Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 281 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 69 Laatste
Acties:
  • 176.088 views

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ach die gear maak ik wel via een tailor/lw/bs :p dus dat komt wel goed. maar bedankt voor de tip! Klinkt erg makkelijk te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
lanerios schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:58:

Vraagje voor de rogues. In hoeverre is de Dragon Soul Legendary te solo'en
Niet (of niet door mijn rogue op ilvl 502 toen nog) het makkelijkste is om iedere week een DS25 run te maken op openraid, genoeg mensen die signden

en op 25 man droppen meer shards

De rest van de chain is soloable

[ Voor 4% gewijzigd door moggets op 25-06-2014 14:35 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Gisteren overlegd met de RL van de guild van Hulkie en mijn interesse kenbaar gemaakt voor WOD Mythic raiding. In overleg kijken we nog welke class het zou worden maar hij gaf aan waarschijnlijk Monk, Pala of Rogue.

Wie weet toch terugkeren naar mijn oude liefde, de rogue :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nog 2 runestones nodig met nog 2 bosses te gaan. Wish me luck :X

inb4 11/12 tot volgende week :')

edit: yep 11/12 :')

[ Voor 13% gewijzigd door jmxd op 25-06-2014 21:31 ]

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BrA-k2xCEAAanHz.png:large

Dit is hoop ik weer een grap net als die female dreanei toen, toch. TOCH?

Tot nu toe vind ik alle nieuwe models zeer goed gedaan maar toen ik deze voorbij zag komen floepte er direct een enorme lach uit. WTF :D

[ Voor 17% gewijzigd door jmxd op 26-06-2014 02:32 ]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Twylight schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:28:

*kuch* Ra-den's 100% drop? *kuch*

• jmxd
  • Niet online
soulrider schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 04:55:
[...]

*kuch* Ra-den's 100% drop? *kuch*
Ja, ik weet het, maar ik doe eigenlijk nooit PvE en haal de cloak ook eigenlijk alleen zodat ik sneller kan questen in WoD :P Ga ook de DPS cloak halen terwijl ik healer ben.

Dus om nu een groep voor Ra-den te fixen lijkt me lastig :P

• soulrider
je kunt altijd proberen eentje te puggen via openraid, of bv guildies het idee aanpraten en natuurlijk zien dat je dan meekan/mag ;-)

adhv info hieronder: ja dan is het inderdaad wat lastiger - tenzij je natuurlijk alsnog wat guildies kunt ompraten je op sleeptouw mee te pakken op een secrets/runestone tot hc run :-)

[ Voor 41% gewijzigd door soulrider op 26-06-2014 05:41 ]

• jmxd
  • Niet online
Denk dat het lastig wordt om via open raid in een heroic Ra-den groep te komen zonder enige experience :P de enige raid XP die ik heb is heroic DS omdat er toen allemaal overpowered gear was voor PvP. Deze hele expansion heb ik enkel LFR en soms Flex gedaan

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Gisteren eindelijk 550 iLevel op mn monk (PvP). Nu nog healing gear halen, red het 1700> rating in 3v3 niet meer met 526 ilevel honor gear xD

Vind het wel erg jammer dat healing monk vrij weinig voordelen heeft vergeleken met andere healers. 2 disarms en een sap.

Iemand ervaring met leuke comps voor healing monk? Speel nu met enhance en MM hunter. Die enhance haalt nu ele gear en die hunter gear voor zn boomkin, Ele/Boomkin/MW lijkt me leuk. RNG voor het leven!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Niet te vergeten dat je met een Moonkin effectief een 2e healer erbij hebt.

• jmxd
  • Niet online
Zenety schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:25:
Gisteren eindelijk 550 iLevel op mn monk (PvP). Nu nog healing gear halen, red het 1700> rating in 3v3 niet meer met 526 ilevel honor gear xD

Vind het wel erg jammer dat healing monk vrij weinig voordelen heeft vergeleken met andere healers. 2 disarms en een sap.

Iemand ervaring met leuke comps voor healing monk? Speel nu met enhance en MM hunter. Die enhance haalt nu ele gear en die hunter gear voor zn boomkin, Ele/Boomkin/MW lijkt me leuk. RNG voor het leven!
Ranged, instant en undispellable CC, Ranged disarm, Ring of Peace of AOE stun, Een mega bubble, Interrupt met silence, Roll Roll Roll Roll Roll Roll, Healing orb spam zonder GCD, Unlimited mana door mana tea, Teleport, immune bij een stun.

Ja, Mistweavers zijn echt bagger man

• Zenety
Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:53:
[...]

Ranged, instant en undispellable CC, Ranged disarm, Ring of Peace of AOE stun, Een mega bubble, Interrupt met silence, Roll Roll Roll Roll Roll Roll, Healing orb spam zonder GCD, Unlimited mana door mana tea, Teleport, immune bij een stun.

Ja, Mistweavers zijn echt bagger man
1 echte CC. Die ook nog eens gehalveerd word als je je tegenstander niet in de rug raakt. Waarvan alle andere healers er veel meer hebben (ex. Shaman, alleen maar Hex. Of Cap totem natuurlijk), ranged disarm die ook nog eens op de DR van Ring of Peace zit, AoE stun van echt 2 yard range d.m.v server lag.

Mega bubble is maar 270k (met honor gear), andere healers hebben veel grotere cd's (en meer) dan monk heeft. Effectief heeft monk er maar 1, want Revival tegen lock teams zou ik maar niet doen :+

Roll is 2x, en geen flying serpent kick. Healing orb is een skill shot, waartegen andere healers niks hoeven te skillen behalve feathers van priest.

Vervang monk met een willekeurige healer en je comp word beter. Dit staat op Arenajunkies en nog een boel andere PvP sites.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:28:

Ik volg je, nog 5 bosses te gaan, 6/12. Ik kan het deze week al niet eens meer halen :/
Was laatste reset tot 3 gekomen, nu uit 9 bosses weer 3 :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jmxd
  • Niet online
Shaman heeft Hex, wat dispellable is, niet te gebruiken tegen shapeshift, 35 seconden cooldown MET glyph, en een cast time van 1.3 seconden. En hij shared DR met sheep. Cap totem is waardeloos tenzij je het combineert met a) Totemic replacement talent of Earthbind Totem. Je bent dus al een hele talentrow kwijt om een van je spells semi usable te maken en dan heeft dat ding ook nog eens een 5 second charge time.

