Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.088 views

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
temp00 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:19:
Pfff Orcs/Dwarfs....Goblins en Gnomes zijn de vetste races ;)
Tauren FTW!!!! Alleen al vanwege hun starters gebied. Is en blijft de mooiste starting zone.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Tauren en Undead zijn zeker de betere ja . 100% mee eens.

Ally kant is naar mijn mening dramatisch slecht. Alleen Worgen is nog goed te doen.

FUMES et CARNES

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Lanithro schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:32:
[...]

Tauren FTW!!!! Alleen al vanwege hun starters gebied. Is en blijft de mooiste starting zone.
Idd, tauren was voor cata toch wel mijn favoriete zone, al heb ik ze niet meer gedaan sinds cata verwacht toch dat het ongeveer hetzelfde is gebleven. Undead is ook een van de betere en in cata zit de quest line goed in elkaar :) (*Kuch* lilian voss *Kuch*)

MoP was idd een gemengde ervaring. World bosses vond ik een goeie comeback alleen jammer dat pre-nerf oondasta de server crashed. Daily quests waren zeker in begin te veel aan en ook de level ervaring algemeen niet van de beste. De lore vond ik redelijk van een hoog niveau zeker omdat alles nieuw was. Raids horen tot de beste die ik ingame zag. Zowel ToT als SoO staan hoog in het lijstje van beste raids.

Verwacht dat het vele experimenteren in MoP tot een goeie ervaring zal leiden in WoD. Met garrisons er nog eens bij wordt het wss allemaal nog een stuk beter al vrees ik mss dat er te weinig identiteit in je stad zal kunnen gestopt worden om het echt op player housing te doen lijken.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo jammer dat Lillian Voss echt een ruk einde heeft in Scholomance.. zo'n geweldig concept voor een character en "ach ja, ze is een mid boss. Veel belangrijker vonden we haar niet" is erg lame

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Iusedto
Player housing in de garrison ? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 01-07-2014 16:35 ]

FUMES et CARNES

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hij zegt dat het ook iets met Ashran elements te maken heeft. Nieuwe PvP feature?

• corset
Ik weet het!

"We have implemented 20 new rare spawns on Ashran. We will also tie them to an achievement with 1% drop items that no one will ever get!"

:p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Volgens mij worden alle races geconverteerd naar Goblins danwel Gnomes in WoD 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• corset
Of! "Due to the overwhelming succes, everyone will now be attackable by anyone. And killing level 100 players in Ashran will award Slightly Bloodier Coins"

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

"New 1vs1 Arena match system" :)

• Iusedto
Squirrel was een "NPC" in Dalaran
Zal er vast niet mee te maken hebben :)

FUMES et CARNES

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

1v1 arena? Serieus??!!!!! :9~ Als dat echt waar is dan kom ik nooit meer buiten 8). Op zoiets hoop ik al zoooo lang

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• corset
ik denk dat hij de cross auction AH bedoelt... tweet komt van ruim een week geleden

Squirreling -> to gather stuff

Cross faction AH -> To gather gold :)

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 01-07-2014 16:53 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
MoP was voor mij één van de betere expansions.

+ Goede raids, alleen veel te lang SoO;
+ Flex: goede toevoeging voor meer casual spelers en alts;
+ Introductie van Challenge Modes
+ Legendary quest line geeft extra motivatie om te raiden (let wel: dit geldt alleen voor mains in current content, niet voor alts waar het helaas ook soort van verplicht is als je wat wilt op raiding gebied);

- Matige levelling experience (weinig levelling dungeons en quests die slechts één keer leuk zijn)
- Te weinig gedaan met max level dungeons (te snel afgeschreven, te snel te makkelijk)

De gaming experience in wow hangt vooral samen met de mensen waarmee je speelt. Zijn die leuk, dan is de xpac ook leuk... Maargoed, dat is natuurlijk ook maar een mening!

@ Raiden: gister voor de 2de keer Thok HC gekilled op 10man. Dit keer met 4 healers. Ging een stuk makkelijker dan met drie (best belachelijk eigenlijk).

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Iusedto schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:33:
Player housing in de garrison ? :+
Zou kunnen. Verklaard de #squirrel wel een beetje.

Maar ik denk dat het een Pet Battle Arena is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:44:
[...]

Dacht ik ook. Totdat ik ging vergelijken

Firelands Dailies of Isle of Thunder -> voor mij Firelands
Firelands of Throne of Thunder -> Firelands
Dragon Soul of Siege of Boredom -> Dragon Soul

Zelfde met levelling zones, Uldum, Deepholme en Vashjir waren echt stukken beter dan de huidige areas.
Voor mij is dit echt bijna allemaal precies andersom :)

Firelands dailies en Isle of Thunder staan bij mij redelijk, beide ok uitgevoerd.
Firelands v.s. ToT, ruime zege voor ToT imho, groter, imposanter, betere bosses. Firelands was veel te klein, weinig bosses, ongeinspireerde dungeon art vond ik, pluspunt was wel Rag, dat was een leuk gevecht.
DS v.s. SoO, SoO ook ruim beter imho. Deathwing einde was echt teleurstellend als bossfight. de andere bosses in DS waren wel ok, maar ook hier weer te weinig, tevens de enige tier tot nu toe waar ik van boredom een raidbreak genomen heb. SoO groter, meer bosses en meer afwisseling. Wel beide een veel te lange tier.

