♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nop, mensen uit WOTLK hebben ook al een beta invite gekregen. Dus helaas is het nog totaal niet duidelijk wat ervoor zorgt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:13:
Ik heb een e-mail gebkregen dat ik in de Beta zit, ziet er opzich legit uit. De mailheaders komen overeen met mails waarvan ik weet dat ze van Bliz komen en alle links gaan echt naar blizzard sites.
Wordt dus druk downloaden vanavond.
Blijkbaar ben je veteran speler als je vanaf patch de Dire Maul patch ;-) Wellicht helpt het ook dat ik ondanks een pauze met spelen sindsdien nonstop een actief account heb gehad en tot MoP ook heroic heb geraid? In iedergeval vind ik mezelf een veteran
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik denk dat het nog steeds random is zoals altijd maar met een (kleine) bias naar spelers die langere tijd spelen. Ik kan namelijk voor mezelf geen ander argument bedenken (die hier of op andere forums langskomen) dan een eenvoudige "veteraan" status, ik heb geen bergen geld uitgegeven in de shop, ik ben geen top PVPer, sinds vanilla niet echt actief meer PVP gedaan, daar ik het resi system en later PVP power compleet ruk vind, en ik geen tijd heb om en PVE en PVP te gearen, iets wat juist in vanilla super was daar beide soorten gear uitwisselbaar waren tot op zekere hoogte. Ik ben ook geen top PVEer, heb van Tier 1 tot nu altijd lekker meegedaan, maar afgezien van enkele tiers in Vanilla, TBC en Wrath nooit serverfirst of hoger gehaald.lanerios schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:02:
[...]
Nop, mensen uit WOTLK hebben ook al een beta invite gekregen. Dus helaas is het nog totaal niet duidelijk wat ervoor zorgt.
Wat ik wel heb is een account dat loopt sinds bijna release in EU tot nu zonder sub inactivity. Ik denk dus dat ze nog steeds deels @ random inviten, maar iets meer accounts flaggen die bijv. al sinds 2004/2005 gesubbed zijn.
En daarna die bars nog fixen, en dan op naar het volgende avontuur
Dude, dat ben ik ook aan het doen, maar vond 35% farmen en heel ToT in 3 uurtjes al rap genoegTwylight schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:25:
Gast, je kan letterlijk van Revered naar Exalted in een half uur. Helemaal nu met de 100% buff. Gewoon bij Diremoor op Isle of Thunder die levende statues farmen, de geven met buff zo'n 110 rep per mob.
Ik speel geen 6uur per dag meer
En ja het is ook geen hard job ofzo dat weet ik ook wel, nothing beats cartel rep farmen op pirates
Maar die blabla assault rep.
Maar point is noted morgen ben ik exalted
Verwacht dus niet vlekkeloos te kunnen spelen als je in de beta kan.
Ergens weet je natuurlijk wel dat er nog fouten inzitten, maar het is toch vervelend als het gebeurd en je er last van hebt.
[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 28-06-2014 11:48 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
http://www.wowhead.com/ne...draenor-beta-key-giveaway
Je moet er overigens wel wat voor doen
2: LFM ICC 25 heroic
Ik whisper de persoon
"I can come, level 88 rogue. More than enough for such a low raid"
"You can come, but you can only roll on loot if you're ilevel 550+"
"Why's that?"
"I am not looking to carry lowbies"
Welcome to ignore
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Haha, de gemiddelde neanderthaler in een berenvel is slimmer.lanerios schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:31:
Het is gebeurd.. een nieuw niveau van retarded >_>
2: LFM ICC 25 heroic
Ik whisper de persoon
"I can come, level 88 rogue. More than enough for such a low raid"
"You can come, but you can only roll on loot if you're ilevel 550+"
"Why's that?"
