Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.089 views

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:38
Staat in mijn outlook agenda :D. WoD wil ik nog wel even proberen :)

PSN: Brwmaster

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-11 21:35
Noted ^^

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:48:
Hop in de agenda gezet! Hopen op het beste.
Waar zijn dan de screenies en reviews? ;)
mmo-champion

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
no s**t Sherlock. Gelukkig staan Zeror zijn bevindingen daar ook bij....oh wacht.

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 15:57
Oh nice, beta keys. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik echt zin heb om op de beta te testen, maar heb er via Blizzard helaas geen gekregen tot dusverre. Donderdag dan maar even in de gaten houden.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• jmxd
  • Niet online
Carthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:12:
[...]

no s**t Sherlock. Gelukkig staan Zeror zijn bevindingen daar ook bij....oh wacht.
Als ik informatie over de beta wil weten ga ik wel naar mmo-c of wowhead. Hoef persoonlijk zijn bevindingen niet zo nodig te lezen hier en al die zwarte spoiler blokken van een halve pagina lang zijn ook vrij irritant

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Carthrax schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Ik zal eens wat screens regelen enzo. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Graag :) Ben vooral nieuwsgierig naar de nieuwe questgear looks :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:22:
Graag :) Ben vooral nieuwsgierig naar de nieuwe questgear looks :p
Onderaan. http://www.wowhead.com/ne...mog-preview-3d-armor-sets

• Zerora
WoD Beta Screenshots
Mini Dark Portal
Blizzard maakt een tijdelijke portal naar het nieuwe Draenor. Awesome mini-Dark Portal :D
Iron Horde Tank.
Iron Horde Warcamp tijdens de intro quest.
AWESOME INGAME EVENT!!!!
AWESOME INGAME EVENT!!!!I tijdens de intro quest. Wat zou dat nu zijn...
Iron Horde voor de Dark Portal.
Iron Horde Battlefield voor de Dark Portal.
Dark Portal
Dark Portal nog niet helemaal af. :P
In de Dark Portal
Ook hier missen nog wat textures.
Horde Garrison
Dit is Frostwall, de Horde Garrison.
Horde Garrison
Je krijgt je eigen mailbox. Hoe cool! Jammer dat dit geen TNT-Post validated postadres is. :P
Alliance Garrison
Dit is Lunarfall, de Alliance Garrison.
Meer Alliance Garrison
Nog een overzicht shotje van Lunarfall.
Frostfire Ridge
Iron Horde basis op de grens van Frostfire en Gorgrond.
Frostfire Ridge
Ingang van Bloodmaul Slag Mines
Frostfire Ridge
Bloodmaul Slag Mines' nabij gelegen Ogre camp.
Frostfire Ridge
Shadow Council is er ook.
Frostfire Ridge
Boneyard van kweenie. :P
Frostfire Ridge
Frostfire heeft ruig terrein.
OOPS! Foutje!
Dit krijg als je op dingen klikt waarvan niet weet wat het is. Moest vechten met een level 100 elite. Ik was level 91........ :P
Questgear
Iemand wilde questgear zien. Draenor fashion gedragen door een Orc Hunter.
Shadowmoon Valley
Mooie valley hoor.
Shadowmoon Valley
Shrooooooms!!!!!!
Shadowmoon Valley
Draenei houden ook van farms :P
Shadowmoon Valley
Hier stond je 7 jaar geleden ook. Ingang van Black Temple. Nu nog in volle glorie en bekend als Temple of Karabor.
Shadowmoon Valley
Nog meer Temple of Karabor.
Shadowmoon Valley
Daft Punk Draenei waterdrager! :P
Shadowmoon Valley
Temple of Karabor haven met Iron Horde schepen.
Shadowmoon Valley
Temple of Karabar amphitheater.
Shadowmoon Valley
Je kan helaas niet naar binnen in Temple of Karabor. Verklaart tevens waarom dit geen capital is.
Shadowmoon Valley
Enchanted forest.
Shadowmoon Valley
Burial Grounds. Spooky...

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 08-07-2014 21:08 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
keep it coming :-)

• Zerora
Echt heel veel meer kan niet laten zien. Alleen introquestzone Dark Portal (in Tanaan Jungle), Shadowmoon Valley en Frostfire Ridge zijn actief op dit moment.

