"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beide speler kunnen toch ook het bereiken? Ik ben zelf redelijk fanatiek met wow maar heb ook nog geen cloak op mijn chars. Die ga ik waarschijnlijk pas binnenkort halen. Tegenwoordig is alles beschikbaar voor iedereen en dat is prima, maar het is nooit genoeg voor mensen.Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:25:
[...]
Dat is hetzelfde als iemand die 20 euro boodschappen per week kan doen en maar 2 keer naar de Albert Heijn kan. Nu is er iemand anders die ook maar 20 euro boodschappen per week kan doen maar die gaat 5 keer, zou die persoon dan meer mee mogen nemen?
Het 'we betalen er toch beide voor' argument gaat mijns inziens niet op hier, maar dat is een discussie die we inderdaad beter kunnen vermijden. Ben allang blij dat jij wel inhoudelijk een leuke discussie weet te voeren. (Jammer dat die het bestek van dit forum te buiten gaat
Dat kan van andere niet gezegd worden.
*edit: ik ben het eens met de persoon onder mij!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niet meer recht, maar ze zouden er beide wel dezelfde moeite voor moeten doen. Kan de casual (ik zie mezelf ook als Casual trouwens) dat niet vanwege tijdsredenen, skill of wat anders dan is dat helaas zo, ik kan zelf ook niet alles doen in de game in de tijd die ik heb. Ik betaal ook hetzelfde als een Method raider. Heb ik dan ook per definitie recht op een Garrosh HC mount, Garrosh HC Heirlooms, tevens betaal ik het zelfde als R1 PVPérs, moet ik dan ook na het seizoen de R1 title + FoS + Gladmount maar gewoon krijgen zonder de prestatie te leveren?Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:25:
[...]
Of je nu om wat voor reden ook casual speelt of hardcore speelt. Beide spelers betalen hetzelfde om dit spel te kunnen spelen, dus waarom zou de een meer recht hebben op iets dan de ander?
Je betaald mijn inziens voor een 24/7 toegang tot een dienst (excl maintenance) die een bepaalde hoeveelheid content heeft. Je betaling geeft je het recht die content te consumeren, hoeveel en welke content je gaat consumeren bepaal je verder helemaal zelf.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 17-06-2014 14:37 ]
Ik betaal even veel als Blood Legion. Betekend dat dat ik dezelfde progress moet hebben? Nee, aangezien zij er meer tijd en moeite in steken.
Natuurlijk is het zo dat een bepaalde 'basis' gewoon beschikbaar moet zijn (LFR, BG's etc) en dat is er gewoon.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En daar hoort een legendary cloak m.i. niet bij. En als dat dan al wel het geval is, waarom moet het dan NOG makkelijker worden gemaakt.lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:39:
Dennism, daar ben ik het compleet mee eens
Ik betaal even veel als Blood Legion. Betekend dat dat ik dezelfde progress moet hebben? Nee, aangezien zij er meer tijd en moeite in steken.
Natuurlijk is het zo dat een bepaalde 'basis' gewoon beschikbaar moet zijn (LFR, BG's etc) en dat is er gewoon.
QFT:
Je betaald mijn inziens voor een 24/7 toegang tot een dienst (excl maintenance) die een bepaalde hoeveelheid content heeft. Je betaling geeft je het recht die content te consumeren, hoeveel en welke content je gaat consumeren bepaal je verder helemaal zelf.
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 17-06-2014 14:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik bijvoorbeeld even een idee geef:
Die 2 solo scenarios zijn geweldig. Ze zijn tricky, en je moet je best ervoor doen. Waarom dat niet doen? Gewoon jezelf keer op keer bewijzen. De speler wordt beter, hij verdiend de cloak ook echt, en hij wordt beter getrained voor evt na LFR raiden.
Ik zeg niet dat het voor iedereen beschikbaar moet zijn. Voor mij was het gewoon normal en hoger geweest. Maar wat moeilijker mag wel. De grind? Dat is gewoon niet te vergelijken met moeilijk, aangezien dat alleen geduld vereist.
Wat je probleem dan met het 'nog makkelijker'? Enkel omdat jij het via de 'moeilijke' manier moest doen?hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:42:
En daar hoort een legendary cloak m.i. niet bij. En als dat dan al wel het geval is, waarom moet het dan NOG makkelijker worden gemaakt.
Er is al genoeg (meer dan genoeg) onvrede geuit over de cape, de quest en het 'geheel' ervan, iedereen ziet de heilige graal in het 'back to basic' systeem waar WoD mee lijkt te komen, maar het zal net zo makkelijk blijven en worden als het nu ook al is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yup daar ben ik dus ook bang voor, we hopen dat blizzard het nu wel snapt dat we meer richting een Wotlk / TBC mixx playstyle willen.SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Wat je probleem dan met het 'nog makkelijker'? Enkel omdat jij het via de 'moeilijke' manier moest doen?