"I am not looking to carry lowbies"
Welcome to ignoreen ik ga in de tussentijd gewoon in een andere ICC groep in
Proberen in mijn alt guild ook wat spelers van Flex nivo naar Normal te krijgen, maar vooralsnog lukt het maar in een paar gevallen. Gisteren ook weer een Flex. Galakras was een drama op de torens, en op Juggernaut bleven ze ook steeds in shit staan en ook lekker om die lasers in de tar te kiten.
Twee uur gedaan over die 2 bazen. Maar we gaan nu iedereen in kaart brengen en kijken waar de zwakke plekken zijn en die aanpakken.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
If "Tar" Then "Laser" >_>
Je begint met het sluiten van de Dark Portal. Als je daarmee klaar bent, wordt geleid naar het gebied achter de Dark Portal waar je enkele gevangenen, waaronder Karabor Draenei en Frostwolf Clan Orcs in zitten. Dan heb je een klein leger ter beschikking en ga je langzaam de kampen van de verschillende Warlords af om ze uit te schakelen. Zo heb je een altaar, een arena, een mijn en een wapen smederij die je uit moet schakelen.
Dan is het serieus oorlog, want de Iron Horde is nu echt pissed off. Je laatste actie is om een enorme tank over te nemen en daarmee, denk ik (momenteel wordt er alleen een pushmessage 'AWESOME INGAME EVENT!' getoont, de Dark Portal kapot te schieten.
Dan moet je heel snel vluchten via de haven waarbij Alliance naar Shadowmoon Valley gaan en Horde naar Frostfire Ridge. Je eerste taak in die zone is dat je je garrison moet gaan bouwen.
De introquestlijn is niet bijster moeilijk, want er is ook rekening mee gehouden met spelers die de level 90 boost gebruikt hebben. Die krijgen langzaam alle spells van hun class toegevoegd tijdens de introductie quests.
[ Voor 87% gewijzigd door Zerora op 29-06-2014 15:09 ]
Bol.com heeft bij mij uiteindelijk niet geleverd. Toen heb ik de plaatselijke Intertoys gebeld die hem gewoon hadden liggen.Rokz schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:01:
weet dat er paar post geleden ook over gepraat is:
http://www.bol.com/nl/p/w...urchase/9200000028168621/
Maar heeft iemand hem al geleverd gekregen? zoja waar hebben jullie 'm besteld want ik wil 'm ook graag bestellen!
http://eu.battle.net/wow/...e-shatar/Botchulaz/simple
http://eu.battle.net/wow/...he-shatar/Herkades/simple
http://eu.battle.net/wow/...e-shatar/Gianmarco/simple
Gian was de MT in wotlk tijd van mij voor ICC. Sindsdien ook niet meer gespeeld, dus eigenlijk pas een weekje weer opgepakt
Herkades Was een projectje om te zien hoe geweldig rogues zijn. En wat ik kan zeggen, tijdens levellen. OP as fuck. Ambush -> envenom -> dispatch -> move on
En Botchulaz.. tsja, was ooit bedoeld als ICC hunter. Nooit zover gekomen. Dus nu een farm character
Heb nu ook mage en shaman op 90. Dus alleen nog Rogue te gaan en alles gemaxed. YAY! en dan rogue nog iets doen, en ik heb alles op ilevel 505+
Edit: voordat mensen er wat over zeggen (want ja, Giantstalker is niet de mooiste transmog). Transmog van m'n hunter is een work in progress. Gaat precies dezelfde armor krijgen als de hunter van m'n zus in onze vanilla raid tijd
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 30-06-2014 13:13 ]
Vengeful Midnight is nu druk bezig met de overgang naar Defias. Gonna be a blast
Guild is een World PVP guild en zitten aan alliance kant
O nee, dan moet ik dus weer rennendynosu schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:34:
Hmm ik zie dat GoT guild ook op Defias zit. En daar is mijn guild net geland.
Vengeful Midnight is nu druk bezig met de overgang naar Defias. Gonna be a blast
Guild is een World PVP guild en zitten aan alliance kant
Soms wellicht wel ja
Maar we zullen vooral de andere WPVP guilds pesten
[ Voor 25% gewijzigd door dynosu op 30-06-2014 14:48 ]
een lowbie killen zie ik persoonlijk de lol niet van in.