Ik kan nog wel wat meer laten zien van Garrisons. Ik zal het opbouw proces wel eens laten zien. Maar daar moet ik eerst even nog wat quests en dergelijke voor doen hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 08:18 ]

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Die mini dark portal zit al tijdje ingame is een TCG loot item. Een guildie van me heeft die en dient als hearthstone als je dan hearthstone cast verschijnt die portal op je.

• Zerora
Grappig. Dat wist ik niet. Blizzard gebruikt het als tijdelijke portal in de beta. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 08:33 ]

• corset
ziet er goed uit :) Quest gear valt nog best mee qua looks en is nog te doen. Ben echt nieuwsgierig naar de manier waarop de garrison veranderd. Nu ziet het er erg lame uit :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zerora
lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:34:
ziet er goed uit :) Quest gear valt nog best mee qua looks en is nog te doen. Ben echt nieuwsgierig naar de manier waarop de garrison veranderd. Nu ziet het er erg lame uit :p
Wat je op mijn screens ziet is het eerste niveau. Ik heb op dit moment enkel nog maar een Barracks neergezet. Je moet om gebouwen te kunnen plaatsen Garrison Resources verzamelen. Die krijg binnen dmv quests te doen of je followers op quests te sturen. Je krijgt nu zo'n 10 tot 30 resources per quest geloof ik. Een groot gebouw kost 350 resources, middel gebouw kost 250 resources, klein gebouw kost 150 resources. En dan hebben we het nog niet gehad over gebouwen en Garrison levelen. Je bent er best een tijd mee bezig dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 09:10 ]

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 13:50
Mooi kan ik morgen misschien even een key voor een kammeraad regelen.

Die man weet alleen hoe hij WoW moet spelen, verder niks :P

Kan ik even samen met hem ouwehoeren in de Beta. Heb zelf ook nog niet eems gegekeken ;)

• corset
Ik weet het Zeror, mijn hoop is dat de garrison uiteindelijk een soort Theramore look krijgt voor alliance. En een Conquest Hold (Grizzly Hills) area als horde garrison :p

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-11 11:28
Zojuist ook een key binnen gekregen, gewonnen via MMORPG :)
Vanavond maar eens ingame kijken.

• Carthrax
Heerlijke screens Zeror thx ;)
Het mooiste voor de Garrisons was natuurlijk geweest als het een weerspiegeling was van jouw ras maar ik snap ook wel dat dat een gigantische klus zal zijn. Het is wel een feature waar ik echt op zit te wachten dus ben heel benieuwd hoe het uitpakt.

• Zerora
lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:10:
Ik weet het Zeror, mijn hoop is dat de garrison uiteindelijk een soort Theramore look krijgt voor alliance. En een Conquest Hold (Grizzly Hills) area als horde garrison :p
Als ik deze screen zie dan zit je aardig in de buurt, denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-cooHhaBlDaQ/U0_8qmfeD6I/AAAAAAAAA8I/WhuTeHMGcPQ/s1600/WoW_6_png_jpgcopy.jpgp
Carthrax schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:44:
Heerlijke screens Zeror thx ;)
Het mooiste voor de Garrisons was natuurlijk geweest als het een weerspiegeling was van jouw ras maar ik snap ook wel dat dat een gigantische klus zal zijn. Het is wel een feature waar ik echt op zit te wachten dus ben heel benieuwd hoe het uitpakt.
Sluit niet uit dat er mogelijk in de toekomst nog ras gerelateerde buildings gaan komen. Blizzard heeft, volgens mij, nog niet gezegd dat het er niet gaan komen. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 13:21 ]

• corset
/drool

Ik kan niet wachten om daar mee bezig te gaan Oo

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beelden te zien, zou je bijna ally gaan worden. Ben dat horde/orc style beetje zat :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:43:
Beelden te zien, zou je bijna ally gaan worden. Ben dat horde/orc style beetje zat :P
Ik ga ook weer terug en weer human ^^

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Mektheb schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:44:
[...]