Roll kan 2 keer. Maar met een enorm lage cooldown. Je kan zo van de ene kant naar de andere kant van de arena rollen en achter de pillar kiten. Geen enkele healer heeft zulke goede mobility, en dan heb je ook nog eens teleport.

Jouw cooldown als mistweaver is dat je nooit gefocussed wordt door niemand omdat je toch niet dood kan. Beetje slimme positionering en met Soothing Mist, Surging mist spam heb je iemand topped in 3 GCDs.

Healing Orb is een skillshot als je met randoms speelt maar niet als je op skype zegt dat je partner stil moet blijven staan voor orb spam. En voor jezelf geldt het excuus al sowieso niet.

Met 550 gear is die bubble 400k en met een glyph kan je hem gebruiken terwijl je stunned bent.

Er zijn gewoon weinig mensen die MW goed kunnen spelen en AJ staat er om bekend dat daar alleen maar 12 jarige huilebalken zitten. Cdew heeft vorig seizoen Gladiator gehaald op zijn MW monk.

• jmxd
  • Niet online
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jVQzjRl.jpg

• Zenety
Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:19:
Shaman heeft Hex, wat dispellable is, niet te gebruiken tegen shapeshift, 35 seconden cooldown MET glyph, en een cast time van 1.3 seconden. En hij shared DR met sheep. Cap totem is waardeloos tenzij je het combineert met a) Totemic replacement talent of Earthbind Totem. Je bent dus al een hele talentrow kwijt om een van je spells semi usable te maken en dan heeft dat ding ook nog eens een 5 second charge time.

Roll kan 2 keer. Maar met een enorm lage cooldown. Je kan zo van de ene kant naar de andere kant van de arena rollen en achter de pillar kiten. Geen enkele healer heeft zulke goede mobility, en dan heb je ook nog eens teleport.

Jouw cooldown als mistweaver is dat je nooit gefocussed wordt door niemand omdat je toch niet dood kan. Beetje slimme positionering en met Soothing Mist, Surging mist spam heb je iemand topped in 3 GCDs.

Healing Orb is een skillshot als je met randoms speelt maar niet als je op skype zegt dat je partner stil moet blijven staan voor orb spam. En voor jezelf geldt het excuus al sowieso niet.

Met 550 gear is die bubble 400k en met een glyph kan je hem gebruiken terwijl je stunned bent.

Er zijn gewoon weinig mensen die MW goed kunnen spelen en AJ staat er om bekend dat daar alleen maar 12 jarige huilebalken zitten. Cdew heeft vorig seizoen Gladiator gehaald op zijn MW monk.
Blijkbaar spelen alleen russen MW op hoog niveau :p
http://fotm.info/eu/3v3?f...)&filter=null&filter=null

400k bubble is inderdaad wel sick, wist niet dat ik nog zoveel int mis.

In mijn opzicht is MW monk op dit moment gewoon niet de sterkste healer. En vorig seizoen was LSD nog iets minder retarded dan dat het nu is. Mja Cdew is zeker goed. Top 60 geen 1 MW healer :+

Maarja als je goed bent kan je in principe met iedere comp boven de 2k komen, ligt niet aan class maar aan de players en de communicatie.
_/-\o_

Tot nu toe vallen de meeste nieuwe modellen mij best tegen, orc is wel echt vet geworden.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenety op 26-06-2014 10:24 ]

• jmxd
  • Niet online
Denk dat het feit dat er weinig MW's boven in de ladders staan meer te maken heeft met dat de meeste mensen met hoge rating niet net komen kijken en al jaren de al gevestigde classes spelen. Ook is MW best een ander soort playstyle dan andere healing classes die veel mensen gewoon niet leuk vinden. Plus het stigma dat MW slecht is maakt het dat mensen ook niet gauw en MW zullen zoeken om mee te spelen of willen proberen.

Ik vind het vrij logisch dat de top van de ladder vooral de gevestigde classes bevat zoals resto shaman en druid. Als MW daar zou staan zou iedereen keihard huilen MW OP NERF, net als bij DK in wotlk. Blizzard heeft dit keer met precisie gebalanced zodat ze gewoon goed viable zijn maar niet direct #1 tot #100 innemen. Er zijn trouwens een boel MW's die boven de 2700 zitten maar dat begint ongeveer bij #300 (wat gewoon super hoog is er vanuit gaande dat het heel europa bevat)

Ik zeg zeker niet dat MW de beste healer is ofzo, al ligt dat imo vooral aan de comp die je speelt en waar je tegen speelt, maar goed. Ze zijn zeker niet slecht.

• Zenety
Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:39:
Denk dat het feit dat er weinig MW's boven in de ladders staan meer te maken heeft met dat de meeste mensen met hoge rating niet net komen kijken en al jaren de al gevestigde classes spelen. Ook is MW best een ander soort playstyle dan andere healing classes die veel mensen gewoon niet leuk vinden. Plus het stigma dat MW slecht is maakt het dat mensen ook niet gauw en MW zullen zoeken om mee te spelen of willen proberen.

Ik vind het vrij logisch dat de top van de ladder vooral de gevestigde classes bevat zoals resto shaman en druid. Als MW daar zou staan zou iedereen keihard huilen MW OP NERF, net als bij DK in wotlk. Blizzard heeft dit keer met precisie gebalanced zodat ze gewoon goed viable zijn maar niet direct #1 tot #100 innemen. Er zijn trouwens een boel MW's die boven de 2700 zitten maar dat begint ongeveer bij #300 (wat gewoon super hoog is er vanuit gaande dat het heel europa bevat)

Ik zeg zeker niet dat MW de beste healer is ofzo, al ligt dat imo vooral aan de comp die je speelt en waar je tegen speelt, maar goed. Ze zijn zeker niet slecht.
Welke class speel jij?