Verder in Cata, veel te veel tijd en resources verspilt aan de revamp van de oude zones, daardoor te weinig end-game content. Verder ook op uldum na een saaie leveling. Wel goed in Cata, de eerste raid tier, en de eerste 2? geloof ik maand aan 5 mans dungeons. Verder te weinig content waardoor je veel in de stad stond te niksen, levelen van Factions ook veel te makkelijk.

In MoP, leveling niet veel beter dan Cata, wel 2 zones meer waardoor je iets meer afwisseling had. 5 Man dungeons te makkelijk, Raids daar in tegen 3 goede tiers, flex als leuke aanvulling voor veel spelers/guilds. Verder (te) veel te doen, vooral in het begin. dailies, door veel mensen afgebrand, maar vergeet niet dat ze niet verplicht waren voor voortgang, imho een betere opzet dan factions levelen met tabards. Content patches voelden groter aan dan in Cata. Met Pet Battles, Proving Grounds, Scenario's, Brawlers guild en Challenge modes ook een boel solo/kleine groep content toegevoegd waarbij ik vooral met Pet Battle's nog steeds niet klaar ben. Tevens met Timeless Isle een leuke zone toegevoegd waar veel te doen valt, tenzij ook hier je er (te) snel doorheen gegaan bent. Om natuurlijk de legendary quest line niet te vergeten die erg leuk was (wanneer je hem volledig in current content gedaan hebt) Ik heb in ieder geval op dit moment nog een stuk meer te doen ingame dan dat ik had op hetzelfde punt in Cataclysm.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb normaal een hekel aan quests maar levelen in Pandaria was best leuk. Je eerste character rush je er natuurlijk doorheen direct na de launch maar als je gewoon rustig een alt levelt zul je zien dat ze best een hoop moeite hebben gestoken in het minder grinderig (nieuw woord) maken van levelen. Dungeons te makkelijk en te weinig inderdaad. Cataclysm dungeons moeilijkheid was precies goed, maar volgens Blizzard weer te moeilijk.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
vandaag met een guildie nog eens PVP random BG's ingedoken.
nog in full pve-set met de PVP-trinket.

Toch niet meer zo het gevoel om als Boomie de sitting duck te zijn.
dots en shooting star procs slagen zelfs in full pve set toch een redelijk deuk in een full pvp platie,
en een rogue had toch net iets meer werk aan me dan dat die wellicht eerst had ingeschat :-)

Morgen nadat de servers terug up zijn en al mijn 90'ers langs Ordos en celestials zijn gepasseerd toch eens meermaals JP's cappen en omzetten naar honor points zodat ik me (terug) een full PVP set kan kopen.
En dan mogelijk zelfs eens arena's in, al is het dan vooral voor de leute :)

Altijd een leuke oefening voor als ik die bloodcoins eens ga proberen te farmen.
(op een wat dodere server dan silvermoon)

• jmxd
  • Niet online
Ze zijn erg sterk op het moment. Full 550 (PvP) boomies kunnen iemand one-shotten in een blanket silence

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren met Vengeful Midnight eens hallo gezegd tegen Defias Brotherhood. Originele plan was om met 2 kleine groepen 2 punten van de stad aan te vallen, maar door flinke tegenstand hebben we deze aanval toch samen gedaan, Horde heeft een multiboxer met iets van 20 hunters???? Niet normaal dat.

Maar anyway, de aanval was vrij zwaar voor ons en uiteindelijk zijn we valley of honor verder ingetrokken en hebben de daar een tijd gevochten. Onze rivalen Shade hadden het zwaar met helaas de lag (niet geplanned) en de enorme hoeveelheid horde die ze om zich heen hadden. Uiteindelijk tegen 82 hordes (met onze 30 of 31) toch plat gegaan.

De aanval met deze lag was niet het plan, maar we waren deze snelle weerstand niet gewend vanaf onze oude server. We hebben wel lang stand gehouden en de vloer aangeveegd met ABOC. Maar voorlopig willen we dit soort aanvallen liever wat kleiner houden.

Vervolgens nog wat losse gevechten op een andere locatie gehad met The Shade. VM die met 2-0 gewonnen :). Maar toffe guild The Shade, die willen gewoon knokken en dan eerlijk. Dat hebben we ze gegeven met 20v20 en dat was erg leuk. Binnenkort nog eens een wargame tegen ze.

Overall voor ons een geslaagde avond en een goede 1e dag op DB :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Gisteren voor de lol eens gecapped met survival spec in arena en ik moet zeggen dat het best een grappig spec is. De damage is wat onvoorspelbaarder, maar toch kan je veel damage output pompen! Samen met de rogue die ik speelde konden we in de opener veel healer compleet globallen :P.