Er is al genoeg (meer dan genoeg) onvrede geuit over de cape, de quest en het 'geheel' ervan, iedereen ziet de heilige graal in het 'back to basic' systeem waar WoD mee lijkt te komen, maar het zal net zo makkelijk blijven en worden als het nu ook al is.
Maar door dit soort dingen trappen ze de hoop weer in een hoekje, maar dat had ik al met die chopper actie enz
Ben nog steeds bezig. Heb 6+ weken gedaan over secrets. Het maakt me allemaal niet uit, maar alles wordt zo gegooid naar iedereen en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Ben erg benieuwd naar WoD! Eindelijk weer moeilijkere heroicsSinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Wat je probleem dan met het 'nog makkelijker'? Enkel omdat jij het via de 'moeilijke' manier moest doen?
Daar lekker mythic raiden
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 17-06-2014 14:53 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, alleen zoals ik eerder al aangaf, meer tijd betekend niet hetzelfde als meer moeite doen.Dennism schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:34:
[...]
Niet meer recht, maar ze zouden er beide wel dezelfde moeite voor moeten doen. Kan de casual (ik zie mezelf ook als Casual trouwens) dat niet vanwege tijdsredenen, skill of wat anders dan is dat helaas zo, ik kan zelf ook niet alles doen in de game in de tijd die ik heb. Ik betaal ook hetzelfde als een Method raider. Heb ik dan ook per definitie recht op een Garrosh HC mount, Garrosh HC Heirlooms, tevens betaal ik het zelfde als R1 PVPérs, moet ik dan ook na het seizoen de R1 title + FoS + Gladmount maar gewoon krijgen zonder de prestatie te leveren?
Het laatste stuk bevestigd echter precies wat ik bedoel.
De betaling geeft je het recht die content te consumeren, hoeveel en welke content je gaat consumeren bepaal je verder zelf... dat klopt.
Daarom wil ik zelf kunnen bepalen of ik in dit geval die legendary wil halen, ook al kan ik niet avond na avond raiden omdat ik daar simpelweg de tijd niet voor heb. Moet dit inhouden dat guilds als Method niet beloond moeten worden dat hun meer tijd doorbrengen in dit spel? Nee, absoluut niet, maar hou het dan inderdaad op mounts, leveling heirlooms of titles, niet op felbegeerde items als legendaries.
Ik begrijp dit onderscheid niet.Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:55:
[...]
Nee, absoluut niet, maar hou het dan inderdaad op mounts, leveling heirlooms of titles, niet op felbegeerde items als legendaries.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik hoop op moeilijkere heroics, maar ik twijfel. ik ben bang dat het hetzelfde wordt als mop/cata. 1,5 content patch later rolt iedereen er doorheen.hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:49:
[...]
Ben nog steeds bezig. Heb 6+ weken gedaan over secrets. Het maakt me allemaal niet uit, maar alles wordt zo gegooid naar iedereen en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Ben erg benieuwd naar WoD! Eindelijk weer moeilijkere heroicswat meer uitdaging ipv farmen (daar ben ik het volledig mee eens). En die CM weapons, kwijl! !
Daar lekker mythic raiden
En felbegeerde legendaries bestaan niet meer
Prima toch? 1,5 content patch later zijn heroics niet echt meer relevant. Als ze aan het begin maar lekker uitdagend zijn, lees: cc is nodig, boss vergt samenwerken en de dungeon zit goed in elkaar.lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:59:
[...]
ik hoop op moeilijkere heroics, maar ik twijfel. ik ben bang dat het hetzelfde wordt als mop/cata. 1,5 content patch later rolt iedereen er doorheen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik moet wel bekennen dat ik ook geen fan ben van de huidige grind structuur, maar ik vind het wel prettig dat het voor iedereen beschikbaar is.
Maar goed!
Die heroics... ik hoop op pre-nerf Shattered Halls niveau natuurlijk, maar ik denk dat dat iets te overtuned zou zijn
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Als casual moet ik gewoon keuzes maken.
Vond Isle wel weer erg leuk, maar vond het "raar" dat je die stomme cape moest hebben om over die brug te komen
Ook vond ik MoP iets teveel dailies hebben maar dat is een persoonlijke mening.
Vond van alle expansions MoP degene met de meeste restricties.
Beetje als ; "als je X wilt doen dan moet je eerst Y doen , maar voordat je Y kan doen moet je eerst Z halen, etc etc.
Naar mijn mening was dit nooit zo sterk aanwezig in de voorgangers.
