[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 19-06-2014 19:03 ]
Ben op dit moment bezig mijn priest te gearen
Chrìstian @ Frostmane is mijn priest waarmee ik laatst voor het eerst normal heb gelopen. Ik wil graag de CM's gaan doen omdat ik die set ook wel tof vind!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vorige week 3 uit heel ToT... nu 1
@ Hmr: Het zou goed kunnen dat we zondag een flexrun gaan doen voor achievements met onze raidgroep. Daar gaan we dan meteen een aantal trials testen. Allicht leuk om je hunter voor beschikbaar te houden! Mochten de plannen veranderen, dan laat ik t weten!
Nog nooit zo'n gezellige LFR gezien, iedereen werkt samen, geen gescheld, hell we begonnen zelfs rotation/bacon tips uit te wisselen. Uiteindelijk 3 deaths in de gehele laatste wing van SoO
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
*edit: Stom, bedankt soulrider!hulkie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:20:
@ Eelco: Nu maar hopen dat de andere populatie een beetje relaxed is. Sowieso geldt vaak 'hoe meer zielen, hoe meer vreugde'
@ Hmr: Het zou goed kunnen dat we zondag een flexrun gaan doen voor achievements met onze raidgroep. Daar gaan we dan meteen een aantal trials testen. Allicht leuk om je hunter voor beschikbaar te houden! Mochten de plannen veranderen, dan laat ik t weten!
Als het enigzins kan ga ik proberen met mijn hunter mee te gaan op die flex achie run!
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 20-06-2014 13:30 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
damn: waarom heb ik een panda monk en panda shaman - dacht in Q te staan met die 2de ...
tot ik merkte dat bij het 1ste trashpack er maar geen chainlightning verscheen en ik te ver van de trash dus spinning crane kicks aan't spammen was
(gelukkig zitten soortgelijke spels ook onder dezelfde knoppen en rol ik momenteel enkel dps)
[ Voor 76% gewijzigd door soulrider op 20-06-2014 13:02 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
(oke: platte pally dps die als healer Q'd en dan verschiet dat ie gekicked wordt ... tja doe zoiets als je bv 250k dps doet zodat je hoge dps het gemis van een healer compenseert, niet als je amper 30k dps doe gewoon omdat je te lui bent om effe te wachten)
doe dan zoals mij: Q alles dat je wilt doen tegelijk, dan kan je vaak van de ene rechtstreeks de andere in gaan :-)
ondertussen van 4/4 sigils naar 7/9 gegaan en nog p2,3 en 4 van Tot te gaan
(altijd gezegd dat ik met alts 3-> 7 nooit ToT lfr zou doen, maar die buff doet me dat toch overwegen
[ Voor 17% gewijzigd door soulrider op 20-06-2014 14:20 ]
Hier kwam ik dus echt pas een week geleden achter..soulrider schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:40:
doe dan zoals mij: Q alles dat je wilt doen tegelijk, dan kan je vaak van de ene rechtstreeks de andere in gaan :-)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
P1 vind ik zo geweldig in LFR, zeker boss 3 met die debuff van 50%. Fight begint, en werkelijk iedereen popt elke cooldown die ze hebben, goed bezig joh.. met je 50% dmg debuffjunglebeast schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:37:
Ik heb nu 6 secrets uit ToT gekregen. En moet dus nog P1 en P2 uit SoO doen. Maar die ga ik niet zoeken in de LFR.
Dan hele gevecht mazzel hebben dat je teleported wordt, of zelfs met 75% debuff te komen en dat achteraf altijd die idioten die DPS charts gaan spammen en fail dit fail dat roepen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heheh ja. Daarom doe ik tegenwoordig SoO op Flex en Normal. Maar het vinden van een Normal groep via OpenRaid is ook niet echt makkelijk met een 550 of 560 requirement.SinergyX schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:25:
[...]
P1 vind ik zo geweldig in LFR, zeker boss 3 met die debuff van 50%. Fight begint, en werkelijk iedereen popt elke cooldown die ze hebben, goed bezig joh.. met je 50% dmg debuff
Dan hele gevecht mazzel hebben dat je teleported wordt, of zelfs met 75% debuff te komen en dat achteraf altijd die idioten die DPS charts gaan spammen en fail dit fail dat roepen.
Ik ben frostmage btw.