Met mijn rogue wat arena gedaan, maar dat wil nog neit echt vlotten. Moet eerst een 522 set halen en dan maar eens snel aan de slag om mijn 550 set te behalen! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jorca
  • Laatst online: 21-10 10:50
Hoe bevalt rogue jou? Want ik kan maar niet inkomen, misschien dat het aan mij speeltstijl ligt want ik speel voornamelijk plate classes en dat is meestal straightforward en gaat het wat rustiger met het spammen van skills.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
dynosu schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:35:
Gisteren met Vengeful Midnight eens hallo gezegd tegen Defias Brotherhood. Originele plan was om met 2 kleine groepen 2 punten van de stad aan te vallen, maar door flinke tegenstand hebben we deze aanval toch samen gedaan, Horde heeft een multiboxer met iets van 20 hunters???? Niet normaal dat.

Maar anyway, de aanval was vrij zwaar voor ons en uiteindelijk zijn we valley of honor verder ingetrokken en hebben de daar een tijd gevochten. Onze rivalen Shade hadden het zwaar met helaas de lag (niet geplanned) en de enorme hoeveelheid horde die ze om zich heen hadden. Uiteindelijk tegen 82 hordes (met onze 30 of 31) toch plat gegaan.

De aanval met deze lag was niet het plan, maar we waren deze snelle weerstand niet gewend vanaf onze oude server. We hebben wel lang stand gehouden en de vloer aangeveegd met ABOC. Maar voorlopig willen we dit soort aanvallen liever wat kleiner houden.

Vervolgens nog wat losse gevechten op een andere locatie gehad met The Shade. VM die met 2-0 gewonnen :). Maar toffe guild The Shade, die willen gewoon knokken en dan eerlijk. Dat hebben we ze gegeven met 20v20 en dat was erg leuk. Binnenkort nog eens een wargame tegen ze.

Overall voor ons een geslaagde avond en een goede 1e dag op DB :)
Awesome ! :D

• hmr

hmr

kivanco schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:44:
Hoe bevalt rogue jou? Want ik kan maar niet inkomen, misschien dat het aan mij speeltstijl ligt want ik speel voornamelijk plate classes en dat is meestal straightforward en gaat het wat rustiger met het spammen van skills.
Rogue is mijn oude liefde. Was mijn eerste char ooit en heb ik ook elke expansion als eerste naar max level. Maar begrijp wat je bedoelt. Rogue is even wennen en ik moet ook weer even wennen. Ben zelf niet echt een fan van Sublety, nooit geweest, dus speel ik combat of muti.

Heb een paar guides gelezen en combat in arena lijkt me best leuk en dan wil ik me gaan focussen op Muti in PVE.

De truuk bij rogue is juist niet het spammen van je abilitys maar goed te letten op je energy bar en je priority list!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Iusedto
Kleine vraag.
Ben weer opnieuw begonnen en doe nu via de Raid finder Pug's om ervaring en tzt gear te krijgen op mijn boosted elemental shaman.
Ranged bevalt goed, helemaal in Pug's omdat er weinig of geen communicatie is.

Nu zit ik te denken om evt. een andere ranged klasse te boosten naar 90.
Nu snap ik dat het vooral mijn keuze is maar ik wil toch jullie advies vragen, aangezien jullie ook meer ervaring hebben.

Mijn huidige gilde raid ook en ik wil tzt daar aan mee doen en ik heb de taak om een klasse (naar mijn keuze) te gearen zo dat ik mee kan.

Elly shaman ben ik mee begonnen maar zou bijv. een shadow priest, mage, lock of hunter ook iets zijn ?
Of is de shammy een degelijke keuze voor Raiding ? Mage of Boomkin nooit gespeeld dus ik heb daar geen ervaring mee. Klasse moet wel redelijk AOE hebben.
Zelf dacht ik om hunter of Lock te proberen.

Enige tips ? Of evt. toch melee ?

FUMES et CARNES

• Mektheb
Mijn mening kwa de verschillende classes.

1 : Mage
2 : Pally
3 : Priest

Wat ik leuk kan vinden om te spelen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 02-07-2014 10:04 ]

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44
Op dit moment geldt in het algemeen voor dps: ranged > melee op veel fights in SoO.

Qua dps output zijn priest en paladin ruk helaas (ik speel zelfs m'n mage alt (568) op heroic siegecrafter progress ipv paladin (579), ondanks 11 ilvl verschil).

Maar ik zou voornamelijk gewoon kiezen wat je leuk vindt! Warlock is in ieder geval de beste class qua performance op dit moment.

• Iusedto
Ik ga ook zeker spelen wat ik leuk vind en voorlopig is dat de elemental shaman
Kan hem evt Rest speccen en zo wat heal ervaring op doen.

Ben een lock aan het levelen (50 nu) en bij 60 kan ik die evt. boosten.

FUMES et CARNES

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ben gisteren ook met een warlock begonnen. nu level 10. Vanavond het ding eens naar 20 sleuren

het plan is bij mij om te kijken of het een beetje bevalt, bevalt het dan boost ik em na level 60.