Toch word er vaak geQQed over WW monks, probeer nog altijd de cap van mn vriendin weg te werken (geloof zo'n 12k CQ), en vaak word het een 1v2. Als je als WW monk extreem gay en defensief speelt kan je nog wel winnen, en vaak kunnen mensen daar niet zo goed tegen (l2counter karma).

En over de mensen die al langer hun class spelen, veel oud gladiator's zijn gestopt omdat Mists blijkbaar geen balanced PvP heeft. De mensen aan de top zijn ook een boel nieuwe (bijv. begonnen eind Cataclysm). En als ik dan kijk naar de hoeveelheid alts die ze hebben hadden ze ook wel een Monk kunnen levelen ^^

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
*O* Hoera! *O* Eindelijk Garrosh HC10man neer gekregen met Century Gaming! Na weken van zweten op de boss het eindelijk gehaald. De 2de pull van die avond hadden we al een 1% wipe gehad maar toch nog de hele avond nodig gehad om hem neer te halen. Pas bij de allerlaatste try ging hij neer en ook dat ging niet vlot. Raid leader/main tank kreeg op 5% een wow crash en al 2 mensen dood. Gelukkig haalden we het net!
Nog beter was dat 5min na de kill teamspeak neer ging door server onderhoud, dus was nog meer nipt.

Maar als 10man guild kunnen we dus trots zijn op #1 nl/be guild in de wereld! :)F :)B (Op 10 man toch)

Kers op de taart kreeg ik ook nog hc wf black blood trinket :9~ . Jammer genoeg roll voor mount verloren maar die komt wel nog.

• jmxd
  • Niet online
Ik speel Resto Shaman. Heb in Cataclysm ook veel Disc Priest gespeeld. Heb ook een MW monk maar die speel ik niet zo veel omdat ik het gewoon niet zo leuk vind spelen

Windwalkers zijn OP in 2v2 en in duels maar verder niet, dus dat is niet echt een probleem. En mensen die daar over QQ'en zijn noobs op 1200 mmr die inderdaad niet weten wat karma is en recklesness poppen.

Die conquest cap was tot gisteren een eitje geweest als je gewoon je mmr had getanked :P maar dat kan helaas niet meer. Vorige week nog een vriend geholpen aan een 18k catch up cap in 3s. MMR af en toe ff tanken naar 1200 en 100 wins 0 losses :P gelijk mountje voor hem er bij

• Zenety
Twylight schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:55:
Ik speel Resto Shaman. Heb in Cataclysm ook veel Disc Priest gespeeld. Heb ook een MW monk maar die speel ik niet zo veel omdat ik het gewoon niet zo leuk vind spelen

Windwalkers zijn OP in 2v2 en in duels maar verder niet, dus dat is niet echt een probleem. En mensen die daar over QQ'en zijn noobs op 1200 mmr die inderdaad niet weten wat karma is en recklesness poppen.

Die conquest cap was tot gisteren een eitje geweest als je gewoon je mmr had getanked :P maar dat kan helaas niet meer. Vorige week nog een vriend geholpen aan een 18k catch up cap in 3s. MMR af en toe ff tanken naar 1200 en 100 wins 0 losses :P gelijk mountje voor hem er bij
Tunnel blue all day :+

Mwah, speel nog 2v2 met haar, ze is vorige maand begonnen met WoW. Heb nu 50 wins in 3v3 dus nog even te gaan, aanstaande zaterdag eindelijk vakantie, dus dan maar eens even wat meer competitief gaan spelen :) Raad je me nog een bepaalde comp aan voor MW monk?

Ps: die mount is echt super tof!

• jmxd
  • Niet online
Tunnel blue is soms wel irritant ja, en vooral in RBG een probleem, in arena ligt het vooral aan de comp die je speelt of je de hele game getunneled wordt. Vaak is het zelfs juist een voordeel als idioten denken mij te kunnen oneshotten in de opener en alle cooldowns poppen. Ben zelf meestal ook een hoop cd's kwijt maar overleef het meestal wel en dan kunnen ze verder niks.

Comp voor MW zou ik gaan voor een warrior en ele shaman of hunter oid. Ben niet echt op de hoogte wat dat betreft. Heb zo'n idee dat ik die comps het meeste tegen kom als ik een MW zie

• Zenety
Warrior + random healer + random dps = 2.2k+? :P

Just joking, maar warrior is wel weer lekker insane, bijna smourne war in 3.3.5.

Laatst ook een 3s gehad tegen double combat rogue, mijn hunter deterrde op 2400 +/- HP :D Ga deze week wel zien wat ik er van ga bakken als we wat hoger komen, RBG hopelijk richting de 2k (zit nu 1860), mijn doel is in ieder geval wel 2k+ in 3v3

• jmxd
  • Niet online
Letterlijk het enige goede aan combat rogues zijn de 8 sec kidneys, die je dan lekker van elkaar DR'd als je met 2 speelt. Dat soort teams kom je dus tegen op 1200 mmr in 3s. Ook blood dk double disc priest enzo :') Die dan de legendary cloak dragen vaak niet wetende dat die niet werkt.

Soms voelde ik me wel schuldig, als we dan een team 4 of 5 keer achter elkaar tegenkwamen die gewoon aan het keyboard turnen zijn maar wel zichtbaar hun uiterste best doen en ze dan gewoon one shotten enzo. Eerste game zijn ze dan ook nog fanatiek maar de vijfde blijven ze gewoon stil staan in de gates en niks meer doen ;( :')

Maarja, moet blizzard het maar makkelijker maken om conquest te cappen. Die catch up cap is een goed begin maar 18k conquest halen op een nieuwe 90 in greens is gewoon niet te doen zonder boost.
Zenety schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:16:
Warrior + random healer + random dps = 2.2k+? :P
Ja

Dan kreeg je trouwens wel net op tijd een heal op die hunter van je want die rogues hadden vast poison en bleeds up en daar krijg je gewoon nog 30% damage van in deterence :P

[ Voor 8% gewijzigd door jmxd op 26-06-2014 11:29 ]

• Zenety
1200 mmr blijft dan gelukkig ook 1200 mmr. Wat ik nog wel vervelend vond is dat eerder in 2s mensen dan zo laag gingen droppen (terwijl ze 550 ilevel hebben) om samen met hun vriend die bijv 535 ilevel heeft ff lekker iedereen te slopen.