[ Voor 4% gewijzigd door po1son op 20-06-2014 15:28 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Nu nog even m'n WoW filmpje afkrijgen voor WoD en ik ben tevreden.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
- http://beta.wowdb.com/ach...eeeeeeeeeeroy#18379-18443
Leeeeeeeeeeeeeroy...? (10 Points)
Assist Leeroy Jenkins in recovering his Devout Shoulders in Upper Blackrock Spire on Heroic difficulty.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
geen idee wat de BiS trinkets zijn voor een Frostmage maar Shamans dropt een goede trinket voor de meeste casters (Toxic Totem) en Garrosh dropt ook een goede trinket (black Blood of Ya shaar oid) ook is er nog een trinket van Malkorok, maar die zuigt denk ik voor de meeste fights/classespo1son schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:26:
Ik heb nu al 5-6x immerseus gedaan voor die trinket, maar hij wil maar niet droppen... Ik probeer al maaaanden mijn pvp trinket te vervangen voor een pve trinket maar ik krijg maar niets. Weet iemand nog goede alternatieven? Mijn andere trinket is die van shado-pan assault.
Ik ben frostmage btw.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Trouwens de buff heeft mij 6 secrets uit ToT en 4 uit deel 1 van SoO gegeven. Dus 11 in totaal. Hopelijk krijg ik er nog een paar bij uit deel 2.
zit op dit moment op Nordrassil maar daar is de populatie zo ver terug gelopen dat het niet lukt om te kunnen raiden met men huidige guild .
char : http://tinyurl.com/nt52brh
zit zelf te denken om te moven naar Silvermoon maar ben daar nog niet over uit
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
5 - 6 keer is nikspo1son schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:26:
Ik heb nu al 5-6x immerseus gedaan voor die trinket, maar hij wil maar niet droppen... Ik probeer al maaaanden mijn pvp trinket te vervangen voor een pve trinket maar ik krijg maar niets. Weet iemand nog goede alternatieven? Mijn andere trinket is die van shado-pan assault.
Ik ben frostmage btw.
Anway, de shaman trinket samen met Immersius trinket zijn BiS voor frostmages. Succes met farmen!
Druid is zomg episch! Echt awesome set Oo
Voorlopig weer bezig met 3 chars..
heb pas een paar 90's. Nu naar de rest, enige wat ik straks nog mis is een Shaman.. maar die kan ik echt niet levellen, ik haat shamans \>_< tenminste, laat ik eerlijk zijn, levellen in Pandaria met shamans
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 23-06-2014 08:39 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Panda
Speelt wel echt waanzinnig.
Ontzettend leuke klasse
[ Voor 28% gewijzigd door Iusedto op 23-06-2014 09:07 ]
FUMES et CARNES
Beroeps brabander
Dan heb jij nog nooit pala gespeeld?Vuurvoske schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:06:
Ik vond het levelen als enhancement shaman beetje tegenvallen, maar dual spec als resto in dungeons is goed te doen! Je hebt alleen wel heel je tassen vol zitten met gear haha!
Holy PVP en PVE gear
Retri PVE gear
Prot PVE gear
Strenght PVP gear
Dat is pas vol
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Is gear voor drie specs
FUMES et CARNES
Ben mn pala aan het levelen.. en heb toch gewoon 3 setjes gear in de bagsIusedto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:34:
Lol, dat heb je nooit allemaal bij je lijkt me .
Is gear voor drie specs
13:37
Niet mee eens. De CM armor set vind ik echt waanzinnig mooi!Goemies schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:42:
Ik ben van mening dat geen enkele hunterset er echt vet uit ziet
Overigens zorgt die Mythic Druid set ervoor dat ik overweeg toch druid te gaan in WOD
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat raden jullie trouwens aan voor een boosted lvl 90 char ?
Timeless Isle en dan wat PVP voor gear upgrades ?
[ Voor 53% gewijzigd door Iusedto op 23-06-2014 10:54 ]
FUMES et CARNES
Door dungeons heen raggen met een goede groep en alles convertenlanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:55:
Timeless -> LFR -> donezo zit je binnen een week op 510+ als je beetje geluk hebt. Ik heb nog steeds geen manier gevonden om snel honor te farmen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nog nooit LFR gedaan moet ik bekennen
Zal me maar eens gaan inlezen en filmpjes kijken dan. Wil absoluut voorbereid naar LFR dan.
FUMES et CARNES
Toen er nog geen dualspec was had ik ook 4 sets op mijn druid in mijn bags/bank zitten.Iusedto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:34:
Lol, dat heb je nooit allemaal bij je lijkt me .