FUMES et CARNES
1 en 2 hebben de cloak niet nodig voor progress, voor hun is het gewoon een hebbedingetje, ik zeg ook absoluut nergens dat die mensen geen cloak mogen hebben, maar aangezien er geen noodzaak is maakt het ook weinig uit voor hun of de questline nu vol zit met RNG, dat is immers alleen een probleem als je de cloak echt nodig hebt voor progress (of dat nu in normal of heroic is).lanerios schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Waarom hebben 1 en 2 het niet nodig? Omdat jij dat vind? Nieuwe spelers die gaan raiden, hebben dus totaal geen cape nodig. Logica![]()
Maar blijkbaar mag je pas de cape als je heroic gear hebt volgens jou. Echt geen speld tussen te krijgen, je moet bij blizzard werken!
Ik speel zelf zeer casual (heb normal garrosh niet dood), maar heb wel de cape. Waarom? Omdat ik het wilde. Sommige mensen vinden het ultieme doel heroic raiden. Voor mij is het veel op 90 met wat capes.
Zo werkt het nou eenmaal. Omdat jij het niet nuttig vind, betekend niet dat het nutteloos is. Anders kunnen ze imo gewoon heroic afschaffen, want tsja, dat heb je toch ook niet echt nodig
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
YouTube: Individual Raid Tier Sets - Why U Not Mad?blouweKip schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:11:
[...]
1 en 2 hebben de cloak niet nodig voor progress, voor hun is het gewoon een hebbedingetje, ik zeg ook absoluut nergens dat die mensen geen cloak mogen hebben, maar aangezien er geen noodzaak is maakt het ook weinig uit voor hun of de questline nu vol zit met RNG, dat is immers alleen een probleem als je de cloak echt nodig hebt voor progress (of dat nu in normal of heroic is).
Erg van toepassing op onze discussie
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat gaat over aparte sets op mythic, ik snap niet wat dat met de discussie te maken heeft.hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:16:
[...]
YouTube: Individual Raid Tier Sets - Why U Not Mad?
Hahaha heerlijk. Spot on!hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:16:
[...]
YouTube: Individual Raid Tier Sets - Why U Not Mad?
(Maar dan zou transmog ook weg moeten)
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 17-06-2014 15:23 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Het gaat om de argumentatie die Preach hanteert. Vind het zeker wel van toepassing en ik vind het grappig hoe hij het verwoordt. Ik weet dat het niet om de legendary gaat, maar hij snijdt een aantal punten aan die spot on zijn.blouweKip schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:21:
[...]
Dat gaat over aparte sets op mythic, ik snap niet wat dat met de discussie te maken heeft.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hmmjah, opzich ook een inzicht, echter was dit (in current content, dus zonder de buffs op de droprates, SoO extra drops e.d.) al de makkelijkste Legendary ooit te krijgen voor de echte (niet normal+ raidende) casuals spelers. Het enige dat het koste was tijd (en een beetje geluk). Een van de meest casual spelers in mijn guild (raid niet meer en wanneer wel alleen LFR voor de story in principe en speelt 2 - max 3 avonden per week) had de cloak op day one dat je hem kon hebben gewoon door in zijn beperkte tijd wel de LFR's deed voor de items, de valor heeft gehaald, ook voor de grootste casuals was het dus imho prima mogelijk de cloak te halen door gewoon de hele expansion casual te spelen.Shrake schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:55:
[...]
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, alleen zoals ik eerder al aangaf, meer tijd betekend niet hetzelfde als meer moeite doen.
Het laatste stuk bevestigd echter precies wat ik bedoel.
De betaling geeft je het recht die content te consumeren, hoeveel en welke content je gaat consumeren bepaal je verder zelf... dat klopt.
Daarom wil ik zelf kunnen bepalen of ik in dit geval die legendary wil halen, ook al kan ik niet avond na avond raiden omdat ik daar simpelweg de tijd niet voor heb. Moet dit inhouden dat guilds als Method niet beloond moeten worden dat hun meer tijd doorbrengen in dit spel? Nee, absoluut niet, maar hou het dan inderdaad op mounts, leveling heirlooms of titles, niet op felbegeerde items als legendaries.
Ben je echter op een break geweest, wil je em op een reroll, ja dan is het een grind, en een lange ook. Maar vergeet ook niet dat je dit soort carrots nodig hebt in het spel. Geef mensen te snel alles wat ze willen en ze raken ook verveeld en stoppen ermee.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten, ik had het slechts over het feit dat de mensen onder nummer 1 en 2 geen reden hadden om te zeuren over de questline omdat ze geen tijds noodzaak hadden voor de cloakstats ivm pve progressie, misschien moeilijk te begrijpen maar er zijn mensen (zoals ik) die gear als een middel zien en die het niets kan schelen wat andere mensen voor gear krijgen, ik geef ook niets om het feit dat mythic gear er anders uitziet (ik transmog het toch wel).hmr schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:24:
[...]
