PSN: Brwmaster
mmo-championCarthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:48:
Hop in de agenda gezet! Hopen op het beste.
Waar zijn dan de screenies en reviews?
no s**t Sherlock. Gelukkig staan Zeror zijn bevindingen daar ook bij....oh wacht.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Als ik informatie over de beta wil weten ga ik wel naar mmo-c of wowhead. Hoef persoonlijk zijn bevindingen niet zo nodig te lezen hier en al die zwarte spoiler blokken van een halve pagina lang zijn ook vrij irritantCarthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:12:
[...]
no s**t Sherlock. Gelukkig staan Zeror zijn bevindingen daar ook bij....oh wacht.
Ik zal eens wat screens regelen enzo.Carthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:12:
[...]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Onderaan. http://www.wowhead.com/ne...mog-preview-3d-armor-setslanerios schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:22:
GraagBen vooral nieuwsgierig naar de nieuwe questgear looks
[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 08-07-2014 21:08 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik kan nog wel wat meer laten zien van Garrisons. Ik zal het opbouw proces wel eens laten zien. Maar daar moet ik eerst even nog wat quests en dergelijke voor doen hoor.
[ Voor 35% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 08:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 08:33 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat je op mijn screens ziet is het eerste niveau. Ik heb op dit moment enkel nog maar een Barracks neergezet. Je moet om gebouwen te kunnen plaatsen Garrison Resources verzamelen. Die krijg binnen dmv quests te doen of je followers op quests te sturen. Je krijgt nu zo'n 10 tot 30 resources per quest geloof ik. Een groot gebouw kost 350 resources, middel gebouw kost 250 resources, klein gebouw kost 150 resources. En dan hebben we het nog niet gehad over gebouwen en Garrison levelen. Je bent er best een tijd mee bezig dus.lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:34:
ziet er goed uitQuest gear valt nog best mee qua looks en is nog te doen. Ben echt nieuwsgierig naar de manier waarop de garrison veranderd. Nu ziet het er erg lame uit
[ Voor 20% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 09:10 ]
Die man weet alleen hoe hij WoW moet spelen, verder niks
Kan ik even samen met hem ouwehoeren in de Beta. Heb zelf ook nog niet eems gegekeken
Vanavond maar eens ingame kijken.
Het mooiste voor de Garrisons was natuurlijk geweest als het een weerspiegeling was van jouw ras maar ik snap ook wel dat dat een gigantische klus zal zijn. Het is wel een feature waar ik echt op zit te wachten dus ben heel benieuwd hoe het uitpakt.
Als ik deze screen zie dan zit je aardig in de buurt, denk ik.lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:10:
Ik weet het Zeror, mijn hoop is dat de garrison uiteindelijk een soort Theramore look krijgt voor alliance. En een Conquest Hold (Grizzly Hills) area als horde garrison
Sluit niet uit dat er mogelijk in de toekomst nog ras gerelateerde buildings gaan komen. Blizzard heeft, volgens mij, nog niet gezegd dat het er niet gaan komen.Carthrax schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:44:
Heerlijke screens Zeror thx
Het mooiste voor de Garrisons was natuurlijk geweest als het een weerspiegeling was van jouw ras maar ik snap ook wel dat dat een gigantische klus zal zijn. Het is wel een feature waar ik echt op zit te wachten dus ben heel benieuwd hoe het uitpakt.
[ Voor 37% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 13:21 ]
Ik kan niet wachten om daar mee bezig te gaan Oo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga ook weer terug en weer human ^^SinergyX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:43:
Beelden te zien, zou je bijna ally gaan worden. Ben dat horde/orc style beetje zat
Ik ben met mijn hunter ook weer terug als female human hunter en mijn rogue als dwarf male
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zolang het het dan ook toally worth is om te doen, kan me dat weinig boeienTwylight schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:42:
Ik vrees dat er veel te veel development tijd is gestoken in garrisons
Ik vrees dat het totaal verschillende development groepen zijnTwylight schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:42:
Ik vrees dat er veel te veel development tijd is gestoken in garrisons
- Professions (je eigen professions + die van je followers) (dus ben je skinner/leatherworker en heb je een blacksmith nodig, dan kun je die inhuren om voor je te werken zoals ik het begrepen heb).
- Verschillende vendors
- je eigen mailbox
- je eigen inn
- 'goldfarming' dmv followers laten questen voor je.
- je bank
etc..
Dus nuttig is het zeker wel.
[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 14:57 ]
Dit slaat nergens op. Die groep kan namelijk ook andere dingen doen. Er zijn al tientalle dingen gecancelled die ik liever had gehad dan een idiote garrison.lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:51:
[...]