Sommige populaire streamers (glads/rivals etc.) spelen ook gewoon op 1k mmr voor de fun. Dat is dan weer een beetje jammer.

Las op het forum ook al wat suggesties om bijv. het catch up systeem zo te maken dat je de eerste 10k van je cap bijvoorbeeld 1500 a 1800 CP per win krijgt. Is misschien wel te veel en zorgt ervoor dat mensen geen battlegrounds meer doen, maar zoiets lijkt mij niet slecht.

• jmxd
  • Niet online
Echt spelen op die MMR is geen reet aan eerlijk gezegd. Ook niet voor de "fun". Misschien de eerste 5 games maar daarna wordt het gewoon saai en het is totaal geen uitdaging. Het was handig dat je zo laag kon droppen en iemand kon boosten maar ik snap de hotfix wel. MMR verloor een beetje zijn waarde met de populariteit van boosts de laatste tijd. Misschien dat ze daar een les uit kunnen trekken en in plaats van het onmogelijk te maken iets moeten doen aan wat mensen er toe leidt om het te doen (18k conquest cap is 100 wins m.a.w. als nieuwe 90 in greens minimaal 300 games als je legit speelt)

• serg.lucky
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijd mee met deze topic en heb besloten om mijn shaman beter te gaan gearen als dat wil.

http://eu.battle.net/wow/...ng-legion/Loktarok/simple

zouden jullie eens naar de bovenstaande char willen kijken ? en wat adviezen en tips gegeven over wat ik het beste kan gaan doen ? en wat geeft nu het meeste dps ? want heb het idee dat ik niet altijd even goed kan mee komen met andere misschien wat tips over dps rotation ?

Misschien dat ik dan ook wat meer zelfvertrouwen krijg om mee te gaan met raids etc. Durf nu niet eens te joinen omdat de meeste meteen gaan rage over de gear etc. ( verpest toch wel een beetje de fun )

Daarnaast ben ik ook nog bezig met een Mage als 2de char. Kan je tijdens het levelen beter frost of .... ?
En als je lvl 90 ben kan je dan beter overgaan naar Arcane of ?

Misschien stel ik wel lastige vragen maar weet mijn poppetje wel te besturen maar als het op gear etc aankomt ben ik een totale noob.......

Voor de geïnteresseerde http://eu.battle.net/wow/...-legion/Holdmybeer/simple mijn mage.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44

• Zenety
serg.lucky schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:40:
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijd mee met deze topic en heb besloten om mijn shaman beter te gaan gearen als dat wil.

http://eu.battle.net/wow/...ng-legion/Loktarok/simple

zouden jullie eens naar de bovenstaande char willen kijken ? en wat adviezen en tips gegeven over wat ik het beste kan gaan doen ? en wat geeft nu het meeste dps ? want heb het idee dat ik niet altijd even goed kan mee komen met andere misschien wat tips over dps rotation ?

Misschien dat ik dan ook wat meer zelfvertrouwen krijg om mee te gaan met raids etc. Durf nu niet eens te joinen omdat de meeste meteen gaan rage over de gear etc. ( verpest toch wel een beetje de fun )

Daarnaast ben ik ook nog bezig met een Mage als 2de char. Kan je tijdens het levelen beter frost of .... ?
En als je lvl 90 ben kan je dan beter overgaan naar Arcane of ?

Misschien stel ik wel lastige vragen maar weet mijn poppetje wel te besturen maar als het op gear etc aankomt ben ik een totale noob.......

Voor de geïnteresseerde http://eu.battle.net/wow/...-legion/Holdmybeer/simple mijn mage.
Gewoon lekker LFR joinen, begin bij Heart Of Fear, en doe ze gewoon allemaal 1x in ieder geval. Je krijgt vast wat gear, en 1 persoon die wat minder DPS doet met 25 man maakt niet heel veel uit. LFR is extreem makkelijk en je zal niet al te snel wipen.

Zorg ook dat je de bonus rolls in ieder geval even haalt. Ik weet dat je voor Throne of Thunder ze op Isle of Thunder haalt en voor Siege een weekly quest in Shrine.

• hmr

hmr

EINDELIJK MIJN CLOAK GEHAALD! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zenety
hmr schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:44:
Congrats _/-\o_

• serg.lucky
gefeliciteerd

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Wohoooo GZ

Ik ga morgen avond me 7 days free stuff activeren en dan ook is kijken of ik in een week hem kan halen :+

Was al op de hoeveelheid dat je er 20 moet geloof ik van die runes en dan daarna nog die 12 stuks..

Zit dus op Chapter 3 waar ik op 8/20 ben geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 26-06-2014 12:11 ]

• serg.lucky
Zenety schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:43:
[...]

Gewoon lekker LFR joinen, begin bij Heart Of Fear, en doe ze gewoon allemaal 1x in ieder geval. Je krijgt vast wat gear, en 1 persoon die wat minder DPS doet met 25 man maakt niet heel veel uit. LFR is extreem makkelijk en je zal niet al te snel wipen.

Zorg ook dat je de bonus rolls in ieder geval even haalt. Ik weet dat je voor Throne of Thunder ze op Isle of Thunder haalt en voor Siege een weekly quest in Shrine.
gewoon op time less isle neem aan ?

• serg.lucky

• Zenety
serg.lucky schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:47:
[...]

gewoon op time less isle neem aan ?
http://wowpedia.org/Bonus_roll

Wat bedoel je precies met timeless isle? LFR Siege of Ogrimmar geeft sowieso al beter gear nadat je ze 4/4 upgrade. Dat is het sowieso waard om te doen.