Ik ga ook weer terug en weer human ^^
Ik ben met mijn hunter ook weer terug als female human hunter en mijn rogue als dwarf male :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jmxd
  • Niet online
Ik vrees dat er veel te veel development tijd is gestoken in garrisons ;(

• Mektheb
Twylight schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:42:
Zolang het het dan ook toally worth is om te doen, kan me dat weinig boeien :P

• corset
Twylight schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:42:
Ik vrees dat het totaal verschillende development groepen zijn ;(

• Zerora
Een hoop dingen die je nu nog doet in de capitals, zal je straks via je Garrison kunnen doen. Zoals:
- Professions (je eigen professions + die van je followers) (dus ben je skinner/leatherworker en heb je een blacksmith nodig, dan kun je die inhuren om voor je te werken zoals ik het begrepen heb).
- Verschillende vendors
- je eigen mailbox
- je eigen inn
- 'goldfarming' dmv followers laten questen voor je.
- je bank
etc..

Dus nuttig is het zeker wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 09-07-2014 14:57 ]

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:51:
[...]

Ik vrees dat het totaal verschillende development groepen zijn ;(
Dit slaat nergens op. Die groep kan namelijk ook andere dingen doen. Er zijn al tientalle dingen gecancelled die ik liever had gehad dan een idiote garrison.

• jmxd
  • Niet online
Zerora schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:55:
Een hoop dingen die je nu nog doet in de capitals, zal je straks via je Garrison kunnen doen. Zoals:
- Professions (je eigen professions + die van je followers) (dus ben je skinner/leatherworker en heb je een blacksmith nodig, dan kun je die inhuren om voor je te werken zoals ik het begrepen heb).
- Verschillende vendors
- je eigen mailbox
- je eigen inn
- 'goldfarming' dmv followers laten questen voor je.
- je bank
etc..

Dus nuttig is het zeker wel.
Mag hopen dat het nuttig is als ze er zo veel tijd in steken ja. En leuk, straks iedereen in hun eigen instanced garrison en lege steden

• corset
Jep, en anderen hebben dat juist over die features :p zo kan je bezig blijven helaas. Uiteindelijk moeten ze aan meerdere soorten spelers tijd spenderen. Niet aan een groep.

Ik heb 100x liever garrisons dan weer een mediocre saaie raid (MSV, Terrace o.a.).

En lege steden, zoals nu dus? Iedereen in SW/Org/Shrine, rest is leeg. Er veranderd dus niks.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Niet erg als de steden leeg zijn maar in de zones actief wordt gespeeld. :) Of in Ashran bijv.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• jmxd
  • Niet online
junglebeast schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:01:
Niet erg als de steden leeg zijn maar in de zones actief wordt gespeeld. :) Of in Ashran bijv.
Je garrison is instanced dus zo druk zal het niet zijn. En de zones zullen net zo dood zijn als in voorgaande expansions. Wel of geen flying mount helpt daar niet aan mee.

Als je dat op wil lossen moet je alle queues uit het spel halen en mensen lekker weer naar elke instance laten lopen, op hun groundmount.

• corset
Dat lost niks op.. Garrisons gaan misschien trade chat krijgen. Dus iedereen wacht in een stad/garrison in /trade. Gaat dan pas de zones in.

Moet ik wel zeggen dat ik echt nauwelijks in steden ben, en constant in zones te vinden ben.

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:05:
Dat lost niks op.. Garrisons gaan misschien trade chat krijgen. Dus iedereen wacht in een stad/garrison in /trade. Gaat dan pas de zones in.
Dus iedereen in zijn uppie in zijn eigen Garrison, en alle steden zijn leeg. En zeker of dat wat op lost. De hele wereld is dood sinds de dungeon en battleground finder. Toen je vroeger nog naar elke instance moest lopen was dat niet zo. En als je dan ook nog alleen een groundmount hebt kan je ook niet snel wegvliegen.

Blizzard kan wel mooie praatjes houden maar als je realistisch bent weet je dat er niks veranderd
Moet ik wel zeggen dat ik echt nauwelijks in steden ben, en constant in zones te vinden ben.
Jij bent de 0.01%

[ Voor 27% gewijzigd door jmxd op 09-07-2014 15:10 ]

• corset
Nee hoor, op de Sha'tar zit het vol met dit soort mensen :)

En vroeg in vanilla/TBC zat iedereen in IF/SW/Shattrath/Org te wachten, en gingen daarna pas de wereld in, ja behalve dailies.