Ik vrees dat het totaal verschillende development groepen zijn
Mag hopen dat het nuttig is als ze er zo veel tijd in steken ja. En leuk, straks iedereen in hun eigen instanced garrison en lege stedenZerora schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:55:
Een hoop dingen die je nu nog doet in de capitals, zal je straks via je Garrison kunnen doen. Zoals:
- Professions (je eigen professions + die van je followers) (dus ben je skinner/leatherworker en heb je een blacksmith nodig, dan kun je die inhuren om voor je te werken zoals ik het begrepen heb).
- Verschillende vendors
- je eigen mailbox
- je eigen inn
- 'goldfarming' dmv followers laten questen voor je.
- je bank
etc..
Dus nuttig is het zeker wel.
Ik heb 100x liever garrisons dan weer een mediocre saaie raid (MSV, Terrace o.a.).
En lege steden, zoals nu dus? Iedereen in SW/Org/Shrine, rest is leeg. Er veranderd dus niks.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je garrison is instanced dus zo druk zal het niet zijn. En de zones zullen net zo dood zijn als in voorgaande expansions. Wel of geen flying mount helpt daar niet aan mee.junglebeast schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:01:
Niet erg als de steden leeg zijn maar in de zones actief wordt gespeeld.Of in Ashran bijv.
Als je dat op wil lossen moet je alle queues uit het spel halen en mensen lekker weer naar elke instance laten lopen, op hun groundmount.
Moet ik wel zeggen dat ik echt nauwelijks in steden ben, en constant in zones te vinden ben.
Dus iedereen in zijn uppie in zijn eigen Garrison, en alle steden zijn leeg. En zeker of dat wat op lost. De hele wereld is dood sinds de dungeon en battleground finder. Toen je vroeger nog naar elke instance moest lopen was dat niet zo. En als je dan ook nog alleen een groundmount hebt kan je ook niet snel wegvliegen.lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:05:
Dat lost niks op.. Garrisons gaan misschien trade chat krijgen. Dus iedereen wacht in een stad/garrison in /trade. Gaat dan pas de zones in.
Blizzard kan wel mooie praatjes houden maar als je realistisch bent weet je dat er niks veranderd
Jij bent de 0.01%Moet ik wel zeggen dat ik echt nauwelijks in steden ben, en constant in zones te vinden ben.
[ Voor 27% gewijzigd door jmxd op 09-07-2014 15:10 ]
En vroeg in vanilla/TBC zat iedereen in IF/SW/Shattrath/Org te wachten, en gingen daarna pas de wereld in, ja behalve dailies.
Maar ja, ze hebben geprobeerd TBC style dailies terug te brengen, maar het gejank was te groot
Ok.. dan ben je de 0.1%lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:15:
Nee hoor, op de Sha'tar zit het vol met dit soort mensen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Precies. Waarom zou je de hele dag in de capital willen zijn? Wachten op je dungeon queue? Wachten tot je auction een keer verkocht wordt? Je staat daar maar en doet verder geen flikker. Je wilt geen World of Waitcraft, maar gewoon lekker bezig zijn daar waar de actie is. Dat is o.a. wat Blizzard probeert te bereiken.junglebeast schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:01:
Niet erg als de steden leeg zijn maar in de zones actief wordt gespeeld.Of in Ashran bijv.

Dit zijn de locaties van de garrisons en de faction capitals. Zoals je ziet kun je waar je dan ook bent op Draenor snel in je faction city of garrison komen. Deze locaties zijn goed gekozen door Blizzard waardoor de reistijd minimaal is. Hierdoor is ook de flying mount geen groot gemis in Draenor (heb in de beta nog geen moment gehad dat ik wenste dat ik die flying mount had).
Helaas is klagen hierover makkelijker dan op deze manier denken. Er zijn genoeg dingen te doen buiten steden, maar ja. Klagen over dat iedereen in steden is, is helaas makkelijkerZerora schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:19:
[...]
Precies. Waarom zou je de hele dag in de capital willen zijn? Wachten op je dungeon queue? Wachten tot je auction een keer verkocht wordt? Je staat daar maar en doet verder geen flikker. Je wilt geen World of Waitcraft, maar gewoon lekker bezig zijn daar waar de actie is.
Ik heb nog genoeg te doen tijdens het wachten op LFR, Flex, Whatever.
Buiten de steden is genoeg te doen, echter is de Flow van alles buiten de city's erg slecht.lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:25:
[...]