• hmr

hmr

Ik vind de nieuwe human male models juist heel vet! Mijn rogue wordt dus een Human Rogue :D

[ Voor 31% gewijzigd door hmr op 26-06-2014 13:39 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:38
Grompie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:53:
*O* Hoera! *O* Eindelijk Garrosh HC10man neer gekregen met Century Gaming! Na weken van zweten op de boss het eindelijk gehaald. De 2de pull van die avond hadden we al een 1% wipe gehad maar toch nog de hele avond nodig gehad om hem neer te halen. Pas bij de allerlaatste try ging hij neer en ook dat ging niet vlot. Raid leader/main tank kreeg op 5% een wow crash en al 2 mensen dood. Gelukkig haalden we het net!
Nog beter was dat 5min na de kill teamspeak neer ging door server onderhoud, dus was nog meer nipt.

Maar als 10man guild kunnen we dus trots zijn op #1 nl/be guild in de wereld! :)F :)B (Op 10 man toch)

Kers op de taart kreeg ik ook nog hc wf black blood trinket :9~ . Jammer genoeg roll voor mount verloren maar die komt wel nog.
Hey gefeliciteerd man!

Ik zag in mijn friendslist inderdaad al dat jullie een 1% wipe hadden in het begin van de avond! :)
Waren de broertjes er allebei bij? (Pala heals en dk tank) Ik zag dat Gunther in ieder geval van de partij was!

Wij hebben gister een aantal trials door SoO heroic gehaald. Malkorok wilde niet werken, maar alles daarvoor is toch gewoon neer gegaan. Er lijken ook nog een aantal mensen bij te zitten met potentie, dus dat is mooi. Voor mij was het weer de eerste keer als fire. Op sommige gevechten is het wel echt een heerlijke spec. Op één van de pulls op shamans heroic burstte ik 2,7 miljoen dps @ start! :D

@Hmr: gefeliciteerd met je cloak man, werd een keer tijd! Ik hoop dat we weer samen gaan raiden, was altijd mooi!

• serg.lucky
Zenety schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:48:
[...]

http://wowpedia.org/Bonus_roll

Wat bedoel je precies met timeless isle? LFR Siege of Ogrimmar geeft sowieso al beter gear nadat je ze 4/4 upgrade. Dat is het sowieso waard om te doen.
ik had wat rond gekeken op internet en vroeg me af of je verplicht op timeless isle moest zijn voor LFR maar kan ook gewoon in andere city's neem ik aan. Tevens loopt merendeel van de mensen te zeggen dat je daar het beste kan beginnen met gear verkrijgen.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
hulkie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:40:
[...]

Hey gefeliciteerd man!

Ik zag in mijn friendslist inderdaad al dat jullie een 1% wipe hadden in het begin van de avond! :)
Waren de broertjes er allebei bij? (Pala heals en dk tank) Ik zag dat Gunther in ieder geval van de partij was!
Gunther was er idd bij en de pala healer ook zijn broer niet. Ondertussen is ook het filmpje af dus voor de geïnteresseerde :)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44
serg.lucky schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
[...]

ik had wat rond gekeken op internet en vroeg me af of je verplicht op timeless isle moest zijn voor LFR maar kan ook gewoon in andere city's neem ik aan. Tevens loopt merendeel van de mensen te zeggen dat je daar het beste kan beginnen met gear verkrijgen.
Je kunt queuen voor LFR, net als voor een dungeon. Je hebt wel een minimaal ilvl nodig, dus je zult ze nog niet allemaal in kunnen denk ik, maar in ieder geval best een hoop wel. Hier kun je gear winnen. Throne of Thunder geeft je 502 gear, Siege of Orgrimmar 528 gear. Er zijn ook oudere LFRs die 476 en 483 gear geven.

Daarnaast bestaat het timeless isle. Hier kun je 496 gear tokens vinden in de kistjes, van rare kills en soms ook gewoon van simpele mob kills. Je kunt zelfs burdens winnen, items waarmee je een 496 token in een 535 item kunt omzetten.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
serg.lucky schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Om te kunnen queuen voor LFR Siege of Orgrimmar heb je een item level van 496 nodig en dat is precies wat er op Timeless Isle dropt. Daarom wordt door velen geadviseerd om daar wat items vandaan te halen. Allemaal met als doel om zo snel mogelijk Siege of Orgrimmar in te kunnen omdat daar natuurlijk de beste gear dropt.

Zie verder websites zoals bijvoorbeeld www.noxxic.com/wow voor info met betrekking tot classes en specs.

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 26-06-2014 16:05 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 13:17

junglebeast

hier staat iets

Grompie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:07:
[...]

Gunther was er idd bij en de pala healer ook zijn broer niet. Ondertussen is ook het filmpje af dus voor de geïnteresseerde :)

[video]
Hey mooi man! Leuk dat een NL/BE guild zo ver komt. :)

Wij hadden trouwens dinsdag Garrosh HC op 25m een kopje kleiner gemaakt. Dacht dat ze ergens op de 120+ pulls zaten. Ik doen alleen mee voor de eerste 8 bazen en soms op Thok. Maar ben er niet minder trots op :)
En ineens krijgen we 2 applies binnen na zeker maanden niks gezien te hebben. :) Die willen allemaal zeker profiteren..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand misschien wat ik fout doe met Reforge Lite? Ik wil op m'n fire mage (pvp) de volgende stat prio hebben: hit: 2040 (of zo dichtbij mogelijk), crit, haste, mastery. Dit stel ik vervolgens in door hit bovenaan te zetten met daarbij de waarde 2040 en vervolgens crit, haste, mastery als stat prio in te stellen:
hit (2040)
crit
haste
mastery
Target level staat netjes op PvP (+0) en Item level cap op none.

Elke keer als ik Reforge Lite nu laat reforgen krijg ik een veels te hoge hit rating van 6.80% ofzo. Dit moet rond de 6% (2040) zijn, terwijl als ik zelf een beetje handmatig reforge ik in de buurt van 6.31% kan komen (en dan doe ik het nog geen eens optimaal). Zal wel heel dom van me zijn, maar ik heb gisteren potdomme meer dan 1000g uitgegeven :( door met die addon te klooien, maar telkens kreeg ik verkeerde waarden. In het verleden heb ik toch mbv RFL regelmatig rond de 6% gezeten maar nu gaat hij daar steeds ver boven zitten. Wat doe ik fout? :?