Is gear voor drie specs
- Resto PvE
- Tank PvE
- Cat PvE (op de bank)
- Resto PvP (op de bank)
- En resistance gear en andere trinkets en mikmak.
Nu zijn het er maar 3, hehe. Maar de PvP set ligt een beetje te verstoffen. Trouwens mijn bank ligt vol met tier items, staves, en andere mooie transmog item. Ik gebruik de voidstorage nog niet.
Wat ik eigenlijk graag zou willen is een gardrobe functie waar je transmog set kan saven en die via een tab of iets dergelijks kan activeren.
Of een functie zoals in diablo, zodra je een bepaald item geloot hebt, leer je de transmog ervan, om te voorkomen dat mensen items gaan traden voor de looks kun je bepaalde items gewoon soulbound houden zoals nu het geval is, zodra je de transmog dan eenmaal kent, zou je het item zelf niet per se hoeven te bewaren.junglebeast schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:35:
Wat ik eigenlijk graag zou willen is een gardrobe functie waar je transmog set kan saven en die via een tab of iets dergelijks kan activeren.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan iemand mij vertellen welke add on het is die midden op zijn scherm komt als de ability weer gereed is ?
Kon het gisteren zo gauw niet vinden op Curse. Dacht eerst Mike's scrolling combat text maar die is het volgens mij niet ?
FUMES et CARNES
Weakauras misschien (http://www.curse.com/addons/wow/weakauras-2)Iusedto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:03:
YouTube: Pandaren Elemental Shaman PVP 5.3 The Final Pandaren Voyage
Kan iemand mij vertellen welke add on het is die midden op zijn scherm komt als de ability weer gereed is ?
Kon het gisteren zo gauw niet vinden op Curse. Dacht eerst Mike's scrolling combat text maar die is het volgens mij niet ?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ga na de voetbal wel even proberen, bedankt.
FUMES et CARNES
Ja denk ook Weakauras 2. Kijk maar naar deze screenshot/setup.Iusedto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:14:
screenshots van die add on geven niet echt duidelijkheid.
Ga na de voetbal wel even proberen, bedankt.
Vanavond weet ik het
Kan ook meteen een nieuwe UI maken bedenk ik me nu.
Heb nog schone install
FUMES et CARNES
Doom_CooldownPulseIusedto schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:03:
YouTube: Pandaren Elemental Shaman PVP 5.3 The Final Pandaren Voyage
@hieronder:
Jazekers. Ik heb 'm vrijdag of zaterdag kunnen kopen bij Intertoys Bart Smit. Duurde wel even totdat de box in de winkel lag (in tegenstelling tot wat Blizzard aangaf, 17 juni). Je kan evt. ook bij de volgende winkels proberen:
Bart Smit
Bol.com
GameMania
Intertoys
Media Markt
[ Voor 28% gewijzigd door temp00 op 23-06-2014 14:58 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Helaas, Bol.com stuurt een mail dat ze het nog niet kunnen leveren.RMB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:48:
Op de Media Markt en Wehkamp site staat niet bij dat het om een boxed gaat.
Ik heb hem inmiddels gevonden op bol.com!
http://www.bol.com/nl/p/w...urchase/9200000028168621/
Morgen in huis, met poster en box!
Iemand de boxed preorder al kunnen bemachtigen?
./signedOmisys schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:23:
Ik ben onderhand een beetje uitgekeken op WoW na een jaartje of 5-6, en vraag me af of mensen hetzelfde hebben als mij. Kunnen jullie ook geen enkele andere MMO meer waarderen nadat je WoW hebt gespeeld? ESO, Wildstar, Diablo, maakt eigenlijk niet zoveel uit wat het ook is. Niks geeft hetzelfde gevoel als wat ik eerder met WoW had. Ik was erg enthousiast over Wildstar in het begin maar toch na 3-4 dagen spelen kwam de verveling alweer. Niks boeit me meer zoals WoW toen in het begin. Iemand met hetzelfde probleem?
Eso
Warhammer
Lord of the rings
EvE
etc etc bin there done that allemaal 1 maand leuk en dan boem boring...
Alleen speel ik sinds kort weer WoW na een vrij lange break van een maand of zes/zeven
Alle MMO's hebben goede en slechte kanten en de vraag is gewoon waarop je focussed.
Vond TESO tot nu toe degene met de meeste potentie maar die stoppen er dan weer zo een achterlijke VR grind in en dan nog de enorme hoeveelheid bugs. Wel heel jammer want de potentie was er zeker. Beetje gevalletje a la SWTOR.