Waarschijnlijk toch maar eens mijn koe naar een PvE server overzetten.
Aangezien ret paladins redelijk crap zijn voor siegecrafter hc, ga ik nu op m'n mage voor deze boss. In een farm run paar hc items meegepikt en gisteren voor het eerst op mage. Beetje wennen, maar uiteindelijk beter voor de guild. Eigenlijk best jammer dat het nodig is door de class (im)balance, maar zo kan ik in ieder geval meedoen ipv de bank warm houden.
Ik heb ook 7 jaar lang op een PvE server gezet, maar ik snap inmiddels wel wat er zo leuk is aan een PVP server.
kijk, hier heb ik wat aanRMB schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Bol.com heeft bij mij uiteindelijk niet geleverd. Toen heb ik de plaatselijke Intertoys gebeld die hem gewoon hadden liggen.
had bol.com ook al een mailtje gedaan maar daar krijg ik geen reactie op.
Wat heb je gevraagd aan de telefoon? kan begrijpen als ik zeg ja hebben jullie WoD al liggen dat ik de reactie krijg ja dat is alleen een pre-order..
Verder, paar chars geprobeerd en vind tot nu toe warrior echt weer van ouds lekker weg spelen (OP).
Denk dan ook dat ik hier de boost op doe, en samen met een irl vriend ga tanken in MoP en daarna door naar WoD
Jepdynosu schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:12:
Ah ja, dat zijn wel redelijk aparte tijden, dan snap ik waarom dat niet altijd werkt hehe.
Ik speel zelf van 18:30 tot 0:00 zo ongeveer, wel rustig aan hoor, zit tussendoor ook te werken, tv te kijken en van alles.lanerios schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Jephet is dat of slaap pillen gaan nemen (dus echt geen zin in). Daarom ben ik zo'n altoholic haha. Raiden en dungeons worden lastig op deze tijden
In het weekend wat meer ... ik speel teveel ... Mja daarom soms ook een korte break
Gelukkig heb ik een aardige lijst real ID mensen waar ik altijd kan komen mocht ik toch op een menselijk tijdstip gaan spelen xD
Inderdaad, je moet elkaar gewoon bruut kunnen afslachtenTwylight schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:14:
WoW is Humans vs Orcs, Alliance vs Horde. PvE server logic: Maar je kan elkaar alleen niet aanvallen, want dat is stom en eng.
Daar heb je battlegrounds voor. Of je valt een stad aan natuurlijk.Twylight schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:14:
WoW is Humans vs Orcs, Alliance vs Horde. PvE server logic: Maar je kan elkaar alleen niet aanvallen, want dat is stom en eng.
PS: op een pvp server spelen is soms leuk, soms niet. Het grootste probleem is echter de complete onbalans van 1v1. Sommige classes zijn best wel pvp viable, echter compleet ruk 1v1, terwijl andere classes 1v1 domweg alle andere classes wegblazen. Als je dan toevallig de 'onderliggende' class speelt, heb je ineens wel heeel erg vaak 'pech' hoor
Right, want in een oorlog vecht je alleen op de afgesproken plek.junglebeast schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:27:
[...]
Daar heb je battlegrounds voor. Of je valt een stad aan natuurlijk.