Maar ja, ze hebben geprobeerd TBC style dailies terug te brengen, maar het gejank was te groot

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:15:
Nee hoor, op de Sha'tar zit het vol met dit soort mensen :)
Ok.. dan ben je de 0.1%

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zerora
junglebeast schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:01:
Precies. Waarom zou je de hele dag in de capital willen zijn? Wachten op je dungeon queue? Wachten tot je auction een keer verkocht wordt? Je staat daar maar en doet verder geen flikker. Je wilt geen World of Waitcraft, maar gewoon lekker bezig zijn daar waar de actie is. Dat is o.a. wat Blizzard probeert te bereiken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J0zTH2VfMXCobZClVY0qXyWC/full.jpg

Dit zijn de locaties van de garrisons en de faction capitals. Zoals je ziet kun je waar je dan ook bent op Draenor snel in je faction city of garrison komen. Deze locaties zijn goed gekozen door Blizzard waardoor de reistijd minimaal is. Hierdoor is ook de flying mount geen groot gemis in Draenor (heb in de beta nog geen moment gehad dat ik wenste dat ik die flying mount had).

• corset
Zerora schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:19:
[...]

Precies. Waarom zou je de hele dag in de capital willen zijn? Wachten op je dungeon queue? Wachten tot je auction een keer verkocht wordt? Je staat daar maar en doet verder geen flikker. Je wilt geen World of Waitcraft, maar gewoon lekker bezig zijn daar waar de actie is.
Helaas is klagen hierover makkelijker dan op deze manier denken. Er zijn genoeg dingen te doen buiten steden, maar ja. Klagen over dat iedereen in steden is, is helaas makkelijker :(

Ik heb nog genoeg te doen tijdens het wachten op LFR, Flex, Whatever.

• Mektheb
lanerios schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:25:
[...]

Helaas is klagen hierover makkelijker dan op deze manier denken. Er zijn genoeg dingen te doen buiten steden, maar ja. Klagen over dat iedereen in steden is, is helaas makkelijker :(

Ik heb nog genoeg te doen tijdens het wachten op LFR, Flex, Whatever.
Buiten de steden is genoeg te doen, echter is de Flow van alles buiten de city's erg slecht.

Dit was in TBC veel en veel beter.

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ik wacht tot de nieuwe expansion , dan gaan we weer spelen :) !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• corset
Dat ben ik met je eens :) maar jezelf constant beperken tot rondhangen in de stad doe je zelf, daar kan je blizzard niet de schuld van geven :p

• Zerora
De flow verbeteren zodat je uit de stad getrokken woedt kan blizzard wel verbeteren. Naar mijn inzien lukt ze dat aardig met WoD.

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 09:27
Zijn de garrisons per account of per character? Ik neem aan per account, maar dat dacht ik ook van die boerderij. Het zou trouwens wel leuk zijn als je andere characters als npc rondlopen in je garrison.

• Grompie
Williekeilen schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:13:
Zijn de garrisons per account of per character? Ik neem aan per account, maar dat dacht ik ook van die boerderij. Het zou trouwens wel leuk zijn als je andere characters als npc rondlopen in je garrison.
Ik dacht dat het per character was aangezien het sterk verweven zit in je leveling experience.

• corset
Per character inderdaad :) Maar het idee van je alts die rondlopen zou wel gaaf zijn. Ik zou het trouwens toch wel cool vinden, gewoon een X aantal (laten we zeggen 200) random uitgeloggde spelers als NPC door de wereld laten bewegen.
Natuurlijk geen effect op de speler (uitloggen in Shattrath, is ook weer inloggen op Shat, de NPC zou gewoon hearthstonen en verdwijnen), maar wel wat meer leven.

• Mektheb
Zie dat inderdaad wel zitten om een bepaalde Bank char zien rond te lopen in je eigen stadje en zijn business te doen.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:59
Goed idee om alts in je Garrison beschikbaar te hebben! Bijvoorbeeld als extra NPC's zodat je net iets meer quests of andere zaken kan laten doen dan iemand zonder alts.

Op deze manier zijn alts ook nog nuttig voor je main character waar dat op dit moment niet het geval is (buiten bepaalde professions misschien).

Ik vind overigens ook dat het helemaal geen slecht idee zou zijn als je weer zelf naar een instance moet vliegen. Dit zorgt voor een beetje meer gedoe, maar daardoor denk ik ook weer voor een hechtere community.