Van Wildstar vond ik de housing echt heel leuk en ook de humor in de game was super. Het questen echter was zo verschrikkelijk boring. Zo erg heb ik het in lange tijd niet meer gezien.
En aangezien het levelen ook nog wat "langzaam" ging vond ik het meer een verplichting en had ik niet het geval dat ik een leuke game speelde.
Dus nu terug naar WoW. Speel sinds 2005 en blijf voorlopig gewoon weer lekker spelen
FUMES et CARNES
Same here. Niks voelt zo goed aan als WoW. Ook meerdere malen gestopt om andere MMO's te checken. Guild Wars 2 kwam voor mij nog het dichtsbij qua gameplay en feeling. Maar toch miste het een bepaald gevoel die je krijgt bij WoW.Omisys schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:23:
Kunnen jullie ook geen enkele andere MMO meer waarderen nadat je WoW hebt gespeeld?
Wat me ook altijd opvalt is movement in WoW. Het is gewoon zoveel beter gedaan dan in andere MMO's. Karakters in bijvoorbeeld SWTOR voelen heel stijf aan, in wow is het gewoon heel losjes en netjes gedaan.
Klein voorbeeldje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-MkyS12SvqA]
Zoals dat in Eso zie je dat heel duidelijk.
Werd in Wildstar bijv. sneller "misselijk" maar dat kwam meer door de FoV.
FUMES et CARNES
Dacht dat ik de enige wasIusedto schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:37:
Werd in Wildstar bijv. sneller "misselijk" maar dat kwam meer door de FoV.
Maar de MMO's die ik zo weer zou inruilen voor WoW, zijn er helaas niet meer.
Gelukkig waren er meer mensen daar wat op SWC ook niet vaak voorkomt, Huolon neer en zie daar...de mount!
Had het in TESO maar vooral Wildstar was "erg"lanerios schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:56:
[...]
Dacht dat ik de enige wasHeb dat ook in games als ESO en shooters op de PC, rare is, op consoles dan weer geen last van.
Had wel een add on gevonden en daarmee kon je de FoV aanpassen. Op FoV75 werd het wel veel beter.
Heb er geen enkele last van in WoW
FUMES et CARNES
gister m'n rogue langs alle flame keepers gehaald (Northrend en Cata te gaan) en alweer bijna 86, yay! Kan niet wachten op 90. Dan alleen nog Shaman en Mage. En ik ben zo cloose!
Omgekeerde wereld bij ons thuis , hehe
Helaas die add on niet kunnen testen en de boosted shammy niet kunnen gearen.
Misschien vanavond
FUMES et CARNES
Dat heb ik ook. Iedere keer wanneer ik een andere MMO probeer, ben ik na een paar dagen dat spel alweer beu en kijk ik toch weer naar WoW. Bewijst eigenlijk wel hoe goed die game wel niet is.Omisys schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:23:
Ik ben onderhand een beetje uitgekeken op WoW na een jaartje of 5-6, en vraag me af of mensen hetzelfde hebben als mij. Kunnen jullie ook geen enkele andere MMO meer waarderen nadat je WoW hebt gespeeld? ESO, Wildstar, Diablo, maakt eigenlijk niet zoveel uit wat het ook is. Niks geeft hetzelfde gevoel als wat ik eerder met WoW had. Ik was erg enthousiast over Wildstar in het begin maar toch na 3-4 dagen spelen kwam de verveling alweer. Niks boeit me meer zoals WoW toen in het begin. Iemand met hetzelfde probleem?
Pfff die had ik in de 1e week van de patch launch alCarthrax schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:12:
Gisteren keerde mijn geluk een beetje terug na lange afwezigheid. Ik bracht mijn rogue online die ik nog bij de Timeless Isle Huolon brug had staan en wie spawnde daar...meneer Huolon (of is het mevrouw?).
Gelukkig waren er meer mensen daar wat op SWC ook niet vaak voorkomt, Huolon neer en zie daar...de mount!
En ja het is om te dollen, en ja ik heb hem echt zo gehaald
In Warframe in een Alliance gekomen, dan is het erg leuk spelen, T3/T4 survival tot ~50minuten volhouden, dus ben er weer tijdje zoet mee.lanerios schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:16:
@Sinergy, zelfde hier. Ik wissel vaak af (FFXIV, Rift, Warframe en andere games). Maar inderdaad, dé game die WoW moet vervangen is er simpelweg gewoon niet.
gister m'n rogue langs alle flame keepers gehaald (Northrend en Cata te gaan) en alweer bijna 86, yay! Kan niet wachten op 90. Dan alleen nog Shaman en Mage. En ik ben zo cloose!