• Iusedto
Precies mijn idee :)

Zie op Noxxic dat een frost DK vrij hoog staat (met "lage" item level)
Verbaasde me. Krijg de mijne maar niet naar 90 omdat ik hem saai vind spelen ( lvl 86 nu)

FUMES et CARNES

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44
Noxxic staat al behoorlijke tijd bekend om slechte data. Voor info over een class/spec, kijk eens bij icy-veins.com.

Als je een dk naar 90 wil krijgen: level als blood. Ging bij mij als een malle. Gewoon alles pullen wat je tegenkomt en ook korte queues voor dungeons als tank.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb zelf een 2H frost dk en ik vind het heerlijk spelen.

tis daarom ook mijn main al enige tijd :)

Verwijderd

dynosu schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:51:
[...]

ik heb zelf nog nooit een challenge mode aangeraakt, dus geen idee, wellicht eens naar kijken.
Ik ga nu even op vakantie, daarna ga ik proberen om een groep te vinden om de laatste twee zilvers op goud te krijgen. Als je ook alliance speelt houd het hier dan even in de gaten. Ik drop wel even een berichtje als ik ga proberen een groep te vormen en dat kan x-realm.

• jmxd
  • Niet online
Maintenance nog eens verlengd met 2 uur. ETA: 17:00

https://twitter.com/Blizz...status/484311150868168704

• corset
Lol, misschien zijn ze op de achtergrond het eea aan het voorbereiden voor de WoD prepatch? Doen ze wel vaker. Gewoon verspreiden over meerde maintenance sessies om het wat beter werkbaar te krijgen.

• Iusedto
Trieste gasten die meteen dan weer zeuren voor een free day. Ongelofelijk.

FUMES et CARNES

• corset
Tuurlijk, doen ze altijd. Is gewoon kansloos. "Oh nee, voor het eerst sinds een paar maanden kan ik enkele uurtjes niet spelen. QQ" Zucht..

• jmxd
  • Niet online
Ik wil graag ook mijn verloren gametime terug voor de uren dat ik aan het slapen was of niet ingelogd was :o

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-11 16:23
lanerios schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:47:
Lol, misschien zijn ze op de achtergrond het eea aan het voorbereiden voor de WoD prepatch? Doen ze wel vaker. Gewoon verspreiden over meerde maintenance sessies om het wat beter werkbaar te krijgen.
Ik denk eerder dat deze maintenance is om de server issues te fixen die er al een tijdje zijn. Laatste paar dagen had ik wel vaker dat ie niet gelijk de eerste keer kon inloggen.

• corset
Dat zou ook kunnen, alleen is die kans klein. De server issues zijn al vaker geweest met langere maintance issues :P

• jmxd
  • Niet online
Denk dat dit vooral Battle.net maintenance is en niet specifiek WoW. Er zijn vooral vaak issues met b.net de laatste tijd en de maintenance goldt ook voor alle games eerder vandaag en niet alleen WoW. De Battle.net Desktop App wordt binnenkort ook verplicht voor iedereen dus ze zullen alles wel netjes op orde willen hebben voor die tijd.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ach onderhoud hoort erbij, zolang het geen dagen word vind ik het allemaal best.

en die extra dag? heb liever dat ze hun moeite stoppen in het oplossen van echte problemen :)

• Iusedto
Ach, voordat ik thuis ben uit werk en kids in bed liggen is het toch 21.00 uur.
Zo lang het dan maar werkt :)

FUMES et CARNES

• jmxd
  • Niet online
Servers zijn weer up

• Iusedto
Mooi :)

Vanavond Pug raiden en misschien nieuwe lvl 90 kopen :)
Druk, druk

FUMES et CARNES

• Mektheb
Twylight schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:36:
Ik wil graag ook mijn verloren gametime terug voor de uren dat ik aan het slapen was of niet ingelogd was :o
Ik wil all me days played terug in $$ !!!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mijn Huntertje begint ook aardig gegeared te raken. Zat maandag nog in een leuke semi-guild pug. Kregen helaas Shamans niet neer dus zit nog steeds net een 502 trinket. Ik heb tot nu toe nog geen trinket zien droppen in LFR, Flex of Normal. En met maar 2 runestones moet ik ook wel een paar weken wachten op mijn cloak.

http://eu.battle.net/wow/...ralyon/Neurotoxine/simple

Ben een beetje achievements aan het verzamelen en ook moet Engineering nog naar 600. :)

• corset
Die Blade trinket heb ik ook. Is wel een leuk dingetje. Helaas nog steeds geen wapen gekregen >_< begin nu maar te denken dat ik PVP moet gaan doen, anders heb ik mijn cloak eerder dan een wapen

• dynosu

dynosu

Orly ?

pvp wapen heb je zo, pridefull daarentegne kan even duren.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Prachtige art weer. Dit keer Spires of Arakkoa.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dDqRgkRl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K4b3jnnl.jpg

• corset
/drool

Dat ziet er gaaf uit zeg!

kan niet meer wachten lol. Begin echt zin te krijgen in de expansion

• Zerora
Spires of Arak gaat voor mij de mooiste zone zijn op basis wat ik tot nu toe gezien heb.
Maar eigenlijk is geen enkele zone echt lelijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jmxd
  • Niet online
Vraag me af of mijn PC het nog gaat trekken. Pandaria haal ik al niet de beste FPS meer

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

lanerios schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:09:
/drool

Dat ziet er gaaf uit zeg!

kan niet meer wachten lol. Begin echt zin te krijgen in de expansion
Hier ook, erger nog is dat ik toegang tot beta heb, en dus moeite heb om het niet op te starten :(. Heb ondertussen al vijf keer in het begin gestaan bij de portal om vervolgens weer opnieuw te kijken naar de nieuwe character models.