1v1 is niet balanced nee, maar uiteindelijk is skill en gear nog het belangrijkste. De ene keer trek jij het kortste lontje, de andere keer de andergaragaholic schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:02:
Nee nee neeNiet deze discussie, na 10 jaar zou je haast verwachten de totale vruchteloosheid van die discussie al vaststaat en dus niet meer gevoerd wordt ;-),
PS: op een pvp server spelen is soms leuk, soms niet. Het grootste probleem is echter de complete onbalans van 1v1. Sommige classes zijn best wel pvp viable, echter compleet ruk 1v1, terwijl andere classes 1v1 domweg alle andere classes wegblazen. Als je dan toevallig de 'onderliggende' class speelt, heb je ineens wel heeel erg vaak 'pech' hoor
Zo inmiddels de intro questline als zowel Horde als Alliance doorlopen. Er zit geen verschil wat faction betreft.Zerora schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:39:
De intro quest van Draenor is best vet. Je kan hieronder lezen hoe dat ie gaat. Lezen op eigen risico.spoiler:De hele questlijn geeft je een introductie van wie/wat de Iron Horde nu is. Je krijgt verschillende Warlords te zien tijdens deze introquestlijn. Je helpt o.a. Archmage Khadgar, Thrall en Vindicator Maraad.
Je begint met het sluiten van de Dark Portal. Als je daarmee klaar bent, wordt geleid naar het gebied achter de Dark Portal waar je enkele gevangenen, waaronder Karabor Draenei en Frostwolf Clan Orcs in zitten. Dan heb je een klein leger ter beschikking en ga je langzaam de kampen van de verschillende Warlords af om ze uit te schakelen. Zo heb je een altaar, een arena, een mijn en een wapen smederij die je uit moet schakelen.
Dan is het serieus oorlog, want de Iron Horde is nu echt pissed off. Je laatste actie is om een enorme tank over te nemen en daarmee, denk ik (momenteel wordt er alleen een pushmessage 'AWESOME INGAME EVENT!' getoont, de Dark Portal kapot te schieten.
Dan moet je heel snel vluchten via de haven waarbij Alliance naar Shadowmoon Valley gaan en Horde naar Frostfire Ridge. Je eerste taak in die zone is dat je je garrison moet gaan bouwen.
De introquestlijn is niet bijster moeilijk, want er is ook rekening mee gehouden met spelers die de level 90 boost gebruikt hebben. Die krijgen langzaam alle spells van hun class toegevoegd tijdens de introductie quests.
Is wel een grappig guild, zeker als je for the alliance achie wilt gaan doen. Heb zoveel wipes daar gehad waardoor ik ermee ging stoppen.
[ Voor 17% gewijzigd door Jorca op 01-07-2014 09:46 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
En Sylvanas Alliance heeft ook wat kansloze figureren hoor
En geganked worden door 1 persoon, funny. Door alliance op sylvanas had ik vaak 4 of 5 man achter me aan. Je weet dat de server 90% alliance is he? Dus ja dat Vengeful dan wat versterking meeneemt omdat die bijna altijd van alliance ook komt vind ik persoonlijk niet meer dan normaal. En het blijft een PVP server, red = dead.
Echter de core van Vengeful gaat vanavond vertrekken, dus je zal er nu minder last van hebben op Sylvanas en wij krijgen hoop ik ook wat leuke gevechten op Defias Brotherhood. De World PVP guilds op DB hebben er zin in in ieder geval.
Is wel grappig hoe ze aankondigen dat ze naar en bepaald server komen
Zelf ben ik na 3 maanden terug om mijn laatste char van CM gear te voorzien en dan ga ik denk ik tot WoD weer stoppen. Hopen dat PvP goed gaat komen in WoD zodat ik weer kan spelen.
Klinkt leuk om te joinen xD, zit op DB alleen als hordedynosu schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:00:
Mwoah op Sylvanas zal je ze niet veel meer zien. Vengeful Dawn migreert grotendeels naar Defias Brotherhood en word daar weer de oude naam: Vengeful Midnight.
En Sylvanas Alliance heeft ook wat kansloze figureren hoor. BTK/Tyrannical en zo nog een paar, van die complete cooldown hero's ...
En geganked worden door 1 persoon, funny. Door alliance op sylvanas had ik vaak 4 of 5 man achter me aan. Je weet dat de server 90% alliance is he? Dus ja dat Vengeful dan wat versterking meeneemt omdat die bijna altijd van alliance ook komt vind ik persoonlijk niet meer dan normaal. En het blijft een PVP server, red = dead.