Het gaat om de argumentatie die Preach hanteert. Vind het zeker wel van toepassing en ik vind het grappig hoe hij het verwoordt. Ik weet dat het niet om de legendary gaat, maar hij snijdt een aantal punten aan die spot on zijn.
Vanavond maar proberen skinning en herbing naar 600 te krijgen, en dan bezig gaan met naar 90 rushen. Hoe korter ik hoef te levellen, hoe beter. Ik heb pandaland quests nu wel gezien.
PSN: Brwmaster
Het is het best te vergelijken met Enhancement Shaman momenteel. Je bent volkomen afhankelijk van cooldowns en buiten die cooldowns om ben je kanonvoer.
Als je het overigens leuk vindt om een cooldown based class te spelen is het waarschijnlijk heel leuk voor je, ik ben echter vrij snel afgehaakt daardoor, maar dat is puur persoonlijke smaak natuurlijk.
Het kan nog steeds leuk zijn als dat je ligt, maar voor versatility moet je ze niet spelen
Gisteren zowel aan Ally en Horde kant gespeeld om te kijken waar ik verder ga met 2 nieuwe chars.
Werd aan de Ally kant direct op mijn lock een INT staaf door mijn neus geboord door ....een Night Elf hunter lol.
Na al die jaren veranderd er soms niets
FUMES et CARNES
Ow LOL hoe epic is datTwylight schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:07:
Warriors opgelet: Pas op met het gebruiken van Intervene en intercepten van de volgende spell op een party member <10% als er een Windwalker Monk in het andere team zit in arenaResultaat: Warrior ge-oneshot voor 600k door Touch of Death
Blijkbaar nietlanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:13:
was dat niet al gefixed? Oo Beetje lullig zeg"Ik kom je redden!!!" *Splat*
Ik had holinka een tweet gestuurd en die reageerde met: "Intervening can be rough. Be careful out there."
[ Voor 52% gewijzigd door jmxd op 18-06-2014 09:17 ]
Ik denk overigens dat ik maar lekker Hunter ga spelen in WoD. Enige class die ik uberhaupt nog echt gespeeld hebt dus gelijk een nieuwe frisse start en met een instant boost naar 90 moet dat goed gaan komen.
Natuurlijk eerst even naar 60 levelen zodat ik 2 proffs naar keuze kan kiezen en maxen
[ Voor 70% gewijzigd door Br3wmaster op 18-06-2014 09:19 ]
Dat is wel erg, volgens mij was het bij 5.0 ook al ter sprake gekomen. Maakt WW monks ook wel redelijk sterk in arena tegen warriors. Wel een leuk iets om omheen te moeten werken denk ik.Twylight schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:15:
Was redelijk epic inderdaadnog extra omdat die warrior al een eindeloze cc-chain aan het eten was voordat die eindelijk zijn healer kon intervenen, en toen "poef" dood.
[...]
Blijkbaar niet
Ik had holinka een tweet gestuurd en die reageerde met: "Intervening can be rough. Be careful out there."
[ Voor 25% gewijzigd door jmxd op 18-06-2014 09:32 ]
Ja, dat is al gefixed. Tegenwoordig werkt Touch of Death überhaupt niet meer tegen player characters.lanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:13:
was dat niet al gefixed? Oo Beetje lullig zeg"Ik kom je redden!!!" *Splat*
Kan hier op 't werk geen Youtube checken, dan loopt de hele handel vast, dus zal kijken of ik 'm vanavond kan linken.
4-set PvP bonus laat je ToD gebruiken als iemand onder de 10% hp zit.Croga schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:36:
[...]
Ja, dat is al gefixed. Tegenwoordig werkt Touch of Death überhaupt niet meer tegen player characters.
[ Voor 44% gewijzigd door Shrake op 18-06-2014 09:37 ]
Sigh.Croga schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:36:
[...]
Ja, dat is al gefixed. Tegenwoordig werkt Touch of Death überhaupt niet meer tegen player characters.
4 pieces: Your Touch of Death can be used on players with 10% or less health, instantly killing them.
[ Voor 26% gewijzigd door jmxd op 18-06-2014 09:40 ]
Zo wie zo is verliezen van een Gnome al verschrikkelijk
FUMES et CARNES
Onzin, in PvP blijven rogues ongelofelijk pressure behouden. De vol continue slow en up-time door Burst of Speed, gecombineerd met stuns/disarms en gouge maakt rogue nog steeds super versatile. Kijk maar even op http://fotm.info/eu/3v3lanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:46:
Wat ik de afgelopen tijd zie is dat Rogues, zoals Shrake al aangeeft echt cooldown whores zijn. Als je geen cooldowns in PVP hebt, ben je een easy target.