Helaas is klagen hierover makkelijker dan op deze manier denken. Er zijn genoeg dingen te doen buiten steden, maar ja. Klagen over dat iedereen in steden is, is helaas makkelijker
Ik heb nog genoeg te doen tijdens het wachten op LFR, Flex, Whatever.
Dit was in TBC veel en veel beter.
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik dacht dat het per character was aangezien het sterk verweven zit in je leveling experience.Williekeilen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:13:
Zijn de garrisons per account of per character? Ik neem aan per account, maar dat dacht ik ook van die boerderij. Het zou trouwens wel leuk zijn als je andere characters als npc rondlopen in je garrison.
Natuurlijk geen effect op de speler (uitloggen in Shattrath, is ook weer inloggen op Shat, de NPC zou gewoon hearthstonen en verdwijnen), maar wel wat meer leven.
Op deze manier zijn alts ook nog nuttig voor je main character waar dat op dit moment niet het geval is (buiten bepaalde professions misschien).
Ik vind overigens ook dat het helemaal geen slecht idee zou zijn als je weer zelf naar een instance moet vliegen. Dit zorgt voor een beetje meer gedoe, maar daardoor denk ik ook weer voor een hechtere community.
Ik ben wel toe aan nieuwe content... Over een paar weken ga ik op vakantie, als ik dan in september weer terug ben mag de x-pac wel worden uitgebracht.
Nieuwe cloak, nieuwe chest, en nieuw wapen. En dat was alleen het eerste gedeelte
Vandaag de volgende i hope. Maar ik hoop dat mijn geluk aanhoud.
Voor iedereen die een key wil: Happy Hunting!
Indeed !Zerora schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:39:
Thanks voor de info, Paul. Is inderdaad wel zo eerlijk.
Voor iedereen die een key wil: Happy Hunting!
Hoop ik het ga redden om 19:00 ben bang ik dan in de file sta
En ach, er komen nog genoeg keys beschikbaar denk ik. Blizzard gebruikt Beta helaas meer als marketing dan als test.
[ Voor 52% gewijzigd door corset op 10-07-2014 11:49 ]
ik zie het donker in :d
nog nooit iets daarmee gewonnen op tweak
Bij 1000 ben je in 2 minuten klaar, iedereen na 13.05 lukt het per definitie niet.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad heb er zin in. Hoop op een beta key.
Goed geluk dames
edit:
[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2014 13:02 ]
Hierbij de toelichting van Blizzard voor het activeren van de key:
1. Log in to Battle.net account management using your Battle.net account
2. Go to Games & Codes > Add a Game Key.
3. Enter your Warlords of Draenor beta key and proceed to download!
Veel plezier,
Tweakers
DANK DANK DANK!
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
PSN: Brwmaster
ut=life
Ben hier heel blij mee, nogmaals dank.
Oh beta key kopuh??lanerios schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:10:
beetje lullig om ze te verkopen, maar ja. Geldwolven zijn er altijd helaas.
Oh en dit ziet er zo gaaf uit!
[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 10-07-2014 13:16 ]
dat ziet er echt goed uit zeg. Dat is echt het soort beeld wat ik mis in de laatste expansions. Die hele screen ademt gewoon een "oh fuck we're doomed" idee
TBC 2.0 laat maar komen!
Haha wat je soms leest op mmo-champ.
Breaking News! Huolon Resigns after Countless Assasination Attempts!
Residents of the Timeless Isle were shocked this morning as they woke up to the news of one of the oldest residents, Mr. Huolon, had once more been the victim of an assasination attempt. According to local eyewitnesses, atleast a hundred fans of the local idol had turned up to participate in the latest comeback of this legend.
"Everybody knows him, everybody always loved him" said an Ashleaf Sprite while tending his tree. "He always draws the biggest crowds and people talk about him regularly in the general chat".
Returning to the stage after having spent some time in hiding, Mr. Huolon was prepeared to make a comeback of the bigger ones. "I've been looking forward to getting back to the audience for a while. It'll be good to have them shout my name as they call their friends to come attend my concert" he proclaimed proudly only hours before his big show.
But the joy was fleeting as cheering for his return was almost immidiately replaced with shock and horror. Not ten seconds had Mr. Huolon proudly soared to his adoring crowd of followers before they all suddenly turned and began attacking him with spells, weapons and various profanitary accusations of never dropping his mount.
"It was crazy! Absolutely outrageous!" proclaimed eye-witness and bystander Ordos Fire-Watcher. "I've never seen anything like it! One moment hundreds of cheering fans are celebrating the return of their idol and the next moment they're trying to slaughter him as quickly as possible! It was like they knew nothing but hatred and rage for the poor guy.." said the Ordos Fire-Watcher before having to make a hasty escape from a fanatic repfarming group.