Echter de core van Vengeful gaat vanavond vertrekken, dus je zal er nu minder last van hebben op Sylvanas en wij krijgen hoop ik ook wat leuke gevechten op Defias Brotherhood. De World PVP guilds op DB hebben er zin in in ieder geval.
Mwoah de reactie die wij krijgen op zon aankondiging is ook altijd wel mooi. Onze thread erover op battle.net forum heeft al aardig wat gezaag van mensen die ons er niet willen hebben en ook mensen die ons er wel willen hebben.kivanco schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:09:
Is wel grappig hoe ze aankondigen dat ze naar en bepaald server komen, toen met Sylvanas ook zo.
Maar een beetje hype/buzz erover creeeren is wel geinig en we hebben ook reactie gehad van andere world pvp guilds die graag willen knokken.
Het is best leuk ja, zit nu een flinke tijd in Vengeful en zou nergens anders willen zittenMektheb schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:13:
[...]
Klinkt leuk om te joinen xD, zit op DB alleen als horde
Echter eerst gaan we ons vestigen hier en nog geen recruitment doen. Na een periode eens kijken wat er nodig is. We willen echter geen gigantisch grote guild voor enorme battles. Dit omdat de 40v40 battles of meer vaak alleen maar enorme lagfests worden.
[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 01-07-2014 10:21 ]
Gister getransferred naar Frostmane Alliance en moet hem maar eens flink gaan gearen
Ook tijd om PVP weer bij te schaven.
Ik ga lekker combat pvp spelen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vengeful Dawn... zitten jullie nog steeds in die belachelijke vete met Honor Capped (of meer alleen Destinite)?dynosu schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:19:
[...]
Mwoah de reactie die wij krijgen op zon aankondiging is ook altijd wel mooi. Onze thread erover op battle.net forum heeft al aardig wat gezaag van mensen die ons er niet willen hebben en ook mensen die ons er wel willen hebben.
Maar een beetje hype/buzz erover creeeren is wel geinig en we hebben ook reactie gehad van andere world pvp guilds die graag willen knokken.
[...]
Het is best leuk ja, zit nu een flinke tijd in Vengeful en zou nergens anders willen zitten
Echter eerst gaan we ons vestigen hier en nog geen recruitment doen. Na een periode eens kijken wat er nodig is. We willen echter geen gigantisch grote guild voor enorme battles. Dit omdat de 40v40 battles of meer vaak alleen maar enorme lagfests worden.
En elke Wpvp guild lacht HC uit, merkte we ook gelijk op DB.
Was Honor Capped, russische guild en Night Guard (NG bestaat niet meer, maar was toendertijd de HC afdeling op Sylvanas).
Die hebben we toen met behulp van wat phasing trucjes eruit gezet, maar dat is gewoon niet leuk.
Of een andere keer spreken wij een gevecht af met ze, 40 v 40. Komen ze met 3 raid groups aanzetten.
Zij noemen dat world pvp, ik noem het een lag fest. Vandaar dat we ook vertrekken naar DB, we hebben geen zin in die gigantische gevechten die de server eigenlijk niet aan kan. Ons doel is nu gevechten met 10 tot 20 man en zeker niet meer dan 25 man.
En aan de ene kant kan ik het wel begrijpen hoor. Als je constant gecorpsecamped wordt, wordt je gewoon lulliger in PVP. Je gaat dan zelf ook andere manieren gebruiken om terug te pakken. Als dat is door grote raids, so be it. Het blijft helaas onderdeel van PVP, hoe irritant het meestal ook is.
Het gaat erom dat zij ervoor gaan om lag te veroorzaken en op die manier een gevecht te winnen. Een eerlijk gevecht winnen ze niet.