Het kan nog steeds leuk zijn als dat je ligt, maar voor versatility moet je ze niet spelenhet is echt "ik kan 20-30 seconden heel veel, en dan weer 2 minuten bijna niks"
Laat nogal zien wat op dit moment de populairste comps zijn.
En ja, om keihard te kunnen bursten heb je inderdaad Shadow Dance nodig maar die zit op een 1 minuut cooldown, dus dat valt harstikke mee. Gecombineerd met AoE stealth/smoke bomb/sap/blind maakt rogue samen met mage de beste CCer in de game.
Excuses als jij het alleen maar over PvE hebt
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat een goede rogue echt geweldig vind om te zien. Dus iemand die niet speelt om te stunlocken, maar echt alle abilities gebruikt.
Deze blijft inderdaad heerlijk:lanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:03:
Neh, ik zit meer in pug BG's (unrated) dus een andere samenstelling. In die situatie is het zo dat Rogues redelijk snel geburst kunnen worden door mijn monk (leg sweep, fists of fury, blackout kick, next!)
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat een goede rogue echt geweldig vind om te zien. Dus iemand die niet speelt om te stunlocken, maar echt alle abilities gebruikt.
Neilyo, Khuna, Reckful, Woundman en Kalimist blijven mijn favorieten.
Ik heb precies hetzelfde met mijn Monk, het fijne van leg sweep is dat je ze al kan pakken terwijl ze nog in Subterfuge zitten. Trinket je de eerste stun direct in een leg sweep kan je al een enorm voordeel geven. Met geluk trinket hij deze niet en kan je hem in een volle 10 stack tigereye brew FoF pakken. In het ideale scenario dan he
Als blood DK kan je echt heel veel soloen. In cataclysm kon ik bijna heel ICC 10 al door. Laatste tijd niet echt meer geprobeerd sinds mijn monk mijn main is geworden. Ik speel zelf op Wildhammer wat op zich best een toffe server is. Redelijk PvE georienteerd maar toch ook PvP mocht je dat willen.buMf00d schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:19:
Ik sta op het punt om weer te beginnen met het spel. Waar ik me tot de expansion op wil focussen is het levelen van een DK zodat ik oude raids kan gaan solo-en, heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet ook nog niet op welke server ik wil gaan spelen dus als iemand hier suggesties voor heeft?
Enige wat ik weet dat niet kan is Dreamwalker, of je moet echt veel gear hebben om de soft enrage vol te houden terwijl bloodworms haar healen.
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een guild waar mensen nog met elkaar chatten en waar het gewoon gezellig is, alle guilds die ik door de jaren heen heb gehad zijn dood en mensen zijn gestopt met spelen. Verse start lijkt me dan wel tof.
Zal met WoD wel weer vol in de queue komen ben ik bang
FUMES et CARNES
Niet echt mee eens.lanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:46:
Wat ik de afgelopen tijd zie is dat Rogues, zoals Shrake al aangeeft echt cooldown whores zijn. Als je geen cooldowns in PVP hebt, ben je een easy target.
Het kan nog steeds leuk zijn als dat je ligt, maar voor versatility moet je ze niet spelenhet is echt "ik kan 20-30 seconden heel veel, en dan weer 2 minuten bijna niks"
Rogues waren altijd leuk om te spelen. Heb er zelf altijd een als main gespeeld. Mijn eerste 90 in MoP was ook een rogue, maar vond de rogue nieuwe stijl toch niet meer helemaal aantrekkelijk.
Rogues zijn wel altijd een goede class geweest en niet alleen maar cooldown hero's. Het gaat erom hoe je ze speelt. Rogues zijn een van de classes waar het credo 'easy to learn, hard to master' op gaat. Als je al je cooldowns popped ben je even heel goed. Maar wil je de hele tijd goed zijn dan zul je echt alles moeten micro managen en alle truukjes (rogue heeft veel 'truukjes') onder de knie moeten hebben.
Bah, nu twijfel ik weer of ik niet gewoon weer rogue moet gaan
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Spelers zijn wel heel veel beter geworden sinds s3. Gladiator cutoff is alleen al 2600 rating at the moment. Heb je een armory linkje van je rogue?hmr schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:45:
[...]
Bah, nu twijfel ik weer of ik niet gewoon weer rogue moet gaan, heb er in s3 (toen alles nog leuk was
) immers Gladiator mee gehaald!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, dat merk ik nu ook wel. Maar die tijd was een heerlijke perfecte CC chain met mijn priest partner zo goed!Zenety schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:47:
[...]