Ik ben wel toe aan nieuwe content... Over een paar weken ga ik op vakantie, als ik dan in september weer terug ben mag de x-pac wel worden uitgebracht.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren voor het eerst LFR gedaan met mijn nieuwe warlock.

Nieuwe cloak, nieuwe chest, en nieuw wapen. En dat was alleen het eerste gedeelte :D

Vandaag de volgende i hope. Maar ik hoop dat mijn geluk aanhoud.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Sorry, was even niet 'in town' om op vragen te reageren, maar idd moet je ingelogd zijn met een account die ouder is dan 24 uur om mee te kunnen dingen. Dat is inmiddels standaard en geldt dus voor al onze verlotingen. Volgens mij worde we daar met z'n allen gelukkiger van ;-)

• Zerora
Thanks voor de info, Paul. Is inderdaad wel zo eerlijk.

Voor iedereen die een key wil: Happy Hunting! :)

• Mektheb
Zerora schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:39:
Thanks voor de info, Paul. Is inderdaad wel zo eerlijk.

Voor iedereen die een key wil: Happy Hunting! :)
Indeed !

Hoop ik het ga redden om 19:00 ben bang ik dan in de file sta :(

• hmr

hmr

Is het first come first serve? Heb een zakelijke lunch.. :@

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
Happy hunting! En ik hoop van wel HMR, wel zo eerlijk ipv een "RNG" systeem. Er zijn al genoeg sites die via "random" manieren werken.

En ach, er komen nog genoeg keys beschikbaar denk ik. Blizzard gebruikt Beta helaas meer als marketing dan als test.

[ Voor 52% gewijzigd door corset op 10-07-2014 11:49 ]

• Mektheb
Word er in dit topic weer een link geplaatst ?, of is het echt op de FP ?, ik heb nog wel is moeite met het vinden :+

• rejer
  • Laatst online: 23-11 18:54
"Het is een verloting, waarbij een random generator het oordeel velt."

ik zie het donker in :d

nog nooit iets daarmee gewonnen op tweak

• corset
Same, maar eens moet de eerste keer zijn toch? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maarja, hoe random is het? Random nummer van 1000? 10.000? 100.000?

Bij 1000 ben je in 2 minuten klaar, iedereen na 13.05 lukt het per definitie niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:15
ik zeg laat maar komen :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• jmxd
  • Niet online
De key is te vinden in je inbox *O*

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-11 16:16
Inderdaad heb er zin in. Hoop op een beta key.

• Grompie
Woot!! Ook prijs!!!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:12
En je kan er voor gaan! Ik heb allesinds eentje ^^

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

plan: Win een bètakey voor World of Warcraft: Warlords of Draenor

Goed geluk dames :)

edit: *O* *O* oOo oOo

[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2014 13:02 ]

• corset
WOOT! heb hem, thanks tweakers <3

• Mektheb
Bah niks :(

• skassie
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : XXX-XXX-XXX-XXX

Hierbij de toelichting van Blizzard voor het activeren van de key:

1. Log in to Battle.net account management using your Battle.net account

2. Go to Games & Codes > Add a Game Key.

3. Enter your Warlords of Draenor beta key and proceed to download!

Veel plezier,

Tweakers

DANK DANK DANK! :)

• ph4nt0m
  • Laatst online: 21-11 19:44
dank dank dank

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:38
Ow Yeah ik ga vanavond WoD spelen :D Mijn dank is groot Tweakers!

PSN: Brwmaster

• Mektheb
En vanavond sta ik in de file helaas bummer :( !

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Yay! Heb hem!:D

ut=life

• destroye
  • Laatst online: 23-11 16:16
Bedankt Tweakers,

Ben hier heel blij mee, nogmaals dank.

• Carthrax
Boom Baby! Ook een key binnen dus vanavond lekker los

Verwijderd

Prijs, heel erg bedank Tweakers!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
geen key helaas :(

• jmxd
  • Niet online
En dan nu 26GB downloaden :') :D

• rejer
  • Laatst online: 23-11 18:54
Bedankt!!!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heheh kijk ik even op tijd op tweakers. Thanks :)

• skassie
Paar minuten tijd toch :z

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de ongelukkige, ik gok dat V&A er wel snel paar zal hebben :P (altijd bij zulke keys).