Gisteren 10 minuten online geweest om m'n farm even bij te houden bij de Tillers, maar daarna had ik het wel weer gezien. Que stond over de 40 minuten, daar ga ik niet op wachten. Guild is zo goed als uit elkaar gevallen dus extra 'motivatie' om maar weer uit te loggen. Morgen nog 1x run doen voor de secrets, cape halen en het is leuk geweest.
Ik ben nu een feral druid begonnen voor PvP, heb 0 PvP ervaring en ook 0 druid ervaring dus het is allemaal weer even lekker uitzoeken en uitproberen. De druid is nu level 25.
Trouwens iemand heeft een neutral panda naar 90 geleveld zonder een factie te kiezen, kwestie van tijd te veel, mining en herbs
Forum topic inclusief link naar youtube, screenshot en het verhaal.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13204930582
Maargoed, ieder z’n eigen ding. Wat een verschrikkelijke weg heeft die gast afgelegd, en waarom?! Omdat het kan? Not my cup of tea…
Gister heeft Nederland met 2-0 gewonnen, dat betekent zondag geen raid. Het WK gooit redelijk roet in ons raidschema, gelukkig vinden de meeste raiders het geen probleem. Morgen gaan een aantal trials mee op een versie HC run. Ik ben erg benieuwd, vooral naar onze nieuwe mage. Zelf ga ik na lange tijd weer eens fire spelen. Met de ilevel upgrades zou deze spec in theorie een bak meer damage moeten doen. Jullie horen het donderdag wel!
Maar ik snap je punt wel hoor
[ Voor 18% gewijzigd door corset op 24-06-2014 11:41 ]
Dat je daar zin in hebt zeg.
We hebben toch ooit ook eens een troll warrior gehad die levelde zonder gear en wapen of zo iets ?
Gutrot of iets wat daar op lijkt
FUMES et CARNES
En een pacifist char (geen quests, geen kills) tot 90
etc
etc
genoeg leuke challenging level methodes
Vind lvl 90's kopen veel beter
FUMES et CARNES
Hij heeft het wel gehaald uiteindelijk, maar kostte ook de nodige moeite voor hem.
Heb overigens prima zaken gedaan voor Secrets deze reset. Van 7/20 naar 18/20, lang leve de buff.
Op alt Priest ook gelijk even de quest begonnen en gelijk alle Sigils complete (100% droprate gehad)
Volgende week hopelijk de overige 2 Secrets uit de eerste 2 wings van ToT, aangezien de Titan Runestones alleen in de laatste 2 van ToT en eerste 2 van SoO droppen.
Ik vind het best geweldig om te zien, zelf wel eens geprobeerd, maar de tijd die je nodig hebt.. pfff.hulkie schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:39:
“Get a job!” is de eerste gedachte die mij te binnen schiet. Mijn tweede gedachte? “Get a life!”
Maargoed, ieder z’n eigen ding. Wat een verschrikkelijke weg heeft die gast afgelegd, en waarom?! Omdat het kan? Not my cup of tea…
Mijn beste 'prestatie' is nog de protest-banner van pre-WOTLK events op mijn mage te hebben
Hoefde je niets voor te doen, dan behalve op het juiste moment in het verleden uit te loggenPlease keep in mind that this buff has not been part of the game for long - it is not intended that you still have it, so if you lose it for any reason, we won't be able to reapply it. So if this buff is so important to you, act with extreme caution
Ik ga daarom de Sandbox titels in de gaten houden. Een MMO waar je samen met andere invloed kan hebben op de wereld. Of dat nu via PvP of PvE gaat maakt mij niet zo heel veel uit.
Deze week ook van 1/20 naar 12/20 secrets gegaan. Dus hopelijk kan ik volgende week die quest afsluiten. Jammer dat ik dan de runestones quest niet met de bonus kan doen.