This local reporter had the 'fortune' of catching one of the would-be assasins as he was making his way towards the Ordos Sanctuary for a brief interview.
Pallybob: "What? Can't you see I'm busy, *******?!"
Reporter: "I'm sorry to bother you, but what prompted you to attack Mr. Huolon like that?"
Pallybob: "LOL U ******* NUB! HE DROPS MOUNT OMG NOT DIS TIME BUT SOMETIME KK?! F*** OFF!"
Shocked by the response from the local would-be hero of the Timeless Isle, our reporters continued to confront the local Authorities about the issue.
Celetial Guard: "Yeah, what happened today was tragic, Jim. Absolutely tragic. I mean, we sort of saw it comming when people began spurring up hatred in the general chat about Huolon being up. People were literally counting minutes untill his show. We kind of knew something was going to happen but unfortunately our patrol zones prohibit us from doing anything about it."
Reporter: "Are there plans to investigate this sudden outburst of destruction or potentially prohibit it from happening again?"
Celestial Guard: "Well, we're naturally looking into this from all sides, but.. We have a saying around here. "If someone gets mad, Sha of Anger did it. We'd be sending our forces to comprehend this menace immidiately and bring him in for questioning immidiately.. If we were able to move away from this square"
BREAKING NEWS UPDATE!!!:
Mr. Huolon has just moments ago announced his permanent departure from Blizzard Entertainment. We caught the following statement from the, now retired, cloud serpent:
"Thank you all for comming, I have a very important statement to make and I'm hosting the meeting here in the Exodar to make sure there's nobody around to viciously assault me again. Its' been a a while since I decided to join the team here at Blizzard Entertainment and I agreed to start out as a token model for a future mount. I was suprised and very happy to learn I would later be permitted to perform more meaningful duties by giving players something to do while waiting for the next expansion. It was not untill weeks after my new assignment that I realized what an absolutely horrific position I had been tricked into accepting. Long hours, countless tours across the bridges and ravaging fans who could never seem to control their emotions. That's why, after these short but horrifying months, I've decided to quit. It's time for me to spread my scales on greener pastures" announced the former Blizzard Employee.
When asked about his future plans he said "Oh, I can't say much about what I'm going to be doing now, but.. Let's just say I'm getting pretty nifty at playing Miracle Rogue in Hearthstone.."
[ Voor 94% gewijzigd door junglebeast op 10-07-2014 13:30 ]
Ik ga hem wel downloaden maar ik moet er verder echt van af blijven.... al hoewel die laatste twee uurtjes leren ook niet veel meer moet uitmaken.... keuzes, keuzes...
Bij iedereen die aangeeft een key te willen laten we een random generator bepalen of hij wel of geen key krijgt. Wij kunnen aangeven hoeveel procent de aanvragers maken. We kunnen dus aangeven of de aanvragers 80 procent of 60 procent kans maken of een ander getal naar onze keuze. Als iemand een key wint, gaat die van de voorraad af, net zo lang tot ze op zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Ultismash op 10-07-2014 13:49 ]
Stille genieter
ben bang dat ik het antwoord niet krijg. Maar toch proberenWe kunnen dus aangeven of de aanvragers 80 procent of 60 procent kans maken of een ander getal naar onze keuze.
1.) hoeveel is die kans
2.) Wordt de kans groter naar mate je account ouder is?
Aah fuuuUltismash schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:46:
Ik denk leuk kan ik WoW weer is even proberen. Moet je een actief account hebben. Dus wie kan ik gelukkig maken? (Stuur maar even een bericht) Is al weg
[ Voor 63% gewijzigd door hmr op 10-07-2014 13:56 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan het proberen, zul je zien het me dan 200+ euro kosthmr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Het kan mobiel Mek! Heb net tijdens een zakenlunch op de WC snel tweakers gerefresht!
Maar dan wel worth it.
Hoe groot de kans is hou ik inderdaad lekker geheim. Het wisselt per actie.lanerios schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:47:
[...]
ben bang dat ik het antwoord niet krijg. Maar toch proberen
1.) hoeveel is die kans
2.) Wordt de kans groter naar mate je account ouder is?
Maar de kans wordt niet groter als je langer lid bent. Het is geen gewogen meting. Iedereen die langer dan 24 uur geleden een account heeft aangemaakt, heeft evenveel kans.
Nicehmr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Het kan mobiel Mek! Heb net tijdens een zakenlunch op de WC snel tweakers gerefresht!
[ Voor 22% gewijzigd door jmxd op 10-07-2014 14:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!