Spelers zijn wel heel veel beter geworden sinds s3. Gladiator cutoff is alleen al 2600 rating at the moment. Heb je een armory linkje van je rogue?
Helaas heb ik helemaal aan het eind van TBC een keer in een verwoede poging om te stoppen met wow vanwege mijn studie destijds, mijn account verkocht en kan ik dus niet meer naar mijn original TBC nightelf rogue linken.
Mijn huidige rogue is Completa @ Defias Brotherhood.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je hoeft niet eens persé blood te zijn. Door veel content vlieg je ook meer dan prima als frost dk. Het is natuurlijk wel lekker om blood als tweede spec te hebben, zodat je snel kunt wisselen als het nodig is, maar met frost of unholy kom je ook een eind. Voordeel van blood is wel dat je snel kunt healen bij bossfights waar je percentages van je health verliest in plaats van een vaste hoeveelheid. Een ander voordeel is dat je als blood dk best wat damage kan doen in tankspec, al kunnen monks dat nog een stapje beter.buMf00d schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:31:
Ik heb eigenlijk altijd de voorkeur gehad voor PVE, heb door de jaren heen eigenlijk alle bosses wel verslagen. Het was inderdaad ook mijn idee om een blood DK te gaan spelen puur voor het clearen van die old school raids, beetje overpowered voelen enzo.
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een guild waar mensen nog met elkaar chatten en waar het gewoon gezellig is, alle guilds die ik door de jaren heen heb gehad zijn dood en mensen zijn gestopt met spelen. Verse start lijkt me dan wel tof.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik heb totaal geen verstand van DK'sMik! schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:06:
[...]
Je hoeft niet eens persé blood te zijn. Door veel content vlieg je ook meer dan prima als frost dk. Het is natuurlijk wel lekker om blood als tweede spec te hebben, zodat je snel kunt wisselen als het nodig is, maar met frost of unholy kom je ook een eind. Voordeel van blood is wel dat je snel kunt healen bij bossfights waar je percentages van je health verliest in plaats van een vaste hoeveelheid. Een ander voordeel is dat je als blood dk best wat damage kan doen in tankspec, al kunnen monks dat nog een stapje beter.
Met name voor het geluid van Howling Blast
FUMES et CARNES
Heb in season 7 gladiator ermee gehaald en genoot echt van de class, maar op de een of andere manier beviel de aanpassing aan het Rune cooldown systeem mij totaal niet, kan er gewoon geen plezier meer aan beleven, wat ik opzich wel erg jammer vind, aangezien het een hele toffe class is.
Als je een dk gewoon puur als farmchar wil hebben dan is het allemaal niet zo heel complex. Ik ben zelf vooral bezig met reputations en loremaster (naast de reguliere raids) momenteel en dan is frost gewoon ideaal. Beetje dom howling blast spammen en als een gek door dungeons/quests banjeren. Ook oude raids kan je op die manier prima door. Ik kan niet helemaal inschatten hoe het solo'en van raids vanaf ICC is en of je dan beter frost of blood kan gebruiken, maar je hebt met een DK in ieder geval een flexibele class te pakken.buMf00d schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:08:
[...]
Ik heb totaal geen verstand van DK's. Ik heb als enige characters op max level rogue, paladin en monk gehad. Monk sprak me echter totaal niet aan.
Als je meer output wil hebben zou ik inderdaad voor Engineering+Enchanting/Blacksmithing gaan.
Vraag is of je uberhaupt wil investeren in professions op een char die je alleen voor farmen gebruikt. Engineering is opzich tof met de speedboost en andere dingen, maar ik vraag me af of je het nodig hebt als je farmt. Profs maken voor mij vooral het verschil als je echt raid of pvp doet.buMf00d schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:58:
Het idee is inderdaad puur als farm char, en dan vooral mounts / pets farmen. Welke professions zijn hier het handigst voor? Had iets gelezen over engineering?
Met name als Prot/Ret
Zit nl te denken welke klasse ik ga boosten naar 90. Zat te denken aan een ele shaman,paladin of heel misschien een boomkin.
Oficiele forum is nl. niet echt een goede graatmeter
FUMES et CARNES
Shaman wel erg leuk, zeker Ele/Resto en boomkin erg sterk.
Voor Warlords is het overigens nog steed gissen.
Ele shaman doet vanaf het begin al flinke boem boem, chainlightning is helemaal feest.
Boomkin vind ik nog steeds grappig, het blijft een vaag systeem met dat Lunar/eclipse, maar speelt best grappig. Nadeel dat ik guardian helemaal niets meer vind. Qua resto vind ik beide nog erg netjes.
Had zo iets als de "lastigste" class om te levelen te boosten en gevoelsmatig dacht ik dan aan een Pally
Plus met een 90 prot pally is oude content farmen best wel leuk lijkt me.