En dat gevecht in shrine hebben we gewonnen. Bij de 40v40 afgesproken battle waar zij met meer dan 100 man kwamen opdagen zijn we weggelopen.
je zal mij niet horen klagen als wij een gevecht verliezen dat eerlijk was of wanneer het een normaal gevecht was zonder lag. Dat hoort bij world pvp, maar eropuit zijn om lag te veroorzaken en nooit gewoon normaal knokken, dat heeft niets met world pvp te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 01-07-2014 11:36 ]
En ach, er zijn genoeg andere manieren om lag te veroorzaken zonder veel spelers.
Stond altijd op afstandje te kijken en op het moment dat hij die mass teleport deed, erin blinken en frostnova, zodat iedereen in die Blizzard vast zat. 100% wipe.
Betreffende Honor Capped... ik speel Outland Horde en daar staan ze bekend als een World PvE guild. Raiden vrijwel dagelijks onze PvP vendors en Shrine, terwijl daar tegenwoordig max 15 mensen staan. Komen ze aanzetten met 2 volle raids.
Hebben shrine aangevallen op outland, buitenkant stormwind en vendors.
Ze kwamen niet opdagen >< ja er was geen leiding online ... right ... okay.
Maar ach, misschien ben ik wel te oud geworden
Na een zeer lange tijd van afwezigheid nu weer terug en met mijn elemental shaman(boosted) ga ik nu via de raid finder de Raids 1 voor 1 af.
Nooit geraid in MoP of de expansion daarvoor dus het is even wennen (to say the least)
Netjes met add ons gedownload en snel wat gelezen over tactics.
Maar zelfs met mijn evaring van nul komma nul in raiding vraag ik me toch af of een groot aantal mensen uberhaupt een Boss mod heeft of zelfs maar de basis snapt.
Mensen houden geen afstand, blijven in werkelijk alles staan en nog veel meer.
Wel heel apart om weer mee te maken, lol
FUMES et CARNES
Jep! incashen ftw, heerlijk gaat dat worden. Mijn markt is zojuist 2x zo groot geworden, met geen aanbiederes aan de alliance kant muwahahah.
Gaat vooral om de mensen die er vaak omheen staan.Iusedto schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:10:
Nooit begrepen waarom je vendors wilt aanvallen.Dan verveel je je toch enorm lijkt me
Maar ach, misschien ben ik wel te oud geworden
De pvp vendors zijn op de meeste realms vrij druk en de hoeveelheid guards is minimaal. Vandaar dat het vaak een plek is die word aangevallen.
Edit: Op mmo-c is het nog een mix van positieve en negatieve reacties.
[ Voor 33% gewijzigd door junglebeast op 01-07-2014 13:31 ]
En heel veel mensen die nog meer gold krijgen dan dat ze ooit al kunnen uitgevenjunglebeast schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:28:
Oh man, dat zal wel weer een stortvloed aan klachten opleveren op het Blizz forum.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Echt elke change wordt kut genoemd daar door MMO-champion gebruikers. Mists zou echt de slechtste expansion ooit worden. En nu is het verschoven naar Warlords. Iemand popcorn?
En SinergyX, compleet mee eens
can i have your stuff?
Fixedlanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:32:
Oh heerlijk inderdaad, al het gezeur van mensen lezen die denken dat ze de majority van de spelers zijn en zoveel invloed hebben.
Echt elke change wordt kut genoemd daar door MMO-champion gebruikers. Mists is de zou echt de slechtste slechtste expansion ooit . En nu is het verschoven naar Warlords. Iemand popcorn?
En SinergyX, compleet mee eensik zie alleen maar meer cash flow. heerlijk toch?
Pandaren word ik wel moe van, meest irritante player race ooit ><
Hey !dynosu schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:56:
Pandaren word ik wel moe van, meest irritante player race ooit ><
Net een panda shammy gemaakt
FUMES et CARNES
zit nu sinds kort op alliance, maar mis mijn goblin wel
wru alliance goblin
Ging focussen op Ally maar kon absoluut geen goed ras vind voor shaman.
Van alle "slechte " keuzes was panda de meest redelijke omdat ik hun casting animatie wel goed vind.