• corset
beetje lullig om ze te verkopen, maar ja. Geldwolven zijn er altijd helaas.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:10:
beetje lullig om ze te verkopen, maar ja. Geldwolven zijn er altijd helaas.
Oh beta key kopuh?? :)

Oh en dit ziet er zo gaaf uit!

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/july/darkPortalUpdate.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 10-07-2014 13:16 ]

• Paul Hulsebosch
De 500 keys zijn op, vanavond om 19:00 is er een nieuwe kans en geven we weer 500 keys weg.

• corset
@Jungle,

dat ziet er echt goed uit zeg. Dat is echt het soort beeld wat ik mis in de laatste expansions. Die hele screen ademt gewoon een "oh fuck we're doomed" idee

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja het hele Iron Horde, Orc stammen, vette siege machines en meer van dat spreken mij ook erg aan.
TBC 2.0 laat maar komen! :)

Haha wat je soms leest op mmo-champ.
Breaking News! Huolon Resigns after Countless Assasination Attempts!

Residents of the Timeless Isle were shocked this morning as they woke up to the news of one of the oldest residents, Mr. Huolon, had once more been the victim of an assasination attempt. According to local eyewitnesses, atleast a hundred fans of the local idol had turned up to participate in the latest comeback of this legend.

"Everybody knows him, everybody always loved him" said an Ashleaf Sprite while tending his tree. "He always draws the biggest crowds and people talk about him regularly in the general chat".

Returning to the stage after having spent some time in hiding, Mr. Huolon was prepeared to make a comeback of the bigger ones. "I've been looking forward to getting back to the audience for a while. It'll be good to have them shout my name as they call their friends to come attend my concert" he proclaimed proudly only hours before his big show.

But the joy was fleeting as cheering for his return was almost immidiately replaced with shock and horror. Not ten seconds had Mr. Huolon proudly soared to his adoring crowd of followers before they all suddenly turned and began attacking him with spells, weapons and various profanitary accusations of never dropping his mount.

"It was crazy! Absolutely outrageous!" proclaimed eye-witness and bystander Ordos Fire-Watcher. "I've never seen anything like it! One moment hundreds of cheering fans are celebrating the return of their idol and the next moment they're trying to slaughter him as quickly as possible! It was like they knew nothing but hatred and rage for the poor guy.." said the Ordos Fire-Watcher before having to make a hasty escape from a fanatic repfarming group.

This local reporter had the 'fortune' of catching one of the would-be assasins as he was making his way towards the Ordos Sanctuary for a brief interview.

Pallybob: "What? Can't you see I'm busy, *******?!"
Reporter: "I'm sorry to bother you, but what prompted you to attack Mr. Huolon like that?"
Pallybob: "LOL U ******* NUB! HE DROPS MOUNT OMG NOT DIS TIME BUT SOMETIME KK?! F*** OFF!"

Shocked by the response from the local would-be hero of the Timeless Isle, our reporters continued to confront the local Authorities about the issue.

Celetial Guard: "Yeah, what happened today was tragic, Jim. Absolutely tragic. I mean, we sort of saw it comming when people began spurring up hatred in the general chat about Huolon being up. People were literally counting minutes untill his show. We kind of knew something was going to happen but unfortunately our patrol zones prohibit us from doing anything about it."
Reporter: "Are there plans to investigate this sudden outburst of destruction or potentially prohibit it from happening again?"
Celestial Guard: "Well, we're naturally looking into this from all sides, but.. We have a saying around here. "If someone gets mad, Sha of Anger did it. We'd be sending our forces to comprehend this menace immidiately and bring him in for questioning immidiately.. If we were able to move away from this square"

BREAKING NEWS UPDATE!!!:

Mr. Huolon has just moments ago announced his permanent departure from Blizzard Entertainment. We caught the following statement from the, now retired, cloud serpent:

"Thank you all for comming, I have a very important statement to make and I'm hosting the meeting here in the Exodar to make sure there's nobody around to viciously assault me again. Its' been a a while since I decided to join the team here at Blizzard Entertainment and I agreed to start out as a token model for a future mount. I was suprised and very happy to learn I would later be permitted to perform more meaningful duties by giving players something to do while waiting for the next expansion. It was not untill weeks after my new assignment that I realized what an absolutely horrific position I had been tricked into accepting. Long hours, countless tours across the bridges and ravaging fans who could never seem to control their emotions. That's why, after these short but horrifying months, I've decided to quit. It's time for me to spread my scales on greener pastures" announced the former Blizzard Employee.