Denk dat WoW toch wel de uitzondering voor mij op de regel is dat ik MMO RRPG's niet leuk vind
Overigens nu wildstar in de verkoop voor een prikkie
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 24-06-2014 14:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
true.. speel al sinds 2005Twylight schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:35:
WoW heeft 10 jaar de tijd gehad om gameplay te perfectioneren en verschillende systemen te ontwikkelen. Als er nu een nieuwe MMO uitkomt zou die dat alles eigenlijk al direct moeten evenaren wil het echt een kans krijgen en dat is eigenlijk gewoon onmogelijk. En als ze dan ook keer op keer denken weg te kunnen komen met hetzelfde business model als Blizzard met een subscription van €12.99 per maand voor een inferieure game dan loopt het gewoon de soep in. Daarnaast denk ik dat het overgrote deel van de huidige WoW playerbase al geruime tijd het spel speelt en vaak gewoon helemaal geen zin heeft in het investeren van een hoop tijd om een nieuw spel te leren spelen na al zoveel tijd en energie in WoW te hebben gestoken.
*edit; typo!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zat ik toen ook in. 2005 gingen we live in de EU dacht ik
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 24-06-2014 15:25 ]
FUMES et CARNES
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ja dat kopt wel zo ongeveer ik ging volgens mij ergens richting de zomer in 2005 spelen.Iusedto schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:48:
2004 was US beta ?
Zat ik toen ook in. 2005 gingen we live in de EU dacht ik
In de jaren gigantisch veel MMO's gezien, waren ze beter dan WoW? Soms wel, soms niet. Denk dat het verhaal ook niet zit in beter/slechter, maar in toegankelijker/publiekelijk. Ik zie games met (voor mij) betere combat of graphics, of story/scenery/settings, maar missen de playerbase om de game écht bevolkt te krijgen. Verschil zag ik al bij City of Heroes tussen de EU en US servers, US was zoveel meer te doen en waren zoveel meer mensen, was compleet nieuwe ervaring.
Als ik nu blanco WoW zou beginnen, zou ik bij de eerste 10 lvls al zijn afgehaakt. Had toevallig een mage opnieuw gemaakt, ik heb het tot lvl8 kunnen volhouden en was het alweer zat (goed, mage is bij voorbaat al mn favo class niet). Maar ik ben dat 'opstart' moment al lang voorbij, dus geen probleem meer.
Ik kwam laatst het hele LK gebied weer door, wat een dooie bedoeling is dat geworden. Dungeons gaan zonder een woord asap, in de zones kom je een verloren herbalist of miner tegen (of erger, verveelde PVP lvl90), dat is _compleet_ anders dan zoals ik LK heb ervaring (eerste expension die ik vanaf eerste dag meemaakte).
Andere games hebben dit soms erger of juist minder, vond persoonlijk bij Rift je vanaf laag level al erg snel 'mee kon' met de rest, ook GW2 liep je direct in de public events. Wildstar echter loop je volgens mij de eerste 20 lvls beetje solo quests te doen (booooooring quests btw) en heb je enkel je 'verse combat' die je bezig houden.
Eenmaal daar voorbij en het wordt allemaal wel weer leuker, als je eenmaal met de 'massa' mee kan.
We zitten nu eenmaal bij de massa, we kunnen direct mee (of kort sprintje), dat in combinatie dat het voor veel 'hun eerste grote MMO' was, zal je daar altijd wel bij blijven (goed, buiten de kotr, RS of LA spelers
[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 24-06-2014 17:21 ]
Scroll of Resurrection bestaat niet meer, er is nu alleen nog het Recruit a Friend programma, dat werkt alleen als mensen geen battle.net account hebben, of een account aangemaakt hebben na invoering van RaF meen ik...Thrace Grumble schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:30:
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben (+-2 jaar) wil ik voor de fun mss weer beginnen met een nieuw char... Heeft er iemand mss nog een Scroll of Resurrection liggen of bestaan die niet meer?
Nog mensen aan de Horde kant die ook op die server zitten?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Was wel leuk om de verschillen te zien. Heb als boosted char geen enkel stuk PVP gear.
Sommige mensen "blies" ik dan toch nog wel op terwijl ik bij sommige dus echt amper damage deed
Vond het wel erg leuk alhoewel ik als elemental shaman erg "allergisch" werd voor WW monks.
Die maakten dus echt gehakt van me
FUMES et CARNES
Ik heb zelfs nog de mazzel gehad dat ik bij elke WoW release op een verse nieuwe server kon beginnen en dat ultieme gevoel van iedereen = level 1 een paar keer kon herbeleven. Dat je /who 10- doet en 5 spelers in de Barrens ziet rondlopen en verder niet. Je ziet langzaam de economie ontwikkelen. Je ging uit je dak als je een blue item vond omdat je dps ineens verdubbelde voor een paar levels. En je maakte de rise en fall van guilds mee.SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:14:
Eenmaal daar voorbij en het wordt allemaal wel weer leuker, als je eenmaal met de 'massa' mee kan.