Horde was simpeler.
Orc female
FUMES et CARNES
Bij alliance dan wel Dwarf, maar heb liever goblins
Blijft voor mij bij de horde het coolste female character model. Gewoon een keer iemand met een normale battle ready bodysize
Orc female DK
Orc female warlock
Orc female hunter
err ja, ben er gek op
Alleen speel ik nu Alliance
FUMES et CARNES
dwarf fans zijn er genoeg, vooral onder de bier drinkers geloof ik
Naar mijn mening : En dat is geen feit.lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:45:
En waarom dan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Qua raid tiers ben ik het met je eensmaar qua content is het goed te doen. (Timeless Isle, iot, etc)
Het hele eiland doet me niets, behalve de starters zone's waren goed, en zagen er goed uit en vrolijk en goed speelbaar.
De overige gebieden zijn doelloos, behalve het gebied bij de Tillers om te farmen en dan nu Timeless Isle.
De rest als je er geweest ben en alles gedaan heb is het klaar en heb je er niks te zoeken meer behalve afk in de "city" ( helaas al vaker in een uitbreiding gebeurt )
Black Auction house was een mega flop, we all know why
World Bosses zijn ook nog steeds een mega flop, Waarom omdat alleen de gene met de hoogste loot gekilled blijft worden, en de oude loot niks mee gebeurd ( Sha etc ) en ja het is beter dan geen World bosses maar aan de andere kant ook weer een beetje lame, beetje half gevoel zeg maar.
Dungeons waren allemaal niet boeiend en helemaal niet motiverend om te doen, behalve voor de lui de challanges mode's (die heb ik niet gedaan dus kan ik niet echt over oordelen)
World PvP en beter gezegt de lack off, Npc's killen noem ik geen World PvP en op de Timeless Isle was het niet PvP maar Gankfest en ook weer niet het Alliance vs Horde gevoel ( maar goed dat hadden andere uitbreidingen ook niet naar mijn mening )Verder was het eiland wel relaxed en genoeg te doen.
Teveel daily quests ( naar mijn mening ) en teveel manieren om met 1 en de zelfde rep te krijgen met een useless faction die alleen een leuke mount geeft moet je dat elke dag keer op keer doen.
En dat is leuk zoals in TBC met de skygaurd om met 1 Faction te doen maar lang niet met allemaal.
En tuurlijk je hoeft ze niet te doen daar ben ik me van bewust, maar de wereld in is toch wel iets wat me voorkeur heeft, dus ik doe ze liever wel al is het om maar wat te doen ?.
Kon wel van bepaalde quests en andere dingen genieten, maar ik kan me niet zoals in andere uitbreidingen het WoW ! feeling vinden, zo blijf ik ook zeggen dat Garrosh als eindbaas gewoon pathetic is.
En de encounter zou vast wel hard zijn op heroic daar heb ik het niet over, maar als Lore zijnde kan ik me er niet toe zetten om het "geloof waardig te vinden" en ja ik snap het met de nieuwe te maken heeft waar we straks naartoe gaan.
Maar ik had liever wat meer Burning legion en wat meer Titan's en wat
meer dat soort dingen gezien zoals in Ulduar etc, want in the end is the Lichking en Garosh insects vergeken met Sargaras.
En dan heb ik het nog niet over Raiden gehad, maar daar oordeel ik eigenlijk niet over omdat ik maar tot ToT heb geraid.
Edit : en ja ./rant
Vind Worgen erg goed voor de meeste melee classes.
Casters human female.
FUMES et CARNES
de mijne loopt rond in Might met een draconic avenger transmog

vond em wel cool zo.
Doe ik ook
Maar goed na alles gezegd te hebben : Pandaria vs andere mmo's is het nogsteeds Pandaria die wint
Dus zo slecht is het niet.
Voor mij was de teleurstelling grotendeels het levellen.
In TBC, WOTLK en Cata had je vaak de keuze uit levelling areas. In Mists wordt je toch geforceerd 1 vast pad af te lopen naar 90.