Welk overigens echt SUPER zijn. Tijd om een nieuwe server te zoeken en nieuwe characters te levelen _/-\o_

Ben overigens wel benieuwd of Blizzard in toekomst ook Mantle zou gaan ondersteunen met WoW. Dat zou wel ideaal zijn en volgens mij ook nog wel redelijk FPS boost geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 02-07-2014 18:35 ]

Rupsen, Rapsen.

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pm1StXr.jpg

*O*

DPS cloak gekozen omdat de voornaamste reden dat ik hem haal is om wat sneller te questen als WoD uit is, maar toch ook maar ff de healer cloak nog er bij gekocht.

• soulrider
gratz :-)

trouwens : nog mensen die serieus veel lag ondervinden in random battle grounds?
sommige van onze gevechten waren echt niet te doen: ik zag zelfs mijn dots niet afgaan, en ik werd schijnbaar 5x gekilled voordat ik er iets van merkte, 2min. om te releasen naar een graveyard waar het dan nog eens een paar minuten duurde voordat je de 'respawn-timer' van 30sec. zag...
Lijken die nog volop aan het rondschuiven waren alsof ze nog springlevend waren :/

Bij resource BG's zag je continu bv 100/1600 op de teller staan, terwijl een guildie plots al wist dat we gewonnen/verloren hadden en de eindstand al op zijn scherm kreeg.

• jmxd
  • Niet online
Dat lijkt meer op een probleem aan jouw zijde dan bij de servers

• Zerora
Twylight schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:32:
Vraag me af of mijn PC het nog gaat trekken. Pandaria haal ik al niet de beste FPS meer
Warlord of Draenor gebruikt niet zo heel veel meer power dan MoP. Dus ik denk dat het wel goedkomt. ;)
Tevens kan je in WoD andere GFX instellingen gebruiken in raids (is een instelling). Dus als je normaal buiten raids gewoon goede fpd hebt, maar tijdens raids niet, dan kun dmv deze instelling je gfx settings iets lager zetten.

• soulrider
4 mensen uit de guild en aanverwanten met problemen waar ik samen met de random BG's induik en op TS zit:
Nederlander, Belg (ik), iemand uit de UK en iemand uit zweden... + sommige randoms die er ook rondlopen en last hebben van serieus veel lag... lijkt me niet echt iets aan mijn zijde ;-)

En het is ook niet in elke BG - maar wel verdacht vaak als er een hoop Duitsers aan horde-zijde zitten...

[ Voor 24% gewijzigd door soulrider op 02-07-2014 23:07 ]

• jmxd
  • Niet online
Ik heb in raids beter fps dan in Pandaria :P shrine is helemaal een ramp, vooral sinds die zone is vernietigd.

• dynosu

dynosu

Orly ?

En gisteren weer wat wpvp battles gehad tegen Shade en ABOC, helaas degene rond middernacht gemist :( We hebben ook fans geloof ik, altijd gasten van 2 guilds die ons als een stelletje fanboys volgen naar elke battle, geinig :)

en ook mijn alt warlock druk mee bezig geweest, gisteren van level 10 naar level 25 gegaan.

Vanavond hoop ik level 35 te halen met wat tijd :) en wellicht dit weekend even wat power levellen naar 60 :)

• Mektheb
Ziet er erg goed uit ! :)

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Wow toch nog maar even een maandje weer actief gemaakt voor de midsummer boss. Gisteravond heb ik dan eindelijk na zo'n 7 jaar die boss farmen mijn frostscythe... Kan het spel mooi weer de ijskast in tot WoD :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• dynosu

dynosu

Orly ?

En voor diegene die wat videos van onze Wpvp battles willen zien:

The shade - YouTube: Vengeful Midnight vs The Shade (VM PoV)
Sick fights :]
Our fight against Aboc on Isle of Quel'danas - YouTube: Vengeful Midnight vs A Bunch of Campers
Our Orgrimaar attack - - YouTube: Vengeful M attack, The Shade defend.

• corset
ZIet er gaaf uit zeg! Helaas heb ik precies 0 PVP gear dus ben ik daar nogal nutteloos :P

• Iusedto
Gisteren voor de tweede keer ToT gedaan maar het niveau van de PUG was om te janken.
IK kom er pas voor de tweede keer maar als ik het al beter doe als de gemiddelde Pugger dan is er iets goed mis :)
Vraag me af of sommigen zelf wel een add on hadden.