Ik gebruik overigens de laatste versie.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• corset
http://eu.battle.net/wow/...he-shatar/Herkades/simple

Even snel een rondje gemaakt (Dread Wastes + Jade forest) en dus 2 nieuwe wapens voor m'n rogue. Dancing steel op de een, en ook op de andere als ik een 2e 450 heb. Heb vandaag 4 a 5 BoA items kunnen vinden <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29
Woohoo, ik mag ook :D

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/june/warlordsBetaBegins.jpg

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• hmr

hmr

Ik wil ook beta-en vanavond :(. Ik ga voor het eerst weer eens naar mijn ouders sinds tijden en aangezien ik morgen toch ergens in de buurt moet zijn moet ik ook nog eens blijven logeren.........

WoW time vanavond/vanncht :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jmxd
  • Niet online
Da's raar, op twitter zei een Blizzard medewerker dat alleen US tot nu toe access heeft gekregen.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Ga net weekend weg, zit net 5 sec in de auto. Krijg ik mail van de Beta. :(

Rupsen, Rapsen.

• corset
EU heeft nu ook invites, wordt al doodgespammed door m'n zus dat ze de invite heeft :p

• Zerora
Twylight schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Da's raar, op twitter zei een Blizzard medewerker dat alleen US tot nu toe access heeft gekregen.
Er zijn nooit EU Alpha/Beta servers geweest, volgens mij. Niet heel vreemd dus.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
Ik ben ook in als het mailtje echt is, dan moeten er wel flink wat invites verstuurd zijn, daar normaliter ik altijd een van de laatste ben die in een invite krijgt (TBC/Wrath/Cata) of helemaal geen (WoW vanilla/D3/D3:RoS)

Verwijderd

temp00 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:41:
Weet iemand misschien wat ik fout doe met Reforge Lite? Ik wil op m'n fire mage (pvp) de volgende stat prio hebben: hit: 2040 (of zo dichtbij mogelijk), crit, haste, mastery. Dit stel ik vervolgens in door hit bovenaan te zetten met daarbij de waarde 2040 en vervolgens crit, haste, mastery als stat prio in te stellen:
hit (2040)
crit
haste
mastery
Target level staat netjes op PvP (+0) en Item level cap op none.

Elke keer als ik Reforge Lite nu laat reforgen krijg ik een veels te hoge hit rating van 6.80% ofzo. Dit moet rond de 6% (2040) zijn, terwijl als ik zelf een beetje handmatig reforge ik in de buurt van 6.31% kan komen (en dan doe ik het nog geen eens optimaal). Zal wel heel dom van me zijn, maar ik heb gisteren potdomme meer dan 1000g uitgegeven :( door met die addon te klooien, maar telkens kreeg ik verkeerde waarden. In het verleden heb ik toch mbv RFL regelmatig rond de 6% gezeten maar nu gaat hij daar steeds ver boven zitten. Wat doe ik fout? :?

Ik gebruik overigens de laatste versie.
Purified Bindings of Immerseus soms?

Edit: Ah nee, ik zit aan m'n druid te denken die ook hit van spirit krijgt. Fire mages hebben daar niks aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 11:08 ]

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:34

Dutch_Celt

Jollygood

Hier ook beta toegang ontvangen :)

even snel de boel gedownload, en bij een snel testje lijk ik nu al toegang te hebben? 8)7 (laatste stukje alpha dus).

• jmxd
  • Niet online
alpha is gewoon het zelfde als beta alleen zitten er nu meer mensen in :P

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
Nog niks helaas, en ben toch een veteran speler zoals ze op twitter noemen, ik zal later wel aan de beurt komen..... hoop ik, heb al wel de diverse blogs e.d. gevolgd over de alpha, en het klinkt allemaal goed :)

• Zerora
Nog wel wat interessants gevonden trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ee7K1yDj6tElwTkSsCLSYmg7/full.gif

Expansion capitals zijn dus niet Karabor en Bladespire Citadel. Je faction capital hub zal dus in Ashran zijn.

• Zenety
EelcoB schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:13:
Nog niks helaas, en ben toch een veteran speler zoals ze op twitter noemen, ik zal later wel aan de beurt komen..... hoop ik, heb al wel de diverse blogs e.d. gevolgd over de alpha, en het klinkt allemaal goed :)
Speel ook al sinds 2008, enige beta waar ik in gespeeld heb is Hearthstone. Maar daar waren dan ook echt heel veel invites voor.

Wilde wel echt graag in de Alpha. Damn :(

[ Voor 0% gewijzigd door Zenety op 27-06-2014 11:29 . Reden: Het is alpha geen beta :p ]

• Zerora
Zenety schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:26:
Wilde wel echt graag in de Beta. Damn :(
Er komen nog genoeg beta invite rondes hoor. En anders kun je binnenkort vast wel ergens op een website een key binnenhengelen.

• jmxd
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Er komen nog genoeg beta invite rondes hoor. En anders kun je binnenkort vast wel ergens op een website een key binnenhengelen.
Denk het niet, volgens mij wil Blizzard dit keer het verkopen van codes etc tegenouden door alleen accounts te flaggen

• Zenety
Zerora schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Vast wel ja, nja blijven duimen. Wat bedoel je op een andere website? Giveaways? Want ik ga niet voor een alpha betalen :+

• hmr

hmr

Speel sinds 2005 en heb nooit toegang tot beta's .... vermoeiend.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zerora
Framerate gaat niet heel veel omlaag met de nieuwe models merk ik net. Een vol Stormwind, maar framerate blijft tegen de 60 aan (normaal is dat bij mij rond 60-70 ofzo). :)

Oh en je kan blijkbaar andere grafische instellingen gebruiken in raids zodat je tijdens raids je performance kan verbeteren.

