valorous is terug actief: +100% valor buff

cap een van je toons en je hebt +150%
(maw: die weekly quest op timeless isle kan je dan direct 500 valors opbrengen op alts als je main al gecapped is ;-)
en satchels brengen niet 100 maar 250 valors op per 3k timeless coins als je ook de +50% buff hebt)

[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 05-07-2014 00:11 ]

• thechib12
  • Laatst online: 22:25
Ik heb nu vakantie en wil weer een maandje proberen, maar ik zie nergens de optie om die maand van 13/14 € te kopen. Voorheen kon je een maandje afrekenen met iDeal, nu zie ik alleen maar vaste subscriptions met CC, en die heb ik helaas niet :(

• Mektheb
thechib12 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:25:
Ik heb nu vakantie en wil weer een maandje proberen, maar ik zie nergens de optie om die maand van 13/14 € te kopen. Voorheen kon je een maandje afrekenen met iDeal, nu zie ik alleen maar vaste subscriptions met CC, en die heb ik helaas niet :(
Je moet via de Blizzard Store tegoed kopen, dan kan je wel met ideal betalen.

• thechib12
Mektheb schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:32:
[...]

Je moet via de Blizzard Store tegoed kopen, dan kan je wel met ideal betalen.
Bedankt! Ik had het net gevonden. M'n order staat op queued. Ik hoop dat dat niet al te lang gaat duren.

• jmxd
  • Niet online
Je hoeft niet eerst je Battle.net Wallet op te waarderen hoor. Je kan via hier gewoon direct met iDeal een maand gametime kopen: https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time

• thechib12
Twylight schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:57:
Je hoeft niet eerst je Battle.net Wallet op te waarderen hoor. Je kan via hier gewoon direct met iDeal een maand gametime kopen: https://eu.battle.net/sho...rld-of-warcraft-game-time
Ik heb een maand gekocht met iDeal, duurde alleen 24+ uur voordat het allemaal rond was. Heb de order maar gecancelled en 2 maanden bij Go2Arena gekocht!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Is het zo dat iedereen een instant level 90 haalt of ook weer mensen die vanaf level 1 levellen? Zelf vind ik levellen leuker. Maar wel als er meer mensen zijn die het doen. Heb nog nooit een level 90 gehad dus op zich is de boost ook wel een optie. Alleen denk ik dat ik niks snap van mijn char dan

• soulrider
Ik heb een paar geboost (pre-order en paid) en ik ben toch weer een paar vanaf lvl 1 bezig.
Dat kwam vooral omdat ik op die moment het lvl'en van toons effe beu was, en er geen tijd meer voor had maar toch snel hun profs wou gaan gebruiken.
Bij de pre-order heb ik inderdaad zoiets van euhm shit, welke spells wanneer, en hoe alles op spellbar zetten. (elemental shaman... die totems :/)
Maar info op icy-veins helpt wel wat (rotatie-gewijs) en eenmaal je de basis hebt, is de rest gewoon proberen en gaan ...
bij mij was het zelfs: volledig timeless setje geven, garrosh heirloom weapon erop zodat die boven de 496ilvl uitkwam en hup soo lfr in en kijken of we boven de 20k komen (zonder enige basis van shamans, niets op dummies proberen: LFR-Q in en hup goann..) en niet dood gaan... lukte toch redelijk :)

Nu ben ik voor de laatste character slots op silvermoon toch weer een paar met heirlooms van lvl 1 naar lvl 90 aan't brengen.

Mmmm, net weer een leuke in /w's gehad...

krijg ik plots van een lvl 32 toon genaamd illiena whispers
"you little cunt, shitface ...."
en zo nog van die woorden
als ik antwoord "hey watch the language ... and just why?"
krijg ik terug: "undercutting 150gems at 50"
en wordt mijn antwoord: "i never undercut that hard - prob. just undercut the undercutter ;-)"
(is ook zo: TSM staat ingesteld op een undercut van 10c...)

volgt me daar nog een scheld tirade waarop mijn antwoord gewoon werd:
"what's the matter: baby didn't had his love from mammie today? still need his milk?.... welcome to /ignore and report for language. sad litle baby"

spijtig genoeg vergat ik dat de tekst verdwijnt nadat je een report -> bad language doet
anders was dat er ook eentje om te copy-pasten en op de shame-wall te hangen :/