We zitten nu eenmaal bij de massa, we kunnen direct mee (of kort sprintje), dat in combinatie dat het voor veel 'hun eerste grote MMO' was, zal je daar altijd wel bij blijven (goed, buiten de kotr, RS of LA spelers).
Dit dus.
Ja ik ben ook een keer begonnen op een verse server. Was in 2008 geloof toen Blade's Edge werd gelaunched. Ben toen aan een leuk Horde projectje begonnen. Was echt leuk om mee te doen in de race naar lvl 70. Uiteindelijk was ik de 11de lvl 70 op de server en 2de Warlock. Jammer genoeg heb ik die later gedelete.FunkyTrip schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:
[...]
Ik heb zelfs nog de mazzel gehad dat ik bij elke WoW release op een verse nieuwe server kon beginnen en dat ultieme gevoel van iedereen = level 1 een paar keer kon herbeleven. Dat je /who 10- doet en 5 spelers in de Barrens ziet rondlopen en verder niet. Je ziet langzaam de economie ontwikkelen. Je ging uit je dak als je een blue item vond omdat je dps ineens verdubbelde voor een paar levels. En je maakte de rise en fall van guilds mee.
Dat is toch geen verschil met een gevestigde server? Kom op mijn server ook nooit iemand tegen in BarrensFunkyTrip schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:56:
Ik heb zelfs nog de mazzel gehad dat ik bij elke WoW release op een verse nieuwe server kon beginnen en dat ultieme gevoel van iedereen = level 1 een paar keer kon herbeleven. Dat je /who 10- doet en 5 spelers in de Barrens ziet rondlopen en verder niet. Je ziet langzaam de economie ontwikkelen. Je ging uit je dak als je een blue item vond omdat je dps ineens verdubbelde voor een paar levels. En je maakte de rise en fall van guilds mee.
Voor mij de reden waarom WoW zo goed is, en andere mmo's voor mij gewoon niet werken.
1.) movement. Zie eerder geposte video
2.) Het draait op oudere pc's! Rift doet dit ook goed, geen gekloot met alles op minimum etc
3.) Vanaf level 1 werkt het gewoon. GW2, Wildstar, alles draait daar om de endgame, levelling is een side-dish, die gewoon niet lekker loopt.
@sinergy,
een nieuwe server heeft juist het idee dat de mensen die je ziet in die zones, ook de hogere levels zijn. Je ziet een server opgroeien, je ziet de AH fluctuaties met het level bereik (eerst veel low level, dan mid, dan high level zooi). Ook zie je guilds opstaan, fuseren en ompleuren. Heerlijk blijft dat. Vooral als je dan in een guild zit die uiteindelijk belangrijk is voor de gehele raid/pvp scene
[ Voor 33% gewijzigd door corset op 25-06-2014 12:45 ]
Maar dat is zeer persoonlijk denk ik.
Beetje oude style 400 weaponskill hebben
Maar goed, dit is totaaaal off topic.
Vraagje voor de rogues. In hoeverre is de Dragon Soul Legendary te solo'en
1ste dk heeft eindelijk de lfr shoulders kunnen vervangen door ordos-WF shoulders.
(de truc "het gearstuk dat je vervangen wilt zien uitdoen voordat je ordos aanvalt" werkt precies nog altijd redelijk vaak)
Die heeft nu dus leg. cloak + alle ordos WF gear pieces op mainspec (frost) + de 2 set van celestials, met lfr ringen en trinkets en een flex Mainhand en lfr offhand. (dual wield)
ilvl 560 en nog 2 upgrades te gaan op die shoulder, dus de 561 gaat ie net wel of net niet halen.
Misschien toch eens kijken of ik die in een normal raiding groep krijg zodat ie trinkets, rings en wapens kan krijgen :-)
de 2de heeft wf-belt gekregen van Ordos en set hands van celestials en tikte de 507 aan (nog niets geupgrade - dat is valors weggooien op timeless gear)
Al de anderen raapten gold
7 alts, 2 bosses = 14 drops - 3x gear = 11x gold
natuurlijk wel makkelijk ong. 800g rapen, maar ik heb toch liever gear op die alts :-)
De 5 90-alts (nr3 -> 7) gaan wellicht toch nooit de cloak hebben want ze zitten nog aan hun sigils...
oh ja: gnome warlockie gestart, op een paar uurtjes toch al naar lvl 37 gebracht
Als ik nu ook nog eens kon beslissen of ik die als demon of destro zou levellen, dan zou het nog makkelijker zijn vermoed ik. Wat raden jullie eventueel aan tijdens de 1->90 grind?