Destro lock en ele shammy zijn leuk om te levelen dus die komen er wel
En anders boost ik alsnog de shammy en level de lock ( vind de lock ook erg leuk om low level te spelen)
FUMES et CARNES
Doe ik nu ook met m'n druid. Gisteren Jade Forest in gegaan als beertje. Gear bestond voor de helft uit wotlk spul en low level cata greens en de andere helft heirlooms
Met WoD ga ik denk ik als prot levelen in ret gear omdat tank dps dan vrij hoog komt te liggen en je dan ook gewoon lekker kunt blijven pullen. Al zijn de eerste levels waarschijnlijk ook heel makkelijk te overpoweren met 580 gear als ret
Ga vanavond na de voetbal wel even WoD pre orderen
Tauren Prot pally is optie 2
FUMES et CARNES
Dus behalve de 2 gegarandeerde drops, 2 runestones gedropt
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 18-06-2014 14:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben zelf nu bezig met dat valor deel, natuurlijk net begonnen toen de buff er kwam
Ik ook.... En tegelijk moet ik ook wel de rep doen dus ik kan het een beetje combineren, maar ik hoop dat het me wel lukt om op tijd de valor te halen.lanerios schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:33:
yay! soms wil je die runestones ook door de strot van de designer duwen. maar dan ben je die ook weer kwijt >_<
Ben zelf nu bezig met dat valor deel, natuurlijk net begonnen toen de buff er kwam
Weet iemand wanneer de deadline is om die cloak te kunnen halen? Maw wanneer ging die preWOD patch komen?
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Die patch is overigens nog wel een eindje weg, denk dat we die op z'n vroegst eind september gaan zien, al denk ik dat dat zelfs te vroeg is, aangezien de public beta nog niet eens begonnen is.
De rep is vrij makkelijk te doen, zoek een groepje en het zal ongeveer een uurtje farmen zijn (in het midden van thunder-isle) voor je exhalted bentpo1son schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:52:
[...]
Ik ook.... En tegelijk moet ik ook wel de rep doen dus ik kan het een beetje combineren, maar ik hoop dat het me wel lukt om op tijd de valor te halen.
Weet iemand wanneer de deadline is om die cloak te kunnen halen? Maw wanneer ging die preWOD patch komen?
Met gewoon de lvl appropiate blue's n greens kan je tot cata content mindless tanken, daarna word het iets lastiger.Iusedto schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:23:
Hoe is een pally eigenlijk momenteel voor een casual ?
Met name als Prot/Ret
Zit nl te denken welke klasse ik ga boosten naar 90. Zat te denken aan een ele shaman,paladin of heel misschien een boomkin.
Oficiele forum is nl. niet echt een goede graatmeter
Mobs is altijd gewoon zoveel mogelijk proberen te pullen
Wil mijn boost gebruiken voor de langzaamste leveler en die direct naar 90 brengen.
Vandaar mijn vraag, hehe
(*edit* ga toch Pally naar 90 brengen en lock levelen)
[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 18-06-2014 16:11 ]
FUMES et CARNES
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 3% gewijzigd door po1son op 18-06-2014 21:49 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Ging als een speer. Zonder heirlooms of guild toch al 25 geworden
FUMES et CARNES
Maar het gaat inderdaad lekker snel.
Aangezien de lock voor mij de enige klasse is die ik nooit heb gehad gaat het me meer om er bekend mee te raken ipv snel te levelen. Vind het een erg leuke klasse.
Pally heb ik ooit tot 75 ofzo gered dus dat geloof ik wel
Instant lvl 90 dacht ik zo
Zag trouwens in de WoW shop dat je gewoon standaard al level 90 's kan kopen voor € 50,--.
Dat wist ik dus niet.
FUMES et CARNES
Gisteren mijn sub van Wildstar stop gezet en WoD besteld.
Voel me wel weer een noob in WoW na zo een lange afwezigheid maar toch is het ook weer heerlijk vertrouwd.
Heb er zin in. Nu nog op zoek naar een leuke guild.
FUMES et CARNES
Ik heb de Media Markt gebeld (zij horen bij deze retailers) maar die weten van niets, heeft iemand deze versie ergens kunnen bemachtigen?
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10763376323
http://eu.battle.net/wow/...s-from-june-17-17-06-2014
Als je daar ooit ook maar 1 mount uit krijgt heb je hem snel terug verdiend ja.lanerios schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:02:
En blingtron gemaakt. Lekker goedkope recipe zeg, dus nu snel terugverdienen
Loot table:
Geosynchronous World Spinner
Depleted-Kyparium Rocket
Mekgineer's Chopper
Mechano-Hog
Die raketten zijn echt de "bomb"!