Wel benieuwd wie zijn main is en spijtig dat ik niet zoals een guildie een paar M gold heb,
anders zou ik gewoon voor de kloterij een wall opzetten en alle gems op 40g beginnen posten - wellicht ruim op verlies, maar puur onder de noemer: "don't get mad, get even" dan - tot ie uit de markt verdwijnt

edit: ondertussen dankzij wowprogress 2 van zijn alts gevonden: felandra en fearun
die eerste zit grappig genoeg in een bankguild genaamd ... "pamper" ... *rofl*

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 06-07-2014 18:12 ]

• Mektheb
jaydenjarno schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:07:
Is het zo dat iedereen een instant level 90 haalt of ook weer mensen die vanaf level 1 levellen? Zelf vind ik levellen leuker. Maar wel als er meer mensen zijn die het doen. Heb nog nooit een level 90 gehad dus op zich is de boost ook wel een optie. Alleen denk ik dat ik niks snap van mijn char dan
Als ik iets in de hele game niet uit kan staan is het wel levelen

• corset
Ach, ik doe het ook soms hoor. Gewoon op de AH high end stuff voor een gold of 10 zetten. "je sloopt de markt" Ja, ik sloop een zwaar overpriced markt die omlaag moet :p

• soulrider
Bij mij is het vaak: als ik het gemaakte duurder kan verkopen dan de mats is het voor mij goed
(anders kan ik beter de mats in AH zwieren)

Maar dat van die gems: mijn undercut staat dus op 10c of soms zelfs maar op 1c afh. of ik post via TSM's auctioning, of via shopping->post

maw: ik was niet de persoon die zijn gems van 150 naar maar 50 bracht.
Ik ben enkel diegene die ze rond die 50 houdt door heel vaak te reposten :+

En dan is er nog een verschil tussen een relatief beleefde whipser "why undercut that hard?" of de scheldwoorden-lijst die ik kreeg :/

Ventje heeft zoals ik gezegd het geluk dat ik niet op een pot gold van Cata of MoP-launch zit (zoals die guildie dus - die overheen de toons en banks op een andere server over de 5M heeft) anders zou ik hem helemaal uit de markt gaan jagen. Gewoon om te zien of ie weer met zulk woordgeweld afkomt.

ps: iets op komst met de TCG-pets?
want iedereen lijkt ze te verkopen voor (imho) eigenlijk vrij lage prijzen (14- 15k lvl 1)?
dat ze regelmatig via trade-barking van de hand worden gedaan kan ik begrijpen, maar de tcg pets passeren nu bijna even vaak als de recruiting barks :/

[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 06-07-2014 18:29 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@soulrider lekker negeren joh, je bent veels te vriendelijk. Gelijk op ignore zetten en evt. een report doen. 100% dat ze voor die taal een waarschuwing of temporary ban krijgen. Ik ben daar zelf heel makkelijk in, als iets me niet aanstaat in de communicatie van een speler dan is het gelijk /ignore. Heb ik er ook geen last van 8). Van de week ook iemand die als reply "are you crazy" had op een prijs van een xmog item dat ik verkocht. Niet heel schokkend ofzo maar zulke whispers leiden zelden tot iets positiefs. Hup /ignore :9, verkoop 't item wel aan iemand anders.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• soulrider
ik weet graag waarom men mij begint uit te kafferen zodat ik me minstens kan verdedigen
of als het terecht is ik er minstens rekening mee kan houden.
(als ik ergens in de fout ga, weet ik het graag - leer nog graag van mijn fouten)

Maar ja, dit is inderdaad eentje voor de /ignore-lijst
De enige gem waarvan ik weet dat die inderdaad eerst (zelfs) rond de 160g zat, zit nu aan de 42g ...
(en daar was ik dus niet diegene die de sprong naar beneden maakte, wel diegene die meeging)
en ze verkopen heel vlot, en nog altijd met voldoende winst hoor.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Gisteren 8% wipe op heroic siegecrafter gehad.... We komen in de buurt zullen we maar zeggen :p

• corset
Zo, gister alle lfr gedaan tot soo, en ook op mn rogue 0 wapens lol. Tot nu toe 3 chars zonder echt goede zooi. Wel lol gehad met een paladin met agi polearm.
Deed alsnog meer dps dan de rest.

En nu leesbaar! irritante telefoon.

Gister met LFR bezig gegaan op een rogue. Weer geen wapens in alle versies tot SoO >_> Rogue, DK, Hunter hebben nu dit 'geluk' gehad. Begin het bijna op te geven. Wel nog even PVP gedaan als rogue, en alle BG's tot Temple of kloteballetjes zijn geweldig. Maar die Temple, ik haat die BG. Totaal niet boeiend qua layout, horde mensen hebben niet het besef dat het misschien handig is om de ball carriers te beschermen.