[ Voor 27% gewijzigd door Zerora op 27-06-2014 12:05 ]

• Mektheb
Ja ja ik ben weer begonnen met mijn WoW spelletje :P

Maar nu even de vraag en kon zo snel het niet vinden.

Wie en wat en waar geven Black Prince rep ?, ik ben al revered moet dus alleen naar exalted toe grinden ( jeeej )
En natuurlijk LFR voor drops en gear :+

• corset
Same here hmr, same hmr..

Erg irritant, de enige beta van mij die ik echt zelf heb gekregen was wotlk omdat ik bij WWI was :)

• Mektheb
Wotlk beta / Cata beta / en Panda beta :)!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-11 10:19
EelcoB schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:13:
Heb je een linkje van die Twitter? Dat zou namelijk mogelijk wel iets kunnen verklaren waarom ik dit keer wel snel een invite heb gehad. Mijn account is active vanaf zo'n beetje EU launch en nooit inactive geweest na de eerste activatie.

• jmxd
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:05:
Ja ja ik ben weer begonnen met mijn WoW spelletje :P

Maar nu even de vraag en kon zo snel het niet vinden.

Wie en wat en waar geven Black Prince rep ?, ik ben al revered moet dus alleen naar exalted toe grinden ( jeeej )
En natuurlijk LFR voor drops en gear :+
Isle of Thunder

• Mektheb
En dan alle mobs of hoe moet ik dat zien want gistere was ik daar en dingen aan het killen etc, maar kreeg alleen rep met emperor shoa shoa ?

• hmr

hmr

Dat is de Timeless Isle Mek ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:01
Dennism schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Heb je een linkje van die Twitter? Dat zou namelijk mogelijk wel iets kunnen verklaren waarom ik dit keer wel snel een invite heb gehad. Mijn account is active vanaf zo'n beetje EU launch en nooit inactive geweest na de eerste activatie.
https://twitter.com/Bashiok/statuses/482448710568509442

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:07:
[...]

En dan alle mobs of hoe moet ik dat zien want gistere was ik daar en dingen aan het killen etc, maar kreeg alleen rep met emperor shoa shoa ?
Dat is een ander Island.

Als je 90 bent, krijg je een quest die einde beetje samenvoegt (van lorewalker dacht ik). Vervolgens krijg je 3 quests (meet de spy en nog 2) buiten Shire van een Tauren paladin, 1 ervan is aan de westkant met een bloodelf te praten. Dat is de hele chain om op Isle of Thunder te komen, er simpel heen vliegen zonder quest, ga je dood.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 27-06-2014 13:11 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik zoek een spel waarin ik lekker veel uren kan steken en niet verveeld raak. Vroeger heb ik op een private server wow gespeeld en kon er dagen achter zitten. Nu wil ik de echte server gaan spelen. Is wow nog steeds zo goed dat je ook als beginner ( want ik snap er helemaal niks meer van denk ik) er goed in kan komen. En ik zou graag een server spelen waar het druk is en zo veel mogelijk Nederlanders, kan iemand mij er een aanraden?

• Mektheb
Ah tuurlijk wat stom, ja ik weet het alweer haha.

Ik heb dat hele isle of thunder zowat overgeslagen toen, omdat ik eigenlijk al klaar was ermee met WoW.
Maar mooi bedankt !

Kan ik weer de draad oppakken vanavond en dan ga ik gelijk morgen ochtend met SoO weer verder.
SinergyX schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:11:
[...]

Dat is een ander Island.

Als je 90 bent, krijg je een quest die einde beetje samenvoegt (van lorewalker dacht ik). Vervolgens krijg je 3 quests (meet de spy en nog 2) buiten Shire van een Tauren paladin, 1 ervan is aan de westkant met een bloodelf te praten. Dat is de hele chain om op Isle of Thunder te komen, er simpel heen vliegen zonder quest, ga je dood.
Thanks, maar ben er al wel geweest en heb ook al die Questline's al gedaan, echter nooit verder mee gegaan omdat ik toen al beetje klaar was ermee.
Maar heb nog wel ToT geraid en toen ben ik halverwege gekapt.

[ Voor 55% gewijzigd door Mektheb op 27-06-2014 13:14 ]

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:11:
Hallo iedereen,

Ik zoek een spel waarin ik lekker veel uren kan steken en niet verveeld raak. Vroeger heb ik op een private server wow gespeeld en kon er dagen achter zitten. Nu wil ik de echte server gaan spelen. Is wow nog steeds zo goed dat je ook als beginner ( want ik snap er helemaal niks meer van denk ik) er goed in kan komen. En ik zou graag een server spelen waar het druk is en zo veel mogelijk Nederlanders, kan iemand mij er een aanraden?
Instappen wordt alleen maar makkelijker nu (zeg het alleen niet te hard, dan heb je alle elitisten over je heen dat het moeilijker moet :p) Maar het is geweldig om nu te beginnen en gewoon alles in je op te nemen. Belangrijkste, neem de tijd. Voel je niet gepushed om snel max te zijn, krijg je alleen maar spijt van.

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie.
Raden jullie nog een server aan waar het lekker druk is? Zo ja welke?
En qua class is er een class die niet de zwakste is maar toch makkelijk om het spel mee te leren?

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:45:
Bedankt voor de snelle reactie.
Raden jullie nog een server aan waar het lekker druk is? Zo ja welke?
En qua class is er een class die niet de zwakste is maar toch makkelijk om het spel mee te leren?
Qua class zou ik gewoon bedenken wat voor rol je het liefste speelt, damage, tanken of healen, en dan even inlezen in welke class je het leukste lijkt.

Het is erg beginnersvriendelijk tegenwoordig, je zit er zo in, geldt eigenlijk voor elke class wel. Makkelijkste classes (imo) zijn die met een pet omdat die damage voor je kan opvangen, dus hunter of warlock (of deathknight maar die heb ik nog nooit gespeeld).