Is dit niet de box? Verkrijgbaar vanaf 31-12-14 is alleen beetje vreemd.RMB schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:39:
Een tijdje geleden werd door Blizzard gemeld dat er op 17 juni een boxed pre-order versie beschikbaar kwam, zodat je ook voor WoD een doosje had, en toch vanaf 00:00 op launch kunt spelen en óók nu al de extra lvl 90 krijgt. (links onderaan)
Ik heb de Media Markt gebeld (zij horen bij deze retailers) maar die weten van niets, heeft iemand deze versie ergens kunnen bemachtigen?
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10763376323
http://eu.battle.net/wow/...s-from-june-17-17-06-2014
EDIT: Wehkamp heeft staan Releasedatum: 30-10-2014.
[ Voor 53% gewijzigd door Zenety op 19-06-2014 09:45 ]
Ik heb hem inmiddels gevonden op bol.com!
http://www.bol.com/nl/p/w...urchase/9200000028168621/
Morgen in huis, met poster en box
Jep, en met 4 dagen lang al dubbelprocs op transmute living steel/trillium wordt het erg goedkoopZenety schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:41:
[...]
Als je daar ooit ook maar 1 mount uit krijgt heb je hem snel terug verdiend ja.
Loot table:
Geosynchronous World Spinner
Depleted-Kyparium Rocket
Mekgineer's Chopper
Mechano-Hog
Die raketten zijn echt de "bomb"!
[...]
Is dit niet de box? Verkrijgbaar vanaf 31-12-14 is alleen beetje vreemd.
EDIT: Wehkamp heeft staan Releasedatum: 30-10-2014.
Sky Golem zelf maken duurde mij echt te lang. Paar dagen de AH goed in de gaten gehouden en wat leuke items kunnen snipen, er maar 1 gekocht voor 17.5k gold.lanerios schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Jep, en met 4 dagen lang al dubbelprocs op transmute living steel/trillium wordt het erg goedkoopvolgende doel de Sky Golem!
Ik heb de volle 30 dagen nodig gehad voor mijn sky golem met mijn transmute master. Geen enkele proclanerios schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Jep, en met 4 dagen lang al dubbelprocs op transmute living steel/trillium wordt het erg goedkoopvolgende doel de Sky Golem!
Nu is mijn geluk in rolls en andere dingen ook heel slecht. Vorige week 14 keer Ordos en Celestials en maar 1 had een drop de rest gold (ook met bonus rolls).
Gisteren met 4 chars Ordos en 0 drops dus volgens mij ga ik het herhalen. RNG hates me.
[ Voor 25% gewijzigd door Carthrax op 19-06-2014 10:13 ]
Had gister wel geluk.. Je moet 4x Wild Jade hebben voor de Blingtron. Dus ik die zwaar overpriced kopen omdat ik die transmute niet heb. Maak dus 5 minuten later via transmute de trillium bars, wat leer ik. Transmute Wild Jade >_>
Het is lang maar bepaald, dus je weet precies hoelang je er over duurt. Zelfde met die 553 crafts.Zenety schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:04:
[...]
Sky Golem zelf maken duurde mij echt te lang. Paar dagen de AH goed in de gaten gehouden en wat leuke items kunnen snipen, er maar 1 gekocht voor 17.5k gold.
Legendary.. dat duurt pas lang (inmiddels 2 maanden gepasseerd).
Met buff, 4 titans gehaald. Dus incl. de gegarandeerdeSinergyX schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:24:
[...]
Het is lang maar bepaald, dus je weet precies hoelang je er over duurt. Zelfde met die 553 crafts.
Legendary.. dat duurt pas lang (inmiddels 2 maanden gepasseerd).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De eerste twee bazen waren een drama voor mijn 4 jaar oude pc. Wat instellingen naar low en recount op pauze deed een hoop goed…
We stonden gemiddeld genomen allemaal in de lagere regionen van de dps lijst, maar er was gelukkig geen sprake van een ‘gapend gat’. De routine en de 5-10 ilevels meer kunnen dit verklaren. Leuk om een keer te doen, maar toch minder voldoening wat mij betreft. Ik heb veel minder het idee persoonlijk het verschil te kunnen maken. Op 10-mans is dit vaak wel het geval... (ook in negatieve zin)
Wel veel loot kunnen pakken. Op mijn muntje zelfs nog een hc wf 2hander van Sha
Ook wat tries gehad op een baas die voor ons helemaal nieuw is (Siege HC), dat wordt nog een mooie uitdaging!
Dit topic is gesloten.
![]()
Vragen om beta keys is niet toegestaan!
Beta keys aanbieden kan hier: Geef hier je game vouchers weg!