Ook gelukkig nu Onyxia 25 op easy farming op Monk en Hunter, dus dat komt wel goed.

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 07-07-2014 08:35 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
IntToStr schreef op maandag 07 juli 2014 @ 07:57:
Gisteren 8% wipe op heroic siegecrafter gehad.... We komen in de buurt zullen we maar zeggen :p
Dan gaan jullie beter dan wij. Gister eerste pogingen gehad. Beste try 64%.

Onze oomkin zou de belts wel solo'en maar ging elke keer instant dood, dus direct na de eerste belt moesten we wipen. Nu zegt hij dat oomkins de belt toch niet op kunnen met displacer beast...

Achja, vanavond is onze hunter er weer. Eens kijken of hij er wel wat van bakt.

Voor de firemages een vraag over openingscombustion... Hoe hoog zijn ze ongeveer per tick bij jullie?

Mijn crit ticks zitten ergens tussen de 150k en 220k. Is dit hoog of laag? Ik gebruik Alter Time en Pom Pyro. Na een minuut zit ik rond de 500-800k dps op Siege. Dit is met heroism en zakt daarna uiteraard wel in. :)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

gisteren mijn warlock naar 90 gesleurd. Hop hop gear verzamelen. Belt en Leggings of Night sky erop geslingerd en gaan!

vermaak me voorlopig prima als destruction warlock :)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Weet er hier nog iemand een leuk guild op Steam Weedle Cartel? (zowel voor Horde als Alliance). Ik ben namelijk sinds gisteren weer begonnen samen met mijn vrouw na een lange break, maar helaas bestaan de guilds waar wij in zaten niet meer. Heel eventueel willen we ook nog wel opnieuw beginnen op een andere server (dankzij de character boost) Horde/Alliance maakt me niet uit.. Als het maar geen PvP server is.

In eerste instantie willen we weer casual beginnen (ook weer alts levelen). Uit eindelijk zal ik wel weer gaan raiden, maar mijn vrouw is echt een casual speler.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• IntToStr
  • Nu online
Uhmmie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:24:
Weet er hier nog iemand een leuk guild op Steam Weedle Cartel? (zowel voor Horde als Alliance). Ik ben namelijk sinds gisteren weer begonnen samen met mijn vrouw na een lange break, maar helaas bestaan de guilds waar wij in zaten niet meer. Heel eventueel willen we ook nog wel opnieuw beginnen op een andere server (dankzij de character boost) Horde/Alliance maakt me niet uit.. Als het maar geen PvP server is.

In eerste instantie willen we weer casual beginnen (ook weer alts levelen). Uit eindelijk zal ik wel weer geen raiden, maar mijn vrouw is echt een casual speler.
Ik ben zelf nu een aantal maanden weg van SWC. Server is bijna dood. Het is echt wachten op realm connections daar.

Bij alliance spelen tweakers Carthrax en Ellen nog wel. Volgens mij allebei ook nog bij mijn oude guild: The Wanderers. Dat is een prima volwassen guild om in te zitten en ook nog mogelijkheden tot raiden.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
IntToStr schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:31:
[...]

Ik ben zelf nu een aantal maanden weg van SWC. Server is bijna dood. Het is echt wachten op realm connections daar.

Bij alliance spelen tweakers Carthrax en Ellen nog wel. Volgens mij allebei ook nog bij mijn oude guild: The Wanderers. Dat is een prima volwassen guild om in te zitten en ook nog mogelijkheden tot raiden.
Ja dat half uur wat ik gisteren gespeeld heb leek de server in zijn geheel vrij dood. Daarom twijfelen we ook om opnieuw te beginnen op een andere server.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Uhmmie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:24:

In eerste instantie willen we weer casual beginnen (ook weer alts levelen). Uit eindelijk zal ik wel weer gaan raiden, maar mijn vrouw is echt een casual speler.
Ik zit zelf met de meeste chars in The Wanderers. Aardige mensen en een gezellige sfeer ook al is de server inderdaad een beetje dood aan het bloeden.
http://thewanderers.guildomatic.com/

Er zijn nog wel meerdere actieve en leuke guilds dus laat je vooral niet afschrikken dat er wat minder mensen zijn.

En als het goed is worden we binnen een paar week gekoppeld aan of The Sha'tar/Moonglade of Earthern Ring/Darkmoon Faire. Dan zou het weer wat drukker moeten zijn ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 07-07-2014 11:06 ]

• hmr

hmr

Nog een week om wat te wow-en en dan een breakje van 3 weken omdat ik met mijn chick naar Bali ga. :) Hopelijk daarna wat meer nieuws over 6.0!