• corset
Qua server:

RP -> Argent Dawn
PVP -> Geen Idee
PVE -> Bloodhoof, Thunderhorn

Dat zijn de realms die ik aanraad

• soulrider
hangt ook een beetje af: ally of horde ;-)
ik vermoed dat bovenstaande lijst hordegericht is

• corset
allemaal ook alliance, ik speel allebei de factions op servers :p

• Zenety
lanerios schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:57:
Qua server:

RP -> Argent Dawn
PVP -> Geen Idee
PVE -> Bloodhoof, Thunderhorn

Dat zijn de realms die ik aanraad
PVP -> Outland (als je van een enorme queue houd) Stormscale en Kazzak.

http://wow.realmpop.com/eu.html

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja hoor na 8 jaar spelen krijg ik ook een invite voor Beta. Heb natuurlijk al eens een Open Beta gespeeld zo'n 4 weken voor de expansion, maar dit is ook wel leuk om te krijgen. :)

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
migchiell schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:54:
[...]

Qua class zou ik gewoon bedenken wat voor rol je het liefste speelt, damage, tanken of healen, en dan even inlezen in welke class je het leukste lijkt.

Het is erg beginnersvriendelijk tegenwoordig, je zit er zo in, geldt eigenlijk voor elke class wel. Makkelijkste classes (imo) zijn die met een pet omdat die damage voor je kan opvangen, dus hunter of warlock (of deathknight maar die heb ik nog nooit gespeeld).
Makkelijkste klasse is veruit Paladin, maar Hunter is een goede tweede. Warlock heb je toch wat meer het probleem dat je cloth draagt en DoT afhankelijk bent.

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Warlock is juist de enige cloth drager die aanvoelt als een tank. En DoT afhankelijkheid geldt eigenlijk alleen maar voor Affliction, Destruction is voor beginners heel makkelijk op te pakken en te begrijpen, niets moeilijks aan.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM hunter blijft toch easy mode 1.0, de 'mend pet' is al bizar sterk (plus passive heal en glyph), misdirect kan je permanent (glyph) op je pet spammen, dat je je bijna nooit druk hoeft te maken dat je uberhaubt agro krijgt.

Warlock mis ik dat extra stukje 'aoe agro' van de pet, zeker als ik gewoon hele berg mobs wil pullen (zoals die turtles op timeless) wil dat nog wel eens goed fout gaan.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Jammer dat ik nog geen beta key gekregen heb, meestal krijgen addon authors er gelijk eentje :-(

• corset
Niet altijd hoor. Dat gaat ook altijd in waves :) Eerst echt de grote mods (DBM etc) en daarna de wat kleinere. Anders kan iedereen die dus een mod maakt (en dus een zeer, zeer grote groep) 100% zeker een invite verwachten.

• soulrider
Dat zou het dan inderdaad wat te makkelijk maken:
wil je als eerste alpha-access: zorg dat je op twitter ofzo veel volgers hebt...
wil je vrij snel beta-access: maak een add-on die redelijk wat downloads verzamelt...

Wil je beiden: zie dat je in een worlds first-guild/raidteam zit

[ Voor 18% gewijzigd door soulrider op 27-06-2014 16:17 ]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Veel grote Twitch streamers hadden ook snel een Alpha key te pakken. Dat maakt de hype groter.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weet iemand of je een active account moet hebben om een beta invitation te (kunnen) krijgen? Mijn WoW account is momenteel niet actief omdat ik geen zin had om tot de release van WoD de huidige content te re-runnen.

https://discord.com/invite/tweakers

• soulrider
het heeft imho (natuurlijk) weinig zin om beta-toegang te geven aan iemand die geen actief account heeft.
Maar je kunt alsnog het geluk hebben. Ik ben Blizzard net, dus ik weet niet hoe ze hun beta-clients kiezen.
Ik hoop alleen er ook bij te horen in de loop van ...

en inderdaad: het helpt natuurlijk wat in het hypen (gratis reclame voor WoD) maar zoals er ook op sommige forums wordt vermeld. Sommige streamers zaten al een tijdje op een ander spel, hebben WoD-alpha gestreamed voor meer volgers en weinig testing, en de meeste zijn nu wellicht terug bezig met andere MMO's te streamen.

• corset
Soms wel, soms niet. Bij Cata en wotlk weet ik dat inactive accounts ook invites hebben gekregn. Bij mists, geen idee

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net bericht van mn vriendin, die heeft er eentje binnen :) Geen inactive account though, en vanaf de EU beta van Vanilla aan het "spelen". Vanavond maar eens een rondje doen dan!

https://discord.com/invite/tweakers

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Flinke install trouwens. 26gigs. Gelukkig begint het pas om 11 uur vanavond.

• Mektheb
Dat betekend dat als er nu al invites voor komen dat we toch over 6 maanden de nieuwe krijgen ?.
Teminste gok ik

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:27
weet dat er paar post geleden ook over gepraat is:
http://www.bol.com/nl/p/w...urchase/9200000028168621/

Maar heeft iemand hem al geleverd gekregen? zoja waar hebben jullie 'm besteld want ik wil 'm ook graag bestellen!

• Zerora
Mektheb schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:38:
Dat betekend dat als er nu al invites voor komen dat we toch over 6 maanden de nieuwe krijgen ?.
Teminste gok ik
Ik verdenk nog steeds de verjaardag van World of Warcraft als releasedatum.

• corset
Het zou me niets verbazen Zeror. Het gaat nu wel opeens in een snel tempo.

Helaas zijn wel de steden Karabor en de horde stad in de starting zone eruit geknipt.. we krijgen nu een basis bij Ashran PVP zone :(

Verwijderd

Ik heb een e-mail gebkregen dat ik in de Beta zit, ziet er opzich legit uit. De mailheaders komen overeen met mails waarvan ik weet dat ze van Bliz komen en alle links gaan echt naar blizzard sites.

Wordt dus druk downloaden vanavond.

Blijkbaar ben je veteran speler als je vanaf patch de Dire Maul patch ;-) Wellicht helpt het ook dat ik ondanks een pauze met spelen sindsdien nonstop een actief account heb gehad en tot MoP ook heroic heb geraid? In iedergeval vind ik mezelf een veteran :D
Pagina: 1 ... 31 ... 69 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!