Mensen die bij Horridon gewoon de adds negeren ( was dus een wipe) en daarna bij de Council gewoon in dat drijfzand blijven staan of met Biting cold debuff gewoon blijven staan.
Was leerzaam avondtje :)

FUMES et CARNES

• jmxd
  • Niet online
lanerios schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:30:
ZIet er gaaf uit zeg! Helaas heb ik precies 0 PVP gear dus ben ik daar nogal nutteloos :P
PvP gear is waardeloos in wpvp. heroic PvE gear is veel beter helaas

• hmr

hmr

Twylight schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:37:
[...]

Is dat tegenwoordig zo? Dus ik kan beter bloody coins farmen in high ilevel pve gear?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dynosu

dynosu

Orly ?

pvp gear is zeker niet waardeloos hoor. Je leeft langer in pvp gear, ik stamp zelf ook rond in full pridefull en dat gaat prima.

Echter zoals twylight aangeeft, heroic pve gear is qua damage beter, qua survival is pvp gear beter.

echter raiding gear is niet voor iedereen een mogelijkheid en dan is pridefull prima.

Ik zelf, heb niet de zin om elke week te moeten raiden om je gear te krijgen. Arena/pvp is op dat punt een stuk sneller qua cap.

[ Voor 32% gewijzigd door dynosu op 03-07-2014 09:54 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:46:
Is dat tegenwoordig zo? Dus ik kan beter bloody coins farmen in high ilevel pve gear?
Afaik is uitgangspunt 50% dmg / 50% reduction. Op Timeless kan je er 99% vanuit gaan dat mensen geen PVP gear hebben, dus geen reduction of dmg, ben je beter af om je beste dps gear te dragen om mensen snel neer te krijgen.

Je moet je slachtoffers wel goed uitzoeken, genoeg die daar met amper 490 gear lopen, heb je met heroic in paar klappen neer zonder dat ze je hard kunnen raken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dennism
Twylight schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:37:
[...]

Ik hoop dat ze dat ooit weer goed gaan krijgen, ze hadden het in vanilla nog het best voor elkaar toen PVE en PVP gear tot aan halfweg AQ +- gelijk liepen qua kracht (PVP gear iets meer survivability en PVE gear iets meer offensive stats). Daar 90+ % van de spelers toch nooit hoger is gekomen dan MC was dit eigenlijk perfect daar het zorgde voor veel leuke BG's (HWL groups tegen onze BWL geared pug PVP groepjes na een avondje raiden e.d.), of een paar uurtjes Xroads / Tarrenmill v.s. Southshore en 48+ uur durende AV's.

Zou leuk zijn als ze dat weer zo kunnen balancen dat je een PVP redelijk kan PVEén en world PVPen maar ook dat je in BG's / Arena's met PVP gear niet direct duidelijk de overhand hebt maar dat je met PVE gear ook gewoon goed mee kan komen in Arena en Bg's. Vanaf het moment dat resillience is gekomen en later PVP Power vind ik PVP gewoon echt een stuk minder dan het in vanilla was, en kan ik me er niet tot zetten om ook nog eens zo'n set te gaan verzamelen, terwijl ik in de basis PVP best leuk vind.

• jmxd
  • Niet online
Dat is onzin. Base-resillience is 77%. Ik ben full 550 en heb 80% resillience. Hetenige wat extra dmg reduction geeft is de trinket set bonus en 200 resi enchant op chest

• jmxd
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:46:
[...]

In battlegrounds wordt PvE gear gedownscaled maar in de open wereld niet, en als jij in 580 gear rondloopt kan je iemand zowat oneshotten ook al heeft die 550 pvp gear

• dynosu

dynosu

Orly ?

Twylight schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:53:
Dat is onzin. Base-resillience is 77%. Ik ben full 500 en heb 80% resillience. Hetenige wat extra dmg reduction geeft is de trinket set bonus en 200 resi enchant op chest
mja ik doe het prima in mijn pvp gear, en ja daar horen die pridefull trinkets bij.

Vind wel dat de extra upgrade voor pve gear niet nodig was. Dat gooide de balans weer compleet in de war
Twylight schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:55:
[...]

In battlegrounds wordt PvE gear gedownscaled maar in de open wereld niet, en als jij in 580 gear rondloopt kan je iemand zowat oneshotten ook al heeft die 550 pvp gear
en dat vind ik onzin, ik word NOOIT geoneshot

[ Voor 26% gewijzigd door dynosu op 03-07-2014 09:57 ]

• jmxd
  • Niet online
dynosu schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:55:
[...]

mja ik doe het prima in mijn pvp gear, en ja daar horen die pridefull trinkets bij.