Deze week proberen mijn rogue een beetje te cappen in arena gear! :) Maar, wat is rogue veranderd. Ik kan helemaal niet overweg met sublety en de andere twee specs zijn niet echt viable in arena.... moet het echt weer helemaal opnieuw leren en sla geen deuk in een pakje boter ! :(

[ Voor 33% gewijzigd door hmr op 07-07-2014 11:06 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

hmr schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:58:
Nog een week om wat te wow-en en dan een breakje van 3 weken omdat ik met mijn chick naar Bali ga. :) Hopelijk daarna wat meer nieuws over 6.0!

Deze week proberen mijn rogue een beetje te cappen in arena gear! :) Maar, wat is rogue veranderd. Ik kan helemaal niet overweg met sublety en de andere twee specs zijn niet echt viable in arena.... moet het echt weer helemaal opnieuw leren en sla geen deuk in een pakje boter ! :(
Inderdaad, mee eens. Ik heb zelf geen rogue maar ik merk dat ze gewoon helemaal niet meer fun zijn om tegen te spelen en ook niet zo sterk zijn. Behalve als ik shadowpriest speel, dan zijn ze een pain in the ass.

Edit:

Ik zie opeens dat ik geen heart of the valorous buff meer heb? Is dit bij iedereen? Gister had ik hem nog wel :\.

[ Voor 7% gewijzigd door po1son op 07-07-2014 15:47 ]

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• soulrider
jep buf is weg :(

lijkt me een weekend-cadeautje te zijn geweest.
(of een foutje na een laatste reset of die realm-connections van donderdag-vrijdag-nacht.)

Ben blij dat mijn main gecapped is tijdens de buff, maar mijn monk die nu op de 'earn 3k valor'-quest zit richting haar leg. cloak had die dus niet meer :(

[ Voor 33% gewijzigd door soulrider op 08-07-2014 03:26 ]

• Carthrax
Zijn er hier al mensen los in de beta of vissen we allemaal achter het net? ;)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om de beta :/

ik zie het wel wanneer het echt uit is. Tot die tijd grind ik vrolijk verder op de live servers.

• Carthrax
Ik maak mij er absoluut niet druk over maar ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe content zoals Garrisons. Er is natuurlijk genoeg over te lezen maar het is leuker als iemand hier er al wat over kan vertellen.

• hmr

hmr

dynosu schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:37:

ik zie het wel wanneer het echt uit is. Tot die tijd grind ik vrolijk verder op de live servers.
Druk maken om de beta is iets wat ik niet doe, maar omdat ik alle content nu wel gezien heb is het wel een leuke afwisseling om alle classes te proberen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Heart of the Valorous was bedoelt als een weekend bonusje. Gelijk maar gebruik van gemaakt :p

Gister veel lol gehad in Heroic Firelands. Wat een niveau. Paar leuke stukjes:

"A raid leader doesn't allow any opinion from raiders. Any vanilla raider knows this"

"OMG Herkades (ik) uses Loot Hacks! He has won 4 items so far" (Loot hacks, aka geluk)

"Who pulled Baleroc?" Terwijl we na een wipe op iedereen aan het wachten waren (25 man heroic baleroc is nog steeds tricky)

Wel echt veel lol gehad, was een leuke run, en nu alleen nog de Majordomo Achievement voor de mount <3

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 08-07-2014 12:03 ]

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
dynosu schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:37:

Ik ben nu maar langzaam bezig om mn alts een beetje te gearen voor WoD, wil ze allemaal wel op 520+ilvl hebben, een aantal komen al mooi in de buurt. Verder ben ik langzaam bezig om de missende recipes te verzamelen, dus dat betekend veel oude content solo'en voor rep en recipe drops van bosses

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste Tweakers,

Het is een traditie aan het worden; we hebben een flinke berg bètakeys op de kop weten te tikken voor Warlords of Draenor, de vijfde uitbreiding voor World of Warcraft en die gaan we binnenkort weggeven.

Omdat er altijd veel belangstelling is, splitsen we de 1000 keys in twee groepen van 500 keys, die we beide komende donderdag 10 juli weg gaan geven. Het is een verloting, waarbij een random generator het oordeel velt.