Wel spijtig dat je in dungeons toch vaak ninja's tegenkomt. pala tanks die gaan needen op cloth gear ?
't is niet omdat ik in full enchanted heirlooms rondloop, dat ik de gear waarvoor ik geen heirlooms heb niet nodig kan hebben eh. pas op lvl 34 de lvl 5 hands kunnen vervangen omdat ik de keren ervoor telkens de need rols verloor tegen pallie, huntards, ...
en een vriend effe een 80-> 84,5 boost gegeven in het noordwesten van uldum - die groepjes gardes op die trappen daar... op een uurke of 2 was die boost rond.
[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 25-06-2014 13:53 ]
Moet wel zeggen dat ik het een enorme handicap vind om op mijn iets oudere laptop te PvPen. Ring of Frost en andere AoE spells zijn vaak niet duidelijk zichtbaar, voor bijvoorbeeld stealth classes best een probleem.lanerios schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:40:
2.) Het draait op oudere pc's! Rift doet dit ook goed, geen gekloot met alles op minimum etc
Ook vind mijn laptop SOO niet zo'n leuke area qua graphics, zelfs op low. De rest van de wereld gaat het wel goed af, low is dan ook echt low en zuipt op dat moment ook niet zoveel grafisch geheugen.
80 > 85 in Stonecore werkt ook echt top! Je kan in principe pas vanaf van level 82 naar Deepholm toe via de questline, maar je kan wel de character summonen. Mijn monk was in 1 uur van 80 > 85. Met RaF bonus though. Maar zorg ervoor dat je de buff van het Midsummer festival hebt + http://www.wowhead.com/it...ixir-of-ancient-knowledge. Dan ben je er echt zo!soulrider schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:44:
en een vriend effe een 80-> 84,5 boost gegeven in het noordwesten van uldum - die groepjes gardes op die trappen daar... op een uurke of 2 was die boost rond.
Maar toen zaten we al op lvl 83,5 en zagen we het nut niet echt meer om naar daar te vliegen en die potion te maken/zoeken voor mijn vriend.
die boost: op die trappen zijn er 8 groepen van telkens 10 ventjes.
als je de te boosten toon op een flying mount laat zweven op 2/3 tussen het plateau tussen trap 2 en 3 en het bovenste niveau (en een beetje tegen de muur) dan vangt die van alle groepen de xp.
1 ronde geeft ongeveer 8 a 10% xp. en je bent rond op amper een paar minuten.
(iets van 20k a 25k xp per ventje)
Daarna loop je met een goede AoE-class van boven naar beneden doorheen die groepen (pullen, aoe spammen, looten doorgaan) je vliegt terug naar boven wacht op respawn en begint opnieuw.
Op mijn boomie was het musrooms zetten, detonaten (beiden keybound op nagra knoppen) en 9 van de 10 vielen zo om, de groepsleider kon ik mbv dots zo killen - of meerdere groepen samen pullen en twisters erop.
Heb het daarvoor met mage op 2de account gedaan om monk van 1ste account te boosten:
gewoon in't midden van elke groep gaan staan, arcane blast spammen en go next.
monk elke ronde effe wat laten heen en weer bewegen tegen AFK-logout en go...
als je zelf of de te boosten vriend tailoring heeft als prof dan wordt er redelijk wat embersilk cloth opgeraapt
Hou er wel rekening mee: op deze manier raap je natuurlijk geen of weinig gear op en krijg de gebooste mogelijk een probleem in de startzone van pandaria, maar je kan vashj'ir, deepholm, hyjal skippen op deze manier.
Achteraf op lvl 90 moet ie de startquests maar doen voor de portals in SW indien gewenst.
ps: we deden het zonder die elixir: je bent langer bezig om die elixir te farmen op je main, dan dat de boost duurt, en val je een keer omdan mag je die opnieuw gaan farmen ofde volgende gebruiken.
en zonder RaF. (hij is diegene die mij 16 maanden geleden introduceerde in de wereld van Azeroth, de RaF-bonus is dus al lang afgelopen)
[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 25-06-2014 14:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!