BMAH is gewoon.. ja ach, gefaald.
World Bosses mee eens. Hoewel ik soms gelukkig nog wel de andere bosses doe met mensen met hoop op de mount.
Dungeons, veel en veels te weinig. Slaat nergens op hoe weinig dungeons je hebt qua levelling. Vooral het hele "scenarios tijdens het levellen" zijn ze denk ik compleet vergeten
teveel dailies.. jep
Eigenlijk kan ik maar 1 ding zeggen.. Ik kan geen meer teleurstellende expansion bedenken
FUMES et CARNES
Ik heb ook het gevoel dat WoD toch beter gaat worden:
Betere AH
Garrisons
Meer lore!
meer dungeons
Beter quest system
Kon me voor geen meter boeien en dat had ik nooit eerder gehad.
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik ben zelf op een gegeven moment maar als healer de dungeons ingedoken om de meutes bij het levelen te ontlopen. Maar met het lage aantal dungeons was dat ook een boring grindfest. En zo te zien wordt WoD niet meer dungeons.lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:30:
Mek.. ik ben het op een groot deel met je eens.
Voor mij was de teleurstelling grotendeels het levellen.
In TBC, WOTLK en Cata had je vaak de keuze uit levelling areas. In Mists wordt je toch geforceerd 1 vast pad af te lopen naar 90.
BMAH is gewoon.. ja ach, gefaald.
World Bosses mee eens. Hoewel ik soms gelukkig nog wel de andere bosses doe met mensen met hoop op de mount.
Dungeons, veel en veels te weinig. Slaat nergens op hoe weinig dungeons je hebt qua levelling. Vooral het hele "scenarios tijdens het levellen" zijn ze denk ik compleet vergeten
teveel dailies.. jep
Eigenlijk kan ik maar 1 ding zeggen.. Ik kan geen meer teleurstellende expansion bedenkenDarn, foiled by logic!
Overigens moet ik wel zeggen dat Challenge modes geniaal zijn. Ik heb me daar prima mee vermaakt.
Dacht ik ook. Totdat ik ging vergelijkenDennism schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:37:
Mensen zijn Cataclysm nu al vergeten? Die staat toch wel met stip op nummer 1 als slechtste expansion imho.
Firelands Dailies of Isle of Thunder -> voor mij Firelands
Firelands of Throne of Thunder -> Firelands
Dragon Soul of Siege of Boredom -> Dragon Soul
Zelfde met levelling zones, Uldum, Deepholme en Vashjir waren echt stukken beter dan de huidige areas.
Precies, en ook de manier van hoe de wereld in elkaar stak.lanerios schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:44:
[...]
Dacht ik ook. Totdat ik ging vergelijken
Firelands Dailies of Isle of Thunder -> voor mij Firelands
Firelands of Throne of Thunder -> Firelands
Dragon Soul of Siege of Boredom -> Dragon Soul
Zelfde met levelling zones, Uldum, Deepholme en Vashjir waren echt stukken beter dan de huidige areas.
En niet te vergeten de oude zone's die verandert waren was ook een huge +
En Deathwing en Ragnaros en Al Akir etc > Sha achtige x3
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 01-07-2014 14:47 ]
De leukste punten vond ik toch wel de veranderde wereld en eindelijk Worgen
FUMES et CARNES
ik heb zelf nog nooit een challenge mode aangeraakt, dus geen idee, wellicht eens naar kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Ik ben zelf op een gegeven moment maar als healer de dungeons ingedoken om de meutes bij het levelen te ontlopen. Maar met het lage aantal dungeons was dat ook een boring grindfest. En zo te zien wordt WoD niet meer dungeons.
Overigens moet ik wel zeggen dat Challenge modes geniaal zijn. Ik heb me daar prima mee vermaakt.
edit: picje erbij.
[ Voor 64% gewijzigd door Zerora op 01-07-2014 15:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!