De eerste groep gaat om 13:00 uur online. Mocht je dan geen tijd hebben of bij de eerste loting misgegrepen hebben, maak je om 19:00 uur een nieuwe kans, bij de verloting van de tweede groep van 500 keys. Hou het nieuws op de frontpage in de gaten, daar vind je het bericht dat je doorverwijst naar de pagina waar je een key aan kunt vragen. Je dient ingelogd te zijn om deel te kunnen nemen.

Succes!

• corset
Thanks voor de info! En ik ga er voor zitten :P

• soulrider
Gisteren (na lange tijd geen flex meer) op flex Garrosh toch flex.heirloom nr 3 te pakken:
int. offhand- > ele shaman altje is er blij mee: haar ilvl ging naar 526 en steekt daarmee de monk voorbij die op 525 ilvl zit.
(shammie had een 476 pvp int. shield als offhand)

Dus naast de pig sticker en warmace nu ook zijn tome of destruction verkregen op flex.
De war staff heb ik op normal niveau verkregen.

enige wat ik nog nodig heb is 2x die doomblade (forst dk dual wield), 1x de decapitator (frost dk 1h).
bow, dagger en cleavers mogen ev. nog voor eventuele alts die er wellicht nog aankomen.

Toch eens mijn dk met 560 ilvl (maar flex+lfr weapons) in flex p4 sturen ...

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Je hebt twee kansen, lanerios :-)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Lanerios kennende heeft die 100 kansen nodig :)

• corset
haha, zou me niets verbazen xD ik heb gewoon pech met loot :( Maar dat maakt het spel niet minder leuk! :p

De doelen die ik nu heb:

Seeker of Knowledge
Tol'vir Mount
Master of Ways
Loremaster
Thunderfury
SWP Bow
Warglaives

Dus erg simpele dingen eigenlijk, alleen tijdrovend. Enige nadeel.. had dus in een tijd van 10 dagen 31 living steel verzameld voor mijn Sky Golem. Komt m'n vriendin heel lief "Schat, die ghost iron items zijn ook op een daily reset" /sigh.. zit alweer op 7

[ Voor 25% gewijzigd door corset op 08-07-2014 14:55 ]

• IntToStr
  • Nu online
Donderdag 13 uur staat genoteerd :)

• jmxd
  • Niet online
Nice! Is het weer zo dat alleen accounts gecreëerd vóór de giveaway kans maken?

• corset
Denk het wel, zou wel het meest logische zijn (En ik denk dat veel mensen even snel nu extra accounts gaan aanmaken :p)

• soulrider
dan zetten ze de tijd toch:
"account bestaat al voor de post in WoW-topic - dinsdag 08 juli 2014 14:33 ?"
Nee: spijtig...
Ja: je mag op de lijst als je inschrijft.

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 08-07-2014 15:35 ]

• hmr

hmr

Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:33:
Beste Tweakers,

Het is een traditie aan het worden; we hebben een flinke berg bètakeys op de kop weten te tikken voor Warlords of Draenor, de vijfde uitbreiding voor World of Warcraft en die gaan we binnenkort weggeven.

Omdat er altijd veel belangstelling is, splitsen we de 1000 keys in twee groepen van 500 keys, die we beide komende donderdag 10 juli weg gaan geven. Het is een verloting, waarbij een random generator het oordeel velt.

De eerste groep gaat om 13:00 uur online. Mocht je dan geen tijd hebben of bij de eerste loting misgegrepen hebben, maak je om 19:00 uur een nieuwe kans, bij de verloting van de tweede groep van 500 keys. Hou het nieuws op de frontpage in de gaten, daar vind je het bericht dat je doorverwijst naar de pagina waar je een key aan kunt vragen. Je dient ingelogd te zijn om deel te kunnen nemen.

Succes!
CHEER! GIEF CODE NOAW PLEEZZZZ :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jorca
  • Laatst online: 21-10 10:50
lol das kut, ik heb om 13:00 en 18:00 herkansingen -_-.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:33:
Beste Tweakers,

Succes!
staat in de agenda :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Zerora
Tof Paul. Ik ben al voorzien. Maar wellicht kan ik iemand anders blij maken met een key. ;)

@Paul,
Moet je account ook nog minimaal 24 uur oud zijn?

Dus @ Carthrax,
Ik ben al flink los ik de Bèta ja. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Zerora op 08-07-2014 15:49 ]

• Carthrax
Hop in de agenda gezet! Hopen op het beste.
Zerora schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:46:
Dus @ Carthrax,
Ik ben al flink los ik de Bèta ja. :P
Waar zijn dan de screenies en reviews? ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Carthrax op 08-07-2014 16:05 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!