When asked about his future plans he said "Oh, I can't say much about what I'm going to be doing now, but.. Let's just say I'm getting pretty nifty at playing Miracle Rogue in Hearthstone.."

[ Voor 94% gewijzigd door junglebeast op 10-07-2014 13:30 ]

• jmxd
  • Niet online
Ik wacht mooi even met spelen tot hij in zin geheel gedownload is :P

• Xanthian
  • Laatst online: 30-10 13:54
Dit komt slecht uit. Wel een key gewonnen, maar morgen ook examen voor VCP-510.
Ik ga hem wel downloaden maar ik moet er verder echt van af blijven.... al hoewel die laatste twee uurtjes leren ook niet veel meer moet uitmaken.... keuzes, keuzes...

• Paul Hulsebosch
Om het 'first come, first serve' en het verloten nog wat nader toe te lichten; iedereen die is ingelogd met een Tweakers-account die langer dan 24 uur geleden is aangemaakt maakt kans op een key.

Bij iedereen die aangeeft een key te willen laten we een random generator bepalen of hij wel of geen key krijgt. Wij kunnen aangeven hoeveel procent de aanvragers maken. We kunnen dus aangeven of de aanvragers 80 procent of 60 procent kans maken of een ander getal naar onze keuze. Als iemand een key wint, gaat die van de voorraad af, net zo lang tot ze op zijn.

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 20:48

Ultismash

Whooptie Doo

Ik denk leuk kan ik WoW weer is even proberen. Moet je een actief account hebben. Dus wie kan ik gelukkig maken? (Stuur maar even een bericht :) ) Is al weg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ultismash op 10-07-2014 13:49 ]

Stille genieter

• corset
We kunnen dus aangeven of de aanvragers 80 procent of 60 procent kans maken of een ander getal naar onze keuze.
ben bang dat ik het antwoord niet krijg. Maar toch proberen

1.) hoeveel is die kans
2.) Wordt de kans groter naar mate je account ouder is?

• Mektheb
Ultismash schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:46:
Ik denk leuk kan ik WoW weer is even proberen. Moet je een actief account hebben. Dus wie kan ik gelukkig maken? (Stuur maar even een bericht :) ) Is al weg :)
Aah fuuu :(

• hmr

hmr

Ik heb er eeeeeeen :D:D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
Ik wil er 1 :+ , kan er niet iemand in mijn naam om 19:00 het proberen haha damn you traffic !

• hmr

hmr

Het kan mobiel Mek! Heb net tijdens een zakenlunch op de WC snel tweakers gerefresht!

[ Voor 63% gewijzigd door hmr op 10-07-2014 13:56 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
hmr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Het kan mobiel Mek! Heb net tijdens een zakenlunch op de WC snel tweakers gerefresht!
Kan het proberen, zul je zien het me dan 200+ euro kost :P

Maar dan wel worth it.

• Paul Hulsebosch
lanerios schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:47:
[...]

ben bang dat ik het antwoord niet krijg. Maar toch proberen

1.) hoeveel is die kans
2.) Wordt de kans groter naar mate je account ouder is?
Hoe groot de kans is hou ik inderdaad lekker geheim. Het wisselt per actie.

Maar de kans wordt niet groter als je langer lid bent. Het is geen gewogen meting. Iedereen die langer dan 24 uur geleden een account heeft aangemaakt, heeft evenveel kans.

• jmxd
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Nice :*) de prioriteiten zijn in orde bij jou 8)

• Mektheb
Twylight schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:59:
[...]

Nice :*) de prioriteiten zijn in orde bij jou 8)
The force is great with this one _/-\o_

• jmxd
  • Niet online
Nou ik zet lekker een filmpje op en hopen dat de download klaar is als hij afgelopen is 8-) Wel jammer dat je in EU geen character copy kan doen.

[ Voor 22% gewijzigd door jmxd op 10-07-2014 14:01 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!