Vind wel dat de extra upgrade voor pve gear niet nodig was. Dat gooide de balans weer compleet in de war

[...]

en dat vind ik onzin, ik word NOOIT geoneshot
Moet toegeven dat ik alleen mensen in PvE gear tegenkom die andere spelers aan durven te vallen op Timeless Isle is en dan hebben ze natuurlijk ook alle buffs

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja pve gear is voor mij geen optie helaas. Mijn guild heeft/had/iets wel een raiding team voor normals, echter ik heb daar niet de tijd voor of de zin erin om dat elke week te doen. Ben nu bezig met een warlock, mischien met die eens af en toe wat raiding uiteindelijk, maar zeker niet elke week. Heb 7 jaar lang raiding gedaan en was daar beetje klaar mee :P

Lijkt erop echter dat ze dit voor WoD gaan verhelpen. Dan hebben ze makkelijkere manier om pvp en pve gear te balanceren door item scaling wanneer je tegen andere spelers vecht, BG of niet.

Ben wel met je eens dat normal en heroic gear heel erg goed is in open world pvp. Echter pridefull is niet compleet waardeloos, al kan het wel beter zijn ja.

[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 03-07-2014 10:04 ]

• jmxd
  • Niet online
Noua, waardeloos is overdreven, dat is niet zo natuurlijk. Maar PvE gear met een hoger item level is wel beter

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja flex gear kan ook hoger zijn, maar das zeker niet beter dan pridefull. Dan telt pvp power namelijk wel een beetje en doe je nog steeds meer damage

upgraded normal daarentegen doet altijd meer damage dan prideful

[ Voor 34% gewijzigd door dynosu op 03-07-2014 10:12 ]

• Dennism
Twylight schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:58:
[...]

Moet toegeven dat ik alleen mensen in PvE gear tegenkom die andere spelers aan durven te vallen op Timeless Isle is en dan hebben ze natuurlijk ook alle buffs
Wie zegt dat het een kwestie van durven is, ik speel nu de laatste 4 jaar op een PVE server, de 5+ jaar daarvoor op PVP, en nu nog steeds wel een PVP enabled op bijv timeless wanneer ik zin heb, maar ik verdedig me eigenlijk alleen nog vooral omdat "world pvp" amper nog leuk is vanwege de onbalance, te laag gegearde spelers slachten is niet leuk, kom je een keer iemand tegen voor een echt leuk gevecht en je verslaat komt ie terug met 4-5 man omdat ie pissed is en je toch echt ff moet gaan corpse campen, of ze maken een lvl 1 alt om ff te gaan schelden. Whats the fun in that denk ik dan, en dat is eigenlijk hoe heel veel spelers die ken over world PVP denken, PVEérs en PVPers samen.

Wel moet ik zeggen dat de crybaby spelers en corpsecampers merendeel mensen zijn die denken dat ze PVP heroes zijn en dan boos worden als je ze verslaat in PVE gear.. De meeste PVE spelers op onze realm hebben nooit PVP aan staan.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Boos worden als je verslagen word is gewoon dom. Dat hoort bij pvp, je wint soms en je verliest soms.

Als iemand met betere gear mij verslaat, jammer dan. Vind het wel leuk als ik iemand met betere gear kan verslaan.

• jmxd
  • Niet online
Nouja, dat is misschien jouw gedachtegang maar als ik rondloop op Timeless Isle op mijn PvP mount valt niemand mij aan maar zie ik alle PvE gegearde mensen altijd alle lowbies aanvallen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ik was vroeger ook wel zo hoor, maar ben nu gewoon wat relaxter in mijn spel. Maakt het ook wat leuker om te spelen :)

gewoon rustig aan en het komt wel goed :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dynosu schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:25:
Boos worden als je verslagen word is gewoon dom. Dat hoort bij pvp, je wint soms en je verliest soms.

Als iemand met betere gear mij verslaat, jammer dan. Vind het wel leuk als ik iemand met betere gear kan verslaan.
Hoe kan je 'verslagen' worden als je nooit het gevecht in gaat? 99% van de playerkills op Timeless zijn geen 'gevechten', dat zijn gewoon kitties/rogues/locks die wachten tot iemand een elite staat te meppen en op juiste moment 2x pewpew doen en je bent weer dood, ze zoeken zelfs de laagste gegearde mensen eruit.

Dat is geen gevecht, dat is gewoon zielig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ben ik met je eens, echter het is een valide tactiek en zal ook nooit ophouden im afraid.

• jmxd
  • Niet online
Dat bedoel ik met 'durven', dat soort mensen zullen nooit een eerlijke 1v1 aangaan

• Dennism
dynosu schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:00:
mja ben ik met je eens, echter het is een valide tactiek en zal ook nooit ophouden im afraid.
Een valide tactic voor wat? Griefing? Want daar valt dat soort gedrag imho onder.

Ik had er laatst ook zo een, horde lock die mij killde toen ik afk was, wat een lol moet ie gehad hebben. Nadat ik resste viel ie me weer aan, maar zijn gear was zo brak dat ie maar 700k hp ofzo had, chaosbolt + iets en hij was dood. Ik ga verder, valt ie me nadat ie resst weer aan., en daarna weer, en daarna weer. Na een keer of 6-7 ge 2shot te zijn leek ie het eindelijk te begrijpen en ging ie weg. Komt ie 5 min later ofzo terug met 5 man uit zijn guild, killt mij, ik was inmiddels klaar met mijn lesser coins verzamelen dus ik res @ gy en Hearthstone naar de shrine. Komt ie 10 min later me helemaal verrot schelden op een alt dat ik hem mij had moeten laten killen omdat hij PVP speler is, en ik niet lol.

[ Voor 55% gewijzigd door Dennism op 03-07-2014 11:29 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-11 17:40
Dennism schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Een valide tactic voor wat? Griefing? Want daar valt dat soort gedrag imho onder.
Risco van een PvP server imho. Niet dat ik het prettig vind of dat ik het er mee eens ben dat mensen het doen maar als je op een PvP server speelt weet je gewoon dat het je gaat overkomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Br3wmaster op 03-07-2014 11:29 ]

PSN: Brwmaster

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja valt onder griefing, maar denk je dat blizzard daar iets aan gaat/kan doen?

Ze hebben stealth, je bent pvp enabled dus ze mogen het doen.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met de tactic, ik vind het laf en zoals eerder vermeld geen echt gevecht. Maar het is niet illegaal en ik ben bang dat het altijd in het spel zal zitten.

• Iusedto
Ik hou het wel bij PVE
Veel beter voor mijn bloeddruk :)

FUMES et CARNES

• dynosu

dynosu

Orly ?

mwoah zo erg is pvp niet, voegt voor mij genoeg toe aan het spel in ieder geval.

wat extra spanning en je let meer op dingen.

• corset
Ik vind een combo altijd wel leuk. Gewoon voordat de raid begint wachten bij de raid entrance, en daar mensen gaan afmaken. Zorgt voor leuke situaties, en soms ook dat spelers echt helemaal vol energie aan de raid beginnen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Br3wmaster schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:27:
[...]

Risco van een PvP server imho. Niet dat ik het prettig vind of dat ik het er mee eens ben dat mensen het doen maar als je op een PvP server speelt weet je gewoon dat het je gaat overkomen.
Ik zit op redelijk 'nette' PVP server, wel af en toe gezeik, maar 90% van de tijd lopen Ally en Horde gewoon naast elkaar mobs te killen op Timeless.

Wat ik dan alleen niet snap, als je zo 'laf' gaat spelen, waarom dan die moeite doen? Als je zo graag zo'n bloodcoin wil hebben (ik krijg toch 10 min debuff ofzo), vraag het dan gewoon even en mep me neer wanneer ik tijd heb. Te vaak heb ik net m'n 25% crit/haste buff, wordt ik wéér neergemept. Had dat dan 1 minuut eerder gedaan... :/

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Soms is World pvp inderdaad wel leuk. Maar meestal komt het op timeless isle neer op een stunlock als je met 20% uit een gevecht komt zetten…

Gister viel me op dat sommige blood coin farmers heel duidelijk een selectie maken van de mensen die ze aanvallen. Ik zit op mijn druid en mage behoorlijk in de pvp gear en wordt daarmee zelden aangevallen, op andere characters ben ik veel vaker het haasje.

Gister rende ik langs een aantal bloodcoin farmers, zag dat ik geselecteerd werd – liep gewoon door en de ilevel 500 speler achter me werd afgeslacht terwijl ik gewoon door kon lopen naar Ordos. :)

Gister weer SoO heroic met flink wat trials die het allemaal behoorlijk goed deden. Door wat onnodige wipes op Galakras kwamen we in tijdsnood. Om toch Thok HC om te kunnen leggen hebben we dus general (2 minuut 12 seconden), malko (2 minuten 3 seconden) en spoils normal (in de logs als 2 wipes opgenomen, we deden de achievement) gedaan. Damn, dat gaat hard dan!

Gelukkig ging Thok HC ook gewoon op zijn gat. Komende week dus hopelijk wat goede tries op Siegecrafter HC!

• jmxd
  • Niet online
Las dat guild levels en Cash Flow perk verwijderd zijn uit het spel in WoD dus snel nog even mijn guild voor 25k verkocht voordat iedereen daar achter komt :D

• soulrider
:o daarmee dat er zoveel guilds verkocht worden de laatste tijd...

heb je misschien een linkje naar een bluepost ofzo?

want ik vind enkel wat forum-geblaat:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13273107581

edit: laat maar zelf gevonden: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13273137450#6

[ Voor 69% gewijzigd door soulrider op 03-07-2014 20:48 ]

• Jorca
  • Laatst online: 21-10 10:50
Iemand wat tips over hoe ik Celestial tournament het beste kan aanpakken, ben zelf nog bezig met het levelen van mijn pets maar wil de Xuen cub heel graag.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Zerora
Er verlaat weer een devver Blizzard. Dit keer verlaat Rob Pardo het gamebedrijf.

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13348514719

• Iusedto
Nooit van die meneer gehoord eerlijk gezegd.

FUMES et CARNES

• corset
Rob Pardo :(

@Iusedto:

Stond aan het hoofd van Mists en TBC, en was altijd een van de hoofd devs van WoW. Ook een van de eerste (Was in EQ een guild leader samen met Furor en Tigole die samen toch WoW zover hebben gebracht)

Pagina: 1 ... 33 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!